Acties:
  • +6 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 17:13
Marcievg schreef op maandag 21 maart 2022 @ 17:50:
Hoe lang blijft dat gezeur nog over microtransacties nog in dit topic. Het is optioneel en je hoeft het niet te doen. Iedere speler zal uiteindelijk met alle auto's kunnen spelen en het maakt niet uit of je er extra geld in stopt of niet.
Dat is toch logisch dat het daar nu over gaat, de eerste 25 uur ben je bezig met de campagne en daarna begint het spel pas echt, en dan komt er een update die een gigantische paywall opwerpt en komt je erachter dat je nauwelijks nog met gewoon spelen auto's kan verdienen.

Dan kun je toch verwachten dat het ook hier op tweakers gaat over het feit dat dat gebeurd is?

We zijn echt niet de enige hoor, bijvoorbeeld metacritic is inmiddels gedaald tot een 1,9 (laat dat eens op je inwerken, dat is 1 van de laagste userscores ooit voor een playstation game). Geeft behoorlijk goed aan hoe deze issue leeft bij de gemiddelde gran turismo liefhebber en wat de gemiddelde gamer op dit moment van deze situatie vindt.

of kijk op het GT forum naar deze thread, meer dan 1150 posts over alleen micro transacties
https://www.gtplanet.net/...smo-7-fan-outrage.406170/

inmiddels pakken alle grote game sites dit verhaal ook op en zie je steeds meer youtube filmpjes over wat er aan het gebeuren is.

Kijk het is duidelijk dat het jou niks kan schelen, prima dan hoor je bij die selecte groep die het allemaal best vindt. Maar door dan zo'n post te plaatsen weet je zelf ook wel dat dit weer een hoop reacties op gaat roepen.

Je had dan beter een lovende post kunnen plaatsen om iedereen er weer aan te herinneren hoe mooi deze game franchise is, want volgens mij wil helemaal niemand het hier eigenlijk over hebben, we hadden gewoon willen genieten van de game die vanaf GT1 naar nu in ontwikkeling is geweest.

Maar forums zijn een weergave van de dingen die spelen op dat moment, je kunt net doen of er niets aan de hand is en je ogen sluiten ervoor, of je kiest ervoor om gewoon je eigen ding te blijven doen en die lovende posts over hoe geweldig het nu wel niet is en hoe fout iedereen het ziet te plaatsen, dan krijg je in ieder geval een discussie over jouw geweldige view op de game en hoe anderen het zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Hoe lang blijft dat gezeur nog over microtransacties nog in dit topic. Het is optioneel en je hoeft het niet te doen. Iedere speler zal uiteindelijk met alle auto's kunnen spelen en het maakt niet uit of je er extra geld in stopt of niet.
Ga gewoon het spel het spel spelen en het komt vanzelf. Het is net een paar weken uit en nu hebben sommige al slapeloze nachten omdat ze denken dat ze die speciale auto niet meer kunnen krijgen.

Vroeger hadden we DLC en was je verplicht om een set van bijvoorbeeld 5 auto's te kopen. Ook al ging het je om 1 auto je moest de hele set kopen. Zonder extra geld erin te pompen was het gewoon niet mogelijk.

Nu is ook alle komende content gratis zonder een benodigde betaling. Geen DLC of season pass en nog is het niet goed.
Het is zodanig generfed dat het eigenlijk bijna niet meer optioneel is. Grinden kan soms leuk zijn als je liefhebber bent, maar ik begrijp dat veel mensen zich genaaid voelen. Het (mtx)is er ‘stiekem’ later in gedaan en de in game economie is enorm veranderd richting langere grinds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
Lol 2e Nations race kan ik wél kwalificeren, maar blijft ie naderhand hangen op het qually resultaat scherm.... Ik geef ut op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 20:19
Gereden kilometers in Sport Mode tellen niet mee voor de Daily Marathon...?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iekue
Unbreukable schreef op maandag 21 maart 2022 @ 18:18:
Gereden kilometers in Sport Mode tellen niet mee voor de Daily Marathon...?
Qually niet, races wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-09 13:31
Ga gewoon het spel het spel spelen en het komt vanzelf. Het is net een paar weken uit en nu hebben sommige al slapeloze nachten omdat ze denken dat ze die speciale auto niet meer kunnen krijgen.

Vroeger hadden we DLC en was je verplicht om een set van bijvoorbeeld 5 auto's te kopen. Ook al ging het je om 1 auto je moest de hele set kopen. Zonder extra geld erin te pompen was het gewoon niet mogelijk.

Nu is ook alle komende content gratis zonder een benodigde betaling. Geen DLC of season pass en nog is het niet goed.
Je weet dat die DLC alleen maar gratis is omdat Sony en PD hopen dat de gamers zo stom zijn om de auto's met echt geld te kopen?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:34
Lekker Ventje schreef op maandag 21 maart 2022 @ 18:50:
[...]

Je weet dat die DLC alleen maar gratis is omdat Sony en PD hopen dat de gamers zo stom zijn om de auto's met echt geld te kopen?
Ja dat weet ik en dat is ook hun insteek. Iedere ontwikkelaar die microtransacties implementeert hoopt dat. Maar je hoeft het niet te doen. Maar ditzelfde geldt voor dlc packages die in het verleden normaal waren. Daar moest je ook voor extra content betalen met echt geld.

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:46
Marcievg schreef op maandag 21 maart 2022 @ 19:16:
[...]

Ja dat weet ik en dat is ook hun insteek. Iedere ontwikkelaar die microtransacties implementeert hoopt dat. Maar je hoeft het niet te doen. Maar ditzelfde geldt voor dlc packages die in het verleden normaal waren. Daar moest je ook voor extra content betalen met echt geld.
Alleen had je daarna wel al die auto’s meteen in je garage, en was het 10€ voor 8 of 10 auto’s bij Forza.
Ipv hoeveel kostte die McLaren F1 GTR nou in euro’s als je die wilde kopen? Iig €100+

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • +13 Henk 'm!
Eerste online race in GT7. En warempel. 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TXGUDYm9JHBicqqL8GLJyTsKUf4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EqgsoelIBOUoD6UzEfNbnzVa.png?f=fotoalbum_large

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcievg
GAIAjohan schreef op maandag 21 maart 2022 @ 19:34:
[...]

Alleen had je daarna wel al die auto’s meteen in je garage, en was het 10€ voor 8 of 10 auto’s bij Forza.
Ipv hoeveel kostte die McLaren F1 GTR nou in euro’s als je die wilde kopen? Iig €100+
Ja die bedragen zijn wel absurd en het lijkt mij ook dat bijna iedereen daar niet in mee gaat. Maar er zullen altijd mensen zijn die het doen. Net als dat er ps5's verkocht zijn voor meer dan 900 euro of zelfs 1000. Ik verwacht ook wel dat er op gereageerd zal worden met een correctie. Maar na weken lijkt dat onderwerp me nu wel besproken en duidelijk.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 01-08 19:47
Marcievg schreef op maandag 21 maart 2022 @ 19:53:
[...]

Ja die bedragen zijn wel absurd en het lijkt mij ook dat bijna iedereen daar niet in mee gaat. Maar er zullen altijd mensen zijn die het doen. Net als dat er ps5's verkocht zijn voor meer dan 900 euro of zelfs 1000. Ik verwacht ook wel dat er op gereageerd zal worden met een correctie. Maar na weken lijkt dat onderwerp me nu wel besproken en duidelijk.
Het gaat niet alleen om microtransacties, het gaat om de complete economy die zeer bewust helemaal uit balans is gehaald, 2 weken na de release zodat mensen niet meer konden refunden en de reviews al op tafel lagen.
Dus stop eens met dit downplayen, het treft iedereen, niet alleen diegene die de allerduurste auto wil kopen, maar ook diegene die een setje banden wil kopen van 37k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

GAIAjohan schreef op maandag 21 maart 2022 @ 19:34:
[...]

2.000.000 is 19,99€. Die McLaren is 18.600.000Cr. Dus 185€ voor die F1 GTR.

Hij kost in het echt ook 18,5 miljoen. Op zich best tof dat ze die prijzen realistisch matchen. Maar het is een game, je wil er ook mee kunnen spelen. Het hoeft niet net zo onbereikbaar te zijn als in het echt.
Los van dit alles is het wel een toffe game, zou tof zijn als er wat meer balans komt. Die kritieken kunnen ze niet negeren bij PD/Sony.

Als de gamecommunity hier niet tegenin gaat en het gewoon slikt, dan worden deze dingen gewoon de nieuwe standaard. Eerlijk is eerlijk, daar zit niemand op te wachten.

Laat ze een car pass model oid toevoegen, of zorg dat er iig voor dat je autos 2ehands kan verkopen op een auction house oid.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:46
kevlar01 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 20:31:
[...]

Hij kost in het echt ook 18,5 miljoen. Op zich best tof dat ze die prijzen realistisch matchen. Maar het is een game, je wil er ook mee kunnen spelen. Het hoeft niet net zo onbereikbaar te zijn als in het echt.
Los van dit alles is het wel een toffe game, zou tof zijn als er wat meer balans komt. Die kritieken kunnen ze niet negeren bij PD/Sony.

Als de gamecommunity hier niet tegenin gaat en het gewoon slikt, dan worden deze dingen gewoon de nieuwe standaard. Eerlijk is eerlijk, daar zit niemand op te wachten.

Laat ze een car pass model oid toevoegen, of zorg dat er iig voor dat je autos 2ehands kan verkopen op een auction house oid.
Als de prijzen van auto’s kloppen qua credits moet je de banden ook laten kloppen. Een setje comfort medium voor een shitbox kost je dan echt geen €800 bv.. en met een setje comfort hard(Linglong) moet je voor 150 Credits klaar zijn.

Oh en vooral auto’s niet onbereikbaar laten zijn. Ik speel juist een spel omdat ik dan met een bijzondere auto kan rijden, wat irl niet is weggelegd voor me

[ Voor 6% gewijzigd door GAIAjohan op 21-03-2022 20:46 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:53
kevlar01 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 20:31:
[...]

Zit in de gedachte van astronomische hoge prijzen van auto’s geen langere termijn speelbaarheid onder? Gegarandeerd dat GT8 pas op de PS6 gaat uitkomen en dat zal iet eerder dan over weer 5-7 jaar zijn. Met toevoeging van nieuwe tracks en lange adem van de speler houden ze dit wel vol. Hou je er uiteindelijk weinig liefhebbers aan over, maar de die-hards blijven wel spelen. Ik zie nog wel gebeuren dat het later in de game wat vaker daily gifts met hoge waarde uitgedeeld worden om zo de gamers wat tegenmoet te komen.

We gaan het zien, ik vermaak mij nog steeds kostelijk, een paar uurtjes per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03:44
Jammer dat met de nieuwe updates de audio output setting eruit gehaald is.

Op m’n speakers stond hij altijd in Stereo met het beste geluid. Nu staat hij standaard op 7.1.2 volgens mij… ik hoor nu ook een auto die voor mij rijdt door de speaker achter mij. Ook via de koptelefoon klopt het niet helemaal helaas.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iekue
Het is ook gewoon zo jammer dat er zoveel content in de game zit die totaal niet benut wordt. Heel veel auto's waar totaal geen singleplayer races voor zijn (behalve custom/arcade, maarja daar verdien je ook geen kut aan), en heel veel tracks waar niet of nauwelijks races voor zijn. Om over de verschillende layouts van tracks die totaal geen races hebben e.d. maar te zwijgen... En iets als reverse layouts worden op 2 championships (Tokyo Expressway / Trial Mountain) ook gewoon genegeerd......

Dr is gewoon een belachelijk gebrek aan content, en vooral de content die gewoon in de game zit, wordt totaal niet gebruikt. Dan kunnen die hoge credit auto's wel voor de "lange termijn" zijn, maar als je op die lange termijn veel te weinig te doen hebt om tot die hoge creditcount te komen (en, niet onbelangrijk, niks anders aan andere auto's uit kan geven... ) behalve dezelfde dingen constant achter elkaar (wat ze nerfen lol), dan slaan ze de plank dus gewoon volledig mis. Al helemaal met gierige payouts van races. Online payouts zijn ook lachwekkend laag te noemen.

[ Voor 7% gewijzigd door iekue op 21-03-2022 22:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Kuhr89 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 21:40:
Jammer dat met de nieuwe updates de audio output setting eruit gehaald is.

Op m’n speakers stond hij altijd in Stereo met het beste geluid. Nu staat hij standaard op 7.1.2 volgens mij… ik hoor nu ook een auto die voor mij rijdt door de speaker achter mij. Ook via de koptelefoon klopt het niet helemaal helaas.
De PS5 ondersteunt 5.1 of 7.1 (PCM) maar geen hoogtekanalen (*.*.2/4)?

Speel GT al sinds deel 1 op de PS1 maar als ik dit zie herken ik het volledig. Grafisch een grote stap van PS1 naar PS2, van PS2 naar PS3 minder maar de gameplay blijft gelijk en veel te "Gran Turismo" en onrealistisch, snap dat mensen (waaronder ik) destijds meer gecharmeerd waren van Forza Motorsport. Niet dat dat het summum is. maar wel beter dan GT. Op dat vlak is GT7 wel meer volwaardig maar nog steeds echt GT.

[ Voor 36% gewijzigd door Exorcist op 21-03-2022 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09 18:17

SG

SG surft naar info hardewaren

Game ontwikkelen in 2022 voor top titels is zeer grote investering en kan alleen met grote investors en die doen dat om hun kapitaal aanzienlijk te vergroten. Harken zij niet genoeg binnen komt er geen sequel en gaat IP de kast in. Target is de grootst mogelijke massa. Voor tier1 race game houd dat in volk dat met moeite rijbewijs kan halen tot max verstappen zelf. Zal reward systeem op gebalanseert zijn.
Dat houd in heb je niet de skills en dat valt bij mij ook tegen, en ik zit nu al 40+ auto’s 10%.
Heb je niet de tijd om kapitaal binnen te harken is die cafe begleidings traject ideaal om wat auto vergaren. Ben skilled hoef je ook wat je hebt , niet zo extreem te overklassed tunen.
Vele petrol heads stoppen in deze game heel veel tijd in dat 18mil auto ook geen probleem is.
De product cycle van GT is bijna of gelijk aan console generatie. Dus dit kan je jaren spelen.
En daarmee zijn die miljoenen auto ook goed te doen.
Even ook mplay gespeeld tegen mijn broer en ook daar hark je credits.
Onze familie zit in Ford niet zozeer US maar EU kant dus Focus en GT’s moeten we hebben.
De ST is cheap zo ook de RS en 3de is wat duurder. Maar goed te doen. 1 GT speel je met ford menu vrij. Wat nu meeste credits vreet is ongebreideld tunen.niet de auto’s. Want van 40+ is 10% gekocht en meeste used en cheap.
Omdat mijn skills ruk zijn geen race jeugd gehad. Ook wat moeite met licenties zit nu ia licentie te doen sommige zijn makkelijk op brons te krijgen alles op goud lijkt mij mogelijk niet haalbaar voor mij. Maar door heel vaak te proberen schaaf je je skills bij.
Mijn rally skills zijn helemaal ruk. Voor cafe menu challenges kan auto ook kopen.
Licentie moet je het toch maar even halen .

Ik heb nu 700.000 credit gebruikt wat toch zeker groot deel in onnodig tunen.
Op YT zijn ook guides om efficient credits binnen te harken. Maar lijkt mij niet zo nodig tenzij je favo auto van die supercars of prototypes zijn.
Deze game speel je voor jaren kan je in game credits vergaren heb je in 2025 ook nog doel om na te streven.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Laatst online: 09-09 19:06
iekue schreef op maandag 21 maart 2022 @ 16:03:
Ugh wat ben ik ook poep op Autopolis.... Maarja over uurtje maar de MX5 nations race doen :P. Vast een poep payout alsnog haha.
Kon je maar een auto lenen :P

Wel tof dat het nu BoP gemaakt is. Gewoon racen en gaan

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:32
SG schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 07:24:
Game ontwikkelen in 2022 voor top titels is zeer grote investering en kan alleen met grote investors en die doen dat om hun kapitaal aanzienlijk te vergroten. Harken zij niet genoeg binnen komt er geen sequel en gaat IP de kast in. Target is de grootst mogelijke massa. Voor tier1 race game houd dat in volk dat met moeite rijbewijs kan halen tot max verstappen zelf. Zal reward systeem op gebalanseert zijn.
Dat houd in heb je niet de skills en dat valt bij mij ook tegen, en ik zit nu al 40+ auto’s 10%.
Heb je niet de tijd om kapitaal binnen te harken is die cafe begleidings traject ideaal om wat auto vergaren. Ben skilled hoef je ook wat je hebt , niet zo extreem te overklassed tunen.
Vele petrol heads stoppen in deze game heel veel tijd in dat 18mil auto ook geen probleem is.
De product cycle van GT is bijna of gelijk aan console generatie. Dus dit kan je jaren spelen.
En daarmee zijn die miljoenen auto ook goed te doen.
Even ook mplay gespeeld tegen mijn broer en ook daar hark je credits.
Onze familie zit in Ford niet zozeer US maar EU kant dus Focus en GT’s moeten we hebben.
De ST is cheap zo ook de RS en 3de is wat duurder. Maar goed te doen. 1 GT speel je met ford menu vrij. Wat nu meeste credits vreet is ongebreideld tunen.niet de auto’s. Want van 40+ is 10% gekocht en meeste used en cheap.
Omdat mijn skills ruk zijn geen race jeugd gehad. Ook wat moeite met licenties zit nu ia licentie te doen sommige zijn makkelijk op brons te krijgen alles op goud lijkt mij mogelijk niet haalbaar voor mij. Maar door heel vaak te proberen schaaf je je skills bij.
Mijn rally skills zijn helemaal ruk. Voor cafe menu challenges kan auto ook kopen.
Licentie moet je het toch maar even halen .

Ik heb nu 700.000 credit gebruikt wat toch zeker groot deel in onnodig tunen.
Op YT zijn ook guides om efficient credits binnen te harken. Maar lijkt mij niet zo nodig tenzij je favo auto van die supercars of prototypes zijn.
Deze game speel je voor jaren kan je in game credits vergaren heb je in 2025 ook nog doel om na te streven.
Allemaal mooi, maar items die je alleen met roulette kan winnen en een patch met een paywall uitbrengen twee weken na release is gewoon niet okay.

Nu weten we ook gelijk waarom de game niet te spelen is vanaf de disc zonder online te zijn en te updaten, je moet die ‘economy patch’ happen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Geld verdienen heeft niks maar dan ook niks met skill te maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Exorcist schreef op maandag 21 maart 2022 @ 22:17:
[...]

De PS5 ondersteunt 5.1 of 7.1 (PCM) maar geen hoogtekanalen (*.*.2/4)?

[YouTube: Evolution of Trial Mountain in Gran Turismo (1997 - 2022 / GT1 - GT7)]

Speel GT al sinds deel 1 op de PS1 maar als ik dit zie herken ik het volledig. Grafisch een grote stap van PS1 naar PS2, van PS2 naar PS3 minder maar de gameplay blijft gelijk en veel te "Gran Turismo" en onrealistisch, snap dat mensen (waaronder ik) destijds meer gecharmeerd waren van Forza Motorsport. Niet dat dat het summum is. maar wel beter dan GT. Op dat vlak is GT7 wel meer volwaardig maar nog steeds echt GT.
Je merkt gewoon dat Gran Turismo een echte "Japanse" game is. Erg klinisch en "kil". Súper gedetailleerd natuurlijk, maar het ademt niet de "rauwheid" van een Forza Motorsport.

Echter, er zit ook wel een wezenlijk verschil tussen de twee games. De naam Forza Motorsport zegt het natuurlijk ook al, daarbij ligt de focus echt op het racen.

Gran Turismo betekent "Grand Tourer" en daarbij ligt de focus nu eenmaal meer op het "normale" rijden. Het is niet voor niets The Real Driving Simulator.

Ik speel dus ook altijd beide games.. zowel Forza Motorsport als Gran Turismo. Beide hebben zijn voors en tegens.

Dat is het fijne van beide consoles hebben, best of both worlds. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Rivanov schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 08:29:
[...]

Dat is het fijne van beide consoles hebben, best of both worlds. ;)
Exact dit. Ben even blij met m'n Series X en S als met m'n PS5, ze hebben allemaal genoeg te bieden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Nieuwprijs kart: 10.000 cr
Increase rigidity: 10.000 cr
😂

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 15:02
v8power67 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 13:58:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Dit is idd het tracking menu maar helaas geen percentage. Wat kan betekenen dat ik nog geen auto heb die dus meetelt. Of dat er niets te zien is. We gaan het zien in de toekomst.
Ik zie het ook niet. Dacht op GTPlanet gelezen te hebben dat iemand het wel kon tracken. Jammer dus.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • +14 Henk 'm!
Yes! Eindelijk S-10 goud gehaald! En zelfs nog meer dan een seconde eronder! Gewoon liften bij de snelle bochten, had hem vandaag na slechts 5 keer proberen ofzo, terwijl ik er gister en eergister zeker 100 pogingen voor gedaan had.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalloewase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:50
dm-dutchman schreef op maandag 21 maart 2022 @ 18:03:
[...]

Nadeel hiervan wel is dat je niet gewoon de race kunt herstarten maar elke keer weer door moet naar de volgende race, dan cancelen om vervolgens weer vanuit het menu weer de race te selecteren
Klopt, maar volgens mij is er tot op heden geen snellere manier om credits te farmen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vanochtend nog een Daily Race B gereden op Interlagos. Gestart als 13e, gefinished als 9e. :)
GT3 op Interlagos blijft een héérlijke combo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
Rivanov schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 10:57:
Vanochtend nog een Daily Race B gereden op Interlagos. Gestart als 13e, gefinished als 9e. :)
klinkt goed :)

ik ben nu vooral arcade mode op de circuits aan het spelen zodat ik met wat verschillende auto's de circuits kan uitproberen, in professional mode levert dat voor mij nog wel genoeg uitdaging op.

Voor de credits hoef je het niet te doen, je krijgt er max 5000 credits voor als je eerste wordt, dus om zo'n mclaren te kopen moet je dan 3600 keer een arcade race doen, maar in ieder geval kun je in die arcade mode wel iets van een vervolg campagne voor jezelf simuleren.

Het credit verhaal heb ik maar los gelaten en geaccepteerd dat op dat vlak na de menu campagne het daarna ophoudt kwa auto's.

Dus ik gebruik nu vooral de auto's die ik gekregen heb in die menu campagne om dan zelf een vervolg campagne in arcade mode op te zetten. Ik heb daarvoor de GT league genomen in gt sports en heb die voor mijzelf uitgeschreven en ben nu die leagues aan het naspelen in gt7 en hou de scores dan bij in een excel sheet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:32

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
Gisteren die race een aantal keren gedaan. Helaas zakte ik door divebombers die mij van de baan drukten qua prestatierating van C naar D, om daar dan weer constant in de top 3 te eindigen. Heerlijk om GT3 te rijden zonder enige zorgen over tuning of setup. Hoewel er nog wel verschillen tussen de auto's zitten. Met de 4C kon ik snellere tijden rijden dan de AMG GT3. Top10 is voornamelijk de RCZ GT3, die heb ik helaas (nog) niet.
Het kan ook gewoon een feature zijn die nog niet goed uitgewerkt is om live mee te gaan. Net als veel andere zaken die niet goed werken of geïmplementeerd zijn (Online lobby's *kuch*) Het hoeft niet allemaal aan mtx te liggen. Heb bewust nog geen auto's uit de lijst gegooid, die bewaar ik nog wel even om eventueel straks alsnog te kunnen verkopen. Ik blijf erbij dat de game niet klaar voor release was en dat Sony een stokje heeft gestoken voor verdere uitstel. En nu moet veel achteraf worden ingevoerd en hersteld.

Als blijkt dat het wel allemaal vanwege mtx is, dan kunnen ze GT8 op een plek steken waar de zon niet schijnt. Maar vind het nu te vroeg al allerlei conclusies te trekken en complotten te zien, waar ze mogelijk er helemaal niet zijn. GT Sport was ook mager qua content bij release en sindsdien ook flink uitgebreid qua single player en overige content.

[ Voor 44% gewijzigd door thunder8 op 22-03-2022 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 09:16

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ja echt heerlijke combo, ik heb hem gisteren en vanmorgen een aantal keren gedaan.

Ik moet meestal achteraan starten maar pak zo'n 4-5 plekken per race. Ik schommel een beetje tussen A en S safety rating. Ik probeer niemand te raken maar ik merk dat ik vaak vrij snel naar voor een plek vechtende coureurs toe rij en dan maar moeilijk hun lompe battle kan ontwijken. Ik vind dat er toch behoorlijk ruw gereden wordt, ook door mensen met S ratings. Ze moeten en zullen hem er elke bocht tussen gooien, ookal is er geen ruimte of is iemand gewoon duidelijk sneller.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thunder8
Voxalizer schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 12:10:
[...]

Ja echt heerlijke combo, ik heb hem gisteren en vanmorgen een aantal keren gedaan.

Ik moet meestal achteraan starten maar pak zo'n 4-5 plekken per race. Ik schommel een beetje tussen A en S safety rating. Ik probeer niemand te raken maar ik merk dat ik vaak vrij snel naar voor een plek vechtende coureurs toe rij en dan maar moeilijk hun lompe battle kan ontwijken. Ik vind dat er toch behoorlijk ruw gereden wordt, ook door mensen met S ratings. Ze moeten en zullen hem er elke bocht tussen gooien, ookal is er geen ruimte of is iemand gewoon duidelijk sneller.
Dit circuit biedt ook niet veel marge om ergens goed in te halen, zeker niet als alle auto's onderling niet al te veel verschillen. Ik probeer zoveel mogelijk weg te blijven van tegenstanders, maar soms hoor je de banden achter je al gieren en weet je dat er weer 1 laag in komt vliegen. Ik ben niet de snelste, zal ik ook nooit worden, maar het zou wel fijn zijn als je niet elke keer getorpedeerd wordt. En ik merk ook dat sommigen je proberen met kleine aanrakingen de baan af te laten schieten, waardoor ze geen straf krijgen. Heel sneaky en jij verliest heel veel tijd en posities door een spin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:17
Die Daily’s zijn nu weer op het niveau van GT Sport. Lekker knallen met allemaal dezelfde uitgangspunten. Vind wel dat de wedstrijdleiding een stuk strenger is dan in GT Sport. Kreeg gister gewoon een 3 seconden straf toen ik iemand per ongeluk raakte in de bocht…. Daarna netjes ingehouden zodat diegene weer een stukje voor me zat. Netjes opgelost maar dan alsnog die straf krijgen….

[ Voor 10% gewijzigd door Dennisdn op 22-03-2022 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thunder8 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 11:45:
[...]

Gisteren die race een aantal keren gedaan. Helaas zakte ik door divebombers die mij van de baan drukten qua prestatierating van C naar D, om daar dan weer constant in de top 3 te eindigen. Heerlijk om GT3 te rijden zonder enige zorgen over tuning of setup. Hoewel er nog wel verschillen tussen de auto's zitten. Met de 4C kon ik snellere tijden rijden dan de AMG GT3. Top10 is voornamelijk de RCZ GT3, die heb ik helaas (nog) niet.
Ik rij 'm met de Porsche 911. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
Rivanov schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 12:35:
[...]

Ik rij 'm met de Porsche 911. :)
Die heb ik wel. Misschien vanavond even proberen. Gisteren nog even de Mazda Miata gekocht voor de nationals. Kijken of ik daar enigszins kans maak op Tsukuba.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thunder8 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 12:44:
[...]

Die heb ik wel. Misschien vanavond even proberen. Gisteren nog even de Mazda Miata gekocht voor de nationals. Kijken of ik daar enigszins kans maak op Tsukuba.
Ik heb diverse GT3's.
Even uit m'n hoofd:

- Porsche 911
- Audi R8 LMS EVO
- BMW M6
- BMW Z4
- Nissan GT-R Nismo
- Mercedes AMG

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• robinez
hier word ik dus echt treurig van.

dit is gewoon hetzelfde als grafische kaarten bitcoins laten minen. Dit heeft niets meer met ontspannen gamen te maken als je een game ontwikkeld waarin de game economy mensen tot dit soort dingen aanzet in plaats van het geld te kunnen verdienen door het doen van willekeurige races in de game.

Goed voor het milieu ook om gamers 10 tallen uren met elastiekjes wat credits te laten verdienen.

[ Voor 13% gewijzigd door robinez op 22-03-2022 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
Rivanov schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 12:52:
[...]

Ik heb diverse GT3's.
Even uit m'n hoofd:

- Porsche 911
- Audi R8 LMS EVO
- BMW M6
- BMW Z4
- Nissan GT-R Nismo
- Mercedes AMG
Ik heb de volgende gr.3

BMW M6
Mercedes AMG
Lamborghini huracan

De M6 vind ik tot nu toe de fijnste. De huracan kan ik totaal niet lekker mee rijden. Heb hiervoor ook even gezocht op internet naar afstellingen maar niks kunnen vinden. Ik wil nu nog een keer aston martin proberen. Ben benieuwd hoe die is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
robinez schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 13:09:
[...]

Goed voor het milieu ook om gamers 10 tallen uren met elastiekjes wat credits te laten verdienen.
hahaha hier moest ik echt heel hard om lachen. :+ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
[...]

dit is gewoon hetzelfde als grafische kaarten bitcoins laten minen. Dat het in de game industrie inmiddels tot zo een dieptepunt is gekomen is echt ongelooflijk. Dit heeft niets meer met ontspannen gamen te maken als je een game ontwikkeld waarin de game economy mensen tot dit soort dingen aanzet.

Dit gebeurde in de vorige delen van GT ook al. GT3 GT5 en GT6 kan ik met zoeken zo al vinden.

Als je je druk maakt over het milieu, dan is tientallen uren gamen ook net zo slecht. Dan kan je beter gaan wandelen in de natuur en daar naar toe fietsen met een normale fiets. Hoef je je ook niet druk te maken over microtransacties en payouts per race. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LegeBoekenkast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-09 10:31
[...]

dit is gewoon hetzelfde als grafische kaarten bitcoins laten minen. Dit heeft niets meer met ontspannen gamen te maken als je een game ontwikkeld waarin de game economy mensen tot dit soort dingen aanzet in plaats van het geld te kunnen verdienen door het doen van willekeurige races in de game.

Het is ook heel treurig, net als het een glitch noemen. Je moet zelf door alle menu's, het eerste stuk van de race zelf rijden, elastiekjes precies zo positioneren dat het klopt en dan 5 minuten wachten. Daarna weer door de menu's en opnieuw starten. Kost in mijn ogen super veel tijd, kun je de race net zo goed zelf rijden toch? Ik bedoel, je kunt niet echt weglopen voor een paar uur en dan terugkomen met veel geld op de rekening.

[ Voor 5% gewijzigd door LegeBoekenkast op 22-03-2022 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
Rivanov schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 12:52:
[...]

Ik heb diverse GT3's.
Even uit m'n hoofd:

- Porsche 911
- Audi R8 LMS EVO
- BMW M6
- BMW Z4
- Nissan GT-R Nismo
- Mercedes AMG
Ook uit mijn hoofd:
- Porsche 911 RSR
- Audi R8 LMS EVO (iedereen met menuboeken klaar heeft deze)
- Mercedes AMG GT3
- Aston Martin Vantage V12 GT3
- Aston Martin DBR9 GT1 (nog steeds groep 3, dus kan vaak gebruikt worden met GT3 wedstrijden)
- Alfa Romeo 4C GT3
- BMW M6 GT3
- Ferrari 458 GT3
- Mazda RX Vision GT3

(Ja ben GT3 auto's aan het verzamelen, want dat vind ik de leukste klasse om mee te rijden.)

Is Tom's Supra ook geen GT3/gr. 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thunder8 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 14:05:
[...]

Ook uit mijn hoofd:
- Porsche 911 RSR
- Mercedes AMG GT3
- Aston Martin Vantage V12 GT3
- Aston Martin DBR9 GT1 (nog steeds groep 3, dus kan vaak gebruikt worden met GT3 wedstrijden)
- Alfa Romeo 4C GT3
- BMW M6 GT3
- Ferrari 458 GT3
- Mazda RX Vision GT3

(Ja ben GT3 auto's aan het verzamelen, want dat vind ik de leukste klasse om mee te rijden.)

Is Tom's Supra ook geen GT3/gr. 3?
Oja klopt. De Supra GT500 is ook een Gr. 3.
Die heb ik ook nog.

Ik spaar ook zoveel mogelijk GT3's. Vind ik altijd de leukste wagens om mee te rijden.
En dan wel de "Europese" GT3's. Met de Impreza en Lancer GT3 heb ik dan wat minder.

De Nissan en Lexus klinken daarentegen wel altijd erg lekker. Maar dat zijn dan vaak ook de GT1's die ik neem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iekue
thunder8 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 14:05:
[...]

Ook uit mijn hoofd:

Nop die komt bij Special license vandaan met alles brons, niet uit de menuboeken (waar je die license niet voor moet doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
iekue schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 14:42:
[...]

Nop die komt bij Special license vandaan met alles brons, niet uit de menuboeken (waar je die license niet voor moet doen.
Je hebt gelijk, dacht aan de menuboeken laatste deel, maar inderdaad bronze all licenses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
Dennisdn schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 15:00:
[...]

Zojuist getest en het werkt :)
Alleen krijg ik steeds maar 35k ipv 52.500...
Dan rijdt ie tegen een andere auto aan op een bepaalde plek. Met clean race bonus (muur raken telt niet daarvoor) zou het 52.500 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Haha bizar toch eigenlijk he, maar wel knap gevonden :) Kan me soortgelijke dingen nog wel herinneren uit GT5, maar daar had je geloof ik op een gegeven moment ook die B-spec coureur die lekker voor je het aan racen was. Dan kwam je na je werk thuis en hoopte je maar dat ie had gewonnen en ie weer geld voor je had verdiend. Kon je 's avonds dat geld uitgeven en zelf races doen 8)

Ik denk overigens ook niet dat dit soort initiatieven er alleen maar zijn vanwege die 1.07/1.08 update. Linksom of rechtsom verdien je gewoon niet echt veel om in relatieve korte tijd veel (dure / te dure) auto's te kunnen kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
iekue schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 15:01:
[...]

Dan rijdt ie tegen een andere auto aan op een bepaalde plek. Met clean race bonus (muur raken telt niet daarvoor) zou het 52.500 zijn.
Aha, dat klopt. Ik zet hem meteen na start vast. Daarom zegt de Youtuber natuurlijk dat je eerst alles voorbij moet :)

*edit: de eerste 3 moet je voorbij, daarna zet je hem in de muur en blijven ze allemaal links genoeg van je.

[ Voor 13% gewijzigd door Dennisdn op 22-03-2022 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is fishermans ranch niet gewoon nog steeds sneller want als je beetje onder de knie hebt is een lage 3minuut mogelijk en dan incl gelijk restarten is sneller dan championship stoppen en dan oonieuw opstarten.
Het is wel minder moeilijk qua rijden maar ook echt mega saai. Dan liever rallyen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
v8power67 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 15:38:
Is fishermans ranch niet gewoon nog steeds sneller want als je beetje onder de knie hebt is een lage 3minuut mogelijk en dan incl gelijk restarten is sneller dan championship stoppen en dan oonieuw opstarten.
Het is wel minder moeilijk qua rijden maar ook echt mega saai. Dan liever rallyen.
Sardegna Windmills/Windmolens is denk ik een betere keus. Die kan rond de 4 minuten ook klaar zijn en levert 60k op met cleanrace bonus. Persoonlijk vond ik deze ook makkelijker dan FR. Wel de TC op nul zetten en lekker zijwaarts blijven driften.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Polderviking
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 10-09 15:07
Dr. Quipers schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 15:05:
[...]

Haha bizar toch eigenlijk he, maar wel knap gevonden :) Kan me soortgelijke dingen nog wel herinneren uit GT5, maar daar had je geloof ik op een gegeven moment ook die B-spec coureur die lekker voor je het aan racen was. Dan kwam je na je werk thuis en hoopte je maar dat ie had gewonnen en ie weer geld voor je had verdiend. Kon je 's avonds dat geld uitgeven en zelf races doen 8)

Ik denk overigens ook niet dat dit soort initiatieven er alleen maar zijn vanwege die 1.07/1.08 update. Linksom of rechtsom verdien je gewoon niet echt veel om in relatieve korte tijd veel (dure / te dure) auto's te kunnen kopen.
Volgende update: Opbrengst van deze race omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 10:44
Polderviking schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 17:06:
[...]

En over 10 updates schiet er dan niets meer over van het prijzengeld bij geen enkele race en moeten we ook nog benzine betalen tegen 2 euro per liter.
En dan nog een bericht dat ze het zo echt mogelijk willen houden dus daarom moeten we zoveel betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-09 16:01
Polderviking schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 17:06:
[...]

Of dat je een race max. 1 keer per 24h kunt doen voor credits

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze kunnen beter een MTX maken van +/- €10.000 waarmee je alle auto's krijgt :/
Dan staat de M niet meer voor micro, maar voor mega.

Als ze gewoon 1/1,5 miljoen per uur als uitgangspunt houden, en daarop de rewards aanpassen, zou iedereen denk ik geholpen zijn, nu is de max zo'n 600k per uur, in GT Sport was het 12/13 minuten (plus laadtijd) voor iets van 350k das zo'n 1,4 miljoen per uur, wel maar 2 andere races die vergelijkbare winst opleverde, dat mogen ze beter doen wat mij betreft, ga dan voorlopig ook nog niet zitten grinden voor auto's, lekker wat online spelen en de missies afmaken, moet nog 15 track circuit experiences doen voor de trophies en 10 karts kopen.

[ Voor 92% gewijzigd door Kalder op 22-03-2022 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-09 18:30
Wat zijn jullie ervaringen allemaal met de moeilijkheidsgraad? Ik zit nog in het begin met van die café menu's te doen, maar alle races zijn echt simpele inhaalraces. Het wordt wel moeilijker neem ik aan? 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Polderviking
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 10-09 15:07
Wat die F1 natuurlijk vooral pervers maakt is niet alleen dat je een miljoen miljard races moet doen om hem te kunnen kopen, maar dat je hem gewoon kan kopen met echt geld.

Vanuit de "realisme" hoek hadden die microtransacties niet in de game moeten zitten want dat geld komt vanuit het spel gezien gewoon aanwaaien vanuit het luchtledige.

Zonder microtransacties had deze auto nog een soort eremedaille geweest voor je toewijding aan de game. Maar nu is het OF een medaille voor je toewijding of je hebt hem stiekem gewoon gekocht omdat je meer geld dan gezond verstand hebt.

Online zien mensen verder niet hoe je die auto heb bemachtigd voor zover ik weet dus het is ook niet leuk om na 60, 70 of 80+ uur grinden voor die auto een beetje online het mannetje te zijn.
Casual_T schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 17:22:
Wat zijn jullie ervaringen allemaal met de moeilijkheidsgraad? Ik zit nog in het begin met van die café menu's te doen, maar alle races zijn echt simpele inhaalraces. Het wordt wel moeilijker neem ik aan? 😅
Als beginner zit ik langzaam alle vormen van assistentie uit te zetten.
En je kan de game ook uitdagend houden door je auto in de buurt van de PP aanbeveling te houden.

[ Voor 24% gewijzigd door Polderviking op 22-03-2022 17:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja het wordt moeilijker, op een gegeven moment wel redelijk willekeurig, de ene race super makkelijk de ander weer moeilijker, en de S license is iets lastiger, vooral het examen, maar als je genoegen neemt met bronze overal is het vrij makkelijk te doen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-09 18:30
Kalder schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 17:28:
[...]

Ja het wordt moeilijker, op een gegeven moment wel redelijk willekeurig, de ene race super makkelijk de ander weer moeilijker, en de S license is iets lastiger, vooral het examen, maar als je genoegen neemt met bronze overal is het vrij makkelijk te doen ook.
Ik heb alle licenses inmiddels op goud, op de S license na idd (die ene met de F1 wagen en de allerlaatste op Spa). Maar goed om te horen dat het wat moeilijker wordt nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
Je kan het zowieso wat moeilijker maken door een minder OP auto te nemen. En ofc game difficulty op hard hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:44
Ik zit ook nog redelijk op het begin maar had best wat moeite met die race met mini's. Dat was dan wel weer een race met een hogere moeilijkheidsgraad. Deed er zeker wel 10x over voor ik eerste werd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Heb vrijwel nergens problemen gehad, zeker niet met de wedstrijden waar geen maximum aan het pp was.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
De Manufacturers Cup van 20:00 uur bleef hangen op het moment dat de qualy begon.. niemand kon racen.. Wat slecht dit zeg😩

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo met qualifying is de bop in ieder geval nog best wel ongebalanceerd. Verschil tussen autos is echt groot. Had een 1:33.189 op interlagos staan met de 2019 audi evo gr3. Maar zag de peugeot rcz is rop dog in gr3 op deze baan.
Binnen half uurtje van een 1:33.189 naar een 1:32.420 gereden met die rcz. Dat ding is zo absurd stabiel. Remmen als een malle en amper overstuur.

Edit nu na 99.7km met de peugeot rcz gr3 een 1:32.067 en kan sneller. Dat ding is een monster niet normaal.

[ Voor 12% gewijzigd door v8power67 op 22-03-2022 21:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ferrr
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-09 23:58
Na uren racen nu eindelijk alle licenses op goud. De laatste (s-10) was veruit de moeilijkste, waar echt wel wat uurtjes in zijn gaan zitten.

Bij dat laatste gedeelte wat een ijsbaan lijkt hielp het mij enorm om bij die witte reclame banner boven de weg gas los te laten en heel licht naar links te sturen onderwijl licht tikkend gas te geven.

Succes die hem nog op goud moeten halen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
BMW 3.0 CSL en Lancia Stratos in de used car dealer😎

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:55
Kalder schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 17:13:
Ze kunnen beter een MTX maken van +/- €10.000 waarmee je alle auto's krijgt :/
Dan staat de M niet meer voor micro, maar voor mega.

Als ze gewoon 1/1,5 miljoen per uur als uitgangspunt houden, en daarop de rewards aanpassen, zou iedereen denk ik geholpen zijn, nu is de max zo'n 600k per uur, in GT Sport was het 12/13 minuten (plus laadtijd) voor iets van 350k das zo'n 1,4 miljoen per uur, wel maar 2 andere races die vergelijkbare winst opleverde, dat mogen ze beter doen wat mij betreft, ga dan voorlopig ook nog niet zitten grinden voor auto's, lekker wat online spelen en de missies afmaken, moet nog 15 track circuit experiences doen voor de trophies en 10 karts kopen.
Ze worden in iedergeval flink afgestraft door de gebruikers, paar dagen terug stond metascore hier nog op 2,3 nu al 1,7 1.6.
https://www.metacritic.com/game/playstation-5/gran-turismo-7

Ook zag ik op Twitter dat Kaz er flink van langs kreeg m.b.t. deze MTX ellende.
Ben benieuwd hoe ze hier op gaan reageren.

Is toch knap hoe ze het binnen 2 weken naar de "klote" hebben geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 22:16
Ja zonde als de playerbase erdoor zou uitdunnen.
Ikzelf vermaak me echt prima met GT7 en heb nog echt geen last gehad van de credits en/of MTX.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Gisteren me prima vermaakt met de GTWS round 1 final van het test season. Knotsgekke race op sommige punten, want er gingen er behoorlijk veel vanaf of in de muur soms. Ben zelf ook een keer goed aangetikt. Daarnaast ook nog een snap oversteer gehad die ik niet aanvoelde via mijn stuur. Uiteindelijk toch een prima resultaat. Zeker in de Ferrari, die op dit circuit gewoon niet goed is. :+

(ps. mocht je het nu leuk gevonden hebben, dan wordt een like op YouTube uiteraard gewaardeerd).

Edit: ik merk trouwens dat de fps performance in online races niet optimaal is op de ps4. Dat is toch wel jammer ook. Meer mensen hier last van?

[ Voor 10% gewijzigd door SterqVerhael op 23-03-2022 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GhostriderR32
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 30-10-2024
Ferrr schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 22:45:
Na uren racen nu eindelijk alle licenses op goud. De laatste (s-10) was veruit de moeilijkste, waar echt wel wat uurtjes in zijn gaan zitten.

Bij dat laatste gedeelte wat een ijsbaan lijkt hielp het mij enorm om bij die witte reclame banner boven de weg gas los te laten en heel licht naar links te sturen onderwijl licht tikkend gas te geven.

Het grappige is dat ik S10 letterlijk de tweede keer goud had. Voor mij blijft IA-10 de moeilijkste van alle licensies.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SemperFidelis
Kalder schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 17:13:

Ze hadden de GT mode gewoon veeel langer moeten maken. Deze is nu echt onwijs kort. Ik denk dat er in Sport nog meer singleplayer content zit dan in GT7? De game wordt echt niet leuker als je voor 1.5 miljoen/u moet grinden ipv voor 600k/uur. Dat hele grinden vindt toch niemand leuk? In Forza ben je echt maandenlang bezig om alle races te doen.

Dus, begin met juist nog minder geld. De startersauto die je koopt heeft vrijwel 0 intrinsieke waarde, wat binnen 5 uur racen heb je al 20 auto's ofzo. Leuker om met een 2e hands wagentje te beginnen waar je nog wat in kan tunen. Dan speel je echt amper wat vrij, desnoods moet je 2x dezelfde race doen om die nieuwe banden te kopen.

Na enorm veel races en urenlang gamen (50 ofzo) kun je echt de hele goede races vrijspelen waar je, weetikveel, 2 miljoen per uur kan verdienen. Dan heb je zoveel tijd in het spel gestoken dat je nog steeds niet hoeft te grinden, want grinden is echt gewoon een domme activiteit als het gaat om gamen. De game is namelijk zo fantastisch dat als je elke keer 'nieuwe' races mag doen het toch veel leuker is als steeds hetzelfde rondje moeten doen.

Ik ben geen game developer maar gewoonweg wat extra races toevoegen kan niet heel moeilijk zijn toch? Waar zijn de Gr.3 Japan Touring Car races enzo?

[ Voor 8% gewijzigd door SemperFidelis op 23-03-2022 09:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
v8power67 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 21:27:
Zo met qualifying is de bop in ieder geval nog best wel ongebalanceerd. Verschil tussen autos is echt groot. Had een 1:33.189 op interlagos staan met de 2019 audi evo gr3. Maar zag de peugeot rcz is rop dog in gr3 op deze baan.
Binnen half uurtje van een 1:33.189 naar een 1:32.420 gereden met die rcz. Dat ding is zo absurd stabiel. Remmen als een malle en amper overstuur.

Edit nu na 99.7km met de peugeot rcz gr3 een 1:32.067 en kan sneller. Dat ding is een monster niet normaal.
Er moet nog wel een beetje gefinetuned worden idd. Ook het penaltysysteem is nog steeds niet optimaal. Gisteren kreeg ik 3 seconden omdat ik iemand raakte die spinde en ik niet kon ontwijken. Ook rij je soms net te ver de kerbs op en krijg je straf, terwijl de auto voor je precies hetzelfde doet en niets krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thunder8 schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 09:38:
[...]

Er moet nog wel een beetje gefinetuned worden idd. Ook het penaltysysteem is nog steeds niet optimaal. Gisteren kreeg ik 3 seconden omdat ik iemand raakte die spinde en ik niet kon ontwijken. Ook rij je soms net te ver de kerbs op en krijg je straf, terwijl de auto voor je precies hetzelfde doet en niets krijgt.
Ja en zag net dit :

Is nu aangepakt met barrières op die plekken. Maar wrf hoe kan het systeem zo makkelijk om de tuin geleid worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
v8power67 schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 09:49:
[...]

Ja en zag net dit :
[YouTube: This is a HUGE Problem in Gran Turismo 7...]
Is nu aangepakt met barrières op die plekken. Maar wrf hoe kan het systeem zo makkelijk om de tuin geleid worden.
Ja die zag ik gister ook, dat is helemaal bizar. Over zulke dingen denk je toch van te voren na? Je weet dat iemand dit gaat proberen. Op 1 van die oude mappen, volgens mij trial mountain hebben ze de chicane voor de start finish nu voorzien van hekken, zodat je niet meer zoals vroeg over het gras de chicane kon afsnijden. Doe dat hier dan ook of implementeer het goed. Op andere circuit word je terug gezet als je teveel afsnijdt of op het gras komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Ferrr schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 22:45:

Ik moet alleen S10 nog op goud, ben 4 seconden te langzaam, Het gaat lukken maar ik heb er nu nog ff geen zin in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
schumi2004 schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 08:36:
[...]

Ze worden in iedergeval flink afgestraft door de gebruikers, paar dagen terug stond metascore hier nog op 2,3 nu al 1,7.
https://www.metacritic.com/game/playstation-5/gran-turismo-7

Ook zag ik op Twitter dat Kaz er flink van langs kreeg m.b.t. deze MTX ellende.
Ben benieuwd hoe ze hier op gaan reageren.

Is toch knap hoe ze het binnen 2 weken naar de "klote" hebben geholpen.
Hopelijk leren ze hiervan voor de games die nog komen gaan dat niet alles geaccepteerd wordt. Zoals in GT S was de balans goed tussen grinden of met echt geld betalen. Maar ik kan me niet voorstellen dat dit een idee van PD was terwijl ze wel de sjit over zich heen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-09 13:36
GhostriderR32 schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 09:25:
[...]

Het grappige is dat ik S10 letterlijk de tweede keer goud had. Voor mij blijft IA-10 de moeilijkste van alle licensies.
Ja die was pittig ja, wat mij hielp was uiteindelijk tip op Youtube om de auto veel meer te laten rollen door de diverse bochten en alleen wat bij tikken met gas of rem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SemperFidelis schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 09:34:
[...]

Ze hadden de GT mode gewoon veeel langer moeten maken. Deze is nu echt onwijs kort. Ik denk dat er in Sport nog meer singleplayer content zit dan in GT7? De game wordt echt niet leuker als je voor 1.5 miljoen/u moet grinden ipv voor 600k/uur. Dat hele grinden vindt toch niemand leuk? In Forza ben je echt maandenlang bezig om alle races te doen.

Dus, begin met juist nog minder geld. De startersauto die je koopt heeft vrijwel 0 intrinsieke waarde, wat binnen 5 uur racen heb je al 20 auto's ofzo. Leuker om met een 2e hands wagentje te beginnen waar je nog wat in kan tunen. Dan speel je echt amper wat vrij, desnoods moet je 2x dezelfde race doen om die nieuwe banden te kopen.

Na enorm veel races en urenlang gamen (50 ofzo) kun je echt de hele goede races vrijspelen waar je, weetikveel, 2 miljoen per uur kan verdienen. Dan heb je zoveel tijd in het spel gestoken dat je nog steeds niet hoeft te grinden, want grinden is echt gewoon een domme activiteit als het gaat om gamen. De game is namelijk zo fantastisch dat als je elke keer 'nieuwe' races mag doen het toch veel leuker is als steeds hetzelfde rondje moeten doen.

Ik ben geen game developer maar gewoonweg wat extra races toevoegen kan niet heel moeilijk zijn toch? Waar zijn de Gr.3 Japan Touring Car races enzo?
Ik zeg letterlijk in de quote "wel maar 2 andere races die vergelijkbare winst opleverde, dat mogen ze beter doen wat mij betreft" ben het dus eens dat steeds dezelfde race grinden geen zak aan is, bij GT Sport had je 3 races met ongeveer dezelfde hoge payout, die 3 heb ik alleen maar zitten grinden om de lvl50 trophy te krijgen, de auto's kunnen me gestolen worden, maar in GT Sport lukte het me nog wel eens om 20 miljoen credits te hebben (de max) en daarmee weer een van de duurste auto's te kopen, dat gaat een stuk minder worden in GT7. Vind het gewoon kut dat ze de economie zo ingedeukt hebben en dat valt niet te ontkennen als je naar de meta critic kijkt, ze hebben echt meer dan 90% van de spelers zwaar teleurgesteld.

[ Voor 7% gewijzigd door Kalder op 23-03-2022 11:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:32
Eigenlijk is het natuurlijk heel triest die glitches om makkelijk coins te verdienen daarmee haal je er totaal geen voldoening uit om auto's vrij te spelen. Maar ik snap wel dat sommige mensen het doen nu gezien het systeem om coins te verdienen gewoon niet klopt nu, het moet niet te makkelijk zijn om de tofste wagens vrij te spelen maar het moet wel een beetje te doen zijn ook voor mensen die niet elke dag 4 uur kunnen gamen.

Ze moete snel met een update komen hoe ze dit gaan aanpakken anders verliezen ze denk ik een groot deel van de playerbase wat voor niemand goed is. Gewoon de coins per race/missie/evenementen etc omhoog gooien kan niet al te veel moeite zijn als ze het echt willen..

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LegeBoekenkast
SemperFidelis schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 09:34:
[...]

Daar heb jij toch helemaal geen last van? Aangezien je alle games maar voor max 40 uur speelt.. ;)
Maar even zonder dollen. Er zal vast en zeker nog een hele hoop content komen voor GT7, voor nu moeten we echter geduld hebben. De echte die-hards spelen het spel toch gewoon zoals het is en rijden ieder circuit tientallen of wel honderden keren online of offline. Dat was in de oude versies zo, dus zie niet waarom dat nu anders is.

Dat grinden is nog steeds gewoon klote en ik hoop dan ook dat daar op korte termijn een passende oplossing vanuit Polyphony voor komt. Tot die tijd moeten we ons gewoon proberen te vermaken met de game zoals hij is of ons geld terug vragen en stoppen met zeuren.

Voor nu heeft het dan ook geen enkele toegevoegde waarde om continu negatief te blijven doen over de game. Een oplossing komt er toch niet binnen enkele dagen. Laten we ons aub focussen op wat het spel WEL heeft en het allemaal een beetje positief houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
LegeBoekenkast schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 11:44:
[...]

Daar heb jij toch helemaal geen last van? Aangezien je alle games maar voor max 40 uur speelt.. ;)
Maar even zonder dollen. Er zal vast en zeker nog een hele hoop content komen voor GT7, voor nu moeten we echter geduld hebben. De echte die-hards spelen het spel toch gewoon zoals het is en rijden ieder circuit tientallen of wel honderden keren online of offline. Dat was in de oude versies zo, dus zie niet waarom dat nu anders is.

Dat grinden is nog steeds gewoon klote en ik hoop dan ook dat daar op korte termijn een passende oplossing vanuit Polyphony voor komt. Tot die tijd moeten we ons gewoon proberen te vermaken met de game zoals hij is of ons geld terug vragen en stoppen met zeuren.

Voor nu heeft het dan ook geen enkele toegevoegde waarde om continu negatief te blijven doen over de game. Een oplossing komt er toch niet binnen enkele dagen. Laten we ons aub focussen op wat het spel WEL heeft en het allemaal een beetje positief houden.
Ik heb GT Sport 70 uur gespeeld. Forza meer dan 100.

Wordt ook beetje moe dat je er niet over mag praten. De game is geweldig en geef alleen aan hoe het beter kan en jij komt deze deze drogredenen. Jammer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik zou het trouwens ook wel kunnen waarderen als ze de rewards voor sport mode wat hoger maken, en dan niet alleen voor de gene die wint, maar voor het hele veld, dat is toch wat ik uiteindelijk het meest zal doen, dus zou leuk zijn als ik voor nieuwe auto's niet per se offline hoef te "sparen" om het woord grinden maar niet te gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QVEOW90_FWO6lnDwDKvPikMUFuc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ldu3fZ321K8Ss33OyXkg7xdn.jpg?f=user_large

Goedemiddag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LegeBoekenkast
SemperFidelis schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 11:50:
[...]

Ik heb GT Sport 70 uur gespeeld. Forza meer dan 100.

Wordt ook beetje moe dat je er niet over mag praten. De game is geweldig en geef alleen aan hoe het beter kan en jij komt deze deze drogredenen. Jammer.
Je mag er best over praten, maar je bent in mijn ogen alleen maar negatieve posts aan het plaatsen. En dat is ook je goed recht. Blijkbaar vind je de game wel leuk genoeg om in dit topic te blijven posten en je blijft jouw mening herhalen. Ook dat mag je doen. Ik vind dan ook niet dat ik een drogreden heb, zoals jij het noemt. Maar ik probeer dit topic wat positiever te benaderen. We hebben allemaal last van hetzelfde probleem. We schieten er echter helemaal niets mee op om ons punt te blijven maken en negatieve berichten de wereld in te sturen.

Ik krijg bijna het gevoel dat je negatief moet zijn over deze game en anders ben je raar. Ik kan me uren vermaken met het racen, verzamelen van auto's op de diverse circuits en uitdagingen, het proberen te verbeteren van mijn online ranking, het maken van toffe liveries en beetje bij beetje steeds meer assists uit te zetten en beter te worden in de game.

En ja het grinden is klote, dat blijft ook zo voorlopig. Wellicht veranderd het wel helemaal nooit. Dat weet iedereen nu ook wel. Dus het heeft helemaal geen zin om daar over door te blijven gaan. Post eens een toffe livery die je hebt gemaakt, of een mooie photo uit scapes. Gewoon om het eens van een positieve kant te benaderen. Dat brengt dit topic wat meer in evenwicht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iekue
Ik ben mss te veel bezig om voor elke auto waar ik in Sport mode race een Batman livery te maken....... haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LegeBoekenkast
iekue schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 12:06:
Ik ben mss te veel bezig om voor elke auto waar ik in Sport mode race een Batman livery te maken....... haha.
Pics or it didn't happen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:11
v8power67 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 21:27:

Je kan beter niet te veel vertrouwen in de BOP, er zit een bug (een oude uit GT Sport volgens mij) in waardoor je BOP kan omzeilen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Laatst online: 09-09 19:06
GT7 announcement vs showcase vs state of play vs today

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SLta5Vy.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qC6VPOT.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Wr7A5ii.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EbDNXxq.png

https://www.reddit.com/r/...case_vs_state_of_play_vs/

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• thunder8
Deze scapes heb ik afgelopen week gemaakt. Foto's zijn klikbaar voor grotere versie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BFPg-qxPnruuvpImNptKFo0xRLM=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/MlhUlqg4leeurGgiJpptbrZ6.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QkvqPEMCEYfloqWX2epSBW-KwmM=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/NGJ7mvUuGtUz8BhfclEp2qPq.webp?f=fotoalbum_tile

Deze is wat ouder, maar gemaakt op Dragon Trail Tuinen. Helaas is de replay niet zo te finetunen qua beeld, dat je ook net de vlammen uit de uitlaat kan zien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vkfWpLS988Py1oTV7hysh34boiA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eEbycPKH3KdO9ovukU4RzCKX.webp?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door thunder8 op 23-03-2022 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LegeBoekenkast
thunder8 schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 12:14:
Deze scapes heb ik afgelopen week gemaakt. Foto's zijn klikbaar voor grotere versie.

[Afbeelding][Afbeelding]
Tof! Vooral die eerste vind ik erg mooi.
Dat zou betekenen dat het nog kan komen? Althans voor nu is het geschrapt, maar het zou dus nog terug kunnen komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Championships zijn nu aan GT World toegevoegd, waar je de races kiest, wat special events inhoud weet ik niet, dat zou nog kunnen komen, er zullen hoogstwaarschijnlijk ook nieuwe championships en races bijkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
LegeBoekenkast schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 12:04:
[...]

Je mag er best over praten, maar je bent in mijn ogen alleen maar negatieve posts aan het plaatsen. En dat is ook je goed recht. Blijkbaar vind je de game wel leuk genoeg om in dit topic te blijven posten en je blijft jouw mening herhalen. Ook dat mag je doen. Ik vind dan ook niet dat ik een drogreden heb, zoals jij het noemt. Maar ik probeer dit topic wat positiever te benaderen. We hebben allemaal last van hetzelfde probleem. We schieten er echter helemaal niets mee op om ons punt te blijven maken en negatieve berichten de wereld in te sturen.

Ik krijg bijna het gevoel dat je negatief moet zijn over deze game en anders ben je raar. Ik kan me uren vermaken met het racen, verzamelen van auto's op de diverse circuits en uitdagingen, het proberen te verbeteren van mijn online ranking, het maken van toffe liveries en beetje bij beetje steeds meer assists uit te zetten en beter te worden in de game.

En ja het grinden is klote, dat blijft ook zo voorlopig. Wellicht veranderd het wel helemaal nooit. Dat weet iedereen nu ook wel. Dus het heeft helemaal geen zin om daar over door te blijven gaan. Post eens een toffe livery die je hebt gemaakt, of een mooie photo uit scapes. Gewoon om het eens van een positieve kant te benaderen. Dat brengt dit topic wat meer in evenwicht.
Huh?

Ik zeg alleen dat de ze de game kunnen verbeteren door meer content toe te voegen zodat je op een fijnere manier credits kunt verdienen, en jij begint opeens dat ik niet mag zeuren over microtransacties?
Dit slaat nergens op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GhostriderR32
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 30-10-2024
Ik weet niet of jullie hiervan op de hoogte waren, maar bij deze:
Er zit een limiet aan verdiende credits van 20mil, daarboven gaan al je verdiende credits verloren.
Met MTX zit hier geen limiet op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
weet niet of het al gepost is en of ik hiervoor veel dislikes krijg :) maar doe het toch

https://arstechnica.com/g...using-pc-scripting-tools/

ik gebruik het script nu een uurtje of wat en zit al tegen de miljoen aan ik begrijp dat het "cheaten" is maar wat moeten we anders als sony/polyphony zo enorm pushed op microtransacties.

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LegeBoekenkast
Net in de pauze even van licenses op goud gehaald. Ik ben nu bij IA-4. Kon het niet laten om een foto te maken van de jump bij de start van IA-3.

Afbeeldingslocatie: https://ugc.gt7.game.gran-turismo.com/21/20970804174385586/e8e827a2b15ba3badd7e8b090df968d6_thumb_l.webp

[ Voor 21% gewijzigd door LegeBoekenkast op 23-03-2022 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
copywizard schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 13:35:
weet niet of het al gepost is en of ik hiervoor veel dislikes krijg :) maar doe het toch

https://arstechnica.com/g...using-pc-scripting-tools/

ik gebruik het script nu een uurtje of wat en zit al tegen de miljoen aan ik begrijp dat het "cheaten" is maar wat moeten we anders als sony/polyphony zo enorm pushed op microtransacties.
Waarom zou je dislikes krijgen? Iedereen moet zelf kijken of ze het willen gebruiken of niet. Ik heb er geen last van als jij credits bij elkaar sprokkelt op deze wijze. Misschien dat ik het wel even ga testen, want vind het wel interessant dat het kan en werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Heeft de storing ook bij GT toegeslagen. Daily races starten niet.

PSN: bollsie

Pagina: 1 ... 32 ... 74 Laatste

Let op:
Samen rijden met andere Tweakers? Zie daarvoor deze lijst: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69