Dat is rond menu 13. Daar ben ik nl. ook zo ongeveer.Edwinlzv schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 17:15:
Kan iemand mij vertellen wanneer je die missies kan spelen. Ik vind er wel een leuke bij zitten (mileage chalenge) maar bij mij is die nog dicht.
Hoppa! S5 nu ook op Goud gehaald. Alle licenses Goud!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Owh zou kunnen idd. Maar ook met TC was het vaag, want ging te snel voor tc om in te schakelen. Het is wel minder erg lijkt nu met de patch. Voorheen was eerste bocht al gelijk drama.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Is het een goede aankoop?Rivanov schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 19:11:
Mezelf maar meteen getrakteerd op de 911 GT Strassenversion.
[Afbeelding]
Deze is mij ook aangeboden maar als ik er niets mee ben om mee te racen laat ik hem liever aan me voorbij gaan
Wilde hem gewoon hebben. Vind het een mooie wagen. Stond bij Haggerty en kon ‘m niet weerstaan.N_E_R_V85 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 20:42:
[...]
Is het een goede aankoop?
Deze is mij ook aangeboden maar als ik er niets mee ben om mee te racen laat ik hem liever aan me voorbij gaan
[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 18-03-2022 20:45 ]
Ondertussen al 3 uitnodigingen om een wagen te kopen, al kan ik wel geen enkele betalen
Lamborghini Veneno, Bugatti Veyron en Porsche Carrera GT.
Lamborghini Veneno, Bugatti Veyron en Porsche Carrera GT.
AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro
Alle missions en licenses goud 
Op de Drift missions na was het eigenlijk allemaal perfect voor mij qua moeilijkheid. Ook S-10 viel mij reuze mee na al die horror verhalen
Denk een keer of 6 over gedaan en alleen aanremmen voor Pouhon was lastig. Je hebt best nog wel wat speling qua tijd
Als mij dit al lukt zou het voor de meesten hier denk ik ook goed te doen moeten zijn
Op de Drift missions na was het eigenlijk allemaal perfect voor mij qua moeilijkheid. Ook S-10 viel mij reuze mee na al die horror verhalen
Als mij dit al lukt zou het voor de meesten hier denk ik ook goed te doen moeten zijn
Ja.RBH schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 20:48:
Is de inhoud van de Used Car Dealer eigenlijk voor iedereen hetzelfde?
[YouTube: Gran Turismo 7 | BEST MONEY METHOD AFTER 1.08 - 100k in 7 minutes (1 Million+ Cr per hour)]
Iemand heeft een AFK Method gemaakt.

Nou dan kan ie op MarktplaatsRivanov schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 18:59:
Hoppa! S5 nu ook op Goud gehaald. Alle licenses Goud!
Netjes gedaan!
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 18-03-2022 21:45 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Nice!Tim01 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 21:14:
Alle missions en licenses goud
Op de Drift missions na was het eigenlijk allemaal perfect voor mij qua moeilijkheid. Ook S-10 viel mij reuze mee na al die horror verhalenDenk een keer of 6 over gedaan en alleen aanremmen voor Pouhon was lastig. Je hebt best nog wel wat speling qua tijd
Ik heb nog een beetje problemen om die missies waar je op je verbruik moet letten op goud te krijgen.
AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro
Die topspeed missie met de RX7 is een heel stuk makkelijker geworden. Geen tegenwind meer, en iig geresette leaderboard
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
ik moet eerlijk zeggen dat na de goede argumenten die je online leest en het generfde verdienmodel in de game ik het toch ook wel wat irritant begin te vinden hoelang je moet grinden om iets te kunnen kopen in game.
Op zich vind ik het prima om ergens veel moeite in te steken, maar alles is zo extreem duur in die game, vooral als je wilt gaan tunen op je favoriete car dat je daar zoveel geld in moet steken dat je uren bezig bent om dat geld bij elkaar te sprokkelen om dan ook nog eens zonder proefrit op de gok die tuning onderdelen te kopen of ze wel het gewenste effect hebben.
op die manier gaat het er waarschijnlijk op uitdraaien bij mij dat ik in elke klasse 1 auto dan upgrade en daar dan maar de races mee ga doen en dan sporadisch na elke 10 uur grinden weer eens een auto er bij kopen.
Dat lijkt eerlijk gezegd niet de bedoeling, maar goed, zo is het model nu wel.
Ik vind die prijzen van de micro transacties ook niet bepaald micro, 20 euro voor 2 miljoen credits is behoorlijk hoog voor een micro transactie, dat is meer een maxi transactie, dat vliegt er doorheen als je wat auto's gaat tunen.
Ik vind het echt niet erg om niet direct alles te kunnen kopen en dat ik een aantal maanden bezig ben om dingen vrij te spelen, maar op deze manier is het echt niet te doen en gaat het de game tegen staan. Zeker na al die flink verlaagde payouts sinds deze patch. En na de afronding van die cafe menu's verdien je nauwelijks nog credits.
ik snap die vrij val naar een 2,7 van de user score wel op metacritic om eerlijk te zijn. Dat micro transactie verhaal is echt compleet uit de hand gelopen in de game wereld. Helemaal als de game zelf het verdienen zo ontmoedigt en je min of meer dwingt om honderden euros extra uit te geven als je met verschillende auto's wil gaan racen waarin je flink wil experimenteren met de tuning.
Op zich vind ik het prima om ergens veel moeite in te steken, maar alles is zo extreem duur in die game, vooral als je wilt gaan tunen op je favoriete car dat je daar zoveel geld in moet steken dat je uren bezig bent om dat geld bij elkaar te sprokkelen om dan ook nog eens zonder proefrit op de gok die tuning onderdelen te kopen of ze wel het gewenste effect hebben.
op die manier gaat het er waarschijnlijk op uitdraaien bij mij dat ik in elke klasse 1 auto dan upgrade en daar dan maar de races mee ga doen en dan sporadisch na elke 10 uur grinden weer eens een auto er bij kopen.
Ik vind die prijzen van de micro transacties ook niet bepaald micro, 20 euro voor 2 miljoen credits is behoorlijk hoog voor een micro transactie, dat is meer een maxi transactie, dat vliegt er doorheen als je wat auto's gaat tunen.
Ik vind het echt niet erg om niet direct alles te kunnen kopen en dat ik een aantal maanden bezig ben om dingen vrij te spelen, maar op deze manier is het echt niet te doen en gaat het de game tegen staan. Zeker na al die flink verlaagde payouts sinds deze patch. En na de afronding van die cafe menu's verdien je nauwelijks nog credits.
ik snap die vrij val naar een 2,7 van de user score wel op metacritic om eerlijk te zijn. Dat micro transactie verhaal is echt compleet uit de hand gelopen in de game wereld. Helemaal als de game zelf het verdienen zo ontmoedigt en je min of meer dwingt om honderden euros extra uit te geven als je met verschillende auto's wil gaan racen waarin je flink wil experimenteren met de tuning.
:strip_exif()/f/image/QJh2pINKt1Rh9RRkjmL94OMf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HblvdXM9iXH8Q04j43bYXbeB.jpg?f=fotoalbum_large)
Had vlak voor de downtime en nieuwe patch nog effe die fishermans ranch gegrind dus had 4.9 mil staan. Dus deze gekocht want is echt uberdikke bak.
Maar hoogtepunt was wel mijn 1ster roulette met weer eens voor de verassing een 5k beloning. Voelde echt weer vertrouwd na 1.5 dag gemist te hebben, heerlijk.
Er is alleen wel één goede tegenargument. Eentje die veel vergeten wordt.robinez schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 00:43:
ik moet eerlijk zeggen dat na de goede argumenten die je online leest en het generfde verdienmodel in de game ik het toch ook wel wat irritant begin te vinden hoelang je moet grinden om iets te kunnen kopen in game.
De spellen die tegenwoordig worden uitgebracht zijn veel gedetailleerder dan vroeger. En dat kost tijd, tijd is geld.
De prijs van een PlayStation spel is de afgelopen jaren nauwelijks gestegen. Een PS1 spel nieuw, was 120 gulden.
Ergens moet er geld verdiend worden.
Zeker, maar ik vind het gewoon een opmerkelijke terminologie als je het hebt over een spel waar we volgens mij bijna allemaal ontzettend veel plezier uithalen, ondanks de kritiek die we allemaal herkennen ;-)Lekker Ventje schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 17:00:
[...]
Weleens van spreekwoorden en gezegden gehoord?
Uiteraard bepaalt de ontwikkelaar hoe hij zijn game inricht, maar twee weken na release en na de reviews de game aanpassen in een nadelige manier is niet netjes.
Hey. Die auto zie ik nergens te koop staan! (Hoeveel was die?)v8power67 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 01:55:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Had vlak voor de downtime en nieuwe patch nog effe die fishermans ranch gegrind dus had 4.9 mil staan. Dus deze gekocht want is echt uberdikke bak.
Maar hoogtepunt was wel mijn 1ster roulette met weer eens voor de verassing een 5k beloning. Voelde echt weer vertrouwd na 1.5 dag gemist te hebben, heerlijk.
Heb nog maar 380k aan credits BTW... Dus zal eerst nog flink moeten grinden ben ik bang.
Edit;
Na de update heb ik ook echt het gevoel dat alles veel te duur is.
Op zich zou ik het niet zo erg vinden als er meer keuze was geweest in races.
Dat je bijv op elke baan met de pp800 klasse een 10 ronden race kan doen voor 70k credits. Of op elke baan met de Gr3.
Je hebt nu maar een beperkt aantal banen en autos om een leuk aantal credits bij elkaar te racen.
Ik heb wat zitten kijken... En vergelijken.
En de hoogste opbrengst in een RACE is ongeveer 10.000 credits per lap.
Die pp700 rally op fishermans range is 25k per rondje
En Colorado springs rally championship levert 13333 per rondje op.
Dat zijn de 2 hoogsten qua opbrengst
De rest is qua opbrengst allemaal 10k of minder per rondje;
Kyoto driving park
2 Laps 4wd pp600
20000
Autopolis
3 Laps Japanse 550
20000
Suzuka
5 Laps GT cup Gr 3
50000
10 Laps pp800 touring
70000
Mount panorama pp600
2 Laps 4wd
20000
Fuji international
Pp800 touring
10 Laps
70k
Pp no limit Japanse 550
2 Laps
20000
Edit; als 1 miljoen credits 20 euro zijn... Zijn er dus auto's die meer dan 60 euro kosten als je ze wil kopen zonder te grinden.
Weet niet wie daar bij Sony de prijzen bepaalt. Maar met deze prijzen is er natuurlijk NIEMAND die ook maar 1 credit koopt.
3x 20 euro= 60 euro voor een 919 hybrid of 70 Ferrari FXXK... Aan credits. Nadat je al 80 euro hebt gedokt voor de game zelf. Ze zijn niet goed bij hun hoofd!
Voor die 3 miljoen moet je ongeveer 300 rondjes van 10k grinden. Dat is nu met patch 1.8 ongeveer 600 minuten.... 10 uur.
Dus als je niet teveel tijd hebt ben je zo een week bezig voor 1 auto.
Kweet niet.
Is wel érg lang.
Sowieso is snel de prijzen verdubbelen na 2 weken... Nadat de reviews allemaal online staan imho bij nader inzien gewoon een smerige rotstreek. En tis mij na 4 weken een playstation te hebben wel duidelijk dat Sony maar op 1 ding uit is. En dat is euries.
Bij MS is dat ook wel zo... Maar minder dan bij Sony.
Tot zover mijn commentaar over credits.
Game on.
[ Voor 51% gewijzigd door Format-C op 19-03-2022 08:08 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Dit zinnetje komt wel vreemd binnen. Beetje omgekeerde wereld.Rivanov schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:41:
In GT7 I would like to have users enjoy lots of cars and races even without microtransactions.
Ik heb gister mijn menu cards afgerond. Van de 6 sterren ticket kreeg ik een Lamborghini V12 Vision GT, die ik net dinsdag had gekocht op uitnodiging voor 1.2M... dan is het wel erg zuur dat je ze niet kan verkopen.

Wat volgens mij ook tricky is…. Op het PlayStation homescreen krijg ik DLC-suggesties zoals een La Ferrari voor 2 euro…. Maar staat nergens bij of die voor GT7 is of voor GT Sport. Ik ga met de huidige car-prijzen vanuit dat die voor GT Sport zijn.
Vond het wel jammer dat de invites niet 36 uur zijn verlengd. Ik moest nog 600k voor om de AM One-77 te kunnen kopen, maar had anderhalf uur nog te gaan door de storing. Dat lukte dus niet. Vanavond verloopt de invite voor de Veneno, die 3.3 miljoen kost. Dat gaat ook niet lukken. Ben gisteren dan ook gestopt met grinden en ben gewoon lekker races gaan doen die ik leuk vind, ongeacht de opbrengst. En dat bevalt mij een stuk beter dan tig keer Sardegna rally of Special Stage X. Ik zie vanzelf wel wanneer ik genoeg credits heb voor een bepaalde auto en koop intussen gewoon de goedkope 2de handjes bij de used car dealer. De collectie hoeft hier toch niet binnen 2 maanden compleet te zijn.
Hoop wel dat ze binnenkort verbeteringen gaan toepassen in het MP gedeelte om het tenminste op het niveau te brengen van Sport qua opzetten van eigen lobbies. Nu is dat een drama en dat valt ook te merken met hoe weinig lobbies online zijn.
Hoop wel dat ze binnenkort verbeteringen gaan toepassen in het MP gedeelte om het tenminste op het niveau te brengen van Sport qua opzetten van eigen lobbies. Nu is dat een drama en dat valt ook te merken met hoe weinig lobbies online zijn.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Precies dit.thunder8 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 08:21:
Vond het wel jammer dat de invites niet 36 uur zijn verlengd. Ik moest nog 600k voor om de AM One-77 te kunnen kopen, maar had anderhalf uur nog te gaan door de storing. Dat lukte dus niet. Vanavond verloopt de invite voor de Veneno, die 3.3 miljoen kost. Dat gaat ook niet lukken. Ben gisteren dan ook gestopt met grinden en ben gewoon lekker races gaan doen die ik leuk vind, ongeacht de opbrengst. En dat bevalt mij een stuk beter dan tig keer Sardegna rally of Special Stage X. Ik zie vanzelf wel wanneer ik genoeg credits heb voor een bepaalde auto en koop intussen gewoon de goedkope 2de handjes bij de used car dealer. De collectie hoeft hier toch niet binnen 2 maanden compleet te zijn.
Iedereen zeurt maar een beetje over het grinden… ga gewoon de game spelen, geniet ervan. En dan koop je die dure auto’s over een half jaar ipv alles in 2 weken te bezitten. Dat houdt het ook nog een beetje leuk voor de langere termijn.
Dat is ook een beetje dat wat in de post van Kaz staat, na de storing. Dat mensen de langere termijn moeten bekijken, omdat er nog veel content bij komt. Alleen was de timing dit te zeggen niet erg handig, omdat de servers er net 36 uur uit hadden gelegen en dat de update de payout grotendeels negatief aanpaste. Dan heb je de schijn wel tegen dat het meer om mtx draait dan dat je binnen redelijke termijn de exclusieve auto's bij elkaar kan sparen.AP3X schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 08:26:
[...]
Precies dit.
Iedereen zeurt maar een beetje over het grinden… ga gewoon de game spelen, geniet ervan. En dan koop je die dure auto’s over een half jaar ipv alles in 2 weken te bezitten. Dat houdt het ook nog een beetje leuk voor de langere termijn.
Je ziet het ook in de frontpage reacties op het bericht over de uitval. Het is 1 zure bende en als je probeert halve en hele onwaarheden te corrigeren, krijg je meteen de 0 en -1 moderaties om de oren. Compleet van realiteit verstoken.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Dat grinden boeit me persoonlijk niet zoveel en ik beleef net zoveel lol aan het tunen en racen met een barrel als met een supercar. Ik zie wel wanneer ik hoeveel credits heb en ik ga echt geen uren achter elkaar dezelfde saaie race zitten doen. Gister wel in de roulette een ticket met 1 miljoen credits en vorige week een keer 500k
Daar tegenover staat ook dat de afzetmarkt voor gaming veel groter is dan toen, er zijn 104 miljoen PS1’s verkocht en PS4 en PS5 combined zit je op 165 miljoen ofzo. Meer games worden ook digitaal verkocht waardoor er meer geld overblijft voor de developer en sony. Die studio’s verdienen al veel meer. En dan hebben we het nog niet over MTX.Wulfric92 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 02:05:
[...]
Er is alleen wel één goede tegenargument. Eentje die veel vergeten wordt.
De spellen die tegenwoordig worden uitgebracht zijn veel gedetailleerder dan vroeger. En dat kost tijd, tijd is geld.
De prijs van een PlayStation spel is de afgelopen jaren nauwelijks gestegen. Een PS1 spel nieuw, was 120 gulden.
Ergens moet er geld verdiend worden.
Voor diegenen die het leuk vinden om nog meer met racen en met tunen bezig te zijn. Ik heb hier thuis nog het APEX boekje liggen van Gran Turismo 5 Colllector’s edition. Staat super veel waardevolle info in over bochten techniek, tuning mogelijkheden, etc. Kun je tegenwoordig voor weinig oppikken op Marktplaats. Geef misschien nog een extra dimensie aan het racen met GT7.

Hoe lang duurde het bij jullie om het spel voor het eerst te installeren, vanaf disc (PS5)?
Ben gisteren gestart met installatie, vanmorgen staat er nog steeds 4u te gaan. Gaat enerzijds tergend traag, en anderzijds als de PS5 in rest mode valt stopt hij dus moet om de zoveel tijd eens gaan controleren.
Super hatelijk, heb dat nooit gehad met al mijn vorige games.
Ben gisteren gestart met installatie, vanmorgen staat er nog steeds 4u te gaan. Gaat enerzijds tergend traag, en anderzijds als de PS5 in rest mode valt stopt hij dus moet om de zoveel tijd eens gaan controleren.
Dat duurde wel eventjes, hoe lang juist weet ik wel niet meer. Maar niet abnormaal langer dan andere disc installs. 't was vooral de patch die lang duurde na de installatie.PearlChoco schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 09:18:
Hoe lang duurde het bij jullie om het spel voor het eerst te installeren, vanaf disc (PS5)?
Ik heb er ook niet direct tips voor, er zal wel genoeg ruimte beschikbaar zijn anders begint die daar denk ik niet aan...
Ik speel op de hoogste moeilijksgraad, misschien maakt dat nog uit? Het is niet dat ik veel heb gekocht. Heb er eentje gekocht want dat was een challenge vanuit het café geloof ik en dan nu voor de boekjes die Porsche.RBH schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:19:
[...]
Dat is wel bijzonder, ik zit wel iets verder qua menu items, maar ik heb enkel en alleen een Toyota Tundra moeten kopen voor de pick-up races. Verder heb ik alle auto's gewoon gratis gekregen en heb ik alleen wat gespendeerd aan tuning om wat races makkelijker te maken (en omdat tuning ook gewoon leuk is).
Anyway, ik kocht die Porsche dus. Qua tuning een volledig instelbaar onderstel en een setje Sport Soft banden en een joekel van een vleugel achterop en dat was het. En ik fietste alles en iedereen voorbij.

De pickup challenge daarna met een Tundra gedaan die je inderdaad moet kopen. Die voorzien van een instelbaar onderstel, dirt & Sport Soft tyres en een racing luchtfilter en daarmee ook alles meteen gewonnen. De laatste race, op die speedway, was wat tricky omdat de aanvankelijke nummers 1 & 2 in Raptors rijden die in het begin stevig weglopen, maar in de laatste bocht van de voorlaatste ronde begin je te slimstreamen en dan cruise je er vrij eenvoudig voorbij in de laatste bocht van de laatste ronde.
Ik las dat nu de tegenwind is weggehaald bij de mission waarbij je moet slipstreamen met een RX7 FC. Daardoor kon je eigenlijk nooit goud halen en die staat bij mij dus ook nog op zilver. Vandaag die ook maar eens naar goud sturen.
[ Voor 14% gewijzigd door AtleX op 19-03-2022 10:34 ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
zo dacht ik er eerst ook over, totdat ik al die reacties zag online en mij er een beetje in verdiept hebt hoe dit nu voor mij als gamer uitpakt, en dan schrik je toch behoorlijk.AP3X schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 08:26:
[...]
Precies dit.
bijvoorbeeld in mijn geval volgens mijn profiel pagina:
ik heb nu iets meer dan 24 uur gespeeld, hierin heb ik 3.5 miljoen credits verdiend.
daar heb ik 1.4 miljoen credits van uitgegeven aan het kopen van noodzakelijke auto's om die menu kaarten mee te kunnen doen en sommigen van die auto's moesten getuned worden om te kunnen meekomen aan die PP limieten wat mij ook nog eens 1 miljoen credits heeft gekost (tuning is bijna niet te betalen in die game).
dus ik heb nu nog 1 miljoen over en moet de rest via grinden verdienen. Als je met gewoon gamen 24 uur doet over 3.5 miljoen credits, dan weet je ongeveer hoeveel uur je moet racen om bepaalde auto's te verdienen.
Dan gaan we nu naar de legendary cars sectie, daarin staan de wat exclusievere auto's waar ik ook graag eens mee zou willen racen, uiteraard zijn die time limited want je moet wel de druk voelen om er snel bij te zijn om ze te kopen. Dan zie ik dat een bepaalde auto 12 miljoen credits kost. Daar moet ik wel snel bij zijn want er zit een timelimit op en anders kan die tussentijds ook nog eens uitverkocht zijn.
Maar dan denk ik, wacht even:
Ik doe 24 uur over 3.5 miljoen credits, dat kost mij dus 84 game uren, dat verdeeld over 2 uur per dag (casual gamer in de goede dagen), dat kost mij dan 42 dagen om die 12 miljoen bij elkaar te sprokkelen. Maar dat kan niet , want dan is die auto al weer verlopen kwa tijd of beschikbaarheid.
Dat is nu een praktijkvoorbeeld die je nu kunt controleren in GT7, zo is het op dit moment. Dan blijkt daarna dat na update 1.07 ze het verdienmodel van 10 uur naar 17 uur kwa kosten opbrengst hebben verlaagd (dus het gaat zelfs nog langer duren). Dan is het dus in de praktijk onmogelijik voor de gemiddelde gamer om zonder geld uit te geven van de volledige game gebruik te maken.
Ik koop gran turismos al sinds deel 1 om gewoon lekker in auto's te kunnen racen die ik het echt nooit zou kunnen betalen of uberhaupt de kans krijg om in zo'n auto te rijden. Natuurlijk is het nep en zit je naar pixels te kijken, maar het gevoel en het geluid van zo'n reproductie op je scherm gekoppeld aan je stuur maakt het toch akelig echt.
Die mogelijkheid is nu volledig weg in GT7 door het feit dat het economy model in de game zelf zo is opgezet dat je geld moet uitgeven wil je van de game volledig gebruik kunnen maken.
Natuurlijk kun je dan zeggen, dat er genoeg andere auto's zijn, en dat is zo. Maar GT was toch een soort van speelparadijs voor de autosport waarin je naar hartelust kon tunen en exotische cars kon proberen.
Dat kan dus nu niet meer, en dat is eigenlijk een keerpunt in de GT historie, het verdien model in alle eerdere versies was in ieder geval zo dat het haalbaar was met wat hard werken om elke auto te kopen die je mooi vond en te tunen. Maar door die invite only en legendary cars time limited te maken met onhaalbare tijdslimieten en extreem lage payouts in de game, is het een game die gewoon nu volledig draait op het betalen van extra geld om de wat exclusievere auto's te kunnen rijden.
Het is zelfs nog dramatischer nu, nog 8u te gaan (!!) En als ik naar het balkje kijk zie ik er om de 5 seconden pakweg 3 MB bijtellen (van een spel van 107GB!!).PearlChoco schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 09:18:
Dit kan toch niet meer normaal zijn, zou ik iets verkeerd doen? Ik hoor bijv. De disc totaal niet spinnen, ik herinner me bij vorige games dat tijdens de install de disc lawaai maakte als een stofzuiger.
Leuke tip, heb alle GT's thuis maar miste deze coll. editie nog. In z'n geheel besteld net bij CeXRBH schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 09:10:
Voor diegenen die het leuk vinden om nog meer met racen en met tunen bezig te zijn. Ik heb hier thuis nog het APEX boekje liggen van Gran Turismo 5 Colllector’s edition. Staat super veel waardevolle info in over bochten techniek, tuning mogelijkheden, etc. Kun je tegenwoordig voor weinig oppikken op Marktplaats. Geef misschien nog een extra dimensie aan het racen met GT7.![]()
[Afbeelding]
Thanks
Ik had woensdag precies hetzelfde. PS5 ging op een gegeven zelfs uit en dag erop moest ie nog steeds installerenPearlChoco schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:31:
[...]
Het is zelfs nog dramatischer nu, nog 8u te gaan (!!) En als ik naar het balkje kijk zie ik er om de 5 seconden pakweg 3 MB bijtellen (van een spel van 107GB!!).
Dit kan toch niet meer normaal zijn, zou ik iets verkeerd doen? Ik hoor bijv. De disc totaal niet spinnen, ik herinner me bij vorige games dat tijdens de install de disc lawaai maakte als een stofzuiger.

En toen kregen we natuurlijk dat server verhaal
Zijn er btw al plannen voor time attack sessies?
Ik vind het echt vrij bizar dat mensen dit nog verdedigen ook nadat ik al 80 euro heb gelapt voor een game. Dat heb ik nog nooit gedaan in mn leven, nu kost een paartje supersofts meer dan het winnen van een race van 5 rondes.thunder8 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 08:35:
[...]
Dat is ook een beetje dat wat in de post van Kaz staat, na de storing. Dat mensen de langere termijn moeten bekijken, omdat er nog veel content bij komt. Alleen was de timing dit te zeggen niet erg handig, omdat de servers er net 36 uur uit hadden gelegen en dat de update de payout grotendeels negatief aanpaste. Dan heb je de schijn wel tegen dat het meer om mtx draait dan dat je binnen redelijke termijn de exclusieve auto's bij elkaar kan sparen.
Je ziet het ook in de frontpage reacties op het bericht over de uitval. Het is 1 zure bende en als je probeert halve en hele onwaarheden te corrigeren, krijg je meteen de 0 en -1 moderaties om de oren. Compleet van realiteit verstoken.
Voor mensen zoals ik die niet meer dan 40 uur in een game stoppen is dit economy model gewoon totaal onhoudbaar.
@robinez ik heb nu bijna 26 uur gereden in het spel en heb meer dan 16 miljoen verdiend. Ik weet niet wat jij anders doet maar 24 uur speler voor 3 miljoen is wel een hele langzame progressie.
7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5
Ik ga de frontpage er niet op nalopen, maar als het over de uitval gaat, weet ik niet wat je daarop kan aanbrengen als verzachtende factor.thunder8 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 08:35:
Het is gewoon extreem knullig. Game is jaren in ontwikkeling, de hele GT fanbase kijkt er al jaren naar uit, en dan breek je met een gehaaste update (1.07) eventjes de hele game. Erger nog, het off-line halen om de 'player stats' en savegames te vrijwaren van bugs of corrupte bestanden, geeft niet echt vertrouwen in de server back-end van polyphony. En je bent volledig aan hen overgeleverd want de game is volledig online only, omwille van de economie en leaderbords. Zelfs voor het off line racen.
Dus wat als over een paar jaar een knullige update alle save games van honderduizenden gamers corrupt maakt, en jaren aan grinden en auto's kopen ongedaan maakt?
Wat er me aan doet denken, wat gebeurt er als over 8 jaar onheroepelijk alle servers uitgaan? Hoe ga je de gamers toegang laten houden tot alle autos waar ze jaren hebben moeten voor grinden? Gewoon alles vrijgeven? Dit zijn problemen die je tot GT5 niet had, geen idee hoe het zit met GT6 (nooit gespeeld) en wat er gaat gebeuren met GT sport en GT7 in de toekomst.
Dan antwoorden met "het is mooi weer, ga fietsen of iets anders doen en wind je niet op" en "er zijn ergere dingen" kloppen wel, maar zijn volledig naast de kwestie, en niet de reden om dit soort gebreken niet te bekritiseren.
thunder8 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 08:21:
Ik zie vanzelf wel wanneer ik genoeg credits heb voor een bepaalde auto en koop intussen gewoon de goedkope 2de handjes bij de used car dealer. De collectie hoeft hier toch niet binnen 2 maanden compleet te zijn.
Een beetje in lijn met de argumentatie: "er moet over 2 jaar ook nog iets te doen zijn in de game". Alsof de grind en de fake gefabriceerde scarcity/economy noodzakelijk is om een game meerdere jaren leuk te laten zijn. Er een lange grind tegenaan smijten om gamers naar compleet virtuele goederen te laten smachten, als was het een fysiek goed, voor de "ea sense of pride and accomplishment" zeker. Bizar.AP3X schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 08:26:
Precies dit.
Een goede game is nu leuk, en blijft over 5 jaar ook leuk. Ik speel nog altijd met evenveel plezier een potje Rocket League in 2022 als in 2016. Idem met Flight Simulator of legio andere games. Ik ben meer het type gamer die gaat voor af etn toe 'een potje gamen', de skills, of de besturing/gameplay/interactie met een game wereld. (zoals vroeger progressie loze shooters of sport games, ...). Ik heb een hekel aan elk type van progressie, en al zeker gekunstelde progressie zoals hier. Hoe snel of hoe traag ook.
De hele discussie gaat uiteindelijk over hoe steil of traag de progressie zou moeten zijn. En daar heeft iedereen een ander, erg persoonlijk, standpunt in. Geen enkel kamp heeft ongelijk, want puur subjectief.
Ik zal eens een ander extreem scenario voorstellen, helemaal het tegenovergestelde van de masochisten die vinden dat een real life grind bij een videospelletje hoort. Namelijk 0,0 ingebouwde progressie (offline dan, online kan ik me er wel iets bij voorstellen om skill levels op te splitsen).
Beeld je in, je start de game op op een zeldzame vrije zondagmiddag, en je kan gewoon je gang gaan op elke baan met elke auto. Het idee van een virtuele game is, zoals hierboven ook al gemeld, dat je even je gang kan gaan in een virtuele auto waar je in het echt maar van kan dromen. Ik moet in het echt al genoeg grinden voor een aantal luxe items die ik graag koop, dat hoeft er virtueel ook echt niet meer bij.
Vaak wil je gewoon even in zo een super car over een baan raggen. Het 3D model bekijken en je verwonderen over de kwaliteit en precisie van de interieur graphics/cockpit, beetje photo mode doen. Het spel heet een driving simulator, geen rat race simulator. Races zijn voor mij in elke GT zelfs steeds het minst interessant gebleken. Het gaat me meer over het hele 'car enthousiast' aspect. De geschiedenis, paar mooie autos verzamelen, time trials en alleen rondraggen over het circuit... De photo modes...
Ik lees hier over mensen die aan 10u gaming per week komen.
Ik kan zien waarom no-lifers (zeg niet dat jij dat bent) zich niet druk maken om de grind, en zich niet kunnen inleven in gamers die ook wel andere dingen te doen hebben. Of schermen met die vieze 'gatekeeper' elite-houding, zoals "als je geen 20u GT kan spelen per week ben je de game gewoon niet waard". Want alle discussie neigt vaak die kant op in meer of mindere mate.
En trouwens, dat Polyphony niet genoeg kan verdienen aan de standard edition van de game kan ik best inkomen. Dit soort sims, van perfectionistische studios zoals deze, zijn stervensduur om te maken. Heb je de tooling gezien waarmee ze car models scannen? Het detail van de interieurs? De RTX in non-race modes? De polygon counts en dergelijke? Dit is monikenwerk van de hoogste orde.
Sim(-cade) games zijn duur. Daar kijkt in de Flight Simulator community niemand van op. Een vliegtuig bijkopen kan je meer kosten de game zelf. Maar in flight simulator kan ik de game even opstarten, en alles doen. Van een lokaal rondje, tot een lijnvlucht in een 747. Alle vliegtuigen die in de game zitten, zijn meteen beschikbaar. En dan kan ik de sim verder aanvullen.
Misschien liggen de verwachtingen van de gamers gewoon verkeerd, en zouden ze een base price van 150-200 moeten aanvaarden voor een meesterwerk als GT7 (los van de grind dus). Of polyphony moet gewoon een aantal versies aanbieden van 70-100-150-300 euro of zo, met alles opengegooid voor de duurdere versies. Dan kan je argumenteren dat je dat ook prima kan met de base game en MTX. Klopt, maar er zit een minder 'vies' smaakje aan dan je in de game manipuleren en platgooien met pop ups om toch maar de sim bij elkaar te kopen met steeds kleine stapjes. Laat me 1 keer vol betalen, en laat me daarna in de game met rust met sleazy tactics en fake geknutselde ingame economies die toch steeds brak opgezet zijn, en misbruikt gaan worden.
Deze game is duidelijk niet bedoeld voor de casual simcade fan, en dat is jammer. Casual, niet als in 'slechte simmers', maar casual als in 'af en toe eens een paar rondjes rijden en plezier hebben'
Deze game en Horizon FW waren zowat de redenen om m'n hype aan te wakkeren voor een ps5 aanschaf. Horizon heb ik al afgeschreven wegens te grindy, en GT7 na de laatste berichten ook. Gemakkelijk zo, om m'n geld niet te moeten uit geven. Ook al omdat je nergens normaal aan een ps5 kan komen zonder ogenblikkelijk op de drops te moeten springen.
Ik kijk over een paar jaar wel weer wanneer GT7 in populariteit mindert en ze alle zeilen moeten bijzetten (en met credits strooien) om de gamers aan boord te houden.
In tussentijd ga ik wel enkele van m'n pc race games spelen.
ik volg gewoon de campagne, dus ik heb alle menu kaarten gedaan, een aantal licenses, missies en de nodige time trials. Dan zit je op dat bedrag en inderdaad, dat is een belachelijk laag aantal credits voor de hoeveelheid uur die je erin moet steken en al helemaal aangezien alles credits kost in de game (een livery net downloaden was al 48000 credits bijvoorbeeld).Marcievg schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 14:53:
@robinez ik heb nu bijna 26 uur gereden in het spel en heb meer dan 16 miljoen verdiend. Ik weet niet wat jij anders doet maar 24 uur speler voor 3 miljoen is wel een hele langzame progressie.
Maar wat ik interessanter vindt is hoe jij het voor elkaar krijgt om 16 miljoen in de game te verdienen in 26 uur.
Als je dat omrekent dan verdien jij dus 10256 credits per minuut.
Hoe doe je dat in de game om zulke effectieve bedragen per minuut te verdienen?
16 mil.?Marcievg schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 14:53:
Misschien dat je beter naar het aantal gereden km's kan kijken...
Ik zit op 3.2mil met 2045 gereden km's.
/f/image/SKiE2ectr41gKCd1Vm5NptcB.png?f=fotoalbum_large)
Nu je het zo zegt klinkt het inderdaad een beetje apart. Echter is het wat het spel mij zegt bij de statistieken.robinez schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:29:
[...]
ik volg gewoon de campagne, dus ik heb alle menu kaarten gedaan, een aantal licenses, missies en de nodige time trials. Dan zit je op dat bedrag en inderdaad, dat is een belachelijk laag aantal credits voor de hoeveelheid uur die je erin moet steken en al helemaal aangezien alles credits kost in de game (een livery net downloaden was al 48000 credits bijvoorbeeld).
Maar wat ik interessanter vindt is hoe jij het voor elkaar krijgt om 16 miljoen in de game te verdienen in 26 uur.
Als je dat omrekent dan verdien jij dus 10256 credits per minuut.
Hoe doe je dat in de game om zulke effectieve bedragen per minuut te verdienen?
Dit is wat ik zieMoirae schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:22:
[...]
16 mil.?
Misschien dat je beter naar het aantal gereden km's kan kijken...
Ik zit op 3.2mil met 2045 gereden km's.[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/3vkKOCFajxb7KL7ODA0U4eXk.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 32% gewijzigd door Marcievg op 19-03-2022 16:32 ]
Ik twijfel aan de statistieken maar indien ze juist zouden zijn, wat doe je exact van races.Marcievg schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:22:
[...]
Nu je het zo zegt klinkt het inderdaad een beetje apart. Echter is het wat het spel mij zegt bij de statistieken.
[...]
Dit is wat ik zie
[Afbeelding]
Ik zit niet zover achter van aantal kilometers tegenover jou maar ik heb zelf maar ongeveer 1/3 van van jouw totaal verdiende credits.
/f/image/SKgMvUfDBg0v8E6uy5b8rvY5.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb na de menukaarten fisherman's ranch veel gedaan. Zowel voor geld als het onder de knie willen krijgen. Verder vind ik ook het laatste kampioenschap leuk om te doen en ook deze heb ik al een paar keer gedaan.AppleFan2007 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:44:
[...]
Ik twijfel aan de statistieken maar indien ze juist zouden zijn, mat doe je exact van races.
Ik zit niet zover achter van aantal kilometers tegenover jou maar ik heb zelf maar ongeveer 1/3 van van jouw totaal verdiende credits.
[Afbeelding]
Zie net pas je afbeelding, misschien ten overvloede maar je kunt veel auto's vd menu boeken (R32 bv.) echt super goed maken door te tunen! Heb mijn R32 op 699.32 zitten en heb daar de GTW/ GTC 700 (even de naam kwijt) 700 met gemak mee gewonnen, ding plakt haast vast aan de weg!! Scheelt een hoop centen aan nieuwe voertuigen 👍Marcievg schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:22:
[...]
Nu je het zo zegt klinkt het inderdaad een beetje apart. Echter is het wat het spel mij zegt bij de statistieken.
[...]
Dit is wat ik zie
[Afbeelding]
Vanavond maar even op zoek naar een goede setup voor het laatste toernooi (800) vd menu boeken :-)
[ Voor 5% gewijzigd door Moirae op 19-03-2022 17:00 ]
ik twijfel er ook aan, dat lijkt me een fout in de berekeningen, bijvoorbeeld je hebt in jouw foto meer uitgegeven aan auto's en tuning dan je totaal verdient hebt, dat kan in principe al niet.AppleFan2007 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:44:
[...]
Ik twijfel aan de statistieken maar indien ze juist zouden zijn, mat doe je exact van races.
Wat er misschien gebeurd is dat je een keer een auto hebt gewonnen van 10 miljoen of zo in die lottery ticket roulette en dat die dat in deze app als credits ziet of zo.
Anders kan ik het niet verklaren, maar het is voor zover ik weet met de payouts onmogelijk om zoveel credits in races te verdienen dat je meer dan 10.000 credits per minuut verdient (en dat 26 uur achter elkaar, dus geen minuut onder dat bedrag komt).
nou ja, mocht het echt zo zijn, wees blij, 16 miljoen had je anders 160 euro aan micro transacties gekost.
Dit heb ik ook veelvuldig gedaan. Bij de gr.B heb was ik te snel met het kopen van een geschikte auto. Kwam er daarna achter dat je bij een van de races een straatauto kon gebruiken en een gr.B auto winnen. Verder heb ik ook een gr.3 auto gekocht voor het laatste kampioenschap. Na de menukaarten ben ik voor de invites gegaan en heb de lamborghini Veneno, citroen GT, Ferrari FXX K en laferrari gekocht. Daarna heb ik de porsche 911 GT1 en een f1 auto bij elkaar geredenMoirae schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:58:
[...]
Zie net pas je afbeelding, misschien ten overvloede maar je kunt veel auto's vd menu boeken (R32 bv.) echt super goed maken door te tunen! Heb mijn R32 op 699.32 zitten en heb daar de GTW/ GTC 700 (even de naam kwijt) 700 met gemak mee gewonnen, ding plakt haast vast aan de weg!! Scheelt een hoop centen aan nieuwe voertuigen 👍
Vanavond maar even op zoek naar een goede setup voor het laatste toernooi (800) vd menu boeken :-)
Ik hoef niet in twee weken alle auto’s te hebben maar nu is er bv de C1 en die kost 3 miljoen. Maar ik zou ook de 787B willen en als die dan er bv morgen of overmorgen is dan moet ik weer gaan grinden. Als die wagens gewoon altijd beschikbaar zouden zijn in plaats van op onverwachte momenten als nu dan zou dat al heel anders spelen.
Het gaat mij er niet om dat ik alle wagen moet hebben maar ik wil gewoon bepaalde wagens hebben om mee te racen. De LMP1 wagens zullen nu dus moeten wachten want als ik een andere legendary car mis weet ik nooit wanneer die weer langs komt. En het gaat mij om het racen dus over vijf jaar doe ik dat ook nog wel want er zijn meer wagens die ik niet wil dan wel wil.
Het gaat mij er niet om dat ik alle wagen moet hebben maar ik wil gewoon bepaalde wagens hebben om mee te racen. De LMP1 wagens zullen nu dus moeten wachten want als ik een andere legendary car mis weet ik nooit wanneer die weer langs komt. En het gaat mij om het racen dus over vijf jaar doe ik dat ook nog wel want er zijn meer wagens die ik niet wil dan wel wil.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Na de downtime helaas niet meer kunnen spelen; gisteren en vandaag geen tijd gehad. Maar zo, na het eten, eindelijk weer ff een avondje de digitale racebaan op! Zin in!
Vriendin is uiteten, dus stuur in de woonkamer en gaan!
[ Voor 14% gewijzigd door Timbox88 op 19-03-2022 18:08 ]
Heb het probleem opgelost!PearlChoco schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:31:
[...]
Het is zelfs nog dramatischer nu, nog 8u te gaan (!!) En als ik naar het balkje kijk zie ik er om de 5 seconden pakweg 3 MB bijtellen (van een spel van 107GB!!).
Mijn wifi verbinding is momenteel heel slecht, en blijkbaar blijft de installatie van een disc hangen indien de internet verbinding tijdens de installatie verslechtert of wegvalt! Begrijpe wie kan
In ieder geval, heb mijn wifi nu volledig afgezet, installatie herstart, en op een uurtje was het ganse spel geinstalleerd

Misschien ben ik oud aan het worden maar ik kan wel genieten van die stukjes geschiedenis over de auto's die je hebt behaald met die menu kaarten in het café
De meeste dingen die ze vertelden tijdens de menus of wist ik al of spraken voor zich of heb ik geskipt haha.aaaido schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 18:56:
Misschien ben ik oud aan het worden maar ik kan wel genieten van die stukjes geschiedenis over de auto's die je hebt behaald met die menu kaarten in het café
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Sony wil graag weten wat jij installeert en stuurt elke bitje dat je installeert over internet naar hun controle server en vervolgens krijg je goedkeuring voor de installatie...PearlChoco schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 18:13:
[...]
Heb het probleem opgelost!
Mijn wifi verbinding is momenteel heel slecht, en blijkbaar blijft de installatie van een disc hangen indien de internet verbinding tijdens de installatie verslechtert of wegvalt! Begrijpe wie kan
In ieder geval, heb mijn wifi nu volledig afgezet, installatie herstart, en op een uurtje was het ganse spel geinstalleerd
Nee j/k, geen idee waarom een slechte internetverbinding een installatie vertraagt
Ik had mezelf wijs gemaakt dat ik geen GT7 meer zou spelen tot ze de rewards weer verhogen, maar kan het niet laten... moet sowieso die S-10 nog op goud zien te krijgen, nu nog op zilver, maar wat een gekut, iedere keer bij eau rouge gaat het fout, en als ik dan na 50 keer een keer erlangs kom gaat het halverwege wel weer ergens mis... zo niet gaat het bij die super snelle bocht net voor de finish voor de laatste chicane wel fout... als ik vertraag kom ik er wel langs maar dan krijg ik dus zilver.Timbox88 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 18:04:
Na de downtime helaas niet meer kunnen spelen; gisteren en vandaag geen tijd gehad. Maar zo, na het eten, eindelijk weer ff een avondje de digitale racebaan op! Zin in!
(daarintegen wel S-5 in 2 keer gehaald, eerste keer zilver, tweede keer goud... dat was nu wel een stuk makkelijker met terrein banden, jammer dat je met S-10 niet op intermediates mag rijden, daar krijg je gewoon RH)
[ Voor 11% gewijzigd door Kalder op 19-03-2022 19:29 ]
Klopt, toch is het leuk gedaan. Vroeger (1997 voor GT1) was ik nog een tiener en skippte ik dit soort filmpjes standaard. Nu is het onderdeel van de nostalgieKalder schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 19:18:
[...]
De meeste dingen die ze vertelden tijdens de menus of wist ik al of spraken voor zich of heb ik geskipt haha.
Ik ben ook geen tiener meeraaaido schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 19:30:
[...]
Klopt, toch is het leuk gedaan. Vroeger (1997 voor GT1) was ik nog een tiener en skippte ik dit soort filmpjes standaard. Nu is het onderdeel van de nostalgie
Toch een simpele tip
Je kan beter een lager pp auto tunen tot de max pp van een race dan een hoog pp auto en dan weinig tunen.
Daar kwam ik pijnlijk achter .....
Je kan beter een lager pp auto tunen tot de max pp van een race dan een hoog pp auto en dan weinig tunen.
Daar kwam ik pijnlijk achter .....
Ik ben inmiddels ook bij S-10 aangekomen. De rest staat op goud, maar S-10 is wel andere koek. De eerste ronde die ik zonder te crashen voltooide was wel direct zilver, maar daarna te hard aan het pushen en dan lig je er snel af. Lag een aantal keer secondes voor op m'n ghost, maar erg lastig om alle secties perfect te krijgen. Mooie uitdaging en zeker wel te doen om goud te halen.Kalder schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 19:27:
[...]
Ik had mezelf wijs gemaakt dat ik geen GT7 meer zou spelen tot ze de rewards weer verhogen, maar kan het niet laten... moet sowieso die S-10 nog op goud zien te krijgen, nu nog op zilver, maar wat een gekut, iedere keer bij eau rouge gaat het fout, en als ik dan na 50 keer een keer erlangs kom gaat het halverwege wel weer ergens mis... zo niet gaat het bij die super snelle bocht net voor de finish voor de laatste chicane wel fout... als ik vertraag kom ik er wel langs maar dan krijg ik dus zilver.
(daarintegen wel S-5 in 2 keer gehaald, eerste keer zilver, tweede keer goud... dat was nu wel een stuk makkelijker met terrein banden, jammer dat je met S-10 niet op intermediates mag rijden, daar krijg je gewoon RH)
Ik vond S-5 vrij simpel. Toen ik eenmaal de juiste lijnen te pakken had wel een snelle tijd neer kunnen zetten. Ik ga nog wel een keer voor een 1.22
S-5 is nu weer vrij simpel te doen inderdaad, het was een stuk moeilijker toen ze er comfort banden onder gezet hadden bij update 1.06Dr. Quipers schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 22:53:
[...]
Ik ben inmiddels ook bij S-10 aangekomen. De rest staat op goud, maar S-10 is wel andere koek. De eerste ronde die ik zonder te crashen voltooide was wel direct zilver, maar daarna te hard aan het pushen en dan lig je er snel af. Lag een aantal keer secondes voor op m'n ghost, maar erg lastig om alle secties perfect te krijgen. Mooie uitdaging en zeker wel te doen om goud te halen.
Ik vond S-5 vrij simpel. Toen ik eenmaal de juiste lijnen te pakken had wel een snelle tijd neer kunnen zetten. Ik ga nog wel een keer voor een 1.22Ik vond S-7 wel pittig... Zeker in de overgang van S-5. S-8 en S-9 zijn gaaf
Okee vaag krijg net een mail gefeliciteerd met behalen van de platina trophy.
Maare nee die heb ik dus nog niet
Dan moet ik alleen lemans world touring car 800 race en diezelfde op monza nog en dan heb ik alle singleplayer content afgerond als goed heb.
Edit: en klaar. Heb nu echt alles gedaan wat er te doen is. Nu nog effe 48 sport races, en dan 3 legendary lemans wagens en een foto met een r18tdi en de 13191km halen dan heb ik hem platinum.
Anyway zojuist wel alle circuit experiences op goud gezet. Lemans was echt serieus de moeilijkste, heb er flink mee lopen kloten. Moet nog effe controleren maar geloof dat alles goud staat.Gefeliciteerd, Mausosaurus!
Je begon met een bezoek aan de tweedehandsdealer om je eerste auto uit te kiezen en eindigde met totale dominantie op de internationale circuits van GT. Kortom, je hebt bewezen een ware racekampioen te zijn.
Gefeliciteerd met je platina trofee in Gran Turismo 7™, Mausosaurus! Het is wel duidelijk dat jij je ideale lijn hebt gevonden!
image
Slechts 6% heeft Gran Turismo 7 uitgespeeld.
En jij was sneller dan van die spelers!
image
Je totale gameplaytijd:
55 uur, 49 minuten
Dan moet ik alleen lemans world touring car 800 race en diezelfde op monza nog en dan heb ik alle singleplayer content afgerond als goed heb.
Edit: en klaar. Heb nu echt alles gedaan wat er te doen is. Nu nog effe 48 sport races, en dan 3 legendary lemans wagens en een foto met een r18tdi en de 13191km halen dan heb ik hem platinum.
[ Voor 8% gewijzigd door v8power67 op 20-03-2022 00:43 ]
Netjes hoor! Die 13700 km online heb je zo als je sport races doet want hij telt de km's van alle online spelers.
PSN: jannvsdvinvs
Online ? Heb die andere met zogenaamd online erin ook gehaald volgens mij voordat ik überhaupt een meter online gereden heb. Zit nu op 10k km dus ben er bijna.Ontzettende_Jan schreef op zondag 20 maart 2022 @ 00:52:
Netjes hoor! Die 13700 km online heb je zo als je sport races doet want hij telt de km's van alle online spelers.
Edit:
Jup heb gekeken datum eerste sport race trophy was 15/3 om 12:59 en de 5810 km driving with other players online bla bla bla trophy op 11/3 18:14.
Dus denk dat misschien vertaal fout is?
[ Voor 20% gewijzigd door v8power67 op 20-03-2022 01:01 ]
Ja online dus lobbies tellen ook. Ik lees wel meer mensen die vreemde trophies krijgen, die zijn bugged
Lobby ook maar 1x gedaan zonder race alleen time attack en was in me eentjeOntzettende_Jan schreef op zondag 20 maart 2022 @ 01:01:
Ja online dus lobbies tellen ook. Ik lees wel meer mensen die vreemde trophies krijgen, die zijn bugged
Yea ik kreeg die e-mail ook... Heb nog nie eens alle licenses gedaan, laat staan alles goud.... Agja vaag.... Wss een mailtje omdat je de menu meuk hebt uitgespeeld mss en daar de trophy voor hebt gekregen? Anders kan ik ut nie bedenken.v8power67 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 23:35:
[...]
Anyway zojuist wel alle circuit experiences op goud gezet. Lemans was echt serieus de moeilijkste, heb er flink mee lopen kloten. Moet nog effe controleren maar geloof dat alles goud staat.
Grappig, die kreeg ik ook terwijl ik het spel wel heb gekocht, maar nog niet heb opgestart.v8power67 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 23:35:
[...]
Anyway zojuist wel alle circuit experiences op goud gezet. Lemans was echt serieus de moeilijkste, heb er flink mee lopen kloten. Moet nog effe controleren maar geloof dat alles goud staat.
Kreeg hem ook, nog nooit een Gran Turismo gespeeld of gekocht.NotSoSteady schreef op zondag 20 maart 2022 @ 02:15:
[...]
Grappig, die kreeg ik ook terwijl ik het spel wel heb gekocht, maar nog niet heb opgestart.
Hahaha doei! Wat een waanzin!!!
Ze zijn compleet van het padje af bij PD.v8power67 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 01:05:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wtf 18.5 miljoen voor de mclaren f1....
[Afbeelding]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Gisteravond heb ook ik een hele verzameling e-mail ontvangen vanuit Sony over GT7. Een succes mail, eentje over het behalen van “de ideale” lijn en iets later een felicitatie voor het behalen van de platinum. Ik heb GT niet gespeeld of gekocht. Erg vervelend. Even dacht ik aan een groter probleem met mijn PSN account. Gelukkig stond in de app wel alles goed en was er verder geen vreemde activiteit te zien. Overigens geen correctie e-mail ontvangen vanuit Sony. Dat had ik wel gewaardeerd.EffeRondhangen schreef op zondag 20 maart 2022 @ 04:55:
[...]
Kreeg hem ook, nog nooit een Gran Turismo gespeeld of gekocht.
Gisteren de Porsche Cup op Nurburgring gereden; die is wel serieus pittig hoor. Ook begonnen met de missies en die laatste van het eerste 'vakje' zeg maar, met al die Fiat 500'jes, ook pittig. Wordt steeds ingehaald in de laatste bocht. Wel krankzinnige race is dat, rij je snelheden van 35 kilometer per uur hahaha. 17 PK!
Op Daytona is het wel genieten hoor, dat je vaak vliegtuigen ziet opstijgen. Super dat gevoel voor realisme, want daar zit idd een vliegveld naast!
Op Daytona is het wel genieten hoor, dat je vaak vliegtuigen ziet opstijgen. Super dat gevoel voor realisme, want daar zit idd een vliegveld naast!
Gisteren voor het eerst (😅) online Multiplayer gedaan en heb me toch prima vermaakt! Paar leuke races gereden tegen m’n broertje, waarbij we allebei telkens dezelfde auto pakten. Toch wel leuk om te zien hoe goed ik bij kon blijven met de controller, maar hopelijk ga ik nog wat stappen maken met de DD Pro binnenkort 😎
Heb het idee dat ik door de settings (denk TC) heel veel tijd verlies, maar zonder TC met controller kost een hoop extra concentratie 🙈
Heb het idee dat ik door de settings (denk TC) heel veel tijd verlies, maar zonder TC met controller kost een hoop extra concentratie 🙈
Deze zag ik van de week😅Timbox88 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 08:52:
Gisteren de Porsche Cup op Nurburgring gereden; die is wel serieus pittig hoor. Ook begonnen met de missies en die laatste van het eerste 'vakje' zeg maar, met al die Fiat 500'jes, ook pittig. Wordt steeds ingehaald in de laatste bocht. Wel krankzinnige race is dat, rij je snelheden van 35 kilometer per uur hahaha. 17 PK!
/f/image/UernV4I1Zpo3jOJ5xQJ1pMRl.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/sFS47MA77ooJTeq6amWV7WDG.webp?f=fotoalbum_large)
Ondanks alle dingen, blijft het wel een mooie game.
Ik vermaak me er prima mee :-D
[ Voor 29% gewijzigd door Demonicbrood op 20-03-2022 10:34 ]
Holy shit, dat is wel serieus echt vet haha!Ontzettende_Jan schreef op zondag 20 maart 2022 @ 09:58:
[...]
Deze zag ik van de week😅
[YouTube: SpaceX Falcon Heavy Easter Egg @ Daytona | Gran Turismo 7 PS4 Pro]
Wat een shitshow. Ik koop GT7 wel eens in de Sales over een paar maand
.
Ik laat al dat “gezeur” langs me heen gaan en beleef gewoon plezier aan het spel 😉Twixie schreef op zondag 20 maart 2022 @ 12:20:
Wat een shitshow. Ik koop GT7 wel eens in de Sales over een paar maand.
Komt allemaal goed!
Ik weet niet of het allemaal goed komt, maar ik vermaak me ook uitstekend. 😉
De daily B en C races zijn echt tof om te doen met de Alfa DTM en Porsche. Tien rondjes op Daytona met de invallende duisternis blijft elke race weer geweldig.
Ik deed ook nog de missie waar je 30 rondjes op Tsukuba rijdt met een regenbui. Ik werd vijfde met een Focus ST was echt lekker rijden.
De daily B en C races zijn echt tof om te doen met de Alfa DTM en Porsche. Tien rondjes op Daytona met de invallende duisternis blijft elke race weer geweldig.
Ik deed ook nog de missie waar je 30 rondjes op Tsukuba rijdt met een regenbui. Ik werd vijfde met een Focus ST was echt lekker rijden.
Op dit moment is de corvette stingray te koop als legendary car, voor een relatief laag bedrag. Toch maar even die trophy gehaald.
Nee gt7 is hellemaal niet fucked up qua economie.... ;GT5
As a premium car, the McLaren F1 '94 can be purchased on the McLaren Dealerships for 1.000.000 Credits. It is a level 17 car.
GT6
This car can be purchased for 1,000,000 Credits. Alternatively, the player can receive this car by obtaining half of the stars in the races of the Super category. It has a detailed interior.
GT Sport
This car can be purchased in the McLaren section of Brand Central for 1,000,000 Credits.
GT7
As of 20 March 2022, this car can be purchased at the Legendary Car Dealership for 18,500,000 Credits.
Bizarste is, net als in het echt zijn deze auto alleen weggelegd voor de rijkere onder ons. Even 200 euro neerleggen en je hebt hem. Want grinden kost je absurd veel tijd.Gran Turismo 6 – 3.55m credits/hr
Gran Turismo Sport – 2.04m credits/hr
Gran Turismo 7 (v1.06) – 1.75m credits/hr
Gran Turismo 4 – 1.69m credits/hr
Gran Turismo 2 – 1.35m credits/hr
Gran Turismo 5 – 0.87m credits/hr
Gran Turismo 7 (v1.07) – 0.85m credits/hr
Gran Turismo 3 – 0.50m credits/hr
Gran Turismo 1 – 0.50m credits/hr”
[ Voor 32% gewijzigd door v8power67 op 20-03-2022 12:52 ]
dat was inderdaad ook mijn uitkomst van toen ik het zelf ging berekenen, ze hebben het onhaalbaar gemaakt om het via normale speelstijl te halen, door extreem hoge bedragen, lage payouts en time limieten op de aanbiedingen te zetten zodat er niet gegrind kan worden.v8power67 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 12:48:
[...]
Bizarste is, net als in het echt zijn deze auto alleen weggelegd voor de rijkere onder ons. Even 200 euro neerleggen en je hebt hem. Want grinden kost je absurd veel tijd.
Het is misschien haalbaar als je de tijd hebt om hele dagen onafgebroken dezelfde race te doen om het binnen de timelimiet te halen, maar het lijkt me dat 99 procent van de gamers gewoon werk of school heeft of een gezinsleven en niet in staat is om die tijd onafgebroken er aan te besteden.
De laatste actie (halveren van de payout per uur) is al helemaal een teken aan de wand dat ze niet willen dat je die auto's kan halen, het moet gekocht worden.
18.5 miljoen is 185 euro aan mtx credits, dus voor 1 auto, mocht je die willen hebben ben je praktisch verplicht om dat dan eraan te besteden. Dat gaat natuurlijk bijna niemand doen (tenzij je geld zat hebt), maar dit hele verhaal geeft helaas goed aan hoe verziekt de gaming industrie inmiddels is geworden en hoe er wordt neergekeken op gamers.
ik begrijp echt niet waarom publishers zich zo laten gaan, er is maar zoveel geld in omloop in gamers land, je kunt niet zulke hoge bedragen proberen af te troffelen van gamers in een tripple a game. Dat is gewoon een beleding van gamers en het geeft goed aan hoe je ze waardeert.
is het nu echt waard om je enorm goede reputatie zo om zeep te helpen door echt veel gamers die het ook doorhebben wat er gebeurd zo tegen je in het harnas te jagen. De metacritic score is tekenend, inmiddels al gedaald tot een 2.3 en het gaat echt alleen maar om dat mtx gebeuren.
Daar gaat je mooie franchise en goede naam, zucht, als dat zo doorgaat gaan we die 1 nog wel halen op metacritic.
net een serie heerlijke kart races gedaan op kyoto park (in arcade mode op pro level). Dat is best een uitdaging want die andere ai karters rijden behoorlijk goed. Maar wat rijdt dat weer heerlijk, 170 km / uur op zo'n kart en de tegenstand was behoorlijk goed maakt het weer retespannend.
Nu 1 van mijn favoriete onderdelen proberen die ik ook altijd in de vorige GT's deed, met een kart de nordschleife in record tempo rijden.
:strip_exif()/f/image/LDHIisbUcVe0kbWQ3HD17orW.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu 1 van mijn favoriete onderdelen proberen die ik ook altijd in de vorige GT's deed, met een kart de nordschleife in record tempo rijden.
:strip_exif()/f/image/LDHIisbUcVe0kbWQ3HD17orW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JqnPSPbsSpvDNNbAGJFBeow7.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 20% gewijzigd door robinez op 20-03-2022 15:30 ]
waar vind ik de nederlands talige manuel van GT7
want deze is op het moment in het Engels op de GT7 site
en wil deze in mijn taal, zoals de handleiding ( manuel ) van GTS
walterke2
Nooit gehoord van Manuel uit GT7, is die bekend? Misschien even vragen aan Jose.geeraerts schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:46:
waar vind ik de nederlands talige manuel van GT7
Als je het over gebruikshandleidingen had, dan bedoel je waarschijnlijk het Engelse woord manual, maar geloof niet dat er een Nederlandstalige gebruikershandleiding is.
@Kalder
als je naar de website gaat online van gran-turismo.com/be
zal je zien dat er handleiding staat
als je dit aanklikt krijg je deze in de Engelse taal
en online op de website van GTS is deze wel in de nederlandse taal
als je naar de website gaat online van gran-turismo.com/be
zal je zien dat er handleiding staat
als je dit aanklikt krijg je deze in de Engelse taal
en online op de website van GTS is deze wel in de nederlandse taal
walterke2

Ik krijg van Playstation gisteravond 2 mails over GT7. In 1 staat gefeliciteerd dat ik de platina trofee heb gewonnen in GT7! en een minuut later deze mail:
"Je bent naar het podium van de World GT Series geracet en hebt de trofee 'Finale' verdiend!
Maar je ontwikkeling tot een ware legende van Gran Turismo™ is nog niet voorbij. Ga naar de garage, tune je favoriete auto en zet koers voor de Platina trofee. Je hebt je ideale lijn gevonden – laat nu maar eens zien dat je hem vast kunt houden.
Uren gespeeld:
2
Trofeeën gewonnen:
0 "
Ik heb GT7 helemaal niet?!
"Je bent naar het podium van de World GT Series geracet en hebt de trofee 'Finale' verdiend!
Maar je ontwikkeling tot een ware legende van Gran Turismo™ is nog niet voorbij. Ga naar de garage, tune je favoriete auto en zet koers voor de Platina trofee. Je hebt je ideale lijn gevonden – laat nu maar eens zien dat je hem vast kunt houden.
Uren gespeeld:
2
Trofeeën gewonnen:
0 "
Ik heb GT7 helemaal niet?!
Die Baas van Playstation (Ryan?) heeft pas geleden gezegd dat er de komende paar jaar tien games uit zouden moeten komen die onder de noemer games as a service vallen. Ik weet niet of GT7 daar ook onder valt maar de toekomstige richting van Sony is duidelijk nu.robinez schreef op zondag 20 maart 2022 @ 13:27:
[...]
dat was inderdaad ook mijn uitkomst van toen ik het zelf ging berekenen, ze hebben het onhaalbaar gemaakt om het via normale speelstijl te halen, door extreem hoge bedragen, lage payouts en time limieten op de aanbiedingen te zetten zodat er niet gegrind kan worden.
Het is misschien haalbaar als je de tijd hebt om hele dagen onafgebroken dezelfde race te doen om het binnen de timelimiet te halen, maar het lijkt me dat 99 procent van de gamers gewoon werk of school heeft of een gezinsleven en niet in staat is om die tijd onafgebroken er aan te besteden.
De laatste actie (halveren van de payout per uur) is al helemaal een teken aan de wand dat ze niet willen dat je die auto's kan halen, het moet gekocht worden.
18.5 miljoen is 185 euro aan mtx credits, dus voor 1 auto, mocht je die willen hebben ben je praktisch verplicht om dat dan eraan te besteden. Dat gaat natuurlijk bijna niemand doen (tenzij je geld zat hebt), maar dit hele verhaal geeft helaas goed aan hoe verziekt de gaming industrie inmiddels is geworden en hoe er wordt neergekeken op gamers.
ik begrijp echt niet waarom publishers zich zo laten gaan, er is maar zoveel geld in omloop in gamers land, je kunt niet zulke hoge bedragen proberen af te troffelen van gamers in een tripple a game. Dat is gewoon een beleding van gamers en het geeft goed aan hoe je ze waardeert.
is het nu echt waard om je enorm goede reputatie zo om zeep te helpen door echt veel gamers die het ook doorhebben wat er gebeurd zo tegen je in het harnas te jagen. De metacritic score is tekenend, inmiddels al gedaald tot een 2.3 en het gaat echt alleen maar om dat mtx gebeuren.
Daar gaat je mooie franchise en goede naam, zucht, als dat zo doorgaat gaan we die 1 nog wel halen op metacritic.
Dat plaatje zegt niet zoveel. Ik heb dat kampioenschap met een getunede Focus RS gedaan. Logisch dat het dan ook met een Supra GT500 lukt.Moirae schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:18:
Tom's Supra met softs en turbo gaat ook als een raket😁 [Afbeelding]
Let's gooo😋
/f/image/msv24Im4NjopIHuEg0HmGztM.png?f=fotoalbum_large)

Dat maar het gaat ook om de hoeveelheid auto in de game bij release.v8power67 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 12:48:
[...]
Nee gt7 is hellemaal niet fucked up qua economie.... ;
[...]
Bizarste is, net als in het echt zijn deze auto alleen weggelegd voor de rijkere onder ons. Even 200 euro neerleggen en je hebt hem. Want grinden kost je absurd veel tijd.
-/+ 400 vs 1000.
Wat ook met play time reward balance
De auto s meer kwaliteit of te wel hoog detail vs quantity.
Daarnaast moeten de straat racer heel toegankelijk zijn voor de minder skilled.
En getalenteerde racers moeten ook een ultieme doel voor ogen hebben.
Voor de meeste casual racer gaat F1 klasse sneller dan ze mentaal kunnen verwerken.
Als je vanaf je 40st tot 50+ pas wat met simraces doet casual.
Je mist dan die hersen en muscle memory ontwikkeling wat iemand als max verstappen heeft gehad als kind. Zulke racers zijn op nivea dat car handeling ideale lijn niet over hoeven na te denken .
En makkelijk diverse bochten aan mekaar rijgen en bijna ideaal er doorheen gaan.
En dat niveau heb je nodig met super snelle F1 wagens als nog daadwerkelijk nog moet denken ben je de bocht al voorbij eer je beslissing klaar is.
Omdat ik zo een capt.Slow ben 50+
Wat extra credits gekocht. Begonnen met 3,5 mil.
Tijden PS4 wat YT advies bekeken en eigenlijk heel weinig autotjes gekocht. Maar 5 goedkope autotjes onder de 70.000 en legendairy van 178K
Meeste gaat op aan tunen zit op 3mil nu. En race met controller.
Mplay tegen mijn broer. En hebben elk Focus ST en RS zwaar getuned
IA licentie heb demo gekeken met zeer snelle auto met enorm veel down force en dat ging mij mentaal veel te snel. Maar iig is dat goede oefening om je eigen persoonlijke ceiling te behalen .
Om toch het onder de knie krijgen van ideale lijn.
Ben ook overwegen om stuur te halen.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Sterker nog, je kunt als 20 jarige en ouder beter bij de mcDonalds werken, dan heb je een hoger rendement dan wanneer je moet grinden.v8power67 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 12:48:
[...]
Nee gt7 is hellemaal niet fucked up qua economie.... ;
[...]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Pfff.... Als racen voor jou niks anders is dan "moeten grinden", ga dan lekker wat anders doen. Je koopt een racespel en vervolgens vind je het vervelend dat je de baan op moet om auto's te verdienen. Dát vind ik bizar.Magic schreef op maandag 21 maart 2022 @ 08:01:
[...]
Sterker nog, je kunt als 20 jarige en ouder beter bij de mcDonalds werken, dan heb je een hoger rendement dan wanneer je moet grinden.
Voor mij boeit het persoonlijk niet zo, een selectie GR auto's en een paar vlotte straatauto's en dan ben ik tevreden, maar dat wil niet zeggen dat ik deze ontwikkeling in economie goedkeur. Vooralsnog vermaak ik mij prima er mee hoorArumes schreef op maandag 21 maart 2022 @ 08:04:
[...]
Pfff.... Als racen voor jou niks anders is dan "moeten grinden", ga dan lekker wat anders doen. Je koopt een racespel en vervolgens vind je het vervelend dat je de baan op moet om auto's te verdienen. Dát vind ik bizar.
Waar ik wel af en toe last van heb is het complete verlies van grip op compleet onverwachte momenten. Hoewel onverwacht, soms is het te herhalen. Bijvoorbeeld in een van de toernooien waar het plenst in de eerste race, heb ik tot 2x toe gehad dat op het rechte stuk mijn auto ineens naar links uitbreekt, tot 2x toe exact op de lijn van de start van de race. Zou het zo realistisch zijn dat de verf van de lijn de grip onderbreekt, of dat er water tegenaan blijft staan?
[ Voor 28% gewijzigd door Magic op 21-03-2022 08:16 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Let op:
Samen rijden met andere Tweakers? Zie daarvoor deze lijst: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69
Samen rijden met andere Tweakers? Zie daarvoor deze lijst: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69