"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
En dan te bedenken dat er zeldzame auto’s zijn die vele miljoenen credits kosten. Ik weet dat het anno nu allemaal om microtransacties draait, maar het blijft jammer.
PSN: bollsie
Hopen dat dit zsm gepatched word. it op 91% en alles wat ik gedaan heb staat op goud.
Even iets anders. Krijgt iemand hier wel eens een hoge roulette kaart met de daily workout ?
Heb nu voor geloof 4e keer op rij een 3 sterren gehad, ervoor paar keer 4 sterren en daarvoor allemaal 1 ster... Moet echt zeggen dat dit systeem icm de vele bugs en issues eigenlijk wel mijn enthousiasme voor gt7 weg begint te nemen.
Dus hoop dat ze snel met goede patches en content komen, en dan vooral dat roulette systeem eruit zsm.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Misschien ben je hier mee geholpensjufke schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 22:43:
Poeh. Pittige opgave die Ferrari’s bij elkaar racen met een 308GTB. Krijg het gat niet dichts; ongeveer 30sec.
https://www.gtplanet.net/...4868/page-6#post-13618323
Voor mijn Porsche GT3 997 heb ik ook een tuning opgezocht en enkel en alleen door de afstelling te verbeteren heb ik -3sec van mijn tijd gereden op Francorchamps!
AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro
Ik heb ook al 3 en 4 sterren kaarten gehad uit de dailies.v8power67 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 01:20:
Even iets anders. Krijgt iemand hier wel eens een hoge roulette kaart met de daily workout ?
Heb nu voor geloof 4e keer op rij een 3 sterren gehad, ervoor paar keer 4 sterren en daarvoor allemaal 1 ster... Moet echt zeggen dat dit systeem icm de vele bugs en issues eigenlijk wel mijn enthousiasme voor gt7 weg begint te nemen.
AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro
Het aantal sterren maakt niet uit, je krijgt toch altijd de laagste geldprijs😂[b]v8power67 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 01:20
Dus hoop dat ze snel met goede patches en content komen, en dan vooral dat roulette systeem eruit zsm.
Ik heb 1x 500.000 credits gekregen bij een vier-ster ticket.
PSN: jannvsdvinvs
Is de overstap naar Direct Drive een grote stap? Ik overweeg een Fanatec DD GT PRO (8nm) maar heb geen idee of dat zo'n grote investering nu eigenlijk waard is..
Niet altijd, maar denk dat de kans dat je het laagste bedrag krijgt wel het hoogst is, denk iets van 50%, 20% voor een na laagste en de andere 3 10% per itemOntzettende_Jan schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 07:42:
[...]
Het aantal sterren maakt niet uit, je krijgt toch altijd de laagste geldprijs😂
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Als je echt race enthousiast bent en veel van plan bent te racen is zo'n DD stuurtje het wel waard naar mijn mening, maar het blijft een persoonlijke overweging, het is geen goedkope hobby en je moet ook nog iets stevigs hebben om het op te monteren, een gemiddeld IKEA bureautje gaat het niet trekken denk ikTimbox88 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 07:51:
Ik race nu al jaren behoorlijk veel en met groot plezier, maar toentertijd wegens budgetredenen een gear driven stuur (Logitech G29 gekocht).
Is de overstap naar Direct Drive een grote stap? Ik overweeg een Fanatec DD GT PRO (8nm) maar heb geen idee of dat zo'n grote investering nu eigenlijk waard is..
Oh, en er is nu server onderhoud tot 9:00u
[ Voor 47% gewijzigd door Kalder op 17-03-2022 08:23 ]
Je kunt toch de races gewoon herhalen? Vanuit de menukaart zelf zijn de inkomsten niet zo heel hoog, hooguit een keer een geldprijsje uit een gift. Een groot deel van mijn inkomen afgelopen week zijn uit de daily gifts gekomen, daar had ik 2x het geluk een 500.000 te trekken. Vanuit de gifts van het menu is het hooguit een keer 50k geweest, maar meestal 5000ChrisLNFF schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 22:21:
Moet zeggen dat, na het uitspelen van de menukaart campaign, de cashflow aardig snel aan het opdrogen is. Na de laatste kaart stond ik op 1.8 miljoen credits, daar is een week later nog maar 6 ton van over. Online racen met wat vrienden levert nauwelijks wat op en de langere ‘pepertjes’ races trekken mij niet zo.
En dan te bedenken dat er zeldzame auto’s zijn die vele miljoenen credits kosten. Ik weet dat het anno nu allemaal om microtransacties draait, maar het blijft jammer.
Gister de porche verzameling compleet gemaakt, mijn god wat een drama zeg, de porsche 911 GT3 die ik had getuned was echt een dweil op de weg en ik heb geen idee waarom, dat gecombineerd met regen maakte dat ik alleen superrecht kon remmen en gas geven. uiteindelijk een 3e plek weten te bemachtigen op de races zodat ik door kon. Daarna de Supra cup die ik reed met een Supra Gr.4 die ik iets gedowngrade had, die reed mij een partij heerlijk, remmen en gas in bochten, als een blok op de weg.
[ Voor 32% gewijzigd door Magic op 17-03-2022 08:43 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Merk je veel verschil in feedback? Ik vind nu eigenlijk dat ik te weinig verschil voel als ik over andere ondergrond rijd, de kerbstones raak, etc..Kalder schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 07:56:
[...]
Als je echt race enthousiast bent en veel van plan bent te racen is zo'n DD stuurtje het wel waard naar mijn mening, maar het blijft een persoonlijke overweging, het is geen goedkope hobby en je moet ook nog iets stevigs hebben om het op te monteren, een gemiddeld IKEA bureautje gaat het niet trekken denk ik
Nog geen patchnotes beschikbaar. Server onderhoud duurt nog tot 09:00.j-a-k-e-88 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 08:42:
Er is een update, 1.07 , ff kijken wat ie brengt
Mogelijk komen ze daarna met een nieuwsbericht.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Rivanov schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 08:42:
[...]
Nog geen patchnotes beschikbaar. Server onderhoud duurt nog tot 09:00.
klopt, maar ben em al aan t installeren en dan merken we snel genoeg of er goeie bandjes onder de rallywagens zitten ;-)Rivanov schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 08:42:
[...]
Nog geen patchnotes beschikbaar. Server onderhoud duurt nog tot 09:00.
Kun je pas na 9:00 testen.j-a-k-e-88 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 08:48:
[...]
[...]
klopt, maar ben em al aan t installeren en dan merken we snel genoeg of er goeie bandjes onder de rallywagens zitten ;-)
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Heb het spel zelf niet, maar heb je hier meer informatie over? Wel kwalijk dit, hoop dat je gewoon aan de SP content en races kan zonder internetconnectiviteitExorcist schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 19:29:
Meer mensen last van een hangend menu? Eindeloos ronddraaiend GT logo rechtsonderin? Al dat iets te maken heeft met online-connectiviteit:. ik koop/speel een spel voor de SP ervaring.
Momenteel wel. De multiplayer in GT 7 is nog niet up to spec van Sport. Teveel zaken die missen als je een lobby runt. Als dat eenmaal gefixed is, dan zou ik wel overstappen. De physics in 7 zijn een stuk beter. Maar besef wel dat je toch een aardige portie singleplayer moet doen voor de auto's, de circuits en het vrijspelen van de multiplayer.Hertog_Martin schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 17:47:
[...]
Kan je als je alleen in online racen geïnteresseerd bent dan beter bij GT Sport blijven?
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Gisteren een BMW Z4 gr3, Aston Martin Vulcan en stage 5 weight reduction... maar daarvoor standaard het laagste geldbedrag.Ontzettende_Jan schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 07:42:
[...]
Het aantal sterren maakt niet uit, je krijgt toch altijd de laagste geldprijs😂
Het is precies nog steeds offline. Wel spijtig dat je offline niet verder kan spelen zonder de online servers.
Update Details (1.07)
An update for Gran Turismo 7 has been released. The following is a list of the main features introduced.
Main Features Implemented
1. Options
- Added a [Broadcast Mode] option to the 'Sound Volume' settings within the 'Global' tab of the Options menu. For details, please refer to the 'Broadcast Mode' Added to the 'Sound Volume' Settings' article.
Other Improvements and Adjustments
1. Car Settings
- Fixed an issue wherein an application error would occur when selecting a Setting Sheet from the Quick Menu > [Car Settings] > [Detailed Settings] screen within 'World Circuits' while being in Offline Mode;
- Fixed an issue wherein copied Setting Sheets would disappear when the Car Settings were opened and closed;
- Fixed an issue wherein the Ford GT Race Car '18 would only go into 1st gear when a 'Fully Customisable Manual Transmission' or a ’Fully Customisable Sequential Transmission' were installed;
- Fixed an issue wherein cars would be considered 'within regulation' even though they did not meet the Balance of Performance (BoP) regulation.
2. Lobby
- Fixed an issue wherein some Assist Settings, such as Auto-Drive, were able to be changed or saved even when 'Limit Driving Options' was set to 'Prohibited.'
3. Missions & Licences
- Fixed an issue wherein the modified Assist Settings in some events would be saved and would not go back to the default value even after leaving the event.
4. Missions
- Fixed an issue wherein for some events the wind direction and speed display were set to 0.
5. Licences / Missions / Circuit Experiences
- Fixed an issue wherein the specified tyres would not be equipped on the vehicle for the following events:
■ Licences
[A-8] Dirt Driving: Beginner ('Dirt' Tyres)
[IB-5] Dirt Driving: Intermediate ('Dirt' Tyres)
[IA-3] Dirt Driving: Expert ('Dirt' Tyres)
[S-5] One Lap Time Attack ('Dirt' Tyres)
■ Missions
The Magic Mountain
・Jeep Night Safari ('Dirt' Tyres)
Beyond the Horizon
・Beginner Drifting 1
・American Wilderness ('Dirt' Tyres)
Rolling Stone
・Beginner Drifting 2 ('Comfort: Medium' Tyres)
Gone with the Wind
・Divine moves on the Spa
・Intermediate Drifting 2 ('Racing: Heavy Wet' Tyres)
The Sun Also Rises
・The White Winged Beast ('Racing: Soft' Tyres)
■ Circuit Experiences
Colorado Springs ('Dirt' Tyres)
Fishermans Ranch ('Dirt' Tyres)
Sardegna - Windmills ('Dirt' Tyres)
6. World Circuits
- Adjusted the rewards for events inside 'World Circuits' according to driving time and difficulty. The adjusted events are as follows:
World Touring Car 800
・24 Heures du Mans Racing Circuit
・Monza Circuit
World Rally Challenge
・Alsace Village
Dirt Champions
・Fisherman’s Ranch
・Sardegna Windmills
・Colorado Springs Lake
GT Cup Gr.4
・High Speed Ring
・Brands Hatch GP Circuit
GT Cup Gr.3
・Spa Francorchamps
・Suzuka Circuit
・Autodrome Lago Maggiore. Full
Clubman Cup Plus
・High Speed Ring
・Tsukuba Circuit
・Goodwood
American Clubman Cup 700
・Special Stage Route X
American FR Challenge 550
・Blue Moon Bay Speedway
・Weathertech Raceway Laguna Seca
・Willow Springs Raceway
7. GT Auto
- Fixed an issue wherein opening the Livery data from [Open Design] > [Design List] of the Livery Editor would make all the applied decals disappear;
- Fixed an issue wherein the 'Open Designs' and ‘Styles’ of the Livery Editor could not be opened until the game was rebooted if the temporary data were deleted.
8. Garage
- Fixed an issue wherein on rare occasions an application error would occur when purchasing cars from 'Brand Central', 'Used Cars', and ‘Legendary Cars', or when receiving a car as a prize.
9. Physics Simulation Model
- Adjusted the model to reduce the grip lost when cars with high downforce are passing over a kerbstone while cornering at its limit.
10. Other
- Fixed several issues that would occur when there was not enough free space available for temporary data downloaded from the network:
・The 'Used Cars' lineup would not be displayed;
・The 'News' on the Title Screen would not be displayed;
・The 'Styles' could not be applied;
- Various other issues have been addressed.
Thank you for your continued support and please continue to enjoy Gran Turismo 7!
Dus nu zitten automatisch de juiste banden erop, toch?Rivanov schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 09:40:
Het banden-issue is gefixt.
Update Details (1.07)
An update for Gran Turismo 7 has been released. The following is a list of the main features introduced.
Main Features Implemented
1. Options
- Added a [Broadcast Mode] option to the 'Sound Volume' settings within the 'Global' tab of the Options menu. For details, please refer to the 'Broadcast Mode' Added to the 'Sound Volume' Settings' article.
Other Improvements and Adjustments
1. Car Settings
- Fixed an issue wherein an application error would occur when selecting a Setting Sheet from the Quick Menu > [Car Settings] > [Detailed Settings] screen within 'World Circuits' while being in Offline Mode;
- Fixed an issue wherein copied Setting Sheets would disappear when the Car Settings were opened and closed;
- Fixed an issue wherein the Ford GT Race Car '18 would only go into 1st gear when a 'Fully Customisable Manual Transmission' or a ’Fully Customisable Sequential Transmission' were installed;
- Fixed an issue wherein cars would be considered 'within regulation' even though they did not meet the Balance of Performance (BoP) regulation.
2. Lobby
- Fixed an issue wherein some Assist Settings, such as Auto-Drive, were able to be changed or saved even when 'Limit Driving Options' was set to 'Prohibited.'
3. Missions & Licences
- Fixed an issue wherein the modified Assist Settings in some events would be saved and would not go back to the default value even after leaving the event.
4. Missions
- Fixed an issue wherein for some events the wind direction and speed display were set to 0.
5. Licences / Missions / Circuit Experiences
- Fixed an issue wherein the specified tyres would not be equipped on the vehicle for the following events:
■ Licences
[A-8] Dirt Driving: Beginner ('Dirt' Tyres)
[IB-5] Dirt Driving: Intermediate ('Dirt' Tyres)
[IA-3] Dirt Driving: Expert ('Dirt' Tyres)
[S-5] One Lap Time Attack ('Dirt' Tyres)
■ Missions
The Magic Mountain
・Jeep Night Safari ('Dirt' Tyres)
Beyond the Horizon
・Beginner Drifting 1
・American Wilderness ('Dirt' Tyres)
Rolling Stone
・Beginner Drifting 2 ('Comfort: Medium' Tyres)
Gone with the Wind
・Divine moves on the Spa
・Intermediate Drifting 2 ('Racing: Heavy Wet' Tyres)
The Sun Also Rises
・The White Winged Beast ('Racing: Soft' Tyres)
■ Circuit Experiences
Colorado Springs ('Dirt' Tyres)
Fishermans Ranch ('Dirt' Tyres)
Sardegna - Windmills ('Dirt' Tyres)
6. World Circuits
- Adjusted the rewards for events inside 'World Circuits' according to driving time and difficulty. The adjusted events are as follows:
World Touring Car 800
・Monza Circuit
World Rally Challenge
・Alsace Village
Dirt Champions
・Fisherman’s Ranch
・Sardegna Windmills
・Colorado Springs Lake
GT Cup Gr.4
・High Speed Ring
・Brands Hatch GP Circuit
GT Cup Gr.3
・Spa Francorchamps
・Suzuka Circuit
Clubman Cup Plus
・High Speed Ring
・Tsukuba Circuit
・Goodwood
American Clubman Cup 700
・Special Stage Route X
・Blue Moon Bay Speedway
・Willow Springs Raceway
7. GT Auto
- Fixed an issue wherein opening the Livery data from [Open Design] > [Design List] of the Livery Editor would make all the applied decals disappear;
- Fixed an issue wherein the 'Open Designs' and ‘Styles’ of the Livery Editor could not be opened until the game was rebooted if the temporary data were deleted.
8. Garage
- Fixed an issue wherein on rare occasions an application error would occur when purchasing cars from 'Brand Central', 'Used Cars', and ‘Legendary Cars', or when receiving a car as a prize.
9. Physics Simulation Model
- Adjusted the model to reduce the grip lost when cars with high downforce are passing over a kerbstone while cornering at its limit.
10. Other
- Fixed several issues that would occur when there was not enough free space available for temporary data downloaded from the network:
・The 'Used Cars' lineup would not be displayed;
・The 'News' on the Title Screen would not be displayed;
・The 'Styles' could not be applied;
- Various other issues have been addressed.
Thank you for your continued support and please continue to enjoy Gran Turismo 7!
6. World Circuits
World Touring Car 800
・Monza Circuit
World Rally Challenge
・Alsace Village
Dirt Champions
・Fisherman’s Ranch
・Sardegna Windmills
・Colorado Springs Lake
GT Cup Gr.4
・High Speed Ring
・Brands Hatch GP Circuit
GT Cup Gr.3
・Spa Francorchamps
・Suzuka Circuit
Clubman Cup Plus
・High Speed Ring
・Tsukuba Circuit
・Goodwood
American Clubman Cup 700
・Special Stage Route X
・Blue Moon Bay Speedway
・Willow Springs Raceway
Ja. Vanavond dus "even" Gold halen op S-5 en dan is alles compleet.Timbox88 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 09:43:
[...]
Dus nu zitten automatisch de juiste banden erop, toch?
[ Voor 14% gewijzigd door Rivanov op 17-03-2022 09:43 ]
Even GTPlanet.net verder in de gaten houden voor de nieuwe grinding farm.
Of mocht jij 'm eerder gevonden hebben, dan horen we het wel.
[ Voor 19% gewijzigd door Rivanov op 17-03-2022 09:48 ]
Is het effectief een nerf? Misschien is het nu correcter. Er waren verschillende races van 10 laps die dezeflde 65.000Cr gaven maar de ene duurt 7 min en de andere 15 min ofzo. Misschien tellen ze nu x Cr / km race ofzo?Rivanov schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 09:43:
Kak, ze hebben de grinding generfed.
6. World Circuits
World Touring Car 800
・Monza Circuit
World Rally Challenge
・Alsace Village
Dirt Champions
・Fisherman’s Ranch
・Sardegna Windmills
・Colorado Springs Lake
GT Cup Gr.4
・High Speed Ring
・Brands Hatch GP Circuit
GT Cup Gr.3
・Spa Francorchamps
・Suzuka Circuit
Clubman Cup Plus
・High Speed Ring
・Tsukuba Circuit
・Goodwood
American Clubman Cup 700
・Special Stage Route X
・Blue Moon Bay Speedway
・Willow Springs Raceway
Zijn de nieuwe bedragen al bekend? Geraak er voorlopig nog niet in.
De Vulcan is 3,3 miljoen? Dan is het helemaal waanzin dat ik die in een roulette ticket had...thunder8 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 09:45:
Dat wordt weer zoeken naar nieuwe grindraces. Hoop dat de GT3 races nu meer geld opleveren, dan doe ik die wel. Liever dat dan nog 100x Sardegna Windmills. Blij dat ik gisteren nog even doorgezet heb om die 3.3 miljoen voor de Vulcan te grinden. Wil vandaag nog de One-77 halen, voordat mijn invite weg is. De Veneno ga ik niet redden ben ik bang voor. Die verloopt zaterdagavond.
Had liever de centen gehad voor meerdere gr3/4 cars dan.
Hoop wel dat ik er ooit mee ga racen, want ik vermoed na de single player toch 90% met gr3/4 online te gaan racen.
Met de hoe veel problemen er zijn, echt bizar dat ze zich dan bezig houden met dit soort dingen.
Maja moet en zal mensen pushen naar die absurd geprijsde microtransacties...
Verder niets over aanpassingen aan roulette systeem. Wat toch voor mij persoonlijk een van de grotere ergernissen is.
Zeg het niet graag maar vrees dat ik op deze manier niet lang meer zal spelen..
[ Voor 9% gewijzigd door v8power67 op 17-03-2022 09:58 ]
Jup.Racing-Paradise schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 09:51:
Begrijp ik nu goed dat ze de rewards van bestaande redelijk betalende races hebben generft ?
In ieder geval deze races:
6. World Circuits
World Touring Car 800
・Monza Circuit
World Rally Challenge
・Alsace Village
Dirt Champions
・Fisherman’s Ranch
・Sardegna Windmills
・Colorado Springs Lake
GT Cup Gr.4
・High Speed Ring
・Brands Hatch GP Circuit
GT Cup Gr.3
・Spa Francorchamps
・Suzuka Circuit
Clubman Cup Plus
・High Speed Ring
・Tsukuba Circuit
・Goodwood
American Clubman Cup 700
・Special Stage Route X
・Blue Moon Bay Speedway
・Willow Springs Raceway
Jup, 3.3 miljoen. Wel fijn dat ie als roadcar staat geclassificeerd, waardoor je hem voor meer races kan gebruiken. Heb gisteren na aanschaf even een timetrail gedaan op Red Bull Ring en standaard rijdt die best goed. Met een paar betere banden en wat upgrades een monster in the being.DeZaag schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 09:53:
[...]
De Vulcan is 3,3 miljoen? Dan is het helemaal waanzin dat ik die in een roulette ticket had...
Had liever de centen gehad voor meerdere gr3/4 cars dan.![]()
Hoop wel dat ik er ooit mee ga racen, want ik vermoed na de single player toch 90% met gr3/4 online te gaan racen.
Ik heb denk ik nu iets van 50-60% van alle GT3 auto's in mijn collectie. Voorlopig heb ik daar genoeg van. Misschien dat ik binnenkort een paar GT4 auto's moet gaan aanschaffen. Gelukkig zijn die een stuk goedkoper.
Qua GT3 blijf ik voorlopig nog bij mijn DBR9 GT1, die ook gewoon groep 3 is. Persoonlijk vind ik die erg fijn rijden, hoewel je die voor de single player wel verder moet downtunen. En anders ga ik denk ik toch weer voor de 911 RSR.
Zullen vast nieuwe races voor komen die het geld laten binnenstromen. Denk dat de meesten onder ons teveel racen, waardoor PD het niet kan bijhouden met updates.v8power67 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 09:55:
Wtf dus 8+uur nonstop grinden voor 12mil was nog te snel dus nerven ze het efkes...
Met de hoe veel problemen er zijn, echt bizar dat ze zich dan bezig houden met dit soort dingen.
Maja moet en zal mensen pushen naar die absurd geprijsde microtransacties...
Verder niets over aanpassingen aan roulette systeem. Wat toch voor mij persoonlijk een van de grotere ergernissen is.
Zeg het niet graag maar vrees dat ik op deze manier niet lang meer zal spelen..
[ Voor 27% gewijzigd door thunder8 op 17-03-2022 10:01 ]
Nou ben benieuwd

Don't get your hopes up
Tussen Logitech en Fanatec? Zeer zeker.Timbox88 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 08:41:
[...]
Merk je veel verschil in feedback? Ik vind nu eigenlijk dat ik te weinig verschil voel als ik over andere ondergrond rijd, de kerbstones raak, etc..
Al hangt dat ook af van de implementatie in de game natuurlijk.
Ik ben destijds van een Logitech G25 naar een Thrustmaster T500 gegaan, dat was al een verschil.
Nu heb ik een Fanatec CSL met Formula V2 stuur en daarmee vergeleken lijkt zelfs de T500 speelgoed
*disclaimer: ik gebruik de Fanatec voor ACC; heb er geen GT mee gereden. De T500 moest weg omdat die in ACC niet goed ondersteund werd. De Logitech en Thrustmaster heb ik wel voor GT (Sport) gebruikt.
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 17-03-2022 10:24 ]
Ik mag toch hopen dat er juist méér credits gegeven gaan worden voor andere races, zodat ze meer in lijn zijn met de tijd die je er in stopt? De Fishermans Ranch grind is natuurlijk eigenlijk onzin en is alleen ontstaan omdat de andere races zo crap uitbetalen. Dus wat mij betreft Fishermans Ranch beetje terugbrengen, maar andere races/circuits meer in lijn brengen met een redelijk 'uurtarief'.Rivanov schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 10:04:
Het is overigens nog afwachten wat de aanpassing nu daadwerkelijk is. Want dat heeft nog niemand kunnen testen. Misschien reageren we overspannen en krijg je nu zelfs nóg meer credits op Fishermans Ranch.
Don't get your hopes up
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Kan ook betekenen dat de langere/moeilijkere events meer gaan opleveren he.
Laten we gewoon afwachten totdat de servers weer online zijn en dan oordelen. Als alleen de korte races lagere payouts hebben, dan kunnen we alsnog gaan huilen.
Shiiiiit.....Rivanov schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 09:43:
Kak, ze hebben de grinding generfed.
6. World Circuits
World Touring Car 800
・Monza Circuit
World Rally Challenge
・Alsace Village
Dirt Champions
・Fisherman’s Ranch
・Sardegna Windmills
・Colorado Springs Lake
GT Cup Gr.4
・High Speed Ring
・Brands Hatch GP Circuit
GT Cup Gr.3
・Spa Francorchamps
・Suzuka Circuit
Clubman Cup Plus
・High Speed Ring
・Tsukuba Circuit
・Goodwood
American Clubman Cup 700
・Special Stage Route X
・Blue Moon Bay Speedway
・Willow Springs Raceway
En ik vond het nu al best langzaam gaan soms... Ze hebben alles wat een beetje lekker opschiet generfed lijkt het...
#zucht
Edit:
Die world tour met pp800.. dat schoot lekker op. En die laatste ook.
Mag toch aannemen dat nog steeds dezelfde auto's in m'n garage staan?
Had al flink zitten grinden afgelopen week... Dus had al best veel Gr4, Gr3 en Gr2 auto's.
[ Voor 9% gewijzigd door Format-C op 17-03-2022 10:34 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Maar daartegenover staat dat alles wat juist níet opschoot qua credits, ook aangepast is. Dus dat je juist wat meer waardering krijgt voor bepaalde races.Format-C schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 10:31:
[...]
Shiiiiit.....
En ik vond het nu al best langzaam gaan soms... Ze hebben alles wat een beetje lekker opschiet generfed lijkt het...
#zucht
Klopt. Maar bijna 100k verdienen in 3 minuten is gewoon een fijne grind om snel geld te verdienen.Ontzettende_Jan schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 10:26:
"- Adjusted the rewards for events inside 'World Circuits' according to driving time and difficulty."
Kan ook betekenen dat de langere/moeilijkere events meer gaan opleveren he.
Je kunt nu wel races hebben waar je ook uiteindelijk 100k krijgt, maar als je daar uiteindelijk 10 minuten voor moet racen.. dan duurt het allemaal wat langer.
Voor mij was Fishermans Ranch gewoon een ideale grinding farm. Lekker podcast op. Transmission op Automatic en hersenloos Retry'en.
Ja dat is gelukkig ook wel weer zoRivanov schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 10:32:
[...]
Maar daartegenover staat dat alles wat juist níet opschoot qua credits, ook aangepast is. Dus dat je juist wat meer waardering krijgt voor bepaalde races.
Er was een race met 5 rondjes nordschleife voor 5000 credits. 😂😂😂
Edit;
:strip_exif()/f/image/3KtzlcTDRZbah3NF1VasdOqa.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat was van gisteren. Al 15 miljoen verdiend. 😎
Maar heb ook best vaak races afgebroken in de 7e van 10 ronden wegens foute tactiec of verkeerde tune. Edit: Of ragequit omdat ik van de baan gerost werd door de ai.
[ Voor 44% gewijzigd door Format-C op 17-03-2022 10:40 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Nice! Maar waarom rijd je er geen GT7 mee?Superkiwi schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 10:04:
[...]
Tussen Logitech en Fanatec? Zeer zeker.
Al hangt dat ook af van de implementatie in de game natuurlijk.
Ik ben destijds van een Logitech G25 naar een Thrustmaster T500 gegaan, dat was al een verschil.
Nu heb ik een Fanatec CSL met Formula V2 stuur en daarmee vergeleken lijkt zelfs de T500 speelgoed
*disclaimer: ik gebruik de Fanatec voor ACC; heb er geen GT mee gereden. De T500 moest weg omdat die in ACC niet goed ondersteund werd. De Logitech en Thrustmaster heb ik wel voor GT (Sport) gebruikt.
Kort antwoord? Omdat ik GT7 niet hebTimbox88 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 10:36:
[...]
Nice! Maar waarom rijd je er geen GT7 mee?
Wie bij PD en ook sony heeft het goedgekeurd dat een singleplayer deel van een game always online moet zijn...
Uit angst voor cheaten en makkelijk geld verdienen zeggen ze dan...
Weet dat gt sport dit ook had maar dat was toch al een online focussed game.
hoop nu serieus dat turn 10 echt een dijk van een forza motorsport gaat neerzetten en gran turismo het vuur aan de schenen legt
Lets go!!!!!!
Edit. Nee. Offline mode. Alles greyed out. 😭
[ Voor 38% gewijzigd door Format-C op 17-03-2022 10:42 ]
Heb 2 dagen vrij genomen! Vandaag en morgen!Sander H schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 10:46:
Hier ook nog offline. Donderdag is altijd mijn vrije dag, hoop niet dat ze altijd op donderdag updates gaan doen. Inmiddels al weer bijna 11 uur en nog geen meter kunnen racen.
Dit is kostbare tijd!! 🤡🤡🤡
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Hopelijk zijn ze bezig om het online racen weer op het niveau van GT Sport te brengen. Dus openen en opslaan lobby settings, veranderen settings in-lobby, circuitstemming, racers verwijderen door host, kwalificatie sessies voor races, enz enz. Daar hebben ze een flinke slater geslagen. Wellicht gepushed door Sony om de release hoe dan ook op 4 maart te houden en denken dat iedereen eerst wel een maand of meer bezig zou zijn met single player.Lekker Ventje schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:06:
Moet er zoveel verbouwd worden als je nu al zoveel tijd nodig hebt?
Ik start met auto snel genoeg alleen heb ik steeds over 10 ronden 2 pitstops nodig ivm brandstof en de AI maar 1 dus lijkt niet te doen.
WTC 700: 50k
Yep heb ik ook paar keer gehad maar na de update van vorige week niet meer gezien.Sleeon schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:11:
Ik krijg dagelijks de melding dat de savegame niet gesynched is en dat ik dan de lokale save moet kiezen of uit de cloud, maar beide saves zijn exact hetzelfde. Meer mensen last van?
Gezien de Fishermans Ranch ruim de helft minder is geworden.
Ben momenteel op het werk dus kan het niet controleren.
Even on the fly de ECU op een standje lager instellen zodat je het tot en met ronde 5 uithoudt. Ik zet hem in het begin erg lean. Of ik gebruik NOS, boost iedereen voorbij, en als ik een voorsprongetje heb zet ik m op Lean.EL-Nino-1980 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:11:
Met welke auto's rijden jullie de 700 en 800 series?
Ik start met auto snel genoeg alleen heb ik steeds over 10 ronden 2 pitstops nodig ivm brandstof en de AI maar 1 dus lijkt niet te doen.
Best lastig heb ik ontdekt
Dingen veranderen terwijl je 280 door een bocht scheurt. 😂
[ Voor 11% gewijzigd door Format-C op 17-03-2022 11:22 ]
Hoe zit het met die andere races van high speed ring en andere 10 lap races?
Geraak er voorlopig nog niet in, krijg nog steeds maintenance melding, zal op een andere server zitten dan u.
Volgens mij hetzelfde. Iig die van 70k wel
Edit. Het gaat meer om die ton extra die je krijgt als je kampioen wordt. Daarom kan je ook beter kampioenschappen grinden.
[ Voor 25% gewijzigd door Format-C op 17-03-2022 11:24 ]
Ik rij de 800 met de Nissan GTR Gr 3 met een turbo er op. Hier haal ik gemakkelijk 1 stop mee terwijl bij mij de meeste AI juist 2 stops doen of in de laatste ronde geen brandstof meer over hebben. Je weet dat je power/fuel verhouding tijdens het racen aan kunt passen?EL-Nino-1980 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:11:
[ Voor 6% gewijzigd door Tim01 op 17-03-2022 11:25 ]
Ik heb gekozen voor cloud sync.EL-Nino-1980 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:15:
[...]
Yep heb ik ook paar keer gehad maar na de update van vorige week niet meer gezien.
En nu maar hopen dat er niks weg is. Want het duurt verdacht lang dit!! 🫣
Als ik ook maar een ventiel dopje mis hè... 😱
[ Voor 8% gewijzigd door Format-C op 17-03-2022 11:29 ]
Ja die weet ik alleen nog niet gebruikt omdat ik dacht dan niet genoeg in te kunnen halen.Tim01 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:23:
[...]
Ik rij de 800 met de Nissan GTR Gr 3 met een turbo er op. Hier haal ik gemakkelijk 1 stop mee terwijl bij mij de meeste AI juist 2 stops doen of in de laatste ronde geen brandstof meer over hebben. Je weet dat je power/fuel verhouding tijdens het racen aan kunt passen?
Geen idee. Zit op kantoor. Deze gegevens heb ik van GTPlanet.netjghesell schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:22:
[...]
Hoe zit het met die andere races van high speed ring en andere 10 lap races?
Geraak er voorlopig nog niet in, krijg nog steeds maintenance melding, zal op een andere server zitten dan u.
Er is nog steeds onderhoud aan de servers helaas. Snap ook niet waarom je dan niet gewoon offline kunt spelen.Lekker Ventje schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:42:
Game start nog steeds niet op, geen idee wat ze aan het doen. Tenzij het is om de Mazda 787B gewoon normaal beschikbaar te maken en eindelijk de Sierra Cosworth toe te voegen aan GT.
De 800 series kan je denk ik het best met de racecars doen, zoals de GT3 auto's. Die zijn een stuk lichter dan de meeste straatauto's. De events die ik tot nu toe gedaan heb, kan ik dan met 1x pitten halen op Race Hard en fuel map 1 (performance). Misschien dat op stand 6 je niet eens hoeft te pitten, maar denk dat dat je dan uiteindelijk teveel tijd verliest met de veel lagere snelheid.EL-Nino-1980 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:11:
De 700 series had ik een M3 '07 getuned tot 699pp en daarmee blaas ik tot nu toe de anderen weg. Misschien dat daar een GT4 auto ook nog wel wat winst kan pakken tov de AI. Misschien dat je zelfs een GT3 met behoorlijke downtune kan gebruiken, nog niet geprobeerd trouwens. 200kg ballast erin, wat meer downforce op de vleugels en vermogen bijstellen tot net onder de 700pp. Sowieso niet Race soft of medium monteren, dat verhoogt de pp behoorlijk.
Bijdie 800 kan je het beste de Gr2 auto's pakken, en die omlaag tunen naar 800. Die auto's hebben een keer zoveel downforce.thunder8 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:52:
[...]
De 800 series kan je denk ik het best met de racecars doen, zoals de GT3 auto's. Die zijn een stuk lichter dan de meeste straatauto's. De events die ik tot nu toe gedaan heb, kan ik dan met 1x pitten halen op Race Hard en fuel map 1 (performance). Misschien dat op stand 6 je niet eens hoeft te pitten, maar denk dat dat je dan uiteindelijk teveel tijd verliest met de veel lagere snelheid.
De 700 series had ik een M3 '07 getuned tot 699pp en daarmee blaas ik tot nu toe de anderen weg. Misschien dat daar een GT4 auto ook nog wel wat winst kan pakken tov de AI. Misschien dat je zelfs een GT3 met behoorlijke downtune kan gebruiken, nog niet geprobeerd trouwens. 200kg ballast erin, wat meer downforce op de vleugels en vermogen bijstellen tot net onder de 700pp. Sowieso niet Race soft of medium monteren, dat verhoogt de pp behoorlijk.
Dan vlieg je iedereen voorbij en win je met 50 seconden voorsprong.
Edit; ik moet zeggen dat ik grote moeite heb om Daytona Gr 3 race van 10 laps te winnen.
Ik ging een race als eerste de pit in in ronde 5, met de 911 RSR, en de volgende ronde gingen de teghenstanders pitten en kwamen ze voor mij de pits uit.. en reed ik ineens 6e oid, en kon ze niet meer bijhouden... Frustrerend! En dat terijl ik sneller reed dan de eerste stint van 5 ronden!
Geloof dat ik de gameplay heb opgeslasgen. Zal zo eens zien. Verbaasde me zeer!

[ Voor 19% gewijzigd door Format-C op 17-03-2022 12:03 ]
/f/image/q5AzfhmfZwRANaO83xmZwUf2.webp?f=fotoalbum_large)
Wtf...
Echt geen woorden voor hoe kansloos dit is.
[ Voor 6% gewijzigd door v8power67 op 17-03-2022 12:07 ]
Idd dus 2 races verhoogd waar al duidelijk was dat die gewoon fout waren en de rest fors omlaagv8power67 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:06:
[Afbeelding]
Wtf...
Ook voor mij zal het zo niet lang meer duren voor dat de lol er van af is
Nou. Dit is idd wel een héle zware nerf.v8power67 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:06:
[Afbeelding]
Wtf...
Ben benieuwd of ik alles nog heb. En of ze ook aan dingen die je al gewonnen had gaan zitten.
Dit is echt een té zware grind imho.
En er waren oook races van 5 laps die 70k aren... plus bonus = 100k opleverden. Dan over 3 races nog een ton bonus. Dan zit je gemiddeld op 133k per race van 5 laps.
In ongeveer een minuut of 12.
[ Voor 18% gewijzigd door Format-C op 17-03-2022 12:12 ]
Als ik daar achter kom gaat de PS5 echt de deur uit
Dan is de lol er voor mij af.
Je kan zo uitrekenen hoeveel credits per uur je gemiddeld kan verdienen.
Denk dat dat nu zo'n 150k per uur is?
Edit; ach ja. 3 uur racen voor een GT3 bak van 450k.
[ Voor 103% gewijzigd door Format-C op 17-03-2022 12:20 ]
Ik zou dan de packs wat goedkoper maken. Dit zet alleen maar kwaad bloed.v8power67 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:14:
Zouden de credit packs zo slecht verkopen en misschien de verkoop cijfers van de game zelf ook, dat ze een wanhopige poging doen?
Yamauchi bemoeit zich met het onderhoud, en alles waar hij zich mee bemoeit loopt uit. Mogelijk dat er ook nog een paar sterren ontdekt zijn die verkeerd aan de hemel staan.Ontzettende_Jan schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:14:
Wel knap hoe je gepland onderhoud bijna 3x zo lang kan laten duren. Er zitten er vast een paar te zweten bij PD/Sony.
HahahaLekker Ventje schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:16:
[...]
Yamauchi bemoeit zich met het onderhoud, en alles waar hij zich mee bemoeit loopt uit. Mogelijk dat er ook nog een paar sterren ontdekt zijn die verkeerd aan de hemel staan.
100k credits is 2.50
Ik had al voor 375 euro bij elkaar geraced.
[ Voor 4% gewijzigd door Format-C op 17-03-2022 12:21 ]
Hoe raar is het dat die 2 800 races er eerst in stonden voor 5.000 credits? Dat zou toch nooit door een testfase moeten kunnen komen?v8power67 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:06:
[Afbeelding]
Wtf...
Dus ergens is het niet eens een heel slechte ontwikkeling, zolang ze ook maar regelmatig met veel nieuwe content komen. En daar heb ik wel vertrouwen in vooralsnog.
TrueRBH schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:23:
Ik heb hiervoor even Forza Horizon gespeeld, en het viel mij daar op hoe ontzettend (belachelijk) makkelijk je alle auto's kon halen en kopen die je maar wilde. Het zorgde er bij mij voor dat ik snel interesse verloor, het was te makkelijk ofzo.
Edit; ik ben eigenlijk vanaf Forza 7 een beetje afgehaakt. Die vond ik al teveel van hetzelfde.Na horizon 2 ook klaar met Horizon.
Ik had al 10 jaar geen Gran Turismo gespeeld. Dus dit is wel verfrisssend... En gaaf...
Edit; maar zoals iemand hieronder schrijft; belachelijk dat je niet offline kan spelen. Ik heb 80 euries neergeteld voor deze game. Dat is het hoogste bedrag dat ik ooit voor een game betaald heb!!!
En kan er nu niks mee /
1 ding is zeker; ik ga geen énkele euro meer uitgeven aan deze game. Ik ga never nooit geen autos kopen voor euries. Ze hebben 80 van mij. Dat is al veel..
[ Voor 47% gewijzigd door Format-C op 17-03-2022 12:32 ]
Over een paar jaar als de servers down zijn kun je niks meer met de game. GT4 kun je altijd starten ..
Verder zijn ze gewoon compleet de weg kwijt m.i.
Ik lees ook overal ‘beste GT’ in reviews, terwijl ik best wel een meh gevoel heb inmiddels.
Payout is drama, qua moderne wagens mis ik best veel, veel rehashte auto’s uit in de basis zelfs GT5 prologue..
Updates die grote bugs introduceren.
Allemaal ontbrekende zaken
Ontbrekende races
Offline werkt alleen als online het doet
Ik heb eigenlijk een beetje het gevoel dat ze sinds GT5(prologue) behoorlijk stil staan ook. Maar dat zal wel niet goed vallen
[ Voor 10% gewijzigd door GAIAjohan op 17-03-2022 12:27 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Daarentegen is de payout verhoogd van GT-World Championship die ik moet doen. Maar ja, dat is van 5 naar 70k. En hoe vaak ga ik die doen. Eenmalig 130k erbij. Is wel schraal hoor.
Zo te lezen is @v8power67 'bijna klaar met de single player activiteiten'. Replay waarde hoort hoog te zijn en ik snap je bedenkingen. Zonder grind geen exclusieve auto's. Maar zonder rechtvaardig beloningssysteem zal iemand ook niet beginnen aan een grind. Die roulette mag er ook uit wat mij betreft.
Je hebt een overwinning in café, dan moet je uit het menu, naar je garage, klikken op gift, klikken op je voucher, dan nog de roulette zien draaien, terwijl je denk, selecteer gewoon automatisch het laagste en dan ben je er van af. Waarom kan je niet in 1 keer vanaf café direct klikken op je gift? Heb echt het idee dat clicks reduceren totaal geen prio had.
Heb ook een M3 '07 aardig getuned, grappig dat je die voor de 700pp races gebruikt.
Las hier ergens dat het sowieso raadzaam is om ook regenbanden te kopen als je GT World Championship gaat doen? Anders verspil je bijna 2 uur meen ik mij te herinneren. Toyota Supra preorder auto een goeie? Of bv Porsche 918 downtunen?
Ik vond 8+uur grinden voor 12 mil auto echt al veelste veel. Maar nu is dat 16+ uur geworden.RBH schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:23:
Ik heb hiervoor even Forza Horizon gespeeld, en het viel mij daar op hoe ontzettend (belachelijk) makkelijk je alle auto's kon halen en kopen die je maar wilde. Het zorgde er bij mij voor dat ik snel interesse verloor, het was te makkelijk ofzo.
Dus ergens is het niet eens een heel slechte ontwikkeling, zolang ze ook maar regelmatig met veel nieuwe content komen. En daar heb ik wel vertrouwen in vooralsnog.
Wie dafuq verzint dat. En dan hebben we nog niet over de 20mil kostende autos. En alles ertussen.
Nee moeite kosten prima. Maar 800k per uur is gewoon echt veelste laag. Het is geen aangenomen werk ofzo. Het is een betaalde game met een free to play economie.
Again: er moet wel gewoon regelmatig nieuwe content komen (missies, menu books, races) om je interesse in de game te houden. Als dat ophoudt dan is het natuurlijk snel afgelopen.
Als toevoeging: Ik denk dat PD dit ook wel express doet, zodat mensen niet na 3 weken lekker gamen alle auto's in het spel al bezitten en daarna alleen nog maar terugkomen eens per maand om te kijken of er een nieuwe race gedaan kan worden.
[ Voor 19% gewijzigd door RBH op 17-03-2022 12:35 ]
Hoop van harte dat GT7 een aantal dingen aanpast zoals single player modus offline spelen, micro transacties eruit of zwaar minderen en een degelijk online gedeelte.
Het is gewoon speelbaar toch? Behalve deze ochtend dan even.aaaido schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:34:
Wederom is het een triple A game niet gelukt om een degelijke versie te leveren tijdens launch.
Hoop van harte dat GT7 een aantal dingen aanpast zoals single player modus offline spelen, micro transacties eruit of zwaar minderen en een degelijk online gedeelte.
Is ook wel behoorlijk overdreven natuurlijk. En micro transacties, ik heb er al best wat uren inzitten en ben werkelijk nul keer een microtransactie tegengekomen.aaaido schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:34:
Wederom is het een triple A game niet gelukt om een degelijke versie te leveren tijdens launch.
Dat de game een grind is,dat kan ik niet ontkennen maar (persoonlijke mening) vind ik prima en zorgt er juist voor dat de game interesse houdt.
Wat is er in jouw ogen niet 'degelijk' aan dan? Ik heb tot nu toe heerlijk kunnen racen, alles kunnen doen wat ik wilde doen. Ik heb hem sinds dag 1 wat net twee weken geleden is, en er zijn nu al 2 updates uitgekomen wat dus duidelijk zegt dat PD hard aan het werk is om evt. bugs te verhelpen en uiteraard om straks nieuwe content te releasen.aaaido schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:34:
@v8power67 geen die hard noemen..RBH schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:33:
Ik vind dat eigenlijk helemaal niet veel. Het zijn ontiegelijk dure auto's, daar moet je dus ook erg lang voor racen. De echte die-hard GT7 fan zal die dus in the end kunnen betalen, niet elke nobody die er een paar uurtjes in steekt. Dat vind ik juist wel gaaf er aan, het loont om er veel tijd in te steken.
Again: er moet wel gewoon regelmatig nieuwe content komen (missies, menu books, races) om je interesse in de game te houden. Als dat ophoudt dan is het natuurlijk snel afgelopen.
Als toevoeging: Ik denk dat PD dit ook wel express doet, zodat mensen niet na 3 weken lekker gamen alle auto's in het spel al bezitten en daarna alleen nog maar terugkomen eens per maand om te kijken of er een nieuwe race gedaan kan worden.
Verder zijn er genoeg mensen die gewoon een baan en een gezin hebben. De payout is gewoon drama. Of wat te denken van al die jongeren die eigenlijk gewoon naar school moeten.
3 weken is wel absurd, maar na een paar maanden alles hebben moet wel mogelijk zijn toch?
Wat ik gewoon bijzonder vind:Sleeon schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:36:
[...]
Het is gewoon speelbaar toch? Behalve deze ochtend dan even.
Op de PS2 lukte het ze meerdere goed speelbare GT’s zonder extreme bugs te releasen (want het moest immers op disc).
Nu hebben we een GT met bugs en ontbrekende zaken die zonder internet eigenlijk niet te spelen is.
Maar goed, ik zal wel teveel kwaliteit bij release verwachten ofzo omdat ik nog weet hoe dat vroeger ging.
[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 17-03-2022 12:45 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Samen rijden met andere Tweakers? Zie daarvoor deze lijst: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69