Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:31
Hoe moelijk is het om de drie punten (die meerdere mensen noemen) werkend te hebben met launch?

Single player offline spelen moet gewoon mogelijk zijn (zie GT4). Plus de SP is volgens mij de kern van deze editie.

Ok micro transacties kan ik nog wel mee leven. Boeit mij niet heel veel maar liever gewoon weg.

Online gedeelte kan toch gewoon overgenomen worden uit de laatste editie?

NB: ik vermaak mij ook maar irriteer mij wel aan deze punten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20
RBH schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:23:
Ik heb hiervoor even Forza Horizon gespeeld, en het viel mij daar op hoe ontzettend (belachelijk) makkelijk je alle auto's kon halen en kopen die je maar wilde. Het zorgde er bij mij voor dat ik snel interesse verloor, het was te makkelijk ofzo.

Dus ergens is het niet eens een heel slechte ontwikkeling, zolang ze ook maar regelmatig met veel nieuwe content komen. En daar heb ik wel vertrouwen in vooralsnog. :)
Denk dat een groot deel door GT Sport komt icm met een gebrek aan veel single player races in GT7. In Sport was het best makkelijk om credits te krijgen. Had de 20 miljoen credits Ferrari gekocht en binnen 2 weken zonder grinden had ik alweer dik 8 miljoen credits na een paar avonden online racen. Ik vind het niet zo erg dat het nu minder snel gaat, want eerlijk gezegd, door het grinden vond ik het juist minder leuk. Nu de GT races een beetje normale payout hebben ipv die 5k schijntjes, ga ik daar met veel meer plezier mee bezig. In GT Sport deed ik ook wel eens met regelmaat de 1 uurs races. Je won dan "maar" 440k bij winst, maar dat gaf mij veel meer plezier dan 1 miljoen+ met 15-20x dezelfde rally. In GT Sport heb ik 36k kilometer gereden, in GT7 zit ik denk ik nu rond de 6K in 2 weken.

Ik hoef niet morgen al alle legendary cars te hebben. Ga vanavond wel aan die GT races met hogere payout beginnen en zie wel hoeveel credits ik straks heb. Hoop dat ze binnenkort meer single player races toevoegen EN de multiplayer op GT Sport niveau brengen. Dan vermaak ik mij de komende maanden wel verder.

Die push naar MTX zie ik niet zo. In GT Sport kon je ook al credits kopen, nooit nodig gehad. Als je er tegen bent, gewoon niet kopen. Als niemand het koopt, gaat het vanzelf weer weg. Dat het in GT7 langer duurt voordat je kan kopen wat je wil, snap ik deels ook nog wel. Het is geen game die je in een paar weken hoort uit te spelen, GT7 zal een paar jaar meegaan. GT8 zal nog jaren duren voordat die op het menu komt.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 16:45
v8power67 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:29:
[...]

Ik vond 8+uur grinden voor 12 mil auto echt al veelste veel. Maar nu is dat 16+ uur geworden.
Wie dafuq verzint dat. En dan hebben we nog niet over de 20mil kostende autos. En alles ertussen.
Nee moeite kosten prima. Maar 800k per uur is gewoon echt veelste laag. Het is geen aangenomen werk ofzo. Het is een betaalde game met een free to play economie.
En dan heb je het nog over de meest optimale grind. Spelers die best wel willen grinden maar dan wel een beetje afwisseling in auto's/circuits willen hebben zijn dus veel langer bezig dan dit

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13:27
Je hoeft toch ook niet alle auto's te hebben, zo blijft het nog een beetje speciaal als je een mooie auto koopt/krijgt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Sleeon schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:49:
Je hoeft toch ook niet alle auto's te hebben, zo blijft het nog een beetje speciaal als je een mooie auto koopt/krijgt.
Precies, hoewel GT7 wel de nadruk legt op het verzamelen van zoveel mogelijk auto's, hoeft dat natuurlijk niet. Wat ik wel graag zou zien is een "proefrit" modus bij de dealers, zodat je als je een enorm bedrag neerlegt voor een auto, je wel verzekert bent dat het ding niet als een dweil rijdt.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:33

RBH

GAIAjohan schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:44:
[...]

@v8power67 geen die hard noemen..
Verder zijn er genoeg mensen die gewoon een baan en een gezin hebben. De payout is gewoon drama. Of wat te denken van al die jongeren die eigenlijk gewoon naar school moeten.
3 weken is wel absurd, maar na een paar maanden alles hebben moet wel mogelijk zijn toch?

[...]
Waar noem ik hem geen die-hard? Integendeel, ik denk dat hij (op deze manier) juist een van die gamers gaat zijn die dat soort auto's gaat bezitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
Overigens is het me in de reguliere Forza’s ook nooit gelukt alle auto’s te halen. Weet nog wel dat ik voor FM4 op Amerikaanse tijd races deed om die unicorns te krijgen. Die ik overigens wel allemaal had
Forza horizon heeft me nooit getrokken

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://www.gtplanet.net/forum/attachments/1647514989222-png.1125353/

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
Doen de servers het alweer? Nu heb ik zin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
RBH schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:50:
[...]

Waar noem ik hem geen die-hard? Integendeel, ik denk dat hij (op deze manier) juist een van die gamers gaat zijn die dat soort auto's gaat bezitten. :)
Lijkt me juist niet. Als zelfs hij al gefrustreerd begint te raken lijkt het me absoluut niet positief voor de long run..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:52
Superkanjo schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:39:
[...]

Is ook wel behoorlijk overdreven natuurlijk. En micro transacties, ik heb er al best wat uren inzitten en ben werkelijk nul keer een microtransactie tegengekomen.
Geen microtransacties gezien? Je hebt nog geen tickets geopend ofzo? Daar staat het toch redelijk prominent in je gezicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

v8power67 in "[PS4/PS5] Gran Turismo 7" ;)
thunder8 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:46:
[...]

Denk dat een groot deel door GT Sport komt icm met een gebrek aan veel single player races in GT7. In Sport was het best makkelijk om credits te krijgen. Had de 20 miljoen credits Ferrari gekocht en binnen 2 weken zonder grinden had ik alweer dik 8 miljoen credits na een paar avonden online racen. Ik vind het niet zo erg dat het nu minder snel gaat, want eerlijk gezegd, door het grinden vond ik het juist minder leuk. Nu de GT races een beetje normale payout hebben ipv die 5k schijntjes, ga ik daar met veel meer plezier mee bezig. In GT Sport deed ik ook wel eens met regelmaat de 1 uurs races. Je won dan "maar" 440k bij winst, maar dat gaf mij veel meer plezier dan 1 miljoen+ met 15-20x dezelfde rally. In GT Sport heb ik 36k kilometer gereden, in GT7 zit ik denk ik nu rond de 6K in 2 weken.

Ik hoef niet morgen al alle legendary cars te hebben. Ga vanavond wel aan die GT races met hogere payout beginnen en zie wel hoeveel credits ik straks heb. Hoop dat ze binnenkort meer single player races toevoegen EN de multiplayer op GT Sport niveau brengen. Dan vermaak ik mij de komende maanden wel verder.

Die push naar MTX zie ik niet zo. In GT Sport kon je ook al credits kopen, nooit nodig gehad. Als je er tegen bent, gewoon niet kopen. Als niemand het koopt, gaat het vanzelf weer weg. Dat het in GT7 langer duurt voordat je kan kopen wat je wil, snap ik deels ook nog wel. Het is geen game die je in een paar weken hoort uit te spelen, GT7 zal een paar jaar meegaan. GT8 zal nog jaren duren voordat die op het menu komt.
Eens hoor. Er mag van mij ook nog wel wat meer content bij komen qua SP content. :)

dingen zoals het roulette systeem mogen ook wel wat aangepast worden van mij, aan de andere kant was dit systeem er ook in GT Sport al met de dagelijkse race bonus (had ik ook nooit geluk mee :D )..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

GAIAjohan schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:52:
[...]

Lijkt me juist niet. Als zelfs hij al gefrustreerd begint te raken lijkt het me absoluut niet positief voor de long run..
Ligt er aan. Als 'ie vrede kan maken met de richting die PD voor ogen heeft voor GT7, dan zeker wel. Zo niet; spel verkopen en jezelf een hoop frustratie besparen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 18:27
Sleeon schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:49:
Probleem is dat er een aantal auto's doelbewust verstopt worden die je in GT Sport gewoon kon kopen. Ik wil zelf graag de 787B maar weet niet wat ie kost en wanneer ik 'm mag kopen. En of ik dan genoeg credits heb. Dan is de lol er snel vanaf. Maar als je een zooi GT auto's wilt hebben doe je er best wel lang over nu, zeker als je niet elke dag kunt spelen.
Als je pretendeert dat je een game bent voor autoliefhebbers moet je ook zorgen dat mensen aan die auto's kunnen komen in plaats van enkel de bankrekening van Sony te dienen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
Lekker Ventje schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:55:
[...]

Probleem is dat er een aantal auto's doelbewust verstopt worden die je in GT Sport gewoon kon kopen. Ik wil zelf graag de 787B maar weet niet wat ie kost en wanneer ik 'm mag kopen. En of ik dan genoeg credits heb. Dan is de lol er snel vanaf. Maar als je een zooi GT auto's wilt hebben doe je er best wel lang over nu, zeker als je niet elke dag kunt spelen.
Als je pretendeert dat je een game bent voor autoliefhebbers moet je ook zorgen dat mensen aan die auto's kunnen komen in plaats van enkel de bankrekening van Sony te dienen.
How do I get 787B GT3?
Image result for gran turismo 7 787B
GT3. This car can be obtained in two ways: Completing 75% of the game. Winning the Like the Wind event.
Gewoon gratis dus :)

Edit: Laat maar is Gran Turismo 3 ;(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:34
Is het een idee om de topic naam te veranderen naar Grind Turismo 7? Of is dat een te zwaar middel om Polyphony Digital wakker te schudden? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://www.gtplanet.net/forum/attachments/rdt_20220317_120710324465516746061056-png.1125390/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Racing-Paradise schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 13:08:
Is het een idee om de topic naam te veranderen naar Grind Turismo 7? Of is dat een te zwaar middel om Polyphony Digital wakker te schudden? :+
Hahahaha.

Geen middel te zwaar!

Ik heb de MC Laren f1 gtr namelijk nog niet! En de Sauber Mercedes C9. 🤤🤤🤤

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim01
Ach gelukkig kunnen wij in die tijd altijd nog offline races doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jghesell
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14-05-2024
Misschien eerst uw PS5 in offline mode plaatsen voor je het spel start, werkt het dan wel om offline te racen?

Kan mij moeilijk inbeelden dat iemand zonder internet het spel gewoon helemaal niet kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:03
Racing-Paradise schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 13:08:
Haha ben ik het wel mee eens in ieder geval, ik vind het juist goed dat het niet al te makkelijk is om veel premium auto's te bemachtigen, maar ze zijn wel echt te gierig met coins, ze zouden in eder geval een mogelijkheid moeten bieden om auto's te verkopen ook of gewoon iets meer coins per evenement gaan geven.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph03nix80
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 16:31
Misschien vanavond dan eens kijken of ik GT Sport eens verder kan spelen.
Ben daar aantal jaar geleden mee gestopt vanwege andere interesses.... Misschien dat dat met een stuurtje wel weer leuk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jghesell schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 13:15:
Misschien eerst uw PS5 in offline mode plaatsen voor je het spel start, werkt het dan wel om offline te racen?

Kan mij moeilijk inbeelden dat iemand zonder internet het spel gewoon helemaal niet kan spelen.
Je kunt wel spelen. Eén race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
jghesell schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 13:15:

Volgens mij kun je time trails doen als de servers offline zijn (of jij dit zelf bent) maar niet veel meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Blijft bijzonder.. hebben ze de update niet eerst in acceptatie gehad of zo. En nu na de update iedereen affected.. :/
En bugs zitten er toch wel in.. Hoe haal ik anders de regentrophy op een kurkdroog Laguna Seca.. :D :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GAIAjohan
Tim01 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 13:17:
[...]

Volgens mij kun je time trails doen als de servers offline zijn (of jij dit zelf bent) maar niet veel meer
En die music rally geneuzel _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:59
Magic schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:50:
[...]

Precies, hoewel GT7 wel de nadruk legt op het verzamelen van zoveel mogelijk auto's, hoeft dat natuurlijk niet. Wat ik wel graag zou zien is een "proefrit" modus bij de dealers, zodat je als je een enorm bedrag neerlegt voor een auto, je wel verzekert bent dat het ding niet als een dweil rijdt.
mij boeit het ook niet dat je niet alle auto's binnen een paar weken kan kopen, ik vind die beperkte payout wel best zodat je een lange levensduur van de game hebt en dat je wat bewuster gaat sparen voor die ene auto die ik dan een tijd wil gebruiken.

Waar ik je volledig gelijk in geef is dat ontbreken van die proefrit mode, het is eigenlijk belachelijk dat je een auto van 1,5 tot 20 miljoen koopt en geen idee hebt hoe die rijdt in gt7.

Wat ik ook belachelijk vind is die invitation mode van dealers. Ik wil nu bijvoorbeeld 1 van die ferrari's hebben en ik heb het geld bij elkaar geraced, maar ik kan hem simpelweg niet kopen omdat ik geen invitation heb van die dealer voor de drie duurste auto's. Echt idioot die functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:44
Utoka schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:53:
[...]

Geen microtransacties gezien? Je hebt nog geen tickets geopend ofzo? Daar staat het toch redelijk prominent in je gezicht
Geen enkel moment dat ik het gevoel had dat het opgedrongen werd, tuurlijk heb ik het gezien bij het openen van tickets maar het is niet hinderlijk en gelukkig ook geen in-your-face pop-up oid die je weg moet klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
Had trouwens voor deze patch ook nog een klein beetje de hoop dat het roulette systeem toch bugged was maar dat kleine beetje is nu ook wel gevlogen.

Kan ik vanavond in ieder geval mijn opgespaarde tickets openen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
Tim01 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 13:32:
Had trouwens voor deze patch ook nog een klein beetje de hoop dat het roulette systeem toch bugged was maar dat kleine beetje is nu ook wel gevlogen.

Kan ik vanavond in ieder geval mijn opgespaarde tickets openen :+
Als de servers dan weer up zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
GAIAjohan schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 13:26:
[...]

En die music rally geneuzel _/-\o_
Haha die vind ik stiekem erg leuk :+ Vanavond ook maar weer eens verder gaan met waar ik gebleven was. Moet nog een paar S-licenties doen en als 1.07 uitgerold is kan ik S-5 gaan proberen en dan nog S-7 t/m S-10. Ik vind die klassementen toch wel verslavend werken zo... Ondanks dat ik dan al ergens goud heb, probeer ik steeds sneller te gaan en kijken in welke bochten ik nog winst kan pakken. Heb ook nog niet heel veel menu's gedaan. Denk ergens rond de 13 ofzo, net nadat je de missie's hebt unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gysman11
  • Niet online
Hier een absolute beginner. Samen met mn zoon GT7 gekocht, en nu lekker aan het sturen. Gisteren eerste rijbewijs geheel op goud gehaald, uiteindelijk om 02:30 uur naar bed...

Wat menukaarten betreft ben ik bij nummer 3. Als ik dan in de lijst kijk zie ik het volgende:

Menu Book 3 – European Classic Compacts
Autodrome Lago Maggiore, Sunday Cup Classic – FIAT 500F ’68
Brands Hatch, Sunday Cup Classic – Volkswagen 1200 ’66
Goodwood, Sunday Cup Classic – Mini Cooper S ’65

Heb inmiddels die Lago Maggiore al talloze malen gereden, met de toyota Aqua S en de Mazda. Steeds eerste, maar geen Fiat ontvangen. Wat doe ik nou fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:59
gysman11 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 14:04:
Hier een absolute beginner. Samen met mn zoon GT7 gekocht, en nu lekker aan het sturen. Gisteren eerste rijbewijs geheel op goud gehaald, uiteindelijk om 02:30 uur naar bed...

Wat menukaarten betreft ben ik bij nummer 3. Als ik dan in de lijst kijk zie ik het volgende:

Menu Book 3 – European Classic Compacts
Autodrome Lago Maggiore, Sunday Cup Classic – FIAT 500F ’68
Brands Hatch, Sunday Cup Classic – Volkswagen 1200 ’66
Goodwood, Sunday Cup Classic – Mini Cooper S ’65

Heb inmiddels die Lago Maggiore al talloze malen gereden, met de toyota Aqua S en de Mazda. Steeds eerste, maar geen Fiat ontvangen. Wat doe ik nou fout?
misschien heb je die auto al?
in principe staat er een gele ronde circel in het event dat je moet doen, als je daar dan eerste wordt dan krijg je die bonus auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gysman11
  • Niet online
robinez schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 14:08:
[...]

misschien heb je die auto al?
in principe staat er een gele ronde circel in het event dat je moet doen, als je daar dan eerste wordt dan krijg je die bonus auto.
Ik heb wel uiteindelijk een Abarth 500 gekocht in de tweedehands winkel, (had verkeerd gekeken dacht dat het de Fiat was), maar in mijn menukaart zijn alle 3 de te behalen auto nog "greyed out".

Betekent de hint in het menubook "Autodrome Lago Maggiore, Sunday Cup Classic" niet dat ik daar juist moet winnen?

[ Voor 10% gewijzigd door gysman11 op 17-03-2022 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing-Paradise
gysman11 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 14:11:
[...]

Ik heb wel uiteindelijk een Abarth 500 gekocht in de tweedehands winkel, (had verkeerd gekeken dacht dat het de Fiat was), maar in mijn menukaart zijn alle 3 de te behalen auto nog "greyed out".

Betekent de hint in het menubook "Autodrome Lago Maggiore, Sunday Cup Classic" niet dat ik daar juist moet winnen?
Rij je wel de Sunday Cup die vermeld staat in het café menu? Dus naar het circuit gaan en dan het evenement kiezen. Er staat bij het evenement ook vermeld dat je bij een derde plaats of hoger de auto wint.

[ Voor 7% gewijzigd door Racing-Paradise op 17-03-2022 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gysman11
  • Niet online
Racing-Paradise schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 14:13:
[...]

Rij je wel de Sunday Cup die vermeld staat in het café menu? Dus naar het circuit gaan en dan het evenement kiezen.
Dat is een goede vraag... Ik zie (uit mijn hoofd) 2 races: "sunday cup" waar ik 5000 cr kan halen en een GT race voor 75000 cr (maar die kan ik nog niet doen). Vraag me nu af of er "classic" bij stond.... Zou zomaar kunnen van niet, moet ik die eerst vrijspelen met een andere race?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tim01
gysman11 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 14:20:
[...]

Dat is een goede vraag... Ik zie (uit mijn hoofd) 2 races: "sunday cup" waar ik 5000 cr kan halen en een GT race voor 75000 cr (maar die kan ik nog niet doen). Vraag me nu af of er "classic" bij stond.... Zou zomaar kunnen van niet, moet ik die eerst vrijspelen met een andere race?
Heb je de menu kaart wel geactiveerd? Als het goed is zou jij dan gele bolletjes moeten zijn bij de circuits waar jij voor die specifieke menu kaart op moet rijden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:10
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DWW-f9F4_DykHH1m0KQxPSx7qz4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bnTMZXVSvK44MauCh6wQ5b1c.jpg?f=fotoalbum_large

Fijn is dat, all payouts generft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
Duuuuuuurt lang

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Lol, op facebook hoopt iemand dat Yamauchi ‘s nachts op een LEGO blokje stapt als hij de wc zoekt 😂 Volgens mij zijn veel mensen niet blij met de nerfs😀

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartosss
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 23:02
Hoe kan dit nu gebeuren met zo'n grote titel? Waarschijnlijk is het terugdraaien van de update niet mogelijk, en moet er een nieuwe update worden ontwikkeld.

[ Voor 18% gewijzigd door bartosss op 17-03-2022 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik denk dat Sony ook niet blij zal zijn als er een shit storm los barst want Sony probeert the good guy te zijn. Ze laten nu echter hun plannen voor de toekomst zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loek92
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online
wilmundo schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:26:

Las hier ergens dat het sowieso raadzaam is om ook regenbanden te kopen als je GT World Championship gaat doen? Anders verspil je bijna 2 uur meen ik mij te herinneren. Toyota Supra preorder auto een goeie? Of bv Porsche 918 downtunen?
Dat was van mij. Die twee uur was wel omdat ik redelijk vaak race 1 en 2 opnieuw was begonnen door foutjes. Duren maximaal 20 minuten per stuk.

Maar het begon later in het kampioenschap dus te regenen en dan word je gewoon laatste...
Ik opnieuw begonnen, alle banden gekocht en je raadt het al... Uiteraard geen regen meer gezien daarna :+

Ik heb het met de Audi die je krijgt bij de S licenties gedaan, heb verder geen tip qua auto.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:16
Server ligt er nog steeds uit begrijp ik? Dan hoef ik niet eerder te stoppen met werken iig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Ik game al 30 jaar, maar ik kan me niet herinneren dat er ooit een game update was die zoveel vertraging opleverde.

Vind ze daar bij Sony sowieso een beetje overdreven voorzichtig en raar doen .. kweet niet hoe ik het moet zeggen. Typisch gedrag. Beetje EA -achtig. Ze veranderen ineens dingen zo drastisch dat een hele game er anders van kan worden. Of moet worden.

Heb een beetje een BF5 gevoel.

Hopelijk gaan ze niet te vaak allerlei beloningen e.d. veranderen...

Of auto's die goed zijn ineens zo nerfen dat niemand er meer in rijdt....

Bij BF5 veranderden ze de TTK. Time to Kill.

Hier veranderen ze de TTMC

(Time to make Credits)

Of TTD

Time To Drive

Edit. Irritant dat dit zo lang duurt...want ik wil al vanaf 11u racen.

Straks laten ze iedereen opnieuw beginnen. 🤡🫣

Edit. GT sport doet het ook niet. BTW.

[ Voor 10% gewijzigd door Format-C op 17-03-2022 15:25 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Dit wordt wel een enorme clusterfuck zo. Massale harakiri ten burele van PD.

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim01
Format-C schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:22:
Ik game al 30 jaar, maar ik kan me niet herinneren dat er ooit een game update was die zoveel vertraging opleverde.

Vind ze daar bij Sony sowieso een beetje overdreven voorzichtig en raar doen .. kweet niet hoe ik het moet zeggen. Typisch gedrag. Beetje EA -achtig. Ze veranderen ineens dingen zo drastisch dat een hele game er anders van kan worden. Of moet worden.

Heb een beetje een BF5 gevoel.

Hopelijk gaan ze niet te vaak allerlei beloningen e.d. veranderen...

Of auto's die goed zijn ineens zo nerfen dat niemand er meer in rijdt....

Bij BF5 veranderden ze de TTK. Time to Kill.

Hier veranderen ze de TTMC

(Time to make Credits)

Of TTD

Time To Drive

Edit. Irritant dat dit zo lang duurt...want ik wil al vanaf 11u racen.

Straks laten ze iedereen opnieuw beginnen. 🤡🫣
De vergelijking met BF5 is wel een beetje ver gezocht. Daar veranderde door de TTK aanpassing echt de core gameplay, dit is natuurlijk bij GT7 niet het geval.Het spel blijft hetzelfde het duur allemaal alleen wat langer. Als ze Mario Kart achtige powerups gaan introduceren komt het meer in de buurt :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 14:10

Jer0entjeh88

display: grid;

Hmm ik krijg ook steeds meer een nare smaak in mijn mond van deze update. Tot op heden kon ik de "top-up" nog wel verdedigen. Maar met deze nieuwe nerf begint het echt steeds meer op een cash grab te lijken. Voor een F2P game is dat prima, maar niet voor een game van 80 euro...

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Polderviking
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15:19
Blijf het bizarre onzin vinden dat een single player game er uit ligt omdat er een server uit ligt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het is natuurlijk een beetje dubbel. Aan de ene kant is het goed dat je veel "moeite" moet doen om credits bijelkaar te sparen. Het mag ook niet te makkelijk zijn natuurlijk. Zo krijg je meer voldoening als je die dure wagen kunt kopen.

Maar het moet wel in verhouding blijven. Ook al hebben ze de credits voor bepaalde races bij bijgetrokken en bij andere races wat naar beneden gehaald. Feit blijft dat 2 x 3 minuten Fishermans Ranch nog altijd méér oplevert dan 1 race op Le Mans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:43
Wel grappig dat ik meerdere mensen hier heb zien zeggen dat het wachten was op een update waarin het prijzengeld omlaag gaat van bepaalde races, omdat die (te) makkelijk geld verdienen. Nu gebeurt het daadwerkelijk en is iedereen verbaasd en ontevreden :P

Het maakt mij qua geld niet zo gek veel uit, hoef lang niet elke auto en vermaak me tot nu toe prima met de game. Wel vind ik het inderdaad belachelijk dat het zo lang offline is en je daardoor helemaal niks kan met de game.. afwachten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Eigenlijk ben ik er wel blij om...

Want om nou telkens hetzelfde rondje te rijden voor dezelfde credits net dezelfde tactiek.... is ook niks aan...

Als alle awards straks een beetje gelijk zijn... verhoudingsgewijs. Of iets hoger naarmate het moeilijker wordt...

Dan heb je wel veel / meer variatie.

Tijdens de grind. 🤪

Edit. Hoop echt dat ik al mn autos nog heb. Had echt veel Gr2, 3 en 4! 🙏

[ Voor 17% gewijzigd door Format-C op 17-03-2022 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gysman11
  • Niet online
Tim01 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 14:30:
[...]

Heb je de menu kaart wel geactiveerd? Als het goed is zou jij dan gele bolletjes moeten zijn bij de circuits waar jij voor die specifieke menu kaart op moet rijden
Is dat het compass icoontje? In het main menu is mijn compass icoon rood (naast mijn saldo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

gysman11 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:38:
[...]

Is dat het compass icoontje? In het main menu is mijn compass icoon rood...
ben jij weer online dan?

😱

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gysman11
  • Niet online
Format-C schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:38:
[...]
ben jij weer online dan?

😱
Nee, betreft gisterenavond, issue met het verkrijgen van auto's in menu book 3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijn1990
Format-C schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:38:
[...]
ben jij weer online dan?

😱
Nee, daarom is het icoon rood? :P Het moet inderdaad een geel kompas icoontje zijn bij de races die je meot rijden voor de menukaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
[...]

Is dat het compass icoontje? In het main menu is mijn compass icoon rood (naast mijn saldo)
Een rood rond kompas icoontje komt mij niet direct bekend voor. Normaal als je een menu accepteert en je ziet welke auto's je moet rijden, dan zie je een geel bolletje staan bij de races die je moet rijden voor die specifieke auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
[...]

Ja compass incoontje. Dit zou jij ook moeten zien als je naar World Circuits gaat (eerst bij het continent en dan bij de baan). Normaal hoort dit geel te zijn ipv rood maar ik neem aan dit te maken heeft dat de servers nu offline zijn, momenteel kun je dus sowieso niet verder met de Cafe Menu's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Rivanov schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:28:
Het is natuurlijk een beetje dubbel. Aan de ene kant is het goed dat je veel "moeite" moet doen om credits bijelkaar te sparen. Het mag ook niet te makkelijk zijn natuurlijk. Zo krijg je meer voldoening als je die dure wagen kunt kopen.

Maar het moet wel in verhouding blijven. Ook al hebben ze de credits voor bepaalde races bij bijgetrokken en bij andere races wat naar beneden gehaald. Feit blijft dat 2 x 3 minuten Fishermans Ranch nog altijd méér oplevert dan 1 race op Le Mans.
Maar zorg dan ook dat alle auto’s altijd beschikbaar zijn in plaats van dit debiele systeem met uitnodiging en Legendary Car dealer. Heb die Yamauchi altijd al een rare snuiter gevonden maar helaas bevestigt hij het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polderviking
Volgens mij moeten ze hun kwaliteitsprocessen onder de loep nemen.
Dat issue wat 1.06 bracht waarbij je geen dirt banden krijgt bij bijvoorbeeld licenties vind ik ook niet echt uit te leggen.
Dat is gewoon een change geweest die verder niet is geplaytest.

Nu lopen ze zelf tegen iets heftigs aan kennelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Polderviking op 17-03-2022 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Ben benieuwd hoe de beleggers in Gran Turismo 7 credits op dit geintje gaan reageren. Denk dat niemand meer verkoopt.

Hoop dat de credits koers niet ineens stijgt tot waardes dat je straks lichtjaren moet grinden voor een Fiat Punto. Dan krijg je 20.000 "kwart credits" uitbetaald na een race (edit. En dat na 5 ronden meer!) . Ipv 20k hele credits. Moeten ze ze opsplitsen in delen ivm schaarste.

Shiiiit. Dit is niet best...

Een Cred-its_Crisis. Nu al! 🤡🤡

[ Voor 11% gewijzigd door Format-C op 17-03-2022 15:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racing-Paradise
Het is ook wel weer een typische timing om twee weken na de release (en de bijbehorende reviews) dit soort veranderingen door te voeren. Nu waren de microtransacties al aanwezig bij launch maar in bijna iedere review werd vermeld dat ze absoluut niet werden opgedrongen door de game..

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Maar vinden jullie serieus, dat de microtransacties ook echt worden opgedrongen? De enige knop die je ziet is tijdens je credit rewards overzicht. Die kun je toch simpelweg negeren? Als je cursor er nu standaard op ging staan, dan was het een ander verhaal.

Maar één zinnetje: "Top up via PlayStation Store" .. is dat nu echt opdringen?

Ik lees/zie het nogeens niet, want ik ram dan veelvuldig op de X knop om verder te gaan.

[ Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 17-03-2022 15:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RBH

RBH

Rivanov schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:55:
Maar vinden jullie serieus, dat de microtransacties ook echt worden opgedrongen? De enige knop die je ziet is tijdens je credit rewards overzicht. Die kun je toch simpelweg negeren? Als je cursor er nu standaard op ging staan, dan was het een ander verhaal.

I agree. Ik zou je echt niet durven zeggen waar die knop/optie precies staat, dus zó erg valt het niet op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Format-C schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:51:
Ben benieuwd hoe de beleggers in Gran Turismo 7 credits op dit geintje gaan reageren. Denk dat niemand meer verkoopt.

Hoop dat de credits koers niet ineens stijgt tot waardes dat je straks lichtjaren moet grinden voor een Fiat Punto. Dan krijg je 20.000 "kwart credits" uitbetaald na een race (edit. En dat na 5 ronden meer!) . Ipv 20k hele credits. Moeten ze ze opsplitsen in delen ivm schaarste.

Shiiiit. Dit is niet best...

Een Cred-its_Crisis. Nu al! 🤡🤡
Afbeeldingslocatie: https://c.tenor.com/tLWeX1bJ2JQAAAAC/catastrofe-familie-gillis.gif

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Polderviking

Ik lees/zie het nogeens niet, want ik ram dan veelvuldig op de X knop om verder te gaan.
Ik heb zelf dat gevoel niet echt.

Maar ik had ook zeker niet het idee dat ik te veel geld verdiende en dat dat terug geschroefd moest worden.
Met die best wel pittige change ten opzichte van race winsten net nadat iedereen klaar is met hun review hebben ze niet echt de schijn mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:30

Ik zou een optie om die melding te kunnen verbergen wel prettig vinden. Verder maak ik me daar niet druk om,ik koop een racegame om...je raad t nooit...te racen :+
Dan komen de credits vanzelf,alleen het duurt langer. :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Racing-Paradise
Maar iets opdringen is niet alleen in your face reclames en pop ups.

Voor mij is het opdringen in GrindTurismo7 juist het creëren van een ecosysteem waarin de kosten/uitgaves niet in verhouding zijn ten opzichte van de inkomsten. Maar ook de 'tijdelijke' beschikbaarheid van auto's is een manier om spelers ta manipuleren.

Prijzen voor de auto's zijn nog tot daar aan toe (Ik snap dat we ook in een game moeten sparen voor een speciale auto)
Maar de 140k per auto die je per auto ook nog eens kwijt bent aan alleen al banden (en dan reken ik alleen maar Slicks+Inters+Extremes) is ook gewoon pure centenklopperij.

[ Voor 10% gewijzigd door Racing-Paradise op 17-03-2022 16:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph03nix80
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 16:31
Het maakt ook wel dat je keuzes moet maken en het daardoor wellicht uitdagender kan worden.

Doordat een bepaalde auto X te veel kost, kan het zijn dat je daarom in je bestaande wagenpark moet gaan kijken om een event toch maar met een andere auto te spelen, toch?

Ik heb zelf afgelopen week de fantastische keuze gemaakt om een 2e F40 te kopen, zodat ik een zwarte en een rooie heb... :+ 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

In gran turismo 2 zat de 24 uurs race van Le Mans. En die duurde ook echt 24 uur! Die heb ik nog met m'n maat gereden met een krat bier erbij ... Of vergis ik me nu? Kan zijn dat ik m ook nog in een andere game gedaan heb. Die game heette zelfs Le mans volgens mij.

Weet niet hoe lang de langste race nu was? In Gt7? 5 rondjes nordschleife? Peanuts! Voor 5000 credits? Dat is nog veel... Volgens mij....vergeleken met "vroeger". 🤪

Men is niks meer gewend denk ik.

Vroeger reed men voor de eer. En waren credits bijzaak. :+

Edit: offtopic: gelukkig rijdt max Verstappen nog voor de eer! >:)

[ Voor 39% gewijzigd door Format-C op 17-03-2022 16:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim01

Die knop valt idd nog wel mee maar icm dat er bepaalde auto's alleen op (random?) uitnodiging of tijdens een bepaalde periode te koop zijn en ze nu ook nog een het aantal credits aan het nerfen zijn is toch echt een teken dat ze spelers zo veel mogelijk richting mtx willen sturen. En als je dan al met echt geld auto's wil kopen is dit ook nog eens belachelijk duur voor een game die op zich zelf al €70 kost.Als de prijzen zoals in GT Sport waren geweest was dit imo veel minder een probleem allemaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:07

s0kkie

Cowabunga

Nee, deel 2 had misschien een race van 50 of 75 laps maar niet meer dan dat :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim01
Format-C schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:17:
In gran turismo 2 zat de 24 uurs race van Le Mans. En die duurde ook echt 24 uur! Die heb ik nog met m'n maat gereden met een krat bier erbij ... Of vergis ik me nu? Kan zijn dat ik m ook nog in een andere game gedaan heb. Die game heette zelfs Le mans volgens mij.

Weet niet hoe lang de langste race nu was? In Gt7? 5 rondjes nordschleife? Voor 5000 credits? Dat is nog veel... Volgens mij....vergeleken met "vroeger". 🤪

Men is niks meer gewend denk ik.

Vroeger reed men voor de eer. En waren credits bijzaak. :+
Als je zelf een race maakt heb je nu iig ook de optie voor een 24uurs race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Tim01 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:22:
[...]

Als je zelf een race maakt heb je nu iig ook de optie voor een 24uurs race
Had ik vanmorgen om 11u moeten doen. Een offline race totdat GT7 weer online komt.

Was ik nu al op een kwart van een 24 uurs race geweest. :Z :Z :O

Edit. Er zitten vast sjoemel VGT's in de game.

[ Voor 7% gewijzigd door Format-C op 17-03-2022 16:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:29
Dit haalt wel meteen het argument onderuit die veel hadden bij de keuze voor een PS5 diskeditie… “Dan zijn spellen altijd speelbaar terwijl een onlineaankoop niet meer werkt als Sony de stekker eruit trekt”.

Nu snap ik dat niet alle spellen zo werken, maar het zal wel een trend zijn die doorzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
Liggen de servers er nu nog uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexsdam
  • Laatst online: 26-02-2024
Timbox88 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:56:
Liggen de servers er nu nog uit?
Ja, bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
  • Laatst online: 17-06 12:11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Volgende keer een update toch eerst maar testen voor je ‘m online gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexsdam
  • Laatst online: 26-02-2024
En nog een update waar ze en dag of 6 over gedaan hebben ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arumes
  • Niet online
Heel bijzonder. Wel de release doordrukken met ernstige bugs, maar als iedereen eenmaal betaald heeft houden ze het spel juist wel offline om bugs te fixen. Dat hoort toch andersom? Voor de release zoveel mogelijk fixen, en na de release zorgen dat gebruikers geen last van fixes hebben?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Eigenlijk wordt onze game gegijzeld.

Ik verwacht een ruimhartige compensatie in credits. op z'n minst.

Het heeft mij al een vrije dag voor niks gekost.150 euries weg. Had ik ook 6 miljoen credits voor kunnen kopen in de store. Nu heb ik niks. 🤪🤡😭😂😂😂

[ Voor 93% gewijzigd door Format-C op 17-03-2022 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Ik ben benieuwd met wat voor officiële statement ze komen en of ze ook een vorm van compensatie gaan aanbieden (in game credits of auto's etc).

De PS3 had ik gekocht met GT Prologue. Zo had deze game ook genoemd kunnen worden (GT7 Prologue). Dit is hele slechte pr.

[ Voor 5% gewijzigd door wilmundo op 17-03-2022 17:21 ]

Flickr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stylze
De game is nog geen dag offline mensen het valt toch allemaal wel mee.. gaan ze echt geen compensatie of iets dergelijks voor geven hoor.

Dat ze de beloningen gewoon ook nog is generfd hebben is wel echt belachelijk...

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Ben echt benieuwd of ze ook iets wat je al behaald hebt terug (kunnen/durven/mogen) draaien.

[ Voor 14% gewijzigd door Format-C op 17-03-2022 17:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arumes
  • Niet online
Stylze schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 17:24:
De game is nog geen dag offline mensen het valt toch allemaal wel mee.. gaan ze echt geen compensatie of iets dergelijks voor geven hoor.

Dat ze de beloningen gewoon ook nog is generfd hebben is wel echt belachelijk...
De game is al bijna twee weken uit, en nog steeds op veel fronten onspeelbaar door game-breaking bugs. Hoezo valt dat mee? Ik heb betaald om het spel te kunnen spelen, niet om te mogen betatesten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stylze
Arumes schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 17:28:
[...]

De game is al bijna twee weken uit, en nog steeds op veel fronten onspeelbaar door game-breaking bugs. Hoezo valt dat mee? Ik heb betaald om het spel te kunnen spelen, niet om te mogen betatesten.
welke game breaking bugs bedoel je dan? enige die ik ken zijn dat er wat verkeerde banden op auto's waren voor licence tests enzo maar dat is toch niet echt game breaking? genoeg andere dingen te doen en die later even completen bijv.

Ik heb in ieder geval echt geen last gehad van game breaking bugs, maar misschien ben jij wel ergere dingen tegen gekomen?

Elke game heeft bugs bij launch vooral als het zo'n grote titel is dat kan je de ontwikkelaar niet echt kwalijk nemen tenzij het zoals een cyberpunk is maar dat is hier echt niet het geval..

[ Voor 12% gewijzigd door Stylze op 17-03-2022 17:39 ]

Playstation 5

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Martijn1990
Arumes schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 17:28:
[...]

Op veel fronten onspeelbaar door game breaking bugs? Dat valt allemaal echt wel mee toch? Ik speel hem iig al 25 uur en heb niks van bugs gemerkt. Als de game was uitgesteld omdat ze moesten bugfixen was het ook niet goed. Een ontwikkelaar kan het wat dat betreft toch nooit goed doen. Ik vind het niet leuk dat hij nu niet werkt, maar jullie overdrijven allemaal wel enorm hoor, vind ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Martijn1990 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 17:37:
[...]

Op veel fronten onspeelbaar door game breaking bugs? Dat valt allemaal echt wel mee toch? Ik speel hem iig al 25 uur en heb niks van bugs gemerkt. Als de game was uitgesteld omdat ze moesten bugfixen was het ook niet goed. Een ontwikkelaar kan het wat dat betreft toch nooit goed doen. Ik vind het niet leuk dat hij nu niet werkt, maar jullie overdrijven allemaal wel enorm hoor, vind ik.
ik heb ook nog geen gamebreaking bugs gezien.

Dat de game off Line is is voor mij het meest game breakend. Op het moment. Shit man.

Duik de kroeg wel in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martijn1990
Format-C schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 17:43:
[...]
ik heb ook nog geen gamebreaking bugs gezien.

Dat de game off Line is is voor mij het meest game breakend. Op het moment. Shit man.

Duik de kroeg wel in.
De kroeg induiken is altijd goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Maar dan moet je wel zeker weten dat je niet meer gaat rijden. Edit: zowel analoog als digitaal. Haha.

Ik wacht nog tot 19u. Als ik dan nog niks gehoord of gezien heb kies ik vandaag voor een ladinkje geel sap

Game breakend sap. Dan zoeken ze het bij Sony/polyphony maar even lekker uit. 8)7 |:( :F

Edit. 3 jaar niet gedronken... Dus zal wel lachen worden. 🤡

Edit. Stom trouwens dat GT sport ook niet werkt. Blijkbaar is het "1" server. Of alles staat met elkaar in verbinding en álles moet offline. Daar lijkt t wel op. En je hebt natuurlijk 2 versies. PS4 en "ps5". Misschien dat het daardoor ook nog wat lastiger wordt.

Kweet niet. Jammer

Mis m'n jankende NSX GT500. 😭

Edit. GT sport werkte wel weer net. Geloof ik

[ Voor 61% gewijzigd door Format-C op 17-03-2022 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Even voor mijn idee.... Ik kan de patch wel downloaden als ik vanavond naar bed ga? Zodat de update vannacht wordt binnen gehaald? Zodat ik morgen bij thuiskomst aan de gang kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelliuz
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-09 14:24
Als je lang genoeg naar dat load scherm blijft kijken kan je plots wel offline racen. Beter dan niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchieveZot
  • Laatst online: 13:43
Jelliuz schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 18:15:
Als je lang genoeg naar dat load scherm blijft kijken kan je plots wel offline racen. Beter dan niets.
wifi of kabel eruit, gaat sneller zo

PSN: SchieveZot

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:06:
[Afbeelding]

Wtf...

Echt geen woorden voor hoe kansloos dit is.
Wtf idd..... Ik denk dat ik even iets anders ga spelen, dan maar ACC een kans geven, dit is echt mega asociaal... Hoop dat ik niet de enige ben die nu maar even de game boycot tot ze weer een beetje normaal doen, of tot ik echt de drang om te spelen niet meer kan weerstaan, kan geen permanente boycot garanderen maar dit is echt kansloos inderdaad...

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

close to 850,000cr per hour it’s now far less efficient
Nou dat vind ik nog steeds meer dan genoeg hoor. 850k per uur?

4 uur voor de FXXK. Niks mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChimaeraNL
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 27-08 20:54
Jelliuz schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 18:15:
Hij slaat alleen de progressie niet op... Ik had vanmiddag al die music rally's even gedaan en een aantal gepusht naar Gold maar alles is nu weer weg :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Het blijft toch wel bijzonder dat het mis blijft gaan met always online games. De kennis is er om onafgebroken dienstverlening toe te staan, maar het is net of developers helemaal niet willen dat always online een ding wordt.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Pagina: 1 ... 27 ... 74 Laatste

Let op:
Samen rijden met andere Tweakers? Zie daarvoor deze lijst: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69