Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 10:38:
[...]

Zijn checkpoint komt op 1.47.375. ik zit geregeld daar een seconde onder. Daarom moet het makkelijk kunnen. Het stuk erna ben ik gewoon te langzaam. Omdat je ook geregeld van de baan vliegt, kan ik dat stuk minder vaak oefenen. De eerste 1.40 van de baan kan ik bijna met m'n ogen dicht. Vanavond heb ik wel frisse energie om hem te gaan halen. Zou m'n laatste gold zijn! We geven niet op :p
Heb er ook dagen op stuk gebeten, en toen ineens afgelopen zondagochtend.. na twee pogingen had ik 'm.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17:43
@Lekkerboeie86 en @Rivanov

Welke camera view gebruiken jullie voor S10? Ik rij normaal altijd met de Bonet view, maar als ik de third person view selecteer, waar je dus de hele auto ziet, dan gaat S10 gelijk een stuk beter bij mij. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dehardstyler schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 10:43:
@Lekkerboeie86 en @Rivanov

Welke camera view gebruiken jullie voor S10? Ik rij normaal altijd met de Bonet view, maar als ik de third person view selecteer, waar je dus de hele auto ziet, dan gaat S10 gelijk een stuk beter bij mij. :P
De licenses reed ik met Hoodcam / Bonnetview.
Al het andere rijdt ik met cockpitview.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charismatic
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 29-09-2024
Uwe Ghost doet 2,2 seconden rapper de ronde, je mag dus op hem 2,2 sec verliezen, dat liet ik vanaf Stavelot toe, Dus in de Blanchimont had ik 2,2 sec extra om te controleren. gr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:08
Vroeger altijd GT gespeeld, maar ik vind het allemaal best saai. En wat is die AI vreselijk dom, nog precies zoals op de PSX. Ik vind het een mooie racegame om te zien, maar ik vind ook eigenlijk dat het weinig met echt racen te maken heeft. Die rollende start (ongeveer 90% van je races mag je het daarmee doen) vind ik echt enorm lame om eerlijk te zijn. Dat zat er vroeger ook al in geloof ik.

Ik vind de licenses halen nog het leukste, het racen zelf vind ik in de singleplayer eigenlijk gewoon niet leuk of spannend. Vooral omdat ik de rollende start echt gewoon niet tof vind waardoor ik gewoon het hele gevoel mis dat ik echt aan het racen ben. Doordat je met een halve ronde achterstand moet beginnen is jouw auto over het algemeen gewoon veel sneller. Je kunt niet in 2 a 3 rondjes een dergelijk grote achterstand goed maken als je auto gelijkwaardig is aan de auto's vooraan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Morgen als het goed is de volgende grote update / bug fix.

[ Voor 9% gewijzigd door Rivanov op 15-03-2022 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs_
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05 15:58
Cyrax0508 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 11:34:
Vroeger altijd GT gespeeld, maar ik vind het allemaal best saai. En wat is die AI vreselijk dom, nog precies zoals op de PSX. Ik vind het een mooie racegame om te zien, maar ik vind ook eigenlijk dat het weinig met echt racen te maken heeft. Die rollende start (ongeveer 90% van je races mag je het daarmee doen) vind ik echt enorm lame om eerlijk te zijn. Dat zat er vroeger ook al in geloof ik.

Ik vind de licenses halen nog het leukste, het racen zelf vind ik in de singleplayer eigenlijk gewoon niet leuk of spannend. Vooral omdat ik de rollende start echt gewoon niet tof vind waardoor ik gewoon het hele gevoel mis dat ik echt aan het racen ben. Doordat je met een halve ronde achterstand moet beginnen is jouw auto over het algemeen gewoon veel sneller. Je kunt niet in 2 a 3 rondjes een dergelijk grote achterstand goed maken als je auto gelijkwaardig is aan de auto's vooraan.
Dat de AI inderdaad best dom is ben ik met je eens. Ik ben er al regelmatig af gereden door de AI die totaal geen besef had van mijn aanwezigheid waardoor ik een challenge opnieuw moest beginnen.

Aan de andere kant is het ook maar net wat je verwachtingen zijn. Ondanks de slechte AI heb ik best veel plezier in veel races juist omdat ik een gelijkwaardige auto selecteer. Dan weet ik dat ik snaarstrak moet rijden om eerste te worden, een foutje betekent net top 3 eindigen en een tweede foutje betekent gewoon opnieuw beginnen en het beter doen. Daarnaast zijn de licences en missies goed in balans, waardoor ze voor mij ook een hoop voldoening geven als ik ze haal op goud. Daar richt ik mijn spelen op in, daarbij verwacht ik straks in multiplayer meer een goede racegame ook te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:00
@Cyrax0508 Dat is precies waarom ik zo blij was met de richting die GT Sport was opgegaan.
Ik weet dat veel spelers na GT Sport weer verlangden naar een ouderwetse Gran Turismo en hoewel GT7 de typische stijl en charme heeft en door en door het ouderwetse GT gevoel ademt zie ik er buiten de rijbewijzen en challenges ook geen uitdaging meer in.
Zoals je zegt is het elke race achteraan beginnen en zie maar dat je binnen een x aantal rondjes eerste ligt. Geen gevechten om bv een 6e plaats, gewoon een snelle auto nemen en overal voorbij knallen want dat is het doel. En de brakke AI, dat is altijd een mank punt van GT geweest.

Al kan ik wel goed begrijpen dat een hoop mensen wél veel plezier halen uit deze game.
Ondanks dat ik het zelf niet speel blijft het kijken van streams/filmpjes en het lezen van ervaringen in dit topic toch vermakelijk.
Eigenlijk ben ik, ondanks dat ik er weinig voldoening meer uithaal, nog steeds een GT liefhebber :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!
GT Sport was met de multiplayer gewoon per-fect. Wanneer ze dit weer terugbrengen in GT 7, gecombineerd met de SP dan is het een game die voor iedereen wat te bieden heeft.

The Real Driving Simulator met de Single Player.
The Real Racing Simulator met de Multiplayer.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
Lijkt mij dat het vooral laagdrempelig is gestart, om het zo voor een breed publiek interessant te maken. Dat zegt nog niets over de richting die het op zal gaan de komende tijd. Er is al duidelijk dat veel content er nu gewoon nog niet is, waar het logisch zou zijn dat het er op termijn komt. De nadruk ligt nu nogal op gewoon casual de racerij ontdekken en je collectie bij elkaar sparen.

Als ontwikkelaar denk ik dat je ook goed moet luisteren naar je spelers, zeker als je aan een klein percentage daarvan geld wil blijven verdienen met de transacties. Ze zijn er toch niet bij gebaat bijvoorbeeld strak vast te houden aan rolling starts, terwijl het meerendeel juist meer standings starts wil zien.

Er zijn heel veel punten waar ik opmerkingen over lees die met vrij weinig inspanning te realiseren zijn. Ik denk dat die moeilijkere races en andere aanpassingen echt nog wel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:00
U bent niet echt bekend met Polyphony denk ik?
:+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Moet zeggen dat ik hem beter vind sturen dan Forza. En vind hem ook spannender. Heb al vrij vaak gehad dat ik ergens in een race van 10 ronden ergens in ronde 7 of 8 een fout maak... En dan ben je gezien. Vooral met de Gr3 events.

Ik ontdek net dat ik op bijv Lagio maggiore een aantal bochten moet afsnijden. Daar ligt een soort van beton onder het gras. Volgens mij mag dat wel. :P

Heb je ook een soort van"rivals"? (timetrial dat je tegen elk type en klasse auto kan timetrialen?)

Vind die Mazda Eunos het leukst om in te rijden. Lekker gooien, smijten, slippen, glijden en driften. :D

Gooi nu op al mn favo autos NOS. :9 :9 :P Wel lekker om te NOSSEN bij het uitaccelereren. Of om een versnelling nog even nét ff wat verder door te kunnen trekken... bijv voor een inhaal actie. :D

Ik speel veel racegames, maar dit is voor mij denk ik de beste race game ever. Tot nu toe. Forza 6 was ook goed trouwens. EN Gran Turismo 2. . _/-\o_ :D 8)

[ Voor 32% gewijzigd door Format-C op 15-03-2022 12:11 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 11:36:
Morgen als het goed is de volgende grote update / bug fix.
Kleine kans want ze kondigen een update altijd aan met een server maintenance volgens mij, en die staat er altijd al paar dagen vtv. Staat nog niks in news section.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
De volgende bugfix komt pas volgende week maar dan krijg je wel allemaal een 1-ster lottery ticket als goedmakertje! :+

Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat ze de tyre-bug eerder zouden fixen maar het zal wel ingewikkeld zijn ofzo.

Wat ik wel echt mis is de Endurance-races met bijbehorende vette geldprijzen. Ik hoop toch wel dat die er bij gaan komen.

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 12:07:
[...]

Kleine kans want ze kondigen een update altijd aan met een server maintenance volgens mij, en die staat er altijd al paar dagen vtv. Staat nog niks in news section.
Klopt. Maar heb toch stille hoop. ;)
Zeker gezien de gamebreaking bug die ze met de 1.06 update hebben veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:24
Cyrax0508 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 11:34:

...
ik ervaar dat echt compleet anders, ik neem zelf altijd een auto die rond de 40 a 50 prestatie punten lager ligt dan het maximum aanbevolen en ik neem mezelf altijd voor om netjes te racen en die nette race prestatie bonus te verdienen. (ik rij wel met een stuur).

Met zo'n setup is het echt lastig om in de top 3 te komen, daar moet ik best hard voor vechten op de baan. De AI beukt mij er tot nu toe nooit af (zit in menukaart 37 nu) en ze houden netjes rekening met de racelijnen die anderen rijden op de baan. Af en toe zie ik ze ook wel fouten maken (met name op de Dirt tracks) maar over het algemeen komt het als een uitdagende race voor mij over op die manier.

Maar goed, je hebt inderdaad de mogelijkheid om elke menukaart met een overpowerde auto aan te gaan door die te tunen met turbos, betere banden en dan via die vermogens instelling je auto naar net die max pp instelling te downgraden. Dan rij je inderdaad iedereen in 2 rondes voorbij en eindig je een halve ronde voor na 5 rondes als eerste. Maar voor mij is dat niet echt het Gran Turismo gevoel. Ik ben zelf al blij met een top 3 plaats als je daar ronde na ronde voor moet vechten.

Er komt overigens een nieuwe AI in de toekomst met de naam Sophy, maar die won tot nu toe alles, dus die willen ze eerst wat minder goed maken zodat het nog wel een uitdaging blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net even 2 sport races gedaan. Groep 4 op nurburgring grand prix baan.
Heb een 2:02.502 maar ging van start in race 1 op 2e plek en de tweede race van 3e plek. Maar beide races een 2e plek behaald. Mensen snijden flink af en had idee dat ze niet altijd een penalty krijgen in de eerste race. Tweede race was de nr1 gewoon echt heel erg snel dus helaas. Was wel leuk. Alleen jammer van dat er geen bop op zit. Niet zo zin om de hele auto constant na te lopen qua setup.
Maar geen rare connectie problemen geen lag. En ja ging verder prima. Was leuk. Nu nog 48 te gaan voor de trophy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
polli_ schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 12:07:
[...]

Niet doen zeker als jezelf gaat betalen. De race experience op Zandvoort stelt niks voor. Je gaat alleen een aantal rondjes achter elkaar rijden in verschillende auto's. Als je gaat fietsen ben je sneller. Wil je echt hard gaan moet je naar de track of race experience in Assen. Wereld van verschil met Zandvoort. Gran Turismo zal je helpen om de basics te leren wat handig is op het circuit. Zeg maar dag tegen je spaargeld. 8)7
Bedankt, maar ik ga het sowieso wel doen. Dichter bij racen ben ik nog nooit geweest, ik heb ook geen hele hoge verwachtingen. Lekker een dag op en rond een circuit een beetje klooien met allerlei verschillende wagens.

Hou het wel in gedachten als ik behoefte heb aan meer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
ik mis erg veel content in de game valt dat jullie ook op?

Zoals de licenties is leuk maar om alle cafe races te doen heb je alleen de eerste twee nodig en dan krijg je de aftiteling van de game te zien.
De laatste 3 licenties hebben dus geen races die deze licenties ook nodig hebben?
Ook zijn er nog weinig tot geen races die een auto boven de 800PP nodig hebben dus het kopen van een redbull X race car, formula 1 car of zelfs een random GR.1 car heeft weinig nut omdat veel van de normale single player races het niet mogelijk is om deze 900PP+ cars überhaupt te gebruiken.

Let wel dit is single player content waar ik het over heb dit kan natuurlijk anders zijn voor de die hard online players waar ik niet onder val.

Maar ik zou het niet gek vinden met de huidige credit prijzen dat we straks extra cafe races kunnen bij kopen voor echt geld?

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
copywizard schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 13:42:

Zoals de licenties is leuk maar om alle cafe races te doen heb je alleen de eerste twee nodig en dan krijg je de aftiteling van de game te zien.
De laatste 3 licenties hebben dus geen races die deze licenties ook nodig hebben?
Ook zijn er nog weinig tot geen races die een auto boven de 800PP nodig hebben dus het kopen van een redbull X race car, formula 1 car of zelfs een random GR.1 car heeft weinig nut omdat veel van de normale single player races het niet mogelijk is om deze 900PP+ cars überhaupt te gebruiken.

Let wel dit is single player content waar ik het over heb dit kan natuurlijk anders zijn voor de die hard online players waar ik niet onder val.

Maar ik zou het niet gek vinden met de huidige credit prijzen dat we straks extra cafe races kunnen bij kopen voor echt geld?
Nee? Weet niet waar je het over hebt? ;)

Alle gekheid.. dit is een known "issue" dat overal gemeld wordt. Dit wordt gaandeweg wel weer rechtgetrokken door PD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
copywizard schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 13:42:

voor de offline spelers is het naar mijn mening inderdaad karig.

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
robinez schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 12:34:
[...]

ik ervaar dat echt compleet anders, ik neem zelf altijd een auto die rond de 40 a 50 prestatie punten lager ligt dan het maximum aanbevolen en ik neem mezelf altijd voor om netjes te racen en die nette race prestatie bonus te verdienen. (ik rij wel met een stuur).

Met zo'n setup is het echt lastig om in de top 3 te komen, daar moet ik best hard voor vechten op de baan. De AI beukt mij er tot nu toe nooit af (zit in menukaart 37 nu) en ze houden netjes rekening met de racelijnen die anderen rijden op de baan. Af en toe zie ik ze ook wel fouten maken (met name op de Dirt tracks) maar over het algemeen komt het als een uitdagende race voor mij over op die manier.

Maar goed, je hebt inderdaad de mogelijkheid om elke menukaart met een overpowerde auto aan te gaan door die te tunen met turbos, betere banden en dan via die vermogens instelling je auto naar net die max pp instelling te downgraden. Dan rij je inderdaad iedereen in 2 rondes voorbij en eindig je een halve ronde voor na 5 rondes als eerste. Maar voor mij is dat niet echt het Gran Turismo gevoel. Ik ben zelf al blij met een top 3 plaats als je daar ronde na ronde voor moet vechten.

Er komt overigens een nieuwe AI in de toekomst met de naam Sophy, maar die won tot nu toe alles, dus die willen ze eerst wat minder goed maken zodat het nog wel een uitdaging blijft.
Ik snap dat je het allemaal zo kunt instellen dat het wat spannender wordt allemaal. Maar ik vind die rollende starts gewoon echt een vreselijk iets, het haalt het hele racegevoel bij mij weg. Ik wil zelf ook alleen maar netjes rijden en ben redelijk in racegames. Ik zeg niet dat het makkelijk is hoor, je kunt het zo moeilijk maken als je zelf wil, maar het hele concept van een inhaalrace (rollende starts waarbij je altijd als laatste begint) spreekt me totaal niet aan.

Ik zie zelden tot nooit fouten bij de AI en ze rijden simpelweg rondjes achter elkaar aan, zo ervaar ik dat in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyrax0508 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:03:
[...]

Ik snap dat je het allemaal zo kunt instellen dat het wat spannender wordt allemaal. Maar ik vind die rollende starts gewoon echt een vreselijk iets, het haalt het hele racegevoel bij mij weg. Ik wil zelf ook alleen maar netjes rijden en ben redelijk in racegames. Ik zeg niet dat het makkelijk is hoor, je kunt het zo moeilijk maken als je zelf wil, maar het hele concept van een inhaalrace (rollende starts waarbij je altijd als laatste begint) spreekt me totaal niet aan.

Ik zie zelden tot nooit fouten bij de AI en ze rijden simpelweg rondjes achter elkaar aan, zo ervaar ik dat in elk geval.
Gelukkig kun je zelf naar hartelust Custom Races maken met normale Grid Starts. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
Rivanov schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:05:
[...]

Gelukkig kun je zelf naar hartelust Custom Races maken met normale Grid Starts. :)
Ook offline?

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Jazeker.
Via World Circuits ga je naar een willekeurig circuit (mits je deze vrijgespeeld hebt via de Menubooks) en vervolgens kun je onderaan kiezen voor Arcade, Time Trial, Drift Trial, Circuit Experiences, Custom Races etc.

Krijg af en toe het idee dat mensen maar negativiteit lopen te spugen zonder dat ze de game daadwerkelijk gespeeld of bekeken hebben. :+

[ Voor 18% gewijzigd door Rivanov op 15-03-2022 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
Rivanov schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:13:
[...]

Jazeker.
Via World Circuits ga je naar een willekeurig circuit (mits je deze vrijgespeeld hebt via de Menubooks) en vervolgens kun je onderaan kiezen voor Arcade, Time Trial, Drift Trial, Circuit Experiences, Custom Races etc.

Krijg af en toe het idee dat mensen maar negativiteit lopen te spugen zonder dat ze de game daadwerkelijk gespeeld of bekeken hebben. :+
Top,vanavond eens kijken of ik daarmee leuke races kan maken voor mezelf tegen de AI.

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyrax0508 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:15:
[...]

Top,vanavond eens kijken of ik daarmee leuke races kan maken voor mezelf tegen de AI.

Thnx
Dat gaat je zeker lukken. Je kunt daar tevens je eigen Endurance races aanmaken. Van 5 minuten tot de volle 24 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P3rf3ct1on
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18:32
Vraagje:
Ik hoor hier geregeld over “BoP” in het sport gedeelte
Kan iemand eens uitleggen wat dit betekend?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20
P3rf3ct1on schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:18:
Vraagje:
Ik hoor hier geregeld over “BoP” in het sport gedeelte
Kan iemand eens uitleggen wat dit betekend?
Balance of Performance of Prestatie Balans op zijn Nederlands. Auto's die verschillende gewichten en pk's hebben, worden dan door het systeem gelijk getrokken. Stel Auto A heeft 1000kg en 200pk en Auto B is 1020kg en 250pk, dan worden de auto's gelijkgetrokken. Dat kan dan A: 1010kg en 225pk worden en B 1010kg en 225pk. Nu spelen er meer dingen mee dan alleen gewicht en vermogen, dus zal het systeem daar rekening mee houden. Echter houden de auto's vaak wel hun karakteristieken, maar is het veld an sich gelijkgetrokken, zodat je een echte race hebt, ipv 1 of 2 deelnemers met veel meer vermogen die makkelijk wegrijden bij de rest. Dan komt het op de kunsten van de rijder aan ipv de kunsten van de auto zelf. ;)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P3rf3ct1on
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18:32
thunder8 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:29:
[...]

Balance of Performance of Prestatie Balans op zijn Nederlands. Auto's die verschillende gewichten en pk's hebben, worden dan door het systeem gelijk getrokken. Stel Auto A heeft 1000kg en 200pk en Auto B is 1020kg en 250pk, dan worden de auto's gelijkgetrokken. Dat kan dan A: 1010kg en 225pk worden en B 1010kg en 225pk. Nu spelen er meer dingen mee dan alleen gewicht en vermogen, dus zal het systeem daar rekening mee houden. Echter houden de auto's vaak wel hun karakteristieken, maar is het veld an sich gelijkgetrokken, zodat je een echte race hebt, ipv 1 of 2 deelnemers met veel meer vermogen die makkelijk wegrijden bij de rest. Dan komt het op de kunsten van de rijder aan ipv de kunsten van de auto zelf. ;)
Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:24
Cyrax0508 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:03:
[...]

ik vind zelf die rollende starts wel fijn, want het geeft voor mij een aanvalsplan aan hoe ik die race moet rijden, bijvoorbeeld 20 auto's achteraan starten op 5 ronden, betekent gemiddeld 4 auto's inhalen per ronde. Ik vind dat wel een fijne manier van racen.

Maar je bent zeker niet de enige met die mening, ik lees het vrij veel online op forums. Maar goed, dat is inderdaad alleen in die menu campaign echt een issue dan voor de mensen die dat niet fijn vinden. Verder kun je inderdaad dat instellen hoe je maar wil kwa race, zodra je die campagne klaar hebt en alle race circuits hebt vrijgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaHard
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-06 13:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FXhEoH9FGA74GH9iYZgScpHYQH0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z3RPU5P3BLgk4AbqYQOoPzGF.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zSZZOyELKKcpZTJQe49LLy2MVMc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cE0yjScLEk3WiKdiYdUkGNVw.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn tune voor de Huracan voor Race C. Ben absoluut geen tuning expert maar misschien is iemand er mee geholpen. Heb er een 1:45.2 mee kunnen rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

[ Voor 35% gewijzigd door Rivanov op 15-03-2022 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

<3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nvm

[ Voor 95% gewijzigd door Rivanov op 15-03-2022 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SensLike
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 20:57
SensLike schreef op maandag 14 maart 2022 @ 15:28:
Wie oh wie heeft er een GR 4 auto en wil morgen een raceje doen?

Evenement nummer twee, gaat rijden in de groep 4 categorie en daarbij maken we ronden op Autopolis - volledig circuit.

Baan: Autopolis - Volledige circuit
Ronden: 10
Auto: Group 4
Weather: Droog, onbewolkt en aangenaam
Dagdeel: Middag
Tunen: Niet toegestaan
Banden: Race - Alles (Hard/Medium/Soft)
Brandstof: NVT
Slijtage: NVT
Rijassistentie: Geen limiet

Dinsdag (morgen) om 20:00 uur starten we, tot 20:20 om een tijd in de training neer te zetten en dan starten we de race..

Opmerking:
- Geef alsjeblieft op Discord aan of je erbij bent (https://discord.gg/9YfnB7rgBU)
- Baan nog niet vrijgespeeld, geen probleem als je maar een gr 4 auto hebt en multiplayer kan!
- Ik host voor 'Alleen vrienden' dus stuur anders een vriend-invite naar SensLike_
- Lobby zou waarschijnlijk eerder open zijn dan aangegeven, wees welkom!
Race vanavond gecanceld, het zou leuker zijn om een vollere grid te krijgen om de diversiteit in ervaring/skill op te kunnen vangen!

Volgende keer weer :P

PSN: SensLike_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 15-09 20:14
Ik heb een heel vervelend probleem. Elke keer wanneer ik GT7 (disc versie) opstart moet ik verplicht weer opnieuw weergave instellingen instellen en het lange intro filmpje kijken. Ik wordt er echt niet goed van. Hoe kan ik dit oplossen? Of is dit bij iedereen zo.. lijkt mij niet. Alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 21:42

Nohead

PSN ID: Nohead

Denn90 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 16:44:
Ik heb een heel vervelend probleem. Elke keer wanneer ik GT7 (disc versie) opstart moet ik verplicht weer opnieuw weergave instellingen instellen en het lange intro filmpje kijken. Ik wordt er echt niet goed van. Hoe kan ik dit oplossen? Of is dit bij iedereen zo.. lijkt mij niet. Alvast bedankt!
Intro filmpje kan je uitschakelen in opties, beeld instellen had ik alleen na de update 1.06 nog een keer daarna niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
Het is mij gelukt door op vierkantje te drukken. Ik heb zojuist voor het eerst een race gedaan in de modus cockpit view. Klopt het dat je dan veel meer controlle over de auto hebt en meer zicht op de baan. Of zeg ik nu iets geks haha?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Denn90 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 17:05:
Het is mij gelukt door op vierkantje te drukken. Ik heb zojuist voor het eerst een race gedaan in de modus cockpit view. Klopt het dat je dan veel meer controlle over de auto hebt en meer zicht op de baan. Of zeg ik nu iets geks haha?
Je hebt niet meer zicht op de baan, want je zicht wordt deels belemmerd door het dashboard natuurlijk.
Maar omdat je in de auto zit, ervaar je misschien wel meer controle.

Ik rij Single Player altijd in cockpitview. Multiplayer rij ik bumpercam, zodat ik meer zicht heb op de auto's om mij heen en met name de auto direct voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
Kan iemand mij wat leuke tips geven om mijn echte 1e auto zelf aan te schaffen. Ik ben pas bij menukaart 7 (collectie Europese hot-hatches) vw gti cadeau gekregen bij de 1e race. Zou graag een wat snellere bak willen aanschaffen. Iemand wat suggesties voor mij?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Denn90 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 17:12:
Kan iemand mij wat leuke tips geven om mijn echte 1e auto zelf aan te schaffen. Ik ben pas bij menukaart 7 (collectie Europese hot-hatches) vw gti cadeau gekregen bij de 1e race. Zou graag een wat snellere bak willen aanschaffen. Iemand wat suggesties voor mij?
Doorspelen in GT Cafe. De auto's stromen dan binnen, zonder dat je ze hoeft te kopen.
Hier vind je de complete lijst van Free Cars.

https://www.gtplanet.net/gt7-full-prize-car-list-20220308/

[ Voor 10% gewijzigd door Rivanov op 15-03-2022 17:15 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o2Yfg47AtruFjDK5dcrWPvFbrhY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qBaiBkSbNcfYyFuk2Wwz5Lbc.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RvTKnvF_mQq2h_mvwOww6ephvxM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KeIpinAuvDVSvV6vhAZfamCC.jpg?f=fotoalbum_large

😎🤡

[ Voor 32% gewijzigd door Format-C op 15-03-2022 18:19 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
Zo zie je maar hoe zeer smaken kunnen verschillen ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Haha.

Je kan met die auto alle kanten op.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:10
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/btYxkuSHp-i-F2FqqH9BTVnyF6A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vdr5Ex9qQGtlcoRBe9YaEqdq.jpg?f=fotoalbum_large

Trophy naam kan niet beter!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nice man ! Gefeliciteerd!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edwinlzv
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 15-09 19:37
Nice _/-\o_ , ik ben net begonnen met starten en weer stoppen _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 08:35
Ik ben nu bezig met de S-licence, al de rest al goud en de eerste 3 van S ook. Ik ga proberen van elke dag eentje goud te halen, de eerste 3 waren vrij simpel en na max 3 keer proberen telkens goud.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ikbenben
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/z4yAK1N.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xYrAdGL.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ITG4IPr.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Kvt6Wmm.png

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Maar hoe hebben jullie goud gehaald met die offroad licenses, of is die bug met de verkeerde banden inmiddels opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aan de snelheid te zien rijd daar een Dodge SRT Tomahawk X, die slechts 3,5 keer zijn gewicht in PK's heeft :9~

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Knap gedaan! Ik moet er nog 2 op goud zien te krijgen, die ene rally track, en het examen, man die laatste is echt kut, daar kun je je echt geen enkel foutje permitteren, en die rally track doe ik wel een keer zodra ze gefixt hebben dat je daar terrein banden mag gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Timbox88 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 21:37:
Maar hoe hebben jullie goud gehaald met die offroad licenses, of is die bug met de verkeerde banden inmiddels opgelost?
License behaald voordat 1.06 update uitkwam. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-02-2024
Man, zit ik de hele tijd te klooien met die Lancer IB-5 license en ik maar afvragen waarom ik het niet haal…. Lol

Daarna wat menu racejes gedaan met een Alfa 8C. Wat rijdt en klinkt dat ding lekker! Hier en daar lekker wat overstuur en dwars de bocht door. Heerlijk. Ik heb alle delen van GT gespeeld maar deze is echt geweldig. Iedere keer weer een smile van het rijden en het geluid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:10
Rivanov schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 22:10:
[...]

License behaald voordat 1.06 update uitkwam. ;)
Precies dit @Timbox88 ik denk dat ik hem gehaald heb 1 of 2 dagen voor die patch. Sindsdien bijna dagelijks bezig geweest met S10.

Nu weer verder met het Café. Moet hier nog 15 menu's. Maar dat speel het rustig aan. Ook zin in de circuit uitdagingen. Vond ik in GT sport ook leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-k-e-88
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15-08 23:21

j-a-k-e-88

BMW 328i

Ik zie dat bij de S-7 (formula op Laguna Seca) mijn tijd niet meer in het klassement staat. Staan ook nog maar 3 vrienden in de lijst. Had slechts brons staan om de licenses in ieder geval af te tikken en wilde die nu minimaal naar zilver brengen. Zoiets is in GT sport ook ooit gebeurd, kon ik al mn circuit ervaringen weer opnieuw rijden. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schijnt dat ze bij die Drift missie met de ford mustang ook al de verkeerde banden eronder gezet hebben, zijn nu RH ipv CM, vandaar dat ik er zoveel moeite mee heb :P

Voorbeeld van hoe het was:
YouTube: Gran Turismo 7- Drift Mission #2, Ford Mustang

Voorbeeld van nu (het is nog wel mogelijk maar een heel stuk moeilijker):
YouTube: GT 7 Drift Mission 5 (Rolling Stones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Banaan86 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 23:18:
Daarna wat menu racejes gedaan met een Alfa 8C. Wat rijdt en klinkt dat ding lekker! Hier en daar lekker wat overstuur en dwars de bocht door. Heerlijk. Ik heb alle delen van GT gespeeld maar deze is echt geweldig. Iedere keer weer een smile van het rijden en het geluid.
Gisteren enkele races gedaan met de Ford GT. Hier een volledige race uitlaat onder en dan dat geschreeuw in hoge toeren :9~ _/-\o_

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
j-a-k-e-88 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 23:25:
Ik zie dat bij de S-7 (formula op Laguna Seca) mijn tijd niet meer in het klassement staat. Staan ook nog maar 3 vrienden in de lijst. Had slechts brons staan om de licenses in ieder geval af te tikken en wilde die nu minimaal naar zilver brengen. Zoiets is in GT sport ook ooit gebeurd, kon ik al mn circuit ervaringen weer opnieuw rijden. Meer mensen last van?
Je kon in deze licentie de overtake-button gebruiken van de Super Formula. Dit hebben ze gefixt in de laatste update en de ranglijsten daarna leeggemaakt. Als je al een medaille gehaald had dan bleef hij wel staan, alleen de tijd is weg.

Ik heb gisteren de hele avond de Daily C gedaan. Ongetunede Porsche lekker achteraan beginnen en een beetje battlen. Was heel vet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I7QUDpf0O_6EmBAif1pKafI2ysI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ENmbNIqFYJ0VKR4yqpS69tC3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik was gisteren geld aan het harken door erg saai met mijn dodge SRT tomahawk S VGT (roadcar) de daytona tri oval te doen.
Deze race duurt normaal 1:45 en als je hem clean haalt (wat simpel is het is een oval!) levert dit je 22.500 credits op in deze korte tijd en waarom saai? omdat het een oval is!

Maar goed ik was gisteren bezig met race nr 10 of zo toen ik mij bedacht laat ik een voor de gein op R3 drukken de knop die default voor nitro staat ingesteld.
Mijn Dodge SRT Tomahawk S VGT (roadcar) schoot vooruit en ging van een top speed van rond de 430 naar 480!!! gepaard met het typische sissende geluid van nitro......
Ik was stom verbaasd?!?!

Even voor de duidelijkheid de Dodge SRT Tomahawk S VGT (roadcar) heeft geen optie voor Nirto deze optie is N/A in de tuning opties ook heeft deze auto geen "nitro" meter in het dashboard?!?!

Ondanks dat ging mijn auto nog nooit zo hard en dit was dan ook direct te zien aan mijn tijden van een rondje dat normaal 1:45 koste was de ronde tijd ineens met 10 seconden gezakt! oftewel 1:35 was nu de standaard gezien de auto in die tijd oneindig Nitro heeft.

Nu is de vraag is dit een bug die alleen ik heb ? of zijn er hier meer mensen die dit hebben ervaren ? en zo niet zouden mensen die in het bezit zijn van de Dodge SRT Tomahawk S VGT (roadcar) eens willen testen of hun een gelijke ervaring hebben? desnoods op bij dezelfde USA race op de tri oval?

ik heb daarna andere races gedaan met andere autos en die hadden dan weer geen nitro dus het blijkt momenteel allen bij de tomahawk te zijn.

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • +1 Henk 'm!
copywizard schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 09:28:
Ik was gisteren geld aan het harken door erg saai met mijn dodge SRT tomahawk S VGT (roadcar) de daytona tri oval te doen.
Deze race duurt normaal 1:45 en als je hem clean haalt (wat simpel is het is een oval!) levert dit je 22.500 credits op in deze korte tijd en waarom saai? omdat het een oval is!

Maar goed ik was gisteren bezig met race nr 10 of zo toen ik mij bedacht laat ik een voor de gein op R3 drukken de knop die default voor nitro staat ingesteld.
Mijn Dodge SRT Tomahawk S VGT (roadcar) schoot vooruit en ging van een top speed van rond de 430 naar 480!!! gepaard met het typische sissende geluid van nitro......
Ik was stom verbaasd?!?!

Even voor de duidelijkheid de Dodge SRT Tomahawk S VGT (roadcar) heeft geen optie voor Nirto deze optie is N/A in de tuning opties ook heeft deze auto geen "nitro" meter in het dashboard?!?!

Ondanks dat ging mijn auto nog nooit zo hard en dit was dan ook direct te zien aan mijn tijden van een rondje dat normaal 1:45 koste was de ronde tijd ineens met 10 seconden gezakt! oftewel 1:35 was nu de standaard gezien de auto in die tijd oneindig Nitro heeft.

Nu is de vraag is dit een bug die alleen ik heb ? of zijn er hier meer mensen die dit hebben ervaren ? en zo niet zouden mensen die in het bezit zijn van de Dodge SRT Tomahawk S VGT (roadcar) eens willen testen of hun een gelijke ervaring hebben? desnoods op bij dezelfde USA race op de tri oval?

ik heb daarna andere races gedaan met andere autos en die hadden dan weer geen nitro dus het blijkt momenteel allen bij de tomahawk te zijn.
Ik heb de snellere versie van de road car. Die met 2500pk, en als je 3rd person view hebt en klikt op nitro dan gaat alle active aero naar binnen om hem gestroomlijnder te maken. Zo kon ik de 600km/h trophy halen :) maar idd je hoort ook een nitro geluid en dat is wel een bug neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Ik ga toch even deze post linken. Voor wie hier meeleest en nog geen ps5 heeft (zoals mezelf), maar goedkoop toch even wil gaan racen op pc om het leed te verzachten :) Het is geen GT7, maar je kan er je ook geen buil aan vangen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 15:47

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Ik zag op GT website dat er morgen downtime is, zal er dan een update worden uitgerold? Ik moet alleen S-5 nog op goud en dan heb ik alles, maar door die tire bug kan ik hem niet op goud halen.

https://www.gran-turismo....nce_notice/?id=1647422734

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thunder8
v8power67 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 09:39:
[...]

Ik heb de snellere versie van de road car. Die met 2500pk, en als je 3rd person view hebt en klikt op nitro dan gaat alle active aero naar binnen om hem gestroomlijnder te maken. Zo kon ik de 600km/h trophy halen :) maar idd je hoort ook een nitro geluid en dat is wel een bug neem ik aan.
Het is geen nitro, maar overtake mode met het KERS systeem dat aan boord zit. Je ziet dan ook dat batterij logo in je HUD en die neemt dan af als je R3 gebruikt. Ik kreeg mijn 2500pk versie naar 640km/h zo uit mijn hoofd. Dan gaat Special Stage X lekker snel, alleen in de bochten is dat kreng niet full speed te handhaven. :P

Ben nog aan het grinden voor de 2 Aston Martins die ik kan kopen op uitnodiging, want die verloopt vrijdag om 16:15. Moet nog 2.5 miljoen credits. Momenteel pak ik tussen de rally stage op Sardegna de Special Stage X tussendoor met de Camaro ZL1 1LE. Die heeft helemaal getuned over de 900pk en kan ik in 4minuut 38 zo uit mijn hoofd 45k credits pakken. Topspeed is dan 410km/h. :9 Enige nadeel van die race is dat je persé een roadcar uit de VS moet gebruiken. Als ik die Astons binnen heb, misschien dan die Tomahawk roadcar kopen, dan zal het wel sneller gaan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thunder8 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 12:30:
[...]

Het is geen nitro, maar overtake mode met het KERS systeem dat aan boord zit. Je ziet dan ook dat batterij logo in je HUD en die neemt dan af als je R3 gebruikt. Ik kreeg mijn 2500pk versie naar 640km/h zo uit mijn hoofd. Dan gaat Special Stage X lekker snel, alleen in de bochten is dat kreng niet full speed te handhaven. :P

Ben nog aan het grinden voor de 2 Aston Martins die ik kan kopen op uitnodiging, want die verloopt vrijdag om 16:15. Moet nog 2.5 miljoen credits. Momenteel pak ik tussen de rally stage op Sardegna de Special Stage X tussendoor met de Camaro ZL1 1LE. Die heeft helemaal getuned over de 900pk en kan ik in 4minuut 38 zo uit mijn hoofd 45k credits pakken. Topspeed is dan 410km/h. :9 Enige nadeel van die race is dat je persé een roadcar uit de VS moet gebruiken. Als ik die Astons binnen heb, misschien dan die Tomahawk roadcar kopen, dan zal het wel sneller gaan. :+
Heb even die tomahawk road car gekocht. Loopt ong 462 wind tegen. Eerste poging een 4:00.082 in die race.
Is makkelijk geld verdienen maar fishermans ranch is en blijft beter en minder saai want alleen gasgeven en beetje sturen verveeld snel :p

Edit:
En koop de verstelbare versnellingsbak want hij valt in zn 7e versnelling hellemaal dood.. moet ik ook effe dien nog. Even die daytona race gedaan is 22.500 in 1:43min. Alleen moet je inhalen en zit de ai vaak te kutten..

[ Voor 8% gewijzigd door v8power67 op 16-03-2022 13:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zit in dubio. De Porsche 911 GT1 kopen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ElmarNieser schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 12:01:
Ik zag op GT website dat er morgen downtime is, zal er dan een update worden uitgerold? Ik moet alleen S-5 nog op goud en dan heb ik alles, maar door die tire bug kan ik hem niet op goud halen.

Idem hier. Momenteel nog Silver op S-5. Zodra de bug gefixt is kan ik die ook op Goud halen en dan zijn alle licenses op Gold. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Laatst online: 14-09 07:58

RBH

Rivanov schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 13:39:
Zit in dubio. De Porsche 911 GT1 kopen? :+
Bij twijfel altijd doen, luidt het spreekwoord toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

thunder8 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 12:30:
[...]

Hoe zit dat nou met die uitnodigingen? Als de datum verloopt dan verdwijnt ie uit de shop of zo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
v8power67 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 13:32:
[...]

Heb even die tomahawk road car gekocht. Loopt ong 462 wind tegen. Eerste poging een 4:00.082 in die race.
Is makkelijk geld verdienen maar fishermans ranch is en blijft beter en minder saai want alleen gasgeven en beetje sturen verveeld snel :p

Edit:
En koop de verstelbare versnellingsbak want hij valt in zn 7e versnelling hellemaal dood.. moet ik ook effe dien nog. Even die daytona race gedaan is 22.500 in 1:43min. Alleen moet je inhalen en zit de ai vaak te kutten..
Ik pak deze ook nog wel eens, dan kan ik op de rechte stukken gewoon TV kijken op de iPad. Alleen af en toe ff kijken wanneer de bocht komt. :P Ik doe eigenlijk altijd Sardegna Windmolens. Duurt iets langer dan FR, maar die vind ik fijner te rijden. Alleen die richel voor de finish is ff uitkijken.
j-a-k-e-88 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 13:50:
[...]

Hoe zit dat nou met die uitnodigingen? Als de datum verloopt dan verdwijnt ie uit de shop of zo?
Als de uitnodiging verstreken is, kan je die bewuste auto niet meer kopen in Brand Central, totdat je weer een uitnodiging hebt. Zo heb ik het begrepen.

[ Voor 17% gewijzigd door thunder8 op 16-03-2022 13:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
thunder8 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 13:51:
[...]

Ik pak deze ook nog wel eens, dan kan ik op de rechte stukken gewoon TV kijken op de iPad. Alleen af en toe ff kijken wanneer de bocht komt. :P Ik doe eigenlijk altijd Sardegna Windmolens. Duurt iets langer dan FR, maar die vind ik fijner te rijden. Alleen die richel voor de finish is ff uitkijken.
Met afgestelde bak haal ik 489kmh en een tijd van 3:49.307. opzich netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatsausername
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 20-03 17:01
GT7 rijdt met controller echt verbazingwekkend goed! Ben nog een beetje aan het friemelen met de assist settings. Rij nu zo:

Gears: Automatic
Assist Preset Selection – Custom
Traction Control – (1)
ABS – Default
Auto Drive – Off
Driving Line Assistance – All
Braking Indicator – On
Braking Area – On
Active Stability Management – On
Countersteering Assistance – Weak

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ElmarNieser schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 12:01:

Staat niet in de tekst dat er ook een update zal komen. Zover ik weet zeggen ze dit er altijd bij zodra er ook een update komt na de maintenance.
Maar fingers crossed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jghesell
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14-05-2024
Ik probeer nu al een tijd te bepalen waar ik volgende auto zou kunnen vinden in GT7. Helaas is er geen duidelijke informatie beschikbaar.
Iemand hier die er iets meer van weet?

Auto: Renault Sport Clio V6 24v 2000

Komt die in de used car store, legendary car ding of is dat een invitational bij het merk zelf?

In de standaard winkel is die al niet te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Laatst online: 14-09 07:58

RBH

jghesell schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 15:18:
Ik probeer nu al een tijd te bepalen waar ik volgende auto zou kunnen vinden in GT7. Helaas is er geen duidelijke informatie beschikbaar.
Iemand hier die er iets meer van weet?

Auto: Renault Sport Clio V6 24v 2000

Komt die in de used car store, legendary car ding of is dat een invitational bij het merk zelf?

In de standaard winkel is die al niet te krijgen.
Zoals ik het begreep kun je alleen maar auto's in de dealer kopen met een bouwjaar > 2004. Dus die Clio zou dan in de Used Car Store komen. Lijkt mij geen legendary car namelijk. Dus gewoon afwachten wanneer je die kunt kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

De Veneno maar gekocht dan. 3,6 mio , alle centjes weer op :-) . Die even op de tot 800 op e Dragon Trail geprobeerd. Blijkt dat de tank in 1 ronde ongeveer leeg gaat, dus 4 a 5 keer tanken voor de 10 rondjes (WTF!).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14-09 22:12
Kalder schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 00:17:
Schijnt dat ze bij die Drift missie met de ford mustang ook al de verkeerde banden eronder gezet hebben, zijn nu RH ipv CM, vandaar dat ik er zoveel moeite mee heb :P

Voorbeeld van hoe het was:
YouTube: Gran Turismo 7- Drift Mission #2, Ford Mustang

Voorbeeld van nu (het is nog wel mogelijk maar een heel stuk moeilijker):
YouTube: GT 7 Drift Mission 5 (Rolling Stones)
Pffff die heb ik op de RH-banden gehaald op goud 8) , maar wat heb ik zitten vloeken :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

j-a-k-e-88 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 16:03:
De Veneno maar gekocht dan. 3,6 mio , alle centjes weer op :-) . Die even op de tot 800 op e Dragon Trail geprobeerd. Blijkt dat de tank in 1 ronde ongeveer leeg gaat, dus 4 a 5 keer tanken voor de 10 rondjes (WTF!).
De tank is leeg met 1 ronde, je rijdt 10 rondjes en je tankt 4 of 5 keer. Hmm. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

Exorcist schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 16:15:
[...]

De tank is leeg met 1 ronde, je rijdt 10 rondjes en je tankt 4 of 5 keer. Hmm. :+
Bij wijze van :-) Na 1 ronde werd aangegeven dat er nog 1,3 ronde gereden kon worden, toen ben ik gestopt :-)

Maar scherp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-09 14:31
Ik moet voor het menu met een pickup rijden. Die heb ik niet. Maar kan hem ook niet kopen. Wat nu? Is er ergens dat je die wel kan krijgen? Wil de menu's verder doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jaydenjarno schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 16:34:
Ik moet voor het menu met een pickup rijden. Die heb ik niet. Maar kan hem ook niet kopen. Wat nu? Is er ergens dat je die wel kan krijgen? Wil de menu's verder doen
Je kunt ze gewoon kopen in brand central. De ene is een ford de ander een toyota dacht ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kopen. Dat was een van de weinige auto’s die je moet kopen voor de Menubooks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timbox88
Die Ford kun je kopen voor 55.000 credits iig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-09 14:31
Ik wist niet eens dat je ze kon kopen haha. Wat erg haha dank beide

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

jaydenjarno schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 16:57:
Ik wist niet eens dat je ze kon kopen haha. Wat erg haha dank beide
Heb je gelijk weer een trophy erbij :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeZaag
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 14:46
Timbox88 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 16:57:
[...]

Die Ford kun je kopen voor 55.000 credits iig.
Heb zelf bewust de Toyota gekocht, zodat ik de Ford nog kon winnen.

In other news: vandaag een BMW Z4 gr3 gekregen in een 3 star roulette!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 22:02
Rivanov schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 11:55:
GT Sport was met de multiplayer gewoon per-fect. Wanneer ze dit weer terugbrengen in GT 7, gecombineerd met de SP dan is het een game die voor iedereen wat te bieden heeft.

The Real Driving Simulator met de Single Player.
The Real Racing Simulator met de Multiplayer.

:)
Kan je als je alleen in online racen geïnteresseerd bent dan beter bij GT Sport blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
DeZaag schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 17:30:
[...]

Heb zelf bewust de Toyota gekocht, zodat ik de Ford nog kon winnen.

In other news: vandaag een BMW Z4 gr3 gekregen in een 3 star roulette!
Ja goede idd, daar kwam ik te laat achter haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:17
Super License in het zakje. Alleen het een en ander nog op goud zien te krijgen. Ben bij sommige al blij dat ik brons heb, dus zal afzien worden.

Met menubooks nu bij Ferrari. Moet eerlijk zeggen, de inhaalraces beginnen me wel de strot uit te komen :r

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Meer mensen last van een hangend menu? Eindeloos ronddraaiend GT logo rechtsonderin? Al dat iets te maken heeft met online-connectiviteit: :r. ik koop/speel een spel voor de SP ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:49
Hier last van dns geen verbinding..

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:40
Exorcist schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 19:29:
Meer mensen last van een hangend menu? Eindeloos ronddraaiend GT logo rechtsonderin? Al dat iets te maken heeft met online-connectiviteit: :r. ik koop/speel een spel voor de SP ervaring.
Ik heb dit vorige week bijna elke dag gehad, moest het spel toen afsluiten en opnieuw starten voordat ik verder kon.

Ik zou de Mazda 878 wel willen toevoegen aan mijn garage, maar tot nu ben ik die auto alleen tegen gekomen bij een missie. Wat een geluid! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinlzv
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 15-09 19:37
De B licentie is binnen en nu zijn we met A bezig. Tot nu toe alles goud maar bij A8 gestopt ivm die vervelende bug. Dan maar lekker met de Sunday cup aan de gang. Wel verslavend, in ieder geval leuker als met F1 2021.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:16
Is in deze gt ook dat je wagen kan en moet onderhouden zoals met tanken en repareren bij crashes?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Laatst online: 20:43
aaaido schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 22:02:
Is in deze gt ook dat je wagen kan en moet onderhouden zoals met tanken en repareren bij crashes?
Sommige races zijn met pitstop, voor brandstof en banden. Schade is louter visueel, na een race is het ook weer weg.
Pagina: 1 ... 25 ... 74 Laatste

Let op:
Samen rijden met andere Tweakers? Zie daarvoor deze lijst: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69