Acties:
  • +2 Henk 'm!

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:08
Ik ben een fanboy van Gran Turismo, dus ik hoef niet meer overtuigd te worden om de game te gaan kopen en waarschijnlijk is het deels mijn ongeduld die spreekt...

Maar wat een verschrikkelijk saaie marketing heeft gt7 :O

[ Voor 14% gewijzigd door Racing-Paradise op 27-01-2022 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Racing-Paradise schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 16:17:
Ik ben een fanboy van Gran Turismo, dus ik hoef niet meer overtuigd te worden om de game te gaan kopen en waarschijnlijk is het deels mijn ongeduld die spreekt...

Maar wat een verschrikkelijk saaie marketing heeft gt7 :O
Ik ben zo hyped voor GT7 dat ik bovenstaande commercial al gepost had voor ik hem gezien had 8)7 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja dit is een wat meer droge video. Maar ik verwacht wel weer echt een dikke launch trailer. En ben benieuwd naar de openings video van de game. Gt4 was echt geniaal. Eigenlijk meestal wel. Alleen van gt sport kan ik me niet meer herrineren.of er 1 was eigenlijk.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:00
v8power67 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 17:22:
Ja dit is een wat meer droge video. Maar ik verwacht wel weer echt een dikke launch trailer. En ben benieuwd naar de openings video van de game. Gt4 was echt geniaal. Eigenlijk meestal wel. Alleen van gt sport kan ik me niet meer herrineren.of er 1 was eigenlijk.
Je bedoelt deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:43
Wel jammer dat ze van bv de nieuwe Horizon al best veel hebben laten zien maar dat het bij GT7 wel staatsgeheim lijkt met die korte videos.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ah ja er was er blijkbaar wel 1 haha was ik vergeten. Is me niet bijgebleven zoals die van gt4 die was echt fenomenaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 22:17:
Wel jammer dat ze van bv de nieuwe Horizon al best veel hebben laten zien maar dat het bij GT7 wel staatsgeheim lijkt met die korte videos.
Mogelijk.om dus niet teveel aandacht van horizon af te nemen. Denk dat na die launch wel veel gt7 nieuws gaat komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Je had ruim een half jaar geleden al een uitgebreide video van Horizon, ze hadden eind vorig jaar zonder Horizon in de wielen te rijden al wel wat meer kunnen laten zien dan enkel die snippers die we nu zien. Horizon krijgt maandenlang regelmatig aandacht en dan moet GT7 het met drie weken doen?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +2 Henk 'm!
v8power67 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 22:23:
[...]

Ah ja er was er blijkbaar wel 1 haha was ik vergeten. Is me niet bijgebleven zoals die van gt4 die was echt fenomenaal.
Ik kan me die van GT3 nog herinneren, volgens mij ging die camera letterlijk door een lopende motor, zo gaaf!!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Laten we eerlijk zijn, filmpjes zijn alleen leuk als vermaak en om jezelf te verlekkeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:15
Hoeveel meer info wil je van een game die al 6-7 delen over hetzelfde gaat? Ik snap dat ze bij HZW meer naar buiten willen brengen om mensen te enthousiasmeren, maar GT is toch bij eigenlijk iedereen wel bekend. Wel of geen video’s, men koopt hem toch wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 11:45:
[...]

Dus jij vindt dat je nu al veel info over de game hebt gehad net zoals dat ze dat bij HFW hebben gedaan? Het zijn de nodige videos van hooguit twee minuten waar je snippers te zien krijgt maar meer ook niet, op de Daytona video na. En na de video's gaan de liefhebbers gissen over welke auto's ze gezien hebben en welk cicuit. Dat is dus niet omdat het allemaal zo duidelijk is.
Maar misschien is dat bewust omdat ze denken dat ze zo meer mensen enthousiast maken voor de game, ik ben geen marketingdeskundige.
Wat verwacht je meer te zien dan ? Het is een racegame en bevat autos en banen. De carlist gaat vanzelf komen. De nieuwe features hebben ze al besproken in aantal videos. En gameplay is nu al meerdere malen getoond. Ik heb genoeg gezien persoonlijk. De rest ga ik gewoon zelf ontdekken.
Enigste wat nog kan getoond worden is de sport modus maar ik verwacht dat dit gewoon identiek is aan gt sport, dus dat ze daar minder aandacht aan geven ivm veel geklaag van mensen dat gt sport niet genoeg singleplayer had, dus daar ligt de focus nu volledig op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
v8power67 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 12:35:
[...]

Wat verwacht je meer te zien dan ? Het is een racegame en bevat autos en banen. De carlist gaat vanzelf komen. De nieuwe features hebben ze al besproken in aantal videos. En gameplay is nu al meerdere malen getoond. Ik heb genoeg gezien persoonlijk. De rest ga ik gewoon zelf ontdekken.
Enigste wat nog kan getoond worden is de sport modus maar ik verwacht dat dit gewoon identiek is aan gt sport, dus dat ze daar minder aandacht aan geven ivm veel geklaag van mensen dat gt sport niet genoeg singleplayer had, dus daar ligt de focus nu volledig op.
Dat geldt toch voor elke game dat je weet waar het over gaat? Bij een nieuwe CoD of BF bevat het wapens en maps. En toch krijg je daar info over voor de release. Bij Horizon weet je ook wat je kunt verwachten en toch krijg je veel info. Zo vreemd is het toch niet als je vooraf al info krijgt over auto's en de banen? Of vind je het niet erg om weer een beta versie te kopen zoals GT Sport was op release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Lekker Ventje schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 13:19:
[...]

Dat geldt toch voor elke game dat je weet waar het over gaat? Bij een nieuwe CoD of BF bevat het wapens en maps. En toch krijg je daar info over voor de release. Bij Horizon weet je ook wat je kunt verwachten en toch krijg je veel info. Zo vreemd is het toch niet als je vooraf al info krijgt over auto's en de banen? Of vind je het niet erg om weer een beta versie te kopen zoals GT Sport was op release?
Ik heb niet het idee dat dit een beta is, maar goed, het bewijst wel dat je dan niet moet pre-orderen als je er geen goed gevoel bij hebt en gewoon de reviews moet afwachten. Dan heb je zat filmpjes om je keuze te baseren.

Het is niet zo dat als je alle informatie over je game vrijgeeft je opeens veel meer games gaat verkopen ofzo. Hell, vroeger kocht je Gran Turismo 2 omdat het vriendje in je klas het ook speelde, boeiend.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:43
SemperFidelis schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 13:46:
[...]

Het is niet zo dat als je alle informatie over je game vrijgeeft je opeens veel meer games gaat verkopen ofzo. Hell, vroeger kocht je Gran Turismo 2 omdat het vriendje in je klas het ook speelde, boeiend.
Hell, ik kocht GT2 omdat ik op het doosje zag dat er Mitsubishi's in zaten. Zo kocht ik per ongeluk de beste racegame voor de PS1 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09-10 13:38
Weet iemand toevallig of er weer een soort van Sport modus inzit?
Mooi spul was dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleeon schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 14:04:
Weet iemand toevallig of er weer een soort van Sport modus inzit?
Mooi spul was dat.
Ja GT Sport en de lobbies zullen een onderdeel zijn van GT7. Waarschijnlijk krijg je weer gewoon de wekelijkse of misschien weer dagelijkse daily races...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
Kalder schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 14:06:
[...]

Ja GT Sport en de lobbies zullen een onderdeel zijn van GT7. Waarschijnlijk krijg je weer gewoon de wekelijkse of misschien weer dagelijkse daily races...
Cool, enige jammere is dat je dan niet met een maat kan rijden maar alleen in lobbies, maar oke :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flip_eg4
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 24-03 15:17

flip_eg4

Youtube: PhMotorsports

Sleeon schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 14:08:
[...]

Cool, enige jammere is dat je dan niet met een maat kan rijden maar alleen in lobbies, maar oke :P
Hoezo niet, dat kan met GT sport wel. Zou niet weten waarom dat met GT7 niet zou kunnen

https://www.youtube.com/@PhMotorsports

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knul
flip_eg4 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 14:39:
[...]

Hoezo niet, dat kan met GT sport wel. Zou niet weten waarom dat met GT7 niet zou kunnen
In Sport niet toch? Gezien je beide een niveau hebt en in willekeurige lobbies wordt geplaatst.

Edit: ik bedoel idd Sport in GT Sport :P

[ Voor 6% gewijzigd door Knul op 28-01-2022 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 13:19:
[...]

Beta of niet was met gemak de beste en leukste circuit racer tot aan tja nu(imho). Zit aan einde van zijn levensduur hoop autos en banen in. Plus online was gewoon geniaal. En hebben nu al gezegd hoeveel autos en banen in gt7 zitten dus weet niet echt wat je meer wilt weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Knul schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 15:02:
[...]

In Sport niet toch? Gezien je beide een niveau hebt en in willekeurige lobbies wordt geplaatst.
Je kan wel gewoon lobbies maken in gt sport. Maar de scheduled aport events zijn idd random. En idd met rating/niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sleeon schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 14:08:
[...]

Vergeet niet dat GT7 hoofdzakelijk bestaat uit GT Sport content, alle auto's en circuits van GT Sport zitten erin, alleen nog meer auto's en een handje vol extra circuits (voor zover bekend).
Wel zou de game vanaf scratch opnieuw opgebouwd zijn, ik denk dat ze daarmee vooral de engine van de game bedoelen en de physics enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kalder schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 15:25:
[...]

Vergeet niet dat GT7 hoofdzakelijk bestaat uit GT Sport content, alle auto's en circuits van GT Sport zitten erin, alleen nog meer auto's en een handje vol extra circuits (voor zover bekend).
Wel zou de game vanaf scratch opnieuw opgebouwd zijn, ik denk dat ze daarmee vooral de engine van de game bedoelen en de physics enzo.
Hebben ze dat gezegd dat ze een nieuwe engine gebruiken? Want aangezien de game op ps4 moet draaien icm dat gt sport al echt een nieuwe engine had vergeleken met gt6, denk ik niet dat dit echt nieuw is maar meer geëvolueerd. De beelden leken nogal op de gt sport physics. Maar kan natuurlijk verkeerd zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
Knul schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 15:02:
[...]

Edit: ik bedoel idd Sport in GT Sport :P
Dit bedoel ik ook inderdaad :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 15:37:
[...]

Hebben ze dat gezegd dat ze een nieuwe engine gebruiken? Want aangezien de game op ps4 moet draaien icm dat gt sport al echt een nieuwe engine had vergeleken met gt6, denk ik niet dat dit echt nieuw is maar meer geëvolueerd. De beelden leken nogal op de gt sport physics. Maar kan natuurlijk verkeerd zitten.
Ik hoorde een admin het zeggen op GT Planet, weet niet zeker in hoeverre het letterlijk was, maar het zou in ieder geval een geupdate engine zijn denk ik en de physics zouden ook beter moeten zijn.

Overigens bied de samenwerking met Fanatec met de GT DD Pro, ook de mogelijkheid om de FFB nog veel beter te implementeren, aangezien ze nu niet voor een belt driven stuur hoeven te programmeren, maar meteen voor DD. (Alhoewel de meeste stuurtjes wel ondersteund zullen worden natuurlijk, maar de samenwerking is nu met een DD stuur iig, dus daar zal de focus wel liggen neem ik aan :) )

[ Voor 22% gewijzigd door Kalder op 28-01-2022 15:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi2004
v8power67 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 12:35:
[...]

Eens, we gaan het wel zien op 4 maart 2022 ;)

Enne pssst: Je was een video vergeten :P :+
YouTube: Porsche Vision Gran Turismo : Unveiled

/edit:
Iemand dit al gezien/opgevallen in GT Sport?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WtJXB5svYZVjugJjsFETPwfpVTk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FgolBCyJAhc4G6v1SATbfh5I.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door schumi2004 op 28-01-2022 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N_E_R_V85
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 01-03 17:36
Persoonlijk hoop ik dat dat ze de motorgeluiden eens onder handen zullen nemen.
Het is nu 2 weken dat ik GT Sport weer aan het spelen ben en eigenlijk is het de eerste GT die ik ooit gekocht om te proeven of GT7 echt de aankoop waard zou zijn en ja hoor ik ben helemaal verkocht.
Maar dat motorgeluid hé…
Om een voorbeeld te geven; ik ben een Porsche liefhebber maar het motorgeluid trekt in de verste verte niet op het geluid van Porsche als ik het raam van mijn auto open doe om het geluid van een voorbijrijdende GT3 te horen voorbij brullen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
N_E_R_V85 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 19:01:
Persoonlijk hoop ik dat dat ze de motorgeluiden eens onder handen zullen nemen.
Het is nu 2 weken dat ik GT Sport weer aan het spelen ben en eigenlijk is het de eerste GT die ik ooit gekocht om te proeven of GT7 echt de aankoop waard zou zijn en ja hoor ik ben helemaal verkocht.
Maar dat motorgeluid hé…
Om een voorbeeld te geven; ik ben een Porsche liefhebber maar het motorgeluid trekt in de verste verte niet op het geluid van Porsche als ik het raam van mijn auto open doe om het geluid van een voorbijrijdende GT3 te horen voorbij brullen.
Klopt het geluid is nogal gedateerd bij GT Sport, en vergeleken met andere games kan het veeeel beter, hoop dan ook dat het veel beter wordt, en ik hoop dat 3D audio echt goed gebruikt wordt, dat kan zo vet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Een deep dive in een State of Play zou wel leuk zijn. Hoeft niet eens een dedicated event te zijn zoals ze voor Sony’s single player games vaak doen maar iets van 5-10 minuten waar ze de career mode laten zien, de online mode en menu’s. Wie weet doen ze dat ook nog wel, geruchten over een uitgebreide State of Play volgende maand zijn er al een tijdje.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:10
Deze woensdag komt er een 30 min State of Play van GT7.
Afbeeldingslocatie: https://blog.playstation.com/tachyon/2050/01/2fa0c4ea73de105ed0ca38d75ec80db1b1226186.jpg?resize=1088%2C612&crop_strategy=smart&zoom=1
https://blog.playstation.com/2022/01/31/359997/

[ Voor 41% gewijzigd door Poulske op 31-01-2022 11:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
schumi2004 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 16:23:
[...]

Eens, we gaan het wel zien op 4 maart 2022 ;)

Enne pssst: Je was een video vergeten :P :+
YouTube: Porsche Vision Gran Turismo : Unveiled

/edit:
Iemand dit al gezien/opgevallen in GT Sport?
[Afbeelding]
Viel me op dat de Road to GT7 race een N300 race is met BoP aan maar ook met de mogelijkheid voor tunen!
Zou je straks een daily race hebben waar tuning toegestaan is? :o Dan kan ik overwinningen wel vergeten haha, weet zo goed als niets van tunen lol, ja meer pk minder gewicht is meer snelheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Zie je, ik voelde het afgelopen vrijdag al aan m'n water :P Alleen 30 minuten is wel heel uitgebreid, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:43
Heel benieuwd naar de state of play, nu wel beetje klaar met forza horizon en heb er wel zin in om echt moeite te doen om auto's te verzamelen in plaats van dat ze je om te oren vliegen zoals bij forza het geval is.. dat is totaal niet bevredigend, hopelijk is dit goed uitgewerkt in GT7.

Ook benieuwd of het wel lang leuk blijft met een controller, vind het altijd net iets te ver gaan om een stuur voor 300 euro te gaan kopen en past ook niet echt in mijn redelijk kleine Amsterdamse huisje. Heb toch vaak het gevoel dat ik geen schijn van kans maak tegen mensen die wel een stuur gebruiken, zou mooi zijn als er online gekozen kan worden om alleen tegen andere met controller te racen.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:24
Stylze schreef op maandag 31 januari 2022 @ 11:54:
Heel benieuwd naar de state of play, nu wel beetje klaar met forza horizon en heb er wel zin in om echt moeite te doen om auto's te verzamelen in plaats van dat ze je om te oren vliegen zoals bij forza het geval is.. dat is totaal niet bevredigend, hopelijk is dit goed uitgewerkt in GT7.

Ook benieuwd of het wel lang leuk blijft met een controller, vind het altijd net iets te ver gaan om een stuur voor 300 euro te gaan kopen en past ook niet echt in mijn redelijk kleine Amsterdamse huisje. Heb toch vaak het gevoel dat ik geen schijn van kans maak tegen mensen die wel een stuur gebruiken, zou mooi zijn als er online gekozen kan worden om alleen tegen andere met controller te racen.
Heb zelf een stuurtje gekocht met Playseat Challenge ivm inklappen en opruimen. Super leuke investering. Of ik sneller ben betwijfel ik, maar het plezier is groot. Tuurlijk kost het een paar centen, maar dat ben je snel vergeten als je paar avonden aan het racen bent geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Ja ik ben zelf ook nog aan het twijfelen tussen de Challenge en een Wheelstand. Bij mij thuis heb ik ook niet zoveel opbergruimte en moet ook steeds de hele setup weer opnieuw opzetten wil ik racen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlaanderen1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 16:47
Poulske schreef op maandag 31 januari 2022 @ 14:54:
Ja ik ben zelf ook nog aan het twijfelen tussen de Challenge en een Wheelstand. Bij mij thuis heb ik ook niet zoveel opbergruimte en moet ook steeds de hele setup weer opnieuw opzetten wil ik racen.
Ik zat ook voor deze keuze, en ben voor geen van beide gegaan.

Ik heb gekozen voor de F-GT Lite.

Deze is een stuk robuuster, en een stuk steviger tijdens het racen zelf (minder wobble).
Ook kan je deze in verschillende standen zetten (F1 / GT stand).
Het duurt wat langer om hem op te klappen, maar hij past prima in de kelderkast.

Afbeeldingslocatie: https://media.s-bol.com/Y0QW1k2zM6AY/1rg6G2P/1200x832.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.techinn.com/f/13818/138185437_5/next-level-racing-gt-lite-cockpit.jpgAfbeeldingslocatie: https://simracewebshop.com/wp-content/uploads/2021/01/Next-Level-Racing-F-GT-LITE-Cockpit-racecockpit-voor-F1-of-GT.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Vlaanderen1 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 15:42:
[...]

Ik zat ook voor deze keuze, en ben voor geen van beide gegaan.

Ik heb gekozen voor de F-GT Lite.

Deze is een stuk robuuster, en een stuk steviger tijdens het racen zelf (minder wobble).
Ook kan je deze in verschillende standen zetten (F1 / GT stand).
Het duurt wat langer om hem op te klappen, maar hij past prima in de kelderkast.

[Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding]
Thanks voor de tip, maar dit gaat hem niet worden denk ik. Ik moet het stuur (en dus ook de rig) iedere keer als ik wil spelen van boven naar de woonkamer verplaatsen. En na wat gegoogle zie ik al dat deze lomp en zwaar is.

Ik zie mijzelf dat ding niet constant de trap op en af slepen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vlaanderen1
Poulske schreef op maandag 31 januari 2022 @ 15:50:
[...]

Thanks voor de tip, maar dit gaat hem niet worden denk ik. Ik moet het stuur (en dus ook de rig) iedere keer als ik wil spelen van boven naar de woonkamer verplaatsen. En na wat gegoogle zie ik al dat deze lomp en zwaar is.

Ik zie mijzelf dat ding niet constant de trap op en af slepen.
Als je hem van de trap moet zeulen, zou ik het ook niet doen. Hij is volgens mij 19KG zonder accessoires erop.
Dan zou ik toch voor de Playseat Challenge gaan, een wheelstand is opzich leuk, maar als je dit met een bureaustoel oid gaat doen en het zit niet vast aan elkaar gaat het verschuiven, en dat gaat flink irriteren.

Ik speel momenteel zelf met een bureaustoel / bureau setup, en irriteer me mateloos aan het verschuiven van de stoel (zeker bij het remmen, je drukt jezelf weg)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:03

DarkSide

theres no place like ::1

Die F-GT ziet er wel nice uit.

Heb nu een Wheelstand pro v2 met T300rs.
Werkt op zich prima. En gebruik een poang als race stoel.

Staat meestal paar dagen in de kamer.
Dan even naast de kast.
En als ik hem opruim, zet ik hem boven.

Geen plek voor vaste Rig.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

Mensen hebben de nieuwe twitter video van state of play geanalyseerd. Een 3rd gen focus, de racing modified silvia uit gt5/6 is terug en achter de f40 lijkt een testarossa te rijden. Vage foto maar lijkt er wel op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik hoop zo op online lobby met Performance Points. Was echt epic.
De rest geloof ik al wel dat het een goede game gaat zijn.

Iemand iets vernomen van een Tourist Trophy? dit keer voor het eerst nergens het gerucht gelezen over motors ;) Zou perfecte remake zijn nu.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Capo schreef op maandag 31 januari 2022 @ 17:04:

Iemand iets vernomen van een Tourist Trophy? dit keer voor het eerst nergens het gerucht gelezen over motors ;) Zou perfecte remake zijn nu.
Je kan in gt sport toch ook lobbies maken met pp limieten, deed dat volgens mij vaker om dus wat eerlijker veld te creëren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
v8power67 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 17:36:
[...]

Je kan in gt sport toch ook lobbies maken met pp limieten, deed dat volgens mij vaker om dus wat eerlijker veld te creëren.
Dat heb ik daar niet gezien, wel klasse maar geen Performance Points. Dat was alleen in GT6 volgens mij.

450 of 550 PP. dan kun je met 1001 soorten auto's rijden en spelen met gewicht/pk. Een 458 kan dan zomaar ineens sneller zijn dan een Gr3 zonder vermogen of ingemaakt worden door een dodge ram :)

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20
Ik hoop dat je ook races specifiek kan maken met bijvoorbeeld GT3 auto's en niet alleen op basis van Performance Points. We gaan het zien, begin er steeds meer zin in te krijgen. Als Fanatec nu ook nog eens opschiet met de Base only van de GT DD Pro, dan wordt het helemaal smullen. Maar ben ook razend benieuwd naar de grote update voor ACC voor de PS5. Die mag nu ook wel komen ipv over een paar weken. :)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
Capo schreef op maandag 31 januari 2022 @ 17:04:

Dit! Heb heel wat tijd doorgebracht in 550PP Nordschleife rooms. Het huidige systeem met klasses werkt simpelweg niet goed genoeg om een gebalanceerde lobby te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thunder8 schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 10:05:
Ik hoop dat je ook races specifiek kan maken met bijvoorbeeld GT3 auto's en niet alleen op basis van Performance Points. We gaan het zien, begin er steeds meer zin in te krijgen. Als Fanatec nu ook nog eens opschiet met de Base only van de GT DD Pro, dan wordt het helemaal smullen. Maar ben ook razend benieuwd naar de grote update voor ACC voor de PS5. Die mag nu ook wel komen ipv over een paar weken. :)
Zou mij vet lijken als je bijvoorbeeld ook kunt instellen dat je alleen auto's uit bepaalde jaren kunt gebruiken. Vind het meestal wel gaaf om met die old-timers te racen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20
Knul schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 10:11:
[...]

Dit! Heb heel wat tijd doorgebracht in 550PP Nordschleife rooms. Het huidige systeem met klasses werkt simpelweg niet goed genoeg om een gebalanceerde lobby te krijgen.
Kan wel, maar dan moet je zowel Prestatie Balans aanzetten en de Tuning verbieden. Dan krijg je auto's binnen een bepaalde klasse (bijvoorbeeld Groep 3) die allemaal min of meer gelijk zijn. Je blijft de persoonlijk voor- en nadelen houden van de specifieke auto. De Corvette GT3 is machtig, maar ook erg dorstig. De Huracan GT3 is vooral erg nerveus qua gedrag en de Porsche RSR weer erg neutraal.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Knul schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 10:11:
[...]

Idem! Volgens mij hebben we elkaar ook nog wel eens ingehaald her en der. Samen met Belse Mayo, RomeoAlfa en nog een paar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09-10 06:42
Ben benieuwd wanneer ze de lijst met beschikbare auto's vrijgeven.
Wordt mijn eerste Gran Turismo game dus ben erg nieuwsgierig!

Het lijkt ook of je een soort showroom hebt van al je auto's die je in bezit hebt.
Beetje het oude Forza Motorsport 1 en 2 gevoel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Laan1988 schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 14:05:
Ben benieuwd wanneer ze de lijst met beschikbare auto's vrijgeven.
Wordt mijn eerste Gran Turismo game dus ben erg nieuwsgierig!

Het lijkt ook of je een soort showroom hebt van al je auto's die je in bezit hebt.
Beetje het oude Forza Motorsport 1 en 2 gevoel.
Ik hoop toch meer op het oude GT1,2,3,4,5,6 gevoel :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09-10 06:42
Kalder schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 14:21:
[...]

Ik hoop toch meer op het oude GT1,2,3,4,5,6 gevoel :P
Haha snap ik, maar aangezien ik die nooit gespeeld heb, heb ik daar geen gevoel bij ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Knul
Capo schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 10:52:
[...]

Idem! Volgens mij hebben we elkaar ook nog wel eens ingehaald her en der. Samen met Belse Mayo, RomeoAlfa en nog een paar.
Moeten we vanaf maart maar regelmatig een lobby aanmaken :) Misschien sowieso een leuk idee om een soort Tweakers league te starten tegen die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Knul schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 14:32:
[...]

Moeten we vanaf maart maar regelmatig een lobby aanmaken :) Misschien sowieso een leuk idee om een soort Tweakers league te starten tegen die tijd.
Ik stem voor! Heb misschien nog wel een maatje die ook interesse heeft om met enige regelmaat online te racen. Ik ben niet de snelste, meestal DR: B, soms kom ik in ruimtes met hogere B's en lagere A's, en soms als het tegenzit beland ik nog wel eens in C, maar het lukt me nog net niet om in A te komen, misschien nu met het GT DD Pro stuur wel meer kans om hoger te scoren maar heb nog niet veel online races ermee gedaan want ben vooral aan het grinden om lvl 50 te halen voordat GT7 uitkomt.
Maar een vaste league met wat mede-tweakers/racers lijkt me wel wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
[...]

Een soort van vaste Tweakers lobby met beetje wisselen van PP. Dan krijgen we leuke "trackdays" en ook wat wedstrijden.

Ik ben van KIS, Keep It Simple. Een echte league heb ik geen tijd voor, ik kan niks plannen, ben online wanneer leven het toelaat :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik deed in gt sport vaak time attack lobbies maken. Bepaalde PP en andere eisen maar niet heel veel, en dan echt alleen time attacken dus geen race. En bv max sport soft of race hard banden. Dat soort zaken. Was altijd wel lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18:52
[...]

Lijkt een leuk idee, waarschijnlijk zal ik niet hoog eindigen maar leuk om eens mee te doen als de planning dat toelaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
Capo schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 15:22:
[...]

Een soort van vaste Tweakers lobby met beetje wisselen van PP. Dan krijgen we leuke "trackdays" en ook wat wedstrijden.

Ik ben van KIS, Keep It Simple. Een echte league heb ik geen tijd voor, ik kan niks plannen, ben online wanneer leven het toelaat :)
Precies, vaste avonden reserveren om te gamen is m'n vriendin geen fan van :+ Maar wel leuk om een lobby te maken met wat leuke tracks.

Ohja, en TC uit. Altijd jammer als je met een fwd auto al drie seconden verliest bij de start :')
Kalder schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 15:01:
[...]

Ik stem voor! Heb misschien nog wel een maatje die ook interesse heeft om met enige regelmaat online te racen. Ik ben niet de snelste, meestal DR: B, soms kom ik in ruimtes met hogere B's en lagere A's, en soms als het tegenzit beland ik nog wel eens in C, maar het lukt me nog net niet om in A te komen, misschien nu met het GT DD Pro stuur wel meer kans om hoger te scoren maar heb nog niet veel online races ermee gedaan want ben vooral aan het grinden om lvl 50 te halen voordat GT7 uitkomt.
Maar een vaste league met wat mede-tweakers/racers lijkt me wel wat!
Ik zit ook in hoge B / lage A, dus dat is een mooi basisniveau :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
Gran Turismo 7 Remixed Moon Over The Castle track zou uitgelekt zijn op streaming sites.

Ik weet niet zo goed wat ik ervan vinden moet, jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi2004 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 09:40:
Gran Turismo 7 Remixed Moon Over The Castle track zou uitgelekt zijn op streaming sites.

Ik weet niet zo goed wat ik ervan vinden moet, jullie?
Ik vind het wel lekker klinken opzich... Maar of het beter is dan het origineel? Nope... Denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlaanderen1
Wat zijn jullie verwachtingen van de State of Play van vanavond 23:00 ?

Ik persoonlijk hoop dat ze B-Spec terug gaan brengen, en dat je auto's van vrienden weer kan lenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Vlaanderen1 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 15:18:
Wat zijn jullie verwachtingen van de State of Play van vanavond 23:00 ?

Ik persoonlijk hoop dat ze B-Spec terug gaan brengen, en dat je auto's van vrienden weer kan lenen.
Ik weet niet zo goed wat ik moet verwachten, hopelijk wat over de career mode en online.

Verder kon ik niet zo goed uit de tekst halen of deze State of Play alleen maar over GT7 ging of dat er wellicht nog wat andere games/aankondigen worden behandeld. Als dat het laatste is hoop ik wat te zien van de Xbox Game Pass concurrent die er volgens geruchten aan zit te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlaanderen1
Poulske schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 15:53:
[...]

Ik weet niet zo goed wat ik moet verwachten, hopelijk wat over de career mode en online.

Verder kon ik niet zo goed uit de tekst halen of deze State of Play alleen maar over GT7 ging of dat er wellicht nog wat andere games/aankondigen worden behandeld. Als dat het laatste is hoop ik wat te zien van de Xbox Game Pass concurrent die er volgens geruchten aan zit te komen.
Deze State of Play is volledige aandacht voor Gran Turismo 7 ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poulske
Vlaanderen1 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 15:54:
[...]

Deze State of Play is volledige aandacht voor Gran Turismo 7 ;-)
Dat is nog steeds geen straf, als er wat dikke gameplay beelden komen ben ik al gauw tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mag hopen dat ze in dat half uur toch wel wat gave dingen laten zien. En ook nieuwe informatie.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 16:02:
Mag hopen dat ze in dat half uur toch wel wat gave dingen laten zien. En ook nieuwe informatie.
Daar ga ik wel van uit... Heb weinig zin om 30 minuten naar replay beelden te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kalder schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 16:27:
[...]

Daar ga ik wel van uit... Heb weinig zin om 30 minuten naar replay beelden te kijken.
Zolang het 4K/60fps replay is. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/q0chngjmvef81.jpg?width=768&format=pjpg&auto=webp&s=2203c7e477a4e6c77368f6d1a01b5a23df6bbb32

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/fdqwnrnmvef81.jpg?width=768&format=pjpg&auto=webp&s=a7bb1ab4918a314bf702b8a30c51fed39a85e942

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/54a9xmpmvef81.jpg?width=768&format=pjpg&auto=webp&s=198e389c146041eb224ad8a8c0e75c69edaf5f6a

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/yd4k7ysmvef81.jpg?width=768&format=pjpg&auto=webp&s=51d39499e0c360fe57f8ff4c8ad9675648076cc3

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/nf3ligwmvef81.jpg?width=768&format=pjpg&auto=webp&s=00d347a703949a7720575bcdb9018a87f2d223eb

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/czrqwnymvef81.jpg?width=768&format=pjpg&auto=webp&s=0687d2f830850afbbf3db5170815521b78f20e6d

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Drag racing *O* *O* *O*
Hopelijk dit keer oom drag slicks en een prepped surface op de baan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poulske
Er is wellicht al uitgelekt dat er toch een volledige ray tracing optie komt. Zullen we vanavond zeker meer over horen.

https://novicegamerguides...ddition-to-a-60-fps-mode/

[ Voor 10% gewijzigd door Poulske op 02-02-2022 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Hier een Grieks (webarchive) artikel over de GT7 Preview

https://web.archive.org/w...2/gran-turismo-7-preview/

[ Voor 4% gewijzigd door schumi2004 op 02-02-2022 18:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:44
400 autos. En hoeveel skylines? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Poulske schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 17:16:
Er is wellicht al uitgelekt dat er toch een volledige ray tracing optie komt. Zullen we vanavond zeker meer over horen.

https://novicegamerguides...ddition-to-a-60-fps-mode/
Dat wil je echt niet. Althans, kan me niet voorstellen dat ze steady 60fps met ray tracing kunnen doen.

Er is raytracing. Ze zeiden niets over of dat in-game ook is, op welke resolutie en of er een performance mode is

[ Voor 11% gewijzigd door 418O2 op 02-02-2022 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:43
Manmanman wat een game gaat dit worden zeg, wat is er veel te doen. Circuits zien er ook echt waanzinnig mooi uit.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Stylze schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 23:15:
Manmanman wat een game gaat dit worden zeg, wat is er veel te doen. Circuits zien er ook echt waanzinnig mooi uit.
Ja echt. En je weet ook gewoon zeker dat het écht goed is, dit team levert geen half werk

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wooow echt wel indrukwekkend tot nu toe! Hoe moet dit op die arme base PS4 gaan draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:26

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ziet er inderdaad super uit, de auto's het dynamische weer, de sterrenhemelden, de worldmap, mega gedetailleerde auto's, historische info etc.etc. Je merkt aan alles dat hier veel liefde in zit.

Jammer genoeg ben ik slecht in simracers... want auto's verzamelen en customizen is wel echt mijn ding.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Chaoss schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 23:21:
Ziet er inderdaad super uit, de auto's het dynamische weer, de sterrenhemelden, de worldmap, mega gedetailleerde auto's, historische info etc.etc. Je merkt aan alles dat hier veel liefde in zit.

Jammer genoeg ben ik slecht in simracers... want auto's verzamelen en customizen is wel echt mijn ding.
Ze zeiden expliciet dat iedereen dit moet kunnen spelen. Volgens mij is het met alle assists aan voor iedereen wel te doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Oh dat customizen en tunen! Mijn handen jeuken!

En die foto mode :9~

[ Voor 21% gewijzigd door Chaoss op 02-02-2022 23:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Omg wide bodies ! En zoveel customalisation!! Me so happy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:25
Video gezien, ook mooi stuk over de physics alleen zit er damage in of totaal niet? Forza heeft dat wel met mate maar dat is wel een stuk realistischer. Gt staat niet bekend om schade dus ik hoop dat gt7 dat wel krijgt?!

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
cypress3d schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 23:33:
Video gezien, ook mooi stuk over de physics alleen zit er damage in of totaal niet? Forza heeft dat wel met mate maar dat is wel een stuk realistischer. Gt staat niet bekend om schade dus ik hoop dat gt7 dat wel krijgt?!
Denk niet dat schade er in zit, hebben ze eens geprobeerd en dat was toen ook maar matig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Preview van gameinformer: https://www.gameinformer....smo-7-preview-drivin-solo
Let me get this out of the way right up front: if you’re a GT fan, you are in for a treat with GT7. It features more than 400 cars, 34 locations, 97 layouts, more than 100 racing events, over 650 aerodynamic parts, 130 types of wheels, 1200 colors of measured paint data, and so much more. All the bells and whistles are here.

[ Voor 202% gewijzigd door Chaoss op 02-02-2022 23:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Wat een fantastische State of Play. De kwaliteit van deze game is echt insane. Ben heel erg enthousiast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Wat ontzettend uitgebreid en ongelofelijk veel content :)
Zin in! Dat dynamische weer lijkt mij ook heel erg gaaf.
Als ik dan toch wat te zeiken moet hebben: ik blijf de omgevingen wel wat matig vinden, grafisch gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu even een 4k/60 video uploaden graag en nog keertje bekijken naar wat ik gemist heb. Was echt best veel getoond. Voor erg blij met de tuning en diepgang ervan. Dat met die beetle wad echt blubberdik. Wat ik ook zag is dat de uitlaat van de beetle veranderd was. Dit was in gt5/6 ook geval als je upgrade uitlaat kocht. Vind dit best wel iets fijns want in forza heb je 99% van de tijd de standaard uitlaat ookal rijd je 1000+pk en ziet er niet uit...
En ja widebodies en weer custom spoilers maken wat ook in gt6 zat. Echt wat een hoop shizzle!

Edit

Zie nu dat in die beetle segment er ook een porsche motor in de beetle zat. Dus engine swaps zitten er blijkbaar in!! Hype is wel beetje over 9000 hiero hoor damn...

[ Voor 15% gewijzigd door v8power67 op 02-02-2022 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Deze state of play laat voor mij zien dat GT7 naast het racen ook erg interessant is. In GT Sport heb ik mij vermaakt met scapes bijvoorbeeld en in GT7 is dat naar een nog hoger plan getild.

Zo veel nostalgie door de klassieke circuits terug te zien. Kan niet wachten om weer licenses te halen, circuit ervaringen op te doen en missies te voltooien.

Niet gedacht dat ik online racen leuk zou vinden, maar GT Sport heeft bewezen dat online racen gewoon een hele andere level playing field is. De overwinningen aldaar geven hele andere voldoening dan in de campaign. Neemt niet weg dat ik de campaign helemaal wil doorspelen. Kijken of ik een Mitsubishi 3000GT nog boven de 900pk kan krijgen. Puur door het zien van de tuning onderdelen, realiseer ik hoe ik dat heb gemist.

Het geluid klinkt iets beter. De normale Kever klonk authentiek. Hopelijk de rest ook. Het zou mooi zijn als het halen van een platinum trophy makkelijker wordt dan bij GT Sport.

Dit spel moet er sowieso komen. Digitaal ook. Geen zin in gedoe met discs. GT blijft voor mij langer interessant dan andere (first party) games.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Music rally ook wel tof hoor. Een btje een bijzaak misschien, maar de muziek in Gran Turismo is meestal dik in orde. Deze modus ga ik zeker proberen.

Zover als ik kan beoordelen zit het bomvol met content. En je kan verwachten dat ze nog jaren bezig blijven met extra's. Nog ff verder lezen of er nog wat online sport modus info te vinden is. Nog een maandje!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5W3wU8sRGO8qcn3JuDQr5RoTqb4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/dtv1WbdWt1owe6iQBKIFaD4w.gif?f=user_large

Deze animatie als je een widebody erop zet is wel echt geniaal _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ziet er super uit, kreeg echt weer dat nostalgische gevoel van de eerdere GT games. Toch hoop ik dat ze de online / Sport mode niet helemaal links laten liggen, daar hebben ze in de vorige game toch ook behoorlijk in geïnvesteerd.

En PSVR2 support als deze op de markt komt zou ook wel heel mooi zijn, hopelijk horen we daar op een later moment nog iets over.

[ Voor 22% gewijzigd door kazuka op 03-02-2022 04:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:03

DarkSide

theres no place like ::1

Idd hoop ook op PSVR2 support.
Deze game begint toch wel te kriebelen. Dacht eerst van die haal ik wel een keertje.
Maar wil hem nu toch wel spelen op launch day.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:47
(jarig!)
Begreep ik nu goed dat er ook een soort gt sport online modus is? Hoop er echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4 maart even vrij nemen! Excited! Alleen jammer dat 90% van de interface hetzelfde is als in GT Sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 07:42:
Begreep ik nu goed dat er ook een soort gt sport online modus is? Hoop er echt op.
Ja, die zit er in.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Pagina: 1 ... 3 ... 75 Laatste

Let op:
Samen rijden met andere Tweakers? Zie daarvoor deze lijst: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69