Ok, we zijn los! ff wat dingen samenvatten:
- historie: speel al vanaf GT 1 alle Gran Turismo's
- aanschaf: geen PS 5 kunnen bemachtigen nog dus de PS 4 pro draait em. Besteld bij cool blue voor 56 euro, vond verschil met digitaal 70 euro best fors. Postbode gister gemist , afhalen maandag na 15.00 uur..... balen. Om 16.00 uur bericht dat het spel al bij PostNL punt zou liggen. Halen, installeren en spelen. Van 18.00-01.30 aan 1 stuk gespeeld. Me gericht op de licenses. Moet alleen Spa in de regen nog. Veel op goud maar na die uren spelen was ik meer gericht op het wegspelen tegen desnoods brons.
- Op zich al heel mooi dat het spel er daadwerkelijk op de geplande releasedatum is!!
- Gespeeld met controller. Ik speel met gas/remmen op X en vierkant hetgeen verre van optimaal is aangezien je niet gecontroleerd gas kunt geven en bij veel proeven was dat wel handig geweest.
- Vandaag of morgen dus stoel en TS 300GT weer in de kamer zetten en goud halen
- Vind het weer erg leuk om alles vanaf 0 op te bouwen maar zie vooralsnog niet veel verschil met GT sport
- Er staat in het GT sport forum een lijst met spelers/namen , misschien kan iemand dat ook weer aan dit forum toevoegen zodat degene die dat wil met de mede-forummers kan spelen
- V8 power en superkiwi, goed dat jullie er weer bij zijn hier :-)
De superlicense met de Honda SF19 , prachtig!. Vooral wanneer je begint en de camera als het ware om je auto heen draait, fantastische graphics, en dan door de corkscrew met die bak! :-)
- leuk om te zien dat veel vrienden uit GT sport alweer druk aan de bak zijn met deze nieuwe game, ook internationaal, het is toch een soort verslaving/ziekte haha
- Stom dat je een nickname moet invullen, dacht dat dit een extra naam zou zijn op het scherm maar nu heb ik dus een andere naam dan mn PSN
- 1 keer een vastloper gehad, volledig zwart scherm en moeten herstarten, verder draait het prima
- wordt vervolgd, voeg me maar toe als je wilt: J-A-K-E-88