Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 21:27
thekvnz schreef op zondag 6 maart 2022 @ 08:15:
Ik weet dat het natuurlijk persoonsgebonden is, maar zijn er nog instellingen die de beleving met de PS5 controllers verbeteren? Ik las al ergens om de trilfunctie te verhogen.
Echt meer keuzes heb je ook niet.
Koptelefoon, natuurlijk. Maar dat is op audiovlak.

Ik ga hem na de koffie ook maar weer 'even' aanzetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SensLike
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 20:57
Poehh wat een heerlijke game, ik geniet er elk moment van. De cutscenes die je hebt voordat je een tournament moet rijden zijn adembenemend.

Vanmiddag voor de super licentie, tot nu toe alles goud gehaald al dan niet met veel frustratie. Beetje vals gespeeld voor mezelf heb TCS op IB examen op 1 gehad.

Ultieme beleving voor mij? Headset op (geluid net iets harder), Cockpit view, wobble op 'type 2' en overview informatie enkel op 'Race informatie'... Maakt dit me snel? Nee zeker niet. Maakt dit me genieten? Absoluut!

Samen spelen? PSN: SensLike_

Veel succes/plezier allemaal! :)

PSN: SensLike_

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Track unlocks

spoiler:
The full list of track venues and the Menu Books you need to access them is as follows:

24 Heures du Mans Racing Circuit (Circuit de la Sarthe)
Complete Menu Book 38 (GT Cafe)
Alsace
Complete Menu Book 6 (GT Cafe)
Autodromo Jose Carlos Pace (Interlagos)
Complete Menu Book 28 (GT Cafe)
Autodrome Lago Maggiore
Buy your first car from Used Cars
Autodromo Nazionale di Monza
Complete Menu Book 24 (GT Cafe)
Autopolis
Complete Menu Book 17 (GT Cafe)
Blue Moon Bay Speedway
Complete Menu Book 13 (GT Cafe)
Brands Hatch
Complete Menu Book 2 (GT Cafe)
BB Raceway
Circuit de Barcelona-Catalunya
Complete Menu Book 33 (GT Cafe)
Circuit de Sainte-Croix
Complete Menu Book 31 (GT Cafe)
Circuit de Spa-Francorchamps
Complete Menu Book 30 (GT Cafe)
Colorado Springs
Complete Menu Book 25 (GT Cafe)
Daytona International Speedway
Complete Menu Book 14 (GT Cafe)
Deep Forest Raceway
Complete Menu Book 10 (GT Cafe)
Dragon Trail
Complete Menu Book 21 (GT Cafe)
Fishermans Ranch
Complete Menu Book 36 (GT Cafe)
Fuji International Circuit
Complete Menu Book 17 (GT Cafe)
Goodwood Motor Circuit
Complete Menu Book 2 (GT Cafe)
Kyoto Driving Park
Complete Menu Book 18 (GT Cafe)
High Speed Ring
Complete Menu Book 3 (GT Cafe)
Mount Panorama
Complete Menu Book 18 (GT Cafe)
Northern Isle Speedway
Nurburgring
Red Bull Ring
Sardegna Road
Complete Menu Book 6 (GT Cafe)
Sardegna Windmills
Complete Menu Book 36 (GT Cafe)
Suzuka Circuit
Complete Menu Book 4 (GT Cafe)
Special Stage Route X
Complete Menu Book 26 (GT Cafe)
Tokyo Expressway
Complete Menu Book 8 (GT Cafe)
Trial Mountain
Complete Menu Book 16 (GT Cafe)
Tsukuba Circuit
Complete Menu Book 4 (GT Cafe)
WeatherTech Raceway Laguna Seca
Willow Springs

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Gran Turismo in een notendop. ;)

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dennisdn schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 18:11:
[...]

Ik heb nog wel een punt 7: ligt het aan mij of moeten we wel erg veel klikken. Dialogen regel voor regel wegdrukken, steeds van menukaart, naar wereldkaart, weer terug naar menukaart weer een dialoog doorklikken over de auto’s die ik nét al 3 races gezien heb etc etc. Ik wil gewoon rácen >:)
Je kunt in de opties instellen dat je de text kunt skippen, als je dan bij zo'n dialoog op rondje drukt skipt hij de dialoog van die persoon, gaat ietsjes sneller dan steeds kruisje blijven spammen.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +2 Henk 'm!
(geen idee of de video werkt, op youtube op PC krijg ik al sinds ik hem gister heb geupload een error, op mijn telefoon kan ik hem wel kijken vreemd genoeg)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
v8power67 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 00:41:
Neeeeeeee.... Nu weer een 4 ster en weer de 5000 credits wtf gebeurt er... Krijg letterlijk altijd de slechtste optie. Wat een k.u.t. systeem.
[YouTube: Gran Turismo 7 4 star roulette failure again why???]
Dit is inderdaad om gek van te worden, net als die random auto in GT Sport waar je ook altijd de slechtste kreeg. Ik begrijp ook niet hoe je dit als game-ontwikkelaar een goed idee kan vinden.🤨

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ontzettende_Jan schreef op zondag 6 maart 2022 @ 09:55:
[...]

Dit is inderdaad om gek van te worden, net als die random auto in GT Sport waar je ook altijd de slechtste kreeg. Ik begrijp ook niet hoe je dit als game-ontwikkelaar een goed idee kan vinden.🤨
Beetje jammer wel ja, als je 5 items op een roulette gooit verwacht je dat je 20% kans hebt op ieder item, bij GT is dat echter 80% voor het goedkoopste item en 5% voor de andere 4 items ofzo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Dat loterij ticket bezie ik als extraatje dat mooi meegenomen is, dat is toch geen primair onderdeel van het spel?

Ik volg dat GT Café nu, ik zit in mijn garage al met 30 wagens (+ 1 miljoen credits) en ik heb nog geen rotte cent uitgegeven buiten mijn beginwagen. Blazen jullie dit niet te fel op? -.-

[ Voor 3% gewijzigd door Scifo83 op 06-03-2022 10:06 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scifo83 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 10:04:
Dat loterij ticket bezie ik als extraatje dat mooi meegenomen is, dat is toch geen primair onderdeel van het spel?

Ik volg dat GT Café nu, ik zit in mijn garage al met 30 wagens en ik heb nog geen rotte cent uitgegeven buiten mijn beginwagen. Blazen jullie dit niet te fel op? -.-
Heb jij hem op moeilijk staan? Dan win je niet iedere race met een ongetunede auto, en tunen kost ook aardig wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:34
Kalder schreef op zondag 6 maart 2022 @ 10:06:
[...]

Heb jij hem op moeilijk staan? Dan win je niet iedere race met een ongetunede auto, en tunen kost ook aardig wat.
Dit dus. Vanaf menukaart 8 of 9 merk je ineens dat je moeite hebt om met een ongetunede auto de nummer voorlaatst in te halen. Begon voor mij op Tokyo Expressway.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Kalder schreef op zondag 6 maart 2022 @ 10:06:
[...]

Euh voorlopig nog geen problemen gekend. Zit menukaart 13 denk ik.

Heb heel wat auto's vrijgespeeld met alle licenses op Goud en wat missies gedaan. Zolang de PP van mijn wagen goed zit, doe ik mee voor de overwinning. Voorlopig althans :p

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:58

DarkSide

theres no place like ::1

Nou meelezen in dit topic maakt me gek.
Dus net maar toegevoegd aan winkelwagentje.
Vanmiddag maar even kijken waar jullie het allemaal over hebben.
Eerst even met de controller. Haal later wel het stuurtje van boven.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Echt heel vet dat dit er nu inzit!!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scifo83 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 10:04:

Ik volg dat GT Café nu, ik zit in mijn garage al met 30 wagens (+ 1 miljoen credits) en ik heb nog geen rotte cent uitgegeven buiten mijn beginwagen. Blazen jullie dit niet te fel op? -.-
Wel als ze dus een nieuwe feature voor eerst ooit in een gran turismo daarin verstoppen genaamd engine swaps... Dat is natuurlijk gewoon echt onzin deze op manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:31
Voor de andere n00bs zoals ik. Let goed op banden kopen. Had te weinig geld voor upgrade maar was niet te rijden. Iets betere sportbanden en ik won.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:13

Oxigeon

En zo is dat!

jaydenjarno schreef op zondag 6 maart 2022 @ 10:46:
Voor de andere n00bs zoals ik. Let goed op banden kopen. Had te weinig geld voor upgrade maar was niet te rijden. Iets betere sportbanden en ik won.
Haha leuk dat je dat zegt. Volgens mij de eerste keer als je in de Turing shop komt zegt die kerel dat je moet beginnen met banden kopen dat dat het grootste verschil maakt.

Dus niet alle teksten zomaar doordrukken maar toch maar even lezen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Had het wel gelezen maar niet echt opgeslagen haha. Dacht ik genoeg geld te hebben voor een hele auto uitbouw. Bleek tekort haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• slimme_vogel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23-02-2023

slimme_vogel

PSN: slimme_vogel

Hoe bevalt het tunen bij jullie? Ik merk dat je er wel allerlei spul op kunt gooien, maar deze nog wel moet afstellen. Het aantal mogelijkheden neemt gigantisch toe. Dit gaat diep. Banden is inderdaad een must, maar verder nog geen gouden tip gevonden bij het afstellen. Dit wordt millimeter werk 🤗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:07
Vette game en brengt weer oude tijden naar boven.

Vooralsnog is het tunes bij mij er gewoon opgooien en we zien wel. Banden, remmen en wat uitlaat spul en soms een turbo maken veel verschil.

Verder merk ik dat de triggers moeten hebben met de effecten als je hem helemaal ingedrukt hebt. De abs voel je heel goed als pompen als je de rem niet volle bak in drukt, maar zodra je de trigger helemaal vloert, voel je alleen wat trillen maar meer niet. Dit voel je bij Dirt 5 net wat meer.

Verder, wat een fantastische game zeg. Tot nu toe all licenses op goud en sommige na een aantal keer opnieuw doen.

De Corvette op Willowspring in die lange doordraaien is zonder TC voor mij alsnog niet te halen. Zo weinig grip door die schijt banden die ze er dan opleggen.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 20:33
slimme_vogel schreef op zondag 6 maart 2022 @ 11:04:
Hoe bevalt het tunen bij jullie? Ik merk dat je er wel allerlei spul op kunt gooien, maar deze nog wel moet afstellen. Het aantal mogelijkheden neemt gigantisch toe. Dit gaat diep. Banden is inderdaad een must, maar verder nog geen gouden tip gevonden bij het afstellen. Dit wordt millimeter werk 🤗
Tot gisteren had ik geen flauw idee wat ik moest doen bij tunen, ik gooide er van alles op zonder er bij na te denken. Dan heb ik wat extra geleerd van een vriend welke upgrades net wat belangrijker zijn dan andere maar ook nog geen gouden tips bij het afstellen. Al die cijfertjes bij autoinstelling zijn wel wat intimiderend vind ik. Die laat ik dan ook gewoon zo staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Sluuz schreef op zondag 6 maart 2022 @ 10:09:
[...]

Dit dus. Vanaf menukaart 8 of 9 merk je ineens dat je moeite hebt om met een ongetunede auto de nummer voorlaatst in te halen. Begon voor mij op Tokyo Expressway.
Als je goed investeert heb je weinig geld nodig. Met minimale investering kan ik gewoon 1ste worden en ik heb de handicap op expert (moeilijk) staan. Veel credits haal je ook door de licenties of andere opdrachten. Er is veel meer geld te verdienen dan alleen de missies vanuit het café. Als je daar eerst tijd in investeert heb je meer dan genoeg credits en zit je nooit zonder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
Verwijderd schreef op zondag 6 maart 2022 @ 11:40:
[...]

Als je goed investeert heb je weinig geld nodig. Met minimale investering kan ik gewoon 1ste worden en ik heb de handicap op expert (moeilijk) staan. Veel credits haal je ook door de licenties of andere opdrachten. Er is veel meer geld te verdienen dan alleen de missies vanuit het café. Als je daar eerst tijd in investeert heb je meer dan genoeg credits en zit je nooit zonder.
Eens. Moeilijkheidsgraad op max en 200k in de plus tot nu toe. 2 auto's nieuw gekocht, verder slim tunen (pp vs credits).

Roulette is puur bonus, om te weten of het rigged is zul je toch 10.000x moeten draaien om iets te concluderen over rondom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Zo vandaag eigen auto's nagemaakt. Met kentekenplaat en al. Om te schamen hoeveel tijd het namaken van de platen heeft gekost. B)

Is er geen optie om decal layers samen te voegen en dupliceren?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegene die het lastig vinden om IB-10 op goud te halen: kijkde demonstratie en let er vooral op met welke snelheid hij de bochten neemt. Dus rem af tot die snelheid en neem de bocht. Let er ook goed op waar hij de bocht pakt, je pakt al veel tijd als je in de laatste bocht over het gele verdrijvingsvak heen rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:23
Er wordt vandaag veel door anderen gebruik gemaakt van internet waardoor ik die 100 GB niet ff binnen kan halen. Dan maar doordeweeks als de rest uit huis is pff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:17
Kuhr89 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 11:26:
De Corvette op Willowspring in die lange doordraaien is zonder TC voor mij alsnog niet te halen. Zo weinig grip door die schijt banden die ze er dan opleggen.
Deze wilde gisteren bij mij ook niet lukken, straks weer een nieuwe poging wagen 8)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vlammen uit de uitlaat hadden ze na een hele lange tijd ook aan GT Sport toegevoegd, maar klopt dat het er in het begin niet was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kalder schreef op zondag 6 maart 2022 @ 12:54:
[...]

Vlammen uit de uitlaat hadden ze na een hele lange tijd ook aan GT Sport toegevoegd, maar klopt dat het er in het begin niet was.
Klopt maar niet zoals nu met dus die anti lag dat als je van gas afgaat hij turbo op druk houd door edtra benzine te blijven inspuiten. En daardoor dus ook als je van gas afgaat hij heel de tijd aan het vlammen is. Vind wel een brute toevoeging en klinkt dik en visueel ook gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yeey, ik mag voor het eerst een race doen op de Nordschleife :> Porsche cup is volgens mij de eerste cup waar een maximaal PP aangegeven wordt, had bij de eerste race op Spa best moeite om te winnen, pas in de laatste ronde werd ik eerste

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kun je de intro’s van een championship eigenlijk nog ergens terugkijken?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 07:58

RBH

Die international A license is toch best tricky. Zit nu bij degene op Le Mans met die Toyota. Kom maar niet in de buurt van goud…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithrandirrr
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:53
RBH schreef op zondag 6 maart 2022 @ 13:21:
Die international A license is toch best tricky. Zit nu bij degene op Le Mans met die Toyota. Kom maar niet in de buurt van goud…
Dat is ook de eerste waar ik serieus moeite mee heb!

One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live... and too rare to die…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:51
De adaptive triggers functie is wellicht heel erg leuk in GT7
echter ik krijg er behoorlijk last van in mijn schouders van.

Zijn er nog meer die hier last van hebben ?

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Meer mensen die af en toe van de game disconnecten of ben ik echt de enigste? Gekke is dat mijn ps wel verbonden blijft met het internet. Gok dus dat het aan de servers ligt ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kalder schreef op zondag 6 maart 2022 @ 12:59:
Yeey, ik mag voor het eerst een race doen op de Nordschleife :> Porsche cup is volgens mij de eerste cup waar een maximaal PP aangegeven wordt, had bij de eerste race op Spa best moeite om te winnen, pas in de laatste ronde werd ik eerste
Wat een gave race was dat, maar moest wel even regenbandjes kopen, er was veel regen :) en met slicks door de regen is zo goed als onmogelijk....
Wel erg leuk om te zien dat de AI ook foutjes maakt zonder dat je ze ramt :D

[ Voor 7% gewijzigd door Kalder op 06-03-2022 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cazzie schreef op zondag 6 maart 2022 @ 13:28:

Last van je schouders ? Dat is wel een bijzondere moet ik eerlijk zeggen. ie niet meteen een verband, maar ben ook geen kenner van het menselijk lichaam verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kalder schreef op zondag 6 maart 2022 @ 13:30:
[...]

Wat een gave race was dat, maar moest wel even regenbandjes kopen, er was veel regen :) en met slicks door de regen is zo goed als onmogelijk....
Wel erg leuk om te zien dat de AI ook foutjes maakt zonder dat je ze ramt :D
Ja had net een race met mn a45 amg op nordschleife en had race hard eronder. Was opzich wel te doen zolang ik op de racelijn bleef, iets ernaast en het was schaatsen.. wel vet. En toch gewonnen ondanks wat spins hier en daar :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:51
v8power67 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 13:33:
[...]

Last van je schouders ? Dat is wel een bijzondere moet ik eerlijk zeggen. ie niet meteen een verband, maar ben ook geen kenner van het menselijk lichaam verder.
Met GT Sport had ik er geen last van terwijl ik flink wat uurtjes daar mee gespeeld heb.
Inmiddels heb ik de adaptive triggers uit gezet, hopen is dat het ongemak weg ebt.

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
GT rookie hier…

Zijn de vouchers die je krijgt pre-rolled en kun je ze het beste gelijk uitpakken of kun je beter wachten tot tunen echt nut heeft?

De eerste mazda die je koopt krijg je direct ook uit het menu met de eerste drie races. Heeft het nut om de dubbele auto te bewaren of gewoon verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cazzie schreef op zondag 6 maart 2022 @ 13:28:

Het helpt om het op te bouwen. Dus de adaptieve triggers minder krachtig te zetten en elke keer wat omhoog te schroeven. Je gebruikt spieren die je normaal niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok...... als er staat 650 of minder PP, is het dus niet 650 of minder maar alleen minder, heb mijn Porsche op precies 650PP gekregen en mag niet meedoen aan de race met max 650PP :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 20:06
Heb mijn eerst 130 Km erop zitten en ben nog steeds GT7 aan het ontdekken. Hier gaan veel uren in zitten.
Vind echt een gaaf spel en ziet er gelikt uit.

Speel met een playseat icm de thrustmaster 150. Werkt verassend goed in GT7 maa misschien later eens upgraden naar een DD stuur.

Helaas heb ik niet alle tijd van de wereld maar zal de ps5 vaker aanzetten dan voorheen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:41
Oei wat een leuk spel ,nu wat aan rommelen met gevoeligheid controller ..

Muziekrally is verassende leuken verslavend ....dam 8 meter te kort voor goud dan loop je wel te schelden..... geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gandalf68 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 14:04:
Oei wat een leuk spel ,nu wat aan rommelen met gevoeligheid controller ..

Muziekrally is verassende leuken verslavend ....dam 8 meter te kort voor goud dan loop je wel te schelden..... geweldig
Scheldtirades... Ja, GT7 heeft tot nu toe wel een handje van die dingen uit te lokken haha, krijg het momenteel niet voor elkaar om met de 911 GT3 (997) '09 over Lago Maggiore te racen, die hoge snelheid slingers gooien me continu in het rond haha.
GT Sport was wat dat betreft echt VEEEEEEL vergefelijker, de meeste auto's hadden daar altijd wel grip op hoge snelheid en je kon er altijd vrij makkelijk doorheen denderen, dat is wel even anders in GT7

[ Voor 15% gewijzigd door Kalder op 06-03-2022 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Rivanov schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 19:52:
Holyshit. Voor wie cockpitview gebruikt net als ik. Zet Wobble op 2 en ga op de Nordschleife rijden.

_O_ _O_ _O_
Ik heb de wobble nu ook op 2 staan, geeft wel een intensere ervaring wat mij betreft. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanGreen
Kalder schreef op zondag 6 maart 2022 @ 13:47:
Ok...... als er staat 650 of minder PP, is het dus niet 650 of minder maar alleen minder, heb mijn Porsche op precies 650PP gekregen en mag niet meedoen aan de race met max 650PP :/
Goed om te weten. Gelukkig kun je makkelijk wat ballast erbij doen en 1 pp zakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:11
Gisteravond na flink veel schelden voor het eerste rijbewijs alles op goud gehaald met stuur. Vond het behoorlijk pittig maar toen het uiteindelijk was gelukt voelde dat wel tof.

Meer mensen hier die racen met een G29? Welke FFB instellingen gebruiken jullie? Ik speel er steeds een beetje mee maar kom er niet helemaal uit wat nou ‘goede’ waarden zijn.

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Hoe verslaafd kun je zijn aaan een spel. Ongelofelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15-09 10:05
Als je retry doet tijdens de rijbewijzen, tellen ze dit dan wel op bij je dagelijkse kilometers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:24
tsjonge, die circuit ervaringen optie is wel gaaf zeg, zo leer je een circuit echt wel tot op de milimeter kennen.

Zat dit ook in vorige Gran Turismo's?
(ik heb dat nooit gedaan in alle eerder gt's in ieder geval)

dat vind ik wel erg sterk aan de menukaarten opzet, je haalt zo echt wel alles uit GT kwa kennis van wat er mogelijk is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• j-a-k-e-88
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15-08 23:21

j-a-k-e-88

BMW 328i

Ok, we zijn los! ff wat dingen samenvatten:

- historie: speel al vanaf GT 1 alle Gran Turismo's
- aanschaf: geen PS 5 kunnen bemachtigen nog dus de PS 4 pro draait em. Besteld bij cool blue voor 56 euro, vond verschil met digitaal 70 euro best fors. Postbode gister gemist , afhalen maandag na 15.00 uur..... balen. Om 16.00 uur bericht dat het spel al bij PostNL punt zou liggen. Halen, installeren en spelen. Van 18.00-01.30 aan 1 stuk gespeeld. Me gericht op de licenses. Moet alleen Spa in de regen nog. Veel op goud maar na die uren spelen was ik meer gericht op het wegspelen tegen desnoods brons.
- Op zich al heel mooi dat het spel er daadwerkelijk op de geplande releasedatum is!!
- Gespeeld met controller. Ik speel met gas/remmen op X en vierkant hetgeen verre van optimaal is aangezien je niet gecontroleerd gas kunt geven en bij veel proeven was dat wel handig geweest.
- Vandaag of morgen dus stoel en TS 300GT weer in de kamer zetten en goud halen
- Vind het weer erg leuk om alles vanaf 0 op te bouwen maar zie vooralsnog niet veel verschil met GT sport
- Er staat in het GT sport forum een lijst met spelers/namen , misschien kan iemand dat ook weer aan dit forum toevoegen zodat degene die dat wil met de mede-forummers kan spelen
- V8 power en superkiwi, goed dat jullie er weer bij zijn hier :-)
De superlicense met de Honda SF19 , prachtig!. Vooral wanneer je begint en de camera als het ware om je auto heen draait, fantastische graphics, en dan door de corkscrew met die bak! :-)
- leuk om te zien dat veel vrienden uit GT sport alweer druk aan de bak zijn met deze nieuwe game, ook internationaal, het is toch een soort verslaving/ziekte haha
- Stom dat je een nickname moet invullen, dacht dat dit een extra naam zou zijn op het scherm maar nu heb ik dus een andere naam dan mn PSN
- 1 keer een vastloper gehad, volledig zwart scherm en moeten herstarten, verder draait het prima
- wordt vervolgd, voeg me maar toe als je wilt: J-A-K-E-88

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanGreen
Sleeon schreef op zondag 6 maart 2022 @ 14:28:
Als je retry doet tijdens de rijbewijzen, tellen ze dit dan wel op bij je dagelijkse kilometers?
Lijkt me wel, alleen weet ik het niet zeker van de rijbewijzen. Bij de missies in ieder geval wel zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PL-Xyn8r83Ksr2Qq7qNg6a18r-M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wYD6EME99wkJqAk9rYHqEbmm.jpg?f=fotoalbum_large
Holy crap eindelijk!!! Net 3x een 4 sterren roulette geopend 2x laagste wat er mogelijk was en 2e de 2jzgte motor. Alleen de catch is.... Kan alleen in een silvia s15 blijkbaar....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
Ja die tellen gewoon door,ik had net 54KM voor 1 license. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
die details zijn ook wel gaaf op die circuits, bijvoorbeeld als je een race niet start op een circuit dan krijg je dat filmpje van al die circuit punten. Als je dan je muziek uit hebt gezet in het menu dan vallen je allerlei details op. Bijvoorbeeld in Monza hoor je dan die auto's racen met op de achtergrond enorm veel verschillende vogels in de bomen. Al dat soort subtiele dingen maken het echt wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
RBH schreef op zondag 6 maart 2022 @ 13:21:
Ik heb zojuist m’n steering sensitivity op 5 gezet en dat scheelt een hoop ik hoe snel je in kunt sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
-kan ik auto's verkopen?

-kan ik een gekochte onderdeel verwijderen? Want soms heb ik net iets teveel pp om aan een race te beginnen? Kan ik de pp verlagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
Farabi schreef op zondag 6 maart 2022 @ 15:05:
-kan ik auto's verkopen?

-kan ik een gekochte onderdeel verwijderen? Want soms heb ik net iets teveel pp om aan een race te beginnen? Kan ik de pp verlagen?
Verkopen kan niet afaik.

pp verlagen kan door ballast te kopen en in te stellen of een vermogenslimiter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja alles wordt meegenomen voor de dagelijkse kilometers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robinez
Farabi schreef op zondag 6 maart 2022 @ 15:05:
-kan ik auto's verkopen?

autos verkopen kan volgens mij niet. De onderdelen aanpassen kan voor de race in het tunings gedeelte, daar kun je alles veranderen wat je maar wil. Dit zit voor de race naast de start knop (instellingen heet die knop), daar kun je kiezen voor auto instellingen en dan gedetailleerde instellingen. Via vierkantje krijg je een uitleg per onderdeel van je auto in dat scherm. Daar kun je ook weer onderdelen aanpassen en zo je pp verlagen of verhogen als je betere onderdelen hebt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:46
j-a-k-e-88 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 14:39:
- Gespeeld met controller. Ik speel met gas/remmen op X en vierkant hetgeen verre van optimaal is aangezien je niet gecontroleerd gas kunt geven en bij veel proeven was dat wel handig geweest.
Snap ik niet. Waarom speel je dan met X en Vierkant ? Je bent al de 2de hier die nog speelt met de controls van GT1 :p. Ja, het duurt wel ettelijke uren eer je gewoon bent aan L2 en R2 voor remmen en gas geven, maar dat gaat zoveel beter dan met de knoppen, exact voor de reden die je zelf al opgeeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
robinez schreef op zondag 6 maart 2022 @ 14:38:
tsjonge, die circuit ervaringen optie is wel gaaf zeg, zo leer je een circuit echt wel tot op de milimeter kennen.

Zat dit ook in vorige Gran Turismo's?
(ik heb dat nooit gedaan in alle eerder gt's in ieder geval)

dat vind ik wel erg sterk aan de menukaarten opzet, je haalt zo echt wel alles uit GT kwa kennis van wat er mogelijk is.
Circuit Experience zat in ieder geval ook in Sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:00
j-a-k-e-88 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 14:39:
- V8 power en superkiwi, goed dat jullie er weer bij zijn hier :-)
Ik lees hier slechts mee en post af en toen eens wat, daarnaast kijk ik regelmatig wat streams.
Zelf speel ik de game niet en dat zit ook niet in de planning (ACC heeft mijn zin in GT weggenomen) ;)

Have fun Jake! 8)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j-a-k-e-88
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15-08 23:21

j-a-k-e-88

BMW 328i

Twixie schreef op zondag 6 maart 2022 @ 15:19:
[...]

Snap ik niet. Waarom speel je dan met X en Vierkant ? Je bent al de 2de hier die nog speelt met de controls van GT1 :p. Ja, het duurt wel ettelijke uren eer je gewoon bent aan L2 en R2 voor remmen en gas geven, maar dat gaat zoveel beter dan met de knoppen, exact voor de reden die je zelf al opgeeft.
haha ja dat kloot, maar daarom heb ik stuur+ stoel, maar die moet ik weer even installeren. Met die oude settings op de controller kom ik wel een heel end op de meeste tracks maar als er teveel power in de auto zit of op een natte baan dan is het kansloos.

Nadeel van het stuur is dan weer dat de handbrake lastig te bedienen is. Die is op de controller voor de rally's wel handig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• indobesar
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-07-2023
Hier ook een enhousiaste GT7 speler. Man, wat gaaf!! Wel tikkie lastiger dan GT5 op de PS3.

Vraagje, kan ik mijn PS-account ook koppelen aan andere gebruikersprofiel op de PS5?
Het idee is dat mijn zoontje zelf races, licenties, etc kan rijden op zijn profiel.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flip_eg4
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 24-03 15:17

flip_eg4

Youtube: PhMotorsports

YouTube: Gran Turismo 7 PS5 4K BMW M3 2007 Nurburgring BTG 7.29 Fanatec CSL E...

[YouTube: Gran Turismo 7 PS5 4K BMW M3 2007 Nurburgring BTG 7.29 Fanatec CSL Elite]

Duurde een tijdje maar ik heb dan ook de nurburgring ontgrendeld.

[ Voor 18% gewijzigd door flip_eg4 op 06-03-2022 16:57 ]

https://www.youtube.com/@PhMotorsports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Superkiwi schreef op zondag 6 maart 2022 @ 15:41:
[...]

Ik lees hier slechts mee en post af en toen eens wat, daarnaast kijk ik regelmatig wat streams.
Zelf speel ik de game niet en dat zit ook niet in de planning (ACC heeft mijn zin in GT weggenomen) ;)

Have fun Jake! 8)
Is acc dan zoveel beter?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:00
Wat is beter? GT doet wat GT altijd gedaan heeft (GT Sport even buiten beschouwing gelaten) en doet dat uitstekend. ACC is een ander soort racegame, eigenlijk kun je ze niet met elkaar vergelijken.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Superkiwi schreef op zondag 6 maart 2022 @ 16:13:
[...]

Wat is beter? GT doet wat GT altijd gedaan heeft (GT Sport even buiten beschouwing gelaten) en doet dat uitstekend. ACC is een ander soort racegame, eigenlijk kun je ze niet met elkaar vergelijken.
GT Sport en ACC kon je inderdaad moeilijk vergelijken, ik heb bij GT7 wel echt veel meer het idee een simulator aan het besturen te zijn dan bij GT Sport. De physics hebben echt een hele goede update gehad als je het mij vraagt!
Het simcade is er naar mijn mening wel af, het is naar mijn idee veel meer simulator dan GT Sport was.

Vooral met een DD race stuurtje is het echt een puur genot om te rijden :D De GT DD Pro was al een upgrade bij GT Sport ten opzichte van de G29, maar de FFB heeft ook echt wel de nodige improvements gehad in GT7 :D

[ Voor 13% gewijzigd door Kalder op 06-03-2022 16:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
indobesar schreef op zondag 6 maart 2022 @ 16:06:
Hier ook een enhousiaste GT7 speler. Man, wat gaaf!! Wel tikkie lastiger dan GT5 op de PS3.

Vraagje, kan ik mijn PS-account ook koppelen aan andere gebruikersprofiel op de PS5?
Het idee is dat mijn zoontje zelf races, licenties, etc kan rijden op zijn profiel.

Bedankt!
Maak een 2e account voor je zoontje aan, zet op de PS5 op je main account "Console delen en offline spelen" aan (settings > gebruikers en accounts > anders > ... ) als het goed is moet je nu op je tweede account alle games kunnen spelen die je op je hoofd account gekocht hebt.
Met een disc heb je dat natuurlijk niet nodig, dan volstaat alleen een tweede account al.
Je hebt voor deze game ook geen PS+ nodig voor zover ik begrepen heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RBH

RBH

Kuhr89 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 15:03:
[...]

Ik heb zojuist m’n steering sensitivity op 5 gezet en dat scheelt een hoop ik hoe snel je in kunt sturen.
Speel je met controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:32
Twixie schreef op zondag 6 maart 2022 @ 15:19:
[...]

Ik voel het wel dat die switch voor hun nu lastig te maken is.Hun houden vast aan die classic GT manier van besturing wat ook wel weer grappig is terug te lezen.

Conclusie: Mooi dat iedereen deze game kan spelen zoals hij wil. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij de PS2 had je tenminste nog druk gevoelige knopjes, tegenwoordig is het gewoon puur aan / uit.
Snap ook niet dat mensen niet willen leren om met L2/R2 te gassen en remmen, ja het kost wat moeite om het onder de knie te krijgen, maar daarna heb je wel veel meer controle over je auto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arumes
  • Registratie: Juni 2014
  • Niet online
Net m'n eerste crash gehad na mijn eerste Daily Race. Direct na het einde van de race een zwart scherm, en verder niks meer. :-( Iemand enig idee wat er dan met SR en DR gebeurt?

Oh ja, die gouden licenties gisteren is niet gelukt. Heb alles goud behalve S-10, daar ben ik op zilver blijven hangen. Heerlijk realistisch hoor zo'n halfnat rondje Spa, maar dat had ik best verderop in het spel tegen willen komen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Waar is van sta te kijken is dat deze AAA race game het op Twitch niet zo top doet.11,9K kijkers op dit tijdstip is bijna extreem weinig voor een nieuwe game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:17
Heb net GT7 gehaald. Ben niet echt van het complexe qua auto instellingen, dus weten of kennen jullie een (standaard) lijst over wat te kopen in de Tuning Shop om het maximale eruit te halen voor zo weinig mogelijke credits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:03
jori040 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 17:01:
Waar is van sta te kijken is dat deze AAA race game het op Twitch niet zo top doet.11,9K kijkers op dit tijdstip is bijna extreem weinig voor een nieuwe game.
Denk dat het komt omdat het racegenre minder spreekt bij de grote groep dan een adventure game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Gewoon eerst de banden upgraden dan doe je al vooraan mee.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Le Mans ook unlocked. Heb nu alle circuits.
Nu bezig met de laatste Menubook en dan heb ik die allemaal gedaan.

Ga ik me daarna focussen op waarschijnlijk de Circuit Experiences. :)

Eerst m’n armen laten rusten na 3 dagen non stop GT met Motion Steering. :+

[ Voor 18% gewijzigd door Rivanov op 06-03-2022 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:33
jori040 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 17:01:
Er waren wel een paar wat grotere streams op YouTube zitten dit weekend.

Maar kan me voorstellen dat de fanbase wat minder streams kijkt gezien het type spel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Philip Ross
Oxigeon schreef op zondag 6 maart 2022 @ 17:04:
Gewoon eerst de banden upgraden dan doe je al vooraan mee.
Die zijn wel behoorlijk duur meestal.

Goedkope upgrades die flink helpen zijn bijvoorbeeld remmen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:02

Maximus

There is no substitute

Ben nu dik 10 uur in GT7 bezig op de PS4Pro. Ben heel blij dat PD de game ook voor de PS4 (Pro) heeft uitgebracht. Ik speel hem op de Pro. Wat een geweldige game is het toch.

Ben druk bezig met alle Menu Books, en hobbel richting een mooie verzameling auto's. Voel mij met de oude bekende tracks weer even op de PS2/3 met de GT-games van destijds. Soms is de game vermakelijk, soms is het erg lastig. Geniet er elke seconde van, geweldig wat PD weer te maken van deze game op toch de oude hardware wat de PS4 (Pro) is.

Ik ben wederom fan :D

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Philip Ross schreef op zondag 6 maart 2022 @ 17:08:
[...]

Die zijn wel behoorlijk duur meestal.

Goedkope upgrades die flink helpen zijn bijvoorbeeld remmen.
Met banden bedoel ik gewoon de zachte sport bandjes. Kosten onder de 4k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
flugelisoke schreef op zondag 6 maart 2022 @ 17:04:
[...]

Denk dat het komt omdat het racegenre minder spreekt bij de grote groep dan een adventure game.
Daar lijkt het idd op ja.

Forza Horizon 5 [dan wel arcade racer] deed het wel heel goed bij launch.Ik vermoed dat Horizon qua concept meer van deze tijd is dan GT7.

Puur persoonlijk ben ik zeer tevereden met deze toch wel old-school achtige racer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
Oxigeon schreef op zondag 6 maart 2022 @ 17:10:
[...]

Met banden bedoel ik gewoon de zachte sport bandjes. Kosten onder de 4k
Ah ja, dat is wel slim. Dacht dat je de racing banden bedoelde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arumes schreef op zondag 6 maart 2022 @ 17:00:
Net m'n eerste crash gehad na mijn eerste Daily Race. Direct na het einde van de race een zwart scherm, en verder niks meer. :-( Iemand enig idee wat er dan met SR en DR gebeurt?
Bij GT Sport kreeg je nog wel eens een flinke verlaging daarvan, bij GT7 geen idee, nog geen game-crash mee gemaakt, wel een hoop auto crashes :X
Ohjawel trouwens, vannacht mijn PS5 in rust stand laten staan en vanochtend melding dat er iets was fout gegaan met de systeemsoftware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Kalder schreef op zondag 6 maart 2022 @ 17:16:
[...]

Bij GT Sport kreeg je nog wel eens een flinke verlaging daarvan, bij GT7 geen idee, nog geen game-crash mee gemaakt, wel een hoop auto crashes :X
Ohjawel trouwens, vannacht mijn PS5 in rust stand laten staan en vanochtend melding dat er iets was fout gegaan met de systeemsoftware.
Die foutmelding in de systeemsoftware heb ik vrijwel elke dag. Geen idee qat daar fout gaat. Stuur hem altijd netjes door naar Sony. Die mogen niet komen onder het gamen natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah net even getest wat er gebeurd als je de game beëindigd tijdens een kampioenschap, de game gaat gelukkig gewoon als eerste weer verder met het kampioenschap :)

Overigens hoor ik zo veel vette muziek in de game dat ik toch lichtelijk spijt begin te krijgen dat ik niet de 25th AE gekocht heb... Had die soundtrack best willen hebben :-( Alleen kun je die soundtrack vervolgens ook opslaan als .mp3tjes o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
RBH schreef op zondag 6 maart 2022 @ 16:39:
[...]

Speel je met controller?
Yep. Heb het idee dat het tegensturen bij deze game net wat anders verloopt dan in GTs.

Loop ik nog wat mee te klooien. Veel sneller een tankslapper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Kuhr89 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 17:41:
[...]

Yep. Heb het idee dat het tegensturen bij deze game net wat anders verloopt dan in GTs.

Ah oké. Ik heb nu alle licenses van International A gehaald op goud met uitzondering van het examen. Dat gaat nog een hel worden. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

DeVliegendeNLer schreef op zondag 6 maart 2022 @ 17:03:
Heb net GT7 gehaald. Ben niet echt van het complexe qua auto instellingen, dus weten of kennen jullie een (standaard) lijst over wat te kopen in de Tuning Shop om het maximale eruit te halen voor zo weinig mogelijke credits?
Focus primair op banden. Dat maakt veel verschil.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Arumes
  • Niet online
Kuhr89 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 17:41:
[...]

De besturing is inderdaad flink moeilijker geworden. Maar dat was bij GTS in het begin ook. Met name MR-auto's waren met een controller gewoon niet te doen. Polyphony heeft dat een paar maanden wel aangepast. Dat zie ik bij GT7 ook nog wel gebeuren...

Trouwens leuk dat Amsterdam ook in de Scapes beschikbaar is. Kan ik m'n creaties voortaan op eigen bodem laten zien. In dit geval eentje voor behandeling, en een erna. :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3vGf5J7EfYCv_gcXezKvL90E9uo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gsEuTBMsaIXX9uDbgc9w5juw.webp?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door Arumes op 06-03-2022 18:02 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Heb het idee dat er iets niet klopt in de banden physics. Teveel autos die in standaard trim al zo belabberd rijden. Maar dan geef je ze beter banden en niet eens meer power ben het abrubte oversturen blijft. Denk dat deze game veel patches tegemoet gaat zien.
Speel met alle assists uit op abs default na. Maar in veel autos ia het gewoon niet te doen. Zelfs 4wd autos die driften als een malle.
Mijn broertje heeft sinds kort een mercedes a45 amg. In dit spel zit de pre facelift maar verder is ie ong zelfde. Maar ding in gt7 drift constant nou in het echt lukt dat niet. Is juist onderstuur gevoelig. Plus heeft een 4matic die pas inslaat als de voorwielen grip verliezen wat in gt7 ook niet gesimuleerd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Laatst online: 18:27
Zijn er al manieren bekend om credits te farmen? Kom zelf niets tegen wat een beetje opschiet en zou graag wat wagens willen kopen. Wil de Mazda 787B maar die is enkel nu en dan te koop en heb daar dus ook credits voor nodig. Heb 4 miljoen nu maar dat is vanwege de preorder.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuhr89
v8power67 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 18:14:
Heb het idee dat er iets niet klopt in de banden physics. Teveel autos die in standaard trim al zo belabberd rijden. Maar dan geef je ze beter banden en niet eens meer power ben het abrubte oversturen blijft. Denk dat deze game veel patches tegemoet gaat zien.
Speel met alle assists uit op abs default na. Maar in veel autos ia het gewoon niet te doen. Zelfs 4wd autos die driften als een malle.
Mijn broertje heeft sinds kort een mercedes a45 amg. In dit spel zit de pre facelift maar verder is ie ong zelfde. Maar ding in gt7 drift constant nou in het echt lukt dat niet. Is juist onderstuur gevoelig. Plus heeft een 4matic die pas inslaat als de voorwielen grip verliezen wat in gt7 ook niet gesimuleerd word.
Ik speel precies hetzelfde als jij doet. Twijfelde zelfs om die counter steering aan te zetten, want sommige zijn niet te doen.

Wel zie ik dat zodra je achter uitbreekt, het stuur bijna automatisch al in de tegenstuur stand staat voordat je zelf de joystick naar de tegenstuur modus drukt.

Paar patches verder en het komt wel goed.

Vooralsnog alles goud tot met de helft van IA zonder de assists aan te zetten, behalve bij eerder genoemde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Wat spelen jullie als.single player? Ik voornamelijk de menukaarten. Das dus veel verzamelen enz. Ben wel benieuwd

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op zondag 6 maart 2022 @ 18:17:
Zijn er al manieren bekend om credits te farmen? Kom zelf niets tegen wat een beetje opschiet en zou graag wat wagens willen kopen. Wil de Mazda 787B maar die is enkel nu en dan te koop en heb daar dus ook credits voor nodig. Heb 4 miljoen nu maar dat is vanwege de preorder.
Sunday cup 600 op daytona speedway. Dikke amerikaanse bak pakken die kneiter hard loopt maar ook de bochten volgas kan nemen. Heb zelf de viper gts'02 ervoor.
Ergens 800pk en voor en achter downforce erop( voorlip en spoiler) deze niet te hoog maar ook niet te laag ivm grip verlies in bochten plus loopt ergens 350+ en kan hele baan volgas. En dan kan je binnen 2:07 ong 22500 ofzo verdienen mits clean race bonus halen anders 15000.

[ Voor 3% gewijzigd door v8power67 op 06-03-2022 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Lekker Ventje schreef op zondag 6 maart 2022 @ 18:17:
Wat kost de Mazda 787B?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jeedie
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-09 08:22
v8power67 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 18:14:
Wat wel gek is, is dat dit beter klopt met de realiteit. Banden die beter plakken (semi slicks of slicks) zijn minder progressief en verliezen veel heftiger grip als je over de limiet gaat. Die limiet hoort dan wel verder te liggen.

Normale straatbanden zijn in het echt het meest progressief en controleerbaar.
Pagina: 1 ... 15 ... 74 Laatste

Let op:
Samen rijden met andere Tweakers? Zie daarvoor deze lijst: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69