Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDuJa
  • Registratie: Mei 2016
  • Nu online
Dit is mijn eerste GT sinds de PS2. Heel erg veel zin in! Is altijd wel leuk om de license tijden te vergelijken, dus voeg mij ook maar toe. PSN: TheDuJa :). Ik speel met controller.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Ik had net 100.000 credits uit een *** lottery ticket. Da’s het betere werk.

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 21:04
Wat doen jullie eigenlijk met assists?

De wat tragere auto's allemaal zonder gereden maar nu ik bij de snellere auto's kom is TC1 toch wel erg fijn. Mijn insteek was alles uit, maar met iRacing en ACC heb ik ook TC en ABS aan want de auto's hebben dat gewoon natuurlijk. De ABS heb ik overigens nog steeds uit in GT7, deze grijpt vrij zwaar in op de laagste stand al had ik het idee. Traction Control kan je mooi tijdens het rijden aanpassen, dus die heb ik standaard op 0 en af en toe geef ik die dan even een tikje naar 1 op het moment en 1 voelt wel goed aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs_
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05 15:58
MTH-34 schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 11:53:
Zijn er meer mensen waarbij de code van TopGear niet werkt? Ik moet een upgraden kopen voor de PS5....? De code is eenmalig ingevoerd en ik bezit niet eens meer een PS4...[Afbeelding]
Ik kon kiezen na het invoeren van de code, ik heb 'gewoon' de PS5 versie. Je hebt niet per ongeluk de verkeerde versie aangeklikt? (Al zou ie zelfs dan eigenlijk moeten snappen dat de code voor beide is)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ontzettende_Jan schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 12:52:
Ik had net 100.000 credits uit een *** lottery ticket. Da’s het betere werk.
Heb enkel 10.000 of 5.000 ontvangen telkens. Nog nooit een auto of een tuning part.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
Ik 1 keer een Subaru BRZ. Verder credits ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
1x een tuning part en verder 2K of 5K. Ik was wel net blut om dat ik een Legendary Car gekocht had, misschien had dat er iets mee te maken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
[YouTube: Gran Turismo 7 Alfa DTM time trial at Monza]

Monza in GT7 is echt spectaculair. Beste versie die ik ooit ben tegen gekomen in een race game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:23
Smok3yNL schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 12:07:
[...]

Oh wat grappig. Daar ga ik vanavond voor het eerst heen. Standaard race van 1 uur op Melbourne. Ben benieuwd!
Veel plezier! Heb er erg van genoten. Uiteindelijk tweede geworden omdat een achterligger die ik inhaalde me van de baan beukte, dat was een beetje jammer. Verder erg toffe ervaring.

Ontopic: Welke FFB settings hebben G29 bezitters hier ingesteld in de game?

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Ik had net toch een prachtig moment: Final race van Asian-oceania championship, mount panorama. Final lap bergafwaarts achter de NSX, terwijl het steeds donkerder werd. Halverwege beneden was het pikke donker en ineens ook mist :o moest proberen de bochten te zien en de NSX passeren. Super vet.

Filmpje gemaakt van de replay.

[ Voor 11% gewijzigd door FMS op 05-03-2022 14:27 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

_Apache_

For life.

Het klassieke grinden is weer terug. Je license test maar opnieuw en opnieuw doen omdat je beste tijd nog een paar duizendste van "Gold" af is.. :+

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

_Apache_ schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 14:05:
Het klassieke grinden is weer terug. Je license test maar opnieuw en opnieuw doen omdat je beste tijd nog een paar duizendste van "Gold" af is.. :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/83WxCdxPNqiomBzdPIjouWBwDII=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1uhGac8qT3EddJH8AXJ3yQVL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0FKFNdDnL1BvBkZ-Lhow8fG10zw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ncNqjJMhDjsBCG2QrxcLbJJA.jpg?f=fotoalbum_large

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:17
_Apache_ schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 14:05:
Ik had dit bij sommige van national B al😅
Deze amateur moet nog wel het een en ander leren.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VirinR schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 11:42:

De graphics zijn fantastisch, ik speel met raytracing en merk niets van een lage framerate (bij Spider-Man Miles Morales had ik hier ook geen last van). De besturing met L2 en R2 knoppen was even wel even wennen maar het werkt veel beter dan met de X- en []-knop dankzij de adaptieve triggers. Ik heb, voor mijn gevoel, de auto meer onder controle dan met GT Sport. De nieuwe trilfunctie is ook enorm nuttig dus voor mij is het al een geweldige aankoop! In de instellingen van het spel heb ik de trilfunctie nog wat hoger gezet en dat maakt een nog groter verschil.
Je weet dat er alleen raytracing is in de replay? Voor de gameplay heb je geen keuze en is het altijd 4K60 zonder RT

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:42
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K7F35YLgpHP5S-HU9iOJN2HCeIc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bKTt0nliYRMsXVoSJv94lOyh.jpg?f=fotoalbum_large

Scapes zijn echt heerlijk weer!

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-09 21:24
Die A9 is een hel. Ik kom maar niet aan het goud bij die test.

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Marcievg schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 14:27:
[...]

Ik heb er ruim een uur over gedaan. Met controller. Je moet heel smooth zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 08:35
[...]

Die is best wel pittig! Ik heb hem ook nog niet op goud.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 18:24
Ontzettende_Jan schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 13:10:
[YouTube: Gran Turismo 7 Alfa DTM time trial at Monza]

Monza in GT7 is echt spectaculair. Beste versie die ik ooit ben tegen gekomen in een race game.
vet zeg! daar ben ik zelf nog niet, ik heb net het mustang menu in laguna seca gedaan en daarvan vond ik eigenlijk hetzelfde als jou, ik heb in geen 1 racegame laguna seca zo goed uitgewerkt gezien.

en dan dat geluid, ik heb een getunede corvette om daar te rijden en alleen al het wisselen van de uitlaat liet mijn hele kamer trillen kwa rumble en grommende sound. Fantastisch!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 17:58

Pimmuz

Roar

Heb zojuist de 25th Anniversary Special Edition opgehaald bij de BCC ga het spelen op de PS5 met de disk variant. Maar als ik het goed begrijp kan ik nu iemand anders met een PS4 blij maken met de voucher code?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
FMS schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 13:57:
Ik had net toch een prachtig moment: Final race van Asian-oceania championship, mount panorama. Final lap bergafwaarts achter de NSX, terwijl het steeds donkerder werd. Halverwege beneden was het pikke donker en ineens ook mist :o moest proberen de bochten te zien en de NSX passeren. Super vet.

Filmpje gemaakt van de replay.
Geweldig!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
[...]

Ik na heel veel proberen even ABS maar aan gezet op weak en TC op 1, toen ging het wel. Nog niet makkelijk overigens.
Pimmuz schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 15:01:
Heb zojuist de 25th Anniversary Special Edition opgehaald bij de BCC ga het spelen op de PS5 met de disk variant. Maar als ik het goed begrijp kan ik nu iemand anders met een PS4 blij maken met de voucher code?
Kijk even goed of de andere goodies die bij de special edition horen niet aan dezelfde code gebonden zijn.

[ Voor 41% gewijzigd door DaitoX op 05-03-2022 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTH-34
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:57
Gijs_ schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 13:00:
[...]

Ik kon kiezen na het invoeren van de code, ik heb 'gewoon' de PS5 versie. Je hebt niet per ongeluk de verkeerde versie aangeklikt? (Al zou ie zelfs dan eigenlijk moeten snappen dat de code voor beide is)
Ik heb de keuze niet gehad. Alleen zoals op het screenshot.
Uiteindelijk op de internetsite van mijn Playstation account wel de PS5 versie kunnen downloaden. Probleem is dus opgelost. Wat de oorzaak was, geen idee.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OZyfhi1EGL6j6JxFBKFgGvT8eMs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KZKOch7c9rn79LljesDK6lVL.jpg?f=user_large

[ Voor 6% gewijzigd door MTH-34 op 05-03-2022 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Afgelopen dagen al mooi wat tijd in kunnen steken, nu vallen me wel een paar zaken op die ik "mis" of "niet helemaal snap", wil niet zeggen dat het verkeerd is, iig iets wat ik zo niet kan plaatsen. Allemaal minor zaken, maar ben benieuwd of ik de enige ben met deze mening:

1. helaas is het niet mogelijk om pionnen neer te zetten als lijnindicatie, dat vond ik juist in GT sport wel een mooie optie, zeker voor banen die je nog moet verkennen.
2. remindicatie is royaal te laat, als je begint met remmen als hij komt, dan ga je meestal al de muur in. in GT sport kon je vaak nog wel een seconde wachten. Ook onpraktisch ivm het verkennen van banen.
3. ik kon op meters voor de finish nummer 2 inhalen, wat ik op replay ook kon bevestigen dat ik als eerste over de lijn kwam, toch werd me een 3e plaats toegekend.
4. Ik vind het leuker om races te doen als het een verassing is wat voor auto/bonus je krijgt. het prospect van de "menukaart" vind ik dus wat minder geslaagd.
5. uit de minimaal 10 verassingskaarten die ik heb gekregen, heb ik geen een keer een tuning onderdeel of auto gewonnen. dat zou een kans van +- 0.6% dat die situatie zich voordoet. ik vind die "loterij" sowieso een van de slechtste elementen in de game, maar als ook nog eens blijkt dat de kans niet eerlijk verdeeld is tussen de prijzen terwijl dat wel zo lijkt, is dat helemaal zeer kwalijk.
6. Auto's lijken meer te glijden. in GT sport kun je redelijk ver doorremmen (dan bedoel ik de trigger ver intdrukken) voordat de ABS inschakelt, maar bij veel auto's hoef ik de rem maar aan te raken en dan gaat hij al. Ook bij hoge snelheden zijn veel auto's instabiel, bijvoorbeeld in een rechte lijn bij hoge snelheid begint hij ineens heen en weer te glijden.

Ondanks die kleine ergernisjes toch wel weer een strakke game, het "nog een poging" is weer sterk aanwezig :)

[ Voor 0% gewijzigd door Magic op 05-03-2022 16:25 . Reden: kansberekening klopte niet :) ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-09 20:43
Heerlijke GT game is dit zeg, volop bezig in de sp. Voorlopig minpuntje; de muziek tijdens het racen. Ik meen mij te herinneren dat bij een GT2(?) go with the flow van Queens of the Stone Age door de speakers van de trinitron knalde, nu is het allemaal vrij anonieme vlees nog vis kwaliteit. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 16:45
Iemand een idee hoe je (zelf gekochte) auto's weer kunt verkopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaitoX
Net voor het eerst met een electrische auto moeten rijden en ik moet zeggen dat dat me toch tegen valt.
Ten eerste is het natuurlijk een automaat, logisch, maar vooral het gebrek aan geluid vind ik toch echt een domper.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
DaitoX schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 16:42:
Net voor het eerst met een electrische auto moeten rijden en ik moet zeggen dat dat me toch tegen valt.
Ten eerste is het natuurlijk een automaat, logisch, maar vooral het gebrek aan geluid vind ik toch echt een domper.
Is dat een nadeel van GT of toch van de auto zelf? :P

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tim01 schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 16:41:
Iemand een idee hoe je (zelf gekochte) auto's weer kunt verkopen?
Kan niet helaas. Alleen weggooien.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:58

DarkSide

theres no place like ::1

DF heeft een mooie compare tussen PS4 en 5 nu live staan.

Zit nu te twijfelen tussen HFW of GT7 welke ik eerst zou aanschaffen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
kaos001 schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 16:46:
[...]

Is dat een nadeel van GT of toch van de auto zelf? :P
Van de auto natuurlijk, dus we moeten het er maar mee doen. Maar ik ga de electrische auto's dus wel vermijden waar mogelijk (nu in IB-7 zit ik er aan vast tot ik goud heb :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:14
@Magic Die zitten er gewoon in hoor,onder assist settings-driving line assistance-corner indicators. Of bedoel je die niet?

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
skreppiedoe schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 17:02:
@Magic Die zitten er gewoon in hoor,onder assist settings-driving line assistance-corner indicators. Of bedoel je die niet?
Die zitten er idd in, maar in GT sport kun je ook pylonnen kiezen, net wat meer realistisch dan een AR toevoeging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-09 11:03
Wanneer verandert de used market?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 20:06
migeye schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 11:17:
Ben nog steeds het wachten op de post, wat een gedoe.

Is trouwens niet de eerste keer, hiervoor f1 2021 en een SW game via bol. Exact dezelfde situatie, levering uitgesteld en paar dagen later als verloren beschouwd. Wel geld terug gekregen.

Hoop dat dit nu niet ook het geval is.

Ieder geval leuk dat iedereen veel plezier ervaart
Gvd, wat ik al dacht, volgend bezorgmoment volgende week Dinsdag maar ik ga ervan uit dat zich iemand anders ermee het amuseren is. Exact hetzelfde als de vorige keren. Dit was ook de laatste keer dat ik zoiets bij BOL bestel. Ga maar weer eens een klacht indienen en de order annuleren en maar de online editie aanschaffen via de playstore.

Gelukkig heb wel al de code voor de pre-order van bol gemaild gekregen

Had trouwens de 25th anniversary editie gekocht

Ik hoop dat mijn volgende post hier inhoudelijk over GT7 gaat :)

[ Voor 3% gewijzigd door migeye op 05-03-2022 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:11

Oxigeon

En zo is dat!

migeye schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 17:41:
[...]

Gvd, wat ik al dacht, volgend bezorgmoment volgende week Dinsdag maar ik ga ervan uit dat zich iemand anders ermee het amuseren is. Exact hetzelfde als de vorige keren. Dit was ook de laatste keer dat ik zoiets bij BOL bestel. Ga maar weer eens een klacht indienen en de order annuleren en maar de online editie aanschaffen via de playstore.

Gelukkig heb wel al de code voor de pre-order van bol gemaild gekregen

Had trouwens de 25th anniversary editie gekocht

Ik hoop dat mijn volgende post hier inhoudelijk over GT7 gaat :)
Je weet inderdaad als de post 1 dag verzaakt je meestal de dag erna ook niks ontvangt. Ik bestel altijd meteen nog een keer als de afgesproken dag niet geleverd wordt.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:24
@migeye ik weet niet hoe ver Nieuwegein is, maar bij de MM lagen gisteravond nog 40ish doosjes voor de ps4 en ps5 in een bak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Magic schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 16:23:
Afgelopen dagen al mooi wat tijd in kunnen steken, nu vallen me wel een paar zaken op die ik "mis" of "niet helemaal snap", wil niet zeggen dat het verkeerd is, iig iets wat ik zo niet kan plaatsen. Allemaal minor zaken, maar ben benieuwd of ik de enige ben met deze mening:

1. helaas is het niet mogelijk om pionnen neer te zetten als lijnindicatie, dat vond ik juist in GT sport wel een mooie optie, zeker voor banen die je nog moet verkennen.
2. remindicatie is royaal te laat, als je begint met remmen als hij komt, dan ga je meestal al de muur in. in GT sport kon je vaak nog wel een seconde wachten. Ook onpraktisch ivm het verkennen van banen.
3. ik kon op meters voor de finish nummer 2 inhalen, wat ik op replay ook kon bevestigen dat ik als eerste over de lijn kwam, toch werd me een 3e plaats toegekend.
4. Ik vind het leuker om races te doen als het een verassing is wat voor auto/bonus je krijgt. het prospect van de "menukaart" vind ik dus wat minder geslaagd.
5. uit de minimaal 10 verassingskaarten die ik heb gekregen, heb ik geen een keer een tuning onderdeel of auto gewonnen. dat zou een kans van +- 0.6% dat die situatie zich voordoet. ik vind die "loterij" sowieso een van de slechtste elementen in de game, maar als ook nog eens blijkt dat de kans niet eerlijk verdeeld is tussen de prijzen terwijl dat wel zo lijkt, is dat helemaal zeer kwalijk.
6. Auto's lijken meer te glijden. in GT sport kun je redelijk ver doorremmen (dan bedoel ik de trigger ver intdrukken) voordat de ABS inschakelt, maar bij veel auto's hoef ik de rem maar aan te raken en dan gaat hij al. Ook bij hoge snelheden zijn veel auto's instabiel, bijvoorbeeld in een rechte lijn bij hoge snelheid begint hij ineens heen en weer te glijden.

Ondanks die kleine ergernisjes toch wel weer een strakke game, het "nog een poging" is weer sterk aanwezig :)
Ik heb nog wel een punt 7: ligt het aan mij of moeten we wel erg veel klikken. Dialogen regel voor regel wegdrukken, steeds van menukaart, naar wereldkaart, weer terug naar menukaart weer een dialoog doorklikken over de auto’s die ik nét al 3 races gezien heb etc etc. Ik wil gewoon rácen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Dennisdn schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 18:11:
[...]

Ik heb nog wel een punt 7: ligt het aan mij of moeten we wel erg veel klikken. Dialogen regel voor regel wegdrukken, steeds van menukaart, naar wereldkaart, weer terug naar menukaart weer een dialoog doorklikken over de auto’s die ik nét al 3 races gezien heb etc etc. Ik wil gewoon rácen >:)
Ah, dat is idd zo, maar dat is altijd al zo geweest, ik ben allang blij dat er geen laadtijden meer zijn, want dat maakte het klikken nog veel erger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Ja wat dat betreft loopt het echt vloeiend. Nergens wachten, maar ook vanuit slaapstand… echt vanaf dat je hem met de joystick weer aanzet en je was net halverwege menukaart, binnen een seconde of 10 weer aan het racen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 20:06
Deshmir schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 18:03:
@migeye ik weet niet hoe ver Nieuwegein is, maar bij de MM lagen gisteravond nog 40ish doosjes voor de ps4 en ps5 in een bak
Ik heb hem al digitaal gekocht, morgen maar eens aan de slag eindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopvossen
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 00:15
ikbenben schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 14:56:
[...]

Nadat ik bij assist settings de countersteering assistance had uitgezet was goud halen een stuk makkelijker.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Row1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-07-2022
Magic schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 16:23:

Over nummer 2:

Het is iets gewijzigd tov GT Sport.
Nu begint het grijze vlak onder de aanduiding van je versnelling en dergelijke langzaam rood op de te gloeien als je moet beginnen met remmen, en het woordje "Remmen" begint echt pas op het laatste moment te knipperen.

Dus in feite word de remzone wel gewoon aangegeven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Yeah. Spa unlocked. 8)
Nu Le Mans nog.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
Ik had hetzelfde probleem met de rem indicatie, vond deze echt niet handig. Dus ik heb alle rem dingen en markering uitgezet, ineens ging het veel beter. Soms schat je een bocht verkeerd in door onbekendheid, maarja, dan begin je de race opnieuw en word je langzaam aan vertrouwder op de circuits.

Ook de markering en de race lijn, tjah, als iemand het wil gebruiken vooral doen, zeker als je niet veel speelt, of sowieso weinig race games speelt, kan het handig zijn. Maar tot nu toe heb ik het idee dat zonder beter is, vooral omdat deze niet echt correct zijn voor alle auto's (en als je inhaalt moet je toch andere lijnen rijden).

Punt 4 ben ik het gedeeltelijk mee eens ook, gelukkig heb je dat nog wel een beetje met de missies en rijbewijzen in ieder geval. Ik denk dat de menukaarten wel een logische opbouw heeft en ook bij de championships krijg je vaak nog een bonus auto die van te voren niet bekend is. Over het algemeen vind ik de opzet zo wel leuk, maar iets vaker verrast worden had niet verkeerd geweest.

Wat punt 5 betreft heb ik tot nu toe 1 keer een auto gewonnen, verder credits.

[ Voor 5% gewijzigd door DaitoX op 05-03-2022 19:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:00
De remmarkeringen moet je dan ook niet letterlijk als rempunt nemen maar ter indicatie ;)
Ze zijn leuk om als nieuwkomer het circuit en de rempunten een beetje te leren kennen, in de tussentijd raad ik aan om vooral op zoek te gaan naar markante punten buiten de baan en die als rempunt te gaan gebruiken.

[ Voor 54% gewijzigd door Superkiwi op 05-03-2022 19:24 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
Gewoon zonder maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

DarkSide schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 16:50:

[YouTube: Gran Turismo 7 - PS5 vs PS4 Pro vs PS4 Cross-Gen Comparison - The Ultimate Head-to-Head!]

GT7 kun je prima naast een game als HZD spelen. Persoonlijk ben ik voor Elden Ring gegaan.
Als je moet kiezen, dan GT7 zou ik zeggen. HZD kan nog een patch of twee gebruiken. ;)

Ik zit bij Menu item 30 en nog steeds geen Spa :(

Wie heeft Spa al unlocked? Hoe?

[ Voor 6% gewijzigd door FMS op 05-03-2022 19:41 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:00
FMS schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 19:39:
[...]
Hij:

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Spa unlock je via
spoiler:
Menubook 30

@FMS

[ Voor 9% gewijzigd door Rivanov op 05-03-2022 19:52 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Holyshit. Voor wie cockpitview gebruikt net als ik. Zet Wobble op 2 en ga op de Nordschleife rijden.

_O_ _O_ _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Rivanov schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 19:51:
Spa unlock je via
spoiler:
Menubook 30

@FMS
:o
spoiler:
ben er dus al bijna!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
joopvossen schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 19:04:
[...]

Nadat ik bij assist settings de countersteering assistance had uitgezet was goud halen een stuk makkelijker.
Ja, ik had het ondertussen al ergens ook al gelezen van die tip. Dat maakte het ineens al veel makkelijker haalbaar! Heb een tijd van 16.875 (goud 17.100) kunnen neerzetten.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Row1 schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 19:04:
[...]

Over nummer 2:

Nu begint het grijze vlak onder de aanduiding van je versnelling en dergelijke langzaam rood op de te gloeien als je moet beginnen met remmen, en het woordje "Remmen" begint echt pas op het laatste moment te knipperen.

Ah, dat is me nog niet opgevallen, dat gaan we eens bekijken, dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
FMS schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 19:53:
[...]

spoiler:
ben er dus al bijna!
spoiler:

Ik vind het ook fantastisch dat je je eigen tegenstanders kunt kiezen, heel veel games hebben die optie gewoon niet. Erg leuk om een touristenfahrt te simuleren op die manier met wat normale auto's ertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:58

DarkSide

theres no place like ::1

FMS schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 19:39:
[...]

GT7 kun je prima naast een game als HZD spelen. Persoonlijk ben ik voor Elden Ring gegaan.
Als je moet kiezen, dan GT7 zou ik zeggen. HZD kan nog een patch of twee gebruiken. ;)

Ik zit bij Menu item 30 en nog steeds geen Spa :(

Klopt. Speel GT-S ook vaak "even" tussen wat games door.
Net Valhalla uit.
Maar niet echt zin om 160 uit te geven nu aan 2 games.
Nu eerst nog even met de switch vermaken. En dan denk ik dit weekend maar de knoop doorhakken.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Row1 schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 19:04:
[...]

Over nummer 2:

O wow! Goed om te weten, ik miste al zo vaak de rempunten omdat ik GTS gewend was haha.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
DarkSide schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 16:50:

[YouTube: Gran Turismo 7 - PS5 vs PS4 Pro vs PS4 Cross-Gen Comparison - The Ultimate Head-to-Head!]

Die PS4 Pro versie heeft best een goede framerate lijkt mij. Wat is jullie ervaring? Wil graag een PS5 maar natuurlijk nergens te koop, dus wil m dan maar op de PS4 kopen, maar vind goede framerate bij race game wel belangrijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:17
Hij is hier ook aan het downloaden. Music Rally rijden, vroom vroom, vroom vroom.

Bij MediaMarkt in overvloed in de stelling. Nog even getwijfeld over de 25th anni versie, maar dat was me toch wat te gortig.

Grappig om te zien dat ook meteen de Logitech stuurtjes weer tot het plafond opgestapeld stonden.

PSN: bollsie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Spa in de regen is subliem. :9~ :)B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ridicuul
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 31-08 23:35
Ik kom niet voorbij het IB-10 examen. Had bij alle tests vrij snel goud gehaald, maar het examen is me pas 1x gelukt om binnen 0.045 van een seconde te komen van goud. Verder iedere poging minimaal 3 tienden en regelmatig 5 tot 8 tienden.

Ik heb gewoon geen feeling voor deze auto. Kan mijn beste pogingen niet of zeer sporadisch repliceren en knal meestal de muur in als ik de limiet zoek. Zometeen nog maar eens een poging (of 30) wagen.

This is absolutely ridiculous

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arumes
  • Registratie: Juni 2014
  • Niet online
NeP2013 schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 20:30:
[...]

Die PS4 Pro versie heeft best een goede framerate lijkt mij. Wat is jullie ervaring? Wil graag een PS5 maar natuurlijk nergens te koop, dus wil m dan maar op de PS4 kopen, maar vind goede framerate bij race game wel belangrijk
Framerate is goed, heb nog geen skips tijdens de race gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arumes
  • Niet online
Ridicuul schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 20:47:
Ik kom niet voorbij het IB-10 examen. Had bij alle tests vrij snel goud gehaald, maar het examen is me pas 1x gelukt om binnen 0.045 van een seconde te komen van goud. Verder iedere poging minimaal 3 tienden en regelmatig 5 tot 8 tienden.

Ik heb gewoon geen feeling voor deze auto. Kan mijn beste pogingen niet of zeer sporadisch repliceren en knal meestal de muur in als ik de limiet zoek. Zometeen nog maar eens een poging (of 30) wagen.
Goud halen is een stuk lastiger dan vorige delen, en soms sta je inderdaad 20 pogingen stil qua tijd om er vervolgens ineens een volle seconde af te knallen. Gewoon blijven proberen. :-)

Ik zit nu bij S-6, met een beetje geluk haal ik overal goud vandaag.

[ Voor 4% gewijzigd door Arumes op 05-03-2022 20:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nog één race. Nog één race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Laatst online: 05-09 09:25
Rivanov schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 21:15:
Haha verslavend hé?
Hier is “eventjes racen” meteen al 3+ uur zonder dat ik het in de gaten heb :D.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thekvnz
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-01 08:27
Misschien een gekke vraag; maar is het normaal als je soms je controller hoort tikken wat redelijk hard is gaat? Het is niet het trillen wat ik bedoel. Beetje lastig uit te leggen zo..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
thekvnz schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 21:30:
Misschien een gekke vraag; maar is het normaal als je soms je controller hoort tikken wat redelijk hard is gaat? Het is niet het trillen wat ik bedoel. Beetje lastig uit te leggen zo..
ja, dat is wel normaal, bij het schakelen tikt die en bijvoorbeeld in tokyo high way tikt die elke keer bij zo'n betonplaat in de weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ligt het aan mij of zit er een bug in GT7 m.b.t. de vouchers die je soms krijgt bij het completen van een menukaart: als je deze in je garage opent vóór je de melding krijgt in het "café" dat je er één verkregen hebt, zorgt ervoor dat je hem twee maal kan/mag gebruiken (m.a.w. het wordt niet gezien als reeds gebruikt).

Iemand die dit ook gezien heeft?

Verder zit het goed in elkaar, krijg er een echt GT gevoel bij en dat is altijd prima. Auto's rijden goed, deinzen van de auto's is in orde, geluid ook. Heb ook echt genoten van de music-rally race die je direct bij het opstarten kreeg, puur door de muziek. In de rest van het spel heb ik de muziek uitgezet echter :+

Nadelen: het gedoe met het café en eindeloze geleuter van deze en gene had voor mij echt niet gehoeven of in ieder geval de mogelijkheid tot uitschakelen. Ook de permanente rolling-start is niet van deze tijd, mag dan wel typisch GT zijn maar hoort niet bij racen. En auto's stuiteren af en toe echt heel vreemd op als je bijv. hard over hobbels heen rijdt of te hard crasht in de railing, de physics laten het dan echt afweten.

Oh ja, Polyphony Digital. Het is 2022. Mensen willen schade zien aan auto's. Wilden we al bij GT2. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Rivanov schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 19:52:
Holyshit. Voor wie cockpitview gebruikt net als ik. Zet Wobble op 2 en ga op de Nordschleife rijden.

_O_ _O_ _O_
_/-\o_ wow. You weren't kidding. Zojuist gedaan in de Porsche 917 living legend. Heel tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:14
NeP2013 schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 20:30:
[...]

De game speelt prima op een PS4 Pro,ik heb een enkele keer een framedrop gehad. Ik heb zelf de digitale PS5 versie gekocht dus mocht er een PS5 komen kan ik gelijk overstappen op die versie :)

Je moet btw wel gek doen wil je de clean racing bonus niet krijgen,heb al diverse keren de vangrail/bandenstapels geraakt en toch de payout bonus gekregen. 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door skreppiedoe op 05-03-2022 21:53 ]

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-07 15:08
Is iemand er al achter hoe je basale zaken kan uitvoeren wanneer je een lobby host? Bijvoorbeeld het aanpassen van de track, het beheren van spelers in de lobby en het opslaan van een preset?

Wij maken nu steeds een nieuwe lobby aan maar dit is functionaliteit die er volgens mij in GT Sport gewoon in zat. Heb geprobeerd te Googlen maar bijna alleen maar click bait artikelen of GT Sport referenties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottr
  • Laatst online: 16-09 13:06
Haha zit hier ook helemaal in de game.
Vandaag een kleine 517km gereden. Toch maar gestopt ook al wil je door blijven gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand een idee wanneer je Le Mans unlocked? Neem aan dat alle circuits via Menubook gaan? Of sommige ook via de Missions?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/30rSRc5.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rq3hmkQ.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Rivanov schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 22:08:
Iemand een idee wanneer je Le Mans unlocked? Neem aan dat alle circuits via Menubook gaan? Of sommige ook via de Missions?
Er zijn zover ik kan vinden
spoiler:
op dit moment. Dus ergens na
spoiler:
30
.

[ Voor 4% gewijzigd door FMS op 05-03-2022 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
Iemand de eerste serie missies al gedaan? Weet het nummer niet meer, maar ik snap totaal niet wanneer je snel bent en wanneer niet. Heb wel goud uiteindelijk, maar lijkt meer op een loterij dan dat er logica in de baan zit.

spoiler:
Ik bedoel die met de Willy Jeeps waarbij je 1e moet worden van de 4.
Dat groene gras gaf minder grip geloof ik, maar totaal willekeurig ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Foutje.

[ Voor 96% gewijzigd door FMS op 05-03-2022 22:17 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Arumes
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
MeanGreen schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 22:16:
Iemand de eerste serie missies al gedaan? Weet het nummer niet meer, maar ik snap totaal niet wanneer je snel bent en wanneer niet. Heb wel goud uiteindelijk, maar lijkt meer op een loterij dan dat er logica in de baan zit.

spoiler:
Ik bedoel die met de Willy Jeeps waarbij je 1e moet worden van de 4.
Dat groene gras gaf minder grip geloof ik, maar totaal willekeurig ofzo 8)7
ja, die heb ik compleet op goud al die missies. Die in je spoiler gaat niet om snelheid, daar moest je als eerste over de finish komen.
spoiler:
Ik vond die missie met die volkswagen busjes overigens het lastigste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
robinez schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 22:32:
[...]

ja, die heb ik compleet op goud al die missies. Die in je spoiler gaat niet om snelheid, daar moest je als eerste over de finish komen.
[spoiler]
Snap ik, maar om eerste te worden moet je ze inhalen en daarvoor heb je snelheid nodig ;)

Grappig dat het voor iedereen anders is, die missie die je noemt had ik juist in 1x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
Fuuuuck.... die Ford GT is eng man op Daytona met 300 in de bocht iemand inhalen op een paar centimeter van de muur! Puntje stoel werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 23:56
Zeer verslavende game. Is lang geleden waar ik na 3 uur gamen het nog niet beu was.
Ik wou al eens kijken naar hoelang ik al gespeeld heb maar het lijkt een beetje bugged, er staat in totaal 4 uur wat niet kan aangezien ik vandaag al meer dan 4 uur heb gespeeld en gisteren ook bijna de hele dag non-stop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter F
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
ikbenben schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 14:56:
[...]

Dacht dat het aan mij lag. Vandaag bijna 2 uur mee bezig geweest.
DAarna maar even op internet gezocht of ik de enige was.
vervolgens de assistent aangepast en binnen 2 keer gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Op welke camerastand spelen jullie? Speel nu vooral die cockpit view maar merk dat ik dan veel minder overzicht heb en minder snel rij dan met de hood cam waar ik mee afwissel.

Hood cam is overzichtelijker maar geeft minder sfeer. Vind het mooi om te zien hoe het licht van de koplampen van de achterligger bij je naar binnen schijnt in een nachtrace als je de cockpit cam gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
DaitoX schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 15:13:
[...]

Ik na heel veel proberen even ABS maar aan gezet op weak en TC op 1, toen ging het wel. Nog niet makkelijk overigens.
Het gaat wel wat beter met deze instellingen maar krijg hem nog steeds niet op goud. IB rijbewijs heb ik in iets meer dan een uur gehaald met alles goud.

Ik zal niet opgeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Peter F schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 23:17:
[...]

Dacht dat het aan mij lag. Vandaag bijna 2 uur mee bezig geweest.
DAarna maar even op internet gezocht of ik de enige was.
vervolgens de assistent aangepast en binnen 2 keer gehaald :)
Ik had hem ook vrij snel na de assistent aangepast te hebben :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loek92
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-09 15:57
Ridicuul schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 20:47:

Ik heb deze zojuist gehaald. Wat bij mij vaak helpt als ik echt niet in de buurt kom is die ‘Demonstratie’ even kijken. Daar de versnellingen afkijken (die ‘aanbevolen versnelling’ die rood in beeld staat gebruiken ze daar niet) en dan zie je ook de lijnen goed.
spoiler:
je kan die laatste bocht dus afsnijden volgens dat filmpje :)

Heb hem gehaald met 0,450 onder de gouden tijd en ben echt geen pro. Is mijn eerste GT game sinds ik een PS3 had en eerste racegame sinds jaren.

Ps: wel jammer dat je alleen een vriendenranking ziet en geen world ranking ofzo. Wil eigenlijk bij elk circuit wel zien hoeveelste ik zou staan…

[ Voor 12% gewijzigd door Loek92 op 06-03-2022 00:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FSSF
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 07:45
FSSF schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 03:29:
Zo juist ook maar even geprobeerd. Het gevoel dat het net zo goed een update van GT sport had kunnen zijn klopt (voor als nog) wel een beetje maar toch leuk.
Het zal denk ik echter gewoon nooit meer de vreugde van de eerdere GT`s kunnen evenaren.

Is hier ergens nog een lijstje van mensen die ik kan toevoegen als racevrienden? :D

[Afbeelding]
Mijn PSN overigens: Speakerfreak23

Vandaag toch ook wel weer vermaakt ermee, toch wel paar vernieuwende dingetjes. Het tuningsdeel had ik wel wat meer van verwacht maar ach. :9

Overigens zijn de FFB instellingen voor een stuurtje ook nog steeds zeeeer beperkt, jammer. Gebrek aan schade aan het voertuig is ook jammer.

5 jaar de tijd gehad, had dan al die mooie verhaaltjes en fotoomgevingen weggelaten en iets meer ingezet op de game zelf.

[ Voor 15% gewijzigd door FSSF op 06-03-2022 00:03 ]

https://www.instagram.com/cncdepartment/ Diverse projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Laatst online: 23:58
Ook de scapes unlockt nu. Supermooie locaties erbij, zoals Amsterdam en IJsland, maar de locatie waar ze op IJsland soms een auto neerzetten is ongeloofwaardig. Dettifoss bv, op die plek wil je geen auto plaatsen, überhaupt hoe krijg je hem daar?

Verder blijf ik erbij dat het een prima game is, maar dat Het best een grote upgrade van GT sport kan zijn . Ik mis het kopen fixen verkopen van auto’s bv..

Nu even bezig met de A licenses

[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 05-03-2022 23:55 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Zo vandaag de eerste echte uren in de game kunnen steken.

- menu's... geen flauw idee waar ik ben. Meen bij de camera's. Wat zijn die Amerikanen klote om te rijden zeg. Alleen het geluid van die bakken is machtig mooi.

- ook maar een keertje sport geprobeerd. Ik ben erin gestapt met een ongetunede wagen. Er zijn personen die vliegen bij de staande start al bij je weg. Enkel zachte sportbonden doet hier al wonderen qua snelheid. Wil niet zeggen dat je dan meteen wint maar je doet bij de eerste 4 mee.

Dan maar verder met de license. License B direct binnen. Ofja, een enkeling een paar keer moeten doen. Maar had eigenlijk geen problemen.

Dan verder met License A. Het wordt al iets pittiger. Moet al vaker opnieuw proberen. Tot ik bij A9 kom. Deze is werkelijk waar onmogelijk voor mij om goud te krijgen. Mis ongeveer 0.240 sec. Heb hier ongeveer 3 kwartier op geklooit en ben toen maar gestopt. Ik waag morgen nog maar eens een poging met de instellingen die ergens op internet zouden moeten staan.

Verder moer ik zeggen dat dit weer een verslavende game is. Zoals hierboven staan. Nog eentje dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Laatst online: 23:58
Vond m goed te doen 3e keer volgens mij. Civic op Tokyo expressway was moeilijker..
16.935 met DualShock 4
Ook A10 was veel rotter :/

[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 06-03-2022 00:35 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridicuul
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 31-08 23:35
Loek92 schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 23:38:
[...]

Ik heb deze zojuist gehaald. Wat bij mij vaak helpt als ik echt niet in de buurt kom is die ‘Demonstatie’ even kijken. Daar de versnellingen afkijken (die ‘aanbevolen versnelling’ die rood in beeld staat gebruiken ze daar niet) en dan zie je ook de lijnen goed.
spoiler:
je kan die laatste bocht dus afsnijden volgens dat filmpje :)

Heb hem gehaald met 0,450 onder de gouden tijd en ben echt geen pro. Is mijn eerste GT game sinds ik een PS3 had en eerste racegame sinds jaren.

Ps: wel jammer dat je alleen een vriendenranking ziet en geen world ranking ofzo. Wil eigenlijk bij elk circuit wel zien hoeveelste ik zou staan…
Het is me uiteindelijk gelukt na bijna 2 uur ploeteren. Die demo had ik al meerdere keren bekeken en geprobeerd na te doen. Lukte niet erg. Een marge van whopping 0.011 seconde. Morgen IA license maar eens proberen te halen. :)

This is absolutely ridiculous

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:14
Ridicuul schreef op zondag 6 maart 2022 @ 00:27:
[...]

Het is me uiteindelijk gelukt na bijna 2 uur ploeteren. Die demo had ik al meerdere keren bekeken en geprobeerd na te doen. Lukte niet erg. Een marge van whopping 0.011 seconde. Morgen IA license maar eens proberen te halen. :)
Heb hem net ook gehaald. Zag er allemaal zo simpel uit, maar dat viel best tegen. Toch lekker gevoel als je doorzet en hem pakt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Zo ik werd net even gek gewoon. Had een 4 ster roulette gekregen. En zat een focking engine swap in. Wat krijg ik uiteindelijk 5000 credits. Dit systeem is gewoon nog een absurde stap slechter dan in forza horizon 5 na de recente patch... Dit is gewoon echt frustrerend als de pest. Heb nog geen enkel nuttig iets uit een roulette gehad na denk al bijna 20uur spelen...
Plus kan er gewoon echt niet bij dat ze engine swaps weggestopt hebben in dit absurde systeem.

Edit :

Neeeeeeee.... Nu weer een 4 ster en weer de 5000 credits wtf gebeurt er... Krijg letterlijk altijd de slechtste optie. Wat een k.u.t. systeem.

[ Voor 18% gewijzigd door v8power67 op 06-03-2022 00:47 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16-09 14:57
v8power67 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 00:41:
... Krijg letterlijk altijd de slechtste optie. Wat een k.u.t. systeem.
[YouTube: Gran Turismo 7 4 star roulette failure again why???]
Je bent niet de enige. Heb het gevoel dat er een bug in het systeem zit dus ik spaar ze voor nu gewoon op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

v8power67 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 00:41:
[YouTube: Gran Turismo 7 4 star roulette failure]

Zo ik werd net even gek gewoon. Had een 4 ster roulette gekregen. En zat een focking engine swap in. Wat krijg ik uiteindelijk 5000 credits. Dit systeem is gewoon nog een absurde stap slechter dan in forza horizon 5 na de recente patch... Dit is gewoon echt frustrerend als de pest. Heb nog geen enkel nuttig iets uit een roulette gehad na denk al bijna 20uur spelen...
Plus kan er gewoon echt niet bij dat ze engine swaps weggestopt hebben in dit absurde systeem.

Edit :

Neeeeeeee.... Nu weer een 4 ster en weer de 5000 credits wtf gebeurt er... Krijg letterlijk altijd de slechtste optie. Wat een k.u.t. systeem.
[YouTube: Gran Turismo 7 4 star roulette failure again why???]
Moet zeggen dat ik een keer of 4 a 5 roulette heb gehad. 4x het minste geldbedrag. 1x een auto. Zou moeten opzoeken welke het precies was. Maar dat deze roulette bugged is lijkt me zo ongeveer wel logisch. Want niemand haalt er iets uit

Edit: helaas is de autocollectie niet te bekijken op je "mijn pagina" via de website

[ Voor 3% gewijzigd door Oxigeon op 06-03-2022 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06:04
Ik heb een keer 100k uit die roulette gehaald. Verder best een mix tussen 2.5k, 5k en 10k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcievg
Ik vond die vouchers ook tegenvallen omdat ik steeds lage geldbedragen kreeg. Inmiddels heb ik de amuse s200 GT1 en de Audi VGT gekregen. Als ik het hier zo lees heb ik meer geluk dan anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
  • Laatst online: 21:49
Hier uit ongeveer 8x roulette 2x de auto en 2x het hoogste geldbedrag, dus je hoort mij ook niet klagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thekvnz
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-01 08:27
Ik weet dat het natuurlijk persoonsgebonden is, maar zijn er nog instellingen die de beleving met de PS5 controllers verbeteren? Ik las al ergens om de trilfunctie te verhogen.
Pagina: 1 ... 14 ... 74 Laatste

Let op:
Samen rijden met andere Tweakers? Zie daarvoor deze lijst: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69