Acties:
  • 0 Henk 'm!
kaos001 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 19:02:
Vandaag flink wat uurtjes gereden. Eerste indruk: Heerlijk! :D Alles voelt vertrouwd en ademt GT. Ze hebben niet geprobeerd om de formule opnieuw uit te vinden, maar zijn trouw gebleven aan wat altijd gewerkt heeft.

Kan alle clichés van goede physics, sfeer, muziek en graphics wel opnoemen, maar dit topic kent louter GT liefhebbers heb ik de indruk, dus lijkt me overbodig. :7

Enige minpunt, je kan de HUD niet aanpassen. Ik rij zelf altijd met bumper cam omdat dit het beste gevoel van snelheid geeft vind ik, maar de HUD is nogal eh, veel. Het zou tof zijn om de keuze te hebben om bepaalde dingen eruit te laten.

De music rally had wel een fijne minimalistisch HUD, dus het kán wel. Ik acht de kans alleen minimaal dat ze het nog erin stoppen.
Je kunt het deels aanpassen.
Volledige HUD of enkel race info.

Maar ben het met je eens, zou fijn zijn als je wat meer keuze hierin had.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:32
2 uurtjes nu erin zitten. Ik ga niet zeggen dat het tegenvalt, maar ik denk dat GT Sport gewoon al heel goed was. Misschien was mijn verwachtingspatroon te hoog maar ik heb niet zoiets van: BAM PS5!

Natuurlijk, alle menu’s enzo zijn prachtig. Maar tijdens het rijden nou ook weer niet héél veel mooier dan GT Sport.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:30
Loek92 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 18:54:
Iemand die hem speelt op een PS4 met controller?

Zou hem graag op een PS5 spelen, alleen heb ik die (nog) niet kunnen bemachtigen.

Wachten of gewoon op PS4 kopen en lekker racen?
Ik zou lekker gaan racen,ik ga niet wachten tot ik een ps5 in huis heb.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +6 Henk 'm!
spoiler:
Menubook 21 unlocked Nordschleife.

[ Voor 21% gewijzigd door Rivanov op 04-03-2022 19:24 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

Zou hem graag op een PS5 spelen, alleen heb ik die (nog) niet kunnen bemachtigen.

Jup.
Maar nog maar net begonnen met een Mazda Demio met wel 105 pk.
Tot zover voelt het erg als Gran Turismo sport en dat is voor mij goed.
(y)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:31
Iemand GT7 voor de PS5 kopen?

Als ik een zeker persoon al in de intro film voorbij zien komen, ben ik er al klaar mee 🤡🤣

spoiler:
the meastro (yeah right..) lewis hamilton

Tijd voor de eerste kilometers! Iedereen veel race plezier toegewenst! 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:02
skreppiedoe schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 19:20:
[...]

Ik zou lekker gaan racen,ik ga niet wachten tot ik een ps5 in huis heb.
Dat doe ik in elk geval, ik hoop van harte dat savegames mee migreren zodra er een PS5 is. Weet iemand of dat zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Dennisdn schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 19:18:
2 uurtjes nu erin zitten. Ik ga niet zeggen dat het tegenvalt, maar ik denk dat GT Sport gewoon al heel goed was. Misschien was mijn verwachtingspatroon te hoog maar ik heb niet zoiets van: BAM PS5!

Natuurlijk, alle menu’s enzo zijn prachtig. Maar tijdens het rijden nou ook weer niet héél veel mooier dan GT Sport.
De rekenkracht van de ps5 is ook niet magisch. En graphics vallen in zo'n game ook gauw niet meer op.

Laadtijden merk je nog het meest waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11:15

Dat het cross gen is werkt hier helaas niet aan mee. Sterker nog De PS4 versie verrast mij meer dan de ps5 versie.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je de game überhaupt gespeeld? Dat artikel is heel eenzijdig geschreven. Ja je kunt microtransacties gebruiken om sneller auto's te kopen, maar wie hou je dan voor de gek? Dan is de game toch niks meer aan?

Daarnaast krijg je genoeg in-game credits om auto's te kopen, dus je hebt het helemaal niet nodig. Veel belangrijker is hoe lang duurt het voordat je een bepaalde auto kan vrij spelen? En zoveel moeite hoef je daar helemaal niet voor te doen. Allemaal paniek om niks, ervaar het zelf voordat iedereen gaat roepen dat de game daardoor een 5 verdient. Dat zou zo zijn als je de microtransacties nodig zou hebben, maar dat is totaal niet aan de orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De game is gebaseerd op gt sport, zelfde engine. Dus het is gewoon een doorontwikkeling. Iets betere graphics, 4K60 native. Geen laadtijden, dualsense controller, raytracing in de replays etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cancun
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-04 18:46
Knul schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 13:51:
Poeh, ondanks de 300Mbit verbinding hier duurt het downloaden behoorlijk lang.

Meh, dan moet ik nog maar even doorwerken :P

@AppleFan2007 Heb 'm bij Bol.com besteld, kreeg de pre-order bonus vanochtend in de mailbox.
Ik heb ook het fysieke exemplaar en 300Mbit internet, kom je toch even bedrogen uit met een download van nog 90 minuten haha.

Ik heb trouwens mijn pre order credits gekregen maar de auto nog niet. Komt die nog? Heb net de tuning store unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
418O2 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 19:29:
[...]

De rekenkracht van de ps5 is ook niet magisch. En graphics vallen in zo'n game ook gauw niet meer op.

Laadtijden merk je nog het meest waarschijnlijk
Ja qua laadtijden en al het andere werkt alles super vloeiend en voel je zeker verbetering. Ook wel echt GT kwaliteit hoe lekker alles loopt enzo. En natuurlijk ook tijdens het racen wel verbetering, maar niet de nextgen-stap die ik misschien had verwacht. Als we nu weer de normale cyclus moeten afwachten dan komt de volgende vlak voor of na de release van de PS6 en zal het wéér crossgen zijn….

Het is ook geen klacht en maakt het voor mij geen cent minder waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Ik vind het graphisch echt wel een grote stap vooruit hoor ten opzichte van sport. En alles gaat een stuk sneller ook in de menu's etc heel soepeltjes allemaal.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Vanaf welke “menukaart” kun je online racen…?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
PHiXioN schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 19:29:
[...]

Dat doe ik in elk geval, ik hoop van harte dat savegames mee migreren zodra er een PS5 is. Weet iemand of dat zo is?
Als ik het goed begrijp kan dit gewoon,zou wel zuur zijn als dit niet zo zou zijn.
https://www.playstation.c...rismo-7-announcement-faq/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Nu online
Schimanski81 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 20:35:
Na 8 of negen, weet niet meer exact welke.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ongekend. Die grafische pracht bij een dag naar nacht transitie. Die verlichting en koplampen. Net een race op Mount Panorama gedaan. Waanzinnig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:59

gran turismo zag er voor de tijd van de consoles waarop die uitkwam altijd wel goed uit, en gt sports zag er zeker wel heel mooi uit, maar ik vind zelf dat gran turismo 7 daar toch wel een heel stuk over heen gaat kwa graphics. Die 60 fps op 4k met HDR vind ik er op mijn monitor een stuk beter uit zien dan gt sports die ik beide op mijn ps5 heb staan.

Ook details als de verneveling van de regen en hoe de lampen van de auto's daarin weergegeven worden, de reflecties in de spiegel van wat er achter je gebeurd, de dynamische belichting op een circuit (van ochtend naar de avond races), het zijn allemaal dingen die in gt sports niet zitten. Het dynamische weer wat direct invloed heeft.

Verder is de kleur van de game veranderd, deze is wat meer real life dan gt sports die altijd een wat groen blauwe gloed had in de tracks.

Speel je op 4K of op een 1080p scherm, want ik kan me voorstellen dat dan de ervaring min of meer vergelijkbaar is.

Neemt niet weg dat iedereen verschillende verwachtingen heeft, maar voor mij is dit wel een enorme stap en al helemaal als je nagaat dat je een console van 500 euro hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:57
Ben met je eens.

Als dit erin zit hebben ze vaak zo gemaakt dat credits verdienen langer duurt en toch over gaat op betalen.

Ik heb deze game nog niet maar heb nu van laat maar zitten. Ook omdat ik nog steeds af vraagt waarom deze beter is dan GT sport. Graphics is beter maar voor een race game is dat niet echt belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Hoe kan je scape foto's maken? Heb de film optie gezien en zie andere mensen foto's maken maar zelf de feature nog niet gevonden, heb wel al 4 menukaarten uitgespeeld, kan zijn dat ik nog verder moet gaan.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Py.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 06:56

Py.

Slavy schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 21:05:
Hoe kan je scape foto's maken? Heb de film optie gezien en zie andere mensen foto's maken maar zelf de feature nog niet gevonden, heb wel al 4 menukaarten uitgespeeld, kan zijn dat ik nog verder moet gaan.
Nog even doorspelen, een van de volgende menukaarten unlocked scapes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NORDSCHLEIFE UNLOCKED *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:33

_Apache_

For life.

Het downloadne van het spel zelf ging wel vlot (~ 20min) , maar hij staat nu al een uur aan het downloaden in de music rally. Heel irritant :/

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:47

Maximus

There is no substitute

PS4Pro met controller. Vanavond twee en half uur gespeeld. Dikke fun. Heerlijk een single player met veel mogelijkheden. Ben erg blij dat deze nog op de PS4 is gekomen naast de PS5.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtince
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-06 07:24
Leest posts dat de T150 niet is ondersteund in GT7. Wilde van het weekend GT7 kopen, maar heb een T150. Als die niet compatible is met GT7, is dat helaas een no go. Zou wel echt jammer zijn.

Iemand een bevestiging (of nog beter een ontkrachting) van dit verhaal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 07:58

RBH

Ik speel het ook gewoon op een PS4 met controller. Gewoon doen, heerlijk! :)
Xtince schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 21:34:
Leest posts dat de T150 niet is ondersteund in GT7. Wilde van het weekend GT7 kopen, maar heb een T150. Als die niet compatible is met GT7, is dat helaas een no go. Zou wel echt jammer zijn.

Eerste hit op Google levert mij dit op: https://www.gosunoob.com/...ted-wheels-compatibility/

[ Voor 27% gewijzigd door RBH op 04-03-2022 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:38
Evertt schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 21:02:
[...]

Ben met je eens.

Als dit erin zit hebben ze vaak zo gemaakt dat credits verdienen langer duurt en toch over gaat op betalen.

Ik heb deze game nog niet maar heb nu van laat maar zitten. Ook omdat ik nog steeds af vraagt waarom deze beter is dan GT sport. Graphics is beter maar voor een race game is dat niet echt belangrijk.
Wat.ik begrijp zit er een update in van de physics, banen en natuurlijk de career mode.
En het dynamische weer en tijd om naar iets te noemen.

Zit genoeg nieuws in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffersonius
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 25-04-2022

Jeffersonius

Don't worry, be happy!

Pff nog steeds de code niet ontvangen van de TopGear aanbieding…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Laatst online: 16-09 15:40
AI driver in de Delorean heet gewoon E. Brown. Nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nordschleife ziet er echt verrukkelijk uit in GT7.
Chefs kiss

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 23:33
Schimanski81 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 20:35:
9, net geraced met mini-me
Maar je moet ook licentie National-B hebben.....

Na het werk was de Fam even naar de familie en had ik na een snelle hap tijd voor GT7.
Tijdens de downloads de hond uitgelaten (had ik ingecalculeerd ;) )

Mijn grootste irritatie: laadtijden... bijna helemaal weg vergeleken met GTS _/-\o_
Menu's zijn ook prima, al is het soms wat repeterend qua uitleg met de menu kaarten.
Beeld is vloeiend en uitstekend qua kwaliteit!

Verder is het echt een GT zoals GT hoort te zijn d:)b

Op naar Trial Mountain, Mt Panorama en de Nordschleife ! !

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtince
RBH schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 21:38:
[...]

Ik speel het ook gewoon op een PS4 met controller. Gewoon doen, heerlijk! :)

[...]

Eerste hit op Google levert mij dit op: https://www.gosunoob.com/...ted-wheels-compatibility/
Ja dat lees ik dus ook. Dus de posts die ik heb gelezen waarbij de T150 niet wordt ondersteund verbaast mij ook. Daarom hier maar voor bevestiging zoeken. Niemand die het al heeft geprobeerd met een T150?

Haha speel alleen arcade racegames met een controller. De rest echt met stuur. Want in mijn playseat zitten met bassboosters aan gekoppeld en dan een controller in de hand, is toch niet echt de beleving meer voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gijs_
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05 15:58
Xtince schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 21:34:

Ik heb zelf ook een T150 en dat gaat prima! Heb de hele middag met een controller gespeeld, want kinderen en ruimte... maar vanavond met de T150 en dat maakt de ervaring nog beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtince
Gijs_ schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 22:04:
[...]

Ik heb zelf ook een T150 en dat gaat prima! Heb de hele middag met een controller gespeeld, want kinderen en ruimte... maar vanavond met de T150 en dat maakt de ervaring nog beter.
Super, bedankt voor de bevestiging!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Andere dualsence gebruikers die merken dat de triggers al bij ong 70% indrukken volgas of vol op de rem staat? Heb echt behoorlijk moeite ermee om dan overstuur op te vangen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 23:58
Heb het idee dat ze circuit experience en sommige driving license wat lastiger zijn dan voorheen. (Rij atm met DualShock) dus ps4.
Verder is er iets met de GUI wat ik minder vind dan bij GT sport.

Als laatste rijdt het best weer prima, al had ik bij een gt3 race flink slechte framerate. (PS4 pro @ 4K).

Verder ja het GT gevoel… maar wat ik tot nu toe zie valt me toch wat tegen of zo.
GT4 blijft toch wel de king of gran turismo’s naar mijn idee. Zoals Forza4 ook nooit echt overtroffen is naar mijn idee..
GT5 herinner ik me vooral de tijd challenges van (en op wat voor ruk campingtafel ik mijn stuur destijds bevestigd had door een verhuizing :+, GT6 kwam eigenlijk op een verkeerd moment, dat ik er geen tijd voor had. Herinner me vooral premium/non premium, maar ook dat je tenminste kon rijden met een Peugeot 106.. (die ik toen had)..
Maar, ik heb helaas nog niet het wauw gevoel. Zit nu in de bookstore met die Honda Integra.

[ Voor 51% gewijzigd door GAIAjohan op 05-03-2022 00:32 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Zie dat ik al 1042.4km gereden heb vandaag :P
Kan wel zeggen dat ik redelijk verslaafd ben oo moment.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
v8power67 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 23:36:
Kan wel zeggen dat ik redelijk verslaafd ben oo moment.
Jij bent al jaren verslaafd aan GT :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Superkiwi schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 23:39:
[...]

Jij bent al jaren verslaafd aan GT :P
Valt wel mee toch :+

En ander nieuws , heb zojuist de legend cars unlocked en een alfa 155 2.5 v6 ti dtm gekocht :o
Wat een ziek vet ding. Alleen jammer dat hij niet zoals in gt4 dikke vlammen spuwt omhoog met die 4 uitlaten :
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/TsMK-4mssEA/maxresdefault.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 23:58
In GT7 is Lewis Hamilton slechts 4 times world champion :')

Ga naar de brand central en kies LH. :>

Oh en waarom is Daihatsu Copen uit 2002 nieuw te koop?! Dat ding is ook al sinds GT5 prologue ongewijzigd?

[ Voor 35% gewijzigd door GAIAjohan op 05-03-2022 00:05 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slimme_vogel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23-02-2023

slimme_vogel

PSN: slimme_vogel

Altijd GT gespeeld met een controller. Nu met een PlaySeat en gt29. Formidabel. Tussendoor wel even met een controller gespeel (dualsence, ps5) maar met stuur toch een andere ervaring. Vooral de houding en de zit voor de tv bevalt goed. Wat me nog wel tegenstaat is de bediening in de menu’s. Wil je tussen races door wat aanpassen
moet je helemaal weer terug naar het hoofdmenu. Hier ga ik nog veel tijd aan kwijt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Civic09
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:59
Spel bevalt mij prima op de PS4 pro. Al heb ik wel het idee dat het iets minder soepel loopt als GT Sport.
Physics zijn wel flink gewijzigd. Met alle hulpmiddelen uit sta je met een RWD in no time achterstevoren. Op zich realistisch al is het met mijn G29 wel lastig om het gas goed te doseren. Zal wel flink oefenen worden. Rijhulpen wil ik namelijk op ABS na gewoon uit hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSSF
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:19
Zo juist ook maar even geprobeerd. Het gevoel dat het net zo goed een update van GT sport had kunnen zijn klopt (voor als nog) wel een beetje maar toch leuk.
Het zal denk ik echter gewoon nooit meer de vreugde van de eerdere GT`s kunnen evenaren.

Is hier ergens nog een lijstje van mensen die ik kan toevoegen als racevrienden? :D

Afbeeldingslocatie: https://myalbum.com/photo/4MJBb3ywrDXY/1k0.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door FSSF op 05-03-2022 03:33 ]

https://www.instagram.com/cncdepartment/ Diverse projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
robinez schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 20:56:
[...]

gran turismo zag er voor de tijd van de consoles waarop die uitkwam altijd wel goed uit, en gt sports zag er zeker wel heel mooi uit, maar ik vind zelf dat gran turismo 7 daar toch wel een heel stuk over heen gaat kwa graphics. Die 60 fps op 4k met HDR vind ik er op mijn monitor een stuk beter uit zien dan gt sports die ik beide op mijn ps5 heb staan.

Ook details als de verneveling van de regen en hoe de lampen van de auto's daarin weergegeven worden, de reflecties in de spiegel van wat er achter je gebeurd, de dynamische belichting op een circuit (van ochtend naar de avond races), het zijn allemaal dingen die in gt sports niet zitten. Het dynamische weer wat direct invloed heeft.

Verder is de kleur van de game veranderd, deze is wat meer real life dan gt sports die altijd een wat groen blauwe gloed had in de tracks.

Speel je op 4K of op een 1080p scherm, want ik kan me voorstellen dat dan de ervaring min of meer vergelijkbaar is.
Ik speel op 4K. En ik zie ook heus wel de verbeteringen… maar ik krijg inmiddels met deze op een stapel andere PS5-spellen het idee dat ik nextgen vooral moet zoeken in “mooier water”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:38
FSSF schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 03:29:

Is hier ergens nog een lijstje van mensen die ik kan toevoegen als racevrienden? :D

[Afbeelding]
Ik wil ook wel meer race vrienden :p
Vind het leuk om tijden te vergelijken en te verbeteren. Sinds paar maanden race ik met een T300 RS GT op een Playseat Challenge.

Voeg me gerust toe wie maar wil: lekkerboeie86
Een race lijst met spelers is misschien best een leuk idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Hallo racevrienden!😄
Kan het kloppen dat je niet de mogelijkheid hebt om auto’s te verkopen?

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:02

Oxigeon

En zo is dat!

Mij mogen jullie ook wel toevoegen. Gisteravond was de download om 23.15 klaar maar had ivm corona geen zin meer om te spelen. Hoop dat ik me vandaag wat beter voel en vanavond een lange sessie kan maken.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo juist ook maar even geprobeerd. Het gevoel dat het net zo goed een update van GT sport had kunnen zijn klopt (voor als nog) wel een beetje maar toch leuk.
Het zal denk ik echter gewoon nooit meer de vreugde van de eerdere GT`s kunnen evenaren.

[Afbeelding]
Voeg mij maar toe!

Ik mis overigens interieurverlichting in de cockpit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De single player races vanuit GT Café zijn trouwens ook random qua weer. Dat is wel mooi. Net tot driemaal toe dezelfde race gestart, BMW’s op de Nordschleife.

De eerste race regende het al keihard vanaf de start. De tweede keer begon het gedurende de tweede ronde rustig te regenen en de derde keer regende het helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Van welk menu wordt Spa beschikbaar gesteld? Zit nu op nr 14.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Apache_
  • Laatst online: 11:33

_Apache_

For life.

PS4 hier, met controller.
Vind 1000eu voor een PS5 te veel geld. En zou dan ook een nieuwe TV 'moeten', want heb een 12j oude Bravia die relatief veel ghosting / blurring heeft.
Dan ben je al gauw nog een xtra 500eu verder.
En aangezien ik alleen GTS en nu ook GT7 heb is de verhouding dan een beetje zoek :+

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn

Als je een paar minuten de tijd neemt heb je zo een PS5 te pakken. Even in het PS5-levertijd-topic een paar Telegrambots overnemen en je bent er al bijna. Inmiddels tig kennissen hierop gewezen die allen binnen een uur tot hooguit een dag of 2 wel een PS5 te pakken hadden voor de normale retailprijs. Hooguit in een combi met wat extra accessoires erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 18:27
Rivanov schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 08:02:
De single player races vanuit GT Café zijn trouwens ook random qua weer. Dat is wel mooi. Net tot driemaal toe dezelfde race gestart, BMW’s op de Nordschleife.

De eerste race regende het al keihard vanaf de start. De tweede keer begon het gedurende de tweede ronde rustig te regenen en de derde keer regende het helemaal niet.
Heb t gemerkt. Had een vastloper na die races en moest ze dus opnieuw doen en mocht toen in de stromende regen rijden.

Zijn er mensen die ook al iets anders dan een paar duizend credits aan die vouchers over hebben gehouden? Voegt weinig toe naar mijn mening als je ook met drie sterren elke keer maar 5000 credits wint. Buiten dat bevalt het goed, veel meer afwisseling dan in GT Sport.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N_E_R_V85
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 01-03 17:36

[Afbeelding]
Via welke psn kunnen we je vinden?
Zelf heb ik al verschillende van jullie toegevoegd en zij die willen mogen mij ook toevoegen: N_E_R_V85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smok3yNL
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 08-09 07:47
Zijn er hier veel mensen die met een controller spelen ipv met een stuur?
Of is de meerderheid toch een dedicated steering wheel?

Twijfel eraan om een stuur aan te schaffen, maar kan geen keuze maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Smok3yNL schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 08:19:

Controller met Motion Steering. Werkt per-fect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoutman
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-01 11:03
Ik speel nu sinds gisteren GT7 (op de PS5) begonnen ooit met GT5 Prologue, GT6 en heel kort maar GT Sport en woe wat een verademing ten opzichte van GT Sport. Laadtijden zijn echt heel goed, graphics idem en auto’s voelen veel en veel realistischer aan. Tot op heden met controller gespeeld en gaat echt super, zeker met de adaptive triggers speelt het heel fijn! Nu bezig met de laatste licentiereeks en tot op heden alles goud, wordt wel steeds lastiger :-)

[ Voor 11% gewijzigd door whoutman op 05-03-2022 08:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kreeg je in voorgaande Gran Turismo’s trouwens een auto als je jarig was? Heb nog niks. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FMS schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 08:03:
Van welk menu wordt Spa beschikbaar gesteld? Zit nu op nr 14.
Zit op nummer 23 en heb ‘m nog niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel36
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

Smok3yNL schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 08:19:

Ik speel ook met de controller.
Geen klachten.

Stuurtje en racerig trekken me wel maar het is ook een financiëel verhaal plus de ruimte vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:58
Rivanov schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 08:27:
Kreeg je in voorgaande Gran Turismo’s trouwens een auto als je jarig was? Heb nog niks. :+
Al wel de felicitaties op het tweakers-forum! Daar kan natuurlijk niks aan tippen..

Van Harte !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06:04
Rivanov schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 08:27:
Jij bent een van de weinigen op Tweakers die ik al op PSN had, volgens mij nog van DF. Kom je af en toe al tegen bij licences. Gefeliciteerd 🥳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:50
Voeg mij ook maar toe! Speel met de controller.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-09 11:03
Het geluid is fantastisch, echt miles ahead van wat Forza Horizon 5 is. Geluid is spot on!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiemenC
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 16-09 14:59

TiemenC

iRacing

Gisterenavond ook een paar uurtjes met GT7 gestuurd op de PS5.

- Visueel spektakel, echt prachtig!
- handling blijft natuurlijk wat arcade maar wel genoeg uitdaging
- sommige license onderdelen als vanouds frustrerend

Maar
Wat heeft de ontwikkelaar met de 'hazard' lights? Ze gaan om de haverklap aan na de finish van een race/challenge (bij de tegenstanders niet) of bij de levering van een nieuwe auto. Totaal overbodig :P

En kan je de directe automatische replay start na je race ook uit zetten?

Youtube | Twitch | Broadcaster @ KNAF Digital (iRacing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 07:58

RBH

J-M-T schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 08:48:
[...]

Jij bent een van de weinigen op Tweakers die ik al op PSN had, volgens mij nog van DF. Kom je af en toe al tegen bij licences. Gefeliciteerd 🥳
Haha, +1, hier ook idd.

Gefeliciteerd Rivanov!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dank allen!

En wat is het geluid toch goed. De Circuit Experience op de Nordschleife doe je met de M6 GT3. Bwoah dat geluid. Kippenvel! Bang on!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chabio
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08:41
Zit er helemaal in. Laatste GT was deeltje 1, maar toch voelt het vertrouwd. Voeg mij ook vooral toe! Leuk om tijden te vergelijken.

Twijfel tussen Motion steering of linker stick. Motion werkt verassend goed, maar heb t gevoel dat ik toch wat sneller ben met stick. Komt misschien ook doordat ik het liefst onderuitgezakt op de bank game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottr
  • Laatst online: 16-09 13:06
Ben ook sinds gisteren weer verslaafd aan GT! Speel het al sinds de eerste maar na GT5 niet echt meer het gevoel gehad. Hopen dat GT7 daar verandering in brengt!

Heb ondertussen al wat mensen toegevoegd! Mijn ID: KdO_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20
Gisteren toch bijna 800km gereden, terwijl ik ook gewoon nog een normale werkdag had. :D

@v8power67 Alle Licenses al op goud ja? Freak dat je bent. :P

GT 7 is goed. Physics zijn beter, de graphics beter, weer is geweldig. Gelukkig ook geen vast weer, ik had ook bij die BMW challenges op de Nurburgring GP dat ik meerdere keren verschillende intensiteiten qua weer had. Ook een andere race waar regen voorspeld was, kwam er uiteindelijk geen regen. Ook het donker/licht worden voegt echt iets toe aan de game. Geluid is eindelijk stukken beter en ook het bandengeluid kan je nu eindelijk zachter zetten.

Spelen met de DualSense is behoorlijk goed. Ik heb tot nu toe alleen met de controller gespeeld en ik ga vandaag en morgen (deels) met mijn stuur spelen. Daar vind ik qua support wel de eerste echte minpunten van de game. Fanatec is partner in GT 7, echter is de support voor de bases niet echt beter geworden. De GT DD Pro is wel wel bijgekomen, maar de F1 Podium van Fanatec heeft geen profile page. Ook de support van andere sturen dan die standaard bij de Elite of de GT DD Pro meegeleverd zijn is mager op zijn minst. Las al van iemand dat de Formula V2 in GT7 zelfs minder knoppen werkend heeft dan GT Sport. Weet nog niet of dat zo is, maar dat zou wel heel slecht zijn.
Lijkt er in ieder geval op dat Fanatec alsnog weinig in de melk te brokkelen heeft gehad in GT 7 of hier misschien te lui is geweest. Het gebrek aan support van de sturen is lijkt mij dan ook de hoofdreden dat er nog steeds geen GT DD Pro Base only te koop is. Mag hopen dat het snel opgelost wordt met een update, maar ik ben er bang voor.

Mensen mogen mij gerust toevoegen op PSN, naam staat hier in de handtekening. Als je iets kan toevoegen aan je aanvraag, zet er dan even Tweakers bij. :)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slimme_vogel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23-02-2023

slimme_vogel

PSN: slimme_vogel

Vraag me af. GT sport had toch ook een app? Zou die voor GT7 ook beschikbaar komen? Wel vet om bijv rondetijden te analyseren en te vergelijken.

Mijn psn slimme_vogel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12:33
Misschien een vreemde vraag maar hoe sluit ik de game af ?
Op de manier hoe ik het nu doe ben ik bang dat ik save data kwijt raak.

[ Voor 38% gewijzigd door jori040 op 05-03-2022 10:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Nu online
jori040 schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 10:15:
Misschien een vreemde vraag maar hoe sluit ik de game af ?
Naar Home menu en dan op de ‘options’ knop, daar heb je de optie om de game af te sluiten.
Of je legt de PlayStation gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Man wat heb ik toch een hekel aan Amerikaanse auto's... Lompe slees. Ofwel ik heb moeite met de Z28 op Blue Moon Bay. :P

Ook vooruit. Wat geld neergelegd voor racing hards en een supercharger. Toen was het wel makkelijk gedaan.

[ Voor 31% gewijzigd door FMS op 05-03-2022 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Laatst online: 31-03 19:19
Weet iemand of je de moeilijkheidsgraad nog kan aanpassen als je de game al bent begonnen?
En hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zie net een post op reddit dat engine swaps dus inderdaad alleen via roulette kan verkrijgen.
Heel erg jammer dit. Een van de features waar ik erg hyped voor was. Heb meerdere roulette kaartjes gewonnen. Maar nooit iets nuttigs gehad... Waarom niet gewoon te koop in tuning shop...

https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

[ Voor 18% gewijzigd door v8power67 op 05-03-2022 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12:33
FMS schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 10:27:
Man wat heb ik toch een hekel aan Amerikaanse auto's... Lompe slees. Ofwel ik heb moeite met de Z28 op Blue Moon Bay. :P

Ook vooruit. Wat geld neergelegd voor racing hards en een supercharger. Toen was het wel makkelijk gedaan.
Die zijn alleen mooi met gaaf geluid.Zelf vind ik Japanse auto's fijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
FMS schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 10:27:

Die Camaro ZL1 1LE 2018 is wel een beest. Vooral met lichte tuning gaat dat ding als de brandweer. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Laatst online: 16-09 11:03
Valt me vooral op dat iedere auto écht uniek is. Het voelt anders, het klinkt anders.

Het is nu ook echt leuk om in een auto te rijden met weinig pk omdat de ervaring gewoon zo tof is, het is eigenlijk juist best spannend om in een normale auto veel te hard over de Nordschleife te knallen.

En dan die titanium exhaust he..... kippenvel.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XyTNrhVweaSLrAV6tEK-FEQic1U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Jgw3RyavCKD4BJyudKjhLeeA.jpg?f=fotoalbum_large

Woehoe car pornnn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
flugelisoke schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 11:07:
...

En dan die titanium exhaust he..... kippenvel.
Die klinken in het echt ook super. youtube Dan met je ogen dicht lijkt het alsof je de gloriedagen van de F1 met dikke V12 motoren herleeft. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:40
Net mijn eerste scape gemaakt, hoe kan ik die het makkelijkst hier delen?

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 20:06
Ben nog steeds het wachten op de post, wat een gedoe.

Is trouwens niet de eerste keer, hiervoor f1 2021 en een SW game via bol. Exact dezelfde situatie, levering uitgesteld en paar dagen later als verloren beschouwd. Wel geld terug gekregen.

Hoop dat dit nu niet ook het geval is.

Ieder geval leuk dat iedereen veel plezier ervaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

thunder8 schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 11:05:
[...]

Die Camaro ZL1 1LE 2018 is wel een beest. Vooral met lichte tuning gaat dat ding als de brandweer. :D
De GT3 c7 was wel vette auto in Sport.

Wie heeft al zijn eigen auto nagemaakt in GT7? Ik ben al een heel end met de classic mini. Zit nog te muggenziften met de decals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
jordyyyys schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 11:14:
Net mijn eerste scape gemaakt, hoe kan ik die het makkelijkst hier delen?
Ik stuur een screenshot naar een tweede psn account van mezelf. Die kan je dan op je telefoon of whatever in de Playstation-app downloaden en delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroY85
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 01:25
Aan de controller spelers: wat is volgens jullie de beste steering sensitivity setting? In GT Sport had ik die een stuk hoger maar is dat in GT7 nog steeds wijsheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
  • Laatst online: 07:23
Gisterochtend even een uurtje gespeeld met de G29. Speelde al erg fijn, vind alleen het remmen wel beetje zwaar. Maar veel oefenen denk ik.

Gistermiddag bij het F1 centre in Utrecht voor ‘t eerst geracet met een Fanatec stuur en pedalen, dat was me een partij lekker sturen zeg :D Ben goed verpest nu…alleen dat prijskaartje van Fanatec ;(

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Dat nummer van die 2de Music Rally Blijft lekker in je hoofd zitten :D

Heb ook een aantal van jullie weer toegevoegd, dus kunnen mooi tijden vergelijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
WinterBase schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 11:25:
Gisterochtend even een uurtje gespeeld met de G29. Speelde al erg fijn, vind alleen het remmen wel beetje zwaar. Maar veel oefenen denk ik.

Gistermiddag bij het F1 centre in Utrecht voor ‘t eerst geracet met een Fanatec stuur en pedalen, dat was me een partij lekker sturen zeg :D Ben goed verpest nu…alleen dat prijskaartje van Fanatec ;(
Ja en gas geven is ook anders dan bij GT Sport, het gaspedaal lijkt nu in ieder geval volledig lineair te zijn waar het bij GT Sport met een curve ging (veel controle lage input, weinig controle hoge input). Dat is voor mij wel even wennen want moet veel verder van het pedaal af wil ik b.v. een spin voorkomen.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-09 07:10
Hier ook inmiddels vijf uur op de teller op de PS5 sinds gistermiddag. Ik heb alleen GT Sport gespeeld dus het lineaire pad van GT7 is wel even anders, maar de opzet van de Cafe en de verschillende menukaarten werkt echt goed en je komt dan vanzelf bij de verschillende onderdelen terecht.

De graphics zijn fantastisch, ik speel met raytracing en merk niets van een lage framerate (bij Spider-Man Miles Morales had ik hier ook geen last van). De besturing met L2 en R2 knoppen was even wel even wennen maar het werkt veel beter dan met de X- en []-knop dankzij de adaptieve triggers. Ik heb, voor mijn gevoel, de auto meer onder controle dan met GT Sport. De nieuwe trilfunctie is ook enorm nuttig dus voor mij is het al een geweldige aankoop! In de instellingen van het spel heb ik de trilfunctie nog wat hoger gezet en dat maakt een nog groter verschil.

Enige waar ik mij aan erger is dat je wel de 'hints'-auto nodig hebt om bepaalde onderdelen van de menukaart te behalen. Zonder die auto wordt is het gewoon lastig om dat onderdeel te behalen dus je credits gaan niet uit vrije wil weg, om het zo even te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeZaag
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07:18
Net Race A online gedaan en daar was goed het verschil,in tuning te merken. Ik had de Aqua redelijk getuned (niet tot de max) en reed als nummer 3 in niemandsland rond. Maakt wel duidelijk dat het verder unlocken van tuning levels belangrijk is…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTH-34
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:57
Zijn er meer mensen waarbij de code van TopGear niet werkt? Ik moet een upgraden kopen voor de PS5....? De code is eenmalig ingevoerd en ik bezit niet eens meer een PS4...Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SXO7_p3kQlgvjMfvuglHhVRGWzs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BOXsJB9nDnnXZSLRrrBiLDAe.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
038Robijno schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 10:29:
Weet iemand of je de moeilijkheidsgraad nog kan aanpassen als je de game al bent begonnen?
En hoe?
Jup. Gewoon naar Options gaan (linksboven) en dan kun je de moeilijkheidsgraad aanpassen. Kan ook mid-season of voorafgaand aan een race.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smok3yNL
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 08-09 07:47
WinterBase schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 11:25:

Oh wat grappig. Daar ga ik vanavond voor het eerst heen. Standaard race van 1 uur op Melbourne. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:31
Wat een game, wat verslavend

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MTH-34 schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 11:53:
Zijn er meer mensen waarbij de code van TopGear niet werkt? Ik moet een upgraden kopen voor de PS5....? De code is eenmalig ingevoerd en ik bezit niet eens meer een PS4...[Afbeelding]
Als ze bij topgear niet hebben aangegeven of het de PS4 of 5 versie is, heb je waarschijnlijk alleen de PS4 versie gekregen, ik zou het niet zo erg vinden om de PS5 upgrade erbij te kopen als ik al de game + jaar lang top gear voor dezelfde prijs kreeg als de game los.

(Edit: Tenzij het natuurlijk wel beloofd is, dan zou ik er ook een probleem van maken)

[ Voor 5% gewijzigd door Kalder op 05-03-2022 12:33 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

MTH-34 schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 11:53:
Zijn er meer mensen waarbij de code van TopGear niet werkt? Ik moet een upgraden kopen voor de PS5....? De code is eenmalig ingevoerd en ik bezit niet eens meer een PS4...[Afbeelding]
De aanbieding geeft aan:
Bij dit welkomstcadeau ontvang je een digitale code. Inwisseling van deze code in de PlayStation Store geeft één account het recht om zowel de PS4 als PS5 versies van Gran Turismo 7 aan de bibliotheek toe te voegen en te downloaden.
Bron

Lijkt false advertising als het enkel de PS4 versie is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bakker
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 07-05 11:25
Heb het spel ook.
Een paar races gedaan nu en het ziet er wel erg mooi uit.
De introductie is fijner dan met Forza Horizon vind ik, voor iemand die nog nooit gespeeld heeft.
Iets meer stap voor stap waar je heen moet en hoe dingen werken lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Vanmorgen nog 2 uurtjes kunnen spelen,helaas de rest van de dag andere bezigheden...morgen dan maar weer verder spelen. :)
Ik heb inmiddels ook wat mensen uit dit topic toegevoegd.

Pagina: 1 ... 13 ... 74 Laatste

Let op:
Samen rijden met andere Tweakers? Zie daarvoor deze lijst: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69