Acties:
  • +1 Henk 'm!
kaos001 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 11:52:
[...]

Het is alleen wel vreemd dat banden naar verhouding (veel) te duur zijn in tegenstelling tot andere upgrades.
Aan de andere kant win je ook wel erg veel door fatsoenlijke banden eronder te gooien, maar toch, het blijft een beetje apart.
Het zijn alleen wel heel bijzondere setjes banden waarbij na iedere race het rubber terug groeit ;) Liever dit dan steeds nieuwe banden te moeten kopen.

[ Voor 5% gewijzigd door Kalder op 04-03-2022 13:05 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:06
Frez schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 12:38:
Ben aan het overwegen deze game te halen.
Hoe is de race AI? Hoor hier slechte verhalen over dat het nauwelijks racen is en dus niet spannend.

En is de game leuk wanneer je hem gewoon met controller speelt, zonder stuur. Op ps5
AI is prima, heb hem op het moeilijkst staan. Hij is niet bijzonder goed, maar ook niet echt slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 17:53
Wanneer kregen jullie de pre-order bonus? Ben ondertussen bezig met de eerste menu-kaart en nog steeds niet ontvangen. Mijn bonussen voor de 25th anniversary heb ik al kunnen inwisselen maar de rest is nog niet verschenen. Ik heb de disk versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben trouwens uitgenodigd om een Pagani Huayra '13 te mogen kopen, heb er 14 dagen de tijd voor om 1.350.000 credits binnen te harken :F
Lieve game, ik ben nog maar met de beginners races bezig die nog niet zoveel uitbetalen, waar moet ik dat mee verdienen? Nouja, we zien wel hoeveel voortgang ik kan maken in 2 weken... Dus toch mensen pushen richting transacties :X |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaitoX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 21:04
Ach het lijkt me dat die uitnodigingen wel vaker voorbij gaan komen toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:19
DaitoX schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 13:13:
Natuurlijk wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaitoX schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 13:13:
Zeker maaruh, gotta catch 'm all! O-)
Nah, heb niet per se de drang om alle auto's te bezitten, als ik maar een beetje een gevarieerde garage heb straks, en dat is nu al het geval, alleen nog geen Gr# auto's gewonnen behalve een Gr.B geloof ik en die Gr.3 mazda stealth die in de pre order zat. Wel grappig ik heb de pre-order auto's ook gekregen op mijn alt account maar niet de 100.000credits die ik wel op mijn main account kreeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 12:14:
[...]

Zag ik nu goed dat jij met controller speelt in je stream? Meende dat je naar instellingen ging om de rechtse controller setting te selecteren. Motion of hoe noemen ze dat
Ja speel met Motion Steering

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thunder8 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 11:10:
[...]

Dat alle sturen werken, dat was in GT Sport ook al zo. Juist het feit dat GT 7 wel in samenwerking met Fanatec als partner werd ontwikkeld, dan verwacht je ook dat deze wel alle spullen van hun wil ondersteunen. Dikke faal van Fanatec om dit niet te eisen en bagger van Sony/PD om dit niet op te pakken. Dit zal dan ook wel betekenen dat de flag leds dus ook niet gaan werken, evenals de rumble functie op de V3 pedalen.

Als blijkt dat het inderdaad er niet in zit of komt, dan ga ik voor mijzelf overwegen of ik de spullen hou of eventueel verkoop. Racen met de controller gaat ook prima en voor de immersie is een stuur leuk, maar niet als het halfbakken gemankeerd in de game zit die ik toch het meest zal spelen. F1 game trekt mij niet, heb de 2019 versie niet eens halverwege het eerste F1 seizoen voltooid. ACC is wel heftig, maar zie niet dat ik die heel veel zal spelen, aangezien mijn maten dat niet interessant vinden. Was heel erg ongeduldig om de GT DD Pro base only te kopen, maar nu is dat eigenlijk wel weggeëbt. Zonde dat een titel als dit op dit punt niet net ff wat meer gedaan heeft om de ondersteuning nu eens flink uit te breiden. ;(

Maar affijn, terug naar de game zelf. Die is voor de rest prima, hier ga ik mij wel weer honderden/duizenden uren mee vermaken. Laadtijden zijn heerlijk op de PS5, graphics zien er zeer goed uit, physics lijken een stuk beter te zijn, wat wil je nog meer. Naja bovenstaande, maar dat zal wel ijdele hoop blijken. ;)
Heb jij de Fanatec DD Pro? Als je het verkoopt hou ik me aanbevolen!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:03
Net vmeven Brand central gaan checken voor wat toffe auto's, voor ik het wist was het het een uur later...
War een toffe dingen zijn daar te zien ook met museum en de kanalen van merken etc, wat een details allemaal.

Ik hoorde alleen dat er ook auto's van 20 milj zouden zijn? Zover ik kon zien is de max prijs 3,6 milj.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
AppleFan2007 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 13:10:
Wanneer kregen jullie de pre-order bonus? Ben ondertussen bezig met de eerste menu-kaart en nog steeds niet ontvangen. Mijn bonussen voor de 25th anniversary heb ik al kunnen inwisselen maar de rest is nog niet verschenen. Ik heb de disk versie.
Heb alle bonussen meteen gekregen voordat ik mn 1e auto kocht, de 3 pre-order auto's met 10k, en de 100k en yaris vd 25th anniversary. Wel ook de pre-order bonus voor die 3 auto's ingewisseld ofc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20
Rivanov schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 13:23:
[...]

Heb jij de Fanatec DD Pro? Als je het verkoopt hou ik me aanbevolen!
Nee, die wilde ik graag kopen voor GT 7, als de Base only verkrijgbaar zou zijn. Echter snap ik nu ook waarom deze nog steeds niet gereleased is. Want elk stuur wat je erop gaat zetten, zal gemankeerd werken qua buttons, switches en rotaries als dit niet in een update opgelost gaat worden.

Ik heb momenteel een verrijdbaar alu rig met V3 pedalen met BPK, Elite + base met bijbehorend rond stuurwiel en de Formula V2 2020 Limited Edition wheel met magnetic shifters. En ik wacht voorlopig nog even de berichten af, het geld is toch al uitgegeven. Maar als er geen ondersteuning komt, dan bestaat de kans dat ik het te koop ga zetten. Dan meld ik mij wel bij je. :)
Stylze schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 13:24:
Net vmeven Brand central gaan checken voor wat toffe auto's, voor ik het wist was het het een uur later...
War een toffe dingen zijn daar te zien ook met museum en de kanalen van merken etc, wat een details allemaal.

Ik hoorde alleen dat er ook auto's van 20 milj zouden zijn? Zover ik kon zien is de max prijs 3,6 milj.
Brand Central is voor de normale nieuwe auto's tot 2017. Daarnaast is er nog een exclusive dealer voor de echte exoten. Daar gaan de prijzen nog veel hoger. ;)

[ Voor 25% gewijzigd door thunder8 op 04-03-2022 13:31 ]

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
thunder8 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 13:30:
[...]

Nee, die wilde ik graag kopen voor GT 7, als de Base only verkrijgbaar zou zijn. Echter snap ik nu ook waarom deze nog steeds niet gereleased is. Want elk stuur wat je erop gaat zetten, zal gemankeerd werken qua buttons, switches en rotaries als dit niet in een update opgelost gaat worden.

Ik heb momenteel een verrijdbaar alu rig met V3 pedalen met BPK, Elite + base met bijbehorend rond stuurwiel en de Formula V2 2020 Limited Edition wheel met magnetic shifters. En ik wacht voorlopig nog even de berichten af, het geld is toch al uitgegeven. Maar als er geen ondersteuning komt, dan bestaat de kans dat ik het te koop ga zetten. Dan meld ik mij wel bij je. :)

[...]

Brand Central is voor de normale nieuwe auto's tot 2017. Daarnaast is er nog een exclusive dealer voor de echte exoten. Daar gaan de prijzen nog veel hoger. ;)
Ah die moet ik nog unlocken dan haha tof zeg!

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
Firephoenix schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 12:27:
Nou lekker dan heb ik de ps5 versie herkent die de disk niet. Hebben hier meer mensen last van?
De 'normale' editie of de 25th AE?

Ik propte de disc in mijn PS4, maar die herkende hem ook niet. Van de 25th AE is de disc alleen voor de PS5. Voor PS4 moet je de code redeemen die in het boekje staat.

Misschien lag het aan mij, maar na het invoeren krijg je dus de bonussen, maar de game downloaden moest ik apart opzoeken via Library.

Nu even onder werktijd downloaden en installeren :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:29

Daniel36

vernieuwde formule

Drie keer raden wat hier net op de mat viel...

Nu downloaden en dan proberen.
:Y

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Poulske
Daniel36 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 13:48:
Drie keer raden wat hier net op de mat viel...

Nu downloaden en dan proberen.
:Y
Elden Ring? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:16
Poeh, ondanks de 300Mbit verbinding hier duurt het downloaden behoorlijk lang.

Meh, dan moet ik nog maar even doorwerken :P

@AppleFan2007 Heb 'm bij Bol.com besteld, kreeg de pre-order bonus vanochtend in de mailbox.

[ Voor 27% gewijzigd door Knul op 04-03-2022 13:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Laatst online: 14:07

s0kkie

Cowabunga

Hier 0 problemen met de normale PS5 versie op disc.
De eerste paar Sunday Cups net gedaan en Gran Turismo is gewoon weer helemaal terug _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niemand een idee wanneer je de Nordschleife vrijspeelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Rivanov schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 13:52:
Nee geen idee, heb 3 uurtjes gespeeld en heb hem nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

Ik had hem ook bij Bol.com besteld trouwens en vanmorgen kwam de mail met de pre-orderbonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poulske schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 13:53:
[...]

Nee geen idee, heb 3 uurtjes gespeeld en heb hem nog niet.
Ben Level 9 en menubook 16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Laatst online: 19-11-2023
v8power67 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 12:52:
Begrijp nu waar dus het tijdelijk een auto mogen kopen vandaan komt.
Sommige autos zijn uitsluitend te koop dmv een invitation :[Afbeelding]

Ik kreeg deze net om de veyron te kunnen kopen. Staat dus een einddatum van 18/3/2022 11:46.
Geen idee wat er gebeurt na deze datum staat er niet bij alleen wat het time limited is :
[Afbeelding]
Da’s random want ik heb een invite van Aston Martin om twee VGT autos te kopen. Ook geldig tm 18 maart.

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:33
Ziet er allemaal gelikt uit van wat ik zie op streams. Daar moet ik het helaas ook mee doen. Zit in het buitenland dus heb hem nog niet. Hoe groot is de game eigenlijk? Kan ik vast beginnen met overpeinzen wat ik van de PS5 verwijderen moet.

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Laatst online: 14:07

s0kkie

Cowabunga

sjufke schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 14:27:
Ziet er allemaal gelikt uit van wat ik zie op streams. Daar moet ik het helaas ook mee doen. Zit in het buitenland dus heb hem nog niet. Hoe groot is de game eigenlijk? Kan ik vast beginnen met overpeinzen wat ik van de PS5 verwijderen moet.
Install was rond de 95gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
sjufke schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 14:27:
Interne SSD kopen, hoef je er niets af te gooien. ;)

App zegt 98GB momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:56
Ik heb zojuist de eerste meters gemaakt! Echt zin om me weer lekker door een GT game heen te wurmen.

Echter heb ik wel een probleemje: mijn Logitech G29 geeft geen force feedback in GT7 en ik kan nergens ontdekken waar ik dat aan of uit zou kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-07 13:23
T7D_Sneezy schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 14:37:
Ik heb zojuist de eerste meters gemaakt! Echt zin om me weer lekker door een GT game heen te wurmen.

Echter heb ik wel een probleemje: mijn Logitech G29 geeft geen force feedback in GT7 en ik kan nergens ontdekken waar ik dat aan of uit zou kunnen zetten.
misschien in de control panel van de G29 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meh mn auto is bugged.
Heb een a45 gekocht. Wat getuned maar zag ineens dat hij elke keer standaard is. Ook gewicht terwijl stage 1 weight reduction erop zit. Kan stage 2 niet installeren want stage 1 zit er niet op zegt hij maar bij car settings staat van wel.. vrees dat ik mn geld hierin gestoken kwijt ben en een nieuwe zal moeten kopen. Heb ook body gereset kost freakin 76000cr, daar a stage 1 erop en weer exact zelfde.. kan mn setup ook geen naam geven. Dus vrees dat mn a45 bugged is.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13:28
Game in de bus, middagje vrij....lekker gamen....NIET dus! Downloaden super traag hier vooralsnog en die 3 music rallies inmiddels ook wel gezien :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
EL-Nino-1980 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 14:43:
Game in de bus, middagje vrij....lekker gamen....NIET dus! Downloaden super traag hier vooralsnog en die 3 music rallies inmiddels ook wel gezien :-(
Beste ia volgens mij niet gamen tijdens de download. Gaat ie sneller downloaden dacht ik. Ook geen spotify ofzo gebruiken wil ook wel eens download snelheid verlagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:49
Lol, Jardier (bekend van zijn ACC streams) heeft GT7 ook ontdekt en is momenteel bezig alle tijden van JimmyBroadbent aan te vallen op de license tests _O-

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:19
v8power67 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 14:44:
[...]

Beste ia volgens mij niet gamen tijdens de download. Gaat ie sneller downloaden dacht ik. Ook geen spotify ofzo gebruiken wil ook wel eens download snelheid verlagen.
VEEL trager ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 13:52:
Heb zo'n vermoeden dat de Nordschleife de laatste baan is die je unlockt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thunder8 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 14:31:
[...]

Interne SSD kopen, hoef je er niets af te gooien. ;)

App zegt 98GB momenteel.
Ik moest zowaar voor het eerst ruimte maken op mijn extra SSD om de updates van GT7 te kunnen installeren, was niet zo moeilijk, GT Sport verwijderd klaar :) Heb ook nog wel ruimte op de SSD van de PS5, dus moet misschien maar eens wat blijvertjes op de internePS5 SSD zetten.

[ Voor 14% gewijzigd door Kalder op 04-03-2022 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
Kalder schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 15:14:
[...]

Ik moest zowaar voor het eerst ruimte maken op mijn extra SSD om de updates van GT7 te kunnen installeren, was niet zo moeilijk, GT Sport verwijderd klaar :)
GT Sport staat op mijn externe SSD, want PS4 spel. GT 7 op de interne SSD uitbreiding. :P En op die laatste nog 1.8TB over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
Game: "ga national b licenses doen, ga dan terug naar café"
Ik: "ok dan blijf ik dat doen" (nu in international b lol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thunder8 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 15:16:
[...]

GT Sport staat op mijn externe SSD, want PS4 spel. GT 7 op de interne SSD uitbreiding. :P En op die laatste nog 1.8TB over.
Dan zou ik steeds USB draadjes moeten wisselen, nee voor mij geen externe disc meer. 1 USB voor muziek, 1 USB voor headset, 1 USB voor stuurtje, 1 USB voor opladen headset (hoewel ik daarvoor ook de dongle eruit kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
Kalder schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 15:19:
[...]

Dan zou ik steeds USB draadjes moeten wisselen, nee voor mij geen externe disc meer. 1 USB voor muziek, 1 USB voor headset, 1 USB voor stuurtje, 1 USB voor opladen headset (hoewel ik daarvoor ook de dongle eruit kan halen.
Hier 1 USB voor tobo+muis, 1 voor dongle headset en 1 voor externe SSD. Als het stuur eraan gaat, gaat tobo+muis eruit. Opladen controllers en headset doe ik niet via de playstation, daar heb ik een dual charger voor en een USB-C voor de Penrose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:59

Oxigeon

En zo is dat!

Voor de mensen die de download op de ps5 te langzaam vinden gaan. Ik speel geen games als ik aan het downloaden ben. Dan gaat het 5x sneller. Hoe hard het oom kriebelt. Sluit de game af

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thunder8 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 15:21:
[...]

Hier 1 USB voor tobo+muis, 1 voor dongle headset en 1 voor externe SSD. Als het stuur eraan gaat, gaat tobo+muis eruit. Opladen controllers en headset doe ik niet via de playstation, daar heb ik een dual charger voor en een USB-C voor de Penrose.
Voor zover ik weet is er toch geen charger station voor de Pulse headset? Zowel moet ik die ook hebben, zou een stuk handiger zijn, maar volgens mij kun je hem alleen opladen via de usb-c poort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
Kalder schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 15:25:
[...]

Voor zover ik weet is er toch geen charger station voor de Pulse headset? Zowel moet ik die ook hebben, zou een stuk handiger zijn, maar volgens mij kun je hem alleen opladen via de usb-c poort.
Je kan die gewoon opladen aan een losse USB charger lijkt mij. De Penrose bij mij moet ook laden via USB-C en dat doe ik gewoon via een uGreen USB-C blok. Dualcharger is bij mij voor beide controllers.

/offtopic

Nog even werken en dan naar huis "racen" om verder te gaan met GT 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thunder8 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 15:29:
[...]

Je kan die gewoon opladen aan een losse USB charger lijkt mij. De Penrose bij mij moet ook laden via USB-C en dat doe ik gewoon via een uGreen USB-C blok. Dualcharger is bij mij voor beide controllers.

/offtopic

Nog even werken en dan naar huis "racen" om verder te gaan met GT 7.
Ja dat kan was het niet dat ik dan weer een extra stopcontact nodig had :F :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Willow Spring blijft een klote baan haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffersonius
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 25-04-2022

Jeffersonius

Don't worry, be happy!

Heeft een van jullie ook die aanbieding van TopGear gekocht (jaar lang abbo + gratis GT7) ?
Ik heb de code namelijk nog steeds niet binnen om de game te downloaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

Downloaden, niet gamen...weet je wel hoe moeilijk dat is op een vrije dag???
:+
Ik heb in de tussentijd al een plafonnière opgehangen in de hal en de ramen gelapt.

Zometeen maar weer kijken hoe ver hij is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Zo alle licenties op goud. Laatste in super licentie was echt absurd lastig. Een opdrogende spa Francorchamps met een oude porsche 917k met veel schaduwen waardoor je de droge lijn amper ziet.. was echt zweten en veel hartkloppingen als ie ineens in nat gedeelte kwam. Maar is gelukt. Vond de rewards wel beetje matig maar okee.
Alleen vind nog steeds dat rally er uit mag. Heeft geen toevoeging en rijd gewoon niet leuk. Zeker niet met een licentie waar een barrière aankijken al failure betekend...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
Daniel36 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 15:59:
Downloaden, niet gamen...weet je wel hoe moeilijk dat is op een vrije dag???
:+
Ik heb in de tussentijd al een plafonnière opgehangen in de hal en de ramen gelapt.

Zometeen maar weer kijken hoe ver hij is.
Beetje suf dat er na de eerste download vanuit de store en het instellen van de beeldinstellingen er nog een download nodig is. Ook jammer dat er geen voortgangspercentage zichtbaar is en geen details getoond kunnen worden.

Dan eerst straks maar huishouden, eten, kinderbedtijd en dan even tijd voor mezelf :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:30
Stylze schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 13:02:
[...]

Trouwens steeds nadat je een race gedaan hebt staat er dagelijkse oefening met bijv 50/ 42,195 km, wat gebeurt er dan als je die 42,195 km hebt gehaald? Lijkt me toch niet dat je dat in 1 dag moet doen:P
Ja die moet je in 1 dag doen en dan kan je een bonus claimen,maar het is de afstand van een marathon dus geen 42195KM :+

[ Voor 3% gewijzigd door skreppiedoe op 04-03-2022 16:48 ]

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Maximus

There is no substitute

Ben redelijk chagrijnig op Bol.com. Op 30/12 besteld, vandaag de hele dag vrij genomen. Postbode nog niet geweest vandaag. Zucht…..

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 20:06
Maximus schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 16:13:
Ben redelijk chagrijnig op Bol.com. Op 30/12 besteld, vandaag de hele dag vrij genomen. Postbode nog niet geweest vandaag. Zucht…..
Ik zit in dezelfde boot, bezorger is onderweg, dat wel :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-07 09:15
Alleen kan bol er niks aan doen dat de postbezorger nog niet is langsgeweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:34
Hoor van vrienden dezelfde geluiden, 2/5 zullen niet meer geleverd worden vandaag, ook een manier om mensen aan de digitale licenties te krijgen. Ligt waarschijnlijk aan de pakketdiensten want anderen hebben hun order al wel ontvangen vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maximus
  • Nu online

Maximus

There is no substitute

the_virus26 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 16:16:
[...]

Alleen kan bol er niks aan doen dat de postbezorger nog niet is langsgeweest
Klopt. Keerzijde: de game winkels versturen al een dag eerder dat je het op de release hebt. Hadden ze dat maar gedaan.

Inmiddels binnen. Eerst 18 GB update en 45 GB installeren. Was er al bang voor 😅

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:01
Maximus schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 16:24:
[...]

Klopt. Keerzijde: de game winkels versturen al een dag eerder dat je het op de release hebt. Hadden ze dat maar gedaan.
Wat denk je dat Bol.com doet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:34
dehardstyler schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 16:25:
[...]

Die adverteren met voor 13:30 besteld vanavond in huis maar zijn niet in staat om de orders die al maanden geleden zijn geplaatst op de dag van release te leveren. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Nu online

Maximus

There is no substitute

dehardstyler schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 16:25:
[...]

You catch my drift. Zorg dat het de avond er voor is dat mensen los kunnen.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
skreppiedoe schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 16:12:
[...]

Ja die moet je in 1 dag doen en dan kan je een bonus claimen,maar het is 42KM en 195M dus geen 42,195KM :+
Huh? 42KM + 195M = 42,195KM??? of 42.195M?
1KM staat toch gelijk aan 1000M of ben ik nou gek?

[ Voor 8% gewijzigd door Kalder op 04-03-2022 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:01
Racing-Paradise schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 16:27:
[...]

Die adverteren met voor 13:30 besteld vanavond in huis maar zijn niet in staat om de orders die al maanden geleden zijn geplaatst op de dag van release te leveren. :>
Waar denk je dat die van mij vandaan komt? Ik heb al bijna het rijbewijs gehaald. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Zo de eerste kilometers zitten erop. Het ziet er gaaf en gelikt uit zeg :D Ik vond die 1ste Music Rally eigenlijk ook best wel grappig :)

Ik heb hem op moeilijk gezet en dan is de AI echt niet zo heel makkelijk te verslaan. Had toch 3 pogingen nodig om met m'n Demiootje op North Isle die Atenza te passeren vlak voor de finish. Verder een beetje door de menu's gescrolled en gekeken wat overal zit. Misschien heb ik het gemist, maar klopt het dat er geen world ranking top10 tijden meer zijn (o.a. bij circuit experience) maar dat je alleen de tijden van vrienden ziet?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:59
zo de eerste uren in GT7 achter de rug. Inmiddels mijn B licentie gehaald (als je alles op goud haalt krijg je een extra auto) en meerdere cafe menu's vervuld. Wat ik ook leuk vindt is dat in de gewone races netjes rijden beloond wordt met een 50 procent verhoging van wat je normaal aan credits verdient.

Ik heb praktisch alle GT's gespeeld, maar dit is echt wel next level vind ik. Die graphics in 4K HDR 60fps spatten van mijn scherm af zo goed en soepel. Dit is ook de eerste keer dat ik het eigenlijk prettiger vind om te rijden vanuit de in car view.

Ik gebruik een thrustmaster t300RS steering wheel en die wordt perfect ondersteund, De feedback vind ik vele malen beter dan in gt sport, je voelt nu echt alles beter, zeker als je gaat dreigen te slippen of in regen voel je gewoon hoe je auto reageert nu. Een grote stap voorwaarts.

De manier waarop je nu de car collectie opbouwt en dat de game ook helemaal om het collector schap is heengebouwd voelt verslavend aan. Ook die geluksbonnen (die we kennen uit gt sports) zijn weer gaaf om te doen (alhoewel ik meestal gewoon het laagste geld bedrag krijg in plaats van die dikke autos en tuning onderdelen), maar het moet ook niet te snel gaan dus dat is prima.

Al met al, voor mij de beste gran turismo op dit moment. Wat betreft het next gen gevoel is dit op de playstation 5 volop aanwezig. Nauwelijks laadtijden, erg goede graphics en dat alles op 60fps en de replays en menus allemaal raytraced aanwezig. Dit is niet tijdens het racen maar ik merk dat in de praktijk niet zo tijdens het racen. Ik vind raytracing belangrijker in de foto mode en replay modes (waar ik graag naar kijk) en daar zit het in.

Dus ik vind het een geweldige game, op 1 ding na, wie heeft in japan verzonnen om op elk scherm te gaan bedelen om je credits aan te vullen met echt geld uit de store. Ik vind dat zo goedkoop overkomen op een verder bijna perfecte game.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:02
Kalder schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 16:28:
[...]
Huh? 42KM + 195M = 42,195KM??? of 42.195M?
@skreppiedoe schreef het m.i. gewoon op de US manier en bedoelde dus dat het geen 42195km is. Maar door die komma te gebruiken zorgde hij zelf voor nog meer verwarring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skreppiedoe
Twixie schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 16:45:
[...]

@skreppiedoe schreef het m.i. gewoon op de US manier en bedoelde dus dat het geen 42195km is. Maar door die komma te gebruiken zorgde hij zelf voor nog meer verwarring.
@Kalder Ik heb hem even veranderd om verdere verwarring te voorkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twixie schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 16:45:
[...]

Haha, zou het erg knap vinden, zelfs al rij je in de Dodge SRT Tomahawk "X" (die over 700km/h gaat) 24 uur lang special stage route x, ga je denk ik niet in één dag een rondje om de wereld maken _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:59

Oxigeon

En zo is dat!

Hier de game ook net binnen. De eerste 10gb jbstaleren gaat via de cd. De rest mag je downloaden a 87GB met een snelheid van 5mb/sec. Nouja , hoop te kunnen gamen zodra de Kids in bed liggen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trouwens, al iemand een crash gehad? Heb de game al uren aan staan en nog 0x gecrashed! GT Sport crashte bij mij om de haverklap op de PS5 (meer als op mijn PS4 Pro destijds), meestal zeker eens per 5 uur, maar ook soms nog vaker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 08:54
MeanGreen schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 16:07:
[...]

Beetje suf dat er na de eerste download vanuit de store en het instellen van de beeldinstellingen er nog een download nodig is. Ook jammer dat er geen voortgangspercentage zichtbaar is en geen details getoond kunnen worden.

Dan eerst straks maar huishouden, eten, kinderbedtijd en dan even tijd voor mezelf :9
Daar had ik ook last van! Alleen toen kwam ik er achter dat je de download in het ps hoofdmenu (dus buiten het spel), de voortgang wel kunt zien. Nu heb ik het wel over ps4, weet niet hoe dat bij ps5 zit..

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kalder schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 16:59:
Trouwens, al iemand een crash gehad? Heb de game al uren aan staan en nog 0x gecrashed! GT Sport crashte bij mij om de haverklap op de PS5 (meer als op mijn PS4 Pro destijds), meestal zeker eens per 5 uur, maar ook soms nog vaker.
Mijn PS5 en GT7 staan sinds vanochtend 6:30 non-stop aan zonder enige crash.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Superkiwi
Kalder schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 16:59:
Trouwens, al iemand een crash gehad? Heb de game al uren aan staan en nog 0x gecrashed!
Dat is een teken dat je beter wordt d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Twixie
Ik blijf het bizar vinden hoe al die racing streamers (Super GT, Jimmy B, Jardier...) die 'bonnet' camera view kiezen. Dat is toch overigens helemaal geen bonnet view, maar een roof view ?! Verkloot de immersie compleet, vind ik, precies of ze allemaal in een SUV rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:05
Wie hebben er nog meer een code van bol.com gekregen voor de extra's via mail maar hebben ook de 25th edition met een zelfde code?
Had voor een maatje besteld maar hij zou nu 2x pre order bonus kunnen hebben/krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuzzy
  • Laatst online: 11-09 17:32
Twixie schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 17:24:
Ik blijf het bizar vinden hoe al die racing streamers (Super GT, Jimmy B, Jardier...) die 'bonnet' camera view kiezen. Dat is toch overigens helemaal geen bonnet view, maar een roof view ?! Verkloot de immersie compleet, vind ik, precies of ze allemaal in een SUV rijden.
De camera is vanaf het oogpunt van recht bovenop de motorkap dus bonnet view lijkt me terecht. Ik moet zeggen dat ik die view ook wel fijn vind als ik echt even aan wil zetten. Je hebt de het juiste PoV en niet alle fratsen in de weg zitten zoals bij een cockpit view.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 20:06
Lekker dan, was er al bang voor (bol)

Bezorgtijd: morgen tussen 08:00 en 18:00
Sorry, bezorgmoment is bijgewerkt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
wuzzy schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 17:27:
[...]
De camera is vanaf het oogpunt van recht bovenop de motorkap dus bonnet view lijkt me terecht.
Neen, dat is juist mijn punt. Je kunt heel goed zien dat het viewpunt gewoon boven het dak is, want je kijkt gewoon over de wagens voor je. Zoals ik zei: net alsof je zelf in een hoge SUV zit. Komt voor mij heel vreemd over alleszins.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Twixie schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 17:37:
[...]

Neen, dat is juist mijn punt. Je kunt heel goed zien dat het viewpunt gewoon boven het dak is, want je kijkt gewoon over de wagens voor je. Zoals ik zei: net alsof je zelf in een hoge SUV zit. Komt voor mij heel vreemd over alleszins.
Helaas is het zo dat de externe camera's simpelweg een onrealistisch voordeel geven ten opzichte van de bestuurderscamera. De bumper cam haalt het hele automodel weg, waardoor het kinderlijk eenvoudig is om bochten preciezer en consistenter aan te snijden en de bonnet/roof cam doet hier nog een schepje bovenop door blinde bochten geheel zichtbaar te maken met de extra hoogte. Hierdoor is voor de die-hards die met de cockpit view willen rijden eigenlijk alleen mogelijk om óf even snel te zijn of simpelweg tijd te verliezen omdat er minder zicht is.

Normaal vind ik dat iedereen mag kiezen of ze een spel serieus spelen of ze het makkelijker voor zichzelf willen maken, maar pvp is hierdoor toch wel wat oneerlijk. Men kan stellen dat je dan ook maar van dezelfde camera's gebruik kan maken en dat het in dat geval geen voordeel oplevert, maar dat is niet de reden dat ik een simulatiespel wil spelen. In het echt is die optie er ook niet en ik vind het jammer dat men het prima vindt om op de gemakkelijke manier te willen spelen in plaats van de uitdaging aan te gaan.

Ik zou zo graag willen dat ze in de Sport mode de serieuze kant op gaan door net als in iRacing de cockpit view verplicht te stellen, maar dat zal wel weer niet... :/

Of nog mooier: net als in PUBG de spelers een verplichte keuze laten maken tussen 1st en 3rd person view, zodat de mensen zelf mogen kiezen waarmee ze spelen en daardoor twee aparte rankings (hardcore en casual) krijgen.

[ Voor 6% gewijzigd door CaptainPanda op 04-03-2022 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16:21
Speelt echt heerlijk met PS5 controller.De race RPG is terug! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
CaptainPanda schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 17:52:
[...]

Helaas is het zo dat de externe camera's simpelweg een onrealistisch voordeel geven ten opzichte van de bestuurderscamera. De bumper cam haalt het hele automodel weg, waardoor het kinderlijk eenvoudig is om bochten preciezer en consistenter aan te snijden en de bonnet/roof cam doet hier nog een schepje bovenop door blinde bochten geheel zichtbaar te maken met de extra hoogte. Hierdoor is voor de die-hards die met de cockpit view willen rijden eigenlijk alleen mogelijk om óf even snel te zijn of simpelweg tijd te verliezen omdat er minder zicht is.

Normaal vind ik dat iedereen mag kiezen of ze een spel serieus spelen of ze het makkelijker voor zichzelf willen maken, maar pvp is hierdoor toch wel wat oneerlijk. Men kan stellen dat je dan ook maar van dezelfde camera's gebruik kan maken en dat het in dat geval geen voordeel oplevert, maar dat is niet de reden dat ik een simulatiespel wil spelen. In het echt is die optie er ook niet en ik vind het jammer dat men het prima vindt om op de gemakkelijke manier te willen spelen in plaats van de uitdaging aan te gaan.

Ik zou zo graag willen dat ze in de Sport mode de serieuze kant op gaan door net als in iRacing de cockpit view verplicht te stellen, maar dat zal wel weer niet... :/
Is dat echt zo? Ik kan de bochten prima zien in cockpit view. Maar ik ben ook maar een amateur hoor met race games haha. Maar is in ieder geval veel toffer om in cockpit view te racen dan zo'n gekke camera op het dak, dat haalt toch een stuk immersie weg.

Vroeger racede ik altijd met camera achter de auto omdat ik het wel tof vond om de auto's te zien maar als ik nu naar die camera switch dan lijkt het echt alsof je rete traag gaat.

Nee doe mij maar lekker cockpit view.

[ Voor 6% gewijzigd door Stylze op 04-03-2022 18:00 ]

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
CaptainPanda schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 17:52:
maar dat is niet de reden dat ik een simulatiespel wil spelen.
[...]
Waar je hier de vergissing maakt is dat je er vanuit gaat dat GT een race-sim is, dat is het niet.
GT is een game voor de auto- en racefans, met een hele andere insteek dan bv iRacing of Assetto Corsa Competizione.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
skreppiedoe schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 16:12:
[...]

Ja die moet je in 1 dag doen en dan kan je een bonus claimen,maar het is de afstand van een marathon dus geen 42195KM :+
Oowh zo lol, gek ik zit daar al overheen maar heb volgens mij geen record gehad, of ik heb niet goed opgelet.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Superkiwi schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 18:00:
[...]

Waar je hier de vergissing maakt is dat je er vanuit gaat dat GT een race-sim is, dat is het niet.
GT is een game voor de auto- en racefans, met een hele andere insteek dan bv iRacing of Assetto Corsa Competizione.
Jup. GT is een driving simulator. Geen racing simulator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:59
Stylze schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 18:02:
[...]

Oowh zo lol, gek ik zit daar al overheen maar heb volgens mij geen record gehad, of ik heb niet goed opgelet.
De daily bonus levert je een geluksbon op, die staat in de presents sectie in je garage.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20:13
nieuws: Gran Turismo 7 bevat nu microtransacties, tot tientallen euro's per auto

Zo.. van mij krijgt de game nu een 5. Hoe goed het voor de rest ook mag zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

Ik ben inmiddels toe aan de music rally.
Beetje vreemd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Superkiwi schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 17:22:
[...]

Dat is een teken dat je beter wordt d:)b
🤣Hahahaha, ja zou het? Denk alleen niet dat we dezelfde crashes bedoelen, maar goed in gekopt! :P
Heb op gebied van rijden juist het idee dat ik 100 keer slechter rij dan in GT Sport :/ in die zin ook al ontelbaar keer gecrasht lol.

[ Voor 20% gewijzigd door Kalder op 04-03-2022 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Superkiwi schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 18:00:
[...]

Toch is er rondom GT Sport een hele competitieve e-sportsscène en dat gaat met GT7 gewoon door, vandaar dat ik specifiek de Sport Mode noemde. Ik vind het gewoon jammer dat de snelste spelers nooit met cockpit view rijden, maar dat is misschien een persoonlijke mening die niet iedereen deelt. Om dan met die mensen mee te komen, is het bijna verplicht om een 'watered down' spel te spelen door ook virtueel op het dak plaats te nemen of dan maar genoegen te nemen onnodig tijd te verliezen omdat er koppig met de realistische camera moet worden gereden.

Het is ook wel mijn wishful thinking dat er een 'casual' en 'hardcore'-versie van de competitieve Sport Mode komt, want dan wordt niemand er slechter van als het een vooraf te maken keuze is, maar dan kunnen de besten laten zien dat ze ook snel zijn als ze in een echte auto rond zouden karren. Het beste van beide werelden, want dan kan GT7 én een full blown sim zijn en ook een toegankelijker semi-sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:42
Dat was toch ook gewoon in GTSport, heb je die game dan een 3 of een 4 gegeven? (Bij wijze van spreken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Deshmir schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 18:20:
[...]

Dat was toch ook gewoon in GTSport, heb je die game dan een 3 of een 4 gegeven? (Bij wijze van spreken)
Klopt maar vergelijk de prijzen eens tussen GT sport en GT7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Irritant, had 'm vandaag verwacht maar zat niks bij de post.
Die prijsstijging is belachelijk maar dat je auto's kon kopen was bij GT Sport ook al. Ik heb dat nooit gedaan en ben het ook niet van plan, dus lig er geen seconde van wakker.
CaptainPanda schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 18:16:
[...]

Het is ook wel mijn wishful thinking dat er een 'casual' en 'hardcore'-versie van de competitieve Sport Mode komt, want dan wordt niemand er slechter van als het een vooraf te maken keuze is, maar dan kunnen de besten laten zien dat ze ook snel zijn als ze in een echte auto rond zouden karren. Het beste van beide werelden, want dan kan GT7 én een full blown sim zijn en ook een toegankelijker semi-sim.
Het zou eigenlijk een instelling moeten zijn, net zoals je op serverniveau instellingen zoals banden/TSC/etc. kunt afdwingen (maar ook vrije keus kan blijven).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Laatst online: 19-11-2023
Dat zal ze leren!😂

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• schumi1986
Ah blijkbaar vinden PS5 bezitters microtransacties heel normaal :)

Toch nog een kleine tip, door veel tegenstand zijn de microtransacties ik Forza eruit gesloopt en is het een betere game geworden.

Nou succes allemaal met 10x de sunday cup te rijden voor je uitlaat upgrade

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Smok3yNL
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 18:25
Deze game schreeuwt toch om een racestuur met FFB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Mja ik vind dat niet zo erg, ik koop nooit micro transacties en als ze er dan toch zijn dan vind ik het eigenlijk wel goed dat ze wat duurder zijn. Dat mensen niet voor 5 euro een auto kunnen kopen waar ik een week voot gespaard heb met ingame credits.

Ik heb net mijn auto gewasen haha , worden auto's echt na een paar races vies dan? Kon het nog niet echt zien maar heb ook bijna elke race tot dusver met andere auto gedaan. Maar dat zou wel vet zijn als dat echt zichtbaar is.

Niet normaal hoe uitgebreid deze game is.

[ Voor 17% gewijzigd door Stylze op 04-03-2022 18:44 ]

Playstation 5

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Beetje geïrriteerd merk ik al, maar de game verplicht je niet om ook maar 1 auto te kopen, met credits of met echt geld (nou ja met uitzondering van de begin auto) je krijgt wanneer je gewoon het spel speelt genoeg auto's volgens mij. Daarnaast zijn de payouts in de begin races natuurlijk laag, die worden pas leuker als je verder komt, dan kun je ook makkelijker even een raceje doen om wat credits te farmen om een volgende auto te kopen.
Ik zei het al eerder voor de grap: "Gotta catch 'm all" is natuurlijk leuk en aardig, maar niemand die je daartoe verplicht, in GT Sport had ik ook echt niet alle auto's (en had ook totaal niet de neiging om geld uit te geven voor in game auto's).

[ Voor 3% gewijzigd door Kalder op 04-03-2022 18:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
Kalder schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 18:42:
[...]

Beetje geïrriteerd merk ik al, maar de game verplicht je niet om ook maar 1 auto te kopen, met credits of met echt geld (nou ja met uitzondering van de begin auto) je krijgt wanneer je gewoon het spel speelt genoeg auto's volgens mij. Daarnaast zijn de payouts in de begin races natuurlijk laag, die worden pas leuker als je verder komt, dan kun je ook makkelijker even een raceje doen om wat credits te farmen om een volgende auto te kopen.
Ik zei het al eerder voor de grap: "Gotta catch 'm all" is natuurlijk leuk en aardig, maar niemand die je daartoe verplicht, in GT Sport had ik ook echt niet alle auto's.
Je vat het wat mij betreft prima samen,niets aan toe te voegen. Er zou wel een setting toegevoegd mogen worden om de melding die bij je credits staat permanent te kunnen verbergen.
Ik denk dat er veel meer mensen in de stress waren geschoten als er een trophy in zou zitten zoals: collect all legendary cars :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:34
Tot nu toe zeer mooi spel!
Jammer alleen dat er nauwelijks tot geen schade op een auto te krijgen is. Bij een race zie je links onder in het scherm wel naast de benzine meter wel een soort overzicht.
Mis ik iets? Moet er een setting aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuzzy
  • Laatst online: 11-09 17:32
Twixie schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 17:37:
[...]

Misschien verschilt per auto. Maar bij de starter Demio en de Clio RS zie ik aan de onderkant van het scherm de ruitenwissers e.d. dat lijkt me dan niet het dak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loek92
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-09 15:57
Iemand die hem speelt op een PS4 met controller?

Zou hem graag op een PS5 spelen, alleen heb ik die (nog) niet kunnen bemachtigen.

Wachten of gewoon op PS4 kopen en lekker racen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
mannetje19 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 18:50:
Bij een race zie je links onder in het scherm wel naast de benzine meter wel een soort overzicht.
Mis ik iets? Moet er een setting aan?
Dat autootje bedoel je?
De letters boven en onder dat autootje geven aan welke banden er onder je auto liggen
(SH = Sport Hard, RM = Racing Medium enz). De witte balken geven aan in hoeverre je banden versleten zijn (slijtage is waarschijnlijk enkel in races waarin je kunt pitten, zoals in de online Sport Mode).
De balk links daarvan geeft de mate van natheid van de baan weer en of het aan te raden is om op droogweer (balkje max 1/3 vol), inters (balkje 1/3-2/3 vol) of full wets (balkje >2/3 vol) te rijden.

[ Voor 33% gewijzigd door Superkiwi op 04-03-2022 19:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Vandaag flink wat uurtjes gereden. Eerste indruk: Heerlijk! :D Alles voelt vertrouwd en ademt GT. Ze hebben niet geprobeerd om de formule opnieuw uit te vinden, maar zijn trouw gebleven aan wat altijd gewerkt heeft.

Kan alle clichés van goede physics, sfeer, muziek en graphics wel opnoemen, maar dit topic kent louter GT liefhebbers heb ik de indruk, dus lijkt me overbodig. :7

Enige minpunt, je kan de HUD niet aanpassen. Ik rij zelf altijd met bumper cam omdat dit het beste gevoel van snelheid geeft vind ik, maar de HUD is nogal eh, veel. Het zou tof zijn om de keuze te hebben om bepaalde dingen eruit te laten.

De music rally had wel een fijne minimalistisch HUD, dus het kán wel. Ik acht de kans alleen minimaal dat ze het nog erin stoppen.

Soundcloud

Pagina: 1 ... 12 ... 74 Laatste

Let op:
Samen rijden met andere Tweakers? Zie daarvoor deze lijst: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69