Acties:
  • +4 Henk 'm!
Het laatste uurtje is in gegaan!!! Hype train go whooowhoooooo

[ Voor 24% gewijzigd door Kalder op 03-03-2022 23:01 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Pfffffff.

Wat heb ik toch een zin in deze game.... # speciaal een PS5 voor gekocht. 😊

Edit: het eerste wat ik uitzet is dat er met echt geld iets gekocht kan worden. 👍En dan rustig lekker een beetje racen. Op naar een alfa 155 DTM. 😊

[ Voor 45% gewijzigd door Format-C op 03-03-2022 23:31 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02:42
Nog 30 minuten.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nog 4, ik ga m'n PS5 aan zetten om straks onverwachts update 1.06 eerst te moeten downloaden. Doei! 😁

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:11
I'm ready! 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Zg2zDULakX7PzMGLfw4aZySUVY=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M40OXCc5dKShD8qGr5Yw6hPZ.jpg?f=fotoalbum_medium

Veel plezier, iedereen! (y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02:42
Eerste race goud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Ontzettende_Jan schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 16:45:
[...]

Super Gt liet 'm draaien op z'n stream en hij zei 'we have to watch the intro'

Misschien de eerste keer niet en daarna wel.
Had ik toch gelijk😊 Viel Spass mensen!

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Format-C
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Het ziet er wel super gelikt uit.

Nice! :-)

Edit. Was ook echt klaar met Forza, en toe aan iets nieuws... Of moet ik zeggen iets ouds... 😉😎😊😊😊

[ Voor 55% gewijzigd door Format-C op 04-03-2022 00:19 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:34
Bah, hoezo een nickname moeten kiezen? |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:11
Damn, die intro ... Erg gaaf die transitie van film naar game. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferrr
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-09 23:58
Nu hopen dat Topgear die code snel stuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm krijg soms ineens lan cable disconnected en weer connected. Nooit eerder gehad. Komt soms meerdere malen achter mekaar. Zag dit ook al bij super gt op youtube. Is niet fijn met een always online game. Zat midden in een license test en ineens bleef beeld hangen en werd naar main menu van de game gestuurd...

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
De eerste 4 menus gedaan, morgen beginnen aan de vijfde. Wat een graphics, niet normaal!

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:34
Planning was paar minuutjes kijken maar ondertussen bijna 2 uur verder :+
Eerst maar wat uurtjes slapen en dan vanavond weer verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Holy sh*t wat is dit toch weer een topper van een game! Krijg er echt enorme nostalgische gevoelens bij :D en moet zeggen ik vind dat de physics echt wel flink verbeterd zijn, misschien nog geen ACC klasse maar wel een hele grote stap in de goede richting, de FFB met de GT DD Pro voelt naar mijn idee ook veel beter dan GT Sport!
Verder, de AI vind ik ook helemaal niet zo heel dom, volgens mij ook wel verbeterd over GT Sport al valt er nog winst te halen, ik moet zeggen heb de game in het begin op moeilijk gezet en de races zijn een stuk vermakelijker dan waar ik voor vreesde! Straks eens kijken of ik de volgende license kan behalen. edit: laat maar net eindelijk sport mode vrij gespeeld eens kijken hoe dat gaat :D

Overigens nog geen races met die chilipeper-rating gedaan, waarschijnlijk zouden die wat moeilijker moeten zijn

Zag alleen in de stream van Jimmy dat je in single player ook penalties kunt krijgen maar die krijg ik tot op heden nog niet en zie er ook geen optie voor.

[ Voor 11% gewijzigd door Kalder op 04-03-2022 03:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:25
Mede dankzij lichte slapeloosheid(familiekwaaltje) de eerste 2 uurtjes gespeeld,kan niet anders zeggen dat de game er op de PS4 pro er uistekend uitziet naar mijn mening. Ook de laadtijden vallen mij erg mee,verder lekker rustig de game verkennen en vooral genieten.
Ik heb nu met de controller gespeeld,vanavond kijken hoe het met een stuurtje speelt,maar dat zal vast wel goedzitten. Straks eerst maar weer aan het werk 8)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Morning! Time to race!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 18:27
Beetje jammer dat je met die muziekmeuk moet beginnen en daarna verplicht naar de herhaling moet kijken. Had gehoopt voor het werk nog snel een race te kunnen doen maar helaas. Hoelijk blijft het bij deze verplichte kost.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Herhaling kun je skippen met rondje. Enkel de intro movie kun je niet skippen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:42
40 jaar oud, maar voel me vandaag weer even een kind. Ik zouuu nog tot 08u alvast kunnen rondkijken.... of kan ik mij inhouden tot ik om 12u weekend heb? Ik ga voor het laatste :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Heb speciaal dagje vrij genomen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:42
Normaal ben ik áltijd vrij op vrijdag :(

Nu ook maar uit veiligheidsoverwegingen GT7 niét opgestart. Mijn werk bestaat vandaag uit Arnhem>DenHaag voor het zetten van een handtekening en weer terug. Vanuit GT rechtstreeks de echte auto in is altijd link >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:58
Ik stiekem toch een dagje vrijgekomen eerst even kleine naar school brengen en een rondje hardlopen, daarna helemaal los met GT! Kan niet wachten, zal mijn bevinden laten weten vanmiddag.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:56

Oxigeon

En zo is dat!

Hier een probleempje. Afgelopen week flink gecarnavalt. Wilde vandaag de game gaan afhalen na het werk maar helaas vanmorgen voor het werk een zelftest die niet goed is. Hoop dus dat iemand in mijn familiekring de game kan gaan afhalen. Nouja... met 2 kids zou ik toch pas vanavond kunnen spelen.

Kwam trouwens op Facebook dit tegen.
https://fb.watch/bxnJtRPl2X/

Dan zit er pas detail in

[ Voor 14% gewijzigd door Oxigeon op 04-03-2022 07:17 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bwoah die graphics. Heerlijk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
De liefde en passie voor auto’s spát werkelijk van het scherm. God wat heb ik dit gemist. De locaties, de auto’s, de muziek in de menu’s. Wat een sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:21
Hier ook GT7 aangeschaft, mijn eerste GT sinds deel 2 op de Playstation 2. Daarna wel veel Forza op de Xbox gespeeld, maar nu met de PS5 eens kijken hoe dat tot elkaar verhoud.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Vroege vogel! :D
Hier nog even half dagje werken, daarna is het ook karren! :7

Soundcloud

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:49
Vanmorgen ook even van 6:00 tot 8:00 gespeeld voor het werk, eerste indruk is goed. Heb nu nog alleen maar met controller gespeeld, vanavond de G29 aansluiten.

Met controller speelt het lekker, de DualSense maakt wel een verschil. Graphics vind ik vooralsnog een beetje tegenvallen, vooral de omgevingen. Was een race op de Tokyo Highway aan het doen en vond de gebouwen aan de zijkant van de weg, kaal en pixelachtig.

Verder is de sfeer en het gevoel van de auto's heel goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20
Goedemorgen.

Weet niet of er al mensen zijn geweest die met een Fanatec Formula V2 stuur hebben gespeeld, want als ik de controller settings en dan bij stuur kijk, lijkt het GT Sport all over again. Enige verschil is dat de GT DD Pro er nu ook tussen staat, maar zowel bij de Elite en bij de GT DD Pro, zie je alleen het stuur wat erbij geleverd is en dan zou je dus nog steeds niet de extra knoppen, rotaries en switches kunnen gebruiken. Als dat zo is, dan vind ik dat Fanatec hier de gebruiker wel zwaar te kort doet en het valt mij op dat geen enkele review hier over rept. Ze spelen allemaal met het GT DD Pro stuur. Je bent als Fanatec nu partner, maar ondersteunt geen van de andere sturen die je verkoopt?

De game zelf is echt super. Baalde wel dat je de intro niet kon skippen en je eerst die music rally moest doen, ik wil gewoon racen. Ben vannacht ook tot 2 uur doorgegaan en vanochtend nog even een kwartiertje gespeeld. Vanavond na het werk meteen een sessie tot een uurtje of 11-12 doen. Moet morgen ook werken helaas.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poulske schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 08:38:
Vanmorgen ook even van 6:00 tot 8:00 gespeeld voor het werk, eerste indruk is goed. Heb nu nog alleen maar met controller gespeeld, vanavond de G29 aansluiten.

Met controller speelt het lekker, de DualSense maakt wel een verschil. Graphics vind ik vooralsnog een beetje tegenvallen, vooral de omgevingen. Was een race op de Tokyo Highway aan het doen en vond de gebouwen aan de zijkant van de weg, kaal en pixelachtig.
Niet per ongeluk de PS4 versie geïnstalleerd?

[ Voor 66% gewijzigd door Rivanov op 04-03-2022 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
Rivanov schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 09:17:
[...]

Nope, heb de PS5 gekocht en geinstalleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
thunder8 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 09:18:
[...]

Nope, heb de PS5 gekocht en geinstalleerd.
Quote het verkeerde bericht. Bedoelde @Poulske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Zijn de servers down oid? Krijg een np-104627-0 error. :|
Nevermind. Lijkt lokaal te zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door FMS op 04-03-2022 09:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Leuk om alle enthousiaste en positieve reacties hier te lezen! :D Ik ga er vandaag ook aan beginnen. Ik kocht de PS5 in december 2020 juist vanwege GT7, mooi dat het nu eindelijk zo ver is.

Ik zal nog even een aantal van jullie toevoegen als vriend. Leuk om tijden te vergelijken (en proberen de snelste te zijn >:)) in de license tests en circuit experience. Have fun allemaal 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBRU88
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20-08 13:26

PEBRU88

PC Load Letter?!

Laat Top Gear Magazine eens opschieten met hun code :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wanneer speel je de Nordschleife eigenlijk vrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:49
Rivanov schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 09:17:
[...]

Nope, gewoon de PS5 versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Spelen jullie overigens in Framerate mode of Raytracing? Ik zelf in Raytracing. :)
Ziet er waanzinnig mooi uit op m’n 65CX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
Rivanov schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 09:49:
Spelen jullie overigens in Framerate mode of Raytracing? Ik zelf in Raytracing. :)
Ziet er waanzinnig mooi uit op m’n 65CX.
Framerate. Want de replays en Scapes boeien mij nu nog niet. Wil nu zo snel mogelijk zo veel mogelijk vrij spelen en aangezien ik ook gewoon nog werk, zowel vandaag als morgen, is tijd gelimiteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Iemand een idee hoe je het intro filmpje skipt…?

Edit: de 2e keer kan dit met rondje

[ Voor 28% gewijzigd door Schimanski81 op 04-03-2022 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom2289
  • Laatst online: 17-09 14:47
Misschien een stomme vraag, maar ik kan het antwoord niet vinden.
Is PS+ noodzakelijk om de (volledige) single player te kunnen spelen? Zag in reviews de zeer beperkte offline-modus voorbij komen, maar weet niet of dit afhankelijk is van de afwezigheid van het PS+-abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Heb ruim een uurtje gespeeld met de dualsense. In de reviews werd genoemd dat je de schakelmomenten voelt en dat is leuk verwerkt. Ook de curbs voel je veel duidelijker en ik merk dat de physics verfijnder zijn (B-6 license, hoogteverschil, overstuur oproepen).

Het geluid lijkt een stuk beter voor elkaar te zijn dan GT Sport. Kijk er al naar uit om bv een V10 de toerenbegrenzer in te jagen.

Uiteraard zijn er ook zaken die ik irritant vind. In het begin moet je nogal wat tekst door- /wegklikken. Dan heb je iets staan als: welcome (insert) nick to Gran Turismo, here you can race (klik) volgende regel in cars (klik). Dat moet toch makkelijk in 1 stuk text kunnen? Zeker als je de cafe gast, license dude etc niet hoort praten. Ook dat na werkelijk iedere actie standaard een replay wordt gestart. Zijn weer extra clicks. Ook vind ik het opmerkelijk dat ze wel weten dat ik een NL Yaris hoor te krijgen, maar dat de snelheid tijdens die beatsrace in mijlen is.

De eerste indruk is inderdaad dat de omgeving niet next gen aanvoelt. Als ik had begrepen dat GT Sport een performane patch had gehad, had ik het ook geloofd. De auto's daarentegen zijn een lust voor het oog en (eerste indruk) het oor.

Wat mij het meeste verbaasd: ik heb een preorder geplaatst voor de 25th ye (digital) en ik begon met 20k credits. Waar is de preorder creditbonus en waar is het de rest van met m'n credit (25h ye credit)? Wordt dit later vrijgegeven?

[ Voor 8% gewijzigd door wilmundo op 04-03-2022 10:08 ]

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnup_1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 21:55
Thom2289 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:01:
Misschien een stomme vraag, maar ik kan het antwoord niet vinden.
Is PS+ noodzakelijk om de (volledige) single player te kunnen spelen? Zag in reviews de zeer beperkte offline-modus voorbij komen, maar weet niet of dit afhankelijk is van de afwezigheid van het PS+-abonnement.
Je hebt geen ps+ nodig voor singleplayer. Wel een internetverbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

wilmundo schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:02:
Heb ruim een uurtje gespeeld met de dualsense. In de reviews werd genoemd dat je de schakelmomenten voelt en dat is leuk verwerkt. Ook de curbs voel je veel duidelijker en ik merk dat de physics verfijnder zijn (B-6 license, hoogteverschil, overstuur oproepen).

Het geluid lijkt een stuk beter voor elkaar te zijn dan GT Sport. Kijk er al naar uit om bv een V10 de toerenbegrenzer in te jagen.

Uiteraard zijn er ook zaken die ik irritant vind. In het begin moet je nogal wat tekst door- /wegklikken. Dan heb je iets staan als: welcome (insert) nick to Gran Turismo, here you can race (klik) volgende regel in cars (klik). Dat moet toch makkelijk in 1 stuk text kunnen? Zeker als je de cafe gast, license dude etc niet hoort praten. Ook dat na werkelijk iedere actie standaard een replay wordt gestart. Zijn weer extra clicks. Ook vind ik het opmerkelijk dat ze wel weten dat ik een NL Yaris hoor te krijgen, maar dat de snelheid tijdens die beatsrace in mijlen is.

De eerste indruk is inderdaad dat de omgeving niet next gen aanvoelt. Als ik had begrepen dat GT Sport een performane patch had gehad, had ik het ook geloofd. De auto's daarentegen zijn een lust voor het oog en (eerste indruk) het oor.

Wat mij het meeste verbaasd: ik heb een preorder geplaatst voor de 25th ye (digital) en ik begon met 20k credits. Waar is de preorder bonus en waar is het de rest van met m'n credit? Wordt dit later vrijgegeven?
Ik kan me voorstellen dat ze de bonus pas geven na een week ofzo. Dat ze je evengoed verplichten om zelf wat te verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaFishy
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 28-04 22:33
Ik heb de code van topgear ontvangen. Zo maar installeren :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:28
Before players can claim their bonuses, they'll first need to complete the "Hooked on Classics Parts 1 and 2" challenge in the Music Rally mode. After doing so, they'll be able to select the "Begin" option by moving the cursor to the white box in the top right-hand corner of the screen. From here, they should choose "World Map" and then select a nickname and a difficulty setting. What follows is an unskippable eight-minute cutscene, which, while certainly very pretty, can be incredibly frustrating for those who just want to get on with the game.

Eventually, though, the introductory cutscene will finally end, and the screen will slowly fade to black. Once it does, players will begin to receive onscreen notifications letting them know that their vehicles have been sent to their garage. Observant players may notice that their credits aren't added at this point, but there's no need to panic just yet, as any bonus credits will be added to the player's balance immediately after they purchase their first car.

[ Voor 26% gewijzigd door 418O2 op 04-03-2022 10:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
wilmundo schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:02:
...

Wat mij het meeste verbaasd: ik heb een preorder geplaatst voor de 25th ye (digital) en ik begon met 20k credits. Waar is de preorder creditbonus en waar is het de rest van met m'n credit (25h ye credit)? Wordt dit later vrijgegeven?
Ergens gelezen dat het pas na de eerste of tweede licensetest wordt vrijgegeven. Maar kan je zo niet zeggen waar ik het zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSSF
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:28
ThaFishy schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:09:
Ik heb de code van topgear ontvangen. Zo maar installeren :D
Krijg je die code gewoon via de mail toegestuurd?

https://www.instagram.com/cncdepartment/ Diverse projecten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Dank heren, ik lees er nu het volgende over: https://www.gtplanet.net/...n-missing-credits.404890/

B-License heb ik. Beetje raar, maar moet goedkomen dus. Eerste gekochte auto is een Demio. Heeft toch iets nostalgisch als is het wel grappig dat de Demio inmiddels een turbo heeft in GT7. Ben benieuwd hoeveel pk er uit dit blok te persen valt (al wil ik daar niet met eigen credits achter komen :D).

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smok3yNL
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 17-09 18:25
Hoe is de game met controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slimme_vogel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23-02-2023

slimme_vogel

PSN: slimme_vogel

Ik heb de gewone ps5 disc versie via Bol besteld. Is nog niet eens binnen, maar zojuist wel een mail van Bol met daarin de extra’s: credits, auto’s etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
Kudosprime heeft de site ook deels voorbereid voor GT7, de auto's staan er deels op. Binnenkort volgen de details en hoe je eraan kunt komen.
Nog geen online stats, maar dat volgt waarschijnlijk ook binnenkort, net als alle andere onderdelen die er voor GT Sport wel zijn.

https://www.kudosprime.com/gt7/carlist.php

[ Voor 4% gewijzigd door MeanGreen op 04-03-2022 13:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
Smok3yNL schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:14:
Hoe is de game met controller?
Goed. De Dualsense wordt goed gebruikt, je merkt de adaptive triggers goed en ook de feedback van waar je rijdt kan je terugvoelen in de controller. Ik ben bewust met de controller begonnen, omdat ik het stuur minder belangrijk vind met de standaard gebakjes. Daarnaast had ik niet zo heel veel zin mijn hele rig voor de TV te zetten voor 1 uur spelen (wat toch 2 uur werd) Controller is wel snel leeg, dus hou maar een lader bij de hand. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 12:38
Yes, mijn disc is ook net toegekomen. Had eigenlijk al wat schrik dat het laat op de dag ging toekomen.
Vannacht heb ik al eens kunnen spelen bij mijn broer en het ziet er echt fantastisch uit, ook zeer leuk hoe ze de Adaptive triggers gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06:41
Gisteren besteld bij allyourgames. Ben er dus laat bij en heb dan ook nog geen verzend bevestiging gehad.
Er zou wel voorraad zijn dus ik verwacht de game vandaag toch wel op de post mijn kant op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

technoaddict schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:17:
Gisteren besteld bij allyourgames. Ben er dus laat bij en heb dan ook nog geen verzend bevestiging gehad.
Er zou wel voorraad zijn dus ik verwacht de game vandaag toch wel op de post mijn kant op.
Bij Battlefield kwam de verzendbevestiging in de spam via hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaFishy
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 28-04 22:33
FSSF schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:12:
[...]

Krijg je die code gewoon via de mail toegestuurd?
Ja de code zat in de mail.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
thunder8 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 09:51:
[...]

Framerate. Want de replays en Scapes boeien mij nu nog niet. Wil nu zo snel mogelijk zo veel mogelijk vrij spelen en aangezien ik ook gewoon nog werk, zowel vandaag als morgen, is tijd gelimiteerd.
Lol. Wat heeft dat te maken met het zo snel mogelijk vrij spelen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
Rivanov schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:22:
[...]

Lol. Wat heeft dat te maken met het zo snel mogelijk vrij spelen? ;)
Voor het racen maakt het geen reet uit en de replays en andere nevenactiviteiten boeien mij nu helemaal niets. Wil gewoon zoveel mogelijk racen nu, niet mijn ogen uitkijken vanwege graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
"Bezorger is onderweg ..." *O*

"...en komt tussen 11:15 en 13:15" :/ ik moet straks wel even de deur uit voor een afspraak, en er staat dat een handtekening vereist is. Hopen op de buren dan maar, of dat het gewoon door de brievenbus komt.

Sowieso blij dat er een bezorger voor is, pas geleden hebben ze hier nog een bezorger doodgeschopt vanwege een discussie over een pakket... -O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:59

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Iedereen een fijne release day !

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06:41
Mocht de game straks hier op de mat belanden zit ik met de kleine van bijna 3 jaar opgescheept. Ow wacht, die zet ik gewoon voor de IPad. Opgelost!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaitoX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 21:04
Schimanski81 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:01:
Iemand een idee hoe je het intro filmpje skipt…?

Edit: de 2e keer kan dit met rondje
Je kan ook het intro filmpje uitzetten in de opties.
thunder8 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 08:51:
Goedemorgen.

Weet niet of er al mensen zijn geweest die met een Fanatec Formula V2 stuur hebben gespeeld, want als ik de controller settings en dan bij stuur kijk, lijkt het GT Sport all over again. Enige verschil is dat de GT DD Pro er nu ook tussen staat, maar zowel bij de Elite en bij de GT DD Pro, zie je alleen het stuur wat erbij geleverd is en dan zou je dus nog steeds niet de extra knoppen, rotaries en switches kunnen gebruiken. Als dat zo is, dan vind ik dat Fanatec hier de gebruiker wel zwaar te kort doet en het valt mij op dat geen enkele review hier over rept. Ze spelen allemaal met het GT DD Pro stuur. Je bent als Fanatec nu partner, maar ondersteunt geen van de andere sturen die je verkoopt?

De game zelf is echt super. Baalde wel dat je de intro niet kon skippen en je eerst die music rally moest doen, ik wil gewoon racen. Ben vannacht ook tot 2 uur doorgegaan en vanochtend nog even een kwartiertje gespeeld. Vanavond na het werk meteen een sessie tot een uurtje of 11-12 doen. Moet morgen ook werken helaas.
Tjah, ik had express mijn V2.5x stuurtje er al afgehaald vanochtend en GT DD stuur er op gedaan. Ik had niet anders verwacht. Alle sturen werken op de wheelbase, maar alle niet standaard playstation knoppen zijn "game specific". Fanatec kan er sowieso weinig aan doen, support hiervoor zou dus door games ingebouwd moeten worden, maar GT7 wijst gewoon naar het GT DD stuurtje natuurlijk. Overigens zal dit ook 1 van de redenen zijn dat ze wat terug houdend zijn om fanatec de wheel base los te laten verkopen.

Support op de xbox is nog weleens droeviger trouwens (de rev leds werken daar niet eens bijvoorbeeld).

Daarnaast is een wat ronder stuur toch flexibeler in GT natuurlijk, dat was mijn grootste reden om de stuurtjes te wisselen voor nu eigenlijk.

[ Voor 78% gewijzigd door DaitoX op 04-03-2022 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand al iets gevonden over engine swaps ? Heb Nu extreme tuning options unlocked maar zie niks over een swap. Vrees dat ze dit hebben verstopt in het roulette systeem...

Verder heb nu de nodige uurtjes gespeeld. Speelt goed en ziet er prima uit. Had wel meer gehoopt van de performance tuning opties. Veel autos kunnen amper pks erin. Blijft een gran turismo dingetje helaas. Dus had de hoop op engine swap gezet, maar die is nog mia op moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 08:54
Zojuist even naar de Mediamarkt gefietst, schappen vol GT7. Dat online kopen is ook maar overrated :+ Heb de 25th gekocht en ben nu GT7 voor de PS4 aan het downloaden. Straks maar lekker spelen! Wel zin in hoor. De computer/gamenerd in mij die ik vroeger was komt weer een beetje naar boven drijven.

[ Voor 7% gewijzigd door Giel op 04-03-2022 10:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanGreen
v8power67 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:43:
Iemand al iets gevonden over engine swaps ? Heb Nu extreme tuning options unlocked maar zie niks over een swap. Vrees dat ze dit hebben verstopt in het roulette systeem...

Verder heb nu de nodige uurtjes gespeeld. Speelt goed en ziet er prima uit. Had wel meer gehoopt van de performance tuning opties. Veel autos kunnen amper pks erin. Blijft een gran turismo dingetje helaas. Dus had de hoop op engine swap gezet, maar die is nog mia op moment.
Op GTPlanet weten ze het ook niet: "Nobody and I repeat, nobody (not even GTPlanet staff) is aware of how to do it (if its in)" maar de vermoedens voorlopig zijn dat het alleen via de roulette te winnen is.

https://www.gtplanet.net/...s-tips-and-tricks.404790/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nog een tip. Ik merkte dat ik niet echt een gear shifts voelde in m’n triggers. Bleek dat de Vibration en Trigger Sensitivity in de PS settings op Medium stonden.

Nu op Strong (Standard) gezet en het is top nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hegeman
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17-09 11:49

Hegeman

Weet van alles wat

Kan ik de progress die ik maak op de PS4 ook meenemen naar de PS5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Krijg hem straks binnen met de post. Ben heel benieuwd! Eerst mijn ps4 slim hdd vervangen voor een ssd. Zodat de laadtijden in ieder geval wat beter zijn. :D

Alles wat ik tot nu toe zie op de bekende youtube kanalen is positief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexsdam
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-02-2024
Bezorgd

4 maart 8:15
Zending in brievenbus

Niet dus. Schijnbaar hebben postbodes geen scan apparaat en word alles in sorteercentrum gescand. Verwachting is tussne 8 en 18, wat een ellende xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSSF
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:28
ThaFishy schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:22:
[...]

Ja de code zat in de mail.
Oke, kan nog steeds besteld worden via de Topgear site maar ben toch bang dat ik dan volgende week ergens de code ontvang. :'(

https://www.instagram.com/cncdepartment/ Diverse projecten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
DaitoX schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:38:
[...]

Tjah, ik had express mijn V2.5x stuurtje er al afgehaald vanochtend en GT DD stuur er op gedaan. Ik had niet anders verwacht. Alle sturen werken op de wheelbase, maar alle niet standaard playstation knoppen zijn "game specific". Fanatec kan er sowieso weinig aan doen, support hiervoor zou dus door games ingebouwd moeten worden, maar GT7 wijst gewoon naar het GT DD stuurtje natuurlijk. Overigens zal dit ook 1 van de redenen zijn dat ze wat terug houdend zijn om fanatec de wheel base los te laten verkopen.

Support op de xbox is nog weleens droeviger trouwens (de rev leds werken daar niet eens bijvoorbeeld).

Daarnaast is een wat ronder stuur toch flexibeler in GT natuurlijk, dat was mijn grootste reden om de stuurtjes te wisselen voor nu eigenlijk.
Dat alle sturen werken, dat was in GT Sport ook al zo. Juist het feit dat GT 7 wel in samenwerking met Fanatec als partner werd ontwikkeld, dan verwacht je ook dat deze wel alle spullen van hun wil ondersteunen. Dikke faal van Fanatec om dit niet te eisen en bagger van Sony/PD om dit niet op te pakken. Dit zal dan ook wel betekenen dat de flag leds dus ook niet gaan werken, evenals de rumble functie op de V3 pedalen.

Als blijkt dat het inderdaad er niet in zit of komt, dan ga ik voor mijzelf overwegen of ik de spullen hou of eventueel verkoop. Racen met de controller gaat ook prima en voor de immersie is een stuur leuk, maar niet als het halfbakken gemankeerd in de game zit die ik toch het meest zal spelen. F1 game trekt mij niet, heb de 2019 versie niet eens halverwege het eerste F1 seizoen voltooid. ACC is wel heftig, maar zie niet dat ik die heel veel zal spelen, aangezien mijn maten dat niet interessant vinden. Was heel erg ongeduldig om de GT DD Pro base only te kopen, maar nu is dat eigenlijk wel weggeëbt. Zonde dat een titel als dit op dit punt niet net ff wat meer gedaan heeft om de ondersteuning nu eens flink uit te breiden. ;(

Maar affijn, terug naar de game zelf. Die is voor de rest prima, hier ga ik mij wel weer honderden/duizenden uren mee vermaken. Laadtijden zijn heerlijk op de PS5, graphics zien er zeer goed uit, physics lijken een stuk beter te zijn, wat wil je nog meer. Naja bovenstaande, maar dat zal wel ijdele hoop blijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Laatst online: 06:40

RBH

Heb zelf nog geen PS5, maar GT7 wordt vandaag bezorgd hier ook. :)

Iemand hier ervaring met hoe de game is op een PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 20:06
Nou, de DLC code voor die pre-order bonus heb ik iig al, nu de disc nog :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
thunder8 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:10:
[...]

Ergens gelezen dat het pas na de eerste of tweede licensetest wordt vrijgegeven. Maar kan je zo niet zeggen waar ik het zag.
Ik kreeg m'n pre-order credits bijgeschreven nadat ik de eerste auto gekocht had en daar een race mee had gedaan.

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
Ontzettende_Jan schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 11:23:
[...]

Ik kreeg m'n pre-order credits bijgeschreven nadat ik de eerste auto gekocht had en daar een race mee had gedaan.
Het schijnt redelijk random te zijn wanneer het bijgeschreven wordt. Lees allerlei verschillende berichten. Je krijgt het wel, maar wanneer is blijkbaar een surprise. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Regen races zijn ook mooi. Geluid is erg nice als je cockpitview doet en ook de plassen in de bochten tegen de curbs voelen goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Heerlijk zeg. Heb er alweer 3 uur inzitten. Intro film is schitterend.

Het enige wat ik nog wil is dat stomme getik uitzetten wanneer tekst op het scherm verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PakoeDIEP
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-08 11:07
Iemand tips mbt het tunen van je auto’s? Weet er zelf vrij weinig over en kan nog niks specifiek voor GT7 vinden maar wellicht zijn er wat basics die mij kunnen helpen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
PakoeDIEP schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 11:42:
Iemand tips mbt het tunen van je auto’s? Weet er zelf vrij weinig over en kan nog niks specifiek voor GT7 vinden maar wellicht zijn er wat basics die mij kunnen helpen..
Vroeger was het altijd zo: Weight reduction en meer power. Nu moet je ook de banden kopen, dus ook daar rekening mee houden. Met betere banden heb je meer tractie en kan je het vermogen ook op de weg brengen. En vergeet natuurlijk ook de remmen niet. Zou in het begin zo min mogelijk geld uitgeven aan optische zaken.

Geef het uit aan een auto die je voor veel races kan inzetten. Je moet volgens mij nu ook een programmeerbare ECU kopen, als je een auto wil terug tunen als deze teveel PP heeft voor een bepaalde race. Dan kan je deze zo aanpassen dat je maximaal binnen de race regels zit en daarmee het makkelijkst kan winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
thunder8 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 11:46:
[...]
Met betere banden heb je meer tractie en kan je het vermogen ook op de weg brengen.
Het is alleen wel vreemd dat banden naar verhouding (veel) te duur zijn in tegenstelling tot andere upgrades.
Aan de andere kant win je ook wel erg veel door fatsoenlijke banden eronder te gooien, maar toch, het blijft een beetje apart.

Soundcloud

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:43
thunder8 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 11:46:
[...]

Vroeger was het altijd zo: Weight reduction en meer power. Nu moet je ook de banden kopen, dus ook daar rekening mee houden. Met betere banden heb je meer tractie en kan je het vermogen ook op de weg brengen. En vergeet natuurlijk ook de remmen niet. Zou in het begin zo min mogelijk geld uitgeven aan optische zaken.
Banden zitten er sinds GT3 of GT4 al in geloof ik dat je doet moet kopen.

Verder inderdaad focus op weight reduction, power remmen. In oude versies was een spoiler ook vaak een zeer goedkope aanpassing die veel performance kon opleveren voor de downforce.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:43
kaos001 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 11:52:
[...]

Het is alleen wel vreemd dat banden naar verhouding (veel) te duur zijn in tegenstelling tot andere upgrades.
Aan de andere kant win je ook wel erg veel door fatsoenlijke banden eronder te gooien, maar toch, het blijft een beetje apart.
Die waren toch altijd al erg duur? Kan me herinneren dat in GT4 een set race banden zo veel kostte als tier 4 turbo of tune.

Zeker niet iets wat je in het begin zal kunnen betalen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 07:02
Ik speel hem uit ellende op mijn PS4 omdat ik geen PS5 heb kunnen bemachtigen.

Gisternacht even 2 uurtjes gespeeld. Eerste indrukken:
- Super irritant dat je enorm aan het handje wordt gehouden. Verplicht intro filmpje kijken, verplicht een muziekrally doen, verplicht je eerste auto uit 3 kiezen, stapje voor stapje onderdelen unlocken. Super kinderachtig. De voice overs in het cafe, garage etc zijn ook niet best.
- Autorijden voelt goed, wel weer even wennen want de zijwaardse krachten lijken nog meer aanwezig te zijn in bochten dan voorheen. Banden voelen ook wat gladder dan in Sport.
- Eerste ervaring met weereffecten is heel goed, super gaaf op de High Speed Ring.
- PS4 heeft het zwaar, ik heb de ventilatoren nog nooit zo hard horen loeien. De frame rate is regelmatig ook niet best. Dit is echt zo een game waarbij ze het maximale uit de vorige generatie proberen te persen en dan soms net over het randje gaan. Ik zie ook best wel wat pop-in van details wat je in GT Sport niet had.
- De AI lijkt inderdaad een stuk beter. Fraga deed op de high speed ring nog een laatste inhaalmanouvre waardoor ik het op power verloor en hij net won. Dat zou in sport niet gebeuren. Daar zouden ze of achter je blijven hangen of tegen je aan rijden.

Het hoort verder wel bij GT, maar vind het jammer om te beginnen met Mickey Mouse banen in de Sunday Cup. Japanse compacts heb ik geen moeite meer maar had graag meteen willen knallen op de Nürburgring. :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Rivanov schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 11:27:
Regen races zijn ook mooi. Geluid is erg nice als je cockpitview doet en ook de plassen in de bochten tegen de curbs voelen goed.
Zag ik nu goed dat jij met controller speelt in je stream? Meende dat je naar instellingen ging om de rechtse controller setting te selecteren. Motion of hoe noemen ze dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firephoenix
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-06 10:39
Nou lekker dan heb ik de ps5 versie herkent die de disk niet. Hebben hier meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Civic09
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-09 22:32
Vanochtend ook de PS4 versie gehaald. Had nog even hoop om een bundel met PS5 te kunnen scoren maar helaas.
Heb wel een PS4 Pro dus hoop dat framerate daarop beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
Firephoenix schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 12:27:
Nou lekker dan heb ik de ps5 versie herkent die de disk niet. Hebben hier meer mensen last van?
Hij zit er goed in? Als ps5 rechtop staat heb je soms de neiging om de disc verkeerdom erin te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
Civic09 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 12:33:
Vanochtend ook de PS4 versie gehaald. Had nog even hoop om een bundel met PS5 te kunnen scoren maar helaas.
Heb wel een PS4 Pro dus hoop dat framerate daarop beter is.
Je kan altijd als je een ps5 hebt een 10e upgrade betalen, dan heb je de ps5 versie (digitaal) die de ps4 disc als licensie gebruikt.

[ Voor 6% gewijzigd door iekue op 04-03-2022 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
MeanGreen schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:28:
"Bezorger is onderweg ..." *O*

"...en komt tussen 11:15 en 13:15"
Nou... bijzonder. "Bezorgd op vrijdag 12 maart 12:22 uur" inclusief een onbekende handtekening. Adres en naam kloppen tot op de letter, maar niets in de brievenbus :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Firephoenix schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 12:27:
Misschien een ps5 issue? Heb je al vaker een disc gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 29-08 09:57
Ben aan het overwegen deze game te halen.
Hoe is de race AI? Hoor hier slechte verhalen over dat het nauwelijks racen is en dus niet spannend.

En is de game leuk wanneer je hem gewoon met controller speelt, zonder stuur. Op ps5

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanGreen
Frez schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 12:38:
Hoe is de race AI? Hoor hier slechte verhalen over dat het nauwelijks racen is en dus niet spannend.

En is de game leuk wanneer je hem gewoon met controller speelt, zonder stuur. Op ps5
Gewoon even de laatste pagina's in dit topic doorlezen of een paar reviews die sinds gisteren online staan bekijken, dit zijn vragen die daarin juist behandeld zijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ben zelf nu met de laatste licentie bezig, super licentie. Heb alles rot nu toe op goud. Meeste waren makkelijk, hoop zelfs goud op eerste poging. Aantal wel lastig maar snel gehaald. En een enkele die wat meer pogingen eisen.
Net de volledige lap op tsukuba met de silvia spec-r in super licentie gehaald.
Damn wat is dat een leuke combi. Zit op een 58:016 maar kan nog sneller. Nu eerst de andere goud halen en dan verder met tijd aanscherpen.

Iets anders, vinden andere misschien ook dat je nu wel heel makkelijk overstuur hebt ? Merk dat ik met controller echt wel moeite heb met wielspin onder controle houden. Heel anders dan gt sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue

Ga hem nu opstarten, maar zie dat AI prima is, vooral als je de difficulty op Hard zet. Daarnaast hangt de moeilijkheid ook af van je eigen auto. Als je een overpowerde bak gebruikt voor een race dan vroem je zo langs alles ja. Games heeft een sort van power rating (PP) waarmee je kan zien hoe sterk een auto is.

GT is altijd prima met controller, en ps5 lijkt ie nog beter te zijn met controller ivm de feedback van de dualsense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

De eerste races zijn easy peasy. Maar dat is ook te verwachten. Denk wel dat ik de difficulty naar de zwaarste setting zet. Verder in de single player zal het zeker moeilijker worden, dat is eigenlijk standaard zo. Heb zelf nog geen tijd gehad voor een race met 3+ chili's, die zullen een stuk moeilijker zijn.

En ja met controller kan je prima spelen. Juist met de DualSense heb je nu veel meer feedback dan voorheen. Stuurtje geeft meer immersie, maar zeker niet noodzakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartosss
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 23:02
De Music Rally is wel lastig. Dat is het enige wat je kunt spelen, terwijl het spel wordt gedownload. Hoop niet dat het daarna net zo moeilijk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Begrijp nu waar dus het tijdelijk een auto mogen kopen vandaan komt.
Sommige autos zijn uitsluitend te koop dmv een invitation :Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u1IM3LwITWtK412BnyjEvgrAJEw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E45u8F0st5zx0j1Hri1HOlpe.jpg?f=fotoalbum_large

Ik kreeg deze net om de veyron te kunnen kopen. Staat dus een einddatum van 18/3/2022 11:46.
Geen idee wat er gebeurt na deze datum staat er niet bij alleen wat het time limited is :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dwaV59G3_Z24eDsm5aRY-FgiuP8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oACsLgGh9r0z48DvcX6egCyd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Laatst online: 13:58
bartosss schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 12:48:
De Music Rally is wel lastig. Dat is het enige wat je kunt spelen, terwijl het spel wordt gedownload. Hoop niet dat het daarna net zo moeilijk is.
Ben nu paar uurtjes bezig en die music rally was nog het moeilijkst tot nu toe, dus maak je geen zorgen:)

Trouwens steeds nadat je een race gedaan hebt staat er dagelijkse oefening met bijv 50/ 42,195 km, wat gebeurt er dan als je die 42,195 km hebt gehaald? Lijkt me toch niet dat je dat in 1 dag moet doen:P

[ Voor 22% gewijzigd door Stylze op 04-03-2022 13:04 ]

Playstation 5

Pagina: 1 ... 11 ... 74 Laatste

Let op:
Samen rijden met andere Tweakers? Zie daarvoor deze lijst: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69