Het laatste uurtje is in gegaan!!! Hype train go whooowhoooooo
[ Voor 24% gewijzigd door Kalder op 03-03-2022 23:01 ]
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
[ Voor 24% gewijzigd door Kalder op 03-03-2022 23:01 ]
[ Voor 45% gewijzigd door Format-C op 03-03-2022 23:31 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Nog 4, ik ga m'n PS5 aan zetten om straks onverwachts update 1.06 eerst te moeten downloaden. Doei! 😁dm-dutchman schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 23:30:
Nog 30 minuten.....
Had ik toch gelijk😊 Viel Spass mensen!Ontzettende_Jan schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 16:45:
[...]
Super Gt liet 'm draaien op z'n stream en hij zei 'we have to watch the intro'
Misschien de eerste keer niet en daarna wel.
PSN: jannvsdvinvs
[ Voor 55% gewijzigd door Format-C op 04-03-2022 00:19 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Wie het laatst lacht, denkt het traagst.
[ Voor 11% gewijzigd door Kalder op 04-03-2022 03:59 ]
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
40 jaar oud, maar voel me vandaag weer even een kind. Ik zouuu nog tot 08u alvast kunnen rondkijken.... of kan ik mij inhouden tot ik om 12u weekend heb? Ik ga voor het laatsteRivanov schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 05:56:
Morning! Time to race!
Playstation 5
[ Voor 14% gewijzigd door Oxigeon op 04-03-2022 07:17 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Vroege vogel!Rivanov schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 05:56:
Morning! Time to race!
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Niet per ongeluk de PS4 versie geïnstalleerd?Poulske schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 08:38:
Vanmorgen ook even van 6:00 tot 8:00 gespeeld voor het werk, eerste indruk is goed. Heb nu nog alleen maar met controller gespeeld, vanavond de G29 aansluiten.
Met controller speelt het lekker, de DualSense maakt wel een verschil. Graphics vind ik vooralsnog een beetje tegenvallen, vooral de omgevingen. Was een race op de Tokyo Highway aan het doen en vond de gebouwen aan de zijkant van de weg, kaal en pixelachtig.
[ Voor 66% gewijzigd door Rivanov op 04-03-2022 09:19 ]
Nope, heb de PS5 gekocht en geinstalleerd.Rivanov schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 09:17:
[...]
Niet per ongeluk de PS4 versie geïnstalleerd?
Quote het verkeerde bericht. Bedoelde @Poulske
[ Voor 28% gewijzigd door FMS op 04-03-2022 09:34 ]
Nope, gewoon de PS5 versie.Rivanov schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 09:17:
[...]
Niet per ongeluk de PS4 versie geïnstalleerd?
Framerate. Want de replays en Scapes boeien mij nu nog niet. Wil nu zo snel mogelijk zo veel mogelijk vrij spelen en aangezien ik ook gewoon nog werk, zowel vandaag als morgen, is tijd gelimiteerd.Rivanov schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 09:49:
Spelen jullie overigens in Framerate mode of Raytracing? Ik zelf in Raytracing.
Ziet er waanzinnig mooi uit op m’n 65CX.
[ Voor 28% gewijzigd door Schimanski81 op 04-03-2022 10:03 ]
[ Voor 8% gewijzigd door wilmundo op 04-03-2022 10:08 ]
Je hebt geen ps+ nodig voor singleplayer. Wel een internetverbinding.Thom2289 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:01:
Misschien een stomme vraag, maar ik kan het antwoord niet vinden.
Is PS+ noodzakelijk om de (volledige) single player te kunnen spelen? Zag in reviews de zeer beperkte offline-modus voorbij komen, maar weet niet of dit afhankelijk is van de afwezigheid van het PS+-abonnement.
Ik kan me voorstellen dat ze de bonus pas geven na een week ofzo. Dat ze je evengoed verplichten om zelf wat te verdienenwilmundo schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:02:
Heb ruim een uurtje gespeeld met de dualsense. In de reviews werd genoemd dat je de schakelmomenten voelt en dat is leuk verwerkt. Ook de curbs voel je veel duidelijker en ik merk dat de physics verfijnder zijn (B-6 license, hoogteverschil, overstuur oproepen).
Het geluid lijkt een stuk beter voor elkaar te zijn dan GT Sport. Kijk er al naar uit om bv een V10 de toerenbegrenzer in te jagen.
Uiteraard zijn er ook zaken die ik irritant vind. In het begin moet je nogal wat tekst door- /wegklikken. Dan heb je iets staan als: welcome (insert) nick to Gran Turismo, here you can race (klik) volgende regel in cars (klik). Dat moet toch makkelijk in 1 stuk text kunnen? Zeker als je de cafe gast, license dude etc niet hoort praten. Ook dat na werkelijk iedere actie standaard een replay wordt gestart. Zijn weer extra clicks. Ook vind ik het opmerkelijk dat ze wel weten dat ik een NL Yaris hoor te krijgen, maar dat de snelheid tijdens die beatsrace in mijlen is.
De eerste indruk is inderdaad dat de omgeving niet next gen aanvoelt. Als ik had begrepen dat GT Sport een performane patch had gehad, had ik het ook geloofd. De auto's daarentegen zijn een lust voor het oog en (eerste indruk) het oor.
Wat mij het meeste verbaasd: ik heb een preorder geplaatst voor de 25th ye (digital) en ik begon met 20k credits. Waar is de preorder bonus en waar is het de rest van met m'n credit? Wordt dit later vrijgegeven?
Before players can claim their bonuses, they'll first need to complete the "Hooked on Classics Parts 1 and 2" challenge in the Music Rally mode. After doing so, they'll be able to select the "Begin" option by moving the cursor to the white box in the top right-hand corner of the screen. From here, they should choose "World Map" and then select a nickname and a difficulty setting. What follows is an unskippable eight-minute cutscene, which, while certainly very pretty, can be incredibly frustrating for those who just want to get on with the game.
Eventually, though, the introductory cutscene will finally end, and the screen will slowly fade to black. Once it does, players will begin to receive onscreen notifications letting them know that their vehicles have been sent to their garage. Observant players may notice that their credits aren't added at this point, but there's no need to panic just yet, as any bonus credits will be added to the player's balance immediately after they purchase their first car.
[ Voor 26% gewijzigd door 418O2 op 04-03-2022 10:12 ]
Ergens gelezen dat het pas na de eerste of tweede licensetest wordt vrijgegeven. Maar kan je zo niet zeggen waar ik het zag.wilmundo schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:02:
...
Wat mij het meeste verbaasd: ik heb een preorder geplaatst voor de 25th ye (digital) en ik begon met 20k credits. Waar is de preorder creditbonus en waar is het de rest van met m'n credit (25h ye credit)? Wordt dit later vrijgegeven?
Krijg je die code gewoon via de mail toegestuurd?ThaFishy schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:09:
Ik heb de code van topgear ontvangen. Zo maar installeren
https://www.instagram.com/cncdepartment/ Diverse projecten
[ Voor 4% gewijzigd door MeanGreen op 04-03-2022 13:45 ]
Goed. De Dualsense wordt goed gebruikt, je merkt de adaptive triggers goed en ook de feedback van waar je rijdt kan je terugvoelen in de controller. Ik ben bewust met de controller begonnen, omdat ik het stuur minder belangrijk vind met de standaard gebakjes. Daarnaast had ik niet zo heel veel zin mijn hele rig voor de TV te zetten voor 1 uur spelen (wat toch 2 uur werd) Controller is wel snel leeg, dus hou maar een lader bij de hand.Smok3yNL schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:14:
Hoe is de game met controller?
Bij Battlefield kwam de verzendbevestiging in de spam via hun.technoaddict schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:17:
Gisteren besteld bij allyourgames. Ben er dus laat bij en heb dan ook nog geen verzend bevestiging gehad.
Er zou wel voorraad zijn dus ik verwacht de game vandaag toch wel op de post mijn kant op.
Ja de code zat in de mail.FSSF schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:12:
[...]
Krijg je die code gewoon via de mail toegestuurd?
Lol. Wat heeft dat te maken met het zo snel mogelijk vrij spelen?thunder8 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 09:51:
[...]
Framerate. Want de replays en Scapes boeien mij nu nog niet. Wil nu zo snel mogelijk zo veel mogelijk vrij spelen en aangezien ik ook gewoon nog werk, zowel vandaag als morgen, is tijd gelimiteerd.
Voor het racen maakt het geen reet uit en de replays en andere nevenactiviteiten boeien mij nu helemaal niets. Wil gewoon zoveel mogelijk racen nu, niet mijn ogen uitkijken vanwege graphics.Rivanov schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:22:
[...]
Lol. Wat heeft dat te maken met het zo snel mogelijk vrij spelen?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Je kan ook het intro filmpje uitzetten in de opties.Schimanski81 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:01:
Iemand een idee hoe je het intro filmpje skipt…?
Edit: de 2e keer kan dit met rondje
Tjah, ik had express mijn V2.5x stuurtje er al afgehaald vanochtend en GT DD stuur er op gedaan. Ik had niet anders verwacht. Alle sturen werken op de wheelbase, maar alle niet standaard playstation knoppen zijn "game specific". Fanatec kan er sowieso weinig aan doen, support hiervoor zou dus door games ingebouwd moeten worden, maar GT7 wijst gewoon naar het GT DD stuurtje natuurlijk. Overigens zal dit ook 1 van de redenen zijn dat ze wat terug houdend zijn om fanatec de wheel base los te laten verkopen.thunder8 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 08:51:
Goedemorgen.
Weet niet of er al mensen zijn geweest die met een Fanatec Formula V2 stuur hebben gespeeld, want als ik de controller settings en dan bij stuur kijk, lijkt het GT Sport all over again. Enige verschil is dat de GT DD Pro er nu ook tussen staat, maar zowel bij de Elite en bij de GT DD Pro, zie je alleen het stuur wat erbij geleverd is en dan zou je dus nog steeds niet de extra knoppen, rotaries en switches kunnen gebruiken. Als dat zo is, dan vind ik dat Fanatec hier de gebruiker wel zwaar te kort doet en het valt mij op dat geen enkele review hier over rept. Ze spelen allemaal met het GT DD Pro stuur. Je bent als Fanatec nu partner, maar ondersteunt geen van de andere sturen die je verkoopt?
De game zelf is echt super. Baalde wel dat je de intro niet kon skippen en je eerst die music rally moest doen, ik wil gewoon racen. Ben vannacht ook tot 2 uur doorgegaan en vanochtend nog even een kwartiertje gespeeld. Vanavond na het werk meteen een sessie tot een uurtje of 11-12 doen. Moet morgen ook werken helaas.
[ Voor 78% gewijzigd door DaitoX op 04-03-2022 10:51 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Giel op 04-03-2022 10:50 ]
Op GTPlanet weten ze het ook niet: "Nobody and I repeat, nobody (not even GTPlanet staff) is aware of how to do it (if its in)" maar de vermoedens voorlopig zijn dat het alleen via de roulette te winnen is.v8power67 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:43:
Iemand al iets gevonden over engine swaps ? Heb Nu extreme tuning options unlocked maar zie niks over een swap. Vrees dat ze dit hebben verstopt in het roulette systeem...
Verder heb nu de nodige uurtjes gespeeld. Speelt goed en ziet er prima uit. Had wel meer gehoopt van de performance tuning opties. Veel autos kunnen amper pks erin. Blijft een gran turismo dingetje helaas. Dus had de hoop op engine swap gezet, maar die is nog mia op moment.
Oke, kan nog steeds besteld worden via de Topgear site maar ben toch bang dat ik dan volgende week ergens de code ontvang.
https://www.instagram.com/cncdepartment/ Diverse projecten
Dat alle sturen werken, dat was in GT Sport ook al zo. Juist het feit dat GT 7 wel in samenwerking met Fanatec als partner werd ontwikkeld, dan verwacht je ook dat deze wel alle spullen van hun wil ondersteunen. Dikke faal van Fanatec om dit niet te eisen en bagger van Sony/PD om dit niet op te pakken. Dit zal dan ook wel betekenen dat de flag leds dus ook niet gaan werken, evenals de rumble functie op de V3 pedalen.DaitoX schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:38:
[...]
Tjah, ik had express mijn V2.5x stuurtje er al afgehaald vanochtend en GT DD stuur er op gedaan. Ik had niet anders verwacht. Alle sturen werken op de wheelbase, maar alle niet standaard playstation knoppen zijn "game specific". Fanatec kan er sowieso weinig aan doen, support hiervoor zou dus door games ingebouwd moeten worden, maar GT7 wijst gewoon naar het GT DD stuurtje natuurlijk. Overigens zal dit ook 1 van de redenen zijn dat ze wat terug houdend zijn om fanatec de wheel base los te laten verkopen.
Support op de xbox is nog weleens droeviger trouwens (de rev leds werken daar niet eens bijvoorbeeld).
Daarnaast is een wat ronder stuur toch flexibeler in GT natuurlijk, dat was mijn grootste reden om de stuurtjes te wisselen voor nu eigenlijk.
Ik kreeg m'n pre-order credits bijgeschreven nadat ik de eerste auto gekocht had en daar een race mee had gedaan.thunder8 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:10:
[...]
Ergens gelezen dat het pas na de eerste of tweede licensetest wordt vrijgegeven. Maar kan je zo niet zeggen waar ik het zag.
PSN: jannvsdvinvs
Het schijnt redelijk random te zijn wanneer het bijgeschreven wordt. Lees allerlei verschillende berichten. Je krijgt het wel, maar wanneer is blijkbaar een surprise.Ontzettende_Jan schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 11:23:
[...]
Ik kreeg m'n pre-order credits bijgeschreven nadat ik de eerste auto gekocht had en daar een race mee had gedaan.
Vroeger was het altijd zo: Weight reduction en meer power. Nu moet je ook de banden kopen, dus ook daar rekening mee houden. Met betere banden heb je meer tractie en kan je het vermogen ook op de weg brengen. En vergeet natuurlijk ook de remmen niet. Zou in het begin zo min mogelijk geld uitgeven aan optische zaken.PakoeDIEP schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 11:42:
Iemand tips mbt het tunen van je auto’s? Weet er zelf vrij weinig over en kan nog niks specifiek voor GT7 vinden maar wellicht zijn er wat basics die mij kunnen helpen..
Het is alleen wel vreemd dat banden naar verhouding (veel) te duur zijn in tegenstelling tot andere upgrades.thunder8 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 11:46:
[...]
Met betere banden heb je meer tractie en kan je het vermogen ook op de weg brengen.
Banden zitten er sinds GT3 of GT4 al in geloof ik dat je doet moet kopen.thunder8 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 11:46:
[...]
Vroeger was het altijd zo: Weight reduction en meer power. Nu moet je ook de banden kopen, dus ook daar rekening mee houden. Met betere banden heb je meer tractie en kan je het vermogen ook op de weg brengen. En vergeet natuurlijk ook de remmen niet. Zou in het begin zo min mogelijk geld uitgeven aan optische zaken.
Die waren toch altijd al erg duur? Kan me herinneren dat in GT4 een set race banden zo veel kostte als tier 4 turbo of tune.kaos001 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 11:52:
[...]
Het is alleen wel vreemd dat banden naar verhouding (veel) te duur zijn in tegenstelling tot andere upgrades.
Aan de andere kant win je ook wel erg veel door fatsoenlijke banden eronder te gooien, maar toch, het blijft een beetje apart.
Zag ik nu goed dat jij met controller speelt in je stream? Meende dat je naar instellingen ging om de rechtse controller setting te selecteren. Motion of hoe noemen ze datRivanov schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 11:27:
Regen races zijn ook mooi. Geluid is erg nice als je cockpitview doet en ook de plassen in de bochten tegen de curbs voelen goed.
Hij zit er goed in? Als ps5 rechtop staat heb je soms de neiging om de disc verkeerdom erin te doen.Firephoenix schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 12:27:
Nou lekker dan heb ik de ps5 versie herkent die de disk niet. Hebben hier meer mensen last van?
Je kan altijd als je een ps5 hebt een 10e upgrade betalen, dan heb je de ps5 versie (digitaal) die de ps4 disc als licensie gebruikt.Civic09 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 12:33:
Vanochtend ook de PS4 versie gehaald. Had nog even hoop om een bundel met PS5 te kunnen scoren maar helaas.
Heb wel een PS4 Pro dus hoop dat framerate daarop beter is.
[ Voor 6% gewijzigd door iekue op 04-03-2022 12:36 ]
Nou... bijzonder. "Bezorgd op vrijdag 12 maart 12:22 uur" inclusief een onbekende handtekening. Adres en naam kloppen tot op de letter, maar niets in de brievenbusMeanGreen schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:28:
"Bezorger is onderweg ..."![]()
"...en komt tussen 11:15 en 13:15"
Misschien een ps5 issue? Heb je al vaker een disc gebruikt?Firephoenix schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 12:27:
Nou lekker dan heb ik de ps5 versie herkent die de disk niet. Hebben hier meer mensen last van?
C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor
Gewoon even de laatste pagina's in dit topic doorlezen of een paar reviews die sinds gisteren online staan bekijken, dit zijn vragen die daarin juist behandeld zijnFrez schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 12:38:
Ben aan het overwegen deze game te halen.
Hoe is de race AI? Hoor hier slechte verhalen over dat het nauwelijks racen is en dus niet spannend.
En is de game leuk wanneer je hem gewoon met controller speelt, zonder stuur. Op ps5
Ga hem nu opstarten, maar zie dat AI prima is, vooral als je de difficulty op Hard zet. Daarnaast hangt de moeilijkheid ook af van je eigen auto. Als je een overpowerde bak gebruikt voor een race dan vroem je zo langs alles ja. Games heeft een sort van power rating (PP) waarmee je kan zien hoe sterk een auto is.Frez schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 12:38:
Hoe is de race AI? Hoor hier slechte verhalen over dat het nauwelijks racen is en dus niet spannend.
En is de game leuk wanneer je hem gewoon met controller speelt, zonder stuur. Op ps5
De eerste races zijn easy peasy. Maar dat is ook te verwachten. Denk wel dat ik de difficulty naar de zwaarste setting zet. Verder in de single player zal het zeker moeilijker worden, dat is eigenlijk standaard zo. Heb zelf nog geen tijd gehad voor een race met 3+ chili's, die zullen een stuk moeilijker zijn.Frez schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 12:38:
Ben nu paar uurtjes bezig en die music rally was nog het moeilijkst tot nu toe, dus maak je geen zorgen:)bartosss schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 12:48:
De Music Rally is wel lastig. Dat is het enige wat je kunt spelen, terwijl het spel wordt gedownload. Hoop niet dat het daarna net zo moeilijk is.
[ Voor 22% gewijzigd door Stylze op 04-03-2022 13:04 ]
Playstation 5
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq