Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:46
Alberic schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 09:59:
Ik ben zelf na een week gebruik enorm tevreden met m’n 13pro!
Heeft er iemand een schema van het camera eiland? Ik bedoel met benoeming van alle lenzen die erin zitten. Naast de drie kanjers van lenzen zie ik nog de flits maar ook nog andere zaken?
https://www.ifixit.com/Te...ne+13+Pro+Teardown/144928

AdGuard Home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ed14n
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:13
Keer gaan kijken in een winkel en een 13 Pro vasthouden. Ik val ook bijna telkens voor de promotie en alles wat je leest over de geweldige 13 series (van regulier, tot mini, tot pro). Iets in mij roept dat ik een keer een 13 Pro Max wil proberen, en zodra dat gevoel mij bekruipt ga ik naar de winkel om de bevestiging te zoeken dat dat ding veel te groot is haha. En de camera bump van de 13 Pro te lomp is.

Per saldo kom ik dan weer terug op de mini, en dan rest mij ook telkens de vraag. Upgraden of niet? Enige reden waarom ik het zou doen is battery life, maar eerlijk ik red makkelijk een dag met de iPhone 12 mini battery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Ik kan mijn abonnement verlengen, maar met al die geruchten over de iPhone 14 en het verdwijnen van de notch, wacht ik er nog even mee. Heb nu een toestel wat nog makkelijk een paar jaar mee kan. Zou het alleen zonde vinden, als er een grote wijziging in het uiterlijk plaatsvindt. De notch is al jaren van toepassing. Een grote update op dat gebied zou wenselijk zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
jopie schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 08:39:
Nee, die knoppen mis ik absoluut niet.
Maar ik heb ook geen eerdere iphone gehad, maar had natuurlijk wel een Home knop op android.
Wel mis ik vaak op een dag een dedicated TERUG knop. De knop terug zit vaak op verschillende plekken.
In de meeste apps werkt het om van links aan de rand van je scherm naar rechts te vegen als “terug knop”. Dat is een van de gestures die Apple voorschrijft.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BramViking schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 10:21:
Ik kan mijn abonnement verlengen, maar met al die geruchten over de iPhone 14 en het verdwijnen van de notch, wacht ik er nog even mee. Heb nu een toestel wat nog makkelijk een paar jaar mee kan. Zou het alleen zonde vinden, als er een grote wijziging in het uiterlijk plaatsvindt. De notch is al jaren van toepassing. Een grote update op dat gebied zou wenselijk zijn.
Je kunt ook voor een jaar verlengen. Doe ik elk jaar.
Betaal ik maximaal bij, verkoop ik het model wat eruit gaat en heb ik bijna een “gratis” iPhone. Voordeel daarvan is dat er standaard een korting op het toestel zit bij de providers. Dit jaar iets van €150,- dacht ik. Daar neem ik dan weer (net niet helemaal) Apple Care van :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 07:35:
[...]

Maar heb jij nu de Pro of de Mini? Of beide? ;)
Dat kan je beter over een weekje of drie vragen. In de eerste week wisselt dat 37 keer. Met alle voorbeelden en uitleg die daarbij hoort :+

Edit: Ik heb overigens dit jaar ook een Mini genomen, de iPhone 13 pro, die is met mijn lengte van 2m en handen die daarbij horen super mini :P , zo heb ik alle voordelen van de Pro maar toch een klein toestel.

[ Voor 25% gewijzigd door Donstil op 04-10-2021 10:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
pdavie2311 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 07:35:
[...]

Maar heb jij nu de Pro of de Mini? Of beide? ;)
nu nog de Pro, de Mini komt vandaag binnen.

Ik zal van deze switch uiteraard weer uitgebreid verslag uitbrengen, speciaal voor @Donstil

Acties:
  • +1 Henk 'm!
_Bailey_ schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 10:37:
[...]

nu nog de Pro, de Mini komt vandaag binnen.

Ik zal van deze switch uiteraard weer uitgebreid verslag uitbrengen, speciaal voor @Donstil
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PCUBgYY6_7t7nLYrwmQKs4PV3OM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rPTHYJfwIf2rFT1A0GO6V6Qx.jpg?f=fotoalbum_large
(sierra blue)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
haha. Jij kan zo voor iCulture gaan werken. Zal zo jouw grote vriendin, Gonny ff bellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:26
Is een stap van de iPhone 11 naar de 13 Pro een aanrader? Of zit er zo weinig verschil in dat het verstandig is om nog een jaartje te wachten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
_Bailey_ schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 10:42:
[...]

haha. Jij kan zo voor iCulture gaan werken. Zal zo jouw grote vriendin, Gonny ff bellen :+
Haha, CMD+C en CMD+V heb ik wel onder de vingers. Dus die artikelen lukken dan ook wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:26
Donstil schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 10:32:
[...]

Je kunt ook voor een jaar verlengen. Doe ik elk jaar.
Betaal ik maximaal bij, verkoop ik het model wat eruit gaat en heb ik bijna een “gratis” iPhone. Voordeel daarvan is dat er standaard een korting op het toestel zit bij de providers. Dit jaar iets van €150,- dacht ik. Daar neem ik dan weer (net niet helemaal) Apple Care van :)
Je moet mij die rekensom toch nog eens uitleggen :)

Als ik nu kijk naar mijn iPhone 12:
- als ik hem inruil bij Sobby.nl krijg ik er ca € 600,- voor
- de iPhone 13 kost met 1 jaar verlengen bij mobiel.nl € 824,- met maximaal bijbetalen.

Is dan een verschil van ca € 224,- voor jou 'bijna gratis'? :+

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:22
hk12nl schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 10:57:
[...]

- de iPhone 13 kost met 1 jaar verlengen bij mobiel.nl € 824,- met maximaal bijbetalen.

€224 is nog geen twee tientjes per maand. Dat is voor een aantal mensen geen probleem. En op Tweakers V&A of Marktplaats krijg je meer voor je iPhone 12 denk ik?

Komoot

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hk12nl schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 10:57:
[...]

Ja verlengen bij Vodafone F&F is dan nog iets voordeliger. Soms moet je idd een klein beetje rond shoppen wat de beste prijs is en je kunt eventueel ook nog toestel betaling nemen tot € 250,- per jaar ivm bkr) maar dat is voor iedereen persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hc10cue
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik weet dat er meerdere topics en dergelijke zijn hierover, maar ben er zelf nog geen een tegengekomen met een eenmalige aanschaflicentie zonder abonnementsvorm en dit is mijn eerste iphone ever;

Dus zijn er telefoongesprekopname applicaties met een eenmalige aanschaf in de app store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik11
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 26-08 11:27
Tweakers review heeft me nu toch wel overtuigd.

Ik ben voor de gewone 13 gegaan, maar hield twijfels m.b.t de betere camera van de pro. De pro niet genomen ivm prijsverschil en verschil in gewicht, want boven de 200 gr. vind ik niet meer lekker in de hand liggen.

Nu ik de vergelijkende foto's zo zie ben ik toch tevreden met met keuze, want de macro en tele functie voegen voor mij op een paar keer mee pielen vrij weinig toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Erik11 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 11:47:
Nu ik de vergelijkende foto's zo zie ben ik toch tevreden met met keuze, want de macro en tele functie voegen voor mij op een paar keer mee pielen vrij weinig toe.
Dat zijn niet de enige verschillen he, de wide en ultra wide cameras van de 13 en 13 pro zijn niet dezelfde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik11
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 26-08 11:27
Donstil schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 11:55:
[...]

Dat zijn niet de enige verschillen he, de wide en ultra wide cameras van de 13 en 13 pro zijn niet dezelfde.
Ik weet het, maar de vele voorbeeld foto's in de review geven voor mij iig niet de doorslag om alsnog voor een pro te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 19:35
iPhone vrienden,

Na jaren van android wil ik toch wel weer een poging wagen in het andere kamp. Mijn partner is gek op haar iphone 12 en het werkt allemaal ook gewoon hardstikke goed.

Iets waar ik niet lekker uit kom: voor grofweg dezelfde prijs kan ik een 12 pro nemen ipv een iphone 13.

Wat is de betere keuze?

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Henkie schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 12:31:
iPhone vrienden,

Na jaren van android wil ik toch wel weer een poging wagen in het andere kamp. Mijn partner is gek op haar iphone 12 en het werkt allemaal ook gewoon hardstikke goed.

Iets waar ik niet lekker uit kom: voor grofweg dezelfde prijs kan ik een 12 pro nemen ipv een iphone 13.

Wat is de betere keuze?
Ik vind de 12 Pro de beste keuze. Zie hier de vergelijking

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:14
Donstil schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 10:52:
[...]

Haha, CMD+C en CMD+V heb ik wel onder de vingers. Dus die artikelen lukken dan ook wel.
Ho ho. Google Translate niet vergeten.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51
Voor foto's maby?

Als je een gewone gebruiker bent is de iPhone 13 een goede keus, die batterij zal ook langer mee gaan.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Famous schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 12:45:
[...]

Voor foto's maby?

Als je een gewone gebruiker bent is de iPhone 13 een goede keus, die batterij zal ook langer mee gaan.
Ja, voor foto’s. Maar RVS oogt ook luxer. Een betere batterij is echter ook wel wat waard. Het blijft een persoonlijke keuze.

[ Voor 11% gewijzigd door syltheboy op 04-10-2021 12:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:40
ed14n schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 10:08:
[...]

Keer gaan kijken in een winkel en een 13 Pro vasthouden. Ik val ook bijna telkens voor de promotie en alles wat je leest over de geweldige 13 series (van regulier, tot mini, tot pro). Iets in mij roept dat ik een keer een 13 Pro Max wil proberen, en zodra dat gevoel mij bekruipt ga ik naar de winkel om de bevestiging te zoeken dat dat ding veel te groot is haha. En de camera bump van de 13 Pro te lomp is.

Per saldo kom ik dan weer terug op de mini, en dan rest mij ook telkens de vraag. Upgraden of niet? Enige reden waarom ik het zou doen is battery life, maar eerlijk ik red makkelijk een dag met de iPhone 12 mini battery.
Bij mij ging het precies hetzelfde. Had 12 Mini, hunkerde naar 13 Pro en toch weer voor een Mini (13) gegaan. Achteraf gezien een goede update, meer dan op het eerste oog.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 12:43:
[...]

Ho ho. Google Translate niet vergeten.
Hehe. Eerst nog maar ff stage lopen dan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martijnn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:09
ZoRr0 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 15:42:
Zijn hier mensen met positieve ervaringen met bv Swappie?
Ja, prima eigenlijk! 520 euro gehad voor mijn 11 Pro 256. Alles ging vlot (2-3 werkdagen), ondanks dat het naar Finland toe gestuurd moest worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13:12
Vraagje is Genshin ook goed te spelen op de iphone 13? Of zal die snel scherm dimmen en naar lagere framerate gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10:50

Boost9898

Software developer

Nog een vraagje met betrekking tot het draadloos laden van de iPhone 13 Pro (non-max).

Op de website van Apple zie ik 7,5 en 15 Watt draadloos laden staan, maar hier en daar 30 Watt voorbij komen. Tot hoeveel Watt kan de iPhone 13 Pro draadloos laden?

En zijn er nog belangrijke dingen om rekening mee te houden? Ik zou een draadloze lader willen voor 's nachts en misschien een magnetische/magsafe voor in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:07

RnB

Weet iemand of de zoom van 1x naar 3x in een al lopende video opname een hardware matige overgang is of dat de zoom digitaal is?

Qua beeldkwaliteit lijkt het een digitale zoom, want een video opname starten vanaf de telelens ziet er scherper uit dan wanneer ik in een opname naar de 3x zoom ga.

Echter kan ik mij herinneren dat (in ieder geval bij de 12 Pro Max) de zoom van 1x naar 3x in een lopende video opname hardwarematig was. De iPhone werd ook zo geprezen over de soepele overgang.

Ik kan deze informatie echter niet zo makkelijk achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, alles geschoten in ProRes.

Afbeeldingslocatie: https://youtu.be/A01Pw-ZH_ks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 11:34
Ik ben er nog niet helemaal uit met mijn 13 pro max. Elke keer als ik mijn iPhone X erbij pak voelt het bijna alsof die luxer/fijner is dan mijn nieuwe :+

Puur het vasthouden bedoel ik. Zat enorm te twijfelen een “normale” pro te nemen maar hoelang je met een max op acculading kan doen is ook wel echt :9

Keuzes…

één is geen, twee is één

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Boost9898 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:05:
Nog een vraagje met betrekking tot het draadloos laden van de iPhone 13 Pro (non-max).

Op de website van Apple zie ik 7,5 en 15 Watt draadloos laden staan, maar hier en daar 30 Watt voorbij komen. Tot hoeveel Watt kan de iPhone 13 Pro draadloos laden?

En zijn er nog belangrijke dingen om rekening mee te houden? Ik zou een draadloze lader willen voor 's nachts en misschien een magnetische/magsafe voor in de auto.
MagSafe is 15w en Qi 7,5w

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11:05
Hoe veilig is een qi lader? Bv die ikea variant die je onder een plank monteert. Mijn hoofd ligt er 25 cm oid vandaan. Lijkt mij toch geen probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10:50

Boost9898

Software developer

@mod
mag weg

[ Voor 97% gewijzigd door Boost9898 op 04-10-2021 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

TweakerVincent schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 21:02:
Hoe veilig is een qi lader? Bv die ikea variant die je onder een plank monteert. Mijn hoofd ligt er 25 cm oid vandaan. Lijkt mij toch geen probleem?
Er zullen zat mensen zijn die zullen zeggen dat het draadloos is en dus niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11:05
Toppe schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 21:11:
[...]

Er zullen zat mensen zijn die zullen zeggen dat het draadloos is en dus niet goed.
Lastig idd :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
RnB schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:09:
Weet iemand of de zoom van 1x naar 3x in een al lopende video opname een hardware matige overgang is of dat de zoom digitaal is?

Qua beeldkwaliteit lijkt het een digitale zoom, want een video opname starten vanaf de telelens ziet er scherper uit dan wanneer ik in een opname naar de 3x zoom ga.

Echter kan ik mij herinneren dat (in ieder geval bij de 12 Pro Max) de zoom van 1x naar 3x in een lopende video opname hardwarematig was. De iPhone werd ook zo geprezen over de soepele overgang.

Vinger op de lens houden. Zie je het vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heel tof ja. Kwam eigenlijk deze posten.

Goed om te zien dat er zoveel varianten van ProRess ondersteund worden ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Donstil schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 21:46:
[...]

Heel tof ja. Kwam eigenlijk deze posten.

[YouTube: iPhone ProRes Video is HERE! | New FiLMiC PRO Update!!!]

Goed om te zien dat er zoveel varianten van ProRess ondersteund worden ook.
Enig idee welke app hij gebruikt? Of zit ik niet op te letten?

En kreeg commentaar dat deze foto zo van de Ikea website is gehaald. Niets is minder waar. Volgens mij was ik hier in Amsterdam (Al zo Groningen of Zwolle ook kunnen…..)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yg9CmTls_WPIIYKfB1ykfjgk7Fg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i2vN2SBdBCrKYKfgE2z3ND8x.jpg?f=fotoalbum_large

Ook lekker:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PI2yy35Stgi39e9EgG9FAqX028Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A45xeHWpXcuuw8N5GuU9ZcvY.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 55% gewijzigd door Toppe op 04-10-2021 22:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
_Bailey_ schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 04:42:
[...]

De iPhone X was voor mij echt 1 van de allerfijnste iPhones (heb ze vrijwel allemaal gehad vanaf de 3GS), daarna is het voor mij qua gewicht/zwaarte eigenlijk alleen maar achteruit gegaan.
Ik vond de X eigenlijk al randje te zwaar. Op dat moment ging m'n 7 nog prima, dus nooit geupgrade naar de X. Daarna ging het zeker achteruit. Ik heb niet het juiste profiel/interesse voor een pro-lijn iPhone. Is gewoon ver voorbij wat ik wens (in specs) of wil uitgeven aan een telefoon. Ik vond de 11 en XR (non pro) dan ook echt wel veel te groot. De XR en normale 11 vielen ze qua gewicht nog min of meer mee (alu), maar echt te groot voor mij. Toen m'n 7 kapot viel dan maar gekozen voor een SE.

Nu denk ik er sterk over om de SE (die het nog prima doet en eigenlijk helemaal voldoende is voor mezelf) te vervangen door een 13 mini. Een andere iPhone is eigenlijk over de hele lijn absoluut geen optie wegens te groot en te zwaar. Ongeveer 140 mm hoog en ongeveer 140 gram gewicht is gewoon de absolute sweet spot!! *O*
ed14n schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 10:08:
[...]

Ik zit nog op een iPhone SE, dus een iets grotere upgrade dan 12 mini naar 13 mini :+ Al was het maar omdat het m'n eerste full screen iPhone wordt met FaceID en multiple camera's. De upgrade van 12 naar 13 lijkt me toch echt mager als je het met iets meer afstand en zin voor relativering bekijkt. Vergelijk eerder van 7/8/SE naar 12/13 upgrade ivm 12 naar 13. Ik zou het voor mezelf niet kunnen recht praten en een beetje "decadent" vinden. Dat vind ik al bijna van SE naar 13. Maar iPhones houden goed hun waarde, dus misschien kan het nog wel.

Heb de hele 12 serie natuurlijk al genoeg in de handen gehad in meerdere winkels, telkens wanneer ik er toevallig voorbijwandel. Heb dus genoeg 'referentie' en 'voeling' met hoe groot/klein ze allemaal wel zijn. De 13 is volledig gelijk, dus hoef niet per se een hands-on met de 13.
syltheboy schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 12:53:
[...]

Ja, voor foto’s. Maar RVS oogt ook luxer. Een betere batterij is echter ook wel wat waard. Het blijft een persoonlijke keuze.
Vind RVS vooral zwaar. Koude 'touch' en vangt veel vingerafdrukken. Ben zelf geen onverdeelde fan en vind de alu randen iets leuker aanvoelen. En ook wel iets mooier met de algemene kleurstellingen van de normale iPhones.

Ik vind 200+ gram voor een telefoon echt te zwaar. Laat staan een iPhone pro max. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.

Enige adviezen over de kleuren dit jaar? Zijn er kleuren die er dit jaar echt uitspringen? In positieve of negatieve zin? Voor de non-pro reeks dan. Heb altijd al zwarte iPhones gehad. Denk er over om een blauwe 13 mini te bestellen, maar dat is dan voor het eerst dat ik een niet zwarte iPhone zou kopen/gebruiken... :o

Het moet wel gezegd, Apple's kleuren-team doet dat de laatste jaren echt top met scherp gekozen kleurstellingen. Met telkens genoeg kleine kleurverschillen van jaar op jaar om er iets fris/nieuw van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:29

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Heerlijk toestel de iPhone 13 pro. Heb de 256 Gb versie in sierra blue.

Kleur helemaal goed en met name de pro resolution bevalt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rastapopoulos
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 17:47
Redondo1982 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 13:45:
[...]

Bij mij ging het precies hetzelfde. Had 12 Mini, hunkerde naar 13 Pro en toch weer voor een Mini (13) gegaan. Achteraf gezien een goede update, meer dan op het eerste oog.
Wat vind je er precies een goede update aan? Heb er zelf ook aan gedacht (of een 13 Pro), maar de reviews die ik heb gelezen geven allemaal aan dat je het voor de camera niet hoeft te doen, terwijl dat mij juist het grootste verschil lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Laatst online: 15:07
RnB schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:09:

Is afhankelijk van de omstandigheden. Bij veel licht wordt de 3x gebruikt en bij weinig licht wordt digitale zoom gebruikt. En tijdens het filmen kun je dit aanpassen. Ik dacht alleen wel dat het alleen bij 30fps kon en niet bij 60fps maar dat zou ik moeten testen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Toppe schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 22:13:
[...]

Enig idee welke app hij gebruikt? Of zit ik niet op te letten?

En kreeg commentaar dat deze foto zo van de Ikea website is gehaald. Niets is minder waar. Volgens mij was ik hier in Amsterdam (Al zo Groningen of Zwolle ook kunnen…..)

[Afbeelding]

Ook lekker:
[Afbeelding]
Ja dat is Filmic Pro. Dat is al een tijdje de app voor als je iets meer uit je video wilt halen op de iPhone.

https://apps.apple.com/nl...-video-camera/id436577167

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:26
Gisteren zat de kat eindelijk stil genoeg voor een foto die ik al wil maken sinds ik mijn 13 Pro heb.. :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zMkEC-6hP98nALVkoIUMZQFN6KE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U7K4jLoe6xa0R2b6Q7FstVlS.jpg?f=fotoalbum_large

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
Rastapopoulos schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 22:42:
[...]

Wat vind je er precies een goede update aan? Heb er zelf ook aan gedacht (of een 13 Pro), maar de reviews die ik heb gelezen geven allemaal aan dat je het voor de camera niet hoeft te doen, terwijl dat mij juist het grootste verschil lijkt.
Best veel achteraf gezien; lees mijn reacties maar even terug.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Nou ik heb hem hier is mijn eerste foto met de 13 pro max 256

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/265216113372037130/894705881135079516/image0.jpg

Kijk maar naar de ogen van die kat. Hoe donker het is :) het is donkerder dan op de foto lijkt
De iphone valt tot nu toe nog niet tegen.

Update: ik krijg tikkie niet volledig geinstalleerd bij activeren
tikkie due to a technical issue we are unable to check your data

en whatsapp krijg ik ook niet geactiveerd iphone 13 probleem ? compleet kale setup

[ Voor 55% gewijzigd door BruceLee op 05-10-2021 01:39 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:30

OMX2000

By any means necessary...

Wackoz schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:28:
Ik ben er nog niet helemaal uit met mijn 13 pro max. Elke keer als ik mijn iPhone X erbij pak voelt het bijna alsof die luxer/fijner is dan mijn nieuwe :+

Puur het vasthouden bedoel ik. Zat enorm te twijfelen een “normale” pro te nemen maar hoelang je met een max op acculading kan doen is ook wel echt :9

Keuzes…
Ik vind de X ook fijner in de hand liggen. Betere gewichtsverdeling, lichter en ja luxer. Ik heb mijn leren hoesje van Apple nog niet binnen, maar hoop dat die een betere “feel” geeft.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
De XS vind ik ook fijner in de hand liggen dan de 12 Pro Max, maar dat komt vooral doordat bij kleiner en lichter is. Dat ervaar ik zelfs met de XS Max. Hoe groter en zwaarder het toestel hoe minder comfortabel het wordt is mijn ervaring.

[ Voor 22% gewijzigd door syltheboy op 05-10-2021 02:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie
  • Laatst online: 15:20

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

BruceLee schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 00:03:

en whatsapp krijg ik ook niet geactiveerd iphone 13 probleem ? compleet kale setup
Denk dat het nu wel lukt, de storing is opgelost

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Haha wat een toeval dat er net storing was als je een nieuwe telefoon installeerd. Alles werkt nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed14n
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:13
Amos_x schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 22:22:
Enige adviezen over de kleuren dit jaar? Zijn er kleuren die er dit jaar echt uitspringen? In positieve of negatieve zin? Voor de non-pro reeks dan. Heb altijd al zwarte iPhones gehad. Denk er over om een blauwe 13 mini te bestellen, maar dat is dan voor het eerst dat ik een niet zwarte iPhone zou kopen/gebruiken... :o

Het moet wel gezegd, Apple's kleuren-team doet dat de laatste jaren echt top met scherp gekozen kleurstellingen. Met telkens genoeg kleine kleurverschillen van jaar op jaar om er iets fris/nieuw van te maken.
Ik zou zeker voor een lichte kleur gaan (wit of roze) i.v.m. de vingerafdrukken. Die zie je daar nauwelijks op en op de andere modellen blijf je poetsen. Heb zelf een witte 12 (bij de 13 is dit de starlight color).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

JB schreef op maandag 27 september 2021 @ 08:36:
Iemand die al een klein vergelijk kan doen tussen de 12 Mini en 13 Mini? Hoe bevalt dat?
Niemand? Ik verwacht de 13 Mini midden oktober. Order via Apple.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 04-08 20:57
Beste Tweakers,

Zit met het volgende twijfel tussen de iPhone 13 en 13 Pro? Kom zelf van X die ondertussen bijna 4 jaar oud is. Ik doe tegenwoordig bijna alles met iPhone, Macbook wordt zelden gebruikt. Maak veel huis en tuin foto’s van de kinderen.

Kijk wat simpele youtube video’s whatsapp etc.

Wat zouden jullie doen? Koop niet meer elke jaar of 2 de nieuwste die tijd heb ik gehad.

Of is de 12Pro een betere keus?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Laatst online: 12:29

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

moca007 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:44:
Beste Tweakers,

Zit met het volgende twijfel tussen de iPhone 13 en 13 Pro? Kom zelf van X die ondertussen bijna 4 jaar oud is. Ik doe tegenwoordig bijna alles met iPhone, Macbook wordt zelden gebruikt. Maak veel huis en tuin foto’s van de kinderen.

Wat zouden jullie doen? Koop niet meer elke jaar of 2 de nieuwste die tijd heb ik gehad.

Als je het geld kan missen de 13 pro. Heb hem nu in gebruik en echt fantastisch. Zelf merk ik echt de 120 hz en kan daar dan ook van genieten. Het geld ben je weer vergeten na een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 16:30

OMX2000

By any means necessary...

Bigg Balls schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:58:
[...]

Als je het geld kan missen de 13 pro. Heb hem nu in gebruik en echt fantastisch. Zelf merk ik echt de 120 hz en kan daar dan ook van genieten. Het geld ben je weer vergeten na een tijdje.
Precies dit. Ik kwam ook van een iPhone X, en ik ben voor een iPhone 13 Pro 256 GB gegaan. Merkbaar sneller, camera maakt echt betere foto's, en 120 Hz maakt het voor mij net wat vloeiender.

Hij is wel zwaarder, en ligt zonder hoesje niet zo fijn in de hand. Hij is ook meer "top heavy" dan de X.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

moca007 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:44:
Beste Tweakers,

Ik ben vorig jaar terug gevallen op de 12 Mini ivm formaat (ik wil geen grote telefoons). Ik mis alleen de telelens zo af en toe, maar verder niets eigenlijk. Het 120 Hz scherm is een leuke toevoeging wellicht. Desalniettemin, als er een Mini Pro zou zijn, had ik deze waarschijnlijk ook besteld ipv de normale zoals die keuze er sinds de 12/12Pro er nu ook is bij de 13/13Pro :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joehoe900
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01-03-2022
Eindelijk review 13 pro Max beste review site vind ik.

Gsmarena:

https://www.gsmarena.com/...3_pro_max-review-2326.php

4,5 ster van de 5! Toptelefoon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
Amos_x schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 22:22:
[...]

Ik vond de X eigenlijk al randje te zwaar. Op dat moment ging m'n 7 nog prima, dus nooit geupgrade naar de X. Daarna ging het zeker achteruit. Ik heb niet het juiste profiel/interesse voor een pro-lijn iPhone. Is gewoon ver voorbij wat ik wens (in specs) of wil uitgeven aan een telefoon. Ik vond de 11 en XR (non pro) dan ook echt wel veel te groot. De XR en normale 11 vielen ze qua gewicht nog min of meer mee (alu), maar echt te groot voor mij. Toen m'n 7 kapot viel dan maar gekozen voor een SE.

Nu denk ik er sterk over om de SE (die het nog prima doet en eigenlijk helemaal voldoende is voor mezelf) te vervangen door een 13 mini. Een andere iPhone is eigenlijk over de hele lijn absoluut geen optie wegens te groot en te zwaar. Ongeveer 140 mm hoog en ongeveer 140 gram gewicht is gewoon de absolute sweet spot!! *O*

[...]

Ik zit nog op een iPhone SE, dus een iets grotere upgrade dan 12 mini naar 13 mini :+ Al was het maar omdat het m'n eerste full screen iPhone wordt met FaceID en multiple camera's. De upgrade van 12 naar 13 lijkt me toch echt mager als je het met iets meer afstand en zin voor relativering bekijkt. Vergelijk eerder van 7/8/SE naar 12/13 upgrade ivm 12 naar 13. Ik zou het voor mezelf niet kunnen recht praten en een beetje "decadent" vinden. Dat vind ik al bijna van SE naar 13. Maar iPhones houden goed hun waarde, dus misschien kan het nog wel.

Heb de hele 12 serie natuurlijk al genoeg in de handen gehad in meerdere winkels, telkens wanneer ik er toevallig voorbijwandel. Heb dus genoeg 'referentie' en 'voeling' met hoe groot/klein ze allemaal wel zijn. De 13 is volledig gelijk, dus hoef niet per se een hands-on met de 13.

[...]

Vind RVS vooral zwaar. Koude 'touch' en vangt veel vingerafdrukken. Ben zelf geen onverdeelde fan en vind de alu randen iets leuker aanvoelen. En ook wel iets mooier met de algemene kleurstellingen van de normale iPhones.

Ik vind 200+ gram voor een telefoon echt te zwaar. Laat staan een iPhone pro max. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.

Ik heb de 13 mini in het blauw en zonder case en het is wat mij betreft een erg gave kleur. Niet te heftig zoals de blauwe 12 maar een soort metallic blauw en een stuk minder saai dan zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foekebooij
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:55
Zo net de mini via Coolblue tweede kans besteld. Laatste jaren meermaals de 11 pro (max) en 12 gehad maar formaat toch niet helemaal mijn ding. 12 mini ook gehad, fantastisch maar werd toch een beetje zenuwachtig van de accu, een dag in de maand dat ik toch met geknepen billetjes zat.

Ps. Ik zie swappie regelmatig voorbij zien komen, maar jullie ook positieve ervaringen met Rebuy? Ik ga nu voor de tweede keer ermee aan de slag. Eerste keer groot succes, hopelijk dit keer weer. Ik had laatst voor 600 euro een iPhone 12 Pro gekocht, nu werd hij daar op 743 euro getaxeerd dus hopelijk weer een meevaller en dan kan ik met gesloten portemonnee door van de 12 pro naar de 13 mini.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• foekebooij
Hopelijk halverwege de maand, dat ik er een zinnig woord over kan zeggen. Al zal ik geen foto’s naast elkaar hebben of metingen, meer een onderbuik gevoel wat beschreven zal worden.
JB schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:23:
[...]

Niemand? Ik verwacht de 13 Mini midden oktober. Order via Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

foekebooij schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 12:25:
Hopelijk halverwege de maand, dat ik er een zinnig woord over kan zeggen. Al zal ik geen foto’s naast elkaar hebben of metingen, meer een onderbuik gevoel wat beschreven zal worden.

[...]
Dat zal ik zelf ook hebben :P Hopelijk is de accu daadwerkelijk beter. De rest zal niet veel verschil maken verwacht ik :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:53
Hebben jullie bij het filmen HDR aan of uit staan?

Een snelkoppeling/toets binnen de camera app zou ook handig zijn, maar helaas niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
honey schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:24:
Hebben jullie bij het filmen HDR aan of uit staan?

Een snelkoppeling/toets binnen de camera app zou ook handig zijn, maar helaas niet mogelijk.
Ik heb het nu weer aanstaan. Maar als ik dan filmpjes maak en monteer, dan ziet de export-film er op andere apparaten weer heel flets uit. Misschien de originele filmbestanden ook wel.

[ Voor 46% gewijzigd door GeorgeMichael op 05-10-2021 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:53
GeorgeMichael schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:33:
[...]

Ik heb het nu weer aanstaan. Maar als ik dan filmpjes maak en monteer, dan ziet de export-film er op andere apparaten weer heel flets uit. Misschien de originele filmbestanden ook wel.
Ik moet het nog beter bekijken, maar kwam deze tegen: YouTube: iPhone 12 Dolby Vision HDR Video EXPLAINED!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14:09
Upgrade gedaan van een 12 Pro Max Graphite naar de 13 Pro Max Sierra Blue.. erg blij met de upgrade vooral batterij, camera, en promotion. Twijfel enkel beetje over de Sierra Blue kleur, wilde namelijk een keer wat anders dan constant space grey of graphite, en gevoel wel een nieuwe iPhone te hebben. De ene keer vind ik de Sierra Blue mooi, vooral binnen met weinig licht, soort van grijs, ook wel metallic tot soms nardo grey look. Maar met meer licht lijkt het weer af en toe baby blauw pastel achtige kleur. Moet ik gewoon wennen aan een kleur dit keer als iPhone of hebben meerdere de ervaring dat ze twijfelen terug te gaan naar de Graphite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nou de 13 Pro is binnen, vol goede moed een itunes back-up gemaakt van de 12 pro (die op 15.0 nog draait) en gerestored op de 13 Pro.

Deze komt tot de helft en dan reset ie zich.

Dus ik dacht, nou ik upgrade mijn 12 pro naar 15.0.1 > die staat nu mooi op het Apple logo... grrr

13 Pro nu via DFU eerst bijwerken naar 15.0.1, hopelijk werkt dat. Dan daarna die 12 Pro proberen via DFU weer levend te krijgen,

Toch knap, vanaf de 4 doe ik mee, dit is de eerste keer dat het niet soepel gaat.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
foekebooij schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 12:23:

Ps. Ik zie swappie regelmatig voorbij zien komen, maar jullie ook positieve ervaringen met Rebuy? Ik ga nu voor de tweede keer ermee aan de slag. Eerste keer groot succes, hopelijk dit keer weer. Ik had laatst voor 600 euro een iPhone 12 Pro gekocht, nu werd hij daar op 743 euro getaxeerd dus hopelijk weer een meevaller en dan kan ik met gesloten portemonnee door van de 12 pro naar de 13 mini.
Geen positieve ervaring met rebuy.
Twee keer indirect gebruikt (Moeder en zusje), eerste toestel was letterlijk als nieuw en wilde ze €200,- minder voor geven vanwege krassen op het scherm, die niet zichtbaar waren op de foto.

Tweede keer toestel geweigerd omdat er een iCloud lock op zou zitten. Toen het toestel terug kwam bleek dat helemaal niet het geval.

Duurde ook allemaal erg lang. Voor ons dus niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
De iPhone 13 pro heeft 1 gpu core meer maar ik vroeg me af of ik dat met alledaags gebruik ga merken met de iPhone 13. Ik draai geen zware applicaties of games en doe geen multitasken. Heb soms wel eens YouTube en mail en Safari openstaan tegelijk maar niet veel apps.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garret1410
  • Laatst online: 15:07
elaho schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 18:57:
De iPhone 13 pro heeft 1 gpu core meer maar ik vroeg me af of ik dat met alledaags gebruik ga merken met de iPhone 13. Ik draai geen zware applicaties of games en doe geen multitasken. Heb soms wel eens YouTube en mail en Safari openstaan tegelijk maar niet veel apps.
Ik heb geen bewijs maar ik weet bijna wel zeker dat je die extra gpu core niet gaat merken in jouw situatie. Enigste wat je misschien merkt is dat de Pro sneller aanvoelt door het snellere scherm oftewel Promotion.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kan het mij niet voorstellen eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:48
Nee joh. Ik merk al geen performanceverschillen meer sinds de iPhone X of daarvoor al. Alles loopt en blijft soepel lopen. Merk pas wat vertraging als ik 20-30 apps open heb staan onbewust.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elaho
Dank jullie wel voor jullie antwoorden. Dan heb ik zeker de goede keuze gemaakt! 😃👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Anandtech heeft de boel getest en de A15 is bizar snel, terwijl de A14 al de snelste SoC was. Je gaat in praktijk het verschil niet merken.

https://www.anandtech.com...iew-faster-more-efficient

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foekebooij
Ik vroeg er zelf om, maar zit nu toch wat minder rustig :P
Donstil schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 17:49:
[...]

Geen positieve ervaring met rebuy.
Twee keer indirect gebruikt (Moeder en zusje), eerste toestel was letterlijk als nieuw en wilde ze €200,- minder voor geven vanwege krassen op het scherm, die niet zichtbaar waren op de foto.

Tweede keer toestel geweigerd omdat er een iCloud lock op zou zitten. Toen het toestel terug kwam bleek dat helemaal niet het geval.

Duurde ook allemaal erg lang. Voor ons dus niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
foekebooij schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 20:26:
Ik vroeg er zelf om, maar zit nu toch wat minder rustig :P

[...]
Haha. Nou het zal ook heus wel vaak goed gaan toch? Anders bestonden ze niet meer.

Maar hou ons op de hoogte. Mijn 12 is verkocht maar voor die van mijn vrouw geven ze bijna 100,- meer dan de andere partijen. Dus misschien nog maar eens proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Vorkie schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 17:43:
Nou de 13 Pro is binnen, vol goede moed een itunes back-up gemaakt van de 12 pro (die op 15.0 nog draait) en gerestored op de 13 Pro.

Deze komt tot de helft en dan reset ie zich.

Dus ik dacht, nou ik upgrade mijn 12 pro naar 15.0.1 > die staat nu mooi op het Apple logo... grrr

13 Pro nu via DFU eerst bijwerken naar 15.0.1, hopelijk werkt dat. Dan daarna die 12 Pro proberen via DFU weer levend te krijgen,

Toch knap, vanaf de 4 doe ik mee, dit is de eerste keer dat het niet soepel gaat.....
Als nieuw instellen gaat goed, Apple support nu ingeschakeld, want er is geen foutmelding bij de restore, toch reboot ie tijdens het opstarten (dus nog voor alle apps...)

Andere bijkomstigheid, mijn esim... ja dat dus, ben totaal onbereikbaar op mijn telefoon nu, want bij KPN kan je met SMS... een nieuwe esim activeren, maar uh dat toestel was ook stuk.

Morgenochtend dus eerst naar KPN, morgenmiddag zal ik weer met Apple support contact hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:29
Sinds ik de iPhone 13 Pro heb krijg ik veel commentaar als ik bel vanuit mijn auto via CarPlay. Heb een VW Polo uit 2020.

Meer mensen die dit ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joko97
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02:32
Hebben er meer mensen last van dat de Iphone 13 Pro Max best veel stof aantrekt? Het zou aan mijn Spigen Ultra Hybrid case kunnen liggen hoor, maar het viel mij direct op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 16:31
Joko97 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:46:
Hebben er meer mensen last van dat de Iphone 13 Pro Max best veel stof aantrekt? Het zou aan mijn Spigen Ultra Hybrid case kunnen liggen hoor, maar het viel mij direct op.
Ik gebruik de Pro Max zonder case en heb nergens last van.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
KaiseRRuby schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:46:
Sinds ik de iPhone 13 Pro heb krijg ik veel commentaar als ik bel vanuit mijn auto via CarPlay. Heb een VW Polo uit 2020.

Zal wel een iOS 15 dingetje zijn. Altijd met grote updates hoor je dit. Hoe dat kan weet ik ook niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Davidas

Ik heb precies dezelfde set-up maar dan met de Pro Max. Heb dit issue niet, ik bel dagelijks meermaals via CarPlay en nog niemand hierover gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Davidas schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:18:
[...]

Ik heb precies dezelfde set-up maar dan met de Pro Max. Heb dit issue niet, ik bel dagelijks meermaals via CarPlay en nog niemand hierover gehoord.
Vreemd. Heb jij iets veranderd aan je instellingen of iets dergelijks of gewoon plug&play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Donstil schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 20:32:
[...]

Haha. Nou het zal ook heus wel vaak goed gaan toch? Anders bestonden ze niet meer.

Maar hou ons op de hoogte. Mijn 12 is verkocht maar voor die van mijn vrouw geven ze bijna 100,- meer dan de andere partijen. Dus misschien nog maar eens proberen.
Deze zag ik inderdaad ook voorbij komen. Ergens denk ik, mooi geen gezeur met verkoop nu ik de iPhone 13 mini besteld heb. Moet het natuurlijk wel een flawless proces zijn.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:48

Nee geen problemen mee. Gebruik Carplay wireless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Hier de grootste reden waarom ik hem gekocht heb en gelukkig werkt het in 1x echt hdr op youtube.

4K60 HDR Video's kijk op een HDR scherm of op je iphone ;)

YouTube: iPhone 13 Pro Max 4k60 HDR Raw Video Recording test sample

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

BruceLee schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 12:55:
Hier de grootste reden waarom ik hem gekocht heb en gelukkig werkt het in 1x echt hdr op youtube.

[YouTube: iPhone 13 Pro Max 4k60 HDR Raw Video Recording test sample]
Keurige sim setup :) en filmpje idem.

Je kunt ook een game direct recorden (zonder iPhone bedoel ik), neem ik aan? Ben er niet zo in thuis.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BruceLee schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 12:55:

[YouTube: iPhone 13 Pro Max 4k60 HDR Raw Video Recording test sample]
Nice. Welke app opgenomen, Filmic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
KaiseRRuby schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 08:59:
[...]

Vreemd. Heb jij iets veranderd aan je instellingen of iets dergelijks of gewoon plug&play?
Nee, gewoon plug&play inderdaad. Verder niets gewijzigd. Draai je op iOS 15 of iOS 15.0.1?

[ Voor 5% gewijzigd door Davidas op 06-10-2021 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Davidas schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 15:07:
[...]

Nee, gewoon plug&play inderdaad. Verder niets gewijzigd. Draai je op iOS 15 of iOS 15.0.1?
De laatste, dus 15.0.1. Ik wist helemaal niet dat je met die Polo ook wireless kunt, dat ga ik eens proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Ja je kan ook ingame direct opnemen doe ik gewoon met mijn 3080 shadowplay van nvidia. Dat soort filmpjes staan ook op dat kanaal.

Het is gewoon met de default camera app gedaan.
Zal ook nog eens een filmpje van mijn kat maken ofzo. En een onboard in mijn porsche als action cam :) kan makkelijk een gopro vervangen denk ik met die wide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:46
Vraagje voor de pro en pro max eigenaren hier.

Als ik de standaard foto app gebruik en makro trek dan krijg ik geen natuurgetrouwe kleuren. Geelkleurige stoffen worden bijvoorbeeld een stuk grijzer dan de realiteit weergegeven. Mijn oude OnePlus 7 pro geeft wel een plaatje weer met een vrij accurate kleur.

Nog mensen die dit ervaren en eventueel weten wat er aan te doen valt?

PS: Kleurpalet is neutraal ingesteld bij de allereerste opstart van de app

[ Voor 9% gewijzigd door Ekfad op 06-10-2021 15:52 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:46
Van het weekend heb ik de 'film'-functie uitgeprobeerd (iPhone 13 pro) en vervolgens met iMovie een voiceover gemaakt.

Ik ben best tevreden, al blijf je bij de randen het zelfde houden als met de portretstand als de film functie het even niet snapt. De focus achteraf instellen is overigens mooi meegenomen, het geeft je veel vrijheid je beelden later bij te stellen als je focus tijdens het filmen niet was zoals je wilde.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elaho
De iphone 13 256gb pink vandaag binnen gekregen. Kleur is echt heel mooi. Alles overgezet en dat ging echt snel. Tot nu toe zeer tevreden met het formaat. Ik kom van een pro max en merk dat ik de 13 wat makkelijker vast kan houden. Verder bijna al mijn games uitgeprobeerd en dat gaat super. Met snelheid zit het wel goed. Batterij kan ik nog niet zoveel over zeggen maar tot nu to zeer tevreden over het toestel.😃👍

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xSmooth-
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 16:26
Zo! Eergisteren mijn 13 Pro Max 256GB mogen ontvangen!
Komend van de iPhone X (na het kapot vallen daarvan enkele maanden tijdelijk een XR gehad) is het grote scherm echt een verademing.
Ik ben ook erg onder de indruk van de batterij en het ProMotion scherm. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BruceLee schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 15:41:
Het is gewoon met de default camera app gedaan.
Ooh omdat we “RAW” in de titel stond dacht ik even dat je in RAW geschoten had, vandaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 20:10

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

xSmooth- schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 19:25:
Zo! Eergisteren mijn 13 Pro Max 256GB mogen ontvangen!
Komend van de iPhone X (na het kapot vallen daarvan enkele maanden tijdelijk een XR gehad) is het grote scherm echt een verademing.
Ik ben ook erg onder de indruk van de batterij en het ProMotion scherm. _/-\o_
Ik bezit zelf een 'normale' iPhone 11 en zit erover te denken ook een iPhone 13 Pro Max te kopen. ik vraag me wel af of deze telefoon bij normaal gebruik niet te groot is voor je handen of broekzak. Ben nieuwsgierig naar je bevindingen hierover. De 'gewone' Pro schijnt ongeveer even groot te zijn als de iPhone die ik nu heb.

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Pagina: 1 ... 25 ... 44 Laatste