Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
DeeJay1965 schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:23:
Mijn Pro 13 vraagt of ik wil updaten naar iOS15? Iemand dat al gehad?
Ja, de iOS 15 versie waarmee de iPhone uit de fabriek kwam is een oudere dan de officiele iOS 15 release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Nice! Ik ben ook erg blij met die lens.

Weten jullie hoe het zit met een zoomniveau van bijvoorbeeld 2x? Dan zal er wel sprake zijn van een soort digitale zoom, waardoor je beter voor 1x of 2x kunt kiezen denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik ook. Is perfect voor 's nachts waar de laagste brightness nog steeds te bright is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 22:31
Roger.

Krijg ik ook net, heel bijzonder. Werk al vrij lang met de iPhone en koop ze altijd nieuw, nog nooit gehad dat de iOS versie van de fabriek anders was dan de definitieve.

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Drardollan schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:37:
[...]

Roger.

Krijg ik ook net, heel bijzonder. Werk al vrij lang met de iPhone en koop ze altijd nieuw, nog nooit gehad dat de iOS versie van de fabriek anders was dan de definitieve.
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/68844128 ;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDuJa
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-09 08:02
Perfect! Vraag me alleen af waarom dit niet makkelijker is in te stellen of standaard in de brightness slider zit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-05-2024
Vinden jullie Apple Care de moeite waard? Ik kom van OnePlus waarbij de aanschaf waarde een stuk lager is, dan de 1279 euro die ik voor de Pro ga neertellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jwtje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:55
Ik vind dat je je niet moet oververzekeren. Dus kan je dat ding zelf vervangen dan zou ik het niet nemen. Is het echt veel geld voor je dan misschien wel.

Maar dit soort producten blijven een goed verdienmodel, je geeft Apple een aanzienlijk voorschot op een reparatie die misschien nooit komen gaat.

[ Voor 32% gewijzigd door jwtje op 26-09-2021 12:00 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
als je op nieuwe 13 Pro (Max) eens wil testen hoe groot (of klein) het verschil is tussen 60Hz en 120Hz;

Instellingen --Toegankelijkheid -- Beweging -- Beperk beeldsnelheid (met deze laatste instelling aan, gaat de beeldsnelheid terug naar 60Hz / beelden per seconde)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:35
Tylen schreef op zondag 26 september 2021 @ 09:31:
[...]

Met screenprotector is het niet naakt ;).
Ik wist dat deze opmerking zou gaan komen >:)

Naakt met een Corona-schermpje dan?! :+

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
En? Werkt goed op deze manier?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:30
_Bailey_ schreef op zondag 26 september 2021 @ 12:13:
als je op nieuwe 13 Pro (Max) eens wil testen hoe groot (of klein) het verschil is tussen 60Hz en 120Hz;

Instellingen --Toegankelijkheid -- Beweging -- Beperk beeldsnelheid (met deze laatste instelling aan, gaat de beeldsnelheid terug naar 60Hz / beelden per seconde)
Waarom zit dat weer niet waar je het verwacht - bij beeldscherminstellingen? 8)7
Instellingen bij IOS zijn echt best een inconsequente ramp, en des te meer omdat je voor veel instellingen van apps niet in die app zelf, maar dan weer terug moet naar de algemene telefooninstellingen. Terwijl sommige andere instellingen dan weer wél in de app zelf te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Of-Aaargh schreef op zondag 26 september 2021 @ 12:34:
[...]

Waarom zit dat weer niet waar je het verwacht - bij beeldscherminstellingen? 8)7
Instellingen bij IOS zijn echt best een inconsequente ramp, en des te meer omdat je voor veel instellingen van apps niet in die app zelf, maar dan weer terug moet naar de algemene telefooninstellingen. Terwijl sommige andere instellingen dan weer wél in de app zelf te vinden zijn.
Ja, ik vind het ook steeds rommeliger worden. Het heeft allemaal met interpretatie te maken. Als ik een mappenstructuur aanmaak dan zal iemand anders het weer doen op zijn/haar manier.

Maar…ik ben met je eens dat het echt steeds matiger wordt. Ik weet soms niet eens waar ik moet gaan kijken. Je hebt ook een zoekfunctie, maar dan moet je wel weten hoe de functie heet haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 18:52
Redondo1982 schreef op zondag 26 september 2021 @ 09:24:
Wie gebruikt er hier zijn/haar foon zonder hoesje maar wel met screenprtector? Op deze manier kan je toch nog onbezorgd je foon met het scherm naar beneden leggen, toch?

Ik wil m'n nieuwe foon naakt gaan gebruiken, maar een screenprotector zou dan uitkomst kunnen bieden om geen schade te maken aan het scherm.
Precies andersom. Geen screenprotector, wel een backcover voor m'n iphone 13 pro. Heb altijd de neiging om geen screenprotectors te gebruiken, maar twijfel nu. Iemand nog een aanrader voor een screenprotector die het gebruik van het touchscreen niet beïnvloedt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:26
jwtje schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:54:
Ik vind dat je je niet moet oververzekeren. Dus kan je dat ding zelf vervangen dan zou ik het niet nemen. Is het echt veel geld voor je dan misschien wel.

Maar dit soort producten blijven een goed verdienmodel, je geeft Apple een aanzienlijk voorschot op een reparatie die misschien nooit komen gaat.
Tsjah heel eerlijk, ik pak Apple care omdat ik hem dan uiteindelijk zonder hoesje kan gebruiken, net voor verkoop van deze telefoon is het dan “per ongeluk” uit mijn hand gevallen en kun je dus een nieuwe telefoon verkopen. Door de hogere verkoopprijs heb je dan wel je telefoon 2 jaar goed verzekerd voor een kleine meerprijs.

Is het netjes? Misschien niet maar zo werkt het nu eenmaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Spud82 schreef op zondag 26 september 2021 @ 12:45:
[...]

Precies andersom. Geen screenprotector, wel een backcover voor m'n iphone 13 pro. Heb altijd de neiging om geen screenprotectors te gebruiken, maar twijfel nu. Iemand nog een aanrader voor een screenprotector die het gebruik van het touchscreen niet beïnvloedt?
Ja, maar dan is je foon niet meer naakt en daar gaat het me om. Ik heb ook altijd backcase (van Apple en niks anders, want altijd troep) en daar wil ik juist een keer vanaf stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAICRJMPM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:19
schumi1986 schreef op zondag 26 september 2021 @ 12:48:
[...]

Tsjah heel eerlijk, ik pak Apple care omdat ik hem dan uiteindelijk zonder hoesje kan gebruiken, net voor verkoop van deze telefoon is het dan “per ongeluk” uit mijn hand gevallen en kun je dus een nieuwe telefoon verkopen. Door de hogere verkoopprijs heb je dan wel je telefoon 2 jaar goed verzekerd voor een kleine meerprijs.

Ik begreep dat je ook een refurbished dan kunt krijgen. Dus hij hoeft niet eens nieuwe te zijn. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
SAICRJMPM schreef op zondag 26 september 2021 @ 12:53:
[...]

Ik begreep dat je ook een refurbished dan kunt krijgen. Dus hij hoeft niet eens nieuwe te zijn. Toch?
Klopt maar het verschil tussen refurbished en nieuw ga je niet zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:50

Of kijk deze video. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y451N
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 00:33
Donstil schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 21:21:
[...]

PostNL bij de Apple store? Dat heb ik hier nog nooit gehad.
Altijd Dhl of UPS. Laatst kwam zelfs een setje rubberen dopjes voor de AirPods met ups 8)7

(Erg blij mee trouwens, ik heb het nummer van onze ups bezorger en hij dat van mij.
Als ik wat verwacht maar toch heel even weg moet app ik hem altijd ff :P )
Ja onze UPS bezorger kwam 2 uur eerder dan het verwachte tijdstip, waardoor ik niet thuis was, dus ik heb mijn iPhone nog steeds niet binnen terwijl ik ‘m op release al zou kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiccardoNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-09 15:34
crimedevil schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:49:
Vinden jullie Apple Care de moeite waard? Ik kom van OnePlus waarbij de aanschaf waarde een stuk lager is, dan de 1279 euro die ik voor de Pro ga neertellen.
Ik vind het de moeite waard. Mocht er iets gebeuren wat jouw schuld is, betaal je alleen een eigen risico en wordt je iPhone gerepareerd zonder extra bijkomende kosten. Heeft je iPhone een productiefout (dus niet jouw schuld)? Dan kom je met Apple Care in aanmerking voor Express Replacement. Dan hoef je dus geen weken te wachten tot je een nieuwe iPhone krijgt, maar komt de koerier jouw iPhone ophalen en krijg je direct een nieuwe.

Ik heb daar in het verleden wel eens gebruik van moeten maken, en dan is het toch erg fijn. Je kunt trouwens, als je niet je hele Care-periode opgebruikt en niets claimt, een gedeelte van het geld terug krijgen, wanneer je je iPhone tweedehands doorverkoopt. De bewering dat je er alleen Apple rijker mee maakt, klopt dus eigenlijk niet.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:05
[...]

Wat een pauper gedrag zeg. Blij dat de meeste mensen wel een goed gecalibreerd moreel kompas hebben.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:36
[...]

Zwaar kansloos. Jij bent ook zo’n type zeker die een camera opgeeft als gestolen…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
giantgiantus schreef op zondag 26 september 2021 @ 13:19:
[...]

Wat een pauper gedrag zeg. Blij dat de meeste mensen wel een goed gecalibreerd moreel kompas hebben.
Ah het braafste jongetje van de klas is ook aanwezig :)

Verder mag jij dat vinden, IMO neem je alleen Apple care als je niet van plan bent je telefoon als een baby te behandelen.

Jij denkt dat de meesten 2 jaar lang Apple care nemen zonder te claimen? Denk dat je behoorlijk verkeerd zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
TweakerVincent schreef op zondag 26 september 2021 @ 13:24:
[...]

Zwaar kansloos. Jij bent ook zo’n type zeker die een camera opgeeft als gestolen…
Jou opmerking is kansloos.. ik heb namelijk nog nooit iets bij mijn verzekering geclaimed.

Als ik bij Apple care 1x claim heb ik uiteindelijk gewoon de schade zelf betaald. Voor 229 + 99 schroeft Apple namelijk heel graag een nieuwe behuizing om een telefoon

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Theone098
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23:32
schumi1986 schreef op zondag 26 september 2021 @ 13:25:
[...]

Verder mag jij dat vinden, IMO neem je alleen Apple care als je niet van plan bent je telefoon als een baby te behandelen.

Jij denkt dat de meesten 2 jaar lang Apple care nemen zonder te claimen? Denk dat je behoorlijk verkeerd zit ;)
Jouw morele kompas is ernstig van slag. Hij is niet het braafste jongetje, jij bent de oplichter die er voor zorgt dat verzekeren onbetaalbaar wordt. En dan tegen een ander zeggen dat deze het niet begrijpt. Echt, wat een kansloos figuur ben jij.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-09 11:43

pdavie2311

Live life to the fullest..

[...]

En daardoor zijn sommige verzekeringspremies niet meer te betalen, door personen zoals jij. Heeft niks te maken met braafste jongetje van de klas. Is gewoon oplichten wat je doet, niet meer niet minder. Praat het vooral goed voor jezelf, maar neem anderen hier niet in mee aub…

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• nicxz
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-09 22:32
[...]

Ik denk dat je zelf verkeerd zit met je gedrag, en dat zelf ook wel door hebt. Dat ga je niet goed praten door te stellen dat "de meesten" dat ook doen, iets wat ik overigens betwijfel. Als "de meesten" dat doen is AppleCare+ immers niet meer te betalen, en dat is gewoon niet zo.

Als ik even naar mezelf kijk, schaf ik AppleCare+ aan voor peace of mind. Ik gebruik ook een hoesje, maar heb er niet het vertrouwen in dat een hoesje bij een goede klap voldoende helpt. De AppleCare zorgt er voor dat ik de telefoon "gewoon" blijf gebruiken, in plaats van met fluwelen handschoenen.

"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53
TweakerVincent schreef op zondag 26 september 2021 @ 13:24:
[...]

En vervolgens gaat janken dat ie op de zwarte lijst komt te staan bij verzekeraars.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 18:40
Laatste dag van het weekend, laten we het ff gezellig houden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Of je zet even batterij besparing aan in het bedieningspaneel ;)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 26 september 2021 @ 13:50:
[...]

Of je zet even batterij besparing aan in het bedieningspaneel ;)
ik neem altijd graag de toeristische route :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Misschien is Apple wat laat met de 120hz implementatie maar het is echt bizar hoe goed de batterijduur is tov mijn iPhone12!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:54
[...]

Maar voor die vervanging moet je betalen en je krijgt geen nieuwe garantie.
En hoeveel meer levert je dat dan op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Roos79 schreef op zondag 26 september 2021 @ 13:58:
[...]

Maar voor die vervanging moet je betalen en je krijgt geen nieuwe garantie.
En hoeveel meer levert je dat dan op?
Ik wil het hier niet weer aanwakkeren want blijkbaar ben ik een oplichter :p

Maar idd uiteindelijk betaal ik gewoon zelf de schade, 229 + 99 vervanging.

Dus het levert helemaal niets op, maar voor dat bedrag heb je dus wel gemoedsrust en kun je de telefoon lekker naakt gebruiken wat ik anders nooit zou doen. Maar na 2 jaar gebruik heb je wel de zekerheid dat je een zo goed als nieuwe telefoon kan verkopen wat meer oplevert.

Overigens heb ik op elk product wat ik van Apple heb Care en alleen bij de Airpods en iPhone ooit iets geclaimed

[ Voor 17% gewijzigd door schumi1986 op 26-09-2021 14:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

Ach ik kan niet zeggen dat ik dat niet ook wel eens gedaan heb.

Had een X. Die was enorm gevallen en de rand was helemaal beschadigd en scherm bekrast. Elke keer dat ik hem gebruikte irriteerde ik me eraan.

Dus aangemeld als “scherm gebarsten”, nieuwe ontvangen, oude kapot geslagen met een lifehammer en nooit meer aan gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAICRJMPM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:19
Ik heb AppleCare+ net aangeschaft, omdat ik het ook zonder hoesje wil gaan gebruiken

Maar ik had geen optie om voor maandelijkse betaling te kiezen. Kon meteen alles dokken.
Terwijl ik online lees dat je ook maandelijks kunt betalen. De aankoop (vanuit menu op te telefoon) gaf die optie echter niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SAICRJMPM schreef op zondag 26 september 2021 @ 14:15:
Ik heb AppleCare+ net aangeschaft, omdat ik het ook zonder hoesje wil gaan gebruiken

Maar ik had geen optie om voor maandelijkse betaling te kiezen. Kon meteen alles dokken.
Terwijl ik online lees dat je ook maandelijks kunt betalen. De aankoop (vanuit menu op te telefoon) gaf die optie echter niet.
In Nederland hebben we die maandelijkse betaling niet zover ik weet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Theone098
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23:32
Het laatste wat ik er over zeg. Er is niets mis om iets te claimen via Apple care als er “per ongeluk” iets gebeurd. Daarvoor is Apple care. Maar het moedwillig uit de handen laten vallen, via Apple care laten repareren omdat dit meer oplevert bij verkoop, is gewoon fraude. En je betaald niet 229+99 voor vervanging maar 99. Apple care is immers een verzekering die hij heeft ‘genuttigd’ in de loop van de tijd.

Stel je voor dat iedereen een nieuwe auto koopt en deze vlak voor het verlopen van de 3 jaar nieuwwaarde garantie total loss zou rijden. Hiermee is alle steenslag, krasjes op de motorkap en bumper, steenslag in de radiator, deukjes etc. weer hersteld. Dan kost de auto alleen de verzekeringspremie en de eventuele stijging van de nieuwwaarde. Dan zou de autoverzekering helemaal niet meer betaalbaar zijn.

[ Voor 1% gewijzigd door Theone098 op 26-09-2021 14:20 . Reden: In de prak = Total loss ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:12
-

[ Voor 100% gewijzigd door SgtElPotato op 23-05-2023 14:31 ]

Zucht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Modbreak:Discussies over de moraliteit en het gebruik en misbruik van Apple Care+ zijn hier niet op z'n plaats. Dit topic is bedoeld voor discussies over en ervaringen met de iPhone 13. Zullen we weer ontopic gaan?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Wat is dat soort van inkeping eigenlijk bovenop de notch (Pro model)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05-2024
Zijn en er meerdere mensen die geen 5G zien terwijl dat wel aanstaat? Ik ben door half Midden-NL geweest gisteren en nergens zag ik het 5G icoontje (ik heb een KPN unlimited 5G e-sim)

iPhone 13 pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Slasher schreef op zondag 26 september 2021 @ 14:52:
Wat is dat soort van inkeping eigenlijk bovenop de notch (Pro model)
De speaker.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Is dat weer nieuw? meenden dit op mijn 12 nooit gezien te hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Slasher schreef op zondag 26 september 2021 @ 14:55:
[...]

Nee, telefoons hebben al sinds 1875 een speaker bovenaan zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

Slasher schreef op zondag 26 september 2021 @ 14:55:
[...]

Met de 12 zit deze in de notch, niet erboven

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Iemand al opgevallen dat de notch idd hoger is, waardoor bij sommige YouTube video’s, bijvoorbeeld MKHB de notch zichtbaar is wanneer je de video normaal afspeelt? Dat is wel wat knullig…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

CyBeR schreef op zondag 26 september 2021 @ 14:56:
[...]

Nee, telefoons hebben al sinds 1875 een speaker bovenaan zitten.
Je reageert wel een beetje alsof het een domme vraag is maar blijkbaar zat hij bij de 12 in de notch ipv er boven zoals @Dawn uitlegt. Wel een degelijk verschil.

[ Voor 8% gewijzigd door Slasher op 26-09-2021 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Slasher schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:00:
[...]

Je reageert wel een beetje alsof het een domme vraag is maar blijkbaar zat hij bij de 12 in de notch ipv er boven.
Nja hij is 3 mm omhoog geschoven en daardoor denk jij dat 't een heel nieuw ding is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

CyBeR schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:01:
[...]

Nja hij is 3 mm omhoog geschoven en daardoor denk jij dat 't een heel nieuw ding is?
Het was me nog nooit opgevallen. Maar toen ik vandaag de telefoon in het licht hield viel het me opeens op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:30
GloriX schreef op zondag 26 september 2021 @ 14:59:
Iemand al opgevallen dat de notch idd hoger is, waardoor bij sommige YouTube video’s, bijvoorbeeld MKHB de notch zichtbaar is wanneer je de video normaal afspeelt? Dat is wel wat knullig…
Dit was ook al op de Iphone 12 (althans bij mijn Mini is het bij sommige video's ook te zien, beter zelfs dan bij de 13 Pro). Ook de hoeken worden een beetje raar afgerond door de schermranden.

[ Voor 7% gewijzigd door Of-Aaargh op 26-09-2021 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:40
Bij whatsapp notificaties op mijn 13 pro max gaan zeer stroperig. Alsof het scherm dan onterecht terugschaalt naar lage frames. (whatsapp op lockscreen openklappen) Ervaart iemand dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:57

RnB

Welke versie heb je?
Op mijn 13 Pro Max komen de breedste video’s (18:9) precies tegen de notch aan.
Msi92 schreef op zondag 26 september 2021 @ 14:52:
Zijn en er meerdere mensen die geen 5G zien terwijl dat wel aanstaat? Ik ben door half Midden-NL geweest gisteren en nergens zag ik het 5G icoontje (ik heb een KPN unlimited 5G e-sim)

iPhone 13 pro.
Geen issues mee met mijn 13 Pro Max.

[ Voor 30% gewijzigd door RnB op 26-09-2021 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53
Msi92 schreef op zondag 26 september 2021 @ 14:52:

iPhone 13 pro.
Apeldoorn, 5G in beeld.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 14:31
SgtElPotato schreef op zondag 26 september 2021 @ 14:24:
Laten we niet doen alsof we allemaal heilig zijn, want dat zijn we niet. Snap ook echt niet dat mensen zich hier druk om kunnen maken damn. Telefoon van 1200 euro is geen probleem, maar dat de verzekering met 230 euro te duur zou zijn (voor 2 jaar lang waar je telefoon zonder morren vervangen wordt voor 99eu) komt er bij mij niet in.
Ik begrijp nooit zo goed dat mensen voor Apple care zouden gaan. Het kost letterlijk 20% van de nieuwwaarde. (Bizar veel voor een verzekering)

Dan moet je alsnog €99,- eigen risico lappen.

Terwijl als je toestel omruilt buiten garantie het iets van €500,- kost (klopt dat?

Dus met zekerheid €339,- betalen tov misschien €500,- betalen als hij daadwerkelijk kapot valt?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:09
AppleCare topic iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BekSide schreef op zondag 26 september 2021 @ 16:59:
[...]

Ik begrijp nooit zo goed dat mensen voor Apple care zouden gaan. Het kost letterlijk 20% van de nieuwwaarde. (Bizar veel voor een verzekering)

Dan moet je alsnog €99,- eigen risico lappen.

Terwijl als je toestel omruilt buiten garantie het iets van €500,- kost (klopt dat?

Dus met zekerheid €339,- betalen tov misschien €500,- betalen als hij daadwerkelijk kapot valt?
Denk dat de meeste voor zekerheid gaan. Niet iedereen kan soms ineens €500 lappen. Bij aanschaf van het toestel zijn ze toch al een lap geld kwijt, dan kan die €229 er ook nog wel bij.

Verder moet je niet vergeten dat als je na bijv een jaar je toestel verkoopt, je nog een deel van AppleCare+ terug gestort kan krijgen als je t opzegt.

Ik heb trouwens een hele goede ANWB verzekering waar m’n apparaten onder vallen met €50 eigen risico.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2021 17:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xbeam
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 26 september 2021 @ 17:27:
[...]

Denk dat de meeste voor zekerheid gaan. Niet iedereen kan soms ineens €500 lappen. Bij aanschaf van het toestel zijn ze toch al een lap geld kwijt, dan kan die €229 er ook nog wel bij.

Verder moet je niet vergeten dat als je na bijv een jaar je toestel verkoopt, je nog een deel van AppleCare+ terug gestort kan krijgen als je t opzegt.
Maar waarom? Alles wat apple care bied heb je standaard al in je inboedelverzekering.
Apple care is gewoon weg gegooid geld

Lesdictische is mijn hash#

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

D-Ed schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 09:08:
Gisterenavond voor het slapengaan nog even Youtube opgedoken voor wat tips vwb de 13 Pro (en iOS15), ik kwam deze video tegen. Echt super fijn om tracking nog meer te voorkomen én als bonus je batterij die minder snel leegloopt:

[YouTube: iOS 15 Settings You Need To Turn Off Now]
Ben vrij snel afgehaakt in dat filmpje. Toen ze begonnen over het uitschakelen van de kalibratie van je kompas “maar je kompas werkt nog gewoon” was dat voor mij de druppel. Wat heb je nou aan een kompas dat niet goed gekalibreerd is …

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:21
Ik ben blij met AppleCare. Ik gebruik geen hoesje of screen protector en statische gezien gaat mijn scherm ieder jaar een keer kapot. Als je dat doorrekent is het voor mij 1+1

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xbeam schreef op zondag 26 september 2021 @ 17:29:
[...]

Maar waarom? Alles wat apple care bied heb je standaard al in je inboedelverzekering.
Haha diverse voorbeelden hier en dan komt weer deze claim terug ondanks dat die met Express Replacement simpelweg onjuist is.

Tijd voor een AppleCare+ topic 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BekSide schreef op zondag 26 september 2021 @ 16:59:

Nope een 13 Pro vervangen kost € 591,- en een max € 641,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja idd, maak jij hem even?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beun
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 10-08 15:46
Het AppleCare topic ga ik zeker volgen. Twijfel toch hevig om het af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 22:31
Hebben meer apps last van, zullen de komende 2 weken wel weer genoeg updates gaan komen.

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-09 08:22
Zijn er Tweakers aanwezig die van een 12 Pro komen en die op de boot van de 13 (non pro) zijn gestapt? Evaringen? Gemis qua camera en andere zaken?

PSN: extreme8eight

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:43

Toppe

Oké ✅

Dit is toch waarvoor je een nieuwe iPhone koopt. Foto kan zo boven het bed worden gehangen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kkAJKamOJyJXEpXDQY7P3eDlIOw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vKFgZde6sOtRC8zbMUhV2tjW.jpg?f=fotoalbum_large

Model:
HUVUDROLL

[ Voor 9% gewijzigd door Toppe op 26-09-2021 18:33 ]

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Lekker balletje

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Toppe schreef op zondag 26 september 2021 @ 18:23:
Dit is toch waarvoor je een nieuwe iPhone koopt. Foto kan zo boven het bed worden gehangen

[Afbeelding]
Kan mij niet voorstellen dat iemand hierna nog twijfelt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• xbeam
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 26 september 2021 @ 17:52:
[...]

Haha diverse voorbeelden hier en dan komt weer deze claim terug ondanks dat die met Express Replacement simpelweg onjuist is.

Tijd voor een AppleCare+ topic 8)7
Waarom niet? Bij stuk laat je hem repareren en als dat niet kan koop je nieuwe en mail je de bon naar je verzekering/agent en binnen een dag staat je geld op je rekening, heb je geen express replacement services voor nodig. En een iPhone 13 Pro-Max valt prima binnen de standaard voorwaarden en het eigen risico’s zijn vaak nog laager ook

Misschien is het tijd voor inboedelverzekering topic 8)7

Aanvullende dekkingen mobiele apparatuur
Naam Dekking Max. vergoeding E.R.
ABN Amro Mobiele apparaten dekking in Nederland €7500 €100
ANWB Smartphone en tablets wereldwijd €5000 €50*
ASR/Ditzo Mobiele elektronica in Nederland Onbeperkt €0
de Goudse Mobiele telefoons/apparaten wereldwijd €500 - €1500 €0
ING Mobielverzekering Wereldwijd In natura €29,95
InShared Mobiele apparaten wereldwijd €5000** €50
N-N Mobiele Elektronicaverzekering wereldwijd €7500 Keuze
Unigarant Smartphone- en tabletdekking wereldwijd €5000 €100*
Premies
De premies van de aanvullende dekkingen verschillen flink. Met name bij de Goudse: van €6,05 - €32,67 per maand (inclusief assurantiebelasting). De premies van de Goudse hangen af van je gezinssituatie, het verzekerd bedrag en de optionele diefstaldekking. De Mobiele apparatendekking van ABN Amro is het voordeligst: €6,84 per maand Bij ASR en Ditzo betaal je €9,68 per maand.

https://www.consumentenbo...ektronica-goed-verzekeren

[ Voor 77% gewijzigd door xbeam op 26-09-2021 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Zijn er mensen die toevallig ervaring hebben met een Huawei P30 Pro en hier een vergelijking kunnen maken met betrekking tot de camera van de 13 pro?
Ik ben nog steeds wel tevreden met de p30 pro maar wil eigelijk graag naar IOS. Ik wil dan alleen ook wel graag een signifikante camera upgrade en daar kan ik verder nog geen vergelijkingen van vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
RnB schreef op zondag 26 september 2021 @ 16:04:
[...]

Welke versie heb je?
Op mijn 13 Pro Max komen de breedste video’s (18:9) precies tegen de notch aan.

[...]

Geen issues mee met mijn 13 Pro Max.
Een 13 pro, ik kom van een XS, dat van die hoeken was daar ook, maar kwam de zijkant precies tegen de notch aan, nu zie je een klein hapje eruit…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
xbeam schreef op zondag 26 september 2021 @ 18:33:
[...]

Waarom niet. Laat je hem repareren en als dat niet kan koop je nieuwe en mail de bon en binnen een week staat je geld op je rekening, heb je geen express replacement services voor nodig.

Met alle respect maar verzekeringsmaatschappijen doen steeds moeilijker met uitkeren. Mijn tv is kapot gegaan tijdens het opnieuw ophangen. Dit valt onder “verhuisschade”. Mijn dure afkortzaag is uit de tuin gestolen, het is geen tuingereedschap dus geen vergoeding.

Om al dit gedoe te voorkomen heb ik wel oren naar AppleCare.

[ Voor 4% gewijzigd door Beun op 26-09-2021 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xbeam schreef op zondag 26 september 2021 @ 18:33:
[...]

Waarom niet? Bij stuk laat hem repareren en als dat niet kan koop je nieuwe en mail de bon naar je verzekering en binnen een week staat je geld op je rekening, heb je geen express replacement services voor nodig. En maandkosten en eigen risico zijn vaak nog laag ook

Express replacement is dus juist zodat je niet zonder zit, zowel binnen als buiten de garantie.
Voor mij (en andere las ik hier al vaker) een groot voordeel en iets wat een inboedelverzekering simpelweg niet aanbied.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Beun schreef op zondag 26 september 2021 @ 18:39:
[...]

Met alle respect maar verzekeringsmaatschappijen doen steeds moeilijker met uitkeren. Mijn tv is kapot gegaan tijdens het opnieuw ophangen. Dit valt onder “verhuisschade”. Mijn dure afkortzaag is uit de tuin gestolen, het is geen tuingereedschap dus geen vergoeding.

Om al dit gedoe te voorkomen heb ik wel oren naar AppleCare.
In de tuin is niets verzekerd op meubels na. Mijn Kamado Joe van 70 kilo is niet verzekerd maar mijn ebike van 25 kilo is wel verzekerd.

Wat betreft het uitkeren: Mijn tussenpersoon mag zelf uitkeren (volmacht) en moet alleen een gesloten dossier in sturen. Alleen voor bedrag boven de €2000 wordt de verzekering zelf op de hoogte gebracht.

Tussenpersoon mag, bij vermoeden van misbruik, weigeren of het dossier insturen zodat de verzekeraar het verder afhandelt.

Heb wel eens een kapotte iPhone gehad, naar Duitsland gereden voor een vervangend toestel. Ochtend daarna de factuur in gestuurd en nog geen 4 uur later had ik het geld al.

Gesneuvelde iPad kreeg ik vergoed inclusief alle accessoires die op de bon stonden, ook de MacBook accessoires die ik toevallig gelijktijdig had gekocht.

[ Voor 36% gewijzigd door Toppe op 26-09-2021 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
Toppe schreef op zondag 26 september 2021 @ 18:43:
[...]

In de tuin is niets verzekerd op meubels na. Mijn Kamado Joe van 70 kilo is niet verzekerd maar mijn ebike van 25 kilo is wel verzekerd.
Bij mijn maatschappij is de kamado ook verzekerd. Grappig detail, de dame gaf eerst aan dat ik voor gereedschap verzekerd ben. Bon en alles opgestuurd krijg ik terug dat het alleen om tuingereedschap gaat 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Beun schreef op zondag 26 september 2021 @ 18:46:
[...]

Bij mijn maatschappij is de kamado ook verzekerd. Grappig detail, de dame gaf eerst aan dat ik voor gereedschap verzekerd ben. Bon en alles opgestuurd krijg ik terug dat het alleen om tuingereedschap gaat 😅
Zeggen dat je de afkortzaag gebruikte om een schutting te plaatsen…

Ja, soms is het echt zo simpel.

mijn eerdere berichtje even bewerkt

[ Voor 5% gewijzigd door Toppe op 26-09-2021 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xbeam
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 26 september 2021 @ 18:42:
[...]

Express replacement is dus juist zodat je niet zonder zit, zowel binnen als buiten de garantie.
Voor mij (en andere las ik hier al vaker) een groot voordeel en iets wat een inboedelverzekering simpelweg niet aanbied.
Verzekering staan los van garantie en is niet relevant kapot is kapot en de verzekering keert uit volgens de polis. Ik denk dat je met expressie / weet wel zeker langer zonder telefoon zit dan met de verkering.
Waneer hij stuk valt bel je de verzekering/ agent en maakt melding en je kan direct door een winkel voor reparatie of nieuwe. Met 15 min (reis tijd naar de dichtstbijzijnde telefoon winkel) heb je een nieuwe telefoon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nLacLa1k82qJi7Z3KowXG7KnMFg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hUuG3XqNg7TzRIctoPL0VGXX.jpg?f=fotoalbum_large

Ik vind dit wel opvallend veel achtergrondverbruik. Heeft iemand een idee hoe dat zou kunnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beun
Toppe schreef op zondag 26 september 2021 @ 18:49:
[...]

Zeggen dat je de afkortzaag gebruikte om een schutting te plaatsen…

Ja, soms is het echt zo simpel.

mijn eerdere berichtje even bewerkt
Dat dacht ik dus ook maar de werkelijkheid is anders. Ik heb de zaag gebruikt om een tuinset te bouwen. Maar het blijkt dus echt om tuingereedschap te gaan. Denk hierbij aan grasmachines, heggenscharen etc…

En nu weer over iPhones haha 😁

[ Voor 3% gewijzigd door Beun op 26-09-2021 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xbeam schreef op zondag 26 september 2021 @ 18:54:
[...]

Verzekering staan los van garantie en is niet relevant kapot is kapot en de verzekering keert uit volgens de polis. Ik denk dat je met expressie / weet wel zeker langer zonder telefoon zit dan met de verkering.
Waneer hij stuk valt bel je de verzekering/ agent en maakt melding en je kan direct door een winkel voor reparatie of nieuwe. Met 15 min (reis tijd naar de dichtstbijzijnde telefoon winkel) heb je een nieuwe telefoon
Nah weet je wat je doet. Neem jij het toch gewoon niet, mij best hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xbeam
  • Niet online
Beun schreef op zondag 26 september 2021 @ 17:58:
Het AppleCare topic ga ik zeker volgen. Twijfel toch hevig om het af te sluiten.
Bel je verzekerings agent die kan Apple care prima uitleg en je helpen een wel overwogen keuze te maken.
Kost niets, juist voor dit soort vragen en hulp heb een verzekering agent/tussen persoon en scheelt zo als @Toppe ook al aangeeft heel veel gezeur en zelf regelen. En is langer termijn veel goedkoper dan alles zelf doen via extra verzekering in winkeles doen

Het is vaak de angst voor gezeur dat je wil afkopen met dure producten zoals Apple care of andere media-markt/electronics winkel verzekering en en dat waar ze op proberen te spelen in een winkels

[ Voor 47% gewijzigd door xbeam op 26-09-2021 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Laatst online: 12-09 12:53
Als ik het goed begrijp kun je 5G in Nederland beter uitzetten, omdat het wel batterij kost, maar het verder geen praktische waarde is. Tenzij je het heel stoer vind om 5G in het display te hebben staan.

Anderen ook 5G uitgezet? En zo niet, waarom heb je het toch aan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Waarom zou het geen praktische waarde hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beun
CyBeR schreef op zondag 26 september 2021 @ 19:21:
Waarom zou het geen praktische waarde hebben?
Volgens mij (correct me if i’m wrong) is het nu meer 4G+ dan 5G. Qua snelheid win je weinig tot niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basmobiel
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18-06 14:56
Verhip, hier ook. Ga zo doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xbeam
  • Niet online
honey schreef op zondag 26 september 2021 @ 19:19:
Als ik het goed begrijp kun je 5G in Nederland beter uitzetten, omdat het wel batterij kost, maar het verder geen praktische waarde is. Tenzij je het heel stoer vind om 5G in het display te hebben staan.

Anderen ook 5G uitgezet? En zo niet, waarom heb je het toch aan staan?
Klopt, het is technische eigenlijk nog 4G wat hier in NL als 5G verkopen. Vodafone is van hogere hand ook terug gefloten om niet met deze marking mee te doen en het 5G logo op LTE mee te zenden.
Oom de zie testen van Tweakers dat wanneer je gewoon 4 gebruik het netwerk sneller is dan wanneer telefoon op 5G zet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EHA1337
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:02
Gumball schreef op zondag 26 september 2021 @ 18:33:
Zijn er mensen die toevallig ervaring hebben met een Huawei P30 Pro en hier een vergelijking kunnen maken met betrekking tot de camera van de 13 pro?
Ik ben nog steeds wel tevreden met de p30 pro maar wil eigelijk graag naar IOS. Ik wil dan alleen ook wel graag een signifikante camera upgrade en daar kan ik verder nog geen vergelijkingen van vinden
Ik wil dezelfde overstap maken maar dan vanaf een P20 Pro. Als ik de foto's zie welke hier gepost worden zijn deze, vooral in 't donker vele malen beter.

Ik twijfel juist omdat ik, A nu een vinger unlock heb en B, de batterij en camera prima nog meekunnen. Echter wil ik na 3 jaar wel weer eens wat nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:36
xbeam schreef op zondag 26 september 2021 @ 19:25:
[...]

Klopt, het technische eigenlijk nog 4G wat hier in NL als 5G verkopen. Vodafone is van hogere hand ook terug gefloten om niet met deze marking mee te doen en het 5G logo op LTE mee te zenden.
Oom de zie testen van Tweakers dat wanneer je gewoon 4 gebruik het netwerk sneller is dan wanneer telefoon op 5G zet
Interessant!

Ik heb tmobile. Kan ik dan ook beter 5G uitzetten en 4 gebruiken?

Update: ik zie dat 5G auto rekening houdt met battery life in settings

[ Voor 6% gewijzigd door TweakerVincent op 26-09-2021 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
Ik ben nu bezig om de iPhone voor de tweede keer op te laden. Valt me op dat die vrij warm wordt. Hebben jullie dit ook? Ik gebruik een originele Apple 20w lader.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Beun schreef op zondag 26 september 2021 @ 19:36:
Ik ben nu bezig om de iPhone voor de tweede keer op te laden. Valt me op dat die vrij warm wordt. Hebben jullie dit ook? Ik gebruik een originele Apple 20w lader.
Komt door de snellader, had ik ook met de 12.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 21:48
Toch leuk die macro foto’s.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XAYVSeAmUu_6yT-_jGvFE7_NCSo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GaX6bQX5B9196fMcCIAtOpYn.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xbeam schreef op zondag 26 september 2021 @ 17:29:
[...]

Ik heb zelf geen AppleCare+, maar heb een hele goede inboedel + buitenshuis verzekering. Ik kan wel begrijpen dat mensen AC+ nemen als ze geen goede inboedelverzekering hebben. Vaak wordt schade buitenshuis niet gedekt en kan het soms voor gedoe zorgen. Als je AC+ hebt, kan je een afspraak bij een Apple Store maken en kan je het toestel display vervangen binnen 1,5 uur voor €29 of vervangen van heel het toestel binnen 10 min binnen de afspraak. Bij een inboedel moet je t vaak voorschieten of eerst een offerte opsturen wat veel tijd kan innemen, vooral als je zo erge schade hebt dat een reparatie echt noodzakelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashwani
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 00:45
crimedevil schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:49:
Het is het alleen waard als je je toestel naakt gaat gebruiken.. Als je toch een screen protector koopt of een case dan vind ik het niet waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Laatst online: 12-09 12:53
TweakerVincent schreef op zondag 26 september 2021 @ 19:34:
[...]

Interessant!

Ik heb tmobile. Kan ik dan ook beter 5G uitzetten en 4 gebruiken?

Update: ik zie dat 5G auto rekening houdt met battery life in settings
Wij hebben hier ook 5G in het display (KPN), maar je kunt 5G ook helemaal uitzetten. Als dat significant batterij scheelt, is dat wel de moeite waard. Dat automatisch 5G is mooi, maar misschien nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 11:24
Iemand de Promotion al kunnen vergelijken met andere 120hz toestellen? Ik krijg de iphone 13 Pro pas donderdag dus moet nog even wachten.

In onderstaande video wordt getwijfeld of de iphone wel een refreshrate van120hz heeft.

YouTube: iPhone 13 Pro Motion fake 120Hz ? Is Apple lying to us about high re...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:23
Ashwani schreef op zondag 26 september 2021 @ 19:57:
[...]

Het is het alleen waard als je je toestel naakt gaat gebruiken.. Als je toch een screen protector koopt of een case dan vind ik het niet waard...
Hier beide niet, loop toch al meerdere jaren met een 7+ rond welke enkel lichte krasjes heeft. Heb er wel een dbrand skin omheen zitten, omdat ik de glans zwarte uitvoering had en die kraste wel als een malle.. even een hoesje erom gehad, maakt hem te lomp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Garret1410 schreef op zondag 26 september 2021 @ 20:10:
Iemand de Promotion al kunnen vergelijken met andere 120hz toestellen? Ik krijg de iphone 13 Pro pas donderdag dus moet nog even wachten.

In onderstaande video wordt getwijfeld of de iphone wel een refreshrate van120hz heeft.

YouTube: iPhone 13 Pro Motion fake 120Hz ? Is Apple lying to us about high re...
Nah kan mij niet voorstellen dat dit echt een goeie test is.
Hij gaat met zijn vinger over het settings scherm, neemt dat op en “telt” dan frames.

Daarmee komt hij uit op 144 Hz voor een Samsung die een 120 Hz scherm heeft en 80 voor de iPhone.

I call Horse 💩

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:48
Ik zag een filmpje waarin hij zei: nu zie je niets, maar als we het super vertragen dan zie je het verschil.....
Als je al twijfelt, zie je het ook niet echt. Daarbij past de iPhone zich aan tussen de 1 tot 120 afhankelijk wat je doet.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Pagina: 1 ... 18 ... 44 Laatste