Acties:
  • +1 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 12:37:
Heb je afspraak met iemand hier van het Forum voor verkoop iPhone vanmiddag, maak ik de hele telefoon leeg voor verkoop, sta op punt om weg te gaan. Berichtje. Ik kan hem paar tientjes goedkoper krijgen, zakelijk, blabla. Sorry, gaat niet door. Dat je op MP dit tegenkomt (vandaar ook niet op MP gezet), maar hier ook al?

Hij gaat nu 100% naar Sobby toe. Klaar mee! Wat kun je je vergissen in mensen zeg.
Shamen die tweaker!

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

turambar schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 12:40:

Tip: CoronaCheck app moet een nieuw certificaat ophalen. Goed om te weten voordat je daar vooraan in een rij achter komt.
Tip: Gewoon de papieren versie opslaan als PDF en in bestanden zetten!

• Foelie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:14
Goed dat het het zegt. Helemaal omdat DigiD kuren heeft en ik daarom nu niet kan inloggen.
Private relay uitzetten. Digid kan daar niet goed tegen.

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:08

Vuvuzela

My spire is forming

Is de notch trouwens echt kleiner? Smaller ja duidelijk. Maar hij voelt (daardoor misschien) wel hoger?

[ Voor 6% gewijzigd door Vuvuzela op 25-09-2021 13:08 ]

I served in a company of heroes.

• Florissant
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 18:40
VidaR-9 schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 12:57:
[...]

Goed dat het het zegt. Helemaal omdat DigiD kuren heeft en ik daarom nu niet kan inloggen.
Ik had geen problemen met DigiD btw..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vuvuzela schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 13:07:
Is de notch trouwens echt kleiner? Smaller ja duidelijk. Maar hij voelt (daardoor misschien) wel hoger?
De oppervlakte is kleiner idd.
In de hoogte is hij marginaal gegroeid.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0PoaD8dvmxajzCVdO4NDiz82njM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7mX9zeNQcOl1gaddWuwgz7Uy.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 39% gewijzigd door Donstil op 25-09-2021 13:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 11:51
Ik vind dat dikkere storender dan de oude notch.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

• tegelen1981
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-01-2022
Mijn 13 Pro loopt wel koeler als mijn 12 Pro. Kan ook placebo zijn, ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 10:31
Had het net al in een verkeerd topic gepost… maar het lijkt erop dat de functie “ontgrendel met Apple Watch” bugged is op de 13. Ik ktrijg de melding: geen communicatie met de Apple Watch mogelijk.

Op een oudere iPhone werkt het wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Jimijames75 schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 14:08:
Had het net al in een verkeerd topic gepost… maar het lijkt erop dat de functie “ontgrendel met Apple Watch” bugged is op de 13. Ik ktrijg de melding: geen communicatie met de Apple Watch mogelijk.

Op een oudere iPhone werkt het wel.
Correct, kwam hier gisteren ook een paar keer langs: https://www.macrumors.com...3-apple-watch-unlock-bug/

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P. vd Loo
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Slasher schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 12:36:
[...]

Voelt heerlijk in de broekzak dat klinkt ook een beetje dubieus >:)
ik weet niet wat jij allemaal verder in je broekzak hebt zitten?

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:36
Ik snap apple care nooit echt. Als je je phone in een hoesje hebt en gewoon een inboedelverkering hebt is apple care toch zwaar overkill? Je betaalt er een hoop geld voor…

• renegrunn
  • Nu online
TweakerVincent schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 14:22:
Ik snap apple care nooit echt. Als je je phone in een hoesje hebt en gewoon een inboedelverkering hebt is apple care toch zwaar overkill? Je betaalt er een hoop geld voor…
Dat is het punt juist: velen nemen apple care omdat men geen hoesje gebruikt.

Maar als je zoals ik wel een hoesje en screen protector gebruikt, is apple care inderdaad niet echt nodig.

• TweakerVincent
renegrunn schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 14:24:
[...]

Dat is het punt juist: velen nemen apple care omdat men geen hoesje gebruikt.

Maar als je zoals ik wel een hoesje en screen protector gebruikt, is apple care inderdaad niet echt nodig.
Ok, ik dacht dat iedereen een hoesje nam standaard.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:05
TweakerVincent schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 14:38:
[...]

Veel mensen waarschijnlijk wel maar ergens is het heel onlogisch. Met name bij de pro betaal je voor een groot deel voor het design, om er dan plastic om heen te doen is ergens heel onlogisch. Vraag me altijd af of die mensen ook een plastic beschermlaag over hun pak heen dragen. Beetje zelfde prijscategorie en slijt nog sneller dan een phone zonder hoesje.

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
TweakerVincent schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 14:38:
[...]

AppleCare+ = mijn hoesje
Paar dagen geleden het zelfde besproken maar met Apple care heb je ook express replacement. Dat heb je met een inboedel verzekering (of welke andere verzekering dan ook) niet.

Verder idd het geen hoesjes argument. Ik vind persoonlijk hoesjes niet fijn (De horrors die je soms langs ziet komen in die iPhone hoesjes topic. Ik kan er echt niet bij dat mensen daar dan bewust een jaar mee gaan lopen en daarom AppleCare wel een fijne uitkomst.

• renegrunn
  • Nu online
Donstil schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 14:45:
Paar dagen geleden het zelfde besproken maar met Apple care heb je ook express replacement. Dat heb je met een inboedel verzekering (of welke andere verzekering dan ook) niet.

Verder idd het geen hoesjes argument. Ik vind persoonlijk hoesjes niet fijn (De horrors die je soms langs ziet komen in die iPhone hoesjes topic. Ik kan er echt niet bij dat mensen daar dan bewust een jaar mee gaan lopen en daarom AppleCare wel een fijne uitkomst.
Maar hoe werkt het? Stel ik ik heb over X maanden een paar krasjes, en denk ik zet mijn joker in en bel Apple en je krijgt een nieuwe? Gaat het zo simpel, en enkel eigen risico betalen?

• TweakerVincent
giantgiantus schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 14:41:
[...]

Veel mensen waarschijnlijk wel maar ergens is het heel onlogisch. Met name bij de pro betaal je voor een groot deel voor het design, om er dan plastic om heen te doen is ergens heel onlogisch. Vraag me altijd af of die mensen ook een plastic beschermlaag over hun pak heen dragen. Beetje zelfde prijscategorie en slijt nog sneller dan een phone zonder hoesje.
Ik heb een hoesje erbij om 10 passen mee te kunnen nemen. Echt geen zin meer in een portemonnee

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
met Apple care heb je ook express replacement.
begin dit jaar gebruik van gemaakt, had echter een week voor de Express Replacement elders online een grote aankoop gedaan met mijn CC.
Gevolg: te weinig saldo/krediet voor de reservering van de express replacement van Apple 8)7 8)7 dus snel saldo aangevuld.

dus voor AC+ mensen die ooit Express Replacement gaan gebruiken: zorg ervoor dat je bijv in het geval van een 13 Pro, er minimaal €1159 op je CC gereserveerd kan worden.

Die €1159 (reservering) verdwijnt weer, zodra je kapotte iPhone door Apple ontvangen is.

[ Voor 10% gewijzigd door _Bailey_ op 25-09-2021 14:52 ]

• TweakerVincent
En zo mooi is het design toch niet van de pro?

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 14:19
En als je hem voor de 3x laat stuiteren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
wrcveen schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 14:53:
[...]

En als je hem voor de 3x laat stuiteren?
Tegenwoordig mag je 2x per jaar (looptijd AC+ is 2 jaar) een schadegeval claimen. Dus in feite 4x in de gehele looptijd.

Verder heb ik sowieso ook nog een Inboedelverz met Buitenhuis module (de laatste dekt al mijn electronice met een eigen risico van €100)

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 25-09-2021 14:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
renegrunn schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 14:47:
[...]

Maar hoe werkt het? Stel ik ik heb over X maanden een paar krasjes, en denk ik zet mijn joker in en bel Apple en je krijgt een nieuwe? Gaat het zo simpel, en enkel eigen risico betalen?
Donstil schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:20:
[...]

Optische schade die het gebruik niet beïnvloed wordt niet vergoed, dus je moet hem dan even zo laten vallen dat het scherm ook kapot gaat zeg maar 🙄

_Bailey_ schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 14:49:
[...]

begin dit jaar gebruik van gemaakt, had echter een week voor de Express Replacement elders online een grote aankoop gedaan met mijn CC.
Gevolg: te weinig saldo/krediet voor de reservering van de express replacement van Apple 8)7 8)7 dus snel saldo aangevuld.

dus voor AC+ mensen die ooit Express Replacement gaan gebruiken: zorg ervoor dat je bijv in het geval van een 13 Pro, er minimaal €1159 op je CC gereserveerd kan worden.

Die €1159 (reservering) verdwijnt weer, zodra je kapotte iPhone door Apple ontvangen is.
Haha ja daar moet je wel even borg voor kunnen staan idd.

TweakerVincent schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 14:50:
En zo mooi is het design toch niet van de pro?
Nou mooier dan een hoesje wat mij betreft.

TweakerVincent schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 14:49:
[...]

Ik heb een hoesje erbij om 10 passen mee te kunnen nemen. Echt geen zin meer in een portemonnee
10 passen, Waar heb je in vredesnaam tien passen voor nodig dan?

Ik heb al moeite om mijn Wallet met 3 Pasjes te vullen.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:40

Maar dat geldt dan toch enkel voor schermschade? Neem aan dat krasjes op de achterzijde / zijkant hier niet onder vallen.

Juist daar heb ik een transparante backcase voor, om de achterkant en zijkanten krasvrij te houden.
En heb er sinds de 11 Pro dan ook wel een Belkin UltraGlass screenprotector op zitten, om geen haarlijn krasjes op te lopen doordat het scherm vanaf de X zo extreem “zacht” is geworden.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Rivanov schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 15:24:
[...]

Maar dat geldt dan toch enkel voor schermschade? Neem aan dat krasjes op de achterzijde / zijkant hier niet onder vallen.
Zie boven ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChuckBartowski
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-09 09:20
Vandaag de 13 Pro binnen gekregen, mijn vorige 2 iPhones (afgelopen 4 jaar) waren Pro Max versies.

Ik heb mijn 11 Pro Max er een tijdje naast gehouden om een idee bij het verschil in scherm afmeting te krijgen, dat valt me niet tegen. Pro Motion valt dan trouwens wel echt op :D

Wat ook opvalt is het gewicht en de dikte, de 13 Pro lijkt net zo zwaar als de 11 Pro Max en de 11 was echt wel een stukje dunner.

Maargoed, het voelt verder wel een stuk handzamer zo’n Pro :)

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:40
Ah. En dan kost een vervangend nieuw toestel dus maar € 29?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Rivanov schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 15:31:
[...]

Ah. En dan kost een vervangend nieuw toestel dus maar € 29?
Express replacement kost €99,-
Voor €29,- je glas (en daarmee dus display assembly) laten vervangen kan ook maar dan moet je naar een store.

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 25-09-2021 15:34 ]

• Thugnificent
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-09 11:15
VidaR-9 schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 12:57:
[...]

Bij mij zorgte privedoorgifte (privaterelay) dat ik de melding kreeg van 15min niet actief tijdens inloggen.
Zou je kunnen nakijken

• BurrowedLurker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 16:08
Donstil schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 15:32:
[...]

Voor €29,- je glas (en daarmee dus display assembly) laten vervangen kan ook maar dan moet je naar een store.
Je krijgt trouwens niet per de een nieuw toestel, het kan ook refurbished zijn (en daar zou ik wel op rekenen).

Maakt dat uit? Nou nee.

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:35
Kan ik eigenlijk de usb-c oplader van mijn MacBook Air gebruiken voor het laden van de 13 Pro?
Of raden jullie aan om een nieuwe te kopen met minder watt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:09
Dirk0s schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 15:58:
Kan ik eigenlijk de usb-c oplader van mijn MacBook Air gebruiken voor het laden van de 13 Pro?
Of raden jullie aan om een nieuwe te kopen met minder watt.
iPhone pakt niet meer watt dan nodig. Prima dus.

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:35
Jeroenvde89 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 17:28:
[...]

Bij mij niet, oude iPhone is gereset en op de nieuwe kan ik niet in de authenticator 8)7
Bij mij ook niet. Ik had gelukkig 2 screenshots van de export QR codes gemaakt

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Thugnificent schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 15:36:
[...]

Bij mij zorgte privedoorgifte (privaterelay) dat ik de melding kreeg van 15min niet actief tijdens inloggen.
Zou je kunnen nakijken
Ah, dus dat is het.

Dan maar uitzetten, dat is natuurlijk zwaar onhandig.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 12:58
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/itE1NBjcDZZPFWuOaS_5kTkZzys=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E4LsfNRFmnZp1mdK2eEZyGJM.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb vanmorgen de iPhone 13 Pro binnengekregen. Gisteren om 10.00 uur besteld bij Coolblue. Viel op dat alle toestellen na een uur al uitverkocht waren.

Mijn laatste iPhone was de 4S. Vorig jaar was ik al heel blij met het design maar heb toen USB-C afgewacht. Gisteren kon ik niet langer meer wachten. Het voelt weer als vanouds, na een OnePlus X en Xiaomi Pocophone F1 eindelijk weer een flagship telefoon. :)

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Donstil schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 15:32:
[...]

Even voor de zekerheid. Als mijn display stuk is dan kan ik mijn eigen telefoon voor € 29 in de Apple Store laten repareren. Als ik express replacement doe dan betaal ik € 99 en krijg ik een ander toestel terug dat geen krassen op de randen of andere gebruik sporen heeft?

Kan wel interessant zijn. Dan weet ik uiteindelijk voor hoeveel geld in totaal ik een groet nieuw toestel terug kan krijgen. Dan moet ik overigens wel kunnen wennen aan de scherpe randen van de mini ten opzichte van de XS. Het eerste uur ligt de telefoon niet fijn in de hand.

[ Voor 19% gewijzigd door Aghanim op 25-09-2021 17:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
Aghanim schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 17:11:
[...]

Even voor de zekerheid. Als mijn display stuk is dan kan ik mijn eigen telefoon voor € 29 in de Apple Store laten repareren. Als ik express replacement doe dan betaal ik € 99 en krijg ik een ander toestel terug dat geen krassen op de randen of andere gebruik sporen heeft?

Kan wel interessant zijn. Dan weet ik uiteindelijk voor hoeveel geld in totaal ik een groet nieuw toestel terug kan krijgen. Dan moet ik overigens wel kunnen wennen aan de scherpe randen van de mini ten opzichte van de XS. Het eerste uur ligt de telefoon niet fijn in de hand.
Als je het voor de zekerheid wil weten zou ik even de apple website raadplegen. Is behoorlijk duidelijk en dan kan je het zelf even helemaal teruglezen :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20:15
@Donstil same here dit jaar..Heb beide modellen, zowel 13 Pro als 13 Pro Max en ik neig voor dit jaar lichtelijk naar de...............................................................Pro Max!

Keuze nog niet laten vallen, dus kan nog veranderen maar mijn eerste indruk is het scherm en het typen wat mij weer opvalt dat het op zo'n scherm formaat toch weer fijner is. Aan de andere kant moet je ook een compromis sluiten want het is een toestel wat duidelijk meer in gewicht en formaat is. Ook dat heeft een positieve noot, nl dat je dan ook echt wel een sterk staaltje techniek in handen hebt..en dat mag ook wel voor het geld wat je ervoor neertelt.

Ik ga met beide aan de slag, ben zeer benieuwd.

Ps: blij dat je "geest" nog steeds bij ons is Geert ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Jaymone op 25-09-2021 18:19 ]

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jaymone schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 18:18:
@Donstil same here dit jaar..Heb beide modellen, zowel 13 Pro als 13 Pro Max en ik neig voor dit jaar lichtelijk naar de...............................................................Pro Max!

Keuze nog niet laten vallen, dus kan nog veranderen maar mijn eerste indruk is het scherm en het typen wat mij weer opvalt dat het op zo'n scherm formaat toch weer fijner is. Aan de andere kant moet je ook een compromis sluiten want het is een toestel wat duidelijk meer in gewicht en formaat is. Ook dat heeft een positieve noot, nl dat je dan ook echt wel een sterk staaltje techniek in handen hebt..en dat mag ook wel voor het geld wat je ervoor neertelt.

Ik ga met beide aan de slag, ben zeer benieuwd.

Ps: blij dat je "geest" nog steeds bij ons is Geert ;)
Ja ik heb nu de 12 Pro Max. Die heb ik een jaar lang vervloekt om zijn formaat en dan is het nu weer zover en ga ik toch twijfelen.

Dus ik moet gewoon verstandig zijn en een jaartje voor de normale pro gaan. Zeker nu er geen verder verschil is behalve het scherm.

Alleen doordat ik nu alleen virtueel van de launch kan genieten ga ik toch weer twijfelen 8)7

• mrwall
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 07-12-2023
iPhone ook mogen ontvangen van Apple, heel blij mee :) Echter zit er wel een soort van iets raars in de coating. Het lijkt een beschadiging, maar het voelt gewoon glad aan. Het is ook alleen zichtbaar als er vingerafdrukken op zitten... Nog iemand die dit heeft? Maandag even apple bellen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mw-OWN25gyJVFLANxL2pNn1UPqY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6g3DsxZN4cU46eEOtKnAgXav.jpg?f=fotoalbum_large

• stpain
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09 00:15
BurrowedLurker schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 15:49:
[...]

Je krijgt trouwens niet per de een nieuw toestel, het kan ook refurbished zijn (en daar zou ik wel op rekenen).

Maakt dat uit? Nou nee.
is zo toestel dan tijdelijk tot dat je eigen gerepareerd is. of word tie gwn omgeruiled als het ware. en stel dat je binnen nu en een half jaar er gebruik van moet maken is de kans op een nieuw toestel groter omdat je welicht minder refurbished vooraad hebben ( lijkt mij altans dat er zkr de eerste paar maande naa release nog niet zoveel word terug gestuurd )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 14:42
@Donstil Ik heb dat een aantal jaren geleden ook gehad. Eerst de 6 plus, vond ik te groot. Toen de normale 6s. En die beviel toch minder. Daarna de 7 plus. Dat vond ik toen de mooiste in zwart. Alleen wat gevoelig voor krassen. Toen kwam de X. Super maar weer klein. Vanaf die tijd alleen maar Maxen.
Dus bij twijfel, ga maximaal. Succes met je keuze.

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:09
stpain schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 18:36:
[...]

is zo toestel dan tijdelijk tot dat je eigen gerepareerd is. of word tie gwn omgeruiled als het ware. en stel dat je binnen nu en een half jaar er gebruik van moet maken is de kans op een nieuw toestel groter omdat je welicht minder refurbished vooraad hebben ( lijkt mij altans dat er zkr de eerste paar maande naa release nog niet zoveel word terug gestuurd )
Het heet express replacement

• LemonC200
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:17
matthijst schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 08:57:
Pro Max 13 eerste indrukken:
- mooie kleur dat Sierra blue
- best zwaar
- afgeronde zijkanten vind ik fijner vasthouden
- mooie schermtint (minder geel dan vorige)
- kom van een 8Plus want kreeg tot nu toe ongenadige hoofdpijn van oled iphones. Pwm refresh rate van deze schijnt van 240 naar 480Hz te zijn gegaan en tot nu toe.....
Wat zijn je verdere ervaringen? Zit ook nog op de 8 plus en zit te denken aan de gewone pro. Alleen ik kan het voor mijzelf nog niet echt rechtvaardigen om het bijbehorende bedrag uit te geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Laatst online: 23:01
Vandaag is mijn dubbel bestelde IPhone afgeleverd door PostNL, doos stond half open :o

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_mIqaFpnbqWrq4hw57H-Bg7skKk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cABCZaAewQCKJP43LRV27rNq.jpg?f=fotoalbum_large

Vandaag de camera’s getest op het beste product uit Brabant

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/igdXw-R_cEuJJCRBq916Gf41K3M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/24iWncDQw5aO69DYl46birEZ.jpg?f=fotoalbum_large

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:16
Ik vond het ProMotion display van m’n 13 Pro wel chill maar realiseerde me niet hoe fijn en groot het verschil is tot ik even op mijn oude 11 Pro van mn vriendin aan t scrollen was! Wil echt nooit terug!

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53
LemonC200 schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 19:02:
[...]

Wat zijn je verdere ervaringen? Zit ook nog op de 8 plus en zit te denken aan de gewone pro. Alleen ik kan het voor mijzelf nog niet echt rechtvaardigen om het bijbehorende bedrag uit te geven.
Heel eerlijk: het is gewoon weer een iphone en na 10 minuten merk je niet wat er nou zo spectaculair veel anders is dan de 8Plus. Op de cameras en iets sneller reagerende apps na. Zelf gaat 't mij om de cameras.
Faceid werkt inmiddels wel rap, maar zie niet per se voordelen tov touchid. Dus al metal vooral leuk als je een betere camera zoekt (en je 'moet' toch ooit upgraden).

[ Voor 16% gewijzigd door matthijst op 25-09-2021 19:20 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +11 Henk 'm!
schumi1986 schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 19:04:
Vandaag is mijn dubbel bestelde IPhone afgeleverd door PostNL, doos stond half open :o

[Afbeelding]

Vandaag de camera’s getest op het beste product uit Brabant

[Afbeelding]
Ik zoeken, nergens een XTC pil te vinden.
Gaat het om het biertje? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VidaR-9
Donstil schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 19:18:
[...]

Ow is dat bier..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ruud0012 schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 18:56:
@Donstil Ik heb dat een aantal jaren geleden ook gehad. Eerst de 6 plus, vond ik te groot. Toen de normale 6s. En die beviel toch minder. Daarna de 7 plus. Dat vond ik toen de mooiste in zwart. Alleen wat gevoelig voor krassen. Toen kwam de X. Super maar weer klein. Vanaf die tijd alleen maar Maxen.
Dus bij twijfel, ga maximaal. Succes met je keuze.
Ja zelfde hier. Van de 6 tot de 12 allemaal de grootste gehad. Op de X na omdat dit toen niet anders kon.

Met de 12 stond het me voor het eerst tegen.

Ja ik vind eigenlijk van niet 🙊

• crimedevil
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-05-2024
Ik sta op het punt een iPhone te bestellen bij Apple zelf. Is dit verstandig of kan ik beter bij een fysieke winkel of bekende webwinkel (BelSimpel of Coolblue) bestellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LemonC200
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:17
matthijst schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 19:17:
[...]

Heel eerlijk: het is gewoon weer een iphone en na 10 minuten merk je niet wat er nou zo spectaculair veel anders is dan de 8Plus. Op de cameras en iets sneller reagerende apps na. Zelf gaat 't mij om de cameras.
Faceid werkt inmiddels wel rap, maar zie niet per se voordelen tov touchid. Dus al metal vooral leuk als je een betere camera zoekt (en je 'moet' toch ooit upgraden).
Dankjewel voor je antwoord, dan sla ik nog een jaartje over de batterij van mij 8Plus heb ik begin dit jaar nog vervangen. Dus dat zit goed. De camera is inderdaad stukken beter, maar mijn vriendin heeft de 12 dus die pak ik voor Ultra Wide of in slechte licht omstandigheden.

• Y451N
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:47
crimedevil schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 19:34:
Ik sta op het punt een iPhone te bestellen bij Apple zelf. Is dit verstandig of kan ik beter bij een fysieke winkel of bekende webwinkel (BelSimpel of Coolblue) bestellen?
Ik ga never en nooit meer bij Apple bestellen. De iPhones versturen ze altijd met UPS (althans bij mij) en dat is geen pretje (eigen ervaring).

• crimedevil
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-05-2024
Y451N schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 19:35:
[...]

Ik ga never en nooit meer bij Apple bestellen. De iPhones versturen ze altijd met UPS (althans bij mij) en dat is geen pretje (eigen ervaring).
Bij ons ook en dat vind ik niet perse een prettig idee. Dus ik zit naar alternatieven te kijken. Bij een betrouwbare partij, waar je niet bij een dichte deur staat als je een keer iets met je telefoon hebt.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

[...]

DHL hier en PostNL voor sommigen. Ligt er maar net aan.

Ik heb liever UPS trouwens dan dhl. En nog liever PostNL.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Y451N
  • Laatst online: 19:47
CyBeR schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 20:00:
[...]

Ik heb accessoires via DHL mogen ontvangen, maar de iPhones gaan bij mij altijd via UPS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:06
[...]

Hier heb ik twee Apple bestellingen met DHL Express binnen gekregen. Is dit niet afhankelijk van je postcode gebied?

Inmiddels een dagje met de iPhone 13 pro kunnen spelen en ik ben onder de indruk. Ik kom van een iPhone XR, welke an sich nog prima zijn werk deed, maar de verbeteringen zijn groot. Als eerst in negatieve zin, het gewicht. Het is gewoon een zware telefoon en het zwaarste punt lijkt bovenin te zitten. Dit vind ik vrij duidelijk aanwezig. Maar dat went inmiddels al wel wat meer.

De camera is imo verbazingwekkend. Vandaag een dagje dierentuin met mijn twee dochters en heb een aantal prachtige portretten van ze uit de losse pols geschoten ermee. Ook bij de dieren levert het fraaie foto's op. Voor de grap in het nachtverblijf van de luiaard nog een foto geschoten, bizar hoeveel erop te zien is en hoe scherp hij is voor een uit de hand foto met 3s belichting.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UmmMKYgBAjr7zQEN1N1QCav4Dm8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/a3tAqU29sQrFPSkiQ3hyB6g8.jpg?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lEQtoYvwr4Xm9Xwud_8McMj3GXk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LoR20Yvyg1sDrjx5LSJAVyTp.jpg?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xh7G3tk8VziXl3XzcxADRgv7cFA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/23Vsce1sa6wes62JY39pbqAA.jpg?f=user_large

In combi met een Unifi Lite 6 ook lekker vlot met bestanden uploaden naar de NAS/cloud. * Ophidian is tevreden. :D

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Gdumme schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 19:22:
2 vraagjes,

Kan iemand met een pro (liefst pro Max als daar verschil in zit) eens kunnen meten hoeveel milliliter de camera bump totaal uitsteekt vanaf achterzijde toestel? Ik moet zelf wachten tot eind oktober op m’n pro Max, maar wil graag meten hoe dat gaat met de hoesjes die ik nu heb.

En foto’s van een graphite pro Max??
3.65 mm.

Maar hoesjes passen niet zomaar want buiten dieper is de camera bump ook beduidend breder en hoger.

[ Voor 9% gewijzigd door CyBeR op 25-09-2021 20:10 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• TweakerVincent
crimedevil schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 19:34:
Heb ik gedaan, werkt perfect via UPS. waarom zou je via een retailer bestellen?

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 14:42
Donstil schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 19:19:
[...]

Ja zelfde hier. Van de 6 tot de 12 allemaal de grootste gehad. Op de X na omdat dit toen niet anders kon.

Met de 12 stond het me voor het eerst tegen.
Ik blijf voorlopig bij de Max. Merk dat mijn ogen wat groter scherm nodig hebben. _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
Donstil schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 19:18:
[...]

Ik was op zoek naar corrupte politici ;)

• giantgiantus
crimedevil schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 19:43:
[...]

Bij ons ook en dat vind ik niet perse een prettig idee. Dus ik zit naar alternatieven te kijken. Bij een betrouwbare partij, waar je niet bij een dichte deur staat als je een keer iets met je telefoon hebt.
Dan even ophalen bij de Apple store. Garantie bij Apple is echt subliem.
CyBeR schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 20:00:
[...]

PostNL bij de Apple store? Dat heb ik hier nog nooit gehad.
Altijd Dhl of UPS. Laatst kwam zelfs een setje rubberen dopjes voor de AirPods met ups 8)7

(Erg blij mee trouwens, ik heb het nummer van onze ups bezorger en hij dat van mij.
Als ik wat verwacht maar toch heel even weg moet app ik hem altijd ff :P )

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Heb een 13 Mini en in de camera app zie ik bij zoom 0,5x en 1x, hoort de mini geen 2x optische zoom te hebben?

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:06
magnifor schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 23:39:
Heb een 13 Mini en in de camera app zie ik bij zoom 0,5x en 1x, hoort de mini geen 2x optische zoom te hebben?
De 1x ingedrukt houden.

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:59
2x 0,5 is 1

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Maar is dat dan optische zoom of digitale zoom?
Hmm wel de X heeft wel 2x optische zoom. Had gehoopt dat de Mini ook 2x zou hebben
De mini (en de normale 13) hebben geen optische zoom lens inderdaad. Alleen wide (1x) en Ultra wide (0,5x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Vraagje over Apple tv: ik dacht dat je gratis drie maanden Apple TV kreeg (bij een nieuwe 13)? Die zie ik niet, wél arcade.

[ Voor 8% gewijzigd door Largo op 26-09-2021 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Largo schreef op zondag 26 september 2021 @ 00:02:
Vraagje over Apple tv: ik dacht dat je gratis drie maanden Apple TV kreeg (bij een nieuwe 13)? Die zie ik niet, wél arcade.
Heb je al ooit 3 maanden gratis Apple TV geactiveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

schumi1986 schreef op zondag 26 september 2021 @ 00:04:
[...]

Heb je al ooit 3 maanden gratis Apple TV geactiveerd?
Wel een keer 1 jaar gratis apple tv. Is dit eenmalig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Largo schreef op zondag 26 september 2021 @ 00:12:
[...]

Durf het niet met zekerheid te zeggen maar ik geloof van wel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

schumi1986 schreef op zondag 26 september 2021 @ 00:15:
[...]

Durf het niet met zekerheid te zeggen maar ik geloof van wel
Je hebt gelijk:
Eén aanbieding per gezin, ongeacht het aantal aangeschafte devices. Via 'Delen met
gezin' kun je het gratis jaar Apple TV+ delen met maximaal vijf andere gezinsleden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basmobiel
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18-06 14:56
Ruud0012 schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 20:28:
[...]

Ik blijf voorlopig bij de Max. Merk dat mijn ogen wat groter scherm nodig hebben. _O-
Hahaha, ben om die reden van kleintje naar 11 Pro formaat en nu 13 Pro gegaan. Vind Max nog stapje te groot toch. Heb alle letters zo groot mogelijk staan en kennet. Mensen die ik app kennen m’n spelfouten onderweg zonder bril.

Ik heb ook een Apple Watch. Ik snap niet dat Apple die interface niet wat anders inricht nu een kwart van hun doelgroep het schermpje niet goed kan lezen, ruimte zat op het schermpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAICRJMPM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:49
VidaR-9 schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 19:16:
Ik vond het ProMotion display van m’n 13 Pro wel chill maar realiseerde me niet hoe fijn en groot het verschil is tot ik even op mijn oude 11 Pro van mn vriendin aan t scrollen was! Wil echt nooit terug!
Ik heb net dat ik weinig verschil zie. Ik heb mijn oude 11 Pro Max ernaast en ik moet echt goed kijken om het verschil te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDuJa
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-09 08:02
Hebben jullie ook dat de minimale brightness van de 13 Pro Max alsnog iets te fel is in een compleet donkere kamer? Vriendinlief vindt het ook een beetje hinderlijk..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:50

Christiano007

Ich bin der champion

Hebben jullie ook wel eens last dat het touch screen niet werkt bij unlocken? Dan moet ik even het scherm weer dimmen en dan werkt hij wel weer

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Laatst online: 23:50
Christiano007 schreef op zondag 26 september 2021 @ 08:24:
Hebben jullie ook wel eens last dat het touch screen niet werkt bij unlocken? Dan moet ik even het scherm weer dimmen en dan werkt hij wel weer
Ja dit ervaar ik ook!! Ik denk/hoop dat het een software fout is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:14
Vinden jullie ook dat de tijd links bovenin en de icoontjes rechtsboven echt veel te groot zijn?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Npvn4Ax38uKrtIWE1dydBqzteYM=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/EwmpcCf9g9Aa1TrLavTo8Ef6.png?f=fotoalbum_medium

[ Voor 129% gewijzigd door Evernote op 26-09-2021 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:57

RnB

Ja, dat mag echt kleiner.
Ik dacht dat het aan mij lag, omdat ik een weekje een iPhone 11 heb gebruikt en me niet helemaal kon herinneren of het op de 12 Pro Max ook zo groot was.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Cloud_VII
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 22:24
Goedemorgen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JXi4Z6XyhffKoomDGO97XYPpPnQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LZoaMmA5z2thh4KF2a4mrZ4f.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-09 11:10
@Cloud_VII Ik heb je ff nageaapt

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DsuCI3lTajRjLqv2tx1QitXTGwo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qKrRXdqh7cXqtnj1E1yqHUkg.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DwIKwwXHKIyUlgUbF3wnIZIzuSo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QiiUGHfbyrMzxqWm8jS3zX1J.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P6f_wTMYnycDa51RYZ9oH-nFAaw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y0AKlUwFo7uynWWjaoi5SAur.jpg?f=fotoalbum_large

Wat een mooie functie is het toch ook <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:17
Wie gebruikt er hier zijn/haar foon zonder hoesje maar wel met screenprtector? Op deze manier kan je toch nog onbezorgd je foon met het scherm naar beneden leggen, toch?

Ik wil m'n nieuwe foon naakt gaan gebruiken, maar een screenprotector zou dan uitkomst kunnen bieden om geen schade te maken aan het scherm.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:55

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Redondo1982 schreef op zondag 26 september 2021 @ 09:24:
Wie gebruikt er hier zijn/haar foon zonder hoesje maar wel met screenprtector? Op deze manier kan je toch nog onbezorgd je foon met het scherm naar beneden leggen, toch?

Ik wil m'n nieuwe foon naakt gaan gebruiken, maar een screenprotector zou dan uitkomst kunnen bieden om geen schade te maken aan het scherm.
Met screenprotector is het niet naakt ;).

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VidaR-9
TheDuJa schreef op zondag 26 september 2021 @ 08:10:
Hebben jullie ook dat de minimale brightness van de 13 Pro Max alsnog iets te fel is in een compleet donkere kamer? Vriendinlief vindt het ook een beetje hinderlijk..
Ja dat viel me vannacht ook tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Redondo1982 schreef op zondag 26 september 2021 @ 09:24:

Zo gebruik ik ‘m nu ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SAICRJMPM schreef op zondag 26 september 2021 @ 07:36:
[...]

Ik heb net dat ik weinig verschil zie. Ik heb mijn oude 11 Pro Max ernaast en ik moet echt goed kijken om het verschil te zien.
Ik zie het verschil duidelijk, alleen is het niet zo’n toegevoegde waarde voor mijn dagelijks gebruik, ook de macro modus is eens leuk maar zal niks opbrengen voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xSmooth-
  • Laatst online: 16:26
TheDuJa schreef op zondag 26 september 2021 @ 08:10:
Mijne is nog niet binnen maar ik lees hier al wel mee. Wat ik zelf al best lang op mijn X gebruik is bij Instellingen > Toegankelijkheid > Weergave > Verminder witpunt.
Hier in het donker een beetje mee spelen dan hebben jij en je partner er minder last van.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 16:13

Licko

ZVDK

xSmooth- schreef op zondag 26 september 2021 @ 10:20:
[...]

Mijne is nog niet binnen maar ik lees hier al wel mee. Wat ik zelf al best lang op mijn X gebruik is bij Instellingen > Toegankelijkheid > Weergave > Verminder witpunt.
Hier in het donker een beetje mee spelen dan hebben jij en je partner er minder last van.
Ik gebruik dit: https://9to5mac.com/2016/...htness-without-jailbreak/

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xSmooth-
  • Laatst online: 16:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:27
Largo schreef op zondag 26 september 2021 @ 00:12:
[...]

Als je al een jaar gratis TV+ hebt gehad en dat proefabonnement is verlopen dan zul je voortaan moeten betalen voor TV+.

Je krijgt eenmaal een proefperiode op TV+: de drie maanden gratis Apple TV kun je dus niet 'stacken', ook al heb je nu een nieuw apparaat gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GMMU3SuOztNyZkEzFpqtcQscndg=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rtOggBqtmFfpErQrNm8MSUTv.jpg?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uaVldVfmMMhnSNTli3Ov-7enx4o=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YyRBD0IYBVxBrNGhktz5yxaQ.jpg?f=fotoalbum_medium

Blij met de 3x telelens van de 13 Pro!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeJay1965
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Mijn Pro 13 vraagt of ik wil updaten naar iOS15? Iemand dat al gehad?
Pagina: 1 ... 17 ... 44 Laatste