Marcie schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 16:50:
[...]
So not true..... Best wel denigrerend om alles op die manier weg te bagatelliseren.
De bugs die ik heb gehad en sommige nog steeds heb zijn dat bepaalde instellingen willekeurig worden aangepast en ingesteld door de software.
En soms werkt iets wel en dan opeens weer niet. Dat heeft niets te maken met wat jij schrijft.
Om maar een paar zaken te noemen:
- Radio in combinatie met nav deed niet
- Zeekr service was (of ms wel nog steeds) extreem belabberd.
- Bij levering in okt dit jaar zat mijn stuur niet goed in de auto.
- Instelling afstand voorganger wordt telkens willekeurig ingesteld.
- En ga zo maar door....
En de fucking manual is best summier.
Maar goed, heeft geen zin om alles weer te benoemen......
Dat sommige zaken gewoon wetgeving zijn dat begrijpt iedereen wel hoor.
Aiaiai,
Mijn advies, eerst (alles) lezen en dan reageren, oké?
Zoals ik al eerder heb gezien op berichten van @
Meubelmakert ga je weer volop in de slachtofferrol en ligt het aan ons die de nuance zoeken.
Ik schreef dus: MEERENDEEL (ik schreeuw niet maar benadruk even). Dus veel van de posts hier en in het X forum zijn toe te schrijven aan exact dat wat ik schrijf. Nergens schrijf ik dat ALLE punten van jou dus aan jou liggen, echt niet.
Maar sommige instellingen die vergeten worden mogen niet onthouden worden van de EU, hey ik zeg dus niet dat al jouw problemen hier onder vallen hè, ik zeg alleen dat bij veel posts hier precies dat aan de hand is.
Als je het als denigrerend ervaart moet je je misschien afvragen of een online forum, met achter nickname schuilgaande individuen zoals ik, wel het juiste platform is voor je.
About the manual, hangt van je referentiekader af, ik heb voor de X een manual van meer dan 500 pagina’s en ik ben de l*l die dat ook nog leest, ik noem dat niet summier.