Ik zit vast aan 4 jaar lease. Maar dat overleef ik wel. Het is een mooie auto en het rijdt.Classicline schreef op woensdag 17 december 2025 @ 18:03:
[...]
Lol als ik jou was zou ik dan een CLA aanschaffen en de Zeekr eruit doen.
Ik heb wel het gevoel dat jou auto ofwel meer dan gemiddeld problemen heeft of dat je jezelf erg druk maakt.
De meeste dingen die ik lees heeft volgens mij niet direct wat met Zeekr te maken, ik heb ook een RS6 met verkeersbord herkenning (of hoe dat bij audo ook heet) en ook die knalt hem gewoon op de rem als die opeens denkt dat je maar 50 mag ipv 100, de S3 vd vrouw net zo en mijn vorige Model S ook.
Ik heb nooit in een CLA gereden maar heb niet de verwachting dat die dat niet doet.
Ik moet wel zeggen dat ikzelf geen acc gebruik bij drukte ivm de veiligheidsmarges die alle moderne auto’s aan alle kanten hebben tegenwoordig.
Ikzelf heb dan ook niet de verwachting dat dit bij de Zeekr wel goed werkt (de afstand is sowieso al “vrij” ruim afgesteld 😂)
Ik word wel een beetje moe van dit gezeur hoor, om me de hele tijd te verdedigen.
Ik vind het gewoon een slechte auto met premium uitstraling. De wegligging vind ik ook erg slecht, vooral als je een beetje pittig rijdt. Het "zeilt" de bocht door. Maar ik heb een business uitvoering dus gewone vering. Maar dan nog,.... erg slecht. Geen goede balans en te weinig progressieve vering. En ik weet waarover ik het heb. Dat was bij mijn vorige auto's heel veel beter, een Mercedes C 350 en een Skoda Kodiaq Sport.
Kijk ik snap heus wel dat als je maar 25k km/jaar op de weg aanwezig bent en je kachelt rustig door dat er niet zoveel gebeurt. Maar goed, je geeft zelf al aan dat je de acc al uit zet.........
Ik heb echt het gevoel dat ze in China deze wagen produceren en elke wagen die niet door de kwaliteitskeuring komt wordt naar Europa gestuurd.
Just my two cents....
/f/image/OOU1KxYVZ0qZtyJda0zvNBCr.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Cpj5NRJXVQtD2GlqxONi0n1q.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GpdnIN6hvTYZfPcEbQTWIBsj.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/6iRXp11N5APNY72pKLDiEhy7.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/P1EUigLZomyZDQWEzVnHUtab.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CfXLWsm4RuDl40vCbp4YKgKz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YALu5uEoV3q6QRvC6rSAiH1e.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fSYSmBF66IoVjpkblVeRGevx.jpg?f=fotoalbum_large)