De uitlijning was bij mij pas gister, nog maar paar km gereden maar inderdaad het rijdt nu beter (vond het al niet heel storend, maar nu geen klachten meer)Marcie schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 10:02:
[...]
Die uitlijn-machine was bij mij ook stuk (in okt). Ik ben meteen nar Profile gestuurd om het op te lossen.
Stuur zat toen recht en de auto reed daarna veeeeel fijner, rustiger.
Daarna zouden ze me nog bellen voor een nieuwe afspraak om de overige bugs op te lossen maar ik heb nooit meer iets gehoord. Ben er ook een beetje moe van om achteraan te zitten dus ik dacht ik ga eerst maar een tijdje rijden. En gek genoeg, en dat is wel vreemd eigenlijk, wordt het langzaam aan steeds beter. Sommige bugs komen nog sporadisch terug.
Wat betreft software heb ik sinds de laatste update nog geen gekke dingen gehad.
Bij mij was de grootse klacht het interieur alarm die random afging bij regen (soms). Was toen naar Zeist, firmware geüpdatet maar alsnog gebeurde het soms. Sinds deze update heb ik volgens mij niet meer gehad. (ik krijg er uberhoud geen app meldingen van, want het is alleen het alarm, geen toeter of lichten etc).
Dus enige klacht die nu nog echt heb is de audio. Dat zal ik zelf moeten oplossen als ik dat opgelost wil hebben (betalen).
:strip_exif()/f/image/m8vllqn4kAQ80kZvVLcewPdq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zyK7Z0mf6tzgzl4g67zgiPlS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uNzsBwIUDzOYxHMYmn0srcIq.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/OOU1KxYVZ0qZtyJda0zvNBCr.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Cpj5NRJXVQtD2GlqxONi0n1q.jpg?f=fotoalbum_large)