Het grote Geely Zeekr 001 topic

Pagina: 1 ... 51 52 Laatste
Acties:

• HDoc
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-03 11:21
Geen matches
spidertje schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 16:00:
[...]
Het was me een waar genoegen de afgelopen jaren hier bij de Zeekr 001 oogkleppen fans 😜😜😜😜😜
Dank je voor je bijdragen, je was een vaste waarde in deze groep :D

De avatar is een echte foto..

• spidertje
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:35
Geen matches
HDoc schreef op woensdag 25 maart 2026 @ 11:05:
[...]

Dank je voor je bijdragen, je was een vaste waarde in deze groep :D
Consistent en betrouwbaar, alles waar je bij een Zeekr je rot om zoekt en nooit zal vinden 🤣🤣🤣

Dikke doeii!!!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-03 07:07
Matched: url
Vraagje; ik wil me remklauwen een andere kleur gaan geven.

Een cover is natuurlijk niet wat, en eigenlijk wil ik de originele nog wel houden voor als die ooit de deur uitgaat.

Iemand die weet welke remklauwen het zijn en of die los te bestellen zijn?

• ervh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 29-03 08:44
Geen matches
Ik weet niet of dit al eens gedeeld is; maar in de Carwash is het niet direct een pretje met de 001. Hierbij het proces dat voor mij werkt.

Stap 1: Menu Rijden -> Auto Hold uit
Stap 2: Menu veiligheid en beveiliging -> Service menu -> Carwash modus
Stap 3: In neutraal zetten

Dan gaat het helemaal goed 😊 Onderweg in de Carwash zit je dan in deze modus: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MS7O2xBid7HGHUPGsQieF36LUaw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XhbWgjerChR6OUgHQKS2yZQE.jpg?f=fotoalbum_large

All Electric met Vaillant 105/6 & 300L boiler | 10.700wP | Skoda Enyaq & Fiat 500E | WARP vvw | Homewizard | Zonneplan Nexus 20 kWh

• Ecological
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 00:01
Geen matches
ervh schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 13:13:
Ik weet niet of dit al eens gedeeld is; maar in de Carwash is het niet direct een pretje met de 001. Hierbij het proces dat voor mij werkt.

Stap 1: Menu Rijden -> Auto Hold uit
Stap 2: Menu veiligheid en beveiliging -> Service menu -> Carwash modus
Stap 3: In neutraal zetten

Dan gaat het helemaal goed 😊 Onderweg in de Carwash zit je dan in deze modus: [Afbeelding]
Thanks voor delen, denk dat sommige mensen dit inderdaad erg fijn vinden. Hij gaat *helemaal onder stress* niet altijd even lekker in zijn neutraal. Maar ondertussen ben ik gewend. Dit is ideaal.

Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || e-tron 55 || Tribalisme en dogmatisme zijn slecht voor iedereen

• Marcie
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 20:54
Geen matches
120 km (laat staan 130) per uur rijden en dan een paar kleine hobbels op de snelweg...... doe het niet. De auto (business edition wel te verstaan) wordt dan echt levensgevaarlijk. De kans dat je verongelukt is dan best groot.

• Daveypayvey
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 20:56

Daveypayvey

Ik weet het Zeekr!

Geen matches
Marcie schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 16:05:
120 km (laat staan 130) per uur rijden en dan een paar kleine hobbels op de snelweg...... doe het niet. De auto (business edition wel te verstaan) wordt dan echt levensgevaarlijk. De kans dat je verongelukt is dan best groot.
Hebben meer rijders dit? Bijzonder.. Ik rij een Privilege, maar heb hier absoluut geen last van. Ligt als een blok op de weg.

Zeekr 001 Privilege 2024

• PTFW
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21:18
Geen matches
Daveypayvey schreef op zondag 29 maart 2026 @ 16:44:
[...]

Hebben meer rijders dit? Bijzonder.. Ik rij een Privilege, maar heb hier absoluut geen last van. Ligt als een blok op de weg.
Nee totaal geen last van. Ligt als een blok op de weg 👌 .

• Ecological
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 00:01
Geen matches
200km/h per uur op de autobahn en 1 van de meest stabiele auto’s waar ik ooit mee heb gereden.

Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || e-tron 55 || Tribalisme en dogmatisme zijn slecht voor iedereen

• Marcie
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 20:54
Geen matches
Ecological schreef op zondag 29 maart 2026 @ 18:04:
200km/h per uur op de autobahn en 1 van de meest stabiele auto’s waar ik ooit mee heb gereden.
In de business edition? onmogelijk.

• Wutroe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:13
Geen matches
De Long Range/Business Edition/Performance zijn wel gevoelig voor oneffenheden/hobbels. Ik ervaar het niet zoals Marcie, maar ook wel af en toe een hachelijk moment meegemaakt.

• Tweakiers
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 21:27
Geen matches
Marcie schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 16:05:
Ik rij vaak genoeg 130+ met de business editie. De demping is inderdaad te slap en kan je hem ontzetten bij sportief rijden vooral in bochten, daar moet je inderdaad rekening mee houden. Echter gevaarlijk bij 120/130 op een snelweg, nee zeker niet. Afgelopen week op de autobahn 200 op de gps, 203 op de snelheidsmeter van de auto, dan stopt ie helaas. Ja dan is het met slechter wegdek bij 200 wel handen goed aan het stuur en ik ken zeker stuk stabielere auto's (als het wegdek oneven of slecht is). Alle 001 tot de privilege zou niet mijn eerste keus voor zijn voor een autobahn knaller maar voor NL 130+ prima te doen en zeker niet gevaarlijk.
Pagina: 1 ... 51 52 Laatste