Wie is... de Mol? 2022 NL Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
tweakduke schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:40:
[...]

Bij Thomas vaart er geen boot achter hem langs.
Shit, da's wel heel toevallig dan...

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:02

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
SmurfLink schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:43:
[...]

Shit, da's wel heel toevallig dan...
Kleur van de broek, overhemd en pet komt overeen met wat Thomas aan heeft. De andere pet aan het begin van de opdracht valt dan ook op, zodat die blauwe pet niet meteen opvalt.

De kleur van de boot is ook blauw dus dat kan ook de reden zijn zodat het niet opvalt. Wellicht had Thomas de lichte kleur pet weer op moeten zetten tijdens de opdracht en is hij dat vergeten.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
tweakduke schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:46:
[...]

Kleur van de broek, overhemd en pet komt overeen met wat Thomas aan heeft. De andere pet aan het begin van de opdracht valt dan ook op, zodat die blauwe pet niet meteen opvalt.

De kleur van de boot is ook blauw dus dat kan ook de reden zijn zodat het niet opvalt. Wellicht had Thomas de lichte kleur pet weer op moeten zetten tijdens de opdracht en is hij dat vergeten.
Ja ik vind het zo best wel aannemelijk..

Enige wat ik dan nog gek vind is waarom de montage dit er niet uitgehaald heeft.. want ze weten toch dat er mensen zijn die dit frame voor frame gaan bekijken? :+

Of is het geframed en willen ze dat we dit zien, is het wel een random man en staat Kim elders vrolijk te zwaaien ofzo? :+

En Thomas haalt het meeste geld binnen, dus dan is hij best een slechte mol. Wel heel sneaky, dat zeker.

[ Voor 6% gewijzigd door SmurfLink op 14-02-2022 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

SmurfLink schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:48:
[...]

Ja ik vind het zo best wel aannemelijk..

Enige wat ik dan nog gek vind is waarom de montage dit er niet uitgehaald heeft.. want ze weten toch dat er mensen zijn die dit frame voor frame gaan bekijken? :+

Of is het geframed en willen ze dat we dit zien, is het wel een random man en staat Kim elders vrolijk te zwaaien ofzo? :+
Misschien dat ze ons eindelijk eens wat gunnen :P
Het valt ook op dat het bij iedere kandidaat de boot op ongeveer hetzelfde moment langs komt, namelijk als ze net begonnen zijn. Dan zit de focus vol met de camera voor de neus mollies en millies zoeken en letten ze niet op wat er achter hun langs komt.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

OmeJoyo

This is me

Maar bij Fresia is er ook geen bootje, voor de fans van haar dan, want ik zie haar absoluut niet als Mol.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:51

Barrycade

Through the...

Tja Fresia was ook halve opdracht op zoek naar een vrijstelling die ze al had. Dus dat is ook nog iets vreemds. Plus dat Letihia zelfs ook op de screenshots hier naar dat bootje kijkt, maar dan dus niet Thomas herkent?
Hoewel wel vreemd weer met die petjes van Thomas.

Maar in ons gezin zijn er al een aantal afgehaakt omdat zoals ook als door in MolTalk werd genoemd, hele clubje kandidaten is openlijk aan het mollen. Dus de mol hoeft zijn / haar best gewoon niet te doen. Dus dat maakt het wel een (voor mij) niet zo'n leuk seizoen.
Zal me niet verbazen dat in de onthulling naar voren komt dat de Mol met minimale inzet naar voren komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Aan de golven in het water zie je bij Fresia dat er wel een boot langs vaart, maar haar hoofd zit er letterlijk voor. Het is ook wel een heel kort fragment en ik denk dat de boot ook wat sneller bij haar langs ging om te voorkomen dat ze het zag.

Want ze was inderdaad weinig bezig met de opdracht.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nLFIkRMDOD3glm16o0avOHOcJIg=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/bx2SJdTV7G0rmpE4LwWUTAee.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uvl4KFJMSkMVrY4xLGV6otLRLbg=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/puq9EgyPO9tA34VZQ4yiKHO6.png?f=fotoalbum_tile

Op de eerste afbeelding zie je dat er wat achter haar zit en daarna kijkt ze snel opzij, omdat er aan de andere kant iemand toetert en dat is dan een bootje van de lokale vakantiegangers.
Maar goed zo'n trap-boot veroorzaakt niet die golven in het water. Bovendien keek ze ook de andere kant op en er ging juist iets achter haar langs.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HqatkAhJIMTR4pXE7_CfVVKeC_4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3Aoctrb3JDaon8g6blxH56bK.png?f=fotoalbum_large

Tweakers Discord

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik kan me simpelweg niet voorstellen dat ze het risico nemen het bewuste fragment er in te laten zitten, zeker niet zo vaak. Dat gaat eindeloos stil gezet en vergeleken worden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:54

JME

zeg maar Jamie

Wat ik me dan weer wel kan voorstellen, is dat ze een willekeurige vent even een petje en een blauw shirtje geven en een paar keer heen en weer laten varen voor wat interessante vage langeafstandsshots :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
JME schreef op maandag 14 februari 2022 @ 12:28:
Wat ik me dan weer wel kan voorstellen, is dat ze een willekeurige vent even een petje en een blauw shirtje geven en een paar keer heen en weer laten varen voor wat interessante vage langeafstandsshots :+
Ja.. ergens vermoed ik dat ook. Ze zijn toch een stuk voorzichtiger geworden in de montage. Kan bijna niet dan dat dit een 'bewussie' is van de montage, toch? :') maar kan het ook weer niet uitsluiten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

SmurfLink schreef op maandag 14 februari 2022 @ 12:30:
[...]

Ja.. ergens vermoed ik dat ook. Ze zijn toch een stuk voorzichtiger geworden in de montage. Kan bijna niet dan dat dit een 'bewussie' is van de montage, toch? :') maar kan het ook weer niet uitsluiten.
Je weet het pas helemaal zeker bij de onthulling, maar goed ben al blij dat er eindelijk eens wat echt te speuren valt.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-06 08:03
Ik snap best dat die montage moet afleiden en goed in elkaar zit, prima (de shots van Albanië zijn weer genieten zoals de meeste seizoenen).

Maar dit seizoen zijn er nagenoeg enkel Mol acties vanuit kandidaten (ervan uitgaande dat Kim-Lian en Everon niet de mol zijn), het is nagenoeg niet meer te volgen wie echte mol acties uitvoert. Erg jammer, mede hierdoor blijf ik de Belgische versie prefereren.

De meeste opdrachten zijn sowieso niet goed uit te voeren (ballonnen op het strand), of de opdrachten worden sowieso wel verpest door kandidaten waardoor de Mol gewoon kan meedoen als kandidaat.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:44

Crazy D

I think we should take a look.

Royeboi schreef op maandag 14 februari 2022 @ 12:39:
Ik snap best dat die montage moet afleiden en goed in elkaar zit, prima (de shots van Albanië zijn weer genieten zoals de meeste seizoenen).

Maar dit seizoen zijn er nagenoeg enkel Mol acties vanuit kandidaten (ervan uitgaande dat Kim-Lian en Everon niet de mol zijn), het is nagenoeg niet meer te volgen wie echte mol acties uitvoert. Erg jammer, mede hierdoor blijf ik de Belgische versie prefereren.

De meeste opdrachten zijn sowieso niet goed uit te voeren (ballonnen op het strand), of de opdrachten worden sowieso wel verpest door kandidaten waardoor de Mol gewoon kan meedoen als kandidaat.
Maar bij diverse opdrachten valt wel geld te verdienen, het is ook weleens alles of niets geweest. En dit seizoen kun je wel veel kleinere bedragen verdienen ook als niet alles lukt. Dat maakt het wel leuker vind ik.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredhuizinga
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13:19
Piet_Piraat7 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:14:
Er is iets wat me dwars zit. Eén van de vragen tijdens de test die we zagen was; 'heeft de mol alle flessen kapot geschoten?'

Als de mol mee deed en zijn/haar dag niet had, kan die nog bezig zijn gewest met de katapult terwijl de eerste al zijn/haar test in vult. Je kan het antwoord dan niet weten.

De enige manier om die vraag met 100% zekerheid te beantwoorden is als de regie wist (of afgesproken heeft) dat Fresia haar vrijstelling in ging zetten en dus niet mee deed, waardoor je alleen 'nee' met zekerheid kan antwoorden.
Volgens mij zie je ook nergens dat Everon ze allemaal kapot schiet, als iedereen aan de puzzel zit komt hij op een gegeven moment ook aanlopen zonder dat je de drie flessen kapot hebt zien gaan. (Dacht ik)

Samsung Galaxy S23 ultra 512gb phantom black

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:54

JME

zeg maar Jamie

Discussie gaat volgens mij nergens over, de vraag is of de mol ALS EERSTE alle flesjes stuk schoot. Dat hebben ze allemaal kunnen zien, behalve Fresia, maar die weet ook dat Thomas de eerste was want die koos voor het vraagteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:54
Royeboi schreef op maandag 14 februari 2022 @ 12:39:

Hier sluit ik me volledig bij aan: Opdrachten zijn vaak best wel onmogelijk om volledig goed te doen, maargoed daar speelt wel mee dat er wel (veel) geld te verdienen is door het (deels) goed te doen. In een van de eerdere seizoenen (lang geleden) was er een opdracht met spiegels en lasers bijvoorbeeld, die was moeilijk, maar niet onmogelijk behalve dat er een mol bij zat en het daarom niet lukte.
Eigenlijk is iedere kandidaat bezig met opzichtig mollen, en zeker dit seizoen kan de mol vrij openlijk mee-mollen, want de rest doet dit ook. De uitdaging voor de mol is daarmee wel een stuk kleiner geworden en de mol blijft gemakkelijker buiten schot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:51

Barrycade

Through the...

JME schreef op maandag 14 februari 2022 @ 16:00:
Discussie gaat volgens mij nergens over, de vraag is of de mol ALS EERSTE alle flesjes stuk schoot. Dat hebben ze allemaal kunnen zien, behalve Fresia, maar die weet ook dat Thomas de eerste was want die koos voor het vraagteken.
Ja maar Fresia heeft de vragen niet gehad, dus ook niet relevant, alleen relevant voor als je meedoet met de App want daar is dit de extra vraag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Gelukkig vorige week mijn (naar mijn gevoel) sluitende analyse over waarom Leatitia de mol wel moest zijn niet gedeeld, anders stond ik nu in mijn hemd :P. Ik dacht het helemaal uitgedacht te hebben met de vele referenties naar de Opera, alsook haar geboorteplaats, maar realiteit is dat ik gewoon ver in de tunnel zat.

Blijft over de volgende verdenkingen:

Everon -> Kim-Lian
Kim-Lian -> Everon
Thomas -> Kim-Lian
Fresia -> Everon

Als ze alle 4 voet bij stuk houden, moet de mol er volgende week wel vrijwel zeker uit te filteren zijn.

Als Fresia exit, dan Kim-Lian de mol.
Als Thomas exit, dan Everon de mol.
Als Everon of Kim-Lian exit, dan Thomas of Fresia de mol.

Vooralsnog ga ik mijn overgebleven molpunten inzetten op Everon (gelukkig een kleine safeguard ingebouwd). In hindsight heb ik hem voor mijn gevoel nergens kunnen uitsluiten, in tegenstelling tot de rest.

Maarja zal het ook hier wel weer mis hebben :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 11:33

amahusu

taking over the world!

Is het niemand opgevallen dat alle kandiaten tijdens het eerste "schapen" spel en het spel daarna met de millies/mollies dezelfde kleren aanhadden behalve 1 iemand, namelijk Kim-Lian. Zij had als enige tijdens de bekendmaking van de score na het millies/mollies spel andere kleren aan...

dat kan er ook op wijzen dat zij zich als enige snel heeft omgekleed zodat ze onopvallend langs de andere kandidaten kon varen

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
https://www.nu.nl/media/6...mie-weer-met-publiek.html

Onthulling dus met publiek, maar niet in het Vondelpark

Try SCE to Aux

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:10
Jammer, dan krijgen we waarschijnlijk weer een half programma gevuld met onzinnige vragen en antwoorden aan/van het publiek :(

[removed]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Ik vond het de afgelopen keren juist een stuk beter dan die publieksonzin. :+

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:19

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
(jarig!)
SmurfLink schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 15:04:
Ik vond het de afgelopen keren juist een stuk beter dan die publieksonzin. :+
Helemaal mee eens. Ik vind het niet interessant om te weten dat Pietje, Klaasje en Jantje op Friso zitten. Ik wil Mollenacties zien!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Urgh... Helaas :(

Gelukkig is er één goed ding aan de Nederlandse finale... Daarna begint de Belgische variant weer snel! :+

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
Hooglander1 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 15:26:
Urgh... Helaas :(

Gelukkig is er één goed ding aan de Nederlandse finale... Daarna begint de Belgische variant weer snel! :+
Volgens mij heeft @rens-br het topic daarvan net aangemaakt :+

Try SCE to Aux

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:22
rens-br schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 15:25:
[...]

Helemaal mee eens. Ik vind het niet interessant om te weten dat Pietje, Klaasje en Jantje op Friso zitten. Ik wil Mollenacties zien!
Alleen maar mol acties. Allemaal die er geweest zijn. De rest van het gelul boeit mij ook niet. Wat boeit mij het nou welke mediageil figuur er wie verdenkt. Oh wacht, dat zijn die B bners natuurlijk ook. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 18:19

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
(jarig!)
ImNotnoa schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 15:46:
[...]

Volgens mij heeft @rens-br het topic daarvan net aangemaakt :+
Klopt: De Mol - 2022 België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnnaAnjo
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-06 15:46
Helaas kan ik het niet live kijken vanavond en mijn punten indien nodig aanpassen. Al mijn punten maar op Everon vandaag :P Hopelijk heb ik nog wat over na vanavond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
Opdracht heet Carpet Diem

Pet = Thomas =Mol

Thomas = Mol confirmed

Try SCE to Aux

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zenyatta
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:39

Zenyatta

Tsjakka!

World record carpet streeting.

Ik ga kapot hier. _O-

Je kan maar beter geen signature hebben dan een inhoudsloze.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:38
Ik krijg altijd plaatsvervangende schaamte bij dit soort leen opdrachten. Maarja het is tv dus de winkels zullen wel ingelicht zijn.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zenyatta
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:39

Zenyatta

Tsjakka!

Do you have a carpet over?

_O-

Je kan maar beter geen signature hebben dan een inhoudsloze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

LordSinclair schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 20:46:
Ik krijg altijd plaatsvervangende schaamte bij dit soort leen opdrachten. Maarja het is tv dus de winkels zullen wel ingelicht zijn.
Tuurlijk, winkels ingelicht en ook de lokale autoriteiten zodat er niet opeens politie aan komt. En de kleedjes moeten terug dus daar zit ook wel weer een systeem achter zodat ze niet verdwijnen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:10

Osxy

Holy crap on a cracker

Ze hadden ook de smallere straat verder in kunnen gaan in plaats van die brede straat

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Tsurany schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 20:48:
[...]

Tuurlijk, winkels ingelicht en ook de lokale autoriteiten zodat er niet opeens politie aan komt. En de kleedjes moeten terug dus daar zit ook wel weer een systeem achter zodat ze niet verdwijnen.
De manier waarop het gebracht wordt in de uitzending is al genoeg voor plaatsvervangende schaamte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Het is voor de mol wel interessant on even een container weg te moffelen. Toch niemand die het echt checkt. Mijn punten staan weer op everon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
Een half uur en zo'n oppervlakte, best een uitdaging

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Veel te weinig tijd, willen ze dat de pot laag blijft?

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Laatst online: 16:12
Ik stel voor dat Rik gewoon met de andere oud-presentatoren een drankje gaat doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ZeRoC00L schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 21:19:
Veel te weinig tijd, willen ze dat de pot laag blijft?
Leuk verzonnen, veel te moeilijk gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:53

ST10©DE

Dus.............

Never mind

[ Voor 85% gewijzigd door ST10©DE op 19-02-2022 21:21 ]

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

De opdrachten zijn altijd zo ingepland dat de gehele beloning halen vrijwel onmogelijk is. Hier hadden ze volgens mij enkel nog een wiel nodig om 1000 euro te halen, beter dan veel andere opdrachten.

Als mol is het natuurlijk ook prachtig om een lege container verdacht te maken en daarna te zeggen "ik zei het toch".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

En nu? :+
Ik kijk maar rustig wie het is bij de onthulling.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Everon was deze aflevering wel erg verdacht. Maar ik blijf wel bij Fresia als Mol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegazz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10:33
Megamind schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 21:09:
Het is voor de mol wel interessant on even een container weg te moffelen. Toch niemand die het echt checkt. Mijn punten staan weer op everon
Inderdaad, weinig controle mogelijk van de andere kandidaten. Zeer verdacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Het is Fresia of Everon , de laatste was echt heel verdacht deze aflevering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:09
Hmm ik zit nu weer op kim
Ik Vond fresia haar reactie op het “mol voorbij gevaren” apart en ik denk dat ze daar de mol heeft gezien. Ze had nl ook erg weinig gefotografeerd

Daarna kozen kim en fresia voor elkaar bij container opdracht en ik kreeg dr een gevoel dat daarboven open kaart werd gespeeld (je zag ze ook praten keer zonder audio) en ze de andere 2 nog lekker gingen trollen.

[ Voor 5% gewijzigd door laurens0619 op 19-02-2022 21:46 ]

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:33
Die kleden opdracht is ook vrij simpel te mollen. Je loopt een winkeltje binnen en zegt tegen de eigenaar haal je kleden maar weer op. Als je dan buitenstaat en ze pakken hun kleden doe je gewoon uiterst verbaasd.

Maar goed zoals al langere tijd, Kim past er niet tussen. Haar reacties op het groene scherm zien er ook niet oprecht uit. Ze kan deze dubbele rol gewoon niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebas1979
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:35
Zenyatta schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 20:47:
Do you have a carpet [insert comma] over?

_O-
ETHORDIZIPLINAAAA!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Rik die bij dat café zit :+ Fan tastisch. Ik ging echt stuk.

Wie verdenkt wie: lekker vaag. Fresia wisten we vorige aflevering ook niet, maar daarvoor zat ze constant op Everon.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BYv4dEmgaPpY-J67WPpR1eGQ-O0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/M7GMhvzAkPedzwPBNz1kBhRt.png?f=user_large

het is echt niet logisch. Thomas 50/50 op kim en everon. Dan zou hij door moeten gaan als Fresia vol op everon zit en everon vol op kim... een van die twee is niet de mol dus diegene zou af moeten vallen.Tenzij Fresia de mol is en niemand op haar zit dus iedereen fout :+

Wel jammer, ik vond hem echt een toffe kandidaat.

[ Voor 101% gewijzigd door SmurfLink op 20-02-2022 01:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:53

Valkyre

Kitesurf FTW!

Met die kleden opdracht vraag ik mij dan altijd af, zou iedereen daar ingelicht zijn?
En naderhand hoe weten de eigenaren in vredesnaam bij wie welke kleed vandaan komt? Het lijkt mij alsmede camera uit staat dat de kandidaten niet nog even alle kleedjes netjes terug brengen? Is daar toevallig iets bekend over?

En tsja ik zet mijn geld op Everon blijft toch een gok als tv kijker

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Ben de aflevering terug aan het kijken en vroeg me dat ook af. Denk inderdaad dat men op de hoogte is.

Jammer dat Thomas eruit ligt. Vond hem de leukste kandidaat. Ik dacht terug te kijken met alvast de kennis van de afgevallen speler. Misschien toch niet zo'n goed idee 🤔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:33
Valkyre schreef op zondag 20 februari 2022 @ 08:26:
Met die kleden opdracht vraag ik mij dan altijd af, zou iedereen daar ingelicht zijn?
En naderhand hoe weten de eigenaren in vredesnaam bij wie welke kleed vandaan komt? Het lijkt mij alsmede camera uit staat dat de kandidaten niet nog even alle kleedjes netjes terug brengen? Is daar toevallig iets bekend over?

En tsja ik zet mijn geld op Everon blijft toch een gok als tv kijker
De winkels hebben gewoon een stapel kleden gehad die ze mochten weggeven aan de kandidaten.

Nog zo'n mooi momentje, Kim Lian die vlak voor het einde van de opdracht met de containers even een container aanwijst waarbij ze het onderbuik gevoel heeft dat die weg moet. De tijd is om en dan zit je toch mooi met die ene container in je kop daar beneden. Waarom wijst ze die aan? Frappante hieraan is dat Kim nu opeens niet de groep wil beïnvloeden, zodra de mannen hun keus bekend maken. In andere gevallen is ze hier als de kippen bij, maar hé nu werkt het truckje dus laat ze maar lekker de verkeerde kiezen. ;)
Ik heb ook het vermoeden dat Fresia Kim in de boot gezien heeft. Die moet nu ook zorgen dat de andere kandidaten een beetje op haar blijven zitten zodat ze de finale wint. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
Zowel met de kleedjes als met de containers viel er voor iedereen genoeg te mollen. Fresia is de Mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnnaAnjo
Aflevering mollenvanger. Op de containers stonden namen, met de heftruck moesten deze weg gehaald worden.

Zou toevallig op de container met het geld een enkele naam hebben gestaan van de mol? Maarja ze hebben niet laten zien in welke container dan wel het geld zat.

Ik ben wel benieuwd wat uiteindelijk de 'mollenstreken' zijn geweest en of we die ook hebben kunnen zien of dat ze allemaal weg gemonteerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
AnnaAnjo schreef op zondag 20 februari 2022 @ 09:59:
Ik ben wel benieuwd wat uiteindelijk de 'mollenstreken' zijn geweest en of we die ook hebben kunnen zien of dat ze allemaal weg gemonteerd zijn.
Dat je je dat nog afvraagt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
AnnaAnjo schreef op zondag 20 februari 2022 @ 09:59:
Aflevering mollenvanger. Op de containers stonden namen, met de heftruck moesten deze weg gehaald worden.

Zou toevallig op de container met het geld een enkele naam hebben gestaan van de mol? Maarja ze hebben niet laten zien in welke container dan wel het geld zat.

Er werd duidelijk gehint dat Everon de verkeerde container liet weghalen. Maar dat lag er weer veel te dik op gemonteerd wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnnaAnjo
Dit is de eerste x sinds ongeveer 15 jaar? dat ik weer kijk haha heb de illusie dat ze nog niet alles manipuleren 😂

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:56
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zfDyXe0AosO-w4zZMkIjOJPRqLY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C1ZjR61FpU3DmnOhycdrRKuW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
SmurfLink schreef op zondag 20 februari 2022 @ 01:17:
het is echt niet logisch. Thomas 50/50 op kim en everon. Dan zou hij door moeten gaan als Fresia vol op everon zit en everon vol op kim... een van die twee is niet de mol dus diegene zou af moeten vallen.Tenzij Fresia de mol is en niemand op haar zit dus iedereen fout :+
Als Kim en Fresia vol op Everon zitten en Everon is de mol, dan klopt het toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
VantageR schreef op zondag 20 februari 2022 @ 12:39:
[...]

Klopt, maar dat neemt niet weg dat Fresia de Mol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
VantageR schreef op zondag 20 februari 2022 @ 12:39:
[...]

Hm ja dat zou ook nog kunnen idd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13:14
Ik blijf op Fresia. Niet meer last minute afhaken haha. Maar ik herinnerde me wel ineens dat ze zeiden in aflevering 1 of 2 dat er hints op het geld staan? Zou wel mooi zijn als al die kaarten van Kim daarop terug komen :P

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
raiders schreef op zondag 20 februari 2022 @ 13:29:
Ik blijf op Fresia. Niet meer last minute afhaken haha. Maar ik herinnerde me wel ineens dat ze zeiden in aflevering 1 of 2 dat er hints op het geld staan? Zou wel mooi zijn als al die kaarten van Kim daarop terug komen :P
Dat zou wel verklaren waarom Fresia het geld bijzonder rap verzamelde en in d'r broekzak wegfrommelde. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vanenkelen
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:54

vanenkelen

uhmmm.....speechless

raiders schreef op zondag 20 februari 2022 @ 13:29:
Wat ik me nog herinner van die opdracht in de eerste aflevering waarbij er hints op het geld stonden, dat Fresia dat geld wel heel fanatiek uit de handen van de anderen trok. Sindsdien blijf ik steeds weer terug komen op Fresia als mol.

Wat me trouwens ook opviel aan de boot met mol. Iedereen let op die persoon rechts achterin met pet. Maar de bestuurder van dat bootje heeft ongeveer dezelfde kleur kleren aan als Kim Lian… maar het lijkt een man te zijn.

En Everon blijft ook opvallen met zijn beetje halfslachtige inzet bij veel opdrachten.

Hmmm, mijn verdenking blijft toch vooral op Fresia.

Update:
SmurfLink schreef op zondag 20 februari 2022 @ 13:32:
[...]

Dat zou wel verklaren waarom Fresia het geld bijzonder rap verzamelde en in d'r broekzak wegfrommelde. :+
Ja, exact…

[ Voor 11% gewijzigd door vanenkelen op 20-02-2022 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Hogader schreef op maandag 14 februari 2022 @ 17:27:

Blijft over de volgende verdenkingen:

Everon -> Kim-Lian
Kim-Lian -> Everon
Thomas -> Kim-Lian
Fresia -> Everon

Als ze alle 4 voet bij stuk houden, moet de mol er volgende week wel vrijwel zeker uit te filteren zijn.

Als Fresia exit, dan Kim-Lian de mol.
Als Thomas exit, dan Everon de mol.
Als Everon of Kim-Lian exit, dan Thomas of Fresia de mol.

Vooralsnog ga ik mijn overgebleven molpunten inzetten op Everon (gelukkig een kleine safeguard ingebouwd). In hindsight heb ik hem voor mijn gevoel nergens kunnen uitsluiten, in tegenstelling tot de rest.

Maarja zal het ook hier wel weer mis hebben :'(
Ze hielden allemaal voet bij stuk (alhoewel Thomas een optie op Everon erbij zette). Maakt voor de lijnen niet uit en aangezien Thomas exit is, wijs ik Everon aan als Mol.

Ben benieuwd of we in de laatste uitzending ook te horen krijgen dat Thomas eigenlijk in de vorige aflevering het veld zou moeten ruimen, maar dat hij geluk had dat hij de enige andere persoon had aangewezen die niet op de juiste mol had ingezet.

[ Voor 11% gewijzigd door Hogader op 20-02-2022 14:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:46

Vuvuzela

My spire is forming

Ik kijk nu de aflevering pas, en het lijkt wel duidelijk te zien dat de winkeliers al ingelicht zijn (beetje ja knikken en weglopen met een stapel kleedjes) en evt al hun kleden hebben gelabeld. Maar toch heel erg oncomfortabel om naar te kijken :X

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
Vuvuzela schreef op zondag 20 februari 2022 @ 18:47:
[...]

Ik kijk nu de aflevering pas, en het lijkt wel duidelijk te zien dat de winkeliers al ingelicht zijn (beetje ja knikken en weglopen met een stapel kleedjes) en evt al hun kleden hebben gelabeld. Maar toch heel erg oncomfortabel om naar te kijken :X
Ik heb nog steeds last van plaatsvervangende schaamte. Als ze gewoon van tevoren in de uitzending hadden gezegd dat de winkeliers op de hoogte waren en graag mee wilden werken dan was het al heel anders geweest.

En stel je eens voor dat je dit doet met een stel Albanezen in een Nederlandse winkelstraat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:47

Pinobigbird

doesn't share food!

Siem heeft net een nieuwe video online met een wel heel sterke hint. Ik zal niet spoileren wat de uitkomst is, daarvoor mag je zelf gaan zoeken.

Maar om toch enig commentaar voor te zijn, alsnog spoilertags, hoewel er dus m.i. geen spoiler in staat:
spoiler:
De hint zit 'm in de leader, waarin enkele frames zijn gemonteerd waarin een masker is te zien. Die frames met masker zie je bij een aantal opdrachten uit verschillende afleveringen. Als je de titels van die opdrachten erbij haalt, gecombineerd met de afleveringsnummers n waarin die opdrachten voorkwamen, dan moet je steeds de n-de letter van rechts nemen.
Er mist nog 1 letter van een opdracht die nog niet is geweest, die komt dus in aflevering 9. Je zal dan dus de negende letter van rechts van die opdrachttitel moeten nemen.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

zacht schreef op zondag 20 februari 2022 @ 18:59:
[...]

Ik heb nog steeds last van plaatsvervangende schaamte. Als ze gewoon van tevoren in de uitzending hadden gezegd dat de winkeliers op de hoogte waren en graag mee wilden werken dan was het al heel anders geweest.

En stel je eens voor dat je dit doet met een stel Albanezen in een Nederlandse winkelstraat :)
Het was toch overduidelijk dat hier vooraf contact over was geweest? Denk je echt dat al die winkeliers een stel drukke Nederlanders zomaar tig kleden hadden overhandigt, om ze vervolgens op straat neer te leggen, als daar niet eerst een goed gesprek over was gevoerd?

Het blijft wel televisie hé, geen documentaire.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
Pinobigbird schreef op maandag 21 februari 2022 @ 09:35:
Siem heeft net een nieuwe video online met een wel heel sterke hint. Ik zal niet spoileren wat de uitkomst is, daarvoor mag je zelf gaan zoeken.

Maar om toch enig commentaar voor te zijn, alsnog spoilertags, hoewel er dus m.i. geen spoiler in staat:
spoiler:
De hint zit 'm in de leader, waarin enkele frames zijn gemonteerd waarin een masker is te zien. Die frames met masker zie je bij een aantal opdrachten uit verschillende afleveringen. Als je de titels van die opdrachten erbij haalt, gecombineerd met de afleveringsnummers n waarin die opdrachten voorkwamen, dan moet je steeds de n-de letter van rechts nemen.
Er mist nog 1 letter van een opdracht die nog niet is geweest, die komt dus in aflevering 9. Je zal dan dus de negende letter van rechts van die opdrachttitel moeten nemen.
Hij zegt ondertussen zelf dat die video alweer outdatet is

Try SCE to Aux

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
ImNotnoa schreef op maandag 21 februari 2022 @ 09:43:
[...]

Hij zegt ondertussen zelf dat die video alweer outdatet is
Er is een vervolg video: YouTube: IK WEET WIE DE MOL IS! - Wie is de Mol? 2022
Mijns inziens is dit wel echt een hint, dit kan geen toeval zijn zou je zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Exocet schreef op maandag 21 februari 2022 @ 09:46:
[...]

Wat een geneuzel :+ Voor de rest, het verhaal begint pas bij 2:27, alles daarvoor kan je skippen.

Wel mooie theorie. Ik hoop dat ze 't goed hebben want dat zou wel de beste mol zijn van de 3 overgebleven kandidaten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
"DIT shot"

* insert halve seconde mega vage pixelbende hier

"DIT masker"

* insert halve seconde mega vage pixelbende hier

Kan aan mij liggen, maar ik haal bijv. hier geen maskers uit hoor:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
De testvraag is er:

Waar was de mol tijdens de opdracht 'Heftig'?

In een hijskraan boven (Kim, Fresia)
Op de grond bij de Containers (Everon)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joyous-P
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 15:27
zacht schreef op zondag 20 februari 2022 @ 18:59:
[...]

Ergens kun je toch zelf wel bedenken dat er vooraf goed contact is geweest met winkeliers? Zeker in een programma als WIDM is er veel voorbereidend werk. Waarom moet zoiets in een programma worden genoemd?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NGD5XjBgahdED0WH34UCzGz2geY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/3LGDBTYgof6pEDVthZf5xMe8.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joyous-P
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 15:27
Exocet schreef op maandag 21 februari 2022 @ 10:17:
Screenshot van Rik's Instagram ...
Scroll even omhoog .. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Exocet schreef op maandag 21 februari 2022 @ 09:46:
[...]

YouTube: 🔥😱 De Mol Staarde Ons Al Weken In Het Gezicht! - Wie is de Mol? Sei...

In combinatie met deze 2 hints blijf ik mooi op Fresia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:22
Ik zit al sinds de eerste aflevering op Fresia, zo jammer dat ik dus niet met de app mee doe al een aantal jaar. Beetje zonde. :+

Ben benieuwd of mijn gevoel dit keer wel correct is.

Wat betreft de tapijten ging ik er al vanuit dat het afgesproken was door het programmateam. Enige aparte was dan het terughalen door de winkeliers, maar, dat kan ook door de mol ingefluisterd zijn. Zou me niets verbazen zeg maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08:36

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

Zou de mol Albanees geleerd hebben?
Netjes vragen of de mensen hun kleedjes weer weg willen halen?

Denk aan de opdracht met de raamluiken enkele seizoenen terug.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
m-vw schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:25:
Zou de mol Albanees geleerd hebben?
Netjes vragen of de mensen hun kleedjes weer weg willen halen?

Denk aan de opdracht met de raamluiken enkele seizoenen terug.
Denk dat die mensen ook prima een beetje Engels spreken. :+ Dus dat krijgen we volgende week wel te zien bij de mollenstreken, dat de mol erna meldt dat ze ze over 10 minuten terug mogen pakken ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:15
Arunia schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:24:
Wat betreft de tapijten ging ik er al vanuit dat het afgesproken was door het programmateam. Enige aparte was dan het terughalen door de winkeliers, maar, dat kan ook door de mol ingefluisterd zijn. Zou me niets verbazen zeg maar.
(ik gok zelf op Fresia)
Maar stel nou dat Everon de Mol is,
dan was dat beeld met die ietwat geïrriteerde verkoper die langsliep en een opmerking maakte, mogelijk een goede mollenstreek....

Dat hij mogelijk eerst aan die vent gevraagd had kleedjes te lenen, dan tegen 'm gezegd had "haal ze maar weer op", maar dan wel zelf ook in zijn zicht weer met nieuwe loopt te slepen.
Dan snap je dat zo'n vent geërgerd raakt :) . En Everon er met een big smile achteraan loopt om te vragen wat hij zei.

Maar goed, hypothetisch, want ik denk nog altijd Fresia. ;)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-06 13:54

V3g3ta

Fueled by Games!

Sinds aflevering 1 op Kim, maar nu toch maar geswitched naar Fresia. Alleen jammer dat ik nu de meeste test vragen op Kim heb ingevuld. Maar goed, normaal lig ik er al halverwege het seizoen met 0 punten uit, nu heb ik alles nog. 😊

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

13art

Moderator Mobile

Dit kan eigenlijk geen toeval meer zijn.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:17

Vos

AFCA

V3g3ta schreef op maandag 21 februari 2022 @ 12:51:
Sinds aflevering 1 op Kim, maar nu toch maar geswitched naar Fresia. Alleen jammer dat ik nu de meeste test vragen op Kim heb ingevuld. Maar goed, normaal lig ik er al halverwege het seizoen met 0 punten uit, nu heb ik alles nog. 😊
Same here :p

En met bovenstaande video switch ik ook maar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Potverdorie 8)7

Ik vindt mijn post beter gezien de video in mijn bericht meteen afgespeeld kan worden ipv alleen een eenvoudig linkje.... ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lindenberger
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-06 21:42
Dus toch gauw de piste Everon verlaten. Ik dacht al hoe 'camoufleren' ze zo een spierbundel weg in het bootje (of op het strand) tijdens de opdracht Mollies & Millies die als Mol de kandidaten rakelings zouden zijn gepasseerd ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Deze vind ik ook wel goed gevonden:
https://www.instagram.com...2/?utm_medium=share_sheet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Damn, goed gevonden. Fresia heeft het dan wel echt heel goed gespeeld dat 't nu pas zo opvalt. Ik heb zo hard gezegd dat ze veel te fanatiek was om de mol te zijn, maar ze heeft wel het minste geld opgebracht. _O- Potverdrie, na Jan had ik gezegd me nooit meer zo in de luren te laten leggen.... Failed again!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
SmurfLink schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 11:11:
[...]

Damn, goed gevonden. Fresia heeft het dan wel echt heel goed gespeeld dat 't nu pas zo opvalt. Ik heb zo hard gezegd dat ze veel te fanatiek was om de mol te zijn, maar ze heeft wel het minste geld opgebracht. _O- Potverdrie, na Jan had ik gezegd me nooit meer zo in de luren te laten leggen.... Failed again!
Zit al vanaf aflevering 3 of zo op Fresia, was op zich wel duidelijk dat ze weinig geld binnen bracht. Er was 1 aflevering waar ik twijfelde, maar voor de rest leek mijn tunnel stabiel :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
ik zit nu vreselijk in een Fresia tunnel.

Ze staat in het midden op de foto, de Mol is in ons midden.
Ze zei iets over in de finale staan met 2 kandidaten. Dat kan alleen als mol.
Ze lachte bijna net toen ze af ging.
En heeft echt kapot weinig geld opgebracht. 1277 tegenover 1900 (Everon) en 2380 (Kim).

Kim die tijgert. Ik ga stuk jongens. _O-

[ Voor 13% gewijzigd door SmurfLink op 26-02-2022 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
Multitasken is ook niet echt Kim's ding. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Ik ga echt stuk om de supermarktopdracht. Zou wat zijn als dat alle oude kandidaten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Deze opdracht is wel leuk bedacht :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
SmurfLink schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 21:04:
Ik ga echt stuk om de supermarktopdracht. Zou wat zijn als dat alle oude kandidaten zijn.
Leek van niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:35
Zit het in KPN, de aflevering, of aan mij ;), maar het beeld lijkt bij mij af en toe een freeze te bevatten in deze supermarkt opdracht.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:56
SmurfLink schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 21:04:
Ik heb echt zo’n idee dat als ze naar de plek zouden gaan die omgeroepen wordt, dat daar dan iets extra’s te halen valt…
Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste

Let op:
Wie is de Mol Tweakers poule: https://wieisdemol.page.link/5xx68nDdX9biWDFS6