Ach jee, toevallig gisteravond de game gekocht. Zat te twijfelen tussen deze en AstroBot. Natuurlijk 2 verschillende games, maar zo te lezen, had ik dan beter voor Astrobot kunnen gaan.D. Ninjai schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 16:56:
Ik ben het spel eigenlijk wel zat![]()
Je gaat van baas naar baas en het is ook totaal niet bevredigend als je eindelijk na 20 pogingen een baas verslaat. Je wordt niet getrakeerd op mooie beelden ofzo of goede dialogen, verhaal is nauwelijks aanwezig dus waar doe je het voor. Althans ik ben zoiets echt nodig om door te gaan. Nu voelt het inderdaad aan als een tech-demo wat iemand al eens zei.
Misschien dat ik het later weer eens probeer, zit nu in chapter 3, maar ga eerst even afkoelen met Astro Bot en Broken Sword.
Very much dissagreeNol_NL schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 19:34:
[...]
had ik dan beter voor Astrobot kunnen gaan.
[ Voor 25% gewijzigd door Ricmaniac op 21-09-2024 20:01 ]
Het is wel gewoon een hele goede game. Het vechten is namelijk heerlijk, maar het is verrekte pittig. Eerste twee chapters kwam ik redelijk vlot door, het is het te doen dacht ik. Wel veel moeilijker dan God of War maar daar had ik Gna en alle Valkyries verslagen dus ik dacht dit gaat mij gewoon lukken om uit te spelen, maar nee. Het zal er ooit wel van komen, maar is mijn vrije tijd al die frustratie waard?Nol_NL schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 19:34:
[...]
Ach jee, toevallig gisteravond de game gekocht. Zat te twijfelen tussen deze en AstroBot. Natuurlijk 2 verschillende games, maar zo te lezen, had ik dan beter voor Astrobot kunnen gaan.
Voor mij is dit geen game om na een lange dag werken op te zetten, om weer 10 pogingen te doen en geen steek verder te komen. Je kan niet even wat anders doen zoals zijmissies want dat is er nauwelijks. Dan loop ik een andere kant op en kom je weer een eindbaas tegen. Dan probeer je die maar en na 10x word ik er ook moedeloos van. Uiteindelijk lukt het, je balt je vuist voor de tv, je bent nog helemaal opgefokt en dan krijg je alleen wat items. Heel soms een spectaculaire cutscene, maar zo spectaculair als de intro heb ik ze niet meer gezien. Het motiveert mij gewoon niet meer.
Sommige bosses zijn erg irritant maar een boss zoals Yellow Long is mijn inziens fantastisch. Heb er ongeveer 6u over gedaan, constant ietsje verder en nog beter zijn moves kunnen anticiperen. Als je dan inderdaad na die effort hem uiteindelijk neer hebt is dat bij mij wel iets meer dan een (klein) vuistjeD. Ninjai schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 22:46:
[...]
Het is wel gewoon een hele goede game. Het vechten is namelijk heerlijk, maar het is verrekte pittig. Eerste twee chapters kwam ik redelijk vlot door, het is het te doen dacht ik. Wel veel moeilijker dan God of War maar daar had ik Gna en alle Valkyries verslagen dus ik dacht dit gaat mij gewoon lukken om uit te spelen, maar nee. Het zal er ooit wel van komen, maar is mijn vrije tijd al die frustratie waard?
Voor mij is dit geen game om na een lange dag werken op te zetten, om weer 10 pogingen te doen en geen steek verder te komen. Je kan niet even wat anders doen zoals zijmissies want dat is er nauwelijks. Dan loop ik een andere kant op en kom je weer een eindbaas tegen. Dan probeer je die maar en na 10x word ik er ook moedeloos van. Uiteindelijk lukt het, je balt je vuist voor de tv, je bent nog helemaal opgefokt en dan krijg je alleen wat items. Heel soms een spectaculaire cutscene, maar zo spectaculair als de intro heb ik ze niet meer gezien. Het motiveert mij gewoon niet meer.
Cutscenes sla ik soms zelfs over, heb een YT video bekeken die het hele verhaal uitlegt, blijkbaar heb ik 80 procent gemist, maar kan mij persoonlijk weinig interesseren (net zoals bijvoorbeeld Elden Ring). De gameplay/mechanisch zijn m.i. zo goed dat het verhaal, hoe diepgaand ook als ik de videos moet geloven, ondergeschikt is.
Omdat ER DLC geen nieuwe game is, voor mij Black Myth GOTY.
Hier nu op 37 uur 
Zit nu in chpt 3 denk iets over de helft. Tot nu toe de enige baas die ik lastig vond was de wind sage. 6 of 7 x. Nu in cpt 3 alles in 1 x., waar ik het begin van 2e gedeelte het irritanste vond
De game is een goede mix van hack n slash en souls like..Maar ik vind Wukong zeker niet beter dan ED.
Zit nu in chpt 3 denk iets over de helft. Tot nu toe de enige baas die ik lastig vond was de wind sage. 6 of 7 x. Nu in cpt 3 alles in 1 x., waar ik het begin van 2e gedeelte het irritanste vond
De game is een goede mix van hack n slash en souls like..Maar ik vind Wukong zeker niet beter dan ED.
We zijn weer een maandje verder dus ik dacht dat het hele HDR debacle wel is gepatcht maar helaas. Kan er bar weinig over vinden 
YouTube: Black Myth: Wukong - No HDR Support on PS5 & PC - Unfortunately SDR ...
YouTube: Black Myth: Wukong - No HDR Support on PS5 & PC - Unfortunately SDR ...
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Iets makkelijker.crimby schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 06:43:
Hoe is deze game, qua moeilijkheid, in vergelijking met Elden Ring?
Ben ik het niet mee eens. Ik vindt Black Myth Wukong moeilijker dan Elden Ring.
Ik ben het niet eens met Fanta22.
Ik bn net klaar met ch3 . Yellow brow heb ik 8 x over gedaan en dan was tot nu toe voor mij de lastigste. 2 x keer met SB . Moeilijkheidsgraad van tussen bazen, optional en final is vrij groot, waar alleen de final boss lastig is. In ED zijn de tussen bazen en optional zelfs lastig.
Ook ben ik van mening dat je ED en Wukong niet met elkaar kan vergelijken.
Ik bn net klaar met ch3 . Yellow brow heb ik 8 x over gedaan en dan was tot nu toe voor mij de lastigste. 2 x keer met SB . Moeilijkheidsgraad van tussen bazen, optional en final is vrij groot, waar alleen de final boss lastig is. In ED zijn de tussen bazen en optional zelfs lastig.
Ook ben ik van mening dat je ED en Wukong niet met elkaar kan vergelijken.
Vrijdag spel gekocht en even 3 uurtjes gespeeld en zondag nog eens 5 uur, de learning curve is lager dan Elden Ring, dat wil niet zeggen dat ik niet krampvastig met een controller op de bank lig en een grote middelvinger opsteek als een boss down gaat na paar pogingen.
Spel ziet er graphisch goed uit, gameplay is vermakelijk/verslavend. Het heeft een klein tintje weg van Elden ring, echter is de wereld niet zo open als daar (zit ook pas tegen het einde van chapter 2).
Spel ziet er graphisch goed uit, gameplay is vermakelijk/verslavend. Het heeft een klein tintje weg van Elden ring, echter is de wereld niet zo open als daar (zit ook pas tegen het einde van chapter 2).
Ik heb inmiddels weer een poging gedaan om eindbaas in chapter 3 te verslaan, want ik zat een tijdje vast. Inmiddels is het gelukt en werd ik beloond met een prachtige cutscene. Nu geniet ik weer volop van de game en ben ik vastberaden om niet meer op te geven.
Soms zijn gevechten wel lastig als de arena’s klein zijn of dat er teveel aan de hand is: dat je in het water staat en de vijand spuwt met elektriciteit. Dan kakt de fps zo enorm in op de PS5 dat goed timen lastig wordt.
Soms zijn gevechten wel lastig als de arena’s klein zijn of dat er teveel aan de hand is: dat je in het water staat en de vijand spuwt met elektriciteit. Dan kakt de fps zo enorm in op de PS5 dat goed timen lastig wordt.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig framedrops heb gemerkt op de PS5 (vooral gezien al het pracht & praal), ik merkt het voornamelijk bij de Elder Ginji (oid) baas wanneer hij al die mannetjes laat kamikazen, maar voor de rest niet merkbaar (en/of er last van gehad). Maar succes verder! Zelf ben ik in NG+ de laatste 3 trophies aan het verzamelen.D. Ninjai schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 22:33:
Ik heb inmiddels weer een poging gedaan om eindbaas in chapter 3 te verslaan, want ik zat een tijdje vast. Inmiddels is het gelukt en werd ik beloond met een prachtige cutscene. Nu geniet ik weer volop van de game en ben ik vastberaden om niet meer op te geven.
Kan je op de PS5 ook GFX instellingen aanpassen? Shadows uit of minimaal zetten scheelt al.D. Ninjai schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 22:33:
Chpt 3 boss, vond ik erg irritant, tot ik de
spoiler:
en 3e try was hij aangepakt. Zelfde met de chpt 2 final boss spell binder probeerde
spoiler:
wind vessel
Voordeel vind ik wel, dat als ik maar een uur heb om te gamen dat ik Wukong ook even kan spelen. Beetje rond lopen om secrets te zoeken of lekker even levelen.
Ook de optionele end boss gedaan? Na 4u strijden heb ik deze eindelijk down. Nu op naar de end boss na 95u.Demonslayer schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 21:07:
Ben nu bij de end boss na 100 uur.
Suc6 met Erlang 
Welke is volgens jullie de meest lastige?
Bedoel je Erlang the sacred divinity?thecompany schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 13:59:
[...]
Ook de optionele end boss gedaan? Na 4u strijden heb ik deze eindelijk down. Nu op naar de end boss na 95u.
Ik heb 2 bosses gemist, Scorpionlord en Second Rat Prince. Erlang sla ik ook nog even over voor new game plus.
Ja. Die was erg pittig. Uiteindelijk met een goede tactiek op YouTube gelukt, maar vele pogingen nodig gehad.Demonslayer schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 15:51:
[...]
Bedoel je Erlang the sacred divinity?
Ik heb 2 bosses gemist, Scorpionlord en Second Rat Prince. Erlang sla ik ook nog even over voor new game plus.
Ik heb de meeste moeite gehad met Yellow Loong. Dat heeft mij toch zeker 3 dagen/10 uur gekostUnknown Alien schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 14:04:
Suc6 met Erlang
Broken shell lukt niet echt 2 keer tot half leven gered in meer dan 20 omgingen de frustratie loopt dan ook hoog op en zorgt er voor dat ik een hekel aan het spel krijg in plaats van plezier beleef. Heb builds en tactieken van youtube geprobeerd maar ter vergeefs. Ik ga hem verwijderen en er niet meer naar om kijken.
Ik snap dat wel ja. Zat er gisteravond exact zo in. Maar nu ik de Serpentscale armor set heb geupgrade, krijg ik hem rond de 5 procent (was een paar hits verwijderdDemonslayer schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 14:26:
Broken shell lukt niet echt 2 keer tot half leven gered in meer dan 20 omgingen de frustratie loopt dan ook hoog op en zorgt er voor dat ik een hekel aan het spel krijg in plaats van plezier beleef. Heb builds en tactieken van youtube geprobeerd maar ter vergeefs. Ik ga hem verwijderen en er niet meer naar om kijken.
Edit: blijkbaar een lucky shot, die 5 procent ronde. Na weer 4.5u ben ik er ook wel klaar mee. Vindt het geen leuk gevecht en ben simpelweg niet goed genoeg om dit spel uit te kunnen spelen. Jammer, was voor mij 1 van de games van het jaar maar toch een zure nasmaak.
Edit 2: Uitgespeeld. GOTY
[ Voor 15% gewijzigd door thecompany op 06-10-2024 16:11 ]
Poahh, nu al tijdje in chpt 4. Best groot zeg. Met toeval bij Yellon Loong gekomen, na 3 x maar door gegaan, had geen zin in een pittig gevecht. Net bij Dusk veil aangekomen poehh die was best irritant. 5e x had ik hem. Maarrr lees net..die scorpion king ...f.u.k. ja weet ik veel. Jammer, geen armor :;(
Heb Yin tiger en Yellow nog niet verslagen. Geen zin in gehad.
*EDIT* Tiger toch geprobeerd met maxed out spell binder.. ez clap
*edit* Gele loong ook, best irrtitant op zo'n kleine speel ruimte, zat steeds vast en kon geen kant op.
Heb Yin tiger en Yellow nog niet verslagen. Geen zin in gehad.
*EDIT* Tiger toch geprobeerd met maxed out spell binder.. ez clap
*edit* Gele loong ook, best irrtitant op zo'n kleine speel ruimte, zat steeds vast en kon geen kant op.
[ Voor 20% gewijzigd door Unknown Alien op 11-10-2024 15:25 ]
Yellow Loong word wel makkelijk als je nog even door gaat tot het einde en dan terug gaat. Ik had Yellow Loong erg snel down, ik denk wel na 45 seconden.
Eerst opladen tot 3x of 4x hit, beetje doorsparren. Dan pluck of monkey's er op los laten samen met fan en er op los beuken. Als de fan weg is Wandering Wight er op beuken en klaar is kees.
Eerst opladen tot 3x of 4x hit, beetje doorsparren. Dan pluck of monkey's er op los laten samen met fan en er op los beuken. Als de fan weg is Wandering Wight er op beuken en klaar is kees.
Ik was nog in cpt 4.
chpt 5 is een teleurstelling zeg....zo kort vergeleken met voorgaande chapters. Ik wist niet eens dat ik de chapter boss had gekilled. Nu laatste chpt spelen.
Snap alleen niet in chpt 4.
chpt 5 is een teleurstelling zeg....zo kort vergeleken met voorgaande chapters. Ik wist niet eens dat ik de chapter boss had gekilled. Nu laatste chpt spelen.
spoiler:
Ik had alle 3 de purple talisman gevonden en was bij de 4e aan het eind van cpt 4. Liep toevallig meteen die kant op, maar kon er niet komen door een onzichtbaar veld. Ik dcht nou dan moet ik zeker de laatste baas eerst verslaan, voordat ik erbij mag komen....NIET dus. TF..kan zeker deze quest helemaal niet meer doen.
[ Voor 50% gewijzigd door Unknown Alien op 13-10-2024 16:34 ]
Misschien 1 wel gevonden maar niet geactiveerd? Je mist een journal portrait entry en een kort deel van een bossfight, maar vroeg in ch.6 komt die boss terug volledig terug.
Heb je van Chapter 5 ook de secret boss gedaan? Het is makkelijk wat te missen, ik ben vanuit begin chapter 6 eerst terug gegaan naar 5 om alsnog de missende bosses te zoeken / killen. Ik kijk in mijn Journal en zie meteen dat ik iets mis van een chapter en ga dan terug.Unknown Alien schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 16:12:
Ik was nog in cpt 4.
spoiler:Ik had alle 3 de purple talisman gevonden en was bij de 4e aan het eind van cpt 4. Liep toevallig meteen die kant op, maar kon er niet komen door een onzichtbaar veld. Ik dcht nou dan moet ik zeker de laatste baas eerst verslaan, voordat ik erbij mag komen....NIET dus. TF..kan zeker deze quest helemaal niet meer doen.
Ondertussen 50 uur erin zitten, chapter 6 gecleared, helaas moet ik Erlang nog doen en dan wederom laatste boss chapter 6 - Mis nog 16 achievements waarvan meeste alleen in NG+ te halen zijn.
Ondertussen heb ik enorm genoten, en ga ik zeker NG+ minimaal 1x doen om alle achievements te halen en daarna kijk ik of ik het nog keer doe voor alle relics of dat ik wacht op de DLC
Ondertussen heb ik enorm genoten, en ga ik zeker NG+ minimaal 1x doen om alle achievements te halen en daarna kijk ik of ik het nog keer doe voor alle relics of dat ik wacht op de DLC
Ik ben bijna klaar met de Elden Ring dlc en ik zoek iets nieuws om het op te volgen. Is het vergelijkbaar qua voldoening en gameplay?Markozv schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 09:06:
Ondertussen 50 uur erin zitten, chapter 6 gecleared, helaas moet ik Erlang nog doen en dan wederom laatste boss chapter 6 - Mis nog 16 achievements waarvan meeste alleen in NG+ te halen zijn.
Het is makkelijker dan Elden Ring, wel haal ik hier voldoening uit - ben nu bezig met laatste achievements en zit ondertussen weer in Chapter 4 NG+. Ik moet wel zeggen dat NG+ de eerste keer een stuk makkelijker is ik ben benieuwd hoe dit zal zijn op NG++ of hogerdoobieters schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 19:25:
[...]
Ik ben bijna klaar met de Elden Ring dlc en ik zoek iets nieuws om het op te volgen. Is het vergelijkbaar qua voldoening en gameplay?
Ben al dagen bezig met Erlang, iemand een gouden tip? Welke spirit? Tactiek? Veel filmpjes gezien maar blijft heel lastig.
Nu wel, ik had blijkbaar een hele afslag gemistMarkozv schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 08:32:
[...]
Heb je van Chapter 5 ook de secret boss gedaan? Het is makkelijk wat te missen, ik ben vanuit begin chapter 6 eerst terug gegaan naar 5 om alsnog de missende bosses te zoeken / killen. Ik kijk in mijn Journal en zie meteen dat ik iets mis van een chapter en ga dan terug.
In mijn journal miste ik nog 1 king en dat was de bui dude. Ook vaag gegaan, want de shrine had ik al gevioden ik moest alleen doorlopen.
Net stone monkey gedaan, Volgens mij de *shrine dude* en Erland nog.
Wel klote ik kan de purple talisman nit doen en heb de scorpion nit kunnn doen
Zit nu op 86uur, eerste playthrough.
Persoonlijk vind ik Elden ring een betere game, maar ik heb zeker genoten van Wukong en vind het zijn geld zeker waarddoobieters schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 19:25:
[...]
Ik ben bijna klaar met de Elden Ring dlc en ik zoek iets nieuws om het op te volgen. Is het vergelijkbaar qua voldoening en gameplay?
*edit*
net uitgespeeld, een erg leuke game
Lekker bezig, ik heb mijn tweede playtrough er ook op zitten, misschien dat ik nog een 3de doe om alle relics te unlocken Platinum achievement is iedergeval ook binnen.Unknown Alien schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 14:17:
[...]
Nu wel, ik had blijkbaar een hele afslag gemist
In mijn journal miste ik nog 1 king en dat was de bui dude. Ook vaag gegaan, want de shrine had ik al gevioden ik moest alleen doorlopen.
Net stone monkey gedaan, Volgens mij de *shrine dude* en Erland nog.
Wel klote ik kan de purple talisman nit doen en heb de scorpion nit kunnn doen![]()
Zit nu op 86uur, eerste playthrough.
[...]
Persoonlijk vind ik Elden ring een betere game, maar ik heb zeker genoten van Wukong en vind het zijn geld zeker waard
*edit*
net uitgespeeld, een erg leuke game
Ik vraag mij af hoe ze de DLC willen implementeren
Ik hoop dat ik later mijzelf ook aan het rijtje kan toevoegen van uitgespeeld. Ben nu in chapter 4 en vecht nu tegen die moddervarken. Niet echt een leuk gevecht.
Heb wel veel plezier gehad tegen Yin Tiger. Wat was die verrekte lastig. Teleporteert om de haverklap, camera regelmatig over de zeik, houdt maar niet op met zijn combo's en hij heeft vertraging in zijn aanvallen waardoor ik lang moest wennen aan de timing. Was van plan om rond 23:00 naar bed te gaan maar voelde aan mijn water dat ik door moest gaan want zat wel in de flow. Uiteindelijk tegen 00:30 had ik hem eindelijk neer. Heerlijk van geslapen
Heb wel veel plezier gehad tegen Yin Tiger. Wat was die verrekte lastig. Teleporteert om de haverklap, camera regelmatig over de zeik, houdt maar niet op met zijn combo's en hij heeft vertraging in zijn aanvallen waardoor ik lang moest wennen aan de timing. Was van plan om rond 23:00 naar bed te gaan maar voelde aan mijn water dat ik door moest gaan want zat wel in de flow. Uiteindelijk tegen 00:30 had ik hem eindelijk neer. Heerlijk van geslapen
Ik zit er een beetje tegen aan te hikken (en/of vooral is nog is het een kwestie van afstel) om de 2e playthrough af te ronden. Wereld 3 is wat dat betreft voor mij een buzzkill. Terwijl ik normaliter geen probleem heb om nog de nodige uurtjes te grinden voor de laatste 3 trophies (armor & spirits en de staff collectibles) voor de platinum. Maar ik game sowieso de laatste tijd weinig op mijn PS5, misschien weer met het slechtere weer op komt, wie weet.
Wow! Uitgespeeld, wat een super vette game! Mooiste spel na GoD of War. Iemand een suggestie wat je nu kan spelen na deze twee mooie games?
Hoewel het wat extra uitdagingen heeft, doodgaan heeft wel consequenties (bij BMW kan je eindeloos proberen), maar ik weet niet of je wel eens de Dark Souls games hebt geprobeerd?Wackmack schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 23:35:
Wow! Uitgespeeld, wat een super vette game! Mooiste spel na GoD of War. Iemand een suggestie wat je nu kan spelen na deze twee mooie games?
Zo niet, dan is Elden Ring (Fantasy thema) misschien wel een mooie instapper (grootse open wereld en sommige bazen moet je wel langs, maar vele bazen zijn optioneel en kan je later altijd nog doen als je wat geleveld bent).
Zo wel, dan worden de volgende games wel vaak genoemd als alternatief voor BMW:
* Bloodborne, Victoriaans Engeland thema, een wat snellere variant van het DS-spectrum
* Sekiro, Edo japan thema, de 'vreemde' eend in de bijt van het DS-spectrum, hier is parryen het hoofdmechaniek.
* Lies of P, Franse revolutie tijd (Barok?) thema, zelf nooit gespeeld, maar wordt vaak ook vergeleken met BB & Sekiro.
Dank! Voor mijj gevoel zijn Souls altijd erg lastig maar zeker uitdagend. Bloodborne heb ik eens gespeeld maar toch wel erg uitdagend. Ga even je lijstje bekijken, dankGRDavies75 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 08:19:
[...]
Hoewel het wat extra uitdagingen heeft, doodgaan heeft wel consequenties (bij BMW kan je eindeloos proberen), maar ik weet niet of je wel eens de Dark Souls games hebt geprobeerd?
Zo niet, dan is Elden Ring (Fantasy thema) misschien wel een mooie instapper (grootse open wereld en sommige bazen moet je wel langs, maar vele bazen zijn optioneel en kan je later altijd nog doen als je wat geleveld bent).
* Bloodborne, Victoriaans Engeland thema, een wat snellere variant van het DS-spectrum
* Sekiro, Edo japan thema, de 'vreemde' eend in de bijt van het DS-spectrum, hier is parryen het hoofdmechaniek.
* Lies of P, Franse revolutie tijd (Barok?) thema, zelf nooit gespeeld, maar wordt vaak ook vergeleken met BB & Sekiro.
Vandaag begonnen met new game +, wel beetje erg makkelijk gezien je het niveau niet aan kan passen?
Wat is jullie ervaring? Eindbaas is met je ogen dicht zo neer, in level 1. Wat natuurlijk ook logisch is.
God of War ook new game plus gespeeld maar dan op het moeilijkste niveau waardoor het direct een uitdaging was.
Wat is jullie ervaring? Eindbaas is met je ogen dicht zo neer, in level 1. Wat natuurlijk ook logisch is.
God of War ook new game plus gespeeld maar dan op het moeilijkste niveau waardoor het direct een uitdaging was.
New game+ is stukken makkelijker inderdaad. Enerzijds heb je meer unlocked en natuurlijk ben je mogelijkerwijs door de ervaring zelf beter geworden.
Ik ben even klaar met die Yellow Loong. Had hem bijna maar dan gaat ie weer aanvallen uitvoeren waar geen einde aan komt, en na 10x achter elkaar succesvol dodgen haak je net weer tegen een rots aan en dan is het voorbij. Tot 10 tellen en morgen weer een dag.
[ Voor 21% gewijzigd door D. Ninjai op 30-10-2024 23:47 ]
Ik meen me te herinneren dat je een staff kan unlocken door hem te verslaan, maar ik weet wel dat ik deze pas aan het einde van het spel alsnog heb verslagen. Hij is en blijft pittig wanneer je hem voor het eerst ontmoet, als je hem doet voordat je het spel uitspeelt, dan is hij beter behapbaar.D. Ninjai schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 23:47:
Ik ben even klaar met die Yellow Loong. Had hem bijna maar dan gaat ie weer aanvallen uitvoeren waar geen einde aan komt, en na 10x achter elkaar succesvol dodgen haak je net weer tegen een rots aan en dan is het voorbij. Tot 10 tellen en morgen weer een dag.
Dat denk ik ook wel maar 3x was ik er zo dichtbij, een paar klappen en het was gedaan. Maar dan lukt het weer niet omdat ie maar niet ophoudt met aanvallen, en dan ben ik door mijn mana heen of krijg ik maar geen kans om te casten, of ik druk mijzelf in een hoek waarna dodgen gewoon niet meer wil. Maar het gaat een keer lukken!GRDavies75 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 10:34:
[...]
Ik meen me te herinneren dat je een staff kan unlocken door hem te verslaan, maar ik weet wel dat ik deze pas aan het einde van het spel alsnog heb verslagen. Hij is en blijft pittig wanneer je hem voor het eerst ontmoet, als je hem doet voordat je het spel uitspeelt, dan is hij beter behapbaar.
Ik weet dat ik hem ook kan cheesen maar daar ben ik te trots voor
Goed je roll timen en niet te gretig worden met je light combo af te maken. Neem je tijd.
Ik heb alleen mijn smash en martial arts maxed out. Heavy attcke geod timen, light combo, immobolize light attack, pluck of many en dan die kopstoot geven en hij heeft zeker de helft minder aan HP.
Ik heb alleen mijn smash en martial arts maxed out. Heavy attcke geod timen, light combo, immobolize light attack, pluck of many en dan die kopstoot geven en hij heeft zeker de helft minder aan HP.
:strip_exif()/f/image/iju2HubLXanzAi4YkixwMmUP.png?f=user_large)
Het is gelukt!

Wat je noemt heb ik idd ook allemaal gebruikt. Kon tijdens het gevecht gelukkig wel 2x pluck of many gebruiken, dat kost wel veel mana maar die hakken goed in zijn hp en houden hem lekker bezig.
Edit: nu wat verder in chapter 4. Kwam Duskveil tegen, die vond ik niet zo heel lastig maar nu ben ik verrast dat ik niet meer tegen scorpion lord kan en een andere. Die zijn dus uitgesloten als je Duskveil eerst doet. Dat is balen en flauw…
[ Voor 28% gewijzigd door D. Ninjai op 01-11-2024 00:24 ]
Je kan het altijd opnieuw proberen in NG+ maar sommige bosses moeten eerst gedaan worden of de verhaallijn loopt wat anders, zie het als kleine keuzes die impact hebben op het verhaalD. Ninjai schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 15:56:
[Afbeelding]
Het is gelukt!
Wat je noemt heb ik idd ook allemaal gebruikt. Kon tijdens het gevecht gelukkig wel 2x pluck of many gebruiken, dat kost wel veel mana maar die hakken goed in zijn hp en houden hem lekker bezig.
Edit: nu wat verder in chapter 4. Kwam Duskveil tegen, die vond ik niet zo heel lastig maar nu ben ik verrast dat ik niet meer tegen scorpion lord kan en een andere. Die zijn dus uitgesloten als je Duskveil eerst doet. Dat is balen en flauw…
Ja dan maar in NG+. Las dat ze niet de enige eindbazen zijn die je kan missen, maar volgens mij heb ik iedereen in de voorgaande hoofdstukken wel gehad. Ik check altijd online na het klaren van een hoofstuk, je hebt immers geen map.Markozv schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 10:47:
[...]
Je kan het altijd opnieuw proberen in NG+ maar sommige bosses moeten eerst gedaan worden of de verhaallijn loopt wat anders, zie het als kleine keuzes die impact hebben op het verhaal
Ik dacht doe ze straks wel en even kijken waar deze route naartoe leidt, en toen was het kwaad al geschiedt. Jammer dat je bij een shrine niet meerdere saves kan hebben.
Voor Platinum (dan wel 100%) ga je niet ontkomen om de game minstens ook op NG+ te spelen (misschien niet een volledige walkthrough). Bepaalde materialen krijg je niet genoeg van in de eerste game.D. Ninjai schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 15:56:
[Afbeelding]
Het is gelukt!
En daarom kijk ik vaak toch vluchtig door guides en dan de missable sections om dit te vermijden waar mogelijk. Maar ieder zijn meug natuurlijk.
Ik gebruik nu een shock/thunder build in ng+ Het is wel grappig. Loongscale armor volledig geupgrade, is ook mijn eerste armor upgrade, en de storm flash loong staff. Ik ga tijdens boss fights niet meer snel dood. Tot chapter 4 2 keer dood gegaan haha.
Het is mij nu eindelijk ook gelukt om de game uit te spelen. Had eerst Erlang verslagen, na ontzettend veel moeite, voordat ik naar de laatste ging en toen was ik wel warmgedraaid en koste het niet zoveel moeite.
Nu heerlijk bulldozeren in NG+. Wraak is zoet tegen deze blauwe dude die in het begin verrassend pittig was:
Nu heerlijk bulldozeren in NG+. Wraak is zoet tegen deze blauwe dude die in het begin verrassend pittig was:
:strip_exif()/f/image/3HcXv9ztfh3JcE2GPPuIGBxu.png?f=user_large)
Netjes! Was even begonnen aan NG+ maar wat is daar leuk aan? Iedere baas versla je direct? Had de bekende Tiger zelfs in een keer dood. Nij God of War kan je gelukkig de mogelijkheid aanpassen, dan is het nog een uitdaging.D. Ninjai schreef op zondag 10 november 2024 @ 20:09:
Het is mij nu eindelijk ook gelukt om de game uit te spelen. Had eerst Erlang verslagen, na ontzettend veel moeite, voordat ik naar de laatste ging en toen was ik wel warmgedraaid en koste het niet zoveel moeite.
[Afbeelding]
Dit had ik ook. De eerste keer tegen wandering wight Na 50 keer pas verslagen. In NG+ was het gewoon spelen met hem en heeft hij geen enkele aanval kunnen doen.D. Ninjai schreef op zondag 10 november 2024 @ 20:09:
[Afbeelding]
Die 6de relic ingesteld op die skill voor pluck of many. Dat voelt nu zo lekker om te doen.
7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5
Maar is dat nog leuk dan? Heb level 1 en 2 blind gedaan en toen maar gestopt, toch te makkelijker. Misschien gaat de moeilijkheid icm een nieuwe release omhoog?Marcievg schreef op maandag 11 november 2024 @ 09:12:
[...]
Dit had ik ook. De eerste keer tegen wandering wight Na 50 keer pas verslagen. In NG+ was het gewoon spelen met hem en heeft hij geen enkele aanval kunnen doen.
Die 6de relic ingesteld op die skill voor pluck of many. Dat voelt nu zo lekker om te doen.
Het is voor mij nog steeds vermakelijk. Ik had me er ook op ingesteld dat het makkelijker zou zijn en ben bewust voor die 6de relic gegaan.Wackmack schreef op maandag 11 november 2024 @ 09:17:
[...]
Maar is dat nog leuk dan? Heb level 1 en 2 blind gedaan en toen maar gestopt, toch te makkelijker. Misschien gaat de moeilijkheid icm een nieuwe release omhoog?
Ik speel het nu minder maar ook relaxter. Lekker alles rustig aan doen en vooral kijken naar dingen die ik in mijn eerste run had gemist. Zo ga ik nu bijvoorbeeld de horse quest doen die ik hiervoor had gemist. Ook zullen er nog andere bosses/quests zijn die ik nu rustig ga zoeken.
7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5
NG+ 1 is een wandeling in het park, mits dat je iets echt fout doet is alles 1 shot en zijn de enige 2 uitdagingen Erlang en Shell
De moeilijkheidsgraad in NG+ en hoger is dat de bosses meer damage doen vooral en hoe hoger je gaat hoe hoger de kans op 1 oneshot, het is in mijn ogen niet echt te vergelijken met veel andere games waar NG+ ook echt meteen een extreme hogere graad is, ook omdat je het spel 3x rond moet spelen voor alle relics
De moeilijkheidsgraad in NG+ en hoger is dat de bosses meer damage doen vooral en hoe hoger je gaat hoe hoger de kans op 1 oneshot, het is in mijn ogen niet echt te vergelijken met veel andere games waar NG+ ook echt meteen een extreme hogere graad is, ook omdat je het spel 3x rond moet spelen voor alle relics
Dat klopt, maar na al dat harde werken vind ik het wel fijn om nu relaxed door de game te gaan. Kan ik tijdens een gevecht klooien en uitproberen wat ik nog niet gedaan had (andere spirits, stances), of ik probeer het heel stijlvol te doen.Wackmack schreef op zondag 10 november 2024 @ 22:02:
[...]
Netjes! Was even begonnen aan NG+ maar wat is daar leuk aan? Iedere baas versla je direct? Had de bekende Tiger zelfs in een keer dood. Nij God of War kan je gelukkig de mogelijkheid aanpassen, dan is het nog een uitdaging.
Voelt nu ook alsof je de echte Sun Wukong speelt die oersterk is. Dichter bij de lore.
[ Voor 4% gewijzigd door D. Ninjai op 12-11-2024 13:10 ]
In dat rijtje is Lies of P verreweg de makkelijkse souls like die ook qua omvang van de game behapbaar is. Ik heb me daar erg goed mee vermaakt overigens. Echt een goede game met een mooi steam punk stijltje die het verhaal van Pinokkio verteld.GRDavies75 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 08:19:
[...]
Hoewel het wat extra uitdagingen heeft, doodgaan heeft wel consequenties (bij BMW kan je eindeloos proberen), maar ik weet niet of je wel eens de Dark Souls games hebt geprobeerd?
Elden Ring is verplichte kost voor eigenlijk iedereen, maar dat is een enorm avontuur. Niet even voor tussendoor, Lies of P wel.
Sekiro en Bloodborne zijn qua moeilijkheid wel echt van een ander niveau, met name Sekiro.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Voor de liefhebbers van een fysieke versie, de game komt 12 december fysiek uit voor de Playstation 5, met een gratis Deluxe upgrade. Mijn vrouw kwam er toevallig gisteren mee, want anders had ik het misschien ook nog niet geweten.
Ik heb de aanvraag ingestuurd om de game in de pricewatch te laten zetten, zodat we wat prijzen kunnen vinden.
Update: Staat er nu bij
uitvoering: Black Myth Wukong, PC, PS5, Xbox series S|X
Ik heb de aanvraag ingestuurd om de game in de pricewatch te laten zetten, zodat we wat prijzen kunnen vinden.
Update: Staat er nu bij
[ Voor 21% gewijzigd door Linksquest op 13-11-2024 15:15 . Reden: Link naar Pricewatch toegevoegd ]
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Ben nu bij de Broken shell ng+ maar die is in eens nmoeilijker te verslaan dan Erlang. Hij heeft ook gewoon 4 transformaties Erlang was makkelijker in ng+ ik denk dat ik er ook mee kap want er gaat bijna niks van zijn leven of na de transformatie.
Had heel veel zin in deze game, maar gewacht tot de fysieke release die morgen binnenkomt! Super veel zin in
om deze wereld te gaan ontdekken
om deze wereld te gaan ontdekken
Leuk als Kerst cadeautje gekregen
Dit weekend er eens even goed voor zitten!
Dit weekend er eens even goed voor zitten!
Ik ook met kerst van de vrouw gekregen, de Deluxe versie voor de Playstation 5, ben nog even een paar andere games aan het afronden, dus hoop er volgende week aan te beginnen.
Eerste indruk is gelijk mega goed
Ik denk dat dit de juiste difficulty voor mij is als soulslike noob.
De 2e boss (van chapter 1, zo'n wolf) ben ik 1 keer dood gegaan. De rest zonder deaths kunnen doen.
Grafisch gewoon een pareltje en de smoothness voelt goed. Zit nog wel in mijn honeymoon fase natuurlijk maar goed vooruitzicht
Ik denk dat dit de juiste difficulty voor mij is als soulslike noob.
De 2e boss (van chapter 1, zo'n wolf) ben ik 1 keer dood gegaan. De rest zonder deaths kunnen doen.
Grafisch gewoon een pareltje en de smoothness voelt goed. Zit nog wel in mijn honeymoon fase natuurlijk maar goed vooruitzicht
Wat een goeie game zeg. De bossfights zijn echt zo tof gemaakt. Het is allemaal een stuk meer lineair en minder open wereld zoals Elden Ring bijv maar ik denk dat ik dat leuker vind.
Combat voelt gewoon super smooth aan en wat ik heel fijn vind is dat je niks verliest eigenlijk als je dood gaat. Je blijft vervolgens wel gewoon sterker en sterker worden.
Ben alleen nog zoekende naar een mooie build qua spark points. gelukkig is het makkelijk te resetten en te veranderen.
Combat voelt gewoon super smooth aan en wat ik heel fijn vind is dat je niks verliest eigenlijk als je dood gaat. Je blijft vervolgens wel gewoon sterker en sterker worden.
Ben alleen nog zoekende naar een mooie build qua spark points. gelukkig is het makkelijk te resetten en te veranderen.
Ga er dit weekend aan beginnen, denk zondag avond, heb er wel zin in.Ricmaniac schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 15:07:
Wat een goeie game zeg. De bossfights zijn echt zo tof gemaakt. Het is allemaal een stuk meer lineair en minder open wereld zoals Elden Ring bijv maar ik denk dat ik dat leuker vind.
Chapter 1 complete
laatste bossfight was vet zeg.
Moeilijkste van de act vond ik nog wel de boss in het water
spoiler:
Zat hem wel een paar keer te spacen met die beer. indrukwekkend gevecht. vooral als die steeds in die swarm form gaat..
Moeilijkste van de act vond ik nog wel de boss in het water
spoiler:
was echt mega annoying. Volgens mij had ik daar wel 20 keer over gedaan
dat gevecht met 2 fases waarbij die in een half slang veranderd.
Moet wel zeggen dat ik de waterboss in act 1 nog steeds het moeilijkst van allemaal vond.
Heb zo het gevoel (tot nu) in ieder geval dat het begin moeilijker is dan later als je sterker wordt. maar kan ook natuurlijk de gewenning en ervaring zijn.
Heb zo het gevoel (tot nu) in ieder geval dat het begin moeilijker is dan later als je sterker wordt. maar kan ook natuurlijk de gewenning en ervaring zijn.
[ Voor 23% gewijzigd door Ricmaniac op 08-01-2025 22:19 ]
Koop eigenlijk alleen fysieke games omdat we met groepje van 3 vrienden dan gewoon games samen kopen en uitwisselen. Lees hier dat de PS5 fysieke disc editie er dus nu is, maar kan hem eigenlijk enkel voor €74 bij Gameshop Twente vinden, klopt dit? Of waar hebben de mensen hier die de fysieke editie hebben hem vandaan?
Wil voorkomen dat we alsnog gewoon een hoesje met een code erin gestuurd krijgen
Wil voorkomen dat we alsnog gewoon een hoesje met een code erin gestuurd krijgen
Heb de proefversie via playstation plus gespeeld en zat te wachten op de fysieke game om dan verder te gaan maar de fysieke game is hier moeilijk verkrijgbaar of veels te duur vind ik.
Ik denk dat ik hem op amazon.de ga bestellen of bij saturn in Duitsland ga halen daar zijn ze 59,99 euro alleen heb je dan een Duits hoesje.
Woon 20 minuten van Kleve dus is dan zo opgehaald bij saturn 😁
Ik denk dat ik hem op amazon.de ga bestellen of bij saturn in Duitsland ga halen daar zijn ze 59,99 euro alleen heb je dan een Duits hoesje.
Woon 20 minuten van Kleve dus is dan zo opgehaald bij saturn 😁
Whiteclad Noble, die zeemeerman, was ook wel een lastige in het begin. Je komt er niet mee weg om onzorgvuldig zijn. Vanaf dat gevecht leer je aan om geduld te hebben en het juiste moment af te wachten om toe te slaan. Gretigheid wordt afgestrafd en dat alles neem je mee naar de gevechten die erna komen, want er komen nog zat pittige aan. Maar als je chapter 2 al hebt overleefd dan moet het wel goed komenRicmaniac schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 08:34:
Inmiddels door chapter 2 heen en alles daar gehaald. Tiger king was wel pittig maar mega tof gevecht. De bosses in deze game zijn erg goed gedaan.
Moet wel zeggen dat ik de waterboss in act 1 nog steeds het moeilijkst van allemaal vond.
Ik heb eigenlijk alleen maar Smash gebruikt tijdens de hele game, ook tijdens NG+.Ricmaniac schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 08:36:
Wat voor builds gebruikten jullie? Ik gebruik voornamelijk (ben daar ook in gebouwd qua spark points) de Smash stance gewoon met soms een beetje pillar stance om dingen op de grond te vermijden.
Gister avond begonnen en ja wat zal ik zeggen, een typische Souls Game 🙈
Een dik uur bij de eerste echte tegenstander vastgezeten.
Tot nu toe wel over de game te spreken, maar zal nog wel wat geduld nodig gaan hebben bij deze game.
Een dik uur bij de eerste echte tegenstander vastgezeten.
spoiler:
vos met vuur stuk, maar heb hem wel weten te verslaan.
Tot nu toe wel over de game te spreken, maar zal nog wel wat geduld nodig gaan hebben bij deze game.
Dankzij deze Pepper Deal https://nl.pepper.com/share-deal-from-app/321353
recent ook voor omgerekend 38,- kunnen halen. Had eerst de fysieke versie voor 40,- uit Frankrijk besteld maar daar was wat misgegaan.
https://nl.pepper.com/share-deal-from-app/333099
Game speelt lekker weg, combat wel wat ingewikkelder (dan souls games) naarmate je meer skills unlocked. Ben nu eind Chapter 3.
recent ook voor omgerekend 38,- kunnen halen. Had eerst de fysieke versie voor 40,- uit Frankrijk besteld maar daar was wat misgegaan.
https://nl.pepper.com/share-deal-from-app/333099
Game speelt lekker weg, combat wel wat ingewikkelder (dan souls games) naarmate je meer skills unlocked. Ben nu eind Chapter 3.
[ Voor 18% gewijzigd door Greatsword op 08-01-2025 10:14 ]
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Naar 3 uur vast te hebben gezeten in chapter 1 bij dezelfde baas ga ik het opgeven met deze game, frustratie is hoger dan het vermaak 🙈
Game oogt heel mooi, en hoewel ik van een uitdaging hou, is deze game te pittig en stress vol voor mij 😅
Game oogt heel mooi, en hoewel ik van een uitdaging hou, is deze game te pittig en stress vol voor mij 😅
En welke was dat?Linksquest schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 14:35:
Naar 3 uur vast te hebben gezeten in chapter 1 bij dezelfde baas ga ik het opgeven met deze game, frustratie is hoger dan het vermaak 🙈
Dat was Black Wind King.
De Tiger King zojuist gekilled
mooie boss weer hoor
Toffe arena ook waarin je hem vecht
Had 4 try's nodig. viel me nog mee want bij de eerste poging dacht ik dat dit wel een hele tijd zou duren haha
Toffe arena ook waarin je hem vecht
[ Voor 37% gewijzigd door Ricmaniac op 08-01-2025 22:18 ]
Ik heb besloten morgen de game toch nog eens een kans te geven, mocht iemand een gouden tip hebben, laat het gerust weten, mag onder spoiler.
wat het vooral voor mij in het begin was is echt je tijd nemen. Alleen hitten wanneer je openingen ziet. de eerste paar keer gewoon gebruiken om attack patterns te herkennen etc.Linksquest schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 22:25:
Ik heb besloten morgen de game toch nog eens een kans te geven, mocht iemand een gouden tip hebben, laat het gerust weten, mag onder spoiler.
Heel veel dodgen
En je gear upgraden. zodra je een beter wapen kan maken gewoon gelijk doen (is hoe ik het doe in elk geval)
Zo veel upgrades voor je gear zijn er btw ook niet.
Als ik vast zat bij een baas dan keek ik soms op YouTube waarin ze tactieken toelichten of simpelweg toekijken hoe iemand die baas verslaat. Je moet dan alsnog alles zelf doen maar soms kan het helpen.Linksquest schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 22:25:
Maar niet naar Ongbal kijken als je die tegenkomt
ik ben in de kerstvakantie begonnen met deze prachtige game, momenteel bezig in chapter 2.
Lang bezig geweest met White Noble
De combinatie van per boss de juiste skills toekennen en attack patterns begrijpen zijn iig belangrijk.
De combinatie van per boss de juiste skills toekennen en attack patterns begrijpen zijn iig belangrijk.
[ Voor 28% gewijzigd door wizai op 09-01-2025 09:09 ]
Anjunabeats
Physical lijkt vrijwel nergens nog te vinden ?! Tenzij voor absurd hoge prijs ,...
Ik heb echt het idee dat White Noble 1 van de moeilijkste gevechten is van de gamewizai schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 09:05:
ik ben in de kerstvakantie begonnen met deze prachtige game, momenteel bezig in chapter 2.
Mogelijk doordat het een early game fight is en je nog niet zoveel power hebt wanneer je bij hem aan komt.
Ik heb net nog eens die Black Wind King geprobeerd, maar nog altijd niet gelukt, dacht eerst dat ik tegen een bug aanliep maar blijkbaar werkt dat vastzetten op een bepaald moment niet meer. Dus ik moet even een andere strategie uit puzzelen om hem te verslaan, word iets voor het weekend.
Is het probleem wanneer die in die phase zit dat die zeg maar zo'n swarm is en heen en weer vliegt? Je kan vertellen wanneer je moet dodgen door naar hem te kijken. Als je zo'n soort spark flits ziet, dan komt die en moet je dodgen. Die duurde bij mij ook wel even voordat ik het goed door had.Linksquest schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 14:51:
Ik heb net nog eens die Black Wind King geprobeerd, maar nog altijd niet gelukt, dacht eerst dat ik tegen een bug aanliep maar blijkbaar werkt dat vastzetten op een bepaald moment niet meer. Dus ik moet even een andere strategie uit puzzelen om hem te verslaan, word iets voor het weekend.
[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 09-01-2025 19:28 ]
Dat ontwijken had ik dan nog niet door, wel iets waar ik even op moet gaan letten. Maar dat stil zetten blijkt echt iets te zijn van "Bij een bepaalde levens power lacht hij dit weg", Ik ga het dit weekend nog eens proberen en anders maar even wat trainen om sterker te worden.Ricmaniac schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 19:28:
[...]
Is het probleem wanneer die in die phase zit dat die zeg maar zo'n swarm is en heen en weer vliegt? Je kan vertellen wanneer je moet dodgen door naar hem te kijken. Als je zo'n soort spark flits ziet, dan komt die en moet je dodgen. Die duurde bij mij ook wel even voordat ik het goed door had.
Is er trouwens een manier om de krachten die zeg maar op R2 zitten, sneller te laten vullen?
ik weet niet wat R2 is?Linksquest schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 19:54:
[...]
Dat ontwijken had ik dan nog niet door, wel iets waar ik even op moet gaan letten. Maar dat stil zetten blijkt echt iets te zijn van "Bij een bepaalde levens power lacht hij dit weg", Ik ga het dit weekend nog eens proberen en anders maar even wat trainen om sterker te worden.
Is er trouwens een manier om de krachten die zeg maar op R2 zitten, sneller te laten vullen?
If so dan ja.. er zijn in de talents meerdere perks die ervoor zorgen dat dat sneller gaat zeg maar.
Ja dat zijn die ja, ik weet dat je die apart kunt upgraden, maar wist niet of het ook sneller kon. Goed om te weten dat het kan, want dan wil ik die transformeer kracht sneller laten bijvullen, want dat zou best een redding kunnen zijn.Ricmaniac schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 19:55:
[...]
ik weet niet wat R2 is?zijn dat je charged attacks van die bolletjes?
If so dan ja.. er zijn in de talents meerdere perks die ervoor zorgen dat dat sneller gaat zeg maar.
2 uur later en 6 grijze haren rijker heb ik eindelijk Black Wind King verslagen, 3 keer kwam ik gewoon 1 slag te kort en nu had ik ook het idee dat het een draw was, maar ik heb hem verslagen dus kan morgen eindelijk verder spelen. Op naar de volgende stres battle

Klinkt als geen makkelijk spel
Dat je er zelfs grijs van word zegt heel wat
Ben ontzettend benieuwd naar dit spel, zal hem vast nog wel een keertje goedkoop op de kop tikken.
Dat je er zelfs grijs van word zegt heel wat
Ben ontzettend benieuwd naar dit spel, zal hem vast nog wel een keertje goedkoop op de kop tikken.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Heerlijk gevoel hé als je hem eindelijk hebt liggen. Ik heb wel eens rondjes door de woonkamer gelopen van blijdschap.Linksquest schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 14:07:
2 uur later en 6 grijze haren rijker heb ik eindelijk Black Wind King verslagen, 3 keer kwam ik gewoon 1 slag te kort en nu had ik ook het idee dat het een draw was, maar ik heb hem verslagen dus kan morgen eindelijk verder spelen. Op naar de volgende stres battle
Het voelde inderdaad goedmultynoob schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 18:20:
[...]
Heerlijk gevoel hé als je hem eindelijk hebt liggen. Ik heb wel eens rondjes door de woonkamer gelopen van blijdschap.gefeliciteerd
Ja fijn gevoel he dan haha.
Ik zit nu 20 minuutjes vast op 1 van de longs.
Black Loong heet die met 2 elektrische dikke maces.
Mega vette boss. ben nu 5 keer dood though. kom telkens net iets te kort. 2-5 hits ofzo en dan is die dood haha. Maar gaat me zo wel lukken en die momentjes telkens van struggle naar victory voelen zo satisfying
En ondanks ik soms echt struggle heb ik nog geen 1 gevecht gehad wat ik zeg maar niet goed vond. Soms is het wel frustrerend maar het voelt wel allemaal unique en tof.
Ik zit nu 20 minuutjes vast op 1 van de longs.
Black Loong heet die met 2 elektrische dikke maces.
Mega vette boss. ben nu 5 keer dood though. kom telkens net iets te kort. 2-5 hits ofzo en dan is die dood haha. Maar gaat me zo wel lukken en die momentjes telkens van struggle naar victory voelen zo satisfying
En ondanks ik soms echt struggle heb ik nog geen 1 gevecht gehad wat ik zeg maar niet goed vond. Soms is het wel frustrerend maar het voelt wel allemaal unique en tof.
Haha lekker bezig guys! Geweldig spel idd. Kan niet wachten op de DLC.
Ik zit in chapter 2 en heb nu 2 dingen gezien waar ik wel mijn vraagtekens bij heb, zo zijn er vijanden die letterlijk door een muur schieten / slaan. Dit zowel bij kleine vijanden als een baas gevecht waar ik nu vast zit.
Het andere, zelfde baas, die in de lucht opeens van richting veranderd terwijl ik aan het ontwijken ben 🙈.
Het andere, zelfde baas, die in de lucht opeens van richting veranderd terwijl ik aan het ontwijken ben 🙈.
spoiler:
tijger in een bloedbad, weet even zijn naam niet
WoW dit is wel een hele goeie mechanic ja.Rebbelx schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 14:41:
Was dit al gekend en kan iemand dit bevestigen?
https://youtu.be/Vq-nkMFfs6o?si=wVsW8kzUMns1EGyj
Dit zal wennen worden om te oefenen want ik sta eigenlijk echt nooit stil.
Ik ben nu halverwege Chapter 4 en op deze Farm spot aangekomen.
Werkt als een trein, in principe niet echt het gevoel dat ik moest levellen maar scheelt weer steeds respeccen voor een Boss Strategie
Werkt als een trein, in principe niet echt het gevoel dat ik moest levellen maar scheelt weer steeds respeccen voor een Boss Strategie