• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03 15:46
reaL_G schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 22:38:
[...]

Oke, het is dan van de challengeruns bosses.
Daar zitten een aantal items voor weapons
Ahhh that explains :)

Misschien dat ik die challenges ooit eens ga doen. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:25
Holy moly EINDELIJK Yin Tiget verslagen hahahah oh my goodness wat heeft dat lang geduurd :P
Ik heb de game echt veel te lang geleden al even weggelegd maar dacht nu voor het slapen gaan laat ik eens 1 a 2 pogingen proberen... Gelijk first try versla ik hem ineens hahah bizar.

Nu kan ik eindelijk verder met de game XD

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-03 06:50
Ricmaniac schreef op woensdag 24 september 2025 @ 00:47:
Holy moly EINDELIJK Yin Tiget verslagen hahahah oh my goodness wat heeft dat lang geduurd :P
Ik heb de game echt veel te lang geleden al even weggelegd maar dacht nu voor het slapen gaan laat ik eens 1 a 2 pogingen proberen... Gelijk first try versla ik hem ineens hahah bizar.

Nu kan ik eindelijk verder met de game XD
Op naar de volgende reden om het weer even weg te leggen

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

• Ricmaniac
Net Yoaghuai Chief verslagen. was vet irritant met zijn poison damage attacks. Tijd niet gespeeld dus weet het niet meer zeker maar volgens mij sowieso de eerste keer dat ik poison damage tegen kwam.

Maargoed hij is dood :) en door

• Ricmaniac
Hahha het is echt verschrikkelijk hoe je bijna bij elke boss nu vast zit XD

Nou zit ik weer bij zo'n guy die eerst ze handen op ze rug heeft in de sneeuw wereld (Non-Able heeft die) en dan vecht die alleen met ze benen. Is al pittig.. had ik hem in fase 1 en komt die daarna terug met ze armen er bij :P .. gaat niet zo best kan ik je zeggen.

Maar blijft een toffe game :D

• Ricmaniac
Redelijk ver in act 3 nu volgens mij. Wat van die sidequests npc's afgerond.
Maar jeetje mina wat is deze tempel groot. ook al een paar keer een beetje verdwaald ofzo.. gelukkig is er tegenwoordig een map dat je een beetje richting gevoel hebt :P in het hele begin was er geen map van wat ik begreep.

Zonder erge spoilers ofzo ben nu hier.. indrukwekkend als je voor het eerst dit plein oploopt imo :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IGi7vyUron-Y-_4IHiWAE3AVYw8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JdfA8xky3zuVWN5t3a3YYgnz.png?f=fotoalbum_large

• Ricmaniac
Nou dat had wat voetjes in de aarde zeg.. 45 minuten bezig geweest om Yellowbrow en die boss in ze zak daarna te killen :P Die laatste fase had ik wel ineens first try terwijl die wel lang duurde.. maargoed act III gehaald :D

Wat een sfeertje heeft de game toch maar vooral de gameplay is gewoon zo vloeiend en lekker imo.
De difficulty vind ik precies goed. Niet zo moeilijk als Elden Ring maar toch erg uitdagend.

Door naar Act IV

Die cinematics die tussen de acts door zijn met die andere anime stijl blijft ook zo tof hoe ze een verhaal vertellen.

• RustStorm
@Ricmaniac goed bezig. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:14
Chapter IV herinner ik mij als de leukste hoofdstuk dus veel plezier! Zitten wel een paar missable bosses in.

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-02 15:06
Momenteel ervaar ik iets geks. Speel op de PS5 voor de tweede keer de game. Eerste keer uitgespeeld en nu weer een nieuwe run na een aantal maanden. Nu bij hoofdstuk 4 en kreeg in hoofdstuk 3 de spirit "Non-White".

Nu komt het probleem, iedere keer als ik de spirit start, crasht de PS5. 100% en helaas lijkt er geen oplossing. Spel al opnieuw geinstalleerd maar helaas. De video modus aangepast maar dit helpt helaas ook niet.

Iemand dit wel is eerder gehad?

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
Hmm ik had gehoopt dat dit spel in de Winter Sale op Steam in de aanbieding zou zijn. Heb nu wat geld in mijn wallet en wilde deze graag spelen maar niet teveel betalen uiteraard!!

Twijfel twijfel

• Ricmaniac
Makers van BM Wukong hebben een nieuwe 6min video released voor hun volgende game Black Myth: Zhong Kuoi. Hopelijk wordt die net zo dik :D

---------------------------------------------------------------

Toevallig had ik het er met een vriend nog vanmiddag over dat ik deze week weer verder ga met Wukong haha nog steeds niet uitgespeeld. Had even een break nodig na wat frustratie :P

• Ricmaniac
Pfff ik ben geen fan van Chapter 4 :P

Eerste boss is verslagen maar ik HAAT spinnen...
Dan met die eerste boss denk je oke.. jij bent iig dood... fijn.
Vervolgens spring je in dat gat ;w

Hogwarts Legacy had mij soort van geholpen met mijn angst voor spinnen maar het keert nu weer helemaal terug haha

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:17

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ik vond Chapter 4 nog wel goed te doen, ook met die spinnen.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Ricmaniac
Linksquest schreef op maandag 16 februari 2026 @ 08:13:
Ik vond Chapter 4 nog wel goed te doen, ook met die spinnen.
Qua difficulty valt het wel mee ja. Die centipede had ik zelfs first try. Vette boss overigens met zo'n grote open ruimte waar je dan in komt.

Maar de vibe daar in de caves ben ik niet zo van haha.. Doe mij maar weer een zonnig bos ofzo :P

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Snap ik helemaal, ik moet zeggen dat ik de sneeuw van chapter 2 ook wel nice vond.

• RustStorm
Ik vond de eerste paar chapters toch wel het fijnste om doorheen te wandelen qua omgeving. Chapter 4 cond ik echt verschrikkelijk... donker, onoverzichtelijk, enzovoorts.

Maar damn wat een spal was het. :)

• Aschtra
  • Nu online
Hmm heb het spel nu een paar dagen. Richting het einde van chapter 2. (hier zie ik geen sneeuw overigens? Is een zand level?)
Maar ik mis wel echt en map of iets van pointers waar te gaan. Ik was na 3 uur al bij de chapter boss omdat ik wat rondstruinde. Toen maar een guide erbij gepakt en de rest ontdekt.

Uiteindelijk is alles wel connected in zo'n map maar ik vind het geen fijne manier van spelen moet ik zeggen.

• Ricmaniac
Aschtra schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 10:17:
Hmm heb het spel nu een paar dagen. Richting het einde van chapter 2. (hier zie ik geen sneeuw overigens? Is een zand level?)
Maar ik mis wel echt en map of iets van pointers waar te gaan. Ik was na 3 uur al bij de chapter boss omdat ik wat rondstruinde. Toen maar een guide erbij gepakt en de rest ontdekt.

Uiteindelijk is alles wel connected in zo'n map maar ik vind het geen fijne manier van spelen moet ik zeggen.
Ja chapter 3 is sneeuw :P niet 2
Scheelt dat je nu uberhaupt een map heb.. die is pas een jaar geleden ofzo erbij gekomen :P

• Aschtra
  • Nu online
Ricmaniac schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 10:24:
[...]

Ja chapter 3 is sneeuw :P niet 2
Scheelt dat je nu uberhaupt een map heb.. die is pas een jaar geleden ofzo erbij gekomen :P
Ja, half. Er staat iets dat ik die nog niet unlocked heb ofzo haha. dus niet gebruikt in chapter 2. die van chapter 1 kan ik wel zien.

Nog niet gegoogled hoe te unlocken moet ik zeggen kan me niet heugen dat ik er in chapter 1 iets voor heb gedaan

Ah dan zit dit een typfoutje zijn:
Linksquest schreef op maandag 16 februari 2026 @ 08:54:
Snap ik helemaal, ik moet zeggen dat ik de sneeuw van chapter 2 ook wel nice vond.

[ Voor 19% gewijzigd door Aschtra op 18-02-2026 10:28 ]

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
@Aschtra Je hebt gelijk ;)

• Aschtra
  • Nu online
Ben nu begin van chapter 3. Meteen map gehaald. Kijken of ik daarmee zonder guides wat makkelijker weg kom :p

• Ricmaniac
Holy moly wat ben ik weer bij een chokepoint aangekomen zeg. Yellow Loong.
Wat een ziek gevecht zeg. Denk de moeilijkste die ik tot nu toe tegen gekomen ben

(tenzij het een handigheidje is waar ik zo uiteindelijk achter kom)

• Ricmaniac
Ooooooh no zo goed als 1% had die nog maar ik ook.. en hij heeft gewonnen ;w
Hahah maar het gaat al wat beter nu inmiddels doordat ik gewisseld ben van Cloud step naar Rock solid. Kan je hem redelijk goed mee counteren... zolang je mana hebt :P

[ Voor 54% gewijzigd door Ricmaniac op 22-02-2026 22:07 ]

• Ricmaniac
Nou heb hem gedood hoor :D wat een ziek gevecht was dat.
Nu zijn transformation unlocked en die ziet er wel goed uit.

Moet wel zeggen trouwens dat ik echt de plot compleet kwijt ben. Tevens mijn fout om zo lang een break te nemen denk ik maar ook omdat je somm gewoon zo lang vecht :P

Word denk ik maar een recap kijken zodra ik hem klaar heb haha.

De boss daarna was een heel stuk makkelijker en wel tof om te doen
Modder gevecht>
spoiler:
Die rat die je eerst een fase vecht en vervolgens ga je naar een area met allemaal teer op de grond ofzo :P en veranderd die rat vervolgens in een zwijn! echt ziet er super goed uit ook allemaal en zo uniek qua mechanics bij veel van die bosses.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4smROKQo4v4T5WQAg1TQrCgQgwU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fWqJDgWtF7J9g3mLFzHqtzYz.png?f=fotoalbum_large
Had hem in 1 keer dood dat was ook wel satisfying voor mezelf.

• Ricmaniac
Ik dacht echt grotendeels genezen te zijn van mijn kleine arachnaphobia :P
Maar wilde bijna Alt F4'en terwijl ik met deze boss bezig was haha

Gelukkig maar 3 tries nodig gehad.

Act 4 Grandmother
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZfiRC1gpMEZB8nFopiBgo-UDSyc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nV6XR5rcVherIgA5vNtM1zA2.png?f=fotoalbum_large

• RustStorm
Dan ga je er toch wel rap doorheen. Dat varkentje... daar heb ik bv wel meer pogingen voor gehad. Haha

Maar misschien ook omdat het mijn eerste soulslike was ever.... geen idee... :) oh en ik herinner me zojuist dat ik met mezelf had afgesproken niet te respeccen... haha

Maar lekker bezig @Ricmaniac :)

[ Voor 16% gewijzigd door RustStorm op 23-02-2026 07:01 ]

• Ricmaniac
Echt het is boss na boss na boss met dit spel (op de goeie manier :P) en sommige zijn zoo kneiter moeilijk.
Maar des te meer satisfying als je het uiteindelijk haalt.

Zoals ik net met de Scorpionking.
Wat een boss was dat met ze ADHD Tail attacks hahah :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6FHVJoAr8tEbX9VhN4IQ_yWn5WE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/a9WJUPtLVARhUVnwyaJ69SzA.png?f=fotoalbum_large

• Ricmaniac
Chapter 4 is klaar! Cool gedaan die ending van deze chapter. De manier hoe ze het verhaal vertellen met die animated shorts is echt nice en uniek :) ik vind het mooi en het verhaal wordt daarmee ook nog eens mooi verteld.

Had toch wel weer een 7x nodig op die laatste boss. Het blijft pittig maar oh zo vet.

• Ricmaniac
Even eens me hele build aangepast door echt talent voor talent te bekijken wat het doet enzo maar holy moly wat een verschil in damage zeg. De trash blaas ik iig echt super veel sneller doorheen.

Volledig gespecced in pillar stance + Spellbinder. Ook super dik nu als ik een pillar stance attack doe er een elektriciteit draak neer dropt op de vijand. Doet mega veel damage vergeleken met wat ik hiervoor deed :P

Had misschien iets eerder al moeten builden haha.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 14:48
Ik ben sinds een weekje ook bezig. Ben ergens in chapter 3
spoiler:
heb net non able, de martial arts dude, neergebeukt
Manmanman wat een spel. Heb wel het idee dat ik wat overleveled ben doordat ik elk hoekje afstruin, want ik sloop veel baasjes in poging één of twee. Ook baasjes waarvan reddit volstaat met horrorverhalen. Dat afstruinen is gaaf in dit spel want er is bijna altijd iets in dat gekke hoekje of onder een ledge of iets dergelijks. Soms zelfs best lange side quests.

Aan builds moet ik nog beginnen, althans als het nodig wordt. Tot nu toe werkt het prima om gewoon skills te kopen en de beste armorset te upgraden.

• Ricmaniac
Exactor it schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 15:50:
Ik ben sinds een weekje ook bezig. Ben ergens in chapter 3
spoiler:
heb net non able, de martial arts dude, neergebeukt
Super toffe Boss vond ik dat. combinatie van zijn vecht stijl in de sneeuw en de graphics daarvan enzo echt mooi :P Netjes dat het je "zo makkelijk" af gaat haha. Ik had af en toe echt moeite met de game.

• Ricmaniac
Nu ik een build dus aangepast hebt gaat alles zo veel makkelijker. Ik blaas echt een beetje door chapter 5 heen volgens mij. Meeste bosses heb ik 1-2 shot nu op dit moment voor deze chapter.

Wat ik wel merk is dat de story hier voor mijn idee veel sneller gaat ineens. Het voelt in ieder geval alsof ik de chapter door vlieg en hij dus ook veel korter is dan chapter 4 bijv

• Ricmaniac
Nu zit ik er alleen bij eentje die even wat lastiger is in deze chapter :P Flink ADHD met firedamage.

Yaoguai King: Bishu Golden-Eyed Beast
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XS6QY0nL9MIcTGCsn9hbMVT9yCk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lEIDVQQwC8mOZ9mhZvO3uETX.png?f=fotoalbum_large

• Ricmaniac
Nice die is dood! :)
Morgen avond weer verder :D

Hoop voor vrijdag op zaterdag nachtde game uitgespeeld te hebben gezien dan de WoW uitbreiding kom en ik deze game weer op pauze zou zetten dan.

100% Gaat me nog niet lukken gezien de New Game+ playtrough enzo maar opzich moet de story uitspelen sowieso wel lukken denk ik. Act 6 schijnt ook niet zo lang te zijn.

• Exactor it
Ricmaniac schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 00:07:
[...]

Super toffe Boss vond ik dat. combinatie van zijn vecht stijl in de sneeuw en de graphics daarvan enzo echt mooi :P Netjes dat het je "zo makkelijk" af gaat haha. Ik had af en toe echt moeite met de game.
Ik overdreef wellicht wat. Ik heb wel meerdere keren een poging of tien nodig gehad. Dat was vooral in chapter 1. Die tijger vond ik maar wat moeilijk. Nu ik het counteren en inzet van spells beter door heb lukt het vaker in één of twee pogingen. Al is alles wat iets met thunder doet een groot obstakel. :)

• Ricmaniac
Chapter 5 complete!

Ik wil niet weer de woorden "tof" en "mega vet" gebruiken zoals bijna elke post van mij hier maar donders wat is de game toch mega tof hahah. :D

Gewoon bij de laatste chapter nu aangekomen maar had wel vernomen dat die wat korter is. Wil eigenlijk niet dat het al eindigt :P maargoed we moeten sowieso NG+ spelen voor 100%

Heb wel nu een aantal collection trophies gekregen in chapter 5 en daar ben ik wel blij mee want is een beetje een bevestiging dat je niets gemist hebt 8)7

• Exactor it
De eindbaas (denk ik) van chapter 3 moet wel even ontspannen zeg. Wat een mafkees is dat!

Ik neem mijn woorden even terug over vrij gemakkelijk er doorheen komen. :)

• Ricmaniac
Exactor it schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 18:11:
De eindbaas (denk ik) van chapter 3 moet wel even ontspannen zeg. Wat een mafkees is dat!

Ik neem mijn woorden even terug over vrij gemakkelijk er doorheen komen. :)
Yellowbrow?

• Exactor it
Yes sir! Nou ja en zijn vriend met rode gloed. Edit: Ah ik snap nu dingen!
spoiler:
ik zit nu tegen de tweede vorm van Yellow row te vechten. Hij heeft gewoon abilities net als ik/jij. Als je hem immobilized dan wordt hij goud, maar als je hem goud laat worden en dat sloopt kun je hem wel immobilizen omdat zijn counter dan op cool down zit. Gaaf ontwerp zo!

[ Voor 45% gewijzigd door Exactor it op 26-02-2026 20:12 ]

• Exactor it
Nou die scorpionlord mag ook wel rustig doen zeg. Wat een mafkees!

• Ricmaniac
Exactor it schreef op zondag 1 maart 2026 @ 20:22:
Nou die scorpionlord mag ook wel rustig doen zeg. Wat een mafkees!
Hahah mooi is die he! ging daar best slecht op ook XD Echt een ADHD enemy

• Exactor it
Ricmaniac schreef op zondag 1 maart 2026 @ 22:25:
[...]

Hahah mooi is die he! ging daar best slecht op ook XD Echt een ADHD enemy
Na twintig pogingen had ik het dronken boefje. Ik vond zijn combos lezen erg lastig. De twee andere dudes op dat eiland lagen in poging één op de grond. Vanavond ga ik me nogmaals wagen aan de eindbaas van hoofdstuk 4. Die deed bij de eerste twee pogingen wel ingewikkeld vond ik. Maar ja, de baasjes die moeilijker zijn dan steeds counteren met heavy attacks zijn wel het tofst.

• Aschtra
  • Nu online
Had eigenlijk niet zoveel problemen met de bosses tot nu toe maar vandaag duurde die Yellow loong toch wel pittig lang haha.
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste