Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ik heb de game echt veel te lang geleden al even weggelegd maar dacht nu voor het slapen gaan laat ik eens 1 a 2 pogingen proberen... Gelijk first try versla ik hem ineens hahah bizar.
Nu kan ik eindelijk verder met de game XD
Op naar de volgende reden om het weer even weg te leggenRicmaniac schreef op woensdag 24 september 2025 @ 00:47:
Holy moly EINDELIJK Yin Tiget verslagen hahahah oh my goodness wat heeft dat lang geduurd![]()
Ik heb de game echt veel te lang geleden al even weggelegd maar dacht nu voor het slapen gaan laat ik eens 1 a 2 pogingen proberen... Gelijk first try versla ik hem ineens hahah bizar.
Nu kan ik eindelijk verder met de game XD
7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5
Maargoed hij is dood
Nou zit ik weer bij zo'n guy die eerst ze handen op ze rug heeft in de sneeuw wereld (Non-Able heeft die) en dan vecht die alleen met ze benen. Is al pittig.. had ik hem in fase 1 en komt die daarna terug met ze armen er bij
Maar blijft een toffe game
Maar jeetje mina wat is deze tempel groot. ook al een paar keer een beetje verdwaald ofzo.. gelukkig is er tegenwoordig een map dat je een beetje richting gevoel hebt
Zonder erge spoilers ofzo ben nu hier.. indrukwekkend als je voor het eerst dit plein oploopt imo
Wat een sfeertje heeft de game toch maar vooral de gameplay is gewoon zo vloeiend en lekker imo.
De difficulty vind ik precies goed. Niet zo moeilijk als Elden Ring maar toch erg uitdagend.
Door naar Act IV
Die cinematics die tussen de acts door zijn met die andere anime stijl blijft ook zo tof hoe ze een verhaal vertellen.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Nu komt het probleem, iedere keer als ik de spirit start, crasht de PS5. 100% en helaas lijkt er geen oplossing. Spel al opnieuw geinstalleerd maar helaas. De video modus aangepast maar dit helpt helaas ook niet.
Iemand dit wel is eerder gehad?
Twijfel twijfel
---------------------------------------------------------------
Toevallig had ik het er met een vriend nog vanmiddag over dat ik deze week weer verder ga met Wukong haha nog steeds niet uitgespeeld. Had even een break nodig na wat frustratie
Eerste boss is verslagen maar ik HAAT spinnen...
Dan met die eerste boss denk je oke.. jij bent iig dood... fijn.
Vervolgens spring je in dat gat
Hogwarts Legacy had mij soort van geholpen met mijn angst voor spinnen maar het keert nu weer helemaal terug haha
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Qua difficulty valt het wel mee ja. Die centipede had ik zelfs first try. Vette boss overigens met zo'n grote open ruimte waar je dan in komt.Linksquest schreef op maandag 16 februari 2026 @ 08:13:
Ik vond Chapter 4 nog wel goed te doen, ook met die spinnen.
Maar de vibe daar in de caves ben ik niet zo van haha.. Doe mij maar weer een zonnig bos ofzo
Maar damn wat een spal was het.
Maar ik mis wel echt en map of iets van pointers waar te gaan. Ik was na 3 uur al bij de chapter boss omdat ik wat rondstruinde. Toen maar een guide erbij gepakt en de rest ontdekt.
Uiteindelijk is alles wel connected in zo'n map maar ik vind het geen fijne manier van spelen moet ik zeggen.
Ja chapter 3 is sneeuwAschtra schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 10:17:
Hmm heb het spel nu een paar dagen. Richting het einde van chapter 2. (hier zie ik geen sneeuw overigens? Is een zand level?)
Maar ik mis wel echt en map of iets van pointers waar te gaan. Ik was na 3 uur al bij de chapter boss omdat ik wat rondstruinde. Toen maar een guide erbij gepakt en de rest ontdekt.
Uiteindelijk is alles wel connected in zo'n map maar ik vind het geen fijne manier van spelen moet ik zeggen.
Scheelt dat je nu uberhaupt een map heb.. die is pas een jaar geleden ofzo erbij gekomen
Ja, half. Er staat iets dat ik die nog niet unlocked heb ofzo haha. dus niet gebruikt in chapter 2. die van chapter 1 kan ik wel zien.Ricmaniac schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 10:24:
[...]
Ja chapter 3 is sneeuwniet 2
Scheelt dat je nu uberhaupt een map heb.. die is pas een jaar geleden ofzo erbij gekomen
Nog niet gegoogled hoe te unlocken moet ik zeggen kan me niet heugen dat ik er in chapter 1 iets voor heb gedaan
Ah dan zit dit een typfoutje zijn:
Linksquest schreef op maandag 16 februari 2026 @ 08:54:
Snap ik helemaal, ik moet zeggen dat ik de sneeuw van chapter 2 ook wel nice vond.
[ Voor 19% gewijzigd door Aschtra op 18-02-2026 10:28 ]
Wat een ziek gevecht zeg. Denk de moeilijkste die ik tot nu toe tegen gekomen ben
(tenzij het een handigheidje is waar ik zo uiteindelijk achter kom)
Hahah maar het gaat al wat beter nu inmiddels doordat ik gewisseld ben van Cloud step naar Rock solid. Kan je hem redelijk goed mee counteren... zolang je mana hebt
[ Voor 54% gewijzigd door Ricmaniac op 22-02-2026 22:07 ]
Nu zijn transformation unlocked en die ziet er wel goed uit.
Moet wel zeggen trouwens dat ik echt de plot compleet kwijt ben. Tevens mijn fout om zo lang een break te nemen denk ik maar ook omdat je somm gewoon zo lang vecht
Word denk ik maar een recap kijken zodra ik hem klaar heb haha.
De boss daarna was een heel stuk makkelijker en wel tof om te doen
Modder gevecht>Had hem in 1 keer dood dat was ook wel satisfying voor mezelf.
Maar misschien ook omdat het mijn eerste soulslike was ever.... geen idee...
Maar lekker bezig @Ricmaniac
[ Voor 16% gewijzigd door RustStorm op 23-02-2026 07:01 ]
Had toch wel weer een 7x nodig op die laatste boss. Het blijft pittig maar oh zo vet.
Volledig gespecced in pillar stance + Spellbinder. Ook super dik nu als ik een pillar stance attack doe er een elektriciteit draak neer dropt op de vijand. Doet mega veel damage vergeleken met wat ik hiervoor deed
Had misschien iets eerder al moeten builden haha.
Aan builds moet ik nog beginnen, althans als het nodig wordt. Tot nu toe werkt het prima om gewoon skills te kopen en de beste armorset te upgraden.
Super toffe Boss vond ik dat. combinatie van zijn vecht stijl in de sneeuw en de graphics daarvan enzo echt mooiExactor it schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 15:50:
Ik ben sinds een weekje ook bezig. Ben ergens in chapter 3spoiler:heb net non able, de martial arts dude, neergebeukt
Wat ik wel merk is dat de story hier voor mijn idee veel sneller gaat ineens. Het voelt in ieder geval alsof ik de chapter door vlieg en hij dus ook veel korter is dan chapter 4 bijv
Yaoguai King: Bishu Golden-Eyed Beast
Morgen avond weer verder
Hoop voor vrijdag op zaterdag nachtde game uitgespeeld te hebben gezien dan de WoW uitbreiding kom en ik deze game weer op pauze zou zetten dan.
100% Gaat me nog niet lukken gezien de New Game+ playtrough enzo maar opzich moet de story uitspelen sowieso wel lukken denk ik. Act 6 schijnt ook niet zo lang te zijn.
Ik overdreef wellicht wat. Ik heb wel meerdere keren een poging of tien nodig gehad. Dat was vooral in chapter 1. Die tijger vond ik maar wat moeilijk. Nu ik het counteren en inzet van spells beter door heb lukt het vaker in één of twee pogingen. Al is alles wat iets met thunder doet een groot obstakel.Ricmaniac schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 00:07:
[...]
Super toffe Boss vond ik dat. combinatie van zijn vecht stijl in de sneeuw en de graphics daarvan enzo echt mooiNetjes dat het je "zo makkelijk" af gaat haha. Ik had af en toe echt moeite met de game.
Ik wil niet weer de woorden "tof" en "mega vet" gebruiken zoals bijna elke post van mij hier maar donders wat is de game toch mega tof hahah.
Gewoon bij de laatste chapter nu aangekomen maar had wel vernomen dat die wat korter is. Wil eigenlijk niet dat het al eindigt
Heb wel nu een aantal collection trophies gekregen in chapter 5 en daar ben ik wel blij mee want is een beetje een bevestiging dat je niets gemist hebt
Ik neem mijn woorden even terug over vrij gemakkelijk er doorheen komen.
Yellowbrow?Exactor it schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 18:11:
De eindbaas (denk ik) van chapter 3 moet wel even ontspannen zeg. Wat een mafkees is dat!
Ik neem mijn woorden even terug over vrij gemakkelijk er doorheen komen.
Yes sir! Nou ja en zijn vriend met rode gloed. Edit: Ah ik snap nu dingen!
[ Voor 45% gewijzigd door Exactor it op 26-02-2026 20:12 ]
Hahah mooi is die he! ging daar best slecht op ook XD Echt een ADHD enemyExactor it schreef op zondag 1 maart 2026 @ 20:22:
Nou die scorpionlord mag ook wel rustig doen zeg. Wat een mafkees!
Na twintig pogingen had ik het dronken boefje. Ik vond zijn combos lezen erg lastig. De twee andere dudes op dat eiland lagen in poging één op de grond. Vanavond ga ik me nogmaals wagen aan de eindbaas van hoofdstuk 4. Die deed bij de eerste twee pogingen wel ingewikkeld vond ik. Maar ja, de baasjes die moeilijker zijn dan steeds counteren met heavy attacks zijn wel het tofst.Ricmaniac schreef op zondag 1 maart 2026 @ 22:25:
[...]
Hahah mooi is die he! ging daar best slecht op ook XD Echt een ADHD enemy
/f/image/fWqJDgWtF7J9g3mLFzHqtzYz.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/nV6XR5rcVherIgA5vNtM1zA2.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/a9WJUPtLVARhUVnwyaJ69SzA.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/lEIDVQQwC8mOZ9mhZvO3uETX.png?f=fotoalbum_large)