• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:03
reaL_G schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 22:38:
[...]

Oke, het is dan van de challengeruns bosses.
Daar zitten een aantal items voor weapons
Ahhh that explains :)

Misschien dat ik die challenges ooit eens ga doen. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:10

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Holy moly EINDELIJK Yin Tiget verslagen hahahah oh my goodness wat heeft dat lang geduurd :P
Ik heb de game echt veel te lang geleden al even weggelegd maar dacht nu voor het slapen gaan laat ik eens 1 a 2 pogingen proberen... Gelijk first try versla ik hem ineens hahah bizar.

Nu kan ik eindelijk verder met de game XD

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-12 16:34
Ricmaniac schreef op woensdag 24 september 2025 @ 00:47:
Holy moly EINDELIJK Yin Tiget verslagen hahahah oh my goodness wat heeft dat lang geduurd :P
Ik heb de game echt veel te lang geleden al even weggelegd maar dacht nu voor het slapen gaan laat ik eens 1 a 2 pogingen proberen... Gelijk first try versla ik hem ineens hahah bizar.

Nu kan ik eindelijk verder met de game XD
Op naar de volgende reden om het weer even weg te leggen

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Net Yoaghuai Chief verslagen. was vet irritant met zijn poison damage attacks. Tijd niet gespeeld dus weet het niet meer zeker maar volgens mij sowieso de eerste keer dat ik poison damage tegen kwam.

Maargoed hij is dood :) en door

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Hahha het is echt verschrikkelijk hoe je bijna bij elke boss nu vast zit XD

Nou zit ik weer bij zo'n guy die eerst ze handen op ze rug heeft in de sneeuw wereld (Non-Able heeft die) en dan vecht die alleen met ze benen. Is al pittig.. had ik hem in fase 1 en komt die daarna terug met ze armen er bij :P .. gaat niet zo best kan ik je zeggen.

Maar blijft een toffe game :D

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Redelijk ver in act 3 nu volgens mij. Wat van die sidequests npc's afgerond.
Maar jeetje mina wat is deze tempel groot. ook al een paar keer een beetje verdwaald ofzo.. gelukkig is er tegenwoordig een map dat je een beetje richting gevoel hebt :P in het hele begin was er geen map van wat ik begreep.

Zonder erge spoilers ofzo ben nu hier.. indrukwekkend als je voor het eerst dit plein oploopt imo :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IGi7vyUron-Y-_4IHiWAE3AVYw8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JdfA8xky3zuVWN5t3a3YYgnz.png?f=fotoalbum_large

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nou dat had wat voetjes in de aarde zeg.. 45 minuten bezig geweest om Yellowbrow en die boss in ze zak daarna te killen :P Die laatste fase had ik wel ineens first try terwijl die wel lang duurde.. maargoed act III gehaald :D

Wat een sfeertje heeft de game toch maar vooral de gameplay is gewoon zo vloeiend en lekker imo.
De difficulty vind ik precies goed. Niet zo moeilijk als Elden Ring maar toch erg uitdagend.

Door naar Act IV

Die cinematics die tussen de acts door zijn met die andere anime stijl blijft ook zo tof hoe ze een verhaal vertellen.

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:03
@Ricmaniac goed bezig. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:09
Chapter IV herinner ik mij als de leukste hoofdstuk dus veel plezier! Zitten wel een paar missable bosses in.

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:03
Momenteel ervaar ik iets geks. Speel op de PS5 voor de tweede keer de game. Eerste keer uitgespeeld en nu weer een nieuwe run na een aantal maanden. Nu bij hoofdstuk 4 en kreeg in hoofdstuk 3 de spirit "Non-White".

Nu komt het probleem, iedere keer als ik de spirit start, crasht de PS5. 100% en helaas lijkt er geen oplossing. Spel al opnieuw geinstalleerd maar helaas. De video modus aangepast maar dit helpt helaas ook niet.

Iemand dit wel is eerder gehad?

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:54
Hmm ik had gehoopt dat dit spel in de Winter Sale op Steam in de aanbieding zou zijn. Heb nu wat geld in mijn wallet en wilde deze graag spelen maar niet teveel betalen uiteraard!!

Twijfel twijfel
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste