Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:26
Inmiddels weer wat verder gekomen.

Geheime level is vrijgespeeld en daar focus ik me nu op de laatste baas.

Wanneer dat gedaan is (verwacht dat dat wel even duurt) zal ik mezelf een weg banen naar de rode knul en het vervolg...

Maar nu: zon(dag). :)

Geniet er van mensen!

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Minder dan 10 pogingen en het beest is geweest.

Binnenkort de weg naar eindbaas hoofdstuk 5 vinden. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:40
RustStorm schreef op zondag 11 mei 2025 @ 17:34:
Minder dan 10 pogingen en het beest is geweest.

Binnenkort de weg naar eindbaas hoofdstuk 5 vinden. :)
Wat goed! In de eerste arena met het vuur of kwam je erachter dat er nog twee gebieden waren?

Ik vond het maar een rotding, ook omdat de framerate zo aan het inkakken was met al dat vuur. Wat ik toen had gedaan was van de trap af springen om het gevecht te triggeren, en dan met je staf terugspringen op het platform. Hij kan je niet meer raken maar ik wel met de pillar stance. Deed ik net zo lang totdat er maar een beetje van zijn health overbleef, toen kon ik het wel afmaken. Dat is dus cheesen maar was er zo klaar mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
@D. Ninjai geen idee dat er andere arena's waren joh... ben wel een keer door die ijs deur gegaan (per ongeluk), maar wilde niet verder lopen omdat ik eigenlijk dacht dat het een bug was. Dus heb het keurig in het eerste gedeelte gedaan. Haha en geen medicijnen of pills gebruikt. Ook niet tegen scorch damage enzo.

Moet ook wel zeggen dat het gevecht redelijk veilloos verliep. Oprecht maar 3 keer de gourd hoeven gebruiken. Echt te gek gevoel was het. :)

Lol, je hebt hem zeker gecheesed! Hahaha. Ik zou dat oprecht nooit doen, maar kan het me wel voorstellen wanneer je gewoon door wilt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
RustStorm schreef op zondag 11 mei 2025 @ 18:52:
@D. Ninjai geen idee dat er andere arena's waren joh... ben wel een keer door die ijs deur gegaan (per ongeluk), maar wilde niet verder lopen omdat ik eigenlijk dacht dat het een bug was. Dus heb het keurig in het eerste gedeelte gedaan. Haha en geen medicijnen of pills gebruikt. Ook niet tegen scorch damage enzo.

Moet ook wel zeggen dat het gevecht redelijk veilloos verliep. Oprecht maar 3 keer de gourd hoeven gebruiken. Echt te gek gevoel was het. :)

Lol, je hebt hem zeker gecheesed! Hahaha. Ik zou dat oprecht nooit doen, maar kan het me wel voorstellen wanneer je gewoon door wilt. :)
Haha nee was geen bug, je komt dan in een nieuwe arena en dan valt ie aan met ijs in plaats van vuur. Tot slot is er nog een derde arena waar ie nog meer hyper is. Dacht dat je een extra cutscene te zien kreeg als je hem in de derde arena versloeg, maar weet dat niet zeker. Was niet heel boeiend in ieder geval.

Ik vond na zoveel bosses dat ik wel 1x mocht cheesen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Vanavond 3 pogingen gedaan op Yaksha King. Leuk gevecht en voelt als enorm doable. Heb hem al ruim over helft van leven gekregen. :)

Gaan het zien of ik het idd redelijk vlot voor elkaar ga krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:31

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
RustStorm schreef op maandag 12 mei 2025 @ 22:08:
Vanavond 3 pogingen gedaan op Yaksha King. Leuk gevecht en voelt als enorm doable. Heb hem al ruim over helft van leven gekregen. :)

Gaan het zien of ik het idd redelijk vlot voor elkaar ga krijgen.
Die smeerlap kreeg ik maar niet neer, ben benieuwd of het je lukt, maar vooral hoe het je lukt.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RustStorm
Linksquest schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 08:37:
[...]

Die smeerlap kreeg ik maar niet neer, ben benieuwd of het je lukt, maar vooral hoe het je lukt.
Ik heb nog geen andere pogingen ondernomen. Maar wat ik ervaarde was dat grote afstand bewaren een grote pre is. De arena is groot dus daar vooral gebruik van maken. Als je dat doet, dan kan hij die special artacks die moeilijk in te schatten en ontwijken zijn uitvoeren zonder dat ze je raken. En het lijkt er ook op dat hij z'n aanvallen aanpast op de afstand tussen hem en jou.

Maar ik ben nog beetje onderzoeken. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ik heb toen ook veel onderzoek gedaan, maar de tips die ik toen gevonden had, hielpen niet echt. Maar hou me maar op de hoogte als je wilt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Ik begin in de gaten te krijgen... dat het een bitch is. Hahaha damn

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RustStorm
Maaaar....

BAM! Got him!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:02

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Lekker man! dedication gets the job done! haha

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:56

reaL_G

G

Nice.

Nu komt de echte test. Great Pagoda time!!

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Nice, nu wel stiekem een beetje jaloers, wil je me jouw geheim delen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RustStorm
Linksquest schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 08:09:
[...]

Nice, nu wel stiekem een beetje jaloers, wil je me jouw geheim delen :P
Nou.. eigenlijk heb ik het als volgt gedaan:
- wanneer je vriend er bij is in het begin, vooral losgaan op hem want dan gaat het snel. Ik heb 1 keer stagger gebruikt tot de maat weg gaat
- afstand bewaren is een pre, zo veel als mogelijk
- wanneer hij op afstand de cirkels naar je schiet, dat is voor mij het moment geweest om m'n focus op te bouwen richting 3 (in een cirkelbeweging op hem heen in sprint) en dan direct naar hem toe gaan om hem te smashen (gebruik alleen maar smash stance)
- al z'n aanvallen zijn wel te ontwijken zonder vaarsigheden
- wanneer hij z'n dodelijkste wapen gebruikt: de extreem long range attacks, heb ik zowel transformation gebruikt (die van de blacksmith) OF shadow cloud step (zodat je lekker achter heb kan staan en focus kan opbouwen)
- en tussendoor op de juiste momenten stagger gebruiken
- gourd gebruiken waarbij je ook mana krijgt bij het drinken

Dat is het wel zo een beetje geweest...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Goed om te weten, ooit ga ik het nog eens proberen, ben op dit moment nog met andere games bezig. Hoe dan ook, nice dat je hem verslagen hebt en bedankt voor het delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
reaL_G schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:30:
[...]

Nice.

Nu komt de echte test. Great Pagoda time!!
Ik ben benieuwd... ;) laat maar komen haha

[ Voor 5% gewijzigd door RustStorm op 15-05-2025 10:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
RustStorm schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 10:29:
[...]

Ik ben benieuwd... ;) laat maar komen haha
Ik vond de eerste boss van chapter 6 moeilijker dan de secret boss van de Pagoda. Want die vliegt vaak de lucht in en dan kan je niet zoveel meer. In God of War kun je nog een bijl gooien maar hier heb je niks daarvoor.

En lekker bezig dat je ch5 voltooid hebt!

[ Voor 5% gewijzigd door D. Ninjai op 15-05-2025 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Vanavond zal ik me eens tegen chapter 6 aan gaan bemoeien. :)

Zin in en ben oprecht benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
RustStorm schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 12:34:
Vanavond zal ik me eens tegen chapter 6 aan gaan bemoeien. :)

Zin in en ben oprecht benieuwd!
Het maakt voor het einde wel uit als je de secret boss van de Pagoda eerst verslaat voordat je de laatste boss van ch6 verslaat. Gaat alleen om welk einde je te zien krijgt. Je kan prima chapter 6 verkennen en bosses verslaan, en goede armor verzamelen, maar zou toch eerst de Pagoda boss doen waar je nu heen kan voordat je de allerlaatste gaat verslaan.

Wat wel belangrijk is om geen NG+ te starten als je de Pagoda boss niet hebt verslagen, want dan krijg je zijn relic niet. Weet zeker dat je het ook gaat lukken om deze te verslaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RustStorm
D. Ninjai schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 13:11:
[...]

Het maakt voor het einde wel uit als je de secret boss van de Pagoda eerst verslaat voordat je de laatste boss van ch6 verslaat. Gaat alleen om welk einde je te zien krijgt. Je kan prima chapter 6 verkennen en bosses verslaan, en goede armor verzamelen, maar zou toch eerst de Pagoda boss doen waar je nu heen kan voordat je de allerlaatste gaat verslaan.

Wat wel belangrijk is om geen NG+ te starten als je de Pagoda boss niet hebt verslagen, want dan krijg je zijn relic niet. Weet zeker dat je het ook gaat lukken om deze te verslaan.
Hoe ik de afgelopen hoofdstukken heb gedaan: eerst alle bosses + gehele secret level, voordat ik de laatste boss ging doen.

Ik ben eigenlijk voornemens dat nu ook te doen. :)

Pas als het helemaal voltooid is, ga ik NG+ oppakken. :) wil die defense set eigenlijk wel hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

RustStorm schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 15:46:
[...]

wil die defense set eigenlijk wel hebben. :)
Dan ga je tot en met chptr 5 moeten in ng+

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
reaL_G schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 17:05:
[...]

Dan ga je tot en met chptr 5 moeten in ng+
Yes, i know. :)

Is hele playthrough NG+ nodig voor platinum trophy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

Nee niet perse,maar je moet hem wel starten uiteindelijk.
Het Ligt eraan wat je gemist hebt in je normale playtrough, ik zou ff cleanup doen na de final boss middels free roaming, je krijgt die optie na de allerlaatste boss.

Heb je alle portraits/chiefs/kings genakt?
Alle curios/drinks/gourds/seeds/soaks/spirits.
Is een aardig lijstje.

Sommige dingen zijn alleen door drops te krijgen (RNG).

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

.

[ Voor 97% gewijzigd door reaL_G op 16-05-2025 20:16 ]

GiTS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RustStorm
Bam!

Supreme Inspector is geweest. :) denk een poging of 10

[ Voor 6% gewijzigd door RustStorm op 16-05-2025 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
@reaL_G verwacht dat ik nog niet alle drops heb. Maar dat ga ik wel even onderzoeken als ik bijna klaar ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Ben nu met het kikkertje bezig. Maar ga zo stoppen. Morgen weer een dag. :)

Leuk om.gewoon eens lekker alleen te hoeven focussen op bosses, zonder steeds weer de weg te vinden. :)

En de kikker is ook niet meer :)

Morgen weer een dag! Fijne avond allemaal :)

To be continued

[ Voor 21% gewijzigd door RustStorm op 16-05-2025 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Ik ben bij de mantis aanbeland... zo makkelijk als alle voorgaande bosses gingen, zo moeizaam gaat deze....

Oh well... :) lets go!

Ik overdrijf niet wanneer ik zeg dat ik als bijna meer pogingen op dit kleine beestje heb gedaan dan alles bij elkaar in hoofdstuk zes.

Zo zie je maar dat het ook persoonlijk is welke bosses moeilijker zijn en welke niet.

Ik heb moeite met de bosses die je weinig ruimte geven om te herstellen enzovoorts.

[ Voor 53% gewijzigd door RustStorm op 18-05-2025 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Tientallen pogingen verder: done it! Pfew. :)

[ Voor 10% gewijzigd door RustStorm op 18-05-2025 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

RustStorm schreef op zondag 18 mei 2025 @ 17:08:
Tientallen pogingen verder: done it! Pfew. :)
Ja chapter 6 stelt niet zo veel voor, vond zelf supreme inspector de lastigste van de field bosses,
misschien die goude ook nog. Maar alles makkelijk te doen.
Final en secret bosses gaat het om.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
reaL_G schreef op zondag 18 mei 2025 @ 18:15:
[...]

Ja chapter 6 stelt niet zo veel voor, vond zelf supreme inspector de lastigste van de field bosses,
misschien die goude ook nog. Maar alles makkelijk te doen.
Final en secret bosses gaat het om.
Nog 1 baas en dan ga ik richting de secret boss. Ik ben benieuwd hoe dat gaat zijn! Vanavond wsn niets doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Ik kan het niet zo goed vinden, maar ik kan de Jingubang staff nu halen: Als ik dat doe, ga ik dan direct een vervolggevrecht krijgen of kan ik hem veilig halen zodat ik daarna weer terug bezig kan zijn met waar ik gebleven was?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

RustStorm schreef op maandag 19 mei 2025 @ 08:45:
Ik kan het niet zo goed vinden, maar ik kan de Jingubang staff nu halen: Als ik dat doe, ga ik dan direct een vervolggevrecht krijgen of kan ik hem veilig halen zodat ik daarna weer terug bezig kan zijn met waar ik gebleven was?
Die kan je gewoon pakken, pas op de top van een heuvel na velen enemies die electric spawnen enzo, en een een ouwe vriend dan zit je vast in het eind.

Echter gaat de weg daarna toe niet open als je niet alle benodigde onderdelen hebt. Maw field bosses.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
reaL_G schreef op maandag 19 mei 2025 @ 09:35:
[...]

Die kan je gewoon pakken, pas op de top van een heuvel na velen enemies die electric spawnen enzo, en een een ouwe vriend dan zit je vast in het eind.

Echter gaat de weg daarna toe niet open als je niet alle benodigde onderdelen hebt. Maw field bosses.
Ik heb de benodigde 4 bosses omgelegd. Het kleine zwijntje benoemde al dat we nu naar een waterval konden gaan. :) dus dan ga ik dat maar eens doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Holy crap wat een wereld van verschil is het om dat wapen nu te hebben... oi oi oi...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RustStorm
Net even wat tries op Erlang. Maar euhmmm... jeetje... :) stiekem gewoon geregeld 2 health bars aanwezig... ben benieuwd hoe dat gevecht gaat zijn. Leuk weer een uitdaging!

En ik heb al gezien dat ik nog enorm veel achievements / trophies mis... dus ik heb nog erg veel te doen. En heb het gevoel dat ik een aantal niet meer kan halen binnen deze eerste playthrough.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Heb hem gisteren op de helft gekregen. Maar om nou te zeggen dat ik er vertrouwen in heb het gevecht snel onder de knie te hebben.... not so much.

Maar wat ik wel vaak heb tijdens dit gevecht is de gedachten en uitspraken: omg, vette shit! En dat is toch veel waard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

RustStorm schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 13:40:
Heb hem gisteren op de helft gekregen. Maar om nou te zeggen dat ik er vertrouwen in heb het gevecht snel onder de knie te hebben.... not so much.

Maar wat ik wel vaak heb tijdens dit gevecht is de gedachten en uitspraken: omg, vette shit! En dat is toch veel waard. :)
Met wat speel je? Set spirit weapon magicspell?

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
reaL_G schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 15:41:
[...]

Met wat speel je? Set spirit weapon magicspell?
Weet niet helemaal watje bedoelt. Ik zie uet nu wel wat je bedoelt. :)

Golden armor set met bijbehorende staff. Cats eye beads, beast buddah, amber prayer beads. En de plantain fan equiped om direct in te zetten en de tiger's acolyte of de spirit afkomstig van de ijzeren bal boss.

Op dit moment weet ik nog niet zo goed hoe ok de secret versie Erlang moet verslaan... kom niet verder dan de helft van z'n leven, als ik dat al haal. Rofl.

Maargoed, ik blijf gewoon stoïcijns proberen ;)

[ Voor 41% gewijzigd door RustStorm op 20-05-2025 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Heb ook eens aar de trophies gekeken...

Maar moet zeggen dat ik daar niet per se naar uit kijk om te doen. Ga het wel doen, maar moet er nog enorme zin voor maken. Zeker voor de dingen die je zo maar zou kunnen vergeten of missen...

Nou goed... we gaan het zien lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

RustStorm schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 21:10:
[...]

Weet niet helemaal watje bedoelt. Ik zie uet nu wel wat je bedoelt. :)

Golden armor set met bijbehorende staff. Cats eye beads, beast buddah, amber prayer beads. En de plantain fan equiped om direct in te zetten en de tiger's acolyte of de spirit afkomstig van de ijzeren bal boss.

Op dit moment weet ik nog niet zo goed hoe ok de secret versie Erlang moet verslaan... kom niet verder dan de helft van z'n leven, als ik dat al haal. Rofl.

Maargoed, ik blijf gewoon stoïcijns proberen ;)
Ik heb volgens mij fuban of jungubang gebruikt.
En veel mobile spin gebruikt tijdens imobilize.
Zo heb 3x de fan en wandwring wight kunnen gebruiken tijdens gevecht. Begin ook altijd met een charged hit.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
reaL_G schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 07:06:
[...]

Ik heb volgens mij fuban of jungubang gebruikt.
En veel mobile spin gebruikt tijdens imobilize.
Zo heb 3x de fan en wandwring wight kunnen gebruiken tijdens gevecht. Begin ook altijd met een charged hit.
Ik maak idd gebruik van Jingubang staff.

Mobile spin zit niet in m'n speelstijl, dus mocht ik dat wel gebruiken zal ik daar heel erg aan moeten gaan wennen.

3 keer de fan kunnen gebruiken is enorm vaak! Dan heb je erg lang het gevecht mogen doen.

Ik ben vooral (in m'n hoofd) bezig met het evalueren van al z'n aanvallen en dus dodge mogelijkheden vinden...

Ben er nog niet klaar mee. Maar hoeft ook niet. :)

Wsn komende dagen geen pogingen voor mij... de avonden zijn druk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

RustStorm schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 08:41:
[...]

Ik maak idd gebruik van Jingubang staff.

Mobile spin zit niet in m'n speelstijl, dus mocht ik dat wel gebruiken zal ik daar heel erg aan moeten gaan wennen.

3 keer de fan kunnen gebruiken is enorm vaak! Dan heb je erg lang het gevecht mogen doen.

Ben er nog niet klaar mee. Maar hoeft ook niet. :)

Wsn komende dagen geen pogingen voor mij... de avonden zijn druk. :)
Mobile spin is ook niet mijn speelstijl.
Heb hem ook alleen daar gebruikt. Voor crits.

Echter nu in ng+ heeft het zijn voordelen. Gebruik je het vaker.

Denk sowieso maar niet dat je klaar bent als je hem neer heb.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Ben inmiddels al 100 uur met het spel bezig. Dus bang for buck. En dat is te gek. :)

Ga wsn ook nog een ng+ playtrhough doen. Heb behrepen dat dat wat meer richting "walk in the park" gaat, maar dat zie ik dan wel :). Dus vermaak mezelf de komende tijd nog wel. :)

[ Voor 21% gewijzigd door RustStorm op 21-05-2025 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Meh... tot op heden ben ik redelijk kansloos tegen hem. Rofl. Met recht het moeilijkste gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

RustStorm schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 20:18:
Meh... tot op heden ben ik redelijk kansloos tegen hem. Rofl. Met recht het moeilijkste gevecht.
Geef je het op?

Hoe speel je dan? Agressief? Passief? Stagger je hem wel eerst? Voor echte damage?

GiTS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RustStorm
reaL_G schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 20:27:
[...]

Geef je het op?

Hoe speel je dan? Agressief? Passief? Stagger je hem wel eerst? Voor echte damage?
Opgeven staat niet in mijn woordenboek. :)

Ik heb net een kleine aanpassing gedaan aan m'n gear / drink. Dus ga weer even verder. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RustStorm
En dat gaat een heel stuk beter. Nu kom ik er wel. :)

Het duurt alleen nog even... ;)

Want ben ook nog een beetje op zoek naar wat geluk als het gaat om z'n combo's die hij wel of dus niet gebruikt.

[ Voor 58% gewijzigd door RustStorm op 23-05-2025 21:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RustStorm
Vanavond houd ik het voor gezien. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RustStorm
Oh my fking god....

Dit was absoluut het doorzetten waard... ik heb hem uiteindelijk redelijk makkelijk neer gekregen door een pilletje er bij te gebruiken. En wat er daarna allemaal gebeurt...

OMFG.... wat was dat heerlijk om te mogen doen! Ik ga dit niet spoilen. Maar weet: dit vervolg was de uitdaging zeker waard...!

[ Voor 6% gewijzigd door RustStorm op 24-05-2025 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Nice! Weet je ook gelijk waar Dragonball Z zijn inspiritatie vandaan heeft gehaald :D

Nu de laatste boss nog maar die is niet zo lastig als Erlang, wel heel vermakelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

RustStorm schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 10:23:
Oh my fking god....

Dit was absoluut het doorzetten waard... ik heb hem uiteindelijk redelijk makkelijk neer gekregen door een pilletje er bij te gebruiken. En wat er daarna allemaal gebeurt...

OMFG.... wat was dat heerlijk om te mogen doen! Ik ga dit niet spoilen. Maar weet: dit vervolg was de uitdaging zeker waard...!
Pff, ik dacht al
Deze man gaat het opgeven, was beetje stil hierzo.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

RustStorm schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 10:23:
Oh my fking god....

Heb je ook een deathcounter voor jezelf? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RustStorm
reaL_G schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 13:08:
[...]

Pff, ik dacht al
Deze man gaat het opgeven, was beetje stil hierzo.
Ik heb aantal dagen niet gespeeld. ;) gisteren weer voor de eerste keer. En dan is het fijn om te merken dat paar kleine aanpassingen een groot verschil kunnen maken. :)

@Ricmaniac Genoeg. Tientallen. :) lang niet zo veel als met Uber Lilith D4 seizoen 0. :) haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

RustStorm schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 13:56:
[...]

Ik heb aantal dagen niet gespeeld. ;) gisteren weer voor de eerste keer. En dan is het fijn om te merken dat paar kleine aanpassingen een groot verschil kunnen maken. :)

@Ricmaniac Genoeg. Tientallen. :) lang niet zo veel als met Uber Lilith D4 seizoen 0. :) haha
Ik kan zelf door de weeks niet spelen ivm geven van mantelzorg, hooguit totaal 3 uurtjes in het weekend. Anders was de plat al binnen.
Maar heb net ff portal gehaald kan ik tijdens de zorg ff bossje doen. Moet nog tig spellen afronden voor plat.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
@reaL_G Ik ben er nu een beetje mee begonnen. Ga eerst e.e.a. doorpakken voordat ik aan de laatste baas ga beginnen. Nu even de focus op de seeds.:)

Maargoed. Ik ga niet meer gamen vandaag. Vanavond verjaardagsfeestje en morgen wsn brak vanwege te weinig slaap (laat er in en vroeg weer op vanwege de kids) ohhh well. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Ik begin steeds meer spullen te verzamelen die een random drop zijn. Helaas toch ook wel echt wat zaken die ik alleen nog maar in NG+ kan gaan halen. Zoals bepaalde bracers en een spell (van dat paard). En natuurlijk het craften van alle gear... enzovoorts

Genoeg te doen in een volgende play through.

Denk dat ik snel de laatste baas ga aanpakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

RustStorm schreef op zondag 25 mei 2025 @ 16:43:
Ik begin steeds meer spullen te verzamelen die een random drop zijn. Helaas toch ook wel echt wat zaken die ik alleen nog maar in NG+ kan gaan halen. Zoals bepaalde bracers en een spell (van dat paard). En natuurlijk het craften van alle gear... enzovoorts

Genoeg te doen in een volgende play through.

Denk dat ik snel de laatste baas ga aanpakken.
Ik zou ff opletten, 2 a 3 dingen zijn echt missable nadat je de zones voorbij ben/of als enemies gekild zijn. Maw Verplicht nieuwe ng+ run voor plat.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
reaL_G schreef op zondag 25 mei 2025 @ 18:41:
[...]

Ik zou ff opletten, 2 a 3 dingen zijn echt missable nadat je de zones voorbij ben/of als enemies gekild zijn. Maw Verplicht nieuwe ng+ run voor plat.
Dat is bij mij al een feit. :) dus ng+ moet sowieso komen... :) maar is niet erg. Ga de chapters dan gewoon voorzichtig langs, maar gestaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
Ik zou wel een guide erbij pakken, bij sommige items kom je er echt niet op om ze te verkrijgen. Zo heb ik al mijn skillpoints gereset zodat ik weer zwak was en de zwakste staff gepakt, omdat ik een boss op een bepaalde manier moest toetakelen voor een drop. Als je die zonder dit te weten weer verslaat en je gaat verder dan kan je weer ng+ doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RustStorm
D. Ninjai schreef op zondag 25 mei 2025 @ 19:27:
Ik zou wel een guide erbij pakken, bij sommige items kom je er echt niet op om ze te verkrijgen. Zo heb ik al mijn skillpoints gereset zodat ik weer zwak was en de zwakste staff gepakt, omdat ik een boss op een bepaalde manier moest toetakelen voor een drop. Als je die zonder dit te weten weer verslaat en je gaat verder dan kan je weer ng+ doen.
Dat ga ik sowieso doen. Een tweede keer spelen is dat prima. :) en dat tweede keer spelen doe ik enkel voor platinum trophy.

Venom daoist ofzo, met die armen op.de rug. De eerste keer tegen hem zal ik z'n armen eerst.allemaal.moeten zien te verwijderen... :) heb ik begrepen. ;)

Dus ja... ik ga.het verstandig doen. Haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

RustStorm schreef op zondag 25 mei 2025 @ 19:38:
[...]

Dat ga ik sowieso doen. Een tweede keer spelen is dat prima. :) en dat tweede keer spelen doe ik enkel voor platinum trophy.

Venom daoist ofzo, met die armen op.de rug. De eerste keer tegen hem zal ik z'n armen eerst.allemaal.moeten zien te verwijderen... :) heb ik begrepen. ;)

Dus ja... ik ga.het verstandig doen. Haha
Let op: niet alle armen moeten eraf. 4 blijven er.

Let op als er een arm dropt, heeft het een gouden gloed en blijft hij liggen. Dan is het kill time.

Zo heb ik een half uur onnodig de laatste axhtwr armen proberen te verwijderen, terwijl dit niet nodig was.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Apramana Bat heb ik de spirit van, maar staat niet benoemd in de portraits... ik hoop dat dat wel gebeurt als ik hem in NG+ opnieuw tegen kom. Zou beetje jammer zijn als die bugged is voor mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

RustStorm schreef op maandag 26 mei 2025 @ 06:44:
Apramana Bat heb ik de spirit van, maar staat niet benoemd in de portraits... ik hoop dat dat wel gebeurt als ik hem in NG+ opnieuw tegen kom. Zou beetje jammer zijn als die bugged is voor mij. :)
Heb je wel alle portraits tot nu toe gedaan?
Spirits staat los van die lijst

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
reaL_G schreef op maandag 26 mei 2025 @ 12:30:
[...]

Heb je wel alle portraits tot nu toe gedaan?
Spirits staat los van die lijst
De portrait krijg je door omleggen van npcs enzovoorts. De spirit heb ik; en dat kan alleen door de npc om te leggen. :) vandaar dat ik hoop dat het geen bug is... ;)

Voor de rest heb ik ze allemaal (exclusief de laatste baas).

[ Voor 8% gewijzigd door RustStorm op 26-05-2025 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Had je tegen hem gevecht zonder die everzwijn aan je zijde? Misschien maakt dat nog uit dat ie er wel bij moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
D. Ninjai schreef op maandag 26 mei 2025 @ 14:24:
Had je tegen hem gevecht zonder die everzwijn aan je zijde? Misschien maakt dat nog uit dat ie er wel bij moet zijn.
Dat weet ik niet meer zeker. Dus dat is wat ik in de gaten ga houden binnen NG+. :)

2nd Rat Prince moet ik ook eerst gaan omleggen, voordat ik de grotere dude ga pakken. Maar kan mij herinneren dat die op de pilaren zat. Zal de grotere dude wel moeten gebruiken om die kleine op de grond te krijgen vermoed ik. :) dat is namelijk nog een spirit die ik mis. :)

[ Voor 30% gewijzigd door RustStorm op 26-05-2025 14:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RustStorm
Ik merk dat ik geen "zin" heb de laatste baas te doen lol... dan is het voorbij en enkel nog focussen op resterende trophies.

Op zich goed teken. Want heb mezelf oprecht uitstekend vermaakt met het spel. :)

Maar ga laatste baas doen wanneer m'n zoontje er bij is. Die wil dat vast graag zien. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

RustStorm schreef op maandag 26 mei 2025 @ 17:54:
Ik merk dat ik geen "zin" heb de laatste baas te doen lol... dan is het voorbij en enkel nog focussen op resterende trophies.

Op zich goed teken. Want heb mezelf oprecht uitstekend vermaakt met het spel. :)

Maar ga laatste baas doen wanneer m'n zoontje er bij is. Die wil dat vast graag zien. :)
Mooi dan kan je het stokje aan me overdragen whahah ik heb vanmiddag KCD2 afgerond met de laatste achievements.. Dus denk dat ik weer terug ga naar Wukong.

Zal wel weer eventjes wennen zijn. weet ook niet exact zo waar ik was gebleven volgens mij vlak na zo'n draak op het ijs. KingYan Long ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Donderdag lijkt mij een goede dag om de laatste baas te gaan doen. :) kan de kleine knul er ook bij zitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Geinig gevecht. Moeilijker dan verwacht.

Heb hem ook nog niet. Mis de laatste motivatie lol

Maar komt goed. :) alleen misschien niet meer vandaag ;)

[ Voor 64% gewijzigd door RustStorm op 29-05-2025 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
RustStorm schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 14:56:
Geinig gevecht. Moeilijker dan verwacht.

Heb hem ook nog niet. Mis de laatste motivatie lol

Maar komt goed. :) alleen misschien niet meer vandaag ;)
Met publiek erbij werkt vaak ook niet goed :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RustStorm
D. Ninjai schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 19:09:
[...]

Met publiek erbij werkt vaak ook niet goed :p
Hahaha, mwua... dat valt wel mee. ;) vind het heel leuk als dat kleine knulletje ook enthousiast wordt als het gelukt is. :)

Erlang en het vervolg... je moest hem eens zien. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RustStorm
There we go... done! :)

Goedemorgen allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Het zal ongetwijfeld erg lang zijn. Maar ik heb mezelf absoluut vermaakt voor 117 uur eerste playthrough. Vooral ook omdat dit de eerste soulslike game ooit is dat ik he gespeeld. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

RustStorm schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 15:36:
Het zal ongetwijfeld erg lang zijn. Maar ik heb mezelf absoluut vermaakt voor 117 uur eerste playthrough. Vooral ook omdat dit de eerste soulslike game ooit is dat ik he gespeeld. :)
LIES OF P

GiTS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RustStorm
makkelijker of moeilijker dan Wukong?

Ben net even NG+ gestart. Holy crap... inderdaad een redelijk relaxte wandeling in het park.

Maar dat is ook wel eens lekker. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

RustStorm schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 20:00:
[...]

Ben net even NG+ gestart. Holy crap... inderdaad een redelijk relaxte wandeling in het park.

Netjes man! gratz op dat je hem uitgespeeld hebt :)

En trekt het je nu wat meer aan om andere soulslikes te proberen?

Lies of P die hierboven genoemd wordt is ook een erg goeie die ik kan aanraden inderdaad!
En natuurlijk de welbekende Elden Ring. Al moet ik persoonlijk bekennen dat ik Wukong leuker vind dan Elden Ring. Elden ring is in essentie denk ik beter maar voor mij persoonlijk vind ik de lineaire experience van Wukong fijner spelen.

Bij elden ring is het in het begin veel zoeken en heb je gewoon meerdere opties en bij Wukong weet je vrijwel zeker dat je altijd de juiste kant op gaat en dat vond ik wel een mooie verademing van deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:24
Ricmaniac schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 21:20:
[...]

Netjes man! gratz op dat je hem uitgespeeld hebt :)

En trekt het je nu wat meer aan om andere soulslikes te proberen?

Lies of P die hierboven genoemd wordt is ook een erg goeie die ik kan aanraden inderdaad!
En natuurlijk de welbekende Elden Ring. Al moet ik persoonlijk bekennen dat ik Wukong leuker vind dan Elden Ring. Elden ring is in essentie denk ik beter maar voor mij persoonlijk vind ik de lineaire experience van Wukong fijner spelen.

Bij elden ring is het in het begin veel zoeken en heb je gewoon meerdere opties en bij Wukong weet je vrijwel zeker dat je altijd de juiste kant op gaat en dat vond ik wel een mooie verademing van deze game.
Grappig dat heb ik juist precies andersom. Ik vond bij Elden Ring juist het verkennen van de wereld zo gaaf, dat viel me in deze game juist een beetje tegen. Maar vond het alsnog wel een hele gave game though, alleen die invisible walls... Dat is voor mij wel het grootste minpuntje van deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

RustStorm schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 20:00:
[...]

Is wel soortgelijk kwa moeilijkheid.
Is veel meer souls dan wukong.

De leercurve in het begin is zeker wat hoger.
Maar met een beetje skillz moet het wel lukken.

Waar speel je op? Systeem?

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
@reaL_G De gewone PS5. :)

Ik ben nu met NG+ bezig om platinum trophy te kunnen halen. Chapter 1 afgerond. Chapter 2 bezig en met het paard gesproken (eerste playthrough niet gedaan) en de spirit verkregen van de 2nd Prince. Ij chapter 2 heb ik niets meer om me "druk" over te maken.

Chapter 3 zal ik opnieuw het paard moeten vinden en zorgen voor missende curio door die lantaarndudes in pagoda te mollen. Allemaal... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

RustStorm schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 08:44:
@reaL_G De gewone PS5. :)

Ik ben nu met NG+ bezig om platinum trophy te kunnen halen. Chapter 1 afgerond. Chapter 2 bezig en met het paard gesproken (eerste playthrough niet gedaan) en de spirit verkregen van de 2nd Prince. Ij chapter 2 heb ik niets meer om me "druk" over te maken.

Chapter 3 zal ik opnieuw het paard moeten vinden en zorgen voor missende curio door die lantaarndudes in pagoda te mollen. Allemaal... :)
Oke, ik moet alleen nog 1 soak uit chapter 4 en spirit en armourset uit chptr 5.

Ng+1 en 2 zijn easy, daarna gaat de moeilijkheid omhoog.

Naast lies of p zou ik ook ff de OG spelen. DEMON SOULS remake. Was een launch game voor de ps5 en grondlegger voor de hele genre.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Heerlijk om er zo doorheen te kunnen rennen.... voelt rewarding. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Volgens mij heb ik alleen nog de spell / transformation nodig van het paard. En verder enkel en alleen de missende gear stukken

Laatste curio eerder vandaag gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nou ik heb het ook weer eens geprobeerd!

2 uur lang me hoofd lopen bashen tegen Yin Tiger.

Niet gelukt :'( Wat is deze pittig zeg.
Ik vind zijn attack patterns gewoon helemaal ruk dat alles delayed hit ofzo.
3 keer heb ik hem zoooo bijna gehad en dan toch net niet kunnen afmaken.

Denk echt dat ik eerst maar verder ga voordat ik hem weer probeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Ricmaniac schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 00:32:
Nou ik heb het ook weer eens geprobeerd!

2 uur lang me hoofd lopen bashen tegen Yin Tiger.

Niet gelukt :'( Wat is deze pittig zeg.
Ik vind zijn attack patterns gewoon helemaal ruk dat alles delayed hit ofzo.
3 keer heb ik hem zoooo bijna gehad en dan toch net niet kunnen afmaken.

Denk echt dat ik eerst maar verder ga voordat ik hem weer probeer.
Dat is dan toch ook meteen de pittigste van het hele hoofdstuk. :) maar de rewards zijn het waard. :) ik heb hem toevallig gisteren opnieuw verslagen, maar dan NG+. :) NB: NG+ is een soort victory run.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

RustStorm schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 07:09:
[...]

Dat is dan toch ook meteen de pittigste van het hele hoofdstuk. :) maar de rewards zijn het waard. :) ik heb hem toevallig gisteren opnieuw verslagen, maar dan NG+. :) NB: NG+ is een soort victory run.
Ja ik heb dus ook zoiets dat ik hem wil verslaan om vervolgends die rewards weer verder in het verhaal te kunnen gebruiken :P

Maarja... hier loop ik nu vast. Toen toch maar een stukje verder gegaan.. Apramana Bat verslagen in 1 keer dus dacht oke: Ben weer een beetje ingekomen en ga weer Yin Tiger proberen.. kwam ik tot echt 5% ofzo en faal ik weer. |:(

Ik snap die attack van Yin Tiger ook niet dat het een soort cutscene wordt en hij je eerst op de grond mept en dan optilt met zijn zwaard ofzo.. dat doet altijd meer dan half mijn leven aan damage. Volgens mij is die niet te dodgen of wel?

Heb nu wel 8 keer health gourt dus misschien gaat dat helpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:27

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Yes eindelijk komt de Xbox Release dichterbij!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8DPqqTuJjM1_NscYvLsMhs-z0H8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/IYhhWqGYlMNIK2RT6t2BsxJc.avif?f=user_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RustStorm
Gisteren hoofdstuk 3 afgesloten en gestart met hoofdstuk 4. Venom daoist verslagen en het is gelukt om de bracers van hem te krijgen. Dat was toch wel even "spannend", want als het niet gelukt zou zijn had ik opnieuw moeten beginnen... pfoeh!

Nu lekker door en het paard tegen komen. En verder naar hoofdstuk 5. Lets go! Einde is in zicht. :)

Hoop ook dat de gear trophies niet gaan buggen... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

RustStorm schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 09:37:
Gisteren hoofdstuk 3 afgesloten en gestart met hoofdstuk 4. Venom daoist verslagen en het is gelukt om de bracers van hem te krijgen. Dat was toch wel even "spannend", want als het niet gelukt zou zijn had ik opnieuw moeten beginnen... pfoeh!

Nu lekker door en het paard tegen komen. En verder naar hoofdstuk 5. Lets go! Einde is in zicht. :)

Moet je NG+ helemaal completen voor 100% achievements?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

Ricmaniac schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 10:50:
[...]

Moet je NG+ helemaal completen voor 100% achievements?
Nope, maar je resources nodig voor armourset van secret area chptr 5.

Vanuitgaande dat je wel cleanup heb gedaan voor ng+

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

RustStorm schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 09:37:

Hoeveel trophier staan nog open dan?

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
reaL_G schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 10:58:
[...]

Hoeveel trophier staan nog open dan?
Nog 4. 2 die betrekking hebben op het paard. En 2 die betrekking hebben op de gear (wapens en armor)

@Ricmaniac het is nodig om alle gear te kunnen craften uiteindelijk. Chapter 6 is niet noodzakelijk hier voor. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RustStorm
Ik ben inmiddels bezig met hoofdstuk 5 en ga richting het geheime level en de laatste baas...

Daarna is het tijd om een hoop te craften :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Final fulfillment... done!

Yay! :)

Nu is het tijd, voor het oppakken van een nieuw spel.

Ga chapter 6 nog wel doen, vooral het Erlang gevecht... die is echt awesome

[ Voor 64% gewijzigd door RustStorm op 07-06-2025 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Heb nog 3 wapens / upgrades die niet te craften zijn... wanneer komen die beschikbaar? Kan me niet voorstellen na nog een hele keer het spel doorlopen?

[ Voor 4% gewijzigd door RustStorm op 07-06-2025 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

RustStorm schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 17:47:
Heb nog 3 wapens / upgrades die niet te craften zijn... wanneer komen die beschikbaar? Kan me niet voorstellen na nog een hele keer het spel doorlopen?
Heb je alle secret levels gedaan, bij een aantal krijg je unieke resources.
Had al een vermoeden, vandaar de vraag van hoeveel trophies.

Welke weapons? Adept spine? Stormflash loong?
Kijk bij je weapons in de lijsten van upgrade/craften. Dan weet je welke level je moet doen, kans bestaat dat je ng++ moet doen als je softlocked ben.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
reaL_G schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 20:15:
[...]

Heb je alle secret levels gedaan, bij een aantal krijg je unieke resources.
Had al een vermoeden, vandaar de vraag van hoeveel trophies.

Welke weapons? Adept spine? Stormflash loong?
Kijk bij je weapons in de lijsten van upgrade/craften. Dan weet je welke level je moet doen, kans bestaat dat je ng++ moet doen als je softlocked ben.
Ik heb alle trophies, dus als het goed is heb ik dus ook alle beschikbare wapens... maar er zijn er nog een aantal die aan het einde van de upgrades lijst staan als niet beschikbaar (weet dus ook niet welke materialen ik er voor mis).

Ik heb twee keer alle bosses verslagen die er bestaan. (Alleen sercret en laatst boss chapter 6 ng+ nog niet)

Ga me er verder niet heel druk over maken, aangezien platinum binnen is... maar toch vind ik het vreemd. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

RustStorm schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 22:36:
[...]

Ik heb alle trophies, dus als het goed is heb ik dus ook alle beschikbare wapens... maar er zijn er nog een aantal die aan het einde van de upgrades lijst staan als niet beschikbaar (weet dus ook niet welke materialen ik er voor mis).

Ik heb twee keer alle bosses verslagen die er bestaan. (Alleen sercret en laatst boss chapter 6 ng+ nog niet)

Ga me er verder niet heel druk over maken, aangezien platinum binnen is... maar toch vind ik het vreemd. :)
Oke, het is dan van de challengeruns bosses.
Daar zitten een aantal items voor weapons

GiTS

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste