Ja chapter 6 stelt niet zo veel voor, vond zelf supreme inspector de lastigste van de field bosses,
misschien die goude ook nog. Maar alles makkelijk te doen.
Final en secret bosses gaat het om.
GiTS
Ja chapter 6 stelt niet zo veel voor, vond zelf supreme inspector de lastigste van de field bosses,
GiTS
Nog 1 baas en dan ga ik richting de secret boss. Ik ben benieuwd hoe dat gaat zijn! Vanavond wsn niets doen.reaL_G schreef op zondag 18 mei 2025 @ 18:15:
[...]
misschien die goude ook nog. Maar alles makkelijk te doen.
Final en secret bosses gaat het om.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Die kan je gewoon pakken, pas op de top van een heuvel na velen enemies die electric spawnen enzo, en een een ouwe vriend dan zit je vast in het eind.RustStorm schreef op maandag 19 mei 2025 @ 08:45:
Ik kan het niet zo goed vinden, maar ik kan de Jingubang staff nu halen: Als ik dat doe, ga ik dan direct een vervolggevrecht krijgen of kan ik hem veilig halen zodat ik daarna weer terug bezig kan zijn met waar ik gebleven was?
GiTS
Ik heb de benodigde 4 bosses omgelegd. Het kleine zwijntje benoemde al dat we nu naar een waterval konden gaan.reaL_G schreef op maandag 19 mei 2025 @ 09:35:
[...]
Die kan je gewoon pakken, pas op de top van een heuvel na velen enemies die electric spawnen enzo, en een een ouwe vriend dan zit je vast in het eind.
Echter gaat de weg daarna toe niet open als je niet alle benodigde onderdelen hebt. Maw field bosses.
Met wat speel je? Set spirit weapon magicspell?RustStorm schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 13:40:
Heb hem gisteren op de helft gekregen. Maar om nou te zeggen dat ik er vertrouwen in heb het gevecht snel onder de knie te hebben.... not so much.
Maar wat ik wel vaak heb tijdens dit gevecht is de gedachten en uitspraken: omg, vette shit! En dat is toch veel waard.
GiTS
Weet niet helemaal watje bedoelt. Ik zie uet nu wel wat je bedoelt.reaL_G schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 15:41:
[...]
Met wat speel je? Set spirit weapon magicspell?
[ Voor 41% gewijzigd door RustStorm op 20-05-2025 21:39 ]
Ik heb volgens mij fuban of jungubang gebruikt.RustStorm schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 21:10:
[...]
Weet niet helemaal watje bedoelt. Ik zie uet nu wel wat je bedoelt.
Golden armor set met bijbehorende staff. Cats eye beads, beast buddah, amber prayer beads. En de plantain fan equiped om direct in te zetten en de tiger's acolyte of de spirit afkomstig van de ijzeren bal boss.
Op dit moment weet ik nog niet zo goed hoe ok de secret versie Erlang moet verslaan... kom niet verder dan de helft van z'n leven, als ik dat al haal. Rofl.
Maargoed, ik blijf gewoon stoïcijns proberen
GiTS
Ik maak idd gebruik van Jingubang staff.reaL_G schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 07:06:
[...]
Ik heb volgens mij fuban of jungubang gebruikt.
En veel mobile spin gebruikt tijdens imobilize.
Zo heb 3x de fan en wandwring wight kunnen gebruiken tijdens gevecht. Begin ook altijd met een charged hit.
Mobile spin is ook niet mijn speelstijl.RustStorm schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 08:41:
[...]
Ik maak idd gebruik van Jingubang staff.
Mobile spin zit niet in m'n speelstijl, dus mocht ik dat wel gebruiken zal ik daar heel erg aan moeten gaan wennen.
3 keer de fan kunnen gebruiken is enorm vaak! Dan heb je erg lang het gevecht mogen doen.
Ben er nog niet klaar mee. Maar hoeft ook niet.
Wsn komende dagen geen pogingen voor mij... de avonden zijn druk.
GiTS
[ Voor 21% gewijzigd door RustStorm op 21-05-2025 11:49 ]
Geef je het op?RustStorm schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 20:18:
Meh... tot op heden ben ik redelijk kansloos tegen hem. Rofl. Met recht het moeilijkste gevecht.
GiTS
Opgeven staat niet in mijn woordenboek.reaL_G schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 20:27:
[...]
Geef je het op?
Hoe speel je dan? Agressief? Passief? Stagger je hem wel eerst? Voor echte damage?
[ Voor 58% gewijzigd door RustStorm op 23-05-2025 21:14 ]
[ Voor 6% gewijzigd door RustStorm op 24-05-2025 10:42 ]
Pff, ik dacht alRustStorm schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 10:23:
Oh my fking god....
Dit was absoluut het doorzetten waard... ik heb hem uiteindelijk redelijk makkelijk neer gekregen door een pilletje er bij te gebruiken. En wat er daarna allemaal gebeurt...
OMFG.... wat was dat heerlijk om te mogen doen! Ik ga dit niet spoilen. Maar weet: dit vervolg was de uitdaging zeker waard...!
GiTS
Heb je ook een deathcounter voor jezelf?RustStorm schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 10:23:
Oh my fking god....
Dit was absoluut het doorzetten waard... ik heb hem uiteindelijk redelijk makkelijk neer gekregen door een pilletje er bij te gebruiken. En wat er daarna allemaal gebeurt...
OMFG.... wat was dat heerlijk om te mogen doen! Ik ga dit niet spoilen. Maar weet: dit vervolg was de uitdaging zeker waard...!
Ik heb aantal dagen niet gespeeld.reaL_G schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 13:08:
[...]
Pff, ik dacht al
Deze man gaat het opgeven, was beetje stil hierzo.
Ik kan zelf door de weeks niet spelen ivm geven van mantelzorg, hooguit totaal 3 uurtjes in het weekend. Anders was de plat al binnen.RustStorm schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 13:56:
[...]
Ik heb aantal dagen niet gespeeld.gisteren weer voor de eerste keer. En dan is het fijn om te merken dat paar kleine aanpassingen een groot verschil kunnen maken.
@Ricmaniac Genoeg. Tientallen.lang niet zo veel als met Uber Lilith D4 seizoen 0.
haha
GiTS
Ik zou ff opletten, 2 a 3 dingen zijn echt missable nadat je de zones voorbij ben/of als enemies gekild zijn. Maw Verplicht nieuwe ng+ run voor plat.RustStorm schreef op zondag 25 mei 2025 @ 16:43:
Ik begin steeds meer spullen te verzamelen die een random drop zijn. Helaas toch ook wel echt wat zaken die ik alleen nog maar in NG+ kan gaan halen. Zoals bepaalde bracers en een spell (van dat paard). En natuurlijk het craften van alle gear... enzovoorts
Genoeg te doen in een volgende play through.
Denk dat ik snel de laatste baas ga aanpakken.
GiTS
Dat is bij mij al een feit.reaL_G schreef op zondag 25 mei 2025 @ 18:41:
[...]
Ik zou ff opletten, 2 a 3 dingen zijn echt missable nadat je de zones voorbij ben/of als enemies gekild zijn. Maw Verplicht nieuwe ng+ run voor plat.
Dat ga ik sowieso doen. Een tweede keer spelen is dat prima.D. Ninjai schreef op zondag 25 mei 2025 @ 19:27:
Ik zou wel een guide erbij pakken, bij sommige items kom je er echt niet op om ze te verkrijgen. Zo heb ik al mijn skillpoints gereset zodat ik weer zwak was en de zwakste staff gepakt, omdat ik een boss op een bepaalde manier moest toetakelen voor een drop. Als je die zonder dit te weten weer verslaat en je gaat verder dan kan je weer ng+ doen.
Let op: niet alle armen moeten eraf. 4 blijven er.RustStorm schreef op zondag 25 mei 2025 @ 19:38:
[...]
Dat ga ik sowieso doen. Een tweede keer spelen is dat prima.en dat tweede keer spelen doe ik enkel voor platinum trophy.
Venom daoist ofzo, met die armen op.de rug. De eerste keer tegen hem zal ik z'n armen eerst.allemaal.moeten zien te verwijderen...heb ik begrepen.
![]()
Dus ja... ik ga.het verstandig doen. Haha
GiTS
Heb je wel alle portraits tot nu toe gedaan?RustStorm schreef op maandag 26 mei 2025 @ 06:44:
Apramana Bat heb ik de spirit van, maar staat niet benoemd in de portraits... ik hoop dat dat wel gebeurt als ik hem in NG+ opnieuw tegen kom. Zou beetje jammer zijn als die bugged is voor mij.
GiTS
De portrait krijg je door omleggen van npcs enzovoorts. De spirit heb ik; en dat kan alleen door de npc om te leggen.reaL_G schreef op maandag 26 mei 2025 @ 12:30:
[...]
Heb je wel alle portraits tot nu toe gedaan?
Spirits staat los van die lijst
[ Voor 8% gewijzigd door RustStorm op 26-05-2025 13:01 ]
Dat weet ik niet meer zeker. Dus dat is wat ik in de gaten ga houden binnen NG+.D. Ninjai schreef op maandag 26 mei 2025 @ 14:24:
Had je tegen hem gevecht zonder die everzwijn aan je zijde? Misschien maakt dat nog uit dat ie er wel bij moet zijn.
[ Voor 30% gewijzigd door RustStorm op 26-05-2025 14:59 ]
Mooi dan kan je het stokje aan me overdragen whahah ik heb vanmiddag KCD2 afgerond met de laatste achievements.. Dus denk dat ik weer terug ga naar Wukong.RustStorm schreef op maandag 26 mei 2025 @ 17:54:
Ik merk dat ik geen "zin" heb de laatste baas te doen lol... dan is het voorbij en enkel nog focussen op resterende trophies.
Op zich goed teken. Want heb mezelf oprecht uitstekend vermaakt met het spel.
Maar ga laatste baas doen wanneer m'n zoontje er bij is. Die wil dat vast graag zien.
[ Voor 64% gewijzigd door RustStorm op 29-05-2025 15:10 ]
Met publiek erbij werkt vaak ook niet goedRustStorm schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 14:56:
Geinig gevecht. Moeilijker dan verwacht.
Heb hem ook nog niet. Mis de laatste motivatie lol
Maar komt goed.alleen misschien niet meer vandaag
Hahaha, mwua... dat valt wel mee.D. Ninjai schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 19:09:
[...]
Met publiek erbij werkt vaak ook niet goed
LIES OF PRustStorm schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 15:36:
Het zal ongetwijfeld erg lang zijn. Maar ik heb mezelf absoluut vermaakt voor 117 uur eerste playthrough. Vooral ook omdat dit de eerste soulslike game ooit is dat ik he gespeeld.
GiTS
makkelijker of moeilijker dan Wukong?
Netjes man! gratz op dat je hem uitgespeeld hebtRustStorm schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 20:00:
[...]
Ben net even NG+ gestart. Holy crap... inderdaad een redelijk relaxte wandeling in het park.
Maar dat is ook wel eens lekker.
Grappig dat heb ik juist precies andersom. Ik vond bij Elden Ring juist het verkennen van de wereld zo gaaf, dat viel me in deze game juist een beetje tegen. Maar vond het alsnog wel een hele gave game though, alleen die invisible walls... Dat is voor mij wel het grootste minpuntje van deze game.Ricmaniac schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 21:20:
[...]
Netjes man! gratz op dat je hem uitgespeeld hebt![]()
En trekt het je nu wat meer aan om andere soulslikes te proberen?
Lies of P die hierboven genoemd wordt is ook een erg goeie die ik kan aanraden inderdaad!
En natuurlijk de welbekende Elden Ring. Al moet ik persoonlijk bekennen dat ik Wukong leuker vind dan Elden Ring. Elden ring is in essentie denk ik beter maar voor mij persoonlijk vind ik de lineaire experience van Wukong fijner spelen.
Bij elden ring is het in het begin veel zoeken en heb je gewoon meerdere opties en bij Wukong weet je vrijwel zeker dat je altijd de juiste kant op gaat en dat vond ik wel een mooie verademing van deze game.
Is wel soortgelijk kwa moeilijkheid.RustStorm schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 20:00:
[...]
Ben net even NG+ gestart. Holy crap... inderdaad een redelijk relaxte wandeling in het park.
Maar dat is ook wel eens lekker.
GiTS
Oke, ik moet alleen nog 1 soak uit chapter 4 en spirit en armourset uit chptr 5.RustStorm schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 08:44:
@reaL_G De gewone PS5.
Ik ben nu met NG+ bezig om platinum trophy te kunnen halen. Chapter 1 afgerond. Chapter 2 bezig en met het paard gesproken (eerste playthrough niet gedaan) en de spirit verkregen van de 2nd Prince. Ij chapter 2 heb ik niets meer om me "druk" over te maken.
Chapter 3 zal ik opnieuw het paard moeten vinden en zorgen voor missende curio door die lantaarndudes in pagoda te mollen. Allemaal...
GiTS
Dat is dan toch ook meteen de pittigste van het hele hoofdstuk.Ricmaniac schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 00:32:
Nou ik heb het ook weer eens geprobeerd!
2 uur lang me hoofd lopen bashen tegen Yin Tiger.
Niet geluktWat is deze pittig zeg.
Ik vind zijn attack patterns gewoon helemaal ruk dat alles delayed hit ofzo.
3 keer heb ik hem zoooo bijna gehad en dan toch net niet kunnen afmaken.
Denk echt dat ik eerst maar verder ga voordat ik hem weer probeer.
Ja ik heb dus ook zoiets dat ik hem wil verslaan om vervolgends die rewards weer verder in het verhaal te kunnen gebruikenRustStorm schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 07:09:
[...]
Dat is dan toch ook meteen de pittigste van het hele hoofdstuk.maar de rewards zijn het waard.
ik heb hem toevallig gisteren opnieuw verslagen, maar dan NG+.
NB: NG+ is een soort victory run.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Moet je NG+ helemaal completen voor 100% achievements?RustStorm schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 09:37:
Gisteren hoofdstuk 3 afgesloten en gestart met hoofdstuk 4. Venom daoist verslagen en het is gelukt om de bracers van hem te krijgen. Dat was toch wel even "spannend", want als het niet gelukt zou zijn had ik opnieuw moeten beginnen... pfoeh!
Nu lekker door en het paard tegen komen. En verder naar hoofdstuk 5. Lets go! Einde is in zicht.
Hoop ook dat de gear trophies niet gaan buggen...
Nope, maar je resources nodig voor armourset van secret area chptr 5.Ricmaniac schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 10:50:
[...]
Moet je NG+ helemaal completen voor 100% achievements?
GiTS
Hoeveel trophier staan nog open dan?RustStorm schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 09:37:
Gisteren hoofdstuk 3 afgesloten en gestart met hoofdstuk 4. Venom daoist verslagen en het is gelukt om de bracers van hem te krijgen. Dat was toch wel even "spannend", want als het niet gelukt zou zijn had ik opnieuw moeten beginnen... pfoeh!
Nu lekker door en het paard tegen komen. En verder naar hoofdstuk 5. Lets go! Einde is in zicht.
Hoop ook dat de gear trophies niet gaan buggen...
GiTS
Nog 4. 2 die betrekking hebben op het paard. En 2 die betrekking hebben op de gear (wapens en armor)
[ Voor 64% gewijzigd door RustStorm op 07-06-2025 15:23 ]
[ Voor 4% gewijzigd door RustStorm op 07-06-2025 19:07 ]
Heb je alle secret levels gedaan, bij een aantal krijg je unieke resources.RustStorm schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 17:47:
Heb nog 3 wapens / upgrades die niet te craften zijn... wanneer komen die beschikbaar? Kan me niet voorstellen na nog een hele keer het spel doorlopen?
GiTS
Ik heb alle trophies, dus als het goed is heb ik dus ook alle beschikbare wapens... maar er zijn er nog een aantal die aan het einde van de upgrades lijst staan als niet beschikbaar (weet dus ook niet welke materialen ik er voor mis).reaL_G schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 20:15:
[...]
Heb je alle secret levels gedaan, bij een aantal krijg je unieke resources.
Had al een vermoeden, vandaar de vraag van hoeveel trophies.
Welke weapons? Adept spine? Stormflash loong?
Kijk bij je weapons in de lijsten van upgrade/craften. Dan weet je welke level je moet doen, kans bestaat dat je ng++ moet doen als je softlocked ben.
Oke, het is dan van de challengeruns bosses.RustStorm schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 22:36:
[...]
Ik heb alle trophies, dus als het goed is heb ik dus ook alle beschikbare wapens... maar er zijn er nog een aantal die aan het einde van de upgrades lijst staan als niet beschikbaar (weet dus ook niet welke materialen ik er voor mis).
Ik heb twee keer alle bosses verslagen die er bestaan. (Alleen sercret en laatst boss chapter 6 ng+ nog niet)
Ga me er verder niet heel druk over maken, aangezien platinum binnen is... maar toch vind ik het vreemd.
GiTS
Ahhh that explainsreaL_G schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 22:38:
[...]
Oke, het is dan van de challengeruns bosses.
Daar zitten een aantal items voor weapons
Op naar de volgende reden om het weer even weg te leggenRicmaniac schreef op woensdag 24 september 2025 @ 00:47:
Holy moly EINDELIJK Yin Tiget verslagen hahahah oh my goodness wat heeft dat lang geduurd![]()
Ik heb de game echt veel te lang geleden al even weggelegd maar dacht nu voor het slapen gaan laat ik eens 1 a 2 pogingen proberen... Gelijk first try versla ik hem ineens hahah bizar.
Nu kan ik eindelijk verder met de game XD
7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Qua difficulty valt het wel mee ja. Die centipede had ik zelfs first try. Vette boss overigens met zo'n grote open ruimte waar je dan in komt.Linksquest schreef op maandag 16 februari 2026 @ 08:13:
Ik vond Chapter 4 nog wel goed te doen, ook met die spinnen.
Ja chapter 3 is sneeuwAschtra schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 10:17:
Hmm heb het spel nu een paar dagen. Richting het einde van chapter 2. (hier zie ik geen sneeuw overigens? Is een zand level?)
Maar ik mis wel echt en map of iets van pointers waar te gaan. Ik was na 3 uur al bij de chapter boss omdat ik wat rondstruinde. Toen maar een guide erbij gepakt en de rest ontdekt.
Uiteindelijk is alles wel connected in zo'n map maar ik vind het geen fijne manier van spelen moet ik zeggen.
Ja, half. Er staat iets dat ik die nog niet unlocked heb ofzo haha. dus niet gebruikt in chapter 2. die van chapter 1 kan ik wel zien.Ricmaniac schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 10:24:
[...]
Ja chapter 3 is sneeuwniet 2
Scheelt dat je nu uberhaupt een map heb.. die is pas een jaar geleden ofzo erbij gekomen
Linksquest schreef op maandag 16 februari 2026 @ 08:54:
Snap ik helemaal, ik moet zeggen dat ik de sneeuw van chapter 2 ook wel nice vond.
[ Voor 19% gewijzigd door Aschtra op 18-02-2026 10:28 ]
[ Voor 54% gewijzigd door Ricmaniac op 22-02-2026 22:07 ]
[ Voor 16% gewijzigd door RustStorm op 23-02-2026 07:01 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq