Dat lijkt me enigszins overdreven. Je zal eerder in een forum als dit zaken lezen die nog niet goed werken dan alleen maar berichten over hoe goed ie wel niet is. Als je de verschillende reviews ziet op het internet dan zijn ze louter positief op een aantal punten na. Ik zou sowieso even de test van @Eric van Ballegoie even afwachtenjeroen.ijmuiden schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 08:41:
Ik was er redelijk van overtuigd dat ik met de komst van dit horloge weer terug zou gaan naar het Samsung kamp maar nu ik alles zo lees blijf ik nog even bij mijn Apple watch 3 en iPhone. Als ik het zo lees hebben ze een half product op de markt gezet waarbij sommige basale functies nog niet eens werken en de accu zo leeg is. Misschien trekt het nog bij de komende maanden, kan mijn abonnement in januari verlengen dus heb nog even om het van de zijlijn te bekijken.
Bedenk wel dat het inderdaad weer om een totaal nieuwe implementatie gaat van de Galaxy Watch waarbij Tizen en WearOs zijn "samengesmolten". Eerlijk gezegd verwacht ik daar ook nog wel wat problemen in de aanloopfase. Maar de eerst update staat alweer klaar en zullen de komende tijd nog wat vaker gaan volgen.
https://www.gizmochina.co...efore-it-starts-shipping/
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W