Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
jeroen.ijmuiden schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 08:41:
Ik was er redelijk van overtuigd dat ik met de komst van dit horloge weer terug zou gaan naar het Samsung kamp maar nu ik alles zo lees blijf ik nog even bij mijn Apple watch 3 en iPhone. Als ik het zo lees hebben ze een half product op de markt gezet waarbij sommige basale functies nog niet eens werken en de accu zo leeg is. Misschien trekt het nog bij de komende maanden, kan mijn abonnement in januari verlengen dus heb nog even om het van de zijlijn te bekijken.
Dat lijkt me enigszins overdreven. Je zal eerder in een forum als dit zaken lezen die nog niet goed werken dan alleen maar berichten over hoe goed ie wel niet is. Als je de verschillende reviews ziet op het internet dan zijn ze louter positief op een aantal punten na. Ik zou sowieso even de test van @Eric van Ballegoie even afwachten ;)

Bedenk wel dat het inderdaad weer om een totaal nieuwe implementatie gaat van de Galaxy Watch waarbij Tizen en WearOs zijn "samengesmolten". Eerlijk gezegd verwacht ik daar ook nog wel wat problemen in de aanloopfase. Maar de eerst update staat alweer klaar en zullen de komende tijd nog wat vaker gaan volgen.

https://www.gizmochina.co...efore-it-starts-shipping/

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Co1967
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 31-05 20:20
Afgelopen vrijdag de watch4 classic 46mm van samsung ontvangen met duolader.
Zaterdag gelijk mijn metalen band erop gezet.

voor mijn gevoel kleiner dan mijn samsung watch uit 2017/2018 ?
1 ding valt me erg tegen en dat is de accuduur !!
ik heb alleen meldingen ontvangen aanstaan .....wifi en nfc uit.
hartslag om de 10 minuten meten.
en dan doe ik nu amper 28 uur met een batterij.
Heb nu ook maar eens de slaaptracker uitgezet en ga nu kijken of dat helpt maar tis toch te gek voor woorden dat ik de watch elke dag zou moeten opladen terwijl de oude ruim 2 dagen meeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjenIsM3
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:11
Zijn er meer mensen die de download functie van Spotify gebruiken op hun GW4? Vergeleken met mijn Gear S3 vind ik de Spotify app nogal kaal. Voorheen kon ik gewoon door mijn Bibliotheek navigeren naar de afspeellijst die ik wil. Nu zie ik alleen een soort startpagina, waar de afspeellijst die ik wil downloaden naar mijn Watch niet tussen staat. Via de app op de telefoon zie ik geen optie om een afspeellijst naar de Watch te downloaden (zoals dat met iOS werkt) dus dat schiet ook niet op. Hopelijk wordt deze functionaliteit in de toekomst verbeterd want nu moet ik maar hopen dat de afspeellijst die ik wil een keer op de startpagina verschijnt zodat ik hem kan downloaden. Heeft iemand hier misschien een oplossing voor? Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
ArjenIsM3 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 09:41:
Zijn er meer mensen die de download functie van Spotify gebruiken op hun GW4? Vergeleken met mijn Gear S3 vind ik de Spotify app nogal kaal. Voorheen kon ik gewoon door mijn Bibliotheek navigeren naar de afspeellijst die ik wil. Nu zie ik alleen een soort startpagina, waar de afspeellijst die ik wil downloaden naar mijn Watch niet tussen staat. Via de app op de telefoon zie ik geen optie om een afspeellijst naar de Watch te downloaden (zoals dat met iOS werkt) dus dat schiet ook niet op. Hopelijk wordt deze functionaliteit in de toekomst verbeterd want nu moet ik maar hopen dat de afspeellijst die ik wil een keer op de startpagina verschijnt zodat ik hem kan downloaden. Heeft iemand hier misschien een oplossing voor? Zie ik iets over het hoofd?
Ik krijg niet eens een startpagina, enkel een play knop maar ik moet op mijn telefoon iets kiezen.
Download functionaliteit zou nog moeten komen: https://www.androidpolice...-its-biggest-update-ever/

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Co1967 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 09:36:
Afgelopen vrijdag de watch4 classic 46mm van samsung ontvangen met duolader.
Zaterdag gelijk mijn metalen band erop gezet.

voor mijn gevoel kleiner dan mijn samsung watch uit 2017/2018 ?
1 ding valt me erg tegen en dat is de accuduur !!
ik heb alleen meldingen ontvangen aanstaan .....wifi en nfc uit.
hartslag om de 10 minuten meten.
en dan doe ik nu amper 28 uur met een batterij.
Heb nu ook maar eens de slaaptracker uitgezet en ga nu kijken of dat helpt maar tis toch te gek voor woorden dat ik de watch elke dag zou moeten opladen terwijl de oude ruim 2 dagen meeging.
De accu is bij mij ook nogal raar, heb nu ook al meerdere keren gemerkt dat het percentage omhoog gaat... van de lader gehaald met 65% en paar uur later 69% bijvoorbeeld. In eerste instantie dacht ik dat het wel meeviel maar waar ik normaal 2 dagen haalde (draag hem 's nachts niet) haal ik dat helaas nu niet meer. En dat was dan nog met de 42mm Watch 1, nu de 46mm Classic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjenIsM3
Phusebox schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 09:43:
[...]

Ik krijg niet eens een startpagina, enkel een play knop maar ik moet op mijn telefoon iets kiezen.
Download functionaliteit zou nog moeten komen: https://www.androidpolice...-its-biggest-update-ever/
Dat dacht ik eerst ook, maar als het goed is zie je onderaan twee stippen die tabbladen aangeven en kun je d.m.v. swipen hier tussen switchen. Heel duidelijk is het niet, maar als ik van rechts naar links veeg ga ik van dat afspeelscherm naar de "startpagina". Toen ik Spotify gister voor het eerst gebruikte stond daar nog niks over downloaden maar inmiddels staat bovenaan "downloads" en heb ik als ik op een van de afspeellijsten op de startpagina tik de optie "Naar horloge downloaden".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ArjenIsM3 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 09:47:
[...]

Dat dacht ik eerst ook, maar als het goed is zie je onderaan twee stippen die tabbladen aangeven en kun je d.m.v. swipen hier tussen switchen. Heel duidelijk is het niet, maar als ik van rechts naar links veeg ga ik van dat afspeelscherm naar de "startpagina". Toen ik Spotify gister voor het eerst gebruikte stond daar nog niks over downloaden maar inmiddels staat bovenaan "downloads" en heb ik als ik op een van de afspeellijsten op de startpagina tik de optie "Naar horloge downloaden".
Ah ik zie het, vaag. Hier nog geen downloads in ieder geval.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• haaibaa2
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:11
Google Fit werkt inmiddels ook gewoon. Je kunt je stappen bijhouden, hartslag meten, zien hoeveel hartpunten je hebt gehaald. Fantastisch dat dit nu ook gewoon op een Samsung Watch werkt. Ik zit inmiddels helemaal in het Samsung Health kamp, maar dat Google Fit nu gewoon werkt is voor mensen zonder Samsung telefoon heel fijn. Er zijn ook een paar widgets voor Google Fit, die zijn ook heel duidelijk vind ik, dat doet zeker niet onder voor Samsung Health op de Watch 4.

Ik heb ook Youtube music binnen gehaald (bedankt voor de tip @blue13x ), die gaat straks bij het opladen automatisch 100 nummers downloaden op mijn Watch, helemaal goed!

Vanmorgen hardgelopen met Samsung Health. 9,8 km volgens Runkeeper op mijn telefoon. 9,62 km volgens Samsung Health op mijn Watch 4. Op Strava wordt vervolgens mijn run automatisch binnengehaald via de automatische koppeling met Samsung Health en daar is het weer 9,8 km geworden. Dus ik heb er vertrouwen in dat als er een nieuwe app van Strava komt dat het horloge wel weer precies genoeg is in de geregistreerde kilometers. Tot die tijd ben ik meer dan tevreden om het zo via Samsung Health te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArjenIsM3
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OOsTqTFszkJW0uBTEXc7K2TdcSI=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/yBedDrijvUPaQ1xqyUSGJNn4.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qcp1j-zJgI4BFI7tpF-J2P2s9Gg=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/TNe4cO98v26zB1l7Z9tyCMyS.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p03VihjrObuB1lcVQpCailCiMFg=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/lBWLAoZCkuREc8tcNGHtEiu7.png?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8yQW_BfYFMJb5LblE8d1RRD7ZKU=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/olrcvCo98DMxHeo422AJnlYk.png?f=fotoalbum_tile

Dit is hoe de Spotify downloads voor mij werken @Phusebox

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LAPJENL70
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:28
jeroen.ijmuiden schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 08:41:
Ik was er redelijk van overtuigd dat ik met de komst van dit horloge weer terug zou gaan naar het Samsung kamp maar nu ik alles zo lees blijf ik nog even bij mijn Apple watch 3 en iPhone. Als ik het zo lees hebben ze een half product op de markt gezet waarbij sommige basale functies nog niet eens werken en de accu zo leeg is. Misschien trekt het nog bij de komende maanden, kan mijn abonnement in januari verlengen dus heb nog even om het van de zijlijn te bekijken.
Ik krijg hetzelfde gevoel bij het lezen van dit topic. Heb nu zelf de Galaxy Watch 3 en ben daar heel tevreden over. Haal 3 dagen met alleen AOD uit. Voor de rest alles aan. Ik zie geen reden om over te stappen naar de Watch 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-08 14:28
LAPJENL70 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 12:00:
[...]

Ik krijg hetzelfde gevoel bij het lezen van dit topic. Heb nu zelf de Galaxy Watch 3 en ben daar heel tevreden over. Haal 3 dagen met alleen AOD uit. Voor de rest alles aan. Ik zie geen reden om over te stappen naar de Watch 4.
Ik ben nu pas ingestapt bij de smartwatches. Grotendeels omdat het os van Google deels is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik heb mijn M/L bandje geruild met een tweaker voor de S/M maat, en heb dus het horloge sinds dag 1 eigenlijk gedragen met een bandje van de Galaxy Watch 1. Nu een paar uur het nieuwe bandje om en ik vind het toch wel een achteruitgang qua comfort. Door de vorm en het laten aansluiten op de case ziet het er wel wat strakker uit, maar het bandje zit gewoon veel minder comfortabel.

Ik ga dus uiteindelijk toch op zoek naar een ander bandje, en geen officieel Samsung want die hebben allemaal die nieuwe vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjenIsM3
Phusebox schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 15:42:
Ik heb mijn M/L bandje geruild met een tweaker voor de S/M maat, en heb dus het horloge sinds dag 1 eigenlijk gedragen met een bandje van de Galaxy Watch 1. Nu een paar uur het nieuwe bandje om en ik vind het toch wel een achteruitgang qua comfort. Door de vorm en het laten aansluiten op de case ziet het er wel wat strakker uit, maar het bandje zit gewoon veel minder comfortabel.

Ik ga dus uiteindelijk toch op zoek naar een ander bandje, en geen officieel Samsung want die hebben allemaal die nieuwe vorm.
Dat Samsung bandje vind ik ook niet fantastisch. Met ongeveer 175mm zit ik een beetje tussen S-M en M-L in qua maat. De Classic 42mm vond ik wat te klein ogen. De gewone 44mm is eigenlijk perfect, maar ik vind de Classic een stuk mooier. Uiteindelijk maar voor de 46mm Classic gegaan, ondanks dat die eigenlijk wat aan de grote kant is. Jammer genoeg zit daar dus alleen het M-L bandje bij. Wil die wat comfortabel zitten moet ik hem op het 4e of 5e gaatje doen. Bij 4 zit hij vrij strak maar nog wel comfortabel, bij 5 kan hij nog wat schuiven. Maar ook bij 4 heb ik aan de zijkanten gewoon flink ruimte tussen mijn arm en het bandje, terwijl de Watch zelf aan de bovenkant en het bandje aan de onderkant strak tegen de huid zitten. Reden hiervoor is inderdaad het laten aansluiten van het bandje op de Watch en ik denk daarom dat ik met het S-M bandje hetzelfde probleem zou hebben. Overigens kan ik het oplossen door het bandje nóg strakker te trekken, maar dan gaat het knellen en is het gewoon niet meer comfortabel. Heb dan ook maar een paar generieke 20mm bandjes besteld bij Ali..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belly89
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19:07
Phusebox schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 15:42:

De Galaxy watch 1 heeft toch een groter formaat bandje (22mm?), Pastte dit wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
belly89 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 16:38:
[...]

De Galaxy watch 1 heeft toch een groter formaat bandje (22mm?), Pastte dit wel?
De 42mm had een 20mm bandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belly89
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19:07
Phusebox schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 17:17:
[...]

De 42mm had een 20mm bandje.
Dat verklaart het, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 18:55

wiz

Connecting the world

Net twee 46mm Classics besteld via ING / Samsung (zilver en zwart).. Benieuwd welke ik uiteindelijk kies. De Samsung Watch 46mm is destijds de laatste die ik heb gehad die zilver was .. Sindsdien altijd zwarte gedragen ...

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjenIsM3
wiz schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 18:08:
Net twee 46mm Classics besteld via ING / Samsung (zilver en zwart).. Benieuwd welke ik uiteindelijk kies. De Samsung Watch 46mm is destijds de laatste die ik heb gehad die zilver was .. Sindsdien altijd zwarte gedragen ...
Was het niet makkelijker om ze bij de lokale MediaMarkt even te bekijken? In Leeuwarden zijn ze in ieder geval al ruim een week te bewonderen in alle soorten en maten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KaiZas
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-08 09:24
ArjenIsM3 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 18:53:
[...]

Was het niet makkelijker om ze bij de lokale MediaMarkt even te bekijken? In Leeuwarden zijn ze in ieder geval al ruim een week te bewonderen in alle soorten en maten.
Stel je voor, moet 'ie helemaal de deur uit. En toch ook leuk dat er gelijk een "2e kans" markt ontstaat? Klokje zal in ieder geval al een hoop hoeken van de wereld hebben gezien op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

ArjenIsM3 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 18:53:
[...]

Ware het niet dat mijn Mediamarkt de zilveren niet had .. En ik bovendien wel de gratis lader erbij wil houden :)

[ Voor 8% gewijzigd door wiz op 25-08-2021 19:10 ]

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:40
ECG en bloeddruk op een niet Samsung telefoon.
https://www.xda-developer...-with-non-samsung-phones/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 21:24
Vandaag heb ik deze update van ruim 300MB ontvangen .

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric van Ballegoie
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 12:19

Eric van Ballegoie

Reviewcoördinator
Zijn er Nederlandse eigenaren van een Watch4 die de bloeddrukfunctie hebben uitgeprobeerd en werkend hebben gekregen?

Bij mij werkt de ECG-functie wél, maar wil de Samsung Health Monitor app geen kalibratie uitvoeren voor de Galaxy Watch 4 en is er op het horloge ook geen tile of andere optie te vinden om een bloeddrukmeting uit te voeren.

Voor alle duidelijkheid: Ik test dus icm een compatible Samsung telefoon met een NL simkaart, waarbij deze functie wél werkt met de Galaxy Watch 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Jassy schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 22:20:
[...]

Welke watch 4 heb je?
En welke veranderen zijn er doorgevoerd?

[ Voor 9% gewijzigd door patrickt35 op 25-08-2021 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Eric van Ballegoie schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 23:14:
Zijn er Nederlandse eigenaren van een Watch4 die de bloeddrukfunctie hebben uitgeprobeerd en werkend hebben gekregen?

Bij mij werkt de ECG-functie wél, maar wil de Samsung Health Monitor app geen kalibratie uitvoeren voor de Galaxy Watch 4 en is er op het horloge ook geen tile of andere optie te vinden om een bloeddrukmeting uit te voeren.

Voor alle duidelijkheid: Ik test dus icm een compatible Samsung telefoon met een NL simkaart, waarbij deze functie wél werkt met de Galaxy Watch 3.
Er zijn in dit topic al reacties geweest dat het werkt.

Bijv: Phusebox in "[Samsung Galaxy Watch 4] Ervaringen & Discussie"

Wellicht ten overvloede, maar heb je de handleiding gevolgd? Zie vanaf pag. 68
https://downloadcenter.sa...id_Dut_Rev.1.0_210809.pdf

[ Voor 5% gewijzigd door renzo4000 op 25-08-2021 23:22 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric van Ballegoie

Eric van Ballegoie

Reviewcoördinator
Dank voor de tips!

De handleiding had ik gelezen, punt is dat de Health Monitor app op de watch bij mij geen keuze biedt tussen ECG en Bloeddruk zoals de handleiding vermeldt, maar dat alleen de ECG functie beschikbaar is. Ook in de smartphone app is de bloeddruk functie niet beschikbaar als ik de Watch4 koppel, terwijl deze wél werkt op het moment dat ik de Watch3 weer verbind. Reboot van smartphone en horloge bieden beiden geen soelaas.

• Kees030
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-07 16:36

Zonder probleem werkend gekregen op Watch 4 Classic 46mm. Ik had backup gemaakt van Watch3 en kreeg reminder voor kalibratie. Net zoals bij Watch3 3x meting (met bovenarm bloeddrukmeter), waardes invoeren en klaar. Heb je de laatste versie van Health Monitor?

N.B. Zie ook instructies in Heath Monitor op telefoon: hamburger menu, Instructies, Bloeddruk, Uw Galaxy Watch kailbreren.

[ Voor 6% gewijzigd door Kees030 op 26-08-2021 02:47 . Reden: Instructies in Health Monitor toegevoegd ]

• haaibaa2
Eric van Ballegoie schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 23:31:
Dank voor de tips!

De handleiding had ik gelezen, punt is dat de Health Monitor app op de watch bij mij geen keuze biedt tussen ECG en Bloeddruk zoals de handleiding vermeldt, maar dat alleen de ECG functie beschikbaar is. Ook in de smartphone app is de bloeddruk functie niet beschikbaar als ik de Watch4 koppel, terwijl deze wél werkt op het moment dat ik de Watch3 weer verbind. Reboot van smartphone en horloge bieden beiden geen soelaas.
Heb je de Watch 3 eerst verwijderd? Je moet een andere versie van Samsung Health monitor op je telefoon krijgen denk ik. Die installeerde vanzelf als je de Watch 4 koppelt. Maar misschien kreeg jij die niet omdat de Watch 3 nog gekoppeld was?

• Jassy
patrickt35 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 23:18:
[...]

Welke watch 4 heb je?
Ik heb een reguliere Watch 4 40mm van Belsimpel. Aangezien mijn vriendin het horloge draagt heb ik zelf geen veranderingen gemerkt. Er werd vooral gesproken over het elimineren van bugs maar geen nieuwe features.

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-09 10:33
Eric van Ballegoie schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 23:31:
Dank voor de tips!

Waar heb je het horloge gehaald? De regio van het horloge is bepalend voor de functies die beschikbaar zijn. Niet in alle landen zijn alle functies goedgekeurd. De NLse GW3s en GW4s die ik hier heb liggen, geven de functie automatisch door. Echter heb ik ook watches met andere regio codes, hierop werkt niet alles.

Wanneer je niet het onderstaande ziet, is de kans groot dat jouw watch niet de juiste regio code heeft. (Andere indicatie kan zijn dat je bijvoorbeeld wel Samsung Pay ziet staan)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zKtQUael0cNXx98yE5VnPYWg22c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zxYD9WDdJKtRrNwODYvwOkkr.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door CyberJohn op 26-08-2021 07:51 ]

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

• Sylvia104
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 26-08-2021
Ik heb de classic 42 mm. Heel fijn. Ik ben geen enorme "Ik haal er alles uit" persoon. Heb er nu ook nog niks bijzonders opstaan. WhatsApp app, het weer , mail meldingen
Maar mijn batterij loopt amper 14 uur en hij bliebt elke 5 a 10 minuten wel een paar keer.
Hartslagmeter dacht ik.... uitgezet op de health app
Geluid helemal uitgezet
Bloeddrukmeter uitgezet
Hij bliebt als een apparaat waar de batterij van leeg is die dan waarschuwingssignaal geeft...
Zachtjes maar toch
Random... kan geen patroon ontdekken van stilzitten of bewegen al is het bij bewegen meer.
Wie helpt me?????
Want dit slurpt ws ook de batterij leeg!!!

• Loekster
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-03-2022
Zijn er meer mensen waarbij de watch niet vibreert als er een mail (gmail) notificatie binnen komt? Ik krijg wel het notificatie icoontje te zien, dus de notificatie komt wel door, maar geen vibratie.

Probleem heb ik alleen bij gmail. Alle andere notificaties werken prima. Heb alle settings nagekeken en die staan goed.

Op internet vind ik wel een aantal andere mensen die hetzelfde probleem hebben, maar nog geen oplossing gezien.

Heb het nog niet langs zien komen in dit topic. Werkt het bij andere mensen wel goed?

Ik heb een Galaxy Watch 4

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Jassy schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 22:20:
[...]

Ik heb nog geen update beschikbaar..

Edit: nu aan het binnenhalen

[ Voor 7% gewijzigd door 038Robijno op 26-08-2021 10:23 ]

• ArjenIsM3
Sylvia104 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 08:33:
Ik heb de classic 42 mm. Heel fijn. Ik ben geen enorme "Ik haal er alles uit" persoon. Heb er nu ook nog niks bijzonders opstaan. WhatsApp app, het weer , mail meldingen
Maar mijn batterij loopt amper 14 uur en hij bliebt elke 5 a 10 minuten wel een paar keer.
Hartslagmeter dacht ik.... uitgezet op de health app
Geluid helemal uitgezet
Bloeddrukmeter uitgezet
Hij bliebt als een apparaat waar de batterij van leeg is die dan waarschuwingssignaal geeft...
Zachtjes maar toch
Random... kan geen patroon ontdekken van stilzitten of bewegen al is het bij bewegen meer.
Wie helpt me?????
Want dit slurpt ws ook de batterij leeg!!!
Misschien iets met NFC? Dergelijke problemen heeft mijn vader bijvoorbeeld met zijn telefoon als hij NFC aan heeft staan, omdat hij een hoesje heeft met zijn pinpassen erin.

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-09 13:11
038Robijno schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 08:54:
[...]

Update is nu bij mij ook beschikbaar en aan het downloaden en installeren!

[ Voor 5% gewijzigd door RvD86 op 26-08-2021 09:13 ]

• Phusebox
038Robijno schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 08:54:
[...]

Hier ook niet trouwens, zal wel gefaseerd uitgerold worden als altijd.

• haaibaa2
patrickt35 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 23:18:
[...]

Welke watch 4 heb je?
Ik heb de gewone Watch 4. Wat nu veel beter werkt is dat de 'Tiles' nu live informatie geven. Eerst stond het aantal stappen bijvoorbeeld fixed op de stappen tile, als je er dan op klikte kreeg je pas de nieuwe waarde te zien. Nu wordt het live bijgewerkt, net als op mijn oude Watch 3.

---

Vannacht trouwens weer een slaapmeting gedaan, met batterij saver aan. Hiermee ging de watch in 9 uur tijd van 100% naar 89%. De slaap meting is goed gelukt met continue meting van bloedzuurstof (1 keer 2 minuten onder de 90%...) en snurk detectie op de telefoon, 2 minuten snurk geluiden opgenomen. Prachtig.

[ Voor 25% gewijzigd door haaibaa2 op 26-08-2021 09:30 ]

• patrickt35
Hier loopt de update ook binnen classic 46

• Michiel BBB
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-10-2024
Heb exact hetzelfde, dacht al dat het bij mijn instellingen lag.
Ik heb nog geen oplossing gevonden, heb alle melding instellingen al bekeken en aangepast, maar heeft nog niet geholpen.

Iemand een idee?
Loekster schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 08:51:
Zijn er meer mensen waarbij de watch niet vibreert als er een mail (gmail) notificatie binnen komt? Ik krijg wel het notificatie icoontje te zien, dus de notificatie komt wel door, maar geen vibratie.

Probleem heb ik alleen bij gmail. Alle andere notificaties werken prima. Heb alle settings nagekeken en die staan goed.

Op internet vind ik wel een aantal andere mensen die hetzelfde probleem hebben, maar nog geen oplossing gezien.

Heb het nog niet langs zien komen in dit topic. Werkt het bij andere mensen wel goed?

• Loekster

De update van vandaag lost het probleem in ieder geval niet op, daar had ik nog even op gehoopt, maar helaas :(

• Loekster
Michiel BBB schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 09:51:
Heb exact hetzelfde, dacht al dat het bij mijn instellingen lag.
Ik heb nog geen oplossing gevonden, heb alle melding instellingen al bekeken en aangepast, maar heeft nog niet geholpen.

Iemand een idee?

[...]
Ik heb wel ergens in een oud topic op reddit gelezen dat je het kan oplossen door Samsung Email te gebruiken, maar dat gaat mij wat te ver. Ik heb me er verder ook niet in verdiept overigens, het topic ging niet specifiek over de nieuwe GW 4 dus weet niet eens of het dit specifieke probleem oplost. Ik wil sowieso geen 2 email apps tegelijk op mijn tel gebruiken dus begin er maar niet aan.

• renzo4000

https://www.reddit.com/r/..._for_gmail_notifications/

Lijkt inderdaad een issue waar meer mensen last van hebben.

• Loekster
Maar even voor de zekerheid, Er zijn wel mensen waar het wel goed werkt? Dus die wel een vibratie notificatie krijgen op de GW4 via de standaard Gmail app? Heb dat namelijk nog niemand zien zeggen.

Misschien dat iemand waarbij het wel goed werkt dat kan aangeven, dan weet ik zeker dat het niet een algehele bug in de OS is.

Ik heb overigens een Samsung telefoon dus je zou mogen verwachten dat het koppeling met de watch top notch is

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 09:58
Zo mijn eerste smartwatch ooit zojuist besteld. De Classic 42mm met groen leren bandje. Ik ben heel benieuwd hoe ik het ga vinden. Ik lees al even mee met dit topic en zoals ik lees werken de voor mij belangrijkste functie nu allemaal goed.

• Eric van Ballegoie

Eric van Ballegoie

Reviewcoördinator
CyberJohn schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 07:43:
[...]
Waar heb je het horloge gehaald? De regio van het horloge is bepalend voor de functies die beschikbaar zijn. Niet in alle landen zijn alle functies goedgekeurd. De NLse GW3s en GW4s die ik hier heb liggen, geven de functie automatisch door. Echter heb ik ook watches met andere regio codes, hierop werkt niet alles.

Wanneer je niet het onderstaande ziet, is de kans groot dat jouw watch niet de juiste regio code heeft. (Andere indicatie kan zijn dat je bijvoorbeeld wel Samsung Pay ziet staan)

[Afbeelding]
Ik heb de 46mm Classic en het horloge komt rechtstreeks van Samsung Nederland. Samsung Pay was vooraf inderdaad wel op het horloge geïnstalleerd, maar werkt uiteraard niet omdat bijbehorende smartphone app niet (officieel) in Nederland te downloaden is. Ik ga navragen of dit een officiële NL versie is.

• Phusebox
Eric van Ballegoie schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:19:
[...]

Ik heb de 46mm Classic en het horloge komt rechtstreeks van Samsung Nederland. Samsung Pay was vooraf inderdaad wel op het horloge geïnstalleerd, maar werkt uiteraard niet omdat bijbehorende smartphone app niet (officieel) in Nederland te downloaden is. Ik ga navragen of dit een officiële NL versie is.
Heb je niet de initiële setup gehad waarbij je taal en land moest kiezen? Anders even een factory reset en dat alsnog doen.

• Jassy

Mijn vriendin heeft de bloeddrukfunctie werkend gekregen en ook gekalibreerd met een gecertificeerd bloeddruk apparaat op het ziekenhuis.

• CyberJohn
Phusebox schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:33:
[...]

Heb je niet de initiële setup gehad waarbij je taal en land moest kiezen? Anders even een factory reset en dat alsnog doen.
Helaas gaat dat niet helpen. Door alle instanties die zoiets moeten keuren, zijn de functies alleen beschikbaar op modellen die bedoeld zijn voor de markt waar de functies zijn goedgekeurd. Waarschijnlijk heeft @Eric van Ballegoie een marketing sample welke niet de Nederlandse regio heeft meegekregen.

• patrickt35
Ik gebruik veel Google maps on te navigeren. Echter wanneer ik deze opstart op mijn telefoon, gaat mijn horloge automatisch een geschreven routeplanning(actief) weergeven.
Weet iemand waar je dat kan uitschakelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberJohn
patrickt35 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:35:
Ik gebruik veel Google maps on te navigeren. Echter wanneer ik deze opstart op mijn telefoon, gaat mijn horloge automatisch een geschreven routeplanning(actief) weergeven.
Weet iemand waar je dat kan uitschakelen?
Maps openen op de GW4, op het zoek ding drukken. Vervolgens helemaal naar onder scrollen, instellingen.
Hier druk je op Automatisch Starten en dan kan je aan en uitvinken voor Auto, Lopen en Fietsen :Y

• patrickt35
CyberJohn schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:53:
[...]

Maps openen op de GW4, op het zoek ding drukken. Vervolgens helemaal naar onder scrollen, instellingen.
Hier druk je op Automatisch Starten en dan kan je aan en uitvinken voor Auto, Lopen en Fietsen :)
Thanks!!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
De classic lijkt me een mooie keuze. Helaas is daar geen stalen (oid) band voor? Buiten het sporten om lijkt me dat toch wel passend staan bij zo'n horloge.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kees030
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-07 16:36
DeBaroN schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 14:43:
De classic lijkt me een mooie keuze. Helaas is daar geen stalen (oid) band voor? Buiten het sporten om lijkt me dat toch wel passend staan bij zo'n horloge.
Niet bij Samsung, wel bij een webshop. Bij AliExpress is wat meer keus, echter duurt wat langer voor je hem hebt.

• wiz

wiz

Connecting the world

Weet iemand wat je mee krijgt geleverd wanneer je een GW4 bestelt via preorder-nu pagina? Het is me opgevallen dat je op die pagina namelijk geen keuze krijgt tussen S-M of M-L bandjes. Die keuze krijg je alleen via de zoekfunctie en dan stel uw watch samen ... Ik krijg dus morgen twee Classic 46mm horloges geleverd zonder dat ik weet wat voor bandje meekomt :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• haaibaa2
wiz schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 15:06:
Weet iemand wat je mee krijgt geleverd wanneer je een GW4 bestelt via preorder-nu pagina? Het is me opgevallen dat je op die pagina namelijk geen keuze krijgt tussen S-M of M-L bandjes. Die keuze krijg je alleen via de zoekfunctie en dan stel uw watch samen ... Ik krijg dus morgen twee Classic 46mm horloges geleverd zonder dat ik weet wat voor bandje meekomt :-)
Volgens mij krijg je bij de Watch 4 44 mm een M/L bandje en bij de Watch 4 Classic 46 ook. Bij de Watch 4 40 mm zit sowieso een S/M bandje (*die heb ik) en bij de Watch 4 classic 42 ook.

• Phusebox
haaibaa2 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 15:39:
[...]

Volgens mij krijg je bij de Watch 4 44 mm een M/L bandje en bij de Watch 4 Classic 46 ook. Bij de Watch 4 40 mm zit sowieso een S/M bandje (*die heb ik) en bij de Watch 4 classic 42 ook.
Dat is correct.

• ArjenIsM3
Loekster schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:18:
[...]

Maar even voor de zekerheid, Er zijn wel mensen waar het wel goed werkt? Dus die wel een vibratie notificatie krijgen op de GW4 via de standaard Gmail app? Heb dat namelijk nog niemand zien zeggen.

Misschien dat iemand waarbij het wel goed werkt dat kan aangeven, dan weet ik zeker dat het niet een algehele bug in de OS is.

Ik heb overigens een Samsung telefoon dus je zou mogen verwachten dat het koppeling met de watch top notch is
Heb het vanmiddag even voor je getest (na de update geïnstalleerd te hebben) en ook hier komt er geen trilling bij Gmail notificaties i.c.m. mijn SGS20+. Bugje?

• Loekster
ArjenIsM3 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 16:45:
[...]

Heb het vanmiddag even voor je getest (na de update geïnstalleerd te hebben) en ook hier komt er geen trilling bij Gmail notificaties i.c.m. mijn SGS20+. Bugje?
Dank voor het testen. Dan denk ik dat het inderdaad een globale bug is. Zal wel opgelost worden bij een van de komende updates

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-09 22:19
Is het het niet vreemd dat de officiel Samsung milanese band alleen geschikt is voor de Galaxy Watch4 44m: https://www.samsung.com/n...ch4-black-gp-tyr870saabw/

Je zou verwachten dat dit gemaakt zou zijn voor de classic. Ze gebruiken allemaal 20mm bandjes. Zou dit toch werken met de watch4 classic 46mm?

• janshuizing
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-08 22:03
11 augustus pre order bij Samsung gedaan maar nog niks binnen. Ook geen track and trace.

• Dennis035
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 21-06 12:26
janshuizing schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 18:07:
11 augustus pre order bij Samsung gedaan maar nog niks binnen. Ook geen track and trace.
Meestal stuurt Samsung haar verzendbevestiging met track and trace in de avond.

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:55
In het levertijden topic staat meer over Samsung verzenden en T&T. Die van mij staat nu op 'Verzonden'.

• BubbaNL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 19:44
Loekster schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 17:46:
[...]

Dank voor het testen. Dan denk ik dat het inderdaad een globale bug is. Zal wel opgelost worden bij een van de komende updates
Ik gebruik ook een Galaxy s205g met de gw4 classic maar krijg gewoon trilletjes bij inkomende gmails hoor.
Nog geen sw update gehad.

• Phusebox
BubbaNL schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 18:25:
[...]

Ik gebruik ook een Galaxy s205g met de gw4 classic maar krijg gewoon trilletjes bij inkomende gmails hoor.
Nog geen sw update gehad.
Hier geen trilling bij meldingen, ook geen update van de GW4.

Heb wel geluid en trillen van telefoon uitstaan. Geluid van de watch staat ook uit.

• LNBL
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 06-06 12:28
Mijn belsimpel staat ook nog op "niet op voorraad". Ben benieuwd morgen

• Havvie
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-08 12:31
LNBL schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 18:48:
Mijn belsimpel staat ook nog op "niet op voorraad". Ben benieuwd morgen
Ik ga er in ieder geval maar vanuit dat er niets geleverd wordt 🤷

• ErikLC
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-03 17:14
Ik hoor iedereen een beetje klagen over de batterijduur, maar is dat ook niet een beetje logisch? Ik kom van de Watch 1 af en als ik dan kijk naar wat 4 allemaal meer doet / kan, dan lijkt mij dat ook logischer. Alleen al de extra sensoren en alle fantastische grafische beelden. Lijkt mij energie vreten.

Ik doe nu net wel / net niet 2 dagen met een batterij. Na een aantal updates zal dat wel naar de 3 dagen gaan. Dan zitten wij volgens mij op het niveau van de 1.

• Phusebox
ErikLC schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:42:
Ik hoor iedereen een beetje klagen over de batterijduur, maar is dat ook niet een beetje logisch? Ik kom van de Watch 1 af en als ik dan kijk naar wat 4 allemaal meer doet / kan, dan lijkt mij dat ook logischer. Alleen al de extra sensoren en alle fantastische grafische beelden. Lijkt mij energie vreten.

Ik doe nu net wel / net niet 2 dagen met een batterij. Na een aantal updates zal dat wel naar de 3 dagen gaan. Dan zitten wij volgens mij op het niveau van de 1.
Ik haal met de 46mm maximaal 36 uur. En dat is met aod uit, hartslag continue en ca. 45 min activiteit per dag. Dat deed ik met de 42mm watch 1 ook en daar haalde ik ca. 48 uur.

En welke grafische beelden? Gebruik ook dezelfde watchface als op de 1 dus geen verschil daar in.

• renzo4000
@Phusebox grafisch ja en nee. De pixel density is wel enorm omhoog gegaan naar 450x450 dus dat heeft ook enige impact op de accuduur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• patrickt35
ErikLC schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:42:

Ook ik was 1 van die klagers, maar ik denk wel dat je gelijk hebt.
Wanneer je wat onnodige zaken uitzet, en wanneer je gebruik is ingeleerd, je rond de 2% gemiddeld uitkomt. Dit is inclusief het dragen tijdens de slaap.
Dus gemiddeld gaat hij dan een uurtje of 50 mee.

Niet echt verkeerd voor wat het horloge allemaal doet/kan.

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:48
Ik verwacht morgen de Galaxy Watch 4 Classic 46mm Zwart te ontvangen bij mijn neef en hiermee wil ik mijn 3 jaar oude Samsung Gear S3 Frontier 46mm smartwatch vervangen. De Gear S3 Frontier 46mm smartwatch heeft accu problemen en gaat nog maar 1 halve dag mee, waar normaal 3 dagen de norm was.

Er is veel verschil qua hardware en daar ga ik flink op vooruit, behalve op de accucapaciteit van 380mAh bij S3 Frontier naar 361mAh Watch 4 Classic 46mm.

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BubbaNL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 19:44
Phusebox schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 18:41:
[...]

Hier geen trilling bij meldingen, ook geen update van de GW4.

Heb wel geluid en trillen van telefoon uitstaan. Geluid van de watch staat ook uit.
Instellingen hier gelijk.. Apart hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
Ik zie nog geen accessoires voor de Watch 4 Classic 46mm. Ik wil net als bij mijn Gear S3 Frontier 46mm een glazen screenprotector

Komen dit er nog beschikbaar?

Ik krijg ook nog een mooie cadeautje van Samsung t.w.v. €59,- een Samsung Duo wireless oplaadstation

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
patrickt35 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 22:31:
[...]

Ook ik was 1 van die klagers, maar ik denk wel dat je gelijk hebt.
Wanneer je wat onnodige zaken uitzet, en wanneer je gebruik is ingeleerd, je rond de 2% gemiddeld uitkomt. Dit is inclusief het dragen tijdens de slaap.
Dus gemiddeld gaat hij dan een uurtje of 50 mee.

Niet echt verkeerd voor wat het horloge allemaal doet/kan.
Dat had ik ook gehoopt en lijkt toch wel een illusie. Zoals ik zei haal ik nu ongeveer 36 uur, en dan gebruik ik de ECR, bloedzuurstof of lichaamsamenstelling niet of max. 1x in die periode.

Misschien dat 40 uur haalbaar is maar 50 lijkt mij onmogelijk in mijn geval.

En om alles uit te schakelen koop je natuurlijk ook geen net nieuwe smartwatch. Dan kun je beter een hybride horloge kopen of een oude goedkopere smartwatch.

[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 27-08-2021 06:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesp_J
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 15:37
Ik vind de batterij duur op mijn classic 42 mm wel prima. Ik doe mijn horloge smorgensvroeg een keer om en leg hem dan savonds als ik ga slapen weer aan de lader. En dan zit ik op zo'n 50% na 15 uur gebruik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AyBGdNpXIadcHWIbIuREVmSNJ4c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ia5h6OTtUWmtZabXNup3lmAf.jpg?f=fotoalbum_large

Plaatje hierboven is met AOD uit, Hartslag om de 10 minuten en verder alle andere continue metingen uit. Ik had die dag maar weinig "gespeeld" met het horloge en geen training sessie gedaan dus die 50% is een beetje mijn bassisverbruik. Maar ik heb dus nog genoeg over per dag om wat meer met het horloge te spelen. En ook genoeg over om als ik wil ook nog af en toe een keertje een sleep tracking te doen. Dat heb ik dan ook al eens gedaan maar doen moet ik hem smorgens wel opladen voordat ik hem om doe want dan houd hij het zeker geen dag meer vol.

[ Voor 16% gewijzigd door Jesp_J op 27-08-2021 07:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• renzo4000
Van der Berg schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 00:30:
Ik zie nog geen accessoires voor de Watch 4 Classic 46mm. Ik wil net als bij mijn Gear S3 Frontier 46mm een glazen screenprotector

Komen dit er nog beschikbaar?

Ik krijg ook nog een mooie cadeautje van Samsung t.w.v. €59,- een Samsung Duo wireless oplaadstation
Die zijn er al wel hoor, kijk maar eens op amazon. Er zijn al verschillende screen protectors, body shields, horloge banden(ook de gapless varianten) te vinden daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Is het jullie al gelukt om de TTS Engine op Nederlands te zetten? Zowel Google Spraak als Samsung Invoer vertikken het om in het Nederlands ingesteld te worden. Bij Samsung heb ik als enige actieve taal Nederlands aan staan maar toch is hij alleen in het Engels beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
renzo4000 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 07:10:
[...]

Die zijn er al wel hoor, kijk maar eens op amazon. Er zijn al verschillende screen protectors, body shields, horloge banden(ook de gapless varianten) te vinden daar.
Ik zie een mooie metalen van Spigen. Ik ben fan van hun telefoonhoesjes. Is metaal het meest ventilerende bandje om te dragen? Voor wandelen en dagelijks gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
jwakie schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 09:57:
[...]

Ik zie een mooie metalen van Spigen. Ik ben fan van hun telefoonhoesjes. Is metaal het meest ventilerende bandje om te dragen? Voor wandelen en dagelijks gebruik.
Ik heb ook wel eens metalen bandjes gehad voor mijn gear S3, maar ik kom toch altijd weer terug bij de lederen bandjes. Enerzijds omdat ik dat wat " sjieker' vind staan, anderzijds omdat het prettiger zit en in mijn geval ook niet zo zweet. Daarnaast had ik toch wel eens dat er wat haartjes tussen de metalen schakels kwamen wat niet altijd fijn voelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renzo4000
Nou daar gaan we hoor! Netjes conform pre-order afspraak zojuist afgeleverd door Coolblue (op de fiets ;)). Eerste indrukken is dat ie er netjes uitziet. Ik heb er meteen een glass screenprotector opgeplakt en die perfect zit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/setZcmHilR8FyPorw-UFljlTg9E=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Wu7pYBGybLOVgeMCoPYUiGIE.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
renzo4000 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:01:
Nou daar gaan we hoor! Netjes conform pre-order afspraak zojuist afgeleverd door Coolblue (op de fiets ;)). Eerste indrukken is dat ie er netjes uitziet. Ik heb er meteen een glass screenprotector opgeplakt en die perfect zit.

[Afbeelding]
Die glazen screenprotector ook via Coolblue? Ik ga dat ook erop laten zetten voor mijn Galaxy Watch 4 Classic 46mm.

Mooie kleur, ik twijfelde enorm maar heb uiteindelijk de zwarte variant besteld in de kleur van mijn Galaxy S20 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Heb op mijn Watch 1 nooit een protector gehad en na 3 jaar krasvrij. Bij een non-classic zou ik dat wel doen omdat die geen bezel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
Phusebox schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:08:
Heb op mijn Watch 1 nooit een protector gehad en na 3 jaar krasvrij. Bij een non-classic zou ik dat wel doen omdat die geen bezel heeft.
Is toch een stukje zekerheid. Bij mijn Gear S3 Frontier 46mm smartwatch had ik ook vanaf dag 1 een screenprotector van glas en zit er nog steeds op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Klopt ik had ook nooit een screenprotector. In de meeste gevallen zal het goed gaan met het DX glas maar ik heb op mijn S3 toch een lelijke diepe kras (geen idee hoe die erop gekomen is). Een screenprotectortje kost niks en zit er perfect op, als je het niet zou weten zie je het niet.

Ik heb overigens deze erop zitten: https://www.amazon.nl/gp/...tle_o01_s00?ie=UTF8&psc=1

Er zitten er dus 4 in een doosje, dus zodra er een krasje op zit gooi er weer een nieuwe op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjenIsM3
Phusebox schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:08:
Die extra bescherming d.m.v. de bezel is voor mij ook een van de redenen om voor de classic te gaan. Bij de non-classic zou ik toch bang zijn om het scherm te slopen. De bezel van mijn Gear S3 zat op den duur onder de krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ArjenIsM3 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:17:
[...]

Die extra bescherming d.m.v. de bezel is voor mij ook een van de redenen om voor de classic te gaan. Bij de non-classic zou ik toch bang zijn om het scherm te slopen. De bezel van mijn Gear S3 zat op den duur onder de krassen.
Hmm mijn GW1 was krasvrij na 3 jaar. Toch al diverse keren mee tegen een muur of metalen voorwerp aangelopen per ongeluk, of een tennisracket tegenaan gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
renzo4000 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:11:
Klopt ik had ook nooit een screenprotector. In de meeste gevallen zal het goed gaan met het DX glas maar ik heb op mijn S3 toch een lelijke diepe kras (geen idee hoe die erop gekomen is). Een screenprotectortje kost niks en zit er perfect op, als je het niet zou weten zie je het niet.

Ik heb overigens deze erop zitten: https://www.amazon.nl/gp/...tle_o01_s00?ie=UTF8&psc=1

Er zitten er dus 4 in een doosje, dus zodra er een krasje op zit gooi er weer een nieuwe op.
Ik zie dat altijd, op telefoons ook, en dat randje gaat me storen op den duur. Persoonlijke voorkeur. Je zult zien dat ik nu binnen de kortste keren een kras heb door dit te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
jwakie schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 09:57:
[...]

Heb je een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Vraagje over de GW4 Classic Silver ... Op de foto lijkt alleen de bezel enigszins te glanzen en lijkt de case een stuk matter ... In de Mediamarkt echter leek het alsof zowel de bezel als de case hetzelfde materiaal zijn en bovendien enorm glanzend. Kan iemand me dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wielhelm
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 22:55

wielhelm

80/86 ST bladebladed

wiz schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 12:37:
Vraagje over de GW4 Classic Silver ... Op de foto lijkt alleen de bezel enigszins te glanzen en lijkt de case een stuk matter ... In de Mediamarkt echter leek het alsof zowel de bezel als de case hetzelfde materiaal zijn en bovendien enorm glanzend. Kan iemand me dit bevestigen?
de 42 of de 46 mm versie? Want volgens mij verschillen deze twee.
Bij de 42mm versie glanst de casing juist meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Zo te zien geen gebogen aansluiting bij het horloge. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
patrickt35 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 12:43:
[...]

Zo te zien geen gebogen aansluiting bij het horloge. Helaas.
https://www.amazon.nl/Spi...060882&sr=8-12&th=1&psc=1

En deze? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

wielhelm schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 12:42:
[...]

de 42 of de 46 mm versie? Want volgens mij verschillen deze twee.
Bij de 42mm versie is glanst de casing juist meer.
Mediamarkt had alleen de 42mm .. Ik ben geinteresseerd in de 46mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Pff Samsung en hun inruil. Oude watch opgestuurd, volgens Samsung hoefde ik alleen de watch zonder bandje of oplader, op te sturen. Nu krijg ik dus niks terug omdat het niet compleet is. Blijkbaar is het bandje en de oplader meer waard dan het horloge 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton56
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 12-09 16:09
Kreeg je de oude watch teruggestuurd ?
Ik heb ook mijn oude watch opgestuurd met bandje maar zonder oplader maar nog niets gehoord. 🤞

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
@patrickt35 de "gapless" bandjes voor de GW4 komen vanzelf meer en meer, ik verwacht de komende twee weken echt wel dat er veel meer keuze gaat zijn, zeker bij de bekendere producten. Ze zijn er overigens al wel te vinden mondjesmaat, zoals deze:

https://www.amazon.nl/Vev...nds&qid=1630064187&sr=8-8

@wiz bij mijn GW4C 46mm silver is de casing matkleurig (glimt heel iets) en de bezel is iets minder mat en glimt ook iets meer. De ribbels aan de zijkant van de draairing glimt nog harder:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7F46J2MxzTGkERGhWgHwj9sbQXw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/JIBix7FSEHpikdYEFlVOPsn7.png?f=user_large

yes i know, ik ben een baardaap met al die haren op mijn arm :P

[ Voor 3% gewijzigd door renzo4000 op 27-08-2021 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anton56 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 13:36:
Kreeg je de oude watch teruggestuurd ?
Ik heb ook mijn oude watch opgestuurd met bandje maar zonder oplader maar nog niets gehoord. 🤞
Voor 25 euro kun je de oude terugkrijgen... oplader en bandje kan ik nog wel nasturen als het moet maar ja je kunt die louche firma (L8P) niet bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
wiz schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 13:16:
[...]

Mediamarkt had alleen de 42mm .. Ik ben geinteresseerd in de 46mm
Je kan makkelijk online bestellen heb ik ook gedaan

Pagina: 1 ... 4 ... 30 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [Samsung Galaxy Watch 4 Classic] Levertijden & Prijzen