Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:40
KaiZas schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 15:29:
[...]

Ik heb gewoon de Google Play store geopend en dan via spraakbesturing "google pay" gezegd. De app kwam meteen naarboven. Misschien BE only?
Google pay werkt in België inderdaad op Wear OS.
Helaas in Nederland nog niet. ABN-AMRO werkt in ieder geval al wel met Google Pay.
De app is niet fysiek op de telefoon te downloaden, maar wordt vanuit de ABN app zelf ondersteunt.
Dat het nog niet op mijn watch te activeren is, vind ik niet een groot probleem, want via de telefoon werkt razendsnel en foutloos.

[ Voor 4% gewijzigd door patrickt35 op 20-08-2021 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:40
MazeWing schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 16:00:
[...]

Een pentium 4 heeft een hogere kloksnelheid dan veel nieuwere cpu’s….

Kloksnelheid zegt nauwelijks meer iets. De nieuwe soc in de watch 4 is stukken krachtiger en tot veel meer in staat. Zeker in de toekomst kan dit echt wel voordelen hebben. Ik durf zelfs te stellen dat de watch 4 qua hardware 1 van de grootste stappen in 4+ jaar is geweest op non-Apple smartwatch gebied.

Ook zouden de sensoren stukken beter en betrouwbaarder moeten zijn. Iets waar je uiteindelijk iedere dag de voordelen van merkt.

Qua accu lijkt het erop dat men genoegen neemt met heel de dag door komen (met always in display) en alle uurtjes extra mooi meegenomen zijn. Dit zien we ook bij andere merken.
Goed punt inderdaad.. daar had ik helemaal nog niet aan gedacht.
Ik dacht gewoon 'specs naast elkaar en gaan.. maar het aantal nm waarop de CPU is gemaakt staat er natuurlijk niet bij. Maar een valide punt wel.
MazeWing schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 16:00:
[...]
[..]
Qua accu lijkt het erop dat men genoegen neemt met heel de dag door komen (met always in display) en alle uurtjes extra mooi meegenomen zijn. Dit zien we ook bij andere merken.
Dat is wel echt jammer, wel begrijpelijk maar jammer.

*sowieso

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonJunior
  • Laatst online: 22:40
renzo4000 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 16:02:
[...]

[..]
Maar ik denk dat voor jou de S2 dan gewon nog prima is en je de GW4 gewoon moeten laten gaan. Wellicht dat de GW5 wel interessant gaat zijn voor je.
Wellicht is dat dan wel de conclusie voor mij uit dit topic.. dat kan ook. Kijken we nog even aan hoe lang de S2 het gaat volhouden ;)

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ccave1975
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-02-2022
patrickt35 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 16:10:
[...]

Google pay werkt in België inderdaad op Wear OS.
Helaas in Nederland nog niet. ABN-AMRO werkt in ieder geval al wel met Google Pay.
De app is niet fysiek op de telefoon te downloaden, maar wordt vanuit de ABN app zelf ondersteunt.
Dat het nog niet op mijn watch te activeren is, vind ik niet een groot probleem, want via de telefoon werkt razendsnel en foutloos.
Waarom krijg je het op de watch nog niet geactiveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiZas
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-08 09:24
ccave1975 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 16:48:
[...]

Waarom krijg je het op de watch nog niet geactiveerd?
Het wordt niet weergegeven in de Play store en het staat niet vooraf geïnstalleerd op de watch. En sideloaden is voor zover ik weet geen optie.

(Werkt in België dus wel gewoon.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ccave1975
  • Laatst online: 23-02-2022
Erg raar, ook in Duitsland gewoon mogelijk.
Misschien de regio wijzigen op de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
ccave1975 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 17:18:
Erg raar, ook in Duitsland gewoon mogelijk.
Misschien de regio wijzigen op de telefoon?
Ik kan mij er niet zo druk om maken. Op mijn telefoon werkt het prima. Ik draag mijn horloge links, dus voor mijn gevoel moet ik om met mijn horloge te betalen bij de meeste betaalautomaten een rare houding aannemen met mijn arm.
Ik vind het prima zo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjan P
  • Laatst online: 11-09 00:12
wielhelm schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 14:24:
Iemand een idee welke maat bandje je krijgt bij de watch 4 classic 42mm?
Ik bedoel dus de lengte van het bandje M/L of S/M
Bij samsung zelf kon je dit kiezen en stond het standaard op S/M, bij andere shops is het óf niet te vinden en bij Coolblue inderdaad S/M. Ben zelf benieuwd hoe de M/L past, want volgens de specs bij Samsung is deze voor een pols tot een diameter waar ik overheen ga.. (ben de getalllen even kwijt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foekebooij
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:09
Weet iemand of hij ook stappen telt als het horloge geen contact maakt met de huid?

Op mijn werk mag ik geen horloge om, maar wil graag we mijn stappen bijhouden (ook ivm asr cash back).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedgy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:15
@foekebooij vgm niet, kan je dan niet beter je stappen tellen via je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
Arjan P schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 17:30:
[...]

Bij samsung zelf kon je dit kiezen en stond het standaard op S/M, bij andere shops is het óf niet te vinden en bij Coolblue inderdaad S/M. Ben zelf benieuwd hoe de M/L past, want volgens de specs bij Samsung is deze voor een pols tot een diameter waar ik overheen ga.. (ben de getalllen even kwijt).
Ehm kiezen? ik had niks te kiezen bij Samsung.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• men-noemt-m-o
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 06-08 00:01
Phusebox schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 19:34:
[...]

Het is nu wat meer verborgen dan een paar dagen terug lijkt wel maar je hebt een ontwerp studio waarbij je zelf je horloge en bandje kan uitkiezen. Je kan volgens mij ook geen bandje kiezen waardoor het horloge 40 euro goedkoper is.

https://www.samsung.com/nl/watches/watchstudio/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
men-noemt-m-o schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 19:53:
[...]

Het is nu wat meer verborgen dan een paar dagen terug lijkt wel maar je hebt een ontwerp studio waarbij je zelf je horloge en bandje kan uitkiezen. Je kan volgens mij ook geen bandje kiezen waardoor het horloge 40 euro goedkoper is.

https://www.samsung.com/nl/watches/watchstudio/
Hmm ok, vaag. Dat staat echt nergens vermeld. Als je standaard s/m krijgt heb ik een probleem. Ik dacht dat het net als bij mijn vorige watch was dat je gewoon 2 maten erbij krijgt.

Logisch ook dat je bij de 46 mm dan het kleinste bandje krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jwakie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-08 14:28
Wendyet schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 14:40:
[...]

Als het goed is S/M. Staat bij dat het bandje wordt aanbevolen voor polsomtrek 15 tot 17 cm.
Potver, mijn pols is 18cm. Belsimpel heeft hem al op de post gedaan }:|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• foekebooij
  • Registratie: Augustus 2009
jwakie schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 20:01:
[...]

Potver, mijn pols is 18cm. Belsimpel heeft hem al op de post gedaan }:|
Volgens de site van Samsung gaat de S/M tot 19 cm omtrek, dus hopelijk past hij perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan P
Phusebox schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 19:34:
[...]
Misschien was het omdat ik een leren bandje wilde, maar ik kon kiezen. Je kon ook het bandje helemaal achterwege laten. Dit was idd via de 'ontwerpstudio' van Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Arjan P schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 20:07:
[...]

Misschien was het omdat ik een leren bandje wilde, maar ik kon kiezen. Je kon ook het bandje helemaal achterwege laten. Dit was idd via de 'ontwerpstudio' van Samsung.
Ik ben gewoon via de homepage naar de watch gegaan. Daar wordt nergens gerept over keuzes aan bandjes of een design studio.

Maar weer terugsturen dan en opnieuw bestellen.

Hmm Samsung zegt zelf bij de bandjes dat S/M voor de kleine watches is en M/L voor de grote. Dus ik ga er vanuit dat ik een M/L krijg.

Helaas zijn de bandjes ook nauwelijks op voorraad. Ach ja ik zie het wel en anders wordt het dus inderdaad terugsturen.

[ Voor 21% gewijzigd door Phusebox op 20-08-2021 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan P
Ik zie nu dat de leather strap M/L op 'binnenkort verkrijgbaar' staat - en alleen zichtbaar via de design studio. Hier kom je via topmenu 'Mobiel > Watches'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
foekebooij schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 20:04:
[...]

Volgens de site van Samsung gaat de S/M tot 19 cm omtrek, dus hopelijk past hij perfect.
Dit geeft hoop :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hedgy
Ik heb het bandje wat er gewoon bij geleverd wordt (dus zonder design studio). Er staat M/L op. Dit is de 44mm versie van de galaxy watch. Hij is echt heel groot, met mijn 15.5cm arm kan ik 'm nog wel aan op 't laatste gaatje. Maar heb gelukkig ook het bandje van Amazon binnen gekregen vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:48
Yesss, morgen word mijn Galaxy Watch 4 bezorgd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
  • Laatst online: 12-09 13:11
Iemand toevallig al contact gehad met Samsung over de niet aanwezige duo lader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
RvD86 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 23:14:
Iemand toevallig al contact gehad met Samsung over de niet aanwezige duo lader?
Dat had ik vandaag willen doen, maar vergeten.
Morgen even proberen.

Voor nu ga ik de slaap functie uitproberen. 🤣🤣

[ Voor 9% gewijzigd door patrickt35 op 20-08-2021 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woutjjee
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 21-08-2021
Hey! Ik heb mijn Watch 4 44mm toevallig al binnen gekregen samen met de duolader gisteren. Echter bij het installeren via Galaxy Wearables, stopt hij elke keer op 45% en verliest hij verbinding. Heeft iemand anders hier ook last van, of installeert hij bij jullie wel? Bij voorbaat dank. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-09 22:19
Woutjjee schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 00:47:
Hey! Ik heb mijn Watch 4 44mm toevallig al binnen gekregen samen met de duolader gisteren. Echter bij het installeren via Galaxy Wearables, stopt hij elke keer op 45% en verliest hij verbinding. Heeft iemand anders hier ook last van, of installeert hij bij jullie wel? Bij voorbaat dank. :)
Gebeurt standaard, al jaren...
Zet je wifi op je telefoon even uit en gebruik mobiele date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woutjjee
blue13x schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 01:09:
[...]

Gebeurt standaard, al jaren...
Zet je wifi op je telefoon even uit en gebruik mobiele date.
Heeft helaas niks geholpen.🤔
Zal je zien dat hij nou al bugs heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Woutjjee schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 01:22:
[...]

Heeft helaas niks geholpen.🤔
Zal je zien dat hij nou al bugs heeft.
Stop het hele proces en begin op nieuw, maar met je telefoon met mobiele data. Dit gebeurde altijd met alle watches bij de setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
blue13x schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 01:52:
[...]

Stop het hele proces en begin op nieuw, maar met je telefoon met mobiele data. Dit gebeurde altijd met alle watches bij de setup.
Klinkklare onzin. Ik heb al vaak genoeg diverse Samsung watches geïnstalleerd, en heb dit probleem nog nooit gehad.
Ook vanmorgen met de watch 4 gewoon een goede vlotte installatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan P
Lijkt me van belang om te vermelden om welke smartphone het gaat. Zal vast vlekkeloos werken met een Samsug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smartphonetips
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 26-05 21:37
Heeft er iemand al kunnen vaststellen of BP en EKG al dan niet werkt op een niet-galaxy smartphone? XDA zou een APK hebben om het ook op andere smartphones draaiende te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woutjjee
Arjan P schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 04:38:
[...]

Lijkt me van belang om te vermelden om welke smartphone het gaat. Zal vast vlekkeloos werken met een Samsug...
De samsung galaxy s10. Zou toch wel moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Smartphonetips schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 09:05:
Heeft er iemand al kunnen vaststellen of BP en EKG al dan niet werkt op een niet-galaxy smartphone? XDA zou een APK hebben om het ook op andere smartphones draaiende te krijgen.
Om bloeddruk te meten moet je je horloge eerst kalibreren. Hiervoor word er een in-app geïnstalleerd(Samsung health monitor app).
En dit is op een niet Samsung telefoon niet mogelijk. Wanneer het horloge eenmaal is gekalibreerd, kan je gewoon alle metingen doen zonder telefoon in de buurt.
Het gaat dus puur om de kalibratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Is dit je eerst smartwatch van Samsung?
Zo nee, verwijder dan eerst alle gegevens en de cache van Galaxy Wearable

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veld-NL
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 18:37
Heeft er iemand de stap durven wagen om een gw4 LTE versie uit duitsland te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Veld-NL schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 10:00:
Heeft er iemand de stap durven wagen om een gw4 LTE versie uit duitsland te bestellen?
Gezien er nog geen provider in Nederland is die LTE op een smartwatch ondersteunt, heb ik het niet gedaan. Ook het feit dat wanneer het wel wordt ondersteunt het een extra abonnement betreft gaat worden, vond ik een no go.
Mijzelf kennende ga ik daar over een jaar spijt van krijgen. 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigDay
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 05-09-2024
patrickt35 schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 09:30:
[...]

Om bloeddruk te meten moet je je horloge eerst kalibreren. Hiervoor word er een in-app geïnstalleerd(Samsung health monitor app).
En dit is op een niet Samsung telefoon niet mogelijk. Wanneer het horloge eenmaal is gekalibreerd, kan je gewoon alle metingen doen zonder telefoon in de buurt.
Het gaat dus puur om de kalibratie.
Mijn oude backup telefoon is toevallig wel een Samsung (S7). Kan ik denk je de kalibratie doen op de S7 en vervolgens de watch weer linken met mijn huidige telefoon (Sony) en alsnog die samsung-only functies gebruiken? Dat zou een mooie uitkomst wezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• patrickt35
BigDay schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 10:31:
[...]

Mijn oude backup telefoon is toevallig wel een Samsung (S7). Kan ik denk je de kalibratie doen op de S7 en vervolgens de watch weer linken met mijn huidige telefoon (Sony) en alsnog die samsung-only functies gebruiken? Dat zou een mooie uitkomst wezen.
Ik denk alleen niet dat de gegevens van de metingen dan worden opgeslagen in Samsung health. Met nadruk op "denk" omdat ik het niet kan uitproberen.
Voer zover ik in de instellingen kan zien, kan je je watch wel koppelen aan 2 telefoons.
Dat zou wel ideaal zijn omdat je maandelijks moet kalibreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Na gisteren eerst een dag te hebben gespeeld, gisterenavond mijn horloge volledig opgeladen. Hierna mijn horloge aangedaan om te gaan slapen. Gemiddeld batterijverbruik is 3,5% per uur. (Deed mijn Frontier beter)
Nu word continue je hartslag, zuurstof gehalte en stress gemeten. Bij mijn Frontier kon ik de hartslag meting veranderen naar 1x in de 10 minuten of volledig uit. Deze optie mis ik op de watch 4. Of kijk ik er over heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigDay
patrickt35 schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 10:33:
[...]

Ik denk alleen niet dat de gegevens van de metingen dan worden opgeslagen in Samsung health. Met nadruk op "denk" omdat ik het niet kan uitproberen.
Voer zover ik in de instellingen kan zien, kan je je watch wel koppelen aan 2 telefoons.
Dat zou wel ideaal zijn omdat je maandelijks moet kalibreren.
Ok. Voor mij niet de oplossing om maandelijks mijn backup telefoon erbij te moeten pakken. Misschien dat die Samsung health app op xda forums wat wordt. Overigens is het voor mij niet nodig allemaal, ik gebruik McDonald's app veel meer dan dat ik een fitness app gebruik hahahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigDay
Dit wordt mijn eerste smartwatch, welke music streaming apps werken allemaal erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BubbaNL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 19:44
Toch gister besteld bij Samsung en vandaag binnen gekregen. Helaas dus niet de charger erbij, maar kon me ermee wel registreren voor de actie dus dat gedaan. Even duimen dat dat goed gaat omdat samsung zelf niet in de lijst stond, maar verzoek is wel in behandeling genomen.

Verder zover gespeeld hebbende mooie doorontwikkeling op de s3 die ik had, alleen nu nog weer een watchface zoeken, de standaard faces zijn nou niet heel denderend, iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• men-noemt-m-o
BigDay schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 11:50:
Dit wordt mijn eerste smartwatch, welke music streaming apps werken allemaal erop?
Misschien dat er later nog meer komen maar ik zag Shazam, Spotify en volgens mij een lokale muziekspeler in een review op YouTube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
men-noemt-m-o schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 11:58:
[...]

Misschien dat er later nog meer komen maar ik zag Shazam, Spotify en volgens mij een lokale muziekspeler in een review op YouTube.
Lijkt me dat YouTube music ook zal werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smartphonetips
BigDay schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 10:31:
[...]

Bij de Galaxy watch 3 was het alleszins niet mogelijk om met een 2de telefoon te verbinden, dus ik vrees dat dit nu ook geen uitkomst zal bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
BubbaNL schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 11:57:
Toch gister besteld bij Samsung en vandaag binnen gekregen. Helaas dus niet de charger erbij, maar kon me ermee wel registreren voor de actie dus dat gedaan. Even duimen dat dat goed gaat omdat samsung zelf niet in de lijst stond, maar verzoek is wel in behandeling genomen.

Verder zover gespeeld hebbende mooie doorontwikkeling op de s3 die ik had, alleen nu nog weer een watchface zoeken, de standaard faces zijn nou niet heel denderend, iemand nog tips?
Hmm zou het dan al op zijn die actie dat er geen laders bij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• men-noemt-m-o
jwakie schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 12:02:
[...]

Lijkt me dat YouTube music ook zal werken.
YouTube: Galaxy Watch 4 Review - What NOBODY Tells You!

Rond 4:00 laat hij het zien, YouTube music staat er blijkbaar nog niet tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
men-noemt-m-o schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 12:34:
[...]

YouTube: Galaxy Watch 4 Review - What NOBODY Tells You!

Rond 4:00 laat hij het zien, YouTube music staat er blijkbaar nog niet tussen.
Klopt. Nog niet te downloaden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Hier ook de 4 Classic 46mm binnen. Eerste indrukken heel positief, met name de fysieke dial is heel erg fijn. Ik ben alleen de dial van de Apple Watch gewend en dan is dit wel een stuk accurater en fijner.

Bandje is voor mij te groot dus ik ga snel een ander bandje fixen. Sowieso houd ik niet van die siliconen straps dus zal wel een metalen band worden :)

Moet nog wel m'n weg vinden qua WearOS. Heb me rot gezocht om Spotify erop te krijgen maar schijnbaar moet dat via de watch zelf en kan dat niet via m'n telefoon? Afijn, we komen er wel.

Ook gekocht bij Samsung btw, geen lader meegeleverd vanuit de promotie. Probeer hem nu aan te melden maar je kan Samsung inderdaad niet kiezen als webshop. Heb de vraag uitgezet bij de customer service.

Edit: CS van Samsung is snel zeg ;) Als je bij Samsung hebt besteld en de charger staat wel bij de bevestiging maar is niet geleverd dan wordt hij nageleverd. Ze hebben er gewoon niet genoeg op voorraad. Je hoeft de watch dan dus niet aan te melden voor de actie.

[ Voor 29% gewijzigd door London op 21-08-2021 12:44 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:05
London schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 12:39:
Hier ook de 4 Classic 46mm binnen. Eerste indrukken heel positief, met name de fysieke dial is heel erg fijn. Ik ben alleen de dial van de Apple Watch gewend en dan is dit wel een stuk accurater en fijner.

Bandje is voor mij te groot dus ik ga snel een ander bandje fixen. Sowieso houd ik niet van die siliconen straps dus zal wel een metalen band worden :)

Moet nog wel m'n weg vinden qua WearOS. Heb me rot gezocht om Spotify erop te krijgen maar schijnbaar moet dat via de watch zelf en kan dat niet via m'n telefoon? Afijn, we komen er wel.

Ook gekocht bij Samsung btw, geen lader meegeleverd vanuit de promotie. Probeer hem nu aan te melden maar je kan Samsung inderdaad niet kiezen als webshop. Heb de vraag uitgezet bij de customer service.

Edit: CS van Samsung is snel zeg ;) Als je bij Samsung hebt besteld en de charger staat wel bij de bevestiging maar is niet geleverd dan wordt hij nageleverd. Ze hebben er gewoon niet genoeg op voorraad. Je hoeft de watch dan dus niet aan te melden voor de actie.
Oh, goed om te weten, nu hoef ik dus geen contact op te nemen met Samsung, 't komt vanzelf wel goed dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
  • Laatst online: 12-09 13:11
Is er nu alleen een Google playstore en geen Galaxy store?

Zou graag de Samsung internet browser erop hebben.
Deze zit op de watch actieve 2 wel.

Zie ik iets over het hoofd of is het nu gewoon de Play store ipv de Galaxy store?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
Zie ik het nou verkeerd of zijn er veel minder wijzerplaten om te downloaden ?

Ja mooie klok, nu hopen dat Google Pay snel gaat werken met ING bank ;)

[ Voor 255% gewijzigd door Albert020 op 21-08-2021 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton56
  • Registratie: Oktober 2017
In de play store is nu een sectie wear os en daarin weer een sectie met faces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Watch faces, ach als er maar 1 fatsoenlijke is. Heb nu al 3 jaar dezelfde op mijn Watch (1). Diverse andere geprobeerd maar kom altijd terug op dezelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:12

knakworst

Get more sats!

London schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 12:39:

Bedankt voor het uitzoeken, scheelt mij weer navragen (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
Iemand een idee hoe je de keuze voor linker of rechter pols kunt wijzigen? Zonder de watch te moeten resetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hedgy
De kwantiteit van wijzerplaten vond ik ook tegen vallen. De play store vind ik daarin slechter dan de galaxy store met tizen. Ik mis een beetje een endless scroll aan watch faces. En en nadeel aan de Google play watch faces voor mij is dat de step counter aan Google fit is gekoppeld, nu werkt dat prima als je ook Google fit hebt geïnstalleerd maar het is wel weer een app extra die ik anders niet gebruikt. Gelukkig zijn er hele leuke Samsung watch faces en zijn die ook customizable, hopelijk in de toekomst nog meer! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
@Hedgy en met de apps Watchmaker en Pujie? Ik kan dat nog niet testen...pas over een week :)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 17:37
renzo4000 schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 19:37:
@Hedgy en met de apps Watchmaker en Pujie? Ik kan dat nog niet testen...pas over een week :)
Heb hem hier ook, beide apps werken. Dus dat is inderdaad ook een optie als je niet zo snel een kant-en-klare kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedgy
renzo4000 schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 19:37:
Die heb ik toevallig ook getest, best een leuke watch maker, maar niet gratis (ook niet duur) en (nog) geen Samsung dingen die je kan toevoegen.
Heb daarin 2 leuke watches gemaakt maar vind de editor nog net niet goed genoeg om ze perfect te maken. Zo vind ik het bijvoorbeeld jammer dat je geen animaties kan toevoegen, ik wil bijv een animatie hebben als hij van always on modus wakker wordt, dat er nieuwe elementen met animatie erin geschoven worden. Dit doet hij met bepaalde widgets wel maar ik wil het bijvoorbeeld met een specifiek plaatje/custom element.
Ook vind ik dat als ik van een andere watch face naar deze switch hij soms lang bezig is met laden, soms laad hij pas als ik weg swipe en weer terug swipe.
Ook werkte de "24 hour clock" optie niet bij mij, heb hierin een workaround gevonden door het via een custom text element te doen. Maar dan ben je dus wel met de geavanceerde opties bezig. :)

Ik denk dat ik te veel zelf wil kunnen tweaken / te veel unieke dingen wil als ik zelf een watch face mag bedenken :) ik heb ook Samsungs watch face studio uitgeprobeerd, vond 't jammer dat dat niet op Linux geïnstalleerd kon worden, maar ach, uitgeprobeerd op windows en ik had nog minder opties dan bij Pujie... Misschien dat ik binnenkort ff Android studio installeer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
ABN amro ondersteunt nu Google pay...werkt dat ook met de watch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:48
Abn Amro Google Pay via watch gaat niet werken zolang Google het niet vrijgeeft.
Voor de launch van wear os 3, zijn er landen bijgekomen, waaronder wel België.

Bron:
Puntje 3
https://www.blog.google/products/wear-os/galaxy-watch4
Easy contactless payment from your wrist has always been a part of Wear OS. We’re now expanding support for Google Pay to 16 new countries including Belgium, Brazil, Chile, Croatia, Czech Republic, Denmark, Finland, Hong Kong, Ireland, New Zealand, Norway, Slovakia, Sweden, Taiwan, Ukraine and United Arab Emirates, with more to come.

[ Voor 64% gewijzigd door Hakki op 21-08-2021 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik heb wel mijn N26 kaart kunnen toevoegen voor contactloos betalen in Google Pay, werkt het dan op mijn Watch4 straks ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Phusebox schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 22:30:
Ik heb wel mijn N26 kaart kunnen toevoegen voor contactloos betalen in Google Pay, werkt het dan op mijn Watch4 straks ook?
Zie antwoord van @Hakki . De watch 4 ondersteunt nog geen Google Pay in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
patrickt35 schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 22:41:
[...]

Zie antwoord van @Hakki . De watch 4 ondersteunt nog geen Google Pay in Nederland.
Is het niet mogelijk hem dan op een ander land in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
patrickt35 schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 11:23:
Na gisteren eerst een dag te hebben gespeeld, gisterenavond mijn horloge volledig opgeladen. Hierna mijn horloge aangedaan om te gaan slapen. Gemiddeld batterijverbruik is 3,5% per uur. (Deed mijn Frontier beter)
Nu word continue je hartslag, zuurstof gehalte en stress gemeten. Bij mijn Frontier kon ik de hartslag meting veranderen naar 1x in de 10 minuten of volledig uit. Deze optie mis ik op de watch 4. Of kijk ik er over heen?
Gevonden.
Deze instelling kan je dus niet meer maken in hartslag zelf, maar in de Samsung Health app op je horloge.
Samsung Health/ Instellingen/ Meten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrick56
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-05 19:15
K ben benieuwd of je met de galaxy 4, ofline kaarten van googlemaps kan overzetten op de horloge, zodat je de gsm kan thuis laten? Op de galaxy 3 werkt dat met here wego zonder gsm ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
patrick56 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 11:53:
K ben benieuwd of je met de galaxy 4, ofline kaarten van googlemaps kan overzetten op de horloge, zodat je de gsm kan thuis laten? Op de galaxy 3 werkt dat met here wego zonder gsm ...
Ik meen ergens gezien te hebben dat je überhaupt niet kunt navigeren zonder gsm. Een route starten moet dus altijd op je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
Ik vind de meegeleverde s/m strap te kort voor een pols van 19 cm. Beetje jammer.
Ik zie bij de online verkopers geen maten staan. Iemand een verkooppunt tip voor een M/L strap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
jwakie schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 12:23:
Ik vind de meegeleverde s/m strap te kort voor een pols van 19 cm. Beetje jammer.
Ik zie bij de online verkopers geen maten staan. Iemand een verkooppunt tip voor een M/L strap?
Bij de 46mm hoort toch de M/L te zitten neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:55
Ik wil de 40mm en heb zelf 18-18.5cm.
Hou je dan met 19cm helemaal geen gaatjes meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
marcelmg2 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 12:32:
[...]

Heb zelf 18.5-19cm en de 40mm uitvoering, hou 4 gaatjes over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
Phusebox schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 12:29:
[...]

Bij de 46mm hoort toch de M/L te zitten neem ik aan?
Ik heb de classic 42mm. De grootte van de klok vind ik prima, alleen de strap niet.
marcelmg2 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 12:32:
[...]

Ik houd 2 gaatjes over maar dan houd je weinig ruimte over voor die ringen om er overheen te schuiven. Dit raakt dus steeds los bij mij.

Ik ben nu dus opzoek naar een iets groter bandje.

[ Voor 4% gewijzigd door jwakie op 22-08-2021 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:35
Bij de vorige Galaxy Watch zaten meen ik twee maten bandjes, is dat nu niet meer zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:48
Aangezien Samsung Pay niet werkt voor BE (geen idee NL, dacht het ook niet) vraag ik mij af of de shortcut rechtsonder blijft staan op Samsung Pay (=knop lang indrukken)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Of-Aaargh schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:11:
Bij de vorige Galaxy Watch zaten meen ik twee maten bandjes, is dat nu niet meer zo?
Blijkbaar niet. Snap het wel uit milieu oogpunt (en financieel uiteraard) maar ben dan duidelijk en geef die optie als je het product normaal besteld, in plaats van dit te verstoppen in een Watch Designer of zoiets. Als mijn bandje niet past gaat het hele horloge terug, ben ik zo klaar mee.

Jep 46 mm Classic heeft dus het M/L bandje en dat is voor mij veel te lang. Update: gelukkig een ruil kunnen regelen met een medetweaker.

[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 22-08-2021 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan P
Ik heb de Classic 42 in bestelling via Samsung zelf met een M/L (leren) bandje - helaas nog niet binnen. Maar via de design studio (hoofdmenu samsung site, mobile > watches) kun je los een bandje bestellen. Je kiest een horloge, kiest het bandje wat je wil hebben en vinkt vervolgens het horloge weer uit.

EDIT: Bij de online verkopers gaan de meeste uit van de standaard: klein diameter horloge (40/42), S/M bandje - grote diameter horloge (44/46), M/L bandje.

[ Voor 11% gewijzigd door Arjan P op 22-08-2021 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton56
  • Registratie: Oktober 2017
De weer-app ververst niet elk uur zoals bij de instellingen is aangegeven, iemand een idee ? 🙄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Installeren ging hier trouwens probleemloos, zelfs met backup overzetten van vorige Galaxy Watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
Arjan P schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 15:18:
[...]

Ik heb de Classic 42 in bestelling via Samsung zelf met een M/L (leren) bandje - helaas nog niet binnen. Maar via de design studio (hoofdmenu samsung site, mobile > watches) kun je los een bandje bestellen. Je kiest een horloge, kiest het bandje wat je wil hebben en vinkt vervolgens het horloge weer uit.
Thanks. Ondertussen heeft een andere tweaker mij benaderd voor een ruil dus is het voor nu niet nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm bij mij werkt ECG en bloeddruk niet. Hij zegt dan "app downloaden" maar dat heb ik gedaan. Ook geopend en alle schermen doorlopen maar ik kan dus nergens een meting starten.

Edit: horloge opnieuw opstarten heeft het opgelost.

Wat me wel opvalt is dat dit horloge trager is dan mijn Galaxy Watch. Apps openen duurt echt beduidend langer. Alles voelt nog wat sloom aan.

[ Voor 36% gewijzigd door Phusebox op 22-08-2021 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiZas
Phusebox schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 16:40:
Hmm bij mij werkt ECG en bloeddruk niet. Hij zegt dan "app downloaden" maar dat heb ik gedaan. Ook geopend en alle schermen doorlopen maar ik kan dus nergens een meting starten.

Edit: horloge opnieuw opstarten heeft het opgelost.
Wil dat zeggen dat het wel KAN werken in Nerderland (en België), maar niet zonder Galaxy telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
KaiZas schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 16:55:
[...]

Wil dat zeggen dat het wel KAN werken in Nerderland (en België), maar niet zonder Galaxy telefoon?
Jawel die functie werkt gewoon maar je hebt de "Samsung Health Monitor" app nodig en die staat alleen in de Galaxy app store volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
Phusebox schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 16:57:
[...]

Jawel die functie werkt gewoon maar je hebt de Samsung Health monitor app nodig en die staat alleen in de Galaxy app store volgens mij.
Mijn moeder heeft die Samsung health app op haar pixel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiZas
jwakie schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 17:00:
[...]

Mijn moeder heeft die Samsung health app op haar pixel.
Ja, ik ook. We hebben het hier over Samsung Health Monitor, da's nog een andere app.

Ik heb die gesideload, maar werkt voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Nu voor 2,5 dag het horloge getest, en hij valt mij tegen.
Het aanbod van apps en watchfaces valt enorm tegen. Misschien dat dat in de toekomst nog gaat veranderen.
En dan het batterij verbruik..... Rampzalig.
Met gewoon de standaard settings ga je al vlug over de 3,5% per uur. Dit is absoluut niet acceptabel.
Hopelijk gaat een software update hierin verandering brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
patrickt35 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 17:15:
Nu voor 2,5 dag het horloge getest, en hij valt mij tegen.
Het aanbod van apps en watchfaces valt enorm tegen. Misschien dat dat in de toekomst nog gaat veranderen.
En dan het batterij verbruik..... Rampzalig.
Met gewoon de standaard settings ga je al vlug over de 3,5% per uur. Dit is absoluut niet acceptabel.
Hopelijk gaat een software update hierin verandering brengen.
Batterij moet ik nog even aankijken. Mijn oude watchface staat er bij dus dat is voor mij al prima. De nieuwe waren allemaal niet echt bijzonder mooi naar mijn mening.

Apps gebruik ik toch niet, buiten komoot en die is er wel zag ik in een review.

Ligt er ook aan wat je verwachtingen waren. Ik verwachtte gewoon kleine verbeteringen qua functionaliteit. Alleen als de accu echt zo slecht is dan is dat wel jammer. Voorheen haalde ik 2 dagen waarbij ik het horloge alleen overdag draag (van 6 tot 23 ongeveer), dat komt ook ruwweg op 3% per uur.

[ Voor 16% gewijzigd door Phusebox op 22-08-2021 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Laatst online: 20:00

MazeWing

The plot thickens...

Phusebox schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 14:25:
[...]

Blijkbaar niet. Snap het wel uit milieu oogpunt (en financieel uiteraard) maar ben dan duidelijk en geef die optie als je het product normaal besteld, in plaats van dit te verstoppen in een Watch Designer of zoiets. Als mijn bandje niet past gaat het hele horloge terug, ben ik zo klaar mee.

Feest, jep 46 mm heeft dus het M/L bandje en dat is veel te lang. Ziet niet uit.
Ik word zo moe van die “milieu” argumenten van fabrikanten. Lever gewoon een “compleet” product met voldoende bandjes en lader…

[ Voor 12% gewijzigd door MazeWing op 22-08-2021 17:32 ]

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MazeWing schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 17:31:
[...]

Ik word zo moe van die “milieu” argumenten van fabrikanten. Lever gewoon een “compleet” product met voldoende bandjes en lader…
Of ben op zijn minst duidelijk op de product pagina dat je een maat krijgt die misschien niet past. Die informatie ontbreekt totaal.

Oh ja en leuk inderdaad, geen adapter, prima kan ik nog inkomen... Als deze USB-C had. Ik heb geen enkele adapter met USB-A nog in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Phusebox schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 17:43:
[...]

Of ben op zijn minst duidelijk op de product pagina dat je een maat krijgt die misschien niet past. Die informatie ontbreekt totaal.

Oh ja en leuk inderdaad, geen adapter, prima kan ik nog inkomen... Als deze USB-C had. Ik heb geen enkele adapter met USB-A nog in huis.
Volgens mij kon je gewoon kiezen welk bandje je wilde? Dat heb ik wel gedaan en goed gekeken ook want ik moest sowieso een M/L hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Terranova schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 17:49:
[...]

Volgens mij kon je gewoon kiezen welk bandje je wilde? Dat heb ik wel gedaan en goed gekeken ook want ik moest sowieso een M/L hebben.
Alleen in die vage watch designer die ergens verstopt zit, dus je moet het al weten. Heb nog paar keer gecheckt.

En bij andere webshops kun je het dus al helemaal vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:21
Wie weet er sites waar je horlogebandjes voor een goede prijs kan kopen?
In het verleden wel eens Ali besteld, maar met de nieuwe regeltjes is dat misschien niet meer zo interessant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Phusebox schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 17:51:
[...]

Alleen in die vage watch designer die ergens verstopt zit, dus je moet het al weten. Heb nog paar keer gecheckt.

En bij andere webshops kun je het dus al helemaal vergeten.
Zo verstopt zit het niet? Zodra ik via google op Watch 4 zoek in de 1e link van de samsung site een pagina waar een hele grote knop staat met zelf samenstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Terranova schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 17:56:
[...]

Zo verstopt zit het niet? Zodra ik via google op Watch 4 zoek in de 1e link van de samsung site een pagina waar een hele grote knop staat met zelf samenstellen.
Ik heb niet gegoogled maar gewoon naar samsung.nl. gegaan. Daar staat niks als je doorklikt naar de watch.

https://www.samsung.com/n...bluetooth-sm-r890nzkaeub/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:12

knakworst

Get more sats!

KaiZas schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 17:08:
[...]

Ja, ik ook. We hebben het hier over Samsung Health Monitor, da's nog een andere app.

Ik heb die gesideload, maar werkt voor geen meter.
Hier met de Xiaomi zelfde problemen. Heb ook een S9 liggen en daarop werkt het prima, maar zodra je naar een ander toestel switcht reset het horloge zichzelf en moet je weer calibreren. Waardeloos.

Edit: ik ga deze proberen.

https://forum.xda-develop...d-aug-2021.4322527/page-3

Met ADB etc. is mij iets te veel gedoe.

[ Voor 20% gewijzigd door knakworst op 22-08-2021 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wendyet
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 29-07 08:25
djiedjee schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 17:53:
Wie weet er sites waar je horlogebandjes voor een goede prijs kan kopen?
In het verleden wel eens Ali besteld, maar met de nieuwe regeltjes is dat misschien niet meer zo interessant?
Ik heb wel besteld bij Ali. Ik vind de siliconenbandjes fijn. Heb ze besteld in de nieuwe vorm met buiging zeg maar. In 4 kleuren zoals je ze ook hebt bij Samsung zelf. Inclusief belasting en verzendkosten nog steeds heel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Wendyet schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 18:40:
[...]

Ik heb wel besteld bij Ali. Ik vind de siliconenbandjes fijn. Heb ze besteld in de nieuwe vorm met buiging zeg maar. In 4 kleuren zoals je ze ook hebt bij Samsung zelf. Inclusief belasting en verzendkosten nog steeds heel interessant.
Linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smartphonetips
knakworst schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 18:36:
[...]

Hier met de Xiaomi zelfde problemen. Heb ook een S9 liggen en daarop werkt het prima, maar zodra je naar een ander toestel switcht reset het horloge zichzelf en moet je weer calibreren. Waardeloos.

Edit: ik ga deze proberen.

https://forum.xda-develop...d-aug-2021.4322527/page-3

Met ADB etc. is mij iets te veel gedoe.
Idd een gedoe om een functie te krijgen waar je netjes voor betaald hebt. Zonder Galaxy smartphone is deze smartwatch z'n geld niet waard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• haaibaa2
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:11
Smartphonetips schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 19:10:
[...]

Idd een gedoe om een functie te krijgen waar je netjes voor betaald hebt. Zonder Galaxy smartphone is deze smartwatch z'n geld niet waard.
Nou dat gaat me wat ver… je krijgt alleen geen bloeddruk meting, die is toch al niet zo heel precies en geen ECG. Geen idee waarom je de hele smartwatch zijn prijs dan niet waard vind. Je krijgt wel alle andere functies, play store apps, spotify, yt music, Strava etc etc, stressmeting, bloedzuurstof, slaaptracking. Doe mij maar zo’n Galaxy Watch hoor. Een Apple Watch kun je überhaupt niet gebruiken zonder iPhone. Dat vind ik veel erger als niet iPhone gebruiker. Maar ik heb makkelijk praten want ik heb een Samsung telefoon.
Pagina: 1 2 ... 30 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [Samsung Galaxy Watch 4 Classic] Levertijden & Prijzen