Die heb ik toevallig ook getest, best een leuke watch maker, maar niet gratis (ook niet duur) en (nog) geen Samsung dingen die je kan toevoegen.
Heb daarin 2 leuke watches gemaakt maar vind de editor nog net niet goed genoeg om ze perfect te maken. Zo vind ik het bijvoorbeeld jammer dat je geen animaties kan toevoegen, ik wil bijv een animatie hebben als hij van always on modus wakker wordt, dat er nieuwe elementen met animatie erin geschoven worden. Dit doet hij met bepaalde widgets wel maar ik wil het bijvoorbeeld met een specifiek plaatje/custom element.
Ook vind ik dat als ik van een andere watch face naar deze switch hij soms lang bezig is met laden, soms laad hij pas als ik weg swipe en weer terug swipe.
Ook werkte de "24 hour clock" optie niet bij mij, heb hierin een workaround gevonden door het via een custom text element te doen. Maar dan ben je dus wel met de geavanceerde opties bezig.
Ik denk dat ik te veel zelf wil kunnen tweaken / te veel unieke dingen wil als ik zelf een watch face mag bedenken

ik heb ook Samsungs watch face studio uitgeprobeerd, vond 't jammer dat dat niet op Linux geïnstalleerd kon worden, maar ach, uitgeprobeerd op windows en ik had nog minder opties dan bij Pujie... Misschien dat ik binnenkort ff Android studio installeer