Allicht is dit iets:nielsn schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 13:53:
[...]
Precies waar ik naar op zoek ben voor mijn 1,5mm kabeltjes. Mocht je dit ontwerp online zetten dan hoor ik dat graag.
https://www.printables.co...e-spool-holder-gridfinity
Allicht is dit iets:nielsn schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 13:53:
[...]
Precies waar ik naar op zoek ben voor mijn 1,5mm kabeltjes. Mocht je dit ontwerp online zetten dan hoor ik dat graag.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/GmXso3W8ZX8wzktUGPjHV4U2.jpg?f=user_large)
/f/image/0PVYGUCJxROIuiSMX9p4QzUz.png?f=fotoalbum_small)
Als je interesse hebt kan ik ze eerst even via DM sturen, misschien kan ik nog wat wijzigen als dat nodig is.nielsn schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 13:53:
[...]
Ik zag de vraag laatst ook langskomen, dus ik heb het even in de TW toegevoegd. Volgens mij zijn Thingiverse, Makerworld, Printables, en evt Cults3D de meest gangbare in willekeurige volgorde.Anthor schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 17:59:
Wat tests en wijzigingen later:
[Afbeelding]
Heb nu denk ik 3 goede versies. De midden maat is die op de foto rechts en best goed gelukt. Die gaan goed in elkaar, draaien makkelijk (als het print fluff er af is) en gaan moeilijk uit elkaar. De kleine versie is iets kleiner geworden dan die ik al had (op foto). Daar komt er nu nog eentje met een laatste kleine wijziging uit mijn printer
De nieuwe grote variant moet ik nog printen
[Afbeelding]
[...]
Als je interesse hebt kan ik ze eerst even via DM sturen, misschien kan ik nog wat wijzigen als dat nodig is.
Wat is tegenwoordig de beste plek om eigen designs te delen? Ik heb nog wel ergens een Thingiverse account, maar weet niet wat tegenwoordig gangbaar is.
Bij deze.franssie schreef op maandag 5 januari 2026 @ 21:52:
[...]
Deel - niet show - je ontwerp![]()
Heb je een link?
Ziet er rete strak uit overigens, complimenten.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/PINZFgTrH1P2NcMooADBurts.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/0WL0qQhobKahXTxP6R2Tqmhr.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 48% gewijzigd door Web-Brielle op 08-01-2026 11:56 ]
2x BambuLab H2C 3D printer - Elegoo Saturn 16K Resin printer - Omtech 60w Co2 Laser - Cloudray 30w Fiber Laser
:strip_exif()/f/image/IRa16uJDSzlxxJ5nIXWnmE6p.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/T95AcwUh46HJAyEnpRA1qiXg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/k66hrZwv1zFvhH17yiKmTHRU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uI7UVrI6mPGGMaOWDOluuxMp.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/JEfIlj1OD6uEZ6Rg9U3OhjEY.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/IkO1mSUFGSxGToaBIao2dNtQ.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/mTuxiva7Fdngx6ick9XecRhL.jpg?f=fotoalbum_medium)
[ Voor 9% gewijzigd door ge-flopt op 09-01-2026 14:43 ]
Als je ze op makerworld geplaatst hebt of printables, zou je dan een bericht kunnen doen.ge-flopt schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 11:26:
Ik spaar al jaren schaal modellen. Ik heb verschillende nog in de doos, maar niet altijd plek in de kasten. Daarom maar een plankje gemaakt die met een stel schroef in de goede hoek gezet kan worden.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik wil ze nog op printables of makerworld plaatsen, maar nog niet de tijd voor gehad.
Voor degene die ermee aan de slag willen heb ik hier de onshape link: https://cad.onshape.com/d...=6960dc843e5c5f9700c741d5
:strip_exif()/f/image/OMJG5278zJMUySeQmA7ift3j.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Wb2QDXybRzlMan2VuzyHRnUT.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 6% gewijzigd door jacobras op 09-01-2026 17:25 ]
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
:strip_exif()/f/image/SJjpaPufykdznh2R2i1HTAUS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ieufyHPb5jemJhx5UGvtul4L.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb de files hier geupload: https://www.thingiverse.com/thing:7266029nielsn schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 13:53:
[...]
Nog niet zo over nagedacht, goed gevonden, dan kan die lepel die we er nu onder steken er uit.een verhogingsstukje zodat onze wasbak leegloopt:
[Afbeelding]
Niet heel spannend, want het zijn maar twee simpele cilinders, maar wel heel handig om dat zo even ter plekke op te kunnen lossen
klopt, dat werkt met een kogeltje en een veer in de stang van de inzet. Soms sneuvelt dat en is dit een prima "tijdelijke" oplossing.trinity999 schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 16:43:
Die snap ik even niet. Die afvoerplug heeft toch "2 standen" waardoor het water toch snel kan weglopen, vanwaar een extra verhoging?
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Bij ons is dit niet zo. Wij hebben een 16 jarige inbouw (Franke - denk ik) met een grote spoelbak, waar we dit met een knop bovenop kunnen regelen. maar ook met een kleine spoelbak zonder knop, die steeds dicht gaat tenzij je de plug er uit haalt.Die snap ik even niet. Die afvoerplug heeft toch "2 standen" waardoor het water toch snel kan weglopen, vanwaar een extra verhoging?
[ Voor 3% gewijzigd door xmen op 09-01-2026 16:55 ]
/f/image/3lhNNEs1EFXZSDfwGNvGPe81.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/uOAHCwRFvd4pYaEAd8WoUM8P.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/muOc6ToT5COUIXqkLUhIzRQy.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/W0FqokmvtDyqMO2MXvgdzcBT.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/PzwPCUMnhz9gBJqk0507bKEW.webp?f=fotoalbum_large)
cd /pub && more beer
:strip_exif()/f/image/75k1bZkeA3Pej4ToGKX5bVd6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gNjg4CVr5ffdRJOKEbEKDPi5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BEhi5wyLXJMLqOisyR26iArd.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 21% gewijzigd door MijnCommentaar op 11-01-2026 17:12 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
komt, moet hem nog uploaden naar makersworldfranssie schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 19:58:
@MijnCommentaar de link naar de STL mist - uit je tekst meen ik af te leiden dat dat wel je intentie was?
Thanks @Mafioso !Mafioso schreef op woensdag 3 december 2025 @ 22:46:
Een poos geleden heb ik eens een setje onderzetters ontworpen op basis van hoogtelijnen om onze wandelvakanties in de bergen te herinneren...
![]() | ![]() |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq