Vandaag ook mijn lederen hoesjes binnengekregen en ik ben uiteindelijk voor de zwarte lederen variant gegaan. Ik had de groene silicone er eerder op gehad maar ik vind zowel de kleur als het gevoel van leer superieur. Ook is het niet glad zoals je wel eens tegen komt bij andere lederen hoesjes (iets dat uiteindelijk ook wel weer verdwijnt).
Al bij al blij dat ik voor volledig zwart gegaan ben. Het oogt chique en straalt een bepaalde rust uit. Iets dat er minder was bij de groene (zowel lederen als silicone). Daar valt het toch op dat je dan een groene rand om het scherm hebt. Ook is de hinge nogal contrasterend met het hoesje. Uiteraard zijn er ook gevallen waarbij dit mooi is, echter vond ik het druk.
Dan de telefoon zelf.... wow!!
Ik heb al heel wat uren vandaag zitten spelen met de telefoon en ben nog steeds onder de indruk van hoe alles aanvoelt en eruit ziet. De vouw zie ik nauwelijks meer en valt eigenlijk alleen op bij egaal zwarte of witte achtergronden. Zodra je echt wel verschillende kleuren hebt zie je 'm nauwelijks tot niet meer. Uiteraard e.e.a. afhankelijk van licht (zon en/of lampen accentueren dit). Ook is de speakerkwaliteit echt verrassend goed. Ze gaan luid en blijven zuiver, zelfs bij hogere volumes.
Ik heb Dolby Atmos geactiveerd en dit geeft een vol en warm geluid, zonder van die overdreven reverb-effecten te creëren.
Verder veel bezig geweest met alles in te stellen en whatsapp over te zetten van iphone -> fold 3. Ik moest een apk downloaden van smart switch, aangezien de galaxy store zei dat ik de nieuwste had. Dit was echter niet het geval aangezien die versie nog geen whatsapp ondersteund. Na dit allemaal gedaan te hebben werkt het allemaal prima. Hij heeft alles netjes overgezet zonder verdere problemen.
Uiteraard ga ik de komende dagen nog veel ontdekken en instellen en zal dan wat meer ervaringen posten. Maar tot nu toe ben ik zeer zeer onder de indruk en komt dit gevoel steeds naar voren als ik de telefoon openvouw en naar een zeer groot scherm zit te kijken.
Zeker voor de absurd lage prijs die ik moest bijbetalen (alles bij elkaar gewoon meer dan €500 korting t.o.v. de normale prijs met verlenging).