Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeven66
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-09 07:45
Dennis1812 schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 21:58:
[...]

Zijn de foto's op standaard mode met standaard instellingen gedaan? Of heb je al la fotograaf alle instellingen gewijzigd per foto?
De meeste foto's zijn automatisch met night mode.
Als ik meer tijd heb ga ik soms weleens naar pro mode, maar dan ben ik toch weer even bezig om een mooie shot te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:19
Heb de silver besteld op de Samsung website met 100 retour voor oude telefoon en 1 jaar Samsung Care. Nu nog een Case, iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-07 00:47
blue13x schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 19:54:
[...]

Hoewel ik een Z Fold 3 heb en voorlopig niet naar de S-series zou gaan, is het echt onzin dat de Fold 3 een betere camera heeft dan de S21 ultra.
Die video verteld een ander verhaal, al zal het verschillen per scenario I guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 11:45
Disfigured schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:05:
[...]

Die video verteld een ander verhaal, al zal het verschillen per scenario I guess.
Die video verteld wat hun voorkeuren waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:52

MazeWing

The plot thickens...

blue13x schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:20:
[...]

Die video verteld wat hun voorkeuren waren.
Uiteraard verschillen smaken, echter was het wel verrassend dat de Fold 3 er zo goed uit kwam.

@vandeven66 ook de foto’s ik het donker zien er prima uit en doen in geen enkel opzicht onder voor mijn 11 pro max.

Hopelijk kan ik vrijdag zelf met het toestel aan de slag. Mits mobiel.nl dan gaat leveren, want de groene is nog steeds niet op voorraad… :'(

[ Voor 34% gewijzigd door MazeWing op 31-08-2021 18:08 ]

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juliantje15
  • Laatst online: 17-09 16:01
MazeWing schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 18:06:
[...]

Hopelijk kan ik vrijdag zelf met het toestel aan de slag. Mits mobiel.nl dan gaat leveren, want de groene is nog steeds niet op voorraad… :'(
Fijn om te horen dat ik niet de enige ben :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

juliantje15 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 20:25:
[...]

Fijn om te horen dat ik niet de enige ben :+
Als er woensdagmiddag geen uitsluitsel is ga ik weer terug naar de zwarte. Ook de siliconenhoes is niet op voorraad bij ze. Die haal ik dan wel ergens anders.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Dennis1812

Amateur prutser

Eerste herinnering van mobiel.nl binnen dat ik echt mijn oude telefoon moet opsturen.

Rustaag. Ben er gewoon nog niet aan toegekomen 😅

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeven66
MazeWing schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 20:48:
[...]

Als er woensdagmiddag geen uitsluitsel is ga ik weer terug naar de zwarte. Ook de siliconenhoes is niet op voorraad bij ze. Die haal ik dan wel ergens anders.
Voor de kleur hoef je het niet te doen, het groene is amper tot niet te zien. Zelfs ik die weet dat het groen hoort te zijn, kan het alleen in hele specifieke lichtsituaties net zien. Iedereen die ik het vraag zegt gewoon dat het matzwart is, waar ik het helemaal mee eens was geweest als ik niet had geweten dat het ''groen'' is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
Heb de video gekeken en heb zelf ook de beste foto's gekozen en vreemd genoeg koos ik telkens de Z Fold 3. Ik ben echt verbaasd, zelf in low-light. Enige voordeel die de S21 Ultra had was zoom, maar zelfs dat was minimaal.
Dit laat toch zien dat Samsung weet wat ze doen en dat de iPhone ook een hele goede csmera heeft. Niet verwacht dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juliantje15
Dennis1812 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 20:49:
Eerste herinnering van mobiel.nl binnen dat ik echt mijn oude telefoon moet opsturen.

Rustaag. Ben er gewoon nog niet aan toegekomen 😅
Interessant, dus ze gaan wel actief controleren of je een toestel inlevert voor die al verkregen korting.

Fijn dat jij je toestel al hebt van mobiel.nl, ik neem aan dat dat dan niet de groene variant is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GadgetWoman
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 13-02-2022

GadgetWoman

That's why tech is fun

Ik heb mijn Fold 3 via ING rentepunten gekocht en ik had een Note 10. Dat houdt in dat ik 200 euro extra korting heb gekregen omdat ik de Note 10 kon inruilen. Vervolgens kreeg ik een inruilverzoek van Loop.

Ik heb toen gebeld naar Samsung (4x) en elke persoon die ik aan de telefoon had vertelde mij hetzelfde; ook als ik mijn tel niet inruil hou ik die 200 euro korting, omdat deze direct al verrekend is. Samsung gaat niet bij Loop controleren of alles goed is ingeruild. En dan daarna geld terug vorderen.

Dus ja, ik hou hem voorlopig maar.

Weten jullie al een oplossing voor dat pennetje; die hoes van de pre-order is echt verschrikkelijk maar bij een nieuw hoesje kan je de pen niet kwijt. Ik vind hem af en toe echt wel handig. Jammer dat er geen gaatjes inzitten om het aan je tel te hangen o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

vandeven66 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 21:23:
[...]

Voor de kleur hoef je het niet te doen, het groene is amper tot niet te zien. Zelfs ik die weet dat het groen hoort te zijn, kan het alleen in hele specifieke lichtsituaties net zien. Iedereen die ik het vraag zegt gewoon dat het matzwart is, waar ik het helemaal mee eens was geweest als ik niet had geweten dat het ''groen'' is.
Bedankt voor deze info. Ik denk dat ik straks maar ga bellen en de boel weer terug laat zetten naar zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:53

RayNbow

Kirika <3

GadgetWoman schreef op woensdag 1 september 2021 @ 00:24:
Weten jullie al een oplossing voor dat pennetje; die hoes van de pre-order is echt verschrikkelijk maar bij een nieuw hoesje kan je de pen niet kwijt. Ik vind hem af en toe echt wel handig. Jammer dat er geen gaatjes inzitten om het aan je tel te hangen o.i.d.
Dit is waarschijnlijk niet mijn uiteindelijke oplossing, maar dit is wat ik zo nu en dan gebruik:

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Ik heb toen gebeld naar Samsung (4x) en elke persoon die ik aan de telefoon had vertelde mij hetzelfde; ook als ik mijn tel niet inruil hou ik die 200 euro korting, omdat deze direct al verrekend is. Samsung gaat niet bij Loop controleren of alles goed is ingeruild. En dan daarna geld terug vorderen.

Er is dan ook geen juridische basis voor, aangezien er in de voorwaarden met geen woord wordt gerept over wat er gebeurt als je niets inlevert.

Daarnaast heeft het verleden (jurisprudentie) al vaak genoeg uitgewezen dat indien dit wel het geval was, de verkopende partij dit zeer duidelijk kenbaar had moeten maken en expliciet vermelden dat het om een voorlopige teruggave (die kassakorting) gaat en men deze kan terugvorderen bij het niet naleven van de overige voorwaarden (inleveren toestel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
Hoe is de bel kwaliteit eigenlijk van deze telefoon ? En wat als je gebeld wordt als de telefoon is uitgeklapt? Ik heb een aantal reviews gezien maar nergens komt dit aan bod. Nu zal het vast goed zijn maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:01

Jij hebt dus al de hoes en lader van de pre-orderactie al ontvangen? En je Samsung Care? Ik heb behalve een ontvangstbevestiging van Samsung nog niets gehoord. 20 augustus besteld, 21 augustus de telefoon ontvangen en de gegevens opgestuurd naar Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Ik heb overigens wel een telefoon ingeruild voor de Fold 3, een Iphone 7. Werkend opgestuurd (wel een gare batterij), oorspronkelijke inruilwaarde 48 euro, maar omdat het scherm beschadigd zou zijn krijg ik maar 12 euro terug :( . Ik mag de inruil annuleren, maar wel tegen 25 euro kosten. Dat is het dus voor mij niet waard. Het scherm was echt niet beschadigd, ik had de telefoon vorig jaar bij Apple ingeruild, alles okee. Ik heb die bestelling geannuleerd omdat ik bij KPN de Iphone 12 goedkoper kon krijgen, zelfs zonder inruil. Ik kreeg de Iphone 7 netjes terug van Apple, en die is het hele halfjaar niet uit de retourenvelop geweest tot ik 'm vorige week inruilde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 19:28

CerandoX.nl

Vides

Ik heb mijn Fold 3 via ING rentepunten gekocht en ik had een Note 10. Dat houdt in dat ik 200 euro extra korting heb gekregen omdat ik de Note 10 kon inruilen. Vervolgens kreeg ik een inruilverzoek van Loop.

Ik durfde het alleen niet aan om onterecht die €200 te claimen en uiteindelijk helemaal geen korting te krijgen. Zo zie je maar dat je met netjes gedrag soms een dief van je eigen portemonnee bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

CerandoX.nl schreef op woensdag 1 september 2021 @ 07:58:
[...]

Ik durfde het alleen niet aan om onterecht die €200 te claimen en uiteindelijk helemaal geen korting te krijgen. Zo zie je maar dat je met netjes gedrag soms een dief van je eigen portemonnee bent.
Je liep 0,0 risico aangezien de voorwaarden er niets over zeiden. Ook was het opvallend dat sommige winkels dit meteen gaven en andere winkels weer niet. Alles schreeuwde gewoon “korting”. Het werd alleen verpakt als “inruil”korting…

Ik heb zojuist m’n order weer aangepast naar zwart. Heb bij bol.com zowel de lederen als de siliconen hoesje in de kleuren zwart en groen besteld. Uiteraard blijft 1 hoesje in mijn bezit en gaat de rest terug.

Als het goed is wordt alles vandaag verzonden, waardoor ik vrijdagmorgen (als ik terug ben van vakantie en geslapen heb) ervan gaan genieten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juliantje15
MazeWing schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:17:
[...]

Als het goed is wordt alles vandaag verzonden, waardoor ik vrijdagmorgen (als ik terug ben van vakantie en geslapen heb) ervan gaan genieten :9~
Dus het is alleen de groene die ze niet op voorraad hebben? Ik begin ook een beetje ongeduldig te worden, maar ik ben bang als ik ook zou switchen naar een zwarte dat ik er spijt van zal krijgen. Ik wacht deze week dus in ieder geval nog ff af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 00:13

M-W

las ergens dat je zelf de screenprotector niet eraf mocht halen ivm garantie? geld dit alleen voor de grote scherm of ook voor de kleine scherm?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

M-W schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:29:
las ergens dat je zelf de screenprotector niet eraf mocht halen ivm garantie? geld dit alleen voor de grote scherm of ook voor de kleine scherm?
Alleen grote scherm. Kleine scherm heeft gorilla glass victus en is exact hetzelfde als normale telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

juliantje15 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:23:
[...]

Dus het is alleen de groene die ze niet op voorraad hebben? Ik begin ook een beetje ongeduldig te worden, maar ik ben bang als ik ook zou switchen naar een zwarte dat ik er spijt van zal krijgen. Ik wacht deze week dus in ieder geval nog ff af.
Als ik lees wat @vandeven66 schrijft, dan denk ik dat je geen buil kan vallen aan de zwarte. Zeker omdat ik een hoesje ga gebruiken. Het enige dat je dan nog echt ziet van de kleur is de hinge. Zwart past verder overal wel bij 8)

Edit: blij dat ik terug naar zwart ben gegaan want de andere kleuren worden nu pas volgende week verwacht. Geen idee hoe en wat maar wel typisch dat mobiel.nl nauwelijks voorraad heeft terwijl belsimpel en coolblue (en anderen) dit wel hebben…

[ Voor 16% gewijzigd door MazeWing op 01-09-2021 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GadgetWoman

GadgetWoman

That's why tech is fun

Of-Aaargh schreef op woensdag 1 september 2021 @ 07:32:
[...]

Jij hebt dus al de hoes en lader van de pre-orderactie al ontvangen? En je Samsung Care? Ik heb behalve een ontvangstbevestiging van Samsung nog niets gehoord. 20 augustus besteld, 21 augustus de telefoon ontvangen en de gegevens opgestuurd naar Samsung.
Ja, zeker. In dezelfde doos als de telefoon. Maar ik heb besteld via de speciale ING omgeving bij Samsung, wellicht maakt dat verschil. Ook hoef ik geen care+ te activeren, als je bij Samsung hebt besteld dan gaat dat automatisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GadgetWoman

GadgetWoman

That's why tech is fun

M-W schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:29:
Ik heb dit dus wel gedaan. De eerste keer dat ik hem openklapte kwam mijn nagel onder de protector. Toen dacht ik dat het zo een standaardplasticje was en heb ik hem eraf gehaald. Daarna las ik ineens dat dan de garantie vervalt |:(

Er zit nu overigens eentje op van Aliexpress maar hij zit er niet goed op (bubbels omdat dat scherm veel te groot is om onder controle te houden als je het netjes probeert te doen)..iemand tips hoe je hemelsnaam goed een screenprotector erop kan doen....? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
GadgetWoman schreef op woensdag 1 september 2021 @ 14:13:
[...]

Ik heb dit dus wel gedaan. De eerste keer dat ik hem openklapte kwam mijn nagel onder de protector. Toen dacht ik dat het zo een standaardplasticje was en heb ik hem eraf gehaald. Daarna las ik ineens dat dan de garantie vervalt |:(

Er zit nu overigens eentje op van Aliexpress maar hij zit er niet goed op (bubbels omdat dat scherm veel te groot is om onder controle te houden als je het netjes probeert te doen)..iemand tips hoe je hemelsnaam goed een screenprotector erop kan doen....? O-)
Volgens mij kan je dit bij een gecertificeerd Samsung servicepunt laten doen, dan blijft je garantie ook intact.

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:52
GadgetWoman schreef op woensdag 1 september 2021 @ 14:13:
[...]

rikadoo schreef op woensdag 1 september 2021 @ 14:27:
[...]

Volgens mij kan je dit bij een gecertificeerd Samsung servicepunt laten doen, dan blijft je garantie ook intact.
Nee dit doen ze niet bij een servicepunt. Laten ophalen zou misschien kunnen. Geef het even aan dat je dacht dat het een plastic folie was, opzich best raar want hij zit er redelijk goed opgeplakt.. Die goedkope folie die je er zo kan aftrekke is ook echt een heel ander materiaal. Dus wel knap dat je hem er zo snel hebt afgetrokken.

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Niet online
Rohit schreef op woensdag 1 september 2021 @ 17:35:
[...]

[...]

Nee dit doen ze niet bij een servicepunt. Laten ophalen zou misschien kunnen. Geef het even aan dat je dacht dat het een plastic folie was, opzich best raar want hij zit er redelijk goed opgeplakt.. Die goedkope folie die je er zo kan aftrekke is ook echt een heel ander materiaal. Dus wel knap dat je hem er zo snel hebt afgetrokken.
Aah oke dacht ergens gelezen te hebben dat je bij een servicepunt het folie kan laten vervangen. My bad.

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:52
rikadoo schreef op woensdag 1 september 2021 @ 17:36:
[...]

Aah oke dacht ergens gelezen te hebben dat je bij een servicepunt het folie kan laten vervangen. My bad.
Nee helaas, wou ik ook laten doen in Utrecht maar dat doen ze dus niet. En in dit geval moet die dus naar Dynafix en hun zetten er dan een nieuwe op, komen waarschijnlijk wel kosten bij aangezien ze hem zelf eraf heeft getrokken.

[ Voor 20% gewijzigd door Rohit op 01-09-2021 17:40 ]

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Rohit schreef op woensdag 1 september 2021 @ 17:38:
[...]

Nee helaas, wou ik ook laten doen in Utrecht maar dat doen ze dus niet. En in dit geval moet die dus naar Dynafix en hun zetten er dan een nieuwe op, komen waarschijnlijk wel kosten bij aangezien ze hem zelf eraf heeft getrokken.
Dynafix… :r

Wet een verschil in Amerika. Daar kun je gewoon voor een paar tientjes een nieuwe screenprotector erop laten zetten terwijl je wacht.

Ik heb een uurtje of 2 geleden de verzendbevestiging van mobiel ontvangen en kan dus vrijdag aan de slag met het toestel. :*)

[ Voor 11% gewijzigd door MazeWing op 01-09-2021 18:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vandeven66
Rohit schreef op woensdag 1 september 2021 @ 17:38:
[...]

Heel toevallig heb ik mijn Fold 2 gisteren laten ophalen door Dynafix voor een nieuwe screenprotector. Vandaag is de ''reparatie'' voltooid en morgen wordt hij teruggebracht, dus ben benieuwd. Nergens staat iets over kosten.

Edit: ze hebben ''de klacht niet geconstateerd'', heel vreemd. Ben benieuwd wat ik morgen binnen krijg.

[ Voor 8% gewijzigd door vandeven66 op 01-09-2021 22:56 ]

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

vandeven66 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:05:
[...]

Heel toevallig heb ik mijn Fold 2 gisteren laten ophalen door Dynafix voor een nieuwe screenprotector. Vandaag is de ''reparatie'' voltooid en morgen wordt hij teruggebracht, dus ben benieuwd. Nergens staat iets over kosten.

Edit: ze hebben ''de klacht niet geconstateerd'', heel vreemd. Ben benieuwd wat ik morgen binnen krijg.
Tsja… Dynafix.

Die constateren zelfs nog niets na een teardown door Jerryrigeverything…

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Heeft 1 van jullie al een email gekregen van Samsung waarbij de promotie is goedgekeurd?
Op morgen na, ben ik 14 dagen verder nadat ik de aanvraag voor de Care+ en de accessoires heb gedaan.. nog niks gehoord.

Dit geeft hij weer is de Samsung Members app:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/noLVk2LwPGM55nOWb3Rc1Zpb9j4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D61OJBk13EyvjvU7H8wWCAGk.jpg?f=fotoalbum_large

• vandeven66
MazeWing schreef op donderdag 2 september 2021 @ 06:14:
[...]

Tsja… Dynafix.

Die constateren zelfs nog niets na een teardown door Jerryrigeverything…
Nou de Fold 2 is weer terug, inderdaad niets gebeurd met de telefoon. Erg gek, geen uitleg, helemaal niets. Ik heb met Samsung gebeld en die zeggen opnieuw opsturen of naar de winkel langsgaan. Weer opnieuw proberen dan. Erg vervelend.
Met Dynafix ga ik niet bellen met die belachelijke telefoontarieven.

@038Robijno Mijne is nog niet goedgekeurd. In mijn ervaring nemen ze wel de tijd met die promoties.

Ik heb overigens wel een klein probleempje met mijn Fold 3. Als ik langer verbonden ben met WiFi, dan wordt het allemaal heel traag (verbinding opzetten gaat traag, lage speeds 1-2Mbps) totdat ik de WiFi aan en uit zet. Ik heb nergens last van met andere toestellen.
Heeft iemand daar ook last van?

[ Voor 3% gewijzigd door vandeven66 op 02-09-2021 15:27 ]

• 038Robijno
vandeven66 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:27:
[...]

Ik heb overigens wel een klein probleempje met mijn Fold 3. Als ik langer verbonden ben met WiFi, dan wordt het allemaal heel traag (verbinding opzetten gaat traag, lage speeds 1-2Mbps) totdat ik de WiFi aan en uit zet. Ik heb nergens last van met andere toestellen.
Heeft iemand daar ook last van?
Ook last van idd.. + dat mijn bel verbinding soms gewoon weg valt zodra ik thuis ben en opneem, of dat ik diegene terug bel.

Hiervoor geen last van gehad met de IPhone 12 pro max.

• M-W

M-W

De fold 3 gaat toch retour. Voorlopig weer terug naar de note 9 die ik eigenlijk zou inruilen.

Vond hem toch net niet datgene wat ik wil. Denk dat ik pas weer ga proberen bij fold 4 of 5. Ik moet toch net even teveel concessies doen waardoor ik bang ben dat het me gaat irriteren met zo een dure telefoon.

• Bilderbeek
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 14:40
Kleine update voor mensen die wachten op hun pre-order bonus hoesje en bij Samsung hebben besteld:

Ook bij mij was deze bonus niet terug te vinden in de bestelling. Ik heb een code gekregen, maar het spul is uiteraard weer niet op voorraad...

Samengevat: als je bij samsung gepreorderd hebt zul je zelf achter je preorder bonus aan moeten gaan. Tot zover de "wordt automatisch nagestuurd" promotiekreten van Samsung.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GadgetWoman

GadgetWoman

That's why tech is fun

038Robijno schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:35:
[...]

Ook last van idd.. + dat mijn bel verbinding soms gewoon weg valt zodra ik thuis ben en opneem, of dat ik diegene terug bel.

Hiervoor geen last van gehad met de IPhone 12 pro max.
Hier schreef ik al eerder over, ook ik onderschrijf dit probleem. Alhoewel ik het de laatste week niet meer heb gehad. De eerste week had ik er veelvuldig last van, daarna werd het steeds minder.

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

M-W schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:36:
De fold 3 gaat toch retour. Voorlopig weer terug naar de note 9 die ik eigenlijk zou inruilen.

Vond hem toch net niet datgene wat ik wil. Denk dat ik pas weer ga proberen bij fold 4 of 5. Ik moet toch net even teveel concessies doen waardoor ik bang ben dat het me gaat irriteren met zo een dure telefoon.
Wat vond je dan net niet?

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:50
en dames en heren, hoe bevalt het flippen ?

• danda
die note 9 he, allerbeste toestel die ooit is gemaakt!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Nu online

Dennis1812

Amateur prutser

danda schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:59:
Ik vind het folden echt ideaal. Perfecte combinatie tussen telefoon en tablet voor mij.
Langdurig browsen of Netflix lekker op tijd grote scherm. Snelle berichtjes via de kleine.

Mijn vrouw heeft de flip. Die is ook praktisch. Zeker gezien haar broekzakken 😅. Nog best verbazend wat je weer kan met dat mini schermpje.

• M-W

M-W

De s pen kan nergens in. Het hoesje waar die wel in past zit voor geen meter, waardoor je de spen maar thuis laat. Hierdoor heb je eigenlijk niks aan deze functie meer. Op de voorscherm werkt het sowieso niet.

De meeste apps worden alleen maar vergroot en ingezoomd. Hierdoor heb je nog niks aan je grote scherm.

En vind het toch wat te zwaar.

Vandaar vind ik het toch net te duur.

Als alles opgelost word met fold 4 of 5 haal ik hem weer.....

• M-W

M-W

danda schreef op donderdag 2 september 2021 @ 17:00:
[...]

die note 9 he, allerbeste toestel die ooit is gemaakt!!
Dit is het eerste toestel waar ik het 3 jaar mee heb volgehouden.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
danda schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:59:
Geweldig. De fold 2, maar dan nog beter.
De mensen die klagen dat je nergens de s pen kwijt kan...er zijn genoeg hoesjes met een S Pen houder. En laten we eerlijk zijn...een telefoon die in twee kan vouwen met s pen en de nieuwste tech en waterbestandig en under display camera en ook nog camera's vaak beter zijn dan de S21 Ultra, dan kan je niet verwachten dat de pen ook nog in het toestel gaat a la Note.

Ik heb tot nu toe alle Notes gehad, behalve de Note 20 Ultra, letterlijk alleen maar Notes, maar ik ga niet meer terug. Denk uiteindelijk een S of een Z-toestel met de mogelijkheid van een pen is beter.

Ze moeten wel die limited editions hier in NL uitbrengen. Vroeger had je de S3 Balr editiion en nu de Thom Browne edities.

[ Voor 32% gewijzigd door blue13x op 02-09-2021 20:47 ]

• M-W

M-W

blue13x schreef op donderdag 2 september 2021 @ 20:03:
[...]

Geweldig. De fold 2, maar dan nog beter.
De mensen die klagen dat je nergens de s pen kwijt kan...er zijn genoeg hoesjes met een S Pen houder. En laten we eerlijk zijn...een telefoon die in twee kan vouwen met s pen en de nieuwste tech en waterbestandig en under display camera en ook nog camera's vaak beter zijn dan de S21 Ultra, dan kan je niet verwachten dat de pen ook nog in het toestel gaat a la Note.

Ik heb tot nu toe alle Notes gehad, behalve de Note 20 Ultra, letterlijk alleen maar Notes, maar ik ga niet meer terug. Denk uiteindelijk een S of een Z-toestel met de mogelijkheid van een pen is beter.

Ze moeten wel die limited editions hier in NL uitbrengen. Vroeger had je de S3 Balr editiion en nu de Thom Browne edities.
Waarom zou je het niet kunnen verwachten dat de spen in het toestel kan? Dat het nu niet kan betekent niet dat het volgend jaar niet kan. En waarom is het meteen klagen? Met nieuwe technologie werkt het voor de een wel en de ander niet. En als het niet voor jou werkt hoop je op verbeteringen in het volgende model.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• blue13x
M-W schreef op donderdag 2 september 2021 @ 20:53:
[...]

Waarom zou je het niet kunnen verwachten dat de spen in het toestel kan? Dat het nu niet kan betekent niet dat het volgend jaar niet kan. En waarom is het meteen klagen? Met nieuwe technologie werkt het voor de een wel en de ander niet. En als het niet voor jou werkt hoop je op verbeteringen in het volgende model.
1.De Note heeft al jaren de pen, en heb nooit een Note met 5000mah gezien of meer. Het zou kunnen, maar in de verre toekomst misschien. Daarnaast is de fold te dun om de pen te plaatsen, anders zou het zo'n rare mini pen zijn die niet handig is.

2.Het is klagen, omdat je al weet wat je gaat halen...alle info is online beschikbaar, de voor en nadelen. Maar dan toch kopen en dan klagen dat het te duur is en dat en dat, om eerlijk te zijn, het boeit niemand waarom iemand z'n Fold wilt retourneren. Het is of je kan het veroorloven of niet. Niemand gaat een Rolls royce kopen en klagen dat het duur is, je kan het betalen of niet.

• M-W

M-W

blue13x schreef op donderdag 2 september 2021 @ 21:07:
[...]

1.De Note heeft al jaren de pen, en heb nooit een Note met 5000mah gezien of meer. Het zou kunnen, maar in de verre toekomst misschien. Daarnaast is de fold te dun om de pen te plaatsen, anders zou het zo'n rare mini pen zijn die niet handig is.

2.Het is klagen, omdat je al weet wat je gaat halen...alle info is online beschikbaar, de voor en nadelen. Maar dan toch kopen en dan klagen dat het te duur is en dat en dat, om eerlijk te zijn, het boeit niemand waarom iemand z'n Fold wilt retourneren. Het is of je kan het veroorloven of niet. Niemand gaat een Rolls royce kopen en klagen dat het duur is, je kan het betalen of niet.
Het ging om een pre order. Tijdens de pre order was helemaal niet zoveel gebruikerservaringen beschikbaar. Ook niet op youtube.
Het boeit inderdaad niemand, maar uiteindelijk was mij die vraag gesteld.
Uiteindelijk gaat het om de prijs/kwaliteit verhouding of je iets duur vind of niet. En totaal niet of iemand het kan veroorloven. Volgens jouw redenering kan iemand achteraf niet ontevreden zijn over iets om hem toch in te ruilen. Dus jij hebt nog nooit ergens spijt van gehad en het geretourneerd. Een rolls royce kan ook tegenvallen en iemand kan toch liever terug willen naar zijn ouwe bmw.

• Dennis1812
  • Nu online

Dennis1812

Amateur prutser

Ik blijf wel bij mijn Renault Megane.
Als we nu deze discussie dan ook maar gewoon stoppen en terug gaan naar gebruikerservaringen.

Iemand al een case gevonden die wel fijn zit en stevig is? De pre order actie case hoor ik weinig positiefs over. Echter lees ik weinig andere opties die dan wel goed zijn.
Liefst met ruimte voor de pen en in 't zwart.

• 038Robijno
Dennis1812 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 22:13:
Ik blijf wel bij mijn Renault Megane.
Als we nu deze discussie dan ook maar gewoon stoppen en terug gaan naar gebruikerservaringen.

Iemand al een case gevonden die wel fijn zit en stevig is? De pre order actie case hoor ik weinig positiefs over. Echter lees ik weinig andere opties die dan wel goed zijn.
Liefst met ruimte voor de pen en in 't zwart.
Spigen heeft een aantal goede case's.. kijk maar eens op Amazon.

Zelf gebruik ik de Aramid case, niet te dik of te dun. Maar is niet echt een case die zware vallen aan kan.

[ Voor 9% gewijzigd door 038Robijno op 02-09-2021 22:18 ]

• wjnieuw
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:38
De aramid cover van samsung is prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Zojuist even m'n fold 3 aan de tand gevoeld (en ik post dit vanaf de fold) en ben erg erg onder de indruk (en van mijn schoonmoeder die her pakketje accepteerde toen ze ons huis aan het poetsen was... _/-\o_ )

Het is lang geleden dat ik een telefoon heb gehad die echt "vernieuwend" aanvoelt. Het scherm is machtig mooi en de vouw valt mij nu al nauwelijks meer op.
Ik heb het silicone hoesje (groen) er even omzitten (nog niet vastgeplakt) en die voelt erg goed aan. Zacht maar toch voldoende grip. Morgen de lederen bij het postkantoor ophalen en dan kijken welke me beter bevalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Ik ben erg tevreden over de Samsung leren cover. Ik had die al voor de Fold 2, en het is mooi dat er nu ook een bescherming voor de voorkant bij zit. Ik was in eerste instantie niet zo gecharmeerd van de bumpers om de voorkant, omdat het erg fragiel leek, en met plakstrips en zo.
Maar het valt me honderd procent mee. Ja, er zit een strip aan de binnenkant van rechterzijde van de bumper, wat in eerste instantie een plakstrip leek. Maar het is meer een siliconen laagje, geen lijm. Je kunt zowel de voor- als de achterkant van de case zonder problemen eenvoudig weer losmaken. En toch zit ie prima stevig vastgeklikt. De case kost wel een flinke duit (59 euro bij Samsung als je ING- of student/personeelskorting gebruikt), maar blij mee!
Nog niets gehoord over mijn gratis S-pen case van de pre-order, trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 16:09

pvr

Gisteravond in Messenger, met Samsung gevraagd , over de Care+ en de accessoires.
Kreeg ik de vraag waar ik de fold 3 had bestelt, bij Samsung.
Ik moest mijn email doorgeven, kreeg te horen dat de Care + niet bij mijn bestelling zat , terwijl ik die duidelijk had aangevinkt.
Ik zeg tegen de medewerker, als je die er bij krijgt, vink je dit toch automatische aan 8)7
Ik krijg hier nog een reactie over.
038Robijno schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:15:
Heeft 1 van jullie al een email gekregen van Samsung waarbij de promotie is goedgekeurd?
Op morgen na, ben ik 14 dagen verder nadat ik de aanvraag voor de Care+ en de accessoires heb gedaan.. nog niks gehoord.

Dit geeft hij weer is de Samsung Members app:[Afbeelding]

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
pvr schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:39:
Gisteravond in Messenger, met Samsung gevraagd , over de Care+ en de accessoires.
Ik moest mijn email doorgeven, kreeg te horen dat de Care + niet bij mijn bestelling zat , terwijl ik die duidelijk had aangevinkt.
Ik zeg tegen de medewerker, als je die er bij krijgt, vink je dit toch automatische aan 8)7

[...]
Heb gelukkig niet bij Samsung zelf besteld..
Gaat wel meer fout bij hun.
Ik had echter 2x een Galaxy watch 4 classic 46mm besteld 2 weken terug.
1x bij belsimpel en 1x bij Samsung zelf..
Allebei op dezelfde dag aangekomen en heb de watch van Belsimpel.nl gehouden (50 euro korting voucher).
De watch die bij Samsung vandaan kwam heb ik geretourneerd, en nu krijg ik er morgen weer 1 terug, Samsung heeft het als 'omruilen' beschouwd 8)7
Kan hier dus weer achteraan gaan.
Wat een amateurs.

Ik had er bewust 2 besteld, omdat ik snel perse 1 wou hebben en was benieuwd welke eerder aan kwam.

Hij is geseald terug gestuurd btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:36

Arjan81

Rotterdam

Promo actie (care+, case, s-pen en lader) vorige week donderdag aangemeld.
Dinsdag reactie dat aankoopbewijs ontbrak. 8)7 Werd naar mijn mening niet om gevraagd. Ze vroegen om pre-order bewijs en foto van doos, geen factuur. Maar goed opnieuw aangemeld met factuur. Heb daar wel bevestiging van maar nog geen reactie dat hij akkoord is bevonden.

HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Vandaag ook mijn lederen hoesjes binnengekregen en ik ben uiteindelijk voor de zwarte lederen variant gegaan. Ik had de groene silicone er eerder op gehad maar ik vind zowel de kleur als het gevoel van leer superieur. Ook is het niet glad zoals je wel eens tegen komt bij andere lederen hoesjes (iets dat uiteindelijk ook wel weer verdwijnt).

Al bij al blij dat ik voor volledig zwart gegaan ben. Het oogt chique en straalt een bepaalde rust uit. Iets dat er minder was bij de groene (zowel lederen als silicone). Daar valt het toch op dat je dan een groene rand om het scherm hebt. Ook is de hinge nogal contrasterend met het hoesje. Uiteraard zijn er ook gevallen waarbij dit mooi is, echter vond ik het druk.

Dan de telefoon zelf.... wow!! _/-\o_ :9~ _/-\o_

Ik heb al heel wat uren vandaag zitten spelen met de telefoon en ben nog steeds onder de indruk van hoe alles aanvoelt en eruit ziet. De vouw zie ik nauwelijks meer en valt eigenlijk alleen op bij egaal zwarte of witte achtergronden. Zodra je echt wel verschillende kleuren hebt zie je 'm nauwelijks tot niet meer. Uiteraard e.e.a. afhankelijk van licht (zon en/of lampen accentueren dit). Ook is de speakerkwaliteit echt verrassend goed. Ze gaan luid en blijven zuiver, zelfs bij hogere volumes.
Ik heb Dolby Atmos geactiveerd en dit geeft een vol en warm geluid, zonder van die overdreven reverb-effecten te creëren.

Verder veel bezig geweest met alles in te stellen en whatsapp over te zetten van iphone -> fold 3. Ik moest een apk downloaden van smart switch, aangezien de galaxy store zei dat ik de nieuwste had. Dit was echter niet het geval aangezien die versie nog geen whatsapp ondersteund. Na dit allemaal gedaan te hebben werkt het allemaal prima. Hij heeft alles netjes overgezet zonder verdere problemen.

Uiteraard ga ik de komende dagen nog veel ontdekken en instellen en zal dan wat meer ervaringen posten. Maar tot nu toe ben ik zeer zeer onder de indruk en komt dit gevoel steeds naar voren als ik de telefoon openvouw en naar een zeer groot scherm zit te kijken.
Zeker voor de absurd lage prijs die ik moest bijbetalen (alles bij elkaar gewoon meer dan €500 korting t.o.v. de normale prijs met verlenging).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
pvr schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:39:

[...]
bij samsung moet je care+ apart bestellen (kosten 0,-) en dan staat hij ook apart in je mandje. Hij is al geactiveerd op verzenddatum en dan hoef je dus niks te doen..... jij hebt hem gewoon vergeten om gratis erbij te bestellen ;) maar goed, je kunt gewoon je factuur opsturen als je bewijs

[ Voor 7% gewijzigd door danda op 03-09-2021 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Laatst online: 05-05 17:03
80 Euro voor de leather cover betaald....je reinste oplichterij....echt wow...80 euro voor dat. Ik kan het nog steeds niet geloven.

Waar haalt Samsung het lef vandaan. Het is dat er weinig keus is...

[ Voor 27% gewijzigd door AmonTobin op 03-09-2021 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
AmonTobin schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 21:00:
80 Euro voor de leather cover betaald....je reinste oplichterij....echt wow...80 euro voor dat. Ik kan het nog steeds niet geloven.

Waar haalt Samsung het lef vandaan. Het is dat er weinig keus is...
Bel Samsung en vraag een vip code aan, je kan het voor veeel goedkoper halen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Ik snap niet waar alle kritiek over het voorste scherm vandaan komt. Het is een scherm dat qua breedte nog het best te vergelijken is met een iPhone 12 mini, alleen dan een stuk hoger.

Maar bij de iphone (of soortgelijke toestellen) hoor je niemand over hoe "cramped" het is, en nu is het schijnbaar wel een probleem....

Heeft trouwens iemand anders ook het probleem dat de at a glance widget van google (datum + weer) Het weer in het Engels wordt weergegeven als je op het weericoontje klikt?
Alle instellingen die ik maar kan vinden staan op Engels en ook heb ik al de cache geleegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
MazeWing schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 11:13:
Ik snap niet waar alle kritiek over het voorste scherm vandaan komt. Het is een scherm dat qua breedte nog het best te vergelijken is met een iPhone 12 mini, alleen dan een stuk hoger.

Maar bij de iphone (of soortgelijke toestellen) hoor je niemand over hoe "cramped" het is, en nu is het schijnbaar wel een probleem....

Heeft trouwens iemand anders ook het probleem dat de at a glance widget van google (datum + weer) Het weer in het Engels wordt weergegeven als je op het weericoontje klikt?
Alle instellingen die ik maar kan vinden staan op Engels en ook heb ik al de cache geleegd.
Ik verwacht de mijne volgende week en verbaas me ook over het feit dat het formaat van het voorscherm. Als ik zie hoeveel mensen zitten te pielen om een volledig bekrast mini schermpje. Waar ik me wel zorgen over maak is de privacy. Mensen kunnen makkelijker mee gluren op dat grote scherm. Ook ben ik enigszins bang dat het wat decadent overkomt dat grote scherm. Hoe reageren mensen er in het algemeen op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

NeWSJuNK schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 11:58:
[...]

Ik verwacht de mijne volgende week en verbaas me ook over het feit dat het formaat van het voorscherm. Als ik zie hoeveel mensen zitten te pielen om een volledig bekrast mini schermpje. Waar ik me wel zorgen over maak is de privacy. Mensen kunnen makkelijker mee gluren op dat grote scherm. Ook ben ik enigszins bang dat het wat decadent overkomt dat grote scherm. Hoe reageren mensen er in het algemeen op ?
Ik heb het toestel enkel aan m'n vriendin, de kinderen en m'n schoonouders laten zien. Allen vonden het een mooi toestel en cool dat het "uit te vouwen" was tot een tablet.
Maandag is weer m'n eerste werkdag en dan verwacht ik wel wat interessante blikken. En decadent? Dat interesseert me weinig mochten mensen dat al vinden.

En qua privacy zal het ook wel loslopen. Mensen die echt moeite doen om op iemand anders z'n scherm te kijken zullen dat toch blijven doen. Of het nu om een normale telefoon gaat of een tablet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

MazeWing schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 13:00:
[...]

Ik heb het toestel enkel aan m'n vriendin, de kinderen en m'n schoonouders laten zien. Allen vonden het een mooi toestel en cool dat het "uit te vouwen" was tot een tablet.
Maandag is weer m'n eerste werkdag en dan verwacht ik wel wat interessante blikken. En decadent? Dat interesseert me weinig mochten mensen dat al vinden.

En qua privacy zal het ook wel loslopen. Mensen die echt moeite doen om op iemand anders z'n scherm te kijken zullen dat toch blijven doen. Of het nu om een normale telefoon gaat of een tablet....
Ik merkte wel wat afgunst hoor bij bepaalde collega's afgelopen week. Die konden het dan niet laten om even te melden dat die scharnier wel heel erg gammel aanvoelde. En dat het scherm waarschijnlijk heel snel last zou krijgen van stof en zand. Is natuurlijk onzin ook gezien de video van Jerry op YouTube.

Desalniettemin is iedereen wel onder de indruk als je even je telefoon uitvouwt :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

London schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 18:50:
[...]

Ik merkte wel wat afgunst hoor bij bepaalde collega's afgelopen week. Die konden het dan niet laten om even te melden dat die scharnier wel heel erg gammel aanvoelde. En dat het scherm waarschijnlijk heel snel last zou krijgen van stof en zand. Is natuurlijk onzin ook gezien de video van Jerry op YouTube.

Desalniettemin is iedereen wel onder de indruk als je even je telefoon uitvouwt :D
Dat van stof en zand kan ik nog wel inkomen, maar van dat scharnier... 7(8)7
Dat ding is zo stabiel als wat en voelt meer solide aan dan een autodeur.

Ik heb zelf vandaag wat meer productiewerk op de fold gedaan en ben er nog meer van onder de indruk. Het is voor het eerst dat ik echt kan multitasken op een telefoon. Langere tijd zowel mail als browser geopend en dit werkt echt perfect.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Het is echt een zéér hoogstaand stukje tech.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
De screenprotector op het voorscherm kan zonder gevolgen verwijderd worden neem ik aan ? In hoeverre zie je de speciale plastic laag op het binnen scherm? Het is behoorlijk simpel te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

NeWSJuNK schreef op zondag 5 september 2021 @ 10:42:
De screenprotector op het voorscherm kan zonder gevolgen verwijderd worden neem ik aan ? In hoeverre zie je de speciale plastic laag op het binnen scherm? Het is behoorlijk simpel te verwijderen.
Bij mij schoot de voorste protector los toen ik de case eromheen deed. Zette hem er denk ik net vanuit de verkeerde hoek op. Ik ga denk ik nog wel een andere protector halen.

De screenprotector van het grote scherm zie je niet. Als je goed kijkt zie je een rand van 1mm om de screenprotector. Maar om dit te zien moet je echt goed kijken vanuit bepaalde hoeken, etc. Ik heb normaliter een bloedhekel aan screenprotectors, maar ik heb niets te klagen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
MazeWing schreef op zondag 5 september 2021 @ 10:50:
[...]

Bij mij schoot de voorste protector los toen ik de case eromheen deed. Zette hem er denk ik net vanuit de verkeerde hoek op. Ik ga denk ik nog wel een andere protector halen.

De screenprotector van het grote scherm zie je niet. Als je goed kijkt zie je een rand van 1mm om de screenprotector. Maar om dit te zien moet je echt goed kijken vanuit bepaalde hoeken, etc. Ik heb normaliter een bloedhekel aan screenprotectors, maar ik heb niets te klagen....
Heb er ook een bloedhekel aan. Gebruik nooit protectors en nog geen krasje opgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:51
[...]

]Mensen zouden zich wat minder druk moeten maken van wat andere mensen vinden/denken.... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Nog steeds niemand die een goedgekeurde email hebben ontvangen van Samsung over de pre order aktie?
Inmiddels bijna 2.5 verder..

Niet gewend dat het zo lang duurt.

[ Voor 9% gewijzigd door 038Robijno op 06-09-2021 10:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wjnieuw
  • Laatst online: 23:38
Hier ook nog geen bevestiging. Ik wacht nu al 2 weken.
038Robijno schreef op maandag 6 september 2021 @ 09:33:
Nog steeds niemand die een goedgekeurde email hebben ontvangen van Samsung over de pre order aktie?

Niet gewend dat het zo lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Hier ook nog niets gehoord. Niets van de preorder-goodies, en na de goedkeuring van de inruil-actie op dat gebied ook niets meer. Twee weken zijn voorbij, er zou binnen 14 dagen contact worden opgenomen als er iets niet in orde zou zijn. Dus optimistisch kijkend is dat alleen maar goed nieuws :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
[...]
Waar ik me wel zorgen over maak is de privacy. Mensen kunnen makkelijker mee gluren op dat grote scherm. Ook ben ik enigszins bang dat het wat decadent overkomt dat grote scherm. Hoe reageren mensen er in het algemeen op ?
Er zijn speciale privacy screen protectors, deze werken erg goed. Nog even wachten op een Fold3 versie denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
schumi1986 schreef op maandag 6 september 2021 @ 11:27:
[...]

Er zijn speciale privacy screen protectors, deze werken erg goed. Nog even wachten op een Fold3 versie denk ik
Ik ben niet zo van de protectors :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
NeWSJuNK schreef op maandag 6 september 2021 @ 11:48:
[...]

Ik ben niet zo van de protectors :X
Kijk eens goed wat er nu aan de binnenkant van je scherm zit dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81

Arjan81

Rotterdam

Arjan81 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:17:
Promo actie (care+, case, s-pen en lader) vorige week donderdag aangemeld.
Dinsdag reactie dat aankoopbewijs ontbrak. 8)7 Werd naar mijn mening niet om gevraagd. Ze vroegen om pre-order bewijs en foto van doos, geen factuur. Maar goed opnieuw aangemeld met factuur. Heb daar wel bevestiging van maar nog geen reactie dat hij akkoord is bevonden.
Na 2e aanmelding afgelopen dinsdag nog geen reactie.

Na 2 weken gebruik hoor ik nu een 'klikje' bij openen vanuit geheel gesloten positie. Ongeveer op het moment dat de fold half opengeklapt is. Lijkt uit het scharnier te komen. Was me eerder nog niet opgevallen. Meer mensen die iets horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealiac
  • Laatst online: 22:50
Arjan81 schreef op maandag 6 september 2021 @ 13:16:
[...]

Na 2e aanmelding afgelopen dinsdag nog geen reactie.

Na 2 weken gebruik hoor ik nu een 'klikje' bij openen vanuit geheel gesloten positie. Ongeveer op het moment dat de fold half opengeklapt is. Lijkt uit het scharnier te komen. Was me eerder nog niet opgevallen. Meer mensen die iets horen?
Op het filmpje van Jerry rig everything, zie je dat het scharnier is opgebouwd uit mini tandwieltjes. Misschien dat er daar eentje van niet goed zit of afgebroken. Uiteraard heb je geen enkele manier om dat te controleren.

Here's to you Nicola and Bart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vandeven66
Ik moet zeggen dat de accuduur toch zeer matig is tov de Fold 2.
Screen on valt het wel mee allemaal, maar de standby is echt slecht voor mij.

-1,7-2% per uur standby thuis op WiFi, en de standby op 5G kan wel oplopen tot -3 tot -4% per uur. In de trein kan ik de accu gewoon zien leeglopen als ik het scherm gebruik, hij wordt ook erg warm tijdens reizen.
Op de Fold 2 was het maximale echt 3% per uur, en soms maar 0,8% per uur op WiFi thuis.

Vandaag bijvoorbeeld, uit de lader gehaald om 11:00, en is nu 17% met maar 2,5h SOT. Wel hele tijd buitenshuis. Ik ben ook niet op plekken geweest met slecht bereik, behalve dan een klein stuk in de trein.

Ik hoop dat ze in de volgende update dat wel aanpakken.

Voor de rest alleen maar positief over de Fold 3. Schermen zijn een stuk feller, matte achterkant veel comfortabeler vasthouden, screenprotector een grote verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 20:58
@vandeven66 je zegt zelf 'Schermen zijn een stuk feller'. Dat verbruikt een stuk meer energie als je er ook gebruik van maakt.

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeven66
j-phone schreef op maandag 6 september 2021 @ 23:04:
@vandeven66 je zegt zelf 'Schermen zijn een stuk feller'. Dat verbruikt een stuk meer energie als je er ook gebruik van maakt.
Natuurlijk! Ik doel dan ook vooral op de accuduur in standby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 20:58
Ah je vermelde de SOT, dus ik had niet in de gaten dat het je vooral ging om het verbruik in standby.

Iedere thread lezende over iedere smartphone release in de afgelopen 6 á 8 jaar (figuurlijk gezien) zal het met een update wel goed komen.

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Gisteren voor de eerste keer op m'n werk met de fold 3 en behoorlijk wat reacties over de telefoon gekregen:
- "Huh! Wat voor telefoon heb jij nu?"
- "Is dat die vouwtelefoon?"
- "Wow wat vet dat dit kan"

En de meest gehoorde:
"Het lijkt net een tablet"

Maar iedereen was zeer onder de indruk van het telefoon en vonden het allemaal de telefoon van de toekomst.
Lang geleden dat ik zoveel reacties krijg op een telefoon (laatste keer was met de iPhone 3G) en iedereen zo enorm positief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
MazeWing schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 08:37:
Gisteren voor de eerste keer op m'n werk met de fold 3 en behoorlijk wat reacties over de telefoon gekregen:
- "Huh! Wat voor telefoon heb jij nu?"
- "Is dat die vouwtelefoon?"
- "Wow wat vet dat dit kan"

En de meest gehoorde:
"Het lijkt net een tablet"

Maar iedereen was zeer onder de indruk van het telefoon en vonden het allemaal de telefoon van de toekomst.
Lang geleden dat ik zoveel reacties krijg op een telefoon (laatste keer was met de iPhone 3G) en iedereen zo enorm positief is.
Moesten ze hem ook allemaal even proberen ? Iets waar ik van zou gruwen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

NeWSJuNK schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:11:
[...]

Moesten ze hem ook allemaal even proberen ? Iets waar ik van zou gruwen :/
Ik heb mensen de telefoon laten vouwen, wel met de waarschuwing dat ze voorzichtig moesten zijn en niet met hun nagels op het scherm komen. Allen gingen er heel voorzichtig mee om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-09 11:02
Toevallig hier personen die de update via Frija hebben gedownload?

Onder model keuze bij PDA/CSC/Phone begint met G988(dit is een S20 Ultra) namelijk maar onder versie is het F926BXXU1AUHF/F926BOXM1AUHF/F926BXXU1AUHD

Edit:
Heb gewoon update uitgevoerd dus bovenstaande onder PDA/CSC/Phone was niks. Alleen ik kwam kwam niet in download mode, volume omhoog/omlaag ingedrukt houden wanneer uitgeschakeld en kabel erin deed zijn werk.

[ Voor 46% gewijzigd door beezjeh op 07-09-2021 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81

Arjan81

Rotterdam

Unrealiac schreef op maandag 6 september 2021 @ 13:57:
[...]

Op het filmpje van Jerry rig everything, zie je dat het scharnier is opgebouwd uit mini tandwieltjes. Misschien dat er daar eentje van niet goed zit of afgebroken. Uiteraard heb je geen enkele manier om dat te controleren.
Dit nog gevonden bij samsung

Ik hoor soms een geluid als ik mijn apparaat opvouw. Is dit oké?
Galaxy Fold opent soepel dankzij een van de belangrijkste hardware-eigenschappen van het apparaat - een dubbele virtuele scharnier met meerdere in elkaar grijpende tandwielen. Het compacte scharnierontwerp maximaliseert het schermformaat en betekent dat het ontvouwen van het apparaat natuurlijk aanvoelt, zoals het openen van een boek. Er zijn ook lagen van demping aangebracht rond het apparaat om het te beschermen bij het opvouwen van het apparaat en tegen elke druk die op het scharnier of het scherm wordt gezet wanneer het wordt opgevouwen.

Als je je afvraagt waarom je een geluid kunt horen als je je apparaat opvouwt of uitklapt, kan het zijn dat de kleine metalen onderdelen in het scharnier tegen elkaar wrijven. Dit is normaal en te verwachten. Je zou ook een geluid kunnen horen als de rand wordt ingedrukt, wat waarschijnlijk de kussenlagen die comprimeren is. Nogmaals, dit is normaal en te verwachten.

Alle Samsung smartphones ondergaan strenge interne testen in state-of-the-art betrouwbaarheidslaboratoria. Galaxy Fold is getest om 200.000 keer te op- en uitvouwen te weerstaan (gelijk aan ongeveer vijf jaar gebruik indien 100 keer per dag gebruikt) waardoor je gemoedsrust heeft om je apparaat te gebruiken zoals je dat normaal doet.

Als je echter vindt dat het scharnier niet goed werkt, of als het ongemakkelijk is om te gebruiken, ga dan naar een Samsung Servicecenter of bezoek de Galaxy Premier Service pagina voor meer ondersteuning.

• NeWSJuNK
Ik heb mijn Fold 3 besteld bij Samsung met rentepunten van ING. Na 10 dagen nog niks ontvangen. Iemand gelijke ervaringen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:37
NeWSJuNK schreef op donderdag 9 september 2021 @ 11:11:
Ik heb mijn Fold 3 besteld bij Samsung met rentepunten van ING. Na 10 dagen nog niks ontvangen. Iemand gelijke ervaringen ?
Wel contact gehad met Samsung? Ik zou gek worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
cliors schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:18:
[...]

Ik zou eerder gek worden van dat ik nog steeds geen bericht heb ontvangen van Samsung omtrent de promoties (fold 3 en watch 4 classic)

3 weken verder, nog niks gehoord na de mail van deelname.

Bagger slecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unrealiac
  • Laatst online: 22:50
038Robijno schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:48:
[...]

Ik zou eerder gek worden van dat ik nog steeds geen bericht heb ontvangen van Samsung omtrent de promoties (fold 3 en watch 4 classic)

Bagger slecht.
Hier ook, al 3 weken niets gehoord van samsung. Alleen de bevestiging dat het gecontroleerd wordt, zo een drie weken geleden.

Here's to you Nicola and Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierDW
  • Laatst online: 26-10-2024
Unrealiac schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 11:13:
[...]

Hier ook, al 3 weken niets gehoord van samsung. Alleen de bevestiging dat het gecontroleerd wordt, zo een drie weken geleden.
Hier al een paar dagen aan het proberen om een telefoon in te ruilen voor de extra 100 euro korting. De website blijft telkens hangen op de laatste stap. Na contact met Samsung werd me beloofd dat dit nog wordt opgelost. Beetje jammer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 19:28

CerandoX.nl

Vides

cliors schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:18:
[...]

Ze zijn gewoon uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
In plaats van een s pen case, heeft het merk Rinke iets handigs bedacht..
https://www.amazon.nl/Rin...k-Notebooks/dp/B07PXL4Y8C

Schijnt ook goed te werken voor de s pen van de fold 3, op youtube is er ook een filmpje van.

Iemand ervaring hiermee?

[ Voor 21% gewijzigd door 038Robijno op 10-09-2021 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:37
038Robijno schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:48:
[...]

Bagger slecht.
Ik had laatst met een s21 promotie (100 euro retour) 2 toestellen op dezelfde dag aangemeld waarvan de ene in 2 weken op de rekening stond en andere zeker 6 weken later. Geen touw aan vast te knopen vaak. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
Heb toestel ontvangen. Eerste indruk is dat hij compacter is dan ik dacht. Binnen display is fantastisch. Buiten display is wat smal maar kan er prima op typen. Telefoon is kleiner in de broekzak dan mijn Oppo. Met het plaatsen van de case is de screen Protector boven los geraakt. Kan die er zonder problemen af ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Nu online

Dennis1812

Amateur prutser

NeWSJuNK schreef op zondag 12 september 2021 @ 02:05:
Heb toestel ontvangen. Eerste indruk is dat hij compacter is dan ik dacht. Binnen display is fantastisch. Buiten display is wat smal maar kan er prima op typen. Telefoon is kleiner in de broekzak dan mijn Oppo. Met het plaatsen van de case is de screen Protector boven los geraakt. Kan die er zonder problemen af ?
Die van het binnenscherm niet. Dat kost je de garantie. Dan dus door Samsung laten herstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeven66
Heeft iemand ook last van dat WhatsApp niet blijft verbonden voor Web?
Ik krijg de hele tijd ''Telefoon niet verbonden'', als ik dan vervolgens mijn telefoon open krijg ik de melding ''Controleren op nieuwe berichten'', dan is hij weer voor een paar minuten verbonden. Vervolgens disconnect hij weer. Heb de batterijoptimalisatie voor WhatsApp al uitgeschakeld, maar geen effect.

Had er met de Fold 2 geen last van. Maar dit probleem kan wel gerelateerd zijn aan de WiFi problemen die ik heb met het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr8slayer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-08 22:45
vandeven66 schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:33:
Heeft iemand ook last van dat WhatsApp niet blijft verbonden voor Web?
Ik krijg de hele tijd ''Telefoon niet verbonden'', als ik dan vervolgens mijn telefoon open krijg ik de melding ''Controleren op nieuwe berichten'', dan is hij weer voor een paar minuten verbonden. Vervolgens disconnect hij weer. Heb de batterijoptimalisatie voor WhatsApp al uitgeschakeld, maar geen effect.

Had er met de Fold 2 geen last van. Maar dit probleem kan wel gerelateerd zijn aan de WiFi problemen die ik heb met het toestel.
Nee

Play every day

Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste