Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Smooth-J
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:58
[YouTube: Galaxy Z Fold3 and Z Flip3: Official Unveil | Samsung]

Samsung brengt op 27 augustus de Galaxy Z Fold3 en Z Flip3 uit. De Fold3 heeft een camera achter het grote scherm aan de binnenkant en S Pen-ondersteuning. Beide modellen zijn iets dunner en compacter dan hun voorgangers, met een verbeterd scharnier.

Volgens Samsung zijn beide nieuwe vouwbare smartphones steviger dan hun voorgangers. Dat komt door het gebruik van zogenaamd Armor Aluminium en Corning Gorilla Glass Victus voor de behuizing. Ook gebruiken de toestellen een verbeterde versie van de Hideaway Hinge, het scharnier dat met de Galaxy Z Flip werd geïntroduceerd. Het scharnier heeft volgens Samsung kortere borstelharen om stof op te vangen, waardoor dat beter zou werken. Eigen tests van de fabrikant zouden uitwijzen dat het scherm probleemloos 200.000 keer open en dicht te vouwen is.

De Galaxy Z Fold3 en Z Flip3 zijn de eerste waterdichte, vouwbare smartphones. Ze hebben een IPX8-rating en dat wil zeggen dat ze maximaal dertig minuten anderhalve meter diep ondergedompeld kunnen worden. Er is geen certificering tegen stofdichtheid en de fabrikant raadt af om de toestellen in het zwembad of in zee te gebruiken.

Zowel de Fold3 als de Flip3 ondersteunt de Flex-mode, waarin het scherm in verschillende kantelposities gebruikt kan worden. Dat werkt volgens Samsung bij hoeken tussen 75 en 115 graden. De Z Flip-modellen konden dit al; de Flex-mode is nieuw voor de Z Fold3.

Galaxy Z Fold3 met S Pen-ondersteuning en camera achter scherm
De Z Fold3 is Samsungs eerste vouwbare smartphone met stylusondersteuning. Samsung levert die niet mee en het is niet mogelijk om bestaande uitvoeringen van de S Pen te gebruiken; die kunnen het scherm beschadigen volgens de fabrikant. Er moet gebruikgemaakt worden van de S Pen Fold Edition of de S Pen Pro. Dat zijn speciale uitvoeringen waarvan de punt zich terugtrekt als er te veel druk wordt uitgeoefend. Er is alleen ondersteuning voor de stylus op het grote scherm aan de binnenkant.

Dat hoofdscherm is volgens Samsung 29 procent helderder dan de voorganger. De piekhelderheid is 1200cd/m² en het scherm aan de buitenkant van de telefoon haalt 1500cd/m². Het hoofdscherm van de Z Fold3 wordt niet onderbroken door een inkeping voor een camera. Het is de eerste Samsung-telefoon met een camera achter het scherm. De fabrikant gebruikt daarvoor een 4-megapixelcamera met pixels van 2μm. Het frontscherm heeft nog wel een inkeping voor de camera. Daarin zit een 10-megapixelcamera.

Het vouwbare amoledscherm aan de binnenkant is volgens Samsung voorzien van 'geoptimaliseerde schermlagen' en zou daardoor tachtig procent duurzamer zijn dan dat van de Fold2. Samsung noemt specifiek het gebruik van pet, ofwel polyethyleentereftalaat. De afmetingen en resoluties van de schermen zijn vrijwel ongewijzigd ten opzichte van de Z Fold2. Nieuw is ook het frontscherm, dat een variabele verversingssnelheid tot 120Hz ondersteunt.

De afmetingen van de behuizing van de Z Fold3 zijn vrijwel gelijk aan die van de Z Fold2, maar het nieuwe model is iets dunner. Opengeklapt is het toestel 6,4mm dik en dat is een verschil van een halve millimeter. Dichtgeklapt is dat 16mm en daarmee is de Fold3 bijna 1mm dunner dan de Fold2 op het dikste punt.

Net als bij de eerdere Fold-modellen is de accu verdeeld over de twee helften van de telefoon. De capaciteit is met 4400mAh iets lager dan die van de voorganger en laden gaat met maximaal 25W. Draadloos laden is mogelijk met 10W en het toestel ondersteunt draadloos omgekeerd laden met 4,5W.

Het camera-eiland aan de achterkant heeft opnieuw drie camera's. Naast de primaire camera gaat het om een ultragroothoekcamera en een telelens met 2x optische 'zoom'. Samsung gebruikt voor iedere camera een 12-megapixelsensor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Laatst online: 31-03 19:19
Ik heb de Fold 3 256 black besteld samen met de Galaxy Watch 4 black 46mm classic..

Bij belsimpel 100 euro extra korting op de Fold, en 50 euro korting op de smartwatch.
Ook fijn dat er nu dus Care+ bij zit én een case met Spen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18-06 12:07
Via ING rentepunten kost de 256GB en 512GB respectievelijk € 1.619,10 en € 1.709,10

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
cliors schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 10:34:
Via ING rentepunten kost de 256GB en 512GB respectievelijk € 1.619,10 en € 1.709,10
Wow, nette actie! Wordt toch wel weer verleidelijk nu, maarja vanaf een Fold2 is het wel een minimale upgrade hoor..

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:25
Bij mij kriebelt het ook! Maar eerst eens kijken of ik nog een beetje nette prijs voor mijn Fold 2 krijg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cliors
Jackson6 schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 10:39:
[...]

Wow, nette actie! Wordt toch wel weer verleidelijk nu, maarja vanaf een Fold2 is het wel een minimale upgrade hoor..
Nog geen 3 maanden na de release van de Fold2 (2000 euro) kon je ze al voor 1250 nieuw kopen. Zo enthousiast ben ik dan weer niet over de prijs. Het blijft wel mijn droomtoestel, maar ik wil dan wel de beste camera op dat moment, een breder voorscherm en waterproof toestel

edit. Lees net dat het een IPX8 rating heeft, dus het komt in de buurt. :+

[ Voor 7% gewijzigd door cliors op 12-08-2021 10:53 ]

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Is het scherm op de voorkant nu wel 120hz?

• Of-Aaargh
Jackson6 schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 10:48:
Is het scherm op de voorkant nu wel 120hz?
Ja

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
En nog wat 'snelle' foto's;
Samsung Galaxy Z Fold 3

Samsung Galaxy Z Fold 3

Samsung Galaxy Z Fold 3

Samsung Galaxy Z Fold 3

Samsung Galaxy Z Fold 3

Samsung Galaxy Z Fold 3

Samsung Galaxy Z Fold 3

Samsung Galaxy Z Fold 3

Samsung Galaxy Z Fold 3 / Flip 3

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Samsung zegt op de website niet welke processor er in het Europese model gebruikt wordt. Alleen dat het een 5nm chip is. Kan dus zowel Qualcomm 888 als Exynos 2100 zijn. Ik hoop dat de nieuwe Fold net als de vorige de top-Qualcomm heeft. Als wij in Europa weer de mindere Exynos zouden krijgen, is het voor mij een no-go.

Oh, en iemand die al info heeft of ook deze Fold in Korea zelf gemaakt wordt, net als de vorige? Dus niet in China of Vietnam? That's the snob in me asking, telefoon gemaakt in het eigen land klinkt cooler dan 'Made in China' :P

Waarschijnlijk moeten we wachten tot iemand foto's van de doos heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vandeven66
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18:05
Of-Aaargh schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 13:58:
Samsung zegt op de website niet welke processor er in het Europese model gebruikt wordt. Alleen dat het een 5nm chip is. Kan dus zowel Qualcomm 888 als Exynos 2100 zijn. Ik hoop dat de nieuwe Fold net als de vorige de top-Qualcomm heeft. Als wij in Europa weer de mindere Exynos zouden krijgen, is het voor mij een no-go.

Oh, en iemand die al info heeft of ook deze Fold in Korea zelf gemaakt wordt, net als de vorige? Dus niet in China of Vietnam? That's the snob in me asking, telefoon gemaakt in het eigen land klinkt cooler dan 'Made in China' :P

Waarschijnlijk moeten we wachten tot iemand foto's van de doos heeft.
Op de site van Samsung Nederland staat dat het om de SD888 gaat! :)
https://i.imgur.com/JgtNh0O.png

• Bensimpel|IA
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 13-09-2021

Bensimpel|IA

Simpele ziel

Het begint er nu aardig op te lijken, ja dit heeft zeker de toekomst hoor. Goede verbeteringen tegenover de voorganger en weer iets goedkoper. Maar ik denk dat ik nog op de volgende generatie wacht.

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:05
cliors schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 10:34:
Thanks. Korting van 10% geldt voor zowel de Fold als de Flip. Zojuist langs deze weg een 256GB Black Flip besteld voor €989 !

• 038Robijno
Denk dat ik 1 van de weinige ben die bij belsimpel heeft besteld (Fold 3 256gb black)

• cliors
038Robijno schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 17:16:
Denk dat ik 1 van de weinige ben die bij belsimpel heeft besteld (Fold 3 256gb black)
Als je een abonnement neemt + gebruik maakt van de 100 euro korting kom je zelfs onder ing punten prijs uit volgens mij.

• Cobaltos
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-06 15:16
cliors schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 19:20:
[...]

Als je een abonnement neemt + gebruik maakt van de 100 euro korting kom je zelfs onder ing punten prijs uit volgens mij.
Zijn er nog weer aanbiedingen mogelijk met een maandelijks opzegbaar abonnement om korting te krijgen? Heb ik in het verleden wel eens gezien.

• 038Robijno
Weet iemand hoe het zit met de toestellen die net uitkomen tijdens de release, of het grijze import is of dat ze gewoon de eerste batch geleverd krijgen van Samsung NL zelf bij belsimpel?
Aangezien ze nu ook overal dezelfde prijs hebben?

Staat nu ook bij dat de Fold 3 wel mee doet met pre order akties..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Zoals gezegd gewoon normaal, grijze import is er sowieso nog niet op dit moment.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• 038Robijno
CLB schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 22:49:
Zoals gezegd gewoon normaal, grijze import is er sowieso nog niet op dit moment.
Thanks voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Weet iemand waar de Fold 3 en de nieuwe Galaxy Watch 4 classic al als demo gezien kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-06 11:02
038Robijno schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 12:16:
Weet iemand waar de Fold 3 en de nieuwe Galaxy Watch 4 classic al als demo gezien kan worden?
De Fold3 is in de meeste Media Markten, Vodafones en KPN winkels al te zien, daarnaast natuurlijk de Samsung winkels. Tevens de T-Mobile in de Kalverstraat (dit is een speciale Foldable winkel).

In een aantal Media Markten zijn nu de watches te bezichtigen, maar ook in de Samsung winkels.

[ Voor 3% gewijzigd door CyberJohn op 14-08-2021 13:43 ]

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-06 18:11

pvr

Vraag al gevonden :X 8)7

[ Voor 91% gewijzigd door pvr op 14-08-2021 17:04 ]

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-06 13:51
Ik wacht wel een paar maanden en dan haal ik hem wel met 500 cashback ofzo

Snap die hype om de selfie camera ook niet.. Je ziet hem constant gewoon.. Hij is niet opeens weg ofzo. Dus ze hadden hem gewoon kunnen laten zoals die was haha.

[ Voor 139% gewijzigd door Rohit op 14-08-2021 18:09 ]

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pakhtun
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-06 12:15
Rohit schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 18:05:

Snap die hype om de selfie camera ook niet.. Je ziet hem constant gewoon.. Hij is niet opeens weg ofzo. Dus ze hadden hem gewoon kunnen laten zoals die was haha.
Ja hier wacht ik ook op. Voor de fold 2 was het begin dit jaar dacht ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberJohn
Rohit schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 18:05:

Na hem 2 dagen gebruikt te hebben, ben ik het niet met je eens. De eerste dag zag ik idd continu het stuk waar de resolutie lager was. Maar nu valt ie weg, zeker als ik op YouTube zit. Als ik nu m'n Fold2 pak, valt het camera gat een stuk meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik twijfel nog over de aanschaf van deze tel. Eigenlijk voornamelijk vanwege de batterij. Voelt toch aan als een vrij kleine batterij in verhouding tot het gigantische scherm. Misschien wacht ik een battery test af alvorens ik de knoop door hak.

Maar ik ben wel overtuigd van de Fold telefoons an sich. Hopelijk haken andere merken snel aan en kan dit sneller doorontwikkeld worden. Want qua tech is het wel echt super tof _O_

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AT82
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 10-12-2021
CyberJohn schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 09:57:
[...]

Na hem 2 dagen gebruikt te hebben, ben ik het niet met je eens. De eerste dag zag ik idd continu het stuk waar de resolutie lager was. Maar nu valt ie weg, zeker als ik op YouTube zit. Als ik nu m'n Fold2 pak, valt het camera gat een stuk meer op.
Kun je al wat zeggen over de accuduur? Hoe bevalt het na 2 dagen gebruik, en gebruik je vaak het grote scherm?
Ik overweeg de fold 3 te halen, alleen twijfel ik erg of ik de dag doorkom met een zelfs verminderde accucapaciteit t.o.v. de fold 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJohn
AT82 schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 11:31:
[...]

Kun je al wat zeggen over de accuduur? Hoe bevalt het na 2 dagen gebruik, en gebruik je vaak de grote scherm?
Ik overweeg de fold 3 te halen, alleen twijfel ik erg of ik de dag doorkom met een zelfs verminderde accucapaciteit t.o.v. de fold 2.
Accuduur durf ik nog niks over te zeggen. Door thuiswerken staat ie eigenlijk de hele dag op m'n draadloze lader.

Maar hierbij de accu duur van gisteren, hierbij zit ook nog veel app installaties enzo;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a8LdE2KwsPBgxZZEVqRX_lQLAMo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wNWER1R1ilG2XGhvwZwKlUtc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
De batterij van mijn oude galaxy fold 2 ging vrij lang mee..

De galaxy fold 3 heeft 100mAh minder maar wel weer een zuinigere chip aan boord.

Denk dat het vrij overeen komt met elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ad patat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16:30
Gister ook maar een fold 3 besteld met abonnement via KPN.

Nu alleen nog opzoek naar een goede houder voor in de auto.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 038Robijno
ad patat schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 14:30:
Gister ook maar een fold 3 besteld met abonnement via KPN.

Nu alleen nog opzoek naar een goede houder voor in de auto.
Deze krijg ik volgende week binnen.. schijnt goed te zijn.
Te koop bij Aliexpress 15watt fold 2 car holder.
Kun je op 2 manieren bevestigen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_v27Ozc1Sy9kYbLMcT6QxeULtRY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PWdDoqlvCuAVamUK84NGYbQB.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ItD-rGP83FSjf670Sue5QYBYd5s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/seARdWGOmsAv7SmxO8DXGsQL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TYCLErceYc7wipxc6HnVzQJ3hds=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ty68qhaWDXxJ03slS5RNyyy2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-06 22:54
038Robijno schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 15:13:
[...]

Deze krijg ik volgende week binnen.. schijnt goed te zijn.
Te koop bij Aliexpress 15watt fold 2 car holder.
Kun je op 2 manieren bevestigen.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Deze houder ook in het bezit voor m'n Fold2. Goede houder. Bestel wel die Qualcomm autolader erbij. Dan laadt ie gewoon bij als je aan 't navigeren bent.

Heb 'm nu een halfjaar+ in bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ad patat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16:30
Draicon schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 20:09:
[...]

Deze houder ook in het bezit voor m'n Fold2. Goede houder. Bestel wel die Qualcomm autolader erbij. Dan laadt ie gewoon bij als je aan 't navigeren bent.

Heb 'm nu een halfjaar+ in bezit.
Ah, dus zonder die sigarettenplug lader houd het wireless laden het net niet bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

Weet iemand of je met de s pen van de fold3, ook op afstand foto's kan maken?
Of kan dat alleen met de z fold s pen?

Met mijn Note 10+ gebruik ik deze optie vaak, om foto's te maken op afstand.

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
pvr schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 16:06:

De (kleine) S Pen Fold edition heeft geen batterij of bluetooth, is dus een passieve pen, die niet de mogelijkheden heeft voor afstandsbediening van de reguliere S Pen van de Galaxy Notes (gebaren, en foto's maken op afstand). De grote S Pen pro heeft wel een batterij, en heeft wel de mogelijkheid van afstandsbediening. Maar dat is dan wel weer een lomp groot ding om bij een telefoon mee te dragen.
Ik denk als dat dat fotograferen belangrijk voor je is, een Note 20 Ultra beter bij je past. Of een S21 Ultra, die ondersteunt ook de S Pen.
Qua camera ga je er met de Fold 3 ook niet op vooruit vergeleken met de Note 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

Bedankt voor de info en tip, zal er over nadenken ;)
Of-Aaargh schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 17:05:
[...]

De (kleine) S Pen Fold edition heeft geen batterij of bluetooth, is dus een passieve pen, die niet de mogelijkheden heeft voor afstandsbediening van de reguliere S Pen van de Galaxy Notes (gebaren, en foto's maken op afstand). De grote S Pen pro heeft wel een batterij, en heeft wel de mogelijkheid van afstandsbediening. Maar dat is dan wel weer een lomp groot ding om bij een telefoon mee te dragen.
Ik denk als dat dat fotograferen belangrijk voor je is, een Note 20 Ultra beter bij je past. Of een S21 Ultra, die ondersteunt ook de S Pen.
Qua camera ga je er met de Fold 3 ook niet op vooruit vergeleken met de Note 10.

[ Voor 87% gewijzigd door pvr op 16-08-2021 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13-06 15:29
London schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 10:30:
Ik twijfel nog over de aanschaf van deze tel. Eigenlijk voornamelijk vanwege de batterij. Voelt toch aan als een vrij kleine batterij in verhouding tot het gigantische scherm. Misschien wacht ik een battery test af alvorens ik de knoop door hak.

Maar ik ben wel overtuigd van de Fold telefoons an sich. Hopelijk haken andere merken snel aan en kan dit sneller doorontwikkeld worden. Want qua tech is het wel echt super tof _O_
De SD888 is efficienter en 5nm, het scherm is 20% efficienter, dus moet iets langer kunnen meegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Jammer dat er bij de pre-order het hoesje achteraf wordt verstturd en of aangevraagd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
pvr schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 16:06:

Alleen met de S pen pro, die ook een fold3 modus heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-06 23:14
Ik heb rechtstreeks bij Samsung besteld en uit mijn ordergegevens lijkt het hoesje met de s-pen meteen meegestuurd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
CyberJohn schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 11:36:
[...]

Accuduur durf ik nog niks over te zeggen. Door thuiswerken staat ie eigenlijk de hele dag op m'n draadloze lader.

Maar hierbij de accu duur van gisteren, hierbij zit ook nog veel app installaties enzo;
[Afbeelding]
Uit nieuwsgierigheid, hoe kom je er nu eigenlijk al aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Knoop doorgehakt en de Z Fold 3 besteld. Het basismodel in de kleur zwart :) Ook maar gelijk de Galaxy Watch Classic erbij besteld. Mooi cadeautje!

Hopelijk wordt hij volgende week geleverd, kunnen we lekker gaan spelen :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJohn
Rohit schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 22:44:
[...]

Uit nieuwsgierigheid, hoe kom je er nu eigenlijk al aan?
Magie <+:)

Maar zonder gekheid, via m'n werk. Iets wat ik niet in detail op t internet slinger O-)

Zojuist m'n Dbrand skin ontvangen, misschien is groen wel heel groen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yQHj5fnyGmRHgGEdJaD0o7aQXlA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J6uaWa7W6bTt8UGiRqg1SF4y.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 44% gewijzigd door CyberJohn op 17-08-2021 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
CyberJohn schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 18:43:
[...]

Magie <+:)

Maar zonder gekheid, via m'n werk. Iets wat ik niet in detail op t internet slinger O-)

Zojuist m'n Dbrand skin ontvangen, misschien is groen wel heel groen...

[Afbeelding]
nice!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
London schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 18:40:
Knoop doorgehakt en de Z Fold 3 besteld. Het basismodel in de kleur zwart :) Ook maar gelijk de Galaxy Watch Classic erbij besteld. Mooi cadeautje!

Hopelijk wordt hij volgende week geleverd, kunnen we lekker gaan spelen :P
Ik heb ze ook beide besteld, uiteraard wel de 46mm classic Black :P

Waar heb jij ze besteld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

038Robijno schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 20:52:
[...]

Ik heb ze ook beide besteld, uiteraard wel de 46mm classic Black :P

Waar heb jij ze besteld?
Super nice!

Bij Samsung zelf 8)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:37
Zelf ook een Fold 3 besteld ter vervanging van mijn iPhone :) Via Belsimpel besteld met die 100 euro korting en krijg incl. de 200 euro extra inruilkorting nog 600 euro terug voor mijn iPhone 11 Pro Max. Op Marktplaats krijg ik er misschien 100/150 euro meer voor terug maar dit is wel een stuk makkelijker.

Ook meteen mijn T-Mobile sim-only abonnement verlengd voor een jaartje en dat geeft op het toestel ook nog ongeveer iets van 175 euro korting erboven op.

Onder de streep ben ik dan iets van 900 euro kwijt dacht ik, daar kan ik nog wel mee leven.

Ben benieuwd volgende week!

[ Voor 82% gewijzigd door bjorntju op 18-08-2021 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:31

MazeWing

The plot thickens...

Ik was gisteren in de MM en heb de fold 3 ook eens aan de tand gevoeld. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat het zo 1-2-3 mogelijk zou zijn, aangezien de voorgaande fold (en flip) telefoons achter glas stonden. Nu hadden ze 1 exemplaar (en van de flip) in de speciale Samsung booth (zoals Apple) en 1 exemplaar tussen alle andere telefoons.

Dit laat eigenlijk al zien dat de telefoon een heel stuk duurzamer is, aangezien ze het nu wel "durven" om er iedereen aan te laten zitten. Ik ben (voor een telefoon) behoorlijk hardhandig met de fold 3 omgegaan en was erg onder de indruk van de bouwkwaliteit. Alles voelt enorm solide en het scherm voelt gewoon als een "normaal" scherm. Ja, je voelt de vouw een beetje in het midden en het is ook zichtbaar (nog eens extra zichtbaar door alle verlichting bij de MM), maar het was niet storend. De selfie-camera onder het scherm was wel een behoorlijke teleurstelling. Je ziet het praktisch in alle situaties en enkel als je focust op het midden van het scherm (zoals normaal) zie je het nauwelijks tot niet. Maar dat was in mijn optiek ook al het geval bij de punch-hole camera's van de afgelopen jaren. Wat mij betreft hadden ze gewoon een gat in het midden gedaan met een betere camera...

Qua krasgevoeligheid heb ik niets kunnen ontdekken. Ik heb behoorlijk hard met m'n nagel op het scherm gedrukt en bewogen en er was helemaal niets te zien. Iets wat bij de Fold 2 en 1 simpelweg ondenkbaar was. Het enige teleurstellende dat dan overblijft is eigenlijk de camera. Dit is een mix tussen de S20 en S21 (non ultra). Het is niet absoluut niet slecht, maar je mag eigenlijk verwachten dat het gewoon de S21(+) qua camera's zou zijn.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-01 12:31
bjorntju schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 01:02:
Zelf ook een Fold 3 besteld ter vervanging van mijn iPhone :) Via Belsimpel besteld met die 100 euro korting en krijg incl. de 200 euro extra inruilkorting nog 600 euro terug voor mijn iPhone 11 Pro Max. Op Marktplaats krijg ik er misschien 100/150 euro meer voor terug maar dit is wel een stuk makkelijker.

Ook meteen mijn T-Mobile sim-only abonnement verlengd voor een jaartje en dat geeft op het toestel ook nog ongeveer iets van 175 euro korting erboven op.

Onder de streep ben ik dan iets van 900 euro kwijt dacht ik, daar kan ik nog wel mee leven.

Ben benieuwd volgende week!
Dat is wel een hele mooie prijs.
Ik mag in Januari weer verlengen bij Kpn en heb intresse in dit toestel.
Verwacht dat de prijs dan iets gedaald is en dat ik een leuke prijs voor mn S10 + terug krijg.

Ben gewoon een gimmick freak 😅

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:41
MazeWing schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 07:13:.
Ik heb behoorlijk hard met m'n nagel op het scherm gedrukt en bewogen en er was helemaal niets te zien. Iets wat bij de Fold 2 en 1 simpelweg ondenkbaar was.
Binnenkort liggen ze dus gewoon weer achter glas.. :F

Bij de Fold 1 en 2 moest je bij het uitpakken van de telefoon eerst een sticker verwijderen waarop stond dat je absoluut niet met je nagels in het scherm mag drukken. Kan mij niet voorstellen dat dat op de Fold 3 nu wel kan.

Uit nieuwsgierigheid.. wat had je gedaan als jou nagelafdruk nu wel in het scherm stond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamerstijn
  • Laatst online: 18-03 21:47
MazeWing schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 07:13:
Ik was gisteren in de MM en heb de fold 3 ook eens aan de tand gevoeld. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat het zo 1-2-3 mogelijk zou zijn, aangezien de voorgaande fold (en flip) telefoons achter glas stonden. Nu hadden ze 1 exemplaar (en van de flip) in de speciale Samsung booth (zoals Apple) en 1 exemplaar tussen alle andere telefoons.
Hangt denk ik van de mediamarkt af, bij degene waar ik werk (Utrecht Centraal) stond de fold 2 sws sinds afgelopen november on display om te zien en gebruiken. De razr daarentegen zat en zit nog steeds achter glas, en de flip was nergens te zien. Nu staan de nieuwe fold en flip beide op display waar men ze zelf kunnen uitproberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

schumi1986 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 09:06:
[...]

Binnenkort liggen ze dus gewoon weer achter glas.. :F

Bij de Fold 1 en 2 moest je bij het uitpakken van de telefoon eerst een sticker verwijderen waarop stond dat je absoluut niet met je nagels in het scherm mag drukken. Kan mij niet voorstellen dat dat op de Fold 3 nu wel kan.

Uit nieuwsgierigheid.. wat had je gedaan als jou nagelafdruk nu wel in het scherm stond?
Sorry hoor, maar een telefoon hoort gewoon niet te krassen als je er met je nagel over heen gaat. Als Samsung aangeeft dat er nu wel een soort van glas over het scherm heen zit en 80% duurzamer is, dan mag dit ook getest worden.

En als er wel een kras door mijn nagel was ontstaan (iets dat me al zeer onwaarschijnlijk leek omdat het scherm vol vingerafdrukken zat, maar nog steeds krasvrij was) dan was dat maar zo. Het zijn niet voor niets showroom (lees: demo) modellen. En het is van een compleet andere orde dan kijken of een telefoon breekt zoals met de iPhone 6 plus o.i.d.

Als Samsung het aandurft om ze niet meer enkel achter glas tentoon te stellen dan mogen ze ook verwachten dat de telefoon als een echte telefoon gebruikt gaat worden })

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
MazeWing schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 09:31:
[...]

Sorry hoor, maar een telefoon hoort gewoon niet te krassen als je er met je nagel over heen gaat. Als Samsung aangeeft dat er nu wel een soort van glas over het scherm heen zit en 80% duurzamer is, dan mag dit ook getest worden.

En als er wel een kras door mijn nagel was ontstaan (iets dat me al zeer onwaarschijnlijk leek omdat het scherm vol vingerafdrukken zat, maar nog steeds krasvrij was) dan was dat maar zo. Het zijn niet voor niets showroom (lees: demo) modellen. En het is van een compleet andere orde dan kijken of een telefoon breekt zoals met de iPhone 6 plus o.i.d.

Als Samsung het aandurft om ze niet meer enkel achter glas tentoon te stellen dan mogen ze ook verwachten dat de telefoon als een echte telefoon gebruikt gaat worden })
Ze liggen daar wel om lekker uit te testen idd :) maar kom altijd expres gehavende display telefoons tegen bij de MM :/

De rede dat je bij de fold 1&2 niet met je nagel het schem in mag drukken is niet vanwege het krassen (zit namelijk gewoon een screenprotector op) maar omdat je met je nagel door het scherm kunt drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

schumi1986 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 09:38:
[...]

Ze liggen daar wel om lekker uit te testen idd :) maar kom altijd expres gehavende display telefoons tegen bij de MM :/

De rede dat je bij de fold 1&2 niet met je nagel het schem in mag drukken is niet vanwege het krassen (zit namelijk gewoon een screenprotector op) maar omdat je met je nagel door het scherm kunt drukken.
Ik had begrepen dat het scherm (en protector) van plastic was en je nagel gewoon kleine “groeven” maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Bij belsimpel staat er vanaf gisteren 5-7 werkdagen.. zullen ze toch weer eerder gaan uit leveren dan Samsung zelf? Zou niet de eerste keer zijn dacht ik..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-06 23:14
Samsung levert a.s. vrijdag al uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reemster0180
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-08-2021
tomhster schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:50:
Klopt inderdaad! Ik krijg hem tussen 08:00 - 22:00 binnen samen met de watch 4 classic. Kan niet wachten! 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
reemster0180 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 23:16:
[...]

Klopt inderdaad! Ik krijg hem tussen 08:00 - 22:00 binnen samen met de watch 4 classic. Kan niet wachten! 8)
Mij houden jullie niet voor de gek 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

tomhster schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:50:
De persoon die ik net sprak van Samsung heeft het over 26-8 versturen en 27-8 leveren.

Tesla M3LR '21

• Gamerstijn
De persoon die ik net sprak van Samsung heeft het over 26-8 versturen en 27-8 leveren.
Komt overeen met wat ik bij mijn orderbevestiging mailtje zie

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Gamerstijn schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 08:58:
[...]

Komt overeen met wat ik bij mijn orderbevestiging mailtje zie
Krijg nu net een sms dat ze mijn bestelling hebben ontvangen en 21-8 gaan leveren. Weet alleen niet of het om de Fold of de Watch gaat aangezien ik die los van elkaar heb besteld.

Spannend :+

Tesla M3LR '21

• 038Robijno
London schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 11:22:
[...]

Krijg nu net een sms dat ze mijn bestelling hebben ontvangen en 21-8 gaan leveren. Weet alleen niet of het om de Fold of de Watch gaat aangezien ik die los van elkaar heb besteld.

Spannend :+
Heb ook mail gehad van Belsimpel.nl over de levering van de fold 3 voor aanstaande zaterdag.

Voor het horloge staat nog geen datum, denk dus alleen de telefoon.

• AT82
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 10-12-2021
Ook zonet een sms ontvangen. Heb alleen de Fold besteld en die wordt a.s. zaterdag geleverd dus.

• Bilderbeek
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-06 13:40
Ik kreeg ook al bericht dat de Fold vrijdag wordt bezorgd. Maar voor hetzelfde geld is dat alleen de aanmelding van de vervoersopdracht en fictieve leverdatum ;)

Heb besteld bij Samsung.

• Gamerstijn
Zelf via samsung besteld en kreeg ook een sms dat ie zaterdag wordt geleverd, we zullen het zien!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Hmmm…. Het kriebelt hier zo enorm hè.

Ik heb nu bijna 2 jaar de iPhone 11 pro max (KPN, €65 per maand) en zit er erg aan te twijfelen om voor de Fold 3 te gaan. Zeker met al die extra korting bij de inruil, gaat er gewoon €400+200= €600. Als ik verleng bij mobiel.nl moet ik voor hetzelfde abonnement (qua maandlasten, dus daar ook €65) €486 bij betalen. Onderaan de streep krijg ik er dus geld bij (of ik moet m’n maandlasten voor de telefoon verlagen, echter wil ik het even 1:1 vergelijken).

Maar ik ben dan genoodzaakt ook mijn Apple Watch 5 weg te doen en voor een Samsung Watch 4 te gaan (vind de normale wat sierlijker dan de classic) dat gaat dus ook weer €300 kosten. Ik verwacht toch wel €200 voor de Apple te krijgen dus ik denk uiteindelijk “voor niets” over te kunnen stappen.

Het enige dat me nog tegenhoud is of ik uiteindelijk wel heel veel aan het uitvouwen ga hebben en of het niet meer een gimmick dan iets anders wordt. Het vereist wel een heel andere manier van omgaan met de telefoon. Ik dacht ook ooit dat ik het pennetje van de Note 8 zou gebruiken. Dat bleek ik ook nauwelijks te doen…

Twijfel twijfel….

• 038Robijno
Ik ben er klaar voor... laat de de Fold 3 en de watch 4 classic maar komen!

Ik had trouwens de car holder al met een week in huis via Aliexpress.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5rs2JTeG3FLXiajbCSZ7UWm0eRg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xssAMSAM1U4TDe6mY7BYs6Qy.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door 038Robijno op 19-08-2021 14:50 ]

• Of-Aaargh
038Robijno schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 14:49:
Ik ben er klaar voor... laat de de Fold 3 en de watch 4 classic maar komen!

Ik had trouwens de car holder al met een week in huis via Aliexpress.
[Afbeelding]
Je weet dat je bij voorbestelling van de Fold 3 al een cover en lader krijgt hè?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
MazeWing schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 14:40:

Ik heb nu bijna 2 jaar de iPhone 11 pro max (KPN, €65 per maand) en zit er erg aan te twijfelen om voor de Fold 3 te gaan. Zeker met al die extra korting bij de inruil, gaat er gewoon €400+200= €600. Als ik verleng bij mobiel.nl moet ik voor hetzelfde abonnement (qua maandlasten, dus daar ook €65) €486 bij betalen. Onderaan de streep krijg ik er dus geld bij (of ik moet m’n maandlasten voor de telefoon verlagen, echter wil ik het even 1:1 vergelijken).

Maar ik ben dan genoodzaakt ook mijn Apple Watch 5 weg te doen en voor een Samsung Watch 4 te gaan (vind de normale wat sierlijker dan de classic) dat gaat dus ook weer €300 kosten. Ik verwacht toch wel €200 voor de Apple te krijgen dus ik denk uiteindelijk “voor niets” over te kunnen stappen.

Het enige dat me nog tegenhoud is of ik uiteindelijk wel heel veel aan het uitvouwen ga hebben en of het niet meer een gimmick dan iets anders wordt. Het vereist wel een heel andere manier van omgaan met de telefoon. Ik dacht ook ooit dat ik het pennetje van de Note 8 zou gebruiken. Dat bleek ik ook nauwelijks te doen…

Twijfel twijfel….
Ik ben juist van een Fold 2 naar een IPhone 12 gegaan.

Het leek mij zo geweldig een tablet in mijn broekzak maar na 2 maanden was ik he-le-maal klaar met het scherm aan de voorkant, deze is gewoon echt te smal om er fatsoenlijk iets op te doen.

Een kort berichtje typen gaat nog wel maar wat langere berichten typt gewoon veel makkelijker op een groot scherm wat er dus voor zorgde dat ik de hele tijd het scherm aan het uitklappen was, dat is leuk op de bank maar ging mij snel tegenstaan wanneer ik niet achter een bureau of op de bank zat.

• 038Robijno
Of-Aaargh schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 15:05:
[...]

Je weet dat je bij voorbestelling van de Fold 3 al een cover en lader krijgt hè?
Zover ik kon zien bij unboxing filmpjes, zit er alleen een laadkabel bij.

En de case die je erbij krijgt na ongeveer 6 weken (pas na aanvraag, besteld bij belsimpel)
Is de case niet geschikt voor een autohouder door de S pen gleuf aan de achterkant.

Dus blij met de leather case en oplader.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

schumi1986 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 15:06:
[...]

Het leek mij zo geweldig een tablet in mijn broekzak maar na 2 maanden was ik he-le-maal klaar met het scherm aan de voorkant, deze is gewoon echt te smal om er fatsoenlijk iets op te doen.

Een kort berichtje typen gaat nog wel maar wat langere berichten typt gewoon veel makkelijker op een groot scherm wat er dus voor zorgde dat ik de hele tijd het scherm aan het uitklappen was, dat is leuk op de bank maar ging mij snel tegenstaan wanneer ik niet achter een bureau of op de bank zat.
Daar ben ik dus ook een beetje bang voor. Aan de andere kant is het qua breedte weer vergelijkbaar met een xperia 1 (III). Die heeft bijna dezelfde verhouding (is alleen iets langer en dus ook iets breder). Uiteraard is die wel weer dubbel zo dun.

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:16
MazeWing schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 14:40:

Twijfel twijfel….
Ik ga exact dezelfde overstap maken. Van 11 Pro Max naar Fold 3. Het kriebelde al een klein beetje toen paar maanden terug de Fold 2 voor dikke korting wegging, maar toen vond ik het nog niet de moeite waard. Nu krijg ik idd 600 euro ervoor terug + 100 euro persoonlijke korting van Coolblue, wat het wat draaglijker maakt.

Ook de Watch 4 normaal 40mm erbij besteld. Ik ga Apple Pay wel missen, maar goed, it is what it is.

• schumi1986
MazeWing schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 15:29:
[...]

Daar ben ik dus ook een beetje bang voor. Aan de andere kant is het qua breedte weer vergelijkbaar met een xperia 1 (III). Die heeft bijna dezelfde verhouding (is alleen iets langer en dus ook iets breder). Uiteraard is die wel weer dubbel zo dun.
Het is echt iets wat je wat langer zelf moet uitproberen, ook ik was van te voren naar de MM gegaan om het toestel uit te proberen en was daarna nog enthousiaster :p was ook erg jammer dat het toestel na een paar maanden mij toch niet kon bekoren.

Bestel je bij Samsung dan kun je het toestel 60 dagen uit proberen maar moet deze wel zonder krasjes worden ingeleverd

• 038Robijno
schumi1986 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 15:06:
[...]

Ik had de fold 2, ben toen naar de S21 ultra gegaan met een galaxy watch 3 en van de S21 ultra naar de IPhone 12 pro max met een Apple watch 6... en nu ga ik weer naar de Fold 3 met de galaxy watch 4 classic 46mm.

De fold 2 voelde erg fijn aan als hij ingeklapt is, en typt ook zeer makkelijk op het scherm aan de voorzijde.

Anoniem: 1633648

038Robijno schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 15:40:
[...]

Ik had de fold 2, ben toen naar de S21 ultra gegaan met een galaxy watch 3 en van de S21 ultra naar de IPhone 12 pro max met een Apple watch 6... en nu ga ik weer naar de Fold 3 met de galaxy watch 4 classic 46mm.

De fold 2 voelde erg fijn aan als hij ingeklapt is, en typt ook zeer makkelijk op het scherm aan de voorzijde.
Wow veel afwisseling! Kan het als tech-enthousiast wel begrijpen, maar de geld/resources waste daarentegen...

Is het wel je doel om de 'ultieme' smartphone te vinden of hou je gewoon steeds van iets nieuws? :)

• schumi1986
038Robijno schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 15:40:
[...]

Fijn dat de Fold jou zo goed bevallen is en zelfs het typen op de scherm aan de voorkant voor jou als zeer makkelijk is ervaren.

Waarom ben je zo snel van de Fold2 naar de S21 ultra overgestapt dan?

Ik denk dat er echt maar weinig Fold gebruikers zijn die het typen op het voorste scherm als zeer makkelijk ervaren. Ook bijna elke review die ik destijds bekeken heb gaf dit aan als ongemakkelijk.

Maar als je kunt leven met het werken op het voorste scherm is de Fold echt een geweldig toestel.

• Of-Aaargh
Ik had de Fold 2, en op zich klopt het wel dat het voorscherm iets te smal is naar mijn smaak. Al is het toetsenbord met SwiftKey goed aan te passen. Maar het is ook een kwestie van wennen. Ik heb als mijn andere telefoon een Iphone 12 Mini, en dat kleine schermpje went ook.
Nu weer de Fold 3 in bestelling. Dus straks heb ik weer zowel de kleinste als de grootste premium smartphone die op dit moment te koop is :+ .

Eigenlijk had Samsung de oplossing van Huawei moeten volgen, en de telefoon in de andere richting (de breedte) moeten vouwen, zodat het voorscherm wat meer de reguliere verhouding zou hebben. Het argument van Samsung om dat niet te doen was dat de telefoon dan door zowel dik en breed te zijn, weer lastig met één hand te bedienen zou zijn. Maar ik doe dat sowieso niet. Ook opgevouwen hou ik 'm meestal met twee handen vast als ik typ.

• Of-Aaargh
038Robijno schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 15:10:
[...]

Zover ik kon zien bij unboxing filmpjes, zit er alleen een laadkabel bij.

En de case die je erbij krijgt na ongeveer 6 weken (pas na aanvraag, besteld bij belsimpel)
Is de case niet geschikt voor een autohouder door de S pen gleuf aan de achterkant.

Dus blij met de leather case en oplader.
Je krijgt een case én een lader bij de voorverkoop. Maar inderdaad, pas na een aantal weken als je niet bij Samsung zelf bestelt.

• xandoortje
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-01 12:31
Hmz je moet wel heel erg goed kijken waar je hem besteld.
Bij Mobiel.nl is ie 200 euro goedkoper dan Belsimpel.
De inruilwaarde van mn S10 + is bij Samsung 'maar' 130 euro.
Verkoop hem dan wel via MP ofzo wanneer ik de overstap maak.

• Of-Aaargh
Ik heb bij Belsimpel besteld, en nog niets gehoord over de levering. Ik vermoed dat degenen die een leveringsdatum van vóór 27 augustus hebben gekregen niet hoeven te hopen de telefoon eerder te krijgen. Wellicht al de gratis flipcase en lader (indien bij Samsung zelf besteld)? Of de simkaart van het abonnement, of andere meebestelde accessoires?

• rikadoo
  • Niet online
Ik heb hem gisteren besteld bij mobiel.nl. 100 euro mobiel.nl korting FOLD100 code, en dan nog 140 euro voor de oude Huawei inruil terug + nog 100 euro van Samsung + de accessoires (hoesje en oplader).

Ik ben benieuwd, kom van de Huawei P30 Pro af.

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 256GB | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x LG 27UD59-B | 1x LG UltraGear 27GL850

• Of-Aaargh
rikadoo schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 16:38:
Ik heb hem gisteren besteld bij mobiel.nl. 100 euro mobiel.nl korting FOLD100 code, en dan nog 140 euro voor de oude Huawei inruil terug + nog 100 euro van Samsung + de accessoires (hoesje en oplader).

Ik ben benieuwd, kom van de Huawei P30 Pro af.
Euhm, als ik het zo zie bij de voorwaarden van Mobiel.nl ("Ontvang bij bestelling van de Galaxy Z Fold 3 direct € 100 of € 200,- korting in je winkelmand als je een oude telefoon inruilt. Ook ontvang je een Flip Cover met S Pen en Travel Adapter t.w.v. €89 . Ten slotte krijg je één jaar Samsung Care+") is die code FOLD100/FOLD200 een code voor de extra inruil-actie van Samsung. Het enige voordeel is, dat je de 100 euro extra inruil van Samsung nu al krijgt, en niet pas nadat je je oude toestel hebt teruggestuurd. Je krijgt dus niet nóg een keer 100 euro extra inruil van Samsung.
Maar ik hoop dat je gelijk hebt, want ik deed mee met dezelfde actie van Belsimpel.

• rikadoo
  • Niet online
Of-Aaargh schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 16:52:
[...]

Euhm, als ik het zo zie bij de voorwaarden van Mobiel.nl ("Ontvang bij bestelling van de Galaxy Z Fold 3 direct € 100 of € 200,- korting in je winkelmand als je een oude telefoon inruilt. Ook ontvang je een Flip Cover met S Pen en Travel Adapter t.w.v. €89 . Ten slotte krijg je één jaar Samsung Care+") is die code FOLD100/FOLD200 een code voor de extra inruil-actie van Samsung. Het enige voordeel is, dat je de 100 euro extra inruil van Samsung nu al krijgt, en niet pas nadat je je oude toestel hebt teruggestuurd. Je krijgt dus niet nóg een keer 100 euro extra inruil van Samsung.
Maar ik hoop dat je gelijk hebt, want ik deed mee met dezelfde actie van Belsimpel.
Hmm, is niet helemaal wat ze mij vertelde, maar we gaan het zien :)

Hmm wellicht heb je gelijk...

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 256GB | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x LG 27UD59-B | 1x LG UltraGear 27GL850

• reemster0180
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-08-2021
038Robijno schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 08:47:
[...]

Mij houden jullie niet voor de gek 8)
Heb zojuist de bevestiging gekregen dat Dynalogic mijn zending heeft ontvangen en deze morgen komt bezorgen. Gaat het toch gebeuren! :P

• Bilderbeek
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-06 13:40
Ik heb geen melding gekregen, maar de statuspagina zegt ook order ontvangen en bezorgdag morgen. Toch fijn als iets een week eerder al komt :D (zul je zien dat het alleen het preorder-hoesje is...)

[ Voor 16% gewijzigd door Bilderbeek op 19-08-2021 17:47 ]

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Hier ook mail van Samsung gehad over levering Dynalogic zaterdag. Heel mooi aangezien ik geen 1 order kan volgen vanwege een bug op de Samsung website.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
London schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 17:52:
Hier ook mail van Samsung gehad over levering Dynalogic zaterdag. Heel mooi aangezien ik geen 1 order kan volgen vanwege een bug op de Samsung website.
Horloge duurt nog een week helaas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Bilderbeek schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 17:46:
Ik heb geen melding gekregen, maar de statuspagina zegt ook order ontvangen en bezorgdag morgen. Toch fijn als iets een week eerder al komt :D (zul je zien dat het alleen het preorder-hoesje is...)
Als het dynalogic is dan kun je ervan uitgaan dat het de telefoon is. Voor zover ik weet doen zij namelijk geen “normale” pakketjes.

• blue13x
Ben beetje benieuwd naar wat voor accessoires de meeste mensen hier hebben gekocht voor de Fold3, misschien mis ik zelf nog wat. Heb zelf de Aramid case en de watch 4 classic gehaald. Vraag mij alleen af of ik een powerbank nodig zal hebbben.

Wat voor extra's hebben jullie gehaald?

[ Voor 9% gewijzigd door blue13x op 19-08-2021 21:03 ]

• blue13x
MazeWing schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 18:29:
[...]

Als het dynalogic is dan kun je ervan uitgaan dat het de telefoon is. Voor zover ik weet doen zij namelijk geen “normale” pakketjes.
Laatst heb ik mijn Buds pro via Dynalogic gekregen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jayyzz
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-11-2024
Zelf ook besteld bij belsimplel. Geen smsje gekregen of mailtje, maar als ik naar de order pagina ga staat er ook levering morgen... Hopen dan maar :)

Edit, zojuist een mailtje gekregen met een T&T voor morgen! Ben nu wel echt hyped

[ Voor 22% gewijzigd door jayyzz op 19-08-2021 22:24 ]

I7 4790K @4,7Ghz | Founders Edition 1080ti | 32GB DDR3 1866Mhz | Custom hardline watercoolingloop | Thrustmaster T500 RS |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

blue13x schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 21:02:
Ben beetje benieuwd naar wat voor accessoires de meeste mensen hier hebben gekocht voor de Fold3, misschien mis ik zelf nog wat. Heb zelf de Aramid case en de watch 4 classic gehaald. Vraag mij alleen af of ik een powerbank nodig zal hebbben.

Wat voor extra's hebben jullie gehaald?
https://www.coolblue.nl/p...nen-back-cover-zwart.html

Prima hoesje totdat ik die krijg van die Samsung promotie met de S-pen. Ook nog eens in de aanbieding.
Voor de rest geen extra's. Wil gewoon de Fold zelf en dan ben ik zo blij als een kind :9~ Heb het hele Apple ecosysteem verlaten voor Samsung dus hopelijk is het het waard.

[ Voor 5% gewijzigd door London op 19-08-2021 21:37 ]

Tesla M3LR '21

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:37
jayyzz schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 21:11:
Zelf ook besteld bij belsimplel. Geen smsje gekregen of mailtje, maar als ik naar de order pagina ga staat er ook levering morgen... Hopen dan maar :)
Hier ook ja :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D1opxMM717jdgNircnhyzrInwBY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/97GdM81su6N23WyOlcz2e6sK.png?f=user_large

Kreeg alleen een gek mailtje van Belsimpel vandaag met: "We hebben geprobeerd je T‍-‍Mobile-abonnementsaanvraag te verwerken. De provider heeft hier echter iets meer tijd voor nodig om zeker te weten dat alles goed komt"

Betaal altijd netjes mijn rekeningen en heb maar een toestelbijbetaling van 4 euro per maand genomen voor één jaar, dus beetje apart maargoed... zal wel loslopen.

Nog een interresantere aanbieding eigenlijk:

https://www.mobiel.nl/act...z-fold-en-flip-3-300-mail

300 euro korting op een Fold of Flip als je hem in combinatie met een abonnement afsluit. Bijvoorbeeld i.c.m. een T-Mobile 1 jarig abonnement zonder toestelbijbetaling kom je dan uit op 1222 euro, erg nette prijs!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3J4Y8fyfZONe1FRqDOVoHuzXSWU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4XguHaiJOaKpYcDaI8t2kmdx.png?f=user_large

Het is dat ik al betaald en besteld heb bij Belsimpel en ik eigenlijk geen zin heb om te wachten op mijn geld retour dus ik laat mijn bestelling maar staan, maar die deal van mobiel.nl is wel erg netjes.

• 038Robijno
Toestel is verzonden vanuit belsimpel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wjnieuw
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-06 12:20
Via mobiel.nl met kortingscode kz300 met extra 300 euro korting te bestellen. Ik was met een Vodafone verlenging 1235 euro kwijt. Prima deal.

• 038Robijno
wjnieuw schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 22:30:
Via mobiel.nl met kortingscode kz300 met extra 300 euro korting te bestellen. Ik was met een Vodafone verlenging 1235 euro kwijt. Prima deal.
Jemig, ik moest 500 bijbetalen bij belsimpel en nu als ik had verlengt bij mobiel.nl had ik 300 euro extra bespaart.

• vandeven66
wjnieuw schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 22:30:
Zitten er geen voorwaarden aan deze korting? Dat is anders wel heel interessant?

• wjnieuw
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-06 12:20
Volgens mij geen voorwaarden behalve een abonnement icm de fold.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
038Robijno schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 22:48:
[...]

Jemig, ik moest 500 bijbetalen bij belsimpel en nu als ik had verlengt bij mobiel.nl had ik 300 euro extra bespaart.
Gewoon terug sturen dan toch. 300,- is wel de moeite.
Heb ik eens gedaan toen ik toch een andere kleur toestel wilde, prima geregeld door belsimpel toen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• vandeven66
wjnieuw schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 23:02:
Volgens mij geen voorwaarden behalve een abonnement icm de fold.
Heel erg bedankt voor de tip. Ik heb de Fold 3 nu ook besteld. Voor een paar honderd euro extra wil ik wel upgraden van de Fold 2.
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste