Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juliantje15
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-09 16:01
Afgelopen zaterdag om 13:00 de groene besteld. Ik hoop toch wel dat hij vandaag of morgen door gaat. Blijf het wel raar vinden dat ik met FOLD200 nu 200 euro minder heb moeten betalen bij mobiel.nl, maar er echt geen enkele check was over het inleveren van je toestel. Vraag me af hoe ze dat nog willen controleren.
Edit: met mobiel.nl gebeld en zowel de telefoon als siliconen case aan laten passen naar groen. Hij wist me ook nog te vertellen dat bij hen de groene net wat vaker besteld was dan de andere kleuren en dat men nog steeds mikt op de 27e qua levering. Wel kan het dus zijn dat men eerder de toestellen krijgt en ze dan gaan opsturen.
Die siliconen cover ziet er wel netjes uit. Vraag me wel af of hij na een tijdje nog lekker aan voelt. Heb eerder met een s9+ zo'n cover gehad, en op den duur werd het een soort van lijm waaraan allemaal stof bleef plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
juliantje15 schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 10:13:
Afgelopen zaterdag om 13:00 de groene besteld. Ik hoop toch wel dat hij vandaag of morgen door gaat. Blijf het wel raar vinden dat ik met FOLD200 nu 200 euro minder heb moeten betalen bij mobiel.nl, maar er echt geen enkele check was over het inleveren van je toestel. Vraag me af hoe ze dat nog willen controleren.

[...]

Die siliconen cover ziet er wel netjes uit. Vraag me wel af of hij na een tijdje nog lekker aan voelt. Heb eerder met een s9+ zo'n cover gehad, en op den duur werd het een soort van lijm waaraan allemaal stof bleef plakken.
Dus kunt gewoon een Fold 3 los voor 1599 kopen en die krijg je dan binnen met die FOLD200LOS code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
  • Laatst online: 11:45
juliantje15 schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 10:13:

[...]

Op de Samsung VIP website was het 1609 zonder inruil....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juliantje15
Jackson6 schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 10:21:
[...]

Dus kunt gewoon een Fold 3 los voor 1599 kopen en die krijg je dan binnen met die FOLD200LOS code?
Daar lijkt het wel op. Tenzij ze je verplichten om daarna een toestel in te leveren, maar daar heb ik nog niets over gezien.

FYI, ik heb het toestel ICM Tele2 abonnement verlenging afgenomen. En die rekenen als basis prijs 1560 uit mn hoofd. Scheelt je dus al 240 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:24

MazeWing

The plot thickens...

Zoals al eerder door mij aangegeven: er zijn bepaalde winkels die meteen de korting in mindering brengen bij het afreken van het toestel (ongeacht het los of icm abonnement is).

Bij Samsung zelf (experience store en webwinkel) en coolblue kun je meteen alles regelen en (bij experience store en coolblue) zelfs inleveren. Bij die winkels hoef je dus niet meer apart te registreren, etc.

Bij mobiel.nl en belsimpel krijg je meteen die €100 of €200 korting bij het afrekenen en moet je daarna je oude telefoon aanmelden.

In alle voorwaarden wordt er niet gesproken over wat als je het niet inlevert. Bij de winkels die dit af laten hangen van de inruil en je dus NA aanschaf pas een bedrag teruggestort krijgt is dit heel makkelijk: niets inleveren = niets terug, ook niet die €100/€200.

Bij mobiel.nl en belsimpel is dit anders. Die kunnen niet achteraf bedragen terugvorderen. De korting heb je al en als je niets opstuurt heb je dus wel kunnen genieten van de korting. Aangezien het zo lek is als een mandje zie ik dit gewoon als extra korting en het Samsung weinig uitmaakt of je daadwerkelijk iets opstuurt. Het is vooral de pre-order (alles is namelijk geldig tot de 27e) en het momentum dat ze hiermee proberen te krijgen. Als ze het echt zo belangrijk zouden vinden dan zouden ze pas NA inlevering van je toestel die €100/200 extra terugbetalen….

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Voor degene die bij Samsung hebben gekocht. Check je verzekering status op de Samsung Care+ website. Het lijkt alsof die toestellen nu wel automatisch worden geregistreerd. Dus zelf registereren is niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:53

RayNbow

Kirika <3

blue13x schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 12:46:
Voor degene die bij Samsung hebben gekocht. Check je verzekering status op de Samsung Care+ website.
Bedoel je deze site? Dan krijg ik "Registratie mislukt. Het IMEI-nummer is ongeldig. Controleer of je het juiste IMEI-nummer hebt ingevoerd.", maar ik moet er wel bij vermelden dat bij mijn preorder er mogelijk iets is misgegaan bij het aanvinken van Samsung Care+.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
RayNbow schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 13:19:
[...]

Bedoel je deze site? Dan krijg ik "Registratie mislukt. Het IMEI-nummer is ongeldig. Controleer of je het juiste IMEI-nummer hebt ingevoerd.", maar ik moet er wel bij vermelden dat bij mijn preorder er mogelijk iets is misgegaan bij het aanvinken van Samsung Care+.
Hier: https://www.samsungcareplus.com/nl#!/

En dan dekking controleren. Je moet wel volgens mij, care+ hebben toegevoegd in je winkelmandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Heb hem ook maar besteld, komend van de Fold2, de 120Hz aan de voorkant vind ik toch wel erg lekker.

Zilvere 256GB, hoe is de af-fabriek screenprotector? Ik vond hem bij de Fold2 echt verschrikkelijk en heb hem dan ook vervangen.

[ Voor 19% gewijzigd door Jackson6 op 23-08-2021 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 19:28

CerandoX.nl

Vides

MazeWing schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 11:16:
Zoals al eerder door mij aangegeven: er zijn bepaalde winkels die meteen de korting in mindering brengen bij het afreken van het toestel (ongeacht het los of icm abonnement is).

Bij Samsung zelf (experience store en webwinkel) en coolblue kun je meteen alles regelen en (bij experience store en coolblue) zelfs inleveren. Bij die winkels hoef je dus niet meer apart te registreren, etc.

Bij mobiel.nl en belsimpel krijg je meteen die €100 of €200 korting bij het afrekenen en moet je daarna je oude telefoon aanmelden.

In alle voorwaarden wordt er niet gesproken over wat als je het niet inlevert. Bij de winkels die dit af laten hangen van de inruil en je dus NA aanschaf pas een bedrag teruggestort krijgt is dit heel makkelijk: niets inleveren = niets terug, ook niet die €100/€200.

Bij mobiel.nl en belsimpel is dit anders. Die kunnen niet achteraf bedragen terugvorderen. De korting heb je al en als je niets opstuurt heb je dus wel kunnen genieten van de korting. Aangezien het zo lek is als een mandje zie ik dit gewoon als extra korting en het Samsung weinig uitmaakt of je daadwerkelijk iets opstuurt. Het is vooral de pre-order (alles is namelijk geldig tot de 27e) en het momentum dat ze hiermee proberen te krijgen. Als ze het echt zo belangrijk zouden vinden dan zouden ze pas NA inlevering van je toestel die €100/200 extra terugbetalen….
Moet je niet iets van een bon uploaden op Samsung.com ofzo voor de cover, pen en care+, waaraan ze zien dat je onterecht €200 euro inruilwaarde hebt geclaimed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

CerandoX.nl schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 17:17:
[...]

Moet je niet iets van een bon uploaden op Samsung.com ofzo voor de cover, pen en care+, waaraan ze zien dat je onterecht €200 euro inruilwaarde hebt geclaimed?
Dat zijn bonussen die je krijgt als je het toestel pre-ordered (dus tot de 27e). Dit staat compleet los van eventuele inruil…

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchellK
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20:24
Zijn er toevallig nog meer mensen die de telefoon bij Samsung zelf hebben besteld maar geen cover en S-pen hebben ontvangen? Ik heb inmiddels via Whatsapp contact gehad met Samsung maar dat gaat zo traag. Even afwachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:53

RayNbow

Kirika <3

mitchellK schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 11:25:
Zijn er toevallig nog meer mensen die de telefoon bij Samsung zelf hebben besteld maar geen cover en S-pen hebben ontvangen?
Had je het wel aangevinkt in de bestelling?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:13
Mocht iemand het al overwegen met dit splinternieuwe toestel:

Camera's onbruikbaar na ontgrendelen bootloader

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
JdJtA schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 12:12:

Doen mensen dit nog dan? Laatste jaren zie ik het nut er niet meer zo van in. Die tijden met custom roms/recoveries zijn voor mij wel voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Jackson6 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 12:32:
[...]

Doen mensen dit nog dan? Laatste jaren zie ik het nut er niet meer zo van in. Die tijden met custom roms/recoveries zijn voor mij wel voorbij.
Dit dus! Android is inmiddels zo volwassen dat dit allemaal niet meer nodig is. Ook de verschillende versies van fabrikanten zijn zo gestroomlijnd dat ook daar een custom versie niet bepaald nodig is.

Dit was natuurlijk anders een jaar of 6+ geleden. Toen fabrikanten een boel bloatware en andere onzin toevoegden. Iets dat niet alleen maar “vulling” was, maar ook nog eens de boel vertraagde.
Zelfs Samsung heeft met hun latere touchwiz (vanaf de s7) en daarna OneUI enorme stappen gemaakt.

In andere woorden: bootloader unlocken is voor 99,99% van de gebruikers absoluut niet interessant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:50

Welcome to Snapdragon heaven.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-09 10:33

Het is een software lock, als je de Bootload re-locked werkt de Camera weer. Het is niet als rooten onomkeerbaar. Zolang de Knox bit niet getripped wordt, is het proces dus omkeerbaar :)

Al heb ik sinds de Note3 niet meer de behoefte gehad te klooien met Custom ROMs etc.

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:59
danda schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 13:09:
[...]

Welcome to Snapdragon heaven.....
Wat is dit nu weer voor loze opmerking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchellK
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20:24
RayNbow schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 12:02:
[...]

Had je het wel aangevinkt in de bestelling?
Ja dat wel, er zal wel iets mis zijn gegaan ergens in het proces. Ik krijg nu in iedergeval een code om de producten zonder kosten te bestellen dus het is opgelost inmiddels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

CyberJohn schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 14:32:
[...]

Het is een software lock, als je de Bootload re-locked werkt de Camera weer. Het is niet als rooten onomkeerbaar. Zolang de Knox bit niet getripped wordt, is het proces dus omkeerbaar :)

Al heb ik sinds de Note3 niet meer de behoefte gehad te klooien met Custom ROMs etc.
Volgens mij is het juist de knox bit die dit veroorzaakt. Dat zou dus betekenen dat het onomkeerbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJohn
MazeWing schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 15:01:
[...]

Volgens mij is het juist de knox bit die dit veroorzaakt. Dat zou dus betekenen dat het onomkeerbaar is.
Nee wanneer je de Bootload unlocked betekend dat niet gelijk dat je Knox getripped wordt. Dit gebeurd pas wanneer er niet Samsung Firmware / Meuk geinstalleerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Hi allen,

Ik zie overal dat je dit toestel kan pre orderen,maar zie dat sommige gelukkigen het toestel al thuis hebben. Waar is deze al te verkrijgen / op te halen in een winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamerstijn
  • Laatst online: 24-06 12:38
Hoolz14 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 09:21:
Hi allen,

Ik zie overal dat je dit toestel kan pre orderen,maar zie dat sommige gelukkigen het toestel al thuis hebben. Waar is deze al te verkrijgen / op te halen in een winkel?
Voor zover ik weet kan je de foldables pas vanaf de 27e in de winkel kopen, samsung is (als ik me niet vergis) de 20e begonnen met verzenden/leveren van pre-orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
Gamerstijn schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 09:24:
[...]

Voor zover ik weet kan je de foldables pas vanaf de 27e in de winkel kopen, samsung is (als ik me niet vergis) de 20e begonnen met verzenden/leveren van pre-orders.
Ah op die manier. Bedankt voor de snelle reactie. Nog even wachten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJohn
Hoolz14 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 09:21:
Hi allen,

De meeste winkels hebben de toestellen al op voorraad, echter geven de websites dit niet aan. Bij Media Markt bijvoorbeeld kan je hem gelijk meenemen (als ie niet al is uitverkocht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 19:28

CerandoX.nl

Vides

Dit hoort in een prijzen en levertijden topic. Niet in een ervaringen topic.

[ Voor 104% gewijzigd door PaT op 25-08-2021 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Een topic report werkt beter dan reageren in het topic zelf

[ Voor 91% gewijzigd door PaT op 25-08-2021 18:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 16:09

pvr

Ik heb nu een berichtje gekregen, dat ik morgen, mijn SAMSUNG Galaxy Z Fold3 5G - 512 GB Zilver kan ophalen bij Post.nl afhaal punt :)

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Modbreak:Wie zou er zo vriendelijk willen zijn om een prijzen en levertijden topic aan te maken. Gezien de vele reacties die daarover gaan is daar behoefte aan.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21:22
Heeft weinig nut lijkt mij? Zoveel wordt hier niet gepost en over 2 dagen heeft iedereen zijn toestel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
pvr schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 17:30:
Ik heb nu een berichtje gekregen, dat ik morgen, mijn SAMSUNG Galaxy Z Fold3 5G - 512 GB Zilver kan ophalen bij Post.nl afhaal punt :)
Gelijk goed gedaan. Het scheelde weinig met de 256GB versie, dus ben ik ook voor de 512 gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:18
Heb ook even vraagje, hoe zit dat precies met inruil oude telefoon ? Krijg je 200€ terug of hangt dat van je telefoon af ?

200 € extra oke. Deze vraag is niet gesteld 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door NeWSJuNK op 25-08-2021 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:52
PaT schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 18:41:
[Modbreak] Wie zou er zo vriendelijk willen zijn om een prijzen en levertijden topic aan te maken. Gezien de vele reacties die daarover gaan is daar behoefte aan. [/]
Maak er gewoon een algemeen topic van? Ervaring discussies en prijzen en levering..

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Rohit schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 21:02:
[...]

Maak er gewoon een algemeen topic van? Ervaring discussies en prijzen en levering..
Zo werkt dat niet op dit forum. Levertijden en prijzen, accessoires, ervaringen en custom roms krijgen in principe een eigen topic. Uiteraard als blijkt dat er specifiek over die onderwerpen gesproken wordt.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-09 11:02
Mijn S21 Ultra weggedaan voor de Fold3 en komt morgen binnen. Ik hoop echt dat ik geen spijt krijg maar hieronder een review van Flossy Carter.

YouTube: Samsung Galaxy Z Fold 3 - "Real Review"

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:37
beezjeh schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 22:42:
Mijn S21 Ultra weggedaan voor de Fold3 en komt morgen binnen. Ik hoop echt dat ik geen spijt krijg maar hieronder een review van Flossy Carter.

YouTube: Samsung Galaxy Z Fold 3 - "Real Review"
Ruil niet je S21 Ultra in voor een fold zegt hij de eerst minuut. :+

Ik twijfelde zwaar om het wel te doen, maar ik zal mij waarschijnlijk weer (heb de fold 2 gehad) irriteren aan het gepiel op het voorste scherm wanneer je gewoon niet de tijd heb om elke keer je fold uit te klappen. Voorlopig blijf ik dus bij m'n S21U

• beezjeh
cliors schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:26:
[...]

Ik twijfelde zwaar om het wel te doen, maar ik zal mij waarschijnlijk weer (heb de fold 2 gehad) irriteren aan het gepiel op het voorste scherm wanneer je gewoon niet de tijd heb om elke keer je fold uit te klappen. Voorlopig blijf ik dus bij m'n S21U
Haha ja inderdaad wou het nog toevoegen wat Flossy's advies was 😂

Maar eenmaal in zijn review is hij vooral positief op paar dingen na vooraf zijn review, ik ga vooral de scumbag zoom missen van de Ultra 😂

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Zijn er meer mensen hier op het forum, waarbij als het scherm is open geklapt, aan de rechterkant bijna onderaan waarop het lijkt dat er een soort van pitje/deukje inzit
Naast de folie zelf?
Je kan het ook niet voelen.

[ Voor 12% gewijzigd door 038Robijno op 26-08-2021 10:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DidierDW
  • Laatst online: 26-10-2024
038Robijno schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:45:
Zijn er meer mensen hier op het forum, waarbij als het scherm is open geklapt, aan de rechterkant bijna onderaan waarop het lijkt dat er een soort van pitje/deukje inzit
Naast de folie zelf?
Je kan het ook niet voelen.
Nee ziet er bij mijn toestel volledig vlak uit. Net nog eens proper gemaakt om goed te checken.

• Jackson6
  • Niet online
cliors schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:26:
[...]

Ik ben van de Note 10+ naar de Fold2 (en nu Fold 3) gegaan, voordelen van de Fold2 wegen voor mij veel zwaarder dan dat krappere front screen. Blijft een subjectief gebeuren natuurlijk.

• 038Robijno
Zit de care+ alleen bij de pre order registratie? Of ook als je ná morgen er 1 koopt..

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:15

Dennis1812

Amateur prutser

Zoals het op de website zegt alleen voor pre orders.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

• Arjan81
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:36

Arjan81

Rotterdam

Sinds gister is hij er. Z Fold 3 zwart 512GB. Kom over van Galaxy S8, voor werk Galaxy A52.
Eerste indruk is goed. Wel jammer dat je alleen een usb-c kabeltje krijgt. Een lader en headphones horen er toch wel bij. Via promo case, s-pen en lader is mooi maar duurt nog een aantal weken. Tot die tijd maar voorzichtig zijn.

Iemand een tip voor headphone gebruik? Nieuwe via usb-c of oude gebruiken via usb-c naar3,5 mm adapter? Wil daar niet teveel aan uitgeven. Iemand al usb-c headphones getest die werken?

HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 7

• dauwie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06:26
Hier mensen die via samsung zelf besteld hebben? Ik heb maandag een pre-order geplaatst. En op men besteloverzicht staat er dat hij vandaag zou verzonden worden maar nog steeds geen track en trace gekregen :s

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• beezjeh
Wat een ding zeg wauw.

Zie overigens ook een opladen tot 85% optie aanwezig dit mag best ook wel in een andere toestellen toegevoegd worden standaard :)

• Jackson6
  • Niet online
Arjan81 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:48:
Sinds gister is hij er. Z Fold 3 zwart 512GB. Kom over van Galaxy S8, voor werk Galaxy A52.
Eerste indruk is goed. Wel jammer dat je alleen een usb-c kabeltje krijgt. Een lader en headphones horen er toch wel bij. Via promo case, s-pen en lader is mooi maar duurt nog een aantal weken. Tot die tijd maar voorzichtig zijn.

Iemand een tip voor headphone gebruik? Nieuwe via usb-c of oude gebruiken via usb-c naar3,5 mm adapter? Wil daar niet teveel aan uitgeven. Iemand al usb-c headphones getest die werken?
Galaxy Buds+, draadloos en werkt fantastisch. Prima betaalbaar. Die kan je vaak op V&A gesealed voor 50 EU kopen.

[ Voor 3% gewijzigd door Jackson6 op 26-08-2021 15:41 ]

• juliantje15
Zojuist een mailtje gehad van mobiel.nl:
Helaas kunnen wij (een deel van) jouw bestelling niet binnen de aangegeven levertijd naar je versturen.

Artikel: Samsung Galaxy Z Fold3 5G 256GB
Verwachte levering: Ongeveer een week levertijd
Abonnement: 24 maanden Tele2 Tele2 Unlimited 2 jaar

Zodra wij je bestelling verzonden hebben ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail.
Afgelopen zaterdag besteld.. Dat wordt nog even afwachten.

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

juliantje15 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 18:22:
Zojuist een mailtje gehad van mobiel.nl:

[...]

Afgelopen zaterdag besteld.. Dat wordt nog even afwachten.
Ik ook, welke kleur heb je besteld? Ik eerst de zwarte en daarna m’n order laten wijzigen in de groene.

Gelukkig ben ik sinds vandaag een week op vakantie, anders zou ik goed balen…

• juliantje15
MazeWing schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 18:25:
[...]

Ik ook, welke kleur heb je besteld? Ik eerst de zwarte en daarna m’n order laten wijzigen in de groene.
Ik heb ook de groene besteld inderdaad. Ach ik heb nu nog een werkende S9+ dus zo erg zit ik er niet mee.

• Schrinde
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 08:26
Hier zelfde mail, zaterdag de phantomgreen 256mb besteld. Altijd irritant als je wat pre-orderd, maar te laat wordt geleverd.

• GadgetWoman
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 13-02-2022

GadgetWoman

That's why tech is fun

Ik heb inmiddels de Fold 3 een weekje in bezit en bevalt prima. De laatste 3 dagen merk ik echter dat ik niet goed meer kan bellen, gesprek wordt zomaar ineens verbroken of start helemaal niet (gesprek stopt en krijg melding 'kan niet bellen'). Eerst dacht ik aan een netwerkprobleem van mijn privénummer omdat ik de problemen in eerste instantie alleen daar had. En aangezien ik sinds de aanschaf van de Fold 3 een eSim (t-mobile) heb op mijn privénummer leek het mij verklaarbaar. Echter heb ik ook een fysieke simkaart met mijn werknummer (vodafone) erin zitten en heb ik nu ook ineens daar dezelfde problemen.

Ligt het aan een instelling op mijn nieuwe Fold?

• jayyzz
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-11-2024
GadgetWoman schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:03:
Ik heb inmiddels de Fold 3 een weekje in bezit en bevalt prima. De laatste 3 dagen merk ik echter dat ik niet goed meer kan bellen, gesprek wordt zomaar ineens verbroken of start helemaal niet (gesprek stopt en krijg melding 'kan niet bellen'). Eerst dacht ik aan een netwerkprobleem van mijn privénummer omdat ik de problemen in eerste instantie alleen daar had. En aangezien ik sinds de aanschaf van de Fold 3 een eSim (t-mobile) heb op mijn privénummer leek het mij verklaarbaar. Echter heb ik ook een fysieke simkaart met mijn werknummer (vodafone) erin zitten en heb ik nu ook ineens daar dezelfde problemen.

Ligt het aan een instelling op mijn nieuwe Fold?
Ik heb toevallig vandaag hetzelfde probleem gehad. Normaal bellen kreeg ik telkens een foutmelding, maar bellen via whatsapp ed ging helemaal prima. Wel goed om te weten dat het wellicht aan de telefoon zelf ligt

I7 4790K @4,7Ghz | Founders Edition 1080ti | 32GB DDR3 1866Mhz | Custom hardline watercoolingloop | Thrustmaster T500 RS |

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21:22
jayyzz schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 22:20:
[...]

Ik heb toevallig vandaag hetzelfde probleem gehad. Normaal bellen kreeg ik telkens een foutmelding, maar bellen via whatsapp ed ging helemaal prima. Wel goed om te weten dat het wellicht aan de telefoon zelf ligt
Mijn vriendin had vandaag hetzelfde met haar s21 ultra.

• gr8slayer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-08 22:45
ad patat schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 21:05:
[...]

Ah, dus zonder die sigarettenplug lader houd het wireless laden het net niet bij?
1% per 20 minuten ongeveer. Ik heb nu ook zo'n Quick charge 3 plug besteld.

Play every day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GadgetWoman

GadgetWoman

That's why tech is fun

jayyzz schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 22:20:
[...]

Ja, een internetprobleem is het niet. Puur het bellen, heel gek. Bellen is voor mij nu dus niet mogelijk, best lastig aangezien ik de telefoon ook zakelijk gebruik. Welke provider heb jij? Ik heb de meeste problemen met mijn esim (t-mobile).

Ik zit te denken dat het wellicht iets te maken heeft met een fysieke simkaart i.c.m. een esim.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierDW
  • Laatst online: 26-10-2024
GadgetWoman schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 00:18:
[...]

Ja, een internetprobleem is het niet. Puur het bellen, heel gek. Bellen is voor mij nu dus niet mogelijk, best lastig aangezien ik de telefoon ook zakelijk gebruik. Welke provider heb jij? Ik heb de meeste problemen met mijn esim (t-mobile).

Ik zit te denken dat het wellicht iets te maken heeft met een fysieke simkaart i.c.m. een esim.....
Hier ook de Fold 3 een weekje in bezit. Met bijna exact dezelfde insteek. eSim zakelijk en fysieke simkaart privé respectievelijk op Proximus en Telenet. Deze week ook intensief gebruikt om gesprekken op de zakelijke sim aan te nemen. Ik heb op geen enkel moment problemen ondervonden. Ik kom van een S21 5G en daar had ik bij ieder gesprek dat de eerste seconden werden afgeblokt. Dit probleem heb ik met de Fold 3 niet meer. VoLTE en Wifi-calling op beide sims staat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GadgetWoman

GadgetWoman

That's why tech is fun

Wat is voor jullie overigens een goede home launcher? Ik heb altijd nova gebruikt maar ik merk dat deze het niet geweldig doet op de Fold. Elke keer gaat de achtergrond naar zwart of valt hij uit. Hebben jullie betere tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
GadgetWoman schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:34:
Wat is voor jullie overigens een goede home launcher? Ik heb altijd nova gebruikt maar ik merk dat deze het niet geweldig doet op de Fold. Elke keer gaat de achtergrond naar zwart of valt hij uit. Hebben jullie betere tips?
Stock is beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticG
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-09 22:57
In de categorie ervaringen of het gebrek aan ervaring... heeft iemand al iets van de firma MediaMarkt gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

ArcticG schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 17:37:
In de categorie ervaringen of het gebrek aan ervaring... heeft iemand al iets van de firma MediaMarkt gehoord?
Toen ik daar was om het toestel uit te proberen (Eindhoven ekkersrijt) werden er 3 uitgedeeld (afgelopen woensdag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticG
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-09 22:57
Dennis1812 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 17:42:
[...]

Toen ik daar was om het toestel uit te proberen (Eindhoven ekkersrijt) werden er 3 uitgedeeld (afgelopen woensdag)
Ah ok. Had de 15de een pre order gedaan via de webshop en betaald, maar daarna niets meer gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

ArcticG schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 19:39:
[...]

Ah ok. Had de 15de een pre order gedaan via de webshop en betaald, maar daarna niets meer gehoord.
Webshop staat los van de winkel volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlietZ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:59
Zijn er hier mensen die een fold3 (of flip3) via mobiel.nl hebben gekocht en daarbij de fold100/fold200 flip100/flip200 kortingscode hebben gebruikt?

De korting wordt namelijk direct verwerkt bij de aanschaf, maar ik kan nergens iets terug vinden van het proces erna qua retourzending van de "oude" telefoon. (als in, je wordt geacht je oude telefoon op te sturen naar samsung via hun eigen portaal. Maar waar komt mobiel.nl hier nog in beeld?)

[ Voor 17% gewijzigd door BlietZ op 27-08-2021 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

BlietZ schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 19:53:
Zijn er hier mensen die een fold3 (of flip3) via mobiel.nl hebben gekocht en daarbij de fold100/fold200 flip100/flip200 kortingscode hebben gebruikt?

De korting wordt namelijk direct verwerkt bij de aanschaf, maar ik kan nergens iets terug vinden van het proces erna qua retourzending van de "oude" telefoon. (als in, je wordt geacht je oude telefoon op te sturen naar samsung via hun eigen portaal. Maar waar komt mobiel.nl hier nog in beeld?)
Zoals al meerdere keren aangegeven; mobiel.nl of belsimpel heeft na betaling (en levering) niets meer van doen met de voorwaarden qua inleveren. Als je niets inlevert gaan ze echt geen invorderingsprocedure starten om die korting terug te krijgen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukker053
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:47
MazeWing schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 06:04:
[...]

Zoals al meerdere keren aangegeven; mobiel.nl of belsimpel heeft na betaling (en levering) niets meer van doen met de voorwaarden qua inleveren. Als je niets inlevert gaan ze echt geen invorderingsprocedure starten om die korting terug te krijgen…
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn. Vorig jaar bij de pre-order van de Note 20 Ultra kreeg je gratis buds. Echter omdat ik na ontvangst van het toestel, ontving de zwarte en wou de bronze, van kleur ben gewisseld mocht ik 2 maanden later de gebruikte buds terug sturen naar Belsimpel of ik kreeg een rekening van €100 omdat ik de pre-order terug had gestuurd en het andere toestel buiten de pre-order viel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

tukker053 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 10:02:
[...]

Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn. Vorig jaar bij de pre-order van de Note 20 Ultra kreeg je gratis buds. Echter omdat ik na ontvangst van het toestel, ontving de zwarte en wou de bronze, van kleur ben gewisseld mocht ik 2 maanden later de gebruikte buds terug sturen naar Belsimpel of ik kreeg een rekening van €100 omdat ik de pre-order terug had gestuurd en het andere toestel buiten de pre-order viel.
Dat is toch heel anders?! Je krijgt kleur x maar wil kleur y. Dan is het logisch dat je de andere terugstuurt.

Edit: ik las het verkeerd. Dat is omdat je door het ruilen nooit de pre-order had moeten ontvangen.

Nu krijg je 100/200 euro korting, dat meteen verrekend is met de kassaprijs. Ook in de voorwaarden van Samsung wordt er met geen woord gerept als je niets inlevert (enkel dat wanneer je niets inlevert je geen inruil + extra korting krijgt, maar dat is wanneer je deze korting niet al op voorhand gehad hebt).

[ Voor 5% gewijzigd door MazeWing op 28-08-2021 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
Mijne wordt vandaag geleverd door Mobiel.nl, ben heel benieuwd 😁

Wat is de handigste manier van data overzetten vanaf een Huawei P30 Pro? Smart Switch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:50
Hoolz14 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 12:49:
Mijne wordt vandaag geleverd door Mobiel.nl, ben heel benieuwd 😁

Wat is de handigste manier van data overzetten vanaf een Huawei P30 Pro? Smart Switch?
Met de bijgeleverde kabel en smart switch app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

En hoe bevalt de Fold 3 jullie? Ik ben over het algemeen tevreden maar de batterij is een flinke domper mijns inziens. Heb de tel nu een week dus hij zou een patroon moeten hebben maar ik vind ~4 uur SoT toch behoorlijk karig voor een telefoon van 1800 euro.

Voor de rest geen klachten. Scherm is fantastisch uiteraard, camera's zijn ook bovengemiddeld en de telefoon an sich werkt gewoon heerlijk.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
London schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:56:
En hoe bevalt de Fold 3 jullie? Ik ben over het algemeen tevreden maar de batterij is een flinke domper mijns inziens. Heb de tel nu een week dus hij zou een patroon moeten hebben maar ik vind ~4 uur SoT toch behoorlijk karig voor een telefoon van 1800 euro.

Voor de rest geen klachten. Scherm is fantastisch uiteraard, camera's zijn ook bovengemiddeld en de telefoon an sich werkt gewoon heerlijk.
Gaat idd wel wat minder lang mee dan de fold 2.. wellicht komt het met een aankomende update wel verbetering in.

De batterij bij de fold 2 was maar ietsje groter, maar de chip is weer minder zuinig dan bij de fold 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

038Robijno schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 21:00:
[...]

Gaat idd wel wat minder lang mee dan de fold 2.. wellicht komt het met een aankomende update wel verbetering in.

De batterij bij de fold 2 was maar ietsje groter, maar de chip is weer minder zuinig dan bij de fold 3.
https://www.tomsguide.com...axy-z-fold-3-battery-life

Samsung Galaxy Z Fold 2 (60Hz/120Hz) 10:10/9:05
Samsung Galaxy Z Fold 3 (60Hz/120Hz) 7:52/6:35

Wel pover als ik eerlijk ben.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Als ik verschillende reviews op YouTube kijk (waaronder die van mr Mobile) dan valt de batterij me behoorlijk mee.

Uiteraard heeft iedereen weer een ander gebruik…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Batterij voelt voor nu beter aan dan mijn s10+. Al is dat niet gek gezien die al een paar oud was.

Heb wel een draadloze qi charger gekocht om de USB C poort wat te ontlasten. Die poorten gaan zo snel vol stof en troep waarna snelladen een enorme uitdaging wordt.
Daarmee mis ik mijn oude Sony die er een klepje voor had. Deed je veel langer met een poort.
De s10+ heb ik na anderhalfjaar een nieuwe in laten zetten onder garantie en bij de s8 van mijn vrouw hetzelfde.

Hoop dat het meevalt nu hij standaard al 1x minder geprikt wordt.

Morgen de stylus en case en lader eens aanvragen, toevallig vandaag ook een hoes van spigen binnen gekregen. Maar hoesjes moeten nu verlijmd worden zie ik..

Jullie al ervaring met de hoes die opgestuurd wordt? Want dan wacht ik daar evt op. Als die beter is dan de Spigen van nu is wachten slimmer. Voordeel sowieso is dat de stylus daarin kan.
Ik had nog in mijn hoofd dat je hoesjes makkelijk en snel kon wisselen. Dat is dus niet meer.

Smart switch heeft voor 40% gewerkt ongeveer. Best een tegenvaller. Dag eerder bij de flip 3 van mijn vrouw had hij echt alles overgezet. Bij mij lijkt het complete willekeur wat wel en wat niet. Galerij enkel.<2017 bijvoorbeeld. Maar niet de foto's die ik afgelopen week gemaakt heb.
Handmatig dus wat meer werk om alles goed en naar mijn zin te krijgen.

Eerste indrukken:
- heerlijk groot scherm
- ingeklapt had hij met ietsjes breder mogen zijn maar het is prima.
- hoe heet dat scherm als hij niet ingeklapt is en dan de lockscreen. Lockscreen van de grote schermen krijg ik aangepast. Die kleine nog niet.

Dat hele achtergrond instellen had best wat duidelijker verwoord mogen zijn

Na de eerste uren verder tevreden. Blauw licht filter nog niet kunnen vinden maar oke. Morgen weer een dag.
Morgen goed in de instellingenmenu rondkijken en laatste apps configureren. Dan is het de everydayphone ben benieuwd.
Ik zou t al wel fijn vinden als apps op de helft van je scherm openen en je zelfs kiezen of ze full screen gaan.
Ookal is 't geen flip topic. Wat kan je op dat kleine 2e schermpje nog een bak aan informatie kwijt. Dat had ik wel enigzins onderschat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Dennis1812 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 21:19:
Batterij voelt voor nu beter aan dan mijn s10+. Al is dat niet gek gezien die al een paar oud was.

Heb wel een draadloze qi charger gekocht om de USB C poort wat te ontlasten. Die poorten gaan zo snel vol stof en troep waarna snelladen een enorme uitdaging wordt.
Daarmee mis ik mijn oude Sony die er een klepje voor had. Deed je veel langer met een poort.
De s10+ heb ik na anderhalfjaar een nieuwe in laten zetten onder garantie en bij de s8 van mijn vrouw hetzelfde.

Hoop dat het meevalt nu hij standaard al 1x minder geprikt wordt.

Morgen de stylus en case en lader eens aanvragen, toevallig vandaag ook een hoes van spigen binnen gekregen. Maar hoesjes moeten nu verlijmd worden zie ik..

Jullie al ervaring met de hoes die opgestuurd wordt? Want dan wacht ik daar evt op. Als die beter is dan de Spigen van nu is wachten slimmer. Voordeel sowieso is dat de stylus daarin kan.
Ik had nog in mijn hoofd dat je hoesjes makkelijk en snel kon wisselen. Dat is dus niet meer.

Smart switch heeft voor 40% gewerkt ongeveer. Best een tegenvaller. Dag eerder bij de flip 3 van mijn vrouw had hij echt alles overgezet. Bij mij lijkt het complete willekeur wat wel en wat niet. Galerij enkel.<2017 bijvoorbeeld. Maar niet de foto's die ik afgelopen week gemaakt heb.
Handmatig dus wat meer werk om alles goed en naar mijn zin te krijgen.

Eerste indrukken:
- heerlijk groot scherm
- ingeklapt had hij met ietsjes breder mogen zijn maar het is prima.
- hoe heet dat scherm als hij niet ingeklapt is en dan de lockscreen. Lockscreen van de grote schermen krijg ik aangepast. Die kleine nog niet.

Dat hele achtergrond instellen had best wat duidelijker verwoord mogen zijn

Na de eerste uren verder tevreden. Blauw licht filter nog niet kunnen vinden maar oke. Morgen weer een dag.
Morgen goed in de instellingenmenu rondkijken en laatste apps configureren. Dan is het de everydayphone ben benieuwd.
Ik zou t al wel fijn vinden als apps op de helft van je scherm openen en je zelfs kiezen of ze full screen gaan.
Ookal is 't geen flip topic. Wat kan je op dat kleine 2e schermpje nog een bak aan informatie kwijt. Dat had ik wel enigzins onderschat.
Qi laden is ook niet echt bevorderlijk voor de batterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

038Robijno schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 21:58:
[...]

Qi laden is ook niet echt bevorderlijk voor de batterij
Dat wist ik dan weer niet.
Usb laden --> usb c poort snel dood
Draadloos laden --> batterij snel dood

Waarbij gaat het wel goed?😅

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Dennis1812 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 22:00:
[...]

Dat wist ik dan weer niet.
Usb laden --> usb c poort snel dood
Draadloos laden --> batterij snel dood

Waarbij gaat het wel goed?😅
Niet. Gewoon niet laden. Iedere keer een nieuwe Fold kopen zodra de batterij leeg is.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• beezjeh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:40

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Ik heb hem nu een ruime week, dagelijks in gebruik. Heerlijke telefoon!

Uitgeklapt ideaal. Batterij doet het iets langer dan mijn S10+ maar deze gebruik ik veel meer.

Sterker nog, ik ben momenteel op vakantie en in de avond gebruik ik de Samsung om YouTube en Netflix te kijken ipv de laptop. (Ik heb jonge kinderen, dus ik zit 's avonds in de kamer).

Gisteren ontdekt dat je bij de Gallerij -> edit een feature kan aanzetten om objecten uit een foto te snijden. Dit werkt heel goed! Ook de automatische verbetering zie je echt goed. Deze laatste is trouwens echt de galerij.

Nu alleen nog een goede autohouder regelen. Ik had een Brodit voor mijn S10+ alleen lijken deze niet een versie te hebben voor zFold.

Iemand tips? Ik hou niet van spullen die in het rooster moeten, dat werkt nooit goed met mijn bus. Ik las iets over een Ali xpress houder? Heeft iemand daar een linkje van?

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unrealiac
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:16
Elke kras die hij doet geeft mij gewoon rillingen over heel mijn lijf... En dan de 'dirt' test. :|

Nevertheless, ik ben kandidaat voor een exemplaar. Maar ik durf hem gewoon niet te bestellen aan de huidige prijzen. :-(

[ Voor 14% gewijzigd door Unrealiac op 29-08-2021 12:26 ]

Here's to you Nicola and Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
Unrealiac schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 12:25:
[...]

Elke kras die hij doet geeft mij gewoon rillingen over heel mijn lijf... En dan de 'dirt' test. :|

Nevertheless, ik ben kandidaat voor een exemplaar. Maar ik durf hem gewoon niet te bestellen aan de huidige prijzen. :-(
Ik was ook behoorlijk in twijfel maar de 3 lijkt op front scherm en camera na perfect om over te stappen van S21u naar de F3.
Ik zat overigens met ics portaal korting, directe korting inruil en verkoop S21u uiteindelijk op zo'n 550,- betalen voor de F3 dus in mijn geval de moeite waard geweest :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Unrealiac schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 12:25:
[...]

Jammer dat ie niet de screenprotector na de dirt test eraf haalt om te kijken of het daadwerkelijke scherm ook beschadigd is. De screenprotector is namelijk voor niet al te veel geld te vervangen (door Samsung zelf).

Daarnaast vind ik het raar dat zijn nagel krassen gaf. Ik drukte behoorlijk met mijn nagel in het scherm en zag niets…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealiac
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:16
beezjeh schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 12:31:
[...]

Ik was ook behoorlijk in twijfel maar de 3 lijkt op front scherm en camera na perfect om over te stappen van S21u naar de F3.
Ik zat overigens met ics portaal korting, directe korting inruil en verkoop S21u uiteindelijk op zo'n 550,- betalen voor de F3 dus in mijn geval de moeite waard geweest :)
Ik zit zelf met een Oneplus 7T. Kwa snelheid snel zat, maar ik had graag de screen realestate gehad. Scheelt de aankoop van een nieuwe tablet want surfen op mijn huidige is echt geen pretje. Denk nu een all in one apparaat te nemen.

Maar ben geloof ik te laat voor pre order bonussen e.d...

Here's to you Nicola and Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18:56
Unrealiac schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 12:57:
[...]

Ik zit zelf met een Oneplus 7T. Kwa snelheid snel zat, maar ik had graag de screen realestate gehad. Scheelt de aankoop van een nieuwe tablet want surfen op mijn huidige is echt geen pretje. Denk nu een all in one apparaat te nemen.

Maar ben geloof ik te laat voor pre order bonussen e.d...
yep die bonussen zijn er niet meer. was t/m de 26e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Ik heb echter de lederen back cover van Samsung zelf, maar ik kon niet wachten op de pre order accessoires (S pen met book cover).. dus had ik deze ook alvast besteld.

Echter gaat de S pen met de case weer retour.
Voor ik de pen wou proberen op het binnenscherm, drukte ik op het puntje van de S pen met me vinger. Ik moest behoorlijk hard drukken, voor het pinnetje naar binnen ging.
Ik durf het dus niet aan om de pen te gaan gebruiken.

Ook de case zelf is niet ideaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

038Robijno schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:29:
Ik heb echter de lederen back cover van Samsung zelf, maar ik kon niet wachten op de pre order accessoires (S pen met book cover).. dus had ik deze ook alvast besteld.

Echter gaat de S pen met de case weer retour.
Voor ik de pen wou proberen op het binnenscherm, drukte ik op het puntje van de S pen met me vinger. Ik moest behoorlijk hard drukken, voor het pinnetje naar binnen ging.
Ik durf het dus niet aan om de pen te gaan gebruiken.

Ook de case zelf is niet ideaal.
De case is ruk, daar is ongeveer iedereen het wel over eens. Maar de s-pen zelf zou ik me geen zorgen over maken. In het filmpje van jerryrig drukt hij absurd hard met de pen, zonder dat er blijvende schade is.

Het lijkt erop dat Samsung de “juiste” veersterkte heeft gebruikt dat het pennetje naar binnengaat voordat er eventuele (blijvende) schade ontstaat.

Dus: kijk het filmpje (link staat een paar posts naar boven) en ontspan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GadgetWoman

GadgetWoman

That's why tech is fun

MazeWing schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 12:42:
[...]

Jammer dat ie niet de screenprotector na de dirt test eraf haalt om te kijken of het daadwerkelijke scherm ook beschadigd is. De screenprotector is namelijk voor niet al te veel geld te vervangen (door Samsung zelf).

Daarnaast vind ik het raar dat zijn nagel krassen gaf. Ik drukte behoorlijk met mijn nagel in het scherm en zag niets…
Hoe kan ik dat vervangen dan? Heb je een linkje van Samsung waar ik dat kan regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:18
Hoe draagt de telefoon in je broek ? Ik zie en lees dat hij ongeveer net zo dik is als 2 telefoons op elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

NeWSJuNK schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 00:07:
Hoe draagt de telefoon in je broek ? Ik zie en lees dat hij ongeveer net zo dik is als 2 telefoons op elkaar.
Mijn vriendin heeft om haar s20 een hoesje waar je pasjes ik kan doen (zo’n foldable ding). Die is qua dikte zelfs 1-2mm dikker.

Geen idee of je zoiets ook hebt, maar dan heb je een idee hoe en wat…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

GadgetWoman schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 23:11:
[...]

Hoe kan ik dat vervangen dan? Heb je een linkje van Samsung waar ik dat kan regelen?
Ik lees op internet dat je dan Samsung moet bellen en je een afspraak kan maken. Je kunt er zelfs op wachten in de Samsung stores.

Geen idee of dit enkel voor Amerika is of ook voor Nederland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:01
Bij mij is het meer het gewicht in je broekzak dan de omvang die je doet merken dat het een forse telefoon is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Onverwacht. Maar aan de andere kant is software vaak belangrijker dan de hardware. Dit heeft Google al een paar jaar laten zien met de pixel.

Ik ben zelf heel tevreden over de camerakwaliteit van de iPhone 11 pro max en als de Fold 3 minimaal dezelfde kwaliteit heeft dan ben ik al tevreden. Maar het lijkt erop dat het toch wel een stapje beter is. :9

[ Voor 5% gewijzigd door MazeWing op 30-08-2021 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
Zit bij mij vele malen fijner dan de S21U gezien die breeder is, dikte is in mijn geval totaal geen probleem en valt ook wel mee met een S21U met case.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
Hoewel ik een Z Fold 3 heb en voorlopig niet naar de S-series zou gaan, is het echt onzin dat de Fold 3 een betere camera heeft dan de S21 ultra.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• vandeven66
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07:45
Ik ben enkele dagen geleden naar het Samaria National Park in Griekenland (Kreta) geweest, een bergwandeling van 16km door de bergen. Ik heb hier met de Fold3 wat mooie plaatjes geschoten.

Bij deze foto's is er meer sprake van te veel licht dan te weinig, maar daardoor is de HDR processing wel goed te zien bij sommige foto's. Ik vind de foto's best goed gelukt, sommige wat lensflare.

https://photos.app.goo.gl/ktRjKgYxSnFjJosg6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

blue13x schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 19:54:
[...]

Hoewel ik een Z Fold 3 heb en voorlopig niet naar de S-series zou gaan, is het echt onzin dat de Fold 3 een betere camera heeft dan de S21 ultra.
Software doet veel en het is een behoorlijk objectieve test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

vandeven66 schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 21:12:
Ik ben enkele dagen geleden naar het Samaria National Park in Griekenland (Kreta) geweest, een bergwandeling van 16km door de bergen. Ik heb hier met de Fold3 wat mooie plaatjes geschoten.

Bij deze foto's is er meer sprake van te veel licht dan te weinig, maar daardoor is de HDR processing wel goed te zien bij sommige foto's. Ik vind de foto's best goed gelukt, sommige wat lensflare.

https://photos.app.goo.gl/ktRjKgYxSnFjJosg6
Zien er keurig uit! Heb je ook wat foto’s in het donker gemaakt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vandeven66
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07:45
MazeWing schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 21:30:
[...]

Zien er keurig uit! Heb je ook wat foto’s in het donker gemaakt?
Ik heb tijdens de vakantie wel wat foto's in het donker gemaakt, maar niet veel:
https://photos.app.goo.gl/sZbuWS5Y3tiDC6i38
(meeste zijn met nightmode)

Bij de derde foto was er helemaal geen licht, dus vond het toch niet slecht. Maar ik vind de cameraprestaties zo goed als gelijk als de Fold 2.
Interessant feitje, ik heb bij het raam van het vliegtuig ook foto's proberen te maken met de S21 Ultra, maar dat lukte helemaal niet want hij wilde niet focussen. De focus van de Fold 3 is dan ook veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

vandeven66 schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 21:56:
[...]

Ik heb tijdens de vakantie wel wat foto's in het donker gemaakt, maar niet veel:
https://photos.app.goo.gl/sZbuWS5Y3tiDC6i38

Bij de derde foto was er helemaal geen licht, dus vond het toch niet slecht. Maar ik vind de cameraprestaties zo goed als gelijk als de Fold 2.
Interessant feitje, ik heb bij het raam van het vliegtuig ook foto's proberen te maken met de S21 Ultra, maar dat lukte helemaal niet want hij wilde niet focussen. De focus van de Fold 3 is dan ook veel beter.
Zijn de foto's op standaard mode met standaard instellingen gedaan? Of heb je al la fotograaf alle instellingen gewijzigd per foto?

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste