ABRP, PUMP en Sygic ervaringen, kortom: navigatie
ABRP: Leuk idee, interface op de app dramatisch, connectie met Carplay werkt maar bijv. de route op de kaart wordt (bij mij) niet geupdate en blijft stil staan. De koppeling met Trionity werkt alleen in de web-versie, in de app komt na een succesvolle authorisatie weer te staan dat er geen live data is. Met ODBeleven dongle niet geprobeerd.
Pump: Leuk idee, navigatie 'er bij' en dat werkt opvallend goed. De koppeling via de Cupra API werkt iig een stuk beter dan de koppeling met Trionity in ABRP
Sygic Is een 100% navigatie-app is in vergelijking met ABRP en Pump is de navigatiefunctie hiervan superieur. Sygic heeft alleen, jammer genoeg, niets met EV's of koppelingen er mee. De routeinformatie / verkeersinformatie is aardig goed. Beter dan in bijv. Pump.
Overigens geldt voor alledrie dat ik het zgn. premium versie had gekocht. Ik rij nu nog met Sygic rond en gebruik chargemap om laders te vinden in de buurt als ik ergens onbekend ben. Ik heb sinds april vorige jaar mijn Cupra Born en de teller staat nu net over de 65.000km.
[
Voor 94% gewijzigd door
linuxpro op 12-09-2023 15:33
]