Scrtz schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 08:39:
[...]
Ik ook in mijn Terramar. Profiel slaat niet alles op, heel irritant. Heb al eens mijn profiel verwijderd maar mocht niet baten. Bijv de lichteffecten in interieur bij inkomende oproep etc slaat ie nooit op, staat na elke rit weer uit.
Ik ben sinds augustus ook in het bezit van een Terramar en heb in de afgelopen 2 maanden meerdere probleempjes ondervonden waaronder ook deze melding
(er zijn nieuwe instellingen voor uw gebruikersaccount beschikbaar, wilt u deze overnemen) als ik op ja druk dan zijn er meerdere instellingen weg en moet ik deze opnieuw instellen, Zie foto.
De auto is naar aanleiding van meerdere probleemjes bij de dealer geweest en heeft daar uiteindelijk een week gestaan. Deze week weer opgehaald en gehoopt dat alles was opgelost, maar helaas de melding met instellingen van de foto was binnen 24 uur al weer zichtbaar en deze krijg je dus elke keer als je gaat rijden. Als ik op akkoord klik dan ben ik alle interieur kleur instellingen kwijt, maar na een dag krijg ik alweer deze melding wat ronduit vervelend is.
Andere problemen die ik ervaar en nu na controle weer terugkomen zijn onder andere:
- stoelverwarming gaat spontaan aan terwijl alle instellingen uit staan.
- snelheid stationair vooruit of achteruit gaat heel snel naar de 8 km p.u waardoor de auto met inparkeren veel te snel gaat en moeilijk te doseren is. De Born leenauto ging maximaal 5km.p.u en reed veel relaxter.
- Borden herkenning aan de linkerzijde van de weg ziet de auto meestal niet.
- 360 camera is in het donker slecht te zien terwijl mijn oude Qashqai zo duidelijk was.
- auto remt op de meest onlogische plaatsen heel abrupt, vooral met achteruit inparkeren.
- als je langzaam remt met de auto-hold functie dan is het net of het 2 rubberen remschoenen zijn die in elkaar grijpen, dit geeft heel veel geluid
Ik ben benieuwd of er meerdere mensen zijn die deze problemen herkennen
[
Voor 16% gewijzigd door
mmrs73 op 25-10-2025 18:56
]