Toon posts:

Het grote Cupra topic

Pagina: 1 ... 60 61 62 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Born2be.alive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 21-03 19:46
Update bij Pon Dealer Nijkerk.
Netjes opgehaald in de ochtend en 17.00 weer terug. Zelfs gewassen! Echt top service hoor.
En het lijkt idd of de auto beter rijdt. Wat rustiger. Zal wel komen door de richtingaanwijzers waarvan het geluid is weggevallen 😀

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:01

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter

Weet iemand hoe je rechts weer de verbruiks gegevens krijgt? 🥹

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• aaradorn
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12:09
Tylen schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 11:32:
[Afbeelding]

Weet iemand hoe je rechts weer de verbruiks gegevens krijgt? 🥹
Swipen over de pijltjes op je stuur

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:01

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
aaradorn schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 11:33:
[...]

Swipen over de pijltjes op je stuur
Check. Gewoon blijven swipen. 👍🏻thnx.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• VW-Bart
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:50
Hoe ging dat bij jullie allemaal bij de update?
Ik heb nog geen bericht gehad, en de dealer ziet ook nog niks staan… zou ook graag eens van 2.4 naar 3.1 gaan eigenlijk, zie (op de kleuren van de iconen na) eigenlijk alleen maar voordelen.

• G.Vrieling
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:11
VW-Bart schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 13:47:
Hoe ging dat bij jullie allemaal bij de update?
Ik heb nog geen bericht gehad, en de dealer ziet ook nog niks staan… zou ook graag eens van 2.4 naar 3.1 gaan eigenlijk, zie (op de kleuren van de iconen na) eigenlijk alleen maar voordelen.
Ik vind de kleuren een achteruitgang maar dat is wellicht ook een persoonlijke voorkeur…

Bijzonder dat de dealer niets ziet? Andere dealer proberen? Het staat zelfs op de site aangekondigd.

Groetjes van G

• Robert14359
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 22-03 22:13

Goedemorgen Weet iemand hoe ik deze 4 stuks geactiveerd krijg bij aan en uitzetten staat er in behandeling daarna weer gedeactiveerd, in de winkel staat (de winkel wordt geupdate probeer het later nog eens) maar dat is al een week? iemand een tip voor mij? (update software gehad en rest is prima)

[Voor 4% gewijzigd door Robert14359 op 19-03-2023 09:29]

• linuxpro
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-03 19:54
ODBeleven na update

Na de update van mijn Born kan ik 2 dingen niet in in ODBeleven, geprobeerd met een iPhone en Android telefoon en dat zijn nou net de driver assist (waaronder rechts inhalen uitzetten) en lane assist.

Hebben meer mensen dit en zo nee, is er iemand in de omg 010 die mij kan helpen? Ik wil graag Lane Assist uit en ook rechts inhalen weer aanzetten. (en evt. het uitgaan vd auto als je uitstapt uitzetten)

Iemand?

• Michael1992
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-03 08:31
Goedemorgen,

Mensen hier met een Formentor/Born waarbij het info entertainment systeem bij een bepaalde temperatuur (onder de 4 graden) zichzelf in een loop gooit? Nu al paar keer gehad dat deze aan/uit gaat of dat de temperatuur van de verwarming uit zichzelf op LOW wordt gezet of het vastloopt.

Nu heb ik met de dealer gebeld en deze hebben pas in juni plek om er naar te kijken... Ook is mijn achteruitkijk camera wederom niet meer te benaderen. Deze geeft ook een storing sinds afgelopen vrijdag, dit was in 2022 november verholpen maar helaas is dat weer teruggekomen.

Zelf de auto uitgelezen op de zaak en kwamen erachter dat er 20+ storingen in de auto zit... En helaas kunnen wij deze zelf niet oplossen.

• joostd
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09:13
joostd schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 15:48:
[...]

dag 2 van de update, nog geen nieuws vanuit de garage en de app is nog steeds online, voorspelt niet veel goeds :+
op dag 3 mijn auto terug gehad in de middag, zonder update :+
De dealer gaf aan dat de desbetreffende update pas 27 maart uitkomt, ze hebben daarover ook contact gehad met PON. Ik gaf aan dat ik het toch wel gek vond en ik vroeg hem of dit de 3.1 versie was, maar dat moest tie zelf ook opzoeken. lang verhaal kort: garage wist niks af van de 3.1 update en wilde een andere versie installeren die 27 maart pas beschikbaar komt, blijkbaar zijn er dus twee updates.

• Marc_us
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09:28
Robert14359 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 09:24:

Goedemorgen Weet iemand hoe ik deze 4 stuks geactiveerd krijg bij aan en uitzetten staat er in behandeling daarna weer gedeactiveerd, in de winkel staat (de winkel wordt geupdate probeer het later nog eens) maar dat is al een week? iemand een tip voor mij? (update software gehad en rest is prima)
Dat is al een paar keer de laatste tijd hier ter sprake gekomen, vooralsnog heeft niemand een oplossing maar lijkt het ook niet zo te zijn dat de auto die diensten niet aanbiedt. Zoek op 'gedeactiveerd' op dit forum.

• AndreVanV
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-03 13:01
Ik heb tegenwoordig problemen met Flitsmeister via autoconnect. Hebben meer mensen daar last van of ligt het aan mijn verbinding met de telefoon?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NickAlan
  • Registratie: Juni 2014
  • Nu online
Robert14359 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 09:24:
[Afbeelding]

Goedemorgen,

Dit had ik ook na de update, de oplossing hiervoor was bij mij vrij simpel. Je moet de auto opnieuw 'koppelen' aan je Cupra gebruikersaccount. Oftewel, jezelf aanmelden als 'Hoofdgebruiker'.

Nadat dit gedaan is, komt er een 'OTA update' beschikbaar waarna vervolgens de meeste diensten geactiveerd worden in de app. (bij mij is enkel de optie omtrent de 'natuurlijke spraakbediening' niet beschikbaar, maar die vind ik minder spannend).

Je kunt het menu bereiken via rechtsbovenin of door naar de instellingen te gaan.

• Galukon
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11:28
Zijn er al mensen met een Business Plus (of non-One-serie) die via OTA de 3.1 update hebben ontvangen?

• Robert14359
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 22-03 22:13
NickAlan schreef op maandag 20 maart 2023 @ 11:38:
[...]

Goedemorgen,

Dit had ik ook na de update, de oplossing hiervoor was bij mij vrij simpel. Je moet de auto opnieuw 'koppelen' aan je Cupra gebruikersaccount. Oftewel, jezelf aanmelden als 'Hoofdgebruiker'.

Nadat dit gedaan is, komt er een 'OTA update' beschikbaar waarna vervolgens de meeste diensten geactiveerd worden in de app. (bij mij is enkel de optie omtrent de 'natuurlijke spraakbediening' niet beschikbaar, maar die vind ik minder spannend).

Je kunt het menu bereiken via rechtsbovenin of door naar de instellingen te gaan.
Dank voor je antwoord koppelen als hoofd gebruiker had ik al gedaan update toen niet gezien, cupra ook geappt en krijg melding liggen wat systemen uit van de fabriek dus zou er mee te maken kunnen hebben? _/-\o_

• lemonade
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-03 16:51
AndreVanV schreef op maandag 20 maart 2023 @ 11:22:
Ik heb tegenwoordig problemen met Flitsmeister via autoconnect. Hebben meer mensen daar last van of ligt het aan mijn verbinding met de telefoon?
Ik heb in iOS een automation staan die Waze en FM start zodra CarPlay connect. Sinds een van de laatste iOS updates start FM niet meer.
Weet niet of het gerelateerd is aan jouw issue.

PVOutput 15125 Wp op SE15k

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-03 20:14
Is er hier iemand die goede tablet houders voor de kuipstoelen in de Cupra Born gevonden heeft?
Wij gaan binnenkort een lange rit maken en dan zijn tablets essentieel voor de kids achterin ;)

De houders die ik veelal zie klem je aan de ijzeren staven van de hoofdsteun echter die zijn er niet bij de Born.

[Voor 23% gewijzigd door Marsman83 op 20-03-2023 22:06]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• basmeijer
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:36
drluna schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 19:22:
[...]

Deze https://amzn.eu/d/2w8F4Yb heb ik achter de voorstoel hangen, niet perfect maar wel functioneel.

• RHDTLEB
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 22-03 21:53
Gisterenmiddag mijn Performance One naar de dealer gebracht voor de update. Ze hadden inmiddels 3 keer eerder een Born one geupdate dus de verwachting is dat ie vandaag klaar is. Vooralsnog vol vertrouwen 👍🏼

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pakketautomaat
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 10:31
Marsman83 schreef op maandag 20 maart 2023 @ 22:05:
Is er hier iemand die goede tablet houders voor de kuipstoelen in de Cupra Born gevonden heeft?
Wij gaan binnenkort een lange rit maken en dan zijn tablets essentieel voor de kids achterin ;)

De houders die ik veelal zie klem je aan de ijzeren staven van de hoofdsteun echter die zijn er niet bij de Born.
Gebruik deze al jaren, hiervoor had ik ook een auto met sportstoelen:
https://www.bol.com/nl/nl...rt/9200000052075466/?s2a=

Passen nagenoeg alle tablets in, kan je makkelijk als hoes gebruiken op vakanties/ buiten de auto, via clipjes rondom de hoofdsteun vast te maken, geen last van als bestuurder.

(helaas niet meer leverbaar, maar ze zullen er vast nog ergens online of soortgelijke te vinden zijn)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-03 21:28
Mijn Performance One moest helaas na een update-failure een weekendje blijven logeren bij de dealer, maar gisteren mocht ik 'm ophalen en oei wat ben ik blij! Wat ik me nu alleen afvraag; ik heb nu ook een driver profile... Betekent dit iets en/of doet dit iets zoals Volvo bv de positie van de bestuurdersstoel kan onthouden en/of andere persoonlijke voorkeuren?

Hieronder overigens een lijstje van zeer "merkbare" verbeteringen maar ook minder goede dingen die me zijn opgevallen na de update naar versie 3.1;

:Y Nice
  • Een stoplichtsprintje, zelfs in standje B, gaat als een raket en schijnbaar zit dat niet tussen m'n oren want @initdebug ervaart hetzelfde met zijn Born
  • Extra informatie op het display achter het stuur
  • De My Cupra app die in ieder geval op iOS merkbaar sneller werkt én meer opties bevat
  • CarPlay ziet er stukken strakker uit; alsof je van een VGA-display naar Retina bent gegaan
  • De auto lijkt zuiniger te rijden, ondanks de kou
  • Automatische updates installeren gaat prima
  • Ritten worden nu ook gepusht naar Tronity
:N Iets minder nice
  • Vast geen popular opinion: maar ik mis het geluid van de knipper- en gevarenlichten nu toch wel. Toegegeven; vóór de update stond deze vrij hard maar nu hoor ik 'm amper wanneer de muziek aan staat
  • Ik kan maar niet wennen aan de lelijkheid van de icoontjes onderin op middenconsole-display :')
  • De "Battery Care Mode"-melding blijft terugkomen als je deze niet inschakelt maar de notificatie hiervan verwijdert
Ik ben benieuwd of ik alles heb of dat jullie meerdere verbeteringen of juist minder fijne dingen ontdekt hebben oOo

• tobasfxp
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:14
Nu 2 maanden in het bezit van een Cupra Born Adrenaline en zeer tevreden tot nu toe.
Het enige wat ik nog mis, is een icoontje of naam van de radio zender die aan staat als je bijvoorbeeld carplay aan hebt staan.

Ik weet niet of daar een optie voor is, of iemand een andere manier hiervoor heeft.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• DutchSealCupra
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 08:12
Voor de mensen geïnteresseerd: onlangs op wintersport geweest met de Born. Er zaten 4 volwassen mannen in de auto. Uiteindelijk hebben we iets boven de 1000 km gereden, waarvoor we 4x hebben geladen. Begonnen met zo’n 80% batterij vanuit de bestemming (Sölden, Oostenrijk), waarbij we meerdere stukken 120 km/h hebben gereden.

Top auto👏🏻

• Chinoto88
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10:44
DutchSealCupra schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 16:07:
Voor de mensen geïnteresseerd: onlangs op wintersport geweest met de Born. Er zaten 4 volwassen mannen in de auto. Uiteindelijk hebben we iets boven de 1000 km gereden, waarvoor we 4x hebben geladen. Begonnen met zo’n 80% batterij vanuit de bestemming (Sölden, Oostenrijk), waarbij we meerdere stukken 120 km/h hebben gereden.[Afbeelding]

Top auto👏🏻
En is dit met een 58 of 77 kWh accupakket? Maakt nogal een verschil natuurlijk >:)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DutchSealCupra
Chinoto88 schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 16:20:
[...]

En is dit met een 58 of 77 kWh accupakket? Maakt nogal een verschil natuurlijk >:)
Gewoon met de 58kWh, wel goed er bij te vermelden dat vanuit Oostenrijk naar Nederland uiteraard veel ‘de berg af’ rijden is.

[Voor 19% gewijzigd door DutchSealCupra op 21-03-2023 16:25]

• Jermaine
Maar vergeet de kou ook niet, wat ook niet ten goede komt wbt de kilometers die je uit je accu haalt. Dan is dat met 4 man en de nodige spullen achterin verdomd netjes. Hoe was het (snel)laden onderweg, goed te doen?

• Vegazz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11:43
DutchSealCupra schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 16:07:
Voor de mensen geïnteresseerd: onlangs op wintersport geweest met de Born. Er zaten 4 volwassen mannen in de auto. Uiteindelijk hebben we iets boven de 1000 km gereden, waarvoor we 4x hebben geladen. Begonnen met zo’n 80% batterij vanuit de bestemming (Sölden, Oostenrijk), waarbij we meerdere stukken 120 km/h hebben gereden.[Afbeelding]

Top auto👏🏻
Nette score, hoe vergingen de laadsessies? Ooit boven de 100 kW uitgekomen qua laadvermogen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DutchSealCupra
Jermaine schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 16:28:
Maar vergeet de kou ook niet, wat ook niet ten goede komt wbt de kilometers die je uit je accu haalt. Dan is dat met 4 man en de nodige spullen achterin verdomd netjes. Hoe was het (snel)laden onderweg, goed te doen?
Laden ging erg goed! Los van 1 laad sessie waarbij de laad sessie niet startte en de laadkabel helaas vast zat in de auto (EnBW lader). Na contact te hebben verkregen met klantenservice en een reset kon er gewoon geladen worden.

Terugweg was overigens wel echt warm te noemen, zo rond de 18 graden. Hier heb ik dan ook twee keer 115 kW laadsnelheid gehaald.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gelee
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 11:15
Iemand ervaring met een kofferbakmat voor de laagvloer in hoogste stand?
Sinds woensdag in het bezit van de Born en zou in de koffer graag alles netjes houden na een werkbezoek 😁.

Maar wat rijd die auto zalig!

Acties:
  • +4Henk 'm!

• nldls
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-03 21:43
Meld me vast even; heb een 2022 Cupra Formentor onderweg. Betreft een jong gebruikte auto.

Magnetic Tech
Panorama dak
Trekhaak
Elektrische trekhaak
Business uitvoering voor de rest
1.5, 4 cilinder DSG.

Denk dat ik hem met een week tot 3 weken voor de deur heb staan.

• Arboris
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:03
Stoere kleur, ik kon die helaas niet krijgen voor de Born. Ik had hem graag in die matte grijs gehad.

[Voor 10% gewijzigd door Arboris op 22-03-2023 08:51]

• Deewop
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:15
Jermaine schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 13:50:
Mijn Performance One moest helaas na een update-failure een weekendje blijven logeren bij de dealer, maar gisteren mocht ik 'm ophalen en oei wat ben ik blij! Wat ik me nu alleen afvraag; ik heb nu ook een driver profile... Betekent dit iets en/of doet dit iets zoals Volvo bv de positie van de bestuurdersstoel kan onthouden en/of andere persoonlijke voorkeuren?

Hieronder overigens een lijstje van zeer "merkbare" verbeteringen maar ook minder goede dingen die me zijn opgevallen na de update naar versie 3.1;

• Een stoplichtsprintje, zelfs in standje B, gaat als een raket en schijnbaar zit dat niet tussen m'n oren want @initdebug ervaart hetzelfde met zijn Born
  • De My Cupra app die in ieder geval op iOS merkbaar sneller werkt én meer opties bevat
  • CarPlay ziet er stukken strakker uit; alsof je van een VGA-display naar Retina bent gegaan
  • Vast geen popular opinion: maar ik mis het geluid van de knipper- en gevarenlichten nu toch wel. Toegegeven; vóór de update stond deze vrij hard maar nu hoor ik 'm amper wanneer de muziek aan staat
  • Ik kan maar niet wennen aan de lelijkheid van de icoontjes onderin op middenconsole-display :')
  • De "Battery Care Mode"-melding blijft terugkomen als je deze niet inschakelt maar de notificatie hiervan verwijdert
Ik ben benieuwd of ik alles heb of dat jullie meerdere verbeteringen of juist minder fijne dingen ontdekt hebben oOo
Hier ook binnen, blij mee. Het makkelijk aan/uitzetten van Auto hold is ook erg welkom, en de extra functies in de app. Gebruikersprofielen zijn nog onduidelijk, jammer dat er geen simpel tabelletje te vinden is met welke informatie opgeslagen wordt.

Weet iemand meer over het volgende: High Voltage Battery Protection, by default "Deactivated". Wat merk je hier in de praktijk van?

• RHDTLEB
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 22-03 21:53
RHDTLEB schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 09:58:
Gisterenmiddag mijn Performance One naar de dealer gebracht voor de update. Ze hadden inmiddels 3 keer eerder een Born one geupdate dus de verwachting is dat ie vandaag klaar is. Vooralsnog vol vertrouwen 👍🏼
En hij is weer terug, geen centje pijn die update! Goed bezig Pouw Deventer _/-\o_

• joostd
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09:13
RHDTLEB schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 10:37:
[...]

En hij is weer terug, geen centje pijn die update! Goed bezig Pouw Deventer _/-\o_
Ben ik dan de enige waarbij het gefaald is? :-(

• initdebug
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 11:16
joostd schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 15:21:
[...]

Nee hoor die van mij heeft 3 weken stilgestaan voor de update ;)

• Jermaine
joostd schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 15:21:
[...]

Nee?
Die van mij heeft er 3 weken gestaan. Uiteindelijk is het regelapparaat van de ACC vervangen bij mij
Marsman83 schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 20:56:
Nou die van mij is vanmorgen naar de garage gegaan voor de update. Het is een Born Performance One eerste editie dus die krijgt ook de nieuwere 12V accu.
Zou eind van de dag klaar zijn maar helaas. De update is vastgelopen en de auto doet nu helemaal niets meer, moet via de fabriek iets gedaan worden en zou een aantal dagen kunnen duren...
bob 2.0 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 17:11:
ja hoor, telefoontje van de garage: ' de update is vastgelopen, mogen we de auto een dagje langer houden'. Het lijkt Windows wel. vingers crossed.
;)

• nldls
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-03 21:43
Arboris schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 08:50:
[...]

Stoere kleur, ik kon die helaas niet krijgen voor de Born. Ik had hem graag in die matte grijs gehad.
Dit is de metallic versie (eis van de werkgever). Beetje donker grijs / donker blauw als ik het zo zie. Ik heb nog geen leverdatum op het moment. Verwacht week of 2 tot 3.

• karsvdtuin
  • Registratie: Mei 2020
  • Nu online

Even benieuwd a.d.h.v. het punt wat jou opvalt.

Is de Born in de B stand voor de update langzamer op een stoplichtsprintje dan in de D stand?
Ik dacht dat het alleen met regeneratie te maken had bij deccelereren.

• Eiríkr
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:08
Ik heb nog altijd het idee dat ik, in D, heel vaak remlicht laat zien bij het loslaten van het pedaal.

Vooral als de auto voor me gas los laat en ik dus ook. Die travel assist grijpt dan in vermoed ik.

Last.fm - https://www.last.fm/user/eric8bits

• Marc_us
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09:28
Eiríkr schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 09:12:
Ik heb nog altijd het idee dat ik, in D, heel vaak remlicht laat zien bij het loslaten van het pedaal.

Vooral als de auto voor me gas los laat en ik dus ook. Die travel assist grijpt dan in vermoed ik.
Klopt, dit staat ook in de manual. Als je auto remt, net zo hard als dat je bij een klassieke auto zelf zou remmen, gaan je remlichten gaan. Dat gebeurt in beide standen.

• Eiríkr
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:08
Marc_us schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 09:18:
[...]

Klopt, dit staat ook in de manual. Als je auto remt, net zo hard als dat je bij een klassieke auto zelf zou remmen, gaan je remlichten gaan. Dat gebeurt in beide standen.
Moet daar na 4 maanden nog altijd een beetje aan wennen. Gewoon wat meer gedoseerd rijden. Anders denken bestuurders achter me ook dat ik dronken achter het stuur zit ;)

Last.fm - https://www.last.fm/user/eric8bits

Pagina: 1 ... 60 61 62 Laatste

Let op:
Voor de mensen met een Born in "offline modus":
Je moet zekering F19 in de zekeringenkast linksonder je stuur er even uit halen terwijl je auto uit staat (dus niet eerst op de rem trappen). Zie deze post van Pinobigbird voor het schema van de zekeringen.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee