HolaHola! Hier een kersverse Born bezitter met app-issues! Wie weet heeft iemand hier de gouden tip?
Ik heb de Performance "One" editie en krijg de app niet goed aan de praat 🙁
Ik krijg wel een verbinding met de auto (zo lijkt het tenminste). Ik heb een MyCupra account en met m'n VIN code de auto toegevoegd en via QR code in het infotainment gekoppeld. So far, so good.
Dan, moet ik in de app het dienstenpakket bestellen voor €0,- Volgens de tekst moet daar een bevestiging van komen per mail, maar die krijg ik niet, ook niet in de spam. Ik las ergens in de comments dat in die bewuste mail een verificatielink zou staan om die licenties te activeren, kan iemand dat bevestigen?
De melding die ik nu namelijk steeds krijg bij alle diensten is:
Status: Gedeactiveerd
Reden voor deactivering:
U heb geen actieve licentie. Vernieuw uw licentie of koop een nieuwe in "Winkelen in auto".
Nu heb ik in de app als in de infotainment geen optie om licenties te vernieuwen of opnieuw te kopen. Het is ook een raadsel waar de optie "Winkelen in auto" zit. Ik meen dat die optie niet bestaat in de "One" modellen.
Dus, hoe krijg ik die diensten geactiveerd? Ik vermoed dus dat de mailserver bij cupra op vakantie is. Mijn collega (tegelijk, precies dezelfde auto opgehaald) heeft hetzelfde gedrag en we hebben allebei ander maildomeinen waar onze accounts mee aangemaakt zijn.
Iemand die wél zo'n verificatielink heeft gekregen die hem wellicht door kan sturen? Wellicht met een beetje hacken te fixen?
[
Voor 7% gewijzigd door
RHDTLEB op 04-08-2022 23:04
]