Nou, er naartoe rijden met een auto ambulance/trailer is even door mijn hoofd geschoten.HuilieHuilie schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:22:
Je weet wat ze zeggen; "onder druk wordt alles vloeibaar" Ook het zelf "ophalen" zal een vorm van resultaat opleveren. Ik denk alleen dat we hier met zijn allen nette mensen zijn die niet bij meneer Pon op de stoep een rel gaan schoppen. De situatie is al triest genoeg. Ze wilden het zo graag anders doen, niet zijn als Tesla in 2019 en niet zo zijn als Polestar in 2020. Aan het einde van de rit zijn ze net zo slecht, zo niet slechter.
Het is voor mij geen leasebak, maar ik heb gewoon daadwerkelijk 42k euro naar PON over gemaakt. Zelden een leverancier gehad die zoveel minachting tentoonspreid naar hun klanten als PON.
Tegelijk de afweging gemaakt: wat levert het me op als ik naar leusden ga, en mijn eigendom ga claimen? een heel hoop gezeik, beschadigde auto die niet rijklaar gemaakt is, en daarmee lopen de kosten weer op... Ga ik de koopovereenkomst dan cancellen? Mah, dan loopt de schade ook weer hard op natuurlijk, ook niet aanlokkelijk.
Enige mogelijke stap ik die ik nu nog kan zetten is men formeel in gebreke te stellen; dan hebben ze 3 weken ofzo om alsnog het contract na te komen. Waarom ik dat nu nog niet gedaan heb? Simpel. ik heb er geen belang bij om daar nu weer tijd in te steken. Als de aflevering weer vertraagd wordt, wordt het natuurlijk wel een ander verhaal.
Anyways; voor mij geen PON auto meer die niet ergens in een showroom staat te wachten op het moment dat ik hem koop. Dit proces bevalt me heel,heel slecht.