Het grote Cupra topic

Pagina: 1 ... 19 ... 105 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spro
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 24-09 20:35
HuilieHuilie schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:22:
Je weet wat ze zeggen; "onder druk wordt alles vloeibaar" Ook het zelf "ophalen" zal een vorm van resultaat opleveren. Ik denk alleen dat we hier met zijn allen nette mensen zijn die niet bij meneer Pon op de stoep een rel gaan schoppen. De situatie is al triest genoeg. Ze wilden het zo graag anders doen, niet zijn als Tesla in 2019 en niet zo zijn als Polestar in 2020. Aan het einde van de rit zijn ze net zo slecht, zo niet slechter.
Nou, er naartoe rijden met een auto ambulance/trailer is even door mijn hoofd geschoten.
Het is voor mij geen leasebak, maar ik heb gewoon daadwerkelijk 42k euro naar PON over gemaakt. Zelden een leverancier gehad die zoveel minachting tentoonspreid naar hun klanten als PON.

Tegelijk de afweging gemaakt: wat levert het me op als ik naar leusden ga, en mijn eigendom ga claimen? een heel hoop gezeik, beschadigde auto die niet rijklaar gemaakt is, en daarmee lopen de kosten weer op... Ga ik de koopovereenkomst dan cancellen? Mah, dan loopt de schade ook weer hard op natuurlijk, ook niet aanlokkelijk.

Enige mogelijke stap ik die ik nu nog kan zetten is men formeel in gebreke te stellen; dan hebben ze 3 weken ofzo om alsnog het contract na te komen. Waarom ik dat nu nog niet gedaan heb? Simpel. ik heb er geen belang bij om daar nu weer tijd in te steken. Als de aflevering weer vertraagd wordt, wordt het natuurlijk wel een ander verhaal.

Anyways; voor mij geen PON auto meer die niet ergens in een showroom staat te wachten op het moment dat ik hem koop. Dit proces bevalt me heel,heel slecht. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brak1977
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 24-09 18:39
Spro schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 12:02:
[...]

Nou, er naartoe rijden met een auto ambulance/trailer is even door mijn hoofd geschoten.
Het is voor mij geen leasebak, maar ik heb gewoon daadwerkelijk 42k euro naar PON over gemaakt. Zelden een leverancier gehad die zoveel minachting tentoonspreid naar hun klanten als PON.

Tegelijk de afweging gemaakt: wat levert het me op als ik naar leusden ga, en mijn eigendom ga claimen? een heel hoop gezeik, beschadigde auto die niet rijklaar gemaakt is, en daarmee lopen de kosten weer op... Ga ik de koopovereenkomst dan cancellen? Mah, dan loopt de schade ook weer hard op natuurlijk, ook niet aanlokkelijk.

Enige mogelijke stap ik die ik nu nog kan zetten is men formeel in gebreke te stellen; dan hebben ze 3 weken ofzo om alsnog het contract na te komen. Waarom ik dat nu nog niet gedaan heb? Simpel. ik heb er geen belang bij om daar nu weer tijd in te steken. Als de aflevering weer vertraagd wordt, wordt het natuurlijk wel een ander verhaal.

Anyways; voor mij geen PON auto meer die niet ergens in een showroom staat te wachten op het moment dat ik hem koop. Dit proces bevalt me heel,heel slecht. :X
Eens hoor, ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt. De reden waarom ik ook niet woedend aan de lijn hang, is omdat dit ongetwijfeld niets zal versnellen. Misscchien juist wel vertragen als ik zie hoe weinig respect er is voor de klant. Voor mij een zeer goede les, alleen nog voorraad auto's voor mij. Al zal het voor mij, als het goed is, pas over 5 jaar zijn.

Maar als particulier ben je nu natuurlijk helemaal zuur. Geld overgemaakt en bij God's Gratie maar afhankelijk zijn wanneer je hem krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2506
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-09 11:43
Dit hele verhaal komt mij erg bekend voor. Mijn werkgever wilt graag dat alle auto's bij Pon worden afgenomen worden ivm samenwerking met lokale dealer/LM.
Ik zit momenteel ook te wachten op een Cupra Born.

De Cupra is een enorm mooie auto waar ik enthousiast over ben en ik kijk er erg naar uit om erin te rijden maar ik denk niet dat ik uit eigen keuze nog een Pon auto zou willen rijden.

Mijn huidige auto (VW Polo, zelf samengesteld op bestelling) is destijds ook uitgelopen op een vertragingsdrama. IPV 2 maanden levertijd heeft dit 8 maanden geduurd waardoor ik een half jaar langer in een voor mijn werkgever enorm dure shortlease VW Up heb rondgereden.

Uiteindelijk heeft de levering dus een half jaar langer geduurd en communicatie was erg summier en ik moest er eigenlijk zelf maandelijks achteraan gaan voor een update. Dat heb ik als erg onprettig ervaren.

Voor mij maakt het me nu niet heel veel uit. Ik had me uit ervaring al ingesteld op vertraging en qua bijtelling is mijn huidige Polo ongeveer hetzelfde netto, maar als je m zelf hebt afgetikt of je rijdt een duurdere auto is dit wel erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spro
michel2506 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 13:54:
Dit hele verhaal komt mij erg bekend voor. Mijn werkgever wilt graag dat alle auto's bij Pon worden afgenomen worden ivm samenwerking met lokale dealer/LM.
Ik zit momenteel ook te wachten op een Cupra Born.

De Cupra is een enorm mooie auto waar ik enthousiast over ben en ik kijk er erg naar uit om erin te rijden maar ik denk niet dat ik uit eigen keuze nog een Pon auto zou willen rijden.

Mijn huidige auto (VW Polo, zelf samengesteld op bestelling) is destijds ook uitgelopen op een vertragingsdrama. IPV 2 maanden levertijd heeft dit 8 maanden geduurd waardoor ik een half jaar langer in een voor mijn werkgever enorm dure shortlease VW Up heb rondgereden.

Uiteindelijk heeft de levering dus een half jaar langer geduurd en communicatie was erg summier en ik moest er eigenlijk zelf maandelijks achteraan gaan voor een update. Dat heb ik als erg onprettig ervaren.

Voor mij maakt het me nu niet heel veel uit. Ik had me uit ervaring al ingesteld op vertraging en qua bijtelling is mijn huidige Polo ongeveer hetzelfde netto, maar als je m zelf hebt afgetikt of je rijdt een duurdere auto is dit wel erg jammer.
Ha, ik hoop dat de Born dan wel geserviced mag worden bij de lokale dealer.
Mijn vaste VAG dealer kent de auto als de Seat Born, kan alle gegevens zien, zoiets als een dashcam inbouwen doen ze, maar mag er absoluut niets mee doen qua reparatie/onderhoud/terugroepacties, daarvoor moet ik weer naar een dealer verderop, omdat die "officieel Cupra dealer is" (note: beide zijn Seat/Skoda/VW dealer, bij beide staan er gewoon ID3's en ID4's in de werkplaats).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerrion
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:45
Laat iedereen winterbanden onder z'n Born zetten? Ik twijfel of het nodig is nog dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
  • Laatst online: 27-03 08:34
Nerrion schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 14:48:
Laat iedereen winterbanden onder z'n Born zetten? Ik twijfel of het nodig is nog dit jaar.
Mijn leasemaatschappij verwacht dat ik allseasons onder de auto heb. Dus geen idee hoe zij dit voor zich zien, en of ze uberhaupt wel weten dat hij op zomerbanden geleverd wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarinoC
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 09:19
Mmm balen, afhaalmoment naar 5 febr ipv as zaterdag. Werkgever wil graag een sticker🤔 en tja dat lukt niet meer voor as zaterdag en moet blijkbaar voor afleveren. Nu hopen dat dit echt de laatste etappe is. Wie weet wordt er nog iemand anders blij gemaakt met mijn plekje die nu openvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarinoC
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 09:19
Nerrion schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 14:48:
Ik wacht af hoe ik hm meekrijg en waar het andere setje dan is of heen gaat. Bij mijn lease via werk zijn winterbanden verplicht, dus als het goed is heb ik ze iig beide. Hoop daarom dat ze nu op de winterbanden staan lijkt me net wat logischer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• michel2506
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-09 11:43
Spro schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 14:24:
[...]

Ha, ik hoop dat de Born dan wel geserviced mag worden bij de lokale dealer.
Mijn vaste VAG dealer kent de auto als de Seat Born, kan alle gegevens zien, zoiets als een dashcam inbouwen doen ze, maar mag er absoluut niets mee doen qua reparatie/onderhoud/terugroepacties, daarvoor moet ik weer naar een dealer verderop, omdat die "officieel Cupra dealer is" (note: beide zijn Seat/Skoda/VW dealer, bij beide staan er gewoon ID3's en ID4's in de werkplaats).
Daar heb ik mij niet in verdiept eerlijk gezegd. Ik hoefde me alleen maar druk te maken over de autokeuze en bijtelling. Ik las dat bij Cupra de auto voor onderhoud gratis opgehaald wordt en er altijd vervangend vervoer is. Dan vind ik t best.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• CupraFrank
Ben zojuist gebeld, donderdag 3 februari kan ik eindelijk mijn auto ophalen! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spro
michel2506 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 14:56:
[...]

Daar heb ik mij niet in verdiept eerlijk gezegd. Ik hoefde me alleen maar druk te maken over de autokeuze en bijtelling. Ik las dat bij Cupra de auto voor onderhoud gratis opgehaald wordt en er altijd vervangend vervoer is. Dan vind ik t best.
Ik rende er vol in toen ik mijn dealer belde met de vraag de all weather matten voor de born te leveren. Beetje verbazing aan de andere kant van de lijn en "nee, nee dan moet je onze vestiging verderop bellen, wij moeten niks met de Born doen"... ok? maaruh... ehhhh. nja het zal. Voor onderhoud komen ze hem maar ophalen, als 't ding stuk is zien we dan wel weer wat wijsheid is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spro
CupraFrank schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 15:41:
Ben zojuist gebeld, donderdag 3 februari kan ik eindelijk mijn auto ophalen! d:)b
Whoop! Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snyder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 11:53
Spro schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 15:49:
[...]

Ik rende er vol in toen ik mijn dealer belde met de vraag de all weather matten voor de born te leveren. Beetje verbazing aan de andere kant van de lijn en "nee, nee dan moet je onze vestiging verderop bellen, wij moeten niks met de Born doen"... ok? maaruh... ehhhh. nja het zal. Voor onderhoud komen ze hem maar ophalen, als 't ding stuk is zien we dan wel weer wat wijsheid is.
Mijn LM, en de Seat dealer geven aan dat zij wel onderhoud mogen doen op de Born. :X :?

Knowledge is my Weapon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Riccardoe
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 01-04-2022
Eindelijk Frank, top! Ik hoop dat ik dat ook snel kan zeggen... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spro
Snyder schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 15:52:
[...]

Mijn LM, en de Seat dealer geven aan dat zij wel onderhoud mogen doen op de Born. :X :?
Log maar in op Mijn Cupra: https://mijn.cupraofficial.nl/ om vervolgens een werkplaats afspraak te maken. Daar missen nogal wat dealers. 2 van mijn favoriete( Broekhuis Schagen en Broekhuis Heemskerk) staan er bijvoorbeeld al niet tussen.

Ja ik weet dat ergens in het begin van het topic ik degene was die zei "jup aldus Seat en Cupra mag elke Seat dealer onderhoud plegen" echter blijkt de werkelijkheid weerbarstiger te zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Brak1977
Jaaaaahoooor! Dacht dat we samen nog WEKEN in deze ellende zouden zitten! Beetje jammer dit! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brak1977
Riccardoe schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 15:57:
[...]

Je bent niet alleen, we are gonna get through this!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
Riccardoe schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 15:57:
[...]

Dat hoop ik ook voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
Brak1977 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 16:04:
[...]

Jaaaaahoooor! Dacht dat we samen nog WEKEN in deze ellende zouden zitten! Beetje jammer dit! ;-)
LOL! :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HuilieHuilie
  • Laatst online: 06-12-2024
Nou Frank, gefeliciteerd kerel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riccardoe
  • Laatst online: 01-04-2022
Brak1977 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 16:05:
[...]

Je bent niet alleen, we are gonna get through this!
De aanhouder wint!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brak1977
HuilieHuilie schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 16:12:
[...]

Nou Frank, gefeliciteerd kerel.
Ik proef hier wat cynisme :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
Brak1977 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 16:34:
[...]

Het lijkt er wel op, het hangt er vanaf hoe je het leest denk ik :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HuilieHuilie
Brak1977 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 16:34:
[...]

Nee echt niet, ik ben oprecht blij voor hem. Frank heeft ook lang gewacht en er komt altijd een moment dat iemand anders eerder is. Nee. Zit geen cynisch woord bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brak1977
HuilieHuilie schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 16:51:
[...]

Nee echt niet, ik ben oprecht blij voor hem. Frank ook lang gewacht en er komt altijd een moment dat iemand anders eerder is. Nee. zit geen cynisch woord bij.
Het gaat mij er niet om dat er iemand anders eerder is, het gaat mij erom dat ik waarschijnlijk de laatste ben. Hahaha

Maar goed, uiteraard blij voor iedereen die hem nu krijgt, plus dat betekend alleen maar dat er vaart wordt gemaakt en wij waarschijnlijk steeds dichter in de buurt komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HuilieHuilie
Brak1977 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 17:15:
[...]

Het gaat mij er niet om dat er iemand anders eerder is, het gaat mij erom dat ik waarschijnlijk de laatste ben. Hahaha

Maar goed, uiteraard blij voor iedereen die hem nu krijgt, plus dat betekend alleen maar dat er vaart wordt gemaakt en wij waarschijnlijk steeds dichter in de buurt komen.
We kunnen wedje leggen om te kijken wie de laatste is, ik denk namelijk dat ik dat ben. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
HuilieHuilie schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 16:51:
[...]

Nee echt niet, ik ben oprecht blij voor hem. Frank heeft ook lang gewacht en er komt altijd een moment dat iemand anders eerder is. Nee. Zit geen cynisch woord bij.
Dank! Als het aan mij was dan had iedereen hem in December al gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
Brak1977 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 17:15:
[...]

Precies, hoe meer er gebeld worden hoe kleiner de lijst wordt!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spro
HuilieHuilie schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 17:17:
[...]

We kunnen wedje leggen om te kijken wie de laatste is, ik denk namelijk dat ik dat ben. :+
Ik hoop het niet voor je. @Pinobigbird zal hem waarschijnlijk later krijgen :-+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldBorn
  • Laatst online: 04-12-2024
Heeft iemand ook ervaring dat telefoon veel mobiele data verbruikt als die gekoppeld is via Android Auto.....blijkbaar een Android applicatie die schuldig is en die com.google.android.iwlan heet. Enig idee hoe dat te voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:49

eisbaer

Zie signature

RonaldBorn schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 18:33:
Heeft iemand ook ervaring dat telefoon veel mobiele data verbruikt als die gekoppeld is via Android Auto.....blijkbaar een Android applicatie die schuldig is en die com.google.android.iwlan heet. Enig idee hoe dat te voorkomen?
Adaway installeren is een manier. Die heeft een record functie die na het starten van een app toont wat die app aanroept, waarna je zo'n aanroep kunt blokkeren (zolang adaway draait).

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VVeld
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 10-09 15:36
Tylen schreef op donderdag 16 december 2021 @ 09:42:
Het is echt onmogelijk op de auto voor te verwarmen in de ochtend. Is iemand hier dit al gelukt? (Auto hangt niet aan de lader, maar voldoende capaciteit in de accu). De app blijft hangen op "synchroniseren"
Werkt dit inmiddels? Ik heb de Born sinds vandaag en ben benieuwd. Heb nu een schema ingesteld voor morgen 7:30. Ben benieuwd of het warm is in de auto 😬

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:55

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
VVeld schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 21:10:
[...]

Werkt dit inmiddels? Ik heb de Born sinds vandaag en ben benieuwd. Heb nu een schema ingesteld voor morgen 7:30. Ben benieuwd of het warm is in de auto 😬
Ja ondertussen zijn er updates geweest. Nog niet vlekkeloos (app blijft hangen op “synchroniseren”) maar hij gaat wel verwarmen. Met schema werkte het volgens mij tijd al. Maar mijn vrouw wil hem gewoon met de app aan kunnen zetten.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snyder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 11:53
Tylen schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 21:20:
[...]

Ja ondertussen zijn er updates geweest. Nog niet vlekkeloos (app blijft hangen op “synchroniseren”) maar hij gaat wel verwarmen. Met schema werkte het volgens mij tijd al. Maar mijn vrouw wil hem gewoon met de app aan kunnen zetten.
idd nog niet vlekkeloos, maar het doet wel iets na 2/3 keer O-) :+

Knowledge is my Weapon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VVeld
Tylen schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 21:20:
[...]

Bedoelde dus met de app. Maar dan gaan we het dus beleven morgen 😬. Thnx!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:17
@VVeld Als je hem van te voren insteld via de app. Dan werkt het wel.

@Tylen Is helaas bij de ID3 niet veel anders. (ik. ga hier even uit van identieke techniek tussen de. Born en de ID3)
Communicatie van App naar VW servers gaat wel, maar dan vanaf de server maar de auto gaat vaak mis.
Wat kan helpen is de auto even met de afstandsbediening van het slot halen, hierdoor worden de juiste modules 'wakker' en vaak werkt het daarna beter.
Direct acclimatiseren blijft een bijzonder slechte implementatie van VW. Vooruitplannen werkt gelukkig wel, zo heb ik alsnog elke morgen op een vast tijdstip een warme auto.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSspike
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:55
HuilieHuilie schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 17:17:
[...]

Gaan we wedden? :9
Nee gekheid, ook hier helaas nog niks gehoord...behalve afwachten is er weinig aan te doen ben ik bang.

[ Voor 37% gewijzigd door PSspike op 28-01-2022 07:19 ]

Pana Aquarea J 7kW monobloc L/W-WP || 11,8 kWp PV (Fronius Symo 10kW, 20x280Wp + 19x325Wp) || Daikin L/L-WP 5kW op 1x4.2kW Stylish en 2x2kW Perfera || Atlantic Explorer v4 270L WPB || PVOutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HuilieHuilie
PSspike schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 07:16:
[...]

Gaan we wedden? :9
Nee gekheid, ook hier helaas nog niks gehoord...behalve afwachten is er weinig aan te doen ben ik bang.
Het kan nu niet meer lang gaan duren. Max 2 weken, als we meneer Cupra mogen geloven. Ik denk af en toe dat ik door al dat geklaag elke keer onderaan de stapel kom..... 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spro
HuilieHuilie schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 07:42:
[...]

Het kan nu niet meer lang gaan duren. Max 2 weken, als we meneer Cupra mogen geloven. Ik denk af en toe dat ik door al dat geklaag elke keer onderaan de stapel kom..... 8)
Ha. Speciaal stapeltje voor klagers waarschijnlijk ‘zo die laten we nog even paar weken zweten’

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CupraFrank
Dan had ik ook pas op het laatst gebeld moeten worden natuurlijk! Ik heb contact gehad met mijn cupra specialist n.a.v. mijn bericht dat ik mijn auto op kan komen halen. Ik heb begrepen dat ze allemaal enorm hard hebben gewerkt om de auto's op tijd op kenteken te krijgen, zoals eerder aangegeven moet dit handmatig ingevoerd worden. Ze begrijpen de frustratie bij de berijders heel goed, echter hebben zij zelf ook niet de invloed om daar iets aan te veranderen. Ik heb wel aangegeven dat de communicatie veel beter kan vanuit Cupra als organisatie. Als Cupra specialist heeft hij mij wel erg goed geholpen en zijn best gedaan om dingen voor elkaar te krijgen. Ik wilde hem ook het liefst in december al rijden, maar vergeet niet dat in de huidige tijd een levertijd van 4/5 maanden best een prestatie is. Om mij heen hoor ik levertijden oplopen tot 1 jaar. Ik ga er van uit dat jullie vandaag of anders volgende week gebeld worden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Topicstarter
Nouja als ze steeds alles maar moeten communiceren hadden jullie nog langer op de auto moeten wachten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
Tylen schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 08:15:
Nouja als ze steeds alles maar moeten communiceren hadden jullie nog langer op de auto moeten wachten ;).
Daar heb je een marketingafdeling voor ;) Ik durf wel met zekerheid te zeggen dat de marketing & communicatiespecialist zich niet bemoeit met de uitlevering van de auto's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Topicstarter
CupraFrank schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 08:17:
[...]

Daar heb je een marketingafdeling voor ;) Ik durf wel met zekerheid te zeggen dat de marketing & communicatiespecialist zich niet bemoeit met de uitlevering van de auto's :)
Allemaal overhead. Worden de autos alleen maar duurder van ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
Tylen schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 08:20:
[...]

Ze hebben er al 1 in dienst, dus die kosten maken ze nu ook al ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spro
Tylen schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 08:20:
[...]

Denk je?
Automatiseren het magische woord hier. Ik ben er van overtuigd dat communicatie in the longrun meer oplevert dan de huidige tactiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
Spro schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 08:34:
[...]

Denk je?
Automatiseren het magische woord hier. Ik ben er van overtuigd dat communicatie in the longrun meer oplevert dan de huidige tactiek.
Eens, dit forum is openbaar dus voor iedereen inzichtelijk. Ook Cupra ;) En tegenwoordig kun je vrij makkelijk met tools emailcampagnes opzetten en updates versturen naar een database. Dus mocht Cees van Cupra meelezen, doe er je voordeel mee!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spro
CupraFrank schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 08:37:
[...]

Eens, dit forum is openbaar dus voor iedereen inzichtelijk. Ook Cupra ;) En tegenwoordig kun je vrij makkelijk met tools emailcampagnes opzetten en updates versturen naar een database. Dus mocht Cees van Cupra meelezen, doe er je voordeel mee!
Oh ik denk dat Cupra echt wel meeleest hier en op Facebook, met afgrijzen ziet wat er gebeurt maar in zo'n positie nu zitten dat er weinig te redden valt en er alleen maar naar de toekomst gekeken kan worden.

Meeste comments hier worden niet onder echte naam geplaatst en dus heel moeilijk de individu tevreden te stellen. Weet je er 1 te traceren, begint de rest ook te mekkeren (ik heb nog geen update gehad etc etc). Ga je nu proberen te automatiseren, nieuwsbrieven versturen, etc etc kost dat heel veel moeite en is dat maar relevant voor een kleine groep. Van die kleine groep zal een deel ook nog niet eens klagen (of alleen naar LM toe bijvoorbeeld)...

Denk dat we op een punt komen dat we nog heel lang kunnen vloeken op het merk(en ik ken mezelf: ik sta gewoon vooraan mee te doen als je me laat gaan) maar ook 'gedane zaken nemen geen keer' moeten toepassen; het zij zo. er is niets dat veranderd kan worden.

Ik hoop wel dat ze lering trekken uit deze shitshow.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Laatst online: 24-09 10:21
@Spro dit is de volgende fase, berusting :-)

Ook maar weer eens een berichtje naar mijn tussenpersoon gestuurd of er al wat meer duidelijk is... Het gaat bij mij niet via Cupra, maar duurt ook lang.. Ik heb pas vorige week gehoord dat het daadwerkelijk gelukt is en dat het snel zou gebeuren, maar ook daar is het gewoon nog voornamelijk stil..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
Spro schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 08:42:
[...]

Oh ik denk dat Cupra echt wel meeleest hier en op Facebook, met afgrijzen ziet wat er gebeurt maar in zo'n positie nu zitten dat er weinig te redden valt en er alleen maar naar de toekomst gekeken kan worden.

Meeste comments hier worden niet onder echte naam geplaatst en dus heel moeilijk de individu tevreden te stellen. Weet je er 1 te traceren, begint de rest ook te mekkeren (ik heb nog geen update gehad etc etc). Ga je nu proberen te automatiseren, nieuwsbrieven versturen, etc etc kost dat heel veel moeite en is dat maar relevant voor een kleine groep. Van die kleine groep zal een deel ook nog niet eens klagen (of alleen naar LM toe bijvoorbeeld)...

Denk dat we op een punt komen dat we nog heel lang kunnen vloeken op het merk(en ik ken mezelf: ik sta gewoon vooraan mee te doen als je me laat gaan) maar ook 'gedane zaken nemen geen keer' moeten toepassen; het zij zo. er is niets dat veranderd kan worden.

Ik hoop wel dat ze lering trekken uit deze shitshow.
Ik denk dat je het heel goed samenvat inderdaad. Cupra leest zeker weten mee, en dat zou ik ook doen. Gratis feedback over bijvoorbeeld de app, ervaringen tot op heden is vrij waardevol. Wat we ook vergeten is dat het aantal mensen hier op dit forum in verhouding tot de totale groep natuurlijk maar marginaal is. Ik weet van mijn Cupra specialist dat hij het in ieder geval graag anders had gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuilieHuilie
Acceptatie!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TmkZOlEhDMsjn8goDeTGizOOi3s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QofKoZir7jrERTpGDvTwRlHf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
Hopelijk heb je wel wat emotionele support gehad hier op het forum :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

@HuilieHuilie Is dat een voorstel voor topicnaam wijziging? :)

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Hier begint er wat beweging in te komen.
Ik zie in de post.nl app dat er een RDW brief onderweg is. LM meldt dat de laadpas is aangevraagd. EVcompany laadpas is aangekomen, als backup in geval van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuilieHuilie
eisbaer schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 09:59:
@HuilieHuilie Is dat een voorstel voor topicnaam wijziging? :)
Waarom niet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
eisbaer schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 10:13:
Hier begint er wat beweging in te komen.
Ik zie in de post.nl app dat er een RDW brief onderweg is. LM meldt dat de laadpas is aangevraagd. EVcompany laadpas is aangekomen, als backup in geval van.
De laadpas van de LM is bij mij nog wel een ding, ik heb nog helemaal niets van de RDW in huis. En die laadpas kunnen ze blijkbaar pas aanvragen als ze vanuit Cupra iets te horen hebben gekregen. Maar ook ik heb die EVcompany laadpas al in huis en geactiveerd dus ik kan in ieder geval de hort op vanaf donderdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brak1977
Ik zie ondertussen in de app van mijn LM dat de auto is ontvangen en rijklaar wordt gemaakt. Komen steeds dichterbij, maar helaas nog geen bevestiging dat ik hem kan ophalen. Heb ook nog geen Laadpas gekregen.

Maar heb er nu voldoende vertrouwen in dat ik hem volgende week kan ophalen, ware het niet dat ik waarschijnlijk positief op Corona ga testen vandaag (dochter heeft het al een week en voel me sinds gisteren niet helemaal top). Maar goed, dat zal volgende week wel weer voorbij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
Brak1977 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 11:00:
Ik zie ondertussen in de app van mijn LM dat de auto is ontvangen en rijklaar wordt gemaakt. Komen steeds dichterbij, maar helaas nog geen bevestiging dat ik hem kan ophalen. Heb ook nog geen Laadpas gekregen.

Maar heb er nu voldoende vertrouwen in dat ik hem volgende week kan ophalen, ware het niet dat ik waarschijnlijk positief op Corona ga testen vandaag (dochter heeft het al een week en voel me sinds gisteren niet helemaal top). Maar goed, dat zal volgende week wel weer voorbij zijn.
Het zit je ook niet echt mee hè 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Brak1977
CupraFrank schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 11:04:
[...]

Het zit je ook niet echt mee hè 8)7
Story of my life. Daarom zijn mijn vrienden ook altijd superblij als ik meedoe met poker. Maakt niet uit wat ik heb, iemand heeft altijd iets beter :-D En bluffen heeft ook geen zin, als de tegenpartij een straat of flush in de hand heeft.

Maar ben verder wel redelijk gelukkig hoor, je leert er meer omgaan. hahaha

[ Voor 10% gewijzigd door Brak1977 op 28-01-2022 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
Brak1977 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 12:13:
[...]

Story of my life. Daarom zijn mijn vrienden ook altijd superblij als ik meedoe met poker. Maakt niet uit wat ik heb, iemand heeft altijd iets beter :-D En bluffen heeft ook geen zin, als de tegenpartij een straat of flush in de hand heeft.

Maar ben verder wel redelijk gelukkig hoor, je leert er meer omgaan. hahaha
Haha hopelijk speel je niet voor geld dan :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HuilieHuilie
CupraFrank schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 12:21:
[...]

Haha hopelijk speel je niet voor geld dan :P
Ik hoop het wel en kan ik volgende keer dan meedoen. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• M@cer
  • Laatst online: 24-09 10:21
Vandaag eindelijk mijn kenteken gekregen, zit in de N-***-VX serie..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spro
CupraFrank schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 08:47:
[...]

Ik denk dat je het heel goed samenvat inderdaad. Cupra leest zeker weten mee, en dat zou ik ook doen. Gratis feedback over bijvoorbeeld de app, ervaringen tot op heden is vrij waardevol. Wat we ook vergeten is dat het aantal mensen hier op dit forum in verhouding tot de totale groep natuurlijk maar marginaal is. Ik weet van mijn Cupra specialist dat hij het in ieder geval graag anders had gezien :)
Nou, dit stukje is denk ik essentieel: zolang het geklaag over aflevering, communicatie etc het topic vult, en niet het geklaag over de auto denk ik dat dat een onwijs goed teken is; weinig te mekkeren over de auto.
De (gelimiteerde) app had Cupra zelf denk ik ook aan zien komen, volgens mij dat een redelijke copy/paste van de ID.x serie, inclusief de tekortkomingen. Over de auto zelf hoor ik extreem weinig slechte dingen. Biedt hoop :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Tylen schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 08:15:
Daar had je vast een andere mening over gehad als je nog op je auto moest wachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Topicstarter
eisbaer schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 19:58:
[...]
Daar had je vast een andere mening over gehad als je nog op je auto moest wachten.
Ja vast wel 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brak1977
Zojuist officieel positief getest op Corona, dus ze zullen vandaag wel bellen dat de auto klaar is om opgehaald te worden. :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
Brak1977 schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 09:41:
Zojuist officieel positief getest op Corona, dus ze zullen vandaag wel bellen dat de auto klaar is om opgehaald te worden. :-D
Balen zeg! Geen idee wat de huidige regels zijn maar hopelijk kun je de auto tzt gewoon zelf ophalen! en beterschap natuurlijk!

[ Voor 3% gewijzigd door CupraFrank op 29-01-2022 10:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brak1977
Bedankt! Ach, heb al mijn shots gehad, heb nauwelijks last. Dus alles onder controle

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

De eerste 4 zitten bij het event. Als de rest nou ook een beetje opschiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:16

Pinobigbird

doesn't share food!

eisbaer schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 13:11:
De eerste 4 zitten bij het event. Als de rest nou ook een beetje opschiet.
Haha na al die tijd wachten wordt je wel ongeduldig ja. Je tijd was toch pas 13:30u?
Hoe heb je nou je inleveren geregeld? Niet achterlaten bij PON maar de trein genomen vandaag?

Anyhow, veel plezier zodadelijk. En vergeet de foto's niet ;)

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Pinobigbird schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 13:22:
[...]

Haha na al die tijd wachten wordt je wel ongeduldig ja. Je tijd was toch pas 13:30u?
Hoe heb je nou je inleveren geregeld? Niet achterlaten bij PON maar de trein genomen vandaag?

Anyhow, veel plezier zodadelijk. En vergeet de foto's niet ;)
De auto heb ik gisteren al ingeleverd in de buurt bij een schadebedrijf omdat PON aan gaf dat een huurauto niet achter gelaten mag worden. Vandaag met de trein gegaan met een beetje speling. Je weet maar nooit met de NS, maar er was geen vertraging. Ze vroegen zonet wel of ik een auto in te leveren heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Er zijn 3 individuele dames aanwezig. Een achter de koffiemachine, een die de lakens uit deelt en eentje die voor een Born komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Ongelooflijk die van mij staat er niet.Verkeerde stond er. Nu alsnog.

[ Voor 45% gewijzigd door eisbaer op 29-01-2022 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
eisbaer schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 13:31:
[...]
De auto heb ik gisteren al ingeleverd in de buurt bij een schadebedrijf omdat PON aan gaf dat een huurauto niet achter gelaten mag worden... .
PON zal eens meedenken met de klant... :X

*sowieso

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

eisbaer schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 14:21:
Ongelooflijk die van mij staat er niet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vK3D8bE--3uOwEWn3BYLXC5KkVs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/OV1jVz9U5xEplbahmJ6EH9D4.gif?f=user_large

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spro
Sorry, ik moest hier echt even hardop om lachen....
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Ah gelukkig. Wel een Business One in Aurora Blue? Of stiekem toch een Adrenaline One?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Wel de goede kleur gelukkig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spro
Ja wacht ff. Wel hier reageren, maar geen foto’s.
Dat kan natuurlijk niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Ik zit nog in de auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Hoec schakel je dat android auto uit? Dat trekt mijn telefoon compleet leeg.
Hmm hij gebruikt je telefoon als wifi hotspot. Dat vindt die batterij niet fijn.

[ Voor 35% gewijzigd door eisbaer op 29-01-2022 20:40 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Eindelijk thuis.
Een waardige afsluiting was dat. Na het event met zijn allen naar de ruimte waar de auto's waren klaargezet. Stond er een verkeerde. Gelukkig in de ruimte er naast stond-ie wel Die afleveraar had meer stress dan ik met uitzoeken :) Ben wel wat gewend ondertussen.

Hierbij dan wat foto's.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7_gwN_szDrdv_4jQq3jRYwudLik=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/myN8X7jT6tOsM6pNfhjk30fV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3-zIikAlcrrmBtV1OPiol4IHZrM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G6bfr9FsFM8Vez9Mo02Va6dA.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BY4BTmX67D-O9qOYs9-KuwuQkLo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oilEBohfSAR9lPNWGrl6PArm.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Y3ez0fwEzpeZmENLuy2FMeJ2iQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AdSriTlyvN9tCAw15elc6uX8.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 64% gewijzigd door eisbaer op 30-05-2022 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brak1977
Na het event met zijn allen naar de ruimte waar de auto's waren klaargezet. Stond er een verkeerde. Gelukkig in de ruimte er naast stond-ie wel Die afleveraar had meer stress dan ik met uitzoeken :) Ben wel wat gewend ondertussen.
Het zal je toch gebeuren. Dat je weer zonder auto naar huis moet :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencenl17
  • Laatst online: 21-07-2022
Iemand eigenlijk enig idee wanneer de 3.0 update van de software beschikbaar is? En is dit dan OTA of moet je daarvoor langs de dealer?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DonJunior
@eisbaer Hoe meer ik hem zie.. hoe mooier ik hem vind, zeker in het blauw. Top keuze! Geniet er van.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Net aan laadpaal geweest en een stukje in het donker gereden. Melding dimlicht en hoogteverstelling storing en inderdaad rechtsvoor geen dimlicht. Alleen drl.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YYEhRTAgKzmUxK9s7kVmbgfopzU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cp1N8D0ijv1gcBQgDe5JZlyY.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zgzBOsbMi-1g28QZ5wNdUT-iMAM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ScL7KtZ9D0CTJ1D8d7GUWwqU.jpg?f=user_large

[ Voor 78% gewijzigd door eisbaer op 30-05-2022 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spro
DonJunior schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 19:30:
@eisbaer Hoe meer ik hem zie.. hoe mooier ik hem vind, zeker in het blauw. Top keuze! Geniet er van.
Hier hetzelfde. De blauwe gekocht zonder hem gezien te hebben. 1x in het echt gezien en toen vond ik hem heel donker (mja, was een tegenligger op een 80 weg, en druk. dus hoe goed zie je het dan...) en elke foto die hier geplaatst wordt vind ik 't een mooiere kleur om te zien!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spro
eisbaer schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 19:58:
Net aan laadpaal geweest en een stukje in het donker gereden. Melding dimlicht en hoogteverstelling storing en inderdaad rechtsvoor geen dimlicht. Alleen drl.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Spro schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 20:55:
[...]

Have you tried turning it off and on again?
Yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spro
Mmm crap. Dan zou ik gewoon Cupra Care bellen. Sturen ze maar anwb langs ofzo.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Ik bel maandag wel. Volgens hun eigen procedure halen ze hem op voor reparatie en krijg je een vervangende auto. Kan hooguit zelf de zekering nog controleren.

[ Voor 18% gewijzigd door eisbaer op 30-01-2022 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
@eisbaer Dat waren toch twee mooie foutloze uren -O-

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

DonJunior schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 22:22:
@eisbaer Dat waren toch twee mooie foutloze uren -O-
🙂
Verder rijdt hij heerlijk hoor. Die acc bevalt me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urquattro83
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 30-07-2024
BePulverized schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 18:47:
Morgenvroeg mag ik dan toch eindelijk die van mij op gaan halen. Echter vandaag het kentekenbewijs ontvangen maar nog geen laadpas.. Die zou volgens LM morgenmiddag komen. Ik heb een tijdje terug iets gelezen over een laadpas die je krijgt bij aflevering van Cupra. Iemand die hier meer over weet? Anders heb ik zo een auto maar kan ik hem niet rijden omdat ik nog geen laadpas heb...
Dan zat jij net al mij van 09:00 tot 09:30 uur te wachten op de laatste klant die zich zo belangrijk voelde dat iedereen op hem moest wachten..., of was jij dat?🤣

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HuilieHuilie
Nou, de komende dagen moet ik dan wel een belletje gaan krijgen. De meeste mensen kregen een telefoontje in de week voorafgaand aan het ophalen. Aangezien, volgens Cupra, alle auto voor of op 12 februari zouden zijn uitgeleverd moet dat belletje deze week echt komen. Ik ben het wachten echt zo zat. Kan wel janken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
HuilieHuilie schreef op zondag 30 januari 2022 @ 10:25:
Nou, de komende dagen moet ik dan wel een belletje gaan krijgen. De meeste mensen kregen een telefoontje in de week voorafgaand aan het ophalen. Aangezien, volgens Cupra, alle auto voor of op 12 februari zouden zijn uitgeleverd moet dat belletje deze week echt komen. Ik ben het wachten echt zo zat. Kan wel janken. :)
Ik voel aan m’n water dat jij aankomende week gebeld wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuilieHuilie
CupraFrank schreef op zondag 30 januari 2022 @ 10:28:
[...]

Ik voel aan m’n water dat jij aankomende week gebeld wordt :P
Haha, ik hoop het echt. De lol is er wel vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
HuilieHuilie schreef op zondag 30 januari 2022 @ 10:29:
[...]

Haha, ik hoop het echt. De lol is er wel vanaf.
Snap ik! Ik ben de dagen aan het aftellen tot donderdag. Duurt ook lang 😆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuilieHuilie
CupraFrank schreef op zondag 30 januari 2022 @ 10:32:
[...]

Snap ik! Ik ben de dagen aan het aftellen tot donderdag. Duurt ook lang 😆
Ja ik snap wat je zegt. Wel foto's posten he?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CupraFrank
HuilieHuilie schreef op zondag 30 januari 2022 @ 10:33:
[...]

Ja ik snap wat je zegt. Wel foto's posten he?
Uiteraard! Ik kijk er zelf ook naar uit als anderen dat doen dus dan kan ik niet achterblijven!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VVeld
Heb de Born nu al een paar dagen. Rij wel wat sportiever dan dat ik voorheen deed op benzine. Dus moet oppassen voor boetes 😬. Bedenk me net dat ik nooit in performance mode heb gereden.

Maakt dat nog verschil?
Pagina: 1 ... 19 ... 105 Laatste

Let op:
Voor de mensen met een Born in "offline modus":
Je moet zekering F19 in de zekeringenkast linksonder je stuur er even uit halen terwijl je auto uit staat (dus niet eerst op de rem trappen). Zie deze post van Pinobigbird voor het schema van de zekeringen.