Het grote Cupra topic

Pagina: 1 ... 18 ... 105 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:49

eisbaer

Zie signature

CupraFrank schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 14:58:
[...]

Je kan ook een laadpas aanvragen bij bijvoorbeeld EV Company. Deze kun je als nood gebruiken en je betaalt alleen 10 cent transactiekosten per keer dat je oplaadt. Zit je toevallig via DirectLease?
Nee, via Arval. Zo'n noodpas is wel handig voor de zekerheid.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwaffie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-05-2024
Spro schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 13:09:
[...]

@TheMadd zijn originele bericht was van dezelfde strekking volgens mij, voor zijn edit.

Men kon niet vertellen wat er beschadigd was.

Laten we het erop houden dat het niet echt een gezellig telefoongesprek was, tot op het punt dat het aanbod kwam om de koop te ontbinden... Ik zou wel willen maar in the end kost het mij alleen maar nóg meer geld als ik nu een andere( niet VAG) auto koop, ivm bijtelling, subsidies(MIA/VAMIL) etc.

Zo fucking klaar met deze shit show geregisseerd door PON.
Ben jij gebeld door Cupra of heb jij met hun contact opgenomen. Waar komt ineens het schade verhaal vandaan? Ik heb ze vandaag zowat door de telefoon heen getrokken van woede maar je komt geen steek verder bij dit bedrijf. Ben van plan er zo maar eens heen te rijden en daar verhaal te gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spro
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 24-09 20:35
zwaffie schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 15:24:
[...]

Ben jij gebeld door Cupra of heb jij met hun contact opgenomen. Waar komt ineens het schade verhaal vandaan? Ik heb ze vandaag zowat door de telefoon heen getrokken van woede maar je komt geen steek verder bij dit bedrijf. Ben van plan er zo maar eens heen te rijden en daar verhaal te gaan halen.
Vrijdag mailtje gestuurd, gisteren zelf geprobeerd te bellen (en niet opgenomen), gisteravond kreeg ik mailtje "ik hoop morgen een update voor je te hebben", vandaag via de mail het schade verhaal, en daarna heb ik er een belletje aan gewaagd.

Moet eerlijk zeggen: ook ik ben er wel behoorlijk klaar mee, maar degene met wie ik bel probeert wel echt zijn best te doen, geeft ook aan dat er "wel wat start-up problemen zijn" etc etc; dat maakt het nog soort van OK... tenminste iemand daar die je het idee geeft zijn best te doen, hoe weinig hij ook weet/kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:16

Pinobigbird

doesn't share food!

eisbaer schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 14:44:
Ik vraag aan de LM of de laadpas op tijd komt. Dan moet eerst het kenteken bekend zijn. Die heb ik al sinds eind december, dus ik stuur de email van hen zelf terug met die info. Nee, de dealer moet de auto bij de LM aangemeld hebben en dat is nog niet gebeurd. Heb ik straks eindelijk die auto een keer, kun je hem niet opladen.
Grappig, ik had dan weer eerst m'n laadpas binnen waar m'n kenteken op stond. Dat was dan gelijk het moment dat ik m'n kenteken te weten kwam. Nog eerder dan een mailtje van de LM.
Ook de groene kaart heb ik al binnen.
Laadpaal komen ze laatste week van maart plaatsen.
Levering vanwege einde lopend contact pas in april.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spro
Heeft iemand trouwens foto's van zijn Aurora blauwe uitvoering terwijl die buiten staat?
Ik vind de kleur nog wat moeilijk in te schatten zo in de garage, en ben onwijs nieuwsgierig hoe hij er met "daglicht" uit ziet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Spro schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 16:07:
Heeft iemand trouwens foto's van zijn Aurora blauwe uitvoering terwijl die buiten staat?
Ik vind de kleur nog wat moeilijk in te schatten zo in de garage, en ben onwijs nieuwsgierig hoe hij er met "daglicht" uit ziet.
Een foto genomen uit een video. De velgen heb ik er zelf onder geshopt.

eisbaer in "Het grote Cupra topic"

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nerrion
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:45
Kan nu wel eentje maken voor je maar het is al vrij donker buiten :9

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• krl85
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 11-05-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aIFKNTy9KG1Tl_N9-bnGIfkDoas=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6qOwrZUVRBXGXqiXXCeLrpem.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1QVICeAlkLcFe-RS-i7016Vu55M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JAWAbdqHBMHq1eKUYIdDe5r8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wYLhKqQmO8UHrOSqGESLlPnn7_U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SwdAcYMIxvwphTecE35ntNxg.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZHffKRmp6Z7db4Ng00k3zDOMZng=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e1fm2WbnEYfyi1QWVmheVgvd.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3sGPcJJXZztmkb1X0XAr4iRLId0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iqGBa0Qr0wcaC2psBcFrhVSP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

In het wit ook mooi. Was hij volledig opgeladen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brak1977
  • Laatst online: 24-09 18:39
Ik blijf het zeggen, wit staat hem echt goed hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krl85
  • Laatst online: 11-05-2022
eisbaer schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 17:30:
In het wit ook mooi. Was hij volledig opgeladen?
Hij stond op 415km. Dat ging buiten al richting 350 waarschijnlijk door de temperatuur en het stilstaan terwijl ik de opties bekeek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

krl85 schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 17:46:
[...]

Hij stond op 415km. Dat ging buiten al richting 350 waarschijnlijk door de temperatuur en het stilstaan terwijl ik de opties bekeek.
Door de temperatuur oké, maar dat-ie terugloopt door er naar te kijken baart me zorgen 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brak1977
Whahaha het zal me echt aan mijn reet roesten! Al ben ik straks de 12e eigenaar, als ik hem maar heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:16

Pinobigbird

doesn't share food!

:9~
Jammer dat je nét niet het zwarte panoramadak op de foto hebt staan. Ik vind dat op de Glacial White namelijk erg goed staan.
We worden niet boos als er meer foto's gepost worden ;) :9

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldBorn
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 04-12-2024
drluna schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 14:10:
[...]

Mijn auto had er in het begin ook last van, dag later werkte alles zonder iets gedaan te hebben sinsdien geen problemen meer ervaren.
Ik heb nu dezelfde ervaring, niets gedaan, dagje wachten en probleem is opgelost. Ik had wel een chat met Cupra en wat foto's opgestuurd. Kijken of er een reactie komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-09 12:18
Brak1977 schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 18:24:
[...]

Whahaha het zal me echt aan mijn reet roesten! Al ben ik straks de 12e eigenaar, als ik hem maar heb.
Ik heb een schade-auto 8)7, staan we weer quitte :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert14359
  • Laatst online: 13-07-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xvdijx1N1R0pyAUhFbDOTUqvWdA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sAmXUbmy9pezlokzxqO4eGeV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spro

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QNr_xp_ss2-ZQ72sKE4yWtc5A1s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ham3raNZLHrSFYcBTzdZ73fP.jpg?f=fotoalbum_large

Schrik niet hoor is wel al een oudje 😅😅

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldBorn
drluna schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 14:10:
[...]

Mijn auto had er in het begin ook last van, dag later werkte alles zonder iets gedaan te hebben sinsdien geen problemen meer ervaren.

[ Voor 26% gewijzigd door RonaldBorn op 25-01-2022 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spro
Tylen schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 19:12:
[...]

[Afbeelding]

Schrik niet hoor is wel al een oudje 😅😅
En als ik zie hoe vies hij is, bied ik nu niet eens meer een tientje :9
Hoewel deze nog geen schade heeft... mmm lastig :X
Thanks voor de foto!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chloro_Phyl
  • Laatst online: 03-05-2023
Spro schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 19:15:
[...]

En als ik zie hoe vies hij is
Vies?!

Dit is na 2700 km of zo. Ik heb nog nooit een auto gehad die er zo snel zo vies uitziet. Nu nog maar 5,- waard zeker? 😂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tnJ_Pvg4DeSUH_OtiqGJD7jGgmc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mqQmHTcEwy4a8qZoEpNdyxaS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spro
Chloro_Phyl schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 20:03:
[...]

Vies?!

Dit is na 2700 km of zo. Ik heb nog nooit een auto gehad die er zo snel zo vies uitziet. Nu nog maar 5,- waard zeker? 😂

[Afbeelding]
Ha ja mocht je willen. Zo smerig dat je minstens 10tje bij moet betalen, anders loop ik leeg op wasstraat kosten :+

Maar, ja? is het een vuil verzamelaar?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• silencenl17
  • Laatst online: 21-07-2022
[...]

Vies?!

[Afbeelding]
Mooi dat we allemaal foto’s krijgen vandaag, leuk om te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desiree_L
  • Laatst online: 04-06-2022
Als ik de foto's zo zie ben ik misschien stiekem toch wel blijer met een witte versie dan mijn oorspronkelijke blauwe 🤐

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deewop
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Desiree_L schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 20:27:
Als ik de foto's zo zie ben ik misschien stiekem toch wel blijer met een witte versie dan mijn oorspronkelijke blauwe 🤐
Die wordt nog wel het snelst vies hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim.vbeek
  • Laatst online: 11-07-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/beRZD0TpkJPwXvrzt-mvW-jlstI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vuUwHl8nQ60CQ82hBP2K0bTz.jpg?f=fotoalbum_large

Ik krijg elke keer wanneer ik de auto opstart deze melding. Ik vermoed dat dit er ook voor zorgt dat ik de my Cupra app niet kan verbinden. Iemand ervaring hier mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:06
[...]

Vies?!

[Afbeelding]
Ik dacht dat ik mijn Cupra aan het verwaarlozen was. Ben dus blijkbaar niet de enige waarvan de Cupra niet schoon te houden is met dit weer. Heb er nu bijna 3500km opzitten sinds halverwege. December. Merk wel dat ik mega mazzel heb gehad met de levertijd van 3 weken, schadevrije aflevering en snel geplaatste laadpaal.
Tim.vbeek schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 09:06:
[Afbeelding]

Ik krijg elke keer wanneer ik de auto opstart deze melding. Ik vermoed dat dit er ook voor zorgt dat ik de my Cupra app niet kan verbinden. Iemand ervaring hier mee?
Je zou de zekering eruit kunnen halen om zo het infotaiment een versie opstart te geven. Volgens mij is een paar pagina's eerder gepost welke zekering dat moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drluna
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07:06
[Afbeelding]

Cupra even contacten die kunnen je vast helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riccardoe
  • Laatst online: 01-04-2022
[quote]mr.DJ95 schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 09:18:
[...]

Ik dacht dat ik mijn Cupra aan het verwaarlozen was. Ben dus blijkbaar niet de enige waarvan de Cupra niet schoon te houden is met dit weer. Heb er nu bijna 3500km opzitten sinds halverwege. December. Merk wel dat ik mega mazzel heb gehad met de levertijd van 3 weken, schadevrije aflevering en snel geplaatste laadpaal.

Begrijp ik goed, in november besteld en in december geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
Riccardoe schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 09:27:
[quote]mr.DJ95 schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 09:18:
[...]

Begrijp ik goed, in november besteld en in december geleverd?
Zeker. 2e helft November zelfs. Staat ook in de openingspost.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kbxQy32j-v_XF52O-kVK40dzlOM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sCCsUu7lNZOJmzB2UbqkrQ7T.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Riccardoe
mr.DJ95 schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 09:31:
[...]

[Afbeelding]
Zo daar heb je mazzel mee zeg, lekker!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MarcelKo
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 24-09-2023
mr.DJ95 schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 09:31:
[...]

[Afbeelding]
Some people are lucky,
Andere mensen krijgen een witte auto ookal hebben ze een grijze besteld en wachten en wachten en wachten in de oorverdovende stilte van Cupra

Het is je gegund hoor mr.DJ95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldBorn
[Afbeelding]

Lijkt als of je niet online bent. Had dus ook problemen met de app en is vanzelf opgelost. Wel contact met Cupra gezocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brak1977
Nou, ik heb ein-de-lijk mijn kenteken bewijs binnen. Nu de auto nog ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuilieHuilie
  • Laatst online: 06-12-2024
Brak1977 schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 11:54:
Nou, ik heb ein-de-lijk mijn kenteken bewijs binnen. Nu de auto nog ;-)
Die heb ik al bijna 4 weken, maar nog steeds geen auto, laat staan een afspraak om hem op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riccardoe
vandaag weer geen mensen gebeld zeker?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Nerrion
Tip voor de mensen die van plan waren de oude lease in te leveren bij PON: ik heb dit gisteren gedaan en de LM belde mij net dat het ophalen van de auto niet zo soepel verloopt. Ze worden bij PON van het kastje naar de muur verwezen. Dus als het even kan kun je misschien beter je oude lease via je LM direct inleveren, zodat je dit risico niet loopt.

Hier nog wat foto's bij daglicht van de Aurora blue:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4HV3OaXQVtsHEyuOhC3S98i59-Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/efE5T2bNphLPNKNLEDWtUtbn.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZlsGDXmgOXY1FIjlt0LANGeTRyA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f9XKXF4nNFrnzo1rJWadFPEy.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f_7Tlf9MYp1y9t3p5sKrIyoNJwk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UIK1ojPCoIUKlz4YI5PW9cHQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spro
Riccardoe schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 12:46:
vandaag weer geen mensen gebeld zeker?
Ha, da's het enige voordeel van weten dat ik moet wachten op schade herstel: ik weet tenminste zeker dat ik niet meer op een telefoontje hoef te wachten de komende 2 weken.

Elk nadeel heeft zo zijn voordeel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spro
Nerrion schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 12:58:
Tip voor de mensen die van plan waren de oude lease in te leveren bij PON: ik heb dit gisteren gedaan en de LM belde mij net dat het ophalen van de auto niet zo soepel verloopt. Ze worden bij PON van het kastje naar de muur verwezen. Dus als het even kan kun je misschien beter je oude lease via je LM direct inleveren, zodat je dit risico niet loopt.

Hier nog wat foto's bij daglicht van de Aurora blue:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
't blijft een mooi kleurtje hoor!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Ik had er al geen vertrouwen in gezien de afgelopen 6 maanden. De voorloopauto lever ik vrijdag al in bij een schadebedrijf waar meteen de schouw plaats vindt. De reis naar PON moet dan wel met de trein maar liever dat dan problemen achteraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerrion
eisbaer schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 13:35:
[...]
Ik had er al geen vertrouwen in gezien de afgelopen 6 maanden. De voorloopauto lever ik vrijdag al in bij een schadebedrijf waar meteen de schouw plaats vindt. De reis naar PON moet dan wel met de trein maar liever dat dan problemen achteraf.
Is sowieso beter ja. Gelukkig is de auto wel al gecontroleerd op schade, en zijn er foto's genomen. Dus volgens mij zit het aan mijn kant goed en is het meer een probleem voor de LM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brak1977
HuilieHuilie schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 12:30:
[...]

Die heb ik al bijna 4 weken, maar nog steeds geen auto, laat staan een afspraak om hem op te halen.
Ja, dat is natuurlijk ook zo. Bijna iedereen heeft die al, maar ik had hem nog niet. Dus voor mij is het in ieder geval een stap in de goede richting. Ik ben blij met alle kleine stapjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chinoto88
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-03 22:46
Brak1977 schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 14:34:
[...]

Ja, dat is natuurlijk ook zo. Bijna iedereen heeft die al, maar ik had hem nog niet. Dus voor mij is het in ieder geval een stap in de goede richting. Ik ben blij met alle kleine stapjes.
Ik heb tot op heden nog steeds geen kentekenbewijs ontvangen ondanks dat ik al wel weet welke kenteken mijn auto heeft... Hopelijk betekent dit niet nog meer uitstel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Topicstarter
Is toch niet jou probleem dat het niet soepel verloopt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brak1977
Chinoto88 schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 15:02:
[...]

Ik heb tot op heden nog steeds geen kentekenbewijs ontvangen ondanks dat ik al wel weet welke kenteken mijn auto heeft... Hopelijk betekent dit niet nog meer uitstel...
Bij mij is het in versnelling geraakt toen ik iemand bij de LM had besproken. Blijkbaar was het niet goed gegaan met overschrijven. Maar dat ligt er natuurlijk helemaal aan of hij al op jouw naam staat, of op die van PON.

Blijft allemaal een erg vaag verhaal hoor, bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chinoto88
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-03 22:46
Brak1977 schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 15:08:
[...]

Bij mij is het in versnelling geraakt toen ik iemand bij de LM had besproken. Blijkbaar was het niet goed gegaan met overschrijven. Maar dat ligt er natuurlijk helemaal aan of hij al op jouw naam staat, of op die van PON.

Blijft allemaal een erg vaag verhaal hoor, bizar.
Hmm net LM (Athlon) gesproken en zij geven aan het kenteken nog niet te hebben ontvangen van Cupra. Nu maar weer even achter Cupra aan voordat ik een auto heb zonder kentekenbewijs en laadpas #wishfullthinking

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwaffie
Nieuw plan:)
We gaan een proefritje inplannen met de Born even een lekker ritje naar huis.
Cupra mag hem dan vervolgens daar volledig opgeladen afhalen wanneer ze die van ons er neerzetten. Lijkt me een prima deal. Wellicht dat ze dan wel aandacht voor mij hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuilieHuilie
Net nog even met de LM gebeld. Zij weten van de issues met Cupra af, ook zij komen er niet doorheen. Ik zou eventueel een klacht kunnen indienen, maar met de finish in zicht (hoop ik) laat ik dat maar achterwege.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietpatat1
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 18-09 21:45
Aardig wat mee gelezen van dit topic, bij mij is het ook allemaal niet helemaal soepel verlopen; van business, naar performance, naar kan niet meer geleverd worden, naar copper.

Maar ik ben zojuist gebeld om hem volgende week af te halen, dus het gaat vooruit! Mijn lease maatschappij heeft zich trouwens altijd vastgehouden aan de datum van 14 februari sinds de levering van 27 december niet gehaald was, dat hielp iig met de verwachtingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brak1977
HuilieHuilie schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 16:50:
Net nog even met de LM gebeld. Zij weten van de issues met Cupra af, ook zij komen er niet doorheen. Ik zou eventueel een klacht kunnen indienen, maar met de finish in zicht (hoop ik) laat ik dat maar achterwege.
Zo zit ik er nu ook in. Het kost me nu gewoon geld. De extra bijtelling voor de Diesel in maand Januari, en met pech ook februari. Plus de laatste 2 maanden 22% bijtelling ipv 12%. Maar heb het gevoel dat als ik stampij ga maken, de auto nog even achter de hand wordt gehouden. Dus eerst dat ding maar eens voor de deur en dan zie ik wel of ik nog ergens achteraan kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Nerrion schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 13:43:
[...]

Is sowieso beter ja. Gelukkig is de auto wel al gecontroleerd op schade, en zijn er foto's genomen. Dus volgens mij zit het aan mijn kant goed en is het meer een probleem voor de LM.
Lijkt me ook. Ik heb eerst de LM en PON afleveringen gebeld. Pon gaf aan dat een huurauto (voorloop auto) daar niet achtergelaten mag worden ondanks dat de LM daar geen problemen mee heeft. Het waarom ging hij uitzoeken. Zijn ze nog mee bezig😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuilieHuilie
Ik zit in hetzelfde schuitje, dure voorloopauto en een contract van 60 maanden. Heb al met de lease coördinator binnen mijn bedrijf gesproken om het leasecontract aan te laten passen zodat het gewoon afloopt na 5 jaar vanaf het moment dat hij op kenteken staat. Zonde van het geld, ook al is het pas over 5 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Chinoto88 schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 15:39:
[...]
Hmm net LM (Athlon) gesproken en zij geven aan het kenteken nog niet te hebben ontvangen van Cupra. Nu maar weer even achter Cupra aan voordat ik een auto heb zonder kentekenbewijs en laadpas #wishfullthinking
Vandaag, tegen beter weten in, whatsapp bericht gestuurd naar Cupra wanneer de auto, die ik zaterdag op haal, aangemeld gaat worden bij de LM. De Cupra specialist alias Willem de Zwijger belt u terug. Kan nooit lang meer duren dan,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spro
eisbaer schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 17:40:
[...]
Vandaag, tegen beter weten in, whatsapp bericht gestuurd naar Cupra wanneer de auto, die ik zaterdag op haal, aangemeld gaat worden bij de LM. De Cupra specialist alias Willem de Zwijger belt u terug. Kan nooit lang meer duren dan,
Gelukkig staat er nooit bij wanneer ze terugbellen. Anders wordt het zo meetbaar hè…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheMadd
Spro schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 17:44:
[...]

Gelukkig staat er nooit bij wanneer ze terugbellen. Anders wordt het zo meetbaar hè…
Ik ben vandaag door een Cupra specialist gebeld. Ze konden niets voor me betekenen natuurlijk, maar wel fijn dat ze na de aanvraag van 17 december nu toch een keer gebeld hebben _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:50
RonaldBorn schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 10:19:
[...]

Lijkt als of je niet online bent. Had dus ook problemen met de app en is vanzelf opgelost. Wel contact met Cupra gezocht.
Zekering 19, en zorg dat je in Vodafone gebied staat waarbij je voldoende dekking hebt.

*sowieso

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BePulverized
  • Laatst online: 03-07 21:41
Morgenvroeg mag ik dan toch eindelijk die van mij op gaan halen. Echter vandaag het kentekenbewijs ontvangen maar nog geen laadpas.. Die zou volgens LM morgenmiddag komen. Ik heb een tijdje terug iets gelezen over een laadpas die je krijgt bij aflevering van Cupra. Iemand die hier meer over weet? Anders heb ik zo een auto maar kan ik hem niet rijden omdat ik nog geen laadpas heb...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Don’t know. Na de tip van CupraFrank heb ik een evcompany pas aangevraagd als backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Topicstarter
BePulverized schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 18:47:
Morgenvroeg mag ik dan toch eindelijk die van mij op gaan halen. Echter vandaag het kentekenbewijs ontvangen maar nog geen laadpas.. Die zou volgens LM morgenmiddag komen. Ik heb een tijdje terug iets gelezen over een laadpas die je krijgt bij aflevering van Cupra. Iemand die hier meer over weet? Anders heb ik zo een auto maar kan ik hem niet rijden omdat ik nog geen laadpas heb...
Hij word vol afgeleverd. En nee, bij de aflevering krijg je geen pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietpatat1
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 18-09 21:45
BePulverized schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 18:47:
Vandaag gevraagd toen ze belden voor de afspraak omdat ik hem ook nog niet binnen heb. Hij zei dat ik idd een soort van prepaid laadpas erbij kon krijgen waar je geld op kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BePulverized
  • Laatst online: 03-07 21:41
Thanks voor de reacties. Heb ook even de app van fastned gedownload. Mocht ik moeten laden zonder laadpas kan het als het goed is via de app (creditcard/ideal). Die kan ik als het moet evengoed declareren dus het gaat helemaal goed komen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brak1977
BePulverized schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 19:34:
Thanks voor de reacties. Heb ook even de app van fastned gedownload. Mocht ik moeten laden zonder laadpas kan het als het goed is via de app (creditcard/ideal). Die kan ik als het moet evengoed declareren dus het gaat helemaal goed komen :)
Goeie vraag, en bedankt voor de antwoorden. Heb ook de FastNed app op mijn telefoons gezet en geactiveerd. Kan gelukkig via de CreditCard van de zaak, dus dan is dat ook afgeschermd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwaffie
De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Vandaag 19.00 uur gebeld dat ik de cupra mag halen op dinsdag 1 feb!
Gelukkig heb ik alle laad passen en laadpalen al haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brak1977
zwaffie schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 20:00:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Vandaag 19.00 uur gebeld dat ik de cupra mag halen op dinsdag 1 feb!
Lekker man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spro
zwaffie schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 20:00:
zo, da's nog laat!
Wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt, en iets om naar uit te kijken _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RonaldBorn
BePulverized schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 19:34:
Ik kreeg tijdens het afhalen van mijn Cupra de mogelijkheid om een laadpas van Shuttel erbij te nemen, daar ter plaatse. Inmiddels al weer opgezegd omdat ik ook een pas van mijn LM heb en binnenkort mijn laadpaal krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brak1977
Misschien een domme vraag, maar dit is de eerste werkgever waarbij ik een leaseauto krijg dus vergeef mijn onwetendheid.

Ik heb nu de Cupra ook op "mijn" naam, maar ook de Golf Diesel. Hoe voorkom ik nu dubbele bijtelling? Is dat iets dat mijn werkgever bijhoudt? Of maakt dat niet uit omdat de naam van mijn LM op het Kentekenpasje staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerrion
Brak1977 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 07:32:
Misschien een domme vraag, maar dit is de eerste werkgever waarbij ik een leaseauto krijg dus vergeef mijn onwetendheid.

Ik heb nu de Cupra ook op "mijn" naam, maar ook de Golf Diesel. Hoe voorkom ik nu dubbele bijtelling? Is dat iets dat mijn werkgever bijhoudt? Of maakt dat niet uit omdat de naam van mijn LM op het Kentekenpasje staat?
Voor zover ik weet staat de auto inderdaad niet op jouw naam, maar op die van de werkgever. Dat staat ook op mijn kentekenbewijs. Dus ga jij betalen zodra je erin rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
Brak1977 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 07:32:

Als het goed is zorgt je salaris administratie/HR voor een goede overgang van auto 1 naar auto 2. Je kan immers niet in 2 auto's tegelijk rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nerrion
Voor de mensen die er al wat langer in rijden: moet je iedere keer weer opnieuw je rijprofiel selecteren? Ik wil namelijk dat 'ie gewoon op individual blijft. En klopt het dat hij in stand B niet remt tot stilstand? Ik vond dit juist in m'n vorige EV heel chill, nu moet je alsnog het rempedaal gebruiken tijdens het rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr.DJ95
Nerrion schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 08:43:
Voor de mensen die er al wat langer in rijden: moet je iedere keer weer opnieuw je rijprofiel selecteren? Ik wil namelijk dat 'ie gewoon op individual blijft. En klopt het dat hij in stand B niet remt tot stilstand? Ik vond dit juist in m'n vorige EV heel chill, nu moet je alsnog het rempedaal gebruiken tijdens het rijden.
Ja dat moet, ik rij hem het liefste op performance of range maar default is comfort. Wellicht is dit aan te passen met een OBDeleven. Geldt overigens voor vrijwel alle persoonlijke instellingen, alles gaat terug naar default i.p.v laatste keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drluna
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07:06
mr.DJ95 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 08:52:
[...]

Ja dat moet, ik rij hem het liefste op performance of range maar default is comfort. Wellicht is dit aan te passen met een OBDeleven. Geldt overigens voor vrijwel alle persoonlijke instellingen, alles gaat terug naar default i.p.v laatste keuze.
Merken juliie het verschil tussen de verschillende drive modes? Persoonlijk merk ik het verschil tussen performance en comfort niet, range heb ik nog niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brak1977
Nerrion schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 08:35:
[...]

Voor zover ik weet staat de auto inderdaad niet op jouw naam, maar op die van de werkgever. Dat staat ook op mijn kentekenbewijs. Dus ga jij betalen zodra je erin rijdt.
Als het goed is zorgt je salaris administratie/HR voor een goede overgang van auto 1 naar auto 2. Je kan immers niet in 2 auto's tegelijk rijden.
Bedankt voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
  • Laatst online: 27-03 08:34
drluna schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 09:13:
[...]

Merken juliie het verschil tussen de verschillende drive modes? Persoonlijk merk ik het verschil tussen performance en comfort niet, range heb ik nog niet getest.
Tijdens mijn proefrit merkte ik het verschil wel, iets stugger is wat mij is bijgebleven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheMadd
CupraFrank schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 09:30:
[...]

Tijdens mijn proefrit merkte ik het verschil wel, iets stugger is wat mij is bijgebleven.
Volgens mij werd het stuur inderdaad iets zwaarder, maar onze versies van de auto heeft geen dynamic chassis control, het onderstel veranderd dus niet. Misschien dat het "gas" respons ook iets sneller is, maar dat durf ik niet te zeggen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nerrion
Hoe snel de auto accelereert wanneer ACC actief is verschilt ook per drivemode.

Voor de mensen met HUD: als ik Waze gebruik zie ik wel in het klein in het HUD de navigatie aanwijzingen, maar niet de pijlen etc op de weg. Bijvoorbeeld die grote oranje pijlen om links of rechts te gaan. Ik zie die pijlen enkel wanneer ik de auto nav gebruik. Iemand enig idee of dit ook kan met Waze?

[ Voor 66% gewijzigd door Nerrion op 27-01-2022 10:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HuilieHuilie
CupraFrank schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 09:30:
[...]

Lol, zelfs dat heb ik niet gedaan, ik heb een auto gekozen zonder dat ik hem in het echt gezien heb en zonder dat ik erin gereden heb. De ultieme verrassing zeg maar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spro
HuilieHuilie schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 10:49:
[...]

Lol, zelfs dat heb ik niet gedaan, ik heb een auto gekozen zonder dat ik hem in het echt gezien heb en zonder dat ik erin gereden heb. De ultieme verrassing zeg maar.
Inclusief de ultieme delivery experience.
Living on the edge, yolo >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CupraFrank
Spro schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 10:55:
[...]

Inclusief de ultieme delivery experience.
Living on the edge, yolo >:)
Ik moest hier om lachen maar eigenlijk is het om te janken :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
HuilieHuilie schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 10:49:
[...]

Ik had hem ook al besteld voordat ik de proefrit had :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HuilieHuilie
Het lijkt een beetje op wachten op een geboorte, daarvan weet je ook niet wanneer hij/zij komt. (en ze zijn meestal te laat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
HuilieHuilie schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 10:58:
Het lijkt een beetje op wachten op een geboorte, daarvan weet je ook niet wanneer hij/zij komt. (en ze zijn meestal te laat)
Toch iets langer dan 2 weken over tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spro
HuilieHuilie schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 10:58:
I see what you did there…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spro
CupraFrank schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:03:
[...]

Toch iets langer dan 2 weken over tijd ;)
Dan doen ze halen toch?
(Ik heb geen kinderen) :9 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
Spro schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:07:
[...]

Dan doen ze halen toch?
(Ik heb geen kinderen) :9 :+
Klopt ja! Denk alleen dat je met lege handen terug komt als je dat doet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuilieHuilie
Je weet wat ze zeggen; "onder druk wordt alles vloeibaar" Ook het zelf "ophalen" zal een vorm van resultaat opleveren. Ik denk alleen dat we hier met zijn allen nette mensen zijn die niet bij meneer Pon op de stoep een rel gaan schoppen. De situatie is al triest genoeg. Ze wilden het zo graag anders doen, niet zijn als Tesla in 2019 en niet zo zijn als Polestar in 2020. Aan het einde van de rit zijn ze net zo slecht, zo niet slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
HuilieHuilie schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:22:
Je weet wat ze zeggen; "onder druk wordt alles vloeibaar" Ook het zelf "ophalen" zal een vorm van resultaat opleveren. Ik denk alleen dat we hier met zijn allen nette mensen zijn die niet bij meneer Pon op de stoep een rel gaan schoppen. De situatie is al triest genoeg. Ze wilden het zo graag anders doen, niet zijn als Tesla in 2019 en niet zo zijn als Polestar in 2020. Aan het einde van de rit zijn ze net zo slecht, zo niet slechter.
Klopt, ik heb wel het vermoeden dat deze ervaring vrij snel naar de achtergrond verplaatst zodra je daar weg rijdt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HuilieHuilie
CupraFrank schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:26:
[...]

Klopt, ik heb wel het vermoeden dat deze ervaring vrij snel naar de achtergrond verplaatst zodra je daar weg rijdt :)
Is dat niet met alle slechte ervaringen.? Die probeer je altijd zo snel mogelijk te vergeten, maar de frustratie hier is allemaal zo onnodig. Communiceer dan. Hou mensen op de hoogte, daar kun je als wachtende wat mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheMadd
HuilieHuilie schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:22:
Bij Tesla of Polestar had je de auto in ieder geval gehad. En kon je bij schade een afspraak bij de dealer maken. Je krijgt dan een service auto mee naar huis terwijl de schade wordt opgelost.

Bij Cupra controleren ze de schade pas wanneer de auto rijklaar wordt gemaakt. Indien er schade is word je vervolgens achteraan de rij gezet. Nadat de schade is verholpen kost het ze ook nog is minimaal een volledige week om de auto te poetsen :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brak1977
Het nieuwe model dat er aankomt is ook een plaatje. Maar die zou, als het goed is, tegen de tijd dat ik weer een nieuwe mag al ruimschoots uit zijn dus gewoon een voorraad auto ;-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L6yOHTD_STehripxA0GFVQourNw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ixYcA7Pea9WR8YcH1jUq2iCy.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tim.vbeek
  • Laatst online: 11-07-2024
CupraFrank schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:26:
[...]

Dit kan ik alleen maar beamen. ;) Het is echt een schitterende auto, krijg dagelijks complimenten en kijk zelf toch ook elke keer stiekem achterom als ik wegloop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CupraFrank
HuilieHuilie schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:28:
[...]

Is dat niet met alle slechte ervaringen.? Die probeer je altijd zo snel mogelijk te vergeten, maar de frustratie hier is allemaal zo onnodig. Communiceer dan. Hou mensen op de hoogte, daar kun je als wachtende wat mee.
Ja dat geldt voor de meeste ervaringen. En dat over communiceren was inderdaad ook 1 van mijn eerdere reacties op dit forum. Ze hebben mailadressen, telefoonnummers en namen. Hoe moeilijk is het om mensen op de hoogte te houden van ontwikkelingen, positief en negatief. Maar manage gewoon de verwachtingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
TheMadd schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:29:
[...]

Bij Tesla of Polestar had je de auto in ieder geval gehad. En kon je bij schade een afspraak bij de dealer maken. Je krijgt dan een service auto mee naar huis terwijl de schade wordt opgelost.

Bij Cupra controleren ze de schade pas wanneer de auto rijklaar wordt gemaakt. Indien er schade is word je vervolgens achteraan de rij gezet. Nadat de schade is verholpen kost het ze ook nog is minimaal een volledige week om de auto te poetsen :F
Dit is wel echt bizar slecht.. Snap dat schade herstellen tijd kost maar doe dat direct en geef wat prio aan die auto('s). En zorg bij de uiteindelijke aflevering voor een extratje, bos bloemen, goede fles wijn of iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd
CupraFrank schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:32:
[...]

Dit is wel echt bizar slecht.. Snap dat schade herstellen tijd kost maar doe dat direct en geef wat prio aan die auto('s). En zorg bij de uiteindelijke aflevering voor een extratje, bos bloemen, goede fles wijn of iets anders.
Omdat Cupra de schade pas heeft gezien toen de auto op transport naar de dealer zou gaan wordt de auto ook nog is op zijn vroegst in week 7 afgeleverd. Nog nadat iedereen de auto volgens Cupra al zou moeten hebben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
TheMadd schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:36:
[...]

Omdat Cupra de schade pas heeft gezien toen de auto op transport naar de dealer zou gaan wordt de auto ook nog is op zijn vroegst in week 7 afgeleverd. Nog nadat iedereen de auto volgens Cupra al zou moeten hebben :/
Dat is extra balen! Weet je inmiddels wel wat de schade is en hoe het is gebeurd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheMadd
CupraFrank schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:38:
[...]

Dat is extra balen! Weet je inmiddels wel wat de schade is en hoe het is gebeurd?
Haha, ik heb hier om gevraagd. Cupra kan dat niet aangeven 8)7
Hoogstwaarschijnlijk lakschade tijdens transport, komt wel vaker voor volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
TheMadd schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:39:
[...]

Haha, ik heb hier om gevraagd. Cupra kan dat niet aangeven 8)7
Hoogstwaarschijnlijk lakschade tijdens transport, komt wel vaker voor volgens mij.
Ja ze komen met de trein, dus er is altijd kans op schade natuurlijk. Maar Cupra kan niet aangeven welke schade Cupra geconstateerd heeft en voor welke schade Cupra de auto dus naar een garage moet sturen wat Cupra zelf regelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd
CupraFrank schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:41:
[...]

Ja ze komen met de trein, dus er is altijd kans op schade natuurlijk. Maar Cupra kan niet aangeven welke schade Cupra geconstateerd heeft en voor welke schade Cupra de auto dus naar een garage moet sturen wat Cupra zelf regelt?
Auto wordt op de Pon Campus gerepareerd. Verwachting is ophalen in de week van 15 februari op de Pon Campus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
TheMadd schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:43:
[...]

Auto wordt op de Pon Campus gerepareerd. Verwachting is ophalen in de week van 15 februari op de Pon Campus.
Iemand moet het weten lijkt mij. Maargoed, belangrijkste is dat het gefixt wordt. Beetje jammer dat het daardoor nog langer moet duren.
Pagina: 1 ... 18 ... 105 Laatste

Let op:
Voor de mensen met een Born in "offline modus":
Je moet zekering F19 in de zekeringenkast linksonder je stuur er even uit halen terwijl je auto uit staat (dus niet eerst op de rem trappen). Zie deze post van Pinobigbird voor het schema van de zekeringen.