033-2007477MarcelKo schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 10:42:
[...]
Vanaf welk nummer bellen ze je ? Dan weet ik dat ik altijd dat nummer moet opnemen, ook als ik ergens mee bezig ben.
Alvast dank
Ik werd gebeld door een nummer uit AmersfoortMarcelKo schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 10:42:
[...]
Vanaf welk nummer bellen ze je ? Dan weet ik dat ik altijd dat nummer moet opnemen, ook als ik ergens mee bezig ben.
Alvast dank
Die logistieke operatie was natuurlijk van andere schaal. Toegegeven, als klant heb je hier niks mee van doen. Maar wat daar is klaargespeeld is ongekend. Iedereen heeft zijn auto gekregen. Alles gereserveerd en op de boot naar Nederland. Daar kan je van vinden wat je wilt, logistiek erg knap. Persoonlijk zou ik ook liever mijn auto in gunstigere bijtelling geleverd krijgen, het model wat je besteld hebt om vervolgens dan maar genoegen te nemen met een slechtere aflevering. Nu ze voet aan wal hebben zijn de afleveringen weer zoals we mogen verwachten dacht ik.drluna schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 20:17:
[...]
Geloof mij als je voor service gaat kun je Tesla beter mijden als de pest.
Tesla:
Laadkabels waren op toen ik mijn Model3 kwam afhalen “jammer joh kunnen we niks aan doen”, bellen kon je ze niet omdat het telefoonnummer uit de lucht was gehaald i.v.m. grote drukte (of je schaalt je callcenter op maar dit werkt ook), mails werden niet beantwoord verder had ik geen manier contact te zoeken. Na een aantal maanden aankloten ben ik naar Amsterdam gereden waar de mevrouw achter de balie zich verontschuldigde en mij een gebruikte kabel meegaf.
Ophalen van de Born, Cupra: meneer heeft u al een laadpas? Zo niet kunnen we u pasje meegeven.
Mijn pasje is verzonden hij komt morgen wel gok ik maak je geen zorgen. Cupra: Meneer het is echt geen probleem we kunnen u zo een pasje meegeven.
Voorbeeld 2:
Tesla: Mijn model 3 had wat kwaliteitsprobleempjes en stond in Den Haag voor reparatie, omdat de reparatie minder dan 4 uur zou duren ben ik met een collega meegereden naar kantoor en zou de auto in de middag weer ophalen met dezelfde collega.
15:00 krijg ik een sms van Tesla: uw auto komt vandaag niet af en u kunt hem morgen ophalen, op zich geen probleem maar ik had geen leenauto en voelde er weinig voor op kantoor te slapen. Uiteraard hadden ze geen telefoonnummer en reageren op sms deden ze uiteraard niet, uit wanhoop heb ik de leasemaatschappij gebeld welke reageert: “zucht we zijn niet anders van ze gewend, we sturen direct een leenauto” waarvoor ik Multilease nog steeds dankbaar ben.
Cupra: er is niks mis aan de auto![]()
Uiteraard verdedig ik de gebrekkige communicatie van Pon niet maar ik heb oprecht het idee dat de jongens en meisjes van Cupra er alles op alles aan doen de auto’s z.s.m. Uit te leveren.
Overigens begrijp ik je wel hoor. Mooie auto om te zien ook!
Alle forumleden zonder mondkapje, nog makkelijker te herkennen
Ook net gebeld voor 25/27/29 Januari, blauwe Copper. Heb gekozen voor 25 Januari 11:00, 09:00 was me iets te vroeg met nog een stuk rijden
Heb ook nog gevraagd naar de logica achter het bellen (tenaamstelling oid), maar de man die me belde had werkelijk waar geen idee.
Heb ook nog gevraagd naar de logica achter het bellen (tenaamstelling oid), maar de man die me belde had werkelijk waar geen idee.
kan toch enkele redenen bedenken waarom wel voor de id3M@cer schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 08:41:
Ziet er toch wel lekker uit.. Je moet toch wel balen als je eerder een ID.3 hebt gekozen als je straks een Born ziet rijden..
Meeste rijdt al op zn minst een jaar [beschikbaarheid], 8% bijtelling [geld] en Matrix LED [technologie].
versus
Design en een up-to-date hardware pakket [MY22, wat vanaf juli id.3's ook heeft]
iets met leven en laat leven.
VW ID.4 1st Max '20 | yt: Stroompedaal
Ik ben waarschijnlijk een van de weinige die niet naar Leusden hoeft..
Heb vanmorgen de bevestiging gehad dat mijn Blauwe Performance (ipv Blauwe Adrenaline) waarschijnlijk volgende op transport gaat naar het bedrijf wat de auto gaat afleveren.
Begrijp me niet verkeerd, niets tegen de ID3 (ben al sinds klein ventje groot VW liefhebber).
Heb vanmorgen de bevestiging gehad dat mijn Blauwe Performance (ipv Blauwe Adrenaline) waarschijnlijk volgende op transport gaat naar het bedrijf wat de auto gaat afleveren.
De 8% bijtelling is natuurlijk een groot voordeel.. Hopelijk gaan ze bij VW ook wat doen aan die 2 armsteunen aan de stoel in het nieuwe MY22.. Dat vind ik er toch zo enorm oubollig uitzien, alleen dat zou voor mij al een reden zijn om nooit voor een ID3 te kiezen (beetje overdreven, maar goed)..[MY22, wat vanaf juli id.3's ook heeft]
Begrijp me niet verkeerd, niets tegen de ID3 (ben al sinds klein ventje groot VW liefhebber).
[ Voor 48% gewijzigd door M@cer op 19-01-2022 11:57 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Maar, gaat ie dan naar een lokale dealer, of gewoon random dealer waar je naartoe mag? of hoe gaat dat?M@cer schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 11:50:
Ik ben waarschijnlijk een van de weinige die niet naar Leusden hoeft..
Ook hier nog niet gebeld, maar de dag is nog niet om
Wij houden elkaar sowieso wel redelijk in stand geloof ikCupraFrank schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 11:55:
Ook hier nog niet gebeld, maar de dag is nog niet om
Ik hou gewoon rekening met het feit dat ik 31 januari gebeld wordt, kan het alleen maar meevallenBrak1977 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 11:56:
[...]
Wij houden elkaar sowieso wel redelijk in stand geloof ik
Zojuist ook gebeld, 25 januari om 9:00 wordt de Born opgehaald.
Vraag me nu ook echt af hoeveel ze er op een dag bellen. Zie dat er iemand in de ochtend is gebeld om 9 uur. Iemand rond 10 uur en nu dan nog 1 rond half 12?
Als ze continue mensen aan het bellen zijn dan moeten we toch snel wat horen?
Ook verbaasd het me dat mensen die vandaag gebeld worden nog steeds kunnen kiezen voor volgende week. Je zou denken dat dat dan snel volloopt.
Als ze continue mensen aan het bellen zijn dan moeten we toch snel wat horen?
Ook verbaasd het me dat mensen die vandaag gebeld worden nog steeds kunnen kiezen voor volgende week. Je zou denken dat dat dan snel volloopt.
Voor het eerst dat ik hier reageer maar ik kijk al een poosje mee. Hier ook alle haren al uit mijn kop getrokken van frustratie. In Oktober besteld e tot op heden nog 0,0 communicatie. Vraag mij serieus af hoe de uitgave in zijn werk gaat...
Ik denk dat iedereen het met elkaar eens is dat de communicatie echt wel een beetje ruk is. Maar als je de berichten moet geloven gaat het nu echt 'snel'.Riccardoe schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 12:00:
Voor het eerst dat ik hier reageer maar ik kijk al een poosje mee. Hier ook alle haren al uit mijn kop getrokken van frustratie. In Oktober besteld e tot op heden nog 0,0 communicatie. Vraag mij serieus af hoe de uitgave in zijn werk gaat...
Heeft iemand hier al de 'experience' van 1,5 uur mee mogen maken? En hoe was dat? Ik moet er toch niet aan denken om 1,5 uur uitleggen aan te horen over functies waarvan ik allang weet hoe ze werken (ik denk dat de meeste onderhand elk mogelijk filmpje over de Born hebben gezien).
Die experience bestond destijds ook uit een hapje en een drankje (worstenbroodje met Cupra logo etc.). Ze willen er echt iets moois van maken wat ik heel goed begrijp. De aflevering van bijvoorbeeld een Tesla is echt emotieloos en massaal geweest. Wat mij betreft is 15 min ook meer dan genoeg, maar er zullen genoeg mensen zijn die wel behoefte hebben aan meer uitleg denk ik zo.
Nou snel zie ik nog niet echt hoor. Mij zijn al meerdere data beloofd en ik heb nog geen belletje of mail mogen ontvangen. Overigens op 11 oktober besteld.CupraFrank schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 12:03:
[...]
Ik denk dat iedereen het met elkaar eens is dat de communicatie echt wel een beetje ruk is. Maar als je de berichten moet geloven gaat het nu echt 'snel'.
Ik ook op 11 oktober. Ik heb een enkele mail gehad en de rest zelf initiatief moeten nemen om geïnformeerd te zijn. En ook veel via dit forum te weten gekomen.Riccardoe schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 12:42:
[...]
Nou snel zie ik nog niet echt hoor. Mij zijn al meerdere data beloofd en ik heb nog geen belletje of mail mogen ontvangen. Overigens op 11 oktober besteld.
Ja hier hetzelfde. Ideaal dit forumCupraFrank schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 12:50:
[...]
Ik ook op 11 oktober. Ik heb een enkele mail gehad en de rest zelf initiatief moeten nemen om geïnformeerd te zijn. En ook veel via dit forum te weten gekomen.
Hahaha Communications professional. Ik zou dat echt heel snel van mijn profiel halen als ik hem was.TheMadd schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 13:43:
[Afbeelding]
Cupra Experience is terug… 1,5 uur durende aflevering dus…
We weten dat we jullie erg lang hebben laten wachten. Daarom gaan we de afleveringen verlengen van 15 minuten naar 1.5 uur.
Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3
Ik zit daar eerlijk gezegd eigenlijk niet echt op te wachten.
Na al die verwachtingen die bijgesteld werden moet je nu dus blijkbaar via LinkedIn lezen dat ze de dingen weer gaan aanpassen. Geen mail, website is niet bijgewerkt gewoon 0 communicatie. Misschien moeten ze een andere Cees aannemen
Lol!CupraFrank schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 14:36:
Ik zit daar eerlijk gezegd eigenlijk niet echt op te wachten.Na al die verwachtingen die bijgesteld werden moet je nu dus blijkbaar via LinkedIn lezen dat ze de dingen weer gaan aanpassen. Geen mail, website is niet bijgewerkt gewoon 0 communicatie. Misschien moeten ze een andere Cees aannemen
Misschien ben ik een echte azijn zeiker maar kan je die experience ook weigeren?
1.5 uur worstenbroodjes eten waarvan 15 minuten 'de auto leren kennen' naast 1 uur heen en 1 uur terug kost me samen minimaal een halve dag en als het op een beetje slechte tijd is een hele dag.
Gaat mijn werkgever niet waarderen denk ik dus vrije dag nemen is dan de enige optie
Ze mogen de auto ook gewoon bij de Curpa dealer in Amsterdam afleveren, dan haal ik hem daar wel op.
Iemand ervaring?
1.5 uur worstenbroodjes eten waarvan 15 minuten 'de auto leren kennen' naast 1 uur heen en 1 uur terug kost me samen minimaal een halve dag en als het op een beetje slechte tijd is een hele dag.
Gaat mijn werkgever niet waarderen denk ik dus vrije dag nemen is dan de enige optie
Ze mogen de auto ook gewoon bij de Curpa dealer in Amsterdam afleveren, dan haal ik hem daar wel op.
Iemand ervaring?
Nee geen ervaring, aangezien niemand binnen Cupra iets zinnigs heeft kan vertellen over het hoe, waarom en waar. Ikzelf zal er voor kiezen om de experience te skippen.MarcelKo schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 14:42:
Misschien ben ik een echte azijn zeiker maar kan je die experience ook weigeren?
Iemand ervaring?
@M@cer krijgt hem niet in Leusden, wellicht dat hij je wat meer kan vertellenMarcelKo schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 14:42:
Iemand ervaring?
Nee totaal geen azijnzeiker, zelf voel ik ook geen behoefte om een halve dag vrij te nemen voor een auto. Plus ik moet dan nog iemand vinden die ook vrij is en bij brengt naar Leusden...MarcelKo schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 14:42:
Iemand ervaring?
Graag net als mijn vorige leaseauto, gewoon voor de deur afleveren of de VAG dealer in de buurt.
Ik las op dit forum ook dat je met je leaseauto daar naartoe kunt en dat zij het transport regelen. Maar geen idee of dat voor elke leasemaatschappij van toepassing is.bboef schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 15:15:
[...]
Nee totaal geen azijnzeiker, zelf voel ik ook geen behoefte om een halve dag vrij te nemen voor een auto. Plus ik moet dan nog iemand vinden die ook vrij is en bij brengt naar Leusden...
Graag net als mijn vorige leaseauto, gewoon voor de deur afleveren of de VAG dealer in de buurt.
Ik zit bij Arval en die doen het indd zo.CupraFrank schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 15:16:
[...]
Ik las op dit forum ook dat je met je leaseauto daar naartoe kunt en dat zij het transport regelen. Maar geen idee of dat voor elke leasemaatschappij van toepassing is.
Wel eerst zelf een schouwing bij mij thuis laten doen en dan achterlaten op de locatie waar je de nieuwe auto krijgt.
Als ze mij ooit bellen dan ga ik het wel vragen. als postief zal ik het melden.
thx All
Toen Cupra mij vanmorgen belde heb ik inderdaad afgesproken dat ik mijn oude lease daar laat, en zij het transport regelen.
Edit: Ook net met LM gebeld (Alphabet) en die gaan het verder afstemmen met Cupra (transport, etc), maar kan hem iig daar laten.
Edit: Ook net met LM gebeld (Alphabet) en die gaan het verder afstemmen met Cupra (transport, etc), maar kan hem iig daar laten.
[ Voor 34% gewijzigd door Nerrion op 19-01-2022 15:29 ]
Moet je daar nog iets voor regelen? Of regelen zij echt alles? Meestal wordt er ook gekeken of je schade hebt enzo. En welke LM heb jij?Nerrion schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 15:21:
Toen Cupra mij vanmorgen belde heb ik inderdaad afgesproken dat ik mijn oude lease daar laat, en zij het transport regelen.
Heb m'n post net aangepast. Ik moest nog wel even bellen met Alphabet dus. Die gaven alleen aan dat ik hem daar kan achterlaten (inclusief reservesleutel etc). Zij (LM) regelen zelf transport. Schade etc niks over gezegd of gehoord. Verder natuurlijk aangegeven waar (Club Cupra) en welke datum/tijdstip ik hem achterlaat.CupraFrank schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 15:29:
[...]
Moet je daar nog iets voor regelen? Of regelen zij echt alles? Meestal wordt er ook gekeken of je schade hebt enzo. En welke LM heb jij?
[ Voor 8% gewijzigd door Nerrion op 19-01-2022 15:31 ]
Bij Arval is het als volgt geregeld:
https://www.arval.nl/site...handleiding_leaseauto.pdf
Ik ben van plan om mijn voorloopauto zelf in te leveren bij een innamepunt hier vlakbij en dan de trein naar Leusden te nemen. Ik heb niet zo'n goed gevoel bij achterlaten bij Pon.
https://www.arval.nl/site...handleiding_leaseauto.pdf
Ik ben van plan om mijn voorloopauto zelf in te leveren bij een innamepunt hier vlakbij en dan de trein naar Leusden te nemen. Ik heb niet zo'n goed gevoel bij achterlaten bij Pon.
[ Voor 49% gewijzigd door eisbaer op 19-01-2022 15:52 ]
Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3
Oke, bedankt! Ik hoor het wel, mijn LM kan mijn auto eventueel ook thuis ophalen begreep ik dus dat is een goed alternatief.Nerrion schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 15:30:
[...]
Heb m'n post net aangepast. Ik moest nog wel even bellen met Alphabet dus. Die gaven alleen aan dat ik hem daar kan achterlaten (inclusief reservesleutel etc). Zij (LM) regelen zelf transport. Schade etc niks over gezegd of gehoord. Verder natuurlijk aangegeven waar (Club Cupra) en welke datum/tijdstip ik hem achterlaat.
Klinkt alsof je ALLES goed geregeld hebt...we missen alleen nog 1 ding :-DCupraFrank schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 16:23:
[...]
Oke, bedankt! Ik hoor het wel, mijn LM kan mijn auto eventueel ook thuis ophalen begreep ik dus dat is een goed alternatief.
Update van mijn kant...nog niet gebeld...
Ja het enige wat nog mist is de autoBrak1977 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 17:01:
[...]
Klinkt alsof je ALLES goed geregeld hebt...we missen alleen nog 1 ding :-D
Update van mijn kant...nog niet gebeld...
Ik ben ook nog niet gebeld, maar ik verwacht er gewoon niet teveel van dan kan het alleen maar meevallen

Mijn auto is buiten Cupra om besteld via een tussenpersoon, ik weet ook niet helemaal hoe dat is gegaan.. Omdat mijn werkgever de auto's niet via de lease laat lopen, maar koopt en mijn huidige auto wilde inruilen was dit de beste optie voor mijn werkgever.CupraFrank schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 14:45:
[...]
@M@cer krijgt hem niet in Leusden, wellicht dat hij je wat meer kan vertellen
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Heeft iemand al ervaring met Apple CarPlay in de Born? Is dit nu draadloos of moet je altijd aansluiten met usb kabel?
Draadloos, idem voor Android auto. Net zoals eigenlijk alle nieuwe auto's met carplay/Android auto.krl85 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 19:59:
Heeft iemand al ervaring met Apple CarPlay in de Born? Is dit nu draadloos of moet je altijd aansluiten met usb kabel?
Dat is wel top! Zodra je de auto in komt schakelt ie gelijk met CarPlay/Android auto?mr.DJ95 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 20:07:
[...]
Draadloos, idem voor Android auto. Net zoals eigenlijk alle nieuwe auto's met carplay/Android auto.
Klopt inderdaad. Tijdens mijn proefrit kunnen ervaren en dat werkte destijds heel goed.krl85 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 20:30:
[...]
Dat is wel top! Zodra je de auto in komt schakelt ie gelijk met CarPlay/Android auto?
Goeie vraag, ik wil hem verbinden met mijn zakelijke iphone, en was al op zoek naar een verloopstekker naar USB-C. Helemaal omdat ik lees dat het draadloos opladen er voor zorgt dat de telefoon erg heet wordt. Kan iemand dit bevestigen of valt dit reuze mee en is draadloos opladen in samenwerking met bluetooth Apple CarPlay prima te doen?krl85 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 19:59:
Heeft niks met elkaar te maken. De draadloze opwarmer in de middenconsole is toch waardeloos..Nerrion schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 21:21:
Draadloos alleen als je telefoon draadloos opladen ondersteunt of niet?
Draadloos prima werkend me applekrl85 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 19:59:
Nieuwe dag. Nieuwe kansen.
Zal Cupra vandaag ook mensen bellen, of gewoon voor de mindfuck een dagje mooi achterover zitten?
Vragen,vragen…
Zal Cupra vandaag ook mensen bellen, of gewoon voor de mindfuck een dagje mooi achterover zitten?
Vragen,vragen…
Dat laatste ligt in de lijn der verwachting dus waarschijnlijk gaan ze vandaag ook bellenSpro schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 07:05:
Nieuwe dag. Nieuwe kansen.
Vragen,vragen…
Laten we het hopen. Ook hier nog geen belletje gehad.
Pana Aquarea J 7kW monobloc L/W-WP || 11,8 kWp PV (Fronius Symo 10kW, 20x280Wp + 19x325Wp) || Daikin L/L-WP 5kW op 1x4.2kW Stylish en 2x2kW Perfera || Atlantic Explorer v4 270L WPB || PVOutput
Ja nu heb je het gejynxt natuurlijk… hebben we weer hun zin daarCupraFrank schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 07:48:
[...]
Dat laatste ligt in de lijn der verwachting dus waarschijnlijk gaan ze vandaag ook bellen
De logica was sowieso al ver te zoeken, dus dat jynxen kan alleen maar voordelig uitpakkenSpro schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 07:59:
[...]
Ja nu heb je het gejynxt natuurlijk… hebben we weer hun zin daar
Vanaf vandaag gaat de 1,5 uur experience weer van start. Ik ben benieuwd hoeveel auto's er per experience afgeleverd worden. Mocht iemand vandaag zijn auto ophalen of dat vorig jaar al gedaan hebben dan hoor ik graag per hoeveel auto's dat gaat
Inclusief vandaag zijn er namelijk nog 11 aflevermomenten als ze t/m week 6 uitleveren zoals ze zeggen
Dat was voorheen 15 per keerCupraFrank schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 08:56:
Vanaf vandaag gaat de 1,5 uur experience weer van start. Ik ben benieuwd hoeveel auto's er per experience afgeleverd worden. Mocht iemand vandaag zijn auto ophalen of dat vorig jaar al gedaan hebben dan hoor ik graag per hoeveel auto's dat gaatInclusief vandaag zijn er namelijk nog 11 aflevermomenten als ze t/m week 6 uitleveren zoals ze zeggen
Dat zijn 660 auto's tot eind week 6 met 4x een experience per dag of 495 bij 3x een experience per dag.. Ik zie wel wat uitdagingen

Welnee, het leven stopt niet na week 6... 't zal Cupra wat boeien of je 'm in week 6, 7 of 10 krijgt...CupraFrank schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 09:13:
[...]
Dat zijn 660 auto's tot eind week 6 met 4x een experience per dag of 495 bij 3x een experience per dag.. Ik zie wel wat uitdagingen

Na week 6 rij ik gewoon naar Leusden mocht ik hem dan nog niet hebbenSpro schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 09:15:
[...]
Welnee, het leven stopt niet na week 6... 't zal Cupra wat boeien of je 'm in week 6, 7 of 10 krijgt...
Edit; Op de website staat dat ze uitleveren TUSSEN week 1 en 6, heel letterlijk nemend betekent dit dus in week 2 t/m 5

[ Voor 17% gewijzigd door CupraFrank op 20-01-2022 09:20 ]
Ik ga er gewoon vanuit dat ze week 6 een leeg parkeerterrein hebben.CupraFrank schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 09:18:
[...]
Na week 6 rij ik gewoon naar Leusden mocht ik hem dan nog niet hebben
Edit; Op de website staat dat ze uitleveren TUSSEN week 1 en 6, heel letterlijk nemend betekent dit dus in week 2 t/m 5
Hoewel ik graag (heel graag) mag zeiken over hoe dingen gaan, heeft men zich vorige keer ook aan de deadline gehouden (in 2021 op kenteken), en dus ga ik er maar even vanuit dat het nu weer goed gaat...
Vraagje voor degene die volgende week de auto mogen ophalen: wat zien jullie als je inlogt op de My Cupra app? Ik mag inloggen, VIN invullen en krijg dan foutmelding "VIN backend unknown".
Op zich kan ik leven met die foutmelding: die auto is nog niet rijklaar gemaakt/aangemeld/whatever. Maar als ik naar 't verkeer ga zitten kijken, krijg ik een http 400 (bad request) terug... en die had ik toch niet helemaal verwacht.
Ja ik hou ook hoop dat het allemaal gewoon op tijd gaat lukken hoorSpro schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 10:06:
[...]
Ik ga er gewoon vanuit dat ze week 6 een leeg parkeerterrein hebben.
Hoewel ik graag (heel graag) mag zeiken over hoe dingen gaan, heeft men zich vorige keer ook aan de deadline gehouden (in 2021 op kenteken), en dus ga ik er maar even vanuit dat het nu weer goed gaat...
Vraagje voor degene die volgende week de auto mogen ophalen: wat zien jullie als je inlogt op de My Cupra app? Ik mag inloggen, VIN invullen en krijg dan foutmelding "VIN backend unknown".
Op zich kan ik leven met die foutmelding: die auto is nog niet rijklaar gemaakt/aangemeld/whatever. Maar als ik naar 't verkeer ga zitten kijken, krijg ik een http 400 (bad request) terug... en die had ik toch niet helemaal verwacht.
Kan die melding niet te maken hebben met dat je voor die App een QR moet scannen in de auto? Ik heb ergens een filmpje voorbij zien komen over dat proces.
Ik had deze melding twee dagen geleden ook. Tegenwoordig krijg ik: dit VIN is niet compatibel met deze appSpro schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 10:06:
[...]
Wellicht zijn ze de app aan het optimaliseren n.a.v. alle feedback?TheMadd schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 10:12:
[...]
Ik had deze melding twee dagen geleden ook. Tegenwoordig krijg ik: dit VIN is niet compatibel met deze app
Ik loop vast in de app bij privacy en voorwaarden. Hier kan ik niet op voortzetten klikken maar ook niet terug of iets dergelijks.
Taal op engels zettenRiccardoe schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 10:30:
Ik loop vast in de app bij privacy en voorwaarden. Hier kan ik niet op voortzetten klikken maar ook niet terug of iets dergelijks.
De foutmelding 'VIN not compatible' was de eerste foutmelding die ik kreeg, en nu komt ie naar 'VIN backend unknown'CupraFrank schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 10:29:
[...]
Wellicht zijn ze de app aan het optimaliseren n.a.v. alle feedback?
Dus er is wel -iets- veranderd, maar wat en waarom... no idea
(ik ben ook zo stom geweest om niet naar het verkeer te kijken bij de foutmelding dat VIN not compatible was, zucht)
Misschien zit er een stagiaire wat te prutsen.Spro schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 11:01:
[...]
De foutmelding 'VIN not compatible' was de eerste foutmelding die ik kreeg, en nu komt ie naar 'VIN backend unknown'
Dus er is wel -iets- veranderd, maar wat en waarom... no idea
(ik ben ook zo stom geweest om niet naar het verkeer te kijken bij de foutmelding dat VIN not compatible was, zucht)
Ze kunnen beter die stagiaire aan het bellen zetten :-)CupraFrank schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 11:10:
[...]
Misschien zit er een stagiaire wat te prutsen.Wellicht na vandaag nog eens proberen
Ik weet dat er eerder al eens aan de app gesleuteld is en dat was toen uiteindelijk wel een verbetering.
Foutmelding is er al week of 2 ofzo. Ik wacht wel gewoon tot het hok opgehaald kan worden. Hebben ze precies 1.5 uur om het te fixen
Lijkt mij een beter plan jaSpro schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 11:13:
[...]
Ze kunnen beter die stagiaire aan het bellen zetten :-)
Foutmelding is er al week of 2 ofzo. Ik wacht wel gewoon tot het hok opgehaald kan worden. Hebben ze precies 1.5 uur om het te fixen
Foutmelding kan eventueel ook te maken hebben met het feit dat je de auto nog niet hebt? Ik hoor andere namelijk niet over foutmeldingen en las gister zelfs nog iemand die zijn auto had voorverwarmd voor het eerst. Dus wellicht lost het probleem zich tijdens het ophalen vanzelf op!
Ja, die foutmelding an sich vind ik ook niet zo erg, 't ging mij meer om het rare antwoord van de seat servers in dit geval (bad request betekend zoiets als dat de communicatie tussen de app en de servers fout gaat).CupraFrank schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 11:17:
[...]
Lijkt mij een beter plan jaIk ben benieuwd of er vandaag al mensen gebeld zijn!
Foutmelding kan eventueel ook te maken hebben met het feit dat je de auto nog niet hebt? Ik hoor andere namelijk niet over foutmeldingen en las gister zelfs nog iemand die zijn auto had voorverwarmd voor het eerst. Dus wellicht lost het probleem zich tijdens het ophalen vanzelf op!
Anyways; zonder de auto in mn bezit te hebben boeien de foutmeldingen me ook nog niets ;-)
Ja een 400 melding is meestal niet echt lekkerSpro schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 11:40:
[...]
Ja, die foutmelding an sich vind ik ook niet zo erg, 't ging mij meer om het rare antwoord van de seat servers in dit geval (bad request betekend zoiets als dat de communicatie tussen de app en de servers fout gaat).
Anyways; zonder de auto in mn bezit te hebben boeien de foutmeldingen me ook nog niets ;-)
Ik hoop het niet!Spro schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 10:06:
[...]
[...]
De mijne moet er nog wat nachtjes blijven slapen tot de aflevering begin april
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Ik hoop het ook niet voor jouPinobigbird schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 11:58:
[...]
Ik hoop het niet!![]()
De mijne moet er nog wat nachtjes blijven slapen tot de aflevering begin april
Als ze op dinsdag en donderdag leveringen uitvoeren dan zal er wellicht niet zoveel tijd zijn voor belletjes op die dagen.
Zouden de mensen die bellen ook de uitlevering doen denk je? Ik betwijfel het
Ik krijg nu dit fantastische bericht in mijn mailbox.....
https://view.media.ppcpcv...5095757910536502c05c1a96f
Cees heeft een mailtje verstuurd! Die mail kregen anderen ook al vorige week meen ikzwaffie schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 12:53:
Zou dit betekenen dat ik een level verder ben en dan ik nu gebeld mag worden?CupraFrank schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 12:56:
[...]
Cees heeft een mailtje verstuurd! Die mail kregen anderen ook al vorige week meen ik
spannend!
Zou maar zo kunnen dat ze per batch/bellijst de mails er uit sturenzwaffie schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 12:59:
[...]
Zou dit betekenen dat ik een level verder ben en dan ik nu gebeld mag worden?
spannend!
Ik kreeg deze mail op 13 januari en ben op 18 januari gebeld om de aflevering in te plannen.zwaffie schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 12:53:
Ik kreeg hem ook op de 13e, maar ben tot op heden niet gebeld.krl85 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 13:11:
[...]
Ik kreeg deze mail op 13 januari en ben op 18 januari gebeld om de aflevering in te plannen.
Tot zover poging #234 om wat logica te vinden
Toen ik aan de telefoon vroeg toen ze me belde naar de logica achter het bellen of de volgorde, klonk die kerel aan de telefoon ook wat verbaasd en verward dat ik daar naar vroeg...
Kan ik me voorstellen want denk niet dat dit iemand is die ook maar iets te zeggen heeft in de organisatie. Ik ga er vanuit dat dit een persoon is die normaal gasten ontvangt en achter de balie zit. Deze personen bellen voor ons ook rond naar klanten en of leveranciers.Nerrion schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 13:21:
Toen ik aan de telefoon vroeg toen ze me belde naar de logica achter het bellen of de volgorde, klonk die kerel aan de telefoon ook wat verbaasd en verward dat ik daar naar vroeg...
Die krijgt gewoon een lijst met namen en telefoonnummers met de opdracht deze te bellen voor een afspraak denk ik zo.Nerrion schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 13:21:
Ik heb dit mailtje helemaal niet gehad, maar ben gisteren wel gebeld. Wederom totaal geen logica dus.zwaffie schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 12:53:

Dat klinkt vertrouwd!Tim.vbeek schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 13:42:
[...]
Ik heb dit mailtje helemaal niet gehad, maar ben gisteren wel gebeld. Wederom totaal geen logica dus.

Denk maar zo, het leukste van een staatslot is ook het moment voor de trekking...
Als die auto er eenmaal is, is het binnen de kortste keren de normaalste zaak van de wereld..
Als die auto er eenmaal is, is het binnen de kortste keren de normaalste zaak van de wereld..
Nou, als dit het leukste moment zou moeten zijn.... Iemand nog interesse in een Adrenaline One, Aurora blauw?M@cer schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 13:55:
Denk maar zo, het leukste van een staatslot is ook het moment voor de trekking...
Zo had ik hem besteld, dus graagSpro schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 13:56:
[...]
Nou, als dit het leukste moment zou moeten zijn.... Iemand nog interesse in een Adrenaline One, Aurora blauw?
We zullen zien of er gebeld wordtCupraFrank schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 12:53:
Zouden de mensen die bellen ook de uitlevering doen denk je? Ik betwijfel het
Hier bericht gehad dat de auto begin volgende week naar de dealer toegaat en deze de auto rijklaar maakt.
Voor mij dus gelukkig geen anderhalf uur durend event
Nice! Scheelt Cupra ook weer 1 persoon bellenTheMadd schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 17:25:
Hier bericht gehad dat de auto begin volgende week naar de dealer toegaat en deze de auto rijklaar maakt.
Zo, weer een dagje op de weg geweest met de Diesel. Heerlijk hoor. Heb jij al wat gehoord CupraFrank?CupraFrank schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 17:29:
[...]
Nice! Scheelt Cupra ook weer 1 persoon bellen
Let op:
Voor de mensen met een Born in "offline modus":
Je moet zekering F19 in de zekeringenkast linksonder je stuur er even uit halen terwijl je auto uit staat (dus niet eerst op de rem trappen). Zie deze post van Pinobigbird voor het schema van de zekeringen.
Voor de mensen met een Born in "offline modus":
Je moet zekering F19 in de zekeringenkast linksonder je stuur er even uit halen terwijl je auto uit staat (dus niet eerst op de rem trappen). Zie deze post van Pinobigbird voor het schema van de zekeringen.