Het grote Cupra topic

Pagina: 1 ... 16 ... 105 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 27-03 08:34
Brak1977 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 17:56:
[...]

Zo, weer een dagje op de weg geweest met de Diesel. Heerlijk hoor. Heb jij al wat gehoord CupraFrank?
Helemaal niets, geen mail, telefoontje, fax of postduif gezien!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spro
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14-09 16:48
CupraFrank schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 18:06:
[...]

Helemaal niets, geen mail, telefoontje, fax of postduif gezien!
Same here.

Ik dacht vanmiddag even rook signalen te zien, maar bij nadere inspectie bleek het een rokende buurman te zijn ;'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
Spro schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 18:08:
[...]

Same here.

Ik dacht vanmiddag even rook signalen te zien, maar bij nadere inspectie bleek het een rokende buurman te zijn ;'(
Geduld is een schone zaak!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:25

eisbaer

Zie signature

TheMadd schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 17:25:
Hier bericht gehad dat de auto begin volgende week naar de dealer toegaat en deze de auto rijklaar maakt.
Voor mij dus gelukkig geen anderhalf uur durend event _/-\o_
Deel wat mooie foto’s zodra je hem hebt

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-09 08:52
eisbaer schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 18:31:
[...]
Deel wat mooie foto’s zodra je hem hebt
Zal ik doen! Hopelijk al volgende week of week 5 ophalen. Ik ben benieuwd of je bij de dealer wel met meerdere personen de auto mag afhalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CupraFrank
TheMadd schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 19:11:
[...]

Zal ik doen! Hopelijk al volgende week of week 5 ophalen. Ik ben benieuwd of je bij de dealer wel met meerdere personen de auto mag afhalen.
Lijkt mij wel, je mag toch ook met zn 2-en een nieuwe auto komen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert14359
  • Laatst online: 13-07-2024
Voor de rijders van de Cupra born, als jullie opladen waar zetten jullie het % op 70,80 of 100%? 🤷🤷

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chloro_Phyl
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 03-05-2023
Standaard 80%. Als ik lange stukken moet rijden 90%. Het is het beste om alleen 100% te laden als je dan ook direct na het bereiken van 100% weg kan rijden. Voor de levensduur moet je hem liefst zo min mogelijk op 100% hebben. Alles tussen 20 en 80% is ideaal.

[ Voor 4% gewijzigd door Chloro_Phyl op 20-01-2022 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert14359
  • Laatst online: 13-07-2024
Chloro_Phyl schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 20:41:
Standaard 80%. Als ik lange stukken moet rijden 90%. Het is het beste om alleen 100% te laden als je dan ook direct na het bereiken van 100% weg kan rijden. Voor de levensduur moet je hem liefst zo min mogelijk op 100% hebben. Alles tussen 20 en 80% is ideaal.
Super bedankt voor je duidelijke advies, ga ik zeker aan houden👍👍👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drluna
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:25
Chloro_Phyl schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 20:41:
Hier hetzelfde, wat mij wel opviel is dat Cupra tijdens de aflevering verteld dat 100% geen probleem is en 80% eigenlijk niet nodig is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spro
drluna schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 20:53:
[...]

Hier hetzelfde, wat mij wel opviel is dat Cupra tijdens de aflevering verteld dat 100% geen probleem is en 80% eigenlijk niet nodig is.
Dat is wel heel gek... uit instructieboekje:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qxVKoN-GI7dXF_bXORniH3P0UxQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PtaKqQNWWlFkS8tMpITogr41.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drluna
Spro schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 21:07:
[...]

Dat is wel heel gek... uit instructieboekje:
[Afbeelding]
Het was een vrij jonge gast mss dat ze studenten inhuren om je op gang te helpen, hij kwam iig niet over daar al jaren rond te lopen en alles te weten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mitchell-k
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 05-01 11:33
drluna schreef op maandag 17 januari 2022 @ 22:39:
Travel Assistant update:

Auto beschikt niet over een capacitief stuurwiel (iig de business edition niet).
Knopje op het stuur heb ik werkend gekregen met de id.3 code, als je het knopje indrukt voel je feedback maar verder gebeurd er niets op het scherm.
Wat ik hoop is dat alles functioneert na een diepe slaap van het systeem zo niet ga ik morgen alle instellingen nog eens na.

[Afbeelding]
Op het OBDEleven Forum heeft iemand met een Born Travel Assist werkend gekregen. Misschien dat je hier wat aan hebt?
Today i adjusted my Cupra Born after reading this thread multiple times and can confirm Travel Assist is working!
Sadly the Born doesn’t have the capacitive wheel so constant steering input is needed to let the system know you are still alive.

A5 Driver Assistance
Original long code:
03 08 30 2A 15 45 08 E1 07 24 20
Adjusted long code: (TA + VZE, no KLR)
03 08 30 2A 15 45 00 F4 17 24 20

What i noticed, my code is a little different to the id.3 code (F4 17 24 instead of F4 16 24).
This difference is caused by the following setting:

Digit 8 Bit 0, is called “Rem e horizon” and Active(1) by default on the Born, for the id cars this setting is Inactive(0).
Does anyone have any clue what this setting controls and if i should disable?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• drluna
Mitchell-k schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 21:18:
[...]

Op het OBDEleven Forum heeft iemand met een Born Travel Assist werkend gekregen. Misschien dat je hier wat aan hebt?

[...]
Dat ben ik :) ,maar bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd
drluna schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 21:38:
[...]

Dat ben ik :) ,maar bedankt voor de tip.
Ahh wat nice! Werkt de travel assist nog goed? Ook de auto echt midden binnen de lijnen houden?

edit: zie nu in je eerdere bericht dat het niet optimaal werkt

[ Voor 12% gewijzigd door TheMadd op 20-01-2022 22:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drluna
TheMadd schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 21:56:
[...]

Ahh wat nice! Werkt de travel assist nog goed? Ook de auto echt midden binnen de lijnen houden?

edit: zie nu in je eerdere bericht dat het niet optimaal werkt
Eerlijk ik heb er nog niet veel mee gereden, rondje rond de kerk als test morgen ga ik op pad en zal ik nogmaals testen. Eerste ervaring is dat er veel input nodig is om de melding “handen aan het stuur” te vermijden dit door het ontbreken van het capacitieve stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chloro_Phyl
Mitchell-k schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 21:18:
[...]

[...]
Mis je eigenlijk geen camera’s om dit fatsoenlijk te laten werken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• drluna
Chloro_Phyl schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 22:45:
[...]

Mis je eigenlijk geen camera’s om dit fatsoenlijk te laten werken?
Travel assist werkt met dezelfde camera als lane assist, voor side assist en nog wat andere functie heb je wel extra camera’s nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CupraFrank
Nieuwe dag, nieuwe ronde, nieuwe kansen om gebeld te worden! *fingers crossed*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spro
CupraFrank schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 08:03:
Nieuwe dag, nieuwe ronde, nieuwe kansen om gebeld te worden! *fingers crossed*
I fixed it for you :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
Lol! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HuilieHuilie
  • Laatst online: 06-12-2024
Misschien vandaag. Ik hoop zo dat ik vandaag een belletje krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
HuilieHuilie schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 09:01:
Misschien vandaag. Ik hoop zo dat ik vandaag een belletje krijg.
Ik hoop al weken dat ik gebeld/gemaild wordt :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheMadd
Sorry voor de mensen die nog op het belletje wachten! Ook ik wacht nog *O*, maar zoals gezegd nu dus op de dealer die mij moet bellen.

Ik heb ondertussen al wel een vraag of er mensen zijn die de 'ID.3' variabele laadvloer in een Business One of Adrenaline One ingebouwd hebben?

Ik ben van plan om deze laadvloer in te bouwen (heb deze al thuis liggen). Nu wacht ik dus nog op de Cupra Born, maar ben benieuwd of andere het ondertussen al gedaan hebben.

Voor de Tweakers die zich afvragen hoe de variabele laadvloer geïnstalleerd moet worden:
ID.3: Installatie variabele laadvloer (korte versie)
ID.3: Installatie variabele laadvloer (lange versie)

[ Voor 25% gewijzigd door TheMadd op 21-01-2022 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
TheMadd schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 09:09:
Sorry voor de mensen die nog op het belletje wachten! Ook ik wacht nog *O*, maar zoals gezegd nu dus op de dealer die mij moet bellen.

Ik heb ondertussen al wel een vraag of er mensen zijn die de 'ID.3' variabele laadvloer in een Business One of Adrenaline One ingebouwd hebben?

Ik ben van plan om deze laadvloer in te bouwen (heb deze al thuis liggen). Nu wacht ik dus nog op de Cupra Born, maar ben benieuwd of andere het ondertussen al gedaan hebben.

Voor de Tweakers die zich afvragen hoe de variabele laadvloer geïnstalleerd moet worden:
Voor mijn beeldvorming, wat zijn de verschillen met de vloer die standaard in de Cupra zit?
Edit: Voor zover ik weet heeft de Cupra namelijk al een variabele laadvloer achterin. YouTube: Cupra Born vs VW Id.3 op 2:20 ongeveer

[ Voor 6% gewijzigd door CupraFrank op 21-01-2022 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwaffie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-05-2024
TheMadd schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 09:09:

Ik heb deze gisteren in een auto van een vriend gezet. Is een klusje van ongeveer een half uur. Valt wel mee. Zou alleen niet met een boormachine de gaten maken in je bekleding maar met een priem of een kleine schroevendraaier. De kans dat je je schroefdraad beschadigd is dan een stuk kleiner.

Dubble:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p9a04wEXefc2aAmMuYLiKiRdFHI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RxYKK3HC8RkU484SxJ5R0WVC.jpg?f=user_large

Enkele:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZVKIPObweQhMVRA4IiI4LC4gRSM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AisRjVksYvXQHwlKsY83lI01.jpg?f=user_large

[ Voor 14% gewijzigd door zwaffie op 21-01-2022 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwaffie
CupraFrank schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 09:21:
[...]

Voor mijn beeldvorming, wat zijn de verschillen met de vloer die standaard in de Cupra zit?
Sommige versies hebben geen dubbele laadvloer. Dus je hebt geen klep waaronder je bijvoorbeeld je laadkabel kwijt kunt. Ook als je je bank opklapt heb je met deze optie een gelijke laadvloer. Dus achterkant van je bank is dan op gelijke hoogte met je vloer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd
CupraFrank schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 09:21:
[...]

Edit: Voor zover ik weet heeft de Cupra namelijk al een variabele laadvloer achterin.
In dit filmpje kun je het verschil goed zien. In het begin is de standaard laadvloer, op het einde de ingebouwde variabele laadvloer. (Hier kun je dan de laadkabel etc onderleggen). Edit: @zwaffie heeft veel betere foto's _/-\o_
zwaffie schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 09:24:
[...]

Ik heb deze gisteren in een auto van een vriend gezet. Is een klusje van ongeveer een half uur. Valt wel mee. Zou alleen niet met een boormachine de gaten maken in je bekleding maar met een priem of een kleine schroevendraaier. De kans dat je je schroefdraad beschadigd is dan een stuk kleiner.
Goed om te zien dat het bij jullie al gelukt is! Voor mijn beeldvorming, de schroefdraad was dus al aanwezig? Je hoeft alleen een gaatje te maken waar je uiteindelijk het schroefje doorheen schroeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
TheMadd schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 09:31:
[...]

In dit filmpje kun je het verschil goed zien. In het begin is de standaard laadvloer, op het einde de ingebouwde variabele laadvloer. (Hier kun je dan de laadkabel etc onderleggen).
[...]

Goed om te zien dat het bij jullie al gelukt is! Voor mijn beeldvorming, de schroefdraad was dus al aanwezig? Je hoeft alleen een gaatje te maken waar je uiteindelijk het schroefje doorheen schroeft?
Volgens mij heeft de Cupra dit al. Check YouTube: Cupra Born vs VW Id.3 op 2:20.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheMadd
CupraFrank schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 09:32:
[...]

Volgens mij heeft de Cupra dit al. Check YouTube: Cupra Born vs VW Id.3 op 2:20.
Cupra levert dit vanaf de Performance One versie :). De Business One en Adrenaline One hebben deze op dit moment niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b__DtnFurpcaoYEthOdzeCabySI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XjkqHpHWqMIRZQvkKHlXFTJw.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door TheMadd op 21-01-2022 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
TheMadd schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 09:33:
[...]

Cupra levert dit vanaf de Performance One versie :). De Business One en Adrenaline One hebben deze op dit moment niet.
Vandaar, thanks! Ik ga eerst maar eens kijken hoe het zonder bevalt dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwaffie
TheMadd schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 09:31:
[...]

In dit filmpje kun je het verschil goed zien. In het begin is de standaard laadvloer, op het einde de ingebouwde variabele laadvloer. (Hier kun je dan de laadkabel etc onderleggen). Edit: @zwaffie heeft veel betere foto's _/-\o_

[...]

Klopt de punten om het vast te maken zijn er al. Je moet er alleen doorheen prikken en een kleins stukje wegsnijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd
zwaffie schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 09:34:
[...]

Klopt de punten om het vast te maken zijn er al. Je moet er alleen doorheen prikken en een kleins stukje wegsnijden
Held, bedankt voor deze informatie! Bij de ID.3 was bij sommige al wel voorgeboord, bij andere niet. Vandaar dat de man in het lange filmpje zelf er dik doorheen boorde. Ik zal dan gewoon een stukje wegsnijden.

Sorry voor de vele vragen :), maar hebben jullie ook nog andere delen moeten wegsnijden (onder de mat bijvoorbeeld)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwaffie
TheMadd schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 09:36:
[...]

Held, bedankt voor deze informatie! Bij de ID.3 was bij sommige al wel voorgeboord, bij andere niet. Vandaar dat de man in het lange filmpje zelf er dik doorheen boorde. Ik zal dan gewoon een stukje wegsnijden.

Sorry voor de vele vragen :), maar hebben jullie ook nog andere delen moeten wegsnijden (onder de mat bijvoorbeeld)?
Wij hebben ook de oude mat iets moeten bijknippen. Dan ligt hij er net wat mooier in. Zou hem er wil in houden want scheelt ook weer geluid en trillingen van het wegdek. Wij hadden het idee dat de auto achter wat stiller is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencenl17
  • Laatst online: 21-07-2022
Ik heb gisteren nog een bericht gehad van Cupra over mijn bestelling van 14 januari 2022 (adrenaline one).
Voor nu is de verwachting dat de auto in week 6 2022 aankomt in Nederland, mits alles goed gaat met de productie en het transport. Dan moet de auto nog rijklaar gemaakt worden et cetera.

Weet je zo voldoende?
Ter info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwaffie
silencenl17 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 09:45:
Ik heb gisteren nog een bericht gehad van Cupra over mijn bestelling van 14 januari 2022 (adrenaline one).

[...]

Ter info
Dat is lekker vlot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CupraFrank
silencenl17 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 09:45:

[...]

Ter info
Week 12 rij je hem wel als Cupra consistent is :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brak1977
  • Laatst online: 14-09 07:36
Laatste dag week 3. Vol verwachting klopt mijn hart....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
Brak1977 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:59:
Laatste dag week 3. Vol verwachting klopt mijn hart....
Als ze bellen is het voor een afspraak volgende week vrijdag of die week daarna. Week 4 zou dus praktisch vol moeten zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brak1977
CupraFrank schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 11:06:
[...]

Als ze bellen is het voor een afspraak volgende week vrijdag of die week daarna. Week 4 zou dus praktisch vol moeten zitten :)
Ja, maar als het goed is zou de Cupra ook naar mijn dealer rechtstreeks gaan ( vorige week al, maar helaas), dus krijg ik gewoon de sleutel in mijn bakkes geworpen en kan ik gaan. Maar goed...dat is dus "als het goed is".

Vooralsnog nog niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
Brak1977 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 11:55:
[...]

Ja, maar als het goed is zou de Cupra ook naar mijn dealer rechtstreeks gaan ( vorige week al, maar helaas), dus krijg ik gewoon de sleutel in mijn bakkes geworpen en kan ik gaan. Maar goed...dat is dus "als het goed is".

Vooralsnog nog niks...
Wellicht zijn er nog wel meer gevallen waarin ze dit op deze manier doen. Hoop ik. Anders hebben ze nog een flinke uitdaging om alle auto's op tijd uit te leveren.

Je hebt in ieder geval geen 1,5 uur experience ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riccardoe
  • Laatst online: 01-04-2022
Op facebook zie ik weer wat mensen die een telefoontje hebben mogen ontvangen. Ben toch weer benieuwd wanneer deze een bestelling hebben gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
Riccardoe schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 13:05:
Op facebook zie ik weer wat mensen die een telefoontje hebben mogen ontvangen. Ben toch weer benieuwd wanneer deze een bestelling hebben gedaan..
Datum van bestelling zegt helemaal niets over de volgorde van uitlevering. Daar zijn we inmiddels al achter gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deewop
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:52
Is er een manier om zonder een OBDeleven device te weten te komen of het stuurwiel capacitief is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chloro_Phyl
Laden bij Fastned met 360km/h! 🥳

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YIJ-wgu1ETvoZp10yooCgUPcJg0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BUUqt2keryKO0uwejAHCcbhW.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door Chloro_Phyl op 21-01-2022 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
Lekker hoor! 2% per minuut laden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
Deewop schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 14:12:
Is er een manier om zonder een OBDeleven device te weten te komen of het stuurwiel capacitief is?
Ik lees mee, ben ook benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:35
En hoe lang heeft ie dat volgehouden? ;)

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drluna
Deewop schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 14:12:
Wat ik begrijp van het OBDeleven forum is dat je het kunt zien aan een kastje + bedrading in het stuur, helaas moet je de airbag verwijderen om bij dat kastje te komen.

Eerlijk ik zie niet waarom VW een optie zou installeren die je niet hebt dus ga er maar vanuit dat je een normaal stuur hebt.
Er ligt niet eens bedrading om achter speakers te monteren hoeveel cent zouden ze daarmee besparen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spro
Vrijdagmiddag, 16uur.

Denk dat het veilig is te concluderen dat ik niet meer gebeld wordt deze week.
Fraai weer. Gelukkig hebben we het mailtje van vorige week nog:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vFM_SFgle0vjDjQzIgWSdnn8Peg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WUUSqYLp7fyuUyzzUqS2rNXz.png?f=user_large

"Het gaat nu snel!"
Ha.ha.ha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
Spro schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 16:03:
Vrijdagmiddag, 16uur.

Denk dat het veilig is te concluderen dat ik niet meer gebeld wordt deze week.
Fraai weer. Gelukkig hebben we het mailtje van vorige week nog:
[Afbeelding]

"Het gaat nu snel!"
Ha.ha.ha.
Ja maar nu gaat het écht snel!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snyder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 11:53
de eerst 30/35 % gaan dan wel rap ja, daarna blijf je ergens tussen de 40 / 55 steken :9

Knowledge is my Weapon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spro
CupraFrank schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 16:09:
[...]

Ja maar nu gaat het écht snel!! 8)7
Zo snel dat ik blij ben dat ze alleen auto’s doen.
Moet je je voorstellen dat ze artsen leveren ofzo…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd
Spro schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 18:03:
[...]

Zo snel dat ik blij ben dat ze alleen auto’s doen.
Moet je je voorstellen dat ze artsen leveren ofzo…
Het wordt nog mooier :), wanneer een auto bij de dealer wordt afgeleverd, weet de dealer daar ook vaak niets vanaf. Ze hebben geen inschatting wanneer de auto komt waardoor ze niet vooraf kunnen plannen om de auto rijklaar te maken 8)7 . Goede communicatie weer vanuit Cupra.

Die weten zelf overigens ook nog niet op welke locatie van de dealer de auto uiteindelijk geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spro
TheMadd schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 18:25:
[...]

Het wordt nog mooier :), wanneer een auto bij de dealer wordt afgeleverd, weet de dealer daar ook vaak niets vanaf. Ze hebben geen inschatting wanneer de auto komt waardoor ze niet vooraf kunnen plannen om de auto rijklaar te maken 8)7 . Goede communicatie weer vanuit Cupra.

Die weten zelf overigens ook nog niet op welke locatie van de dealer de auto uiteindelijk geleverd wordt.
Dus ze gaan een auto op transport zetten. Dat hebben ze bedacht. Maar wanneer, wie en waar naartoe wordt pas in de volgende fase van het proces bedacht?

Echt. Wtf. Als ik een brood bij een bakker bestel word ik nog beter geïnformeerd gedurende het proces… ik zou bijna uit pure irritatie morgenochtend naar 'n Cupra garage te rijden en neer te ploffen tot iemand een zinnig antwoord kan geven…. Wat een aanfluiting dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd
Spro schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 18:32:
[...]

Dus ze gaan een auto op transport zetten. Dat hebben ze bedacht. Maar wanneer, wie en waar naartoe wordt pas in de volgende fase van het proces bedacht?

Echt. Wtf. Als ik een brood bij een bakker bestel word ik nog beter geïnformeerd gedurende het proces… ik zou bijna uit pure irritatie morgenochtend naar 'n Cupra garage te rijden en neer te ploffen tot iemand een zinnig antwoord kan geven…. Wat een aanfluiting dit.
Mijn auto stond schijnbaar op de planning om rijklaar gemaakt te worden (verwacht voor week 6), maar de snelste optie voor mij was nu om de auto door de dealer rijklaar te laten maken. Het enige wat ze kunnen aangeven is dat die begin volgende week naar een dealer (binnen bepaalde dealergroep) gaat. Locatie weten ze nog niet :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

TheMadd schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 18:50:
[...]

Mijn auto stond schijnbaar op de planning om rijklaar gemaakt te worden (verwacht voor week 6), maar de snelste optie voor mij was nu om de auto door de dealer rijklaar te laten maken. Het enige wat ze kunnen aangeven is dat die begin volgende week naar een dealer (binnen bepaalde dealergroep) gaat. Locatie weten ze nog niet :F
Je bent een van de weinigen die meer informatie heeft. Maandag zitten we al in week4, 5 dagen van tevoren geïnformeerd worden, ik geloof niet dat week6 alles geleverd is.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd
eisbaer schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 18:58:
[...]
Je bent een van de weinigen die meer informatie heeft. Maandag zitten we al in week4, 5 dagen van tevoren geïnformeerd worden, ik geloof niet dat week6 alles geleverd is.
Ja maar nog steeds niets concreets. Begin volgende week gaat de auto naar een dealer, die maakt hem rijklaar. Dat kan wellicht ook nog wel tot week 6 duren :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brak1977
Goed, ook maar even mijn frustraties opschrijven. Ik kreeg dus vorige week te horen van de PON dat ze die week nog de Cupra rechtstreeks naar mijn dealer zouden sturen en dat die contact met mij op zou nemen. Vervolgens hoor ik (uiteraard niks). Zelf afgelopen maandag maar weer contact opgenomen met mijn dealer die van niks wist. Na een paar uur kwam die bij me terug dat ze deze week op transport zouden gaan, maar dat mijn LM dan als eerste op de hoogte zou worden gesteld. Prima, ik wacht het af. Tot vandaag niks gehoord, dus zelf maar weer contact met de LM opgenomen, die wist werkelijk waar HE-LE-MAAL nergens van af.
Dus die gaat er nu zelf maar achteraan en er wordt dan weer contact met mij opgenomen (niks nog uiteraard). Dus maandag ga ik #*$&@# iedereen maar weer bellen. Cupra, LM, Dealer en PON om te zien of iemand mij kan vertellen/uitleggen waarom een auto die dan al een maand bij de PON staat, niet door mij op te halen is.

Tot zover, mijn frustratie. Ik trek nog een pils open en ga genieten van het weekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd
Brak1977 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 21:43:
Goed, ook maar even mijn frustraties opschrijven. Ik kreeg dus vorige week te horen van de PON dat ze die week nog de Cupra rechtstreeks naar mijn dealer zouden sturen en dat die contact met mij op zou nemen. Vervolgens hoor ik (uiteraard niks). Zelf afgelopen maandag maar weer contact opgenomen met mijn dealer die van niks wist. Na een paar uur kwam die bij me terug dat ze deze week op transport zouden gaan, maar dat mijn LM dan als eerste op de hoogte zou worden gesteld. Prima, ik wacht het af. Tot vandaag niks gehoord, dus zelf maar weer contact met de LM opgenomen, die wist werkelijk waar HE-LE-MAAL nergens van af.
Dus die gaat er nu zelf maar achteraan en er wordt dan weer contact met mij opgenomen (niks nog uiteraard). Dus maandag ga ik #*$&@# iedereen maar weer bellen. Cupra, LM, Dealer en PON om te zien of iemand mij kan vertellen/uitleggen waarom een auto die dan al een maand bij de PON staat, niet door mij op te halen is.

Tot zover, mijn frustratie. Ik trek nog een pils open en ga genieten van het weekend...
Zou de auto al klaar naar de dealer gaan of moet de dealer deze nog rijklaar maken?

LM’s krijgen volgens mij ook lastig (lees: niet) de juiste persoon bij Cupra te spreken. Ik was blij met het bericht vanuit Cupra dat de auto volgende week naar de dealer zou gaan, maar zo te horen is dat ook geen zekerheidje…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brak1977
TheMadd schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 21:53:
[...]

Zou de auto al klaar naar de dealer gaan of moet de dealer deze nog rijklaar maken?

LM’s krijgen volgens mij ook lastig (lees: niet) de juiste persoon bij Cupra te spreken. Ik was blij met het bericht vanuit Cupra dat de auto volgende week naar de dealer zou gaan, maar zo te horen is dat ook geen zekerheidje…
Honestly, geen idee. Maar hier ga ik volgende week achterkomen. Ik ben een van 's werelds aardigst personen, maar als ik het gevoel heb dat ik gewoon genaaid wordt als klant...als persoon... dan heb je toch echt de verkeerde voor je. Zelden heb ik zo het gevoel gehad als mens dat je niet serieus wordt genomen. Echt niet te geloven dat er zo met klanten wordt omgegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd
Brak1977 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 22:00:
[...]

Honestly, geen idee. Maar hier ga ik volgende week achterkomen. Ik ben een van 's werelds aardigst personen, maar als ik het gevoel heb dat ik gewoon genaaid wordt als klant...als persoon... dan heb je toch echt de verkeerde voor je. Zelden heb ik zo het gevoel gehad als mens dat je niet serieus wordt genomen. Echt niet te geloven dat er zo met klanten wordt omgegaan...
Rijklaar maken kan nog 4-5 dagen extra kosten afhankelijk van de drukte bij de dealer. Ze horen bij de dealer namelijk niet wanneer de auto precies komt of in welke staat…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton1969
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-09 20:13
Beste allen,

Toen ik de auto in december ophaalde stond er als actieradius netjes 420 kilometer.
Als ik hem nu volledig oplaad is de actieradius 320 kilometer.
Nu begrijp ik dat de boordcomputer kijkt naar het verbruik in de voorgaande ritten en daarmee de actieradius aanpast.
Echter als ik de gemiddelde km vanaf laden en alles reset zou hij de actieradius toch moeten opkrikken?

Ik heb een aantal langere ritten gemaakt en kom zelfs in de rangestand niet beneden de 18,5 kWh/100 km.
Deze lange ritten staat de cruisecontrol op 100 km.
Ik gebruik de auto verder sportief en verwarm bijna elke dag de auto voor.
Ben zeer benieuwd of de actieradius eind februari/maart op zal lopen.

Wat is het gemiddelde verbruik van jullie? Ik zit al weken op 21 kWh/100 km.
En wat is jullie ervaring met laneassist? Ik krijg vaak de melding dat ik te dicht op de lijn zit terwijl ik toch echt in het midden van de weg zit? Misschien even opnieuw laten kalibreren?

Verder is dit de prettigste auto welke ik tot nog toe in bezit heb gehad en begrijp ik het ongeduld van de mensen die hem nog moeten halen.
Bijna dagelijks wordt ik aangesproken door omstanders dat ze het een mooie auto vinden.
In afwachting op jullie reactie,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chloro_Phyl
Ton1969 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 08:06:

En wat is jullie ervaring met laneassist? Ik krijg vaak de melding dat ik te dicht op de lijn zit terwijl ik toch echt in het midden van de weg zit?
Ik zit hier nu gemiddeld op 19,1kWh maar daar moet ik wel echt m’n best voor doen. Ik merk dat wind tegen al meespeelt (logisch) en temperaturen van 7° doen het ook al beter dan -2°. Je range gaat snel beter worden als de temperaturen omhoog gaan schat ik. Ik ben tevreden met een range van 350km in de zomer.

Lane assist zit er vaak naast inderdaad. Gisteren ging ie tekeer als een dolle terwijl ik echt netjes reed. Ik moest hem naar de lijn en terug sturen voordat het gepiep ophield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraVH
  • Laatst online: 22-06-2022
Hallo. Heeft iemand toevallig een uitdraai / foto van welke opties er op de eerste uitvoeringen van de Born zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:26
CupraVH schreef op zondag 23 januari 2022 @ 09:23:
Hallo. Heeft iemand toevallig een uitdraai / foto van welke opties er op de eerste uitvoeringen van de Born zitten?
Brochure is al een aantal keer gepost in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:09

Pinobigbird

doesn't share food!

CupraVH schreef op zondag 23 januari 2022 @ 09:23:
Zie de gedeelde Google Drivelink in Pinobigbird in "Het grote Cupra topic"

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deewop
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:52
Beste allen,

Toen ik de auto in december ophaalde stond er als actieradius netjes 420 kilometer.
Als ik hem nu volledig oplaad is de actieradius 320 kilometer.
Nu begrijp ik dat de boordcomputer kijkt naar het verbruik in de voorgaande ritten en daarmee de actieradius aanpast.
Echter als ik de gemiddelde km vanaf laden en alles reset zou hij de actieradius toch moeten opkrikken?

Ik heb een aantal langere ritten gemaakt en kom zelfs in de rangestand niet beneden de 18,5 kWh/100 km.
Deze lange ritten staat de cruisecontrol op 100 km.
Ik gebruik de auto verder sportief en verwarm bijna elke dag de auto voor.
Ben zeer benieuwd of de actieradius eind februari/maart op zal lopen.

En wat is jullie ervaring met laneassist? Ik krijg vaak de melding dat ik te dicht op de lijn zit terwijl ik toch echt in het midden van de weg zit? Misschien even opnieuw laten kalibreren?

Verder is dit de prettigste auto welke ik tot nog toe in bezit heb gehad en begrijp ik het ongeduld van de mensen die hem nog moeten halen.
Bijna dagelijks wordt ik aangesproken door omstanders dat ze het een mooie auto vinden.
In afwachting op jullie reactie,
Toevallig zijn ze bij de buren (ID.X thread) ook ranges aan het posten. De ID.3 58kWh cijfers zouden vergelijkbaar moeten zijn.

Ik heb gisteren een ritje gemaakt met de volgende stats:

Heen:
Middag, 186 km, 16,6 kWh/100 km, ~7° buitentemp, 67% -> 13% SoC (54% verbruikt).

Terug:
Avond, 178 km, 20,1 kWh/100 km, ~6° buitentemp, 81% -> 17% SoC (64% verbruikt).

Side notes: ik heb een Copper edition (nadelig ivm grote velgen), met warmtepomp. Rijstijl is rustig, driver profile stond op range. Binnen NL (voornamelijk snelweg), dus 's avonds op stukken 120 dan wel 130 km/h gereden. Auto niet voorverwarmd.
Vooralsnog goede ervaringen. Even voordat hij ingrijpt zie je een gele strook over de lijn verschijnen (mocht je een HUD hebben) en dan kan je bijsturen voordat het stuur begint te trillen/tegen te sturen. Nog niet gemerkt dat hij actief werd in het midden van de weg. Hij werkt wel tegen op een erftoegangsweg buiten bebouwde kom. Je mag er 60 (boven de 55 km/h is lane assist actief) dus je moet dan echt door de lane assist heen sturen.

[ Voor 17% gewijzigd door Deewop op 23-01-2022 12:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Weltevreden1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-11-2023
Al enige tijd volg ik dit forum en vind het heel interessant om alle reacties en ervaringen te horen.

Helemaal sinds ik op 17 januari ook een Cupra Born Adrenaline One in Aurora Blue als leaseauto heb besteld.
Als verwachte levertijd heb ik doorgekregen dat de levering van de auto naar verwachting plaats vindt in de week van 28-03-2022. Dus nog even te gaan. Maar met alle foto's die hier gepost worden en alle informatie is het wel vol te houden.

Ik heb gelijk een vraagje: Hoewel ik het erg jammer vind dat er geen dynamische knipperlichten in de Cupra zitten, kwam ik een set tegen voor de ID3, Maar zijn de spiegels van de Born gelijk aan de ID3?

Link naar website Volkswagen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CupraFrank
Nieuwe week, nieuwe kansen. Benieuwd wie er deze week gebeld gaat worden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brak1977
Het zal mij benieuwen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd
Je dealer moet je bellen toch? Zojuist mijn dealer gesproken, deze week wordt het voor mij sowieso niet meer, want het rijklaar maken duurt een week :X :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brak1977
Mijn dealer heeft me weer terugverwezen naar de LM. Die heb ik vrijdag gebeld en ik zou teruggebeld worden. Ik bel zo nog een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
TheMadd schreef op maandag 24 januari 2022 @ 09:06:
[...]

Je dealer moet je bellen toch? Zojuist mijn dealer gesproken, deze week wordt het voor mij sowieso niet meer, want het rijklaar maken duurt een week :X :?
Dat was ook wat Cupra/PON aangaf destijds, een week om rijklaar te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nerrion
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:27
Kan ook zijn dat ze nu weer mailen ipv bellen. Want ik kreeg gisteren 3 keer een bevestigingsmail van de delivery experience binnen. Maar woensdag aan de telefoon zeiden ze dat er geen bevestigingsmails verstuurd konden worden ivm een storing in hun systeem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CupraFrank
Nerrion schreef op maandag 24 januari 2022 @ 09:09:
Kan ook zijn dat ze nu weer mailen ipv bellen. Want ik kreeg gisteren 3 keer een bevestigingsmail van de delivery experience binnen. Maar woensdag aan de telefoon zeiden ze dat er geen bevestigingsmails verstuurd konden worden ivm een storing in hun systeem.
Ga je ook 3 auto's ophalen? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nerrion
CupraFrank schreef op maandag 24 januari 2022 @ 09:10:
[...]

Ga je ook 3 auto's ophalen? :P
Nee 1x de 'experience' van anderhalf uur is genoeg! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CupraFrank
Nerrion schreef op maandag 24 januari 2022 @ 09:14:
[...]

Nee 1x de 'experience' van anderhalf uur is genoeg! :P
Alle 3 op hetzelfde moment kost je nog steeds maar 1,5 uur :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MarinoC
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 01:00
Ze zijn weer aan het bellen🥳 za 29ste mag ik h’m ophalen, mooi eind januari, scheelt weer een maand km declareren😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spro
MarinoC schreef op maandag 24 januari 2022 @ 11:22:
Ze zijn weer aan het bellen🥳 za 29ste mag ik h’m ophalen, mooi eind januari, scheelt weer een maand km declareren😅
Very nice!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tim.vbeek
  • Laatst online: 11-07-2024
Krijg zojuist een mail binnen dat mijn bestelling ontvangen is en dat ze hem gaan bestellen. Best knap aangezien ik hem morgen op ga halen. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwaffie
Ik had vorige week helemaal een mooie. Wordt gebeld door Cupra afleveringsnummer. Helaas gesprek gemist dus teruggebeld. Het antwoord: "We weten niet waarom we u gebeld hebben want u staat niet in de lijst voor het afhalen".

En maar weer verder wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
zwaffie schreef op maandag 24 januari 2022 @ 11:34:
Ik had vorige week helemaal een mooie. Wordt gebeld door Cupra afleveringsnummer. Helaas gesprek gemist dus teruggebeld. Het antwoord: "We weten niet waarom we u gebeld hebben want u staat niet in de lijst voor het afhalen".

En maar weer verder wachten....
Haha, wat een domper!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HuilieHuilie
Vorige week 2x verzocht om contact, geven niet thuis. Ik hoor helemaal niets. Heb dus wederom geen uitnodiging, ergo, geen auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneLeggedIdiot
  • Laatst online: 10-04-2024
Helluuw,

Ik lees hier heel veel over de Cupra Born, maar hoe zit het eigenlijk met de andere modellen. Ik heb de Cupra Leon break hybride (in België) besteld eind september en heb toen levering voor Mei 2022 gekregen. maar hoe zit het eigenlijk met die leverdata? Kloppen die een beetje (dus 8-9 maand levertijd) of lopen die uit naar 12 maand zoals bij de Skoda's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
HuilieHuilie schreef op maandag 24 januari 2022 @ 11:44:
Vorige week 2x verzocht om contact, geven niet thuis. Ik hoor helemaal niets. Heb dus wederom geen uitnodiging, ergo, geen auto.
Schrale troost, hier ook geen uitnodiging en dus geen auto!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HuilieHuilie
CupraFrank schreef op maandag 24 januari 2022 @ 11:46:
[...]

Schrale troost, hier ook geen uitnodiging en dus geen auto!
Informatievoorziening is echt om te huilen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spro
Ik heb vrijdag een mailtje met klacht naar mijn contact persoon gestuurd, met als afsluitende zin "geef mij even belletje om eea te bespreken", dus daar wacht ik nog maar even op.

Wat niet helpt is dat mijn verzekering vanmorgen mailtje stuurt: u heeft een verzekering afgesloten, en 12 schadevrije jaren opgegeven. Deze schadevrije jaren staan niet in Roy-data en daarom zullen we met terugwerkende kracht uw premie berekenen met 0 schade vrije jaren.

Lees: of ik moet bij de verzekering voor elkaar zien te krijgen dat ik 2 auto's met dezelfde schadevrije jaren "rijdt", of mijn schade door de late aflevering is zojuist weer met een stapeltje euro's opgelopen...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Zonet gebeld. Zaterdag 29 januari om half 2 ophalen. 9:00 Uur vond ik wat te vroeg.

[ Voor 3% gewijzigd door eisbaer op 24-01-2022 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
Spro schreef op maandag 24 januari 2022 @ 11:48:
Ik heb vrijdag een mailtje met klacht naar mijn contact persoon gestuurd, met als afsluitende zin "geef mij even belletje om eea te bespreken", dus daar wacht ik nog maar even op.

Wat niet helpt is dat mijn verzekering vanmorgen mailtje stuurt: u heeft een verzekering afgesloten, en 12 schadevrije jaren opgegeven. Deze schadevrije jaren staan niet in Roy-data en daarom zullen we met terugwerkende kracht uw premie berekenen met 0 schade vrije jaren.

Lees: of ik moet bij de verzekering voor elkaar zien te krijgen dat ik 2 auto's met dezelfde schadevrije jaren "rijdt", of mijn schade door de late aflevering is zojuist weer met een stapeltje euro's opgelopen...
Dat zou echt balen zijn.. Scheelt nogal in de maandelijkse lasten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
eisbaer schreef op maandag 24 januari 2022 @ 11:50:
Zonet gebeld. Zaterdag 29 maart om half 2 ophalen. 9:00 Uur vond ik wat te vroeg.
Ik kan wel om 9 uur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuilieHuilie
Let op Frank, er staat 29 MAART

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwaffie
Spro schreef op maandag 24 januari 2022 @ 11:48:

Ik weet niet bij welke verzekeraar je zit maar bij Unive doen ze hier nooit moeilijk over. Als je aangeeft dat de auto nog niet in gebruik is. Wanneer je hem in gebruik neemt doe je ze een belletje en halen ze de 12 jaar van de andere auto af. Zo heb ik het regelmatig gedaan en ging altijd goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

HuilieHuilie schreef op maandag 24 januari 2022 @ 11:51:
[...]

Fout van mij. Ik heb het gecorrigeerd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CupraFrank
HuilieHuilie schreef op maandag 24 januari 2022 @ 11:51:
[...]

Oeps! De wens is de vader van de gedachte blijkbaar.. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HuilieHuilie
eisbaer schreef op maandag 24 januari 2022 @ 11:51:
[...]
Fout van mij. Ik heb het gecorrigeerd
Lol, ik kan ook wel op 29 januari

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spro
zwaffie schreef op maandag 24 januari 2022 @ 11:51:
[...]

Ik weet niet bij welke verzekeraar je zit maar bij Unive doen ze hier nooit moeilijk over. Als je aangeeft dat de auto nog niet in gebruik is. Wanneer je hem in gebruik neemt doe je ze een belletje en halen ze de 12 jaar van de andere auto af. Zo heb ik het regelmatig gedaan en ging altijd goed.
Het is unive, en ik heb er nog wel wat meer verzekeringen lopen (nog nooit dit aan de hand gehad), maar for fuck sake, door de incompetentie van cupra kan ik weer dit soort meuk gaan fixen, in plaats van op Tweakers rond te hangen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
HuilieHuilie schreef op maandag 24 januari 2022 @ 11:52:
[...]

Lol, ik kan ook wel op 29 januari
Ik ook, tijd maakt mij niet uit :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nerrion
Uit mijn ervaring belt Cupra sowieso nooit terug. Heb al midden december een terugbel verzoek gedaan, tot op heden nooit ontvangen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brak1977
Update van mijn kant. Net PON en de LM gesproken, de auto zou 2 weken geleden naar de dealer gaan maar dat is helaas niet gebeurt. Blijkbaar moest er nog gewacht worden op de "tennaamstellingscode" (?) en zolang ze die niet hebben mag de auto niet verstuurd worden. Deze krijgen ze vandaag, en ze gaan dan deze week op transport. Nou maar hopen dat de auto al rijklaar is gemaakt (zal wel niet) of dat de dealer dit nog moet doen. Dus ik verwacht dat ik hem pas volgende week, op zn vroegst, kan ophalen.

Anyway, wel weer wat schot in de zaak, al schiet het allemaal niet op
Pagina: 1 ... 16 ... 105 Laatste

Let op:
Voor de mensen met een Born in "offline modus":
Je moet zekering F19 in de zekeringenkast linksonder je stuur er even uit halen terwijl je auto uit staat (dus niet eerst op de rem trappen). Zie deze post van Pinobigbird voor het schema van de zekeringen.