Het grote Cupra topic

Pagina: 1 ... 106 107 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Appelgebak
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 09-12 23:39
Scherm uit

Weet iemand of het mogelijk is om je entertainment en info scherm uit te schakelen, maar wel audio aan te laten?
(Soms leidt dat grote scherm af en wil ik hem uitzetten, maar dan gaat ook de audio uit).

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:43
Appelgebak schreef op maandag 17 november 2025 @ 14:53:
Scherm uit

Weet iemand of het mogelijk is om je entertainment en info scherm uit te schakelen, maar wel audio aan te laten?
(Soms leidt dat grote scherm af en wil ik hem uitzetten, maar dan gaat ook de audio uit).
Niet mogelijk helaas.

Zou aanraden om iig het donkere menu te gebruiken dat scheelt al een hoop. En dan de helderheid zachter zetten.

• gios2011
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 22-11 19:33
Nieuwe Cupra’s in Duitsland hebben 5 jaar fabrieksgarantie. Zou je bij import deze garantie ook in Nederland hebben ?Iemand hier ervaring mee ?

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:55
Vanochtend voor het eerst de remote acclimatisering gebruikt terwijl de auto bevroren was. Moet zeggen dat het me wat tegen viel.

Vorige week zonder vrieskou was de auto in 20 min lekker warm maar vandaag merkte ik er eigenlijk weinig van. Voorruit was nog volledig bevroren en de lucht die verplaatst werd voelde koud aan.

Verwacht ik er teveel van?

De stoel- en stuurverwarming waren wel aan en warm, terwijl daar in de app geen opties voor lijken te zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Nopheros op 20-11-2025 09:03 ]

• chantalcoolsma
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-12 14:40
Vreemd. In mijn Born (2024) werkt het perfect. Ik gebruik vertrektijden in de app. Klimatisering gaat vanzelf aan. Vorige winter nooit hoeven krabben. Stoelverwarming kan ik via de app ook inschakelen. Het is ook afhankelijk van de buitentemperatuur. Vanochtend was het in zuid-westen nog te warm.

Stuurverwarming kan bij mij alleen via display Clima > Tandwieltje > inschakelen voor gewenste stand. Er is geen optie in de app voor.

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Nu online
Nopheros schreef op donderdag 20 november 2025 @ 08:57:
Vanochtend voor het eerst de remote acclimatisering gebruikt terwijl de auto bevroren was. Moet zeggen dat het me wat tegen viel.

Vorige week zonder vrieskou was de auto in 20 min lekker warm maar vandaag merkte ik er eigenlijk weinig van. Voorruit was nog volledig bevroren en de lucht die verplaatst werd voelde koud aan.

De stoel- en stuurverwarming waren wel aan en warm, terwijl daar in de app geen opties voor lijken te zijn.
Temperatuur hoger zetten? :+

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

• Nopheros
De temperatuur in de app staat op 20c. Als ik de deze hoger zet en ik stap in de auto dan geeft de auto ook 20c aan ondanks dat ik de temp in de auto standaard op 21,5c heb.

Maar begrijp ik dat het bij jou wel goed werkt?

Had de remote acclimatisering 20 min van te voren aangezet maar de lucht die uit de ventilatie kwam was dus alsnog koud.

• vuurtjih
  • Nu online
Nopheros schreef op donderdag 20 november 2025 @ 09:21:
[...]

De temperatuur in de app staat op 20c. Als ik de deze hoger zet en ik stap in de auto dan geeft de auto ook 20c aan ondanks dat ik de temp in de auto standaard op 21,5c heb.

Maar begrijp ik dat het bij jou wel goed werkt?

Had de remote acclimatisering 20 min van te voren aangezet maar de lucht die uit de ventilatie kwam was dus alsnog koud.
Ik had mijn Terramar +- 10 min voor vertrek aangezet (achterruit + acclimatisering) en het was lekker warm (had hem op 22 gezet) en de ruiten ontdooid. Alleen de stoelverwarming ging niet aan, de stuurverwarming dan weer wel.

• Nopheros
Heb vandaag ook maar de voor programmering aangezet, auto moest om verwarmd zijn om 9:15 en nu werkt het wel.

Ben erg blij met m'n Cupra maar soms snap ik er weinig van.

• waterpolo78
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 08-12 19:23
Vandaag top tour gedaan met CUPRA Driver Club. Met zo'n 50 CUPRA's in de omgeving van Dordrecht een rondje gereden. Voor meer info: https://www.cupradriversclub.nl
Hieronder een link naar een impressie video toen we op elkaar wachten om weer verder te rijden:
https://www.dropbox.com/s...xiooci92&st=0zqaijxs&dl=0

• Scrtz
Nopheros schreef op donderdag 20 november 2025 @ 08:57:

Dat klinkt alsof het niet is doorgezet naar je auto. Bij mij is de auto in 10-15 min gewoon goed warm

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-11 20:42
chantalcoolsma schreef op maandag 17 november 2025 @ 09:53:
[...]

Ik heb mijn Born gekoppeld aan Home Assistant. Maar volgens mij is het alleen lezen. Je hebt er wel MyCupra inloggegevens voor nodig.

Zie https://community.home-as...orn-ev-integration/580016

Ik heb via Home Assistant notificatie ingesteld indien Cupra Born niet automatisch op slot gaat.
Ik heb een 2023 maar daarin zit helemaal geen auto vergrendeling, is dit iets van een latere versie dan?
Met de app kan de auto ook niet op slot.

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:14
waterpolo78 schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 20:50:
Vandaag top tour gedaan met CUPRA Driver Club. Met zo'n 50 CUPRA's in de omgeving van Dordrecht een rondje gereden. Voor meer info: https://www.cupradriversclub.nl
Hieronder een link naar een impressie video toen we op elkaar wachten om weer verder te rijden:
Lache! Ik zal me eens aanmelden :)

AdGuard Home

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:14
Ik rij een seat Leon Cupra ST 300 4drive, dan mag ik dus niet bij de Cupra drivers club?
Ondanks dat mijn Cupra al een "echte" Cupra was nog voordat het merk Cupra werd bedacht😆

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Vegazz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09-12 02:45
Iemand anders het fenomeen meegemaakt dat in de MyCupra app de born is verdwenen en deze opnieuw toegevoegd moet worden (met je VIN nummer)?

Grappig genoeg kan ik via Home Assistant de klimatisering starten, waar ik zelfs een notificatie van krijg.

• Clubbers
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 14:25
Vegazz schreef op maandag 24 november 2025 @ 07:52:
Iemand anders het fenomeen meegemaakt dat in de MyCupra app de born is verdwenen en deze opnieuw toegevoegd moet worden (met je VIN nummer)?

Grappig genoeg kan ik via Home Assistant de klimatisering starten, waar ik zelfs een notificatie van krijg.
Ja meerdere keren waaronder vanochtend. App sluiten en opnieuw openen of dag later nog eens kijken zorgt er bij mij voor dat auto er opeens weer staat

• chantalcoolsma
mesm90 schreef op zondag 23 november 2025 @ 18:24:
[...]

Ik heb een 2023 maar daarin zit helemaal geen auto vergrendeling, is dit iets van een latere versie dan?
Met de app kan de auto ook niet op slot.
Jij hebt deze optie niet?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sCWBEDvi9zzepZsaMADg3RKvJds=/x800/filters:strip_exif()/f/image/DzHw0rfw2dOL1nnU3z4o0sF8.png?f=fotoalbum_large

• Galukon
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15:07
Vegazz schreef op maandag 24 november 2025 @ 07:52:

Meestal is er dan een storing van de app bij VW/Cupra of zijn ze de app zelf aan het updaten. Hij komt vanzelf wel weer terug.

• vuurtjih
  • Nu online
Ik reed afgelopen weekend met het grote licht aan, die vertoonde ineens een grote ijsvlok op de weg voor mij :+ iemand een idee wat dat inhoud? (hij doet ook wel eens 2 strepen, dat is je positie op de weg geloof ik).

• TMobile
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14:02
vuurtjih schreef op maandag 24 november 2025 @ 09:08:
Ik reed afgelopen weekend met het grote licht aan, die vertoonde ineens een grote ijsvlok op de weg voor mij :+ iemand een idee wat dat inhoud? (hij doet ook wel eens 2 strepen, dat is je positie op de weg geloof ik).
Alle recente VAG auto's laten onder de 4 of 5 graden celsius een melding oid. zien dat het koud is (sommige modellen met bijhorende overdreven pling), die weergave met licht zal daar een iteratie op zijn.

• waterpolo78
Khaelos schreef op maandag 24 november 2025 @ 01:03:
[...]

Ik rij een seat Leon Cupra ST 300 4drive, dan mag ik dus niet bij de Cupra drivers club?
Ondanks dat mijn Cupra al een "echte" Cupra was nog voordat het merk Cupra werd bedacht😆
Ik zou niet weten wat daarin de criteria zijn. Je zou de beheerders een bericht kunnen sturen.
Ik weet dat CUPRA vanoudsher de sportieve lijn van Seat was.

• waterpolo78
TMobile schreef op maandag 24 november 2025 @ 15:59:
[...]

Alle recente VAG auto's laten onder de 4 of 5 graden celsius een melding oid. zien dat het koud is (sommige modellen met bijhorende overdreven pling), die weergave met licht zal daar een iteratie op zijn.
Heb je toevallig matrix led als optie pakket?

• Scrtz
vuurtjih schreef op maandag 24 november 2025 @ 09:08:
Ja die nieuwe generatie matrix led kan sneeuwvlokken en lijnen projecteren op de vloer. Wist ik niet anders had ik het ook op mijn Cupra Terramar besteld 🙈

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-11 20:42
Nee, ik kan enkel zien of de auto vergrendeld is of niet, ik kan de auto zelf niet vergrendelen met de app

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:14
waterpolo78 schreef op maandag 24 november 2025 @ 17:52:
[...]

Ik zou niet weten wat daarin de criteria zijn. Je zou de beheerders een bericht kunnen sturen.
Ik weet dat CUPRA vanoudsher de sportieve lijn van Seat was.
inderdaad, de Cupra modellen waren de snelste Seat's en iemand van de marketing afdeling heeft er een merk van gemaakt 8)7

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• chantalcoolsma
mesm90 schreef op maandag 24 november 2025 @ 23:16:
[...]

Nee, ik kan enkel zien of de auto vergrendeld is of niet, ik kan de auto zelf niet vergrendelen met de app
Onder "Privesfeer en diensten" heb ik een optie "Op afst. bediend ver-/ontgrendelen". die is bij mij geactiveerd.

• hijissegek
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-12 10:50
AH jammer dat ik dit niet wist, ik ben wel lid van het forum.

Is er al een nieuwe datum bekend?

• Djordjo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
chantalcoolsma schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 07:55:
[...]
Onder "Privesfeer en diensten" heb ik een optie "Op afst. bediend ver-/ontgrendelen". die is bij mij geactiveerd.
Die optie is bij mij niet aanwezig (Born uit 2023).

• waterpolo78
hijissegek schreef op woensdag 26 november 2025 @ 09:45:
[...]

AH jammer dat ik dit niet wist, ik ben wel lid van het forum.

Is er al een nieuwe datum bekend?
ik heb begrepen dat men kijkt of er iets te organiseren is met de nieuwe CUPRA vestiging Utrech (de Meern). Deze wordt januari 2026 geopend. Ik kan alleen zeggen wordt lid en neem deel aan de Whatapp groep waar het dan in gedeeld wordt.

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 05-12 10:10
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I98GJxns_TR2Lzt1RxNG37O4ndQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZdQIneqgy7Pj8wE8JhsaY8lO.jpg?f=fotoalbum_large

Sinds een maand nu eigenaar van deze Formentor 2.0 TSI. Wat een heerlijke wagen.
Hij vindt de euro 98 wel erg lekker!

• dozo2003
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11:50
gios2011 schreef op maandag 17 november 2025 @ 22:53:
Nieuwe Cupra’s in Duitsland hebben 5 jaar fabrieksgarantie. Zou je bij import deze garantie ook in Nederland hebben ?Iemand hier ervaring mee ?
Zou ik ook graag willen weten, neem aan dat de garantie gekoppeld is aan het VIN nummer?

• Scrtz
dozo2003 schreef op zondag 30 november 2025 @ 14:03:
[...]

Zou ik ook graag willen weten, neem aan dat de garantie gekoppeld is aan het VIN nummer?
Klopt inderdaad.

• waterpolo78
Mijn Plugin hybribe CUPRA Leon ST Facelift model uit 2024 had storing met electro motor. Hierdoor ging de auto op bezine motor starten. Dat duurt circa 2 seconde langer. Gelukkig was het probleem de volgende dag weg. Aangezien ik daarvoor ook enkele keren een melding gehad heb dat de auto langdurig op bezine moest draaien heb ik begin van de week de auto naar garage gebracht om uit te lezen wat het probleem is.
Vandaag kon ik de auto ophalen. De garage heeft in ieder geval de laatste software 2768 erop gezet. Voor de rest navraag gedaan of er nog wat gevonden was. Helaas was het antwoord vaag met dat er we iets geconstateerd is dat het opgelost is. Nu maar hopen dat het niet terugkomt.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JbgK9nXNNTemK-N9lf9qQWEHlFE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fg7Bm58apEVWsbUdeTk2XMov.jpg?f=fotoalbum_large

• toxict
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:56
waterpolo78 schreef op woensdag 3 december 2025 @ 20:39:
Mijn Plugin hybribe CUPRA Leon ST Facelift model uit 2024 had storing met electro motor. Hierdoor ging de auto op bezine motor starten. Dat duurt circa 2 seconde langer. Gelukkig was het probleem de volgende dag weg. Aangezien ik daarvoor ook enkele keren een melding gehad heb dat de auto langdurig op bezine moest draaien heb ik begin van de week de auto naar garage gebracht om uit te lezen wat het probleem is.
Vandaag kon ik de auto ophalen. De garage heeft in ieder geval de laatste software 2768 erop gezet. Voor de rest navraag gedaan of er nog wat gevonden was. Helaas was het antwoord vaag met dat er we iets geconstateerd is dat het opgelost is. Nu maar hopen dat het niet terugkomt.[Afbeelding]
Mijn CUPRA Leon ST uit juli 2025 doet dit ook wel eens.
Dan rij ik 's ochtends weg bij huis met een volle accu, maar met een benzine motor die draait.
Als ik dan via het scherm de auto op accu wil zetten, dan krijg ik vage meldingen in de trend van:
Ik rij te hard of te langzaam o.i.d.
Na 20 seconden lukt het dan tot nu toe nog altijd om de auto weer op vol electrisch te krijgen.

Is dit wat jij ook had?

Zelf denk ik dat de auto dit af en toe doet, om de motor ook een beetje gesmeerd te houden.
We rijden namelijk veel electrisch en alleen hybride op wat langere afstanden (>50KM afstand).

http://www.pvoutput.org/intraday.jsp?sid=31923

• Scrtz
Dat inderdaad en als de motor eenmaal is aangeslagen dan zit er een beveiliging op dat ie enigzins op temperatuur komt voordat deze weer uitgeschakeld kan worden.

• YRH
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15:19

YRH

Bij mij werkt helaas plots de airconditioning via de app niet meer, was gister een beetje aan het klooien met de charging schedule maar dat is ondertussen allemaal weer gedeactiveerd.
Iemand dit ook eerder gehad en enig idee wat een oplossing kan zijn?

• waterpolo78
toxict schreef op donderdag 4 december 2025 @ 08:02:
[...]

Mijn CUPRA Leon ST uit juli 2025 doet dit ook wel eens.
Dan rij ik 's ochtends weg bij huis met een volle accu, maar met een benzine motor die draait.
Als ik dan via het scherm de auto op accu wil zetten, dan krijg ik vage meldingen in de trend van:
Ik rij te hard of te langzaam o.i.d.
Na 20 seconden lukt het dan tot nu toe nog altijd om de auto weer op vol electrisch te krijgen.

Is dit wat jij ook had?

Zelf denk ik dat de auto dit af en toe doet, om de motor ook een beetje gesmeerd te houden.
We rijden namelijk veel electrisch en alleen hybride op wat langere afstanden (>50KM afstand).
In mijn geval was het meer dan 10x dat het 15 - 20 min duurt voordat deze weer op elektrisch kon. De eerste keer heb ik zelfs even gestopt waarna deze wel op eletrische te starten was en daarmee te rijden totdat ik weet overschakelde op hybride.
We gaan het komende tijd zien of dit niet meer terugkomt.
Kort durig, met name met koude motor, lijkt me normaal.

• waterpolo78
YRH schreef op donderdag 4 december 2025 @ 15:00:
Bij mij werkt helaas plots de airconditioning via de app niet meer, was gister een beetje aan het klooien met de charging schedule maar dat is ondertussen allemaal weer gedeactiveerd.
Op ander forum vernomen dat dit probleem bij CUPRA server ligt. Meer personen melde dit.
De My CUPRA app is vernieuwd, misschien dat het nu wel werkt?

• waterpolo78
My CUPRA App for Android is updated to 2.12.0
Change log:
• CUPRA Charging Expansion: The charging service is now available to our users in Portugal.
• CUPRA Tribe: The Tribe community officially arrives in Ireland.
• Experience Improvements: We continue to refine the interface and key functionalities of remote profiles & timers to improve the scheduling of charging times.
• General bug fixes and stability improvements.

• 1104JR
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 09-12 22:43
Even checken bij andere Bornrijders. Ik heb in 2022 een nieuwe Adrenaline One gekocht, die inmiddels 50 K heeft gelopen en meerdere systeemupdates heeft gehad. Ik rij altijd met carplay aan en gebruik vrijwel nooit de Seat navigatie. Sinds een paar maanden merk ik nu dat de Born wanneer deze in dynamische cruise control stand staat, regelmatig op het kleine dashboard een melding geeft als: bocht vooruit of rotonde vooruit. De auto haalt de snelheid er dan uit en dat is af en toe op het verkeerde moment. Bijvoorbeeld als ik op de A1 rij bij Weesp, dan "ziet" de Born een bocht vooruit en remt af, terwijl er nauwelijks bocht is en een achterligger geen idee heeft waarom ik snelheid verminder. Ik heb het idee dat de Seat Navigatie op de achtergrond gewoon werkt en dat het systeem daar de snelheidsvermindering vandaan haalt. Het komt zeker niet uit Carplay.
Is er een instelling die ik kan wijzigen opdat het eigenzinnige "gedrag" van de auto achterwege blijft?

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

DyStiC

'Atta way, baby!

1104JR schreef op donderdag 4 december 2025 @ 20:46:
Even checken bij andere Bornrijders. Ik heb in 2022 een nieuwe Adrenaline One gekocht, die inmiddels 50 K heeft gelopen en meerdere systeemupdates heeft gehad. Ik rij altijd met carplay aan en gebruik vrijwel nooit de Seat navigatie. Sinds een paar maanden merk ik nu dat de Born wanneer deze in dynamische cruise control stand staat, regelmatig op het kleine dashboard een melding geeft als: bocht vooruit of rotonde vooruit. De auto haalt de snelheid er dan uit en dat is af en toe op het verkeerde moment. Bijvoorbeeld als ik op de A1 rij bij Weesp, dan "ziet" de Born een bocht vooruit en remt af, terwijl er nauwelijks bocht is en een achterligger geen idee heeft waarom ik snelheid verminder. Ik heb het idee dat de Seat Navigatie op de achtergrond gewoon werkt en dat het systeem daar de snelheidsvermindering vandaan haalt. Het komt zeker niet uit Carplay.
Is er een instelling die ik kan wijzigen opdat het eigenzinnige "gedrag" van de auto achterwege blijft?
Is dat niet Voorspellende snelheidsregeling, uit te schakelen via Voertuig - Hulpsystemen - Smart Assistants. Die regelt de snelheid als ACC is ingeschakeld bij bochten, rotondes e.d.

• Deathaspire
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15:53
zijn er nog die last hebben met de "touch" bediening van de lampjes/dak bediening in de Leon ST 1.4 E-hybrid?
in de afgelopen 3 dagen al 2x gehad dat de bediening niet werkt, zowel van de lampjes als van het "rolluik" van het dak en het dak zelf..

geen id of het gerelateerd is aan de kou, maar de eerste keer was het 6° ofzo, en vanmorgen was het 0,5°..

• silverchaoz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15:58
Ik heb dit probleem ook sinds een paar dagen. Maakt niet uit welk tijdstip, als ik de app open en het klimaatsysteem wil activeren krijg ik gewoon een error naar voren "Er is iets fout gegaan" 8)7

Hebben nog meer mensen hier last van of werkt bij jullie wel de klimatisering binnen de app? |:(

• DyStiC
  • Niet online

DyStiC

'Atta way, baby!

silverchaoz schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 09:53:
[...]

Ik heb dit probleem ook sinds een paar dagen. Maakt niet uit welk tijdstip, als ik de app open en het klimaatsysteem wil activeren krijg ik gewoon een error naar voren "Er is iets fout gegaan" 8)7

Hebben nog meer mensen hier last van of werkt bij jullie wel de klimatisering binnen de app? |:(
Ik heb er ook last van.

• S-1-5-7
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15:56
<verkeerde topic>

[ Voor 160% gewijzigd door S-1-5-7 op 05-12-2025 10:17 . Reden: Bericht gepost in verkeerde topic ]

• YRH
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15:19

YRH

Voor de mensen die hier last van hebben, het updaten van de app op mijn iPhone heeft geholpen.
Handig om de update op je server eerst uit te rollen en daarna pas naar de App Stores

• DyStiC
  • Niet online

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

YRH schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 14:06:
[...]

Voor de mensen die hier last van hebben, het updaten van de app op mijn iPhone heeft geholpen.
Handig om de update op je server eerst uit te rollen en daarna pas naar de App Stores
Ik had de update vanochtend vroeg al geïnstalleerd, maar toch problemen. Vanmiddag werkte het echter weer, denk gewoon server side problemen.

• Brak1977
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 15:21
DyStiC schreef op donderdag 4 december 2025 @ 22:12:
[...]
Is dat niet Voorspellende snelheidsregeling, uit te schakelen via Voertuig - Hulpsystemen - Smart Assistants. Die regelt de snelheid als ACC is ingeschakeld bij bochten, rotondes e.d.
Dat was mijn gedachte ook inderdaad.

• dipesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:24
Hallo
Ik heb juist mijn nieuw wagen(Cupra Terramar) maar ik krijg geen internet connectie.
Ik heb GEEN wit-wereldbol -icoon staan op mijn scherm.
Ik kan mijn gebruikers instelling ook niet instellen en ook de Cupra app kan ik niet installeren.
Heeft iemand dit probleem ook gehad of heeft er iemand een oplossing voor .
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ALpb_CM313RhNQF8UOkgFKannWw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Lm9FRblnh6c0yOwl6gsRtPwf.jpg?f=fotoalbum_large

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:14

AvK

Ready Set Go

Denk een server probleempje. Straks of morgen nog eens proberen.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

• Scrtz
AvK schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 18:16:
Precies. En als dat wereldbol niet wit is dan kun je de rest van de moeite besparen.

• 1104JR
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 09-12 22:43
quote]DyStiC schreef op donderdag 4 december 2025 @ 22:12:
[...]
[/quote]

Klopt inderdaad. Gevonden. Ik ga het uittesten. Bedankt!🙏

• MarkV6
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:59
Aubergine schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 09:27:
Nog een vraag: Cupra Connect is een betaalde dienst. Is de My CUPRA-app wel gratis? Of zijn het dezelfde dingen?
We zitten bij Cupra blijkbaar in de budgetafdeling. Als je een ID3 hebt kun je vanaf nu de connect app voor 10 jaar gratis krijgen en dat voor alle modeljaren.
Dat is vanwege europese regels die in 2024 zijn ingegaan. Bij de Born geldt dat alleen voor modellen vanaf 2024, oudere mogen €65,- per jaar betalen.
Wat me tegen heeft gehouden is dat ze bij betaling je paspoort willen hebben, waarom??

Zelfde voor service, voor een inspectiebeurt van 1.5 uur rekent Cupra €650 ex BTW.

[ Voor 6% gewijzigd door MarkV6 op 09-12-2025 09:12 ]

RZAG71NY1 FBA71A /SRK ZS-S 2.5kW / Varme vt180 / S197 4.0L /Born 170kW / VanMoof S3

• dipesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:24
AvK schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 18:16:
Werkt nog altijd niet.Nog altijd geen wit wereldbol icoon te zien.
Al naar de fabrieksinstellingen gedaan maar het werkt nog altijd niet.
Ik heb geen internet en ik kan geen gebruiker aanmaken.

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:14

AvK

Ready Set Go

dipesh schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 17:52:
[...]

Mhhh, vreemd. Mogelijk dat je simkaartje (ja ja, die zit er in) stuk is of niet goed contact maakt?

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

• Scrtz
dipesh schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 17:52:
[...]

In de instellingen bij verbindingen oid kun je ergens de SIM kaart uit zetten, probeer dat eens. En dan bijv paar min later weer aanzetten. Wellicht dat ie zich dan wel correct aanmeld.

• toxict
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:56
Het volgende viel mij op in de Android en iPhone app van Cupra. Bij de iPhone versie zie je bij het laadgedeelte wel mooi een auto en bij Android alleen een silhout van een Cupra.
Ze hebben Q&A overgeslagen denk ik in de pipeline bij de DEV's van Cupra.
Spanje heeft het programmeren uitbesteed aan India?!?
Als het maar niet dezelfde team is uit India die ook software voor Boeing heeft geschreven.
iPhone AppAndroid App
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/izHihL2b6k83nIwoyAiIIznbJ6Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/81MOXIzwV4FhAGLcH20AcTRu.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E61GorWNZEmRUB_us67cv-DTbCA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sJx8LPMmqxRRPaEskW4NNJbU.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door toxict op 10-12-2025 10:56 ]

http://www.pvoutput.org/intraday.jsp?sid=31923

• GB_gaming101
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14:51
toxict schreef op woensdag 10 december 2025 @ 09:56:
[/table]
Denk eigelijk meer dat dit een bewuste keuze is geweest. Gok dat het inladen van de afbeelding (met animatie?) meer cpu usage kost en dat ze kwa performance het uit hebben gezet voor de android versie.

• Clubbers
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 14:25
toxict schreef op woensdag 10 december 2025 @ 09:56:
Het volgende viel mij op in de Android en iPhone app van Cupra. Bij de iPhone versie zie je bij het laadgedeelte wel mooi een auto en bij Android alleen een silhout van een Cupra.
Spanje heeft het programmeren uitbesteed aan India?!?
Als het maar niet dezelfde team is uit India die ook software voor Boeing heeft geschreven.
iPhone AppAndroid App
[Afbeelding][Afbeelding]
Ik zie ook alleen een silhouet op iPhone
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/imipwahOFajWiW9jOcELgbCbQVw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Q6tfec1A8nwFqz6455wngDim.png?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 106 107 Laatste

Let op:
Voor de mensen met een Born in "offline modus":
Je moet zekering F19 in de zekeringenkast linksonder je stuur er even uit halen terwijl je auto uit staat (dus niet eerst op de rem trappen). Zie deze post van Pinobigbird voor het schema van de zekeringen.