Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het grote Cupra topic

Pagina: 1 ... 106 107 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Appelgebak
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 18-11 17:50
Scherm uit

Weet iemand of het mogelijk is om je entertainment en info scherm uit te schakelen, maar wel audio aan te laten?
(Soms leidt dat grote scherm af en wil ik hem uitzetten, maar dan gaat ook de audio uit).

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-11 12:05
Appelgebak schreef op maandag 17 november 2025 @ 14:53:
Scherm uit

Weet iemand of het mogelijk is om je entertainment en info scherm uit te schakelen, maar wel audio aan te laten?
(Soms leidt dat grote scherm af en wil ik hem uitzetten, maar dan gaat ook de audio uit).
Niet mogelijk helaas.

Zou aanraden om iig het donkere menu te gebruiken dat scheelt al een hoop. En dan de helderheid zachter zetten.

• gios2011
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 19-11 16:14
Nieuwe Cupra’s in Duitsland hebben 5 jaar fabrieksgarantie. Zou je bij import deze garantie ook in Nederland hebben ?Iemand hier ervaring mee ?

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:46
Vanochtend voor het eerst de remote acclimatisering gebruikt terwijl de auto bevroren was. Moet zeggen dat het me wat tegen viel.

Vorige week zonder vrieskou was de auto in 20 min lekker warm maar vandaag merkte ik er eigenlijk weinig van. Voorruit was nog volledig bevroren en de lucht die verplaatst werd voelde koud aan.

Verwacht ik er teveel van?

De stoel- en stuurverwarming waren wel aan en warm, terwijl daar in de app geen opties voor lijken te zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Nopheros op 20-11-2025 09:03 ]

• chantalcoolsma
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:18
Vreemd. In mijn Born (2024) werkt het perfect. Ik gebruik vertrektijden in de app. Klimatisering gaat vanzelf aan. Vorige winter nooit hoeven krabben. Stoelverwarming kan ik via de app ook inschakelen. Het is ook afhankelijk van de buitentemperatuur. Vanochtend was het in zuid-westen nog te warm.

Stuurverwarming kan bij mij alleen via display Clima > Tandwieltje > inschakelen voor gewenste stand. Er is geen optie in de app voor.

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11:00
Nopheros schreef op donderdag 20 november 2025 @ 08:57:
Vanochtend voor het eerst de remote acclimatisering gebruikt terwijl de auto bevroren was. Moet zeggen dat het me wat tegen viel.

Vorige week zonder vrieskou was de auto in 20 min lekker warm maar vandaag merkte ik er eigenlijk weinig van. Voorruit was nog volledig bevroren en de lucht die verplaatst werd voelde koud aan.

Verwacht ik er teveel van?

De stoel- en stuurverwarming waren wel aan en warm, terwijl daar in de app geen opties voor lijken te zijn.
Temperatuur hoger zetten? :+

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:46
De temperatuur in de app staat op 20c. Als ik de deze hoger zet en ik stap in de auto dan geeft de auto ook 20c aan ondanks dat ik de temp in de auto standaard op 21,5c heb.

Maar begrijp ik dat het bij jou wel goed werkt?

Had de remote acclimatisering 20 min van te voren aangezet maar de lucht die uit de ventilatie kwam was dus alsnog koud.

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11:00
Nopheros schreef op donderdag 20 november 2025 @ 09:21:
[...]

De temperatuur in de app staat op 20c. Als ik de deze hoger zet en ik stap in de auto dan geeft de auto ook 20c aan ondanks dat ik de temp in de auto standaard op 21,5c heb.

Maar begrijp ik dat het bij jou wel goed werkt?

Had de remote acclimatisering 20 min van te voren aangezet maar de lucht die uit de ventilatie kwam was dus alsnog koud.
Ik had mijn Terramar +- 10 min voor vertrek aangezet (achterruit + acclimatisering) en het was lekker warm (had hem op 22 gezet) en de ruiten ontdooid. Alleen de stoelverwarming ging niet aan, de stuurverwarming dan weer wel.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Pagina: 1 ... 106 107 Laatste

Let op:
Voor de mensen met een Born in "offline modus":
Je moet zekering F19 in de zekeringenkast linksonder je stuur er even uit halen terwijl je auto uit staat (dus niet eerst op de rem trappen). Zie deze post van Pinobigbird voor het schema van de zekeringen.