Het grote Cupra topic

Pagina: 1 ... 105 106 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S-1-5-7
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18:15
Tylen schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 15:30:
Wat is het toch een ruk merk. Auto moet voor de tweede beurt. Auto heeft valet service. Pouw harderwijk heeft hier geen "manschappen" voor. Daar was geen discussie over mogelijk.

Klacht ingediend bij Cupra nederland. Die heeft het nagekeken en ik heb hier recht op. Anders had ik rond de 180 euro korting kunnen krijgen. Cupra NL gaan nu Pouw Harderwijk benaderen. Als ik volgende week nog niets gehoord heb moet ik er weer achteraan. Man man man man. Na deze beurt komt er een te koop bordje op.
Helaas precies dezelde ervaring met haal- en breng/valet service. Uiteindelijk ben ik maar akkoord gegaan met vervangend vervoer, waar ik nota bene later een factuur voor ontving! Het crediteren ervan ging alles behalve makkelijk.
Jij hebt op z'n minst nog antwoord onvangen van Cupra Nederland. Op mijn e-mailberichten hebben ze nooit geantwoord...

Ik begrijp je verder helemaal. Ja de auto rijdt lekker, maar de software en service is vind ik ook dramatisch. Ik verwacht echt geen rode loper, maar Cupra is ook geen budget merk. Dus er mag best wat verwacht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelgebak
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 18:30
Tylen schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 15:30:
Wat is het toch een ruk merk. Auto moet voor de tweede beurt. Auto heeft valet service. Pouw harderwijk heeft hier geen "manschappen" voor. Daar was geen discussie over mogelijk.

Klacht ingediend bij Cupra nederland. Die heeft het nagekeken en ik heb hier recht op. Anders had ik rond de 180 euro korting kunnen krijgen. Cupra NL gaan nu Pouw Harderwijk benaderen. Als ik volgende week nog niets gehoord heb moet ik er weer achteraan. Man man man man. Na deze beurt komt er een te koop bordje op.
Is het merk daarmee ruk of ben je (terecht) ontevreden over de dienstverlening van je dealer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:34

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Appelgebak schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 18:30:
[...]

Is het merk daarmee ruk of ben je (terecht) ontevreden over de dienstverlening van je dealer?
De dealers maken of breken het merk.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brak1977
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 22:12
Tylen schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 16:05:
[...]

Ben al vanaf het begin geen fan van de auto ;) Maar dat is terug te lezen in het topic. Het is het gewoon allemaal net niet. Kost mij nu weer teveel tijd om iets geregeld te krijgen wat gewoon moet. En je dat is pouw, maar Cupra stuurt mijzelf naar pouw toe. :(

Iemand intresse in een Born One Performance editie? 50K kilometers erop.
En dan ben je nog de topicstarter ook ;-)
Pagina: 1 ... 105 106 Laatste

Let op:
Voor de mensen met een Born in "offline modus":
Je moet zekering F19 in de zekeringenkast linksonder je stuur er even uit halen terwijl je auto uit staat (dus niet eerst op de rem trappen). Zie deze post van Pinobigbird voor het schema van de zekeringen.