Helaas precies dezelde ervaring met haal- en breng/valet service. Uiteindelijk ben ik maar akkoord gegaan met vervangend vervoer, waar ik nota bene later een factuur voor ontving! Het crediteren ervan ging alles behalve makkelijk.Tylen schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 15:30:
Wat is het toch een ruk merk. Auto moet voor de tweede beurt. Auto heeft valet service. Pouw harderwijk heeft hier geen "manschappen" voor. Daar was geen discussie over mogelijk.
Klacht ingediend bij Cupra nederland. Die heeft het nagekeken en ik heb hier recht op. Anders had ik rond de 180 euro korting kunnen krijgen. Cupra NL gaan nu Pouw Harderwijk benaderen. Als ik volgende week nog niets gehoord heb moet ik er weer achteraan. Man man man man. Na deze beurt komt er een te koop bordje op.
Jij hebt op z'n minst nog antwoord onvangen van Cupra Nederland. Op mijn e-mailberichten hebben ze nooit geantwoord...
Ik begrijp je verder helemaal. Ja de auto rijdt lekker, maar de software en service is vind ik ook dramatisch. Ik verwacht echt geen rode loper, maar Cupra is ook geen budget merk. Dus er mag best wat verwacht worden.