Het grote Cupra topic

Pagina: 1 ... 104 105 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappie68
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 16:07
Ik ben érg benieuwd naar wat Cupra hier mee gaat doen; Cupra's design language gemixt met de Deutsche gründlichkeit moet vast iets tofs opleveren _/-\o_

[Afbeelding]
[/quote]

Cupra Raval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:05
Is de ID.Cross niet groter dan de Raval? Voor m'n gevoel zijn de Born en de T-Cross (en dus ook de ID.Cross) ongeveer groot en is de Raval juist het kleinere zusje (of broertje, toch @Djordjo? ;)) van de Born.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kappie68
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 16:07
Jermaine schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:10:
Is de ID.Cross niet groter dan de Raval? Voor m'n gevoel zijn de Born en de T-Cross (en dus ook de ID.Cross) ongeveer groot en is de Raval juist het kleinere zusje (of broertje, toch @Djordjo? ;)) van de Born.
Quote Autoweek:

Cupra heeft er eveneens iets belangrijks staan: de Cupra Raval. Dat wordt een compact elektrisch model dat je als zustermodel van de Volkswagen ID Polo, ID Cross en Skoda Epiq moet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverchaoz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:06
Vorige week zijn er ook nieuwe VZ Tribe editions onthult die vanaf november te bestellen zijn;

https://www.cupraofficial.nl/modellen/vz-tribe-editions

Zieke uitvoeringen. Ik heb al een Leon, maar als ik het opnieuw mocht doen dan was ik sowieso voor een tribe edition gegaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gios2011
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 15-09 11:54
silverchaoz schreef op maandag 15 september 2025 @ 11:04:
Vorige week zijn er ook nieuwe VZ Tribe editions onthult die vanaf november te bestellen zijn;

Zieke uitvoeringen. Ik heb al een Leon, maar als ik het opnieuw mocht doen dan was ik sowieso voor een tribe edition gegaan :D
Ik had wel wat nieuws over de Born verwacht. I.v.m. de komende facelift een leuk actie op de huidige VZ. Dat ding vind ik echt te duur, wel gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterpolo78
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 23:02
silverchaoz schreef op maandag 15 september 2025 @ 11:04:

Ze zullen denk ik ook een leuk prijskaartje krijgen. We gaan het mee maken. Maar één ding is zeker, dat het een unieke wagen is.
Pagina: 1 ... 104 105 Laatste

Let op:
Voor de mensen met een Born in "offline modus":
Je moet zekering F19 in de zekeringenkast linksonder je stuur er even uit halen terwijl je auto uit staat (dus niet eerst op de rem trappen). Zie deze post van Pinobigbird voor het schema van de zekeringen.