[F1] Randzaken

Pagina: 1 ... 75 76 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
miicker schreef op woensdag 16 september 2026 @ 19:50:
Ik vond het leuk om te zien. Maar was dit nu echt gelijk materiaal? Voornamelijk die eerste ronde was hij echt zo veel sneller dan de rest.
Halverwege raakte die ook nog een gewicht kwijt, dus sowieso al 2,5kg lichter plus een gopro.

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 21:37
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/6sdjckf47xph1.jpeg

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/63hc39up8xph1.jpeg
"This is my first win of the year, so I'll take this one."

[ Voor 50% gewijzigd door Chocoball op 16-09-2026 20:01 ]

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:58
sig69 schreef op woensdag 16 september 2026 @ 19:47:
Shit, totaal vergeten. Even terugkijken maar straks
Waar? Ik was tijdens de sessie aan het zoeken, had me geabonneerd op redbullmotorsport maar die vonden het logisch om Nederlanders uit te sluiten (kreeg een melding dat deze video niet beschikbaar is in uw land). Ik heb geen Disney+

*sowieso

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Van mij mogen ze dit wel herhalen. Maar dan moet Max voor de eerste auto staan.
spoiler:
En dan bij het startsignaal naar zijn kart op de achterste plek rennen.

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
ArthurMorgan schreef op woensdag 16 september 2026 @ 20:06:
Van mij mogen ze dit wel herhalen. Maar dan moet Max voor de eerste auto staan.
spoiler:
En dan bij het startsignaal naar zijn kart op de achterste plek rennen.
Ja of een offroad/rally editie ofzo,

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:58
DonJunior schreef op woensdag 16 september 2026 @ 20:05:
[...]

Waar? Ik was tijdens de sessie aan het zoeken, had me geabonneerd op redbullmotorsport maar die vonden het logisch om Nederlanders uit te sluiten (kreeg een melding dat deze video niet beschikbaar is in uw land). Ik heb geen Disney+
Gevonden: YouTube: Max Verstappen vs 100 HIGHLIGHTS | Best moments, overtakes, crashes ...

Erg tof om terug te zien!

*sowieso

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:02
Race niet gezien. Maar blijkbaar was de nummer twee de F1-correspondent van De Limburger. Krant opent met een foto van het "podium" op de voorpagina en een heel artikel op de 2e en derde pagina (van dus het hoofdkatern, niet pas sport katern of zo).

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:54
De volgende keer Max 100 meter naar achteren zetten voor de start en iets meer ruimte tussen de karts

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Help!!!! schreef op donderdag 17 september 2026 @ 10:33:
[...]

Lucky bastard! Hoe cool is dat! :o d:)b

Volgensmij niet vaak/eerder gezien dat een publiek figuur zo lang mee mocht vliegen en zoveel mocht doen in een fighter jet!
even hiernaartoe, maar HAM heeft het ook eens gedaan maar minder intensief ook heel cool

Lewis Hamilton takes to the skies in a fighter jet! | Formula 1 2024

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Wognummer schreef op donderdag 17 september 2026 @ 10:36:
[...]

even hiernaartoe, maar HAM heeft het ook eens gedaan maar minder intensief ook heel cool

Lewis Hamilton takes to the skies in a fighter jet! | Formula 1 2024
Wellicht moet Max binnenkort dan maar eens meevliegen in een F-35 ofzo 8)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:40
Het idee van zo'n evenement vind ik top, maar organiseer het dan met 100 fans ipv 100 influencers (jaa, er zat ook een klein aantal niet influencer/content-makers tussen), waarvan de meeste nog nooit in een kart hebben gezeten (of misschien zelfs een f1 race hebben gezien).

En als je er dan toch voor kiest om een grid vol personen die geenzins kunnen karten neer te zetten, maak er dan in ieder geval een rollende start van om de eerste ronde chaos een beetje te voorkomen en de achterste helft van de grid nog enige toegevoegde waarde geven buiten het opvullen het 100-getalletje.

• hamsteg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:22

hamsteg

Species 5618

henri86 schreef op donderdag 17 september 2026 @ 13:08:
Het idee van zo'n evenement vind ik top, maar organiseer het dan met 100 fans ipv 100 influencers (jaa, er zat ook een klein aantal niet influencer/content-makers tussen), waarvan de meeste nog nooit in een kart hebben gezeten (of misschien zelfs een f1 race hebben gezien).

En als je er dan toch voor kiest om een grid vol personen die geenzins kunnen karten neer te zetten, maak er dan in ieder geval een rollende start van om de eerste ronde chaos een beetje te voorkomen en de achterste helft van de grid nog enige toegevoegde waarde geven buiten het opvullen het 100-getalletje.
100 influences is exposure, dat is waarom RB dit doet. Reclame die zichzelf de komende weken nog profileert zonder dat RB daar extra voor aan het werk moet. 100 race fans zal voor Max een leukere uitdaging zijn maar krijgt het dan ook nog die mate van exposure?

Niet quoten, zorgvuldige reacties volgens de regels worden zo weggewerkt: *knip*, reactie op geknipte reactie.

Pagina: 1 ... 75 76 Laatste

Let op:
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.