Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zawaponga
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:51
zacht schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 08:35:
[...]

Ja, dat begreep ik al, die heb ik ook gevraagd en gekregen. Maar bij aankopen in de Google store kun je je oude toestel inruilen voor korting. Een 6a staat daar voor 94 euro inruil tegoed. Ik ben wel benieuwd of die waarde zo blijft als je een toestel inruilt met de accu die niet goed zou zijn.
Jep, ik kan dit bevestigen, ik heb aan het begin van dit jaar zo een Pixel 8 voor 282€ weten te bemachtigen. Store credit plus de inruilwaarde van mijn Pixel 4a met dezelfde batterij problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tacoos
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:19

Tacoos

i am i

Tacoos schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 12:19:
[...]

De prijs valt me reuze mee!
Ik ben nog wel in dubio, want enerzijds heb ik slechte ervaringen met een eerdere reparatie van een (andere) telefoon (na 3 pogingen niet meer de oude geworden en alsnog afgeschreven), anderzijds zou ik nu ff niet weten wat een leuke opvolger zou zijn
Van het weekend heb ik de knoop doorgehakt: ik heb vandaag de Pixel 8a ontvangen; Ik ga geen accu vervangen en hopen dat de 6a het nog een tijdje volhoudt.
Sowieso ziet het scherm daarvan er niet meer uit (nooit een screen protector gebruikt...) en merkte ik de laatste tijd dat er af en toe rare dingen gebeurden oa in maps.

Bovendien krijg ik van de zaak een budget om een andere telefoon te halen en zijn de kosten die ik moet bijleggen op de 8a zelfs een fractie minder dan dan voor vervangen van de accu.

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Ter info voor de mensen die nog zitten met de 6A en de keuze om te vervangen.

Ik heb de 6A ingeruild, de inruil op de 9A was net geen 100€, maar op de 9 bijna 200€, meerprijs werd minimaal dus. Sterker nog, het kost (vrijwel) hetzelfde, maar bij de 9 krijg je nog 50€ Store tegoed.

Ik dacht dat de inruil wellicht lager zou uitvallen vanwege de accu, maar dat is niet het geval. Die zullen ze voor revisie/refurbishment toch wel vervangen.
Tel daarbij 50€ store tegoed, en 180€ compensatie, en je hebt voor een kleine meerprijs weer een nieuw toestel in plaats van 1 van, in mijn geval, 3 jaar oud.

[ Voor 8% gewijzigd door _ferry_ op 30-07-2025 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc01
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:07
Hoe kom je aan EUR 180 compensatie ? ik mis iets denk ik; ze bieden mij USD 100 ofwel EUR 85 +/- als ik registreer voor de accu issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Wtat moest je bijleggen dan?

Vind het bijna jammer dat ik geen probleem accu heb :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

599€ Pixel 9 128GB
-194€ inruil
-180€
------
=225€ betalen
en 50 google store tegoed

Die 180€ compensatie is gewoon wat ik uitgekeerd kreeg, 100$ cash of 150$ tegoed voor de store was volgens mij de regeling.
Ergens zal nog wel een correctie plaats vinden waardoor het in euro's hoger uitvalt dan de $->€ conversie. Sowieso kon de regeling per regio verschillen staat er in de voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:58
@_ferry_ Dus als ik het goed begrijp had jij tijdens je registratie gekozen voor de 150$ store tegoed?

En die 50€ store tegoed( enkel Google Store, niet Play Store?)krijg je pas na het aanschaffen van de 9?

Aangezien mijn aanvraag voor de cashback nog steeds ergens hangt twijfel ik nu of ik het proces niet nogmaals ga doorlopen maar dan voor het store tegoed ga. 250+- eu voor pixel 9 is best netjes namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB32
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:14
HowsMyApple schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 07:50:
@_ferry_ Dus als ik het goed begrijp had jij tijdens je registratie gekozen voor de 150$ store tegoed?

En die 50€ store tegoed( enkel Google Store, niet Play Store?)krijg je pas na het aanschaffen van de 9?

Aangezien mijn aanvraag voor de cashback nog steeds ergens hangt twijfel ik nu of ik het proces niet nogmaals ga doorlopen maar dan voor het store tegoed ga. 250+- eu voor pixel 9 is best netjes namelijk.
Na aanvraag en goedkeuring van mijn cash vergoeding vroeg ik of ik kon switchen naar store tegoed. Dit was niet mogelijk. Ook nog geen cash gezien...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jurjen_g
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:26
_ferry_ schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 17:51:

Ik heb de 6A ingeruild, de inruil op de 9A was net geen 100€, maar op de 9 bijna 200€, meerprijs werd minimaal dus. Sterker nog, het kost (vrijwel) hetzelfde, maar bij de 9 krijg je nog 50€ Store tegoed.

Ik dacht dat de inruil wellicht lager zou uitvallen vanwege de accu, maar dat is niet het geval. Die zullen ze voor revisie/refurbishment toch wel vervangen.
Tel daarbij 50€ store tegoed, en 180€ compensatie, en je hebt voor een kleine meerprijs weer een nieuw toestel in plaats van 1 van, in mijn geval, 3 jaar oud.
Heb jij de 6a al ingeleverd en bevestigd gekregen dat je het geboden bedrag behoudt? Ik ben enigszins huiverig dat ze achteraf zeggen dat ze de 6a toch niet accepteren en dan is het misschien ineens 200 euro duurder omdat die extra 100 inruil wellicht ook vervalt? Het is trouwens gek dat Google voor zover ik zag nergens die actie van 100 euro extra inruil op de pixel 9 benoemd. Geldt trouwens gewoon voor alle toestellen, dus ook een oudr Samsung etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpongeRob
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

SpongeRob

Nachtmerries zijn ook dromen..

Ik heb zojuist de batterij vervangen en de melding dat de battery slecht is, is nu netjes weg.
Bij het open halen had ik wel een foutje gemaakt, ik had de bezel van het scherm los getrokken in plaats van het scherm inclusief de bezel. 8)7
De telefoon zit nu weer in elkaar met een beetje high-tack, dat zal vast wel goed gaan gok ik. :D
De batterij heb ik overigens bij AE vandaan voor nog geen tientje.

[ Voor 9% gewijzigd door SpongeRob op 01-08-2025 13:47 ]

"Never wrestle with a pig – it gets mud all over you and the pig likes it."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pes
  • Registratie: Augustus 2002

pes

jurjen_g schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 08:31:
[...]

Heb jij de 6a al ingeleverd en bevestigd gekregen dat je het geboden bedrag behoudt? Ik ben enigszins huiverig dat ze achteraf zeggen dat ze de 6a toch niet accepteren en dan is het misschien ineens 200 euro duurder omdat die extra 100 inruil wellicht ook vervalt? Het is trouwens gek dat Google voor zover ik zag nergens die actie van 100 euro extra inruil op de pixel 9 benoemd. Geldt trouwens gewoon voor alle toestellen, dus ook een oudr Samsung etc.
Vanaf vandaag is de inruilbonus bij de Pixel 9 € 150 ipv € 100!
De basis inruilwaarde van de Pixel 6a lijkt echter minder te zijn: was € 94 paar dagen geleden, en is nu € 82. (Totale inruilwaarde incl. opgehoogde bonus is € 232 ipv € 194.)

Hoe de 6a batterij wordt geïnspecteerd bij de inruil is idd nog gissen...

Ik heb m'n bestelling van vorige week geannuleerd, en de € 180 kortingscode was meteen weer bruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flupke01
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:41
pes schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 23:53:
[...]

De basis inruilwaarde van de Pixel 6a lijkt echter minder te zijn: was € 94 paar dagen geleden, en is nu € 82. (Totale inruilwaarde incl. opgehoogde bonus is € 232 ipv € 194.)

Ik heb m'n bestelling van vorige week geannuleerd, en de € 180 kortingscode was meteen weer bruikbaar.
Mmm, bij de 9a maar € 50,-, helaas... Maar misschien verandert dat nog, heb nog even de tijd om te annuleren. Een mens kan altijd hopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandita
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 02-09 15:17
_ferry_ schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 17:51:

Maar je bent je oude telefoon kwijt voordat je nieuwe komt? Ik ben benieuwd om te horen hoe het in zijn werk gaat. Ik heb het wel gezien met de google telefoons (heb het batterij / accu probleem)., maar mijn man vind de Pixels fijn. Ik zit te overwegen wat te doen, cash back of inruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandita
SpongeRob schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 13:28:
Ik heb zojuist de batterij vervangen en de melding dat de battery slecht is, is nu netjes weg.
Bij het open halen had ik wel een foutje gemaakt, ik had de bezel van het scherm los getrokken in plaats van het scherm inclusief de bezel. 8)7
De telefoon zit nu weer in elkaar met een beetje high-tack, dat zal vast wel goed gaan gok ik. :D
De batterij heb ik overigens bij AE vandaan voor nog geen tientje.
Hoi waar precies heb jij die batterij gekocht? Zag dat hij op een aantal plekken uitverkocht is. Dus dat is lastig als je zelf een nieuwe batterij erin wil zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HowsMyApple
@Bandita je moet binnen 30 dagen na het ontvangen van je nieuwe telefoon je oude terugsturen.

Ik was ook wel klaar met de Pixel eigenlijk. Maar een Pixel 9 256GB voor 287€ was toch wel erg verleidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandita
HowsMyApple schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 14:13:
@Bandita je moet binnen 30 dagen na het ontvangen van je nieuwe telefoon je oude terugsturen.

Ik was ook wel klaar met de Pixel eigenlijk. Maar een Pixel 9 256GB voor 287€ was toch wel erg verleidelijk.
Dat klinkt inderdaad goed. En jouw inruil ging wel goed, las net een horror story hier. Je ruilt je 6a in voor een 9 door inruilen te kiezen? Is dat allemaal in dezelfde handeling zeg maar. Of eerst inruiltegoed aanvragen, dan 'kopen' bij de google store. Je had het ook over €50 extra tegoed? Cash?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Bandita schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 13:26:
[...]

...Ik heb het wel gezien met de google telefoons (heb het batterij / accu probleem).,
Het kan een keer gebeuren met de accu's, samsung heeft het ook wel eens gehad.

iPhones is ook wel eens van uitgekomen dat die bij softwareupdates stiekem dingen veranderen, ze laten het toestel zelfs langzamer werken vanwege de accu. Dan kun je niks meer kopen toch?

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HowsMyApple
Bandita schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 14:23:
[...]

Dat klinkt inderdaad goed. En jouw inruil ging wel goed, las net een horror story hier. Je ruilt je 6a in voor een 9 door inruilen te kiezen? Is dat allemaal in dezelfde handeling zeg maar. Of eerst inruiltegoed aanvragen, dan 'kopen' bij de google store. Je had het ook over €50 extra tegoed? Cash?
Je geeft aan dat je voor inruil wilt kiezen tijdens het bestellen van je nieuwe. Dan zie je welk bedrag je er waarschijnlijk voor terug gaat krijgen. Ik heb nu dus iets van 500€ betaald en krijg nadat ze m'n 6a hebben gechecked 232€ terug.

En de 50€ shoptegoed krijg je ook pas later. Kan je dus niet alvast bijleggen bij je nieuwe telefoon.

Wat voor Horror Story las je dan? Die heb ik gemist denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpongeRob
  • Niet online

SpongeRob

Nachtmerries zijn ook dromen..

Bandita schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 13:32:
[...]

Hoi waar precies heb jij die batterij gekocht? Zag dat hij op een aantal plekken uitverkocht is. Dus dat is lastig als je zelf een nieuwe batterij erin wil zetten.
Zoals ik al zei heb ik 'm bij AliExpress (AE) besteld en daar zijn er nog meer dan genoeg verkrijgbaar, ook voor nog geen tientje.
Er zit geen nieuw plakkertje bij voor her scherm, maar die kun je daar ook bestellen mocht je dat persé willen. Ik heb de oude gewoon weer hergebruikt.

"Never wrestle with a pig – it gets mud all over you and the pig likes it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bandita
SpongeRob schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 15:23:
[...]

Zoals ik al zei heb ik 'm bij AliExpress (AE) besteld en daar zijn er nog meer dan genoeg verkrijgbaar, ook voor nog geen tientje.
Er zit geen nieuw plakkertje bij voor her scherm, maar die kun je daar ook bestellen mocht je dat persé willen. Ik heb de oude gewoon weer hergebruikt.
Ah Ali Express... AE. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandita
[...]

Als ik het goed begrijp kan je de Pixel 9 kopen voor 'vanaf' 599. Dan krijg je €180 kortingscode. Waar komt die 180 vandaan? Is dat de schadevergoeding voor de batterij?

Dan daarbovenop nog eens extra €50 voucher voor de volgende keer dat je wat koopt.

En dan gaat er 232 vanaf voor de Pixel 6a inruil. Is dat de inruil van 82 plus de bonus van 150?

Plus in mijn geval €150 voor de batterij schade (nog aanvragen dus weer niet precies het bedrag). Als dat allemaal klopt klinkt wel heel aantrekkelijk. Heeft de google shop een klantenservice waar ik dit kan navragen?

[ Voor 9% gewijzigd door Bandita op 02-08-2025 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pes
  • Registratie: Augustus 2002

pes

Bandita schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 18:50:
[...]

Als ik het goed begrijp kan je de Pixel 9 kopen voor 'vanaf' 599. Dan krijg je €180 kortingscode. Waar komt die 180 vandaan? Is dat de schadevergoeding voor de batterij?

Dan daarbovenop nog eens extra €50 voucher voor de volgende keer dat je wat koopt.

En dan gaat er 232 vanaf voor de Pixel 6a inruil. Is dat de inruil van 82 plus de bonus van 150?

Plus in mijn geval €150 voor de batterij schade (nog aanvragen dus weer niet precies het bedrag). Als dat allemaal klopt klinkt wel heel aantrekkelijk. Heeft de google shop een klantenservice waar ik dit kan navragen?
Heb je al het proces doorlopen om die "schadevergoeding" te krijgen, in de vorm van geld of een kortingscode?

232 is idd de Pixel 6a inruilwaarde van 82, plus de inruilbonus van 150.

Je kan gewoon op de Google Store de aankoopstappen doorlopen en zien wat het berekende bedrag wordt in de winkelwagen. Het blijft Google, en een pure online winkel, verwacht daarom niet te veel van de klantenservice..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
[...]

Dat is wel interessant, ongeacht de basis-waarde van een inruil van mijn 6a zou dat dus 599 min 180 tegoed min 150 extra inruil= max 269 euro zijn voor een nieuwe pixel 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandita
pes schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 23:25:
[...]

Heb je al het proces doorlopen om die "schadevergoeding" te krijgen, in de vorm van geld of een kortingscode?

Je kan gewoon op de Google Store de aankoopstappen doorlopen en zien wat het berekende bedrag wordt in de winkelwagen. Het blijft Google, en een pure online winkel, verwacht daarom niet te veel van de klantenservice..
Moet de knoop nog doorhakken. Top doe ik!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bandita
Pixel 9 besteld. 419 betaald (599 min 180 ('schadevergoeding' voor de Pixel 6a batterij). Inruil aangevraagd. Krijg 232 als ze het goedkeuren nadat ik de Pixel 6a teruggestuurd heb. Dit wordt op dezelfde rekening/kaart gezet als waar ik mee besteld heb. Plus €50 extra shoptegoed code krijg ik binnen 24 uur. Code voor de foute batterij was er binnen enkele minuten.

[ Voor 78% gewijzigd door Bandita op 04-08-2025 12:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bandita
Bericht van de €50 tegoed voor de Google store een dag later ontvangen. Wordt aan je google account toegevoegd. Geldig voor een jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spekkie99
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:40
Dat lost Google toch netjes op mensen, heb zelf een gewone 6 maar snap de negativiteit en ik ben klaar met pixel niet zo goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• satya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 13:54
Niets voor de 6 deze keer. 6,5MB groot

Google Pixel Update - August 2025

Announcement
We have started to roll out the monthly software update for August 2025. All supported Pixel devices running Android 16 will receive these software updates starting today, and the rollout will continue over the next week in phases, depending on carrier and device. You will receive a notification once the system update is available for your device. We encourage you to check your Android version and update to receive the latest software.

Details of this month’s security fixes can be found on the Pixel Security Bulletin: https://source.android.com/docs/security/bulletin/pixel

Thanks,
Google Pixel Support Team

Software versions

Global
Pixel 6: BP2A.250605.031.A5
Pixel 6 Pro: BP2A.250605.031.A5
Pixel 6a: BP2A.250705.008.A1
Pixel 7: BP2A.250805.005
Pixel 7 Pro: BP2A.250805.005
Pixel 7a: BP2A.250805.005
Pixel Tablet: BP2A.250805.005
Pixel Fold: BP2A.250805.005
Pixel 8: BP2A.250805.005
Pixel 8 Pro: BP2A.250805.005
Pixel 8a: BP2A.250805.005
Pixel 9: BP2A.250805.005
Pixel 9 Pro: BP2A.250805.005
Pixel 9 Pro XL: BP2A.250805.005
Pixel 9 Pro Fold: BP2A.250805.005
Pixel 9a: BP2A.250805.005

What’s included

The August 2025 update includes bug fixes and improvements for Pixel users – see below for details

System
General improvements for system stability and performance in certain conditions*[1]

User Interface
Fix for an issue where the scheduled dark theme was not working in certain conditions*[1]
Fix for issues with 3-button navigation and gesture navigation in certain conditions*[1]

------------------------------------------------------------------------------------

Device Applicability

Fixes are available for all supported Pixel devices unless otherwise indicated below. Some fixes may be carrier/region specific.

*[1] Pixel 7, Pixel 7 Pro, Pixel 7a, Pixel 8, Pixel 8 Pro, Pixel 8a, Pixel Fold, Pixel Tablet, Pixel 9, Pixel 9 Pro, Pixel 9 Pro XL, Pixel 9 Pro Fold, Pixel 9a

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 12:57
tijn.online schreef op maandag 23 juni 2025 @ 11:50:
Zijn er toevallig meer mensen bij wie de Google Play systeemupdate blijft mislukken (Pixel 6,Android 16)? Ik zie wel dat er update van 148kB klaarstaat, maar blijft steeds mislukken. Herstarten en verwijderen cache/data geeft geen oplossing...
Ik heb het probleem ook, maar er wordt blijkbaar aan een oplossing gewerkt:

https://support.google.co...-and-betas?hl=en&sjid=134

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gurby
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 21:31
Ter info over het inleveren van een telefoon met een batterijprobleem:

Ik had ook last van een de batterijupdate voor mijn Pixel 6a (met meer dan 400 cycli) en heb de route zoals hierboven ook al besproken genomen: gekozen voor store credit (€180), Pixel9 gekozen met €200 korting (en €50 store credit) en een oude telefoon ingeleverd met €100 inleverbonus. De ingeleverde telefoon was dan bij mij wel niet mijn Pixel6a, maar mijn nog oudere Pixel4a (die al eerder softwarematig gelimiteerd werd voor batterij issues).
Ik kan jullie meldden dat die gewoon geaccepteerd is, en dat de beloofde €66+€100 teruggeboekt is op mijn creditcard.

(De Pixel 6a ga ik dan zelf wel van een AE batterij voorzien, voor backup)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Laatst online: 20:59
Na 4.5week eindelijk een mailtje dat ik een payoneer account aan mag maken om 100$ te ontvangen. Lijkt schot in de zaak te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB32
tobitronics schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 17:13:
Na 4.5week eindelijk een mailtje dat ik een payoneer account aan mag maken om 100$ te ontvangen. Lijkt schot in de zaak te komen.
Ik kreeg het mailtje na een paar dagen maar een maand nadat ik heb bericht kreeg dat het binnenkort op mijn rekening staat heb ik nog niets gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mk1992
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 11-09 15:54
Holadijee https://9to5google.com/20...gle-refurbished-pixel-6a/

'Google stops selling refurbished Pixel 6a amid battery reduction update'

Cash is king.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flupke01
Poste dit gisteren, maar in het verkeerde forum... :F

Ik zie dat Google stopt met verkoop (refurbished) 6a: https://global.techradar....oestellen-die-vlam-vatten Nooit geweten overigens dat Google überhaupt refurbished producten verkoopt.

Stoppen van verkoop 6a zal vooral vanuit publicitaire overwegingen zijn. Hopelijk krijgt de 6a door die stop niet nog meer negatieve publiciteit en krijg je daarom straks nog minder of helemaal niets als je je 6a inlevert, aangezien niemand dan nog een refurbished 6a gaat willen hebben... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
flupke01 schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 13:37:
Poste dit gisteren, maar in het verkeerde forum... :F

Ik zie dat Google stopt met verkoop (refurbished) 6a: https://global.techradar....oestellen-die-vlam-vatten Nooit geweten overigens dat Google überhaupt refurbished producten verkoopt.

Stoppen van verkoop 6a zal vooral vanuit publicitaire overwegingen zijn. Hopelijk krijgt de 6a door die stop niet nog meer negatieve publiciteit en krijg je daarom straks nog minder of helemaal niets als je je 6a inlevert, aangezien niemand dan nog een refurbished 6a gaat willen hebben... ;(
Inruilen bij google zelf geeft een nette waarde (afhankelijk van de staat natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flupke01
Spekkie99 schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 13:56:
[...]

Inruilen bij google zelf geeft een nette waarde (afhankelijk van de staat natuurlijk).
Op dit moment € 82,-, voor zolang dat nog duurt dus. Was een paar weken terug overigens nog € 94,-. Google doet die inruil via een extern bedrijf; dat moet er dus nog wel brood in zien... We gaan het zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
flupke01 schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 15:56:
[...]

Op dit moment € 82,-, voor zolang dat nog duurt dus. Was een paar weken terug overigens nog € 94,-. Google doet die inruil via een extern bedrijf; dat moet er dus nog wel brood in zien... We gaan het zien.
Vandaag heb ik ook maar de beslissing genomen. Pixel 9 besteld, €599-€180=€419 betaald en mijn 6a aangemeld als inruilobject, die zou in het beste geval nog €82+€150=€232 opleveren. We gaan het zien inderdaad. Overigens heb ik mijn 6a in juli 2023 tweedehands gekocht via V&A voor €250.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CB32
€83.98 ontvangen na klagen. Kan ook zijn dat mijn Payoneer account niet helemaal op orde was, had blijkbaar de veiligheids vragen (die ik niet veilig vind) niet ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandita
De mensen die hun telefoon hebben ingeruild. Hoe lang duurde het voordat je iets hoorde of hij goedgekeurd was? Of krijg je dat niet te horen? Is de volgende stap het geld terug krijgen? Hoe is het proces, als het bedrijf in Nederland hem goedkeurt laten zij dat aan Google weten en die stort het geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zawaponga
nvt

[ Voor 98% gewijzigd door Zawaponga op 13-08-2025 12:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zawaponga
@Bandita heb 2x een oude Pixel ingeruild, 1x een Pixel 4a en een keer een Pixel 4a 5G. Heb beide keren de Telefoon naar PCS wireless gestuurd en beide keren was het controleren van de Telefoon enkele uren na het arriveren voltooid. Geld was na enkele dagen op mijn Paypal account. Super snel en ik was tevreden. Je krijgt bij elke stap een mail met de actuele status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baudu
  • Laatst online: 14-08 22:05
pes schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 23:25:
[...]

Bedankt voor deze goede tip! De telefoon van mijn wederhelft is dus een Pixel 6a. Ze heeft die aanbieding van Google gehad voor een kortingsbon van $150 in de Google Store. Dat is blijkbaar in euro's €180! Voor haar oude Pixel 6a krijgt ze als het goed is nog €232 terug. Dan heeft ze slechts €187 hoeven te betalen voor haar nieuwe Pixel 9!

Prima deal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
zacht schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 16:34:
[...]

Vandaag heb ik ook maar de beslissing genomen. Pixel 9 besteld, €599-€180=€419 betaald en mijn 6a aangemeld als inruilobject, die zou in het beste geval nog €82+€150=€232 opleveren. We gaan het zien inderdaad. Overigens heb ik mijn 6a in juli 2023 tweedehands gekocht via V&A voor €250.
Gisteren al de $50 store-tegoed gekregen, en vandaag de Pixel 9 binnen gekregen. Ze werken best snel daar (en bij DHL).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
En ik maar 3 weken moeten wachten op de 256GB variant van de Pixel 9. Duurt lang.. :9

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:09

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hebben jullie de payoneer accounts direct gesloten? Of na ontvangst van de compensatie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tobitronics
  • Laatst online: 20:59
MikeyMan schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 08:54:
Hebben jullie de payoneer accounts direct gesloten? Of na ontvangst van de compensatie?
Toen het geld op mijn NL rekening stond gelijk gesloten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Gaat rustig worden in dit topic straks :) Ik ga zelf nog even verder met mijn 6a met 739 laadcycles :p

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
Marzman schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 13:41:
Gaat rustig worden in dit topic straks :) Ik ga zelf nog even verder met mijn 6a met 739 laadcycles :p
Ik heb de verzenddoos voor de inruil inmiddels binnen, maar heb stiekem nog moeite met het afscheid. De 6a is een fijn toestel.

• Spekkie99
Met de accu van de 6 en 6pro is niets mis 😉

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bandita
Nadat ik bericht kreeg van ontvangst van mijn oude telefoon bij pcwireless duurde het iets meer dan een dag voordat ik weer een bericht kreeg. De mobiel was goed en bevestiging dat ik het volle bedrag terugkrijg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nerovectra
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:40
Spekkie99 schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 15:46:
[...]

Met de accu van de 6 en 6pro is niets mis 😉
Hier nog een happy camper met m'n vier jaar oude 6 Pro. Als Google nu óók nog fikst dat je tijdens filmen naar de telephoto kan schakelen zónder dat de camera app berzerk gaat ...

• Spekkie99
nerovectra schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 19:46:
[...]

Hier nog een happy camper met m'n vier jaar oude 6 Pro. Als Google nu óók nog fikst dat je tijdens filmen naar de telephoto kan schakelen zónder dat de camera app berzerk gaat ...
Idd 😎
Het is best tempting om nu naar een 9 te gaan maar nodig?
Was de batterij maar gaar 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mk1992
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 11-09 15:54
De hele saga heeft mijn telefoonbehoeften wel aan het denken gezet. Dat er na 2 of 3 jaar een hoop telefoons de shredder in gaan en klanten blij mogen zijn met een aalmoes om een nieuwe telefoon van dezelfde fabrikant uit te zoeken, niet meer voor mij.

Overgestapt naar een gebruikte Fairphone, genoeg om mee te appen en te mailen. Mijn 6a gaat in de verkoop. Mag waarschijnlijk niet promoten, maar het zou kunnen dat ie zo ook op Vraag&Aanbod verschijnt.

Cash is king.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
mk1992 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 09:19:
De hele saga heeft mijn telefoonbehoeften wel aan het denken gezet. Dat er na 2 of 3 jaar een hoop telefoons de shredder in gaan en klanten blij mogen zijn met een aalmoes om een nieuwe telefoon van dezelfde fabrikant uit te zoeken, niet meer voor mij.

Overgestapt naar een gebruikte Fairphone, genoeg om mee te appen en te mailen. Mijn 6a gaat in de verkoop. Mag waarschijnlijk niet promoten, maar het zou kunnen dat ie zo ook op Vraag&Aanbod verschijnt.
Ik heb mijn toestel 2,5 jaar geleden gekocht voor € 299,- en ik krijg een store tegoed van € 180,- om een nieuw toestel te kopen, dat beschouw ik niet als aalmoes.

Overigens zit ik pas aan 280 cycles, dus ik kan nog wel een jaar verder.

Invoegen doe je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
  • Laatst online: 11-09 10:41
Spekkie99 schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 20:24:
[...]

Idd 😎
Het is best tempting om nu naar een 9 te gaan maar nodig?
Was de batterij maar gaar 😉
Hier ook nog blij, maar dan met de 6. Ben al weer een tijdje gestopt met het hoesje eromheen dragen. Niet expliciet in de hoop dat ie een keer kapot valt, maar wel omdat ik 'm zonder hoesje veel mooier/fijner vind.

En ik het ook niet heel erg zou vinden als ik een nieuwe telefoon zou moeten. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
MaffeMaarten schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 09:59:
[...]
Ben al weer een tijdje gestopt met het hoesje eromheen dragen. Niet expliciet in de hoop dat ie een keer kapot valt, maar wel omdat ik 'm zonder hoesje veel mooier/fijner vind.
Hoe doe je dit dan als hij in een keer stuk valt? Nieuwe telefoon kopen en dan verder op basis van je back-up? Ik dacht laatst hetzelfde m.b.t. hoesje en vroeg me toen af hoe dit zou werken. Vorige overstap was denk ik nog wel met kabel van telefoon naar telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskerenske
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-08 08:26
Ik ook. Ik voelde een beetje FOMO om m'n code snel in te wisselen, maar mijn 6a doet het verder nog prima en ik zie geen reden om hem in te ruilen. Ja, de accu is een stuk sneller leeg, maar ik werk toch vanuit huis dus hij kan vaak aan de lader en voor onderweg heb ik standaard een powerbank bij me (ook voorheen al). Ik ben wel van plan m'n code vóór volgende zomer in te wisselen (die van mij is tot 21 juli 2026 geldig dacht ik). Wellicht kan ik er dan een Pixel 10 voor halen, die zal dan ook wel weer in prijs zijn gedaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nerovectra
MaffeMaarten schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 09:59:
[...]

Hier ook nog blij, maar dan met de 6. Ben al weer een tijdje gestopt met het hoesje eromheen dragen. Niet expliciet in de hoop dat ie een keer kapot valt, maar wel omdat ik 'm zonder hoesje veel mooier/fijner vind.

En ik het ook niet heel erg zou vinden als ik een nieuwe telefoon zou moeten. O-)
Ik heb het al meerdere malen geprobeerd zónder hoesje, maar de gebogen schermranden zijn dan waardeloos. Zónder hoesje is de P6P namelijk óók al humongous dus wil graag hoesloos door het leven. Misschien binnenkort de oude 7a van m'n dochter maar in gebruik nemen. De telephoto van de pro is nu tóch amper bruikbaar ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bandita
Bandita schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 17:37:
Nadat ik bericht kreeg van ontvangst van mijn oude telefoon bij pcwireless duurde het iets meer dan een dag voordat ik weer een bericht kreeg. De mobiel was goed en bevestiging dat ik het volle bedrag terugkrijg.
En de volgende dag stond het geld op de bank. Op dezelfde rekening als waarmee betaald was, zoals ze ook hadden aangegeven. Ik had een batterij die vervangen moest worden, dus mooi een Pixel 9 voor weinig geld. Goed en snel proces.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IceM
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 20:35
Bandita schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 14:45:
[...]

En de volgende dag stond het geld op de bank. Op dezelfde rekening als waarmee betaald was, zoals ze ook hadden aangegeven. Ik had een batterij die vervangen moest worden, dus mooi een Pixel 9 voor weinig geld. Goed en snel proces.
Hier hetzelfde. 180 euro store credit vanwege de defecte batterij. De Pixel 9 had, toen ik hem kocht, een aanbiedingsprijs van 599,- dus met 180,- korting het toestel aangeschaft voor 419,-. Oude Pixel 6a ingeleverd (die met het batterijicoon aangaf dat deze vervangen moest worden en ook flink wat cosmetische schade had) en 197,- voor teruggekregen. Verder nog 50,- store credit gekregen bij de aanschaf van de Pixel 9. Al met al voor 222,- een nieuw toestel, erg blij mee. Nu nog even kijken wat ik met die 50,- store credit aanschaf.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
  • Laatst online: 11-09 10:41
erwn schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 12:22:
[...]

Hoe doe je dit dan als hij in een keer stuk valt? Nieuwe telefoon kopen en dan verder op basis van je back-up? Ik dacht laatst hetzelfde m.b.t. hoesje en vroeg me toen af hoe dit zou werken. Vorige overstap was denk ik nog wel met kabel van telefoon naar telefoon.
Ik ga ervanuit dat "stuk vallen" in dit geval is: nog wel functioneel, maar gebroken glas en kans op scherven in je duim. Dat was hoe m'n Pixel 3a eruit kwam toen ik daar hetzelfde ging doen, maar was dus nog prima met kabel over te zetten naar de Pixel 6.
En anders inderdaad vanuit back-up. Is ook wel te doen denk ik hoor, ben ik niet heel bang voor.

Verder denk ik ook dat als ik 'm zo hard laat vallen dat ie echt niet meer aan gaat, dan had een hoesje ook niet echt veel uitgemaakt waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weswyp
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:03
Mijn vrouw heeft dus ook een pixel 6a met het batterij probleem. Ik zou dus ook willen gaan voor de 150 dollar store credit. Maar naar mijn weten is 150 dollar, geen 180 euro zoals hierboven aangegeven? Ook krijg ik maar 82 euro als inruilwaarde voor de 6a als ik de simulatie in de store doe. Hoe komen jullie aan die andere bedragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB32
Het lijkt bij mij trouwens wel of mijn batterij sinds de beperkende update sneller oplaad... Zit op een mum van tijd op 100. Uiteraard wordt er minder capaciteit ingepompt, ik merk ook zeker dat hij sneller leeg is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
Weswyp schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 19:05:
Mijn vrouw heeft dus ook een pixel 6a met het batterij probleem. Ik zou dus ook willen gaan voor de 150 dollar store credit. Maar naar mijn weten is 150 dollar, geen 180 euro zoals hierboven aangegeven? Ook krijg ik maar 82 euro als inruilwaarde voor de 6a als ik de simulatie in de store doe. Hoe komen jullie aan die andere bedragen?
De 150 dollar werd omgerekend 180 euro store-tegoed.
Mijn 6a was ook 82 euro waard, maar bij de aankoop van een pixel 9 krijg je 150 euro extra inruil.
Vandaag heb ik de 82+150= 232 euro van die inruil gestort gekregen op mijn PayPal, de 6a heb ik volgens mij vorige week donderdag opgestuurd.
Complimenten aan Google over het hele proces van aankoop en inruilen, daar kan menig retailer een voorbeeld aan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
zacht schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 21:23:
[...]

De 150 dollar werd omgerekend 180 euro store-tegoed.
Mijn 6a was ook 82 euro waard, maar bij de aankoop van een pixel 9 krijg je 150 euro extra inruil.
Vandaag heb ik de 82+150= 232 euro van die inruil gestort gekregen op mijn PayPal, de 6a heb ik volgens mij vorige week donderdag opgestuurd.
Complimenten aan Google over het hele proces van aankoop en inruilen, daar kan menig retailer een voorbeeld aan nemen.
Bij de pixel 10 zelfs 250 bonus bij inruilen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Weswyp
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:03
Ik zie wat het probleem is. De actie op de pixel 9 is enkel in de Nederlandse store. De Belgische store doet precies niet mee. Dat is balen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Auke
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Een aliexpress accu in de 6a geplaatst. Tot op heden werkt dit prima. Hoe dit op lange termijn uit gaat pakken zullen we zien. De bijgeleverde schroevendraaiers paste geen van allen. Gelukkig had ik dit wel. Daarnaast is er koelpasta nodig wat ook niet bijgeleverd was. Ik heb onderstaande handleiding gevolgd. Had helaas wel het scherm los van de bezel. Prima op te lossen met wat lijm.

Had in de tussentijd al een pixel 9a gekocht. Wat mij dan weer opvalt wat weinig vooruitgang er is geboekt. De 6a kan met een goede batterij echt nog wel een tijdje mee.

https://www.ifixit.com/Gu...attery+Replacement/152516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
Auke schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 16:12:
Had in de tussentijd al een pixel 9a gekocht. Wat mij dan weer opvalt wat weinig vooruitgang er is geboekt. De 6a kan met een goede batterij echt nog wel een tijdje mee.
Herkenbaar. Ik heb inmiddels een pixel 9. Die is sneller en heeft een betere camera, dat merk ik. Maar daar zou ik ook goed zonder kunnen. Met mijn 6a was ik nog wel wat jaartjes doorgekomen.
De Pixel 6-serie is opgevolgd is door de Pixel 7, 8, 9 en inmiddels 10 serie. Want er moeten natuurlijk wel telefoons verkopen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diepzeekip
  • Laatst online: 11-09 23:42
Hier in huis hebben we ook een pixel 6a met het batterij probleem. Ik wou gaan voor de $100 vergoeding.
Echter kan dit niet via bank en/of Paypal, maar Google vraagt specifiek om een Payoneer-account.
Maar om deze nu speciaal hiervoor te openen en vervolgens nooit meer te gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB32
Diepzeekip schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 14:03:
Hier in huis hebben we ook een pixel 6a met het batterij probleem. Ik wou gaan voor de $100 vergoeding.
Echter kan dit niet via bank en/of Paypal, maar Google vraagt specifiek om een Payoneer-account.
Maar om deze nu speciaal hiervoor te openen en vervolgens nooit meer te gebruiken...
Zo gebeurt, en je kan na aangeven dat je cash wilt ook niet meer switchen. Wilde ik wel maar 'kon' niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Laatst online: 23:39
De P6a van de vriendin heeft een vreemde bug dat het scherm niet meer automatisch uit gaat. Iemand suggesties wat dit veroorzaakt? Heb de instellingen al eens gewijzigd en reboot gedaan, telefoon is verder up 2 date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
CB32 schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 15:00:
[...]

Zo gebeurt, en je kan na aangeven dat je cash wilt ook niet meer switchen. Wilde ik wel maar 'kon' niet meer.
Kan zeker wel.
Ik had de flow doorlopen om de vergoeding in $ te krijgen. Heb toen een Payoneer account moeten aanmaken en kreeg een dag later de melding dat m'n account was goedgekeurd. Daarna 30+ dagen lang geen enkel bericht gehad van Payoneer of Google.
Uiteindelijk toch besloten om de inruilbonus + storetegoed te gebruiken om een Pixel 9 te halen. Dus ik heb toen opnieuw de flow doorlopen en ipv het geld, gekozen voor het store tegoed. Blijkbaar hebben ze dat veel liever, want de code voor 180eu store tegoed kreeg ik binnen enkele minuten in de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB32
HowsMyApple schreef op maandag 1 september 2025 @ 13:19:
[...]

Kan zeker wel.
Ik had de flow doorlopen om de vergoeding in $ te krijgen. Heb toen een Payoneer account moeten aanmaken en kreeg een dag later de melding dat m'n account was goedgekeurd. Daarna 30+ dagen lang geen enkel bericht gehad van Payoneer of Google.
Uiteindelijk toch besloten om de inruilbonus + storetegoed te gebruiken om een Pixel 9 te halen. Dus ik heb toen opnieuw de flow doorlopen en ipv het geld, gekozen voor het store tegoed. Blijkbaar hebben ze dat veel liever, want de code voor 180eu store tegoed kreeg ik binnen enkele minuten in de mail.
Te laat voor mij, jammer maar helaas. Goed om te weten voor anderen dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:24

Nakebod

Nope.

September update net geïnstalleerd op de pixel 6. 776MB dus dat duurde wel even.
Update komt uit de toekomst, heeft als datum 5 september 😂

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheOmen
  • Laatst online: 17:19
Nakebod schreef op woensdag 3 september 2025 @ 22:55:
September update net geïnstalleerd op de pixel 6. 776MB dus dat duurde wel even.
Update komt uit de toekomst, heeft als datum 5 september 😂
https://support.google.co...date-september-2025?hl=en
What’s included

The September 2025 update includes bug fixes and improvements for Pixel users – see below for details

Audio
Fix for issue Call Audio quality in certain conditions*[2]
Fix for issue causing occasional system instability and performance slowdowns in certain conditions*[2]
General improvements for system stability and performance in certain conditions*[1]

Battery & Charging
Fix for: Battery Health display issues in certain conditions*[4]

Biometrics
General improvements for fingerprint recognition and response in certain conditions*[2]

Bluetooth
Fix for improvements in stability or performance for Bluetooth in certain conditions*[2]

Camera
General improvements for camera stability and performance in certain conditions*[3]

Display & Graphics
Fix for issue with screen turning black during transitions from a webpage in the in-app browser under certain conditions*[5]

Framework
Fix for an issue where users are unable to type and keyboard stops responding in certain conditions*[2]
Fix for issue with the power button stops working, in certain instances when connected to Android Auto and charging via USB-C*[1]
Fix for secondary language showing up in quick settings in certain conditions*[2]
General improvements for performance and stability in certain UI transitions*[2]

Kernel
Fix for a stability and performance in certain conditions*[2]

System
Fix for a system stability and performance issues in certain conditions*[2]
Fix for issue causing Pixel launcher crash in certain conditions*[2]
Fix for issue occasionally causing system instability in certain conditions*[1]

Telephony
General improvements for network connection stability and performance in certain conditions*[2]

User Interface
Fix for a crash impacting Android stability metrics*[2]
Fix for a Java crash in System UI related to the Quick Tap gesture*[2]
Fix for devices becoming unresponsive to touch across multiple screens or apps in certain conditions*[2]
Fix for issue where long screenshots would sometimes duplicate content in certain conditions*[2]
Fix for issues with navigation gestures in certain conditions*[2]
Fix for issues with Quick Settings (QS) shade in certain conditions*[2]
Fix for: Home button not responding reliably, leading to a frustrating user experience and difficulty navigating applications*[2]

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Device Applicability

Fixes are available for all supported Pixel devices unless otherwise indicated below. Some fixes may be carrier/region specific.

*[1] Pixel 6, Pixel 6 Pro, Pixel 6a, Pixel 7, Pixel 7 Pro, Pixel 7a, Pixel 8, Pixel 8 Pro, Pixel 8a, Pixel Fold, Pixel Tablet, Pixel 9, Pixel 9 Pro, Pixel 9 Pro XL, Pixel 9 Pro Fold, Pixel 9a, Pixel 10, Pixel 10 Pro, Pixel 10 Pro XL
*[2] Pixel 6, Pixel 6 Pro, Pixel 6a, Pixel 7, Pixel 7 Pro, Pixel 7a, Pixel 8, Pixel 8 Pro, Pixel 8a, Pixel Fold, Pixel Tablet, Pixel 9, Pixel 9 Pro, Pixel 9 Pro XL, Pixel 9 Pro Fold, Pixel 9a
*[3 ] Pixel 8, Pixel 8 Pro, Pixel 8a, Pixel Fold, Pixel Tablet, Pixel 9, Pixel 9 Pro, Pixel 9 Pro XL, Pixel 9 Pro Fold, Pixel 9a
*[4] Pixel 9, Pixel 9 Pro, Pixel 9 Pro XL, Pixel 9 Pro Fold, Pixel 9a
*[5] Pixel 10, Pixel 10 Pro, Pixel 10 Pro XL
Ligt het aan mij of zijn sommige symbolen groter/duidelijker geworden, net als het numpad voor je pincode?
Oh, in elk geval is er meer ruimte voor widgets.

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

• satya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 13:54
Handig wat ze met het startscherm gedaan hebben, batterij symbool vind ik minder en vettig overkomen.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:09

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Mijn vrouw had ook de update. Liep dr klok ineens een uur voor. Hoop verwarring ineens :P

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ziet er allemaal wel mooier uit nu. en hij voelt sneller aan.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nerovectra
nerovectra schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 11:43:
[...]

Misschien binnenkort de oude 7a van m'n dochter maar in gebruik nemen. De telephoto van de pro is nu tóch amper bruikbaar ...
Met de september update kun je tijdens filmen op 4k 30fps weer schakelen naar de telephoto zónder dat je bestand corrupt gaat. Weer 100% happy met dit vier jaar oude budget high end toestel. Werkt supervloeiend, 10hz OLED always on display, uitstekende camera's met 4x telephoto, prima stereo speakers, Android 16, 23W draadloos opladen. Wat wil een mens nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Weighed
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 23:52
Kunnen ook weer een 4G/5G indicatie aan zetten in de update? Ik heb het nog niet gevonden.

Edit: die is alleen weg als je WiFi aan staat, zit wel een soort logica in

[ Voor 30% gewijzigd door 88Weighed op 08-09-2025 20:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheOmen
  • Laatst online: 17:19
Met de nieuwe update kan ik ineens meer kwijt op een scherm. Nu dus wat extra widgets toegevoegd.

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

88Weighed schreef op maandag 8 september 2025 @ 17:41:
Kunnen ook weer een 4G/5G indicatie aan zetten in de update? Ik heb het nog niet gevonden.

Edit: die is alleen weg als je WiFi aan staat, zit wel een soort logica in
Ik denk het, ik heb dat altijd kunnen zien, voor en na de update :p

/▌

Pagina: 1 ... 63 64 Laatste

Let op:
Berichten m.b.t. Levertijden & Prijzen horen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Berichten m.b.t. Accessoires en info over de gratis koptelefoon bij de pre orders mogen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires