Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:16
Volgens Google zouden we nu de beschikking moeten hebben over Pixel VIPs:
https://blog.google/products/pixel/pixel-drop-june-2025/
Friends and family are the VIPs in your life — and now you can make them the VIPs in your phone. Available only on Pixel, the new Pixel VIPs widget from the Contacts app helps you stay connected to your favorite people.
Maar ik zie de optie niet terug. Iemand die dit al wel werkend heeft op een Pixel 6?
Niet dat ik nou zit te springen op deze functie, maar wilde 't wel eens bekijken.

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rommel
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:06
Hugo50 schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 07:32:
Gisteren de update naar Android 16 ontvangen. Met name de fingerprint reageert niet eerder zo snel _/-\o_
Dit viel mij ook al op, waar ik voorheen 2 / 3 pogingen moest doen is het nu eerder 1 of 2 waar het vaak in 1 keer goed gaat. Dus wat dat betreft is het al de update waard.
TheOmen schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 08:42:

[...]

Maar ik zie de optie niet terug. Iemand die dit al wel werkend heeft op een Pixel 6?
Niet dat ik nou zit te springen op deze functie, maar wilde 't wel eens bekijken.
Op mijn 6a zie ik die functie ook nog niet staan, maar daar hebben meer mensen last van als ik Reddit lees.

Everything that has a beginning has a end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Gisteren de update naar Android 16 ontvangen. Met name de fingerprint reageert niet eerder zo snel _/-\o_
Ja, nu je het zegt, en in één keer ook :p

[ Voor 71% gewijzigd door Marzman op 11-06-2025 10:31 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik heb vaak issues met de fingerprint in de (felle) zon. Ik ben benieuwd of dat nu ook beter gaat.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:14

charrel

Cortisol4life..

Nu van de Beta terug naar android 16 final, maar alle aanpassing op visueel vlak is weer een stapje terug tot dat nieuwe design als update komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Wat zijn eigenlijk die vipcontacten? Een sterretje als mogelijkheid had ik in android 15 ook al en meer zie ik niet.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:41

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

TheOmen schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 08:42:

[...]

De app heb ik staan, maar de functionaliteiten nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Die app heet pixel vips? Ik zie die hele app niet eens :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Marzman schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 20:03:
Yup... Staat in de app lijst in de setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Marzman schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 20:03:
Pixel tips heb ik, vips ook niet ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Heb het gevonden, het is gewoon een widget van favorieten die ik al had :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Nou, vooral het material 3 expressive design was ik erg over te spreken in de beta, hopelijk komt dat dus snel weer terug. Anders maar weer de beta aanzetten. Met sideloaden van de image kan je zo weer terug zonder verlies van data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Grappig dat Aquarius spelletje in Android 16 :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2rO9ORC6tubSD7mSPlNcNEN3vnE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/KzdV065kkMpoVztPmLMsOwFc.png?f=user_large

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
MikeyMan schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 20:18:
[...]

Yup... Staat in de app lijst in de setup.
Had jij niet je 6a ingeruild voor een 8a?

Hier op de 6a ook geen VIP-app. Wel een VIPs-widget onder de contacten-optie inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

zacht schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 09:06:
[...]

Had jij niet je 6a ingeruild voor een 8a?

Hier op de 6a ook geen VIP-app. Wel een VIPs-widget onder de contacten-optie inderdaad.
Yup, maar heb nog twee 6a's in huis. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
Nou, de Pixel VIP app is binnen hoor. Geen idee of ik het ooit ga gebruiken, maar 'k heb de widget maar even geplaatst.

Iets heel anders wat sinds de update lijkt te gebeuren: De Zepp-app van mij Mi-band lijkt ruzie te hebben met de Bluetooth. Hij synchroniseert niet meer tenzij ik de BT even aan- en uitzet. Daardoor mis ik ook notifications op mijn band. Een zien of herinstallatie van de app gaat helpen.....

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Op de mifitnessapp geen last van.

Ik ben benieuwd welke grafische verbeteringen we missen die in Android 16 hoorden te zitten. We hebben wel floating notificaties gekregen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
Marzman schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 11:29:
Op de mifitnessapp geen last van.

Ik ben benieuwd welke grafische verbeteringen we missen die in Android 16 hoorden te zitten. We hebben wel floating notificaties gekregen.
Opnieuw geïnstalleerd en de sync loopt weer.
Moest wel weer wat permissions goed zetten om call en message notifications binnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Lightning
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 12:37
Humma Kavula schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 21:19:
Grappig dat Aquarius spelletje in Android 16 :)

[Afbeelding]
Wat is dat voor iets? Verstopt in Android 16 of bedoel je uit de Play Store gehaald en draaiend op Android 16?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

@Blue Lightning Standaard Android, altijd een spelletje verstopt onder de Android versie :) ( Althans sinds ik mij kan heugen al vanaf mijn vroegere HTC Hero )

Instellingen -> over de telefoon ->Android-versie -> Android-versie (16) paar keer tappen.

[ Voor 17% gewijzigd door Humma Kavula op 14-06-2025 01:09 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Lightning
Humma Kavula schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 00:41:
@Blue Lightning Standaard Android, altijd een spelletje verstopt onder de Android versie :) ( Althans sinds ik mij kan heugen al vanaf mijn vroegere HTC Hero )

Instellingen -> over de telefoon ->Android-versie -> Android-versie (16) paar keer tappen.
Aha al die tijd sinds Ice Cream Sandwich nooit geweten...bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nog wel even het logo ingedrukt houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:10

nFo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik had het ook gezien, 400 keer laden zit ik al wel ruim overheen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarax
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-06 17:19
Vandaag in de auto met de Pixel 6a (Android Auto) genavigeerd na van de week geüpdatet te hebben. Locatie werkt echt heel slecht en daardoor denkt Google Maps vaak dat ik ergens 50 meter verderop zit waardoor je heel gekke routes te zien krijgt (gelukkig wist ik de weg een beetje).

Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flupke01
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:39
Tarax schreef op zondag 15 juni 2025 @ 17:54:
Vandaag in de auto met de Pixel 6a (Android Auto) genavigeerd na van de week geüpdatet te hebben. Locatie werkt echt heel slecht en daardoor denkt Google Maps vaak dat ik ergens 50 meter verderop zit waardoor je heel gekke routes te zien krijgt (gelukkig wist ik de weg een beetje).

Je lijkt de enige niet te zijn: https://www.reddit.com/r/...k116/pixel_6a_gps_offset/ Zelf (nog) geen idee, geen auto gereden de laatste tijd. Maar thuisadres klopt alleen met 'Locatie-nauwkeurigheid' ingeschakeld, met wifi dus. Heb je in de auto weinig aan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:57

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Sinds de update nog niet genavigeerd.
Wat ik wél weet is dat het nauw komt waar ik de telefoon leg in de auto. In de middenconsole (bij de handrem) is het prima, maar in mijn broekzak of een andere plek heeft de telefoon slechte ontvangst.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarax
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-06 17:19
flupke01 schreef op zondag 15 juni 2025 @ 18:34:
[...]

Je lijkt de enige niet te zijn: https://www.reddit.com/r/...k116/pixel_6a_gps_offset/ Zelf (nog) geen idee, geen auto gereden de laatste tijd. Maar thuisadres klopt alleen met 'Locatie-nauwkeurigheid' ingeschakeld, met wifi dus. Heb je in de auto weinig aan 8)7
Ja, maar voor de update was de locatie zonder wifi prima in de auto. Ik moet die Redditlink nog even lezen.
DrivinUCrazy schreef op zondag 15 juni 2025 @ 19:01:
[...]

Sinds de update nog niet genavigeerd.
Wat ik wél weet is dat het nauw komt waar ik de telefoon leg in de auto. In de middenconsole (bij de handrem) is het prima, maar in mijn broekzak of een andere plek heeft de telefoon slechte ontvangst.
De telefoon ligt waar hij altijd ligt, dus daar kan het niet aan liggen, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

flupke01 schreef op zondag 15 juni 2025 @ 18:34:
[...]

De vrouw's 7a heeft hier dus ook last van.... Kwamen we vandaag achter..
Mijn 6 deed het wel gewoon prima.

[ Voor 3% gewijzigd door charrel op 15-06-2025 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb het nog niet getest, de compas was al waardeloos als je te voet navigeerde.

In de auto gebruiken we meestal mijn vrouw haar telefoon omdat die beter in de carholder past (ik heb een lomp zwaar hoesje waar ook pasjes en dergelijke in kunnen)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
TheOmen schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 11:33:
[...]

Opnieuw geïnstalleerd en de sync loopt weer.
Moest wel weer wat permissions goed zetten om call en message notifications binnen te krijgen.
Te vroeg gejuicht. Wanneer horloge en telefoon buiten elkaars BT-bereik zijn geweest wordt de verbinding niet meer correct gelegd en mis ik dus alle notificaties........ :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:17

Winkiller

De Mopperpot

Ja toevallig gisteren ook maar dan tijdens fietsen met Pokémon, ook ongeveer 50 a 60 meter er naast.
Na een uurtje was het over en zag het er weer normaal uit, geen idee of het vandaag over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Winkiller schreef op maandag 16 juni 2025 @ 12:22:
[...]

Ja toevallig gisteren ook maar dan tijdens fietsen met Pokémon, ook ongeveer 50 a 60 meter er naast.
Na een uurtje was het over en zag het er weer normaal uit, geen idee of het vandaag over is.
Dan heeft het waarschijnlijk niks met Android 16 te maken en was het toeval dat het met de update gebeurde?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:17

Winkiller

De Mopperpot

Marzman schreef op maandag 16 juni 2025 @ 12:34:
[...]

Dan heeft het waarschijnlijk niks met Android 16 te maken en was het toeval dat het met de update gebeurde?
Nou ik vraag het me af, hij wappert nog steeds en dat ben ik niet gewoon van Pixel 6a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicco92
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:32
Ik had vanochtend hetzelfde in de auto. De eerste ~15 minuten zat de GPS er zo'n 50-100 meter naast. Na een tijdje rijden leek hij zichzelf gekalibreerd te hebben o.i.d. en was de locatie wel weer accuraat. Voor Android 16 had ik hier geen last van, en dit is de eerste keer dat ik weer heb genavigeerd na de update naar Android 16 (op vrijdag geïnstalleerd).

Edit: Lijkt gewoon toeval rond de update naar Android 16. Mijn vriendin heeft een Pixel 6a met Android 15 en heeft precies hetzelfde probleem.

[ Voor 20% gewijzigd door Sicco92 op 16-06-2025 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Lightning
Mijn camera doet regelmatig raar. Bij een groepsfoto "halveert" hij de hoofden. Lijkt wel een schuifpuzzel zo. De bovenste helft staat een stuk naar rechts. Hopelijk snel verholpen bij een volgende update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Alleen hoofden? Of de bovenkant van elke foto?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Lightning
Alleen hoofden. Niet allemaal, bijv 5 personen dan van 2 de bovenkant van hun hoofd naar rechts. Denk dat er iets mis gaat met de AI beeld verbetering.
Pagina: 1 ... 61 62 Laatste

Let op:
Berichten m.b.t. Levertijden & Prijzen horen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Berichten m.b.t. Accessoires en info over de gratis koptelefoon bij de pre orders mogen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires