• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
MikeyMan schreef op maandag 15 september 2025 @ 17:42:
Hoe lang duurde de payoneer restitutie bij jullie? Request approved op 13 augustus, maar sindsdien oorverdovend stilte.
Ik wacht nog steeds op restututie van Google. 23 augustus gaf Payoneer aan dat de betaling van Google is goedgekeurd.

Tweemaal contact opgenomen met Google. De support is bizar slecht, soort AI vertaalde mail waarin ze twee keer achter elkaar in krom Nederlands hopen dat deze mail in goede gezondheid ontvangen wordt. Anyway, eerste keer was de strekking 'we zijn er nog mee bezig'. De tweede keer (deze week) zouden wij niet het registratieproces volledig hebben voltooid 8)7. Wat 100% zeker wel het geval is, ik heb dit eerer dit jaar ook al gedaan voor een Pixel 7a en dat was binnen een paar weken geregeld. Voor de zekerheid toch maar weer dat formilier ingevuld, en dan krijg ik dus inderdaad de melding dat er een probleem is met de betaling en dat een Google-mdw dit moet onderzoeken. Zucht. Mega frustrerend, wat een almachtig groot bedrijf en dan dit niet eens fatsoenlijk kunnen (willen) afwikkelen. Best eng eigenlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door draakhoofd op 28-11-2025 11:18 ]

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:14

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

@draakhoofd ik zou ff een reminder sturen. Was bij mij ineens binnen twee dagen geregeld..

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
MikeyMan schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 11:33:
@draakhoofd ik zou ff een reminder sturen. Was bij mij ineens binnen twee dagen geregeld..
Dat is fijn dat ze het in theorie wel kunnen fixen. Reminder #3 is er vandaag uitgegaan, dus mijn verwachtingen zijn ondertussen wat lager maar we houden vol.

• satya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 03-12 15:23
GeeBee schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 09:51:
Tja… ik heb de 6 mede gekocht vanwege het gunstige prijskaartje. De 10 is €650+, dat vind ik dan geen aanbevolen upgrade path.

Best Buy Guide: De beste smartphones tot 300 euro
Ik hoop de 8 Pro onder de 500€ te kunnen scoren, nu de 6. Vooral vanwege de Zoomlens.

• satya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 03-12 15:23
De december update is er, maar jet is teveel om hier neer te zetten, wel veel fixes voor de 6 serie deze maand :)

Update groote 776MB.

https://support.google.co...id=9233606475134826975-EU

[ Voor 4% gewijzigd door satya op 02-12-2025 21:38 ]

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

GeeBee schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 09:51:
Tja… ik heb de 6 mede gekocht vanwege het gunstige prijskaartje. De 10 is €650+, dat vind ik dan geen aanbevolen upgrade path.

Best Buy Guide: De beste smartphones tot 300 euro
Die 300 euro is ook altijd een beetje mijn grens. Daar koop je redelijke telefoons voor en na twee jaar (soms 3) waren ze vaak aan vervanging toe.

Ik heb steeds Xiaomi telefoons gehad, heb de 6a voor 350 gekocht denk ik (als ik het me goed herinner, maar toen kostten 3 paprika's ook nog 1,50 euro en eieren 1 euro per 10 of 12). Ik wacht wel op een leuke aanbieding, de 6a werkt nog goed.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

satya schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 21:34:
De december update is er, maar jet is teveel om hier neer te zetten, wel veel fixes voor de 6 serie deze maand :)

Update groote 776MB.

https://support.google.co...id=9233606475134826975-EU
Flinke update weer, maar het is ook voor twee maanden eigenlijk dit keer ;)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Pagina: 1 ... 64 65 Laatste

Let op:
Berichten m.b.t. Levertijden & Prijzen horen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Berichten m.b.t. Accessoires en info over de gratis koptelefoon bij de pre orders mogen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires