Je hebt toch niet.......?
*kijkt bij de voorspellingen van snmght*
Wow, je hebt het gewoon staan ook
[ Voor 38% gewijzigd door Superkiwi op 18-12-2021 21:08 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Je hebt toch niet.......?
[ Voor 38% gewijzigd door Superkiwi op 18-12-2021 21:08 ]
Oh ja sorry, ik ben er klaar mee voor dit jaarSuperkiwi schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 18:37:
@Razorbite en @Terranova hebben jullie de moed opgegeven?
Jullie hebben de laatste speelrondes geen voorspellingen meer ingevuld.
Doe even een heads-upje, scheelt weer onnodig taggen de volgende keer
Gekke ronde weer. Ik dacht ik zal eens kijken hoe slecht ik gescoord heb tot nog toe, en dat was inderdaad qua punten niet best, maar blijkbaar alsnog genoeg voor 6e in de tweakers pool.Superkiwi schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 23:08:
Ondanks de vele, vele punten die in de laatste minuten door mijn neus geboord werden (het hadden er alleen vandaag al 37 kunnen zijn) is er toch iets goed gegaan: 3 plaatsen gestegen op de ranglijst én Typhone ingehaald. Zul je zien dat hij morgen zijn DRS open gooit en mij net zo hard weer voorbij komt zetten...
@Typhone @Lekkerboeie86 @Qu3st kunnen jullie dit verweken in de poule en openingspost?Terranova schreef op zondag 19 december 2021 @ 00:46:
[...]
Oh ja sorry, ik ben er klaar mee voor dit jaar
Gaan we doen! Bedankt voor je hulp deze ronde kiwi! TopperSuperkiwi schreef op zondag 19 december 2021 @ 10:51:
[...]
@Typhone @Lekkerboeie86 @Qu3st kunnen jullie dit verweken in de poule en openingspost?
Verwijderd
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Moet ik me zorgen gaan maken als meneer Kiwi meer punten (nou ja, punt) gaat halen dan ik?Superkiwi schreef op zondag 19 december 2021 @ 19:11:
Toch 47 puntjes gescoord dit weekend, een puntje te weinig voor de week top 5
En opgeklommen naar plaats 17![]()
![]()
Haha nee hoor, dit was een eenmalige positieve uitglijder van mijn kantIntToStr schreef op zondag 19 december 2021 @ 20:15:
[...]
Moet ik me zorgen gaan maken als meneer Kiwi meer punten (nou ja, punt) gaat halen dan ik?![]()
Ik had 7 punten minder en word niet genoemd dus ik heb meer redenen om zielig te zijnmajoh schreef op maandag 20 december 2021 @ 09:20:
Ik dacht al, waarom word ik genoemd. Maar zie dat ik 4de geworden ben op maar 2 puntjes. Goed, maar niet goed genoeg helaas![]()
Ben benieuwd of ik ooit nog zo dicht in de buurt kom dit jaar.
We zijn net vrouwen!MM99 schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:22:
Deze ronden zaten de punten wel erg dicht op elkaar. Beginnen we steeds meer op elkaar te lijken? Begint onze voorspelling-cyclises in sync te komen?
In de eredivisie kan ik daar nog wel mee akkoord gaan, maar er zijn grenzen henietorigineel schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 10:20:
Dank voor de organisatie inderdaad! En laten we hopen dat zowel in eredivisie als tweakers F.C. de nummer 2 nog voorbijkomt aan de nummer 1.
Dank, dankJero_B schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 08:05:
Ahh gefeliciteerd @svanz94 ik zag het gister al voor me, eindelijk m'n eerste weekwinst, maar toen kwam jij gister met twee perfecte voorspellingen![]()
Anyway, terug in de top 3 en we gaan er volle bak voor in de tweede helft van het seizoen!
@Typhone @Lekkerboeie86 en iedereen bedankt voor jullie inzet over 2021!
Toevallig gisteren weer op voetbalpoules gekeken. Maar het is inderdaad wel tijd dat ze weer gaan beginnen. Toch hoop ik dat de spelers van alle clubs grotendeels kunnen spelen. Die bizarre opstellingen vanwege corona doen de competitie geen goed.MM99 schreef op maandag 10 januari 2022 @ 10:11:
Houden jullie het een beetje vol met zo een lange winterstop?
En Africa Cup natuurlijk dat doorheen komt. Zijn er eigenlijk behalve Haller en Onana nog eredivisiespelers die wedstrijden gaan missen?Lekkerboeie86 schreef op maandag 10 januari 2022 @ 10:46:
[...]
Toevallig gisteren weer op voetbalpoules gekeken. Maar het is inderdaad wel tijd dat ze weer gaan beginnen. Toch hoop ik dat de spelers van alle clubs grotendeels kunnen spelen. Die bizarre opstellingen vanwege corona doen de competitie geen goed.
SangaréMM99 schreef op maandag 10 januari 2022 @ 11:12:
[...]
En Africa Cup natuurlijk dat doorheen komt. Zijn er eigenlijk behalve Haller en Onana nog eredivisiespelers die wedstrijden gaan missen?
Nee, er is niks aan.MM99 schreef op maandag 10 januari 2022 @ 10:11:
Ja, doe maarSuperkiwi schreef op maandag 10 januari 2022 @ 14:26:
[...]
Nee, er is niks aan.
En als we vrijdag weer beginnen is het nog maar de vraag hoe intact de teams zijn. Zo heb ik Utrecht-Ajax nu op 0-2 staan maar als de besmettingen bij Ajax zo blijven maak ik er 4-2 van
Heerlijk! Ik heb me al een aantal weken niet gestoord aan Ajax en dan in het bijzonder het zielloos rondtikken van de bal in een slakkentempo tegen matige nationale tegenstandersMM99 schreef op maandag 10 januari 2022 @ 10:11:
XXXVI
Came here to see this! Haha nou inderdaad zeg. Als je die tegendoelpunten ziet en dan PSV bovenaan! Ik ben gewaarschuwd met voorspellen!ephymerous schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 10:40:
[...]
Heerlijk! Ik heb me al een aantal weken niet gestoord aan Ajax en dan in het bijzonder het zielloos rondtikken van de bal in een slakkentempo tegen matige nationale tegenstanders
De grote vraag is natuurlijk of het wel echt gaat beginnenKingKoning schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 11:34:
Vanavond begint het weer heren en dames! Niet vergeten de voorspellingen in te vullen!
(of wel als je in de grijze middenmoot zit zoals ik, dan kan ik wat meter maken)
ja ik ookIntToStr schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 11:38:
Gezien de corona perikelen bij Zwolle heb ik mijn gelijkspel dat ik paar weken geleden vast had ingevuld toch even aangepast...
Succes weer allemaal voor deel 2 van het seizoen!
Idem hier. Ik waardeer de moeite, maar voor mij zijn de e-mails van voetbalpoules.nl voldoende reminder.ElPaco schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 15:13:
Ik had de wedstrijd voor vandaag al gedaan, de rest komt morgen, dan heb ik net wat meer tijdThx voor de tag @Lekkerboeie86!
Goed gezien meneertjeIntToStr schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 11:38:
Gezien de corona perikelen bij Zwolle heb ik mijn gelijkspel dat ik paar weken geleden vast had ingevuld toch even aangepast...
[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 14-01-2022 22:10 ]
Ik had ook 1-1 staan eerst, dus maakt niets uit inderdaad.Superkiwi schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 22:08:
[...]
Goed gezien meneertje
Ik had mijn gelijkspel laten staan, zelfs dat leverde niks nada op. Gelukkig heeft bijna iedereen op pagina 1 nul punten gescoord. No damage has been done.
Whahaha dat dacht ik precies zo. Zwolle zwak dacht ik… jaaaaajaaa Willem II al dood!Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 07:59:
Willem II krijgt geen 1 overwinning meer van me dit seizoen. Nix tegen die club, maar had toch wel verwacht dat ze nu dan eindelijk ging winnen. We starten weer ouderwets met 0 punten.
[ Voor 95% gewijzigd door Superkiwi op 17-01-2022 09:22 ]
Ik doe meeIntToStr schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 23:01:
Zullen we gewoon net doen alsof vandaag niet meetelt?
4 keer 0 punten op één dag, dat moet wel een record zijn.IntToStr schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 23:01:
Zullen we gewoon net doen alsof vandaag niet meetelt?
Morgen weer een kans, gaat vast beter
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Namens alle Ajacieden: bedankt Maarten!
Als ik toch al geen vertrouwen heb in een goed resultaat, dan toch nog proberen een goed resultaat in de poule te halen
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Huh, dit weekend zijn er geen wedstrijden toch?Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 19:59:
Nieuwe ronde nieuwe kansen!
Na een redelijk dramatische speelronde, gaan we het gewoon nog een keer proberen.
Staan leuke wedstrijden op het programma dit niet zo simpel te voorspellen zijn.
Wat dacht je van PSV - AZ of Willem II - RKC? Zwolle - NEC.
Aangezien ik morgen druk aan het werk ben, zie ik geen kans om taggen.
Iedereen succes met de voorspellingen!
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Je hebt helemaal gelijk.. dacht dat we net uit de winterstop warenST10©DE schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 20:04:
[...]
Huh, dit weekend zijn er geen wedstrijden toch?
Om overbelasting te voorkomen is er een 2e winterstop 😊Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 20:13:
[...]
Je hebt helemaal gelijk.. dacht dat we net uit de winterstop waren
Had het echt niet allemaal niet in de gaten
Klinkt als een nobel streven.Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 11:51:
Deze week heb ik als doelstelling om eindelijk de weekwinst te gaan pakken.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 12-02-2022 13:47 ]
Ik kijk net de samenvatting, NEC scoort 1-1 en ik denk "yes! 10 punten!"IntToStr schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 18:44:
Mooi begin van het weekend dacht ik, meteen 10 punten! Blijkbaar had ik iets anders ingevuld... jammer joh,
[ Voor 74% gewijzigd door Superkiwi op 21-02-2022 03:35 ]
EensLekkerboeie86 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:48:
Goedemiddag mensen!
De speelronde is opzich weer geweest, maar helaas hebben we ook te maken met een uitgestelde wedstrijd.
Vrijdag ging Fortuna - Sparta niet door. Deze uitslag zal mogelijk invloed hebben voor de eventuele weekwinnaar. Ik ga even in overleg hoe we deze situatie aanpakken. Als het aan mij ligt gaan we de week winaar van speelronde 23 bekend maken als deze wedstrijd is gespeeld. Jullie horen zsm van ons
My head was way up there already!Superkiwi schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 09:58:
Alvast een heads-up: vanmiddag komen de heads-ups!
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq