Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste
Acties:
  • 18.912 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
snmght schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 20:55:
[...]
Shit dan wordt het morgen dus 3-1.. :(
Je hebt toch niet.......?
*kijkt bij de voorspellingen van snmght*
Wow, je hebt het gewoon staan ook :D

[ Voor 38% gewijzigd door Superkiwi op 18-12-2021 21:08 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:13
Je hebt soms van de avonden dat je denkt, hoe dan… nou vanavond is zo’n avond :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Ondanks de vele, vele punten die in de laatste minuten door mijn neus geboord werden (het hadden er alleen vandaag al 37 kunnen zijn) is er toch iets goed gegaan: 3 plaatsen gestegen op de ranglijst én Typhone ingehaald. Zul je zien dat hij morgen zijn DRS open gooit en mij net zo hard weer voorbij komt zetten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:48
Superkiwi schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 18:37:
@Razorbite en @Terranova hebben jullie de moed opgegeven?
Jullie hebben de laatste speelrondes geen voorspellingen meer ingevuld.
Doe even een heads-upje, scheelt weer onnodig taggen de volgende keer ;)
Oh ja sorry, ik ben er klaar mee voor dit jaar :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietorigineel
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Superkiwi schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 23:08:
Ondanks de vele, vele punten die in de laatste minuten door mijn neus geboord werden (het hadden er alleen vandaag al 37 kunnen zijn) is er toch iets goed gegaan: 3 plaatsen gestegen op de ranglijst én Typhone ingehaald. Zul je zien dat hij morgen zijn DRS open gooit en mij net zo hard weer voorbij komt zetten...
Gekke ronde weer. Ik dacht ik zal eens kijken hoe slecht ik gescoord heb tot nog toe, en dat was inderdaad qua punten niet best, maar blijkbaar alsnog genoeg voor 6e in de tweakers pool. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Terranova schreef op zondag 19 december 2021 @ 00:46:
[...]
Oh ja sorry, ik ben er klaar mee voor dit jaar :'(
@Typhone @Lekkerboeie86 @Qu3st kunnen jullie dit verweken in de poule en openingspost?
:>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:57
Superkiwi schreef op zondag 19 december 2021 @ 10:51:
[...]

@Typhone @Lekkerboeie86 @Qu3st kunnen jullie dit verweken in de poule en openingspost?
:>
Gaan we doen! Bedankt voor je hulp deze ronde kiwi! Topper

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:01
Altijd leuk zo'n rode kaart na 10 minuten bij een pot met dubbele punten, ik had cambuur laten winnen -O-

Maar succes weer aan iedereen voor het restant van deze ronde!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Henk Veerman die scoort in een uitwedstrijd. Dat kan alleen maar een pingel zijn geweest.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:37

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Grmbl.... 2e in de weekstand.... bijna.....

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Toch 47 puntjes gescoord dit weekend, een puntje te weinig voor de week top 5 :D
En opgeklommen naar plaats 17 *O* oOo *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:13
Ik heb de schade beperkt weten te houden maar dit was geen goed weekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IntToStr
Superkiwi schreef op zondag 19 december 2021 @ 19:11:
Toch 47 puntjes gescoord dit weekend, een puntje te weinig voor de week top 5 :D
En opgeklommen naar plaats 17 *O* oOo *O*
Moet ik me zorgen gaan maken als meneer Kiwi meer punten (nou ja, punt) gaat halen dan ik? :P :+

Gelukkig ook hier de schade nog redelijk beperkt kunnen houden door vooral de klassieker goed te voorspellen.

En ik zie een nieuwe naam in de top verschijnen. Gefeliciteerd met de weekoverwinning "Bedankt voor de tip!" (kan je niet taggen zonder je username hier op te speuren :P )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
IntToStr schreef op zondag 19 december 2021 @ 20:15:
[...]
Moet ik me zorgen gaan maken als meneer Kiwi meer punten (nou ja, punt) gaat halen dan ik? :P :+
Haha nee hoor, dit was een eenmalige positieve uitglijder van mijn kant :P

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:17

Eredivisie weekoverzicht speelronde 16 & 17

Voordat ik begin, allereerst nog mijn excuses voor het ontbrekende overzicht van afgelopen week. Ondergetekende is soms erg druk en moet dan half Europa door voor klantafspraken (zelfs in COVID-19 tijd jaja) en dan lukt het niet altijd. Ik zal deze week echter de winnaars van afgelopen week nog even meenemen in de spotlights omdat ze dat altijd verdienen. Gisteren natuurlijk de wedstrijd van de week mogen aanschouwen (Feyenoord-Ajax) maar dat was om te huilen zo slecht. Beschamende overwinning van Feyenoord op Feyenoord waarbij het ene Feyenoord de naam Ajax droeg maar al was er nog 990 uur gevoetbald dan had ik Ajax niet zien scoren uit een normale spelsituatie. Namens Ajax excuses voor het slechte spel @Lekkerboeie86. Ondertussen iets zuidelijker in Eindhoven begint PSV opeens de club te worden die nooit meer iets cadeau geeft. Dat geeft de dames en heren PSV'ers in dit topic hoop verwacht ik. De periode na de winterstop gaat een heel belangrijke worden al blijft het eeuwig zonde dat het publiek niet aanwezig is. De invloed hiervan is stiekem toch groter dan gedacht verwacht ik gezien de 'vreemde' uitslagen van de laatste tijd. Dat was voor @dutchgio en @nietorigineel echter geen enkel probleem want ze schreven speelronde 16 en 17 op hun naam. Tot mijn grote schrik zie ik @Superkiwi opeens ook vermeld staan in mijn beeldscherm (hoge score) dus ik maak me zorgen of wij niets missen...
Weekscore winnaar & volledige top 10
Speelronde 16:
1. @dutchgio +47 punten
2. @Mrloki +46 punten
3. @frumper +45 punten
4. @majoh +45 punten
5. @assasinbats +44 punten
Speelronde 17:
1. @nietorigineel +64 punten
2. @lameeuw +62 punten
3. @Jay-K +61 punten
4. @ajaxalex +55 punten
5. @M@cer +48 punten

@nietorigineel heeft absoluut de winst te danken aan de 100% klapper bij Cambuur-Heerenveen (20 punten gescoord). De overwinning van NEC bij GA Eagles deed het ook goed bij de top 5 van deze week (alleen @M@cer had hem niet juist voorspeld) maar de rest scoorde allemaal +7 punten bij deze wedstrijd hetgeen toch knap is.
Totaalstand per vandaag
1. @IntToStr +714 punten
2. @nietorigineel +692 punten
3. @Verwijderd +684 punten
4. @hippiepaci +674 punten
5. @Heyster +673 punten
6. @BB89 +669 punten
7. @Gynnad +666 punten (satanskind)
8. @Magixx013 +666 punten (satanskind #2)
9. @Lekkerboeie86 +666 punten (satanskind #3)
10. @hilz0r +662 punten
Statistieken & Fun Facts
- Opvallend: veel mensen scoren punten bij Eagles - NEC maar slechts 1 iemand pakt de +10 punten: @Lekkerboeie86
- 6 mensen wisten Feyenoord - Ajax correct te voorspellen. Kudo's voor @Sem Rosenkamp die 0-0 voorspelde en daarmee eigenlijk de terechte winnaar had moeten worden. Senesi en Nelson besloten echter anders dus helaas.
- Niemand had AZ - Willem II goed.
- Niemand had Heracles - Groningen goed.
- @snmght en @Thijssie007 waren de enigen die Fortuna - FC Utrecht goed voorspelden

LET OP: MIDWEEKSE SPEELRONDE

Voorspellen dus!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:13

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ik dacht al, waarom word ik genoemd. Maar zie dat ik 4de geworden ben op maar 2 puntjes. Goed, maar niet goed genoeg helaas :/

Ben benieuwd of ik ooit nog zo dicht in de buurt kom dit jaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone
majoh schreef op maandag 20 december 2021 @ 09:20:
Ik dacht al, waarom word ik genoemd. Maar zie dat ik 4de geworden ben op maar 2 puntjes. Goed, maar niet goed genoeg helaas :/

Ben benieuwd of ik ooit nog zo dicht in de buurt kom dit jaar.
Ik had 7 punten minder en word niet genoemd dus ik heb meer redenen om zielig te zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:53

MM99

That is the way I am!

Deze ronden zaten de punten wel erg dicht op elkaar. Beginnen we steeds meer op elkaar te lijken? Begint onze voorspelling-cyclises in sync te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
MM99 schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:22:
Deze ronden zaten de punten wel erg dicht op elkaar. Beginnen we steeds meer op elkaar te lijken? Begint onze voorspelling-cyclises in sync te komen?
We zijn net vrouwen! :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:46
Welke trophy hoort er bij “wel de doelpuntenmakers goed in de bonuswedstrijd, maar de uitslag verkeerd”? Majoring in minors?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
De allerlaatste speelronde voor de winterstop! Vergeet niet te voorspellen. Wie gaat er winterkampioen worden en pakt de eerste bol.com bon uit de prijzenkast?!

Heel veel succes allemaal!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Goeiemorgen allemaal :)

De eerste helft van het seizoen zit er op, we kunnen even bijkomen.

Het laatste abonnement van dit jaar is voor @svanz94 hij won dik deze speelronde. 3x 10 punten en de 16 punten bij de wedstrijd van de week. Gefeliciteerd!

Winterkampioen is @IntToStr hij krijgt de eerste bol.com bon! Geen onbekende voor ons. Met het EK poule is hij uiteindelijk 3e geworden.

Gefeliciteerd met het winterkampioenschap!!

De volgende speelronde start 14 januari met de kraker Zwolle - Willem II

De organisatie wenst jullie allemaal fijne feestdagen! En een gezond en sportief 2022!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jero_B
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 21:06
Ahh gefeliciteerd @svanz94 ik zag het gister al voor me, eindelijk m'n eerste weekwinst, maar toen kwam jij gister met twee perfecte voorspellingen 8)

Anyway, terug in de top 3 en we gaan er volle bak voor in de tweede helft van het seizoen!

@Typhone @Lekkerboeie86 en iedereen bedankt voor jullie inzet over 2021!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:13

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

61 punten, ruim mijn beste week, waarbij je in de helft ongeveer 1ste had kunnen zijn. Nu gedeeld 7de...

Thanks inderdaad. Leuk om mee te doen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IntToStr
Ondanks een wat magere week qua punten toch genoeg om op de eerste plek te blijven staan *O* *O*

Even een paar weken rust en dan gaan we voor de tweede helft. Dank voor de organisatie tot zover heren en voor iedereen fijne dagen gewenst en veel plezier met voorspellen in het nieuwe jaar!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Op de valreep nog 10 punten gepakt bij de laatste wedstrijd gisteren, dat heeft mijn hachje gered.
48 punten gescoord en een mooie 17e plek op de winterranglijst :)
@svanz94 gefeliciteerd met je schildje! 75(!) punten is ongekend, erg netjes hoor!

@Typhone @Lekkerboeie86 @Qu3st wederom petje af voor de organisatie, updates en sportieve deelname tot zover!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nietorigineel
  • Niet online
Dank voor de organisatie inderdaad! En laten we hopen dat zowel in eredivisie als tweakers F.C. de nummer 2 nog voorbijkomt aan de nummer 1. *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IntToStr
nietorigineel schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 10:20:
Dank voor de organisatie inderdaad! En laten we hopen dat zowel in eredivisie als tweakers F.C. de nummer 2 nog voorbijkomt aan de nummer 1. *O*
In de eredivisie kan ik daar nog wel mee akkoord gaan, maar er zijn grenzen he :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• svanz94
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16:12
Jero_B schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 08:05:
Ahh gefeliciteerd @svanz94 ik zag het gister al voor me, eindelijk m'n eerste weekwinst, maar toen kwam jij gister met twee perfecte voorspellingen 8)

Anyway, terug in de top 3 en we gaan er volle bak voor in de tweede helft van het seizoen!

@Typhone @Lekkerboeie86 en iedereen bedankt voor jullie inzet over 2021!
Dank, dank :) ik zal altijd een 3e plek in de poule boven een weekoverwinning verkiezen hoor;)!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

Houden jullie het een beetje vol met zo een lange winterstop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
MM99 schreef op maandag 10 januari 2022 @ 10:11:
Toevallig gisteren weer op voetbalpoules gekeken. Maar het is inderdaad wel tijd dat ze weer gaan beginnen. Toch hoop ik dat de spelers van alle clubs grotendeels kunnen spelen. Die bizarre opstellingen vanwege corona doen de competitie geen goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

Lekkerboeie86 schreef op maandag 10 januari 2022 @ 10:46:
[...]

Toevallig gisteren weer op voetbalpoules gekeken. Maar het is inderdaad wel tijd dat ze weer gaan beginnen. Toch hoop ik dat de spelers van alle clubs grotendeels kunnen spelen. Die bizarre opstellingen vanwege corona doen de competitie geen goed.
En Africa Cup natuurlijk dat doorheen komt. Zijn er eigenlijk behalve Haller en Onana nog eredivisiespelers die wedstrijden gaan missen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:23
MM99 schreef op maandag 10 januari 2022 @ 11:12:
[...]

En Africa Cup natuurlijk dat doorheen komt. Zijn er eigenlijk behalve Haller en Onana nog eredivisiespelers die wedstrijden gaan missen?
Sangaré :( Daar gaat de beste middenvelder van PSV (en misschien wel de eredivisie op dit moment?)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Nee, er is niks aan.
En als we vrijdag weer beginnen is het nog maar de vraag hoe intact de teams zijn. Zo heb ik Utrecht-Ajax nu op 0-2 staan maar als de besmettingen bij Ajax zo blijven maak ik er 4-2 van :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

Superkiwi schreef op maandag 10 januari 2022 @ 14:26:
[...]

Nee, er is niks aan.
En als we vrijdag weer beginnen is het nog maar de vraag hoe intact de teams zijn. Zo heb ik Utrecht-Ajax nu op 0-2 staan maar als de besmettingen bij Ajax zo blijven maak ik er 4-2 van :P
Ja, doe maar >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:57
Heerlijk! Ik heb me al een aantal weken niet gestoord aan Ajax en dan in het bijzonder het zielloos rondtikken van de bal in een slakkentempo tegen matige nationale tegenstanders :o

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
ephymerous schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 10:40:
[...]

Heerlijk! Ik heb me al een aantal weken niet gestoord aan Ajax en dan in het bijzonder het zielloos rondtikken van de bal in een slakkentempo tegen matige nationale tegenstanders :o
Came here to see this! Haha nou inderdaad zeg. Als je die tegendoelpunten ziet en dan PSV bovenaan! Ik ben gewaarschuwd met voorspellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moes2
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 25-07 16:34
Zie dat er nu redelijk irritant opvallende advertenties in de app zijn toegevoegd... Is de app bij jullie ook ontzettend traag sinds die toevoeging?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:50
Vanavond begint het weer heren en dames! Niet vergeten de voorspellingen in te vullen!

(of wel als je in de grijze middenmoot zit zoals ik, dan kan ik wat meter maken ;))

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IntToStr
Gezien de corona perikelen bij Zwolle heb ik mijn gelijkspel dat ik paar weken geleden vast had ingevuld toch even aangepast...

Succes weer allemaal voor deel 2 van het seizoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
KingKoning schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 11:34:
Vanavond begint het weer heren en dames! Niet vergeten de voorspellingen in te vullen!

(of wel als je in de grijze middenmoot zit zoals ik, dan kan ik wat meter maken ;))
De grote vraag is natuurlijk of het wel echt gaat beginnen ;) Zwolle probeert toch nog steeds de wedstrijd uit te stellen ivm teveel corona gevallen?

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

IntToStr schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 11:38:
Gezien de corona perikelen bij Zwolle heb ik mijn gelijkspel dat ik paar weken geleden vast had ingevuld toch even aangepast...

Succes weer allemaal voor deel 2 van het seizoen!
ja ik ook

Trouwens, deze week moet je bepalen bij de wedstrijd van Utrecht - Ajax wie eerste doelpunt gaat scoren. Gezien Unuvar niet mee deed met Jong Oranje, is er een kans dat hij bij Ajax 1 gaat mee doen. Maar je kan hem niet selecteren als persoon die eerste doelpunt gaat scoren. Is natuurlijk vergezocht, en kleine kans, maar wat gebeurd er als hij wel eerste scoort voor Ajax?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Lekker veel activiteit hier. Duidelijk dat we weer zin hebben in de Eredivisie!

Heel veel spelers hebben hun voorspellingen al geplaatst. De rest gaan we nu uit de winterslaap halen.

@Typhone :w @nietorigineel @Mrk87 @ElPaco @Spookelo @Kr44nVogel @huntedjohan @Ramzzz @RickOnline @Jay-K @ParaDroid2 @assasinbats @BB89 @M@cer @Moes2 @MustacheNick @NLRev0lution @PaRaDoX4 @Purehz @Vuvuzela @bregweb

Heel veel plezier komende speelronde! En met de rest van de competitie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:58
Ja, ga het zo doen, hen geen wachtwoord op mijn werk |:(

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Ik had de wedstrijd voor vandaag al gedaan, de rest komt morgen, dan heb ik net wat meer tijd :) Thx voor de tag @Lekkerboeie86!

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nietorigineel
  • Niet online
ElPaco schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 15:13:
Ik had de wedstrijd voor vandaag al gedaan, de rest komt morgen, dan heb ik net wat meer tijd :) Thx voor de tag @Lekkerboeie86!
Idem hier. Ik waardeer de moeite, maar voor mij zijn de e-mails van voetbalpoules.nl voldoende reminder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
IntToStr schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 11:38:
Goed gezien meneertje :+

Ik had mijn gelijkspel laten staan, zelfs dat leverde niks nada op. Gelukkig heeft bijna iedereen op pagina 1 nul punten gescoord. No damage has been done.

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 14-01-2022 22:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IntToStr
Superkiwi schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 22:08:
[...]

Goed gezien meneertje :+

Ik had mijn gelijkspel laten staan, zelfs dat leverde niks nada op. Gelukkig heeft bijna iedereen op pagina 1 nul punten gescoord. No damage has been done.
Ik had ook 1-1 staan eerst, dus maakt niets uit inderdaad.

Maar die glazen bol moet nog even opstarten na de winterstop ja :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Willem II krijgt geen 1 overwinning meer van me dit seizoen. Nix tegen die club, maar had toch wel verwacht dat ze nu dan eindelijk ging winnen. We starten weer ouderwets met 0 punten. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 07:59:
Willem II krijgt geen 1 overwinning meer van me dit seizoen. Nix tegen die club, maar had toch wel verwacht dat ze nu dan eindelijk ging winnen. We starten weer ouderwets met 0 punten. -O-
Whahaha dat dacht ik precies zo. Zwolle zwak dacht ik… jaaaaajaaa Willem II al dood!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

Feyenoord |:(

Wat kunnen ze wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Ze kunnen de goede lijn van vorig jaar niet doortrekken. Jammer voor de punten maar voor de competitie is dit (door een Ajax bril kijkende) een welkome verliespartij.

Dat de Eagles verliezen van RKC had ik ook niet verwacht trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

Door een Ajax bril kijkend ben ik voor FC Groningen vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Ik ook, maar ben bang dat PSV er weinig moeite mee gaat hebben.

*best een goede week :)
Zonder die ene goal van Fortuna op het eind had er een week-top 5 plaats ingezeten.

[ Voor 95% gewijzigd door Superkiwi op 17-01-2022 09:22 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
De eerste speelronde na de winterstop zit er weer op! Na een dramatische vrijdag en zaterdag kwamen voor mij zondag wat puntjes binnen. ~

@Jay-K deed het sowieso heel veel beter. 8 van de 9 had hij correct! 32e van Nederland en eerste binnen Tweakers FC! Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Beste mensen! vanavond gaan we weer voetballen!! Ik betwijfel of het me lukt om iedereen te gaan taggen voor die tijd, dus ik wil jullie vast op deze manier er aan herinneren om de voorspellingen te plaatsen :)

Iedereen heel veel succes!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Ik help je wel :>

@Typhone @Megupe @mAiden88 @ParaDroid2 @NLRev0lution @Vuvuzela

Chop chop heren, niet vergeten te voorspellen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06:01
Ik word wel vaak genoemd, ben het ook al 2 of 3x vergeten en bungel dan ook vrijwel onderaaan... Pijnlijk... Ik ga mijn leven beteren!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• IntToStr
Zullen we gewoon net doen alsof vandaag niet meetelt?

Morgen weer een kans, gaat vast beter :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:09
Ronde totaal: 11 (2.797e)
Ik had niet eens gekke resultaten ingevuld, de uitslagen zijn bizar. Dat ik met 11 punten na 4 potjes nog bij de beste 6% zit zegt dan ook wel genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietorigineel
  • Niet online
IntToStr schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 23:01:
Ik doe mee

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
IntToStr schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 23:01:

Morgen weer een kans, gaat vast beter :p
4 keer 0 punten op één dag, dat moet wel een record zijn. :o

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• IntToStr
3x raden wie psv ajax van 1-2 met brobbey als doelpuntenmaker naar 0-2 met iemand anders en heracles van 1-1 naar 1-0 heeft aangepast gisterenavond... Ik leer het ook nooit he :p

Wel goed voor de spanning in de poule. Graag gedaan :+ 8)7

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Typhone
Heren ik ben de samenvattingen niet vergeten maar op het moment in de avonden en ochtend rond de weekends heel erg druk dus weinig tijd wat ik ervoor kan vrijmaken!

Vergeef het mij! Volgende week is wellicht nog 'hot' maar daarna ben ik er weer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

we vergeven je :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Niet voor het eerst pakt @Magixx013 de week winst! 54 puntjes was genoeg. Wedstrijd van de week goed incl Brobbey als doelpuntenmaker. En een 1-1 bij Heracles _ Go Ahead Eagles maakten het verschil.

Gefeliciteerd! En we gaan weer een Tweakers abonnement voor je aanvragen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magixx013
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 08:38
De eerste dag zag het er heel slecht uit, zoals voor zovelen. Zondag gelukkig veel punten gepakt bij Ajax en die blijken het verschil te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
het was spannend bovenin. Ik had psv ajax ook 1-2 met brobbey. Maar andere wedstrijden vielen net niet mijn kant op.
Gefeliciteerd!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:53
Ik had PSV-Ajax op 1-3, kan mijn cluppie toch beter verdedigen dan ik dacht.. :+ ;)
Gefeliciteerd winnaars! :)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Namens alle Ajacieden: bedankt Maarten! :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:53
Superkiwi schreef op maandag 24 januari 2022 @ 13:04:
[...]

Namens alle Ajacieden: bedankt Maarten! :*)
Als ik toch al geen vertrouwen heb in een goed resultaat, dan toch nog proberen een goed resultaat in de poule te halen ;)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoelzz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-07 18:19
Stomme fout gemaakt... Ik stond tot de laatste wedstrijd bovenaan, maar had ingevuld dat Fortuna zou winnen bij RKC. Dat was meer uit supportersoogpunt dan uit realisme, zo blijkt nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Nieuwe ronde nieuwe kansen!

Na een redelijk dramatische speelronde, gaan we het gewoon nog een keer proberen.
Staan leuke wedstrijden op het programma dit niet zo simpel te voorspellen zijn.

Wat dacht je van PSV - AZ of Willem II - RKC? Zwolle - NEC.

Aangezien ik morgen druk aan het werk ben, zie ik geen kans om taggen.
Iedereen succes met de voorspellingen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:51

ST10©DE

Dus.............

Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 19:59:
Nieuwe ronde nieuwe kansen!

Na een redelijk dramatische speelronde, gaan we het gewoon nog een keer proberen.
Staan leuke wedstrijden op het programma dit niet zo simpel te voorspellen zijn.

Wat dacht je van PSV - AZ of Willem II - RKC? Zwolle - NEC.

Aangezien ik morgen druk aan het werk ben, zie ik geen kans om taggen.
Iedereen succes met de voorspellingen!
Huh, dit weekend zijn er geen wedstrijden toch?

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
ST10©DE schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 20:04:
[...]

Huh, dit weekend zijn er geen wedstrijden toch?
Je hebt helemaal gelijk.. dacht dat we net uit de winterstop waren :P
Had het echt niet allemaal niet in de gaten :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 20:13:
[...]

Je hebt helemaal gelijk.. dacht dat we net uit de winterstop waren :P
Had het echt niet allemaal niet in de gaten :F
Om overbelasting te voorkomen is er een 2e winterstop 😊

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Eredivisie speelronde 21

Na een interlandbreak zonder interland van 'onze jongens' gaan we dit weekend eindelijk weer op hoog niveau voetbal bedrijven! Vanwege de interlandbreak zonder interland is er deze keer geen wedstrijd op vrijdag dus jullie hebben nog een dag extra om je voorspellingen te doen.

@KingKoning @Typhone @Basdon1985 @nietorigineel @lameeuw @Dion34 @djoelzz @ElPaco @mAiden88 @Kr44nVogel @Mrloki @Ramzzz @Zuaro @RickOnline @ParaDroid2 @BB89 @AlexMar @Magixx013 @malderhout @NLRev0lution @Qu3st @remmstein @Sempy @snmght @Supermach @tommyboy0606 @bregweb @yoris

Gratis tip van de dag: Henk Veerman is verhuisd van Heerenveen naar FC Utrecht dus Heerenveen scoort nooit meer.

Succes iedereen! d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Wat een topzaterdag! Nog maar 2 punten verschil met de nummer 10 op de ranglijst :D Kijk je even mee @Typhone?
Het kan niet anders dan dat het morgen helemaal fout gaat natuurlijk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Jawel, we staan in de top 10!! oOo *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tduejpvtfvzeTt10tNxJ_sYv0MA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DkPVINYPAzs0Sg5BKYVmsoTC.jpg?f=fotoalbum_large

@djoelzz pakt met 3 punten meer het schildje voor mijn neus weg, gefeliciteerd dude! d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djoelzz
Dank je wel ! 😀

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Nette score @djoelzz

Alleen PSV - AZ had je verkeerd. Verder had je overal minstens 5 punten. Dat maakt je terecht de winnaar van deze speelronde! We gaan een Tweakers abonnement voor je aanvragen :)

Maarliefst 6 deelnemers hadden een 1-2 voor AZ. Dat is glazen bol van kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoelzz
Dank je wel @Lekkerboeie86

Willem II - RKC was wel het sleutelduel denk ik, want dat kon echt alle kanten op.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Dames en heren! Vanavond gaan we weer Eredivisie kijken.

We beginnen met Heracles - Utrecht. Niet bepaald een inkoppertje.
Deze week heb ik als doelstelling om eindelijk de weekwinst te gaan pakken.

Iedereen heel veel succes met de voorspellingen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 11:51:
Deze week heb ik als doelstelling om eindelijk de weekwinst te gaan pakken.
Klinkt als een nobel streven.
*O* kom op Lekkerboeie! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

De app / website heeft geen reminder gestuurd... :?

Vrijdag gemist. :(

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Ik denk dat iedereen (mezelf incluis) druk was en het er bij ingeschoten is, excuus.

Een snelle blik op de voorspellingen leert mij dat je niet de enige bent die het vergeten is,
dus hierbij een ietwat late reminder:
@ParaDroid2 @Ramzzz niet vergeten te voorspellen!

Voor wat het waard is: 95% van de deelnemers had de winst van Heracles gisteravond fout dus er is niet heel veel verloren nog ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 12-02-2022 13:47 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Goedemiddag allemaal!

Mijn voornemen om deze week te winnen is dramatisch verlopen. Ik kwam niet verder dan 26 punten.. Maar gelukkig heeft @mefjoew de eer van de Tweakers F.C. kunnen redden. Met 49 punten was hij 90e van heel Nederland! En daarom heeft hij dik verdiend gewonnen! Gefeliciteerd!

Het Tweakers abonnement komt er weer aan :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:11
Scheelt ook dat ik de eerste wedstrijd niet was vergeten én die zowaar ook nog eens goed had ;-) Kon deze week trouwens ook goed gebruiken, want mijn voorspelseizoen is tot nu toe dramatisch.. Maar thanks @Lekkerboeie86!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
@iedereen:
ik zal vanmiddag even reminders versturen indien nodig!

@Ramzzz je was er lekker op tijd bij deze week ;)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Eredivisie speelronde 23

Vanavond zouden we aftrappen met Fortuna Sittard tegen Sparta Rotterdam maar de wind wint vandaag en dus waait deze wedstrijd naar een andere datum. De code rood voor de mensen die nog moeten voorspellen wordt hierbij dan ook afgeschaald naar een code geel: u heeft nog een extra dag om uw glazen bol te raadplegen.
Morgen om 16:30 (let op, een vroegertje!) beginnen we met NEC tegen RKC Waalwijk. Zowel NEC als RKC presteren met een respectievelijk 8e en 13e plaats uitstekend dus een zekerheidje voor de voorspellers is dit allerminst.

Over het algemeen lijkt het een ronde te worden waarin veel punten gescoord kunnen gaan worden.
Twee wedstrijden die het kaf van het koren gaan scheiden zijn in mijn ogen PEC-Groningen en de 'topper' van het weekend FC Utrecht-Vitesse.
Misschien kan @Harribo ons op voorhand wat inzicht verschaffen in de kansen voor FC Groningen?

Iedereen maakt zich vandaag uiteraard bijzonder druk om storm Eunice en ik snap dat andere zaken er dan even bij inschieten. Daarom een reminder aan de volgende strijders om hun voorspellingen vóór morgen 16:30 nog even in te vullen:
@Maarten_E @Basdon1985 @nietorigineel @Spookelo @Jayskiii @DutchDevil79 @Zuaro @RickOnline @ParaDroid2 @BB89 @lucatoni @makooy @NLRev0lution @Qu3st @Purehz @Verwijderd @tommyboy0606

@Sem Rosenkamp jij mist Twente-Eagles nog ;)

@KingKoning @yoris @malderhout @Sempy , jullie hebben de afgelaste wedstrijd nog niet ingevuld. Misschien slim om hier toch alvast iets in te vullen ;)
Ik weet namelijk niet of deze na vanavond 'op slot' gaat.

@Vuvuzela vergeet morgen je potjes voor zondag niet in te vullen ;)

Succes iedereen en stay safe! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Mooi begin van het weekend dacht ik, meteen 10 punten! Blijkbaar had ik iets anders ingevuld... jammer joh, 0 punten -O-

Nou ja, succes verder iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
IntToStr schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 18:44:
Mooi begin van het weekend dacht ik, meteen 10 punten! Blijkbaar had ik iets anders ingevuld... jammer joh,
Ik kijk net de samenvatting, NEC scoort 1-1 en ik denk "yes! 10 punten!"
Blijkbaar had ik ook iets anders ingevuld _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Tot 7 minuten geleden stond ik eindelijk eens bovenaan. Komt die goal van Doehki, gaan er 3 man over me heen :| :N -O-

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IntToStr
Als ik die 1-1 van de eerste pot nou ook echt had ingevuld in plaats van alleen in mijn hoofd had ik bovenaan gestaan voor de week, maar als telt niet he...

Wel goede zaken gedaan met die laatste goal van vitesse in het algemeen klassement! Daar had ik geen vertrouwen meer in na die rode kaart. Gelukkig valt het ook wel eens goed. Al een paar weken dat al die twijfelgevallen net verkeerd uitpakken.

Onder voorbehoud gefeliciteerd aan de weekwinnaar! Weet niet wat er gebeurt met die uitgestelde wedstrijd.

Op naar de volgende ronde!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Twee puntjes bij de wedstrijd van de week :/
Ik klik even de complete top 25 op de wekelijkse ranglijst door, blijkt dat niemand meer dan 2 punten heeft bij de wedstrijd van de week _O-
Sterker nog, @snmght en @frumper zijn de enigen die een gelijkspel hadden staan. Lastig potje zullen we maar zeggen.

Gelukkig was het achteraf gezien toch niet zo'n eenvoudig te voorspellen ronde waardoor concurrenten om me heen niet uitliepen of dichterbij kwamen.

[ Voor 74% gewijzigd door Superkiwi op 21-02-2022 03:35 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Goedemiddag mensen!

De speelronde is opzich weer geweest, maar helaas hebben we ook te maken met een uitgestelde wedstrijd.
Vrijdag ging Fortuna - Sparta niet door. Deze uitslag zal mogelijk invloed hebben voor de eventuele weekwinnaar. Ik ga even in overleg hoe we deze situatie aanpakken. Als het aan mij ligt gaan we de week winaar van speelronde 23 bekend maken als deze wedstrijd is gespeeld. Jullie horen zsm van ons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Lekkerboeie86 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:48:
Goedemiddag mensen!

De speelronde is opzich weer geweest, maar helaas hebben we ook te maken met een uitgestelde wedstrijd.
Vrijdag ging Fortuna - Sparta niet door. Deze uitslag zal mogelijk invloed hebben voor de eventuele weekwinnaar. Ik ga even in overleg hoe we deze situatie aanpakken. Als het aan mij ligt gaan we de week winaar van speelronde 23 bekend maken als deze wedstrijd is gespeeld. Jullie horen zsm van ons :)
Eens

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Alvast een heads-up: vanmiddag komen de heads-ups! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Superkiwi schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 09:58:
Alvast een heads-up: vanmiddag komen de heads-ups! ;)
My head was way up there already! (y)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Een wijs man zei ooit: "voetbal is oorlog".
Deze week zijn we erachter gekomen dat voetbal eigenlijk gewoon maar voetbal is.
Neemt niet weg dat het nog steeds de belangrijkste bijzaak in het leven is en dus maken wij ons de komende dagen vooral druk om

de 24e speelronde in de Eredivisie

Vanavond om 20:00u wordt er afgetrapt met RKC Waalwijk tegen FC Twente.
Voor wie denkt dat dit een makkelijke avond voor Twente gaat worden, weet dit:
In de 25 eerder ontmoetingen won RKC maar liefst 11 keer, tegenover 5 overwinningen voor FC Twente.

De topper dit weekend is natuurlijk AZ-Feyenoord, een wedstrijd die historisch gezien licht in het voordeel van de Rotterdammers is (respectievelijk 11 tegenover 16 overwinningen).

Dan nu over naar het belangrijkste deel van deze post want als je niets invult kun je ook niet scoren niet.
De volgende mensen moeten hun voorspellingen nog invullen:
@KingKoning @Typhone @Maarten_E @Isengrim @fotografie999 @mAiden88 @huntedjohan @RickOnline @ParaDroid2 @AlexMar @malderhout @NLRev0lution @Qu3st @Purehz @Sempy @sjtienuh @snmght @Vuvuzela

@Jayskiii @BB89 vergeet morgen de wedstrijden voor zaterdag en zondag niet ;)

Veel succes en voor de mensen uit Brabant: Agge mar leut et en Alaaf!

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.