Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 18.661 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:16
Netjes!
Kiwi pakt bij 2 wedstrijden van de week 2 schamele puntjes totaal, dat doet pijn :F
Hopelijk leveren de resterende 4 wedstrijden nog wat puntjes op want tot nu toe is dit een drama weekend.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:33
2 wedstrijden van de week en dan alsnog maar 2 punten uit die 2 wedstrijden halen |:( ;w

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:33
Ik had 2-2 met dezelfde doelpuntenmakers. Goed gegokt (y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:50
2x 0-0 bij de wedstrijd van de week gedaan. Ik had echt geen idee. Pak er 16 punten mee _O-

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Wat een speelronde weer! Zeker de Friesland derby was een mooie pot.
Uiteraard hebben we weer een winnaar. @Jero_B deed het uitstekend!! 61 punten is ruim voldoende voor de winst. Dat zat hem vooral in de vrijdag en zaterdag en 2x een gelijkspel bij de wedstrijden van de week.

Gefeliciteerd @Jero_B ! 1e bij Tweakers FC en 92e van Nederland in speelronde 31.

Tweakers FC staat 3e van Nederland. 6 punten van de eerste plaats. Ik zie mogelijkheden!
@IntToStr staat nogsteeds op de 2e plaats van Nederland.

Woensdag staat er mooie wedstrijd in Madrid op het programma voor een finale plaats in de Champions League.

Donderdag kijken we massaal naar Marseille - Feyenoord. Een finale plaats is zeker nog geen zekerheid. Maak je agenda leeg en kijk en beleef deze wedstrijd. We hebben alle voetbal liefhebbers nodig!

Vrijdag 20.00 Starten we weer met de Eredivisie. Met op zondag AZ - Ajax en Feyenoord - PSV.

Iedereen weer veel dank voor het meespelen deze ronde! En geniet van mooie wedstrijden die de komende dagen op ons af komen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jero_B
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:58
Terug in de top 3 :) en eindelijk een keer de weekwinst, het kon bijna niet uitblijven >:)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Daar zijn we weer! Genoten van Madrid - City. Feyenoord was niet de mooiste wedstrijd, maar het resultaat natuurlijk geweldig. De finale staat voor 25 mei. Dus zet deze vast in de agenda!

We spelen nog 3 rondjes in de Eredivisie. Deze keer met 2 mooie wedstrijden op zondag. Feyenoord - PSV en AZ - Ajax. Vanavond om 20.00 Cambuur - RKC. Tijd dus om de voorspellingen te plaatsen!

De volgende spelers mogen nog (deels) de uitslagen invullen.

@Typhone @nietorigineel @djoelzz @ephymerous @Thijssie007 @RickOnline @ParaDroid2 @Freshnezz @robbydw @BB89 @AlexMar @Magixx013 @malderhout @Moes2 @MustacheNick @Purehz @svanz94

Iedereen weer heel succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
@Typhone @BB89 @Moes2 @Qu3st
Hup hup! Nog even die uitslagen invullen voor de zaterdag en zondag.
We staan als poule slechts 7 puntjes van plek 1 af en elk puntje helpt d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
De punten op vrijdag en zaterdag:
10
0
10
0
0

En dan nog is er niks aan het handje _O-
Eens zien of we vandaag beter scoren met z'n allen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:33
Jij heb tenminste nog 2 tienen. Ik heb en 7 en een 2 op de plek van die tienen, man man man.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
Superkiwi schreef op zondag 8 mei 2022 @ 10:39:
De punten op vrijdag en zaterdag:
10
0
10
0
0

En dan nog is er niks aan het handje _O-
Eens zien of we vandaag beter scoren met z'n allen.
same here :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:33
Ik had een rijtje favorieten deze ronde en heb toen een aantal wedstrijden op 1-1 gezet. Alleen dus wel precies andersom met de uiteindelijke uitslagen... Tot zover de ambities voor het algemene klassement...

Gelukkig houden jullie nog wel een beetje de eer hoog :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IntToStr
Nou, die laatste goals van feyenoord waren de laatste strohalm van deze ronde: 20 punten. De rest zullen we het maar niet over hebben. Compleet alles de verkeerde kant op gevallen verder. Was een mooie kans op nummer 1 geweest.

Nog 2 rondes te gaan!

Gefeliciteerd aan Hercules met de overwinning deze ronde!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:36
Vandaag de schade goed beperkt weten te houden door de twee top wedstrijden goed te voorspellen, altijd fijn :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Met 38 punten best oké gescoord. Normaal is dat een matige score maar deze ronde blijkt het genoeg voor stijging in het klassement.
Met nog twee ronden te gaan zou een plaats 8 er toch minimaal wel in moeten zitten oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15:06
Zaterdag dramatisch gescoord.
Zondag toch beide top wedstrijden juist voorspeld met 2-2.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Goedemiddag! Het was het weekendje wel. Super sunday heeft niet teleurgesteld. Naar mijn idee 2 spannende wedstrijden boven in de competitie, terwijl het onderin ook heel spannend is, en nog gaat worden.

Persoonlijk dieptepunt ook bereikt. Ik had werkelijk alle wedstrijden fout. En daardoor 5x 2 punten. Een waanzinnige prestatie! Gelukkig deed @hErcuLEss het stukke beter deze week. 48 punten is genoeg voor de weekwinst. 4x 10 punten gepakt in 9 wedstrijden. Het Tweakers abonnement is dus dik verdiend!

Gefeliciteerd @hErcuLEss

Let op! Woensdag aanstaande gaan we weer naar de Eredivisie kijken! Kijk alvast naar de voorspellingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Kunnen we niet eerder affluiten? De wedstrijden van woensdag zijn ook weer van die potjes waar op voorhand niks zinnigs over te zeggen is. En dan heb ik het nog niet eens over de laatste speelronde, waar élke wedstrijd een wedstrijd van de week is :D
Ik voorzie nog wel wat flinke schommelingen op de ranglijst deze laatste week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Lekkerboeie86 schreef op maandag 9 mei 2022 @ 14:16:
Persoonlijk dieptepunt ook bereikt. Ik had werkelijk alle wedstrijden fout. En daardoor 5x 2 punten.
Oef! Gelukkig vielen de meeste scores tegen dus de klap (je bent slechts 4 plaatsen gezakt) komt niet zo héél hard aan ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hErcuLEss
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 17-02 07:31
Lekkerboeie86 schreef op maandag 9 mei 2022 @ 14:16:
Goedemiddag! Het was het weekendje wel. Super sunday heeft niet teleurgesteld. Naar mijn idee 2 spannende wedstrijden boven in de competitie, terwijl het onderin ook heel spannend is, en nog gaat worden.

Persoonlijk dieptepunt ook bereikt. Ik had werkelijk alle wedstrijden fout. En daardoor 5x 2 punten. Een waanzinnige prestatie! Gelukkig deed @hErcuLEss het stukke beter deze week. 48 punten is genoeg voor de weekwinst. 4x 10 punten gepakt in 9 wedstrijden. Het Tweakers abonnement is dus dik verdiend!

Gefeliciteerd @hErcuLEss

Let op! Woensdag aanstaande gaan we weer naar de Eredivisie kijken! Kijk alvast naar de voorspellingen :)
Dankjewel, dat is leuk!! Ik had nog helemaal niet gezien dat het zo goed was gegaan, haha
Wordt een leuk maandje tweakers zo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Gefeliciteerd @hErcuLEss d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IntToStr
Volgens mij ben ik iets te behouden geweest met het aantal doelpunten. Zullen we vast affluiten bij de rust? :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
44 puntjes :/
Als ik zo om me heen kijk is dat niet heel best. Gelukkig heb ik afgelopen weekend behoorlijk gescoord.
Komend weekend is élke wedstrijd een wedstrijd van de week, dat kan niet anders dan gigantisch fout gaan. En dan komen de eindstandpunten van de ranglijst daar ook nog eens bij...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IntToStr
Beetje jammer, die late gelijkmaker, maar denk dat heel veel mensen AZ hadden laten winnen.

Verder had ik een gokje genomen bij vitesse, maar het blijkt maar weer dat die gokjes heel vaak niet goed uitpakken, dure 8 punten :p

Op naar de laatste ronde! Zondag al, alle wedstrijden inderdaad 'wedstrijd van de week', dus heel veel punten te halen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hippiepaci
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:15
Voor het eerst sinds zeer lange tijd weer in de top 10 8) Na het EK succes had ik al gauw door dat ik in de eredivisie niet ging winnen, ergens in de top 10 eindigen werd het doel. En ook daar ben ik lange tijd steeds buiten gevallen. Nu dus er weer in. Op naar zondag :9

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Wat een speelronde weer! Vind het altijd wel mooi als alle wedstrijden gelijktijdig worden afgewerkt. De eerste beslissingen zijn gevallen. Het kampioenschap is voor Ajax. Gefeliciteerd aan de fans die deze club een warm hart toe dragen :)

De beker is voor PSV en Feyenoord kan de 25e de Conference League pakken. Dit is geen makkelijke klus, maar de mannen van Arne Slot zijn tot veel in staat. Al met al een mooi seizoen!

De 33e speelronde dus. Veel punten zijn gehaald. @ajaxalex pakte 73 punten! 7e van Nederland en 1e bij Tweakers FC! 4x 10 punten gepakt. En op de valreep maakte Utrecht nog 2-2 tegen AZ hierdoor nog 12 punten erbij. 8 wedstrijden de juiste winnaar gekozen. Dan ga je hard op weg naar de weekwinst!
Gefeliciteerd @ajaxalex

Zondag is de laatste speelronde. Zoals eerder opgemerkt zijn alle wedstrijden "de wedstrijd van de week". Hier kan je dus heel veel punten binnen halen. Het kan de moeite zijn om even te kijken of je doelpunten maker wel in de startopstelling staat.

De prijzen Tweakers FC worden verdeeld na zondag. De nacompetitie doet voor ons niet mee. Ik weet dat voetbalpoules.nl hier een andere kijk op heeft. Waar mogelijk zal ik met voetbalpoules overleggen dat het schaal embleem blijft bij de speler die na zondag op de 1e plaats staat. De fysieke prijzen die we als organisatie beschikbaar stellen, zullen zsm na zondag in gang worden gezet.

Ik ben zelf zaterdag en zondag naar alle waarschijnlijkheid nauwelijks in de gelegenheid om reminders te versturen. Het kan geen kwaad om alvast in de glazenbol te kijken. En de eventuele doelpuntenmakers last minute nog te veranderen als de speler niet op het veld blijkt te staan.

Alvast heel veel succes met de laatste ronde!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 10:41:
Ik ben zelf zaterdag en zondag naar alle waarschijnlijkheid nauwelijks in de gelegenheid om reminders te versturen.
Die pak ik zondag wel even op dan d:)b
Behalve als het directe concurrenten zoals @nietorigineel of @djoelzz betreft uiteraard >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nietorigineel
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Superkiwi schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 10:58:
[...]

Die pak ik zondag wel even op dan d:)b
Behalve als het directe concurrenten zoals @nietorigineel of @djoelzz betreft uiteraard >:)
Bedankt voor de vroege reminder ;) Ik hoop met een beetje geluk nog in de top 3 te eindigen. Helaas is van mijn plan om van plek 2 in de winterstop nog te stijgen weinig terecht gekomen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Superkiwi
Na een seizoen dat lang spannend was sluiten we vandaag af met

speelronde 34 in de Eredivisie

Er gaan na het allerlaatste fluitsignaal heel veel punten verdeeld worden en wel hierom:
Vandaag zijn álle wedstrijden wedstrijd van de week. Het is daarom handig om van tevoren de opstellingen even door te nemen om er zeker van te zijn dat jouw scorende spelers ook echt op het veld staan.
Daarnaast komen de punten van de uiteindelijke stand op de ranglijst én de topscorer (die jullie ergens in september al ingevuld hebben) daar ook nog eens bovenop.

Als poule staan we momenteel vierde en hoewel de gaten naar boven groot lijken zijn wij met veel meer!
Maar dan hebben we wel alle punten nodig die we kunnen pakken, dus hup! Even die voorspellingen invullen.

Iedereen veel succes en bedankt voor het meespelen dit seizoen!
Het echte slotwoord laat ik aan @Lekkerboeie86, @Qu3st en @Typhone, die deze Tweakers poule mogelijk hebben gemaakt. Bedankt oude strijders d:)b

Rest mij niks anders dan de volgende spelers nog even te wijzen om het invullen van de voorspellingen:
@Typhone @ephymerous @Thijssie007 @ParaDroid2 @Gynnad @BB89 @Moes2 @Qu3st @Purehz @tommyboy0606 @Anoniem: 1638126

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:14
Zo, ik ben toch nog een plekje opgeschoven, van plek 73 naar plek 72 :+

Volgend jaar doe ik weer mee, hopelijk zit er verbetering in. Begint natuurlijk met elke week invullen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Lastige ronde om in te vullen, motivatie / B-opstellingen zullen zeker parten gaan spelen in de uitslagen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jero_B
Het is niet echt spannend meer geweest om de eerste plek helaas, gefeliciteerd @IntToStr! Ik bem stiekem ook blij met de tweede plaats na de derde plaats vorig jaar 🥳

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Helaas net niet plek 3 kunnen pakken. Gefeliciteerd iedereen met de behaalde resultaten.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• IntToStr
Het was een matige ronde, maar denk dat meer mensen daar last van hadden :p

Helaas was de eerste plek overall net buiten bereik, maar eerste in de tweakers pool en tweede overall zal niet makkelijk te overtreffen zijn voor volgend seizoen.

Dank aan de heren van de organisatie en op naar volgend seizoen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
IntToStr schreef op zondag 15 mei 2022 @ 16:51:
Het was een matige ronde, maar denk dat meer mensen daar last van hadden :p

Helaas was de eerste plek overall net buiten bereik, maar eerste in de tweakers pool en tweede overall zal niet makkelijk te overtreffen zijn voor volgend seizoen.

Dank aan de heren van de organisatie en op naar volgend seizoen!
Matig? Met de dubbele punten was het een bloedbad :/

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Hahaha wat een shitty ronde om mee af te sluiten _O-
36 punten uit 9 wedstrijden van de week en 84 extra punten vanwege de eindstand > doei plek 5 :w

Gefeliciteerd met je overwinning @IntToStr, dik en dik verdiend!
Zeer knap dat je de tweede plaats van alle deelnemers hebt weten te behalen _/-\o_

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:21
Potverdomme mag ik @IntToStr weer gaan laten graveren? 😃😃😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:09

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Positieve puntje van de laatste ronde: 6 x doelpunten maker goed. Verder wast niet veel met veel best wel verrassende uitslagen voor mij. Nou volg ik de eredivisie al jaren niet meer dus het valt me al mee dat ik in de bovenste helft van de poule ben gekomen. Was wel geinig, misschien volgend seizoen weer eens wat meer aandacht aan besteden nu FC Emmen er weer in gaat spelen.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• hippiepaci
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:15
@IntToStr congratz! Die eerste plek is volgens mij nooit meer in gevaar geweest. Erg knap. @Jero_B @djoelzz ook gefeliciteerd.

@Typhone is het niet leuk om dit jaar voor de top 4 een beker te doen 8)

Ik ben wel tevreden met mijn 4e plek. Zag er lange tijd naar uit dat ik de top 10 zelfs niet ging halen. Toch nog aardig gescoord zo met de extra voorspellingen.

Bedankt weer voor de organisatie, updates en reminders. Op naar het volgende seizoen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IntToStr
Typhone schreef op zondag 15 mei 2022 @ 17:34:
Potverdomme mag ik @IntToStr weer gaan laten graveren? 😃😃😃
Sorry :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
Ohja, het klotige wilde dat ik vanwege project vrijwel elke zondag en maandag al moest reizen vandaar dat de updates per ronde vanaf februari zo erg stokten!

Mijn excuses allen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Geen probleem Typhone, we hebben ons goed vermaakt hier ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:36
Wtf, ik ben 7de geworden :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-05 23:16

MM99

That is the way I am!

Net niet in de top 10 geëindigd. Heb ik een nieuwe doel voor volgend seizoen.

@IntToStr gefeclitieerd met je winst!

@Lekkerboeie86, @Qu3st en @Typhone Dank voor de organisatie!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nietorigineel
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Nog net in de top 5 gebleven, helaas zat een podiumplek er niet meer in.

Van harte @IntToStr !

@Lekkerboeie86, @Qu3st en @Typhone Dank voor de organisatie, en tot volgend seizoen!

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Beste mensen!

Het seizoen is inderdaad afgelopen! Persoonlijk wel weer van genoten. Zeker met de volle stadions.
De 34e speelronde had de nodige verrassingen. Geen idee waar @Supermach zijn glanzenbol vandaan heeft, maar hij zag Twente wel winnen in de Kuip, en pakte 16 punten bij Vitesse - Ajax. Mede hierdoor is hij de laatste weekwinnaar van dit seizoen. Gefeliciteerd! 76 punten is genoeg voor de eerste plaats binnen Tweakers FC en 51e van Nederland. We gaan het laatste abonnement voor je aanvragen!

De winnaar van Tweakers FC Eredivisie voetbalpoule is natuurlijk @IntToStr
Wat een fantastische prestatie om daarnaast ook nog nummer 2 van Nederland te worden.
Petje af hoor!

Je krijgt een cadeaubon van 20 euro van Bol.com.

Daarnaast krijgt de top 3 nog een hele mooie beker opgestuurd!

De top 3:

1. @IntToStr 1604 Punten
2. @Jero_B 1538 punten
3. @djoelzz 1489 punten

Verder wil ik graag @Moonsugar bedanken voor de 34 Tweakers abonnementen die beschikbaar zijn gesteld voor dit seizoen! Het was een grote wens om wekelijks de winnaar extra in het zonnetje te zetten. Dus heel veel dank voor deze bijdrage!

Als laatste gaan we in Juni de Tweakers poule weer leeg maken op enkele uitzonderingen na. Dit is nodig om goed inzichtelijk te krijgen wie er weer mee speelt. Er volgt dan weer een nieuw topic. Je kan dan heel makkelijk weer aanmelden. Hier en daar een persoonlijke uitnodiging. We zullen dit tzt verder uitwerken :)

Iedereen bedankt voor het meespelen van deze poule! En hopelijk tot volgend seizoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Lekkerboeie86 schreef op maandag 16 mei 2022 @ 11:31:
Beste mensen!

Het seizoen is inderdaad afgelopen! Persoonlijk wel weer van genoten. Zeker met de volle stadions.
De 34e speelronde had de nodige verrassingen. Geen idee waar @Supermach zijn glanzenbol vandaan heeft, maar hij zag Twente wel winnen in de Kuip, en pakte 16 punten bij Vitesse - Ajax. Mede hierdoor is hij de laatste weekwinnaar van dit seizoen. Gefeliciteerd! 76 punten is genoeg voor de eerste plaats binnen Tweakers FC en 51e van Nederland. We gaan het laatste abonnement voor je aanvragen!

De winnaar van Tweakers FC Eredivisie voetbalpoule is natuurlijk @IntToStr
Wat een fantastische prestatie om daarnaast ook nog nummer 2 van Nederland te worden.
Petje af hoor!

Je krijgt een cadeaubon van 20 euro van Bol.com.

Daarnaast krijgt de top 3 nog een hele mooie beker opgestuurd!

De top 3:

1. @IntToStr 1604 Punten
2. @Jero_B 1538 punten
3. @djoelzz 1489 punten

Verder wil ik graag @Moonsugar bedanken voor de 34 Tweakers abonnementen die beschikbaar zijn gesteld voor dit seizoen! Het was een grote wens om wekelijks de winnaar extra in het zonnetje te zetten. Dus heel veel dank voor deze bijdrage!

Als laatste gaan we in Juni de Tweakers poule weer leeg maken op enkele uitzonderingen na. Dit is nodig om goed inzichtelijk te krijgen wie er weer mee speelt. Er volgt dan weer een nieuw topic. Je kan dan heel makkelijk weer aanmelden. Hier en daar een persoonlijke uitnodiging. We zullen dit tzt verder uitwerken :)

Iedereen bedankt voor het meespelen van deze poule! En hopelijk tot volgend seizoen!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J_epuXymVtveUYFKAWuku5--OOA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SfEbMruuuiwHxTdE1xBWNc94.jpg?f=fotoalbum_large

:z

Daar haalde ik dus ook 16 punten, totaal 70 - hoogste tot nu toe. :P

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Dank voor het organiseren!
Met een 12e plek in de poule, een keer de schaal (en toen 3e van NL) was het best leuk om mee te doen. Wel fijn om nu enkele weken ff geen druk van het invullen te hebben :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IntToStr
Voor de geinteresseerden: de playoffs voor europees voetbal vallen nog onder de eredivisie, dus je kunt nog proberen je positie officieus te verbeteren :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:58
Congratzz aan de afgetekende winnaar @IntToStr! @Jero_B en @djoelzz eveneens complimenten voor de knappe tweede en derde plek.

@Lekkerboeie86, @Qu3st en @Typhone dank voor de organisatie weer! En @Moonsugar natuurlijk voor de Tweaker-abo's, waarvan ik er zowaar nog eentje heb gewonnen ook. Verder was voor mij een seizoen om qua voorspellingen snel te vergeten. Alle spanning in de Eredivisie was echter een meer dan voldoende compensatie daarvoor.

Ik zeg: op naar volgend seizoen! Gezien wat we aan ontwikkelingen mogen verwachten bij onder meer Ajax en psv, belooft het weer een spektakelstuk te worden.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Moonsugar
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 14:08

Moonsugar

Communitymanager
Congrats! Het was leuk om elke week een Plus-cadeautje uit te mogen reiken. :)

Has wares if you have coin 💰

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Typhone
@IntToStr @djoelzz @Jero_B

Zouden jullie mij een persoonlijk bericht (DM) willen sturen met jullie adresgegevens?

De bekers ga ik deze week bestellen en worden custom made voor jullie uiteraard! Na binnenkomst komen ze jullie kant op! 😘

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-05 23:53
Alle winnaars gefeliciteerd en alle organisatoren bedankt! Was weer een mooi seizoen

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Typhone
Korte update:

@IntToStr @Jero_B @djoelzz

De bekertjes worden naar alle waarschijnlijkheid donderdag 2 juni (!) naar mij verzonden (drukte, meimaand trophymaand denk ik haha).

Zodra ze binnen zijn komen ze jullie kant op uiteraard! Ik ben jullie niet vergeten.

Een afbeelding van de trophies in het topic zal zeer gewaardeerd worden en ik zal de bekertjes als nieuwe intro header ook doorgeven aan @Lekkerboeie86 zodat het nieuwe topic ook weer elan krijgt.

Ook voor het aankomende WK gaan we de bekers weer regelen evenals de komende competitie.

@Moonsugar Ook nog vriendelijk bedankt voor de moeite en de ondersteuning van de prijzen vanuit Tweakers!

[ Voor 43% gewijzigd door Typhone op 23-05-2022 09:17 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Typhone
Nou heren! De bekers zijn vandaag binnengekomen en komen morgen jullie kant op!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mrOArnMqEPTGFtQPEL5FLIPfFo0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uadpNL9gCmTWAbD9mXtGXAyy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:58
Mooi zeg! Draagt bij aan de motivatie het volgend seizoen (nog) serieuzer aan te pakken :+

Hoop tenminste dat dit geen eenmalig iets is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Er lopen nog wat onderzoeken naar matchfixing.
Homeland, FBI en de CIA zijn ermee bezig.
Ik noem geen namen *kuch* IntToStr *kuch* maar de gegevens van de betreffende personen worden nu grondig geanalyseerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
mefjoew schreef op zondag 5 juni 2022 @ 13:51:
Mooi zeg! Draagt bij aan de motivatie het volgend seizoen (nog) serieuzer aan te pakken :+

Hoop tenminste dat dit geen eenmalig iets is?
Nee zeker niet. Bij het WK komen ze ook weer! En bij het afgelopen EK waren ze er ook!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jero_B
@Typhone Beker is binnen, even kijken waar deze kan staan :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AKo55AkbEXdkh0H5w64mz94o8PU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x7TzfIG9qhJeYYfL53Nv70lJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• djoelzz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-04 16:45
Yeahhhh hij is binnen !!

Dank je wel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v8aCRxxTOEp7Szvg_yPF76030X0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tm5f8aavxaAALFU8Aid3mMgA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• IntToStr
De postbode vond het een goed idee om het pakketje in de papierbak te leggen, dus bijna was de beker verdwenen.... Gelukkig was mijn vrouw neurotisch genoeg om op te merken dat de bak verplaatst was :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/88T7tueaLMf4Nst7RqZpO2iLGJY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BhMF2XgEnKRGSX1ymJ6DrsEi.jpg?f=fotoalbum_large

Samen met de beker van het EK vorig jaar *O* oOo

Nogmaals dank aan de organisatie en tot volgend seizoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
IntToStr schreef op maandag 13 juni 2022 @ 17:11:
De postbode vond het een goed idee om het pakketje in de papierbak te leggen, dus bijna was de beker verdwenen.... Gelukkig was mijn vrouw neurotisch genoeg om op te merken dat de bak verplaatst was :P

[Afbeelding]

Hahahah bruut man! Gewoon twee bekers hebben staan! What r the odds??

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
IntToStr schreef op maandag 13 juni 2022 @ 17:11:

[Afbeelding]

Dit staat heel fraai zo.

Een collega van mij had vorige week dat een pakket van haar in de papierbak was gelegd. Toen ze thuis kwam was de papierbak al door de gemeente geleegd dus pakketje ook weg...
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Dit topic is gesloten.