Ik heb hem ingevuld, stond nog op de planning om vandaag te doon.Superkiwi schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 14:37:
Een wijs man zei ooit: "voetbal is oorlog".
Deze week zijn we erachter gekomen dat voetbal eigenlijk gewoon maar voetbal is.
Neemt niet weg dat het nog steeds de belangrijkste bijzaak in het leven is en dus maken wij ons de komende dagen vooral druk omde 24e speelronde in de Eredivisie
Vanavond om 20:00u wordt er afgetrapt met RKC Waalwijk tegen FC Twente.
Voor wie denkt dat dit een makkelijke avond voor Twente gaat worden, weet dit:
In de 25 eerder ontmoetingen won RKC maar liefst 11 keer, tegenover 5 overwinningen voor FC Twente.
De topper dit weekend is natuurlijk AZ-Feyenoord, een wedstrijd die historisch gezien licht in het voordeel van de Rotterdammers is (respectievelijk 11 tegenover 16 overwinningen).
Dan nu over naar het belangrijkste deel van deze post want als je niets invult kun je ook niet scoren niet.
De volgende mensen moeten hun voorspellingen nog invullen:
@KingKoning @Typhone @Maarten_E @Isengrim @fotografie999 @mAiden88 @huntedjohan @RickOnline @ParaDroid2 @AlexMar @malderhout @NLRev0lution @Qu3st @Purehz @Sempy @sjtienuh @snmght @Vuvuzela
@Jayskiii @BB89 vergeet morgen de wedstrijden voor zaterdag en zondag niet
Veel succes en voor de mensen uit Brabant: Agge mar leut et en Alaaf!
Gaat lekker met mij en invullen de laatste weken. Mercikes voor de heads-up!
En Alaaf zegguh we waar ik woon nie.
En Alaaf zegguh we waar ik woon nie.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Er is helaas nog geen vervangende datum, maar de winnaar van die speelronde gaan we bekend maken na Fortuna - Sparta.Lekkerboeie86 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:48:
Goedemiddag mensen!
De speelronde is opzich weer geweest, maar helaas hebben we ook te maken met een uitgestelde wedstrijd.
Vrijdag ging Fortuna - Sparta niet door. Deze uitslag zal mogelijk invloed hebben voor de eventuele weekwinnaar. Ik ga even in overleg hoe we deze situatie aanpakken. Als het aan mij ligt gaan we de week winaar van speelronde 23 bekend maken als deze wedstrijd is gespeeld. Jullie horen zsm van ons
Verder veel dank @Superkiwi voor de reminders.
Anoniem: 1638126
Een andere aanpak dus in vergelijking met speelronde 2 en 4?Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 15:15:
[...]
Er is helaas nog geen vervangende datum, maar de winnaar die speelronde gaan we bekend maken na Fortuna - Sparta.
Ronde 2 is gewonnen door Ajaxalex en speelronde 4 door Malderhout. Dit was op basis van 9 wedstrijden. Deze hebben ook beide een abonnement gehad. Misschien zijn ze te vroeg als winnaar uitgeroepen. Maar hebben de meeste punten gehaald in die speelronde na 9 wedstrijden.Anoniem: 1638126 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 16:02:
[...]
Een andere aanpak dus in vergelijking met speelronde 2 en 4?
Uiteraard proberen we alles zo eerlijk mogelijk te laten verlopen. Maar ook wij hebben te maken met onverwachte situaties. Er liggen geen draaiboeken klaar, maar er is volgens mij geen sprake van een andere aanpak.
Het Tweakers abonnement voor Ajaxalex voor speelronde 2 is volgens dit topic aangevraagd op 23 augustus. De uitgestelde wedstrijd tussen AZ en Fortuna werd pas op 2 december gespeeld.Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 16:15:
[...]
Ronde 2 is gewonnen door Ajaxalex en speelronde 4 door Malderhout. Dit was op basis van 9 wedstrijden. Deze hebben ook beide een abonnement gehad. Misschien zijn ze te vroeg als winnaar uitgeroepen. Maar hebben de meeste punten gehaald in die speelronde na 9 wedstrijden.
Uiteraard proberen we alles zo eerlijk mogelijk te laten verlopen. Maar ook wij hebben te maken met onverwachte situaties. Er liggen geen draaiboeken klaar, maar er is volgens mij geen sprake van een andere aanpak.
Met speelronde 4 had dit anders kunnen aflopen, omdat de top 3 allemaal een andere uitslag had staan voor de op 1 december ingehaalde wedstrijd Feyenoord - Heracles.Maar hebben de meeste punten gehaald in die speelronde na 9 wedstrijden
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 1638126 op 25-02-2022 16:46 ]
Ik heb het nagekeken en denk dat je gelijk hebt. De winnaar van het abonnement is 2x te vroeg uitgeroepen na 8 wedstrijden, maar diegene was ook na 9 wedstrijden de winnaar. Zijn we goed weg gekomen als organisatie.Anoniem: 1638126 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 16:19:
[...]
Het Tweakers abonnement voor Ajaxalex voor speelronde 2 is volgens dit topic aangevraagd op 23 augustus. De uitgestelde wedstrijd tussen AZ en Fortuna werd pas op 2 december gespeeld.
[...]
Met speelronde 4 had dit anders kunnen aflopen, omdat de top 3 allemaal een andere uitslag had staan voor de op 1 december ingehaalde wedstrijd Feyenoord - Heracles.
Deze keer wachten we 9 wedstrijden af. Wat mij betreft gaan hier in de toekomst beter op letten.
Ondanks verwoede pogingen om jullie gisteren op het verkeerde been te zetten
Volgende week maar eens wat andere tactieken verzinnen om de boel te saboteren.
hadden slechts 3 mensen een overwinning voor RKC voorspeld.Superkiwi schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 14:37:
In de 25 eerder ontmoetingen won RKC maar liefst 11 keer, tegenover 5 overwinningen voor FC Twente.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik was heel blij met 7 punten gisteren! Ook binnen de Toto die ik had geplaatst was dit resultaat erg gewenstSuperkiwi schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 10:44:
[...]
hadden slechts 3 mensen een overwinning voor RKC voorspeld.
vandaag zie ik 3 thuis overwinningen. Hoewel PEC nog wel is kan verrassen.
Ik zie 2 gelijke spelen en een nipte overwinning voor Groningen.Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 12:44:
[...]
vandaag zie ik 3 thuis overwinningen.
Eén van ons gaat aan het langste eind trekken vandaag
Die stomme app werkte niet gisteren dus kon ik hem niet invullen. Maar onderin durf ik niemand meer punten te gunnen. Groningen om te janken, Willem II om te janken, Heerenveen om hard te janken, Utrecht doet maar wat. En van die clubs die er altijd vol op gaan tegen Ajax die thuis lopen te kloten tegen clubs als Sparta etc. Man man man!
Ik dacht ik doe eens gek en vul 0-0 in bij heracles pec. Helaas 
Andere 2 potjes verwacht ik dat de thuisclub het ook gaat redden.
Succes weer allemaal
Andere 2 potjes verwacht ik dat de thuisclub het ook gaat redden.
Succes weer allemaal

Onana morgen op doel in Deventer. Die heeft al dik 12 maanden de nul niet meer gehouden in de Eredivisie. Ik zou je voorspelling maar snel aanpassen.Superkiwi schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 10:44:
[...]
hadden slechts 3 mensen een overwinning voor RKC voorspeld.

Het maakt niet uit wie er bij ons op doel staat;
De weinige tegengoals is de verdienste van de verdediging, niet van Pasveer
De weinige tegengoals is de verdienste van de verdediging, niet van Pasveer
Nul punten bij de wedstrijd van de week, dat is een pijnlijke...
De 10 punten bij Groningen konden niet verhelpen dat ik snoeihard de top 10 uit geknikkerd ben.
Ik had beter naar jou kunnen luisteren @Lekkerboeie86, jij zat wel lekker met je 3 thuisoverwinningen.

De 10 punten bij Groningen konden niet verhelpen dat ik snoeihard de top 10 uit geknikkerd ben.
Ik had beter naar jou kunnen luisteren @Lekkerboeie86, jij zat wel lekker met je 3 thuisoverwinningen.
[ Voor 24% gewijzigd door Superkiwi op 27-02-2022 10:22 ]
Was een mooie dag!! Kan nog mooier worden als Feyenoord gewoon gaat winnen. Denk dat hier veel verschillen in zitten qua voorspellingen. Utrecht gaat nog een lastige kluif krijgen ben ik bang.Superkiwi schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 20:45:
Nul punten bij de wedstrijd van de week, dat is een pijnlijke...![]()
Ik wil deze ronde graag mijn joker inzetten, kan dat?
Baas boven baas! @Anoniem: 1638126 heeft 6x de uitslag goed! 76 punten. 8e van Nederland en 1e deze speelronde bij Tweakers FC!
Gefeliciteerd! Pet je af namens de organisatie
Gefeliciteerd! Pet je af namens de organisatie
76 
Knap hoor @Anoniem: 1638126
Gefeliciteerd!
Het leven is hard aan de top....
Hier slechts één goed en bij drie wedstrijden de goede winnaar wat resulteert in een schamele 38 puntjes.
En dan wordt je ingehaald door vrijwel iedereen.
Doei top 10

Knap hoor @Anoniem: 1638126
Gefeliciteerd!
Het leven is hard aan de top....
Hier slechts één goed en bij drie wedstrijden de goede winnaar wat resulteert in een schamele 38 puntjes.
En dan wordt je ingehaald door vrijwel iedereen.
Doei top 10

Na ietwat teleurstellende bekerwedstrijden met toch wel prettige uitslagen (welke Ajacied wil er nou nóg een keer tegen Go Ahead spelen?) gaan we vanavond van start met
Om 20:00 uur starten we met Vitesse tegen Sparta, waarbij de statistieken zwaar in het voordeel van de thuisploeg spreken.
Er staan dit weekend geen echte toppers op het programma, daarentegen wel weer een paar wedstrijden die twee kanten op kunnen.
De volgende mensen moeten hun voorspellingen nog invullen.
@KingKoning @Typhone @Dion34 @djoelzz @ephymerous @mAiden88 @Kr44nVogel @huntedjohan @Thijssie007 @Mrloki @Zuaro @RickOnline @Freshnezz @hippiepaci @AlexMar @lucatoni @makooy @malderhout @Qu3st @snmght @tommyboy0606
Het Lekke Balletje zie ik in de deelnemerslijst niet terug.
Succes iedereen
speelronde 25 in de Eredivisie
Om 20:00 uur starten we met Vitesse tegen Sparta, waarbij de statistieken zwaar in het voordeel van de thuisploeg spreken.
Er staan dit weekend geen echte toppers op het programma, daarentegen wel weer een paar wedstrijden die twee kanten op kunnen.
De volgende mensen moeten hun voorspellingen nog invullen.
@KingKoning @Typhone @Dion34 @djoelzz @ephymerous @mAiden88 @Kr44nVogel @huntedjohan @Thijssie007 @Mrloki @Zuaro @RickOnline @Freshnezz @hippiepaci @AlexMar @lucatoni @makooy @malderhout @Qu3st @snmght @tommyboy0606
Het Lekke Balletje zie ik in de deelnemerslijst niet terug.
Succes iedereen
Thanks voor de reminder. Als ik het vergeet is een top10 plek sowieso kansloos.
@svanz94 komt gewoon even de top15 binnenvliegen dankzij zijn 20(!) punten bij een nul-nulletje
0, 0, 0..... gaat lekker deze ronde
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Denk dat vandaag veel punten gehaald gaan worden, itt gisteren. Mooi begin met 10 punten, al lijkt het dat iedereen en z'n moeder 3-1 had voorspeld
Na wat ongelukkige gokjes van vorige week (pakt toch zelden goed uit he...) nu weer terug in de overall top 20. Eens kijken of we daar nog een beetje kunnen stijgen
Na wat ongelukkige gokjes van vorige week (pakt toch zelden goed uit he...) nu weer terug in de overall top 20. Eens kijken of we daar nog een beetje kunnen stijgen
Zo ja, dat was een meevaller! Dat is dan ook direct de enige reden, wat een speelronde weer zegSuperkiwi schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 19:33:
@svanz94 komt gewoon even de top15 binnenvliegen dankzij zijn 20(!) punten bij een nul-nulletje
Wat een vreemde speelronde weer! Ik heb er helemaal niets van gebakken.
@Sjorre daarin tegen heeft een hamster over het toetsenbord laten lopen. En die kwam tot de conclusie dat de wedstrijd van de week een 0-0 ging worden wat 20 punten geeft. En Utrecht met slechts 1 punt vertrok uit Deventer. Daarom heeft hij 59 punten en de weekwinst te pakken. En 73e van Nederland!
Het klopt inderdaad dat er een wedstrijd is gestaakt in Arnhem, maar aangezien hij daar een 1-1 had staan. En er nog maar een hand vol minuten gespeelt kan worden met een 0-1 voorsprong voor Sparta neem ik de gok. Mocht de eindstand van deze speelronde toch nog anders aflopen weten jullie mij te vinden. Maar die kans is extreem klein. Daarom ga we @Sjorre nu toch de weekwinst en het abonnement geven!
Maat, van harte gefeliciteerd!!
@Sjorre daarin tegen heeft een hamster over het toetsenbord laten lopen. En die kwam tot de conclusie dat de wedstrijd van de week een 0-0 ging worden wat 20 punten geeft. En Utrecht met slechts 1 punt vertrok uit Deventer. Daarom heeft hij 59 punten en de weekwinst te pakken. En 73e van Nederland!
Het klopt inderdaad dat er een wedstrijd is gestaakt in Arnhem, maar aangezien hij daar een 1-1 had staan. En er nog maar een hand vol minuten gespeelt kan worden met een 0-1 voorsprong voor Sparta neem ik de gok. Mocht de eindstand van deze speelronde toch nog anders aflopen weten jullie mij te vinden. Maar die kans is extreem klein. Daarom ga we @Sjorre nu toch de weekwinst en het abonnement geven!
Maat, van harte gefeliciteerd!!
Merci @Lekkerboeie86 voor de zoete woorden, blijkt maar weer dat zelfs een kapotte klok tweemaal per dag de juiste tijd aangeeft.
speelronde 26 in de Eredivisie
Sorry, geen tijd om iedereen apart te taggen vandaag.Er moeten nog 10 mensen hun voorspelling invullen, hup hup!
Vanavond om 20:00u wordt er al afgetrapt!
Succes
Goede ronde tot nu toe! Ook gestegen naar plek 8 overall, dus op naar de top 5!
Morgen wordt wel een stuk lastiger denk ik... kan weer alle kanten op bij meerdere wedstrijden, zeker bij de wedstrijd van de week voor dubbele punten...
Morgen wordt wel een stuk lastiger denk ik... kan weer alle kanten op bij meerdere wedstrijden, zeker bij de wedstrijd van de week voor dubbele punten...
De late treffer van Ajax en de late treffer van Groningen zorgen ervoor dat de schade beperkt is gebleven.
Maar goed, als die niet waren gevallen zouden een hoop mensen punten zijn misgelopen.
We zijn wel de 1000 punten grens gepasseerd
Vorig seizoen haalde ik in het hele seizoen maar net iets boven de 1000 puntjes; ongekende luxe dit!
*hoppa! En 20 punten bij de wedstrijd van de week. Dat mocht ook wel een keer
Maar goed, als die niet waren gevallen zouden een hoop mensen punten zijn misgelopen.
We zijn wel de 1000 punten grens gepasseerd

Vorig seizoen haalde ik in het hele seizoen maar net iets boven de 1000 puntjes; ongekende luxe dit!
*hoppa! En 20 punten bij de wedstrijd van de week. Dat mocht ook wel een keer
[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 13-03-2022 14:25 ]
Na het zaterdag goed verkloot te hebben ben ik zondag nog goed teruggekomen met 55 puntjes in totaal 
In het algemeen klassement gaan we ook hard met plek 4 en 10 punten achter op de koploper. Best knap voor een stel nerds
In het algemeen klassement gaan we ook hard met plek 4 en 10 punten achter op de koploper. Best knap voor een stel nerds
Top 5 doelstelling is gelukt
Ondanks een grotendeels mislukte wedstrijd van de week toch nog de weekoverwinning binnen weten te slepen zo te zien. Op naar de top 3

Ondanks een grotendeels mislukte wedstrijd van de week toch nog de weekoverwinning binnen weten te slepen zo te zien. Op naar de top 3
Elke maandagochtend, open ik tweakers. Dan hoop ik dat ik een notificatie rechts boven heb. Met daarin iemand die mij heeft getagd dat ik meeste punten heb behaald. En elke week ben ik weer teleurgesteld.
Er zijn nog kansenMM99 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 09:43:
Elke maandagochtend, open ik tweakers. Dan hoop ik dat ik een notificatie rechts boven heb. Met daarin iemand die mij heeft getagd dat ik meeste punten heb behaald. En elke week ben ik weer teleurgesteld.
Gefeliciteerd @IntToStr je bent inderdaad week winnaar! 59 punten is 1 meer dan plaats 2 voor @lucatoniIntToStr schreef op maandag 14 maart 2022 @ 09:00:
Top 5 doelstelling is gelukt![]()
Ook hier begint de tijd te dringen voor de weekwinst. Ik zou hem graag een keer pakken. Had wat kleine gokjes gedaan die afwijken van de verwachtingen. Dit leverde me 0 punten op
Was te proberen!
Gefeliciteerd met de week winst @IntToStr het abonnementje komt eraan
Beste mensen!! Na een heftige Europese midweek gaan we naar de Eredivisie kijken.
En jawel de Klassieker staat op de programma! Wat gaat het worden? En is Ajax de kater al te boven?
Het is de wedstrijd van de week dus hier ga je extra punten verdienen of verliezen.
Vanavond beginnen we het Heerenveen - Heracles. Een wedstrijd die nauwelijks te voorspellen valt.
De volgende spelers mogen nog voorspellen:
@Typhone @Maarten_E @Basdon1985 @nietorigineel @Megupe @fotografie999 @Electr0n @ephymerous @mAiden88 @Mrloki @ParaDroid2 @Freshnezz @BB89 @hilz0r @hippiepaci @malderhout @Moes2 @NLRev0lution @PaRaDoX4 @snmght @Vuvuzela @tommyboy0606
Iedereen een prachtig weekend! En succes!
En jawel de Klassieker staat op de programma! Wat gaat het worden? En is Ajax de kater al te boven?
Het is de wedstrijd van de week dus hier ga je extra punten verdienen of verliezen.
Vanavond beginnen we het Heerenveen - Heracles. Een wedstrijd die nauwelijks te voorspellen valt.
De volgende spelers mogen nog voorspellen:
@Typhone @Maarten_E @Basdon1985 @nietorigineel @Megupe @fotografie999 @Electr0n @ephymerous @mAiden88 @Mrloki @ParaDroid2 @Freshnezz @BB89 @hilz0r @hippiepaci @malderhout @Moes2 @NLRev0lution @PaRaDoX4 @snmght @Vuvuzela @tommyboy0606
Iedereen een prachtig weekend! En succes!
Nee, dat kater zijn we nog niet te boven maar dit is de perfecte wedstrijd om die kater snoeihard weg te spoelenLekkerboeie86 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 12:06:
Het wordt 3-2, inclusief een goal van Berghuis. Dan weten jullie dat alvast.
Hahaha als het dan maar niet de 3-2 is die hij maakt.. Ik ga gewoon voor de 0-2.Superkiwi schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:08:
[...]
Nee, dat kater zijn we nog niet te boven maar dit is de perfecte wedstrijd om die kater snoeihard weg te spoelen![]()
Het wordt 3-2, inclusief een goal van Berghuis. Dan weten jullie dat alvast.
We winnen vrijwel nooit in de Arena, dus de kans dat het nu wel lukt is elk jaar groter aan het worden
Dat hoor ik elk seizoenLekkerboeie86 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:12:
[...]
dus de kans dat het nu wel lukt is elk jaar groter aan het worden
Net als dat Ajax in een mindere vorm verkeert, Feyenoord lekker draait en het dé kans is voor Feyenoord om van Ajax te winnen. En vrijwel elk jaar trekt Feyenoord aan het kortste eind.
Nu weet ik dat resultaten uit het verleden geen garantie bieden voor de Toekomst (lol), maar ik zou nog niet té veel vastklampen aan je hoop
Na 4 wedstrijden slechts 5 punten....
Vandaag winst voor Groningen goed voorspeld en de volle 20 punten bij Ajax-Feyenoord en we doen weer mee.
Het kan verkeren
Vandaag winst voor Groningen goed voorspeld en de volle 20 punten bij Ajax-Feyenoord en we doen weer mee.
Het kan verkeren
[ Voor 32% gewijzigd door Superkiwi op 20-03-2022 19:43 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/dr9zY8FLwLnme6QzsbGrJi1O.png?f=user_large)
Ik lach van buiten maar ik huil.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Als er vandaag nog niet genoeg gekke dingen zijn gebeurd, staat Willem II vooralsnog met 2-0 voor tegen AZ.
Dat zou de 5e nul punten wedstrijd in één speelronde worden hier, kan me niet herinneren dat het ooit zó slecht was

Ik heb tot nu toe 34 punten. Waarvan 20 door 020-Feyenoord.
Exact de score goed en beide doelpuntenmakers.
Exact de score goed en beide doelpuntenmakers.
Hiervoor zou je weer 20 punten aftrek moeten krijgen.makooy schreef op zondag 20 maart 2022 @ 21:45:
020-Feyenoord.
Superkiwi schreef op zondag 20 maart 2022 @ 22:12:
[...]
Hiervoor zou je weer 020 punten aftrek moeten krijgen.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Hier 6 0 wedstrijden deze ronde. Het is bijna knap.Superkiwi schreef op zondag 20 maart 2022 @ 20:42:
Dat zou de 5e nul punten wedstrijd in één speelronde worden hier, kan me niet herinneren dat het ooit zó slecht was
Dat is je eerder overkomen dit seizoen in speelronde 5Superkiwi schreef op zondag 20 maart 2022 @ 20:42:

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 1638126 op 21-03-2022 06:17 ]
Daar heb ik geen actieve herinneringen aan.
Anoniem: 1638126 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 06:17:
[...]
Dat is je eerder overkomen dit seizoen in speelronde 5
Excuses voor de wat late bekendmaking maar @reaL_G heeft deze week gewonnen! 53 puntjes is voldoende! Hiermee was hij 86e van Nederland en 1e binnen Tweakers FC.
Helaas had je RKC verkeerd, gezien je clubnaam heb je hier misschien iets mee. Deze club pakte gewoon 3 belangrijke punten in Arnhem.
Gefeliciteerd met de week winst! Het abonnement komt eraan
Helaas had je RKC verkeerd, gezien je clubnaam heb je hier misschien iets mee. Deze club pakte gewoon 3 belangrijke punten in Arnhem.
op naar de top 10!!!Lekkerboeie86 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 20:39:
Excuses voor de wat late bekendmaking maar @reaL_G heeft deze week gewonnen! 53 puntjes is voldoende! Hiermee was hij 86e van Nederland en 1e binnen Tweakers FC.
GiTS
Voor degenen die nog niet op de hoogte waren (zoals ikzelf):
Wegens een hinderlijke interlandbreak (
) wordt de eerste wedstrijd van deze speelronde pas op zaterdag 2 april gespeeld.
Kortom, u heeft nog even
Hup Holland dan maar
speelronde 28 in de Eredivisie
Wegens een hinderlijke interlandbreak (

Kortom, u heeft nog even
Hup Holland dan maar

Duidelijke taal hierboven
heb er zelf ook geen minuut van gezien.
Zaterdag gaan we weer verder met de Eredivisie. Groningen - Ajax is de eerste wedstrijd!
Wieweet komt er vrijdag of zaterdag nog een persoonlijke reminder, maar voor nu is een algemene herinnering dat we weer gaan voetballen.
Succes met de voorspellingen
Zaterdag gaan we weer verder met de Eredivisie. Groningen - Ajax is de eerste wedstrijd!
Wieweet komt er vrijdag of zaterdag nog een persoonlijke reminder, maar voor nu is een algemene herinnering dat we weer gaan voetballen.
Succes met de voorspellingen
Snel even invullen maar! Zaterdag in het vliegtuig terug naar NL vanuit Florida dus kijken kan ik niet en zondagavond zie ik wel wat het geworden is
Kun je niet nu al vertellen wat het gaat worden? Dan heb ik het misschien ook eens een keer goedTyphone schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 02:48:
(...) en zondagavond zie ik wel wat het geworden is
Fijne vlucht dude!
Wel leuke ronde om mee te hervatten. Met Ajax in Groningen en psv bij de Tukkers in elk geval twee wedstrijden waarin het verschil gemaakt kan worden. Zowel hier als ook in de titelstrijd natuurlijk.
Verder eigenlijk alleen Feyenoord - Willem II 'eenvoudig', maar zal je zien dat ik net die verkeerd voorspel.
Anyhow; succes allemaal weer!
Verder eigenlijk alleen Feyenoord - Willem II 'eenvoudig', maar zal je zien dat ik net die verkeerd voorspel.
Anyhow; succes allemaal weer!
Ajax heeft met Nijhuis als scheidsrechter nog nooit gewonnen in Groningen. Iedereen een ééntje invullen.mefjoew schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 10:02:
Met Ajax in Groningen ..

Nou wat je zegt zeg.mefjoew schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 10:02:
Wel leuke ronde om mee te hervatten. [...]
Verder eigenlijk alleen Feyenoord - Willem II 'eenvoudig'
Dit wordt zo'n ronde die alle kanten op kan qua uitslagen.
We gaan het zien komend weekend, hopelijk kan ik de deelnemers onder mij daar houden
*edit
@Moes2 vergeet niet in te vullen
[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 02-04-2022 13:49 ]
Hier ook de top 4 binnen, maar dan van heel Nederland
Had eigenlijk geen tijd om naar de voorspellingen te kijken omdat het hier in huis meer een ziekenhuis is, maar tot nu toe pakt het heel goed uit!
Goed bezig Kiwi!
Had eigenlijk geen tijd om naar de voorspellingen te kijken omdat het hier in huis meer een ziekenhuis is, maar tot nu toe pakt het heel goed uit!
Goed bezig Kiwi!
4 puntjes op de zondag, zul je altijd zien

Haha, ja, laten we zeggen dat de zondag net even wat minder was dan gehoopt...
Wel nog top 3 algemeen zo te zien, andere mensen hebben het dus ook moeilijk gehad vandaag
Als pool staan we ondertussen weer op plek 1 trouwens, goed bezig!
Ben alleen bang dat ik de ranglijst die je aan het begin van het jaar hebt ingevuld waarschijnlijk verkloot heb omdat ik die voor de start van de competitie even snel random heb ingevuld met het idee om dat later aan te passen, maar dat natuurlijk toen ben vergeten... Dus er is nog alle kans om me in te halen
Wel nog top 3 algemeen zo te zien, andere mensen hebben het dus ook moeilijk gehad vandaag
Als pool staan we ondertussen weer op plek 1 trouwens, goed bezig!
Ben alleen bang dat ik de ranglijst die je aan het begin van het jaar hebt ingevuld waarschijnlijk verkloot heb omdat ik die voor de start van de competitie even snel random heb ingevuld met het idee om dat later aan te passen, maar dat natuurlijk toen ben vergeten... Dus er is nog alle kans om me in te halen
Tot minuut 93 van de IJsselderby leek ik op weg naar mijn beste weekend van dit seizoen. Helaas werden twintig punten er toen ineens zes en volgden op het restant van de zondag ook nog maar vier schamele puntjes. De extra voorspellingen lijken ook nergens naar, dus als ik top 20 eindig zou dat al een meevaller zijn.
Top dat we, ondanks mijn schamele vertoning, als pool wel de dans leiden. Vooral
voor @IntToStr!
Top dat we, ondanks mijn schamele vertoning, als pool wel de dans leiden. Vooral
Hier had ik dus ook last van. Ging echt prima tot de 93ste minuut.mefjoew schreef op maandag 4 april 2022 @ 08:43:
Tot minuut 93 van de IJsselderby leek ik op weg naar mijn beste weekend van dit seizoen. Helaas werden twintig punten er toen ineens zes en volgden op het restant van de zondag ook nog maar vier schamele puntjes. De extra voorspellingen lijken ook nergens naar, dus als ik top 20 eindig zou dat al een meevaller zijn.
Top dat we, ondanks mijn schamele vertoning, als pool wel de dans leiden. Vooralvoor @IntToStr!

eindelijk een keer een weekwinst te pakken!
Stijg 9 plekken van de grijze middenmoot naar de iets hogere grijze middenmoot 
meer geluk dan wijsheid, maar dat mag de pret niet drukken
meer geluk dan wijsheid, maar dat mag de pret niet drukken
[ Voor 24% gewijzigd door KingKoning op 04-04-2022 11:35 ]
Veel is al gezegd, maar @KingKoning heeft inderdaad gewonnen deze ronde. Gefeliciteerd! Ook zijn we trots op de eerste plek van Nederland als Tweakers F.C.
Doordeweeks kunnen we naar de Europese competities gaan kijken. Vanaf vrijdag weer Eredivisie.
Doordeweeks kunnen we naar de Europese competities gaan kijken. Vanaf vrijdag weer Eredivisie.
Vanavond trappen we 20:00 af met Go Ahead Eagles-Willem II in
Succes iedereen
@IntToStr succes met het behoud van je 3e plek!
speelronde 29 in de Eredivisie
Wederom heb ik geen tijd om iedereen individueel te taggen maar na 28 rondes moeten we onderhand toch wel weten dat de competitie weer volop aan de gang isSucces iedereen
@IntToStr succes met het behoud van je 3e plek!
Yes! Daar zijn we weer. Vandaag starten we weer met de Eredivisie. Willem II speelt een belangrijke uitwedstrijd tegen de Eagles die nagenoeg veilig zijn. Wat gaat het worden?
Verder willen we graag de eerste plaats als Tweakers FC verdedigen. Dus zorg dat je op tijd je voorspellingen plaatst
De volgende spelers morgen nog voorspellen: @Megupe @fotografie999 @Dion34 @majoh @ElPaco @ephymerous @mAiden88 @Spookelo @huntedjohan @Zuaro @ParaDroid2 @BB89 @Jero_B @lucatoni @malderhout @Moes2 @NLRev0lution @Qu3st @Purehz @Sempy @snmght @Vuvuzela @svanz94
@KingKoning en @MarkH69 1 wedstrijd
Heel veel succes allemaal!
Verder willen we graag de eerste plaats als Tweakers FC verdedigen. Dus zorg dat je op tijd je voorspellingen plaatst
De volgende spelers morgen nog voorspellen: @Megupe @fotografie999 @Dion34 @majoh @ElPaco @ephymerous @mAiden88 @Spookelo @huntedjohan @Zuaro @ParaDroid2 @BB89 @Jero_B @lucatoni @malderhout @Moes2 @NLRev0lution @Qu3st @Purehz @Sempy @snmght @Vuvuzela @svanz94
@KingKoning en @MarkH69 1 wedstrijd
Heel veel succes allemaal!
[ Voor 7% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 08-04-2022 15:39 ]
Niet eerder dit seizoen was ik zo dichtbij de weekwinst. Had wel een 1-3 voor AZ nodig om met 1 punt verschil te winnen. Bij de 0-0 rust stand was al vrijwel zker dat dit niet ging gebeuren..
MAAR, uiteindelijk won Zwolle gewoon met 2-1 en dat gaf de weekwinst aan @frumper
53 puntjes en 1e van Tweakers FC in speelronde 29.
gefeliciteerd @frumper
MAAR, uiteindelijk won Zwolle gewoon met 2-1 en dat gaf de weekwinst aan @frumper
gefeliciteerd @frumper
Thanks!Lekkerboeie86 schreef op maandag 11 april 2022 @ 10:36:
Niet eerder dit seizoen was ik zo dichtbij de weekwinst. Had wel een 1-3 voor AZ nodig om met 1 punt verschil te winnen. Bij de 0-0 rust stand was al vrijwel zker dat dit niet ging gebeuren..
gefeliciteerd @frumper
Ik weet niet waar ik blijer van ben (eigenlijk wel hoor, dat is de winst van Zwolle
Life is what happens while you're busy making other plans
Het duurde allemaal veel langer dan verwacht. Maar 16 April is dan eindelijk Fortuna - Sparta gespeeld.Lekkerboeie86 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:48:
Goedemiddag mensen!
De speelronde is opzich weer geweest, maar helaas hebben we ook te maken met een uitgestelde wedstrijd.
Vrijdag ging Fortuna - Sparta niet door. Deze uitslag zal mogelijk invloed hebben voor de eventuele weekwinnaar. Ik ga even in overleg hoe we deze situatie aanpakken. Als het aan mij ligt gaan we de week winaar van speelronde 23 bekend maken als deze wedstrijd is gespeeld. Jullie horen zsm van ons
Hierdoor is er eindelijk een winnaar van speelronde 23.
@Kr44nVogel pakt 59 puntjes en dat is genoeg voor de overwinning! We gaan het abonnement weer voor je aanvragen
*Kiwi zit er helemaal naast.
[ Voor 84% gewijzigd door Superkiwi op 19-04-2022 20:24 ]
*Kiwi zit er wederom helemaal naast
[ Voor 136% gewijzigd door Superkiwi op 19-04-2022 20:25 ]
Die wedstrijd ging over Vitesse - Sparta naar mijn weten. Daarvoor hebben we Sjorre als weekwinnaar uitgeroepen omdat het nog slechts 6 minuten te spelen was. En zelfs bij een goal van Vitesse Sjorre alsnog weekwinnaar zou zijn. Of zit ik er nu naast?Superkiwi schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 20:08:
[...]
Volgens mij administratie hoorde deze wedstrijd bij speelronde 25 en is Soa United aka @Sjorre met 61 punten de winnaar
Voetbalpoules laat boven de individuele uitslag "speelronde 23" zien maar dat klopt niet.
Nee je hebt helemaal gelijk; ik zat er compleet naast.
Excuus voor de verwarring
Excuus voor de verwarring
Daar zijn we weer! Nog 5 rondjes Eredivisie en dan zit het seizoen erop.
Voor de duidelijkheid de winnaar van Tweakers FC bepalen we na 34 speelronden en de extra voorspellingen. De play-offs tellen niet mee qua punten.
Vandaag beginnen we met Twente - Sparta.
De volgende spelers mogen nog voorspellen
@KingKoning AZ - Heerenveen is niet opgeslagen.
@Typhone Zondag programma niet vergeten
@tommyboy0606 Willem II - Vitesse niet opgeslagen.
@Basdon1985 @lameeuw @fotografie999 @dutchgio @Spookelo @Jayskiii @Zuaro @Jay-K @ParaDroid2 @BB89 @Magixx013 @Moes2 @Qu3st
We zijn als Tweakers FC nogsteeds in de Top 3 van voetbalpoules. En met @IntToStr hebben we zelfs een Top 3 speler van heel Nederland in huis. Laten we er nog 5 mooie rondes van maken! Iedereen goed weekend
Voor de duidelijkheid de winnaar van Tweakers FC bepalen we na 34 speelronden en de extra voorspellingen. De play-offs tellen niet mee qua punten.
Vandaag beginnen we met Twente - Sparta.
De volgende spelers mogen nog voorspellen
@KingKoning AZ - Heerenveen is niet opgeslagen.
@Typhone Zondag programma niet vergeten
@tommyboy0606 Willem II - Vitesse niet opgeslagen.
@Basdon1985 @lameeuw @fotografie999 @dutchgio @Spookelo @Jayskiii @Zuaro @Jay-K @ParaDroid2 @BB89 @Magixx013 @Moes2 @Qu3st
We zijn als Tweakers FC nogsteeds in de Top 3 van voetbalpoules. En met @IntToStr hebben we zelfs een Top 3 speler van heel Nederland in huis. Laten we er nog 5 mooie rondes van maken! Iedereen goed weekend
Nog maar 3 puntjes achterstand op de nr 1 positie...
Maar ben bang dat ik niet hoog ga blijven staan in het algemeen klassement. Heb die extra voorspellingen totaal niet serieus ingevuld met het idee dat ik die nog kon wijzigen na een paar weken wedstrijden te hebben gezien. Dan moet je dat natuurlijk niet vergeten he...
Succes weer iedereen!
Maar ben bang dat ik niet hoog ga blijven staan in het algemeen klassement. Heb die extra voorspellingen totaal niet serieus ingevuld met het idee dat ik die nog kon wijzigen na een paar weken wedstrijden te hebben gezien. Dan moet je dat natuurlijk niet vergeten he...

Succes weer iedereen!
Ok, affluiten maar jongens! De competitie komt spontaan stil te liggen en we spelen het restant niet meer uit
/f/image/SSaJpJZ2nqKGEBZbcUX2br8M.png?f=fotoalbum_large)
Goede kans dat dit niet heel lang stand zal houden, dus snel screenshot gemaakt
Edit: paar minuten later... eeeeen we staan weer 3e
/f/image/SSaJpJZ2nqKGEBZbcUX2br8M.png?f=fotoalbum_large)
Goede kans dat dit niet heel lang stand zal houden, dus snel screenshot gemaakt
Edit: paar minuten later... eeeeen we staan weer 3e
[ Voor 5% gewijzigd door IntToStr op 23-04-2022 21:59 ]
Kan je die dan serieus invullen? Vooral het rechterrijtje is een grote loterij. Zoals het nu staat pak je best aardig wat punten.IntToStr schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 15:53:
Nog maar 3 puntjes achterstand op de nr 1 positie...
Maar ben bang dat ik niet hoog ga blijven staan in het algemeen klassement. Heb die extra voorspellingen totaal niet serieus ingevuld met het idee dat ik die nog kon wijzigen na een paar weken wedstrijden te hebben gezien. Dan moet je dat natuurlijk niet vergeten he...![]()
Succes weer iedereen!
Ik zie mijzelf nog wel buiten de top 10 van de Tweakers poule eindigen. Niet iedereen heeft Ajax als kampioen staan..
Ajax niet als kampioen invullen is als de snelweg oversteken zonder links en rechts te kijken: niet zo slim
Het geeft mij daarentegen nog wel een kleine kans om de Tweakers poule te winnen.Superkiwi schreef op zondag 24 april 2022 @ 07:00:
Ajax niet als kampioen invullen is als de snelweg oversteken zonder links en rechts te kijken: niet zo slim
Nul punten bij de wedstrijd van de week maar zo te zien hebben meer mensen daar belangrijke punten laten liggen
Dan maar de snelweg oversteken zonder te kijken maar 020 op 1 zetten gaat overduidelijk tegen mijn principes inSuperkiwi schreef op zondag 24 april 2022 @ 07:00:
niet dat ik ooit nog ga inlopen maar wel als een van de weinige willem2 vitesse goed!!
Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle
En weer een speelronde voorbij! @assasinbats was de beste met 61 punten.
4x 10 punten gepakt. 1e van Tweakers FC in speelronde 30. Gefeliciteerd!!
@IntToStr stijgt 1 plaatsje op de landelijke lijst. Nu dus op de 2e plaats!
Tweakers FC staat op de 4e plaats landelijk, maar het zit dicht bij elkaar.
Donderdag speelt Feyenoord een aardig potje in de halve finale van de Conference League. Gaat dat zien!
Erna gaan we op vrijdag weer verder met de Eredivisie.
Tot de volgende speelronde!
4x 10 punten gepakt. 1e van Tweakers FC in speelronde 30. Gefeliciteerd!!
@IntToStr stijgt 1 plaatsje op de landelijke lijst. Nu dus op de 2e plaats!
Tweakers FC staat op de 4e plaats landelijk, maar het zit dicht bij elkaar.
Donderdag speelt Feyenoord een aardig potje in de halve finale van de Conference League. Gaat dat zien!
Erna gaan we op vrijdag weer verder met de Eredivisie.
Tot de volgende speelronde!
Het is weer vrijdag! Dus gaan we weer kijken naar de Eredivisie. Na City - Madrid en Feyenoord - Marseillie, moeten we het vanavond doen met Utrecht - NEC 
De wedstrijden deze ronde zijn geen inkoppertjes. Er zit voor mn gevoel veel punt winst of verlies in. Heel veel succes allemaal! Nog 4 rondjes voorspellen en dan hebben we de winnaar. De nacompetitie / play offs telt niet mee qua punten voor Tweakers FC.
De volgende spelers mogen nog voorspellen!
@Heyster @KingKoning @Miki @Maarten_E @Dion34 @ephymerous @Spookelo @Ramzzz @ParaDroid2 @BB89 @makooy @malderhout @Moes2 @Qu3st @Purehz
@Anoniem: 1638126 1 wedstrijd niet opgeslagen.
De wedstrijden deze ronde zijn geen inkoppertjes. Er zit voor mn gevoel veel punt winst of verlies in. Heel veel succes allemaal! Nog 4 rondjes voorspellen en dan hebben we de winnaar. De nacompetitie / play offs telt niet mee qua punten voor Tweakers FC.
@Heyster @KingKoning @Miki @Maarten_E @Dion34 @ephymerous @Spookelo @Ramzzz @ParaDroid2 @BB89 @makooy @malderhout @Moes2 @Qu3st @Purehz
Thanks. Ik was net bezigLekkerboeie86 schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 13:36:
Het is weer vrijdag! Dus gaan we weer kijken naar de Eredivisie. Na City - Madrid en Feyenoord - Marseillie, moeten we het vanavond doen met Utrecht - NEC
Vreemd, normaal gesproken krijg je daar ook een mailtje van dat er nog niks is ingevuld. Nu niet gekregen.
Held!! @Lekkerboeie86
Held!! @Lekkerboeie86
Thanks, de app doet ‘t alleen even niet.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Moet ik inderdaad nog doen. Nog een beetje in extase van gisteravond!Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 13:36:
Daar zeg je wat.Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 13:36:
De wedstrijden deze ronde zijn geen inkoppertjes.
Zelfs de wedstrijden waarvan je dénkt dat het zekerheidjes zijn, zijn dat niet
Succes iedereen!
Kiwi neemt risico door Utrecht-NEC op een gelijkspelletje te zetten* en dat wordt keihard afgestraft. Wacht maar, mijn moment komt nog wel
*NEC pakt vorige week bijna een punt tegen de beste club van NL, dan moet Utrecht toch een eitje zijn zou je denken
*NEC pakt vorige week bijna een punt tegen de beste club van NL, dan moet Utrecht toch een eitje zijn zou je denken
Zo min mogelijk logisch beredeneren is (soms) het devies. Zonder daarmee overigens afbreuk te willen doen aan al die mensen die beter voorspellen dan ikSuperkiwi schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 22:31:
Kiwi neemt risico door Utrecht-NEC op een gelijkspelletje te zetten* en dat wordt keihard afgestraft. Wacht maar, mijn moment komt nog wel![]()

Daar heb je wel een goed punt. Logisch beredeneren heeft weinig nut als de uitslagen soms zo onlogisch zijn 
Dammit, gisteren mijn gelijkspel bij Heerenveen-Cambuur nog even veranderd naar een overwinning voor de blauwe Friezen, dat was ook niet zo slim. Al gingen de gele Friezen er wel bijna met de winst vandoor
Dammit, gisteren mijn gelijkspel bij Heerenveen-Cambuur nog even veranderd naar een overwinning voor de blauwe Friezen, dat was ook niet zo slim. Al gingen de gele Friezen er wel bijna met de winst vandoor
Dit topic is gesloten.