"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Volgende keer beter zullen we maar weer zeggen
Ja dat is niet zo moeilijk

Hier ook bijna...ElPaco schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:58:
Toch knap, ik heb op de vrijdag met 1 wedstrijd meer punten verdiend dan alle andere wedstrijden bij elkaar..
Helaas was ik deze keer beter in bovenstaande voorspelling dan in de standen van de wedstrijdenIntToStr schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 22:03:
Een goed begin is het halve werk![]()
Nieuwe doelstelling: top 10 overall!
(Uiteraard is dit het moment waarop alles dan misgaat, maar voorlopig gaat het nog goed)
Had ik op de vrijdag meer punten dan was het een topweekend (ondanks de 0-0 tegen Go Ahead) maar Kiwi en de wedstrijden van de week is statistisch gezien geen goede combi.ElPaco schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:58:
Toch knap, ik heb op de vrijdag met 1 wedstrijd meer punten verdiend dan alle andere wedstrijden bij elkaar..
De top 10 is trouwens maar 10 punten weg
Zelfs ik begin mijn eigen scores niet meer te vertrouwen...
[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 08-11-2021 09:48 ]
@MM99 had 4x de uitslag goed, dan ga je hard met de punten! Gefeliciteerd met de week winst!
Het Tweakers abonnement is weer aangevraagd.
Komend weekend gaan we (niet) naar Nederlands elftal kijken. Helaas start de Eredivisie pas weer op 20 November. Tot de volgende speelronde!
MM99 stond voor deze speelronde 38e in de pouleLekkerboeie86 schreef op maandag 8 november 2021 @ 10:33:
Vanaf de 60e plaats uit de poule naar winnaar van de week!
De stijging van 60 naar 1 die jij zag is puur gebaseerd op weekresultaten.
Eredivisie weekoverzicht speelronde 12
Nieuwe ronde nieuwe kans..... nee dus. Kansloze missie was het voor ondergetekende. Zoveel onverwachte uitoverwinningen waarvan ik een paar gokjes had ingesteld maar helaas pindakaas. Het viel tegen. Gelukkig waren enkelen van jullie wel in staat om onze pool te verdedigen in het landelijk gemiddelde.De beste van deze week was @MM99 die met 55 punten de overwinning greep. Gefeliciteerd met de weekoverwinning!
Weekscore winnaar en volledige top 10
1. @MM99 +55 punten2. @hippiepaci +49 punten
3. @Ramzzz +47 punten
4. @AlexMar +44 punten
5. @dutchgio +44 punten
De huidige top 10:
1. @IntToStr + 496 punten
2. @Verwijderd +485 punten
3. @hippiepaci +485 punten
4. @Heyster +476 punten
5. @Moes2 +459 punten
6. @Jero_B +455 punten
7. @BB89 +450 punten
8. @Lekkerboeie86 +449 punten
9. @reaL_G +447 punten
10. @Magixx013 +446 punten
Statistieken & fun facts
- Niemand had Ajax - Go Ahead Eagles goed voorspeld. De Amsterdammers stellen iedereen teleur.- Opvallend: alleen onze winnaar @MM99 had Feyenoord-AZ goed voorspeld en legt hiermee dus de basis van zijn weekwinst!
- Niemand had Willem II - Sparta goed voorspeld
- @lameeuw en @sjtienuh hadden als enigen Fortuna - PSV volledig goed voorspeld
- NEC - Heerenveen was deze week de best voorspelde wedstrijd met 1-1
Toch nog iets goed voorspeld wel weer een aantal plekken gezakt deze week.[b]Statistieken & fun facts
- Niemand had Ajax - Go Ahead Eagles goed voorspeld. De Amsterdammers stellen iedereen teleur.
- Opvallend: alleen onze winnaar @MM99 had Feyenoord-AZ goed voorspeld en legt hiermee dus de basis van zijn weekwinst!
- Niemand had Willem II - Sparta goed voorspeld
- @lameeuw en @sjtienuh hadden als enigen Fortuna - PSV volledig goed voorspeld![]()
- NEC - Heerenveen was deze week de best voorspelde wedstrijd met 1-1
Wat is er aan de hand dan? Twee weken geleden stond je nog in de top 10 en nu sta je op het punt om pagina 1 te verlatenTyphone schreef op maandag 8 november 2021 @ 10:55:
Nieuwe ronde nieuwe kans..... nee dus. Kansloze missie was het voor ondergetekende.

Ajax presteert ondermaats, Sparta wint opeens, PEC kan niet voetballen, NEC choked tegen Heerenveen maar niet tegen Groningen en zo kan ik nog wel even doorgaanSuperkiwi schreef op maandag 8 november 2021 @ 11:42:
[...]
Wat is er aan de hand dan? Twee weken geleden stond je nog in de top 10 en nu sta je op het punt om pagina 1 te verlaten
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Die 10 punten heeft iedereen toch?Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:26:
Hopla 10 puntjes. We weten allemaal hoe dat normaal gesproken afloopt..
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Nope.... ik had 3-1 voor PSV staan.
Ik ook…

Tja…ElPaco schreef op zondag 21 november 2021 @ 09:45:
Hoezo voorspellen mensen ineens zonder gêne dat PSV geen goals tegen krijgt? Omgekeerde wereld dit.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
@Supermach heeft de weekwinst te pakken. Voorspelde ook nog een 2-1 voor Cambuur - Utrecht. Deze uitslag maakte denk ik wel het verschil. Het abonnement gaan we aanvragen!
Altijd als ik met topicupdates bezig ben kom jij ertussen!Lekkerboeie86 schreef op maandag 22 november 2021 @ 11:56:
Dit weekend geen voetbal kunnen kijken. En ook weinig aandacht voor dit topic gehad. Waarvoor mijn excuses!
@Supermach heeft de weekwinst te pakken. Voorspelde ook nog een 2-1 voor Cambuur - Utrecht. Deze uitslag maakte denk ik wel het verschil. Het abonnement gaan we aanvragen!
Boef!
Rip. Het lijkt wel een maandag..Typhone schreef op maandag 22 november 2021 @ 12:07:
Update schrijf ik zometeen even, ben net bezig klik weg en toen was alles foetsie. Omg.
Eredivisie weekoverzicht speelronde 13
Welkom terug allemaal! Excuses voor het vergeten te melden dat de nieuwe ronde weer ging beginnen maar ondergetekende was druk net als @Lekkerboeie86 dus dan loop je het risico op jezelf aangewezen te zijnWeekscore winnaar & volledige top 10
1. @Supermach +64 punten2. @huntedjohan +61 punten
3. @Magixx013 +61 punten (daar is ze weer met een top 5 notering)
4. @fotografie999 +61 punten
5. @nietorigineel +59 punten
Top 10 van het totaalklassement na 13 speelronden:
1. @IntToStr +544 punten
2. @Verwijderd +531 punten
3. @hippiepaci +528 punten
4. @Heyster +517 punten
5. @Moes2 +508 punten
6. @Magixx013 +507 punten
7. @Jero_B +503 punten
8. @BB89 +501 punten
9. @nietorigineel +500 punten
10. @Lekkerboeie86 +497 punten
..
...
...
14. @Typhone +483 punten
Statistieken & Fun Facts
- @Supermach en @Miki waren de enigen die Cambuur - Utrecht correct voorspelden. Voor @Supermach was dit nodig om de overwinning te pakken- @hippiepaci voorspelde als enige de eerste twee wedstrijden achter elkaar volledig goed....maar daar bleef het ook bij qua 100% scores
- @huntedjohan @Miki @Typhone en @MarkH69 waren de enigen met 3x een 100% score bij een wedstrijd
- Elke wedstrijd is door minimaal 2 personen goed voorspeld hetgeen volgens mij vrij uniek is.
- Heerenveen - Willem II is door de meeste mensen goed voorspeld, niet geheel toevallig met de meest gebruikte voorspelling: 2-1
Had wel een aantal keer de juiste winnaar voorspeld maar slechts één keer 7 punten gepakt, dan merk je onder de streep dat die extra 2 puntjes hier en daar best een verschil op het totaal kunnen maken. Iets wat Paco wél goed deed, net als 10 punten pakken bij Groningen.
Bij de match van de week zowaar eens 16 punten gescoord, wat mijn hachje redde.
Resultaat is dat de heer Paco 5 plaatsen is gestegen en ik er 4 gezakt ben waardoor we nu gelijk in punten staan
Lieve Paco, ik stel voor dat we onze krachten bundelen en op jacht gaan naar @Typhone, die staat slechts 5 punten boven ons
Komend weekend heb ik weinig fiducie in mijn voorspellingen (wat een lastige wedstrijden!) dus het kan best zijn dat je het alleen moet doen. Pak 'm!
[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 22-11-2021 16:55 ]
En dan zal ik je eens een geheimpje verklappen, ik ben op vakantie dus ik heb zaterdag ochtend even snel overal maar wat ingevuld zodat ik tenminste iets zou hebbenSuperkiwi schreef op maandag 22 november 2021 @ 16:48:
Ik was dit weekend verwikkeld in een felle strijd met @ElPaco.
Had wel een aantal keer de juiste winnaar voorspeld maar slechts één keer 7 punten gepakt, dan merk je onder de streep dat die extra 2 puntjes hier en daar best een verschil op het totaal kunnen maken. Iets wat Paco wél goed deed, net als 10 punten pakken bij Groningen.
Bij de match van de week zowaar eens 16 punten gescoord, wat mijn hachje redde.
Resultaat is dat de heer Paco 5 plaatsen is gestegen en ik er 4 gezakt ben waardoor we nu gelijk in punten staan
Lieve Paco, ik stel voor dat we onze krachten bundelen en op jacht gaan naar @Typhone, die staat slechts 5 punten boven ons
Komend weekend heb ik weinig fiducie in mijn voorspellingen (wat een lastige wedstrijden!) dus het kan best zijn dat je het alleen moet doen. Pak 'm!

Blijkbaar is dat de way to go, ik had met punten dan anders
Maar die gezamenlijke jacht op @Typhone heb ik dan wel weer fiducie in
Gelukkig jagen de meesten hier op de mensen in de middenmoot, dus voorlopig komt de concurrentie maar uit een klein groepje
Gefeliciteerd aan de weekwinnaar @Supermach

We gaan langzaam richting de winterstop. Voor speelronde 14 mogen de volgende spelers nog voorspellen.
Vanavond om 20.00 beginnen we met NEC - Cambuur
@Miki @nietorigineel @Megupe @lameeuw @fotografie999 @dion34 @djoelzz @ephymerous @mAiden88 @Spookelo @Kr44nVogel @Jayskiii @RickOnline @ParaDroid2 @Freshnezz @BB89 @lucatoni @M@cer @PaRaDoX4 @Purehz @Razorbite @Sempy @Terranova @Vuvuzela @yoris
Je zal wel behoorlijk peentjes zweten nu je weet dat we je op de hielen zitten
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Op papier een vrij makkelijke dag maar ja, de bal is rond en zo
Hup Ajax!
@Razorbite & @Terranova jullie zijn dit weekend vergeten in te vullen.
Je kunt de schade nog beperken door de wedstrijden van vandaag nog in te vullen
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Update volgt later (vanavond) ivm een afspraak in het noorden van het land
[ Voor 14% gewijzigd door Typhone op 29-11-2021 06:23 ]
Zelfs op de zondag heb jij nog redelijk gescoord, precies waar ik het af liet weten met foute voorspellingen voor Feyenoord, PSV en AZ.
Prima uitslagen voor de stand in de competitie maar niet voor de poule.

Maar gefeliciteerd aan @Gynnad ! Mooie score

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Lekker bezig hoor! Vond het niet een hele leuke speelronde. Zoals opgemerkt erg weinig doelpunten. Dus dan pak je gewoon 20 punten door een 0-0 te voorspellen bij Vitesse - AZGynnad schreef op maandag 29 november 2021 @ 10:15:
In de laatste wedstrijd nog de dagwinst gepakt. De eerste keer in 2 seizoenen, dat is toch wel lekker!
Ik ga het abonnement voor je aanvragen
Eredivisie weekoverzicht speelronde 14
Een kleine dag te laat maar neem het mij niet kwalijk s.v.p.! Ook de mensen van de afgelopen speelronde zullen netjes in het zonnetje gezet worden. Ondergetekende stond netjes fier aan kop tot twee wedstrijden voor het einde. Helaas besloten toen ook nog eens Vitesse en AZ gelijk te spelen tegen elkaar en daar ging mijn eerste schildjeWeekscore winnaar & volledige top 10
1. @Gynnad +58 punten2. @MM99 +48 punten
3. @DutchDevil79 +47 punten
4. @dutchgio +47 punten
5. @mefjoew +47 punten
Vakkundige steal hier van @Gynnad door in de laatste wedstrijd 20 punten te pakken (!). Alleen @mefjoew deed hem dat vrolijk na en redde daarmee ook 'zijn weekend'. De rest scoorde van de top 5 scoorde stukken beter in de andere wedstrijden maar het liet het juist weer liggen in de laatste wedstrijd.
In de algemene top 10 zijn er ook wat verschuivingen geweest. Lege stadions blijken ook weer voor 'vreemde' uitslagen te zorgen lijkt het.
Totaalstand na 14 speelronden
1. @IntToStr +572 punten2. @hippiepaci +559 punten
3. @Heyster +552 punten
4. @Verwijderd +551 punten
5. @Magixx013 +541 punten
6. @Moes2 +536 punten
7. @BB89 +535 punten
8. @MM99 +532 punten
9. @Jero_B +530 punten
10. @Gynnad / @Typhone +528 punten
Ja ik zet mezelf er lekker neer
Van de top 5 was de hoogste score overigens +35 punten (@Heyster). @Verwijderd scoorde slechts 20 punten deze speelronde en wordt daardoor meteen door de aasgieren ingehaald.
Eervolle vermelding voor @Superkiwi overigens (die vorig jaar speelde alsof ie voor het eerst voetbal zag) maar inmiddels met 511 punten knap op de 18e plaats rondzwerft. Geef nooit op is het motto in de voetbalpool! Die andere die mij wel even van de troon wilde stoten @ElPaco zie ik met +27 gescoorde punten ook geen enkele bedreiging vormen dus ik zeg: bring it bitches!
Statistieken & Fun Facts
- Vitesse - AZ werd door slechts twee mensen volledig goed ingevuld. Niet geheel toevallig staan deze twee ook in de top 5 van het eindklassement van de 14e speelronde- Heerenveen - PSV werd slechts drie keer goed voorspeld. Dat ondanks het feit dat PSV al sinds 2011 geen uitwedstrijd meer gewonnen heeft bij Heerenveen (!). Het vertrouwen in de Eindhovenaren is groot!
- NEC - Cambuur werd door niemand goed voorspeld. Fortuna - Groningen werd eveneens door niemand goed voorspeld net als Twente-Feyenoord
- Na een betere blik op het scorebord is dit MET AFSTAND de ronde waarin in totaal het minst goed voorspeld werd door iedereen. Slechts 16x werd een wedstrijd volledig goed voorspeld. 25% daarvan viel bij Utrecht - Heracles.
- Ook vrij uniek: niemand had twee of meer wedstrijd volledig goed voorspeld. Meestal lukt dat de top 5 van de ranglijst wel maar in dit geval viel dat goed tegen.
LET OP: Deze week een 'semi' midweekse speelronde (en inhaalwedstrijden) dus de wedstrijden beginnen al vroeg.
Aan iedereen daarom het devies om zo snel mogelijk alle wedstrijden alweer in te vullen om de kans op vergeten te minimaliseren!HahahahahaTyphone schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 10:31:
Eervolle vermelding voor @Superkiwi overigens (die vorig jaar speelde alsof ie voor het eerst voetbal zag)

Ik snap er zelf ook helemaal niets van hoor, blijf het bijzonder vinden dat ik nog steeds op pagina 1 te vinden ben terwijl ik niet echt het idee heb heel anders te voorspellen dan vorig seizoen.
Wat wel grappig is: hoewel ik vorig seizoen de hele tijd onderaan bungelde had ik toch twee schildjes achter mijn naam staan.
*edit
Deze doordeweekse ronde zou zomaar eens een hoop roet in het eten kunnen gooien. Ik weet echt niet meer wat ik momenteel van elke ploeg kan verwachten

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 30-11-2021 15:43 ]
Ik scoor mooi drie keer +7 punten en staat die duivelse @ElPaco op 1 in speelronde 15.
Nou nou nou!
Jij zet in op PSV-Utrecht 2-2 terwijl Utrecht al geen punten meer haalt in Eindhoven sinds 1980.ElPaco schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 12:20:
De laatste keer dat ik de 1e wedstrijd van een speelronde goed had, haalde ik in de rest van de speelronde minder punten dan in die 1e wedstrijd, ik heb er dus niet zoveel vertrouwen in
Dat vind ik vrij dapper
Dapp're strijder die ElPaco, net als ons.
Volgens mij had ik net als vele anderen +7 voor de 3 midweekse wedstrijden. Dit waren wel erg voorspelbare uitslagen. Helaas wel telkens 1 doelpunt ernaast voor de maximale scores, maar we moeten blij zijn met wat we hebben he
Noem het dapper, ik noem het realistischTyphone schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 12:21:
[...]
Jij zet in op PSV-Utrecht 2-2 terwijl Utrecht al geen punten meer haalt in Eindhoven sinds 1980.
Dat vind ik vrij dapper

Gaat het weer zo'n weekend worden?
Ik ook! Maar goed, ik had gister al een tienpunter, dus ik wist dat dit zou gebeuren.Superkiwi schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 22:33:
Nul(!) punten bij de wedstrijd van de week
Gaat het weer zo'n weekend worden?
Nu schakel ik in en zie Utrecht op 0-1 staan

*edit
Bedankt heren! 7 punten bij PSV gescoord dankzij jullie inzichten
[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 04-12-2021 18:26 ]
Op de ranglijst staat iedereen (rond mijn plaatsing kijkend) behoorlijk dicht bij elkaar dus enkele puntjes meer of minder kan zo maar een aantal plaatsen omhoog of omlaag betekenen. De spanning is ondraaglijk!
Eredivisie weekoverzicht speelronde 15
Het voetbalweekend dat geen voetbalweekend was aangezien Ajax al op donderdag mocht spelen omdat ze zich eventueel nog moesten kwalificeren voor de Champions League net zoals in de afgelopen 2 jaren. Nu houdt de KNVB er netjes rekening mee, maar Ajax zal Ajax niet zijn als ze zich op dat moment natuurlijk al weer lang en breed geplaatst hebben.
@Kr44nVogel en @Mrk87 die beiden 57 punten hebben gescoord! Van harte gefeliciteerd met het schildje achter jullie naam!
Weekscore winnaar & volledige top 10
1. @Kr44nVogel +57 punten2. @Mrk87 +57 punten
3. @Jay-K +54 punten
4. @Vuvuzela +54 punten
5. @Mrloki +52 punten
N.B.
Wij houden de lijst aan zoals deze op voetbalpoules weergegeven wordt! Dat betekent dus dat dit de eindstand wordt in ons klassement ondanks het feit dat er twee mensen evenveel punten hebben.
Huishoudelijke mededeling
Omdat het taggen en optellen handmatig veel tijd kost gebruik ik vanaf deze week screenshots. Omdat ik vermoed dat sommigen met echte naam geregistreerd zijn gebruik ik hier MO-tags zodat mensen die niet actief zijn in de pool en niet op Tweakers geregistreerd zijn deze informatie niet te zien krijgen. Mocht hier desondanks fors bezwaar tegen zijn laat het mij dan s.v.p. per direct weten via DM.Totaalstand na 14 speelronden
@IntToStr gaat nog steeds aan de leiding (en scoorde veel punten) met +628 punten. @Heyster volgt met 612 punten en ook @hippiepaci blijft bovenin meedraaien met +609 punten.Statistieken & Fun Facts
- Eagles / FC Twente was het vaakste goed voorspeld. Dat is vaker zo met 1-2/2-1 wedstrijden maar Twente pakte de volle winst uit bij de GA Eagles.- Opvallend feitje: niemand voorspelde de 5-0 bij Fey-Fort. Dat terwijl 6 mensen bedachten dat Ajax niet zou choken tegen Willem II waarbij de 5-0 dus goed voorspeld werd.
- PSV-FC Utrecht werd alleen door @Supermach 100% correct voorspeld (4-1). @tommyboy0606 verdient een eervolle vermelding omdat hij als enige een overwinning voor FC Utrecht voorspelde (al sinds de jaren '80 niet meer gebeurd!)
- Cambuur - Vitesse (1-6) werd door niemand goed voorspeld. Hele grote overwinningen werden hier ook niet voorspeld al deed @remmstein met 0-3 een dappere poging.
[ Voor 7% gewijzigd door Typhone op 06-12-2021 11:14 ]
Nu weet ik niet of ik het gebracht heb of dat jij het gewoon simpelweg af liet weten maar feit is dat we nog maar 3 punten van elkaar verwijderd zijn. Komend weekend eens zien of we je voorbij kunnen streven.Typhone schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 10:31:
[...] geen enkele bedreiging vormen dus ik zeg: bring it bitches!
Als jij blijft voorspellen zoals afgelopen weekend moet dat niet al te lastig worden
Als iemand dichterbij komt is dat altijd zwakte van mij en geluk van de ander. Les 1 hier.Superkiwi schreef op maandag 6 december 2021 @ 09:39:
[...]
Nu weet ik niet of ik het gebracht heb of dat jij het gewoon simpelweg af liet weten maar feit is dat we nog maar 3 punten van elkaar verwijderd zijn. Komend weekend eens zien of we je voorbij kunnen streven.
Als jij blijft voorspellen zoals afgelopen weekend moet dat niet al te lastig worden![]()
Die goal in 90 +4 van RKC was een hele dure bijvoorbeeld...
Maar goed, nog steeds op 1, dus we blijven gewoon proberen
Gefeliciteerd aan de winnaars van deze week weer

Nooit verklappen want dan heet volgend jaar iedereen aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaIntToStr etcIntToStr schreef op maandag 6 december 2021 @ 09:44:
En sidenote over de ranking op de website als mensen hetzelfde aantal punten hebben: volgens gaat dat op alfabetische volgorde van de naam.
Zo, nu is het een spoilerTyphone schreef op maandag 6 december 2021 @ 09:45:
[...]
Nooit verklappen want dan heet volgend jaar iedereen aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaIntToStr etc
Duly noted.Typhone schreef op maandag 6 december 2021 @ 09:43:
[...]
Als iemand dichterbij komt is dat altijd zwakte van mij en geluk van de ander. Les 1 hier.
Bedankt voor deze realiteitscheck; ik sta weer met beide beentjes op de grond.
Ergo, jouw nickname is gewoon fout.
hij heeft samen met @Kr44nVogel de weekwinst gepakt..
Maar.. omdat @Kr44nVogel het Tweakers abonnement al eens heeft gewonnen, gaat deze naar @Mrk87
Bij een gelijk aantal punten in de weekwinst doen we een loterij om te bepalen wie het abonnement krijgt.
Of je clubnaam met een A of D begint geeft je geen voordeel
Tenzij 1 van de 2 al eens heeft gewonnen, gaat hij automatisch naar de ander.
Indien beide spelers allebei al eens hebben gewonnen, doen we een loterij.
[ Voor 16% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 06-12-2021 11:13 ]
K*t, sorry!!! (again!)Electr0n schreef op maandag 6 december 2021 @ 10:18:
@Typhone Fijn dat mijn naam genoot goed doet! Maar verkeerde tag weer 🙈
@Electr0n fout gefixed
@Mrk87 sorry voor het foutieve taggen!
[ Voor 14% gewijzigd door Typhone op 06-12-2021 11:15 ]
Willem 2 scoort nog in blessuretijd! 10 punten zijn vast binnen

Oh, het wordt toch nog 1-3

Zo gingen de afgelopen 10-15 minuten, maar uiteindelijk wel blij met de 7 punten
Om de rest ook de kans op een schaaltje te geven zal ik (wederom) niet ál te hard mijn best doen, zo sportief ben ik wel
[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 11-12-2021 08:48 ]
@mAiden88 ook trouwens.
Hup! Nog even voor elkaar boksen zodat je deze zondag nog wat punten kan meepakken.
Geluk voor jullie is dat er gisteren niet al te best gescoord is door de meesten.
@Razorbite en @Terranova zijn ook nog leeg maar of die nog actief zijn weet ik niet.
[ Voor 66% gewijzigd door Superkiwi op 12-12-2021 08:25 ]
M'n belchinees is opgepakt! Verdorie, helemaal vergeten.Superkiwi schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:19:
@Qu3st ben jij nou gewoon vergeten je voorspellingen in te vullen?
@mAiden88 ook trouwens.
Hup! Nog even voor elkaar boksen zodat je deze zondag nog wat punten kan meepakken.
Geluk voor jullie is dat er gisteren niet al te best gescoord is door de meesten.
@Razorbite en @Terranova zijn ook nog leeg maar of die nog actief zijn weet ik niet.
Thanks, helemaal vergeten inderdaad.. Heb hem ingevuld nu.Superkiwi schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:19:
@Qu3st ben jij nou gewoon vergeten je voorspellingen in te vullen?
@mAiden88 ook trouwens.
Ik zit hier!Qu3st schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:58:
[...]
M'n belchinees is opgepakt! Verdorie, helemaal vergeten.
Gefeliciteerd! We gaan een abonnement voor je aanvragen.
Yes dubbele verplichtingen en klantwerk today maar hij komt!Lekkerboeie86 schreef op maandag 13 december 2021 @ 14:08:
Wellicht komt er nog een uitgebreid verslag. Maar @dutchgio pakt de week winst. Zie weinig gekke dingen behalve een gelijkspel in Groningen. Hij zag hem aankomen.
Gefeliciteerd! We gaan een abonnement voor je aanvragen.
Ondanks 3 keer 0 punten ook genoeg goed voorspeld.
Iedereen had er moeite mee dit weekend en jij blijkbaar het minst. Daarom terechte winnaar
Ik had Ajax-AZ op 2-2 staan, keurt die flierefluiter het doelpunt af…

Maar goed, dit is beter voor de ranglijst, wat boeit die poule nou.
Tfoeeeee wat een hater!Ramzzz schreef op maandag 13 december 2021 @ 15:33:
![]()
Ik had Ajax-AZ op 2-2 staan, keurt die flierefluiter het doelpunt af…![]()
Maar goed, dit is beter voor de ranglijst, wat boeit die poule nou.
Eredivisie speelronde 17
Vanmiddag wordt er in het Fortuna Sittard Stadion al om half 5 afgetrapt voor de openingswedstrijd van deze speelronde tegen FC Utrecht.De volgende mensen moeten hun voorspellingen nog invullen:
@Dion34 @ephymerous @ParaDroid2 @PaRaDoX4 @Razorbite @Terranova @yoris
Succes iedereen!

2 punten in plaats van 10 dankzij de 2-2 in minuut 90+3
*edit
Jezus

AZ maakt in de 89e minuut de 4e -> weg 10 punten.
Heracles maakt in de laatste 4 minuten 2 goals -> weg 10 punten.
Wat een k#tspelletje

@snmght waar ben jij mee bezig? 20 punten in de eerste twee duels

[ Voor 59% gewijzigd door Superkiwi op 18-12-2021 21:52 ]
Shit dan wordt het morgen dus 3-1..Superkiwi schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 20:40:
NEEEEEEE!!!! SPARTA, WAT DOE JE?????![]()
2 punten in plaats van 10 dankzij de 2-2 in minuut 90+3
@snmght waar ben jij mee bezig? 20 punten in de eerste twee duels
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Dit topic is gesloten.