Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste
Acties:
  • 18.916 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Typhone schreef op maandag 27 september 2021 @ 10:40:
Ondergetekende staat voor de tweede week op rij in de top 5 dus ik klop mezelf even op de borst met welgemeende arrogantie
7. @Typhone +286 punten (@Superkiwi zie je dit?)
Ik maak een diepe buiging voor je _/-\o_
Tijdens het EK riep je al hoog van de toren te roeptoeteren dat je het in de eredivisie poule veel en veel beter zou doen dus mijn verwachtingen waren érg hoog. Gezegd moet dat je het meer dan waarmaakt, chapeau!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
Superkiwi schreef op maandag 27 september 2021 @ 11:08:
[...]

[...]

Ik maak een diepe buiging voor je _/-\o_
Tijdens het EK riep je al hoog van de toren te roeptoeteren dat je het in de eredivisie poule veel en veel beter zou doen dus mijn verwachtingen waren érg hoog. Gezegd moet dat je het meer dan waarmaakt, chapeau!
De competitie is nog lang hè ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hippiepaci
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:26
Was niet mijn beste ronde. Gelukkig nog 10 puntjes gepakt met Heracles. Ik sta nog steeds in de top 10, op een schamele 17 puntjes van @Verwijderd & @IntToStr 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Electr0n
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 21:53
Typhone schreef op maandag 27 september 2021 @ 10:40:

Eredivisie weekoverzicht speelronde 7

Zo de volgende speelronde is geweest en dat was de tweede van afgelopen week. Niet de beste scores gehaald maar dat mag de pret niet drukken. Ondergetekende staat voor de tweede week op rij in de top 5 dus ik klop mezelf even op de borst met welgemeende arrogantie en een neerbuigende blik naar jullie nederige onderdanen :9 :D. Helaas moest @ephymerous weer eens roet in het eten gooien en jat ie mijn schaaltje maar desondanks van harte gefeliciteerd met de weekoverwinning _/-\o_ .
Weekscore winnaar & volledige top 10
1. @ephymerous +65 punten
2. @Typhone +56 punten
3. @M@cer +54 punten
4. @Jay-K +53 punten
5. @djoelzz +53 punten

@ephymerous pakte de overwinning door Willem II - PSV goed te voorspellen en zat ook goed met Heerenveen - Twente en AZ - GA Eagles. Geen enkele 0 punter en dan ligt de overwinning voor het grijpen.

De volledige top 10:

1. @Verwijderd +300 punten
2. @IntToStr +300 punten
3. @Lekkerboeie86 +293 punten
4. @BB89 +292 punten
5. @MustacheNick +292 punten
6. @Heyster +289 punten
7. @Typhone +286 punten (@Superkiwi zie je dit?)
8. @Jero_B +285 punten
9. @hippiepaci +283 punten
10. @Electr0n +275 punten

Even een @ElPaco doen in de top kan heel riskant zijn en de positie in de top 10 een flinke deuk doen laten oplopen ;). Afgelopen week waren met name Willem II - PSV en Heerenveen - FC Twente make or break wedstrijden.

Komend weekend staat er weer een volledige speelronde op het spel dus knallen maar mensen!
Tags volgen vrijdag weer maar vergeet vooral niet te voorspellen!
Ik vind het heel leuk dat 275 punten erbij heb gekregen, maar ik doe hier niet aan mee.
Misschien de verkeerde getagged?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online
Electr0n schreef op maandag 27 september 2021 @ 12:23:
[...]

Ik vind het heel leuk dat 275 punten erbij heb gekregen, maar ik doe hier niet aan mee.
Misschien de verkeerde getagged?
Oei, een zeldzame tagfout! Mijn excuus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:01
Wat een drama!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Als je doelt op Willem II ben ik het helemaal met je eens, de andere uitslagen vallen me niet tegen :)
Op naar de top 10!

Ik zie net je punten :D
Dik drama mag je het wel noemen ja.
:(:)

[ Voor 42% gewijzigd door Superkiwi op 02-10-2021 23:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:48
Wij voorspellen duidelijk anders. Sta gewoon (gedeeld) 1e deze ronde! Morgen zal wel een lekkere 0 punter dag worden voor mij :p

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Superkiwi schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 22:09:
Als je doelt op Willem II ben ik het helemaal met je eens, de andere uitslagen vallen me niet tegen :)
Op naar de top 10!

Ik zie net je punten :D
Dik drama mag je het wel noemen ja.
:(:)
Vooral de Willem II wedstrijd is erg pijnlijk. Slechts 7 puntjes in 5 wedstrijden.. Deze ronde snel vergeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online
Dit ging perfect! Algemene top 10 in keihard! Let the games begin!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 11:43:
Dit ging perfect! Algemene top 10 in keihard! Let the games begin!
Wie heb je betaald om je voorspellingen in te voeren? Of heb je nu eindelijk een goede imitatie van die duitse aap geleerd? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Vanmiddag staan er weer wedstrijden op het programma die alle kanten op kunnen, ik ben benieuwd...

[ Voor 255% gewijzigd door Superkiwi op 03-10-2021 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:00
Het begint desastreuze vormen aan te nemen.

Vrijdag haalde ik 10 punten, dus helemaal gelukkig. Zag met veel vertrouwen de zaterdag tegemoet, maar falen al mijn clubs. En dat doen ze tegenwoordig iedere keer.

Gelukkig is het maar voetbal. Dat verzacht de pijn een beetje, en de competitie is natuurlijk nog maar net begonnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Sinds dit weekend mag er in Nederland weer legaal gegokt worden op voetbal.
Ik denk dat de clubs omgekocht zijn om mensen van toekomstig gokken af te houden.
Resultaten uit het verleden leren dat ik meestal verkeerd gok dus dat verklaart mijn goede score dit weekend.

Als iemand een andere theorie heeft hoor ik het graag maar ik heb de code al gekraakt denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Grr, doordat Feyenoord net de gelijkmaker niet maakte wordt me mijn eerste schildje ooit door de neus geboord.

Ik heb mijn voorspelling voor straks aangepast zodat als ik hem perfect heb ik alsnog dat schildje krijg. Laat PSV dus maar met 3-0 winnen!

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Pfff, vandaag alles verkeerd voorspeld :/
Feyenoord en AZ spelen niet gelijk en wij winnen niet van Utrecht. Alle hoop op PSV dan maar, kom op PSV!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:14
Wat een ronde, zat er overal naast volgens mij. Nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
De zaterdag was hier vrij goed, vandaag was drama. Verrassend genoeg toch nog op plek 13.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Nou het is wel is gezelliger geweest bij de koffie automaat.. manman het had allemaal zo mooi kunnen zijn.

@MM99 heeft deze ronde DIK gewonnen 56 punten. Hij had zelfs Vitesse - Feyenoord goed :o
Abonnementje is aangevraagd.

Nu afkoelen in de interland periode. We zien jullie snel!

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Eredivisie weekoverzicht speelronde 8

Jingle bells, Jingle Bells, trek eens aan de bel: Ajax/Feyenoord kan niet voetballen en Utrecht/Vitesse lekker wel (doorhalen wat niet van toepassing is). Nou alle clichés kunnen weer in de kast want het was me het weekendje wel. Waar ik op de zaterdag nog scoorde als Brad Pitt in zijn early 40's op een Tupperware party daar scoorde ik op zondag als Steve Urkel in een Tsjechisch bordeel zonder cash op zak. Mijn hemel wat een armoede! Gelukkig zijn er ook nog mensen die wel verstand hebben en @MM99 was daarmee met afstand de beste. Van harte gefeliciteerd met de overwinning!
1. @MM99 +56 punten
2. @ElPaco +48 punten
3. @Mrloki +44 punten
4. @Basdon1985 +43 punten
5. @DutchDevil79 +42 punten

MM99 hanteerde de 2-1 tactiek voor een groot deel en pakte zo de maximale punten bij o.a. Vitesse en PSV wat hem de weekzege uiteindelijk opleverde. PEC Zwolle - Heerenveen met 0-1 was ook een volle hit.
@ElPaco had een (in lijn der verwachtingen) iets realistischere score bij PSV (3-0) maar helaas lieten de mannen van Schmidt het afweten in goals en gooide ook Lennart Thy roet in het eten door tegen te scoren. Vitesse - Feyenoord op 2-2 bracht de overwinning van @MM99 derhalve niet meer in gevaar.
Top 10 totaalstand na 8 speelrondes
1. @MustacheNick +331 punten
2. @BB89 +329 punten
3. @Jero_B +325 punten
4. @IntToStr +325 punten
5. @Verwijderd +322 punten
6. @Lekkerboeie86 +316 punten
7. @nietorigineel +316 punten
8. @Typhone +315 punten
9. @Heyster +314 punten
10. @Moes2 +311 punten

@Lekkerboeie86 ik denk dat we niet zo goed moeten voorspellen want zometeen gaan ze een inside job vermoeden. Gelukkig is er altijd @Qu3st nog die besloten heeft niet serieus mee te doen voor een gooi naar de top 10 :P :P . Opvallend feitje: één van de minst getalenteerde voorspellers van afgelopen jaar, @Superkiwi, is op dit moment op een keurige plek 13 terug te vinden in de totale lijst! "Geef nooooit op, oh geef nooit op" zongen ze vroeger toch? Goed bezig! d:)b
Statistieken en meer
- Ik wil iedereen bedanken voor het vertrouwen in Ajax. Niemand heeft Ajax-Utrecht goed voorspeld. Lid worden kan hier. @LZ86 is jullie al voorgegaan.
- Bijna dezelfde vlieger gaat op bij Vitesse - Feyenoord. Waar in de afgelopen jaren Feyenoord wat zwakker werd geacht waren er maar enkele goede scores en relatief weinig overwinningen voor Vitesse voorspeld. Ik krijg een 403 error bij het zoeken waar je lid kan worden voor Feyenoord dus die laat ik even aan @Lekkerboeie86 over >:) })
- @ElPaco had als enige Fortuna - NEC goed voorspeld _/-\o_
- Niemand had Heracles-Willem II correct voorspeld

Komende week is het voor de meeste competitiesupporters saai (ondergetekende incluis) want is er weer interlandvoetbal. Ik zal proberen nog iedereen over 1,5 week te taggen maar zoals altijd blijft het je eigen verantwoordelijkheid! Veel succes weer gewenst voor de komende ronde! :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
@Typhone ik snap dat het even wennen is om mijn persoontje op pagina 1 terug te zien maar 18e??
Ik sta gedeeld 13e, komende van plaats 18.
Kan het zelf ook nauwelijks bevatten maar het staat er echt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online
Superkiwi schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 13:46:
@Typhone ik snap dat het even wennen is om mijn persoontje op pagina 1 terug te zien maar 18e??
Ik sta gedeeld 13e, komende van plaats 18.
Kan het zelf ook nauwelijks bevatten maar het staat er echt :P
Ohja kudt, ik keek naar die stomme 18 voor je naam :P
Nu sta je 13e, dat brengt ongeluk dus voor de komende keer alvast tot ziens uit de top 20! :o >:)

[ Voor 11% gewijzigd door Typhone op 04-10-2021 15:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Typhone schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 13:47:
[...]
dus voor de komende keer alvast tot ziens uit de top 20! :o >:)
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst (zeg ik héél voorzichtig) :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16:56
Superkiwi schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:16:
[...]

Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst (zeg ik héél voorzichtig) :+
Dat is ook mijn excuus! Mijn belchinees is sinds covid niet meer in Nederland op komen dagen. Tijd voor een nieuwe. @Typhone waar heb jij die van jou vandaan? Welke site?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online
Qu3st schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:44:
[...]

Dat is ook mijn excuus! Mijn belchinees is sinds covid niet meer in Nederland op komen dagen. Tijd voor een nieuwe. @Typhone waar heb jij die van jou vandaan? Welke site?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RTBhxccdrk5ZFKqTE67Xv9YqHjQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/o9BdCMhk5ZMyNxMhr04QDM0H.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
@Verwijderd ik ben de moeilijkste niet, voor €2,75 per punt mag je er wel wat van me overnemen hoor. Jij bent de eerste die het hoort, nog voordat ze op V&A gaan ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Hallo allemaal!

Het is nog geen zaterdag, maar we gaan wel voetballen in de Eredivisie dit weekend!
Er zitten een aantal interessante wedstrijden tussen komende ronde.
Wat dacht je van AZ - Utrecht en de Gelderse derby NEC- Vitesse

Ik hoop jullie vrijdag nog te kunnen helpen aan een reminder, maar zou het best wat schelen als jullie alvast in de glazen bol kijken :)

Heel veel plezier en succes!

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16:56
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 15:52:
Hallo allemaal!

Het is nog geen zaterdag, maar we gaan wel voetballen in de Eredivisie dit weekend!
Er zitten een aantal interessante wedstrijden tussen komende ronde.
Wat dacht je van AZ - Utrecht en de Gelderse derby NEC- Vitesse

Ik hoop jullie vrijdag nog te kunnen helpen aan een reminder, maar zou het best wat schelen als jullie alvast in de glazen bol kijken :)

Heel veel plezier en succes!
Ik neem dat wel even op me ;)

REMINDER ALERT!

REMINDER ALERT!

REMINDER ALERT!

Goedemorgen allemaal!

Na 2 weken geen Eredivisie is het morgen dus weer eindelijk voetbal in onze mooie competitie! De lijst met Tweakers die nog moeten voorspellen, of maar gedeeltelijk het hebben ingevuld is best wel lang, het zou fijn zijn als je een @all kunt doen zodat ik niet iedereen individueel hoef in te typen :9 .....

@KingKoning, @Maarten_E, @Isengrim, @nietorigineel, @Wusser, @djoelzz, @Mrk87, @ElPaco, @ephymerous, @mAiden88, @Kr44nVogel, @mefjoew, @Jayskiii, @IThom, @DutchDevil79, @Ramzzz, @ImpaileR, @Zuaro, @RickOnline, @Jay-K, @ParaDroid2, @Mooody, @assasinbats, @Freshnezz, @BB89, @hippiepaci, @Jero_B, @leonvsc, @AlexMar, @lucatoni, @Magixx013, @makooy, @malderhout, @The Mechanic, @.Niek., @NLRev0lution, @PolarBear, @Purehz, @Razorbite, @snmght, @Sjorre, @Supermach, @Twar0n, @Ulti23, @VDS91, @Vuvuzela, @mavaros, @bregweb en last but not least @yoris.

Succes allemaal! Maak er een mooi weekend van.

REMINDER ALERT!

REMINDER ALERT!

REMINDER ALERT!

@Typhone en @Lekkerboeie86 niet te goed voorspellen he?! Anders gaat men echt er wat achter zoeken :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:24
Man man man, wat een seizoen, pagina 3, dat is nog slechter dan onderaan het rechterrijtje |:(

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online
@Qu3st ik heb wat gokjes uitstaan deze week dus het gaat spann0nd worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IThom
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 12-09 20:54
Ik heb mij helaas wat te vlot voor deze ingeschreven, en kom er helaas niet wekelijks aan toe om alles bij te houden.
Is er een manier om uit de poule te stappen / verwijderd te worden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online
IThom schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:45:
Ik heb mij helaas wat te vlot voor deze ingeschreven, en kom er helaas niet wekelijks aan toe om alles bij te houden.
Is er een manier om uit de poule te stappen / verwijderd te worden?
Dat kan @Lekkerboeie86 regelen.
Afgelopen jaren schrapte ik rond de kerst de 0 voorspellers of de inactieve spelers altijd dus in principe komt dat vanzelf goed ;).

[ Voor 16% gewijzigd door Typhone op 15-10-2021 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Het is de spelronde van alles of niks. Op de wedstrijd van PSV na ofwel 0 punten, ofwel 10 per wedstrijd gescoord. Wel een verdienstelijke 27 punten vandaag :)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
IThom schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:45:
Je kunt ook op voorhand alle speelronden invullen en in mei kijken hoe het afgelopen is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Teletekst hield mij gisteravond twee keer voor de gek :-(
Tot twee keer toe zag ik een goal voor Cambuur staan, in beide gevallen werden die afgekeurd en dus weer op '0' gezet. Dammit, daar ging de 1-1.
Hopelijk vandaag enkele goedmakertjes erbij :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
@Qu3st @Typhone waar zijn we mee bezig deze ronde??? :?
We hebben tot nu toe 17 (Typhone), 18 (Kiwi) en 19 (Quest) punten...
Er staan wel meer bekende namen op een schamel aantal punten, dat kan geen toeval zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Laten we het erop houden dat vandaag tot nu toe beter gaat dan gisteren :p

Eens kijken of de laatste pot ook nog even mee wil werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Jij scoort wel lekker bij de wedstrijd van de week.
Ik laat daar elke keer de extra punten liggen omdat er altijd iemand anders scoort :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
IntToStr schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 16:36:
Laten we het erop houden dat vandaag tot nu toe beter gaat dan gisteren :p

Eens kijken of de laatste pot ook nog even mee wil werken!
Hier precies andersom, ach, zo'n schildje zal in mijn leven niet achter mijn naam komen haha!

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• IntToStr
Doelstelling behaald *O*

Dat bleek een hele goede dag uiteindelijk. Laatste pot ook helemaal goed.

En ook mooi: tweakers fc op plek 1 in de pools ranglijst!

Eens kijken of we dat nog een week kunnen herhalen 8)

[ Voor 83% gewijzigd door IntToStr op 17-10-2021 18:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:16
Wat een belabberde voorspellingen van mijn kant...

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:36
Mag ik iedereen er op attenderen dat wij, als "Tweakers F.C." nu op nr 1 !!!! staan in het pool overzicht *O*
https://www.voetbalpoules.nl/stand/poules

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
makooy schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 20:01:
Mag ik iedereen er op attenderen dat wij, als "Tweakers F.C." nu op nr 1 !!!! staan in het pool overzicht *O*
https://www.voetbalpoules.nl/stand/poules
Dat is leuk en aardig, maar daar koop ik niks voor.

Ik sta ergens halverwege de laatste pagina van de poule. Gisteren stond ik op plekje 79, en vandaag heb ik nog niet gekeken, want dikke kans dat er nog wat plekjes naar beneden zijn bijgekomen.

Ik had nooit mee moeten doen aan de Europese kampioenschapspoule van Tweakers. Dat was het begin van mijn falende voorspellingen. Ik had denk ik nooit de buurvrouw in had moeten zetten als orakel. (Mijn buurvrouw heeft nog minder verstand van voetbal, dan dat ik heb.)

Gelukkig is de competitie nog lang, dus er is nog niks verloren. Ik wilde drie schildjes halen, maar met eentje ben ik ook dolgelukkig. oOo

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Fantastische resultaten van @IntToStr gefeliciteerd met deze overtuigende winst. Het Tweakers abonnement komt eraan :)

Verder inderdaad Tweakers F.C. op de eerste plek van voetbalpoules.nl met 50.000 deelnemers is dit een waanzinnige prestatie!! Gefeliciteerd allemaal!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Eredivisie weekoverzicht speelronde 9

Vanuit mijn zijde vooral een fictief weekendje want vanwege privé omstandigheden (klussen) niet in staat geweest om ook maar iets te zien van het voetbal. De uitslagen netjes gevolgd via voetbalpoules in de hoop op een goed resultaat bij Ajax. Die had ik zelf op 3-1 verlies gezet na het gemis van de Zuid-Amerikanen maar tegen je eigen club voorspellen kán niet dus gelukkig nog omgedraaid. Helaas waren er anderen beter in het omdraaien van wedstrijden en een oude bekende van de EK-pool @IntToStr sloeg deze week keihard toe en trok de weekoverwinning naar zich toe. Van harte gefeliciteerd met de winst!
1. @IntToStr +59 punten
2. @mefjoew +54 punten
3. @reaL_G +50 punten
4. @hilz0r +48 punten
5. @mAiden88 +47 punten

Zonder uitzondering had @IntToStr besloten dat de pillen het lekkerste smaakten op zondag en hij nam dan ook een handjevol extreem goede dope. Alle 4 de wedstrijden met een 100% score (qua winnaar) en ook bij de wedstrijd van de week 16 punten scoren leverde hem direct de weekwinst op. Dat nadat de eerste 4 wedstrijden hem gemiddeld 2 punten per wedstrijd hadden opgeleverd kan dit wel gezien worden als 'visionair'. Ter vergelijking de nummer 2 (@mefjoew ) stond na 4 wedstrijden op 24 punten. Het kan verkeren nietwaar?

De totale stand:

1. @IntToStr +384 punten
2. @MustacheNick +372 punten
3. @Jero_B +369 punten
4. @Verwijderd +361 punten
5. @BB89 +358 punten
6. @Moes2 +355 punten
7. @Lekkerboeie86 +351 punten
8. @Heyster +346 punten
9. @hippiepaci +346 punten
10. @Typhone +344 punten

Zéér opvallend dat zowel @IntToStr en @hippiepaci in deze lijst te spotten zijn. Kudo's hoor mannen na 9 speelrondes nog steeds bovenin de top meedraaien met de voorspellingen. EK/WK's zijn heel wat anders dan de Eredivisie qua voorspellen maar deze heren bewijzen overal verstand van te hebben.

Extra update

Zoals reeds opgemerkt door sommigen hebben wij in speelronde 9 de spotlights op ons gericht gekregen aangezien we op dit moment de best presterende pool van Nederland zijn. Kudo's aan iedereen die hier zijn/haar steentje aan bijgedragen heeft! _/-\o_
Statistieken & Fun facts in de Opta-stijl
- Het valt niet altijd op maar @Supermach (die op plaats 71 in de pool bungelt) scoorde +46 punten deze ronde en dat was meer dan wie dan ook in de buurt. Strijder.
- @ElPaco en @IntToStr waren de enigen met 3 wedstrijden volledig goed voorspeld wat in het geval van @ElPaco helaas niet tot een top 5 klassificering leidde. Visionairs.
- PSV was met afstand de best voorspelde wedstrijd van het weekend. Toch dapper dat veel mensen op een Zwolse goal durfden te hopen. Voorspelbaar.
- Helaas waren elf mensen vergeten hun voorspellingen in te vullen. Hoe minder dit vergeten wordt hoe meer punten wij als pool in zijn geheel scoren. Samenwerking.
- AZ-Utrecht was voor velen een struikelblok. De meest voorspelde score (2-2) kwam helaas niet op het scorebord te staan waardoor deze wedstrijd net als Fey-RKC niet door niemand goed voorspeld is. Struikelblok.

Komend weekend staat de tweede bazenwedstrijd van de competitie op het programma! Ajax-PSV dus vergeet vooral niet te voorspellen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online
ElPaco schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 17:40:
[...]

Hier precies andersom, ach, zo'n schildje zal in mijn leven niet achter mijn naam komen haha!
YouTube: Sia - Never Give Up (from the Lion Soundtrack)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Ik blijf gewoon invullen hoor. Ooit moet toch een keer beide dagen lekker gaan. Vooralsnog ben ik vrij goed in het scoren op 1 dag en compleet falen op de andere dag :P

WoT stats

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Yes! Wat een fantastische resultaten in de Europese avonturen afgelopen dagen. Petje af voor Ajax. Uiteraard ook trots op Feyenoord, maar niet echt op de gebeurtenissen buiten het veld. Vanaf vandaag gaan we weer verder met Eredivisie. Uiteraard willen we als Tweakers FC de eerste plaats van Nederland verdedigen dus zorg dat je op tijd de juiste voorspellingen plaatst :P

Vanavond beginnen we met: Willem II - Fortuna
De wedstrijd van de week is uiteraard Ajax - PSV

De volgende Tweakers mogen nog voorspellen:

@KingKoning @nietorigineel @Wusser @frumper @dutchgio @ephymerous @Mrloki @Ramzzz @ParaDroid2 @Mooody @BB89 @hilz0r @AlexMar @lucatoni @M@cer @malderhout @NLRev0lution @Purehz @Razorbite @Sempy @snmght @Sjorre @Terranova @tommyboy0606 @Twar0n @Vuvuzela @mavaros

Heel veel succes en plezier allemaal :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommyboy0606
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-09 18:57
Yes bedankt. Heb even de wedstrijden van gisteravond afgewacht. Leuke wedstrijden dit weekend die alle kanten op kunnen gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:49:
Yes! Wat een fantastische resultaten in de Europese avonturen afgelopen dagen. Petje af voor Ajax. Uiteraard ook trots op Feyenoord, maar niet echt op de gebeurtenissen buiten het veld. Vanaf vandaag gaan we weer verder met Eredivisie. Uiteraard willen we als Tweakers FC de eerste plaats van Nederland verdedigen dus zorg dat je op tijd de juiste voorspellingen plaatst :P

Vanavond beginnen we met: Willem II - Fortuna
De wedstrijd van de week is uiteraard Ajax - PSV

De volgende Tweakers mogen nog voorspellen:

@KingKoning @nietorigineel @Wusser @frumper @dutchgio @ephymerous @Mrloki @Ramzzz @ParaDroid2 @Mooody @BB89 @hilz0r @AlexMar @lucatoni @M@cer @malderhout @NLRev0lution @Purehz @Razorbite @Sempy @snmght @Sjorre @Terranova @tommyboy0606 @Twar0n @Vuvuzela @mavaros

Heel veel succes en plezier allemaal :)
Wat een service weer, je was me net voor en ik heb al voorspeld :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik had Ajax - PSV op 2-1 gezet, maar na gisteren moet ik misschien toch iets aanpassen... Wie gaat er bij PSV nog 1 inschieten. Maar aan de andere kant, Pasveer staat op doel, dus wie weet :p

Keuzes, keuzes...

Succes allemaal weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:16
IntToStr schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:56:
Ik had Ajax - PSV op 2-1 gezet, maar na gisteren moet ik misschien toch iets aanpassen... Wie gaat er bij PSV nog 1 inschieten. Maar aan de andere kant, Pasveer staat op doel, dus wie weet :p

Keuzes, keuzes...

Succes allemaal weer!
ik speel met dezelfde gedachte. Madueke is makkelijk te vervangen, maar ik laat nog ff afhangen hoe Gakpo hersteld (de enige gisteren die een voldoende haalde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Kan er de volgende keer niet wat eerder een waarschuwing uitgaan, dat er gevoetbald wordt. :S

Nu ben ik al voor de derde keer de sigaar, want er is al een wedstrijd bezig. En in dit geval had ik 10 punten kunnen halen, want Willem II is mijn specialiteit.

Hoe dan ook; Veel succes met gokken. En dat jullie nooit op plek 78 mogen bivakkeren. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
mavaros schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 21:06:
Kan er de volgende keer niet wat eerder een waarschuwing uitgaan, dat er gevoetbald wordt. :S
@Lekkerboeie86 heeft notabene nog getagged in dit topic dat je moet invullen..

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
ElPaco schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 21:11:
[...]

@Lekkerboeie86 heeft notabene nog getagged in dit topic dat je moet invullen..
Klopt hoor, maar mijn leven is groter dan Tweakers.net.

Overigens is het geen kritiek op de mensen die hier de boel bestieren.

Ik zal de volgende keer netjes de poule op tijd invullen. Ik vergeet zelf eigenlijk altijd de vrijdagwedstrijden, en dat is eigen fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
mavaros schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 21:19:
[...]

Klopt hoor, maar mijn leven is groter dan Tweakers.net.

Overigens is het geen kritiek op de mensen die hier de boel bestieren.

Ik zal de volgende keer netjes de poule op tijd invullen. Ik vergeet zelf eigenlijk altijd de vrijdagwedstrijden, en dat is eigen fout.
Ik ben er ook niet zo goed in hoor ;) maar als ik getagged word kijk ik vaak wel even :)

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
mavaros schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 21:06:
Nu ben ik al voor de derde keer de sigaar, want er is al een wedstrijd bezig.
Iets met een ezel en een steen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:19
Als ik nou niet vergeet dit in te vullen kan het nog wat worden.. Dat terwijl ik Scorito niet vergeet.

Ach wie houd ik voor de gek, 81/83 is natuurlijk niet best :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Wat een prutsronde tot zover :/
Hopelijk kunnen de resterende wedstrijden de boel nog enigszins redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Nou, laten we het er op houden dat vorige week beter ging... Deze ronde leek alles net verkeerd te vallen (zoals die gemiste penalty van heracles 8)7 ) en dan ook nog vergeten ajax psv aan te passen ondanks dat ik het hier zelf had gemeld.

Zometeen maar eens naar de komende ronde kijken, want erg drukke week voor de boeg.

Stond vorige week 24e overall, nu niet meer -O-

Maar complimenten aan de winnaars van deze week (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Ondanks de schamele 20 punten slechts 4 plaatsen gezakt, maar er komen er een aantal eng dichtbij...
Hopelijk doet AZ vanavond wat het moet doen en levert die pot minimaal 7 punten op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IntToStr
Oh ja, we moeten nog een potje }:O

Toch nog kans op paar extra puntjes, maar heb zomaar het idee dat heel veel mensen dezelfde stand hebben ingevuld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
* ephymerous dan eindelijk in de top 10,@Typhone is binnen bereik :Y)

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Oh chips, jij bent even voorbijgeknald :D
En nu zit @ElPaco in mijn nek te hijgen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Superkiwi schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:43:
Oh chips, jij bent even voorbijgeknald :D
En nu zit @ElPaco in mijn nek te hijgen...
Als Ajax niet die 5e had gemaakt was het al zo ver :p zo jammer van die laatste goal, scheelt me een punt of 4 geloof ik?

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Yep, dan had je er 16 voor die pot gehad.
Volgende week wordt spannend, ik ga proberen je voor te blijven ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:53
Mensen vonden mijn 4-1 voorspelling al negatief, was ik verdomme niet negatief genoeg... :/ :+
Begin de laatste weken flink terug te zakken, komt volgens mij ook omdat ik vergeet dat gelijkspelletjes ook een optie zijn.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online
ephymerous schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:32:
* ephymerous dan eindelijk in de top 10,@Typhone is binnen bereik :Y)
Scheer je weg! Vlegel!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Eredivisie weekoverzicht speelronde 10

Er zijn van die dagen dat de club die je support het beter doet dan jijzelf in de voetbalpool. Dat was deze week maar weer eens het geval. Aan de andere kant? Is het erg dat jet met 4-0 van Dortmund wint en met 5-0 van PSV? Daar laat ik rustig wat puntjes voor liggen. Mijn gedachten zijn vanochtend bij onder andere @Maarten_E en @ElPaco die PSV een warm hart toedragen. De winnaar van deze week pakt niet de hoogste score ooit maar wel een klap meer punten dan ikzelf heb gedaan. @Kr44nVogel pakt deze week de weekwinst met 49 punten en was daarmee de beste voorspeller van afgelopen weekend! Van harte gefeliciteerd met deze overwinning! @snmght en @hippiepaci volgen respectievelijk op 1 en 2 puntjes en maken de top 3 compleet.
Top 5 speelronde 10:

1. @Kr44nVogel +49 punten
2. @snmght +48 punten
3. @hippiepaci +47 punten
4. @RickOnline +44 punten
5. @mefjoew +41 punten

Top 10 na 10 speelrondes:

1. @IntToStr +411 punten
2. @Verwijderd +396 punten
3. @hippiepaci +393 punten
4. @Jero_B +390 punten
5. @MustacheNick +389 punten
6. @Lekkerboeie86 +383 punten
7. @Moes2 +383 punten
8. @BB89 +376 punten
9. @Typhone +373 punten
10. @ephymerous +371 punten
Statistieken & fun facts
- @ephymerous heeft een grote mond. De ban knop zit maar 1 schermpje verwijderd en ik ken @Lekkerboeie86 erg goed. Mij de top 10 uitknikkeren is een gotspe!
- @snmght is een dapp're strijder. De enige van de hele pool die Ajax-PSV goed had. Foto mag in mijn DM dan laat ik een klein standbeeldje voor je plaatsen in de tuin.
- @hippiepaci en @IntToStr gaan een officieel onderzoek krijgen. De EK-pool naar de hand zetten en vervolgens tekeer gaan als gekken in de Eredivisie pool riekt naar onraad.
- Groningen - AZ werd door niemand goed voorspeld
- Wederom een Ajacied (@ephymerous ) had als enige Vitesse - GA Eagles goed. Wonderlijk.
- De best voorspelde wedstrijd was Utrecht-Heerenveen. Meer dan 20 mensen hebben deze wedstrijd goed voorspeld.
- Eervolle vermelding voor de voorspellers van Twente-NEC @Basdon1985 en @RickOnline waren de enigen die hier de maximale score wisten te halen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hippiepaci
Helaas net te weinig punten voor de weekwinst. Wel weer terug in de top 3...op naar nummer 1 8)

En @Typhone onraad!? Ik ben me van geen kwaad bewust O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maarten_E
Typhone schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 08:56:

Er zijn van die dagen dat de club die je support het beter doet dan jijzelf in de voetbalpool. Dat was deze week maar weer eens het geval. Aan de andere kant? Is het erg dat jet met 4-0 van Dortmund wint en met 5-0 van PSV? Daar laat ik rustig wat puntjes voor liggen. Mijn gedachten zijn vanochtend bij onder andere Maarten_E en ElPaco die PSV een warm hart toedragen.
Ik had zoveel vertrouwen erin dat ik een 4-1 had voorspeld. :+ Had ik nou dat ene tegendoelpuntje nu gewoon aan Ajax gegeven, had ik nog iets van een goed gevoel aan die wedstrijd overgehouden...

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
hippiepaci schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:55:
Helaas net te weinig punten voor de weekwinst. Wel weer terug in de top 3...op naar nummer 1 8)

En @Typhone onraad!? Ik ben me van geen kwaad bewust O-)
Ho ho, de deal was toch dat jij de EK pool mocht winnen als ik de eredivisie pool dan zou winnen :? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hippiepaci
IntToStr schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:43:
[...]

Ho ho, de deal was toch dat jij de EK pool mocht winnen als ik de eredivisie pool dan zou winnen :? :+
Oh ja, dat is waar ook. Ik was even vergeten wat we hadden afgesproken met die mannen in lange regenjassen in een slecht verlichte garage... })

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moes2
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 25-07 16:34
Maarten_E schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:59:
[...]

Ik had zoveel vertrouwen erin dat ik een 4-1 had voorspeld. :+ Had ik nou dat ene tegendoelpuntje nu gewoon aan Ajax gegeven, had ik nog iets van een goed gevoel aan die wedstrijd overgehouden...
Hier ook een PSV'er, had 4-0 voorspeld... Gevoel moet je uitschakelen bij het voorspellen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Idem, PSV supporter, maar wel 4-0 voor Ajax voorspelt.

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:01

Er zijn van die dagen dat de club die je support het beter doet dan jijzelf in de voetbalpool. Dat was deze week maar weer eens het geval. Aan de andere kant? Is het erg dat jet met 4-0 van Dortmund wint en met 5-0 van PSV? Daar laat ik rustig wat puntjes voor liggen. Mijn gedachten zijn vanochtend bij onder andere @Maarten_E en @ElPaco die PSV een warm hart toedragen. De winnaar van deze week pakt niet de hoogste score ooit maar wel een klap meer punten dan ikzelf heb gedaan. @Kr44nVogel pakt deze week de weekwinst met 49 punten en was daarmee de beste voorspeller van afgelopen weekend! Van harte gefeliciteerd met deze overwinning! @snmght en @hippiepaci volgen respectievelijk op 1 en 2 puntjes en maken de top 3 compleet.
Top 5 speelronde 10:

1. @Kr44nVogel +49 punten
2. @snmght +48 punten
3. @hippiepaci +47 punten
4. @RickOnline +44 punten
5. @mefjoew +41 punten

Top 10 na 10 speelrondes:

1. @IntToStr +411 punten
2. @Verwijderd +396 punten
3. @hippiepaci +393 punten
4. @Jero_B +390 punten
5. @MustacheNick +389 punten
6. @Lekkerboeie86 +383 punten
7. @Moes2 +383 punten
8. @BB89 +376 punten
9. @Typhone +373 punten
10. @ephymerous +371 punten
Statistieken & fun facts
- @ephymerous heeft een grote mond. De ban knop zit maar 1 schermpje verwijderd en ik ken @Lekkerboeie86 erg goed. Mij de top 10 uitknikkeren is een gotspe!
- @snmght is een dapp're strijder. De enige van de hele pool die Ajax-PSV goed had. Foto mag in mijn DM dan laat ik een klein standbeeldje voor je plaatsen in de tuin.
- @hippiepaci en @IntToStr gaan een officieel onderzoek krijgen. De EK-pool naar de hand zetten en vervolgens tekeer gaan als gekken in de Eredivisie pool riekt naar onraad.
- Groningen - AZ werd door niemand goed voorspeld
- Wederom een Ajacied (@ephymerous ) had als enige Vitesse - GA Eagles goed. Wonderlijk.
- De best voorspelde wedstrijd was Utrecht-Heerenveen. Meer dan 20 mensen hebben deze wedstrijd goed voorspeld.
- Eervolle vermelding voor de voorspellers van Twente-NEC @Basdon1985 en @RickOnline waren de enigen die hier de maximale score wisten te halen.
Potverdikkie, doe ik eens een keer goede zaken met 41 punten als resultaat en dan wordt het weer eens niet gezien. Waar is de VAR als je hem nodig hebt :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
@mavaros Ik heb even met de KNVB gesproken en ze de situatie uitgelegd. Ze snappen dat mensen op vrijdagavond weleens de wedstrijd vergeten, vandaar dat de eerste wedstrijd pas morgen om 1630u plaatsvindt. Tijd genoeg om te voorspellen nog dus ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
Superkiwi schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 15:04:
@mavaros Ik heb even met de KNVB gesproken en ze de situatie uitgelegd. Ze snappen dat mensen op vrijdagavond weleens de wedstrijd vergeten, vandaar dat de eerste wedstrijd pas morgen om 1630u plaatsvindt. Tijd genoeg om te voorspellen nog dus ;)
Mij pakken ze niet meer, dus heb netjes de poule al helemaal voorlopig goed staan.

Als morgen de wind anders waait, krijg je andere beelden in de glazen bol.

Mijn tip: Laat Willem II links liggen in de voorspelling. Gisteren leek het nergens op, qua spel, en de eerstvolgende club wint makkelijk tegen een Willem II zonder tweede spelplan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Eredivisie speelronde 11

Vanmiddag om half 5 trapt speelronde 11 af in de Eredivisie met PSV tegen Twente.
De meesten hebben hun voorspellingen prima op tijd ingevuld, er zijn er slechts een handjevol die dit nog niet gedaan hebben.
@Wusser @Mooody @PaRaDoX4 @Razorbite @Twar0n hup hup, over 2 uurtjes is het al zover!
Er zijn ook nog enkele glazenbol-Goden die de voorspellingen voor morgen nog niet ingevuld hebben maar dat zullen de last-minute voorspellers zijn gok ik zo ;)

Succes iedereen!

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 30-10-2021 14:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Mij de top 10 uitknikkeren is een gotspe!
En wat als je daar nu zelf verantwoordelijk voor bent? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Als vandaag een voorbode is voor de zondag dan wordt het nog een interessante dag :D

[ Voor 68% gewijzigd door Superkiwi op 30-10-2021 23:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xfCLj1z6UiSELgTtAVmJt0apJ_Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5TDkKk2fcpfHtPazhJpe4XFt.jpg?f=fotoalbum_large

Onze poule gaat lekkah!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Eredivisie weekoverzicht speelronde 11

Zo, ik zie toch weer een paar hoge scores in het lijstje langskomen maar helaas ben ik er geen van. Wat een absoluut rampzalig weekend met enkele late goals die de goede kant opvielen. Daar zullen sommige blij mee zijn (GA Eagles fans, @Lekkerboeie86 en @LZ86 met Feyenoord) en de tegendoelpunten vielen links en rechts als rijpe appels waar ik al zeker niet op gerekend had. Toch zijn er weer mensen die 'denken' verstand van voetbal te hebben en soms valt dat goed uit :+ . Deze week gaat de eer (met overmacht) naar @Heyster die gewoon +9 punten voorsprong heeft op de nummer 2 (@Verwijderd ) en daarmee de overwinning maximaal naar zich toetrekt. Van harte gefeliciteerd!
De top 5 van deze week ziet er als volgt uit:

1. @Heyster +64 punten
2. @Verwijderd +55 punten
3. @AlexMar +49 punten
4. @IntToStr +48 punten (ey hoe is het?)
5. @tommyboy0606 +47 punten

@Heyster pakte bijna de volle punten bij Sparta-Feyenoord en zal heel blij zijn geweest met het doelpunt van Cyril Dessers in de 92e minuut! Ook SC-Heerenveen - Vitesse leverde een voltreffer op en verder bij alle wedstrijden wel punten gescoord. Knap! _/-\o_ . @Verwijderd kwam dichtbij maar had helaas de verkeerde doelpuntenmaker gekozen en te weinig punten bij RKC-Cambuur om nog een bedreiging te vormen voor plek 1. Ook hier Heerenveen-Vitesse goed voorspeld.

De top 10 in het algemeen klassement:

1. @IntToStr +459 punten
2. @Verwijderd +451 punten
3. @hippiepaci +436 punten
4. @Heyster +433 punten
5. @Jero_B +433 punten
6. @Moes2 +425 punten
7. @Lekkerboeie86 +421 punten
8. @BB89 +418 punten
9. @MustacheNick +416 punten
10. @hilz0r +414 punten

De nummers 8 tot en met 10 gaan natuurlijk even een ban krijgen omdat ze mij eruit geknikkerd hebben. Never bite the hand that feeds you zeggen ze toch? :*) ;). Kudo's ook voor de enige bekende vrouwelijke deelneemster @Magixx013 die op plek 12 in het totale klassement staat. Hoezo kunnen vrouwen geen verstand van voetbal hebben? _/-\o_
Statistieken & fun facts
Voordat ik deze aftrap even een speciaal woordje van dank aan:

@Superkiwi

@Superkiwi was zo aardig om mij gedurende het weekend van leuke feitjes te voorzien dus deze heb ik even overgenomen in dit overzicht! Ook nog een speciaal woord van dank aan het reminden van de 'concullega's' in onze voetbalpool! Much appreciated :>

- Enkel Heerenveen-Vitesse is een aantal keer goed voorspeld op de zaterdag. Geen enkele andere wedstrijd werd volledig goed voorspeld door een deelnemer uit onze pool.
- PSV is door alle voetbalpool deelnemers slechts 1x (!) goed voorspeld. Ajax slechts 15 keer.
- Sparta-Fey is in totaal slechts 15x goed voorspeld (over alle deelnemers van alle pools!). NEC-Groningen idem. In onze pool heeft alleen @Zuaro de uitslag goed voorspeld!
- Natuurlijk is er altijd die bekende gek die weer een wedstrijd goed voorspeld ;), en dat was in ons geval @mavaros die GA Eagles - Fortuna correct voorspelde. Kudo's en respect hoor!

Deze week is er weer op vrijdag een wedstrijd! Opletten dus en op tijd de voorspellingen invullen allemaal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MustacheNick
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 12:09
Typhone schreef op maandag 1 november 2021 @ 09:35:

Eredivisie weekoverzicht speelronde 11

Zo, ik zie toch weer een paar hoge scores in het lijstje langskomen maar helaas ben ik er geen van. Wat een absoluut rampzalig weekend met enkele late goals die de goede kant opvielen. Daar zullen sommige blij mee zijn (GA Eagles fans, @Lekkerboeie86 en @LZ86 met Feyenoord) en de tegendoelpunten vielen links en rechts als rijpe appels waar ik al zeker niet op gerekend had. Toch zijn er weer mensen die 'denken' verstand van voetbal te hebben en soms valt dat goed uit :+ . Deze week gaat de eer (met overmacht) naar @Heyster die gewoon +9 punten voorsprong heeft op de nummer 2 (@Verwijderd ) en daarmee de overwinning maximaal naar zich toetrekt. Van harte gefeliciteerd!
De top 5 van deze week ziet er als volgt uit:

1. @Heyster +64 punten
2. @Verwijderd +55 punten
3. @AlexMar +49 punten
4. @IntToStr +48 punten (ey hoe is het?)
5. @tommyboy0606 +47 punten

@Heyster pakte bijna de volle punten bij Sparta-Feyenoord en zal heel blij zijn geweest met het doelpunt van Cyril Dessers in de 92e minuut! Ook SC-Heerenveen - Vitesse leverde een voltreffer op en verder bij alle wedstrijden wel punten gescoord. Knap! _/-\o_ . @Verwijderd kwam dichtbij maar had helaas de verkeerde doelpuntenmaker gekozen en te weinig punten bij RKC-Cambuur om nog een bedreiging te vormen voor plek 1. Ook hier Heerenveen-Vitesse goed voorspeld.

De top 10 in het algemeen klassement:

1. @IntToStr +459 punten
2. @Verwijderd +451 punten
3. @hippiepaci +436 punten
4. @Heyster +433 punten
5. @Jero_B +433 punten
6. @Moes2 +425 punten
7. @Lekkerboeie86 +421 punten
8. @BB89 +418 punten
9. @MustacheNick +416 punten
10. @hilz0r +414 punten

De nummers 8 tot en met 10 gaan natuurlijk even een ban krijgen omdat ze mij eruit geknikkerd hebben. Never bite the hand that feeds you zeggen ze toch? :*) ;). Kudo's ook voor de enige bekende vrouwelijke deelneemster @Magixx013 die op plek 12 in het totale klassement staat. Hoezo kunnen vrouwen geen verstand van voetbal hebben? _/-\o_
Statistieken & fun facts
Voordat ik deze aftrap even een speciaal woordje van dank aan:

@Superkiwi

@Superkiwi was zo aardig om mij gedurende het weekend van leuke feitjes te voorzien dus deze heb ik even overgenomen in dit overzicht! Ook nog een speciaal woord van dank aan het reminden van de 'concullega's' in onze voetbalpool! Much appreciated :>

- Enkel Heerenveen-Vitesse is een aantal keer goed voorspeld op de zaterdag. Geen enkele andere wedstrijd werd volledig goed voorspeld door een deelnemer uit onze pool.
- PSV is door alle voetbalpool deelnemers slechts 1x (!) goed voorspeld. Ajax slechts 15 keer.
- Sparta-Fey is in totaal slechts 15x goed voorspeld (over alle deelnemers van alle pools!). NEC-Groningen idem. In onze pool heeft alleen @Zuaro de uitslag goed voorspeld!
- Natuurlijk is er altijd die bekende gek die weer een wedstrijd goed voorspeld ;), en dat was in ons geval @mavaros die GA Eagles - Fortuna correct voorspelde. Kudo's en respect hoor!

Deze week is er weer op vrijdag een wedstrijd! Opletten dus en op tijd de voorspellingen invullen allemaal!
Enige reden dat je niet meer in de top 10 staat is omdat ik van plek 1 naar 9 gezakt ben in 2 weken 8)7 :/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Knappe ronde heb jij gehad @Heyster, op Ajax na alle winnaars goed _/-\o_

Komend weekend gaat een hit of een mis worden, er zitten heel wat wedstrijden bij die twee kanten op kunnen en de geschiedenis leert dat het meestal de verkeerde is. Dit is je kans om afstand te nemen @ElPaco!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• IntToStr
Helaas viel nog net die goal bij GA Eagles... :P Had zelf een gelijkspel ingevuld, dus dat was een dure. Aan de andere kant, de goal van Feyenoord was dan weer mooi meegenomen! Was een vrij goede ronde deze keer.

Maar @Heyster gewoon op plek 1 van alle deelnemers van de hele pool! Knap hoor! _/-\o_

Volgende ronde weer kijken of ik de eerste plek kan behouden. Ik zie ondanks mijn goede score een aantal concurrenten toch weer inlopen... Overall op plek 27 van de pool nu, toch iets gezakt en niet meer op de eerste pagina. Secundair doel voor volgende week is weerr op die eerste pagina terecht komen :*)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online
IntToStr schreef op maandag 1 november 2021 @ 10:09:
Helaas viel nog net die goal bij GA Eagles... :P Had zelf een gelijkspel ingevuld, dus dat was een dure. Aan de andere kant, de goal van Feyenoord was dan weer mooi meegenomen! Was een vrij goede ronde deze keer.

Maar @Heyster gewoon op plek 1 van alle deelnemers van de hele pool! Knap hoor! _/-\o_

Volgende ronde weer kijken of ik de eerste plek kan behouden. Ik zie ondanks mijn goede score een aantal concurrenten toch weer inlopen... Overall op plek 27 van de pool nu, toch iets gezakt en niet meer op de eerste pagina. Secundair doel voor volgende week is weerr op die eerste pagina terecht komen :*)
Ondertussen bij @IntToStr in de straat:

Afbeeldingslocatie: https://static1.hotcarsimages.com/wordpress/wp-content/uploads/2020/11/Volkswagen-Surveillance.jpg?q=50&fit=contain&w=750&h=375&dpr=1.5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Superkiwi schreef op maandag 1 november 2021 @ 09:59:

Komend weekend gaat een hit of een mis worden, er zitten heel wat wedstrijden bij die twee kanten op kunnen en de geschiedenis leert dat het meestal de verkeerde is. Dit is je kans om afstand te nemen @ElPaco!
Ik blijk ook historisch goed in verkeerd gokken bij wedstrijden die 2 kanten op kunnen, dus het blijft spannend :P

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
Na de winterstop begint het spel pas echt. *O*

Dan zijn alle gekkigheden in het voetbal er wel uit. Moeten teams vechten om niet onderaan te staan, en wil iedereen een plekje halen om in Europa mee te spelen.

Hoe dan ook, en hoe het ook zal lopen; Mijn 77e plek in de poule kunnen al die tovenaars die hoog staan in de poule nooit meer afpakken.

Succes aan iedereen toegewenst in de komende periode. Woensdag gaan we eerst gehakt maken van Dortmund, en de rest komt later wel. :w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Heyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:05
[quote]Superkiwi schreef op maandag 1 november 2021 @ 09:59:

Bedankt voor de kudo’s 😀 Het is meer geluk dan wijsheid alhoewel ik wekelijks er wel even de tijd voor neem.

a backup is a man's best friend

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Heyster schreef op maandag 1 november 2021 @ 12:54:
[quote]Superkiwi schreef op maandag 1 november 2021 @ 09:59:

Bedankt voor de kudo’s 😀 Het is meer geluk dan wijsheid alhoewel ik wekelijks er wel even de tijd voor neem.
Eerste van heel Nederland ben je. Dat heb ik nog niet eerder gezien. Knap hoor!

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Daar zijn we weer! Wederom weer mooie resultaten in de Europese competities. We gaan zeker met een aantal ploegen overwinteren. Mogen we trots op zijn!

Vanaf vandaag kunnen weer gaan kijken naar de Eredivisie.
We beginnen gelijk met de wedstrijd van de week: Twente - Heracles
Hier zijn extra punten te verdienen, dus zorg dat je op tijd gaat voorspellen!

De volgende Tweakers mogen hun voorspellingen plaatsen:

@Miki @Typhone _/-\o_ @nietorigineel @Wusser @fotografie999 @Dion34 @Mrk87 @mAiden88 @Jayskiii @Thijssie007 @RickOnline @Jay-K @ParaDroid2 @Mooody @Freshnezz @robbydw @Gynnad @BB89 @Jero_B @Magixx013 @NLRev0lution @PaRaDoX4 @Purehz @Razorbite @Sempy @Twar0n @Vuvuzela @bregweb @yoris

@Supermach bij jouw ging iets mis met de zaterdag wedstrijden denk ik.

Heel veel plezier weer deze speelronde!

[ Voor 16% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 05-11-2021 13:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gPGs1jqpHDz8APEY5WA3hqIKdQQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oi1Bx7aBS4IfrRyWaSaD0NL5.jpg?f=fotoalbum_large
@Superkiwi zal je zien dat jij de rest van het weekend alles goed hebt en ik niet :p

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IntToStr
Een goed begin is het halve werk 8)

Nieuwe doelstelling: top 10 overall!

(Uiteraard is dit het moment waarop alles dan misgaat, maar voorlopig gaat het nog goed :P )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Ik ben ook helemaal verbaasd. 12 punten in de pocket. Meestal in de vrijdag een ramp. Dat beloofd wat voor de rest van het weekend!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online
ElPaco schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 22:02:
[Afbeelding]
@Superkiwi zal je zien dat jij de rest van het weekend alles goed hebt en ik niet :p
Aha, patsen dat ie boven mij staat! @Lekkerboeie86 ElPaco stuurde net een DM of je hem aub per direct wil verwijderen! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Typhone schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 08:32:
[...]

Aha, patsen dat ie boven mij staat! @Lekkerboeie86 ElPaco stuurde net een DM of je hem aub per direct wil verwijderen! ;)
Ik twijfelde nog even of ik je zou taggen, had ik het nu maar gedaan :p

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
ElPaco schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 22:02:
[Afbeelding]
16 punten op de vrijdag?
I call hackxx.
@Typhone duik jij hier even in ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:36
Superkiwi schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 19:05:
[...]

16 punten op de vrijdag?
I call hackxx.
@Typhone duik jij hier even in ;)
Belchinees op de tribune? :X

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
makooy schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 20:01:
[...]

Belchinees op de tribune? :X
Ik mag hier op Tweakers niet op de man spelen maar tussen ons gezegd denk ik dat ElPaco de boel inderdaad bedondert.

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.