"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Nu 38e volgens mij. Elke keer een dag vol met fouten of gokken op het verkeerde elftal (Sparta - Fortuna).toolkist schreef op maandag 13 september 2021 @ 12:27:
Op welke plek sta je hier @Typhone? Gaat het hier beter dan met de EK poule?
En Groningen begon dacht ik goed maar speelden weer eens 1-1 tegen Heerenveen.
Wee jouw gebeente! De komende speelronde is voor mij! Pin me erop vast.
Ik ga hyperanalyseren.
Hoe meer je analyseert hoe slechter het gaat...Typhone schreef op maandag 13 september 2021 @ 12:32:
@toolkist duivel!
Wee jouw gebeente! De komende speelronde is voor mij! Pin me erop vast.
Ik ga hyperanalyseren.
Kijk naar de WK uitslag voorspellende apen, ezels etc... Het is alleen maar goed dat jij en ik slecht scoren
[ Voor 3% gewijzigd door Maarten_E op 13-09-2021 12:43 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Aldus de nummer 8 van de totale ranglijst. Jouw woorden, niet de mijneMaarten_E schreef op maandag 13 september 2021 @ 12:43:
Het geluk is met de dommen zegt men.

Dat is toch maar mooi in het linkerrijtjetoolkist schreef op maandag 13 september 2021 @ 12:31:
38e van de kleine 100? Da's in ieder geval een flinke vooruitgang
Maar het seizoen is nog lang, er kan nog veel gebeuren.
Vorig seizoen (met minder deelnemers) stond ik veelal onderaan, nu sta ik keurig 16e. Ik verwacht elk moment een vrije val.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Daarom zei ik het ookTyphone schreef op maandag 13 september 2021 @ 13:34:
[...]
Aldus de nummer 8 van de totale ranglijst. Jouw woorden, niet de mijne![]()
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Mijn voorspellende waarde is ook ongeveer nul.
[ Voor 24% gewijzigd door snmght op 17-09-2021 09:56 ]
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
De volgende mogen nog voorspellen
@Typhone
Heel veel succes allemaal!
[ Voor 59% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 17-09-2021 15:08 ]
Sowieso PSV of Feyenoorddjoelzz schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 17:16:
Na een widweeks Europees programma zijn er vaak wel clubs die punten laten liggen… de grote vraag: wie?!
Dat is altijd Feyenoord. Die gaan altijd op hun wafel als ze een belangrijke wedstrijd hebben gespeeld. Echt, altijd.djoelzz schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 17:16:
Na een widweeks Europees programma zijn er vaak wel clubs die punten laten liggen… de grote vraag: wie?!
Dus je poen zetten op PSV, of in het diepe duikenn en gokken op Feyenoord. Als u dat laatste durft en Feyenoord doet wat u gokt, dan bent u het grootste opperhoofd van dit weekend.
Top dat je dit doet hoor, maar 33(!) man die vergeten te voorspellen? Dat is ruim een derde van alle deelnemers

Kom op jongens, een beetje beter opletten
Ik zou zeggen: één keer vergeten kán, twee keer ook nog wel, bij drie keer of meer gewoon geen energie meer insteken.
Die lui doen waarschijnlijk alleen mee omdat ze gelezen hebben dat er abonnementen te vergeven zijn.
*tot zover mijn twee centjes*
Succes iedereen deze ronde!
Ik heb alle voorspellingen redelijk op orde, al zul je zien dat die poppetjes op het veld het weer laten afweten...
Maar volgens de statistieken gaat het dan juist op de zaterdag en zondag beter hier!
[ Voor 18% gewijzigd door IntToStr op 17-09-2021 22:06 ]
Opzich waren het dit keer wel vrij veel, maar 2/3 had wel de voorspellingen gedaan. Zat een interland periode tussen dus de focus op de Eredivisie was misschien iets minder.Superkiwi schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 21:18:
[...]
Top dat je dit doet hoor, maar 33(!) man die vergeten te voorspellen? Dat is ruim een derde van alle deelnemers
Ik zou zeggen: één keer vergeten kán, twee keer ook nog wel, bij drie keer of meer gewoon geen energie meer insteken.
Die lui doen waarschijnlijk alleen mee omdat ze gelezen hebben dat er abonnementen te vergeven zijn.
Succes iedereen deze ronde!
Ik heb alle voorspellingen redelijk op orde, al zul je zien dat die poppetjes op het veld het weer laten afweten...
Als het goed is krijgt ook iedereen een reminder automatisch per email. Als er gelegenheid is om mensen te taggen doen we het graag. Uiteraard kan je ook meerdere speelrondes tegelijk invullen
Ik zit vrijwel altijd bij de groep die een reminder krijgt, en vul ook altijd wel de voorspellingen in, maar op het moment dat ik zelf wil, vrij kort vantevoren.Superkiwi schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 21:18:
[...]
De abonnementen kunnen mij gestolen worden, of de overige 32 uiteindelijk wat invullen en wat hun redenen zijn om mee te doen weet ik niet maar onnodig om alle 33 onder 'die lui' te scharen.

Ik bedoel niet iedereen hoornietorigineel schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 15:53:
[...]
(...) maar onnodig om alle 33 onder 'die lui' te scharen.
Excuses aan degenen die meedoen omdat ze het leuk vinden om mee te doen

Ook weet ik dat enkelen het voorspellen pas op het laatste moment doen, waaronder een aantal van de bekende gezichten.
Mijn detective-brein ging op zoek naar teorieën; nu blijkt ook waarom ik geen echte detective ben...
[ Voor 27% gewijzigd door Superkiwi op 18-09-2021 18:44 ]

Top tip: bespaar nooit op een glazen bol want dat komt je duur te staan.
Welsea FC is de naam.
[ Voor 4% gewijzigd door FREAKJAM op 18-09-2021 22:17 ]
is everything cool?
Nee. Er waren er 2 met 7-0 en 1 iemand had 8-1 wat ik zo snel zag, maar dus niemand met 9-0.Megupe schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 22:58:
Heeft er iemand Ajax - Cambuur goed geraden?

Dat zijn ook wel dappere voorspellingen zeg.ElPaco schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 23:06:
[...]
Nee. Er waren er 2 met 7-0 en 1 iemand had 8-1 wat ik zo snel zag, maar dus niemand met 9-0.
Ik had de quote van Henk de Jong gelezen en wilde zonder gekheid 7-0 of 11-0 invullen. En dan wordt het 9-0… ik had naar de statistiekleer moeten luisteren en in het midden gaan zitten. 3-0 hier was zo onrealistisch dat dat een onlogische voorspelling was haha. Ik was een 7-0 voorspellerMegupe schreef op zondag 19 september 2021 @ 09:25:
[...]
Dat zijn ook wel dappere voorspellingen zeg.
En trouwens, mijn 3-0 levert net zoveel punten op als een 8-0, terwijl ik er veel verder vandaan zit
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 19-09-2021 11:13 ]

Goed voorspeld (0x)Miki schreef op zondag 19 september 2021 @ 16:24:
Ik ben reuze benieuwd wie PSV - FEY goed heeft voorspeld
Deze uitslag was te moeilijk om te voorspellen...

*edit
Oh chips, AZ scoort een tweede! 2 punten in de pocket
[ Voor 28% gewijzigd door Superkiwi op 19-09-2021 18:44 ]
Voor mijn doen ging ik ook lekker tot aan vandaag, gisteren veel puntjes gesprokkeld en vandaag een schamele 2 punten op een 1-2 voorspelling voor AZ.Superkiwi schreef op zondag 19 september 2021 @ 18:32:
Op vrijdag beginnen met 10 punten en dan op zondag 0 (jawel, NUL) punten pakken...
*edit
Oh chips, AZ scoort een tweede! 2 punten in de pocket
Succes in de volgende ronde van voorspellen.
Gefeliciteerd aan de winnaars van deze ronde en op naar de volgende maar weer!
Vandaag was echt een hele aparte dag, zelden dat er op een dag waar ook nog eens twee wedstrijden van de week bijzitten zo slecht gescoord wordt.Miki schreef op zondag 19 september 2021 @ 19:47:
[...]
(...) vandaag een schamele 2 punten op een 1-2 voorspelling voor AZ.
Onze tijd komt nog wel Miki
Eredivisie weekoverzicht speelronde 5
Mooi weekend gehad met vooral op de zondag (denk ik toch) zeer onverwachte uitslagen. In elk geval ernstig weinig puntjes voor mij op de zondag want zowel Twente, PSV als AZ had ik hoger ingeschat. Lijkt wel of ik elke week de verkeerde wedstrijden omdraai en de gokjes verkeerd zet. Vitesse vond ik wel uitermate zwak en de stand op de ranglijst van AZ is ook niet geheel 'jofel' te noemenToch zijn er elke week weer een paar lieden die pokeren met de Eredivisie en die zich dan weer hoog melden in de scorelijstjes. Deze week een zeer knappe overwinning van @Sjorre met +52 punten en daarmee weekwinnaar geworden.
Weekscore winnaar & volledige top 5
1. @Sjorre +52 punten2. @Verwijderd +49 punten
3. @hippiepaci +44 punten
4. @MustacheNick +44 punten
5. @Mrk87 +43 punten
Gefeliciteerd allen! @Sjorre pakt de weekwinst trouwens met de eerste twee wedstrijden volledig goed te voorspellen en de wedstrijd van de week GA Eagles - Zwolle daar pakte ie ook 16 punten.
Statistieken & More
Ik ben benieuwd wat de statistieken zeggen deze speelrondeKorte samenvatting:
NIEMAND had de één van de laatste 3 wedstrijden goed voorspeld[/b].
- Van alle speelrondes denk ik dat ik deze ronde het minste groen heb gezien misschien wel ooit. Heel weinig wedstrijden zijn volledig correct goed voorspeld en ik vind het jammer dat ik met 7-0 bij Ajax evenveel punten krijg als iemand met 1-0 bij Ajax aangezien ik er veeeeel dichter bij zat maar helaas. Deal with it toch?
Op bol.com is de glassex in de aanbieding trouwens dus ik zou zeggen poets die glazen bol op deze week en we zien julie komende week weer!
(Ondergetekende is druk aan het verhuizen dus niet altijd tijd om jullie te taggen. Veel dank aan @Lekkerboeie86 voor de hulp regelmatig samen met @Qu3st. Als iemand zich ooit geroepen voelt daar mee te helpen dan even melden bij ons).
Blijf scherp op je eigen voorspellingen.
Aan de heren PSV'ers: alles komt goed hè
MIDWEEKSE SPEELRONDE
Let op allemaal!!!!De volgende mensen moeten hun voorspellingen nog invullen voor de aanstaande midweekse speelronde:
@Heyster @Miki @MarkH69 @Maarten_E @Isengrim @nietorigineel @Wusser @cheiron @Megupe @lameeuw @fotografie999 @Dion34 @dutchgio @Mrk87 @ElPaco @Lekkerboeie86 @Spookelo @ST10©DE @Kr44nVogel @hErcuLEss @huntedjohan @Jayskiii (nog niet alles) @IThom @DutchDevil79 @Mrloki @Ramzzz @ImpaileR @Zuaro @RickOnline @Jay-K @ParaDroid2 @Mooody @assasinbats @Freshnezz @robbydw @BB89 @hilz0r @hippiepaci @Jero_B @Superkiwi @AlexMar @lucatoni @Magixx013 @makooy @malderhout @The Mechanic @MustacheNick @.Niek. @NLRev0lution @Qu3st @PaRaDoX4 @PolarBear @Purehz @Razorbite @Sjorre @svanz94 @Terranova @Verwijderd @Ulti23 @VDS91 @Vuvuzela @mavaros @bregweb @yoris
(nondeju wat een lijst!!!)
GO!
Dat komt omdat een mid-weekse speelronde voor niemand leuk is.. mag woensdag om 2100 opdraven in de kuip, 2300 klaar en rond middernacht thuisTyphone schreef op maandag 20 september 2021 @ 09:27:MIDWEEKSE SPEELRONDE
Let op allemaal!!!!
De volgende mensen moeten hun voorspellingen nog invullen voor de aanstaande midweekse speelronde:
@Heyster @Miki @MarkH69 @Maarten_E @Isengrim @nietorigineel @Wusser @cheiron @Megupe @lameeuw @fotografie999 @Dion34 @dutchgio @Mrk87 @ElPaco @Lekkerboeie86 @Spookelo @ST10©DE @Kr44nVogel @hErcuLEss @huntedjohan @Jayskiii (nog niet alles) @IThom @DutchDevil79 @Mrloki @Ramzzz @ImpaileR @Zuaro @RickOnline @Jay-K @ParaDroid2 @Mooody @assasinbats @Freshnezz @robbydw @BB89 @hilz0r @hippiepaci @Jero_B @Superkiwi @AlexMar @lucatoni @Magixx013 @makooy @malderhout @The Mechanic @MustacheNick @.Niek. @NLRev0lution @Qu3st @PaRaDoX4 @PolarBear @Purehz @Razorbite @Sjorre @svanz94 @Terranova @Verwijderd @Ulti23 @VDS91 @Vuvuzela @mavaros @bregweb @yoris
(nondeju wat een lijst!!!)
GO!

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle
Wij ontvangen morgen Ajax op het belachelijke tijdstip van dinsdag 18.45 uur. Normaal gesproken volle bak en dat is voor een klein clubje als Fortuna de ideale kans om omzet te halen uit de ticketverkoop. Jammer dat deze pot nog net gespeeld moet worden met 2/3e.makooy schreef op maandag 20 september 2021 @ 09:30:
[...]
Dat komt omdat een mid-weekse speelronde voor niemand leuk is.. mag woensdag om 2100 opdraven in de kuip, 2300 klaar en rond middernacht thuis
Voorspellingen ingevuld, maar na dit gekke weekend weet ik het ook allemaal niet meer...
We duimen allemaal dat Fortuna wintdjoelzz schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:11:
[...]
Wij ontvangen morgen Ajax op het belachelijke tijdstip van dinsdag 18.45 uur. Normaal gesproken volle bak en dat is voor een klein clubje als Fortuna de ideale kans om omzet te halen uit de ticketverkoop. Jammer dat deze pot nog net gespeeld moet worden met 2/3e.
Voorspellingen ingevuld, maar na dit gekke weekend weet ik het ook allemaal niet meer...
Het kan altijd ergerdjoelzz schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:11:
[...]Wij ontvangen morgen Ajax op het belachelijke tijdstip van dinsdag 18.45 uur. Normaal gesproken volle bak en dat is voor een klein clubje als Fortuna de ideale kans om omzet te halen uit de ticketverkoop. Jammer dat deze pot nog net gespeeld moet worden met 2/3e.
Je zal uit supporter zijn, behalve kaartje en reiskosten moet je ook nog een vrije dag opnemen.
Hattrick: Thorgal Eagles
Ajax is goed, maar niet in vorm.djoelzz schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:38:
Vorig jaar had Ajax het moeilijk en werd het uiteindelijk 1-2. Gezien de slechte vorm van Fortuna en de goeie vorm van Ajax verwacht ik dit jaar een gemakkelijke overwinning voor Ajax. Op zich geen ramp want dit zijn voor kleine clubs niet de potjes waar je de punten moet pakken.
Een 2-1 voor Fortuna zou zomaar kunnen gebeuren. U gokt op een 1-2. Dat kan ook natuurlijk, maar dan ben je spekkoper in de poule.
Ik ga nog eens flink nadenken of ik misschien ga gokken op Fortuna. Ik zie weer 20 plaatsen winst lonken.
Niet zo he! Als je durft: 1600u achter het fietsenhok!
Fortuna gaat vast niet zo naïef naar voren voetballen als Cambuur deed, die gaan gewoon de boel op slot gooien en hopen op enkele kansen. Een nipte 1-2 was waar ik eerst aan dacht maar ben uiteindelijk voor een 'matige' 0-4 gegaan omdat ik langzaam overtuigd begin te raken van ons eigen kunnen.
Weet ik veel johSuperkiwi schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 23:01:
@Qu3st Kramer scoort toch nooit jonguh
Zonde, anders had je een perfecte score gehad deze dinsdag.
Ik hou me niet zo bezig met RKC, die doelpuntenmakers vul ik meestal gewoon iene miene mutte in hahaha.
Maar eindelijk een goede start! Ik heb het slechte weekend met 2 wedstrijden goed gemaakt
Gisteren was ik wel blij met dat doelpunt in de laatste minuut
Alles behalve gelijkspel sparta pec goed,
En een aantal perfect voorspeld en onze Wriedt als eerste doelpuntmaker. Goed voor 51 punten tot nu toe.
Helaas wel demotiverend om te zien dat ik maar 3 plaatsen inloop

We houden hoop!
Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle
Tot zover eens proberen wat anders in te vullen, kost meteen de eerste plaats. Gelukkig wel goed gegokt dat PEC Zwolle z'n eerste punt zou gaan halen!
Vanavond zullen er denk ik best wat verschillen mogelijk zijn qua gescoorde punten. Als we nou nog een paar puntjes inlopen op de koploper staat Tweakers als pool op de eerste plaats. En nu ik dat zo zie zorgt mijn wijziging bij Grongingen - Vitesse er dus precies voor dat we als pool niet eerste staan... Sorry
Tfoeeee 2e 😜Megupe schreef op donderdag 23 september 2021 @ 23:03:
Jammer van de goals van Twente in de blessuretijd en de late van Feyenoord...
Maar holy guacemoly! Wat hebben er een aantal deelnemers (uitzonderlijk) hoog gescoord
Doe een buiging nederig dienaar
[ Voor 38% gewijzigd door Typhone op 24-09-2021 07:14 ]

Gelukkig ook maar 30 plekken gezakt. Ik stel voor dat we deze midweekse rondes afschaffen
Snel de volgende ronde invullen, want morgen zijn de volgende wedstrijden weer.
In de laatste minuut scoorde Twente, anders had die 79 80+ gewordenIntToStr schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:02:
Beetje jammer van die laatste wedstrijd, was zelf voor een gelijkspel gegaan bij Twente - AZ, maar toch 59 punten. Dacht dat dat best aardig was, maar toen zag ik dat iemand 79 punten heeft gehaald!![]()
![]()
Snel de volgende ronde invullen, want morgen zijn de volgende wedstrijden weer.

Eredivisie weekoverzicht speelronde 6
De eerste midweekse speelronde van dit seizoen gehad. Wederom enkele verrassende uitslagen zo links en rechts maar ook een weekwinnaar met een ultiem hoge score namelijk: @Megupe met een whopping 79 punten! Een blik na wat reacties hier in het topic blijkt dat het drinken van grote hoeveelheden wodka in combinatie met het invullen van voetbalpoules niet altijd succesvol hoeft te zijn. Zo voorspelde ene @ElPaco dat Fortuna met 1-0 van Ajax zou winnen en PSV met 0-6 van GA Eagles en regende het wat gelijke spelen in zijn voorspellingenWeekscore winnaar & volledige top 5
1. @Megupe +79 punten2. @Typhone +67 punten
3. @nietorigineel +62 punten
4. @ST10©DE +61 punten
5. @Moes2 +60 punten
Een grote lijst mensen kwam daar net onder maar ook een groot deel stond hier ver vanaf met alle wedstrijden toch netjes ingevuld. Duidelijk een ronde met bepalende last minute decisions
Het totaaloverzicht volgt na komende speelronde weer!
Statistiekjes:
- Alleen @PaRaDoX4 had NEC-Utrecht goed voorspeld.
- Groningen-Vitesse is ook door slechts enkelen goed voorspeld
- Veel mensen hadden ingezet op een hogere overwinning voor PSV vandaar relatief weinig correct voorspelde uitslagen
- Het vertrouwen in Feyenoord is hoog. Alleen @mavaros had Heerenveen op winst gezet.
- Relatief veel mensen hadden de 0-5 (hoge uitslag) goed voorspeld bij Fortuna - Ajax. @ElPaco was dronken en vulde hier per ongeluk 1-0 in wat hem +7 punten door de neus heeft geboord
En daarmee zou je eerste van iedereen zijn geworden! Nu kwam je 1 punt tekort voor de totale overwinning in deze rondeMegupe schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:07:
[...]
In de laatste minuut scoorde Twente, anders had die 79 80+ geworden

Ja dat had ik gezien. Baalde echt toen de melding van de 3-1 van Twente binnenkwam.IntToStr schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:08:
[...]
En daarmee zou je eerste van iedereen zijn geworden! Nu kwam je 1 punt tekort voor de totale overwinning in deze ronde
Desalniettemin alle toto's goed en paar keer heel dicht bij de juiste uitslagen.
Sowieso een ernstig hoge score!Megupe schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:10:
[...]
Ja dat had ik gezien. Baalde echt toen de melding van de 3-1 van Twente binnenkwam.
Desalniettemin alle toto's goed en paar keer heel dicht bij de juiste uitslagen.
Ik had de laatste 2 wedstrijden +20 punten gescoord dus was al blij maar helaas...
Die 1-0 voor Fortuna was zelfs nog soort van bewustTyphone schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:07:Eredivisie weekoverzicht speelronde 6
De eerste midweekse speelronde van dit seizoen gehad. Wederom enkele verrassende uitslagen zo links en rechts maar ook een weekwinnaar met een ultiem hoge score namelijk: @Megupe met een whopping 79 punten! Een blik na wat reacties hier in het topic blijkt dat het drinken van grote hoeveelheden wodka in combinatie met het invullen van voetbalpoules niet altijd succesvol hoeft te zijn. Zo voorspelde ene @ElPaco dat Fortuna met 1-0 van Ajax zou winnen en PSV met 0-6 van GA Eagles en regende het wat gelijke spelen in zijn voorspellingen. Zo eindig je dus op minder dan 1/3 van de score van de weekwinnaar
.
Weekscore winnaar & volledige top 5
1. @Megupe +79 punten
2. @Typhone +67 punten
3. @nietorigineel +62 punten
4. @ST10©DE +61 punten
5. @Moes2 +60 punten
Een grote lijst mensen kwam daar net onder maar ook een groot deel stond hier ver vanaf met alle wedstrijden toch netjes ingevuld. Duidelijk een ronde met bepalende last minute decisions.
Het totaaloverzicht volgt na komende speelronde weer!
Statistiekjes:
- Alleen @PaRaDoX4 had NEC-Utrecht goed voorspeld.
- Groningen-Vitesse is ook door slechts enkelen goed voorspeld
- Veel mensen hadden ingezet op een hogere overwinning voor PSV vandaar relatief weinig correct voorspelde uitslagen
- Het vertrouwen in Feyenoord is hoog. Alleen @mavaros had Heerenveen op winst gezet.
- Relatief veel mensen hadden de 0-5 (hoge uitslag) goed voorspeld bij Fortuna - Ajax. @ElPaco was dronken en vulde hier per ongeluk 1-0 in wat hem +7 punten door de neus heeft geboord![]()
![]()
[ Voor 5% gewijzigd door bregweb op 24-09-2021 09:34 ]
Hattrick: Thorgal Eagles
@Megupe
*Kiwi maakt een diepe buiging voor u
Dit zijn scores die je zelden tot nooit ziet.
Als deze dienaar je nog wat advies mag geven: klop volgende keer voor Twente-AZ even bij mij aan, dan had ik je voor die wedstrijd ook 10 punten kunnen bezorgen
Verwijderd
Die zeven of tien punten die jij dan wel pakt gaat het verschil niet maken. De laatste nederlaag van Ajax in de competitie in een uitwedstrijd in een midweekse speelronde was de inhaalwedstrijd bij Heerenveen op 25 februari .. 2004.ElPaco schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:26:
[...]
Die 1-0 voor Fortuna was zelfs nog soort van bewustAjax heeft wel eens vaker geen zin in een wedstrijd tegen een kleintje midweeks (zie sommige wedstrijden voor de beker tegen amateurclubs). Denk doe eens gek. Als Fortuna dan daadwerkelijk met 1-0 wint dan loop je namelijk meteen flink weg bij de rest. Helaas mocht het niet zo zijn
Niet. Want ene Alweer laatste met 80 punten had ook 2-1 voor FC Twente staan.IntToStr schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:08:
[...]
En daarmee zou je eerste van iedereen zijn geworden! Nu kwam je 1 punt tekort voor de totale overwinning in deze ronde
*Aangeschaft bij een oude waarzegster in een louche tentje op een twijfelachtige zigeunerkermis en gezegend met het bloed van ja, van wat eigenlijk? Ze zeiden van een geit maar dat trek ik ernstig in twijfel.
Nee deze keer was het sowieso drama.Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:48:
[...]
Die zeven of tien punten die jij dan wel pakt gaat het verschil niet maken. De laatste nederlaag van Ajax in de competitie in een uitwedstrijd in een midweekse speelronde was de inhaalwedstrijd bij Heerenveen op 25 februari .. 2004.
Ik had ook 2-1 voor Feyenoord, die glipte me in del aatste minuten ook al door de vingersVerwijderd schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:48:
[...]
Die zeven of tien punten die jij dan wel pakt gaat het verschil niet maken. De laatste nederlaag van Ajax in de competitie in een uitwedstrijd in een midweekse speelronde was de inhaalwedstrijd bij Heerenveen op 25 februari .. 2004.
[...]
Niet. Want ene Alweer laatste met 80 punten had ook 2-1 voor FC Twente staan.

Dank en ik zal het onthoudenSuperkiwi schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:40:
[...]
@Megupe
*Kiwi maakt een diepe buiging voor u![]()
Dit zijn scores die je zelden tot nooit ziet.
Als deze dienaar je nog wat advies mag geven: klop volgende keer voor Twente-AZ even bij mij aan, dan had ik je voor die wedstrijd ook 10 punten kunnen bezorgen
Verwijderd
Dat begrijp ik. Met een 2-1 score was je Alweer laatste dus niet voorbij gegaan.Megupe schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:59:
[...]
Ik had ook 2-1 voor Feyenoord, die glipte me in del aatste minuten ook al door de vingers![]()
Ik ga even een Tweakers abonnement voor je aanvragen
Gefeliciteerd met deze waanzinnige score!
@Megupe Niet vaker van dit soort scores halen want dan ga ik zweten.
[ Voor 32% gewijzigd door MustacheNick op 24-09-2021 14:31 ]
NIET VERGETEN TE VOORSPELLEN
@MarkH69 @Basdon1985 @nietorigineel @Wusser @djoelzz @Kr44nVogel @IThom @ImpaileR @RickOnline @BB89 @Magixx013 @The Mechanic @.Niek. @PolarBear @Purehz @sjtienuh @Terranova @tommyboy0606 @Ulti23 @VDS91 @Vuvuzela @mavaros (niet alles ingevuld)Allemaal mensen die mij een kans gunnenTyphone schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:30:NIET VERGETEN TE VOORSPELLEN
@MarkH69 @Basdon1985 @nietorigineel @Wusser @djoelzz @Kr44nVogel @IThom @ImpaileR @RickOnline @BB89 @Magixx013 @The Mechanic @.Niek. @PolarBear @Purehz @sjtienuh @Terranova @tommyboy0606 @Ulti23 @VDS91 @Vuvuzela @mavaros (niet alles ingevuld)
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Dat ze uiteindelijk verliezen maakt me in deze niet zoveel uit. Sterker nog, het is beter zo
Verder netjes drie keer 7 punten gescoord; qua doelpunten voor het winnende Feyenoord en Utrecht zat de bol er uitstekend op! Alleen liet Vitesse het een beetje afweten tegen Fortuna.
Al met al een prima begin van deze speelronde weer, ik leef al 6 ronden op een roze wolk hier

*zondagupdate
Hoppa! En weer begonnen met 7 punten. Potdikkie goeie bol dit!
Chips... AZ gaat tè hard en Heerenveen komt te laat op stoom.
[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 26-09-2021 16:25 ]
Ik sta verdorie op plek 78, en dat is niet eerlijk.
Het wordt hoog tijd dat ik mijn arendsoog weer ergens tussen mijn glazen bollen en koffiedik terugvind.
Wat een ellende.
[ Voor 46% gewijzigd door mavaros op 26-09-2021 19:14 ]

Affluiten scheids!
Verwijderd
Doelsaldo of onderling resultaat ?IntToStr schreef op zondag 26 september 2021 @ 19:17:
Dit was niet de beste ronde, maar die laatste wedstrijd was een mooie bonus met 10 punten en nu gedeeld op de eerste plek![]()
![]()
![]()
Affluiten scheids!
Gewoon ook een 2-1 voor Willem II voorspellen als hoogtepunt. Ruim de weekwinst gepakt met 65 puntjes! Gefeliciteerd!
DankjewelLekkerboeie86 schreef op zondag 26 september 2021 @ 21:30:
Heel erg netjes @ephymerous
Gewoon ook een 2-1 voor Willem II voorspellen als hoogtepunt. Ruim de weekwinst gepakt met 65 puntjes! Gefeliciteerd!

Ik zag gisteravond al dat mijn glazen bol gepoetst was. De verder weinig interessante wedstrijden vanmiddag werden door de poule wel een stuk boeiender. Nu mijn best doen om verder te stijgen
[ Voor 16% gewijzigd door ephymerous op 26-09-2021 22:28 ]
XXXVI
ik heb nog heel wat nodig om in te lopen maar als ik weer terug kan komen op de 2e pagina ben ik al blij.
Willem 2 mijn cluppie stunt tegen PSV en mooi mijn voorspelde 2-1. Zat uiteraard in het stadion, heb even samenvatting moeten kijken om wat dingen te kunnen herinneren..
Eredivisie weekoverzicht speelronde 7
Zo de volgende speelronde is geweest en dat was de tweede van afgelopen week. Niet de beste scores gehaald maar dat mag de pret niet drukken. Ondergetekende staat voor de tweede week op rij in de top 5 dus ik klop mezelf even op de borst met welgemeende arrogantie en een neerbuigende blik naar jullie nederige onderdanenWeekscore winnaar & volledige top 10
1. @ephymerous +65 punten2. @Typhone +56 punten
3. @M@cer +54 punten
4. @Jay-K +53 punten
5. @djoelzz +53 punten
@ephymerous pakte de overwinning door Willem II - PSV goed te voorspellen en zat ook goed met Heerenveen - Twente en AZ - GA Eagles. Geen enkele 0 punter en dan ligt de overwinning voor het grijpen.
De volledige top 10:
1. @Verwijderd +300 punten
2. @IntToStr +300 punten
3. @Lekkerboeie86 +293 punten
4. @BB89 +292 punten
5. @MustacheNick +292 punten
6. @Heyster +289 punten
7. @Typhone +286 punten (@Superkiwi zie je dit?)
8. @Jero_B +285 punten
9. @hippiepaci +283 punten
10. @Mrk87 +275 punten
Even een @ElPaco doen in de top kan heel riskant zijn en de positie in de top 10 een flinke deuk doen laten oplopen
Komend weekend staat er weer een volledige speelronde op het spel dus knallen maar mensen!
Tags volgen vrijdag weer maar vergeet vooral niet te voorspellen!
En dan pakt Fortuna ook nog eens een (onverdiend) bonuspunt in Arnhem, mij hoor je deze week niet klagen.
Dit topic is gesloten.