Toon posts:

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

• ST10©DE
  • Registratie: maart 2001
  • Nu online

ST10©DE

Dus.............

Superkiwi schreef op maandag 13 september 2021 @ 10:18:
[...]

Wordt een beetje het standaard verhaal hè: op zaterdag best lekker puntjes pakken en het op zondag compleet laten afweten. Hier net zo...

Eens zien of ze bij Bol nog goeie een goeie bol hebben, die ik nu heb komt van de Ali.
Mijn bol komt van de Action uit Staphorst. Deze werkt alleen op zaterdag. Geen aanrader, want zo haal je op zondag geen punten.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• MustacheNicker
  • Registratie: oktober 2013
  • Nu online
4 Plekken gezakt helaas. Van 2de naar 6de :o |:(

• toolkist
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
Op welke plek sta je hier @Typhone? Gaat het hier beter dan met de EK poule? :p
toolkist schreef op maandag 13 september 2021 @ 12:27:
Op welke plek sta je hier @Typhone? Gaat het hier beter dan met de EK poule? :p
Nu 38e volgens mij. Elke keer een dag vol met fouten of gokken op het verkeerde elftal (Sparta - Fortuna).
En Groningen begon dacht ik goed maar speelden weer eens 1-1 tegen Heerenveen.

• toolkist
  • Niet online
38e van de kleine 100? Da's in ieder geval een flinke vooruitgang ;)
@toolkist duivel!
Wee jouw gebeente! De komende speelronde is voor mij! Pin me erop vast.
Ik ga hyperanalyseren.

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op maandag 13 september 2021 @ 12:32:
@toolkist duivel!
Wee jouw gebeente! De komende speelronde is voor mij! Pin me erop vast.
Ik ga hyperanalyseren.
Hoe meer je analyseert hoe slechter het gaat...
Kijk naar de WK uitslag voorspellende apen, ezels etc... Het is alleen maar goed dat jij en ik slecht scoren ;)

• Maarten_E
  • Registratie: augustus 2014
  • Nu online
Het geluk is met de dommen zegt men. Dat is tot dusver mijn band met de Eredivisie poule. :+ Vrij behoedzaam voorspeld deze ronde en heb mede daardoor volgens mij goed gescoord. Zou het met terugwerkende krscht een extra account mee te laten doen dat 2-1 voor de thuisploeg voor elke wedstrijd invult? Gewoon als hypothese. :)

[Voor 3% gewijzigd door Maarten_E op 13-09-2021 12:43]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• malderhout
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 23:03
Dank voor de complimenten op mijn hoogste week score. :-) Nu even kijken of ik in de top 10 kan komen, de start was erg slecht ik stond de eerste weken in de top 5 maar dan onderaan.
Maarten_E schreef op maandag 13 september 2021 @ 12:43:
Het geluk is met de dommen zegt men.
Aldus de nummer 8 van de totale ranglijst. Jouw woorden, niet de mijne oOo ;)

• Superkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 10:09

Superkiwi

Hoi doei

toolkist schreef op maandag 13 september 2021 @ 12:31:
38e van de kleine 100? Da's in ieder geval een flinke vooruitgang ;)
Dat is toch maar mooi in het linkerrijtje :)
Maar het seizoen is nog lang, er kan nog veel gebeuren.
Vorig seizoen (met minder deelnemers) stond ik veelal onderaan, nu sta ik keurig 16e. Ik verwacht elk moment een vrije val.

PSN ID = zuperkiwi // Fanatec Formula V2 // Fanatec Clubsport V3 // Sim-Lab GT1-Evo // GT Omega RS9

• Maarten_E
  • Nu online
Typhone schreef op maandag 13 september 2021 @ 13:34:
[...]

Aldus de nummer 8 van de totale ranglijst. Jouw woorden, niet de mijne oOo ;)
Daarom zei ik het ook ;)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• snmght
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 10:18

snmght

imho dan he

Aan mijn score te zien had ik mijn teamnaam beter Valentijn kunnen maken. :D
Mijn voorspellende waarde is ook ongeveer nul.

[Voor 24% gewijzigd door snmght op 17-09-2021 09:56]

WZAWZDB | "Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Lekkerboeie86
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 09:13
Vanavond gaan we weer beginnen met de Eredivisie. Sparta - NEC begint om 20.00

De volgende mogen nog voorspellen :)

@Typhone :9~ @nietorigineel @Wusser @Dion34 @mAiden88 @Kr44nVogel @huntedjohan @IThom @Mrloki @ImpaileR @Zuaro @RickOnline @Jay-K @ParaDroid2 @Mooody @BB89 @hippiepaci @Magixx013 @makooy @malderhout @The Mechanic @.Niek. @Qu3st @PaRaDoX4 @PolarBear @Purehz @Razorbite @sjtienuh @Twar0n @VDS91 @Vuvuzela @mavaros @bregweb

Heel veel succes allemaal!

[Voor 59% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 17-09-2021 15:08]

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

• djoelzz
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 08:08
Na een widweeks Europees programma zijn er vaak wel clubs die punten laten liggen… de grote vraag: wie?!

• Lekkerboeie86
djoelzz schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 17:16:
Na een widweeks Europees programma zijn er vaak wel clubs die punten laten liggen… de grote vraag: wie?!
Sowieso PSV of Feyenoord :D

• mavaros
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 22-09 21:23
djoelzz schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 17:16:
Dat is altijd Feyenoord. Die gaan altijd op hun wafel als ze een belangrijke wedstrijd hebben gespeeld. Echt, altijd.

Dus je poen zetten op PSV, of in het diepe duikenn en gokken op Feyenoord. Als u dat laatste durft en Feyenoord doet wat u gokt, dan bent u het grootste opperhoofd van dit weekend.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Top dat je dit doet hoor, maar 33(!) man die vergeten te voorspellen? Dat is ruim een derde van alle deelnemers :/
Kom op jongens, een beetje beter opletten ;)
Ik zou zeggen: één keer vergeten kán, twee keer ook nog wel, bij drie keer of meer gewoon geen energie meer insteken.
Die lui doen waarschijnlijk alleen mee omdat ze gelezen hebben dat er abonnementen te vergeven zijn.

*tot zover mijn twee centjes*

Succes iedereen deze ronde!
Ik heb alle voorspellingen redelijk op orde, al zul je zien dat die poppetjes op het veld het weer laten afweten... :P

PSN ID = zuperkiwi // Fanatec Formula V2 // Fanatec Clubsport V3 // Sim-Lab GT1-Evo // GT Omega RS9

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Lol, wederom 10 punten op de vrijdag :)
Dat betekent dat statistisch gezien de werking van de bol in de loop van het weekend langzaam afneemt.

• IntToStr
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 09:50
Hier zoals gebruikelijk verkeerd gegokt op de vrijdag :p Dacht zal toch de thuisploeg het voordeel van de twijfel geven...

Maar volgens de statistieken gaat het dan juist op de zaterdag en zondag beter hier!

[Voor 18% gewijzigd door IntToStr op 17-09-2021 22:06]

• Lekkerboeie86
Superkiwi schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 21:18:
[...]

Top dat je dit doet hoor, maar 33(!) man die vergeten te voorspellen? Dat is ruim een derde van alle deelnemers :/
Ik zou zeggen: één keer vergeten kán, twee keer ook nog wel, bij drie keer of meer gewoon geen energie meer insteken.
Die lui doen waarschijnlijk alleen mee omdat ze gelezen hebben dat er abonnementen te vergeven zijn.

Succes iedereen deze ronde!
Ik heb alle voorspellingen redelijk op orde, al zul je zien dat die poppetjes op het veld het weer laten afweten... :P
Opzich waren het dit keer wel vrij veel, maar 2/3 had wel de voorspellingen gedaan. Zat een interland periode tussen dus de focus op de Eredivisie was misschien iets minder.

Als het goed is krijgt ook iedereen een reminder automatisch per email. Als er gelegenheid is om mensen te taggen doen we het graag. Uiteraard kan je ook meerdere speelrondes tegelijk invullen :)

• nietorigineel
  • Registratie: december 2005
  • Niet online
Superkiwi schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 21:18:
[...]

Ik zit vrijwel altijd bij de groep die een reminder krijgt, en vul ook altijd wel de voorspellingen in, maar op het moment dat ik zelf wil, vrij kort vantevoren.

De abonnementen kunnen mij gestolen worden, of de overige 32 uiteindelijk wat invullen en wat hun redenen zijn om mee te doen weet ik niet maar onnodig om alle 33 onder 'die lui' te scharen. *;

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

nietorigineel schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 15:53:
[...]
(...) maar onnodig om alle 33 onder 'die lui' te scharen. *;
Ik bedoel niet iedereen hoor ;)
Excuses aan degenen die meedoen omdat ze het leuk vinden om mee te doen :(:)
Ook weet ik dat enkelen het voorspellen pas op het laatste moment doen, waaronder een aantal van de bekende gezichten.
Mijn detective-brein ging op zoek naar teorieën; nu blijkt ook waarom ik geen echte detective ben...

[Voor 27% gewijzigd door Superkiwi op 18-09-2021 18:44]

• IntToStr
Bij deze wil ik graag een verzoek tot bonuspunten indienen, want het was overduidelijk dat het gewoon 2-0 had moeten zijn ipv 1-0. Bij voorbaat dank.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Mijn nieuwe bol gaf 4-0 aan, ik snapte er al niks van dat het 1-0 is geworden. Nu jij zegt dat het eigenlijk 2-0 had moeten zijn heb ik mijn bol nog eens goed geïnspecteerd en wat blijkt: hij is van dubbel glas 8)7
Top tip: bespaar nooit op een glazen bol want dat komt je duur te staan.

• IntToStr
Ik helemaal blij dat het 2-1 was bij Willem 2, blijk ik niet op opslaan te hebben gedrukt en stond ie nog op 1-1... :(

• FREAKJAM
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 07:36

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Kan ik nog meedoen? Afgelopen weken gewoon ingevuld.
Welsea FC is de naam.

[Voor 4% gewijzigd door FREAKJAM op 18-09-2021 22:17]

is everything cool?

• Megupe
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 09:45
Heeft er iemand Ajax - Cambuur goed geraden?

• ElPaco
  • Registratie: januari 2007
  • Nu online
Megupe schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 22:58:
Heeft er iemand Ajax - Cambuur goed geraden?
Nee. Er waren er 2 met 7-0 en 1 iemand had 8-1 wat ik zo snel zag, maar dus niemand met 9-0.

WoT stats || 3240 Wp op het oosten

Velen doen niets liever, ik doe liever niets

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Die afgekeurde goal van Utrecht in 90+7 had me 7 punten opgeleverd, nu zijn het er 0 :/

• Megupe
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 09:45
ElPaco schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 23:06:
[...]

Nee. Er waren er 2 met 7-0 en 1 iemand had 8-1 wat ik zo snel zag, maar dus niemand met 9-0.
Dat zijn ook wel dappere voorspellingen zeg.
Megupe schreef op zondag 19 september 2021 @ 09:25:
[...]

Dat zijn ook wel dappere voorspellingen zeg.
Ik had de quote van Henk de Jong gelezen en wilde zonder gekheid 7-0 of 11-0 invullen. En dan wordt het 9-0… ik had naar de statistiekleer moeten luisteren en in het midden gaan zitten. 3-0 hier was zo onrealistisch dat dat een onlogische voorspelling was haha. Ik was een 7-0 voorspeller ;)

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik had 3-0 staan omdat ik dacht dat spelers misschien wat rust zouden krijgen. Daarnaast had ik niet verwacht dat we als een dolle trein over Cambuur heen zouden denderen; meestal wordt er in de Eredivisie niet op volle kracht gespeeld.
En trouwens, mijn 3-0 levert net zoveel punten op als een 8-0, terwijl ik er veel verder vandaan zit :P

[Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 19-09-2021 11:13]

• Maarten_E
  • Nu online
En ik maar denken dat Cambuur nog wel ergens gaat scoren... 8)7

• Lekkerboeie86
Botos jaaaa!! We beginnen de dag met 20 punten!!

Ik heb de pool fout maar care 0,0%. Wajoooow

• Miki
  • Registratie: november 2001
  • Nu online
Ik ben reuze benieuwd wie PSV - FEY goed heeft voorspeld :)

Samsung QE55Q9F 2018 | APsystems 14x315Wp - ZW |  MacBook Pro 13" 2017 |  MacBook Air 13" 2017 I  iPad 2018 |  iPhone 12 |  TV 4K |  AirPods

• makooy
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 06:10
Miki schreef op zondag 19 september 2021 @ 16:24:
Ik ben reuze benieuwd wie PSV - FEY goed heeft voorspeld :)
Goed voorspeld (0x)
Deze uitslag was te moeilijk om te voorspellen...

Toon Thermostaat Expert | ToonWiki.nl

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Op vrijdag beginnen met 10 punten en dan op zondag 0 (jawel, NUL) punten pakken... _O-

*edit
Oh chips, AZ scoort een tweede! 2 punten in de pocket :*)

[Voor 28% gewijzigd door Superkiwi op 19-09-2021 18:44]

• Miki
  • Registratie: november 2001
  • Nu online
Superkiwi schreef op zondag 19 september 2021 @ 18:32:
Op vrijdag beginnen met 10 punten en dan op zondag 0 (jawel, NUL) punten pakken... _O-

*edit
Oh chips, AZ scoort een tweede! 2 punten in de pocket :*)
Voor mijn doen ging ik ook lekker tot aan vandaag, gisteren veel puntjes gesprokkeld en vandaag een schamele 2 punten op een 1-2 voorspelling voor AZ.

Samsung QE55Q9F 2018 | APsystems 14x315Wp - ZW |  MacBook Pro 13" 2017 |  MacBook Air 13" 2017 I  iPad 2018 |  iPhone 12 |  TV 4K |  AirPods

• mavaros
Ik ben 21 plekken gestegen en sta nu solide op bladzijde 2 van de voetbalpoule. Degene net onder me is ineens 25 plekken gedaald, dus alles is nog mogelijk.

Succes in de volgende ronde van voorspellen.

• hippiepaci
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 23:01
@Lekkerboeie86 Thanks voor de reminder! Ik was net op tijd met invullen voor dit weekend. Inmiddels weer terug in de top 5 8)

• IntToStr
Deze week viel helaas heel veel de verkeerde kant op hier. Sowieso paar aparte uitslagen vandaag uiteraard. En dan helpt het natuurlijk helemaal niet als je 8 punten mist omdat ik niet op 'opslaan' had geklikt :p

Gefeliciteerd aan de winnaars van deze ronde en op naar de volgende maar weer!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Miki schreef op zondag 19 september 2021 @ 19:47:
[...]
(...) vandaag een schamele 2 punten op een 1-2 voorspelling voor AZ.
Vandaag was echt een hele aparte dag, zelden dat er op een dag waar ook nog eens twee wedstrijden van de week bijzitten zo slecht gescoord wordt.
Onze tijd komt nog wel Miki ;)

• tommyboy0606
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 10:08
Ik had ajax cambuur 7-0 ingevuld omdat ajax bij de thuiswedstrijden veel scoort. Vrijwel alle andere wedstrijden heb ik fout gehad haha. Moet zeggen dat ik door dit spel weleens op de bank zit te balen als iemand wordt gewisseld die ik als doelpuntenmaker neer heb gezet. Zit mij vriendin me aan te kijken van wat is er mis met jou joh 😅

• djoelzz
Echt wel verassende uitslagen gisteren. Ik heb ook echt heeeeel slecht gescoord. Maar Parijs is nog ver en het seizoen duurt nog lang.

Eredivisie weekoverzicht speelronde 5

Mooi weekend gehad met vooral op de zondag (denk ik toch) zeer onverwachte uitslagen. In elk geval ernstig weinig puntjes voor mij op de zondag want zowel Twente, PSV als AZ had ik hoger ingeschat. Lijkt wel of ik elke week de verkeerde wedstrijden omdraai en de gokjes verkeerd zet. Vitesse vond ik wel uitermate zwak en de stand op de ranglijst van AZ is ook niet geheel 'jofel' te noemen ;).
Toch zijn er elke week weer een paar lieden die pokeren met de Eredivisie en die zich dan weer hoog melden in de scorelijstjes. Deze week een zeer knappe overwinning van @Sjorre met +52 punten en daarmee weekwinnaar geworden.
Weekscore winnaar & volledige top 5
1. @Sjorre +52 punten
2. @basjedonders +49 punten
3. @hippiepaci +44 punten
4. @MustacheNicker +44 punten
5. @Mrk87 +43 punten

Gefeliciteerd allen! @Sjorre pakt de weekwinst trouwens met de eerste twee wedstrijden volledig goed te voorspellen en de wedstrijd van de week GA Eagles - Zwolle daar pakte ie ook 16 punten.
Statistieken & More
Ik ben benieuwd wat de statistieken zeggen deze speelronde ;).

Korte samenvatting:

NIEMAND had de één van de laatste 3 wedstrijden goed voorspeld[/b].

- Van alle speelrondes denk ik dat ik deze ronde het minste groen heb gezien misschien wel ooit. Heel weinig wedstrijden zijn volledig correct goed voorspeld en ik vind het jammer dat ik met 7-0 bij Ajax evenveel punten krijg als iemand met 1-0 bij Ajax aangezien ik er veeeeel dichter bij zat maar helaas. Deal with it toch? 8)

Op bol.com is de glassex in de aanbieding trouwens dus ik zou zeggen poets die glazen bol op deze week en we zien julie komende week weer!

(Ondergetekende is druk aan het verhuizen dus niet altijd tijd om jullie te taggen. Veel dank aan @Lekkerboeie86 voor de hulp regelmatig samen met @Qu3st. Als iemand zich ooit geroepen voelt daar mee te helpen dan even melden bij ons).
Blijf scherp op je eigen voorspellingen.

Aan de heren PSV'ers: alles komt goed hè ;). Wij Ajacieden weten hoe het voelt om 0-4 te verliezen ;)

• makooy
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 06:10
Dat komt omdat een mid-weekse speelronde voor niemand leuk is.. mag woensdag om 2100 opdraven in de kuip, 2300 klaar en rond middernacht thuis |:(

Toon Thermostaat Expert | ToonWiki.nl

• PaRaDoX4
  • Laatst online: 10:37

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

Zo ben even 3 weken afwezig geweest, maar het seizoen is lang. kan wellicht nog inlopen (als ik het dit keer niet meer vergeet....)

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

• djoelzz
makooy schreef op maandag 20 september 2021 @ 09:30:
[...]

Dat komt omdat een mid-weekse speelronde voor niemand leuk is.. mag woensdag om 2100 opdraven in de kuip, 2300 klaar en rond middernacht thuis |:(
Wij ontvangen morgen Ajax op het belachelijke tijdstip van dinsdag 18.45 uur. Normaal gesproken volle bak en dat is voor een klein clubje als Fortuna de ideale kans om omzet te halen uit de ticketverkoop. Jammer dat deze pot nog net gespeeld moet worden met 2/3e.

Voorspellingen ingevuld, maar na dit gekke weekend weet ik het ook allemaal niet meer... :?

• ElPaco
  • Registratie: januari 2007
  • Nu online
djoelzz schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:11:
[...]

Wij ontvangen morgen Ajax op het belachelijke tijdstip van dinsdag 18.45 uur. Normaal gesproken volle bak en dat is voor een klein clubje als Fortuna de ideale kans om omzet te halen uit de ticketverkoop. Jammer dat deze pot nog net gespeeld moet worden met 2/3e.

Voorspellingen ingevuld, maar na dit gekke weekend weet ik het ook allemaal niet meer... :?
We duimen allemaal dat Fortuna wint ;)

WoT stats || 3240 Wp op het oosten

Velen doen niets liever, ik doe liever niets

• djoelzz
Vorig jaar had Ajax het moeilijk en werd het uiteindelijk 1-2. Gezien de slechte vorm van Fortuna en de goeie vorm van Ajax verwacht ik dit jaar een gemakkelijke overwinning voor Ajax. Op zich geen ramp want dit zijn voor kleine clubs niet de potjes waar je de punten moet pakken.

• bregweb
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 08:40
djoelzz schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:11:
[...]Wij ontvangen morgen Ajax op het belachelijke tijdstip van dinsdag 18.45 uur. Normaal gesproken volle bak en dat is voor een klein clubje als Fortuna de ideale kans om omzet te halen uit de ticketverkoop. Jammer dat deze pot nog net gespeeld moet worden met 2/3e.
Het kan altijd erger
Je zal uit supporter zijn, behalve kaartje en reiskosten moet je ook nog een vrije dag opnemen.

Hattrick: Thorgal Eagles

• djoelzz
Hoe de KNVB omgaat met uitsupporters is belachelijk. Wordt echt nul rekening mee gehouden.

• mavaros
djoelzz schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:38:
Vorig jaar had Ajax het moeilijk en werd het uiteindelijk 1-2. Gezien de slechte vorm van Fortuna en de goeie vorm van Ajax verwacht ik dit jaar een gemakkelijke overwinning voor Ajax. Op zich geen ramp want dit zijn voor kleine clubs niet de potjes waar je de punten moet pakken.
Ajax is goed, maar niet in vorm.

Een 2-1 voor Fortuna zou zomaar kunnen gebeuren. U gokt op een 1-2. Dat kan ook natuurlijk, maar dan ben je spekkoper in de poule.

Ik ga nog eens flink nadenken of ik misschien ga gokken op Fortuna. Ik zie weer 20 plaatsen winst lonken.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

ElPaco schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:35:
[...]

We duimen allemaal dat Fortuna wint ;)
Niet zo he! Als je durft: 1600u achter het fietsenhok! :Y) (< boze pitchfork smiley)

Fortuna gaat vast niet zo naïef naar voren voetballen als Cambuur deed, die gaan gewoon de boel op slot gooien en hopen op enkele kansen. Een nipte 1-2 was waar ik eerst aan dacht maar ben uiteindelijk voor een 'matige' 0-4 gegaan omdat ik langzaam overtuigd begin te raken van ons eigen kunnen.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

@Qu3st Kramer scoort toch nooit jonguh :+
Zonde, anders had je een perfecte score gehad deze dinsdag.

• Qu3st
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 22-09 11:22
Superkiwi schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 23:01:
@Qu3st Kramer scoort toch nooit jonguh :+
Zonde, anders had je een perfecte score gehad deze dinsdag.
Weet ik veel joh :+
Ik hou me niet zo bezig met RKC, die doelpuntenmakers vul ik meestal gewoon iene miene mutte in hahaha.

Maar eindelijk een goede start! Ik heb het slechte weekend met 2 wedstrijden goed gemaakt d:)b

• IntToStr
We moeten toch nog net even iets meer die glazen bollen oppoetsen: https://www.voetbalpoules.nl/stand/poules/eredivisie/1.

Gisteren was ik wel blij met dat doelpunt in de laatste minuut :) Goede dagscore zo. Uiteraard werd Ajax 0-5, want ik twijfelde tussen 0-4 en 0-5 en had gekozen voor 0-4. Voor vanavond heb ik eens een paar minder standaard uitslagen ingevuld. Mijn glazen bol zegt dat het tijd is voor een verrassing...
Ik scoor dikke punten maar die vieze @Qu3st scoorde weer eens hoger. Wat een gruwelijke pocher is dat toch! :D

• PaRaDoX4
  • Laatst online: 10:37

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

De inhaalslag is in gang gezet!

Alles behalve gelijkspel sparta pec goed,

En een aantal perfect voorspeld en onze Wriedt als eerste doelpuntmaker. Goed voor 51 punten tot nu toe.

Helaas wel demotiverend om te zien dat ik maar 3 plaatsen inloop -O-

We houden hoop!

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Pagina: 1 2 3 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee