Eredivisie Weekoverzicht Speelronde 1
Goedenavond heren & dames van het goede voorspellen. Voordat ik het overzicht even ga induiken begint het nieuwe seizoen met een kleine primeur voor zover ik weet en als ik af kan gaan op de naam.
Op zondag 15 augustus in het jaar 2021 is er voor het eerst een
vrouwelijke winnaar* gesignaleerd in de voetbalpool! @
Magixx013 kun jij dit vermoeden bevestigen? Van harte gefeliciteerd met het schaaltje achter jouw naam samen met @
Sem Rosenkamp die evenals Magixx ook op 56 punten binnen is gekomen!
@
hippiepaci doet het ook in deze pool opeens verrassend goed. @
Superkiwi heeft inmiddels een team samengesteld wat actief de tribunes afspeurt naar zogenaamde belchinezen en die in de afgelopen twee maanden contact met hem hebben gehad.
De competitie is losgebarsten en er is weer flink voorspeld door iedereen.
Week top 5
1. @
Magixx013 +56 punten
2. @
Sem Rosenkamp +56 punten
3. @
Freshnezz +55 punten
4. @
Jero_B +55 punten
5. @
hippiepaci +55 punten
Bottom top 5
Eerlijke voorspellers zijn er uiteraard ook. De mensen die gewoon afgaan op teletekst en wikipedia en geen dure belchinezen inhuren komen er alleen meestal iets bekaaider vanaf:
1. @
malderhout +26 punten
2. @
MarkH69 +26 punten
3. @
yoris +28 punten
4. @
snmght +28 punten
5. @
IThom +30 punten
Statistieken & More
@
Magixx013 doet stoer deze ronde: 4 wedstrijden goed voorspeld inclusief de wedstrijd van de week. De late goal van Strand Larsen kwam sowieso meer mensen goed uit

.
Opvallende details:
- Niemand had Willem II - Feyenoord goed voorspeld. Zijn we mieten geworden opeens? Kan Feyenoord niet met 0-4 winnen in Tilburg?
- Ook de PSV'ers of de mensen met vertrouwen in PSV zijn wakker geworden. Samen met Cambuur-Groningen de meest correct voorspelde wedstrijd.
- Het geloof in RKC tegen AZ was ook niet bijster hoog. Niemand heeft deze wedstrijd goed voorspeld.
Volgende week staan de volgende wedstrijden op het programma:
NEC-PEC
Heerenveen-RKC
PSV-Cambuur
Sparta-Heracles
Groningen-Utrecht
Twente-Ajax
Feyenoord-GA Eagles
Vitesse-Willem II
AZ-Fortuna
Succes weer en tot volgende week!
*
Needless to say zijn vrouwelijke deelnemers 1 op 1 gelijk met de mannelijke. Vrouwonvriendelijke opmerkingen worden niet gewaardeerd en leiden tot exit deelname in de pool
** @
IntToStr @
hippiepaci @
ajaxalex jullie bekers komen naar verwachting morgen of dinsdag binnen! Vanwege onverwachte werkzaamheden in het buitenland was ik niet eerder in staat alles op te sturen en elke keer te laat thuis. Laat maar even weten wanneer ze aangekomen zijn!
[
Voor 5% gewijzigd door
Typhone op 15-08-2021 19:21
]